Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Kaja

Nalezeno 90 příspěveků, 21 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

18.12.2003 17:35

Z tyrana vězeň

Z tyrana vězeň

Kaja 168.?.?.?

Ctu tyto stranky s uzasem. Jakoby zde existovali jedinci, kteri do Saddama skladali jakesi nadeje. A tedka jsou zmateni potupnym zpusobem, jakym se dal chytit.
Vazeni - kdyz jde do tuheho, projevi se diktatori kteri zabijeji nevinne vzdycky jako zbabelci. Najdete si radeji jineho hrdinu.

23016

20.12.2003 05:14

Z tyrana vězeň

RE: Z tyrana vězněm

Kaja 168.?.?.?

Gentlemen, jestli se vam mohu zamichat do diskuse - samotny fakt ze Hussain nemohl prokazat zniceni vsech ZHN opravdu jako duvod k vojenskemu zasahu nestaci.
Stejne tak je nedostacujici fakt ze Hussain podporoval financne palestinske teroristy.
Dokonce je mozna malo i skutecnost, ze ten sycak dokazal povrazdit okolo 300 000 svych spoluobcanu.
Ovsem vsechny tyto duvody dohromady jsou dostatecnym duvodem k invazi a je nesmirna ostuda, ze Spojene Narody nepomohly tak, jak byla jejich povinnost.

23106

20.12.2003 20:58

Z tyrana vězeň

RE: Z tyrana vězněm

Kaja 209.?.?.?

Pane djb. Saddam Hussain ZHN mel, vsak je taky pouzil proti Kurdum. Inspektory Spojenych Narodu roky vodil za nos, sikanoval a dokonce vypovedel ze zeme. Jestli ty zbrane opravdu znicil, dokazat to mohl. Treba si mohl vzit ty inspektory za svedky.
Pokud je pro vas napriklad vyvrazdovani kurdskych vesnic plynem vnitrostatni zalezitost, neda se s tim nic delat. Jsem ovsem rad, ze tak nepremysleji vsichni.
Dam vam vazeny djb jeste jeden duvod k zasahu v Iraku. Kdyby k nemu Bush s Blairem nenasli odvahu, Saddam Hussain by jeste dnes terorizoval jeho obyvatelstvo. A po jeho smrti by v tom pokracovali jeho zvrhli synove.
Ta hrozna valka zachranila vic lidskych zivotu nez si umime predstavit.

23136

23.12.2003 21:59

Datle

Datle

Kaja 130.?.?.?

Vsechny prameny o udajnem zajeti Saddama Hussaina Kurdy cerpaji z jedineho zdroje. A tim jsou noviny Sunday Express. Tyto noviny rovnez ve stejnem cisle informovaly o udajne averzi duchu na mobilni telefony.
Obe tyto zpravy se daji jen obtizne overit a snad proto je svetove agentury nepretiskly.
Muj iransky soused Shahab nevidi na obrazku datli divneho. Podle neho je proste nekdo zapomnel vcas sklidit.
Kaja


23273

24.12.2003 06:04

Datle

RE: Datle

Kaja 168.?.?.?

djb: jestli mate nejake duveryhodne zdroje ke kterym se svetove tiskove agentury nedostaly, tak je zverejnete.
A neobvinujte mne zde ze lhani, ja vam to taky nedelam. Sahab skutecne existuje a na datlovo-opici teorie Taborskeho odpovedel jen sirokym usmevem a slovem 'rashasha'.
Kaja

23295

25.12.2003 01:10

Datle

RE: Co obycejni Americani?

Kaja 209.?.?.?

Honzo, Bill Maher je neco jako vzor politicke nekorektnosti. Z Bushe
si dela legraci temer porad. Dava mu ale kredit za to, co chce v Iraku
dosahnout a Saddama povazuje za nejvetsiho zbabelce na svete.
Na vase www.reuse.com jsem se podival a jeste ted trestim oci.
Saddama pry opravdu unesli Kurdove. Zprava je ale jako obvykle
prevzata ze Sunday Express.
Podle dalsi zpravy to Saddam vubec neni. Rika to jeho dcera.
Ale chce mu zaroven najit toho nejlepsiho advokata.
Pak tam taky pisou, ze bezpecnostni kamery nafilmovaly
ducha krale Jindricha Osmeho.
A nakonec jsem si precetl vypoved cloveka, ktereho unesli
mimozemstane. Pise, ze na nem delali pokusy, ale do
konecniku se mu nedivali.

Takove informace doporucuji brat jen po malych davkach.
Vesele Vanoce preje Kaja.

23319

26.12.2003 09:14

Datle

Datle

Kaja 168.?.?.?

Mno,
kdyz se prokouseme pomerne tezkopadnym humorem pana Taborskeho a preneseme pres skutecnost, ze se ty datle nikomu z te oblasti nezdaji podezrele, zbude nam jeste pohadka. Pohadka o znasilnene pricezne a o Kurdech, kteri nechcou 25 milionu [smích]
A protoze vsechny prameny smeruji k jedinemu britskemu deniku, neni tak tezke si domyslet, ze u zrodu tehle pohadky byly tri sudicky.
Jeden po slave touzici novinar, jeden neprilis pravdomluvny Kurd a jedna vodni dymka nacpana tim, co tamni obcane nazyvaji rashasha.
Kaja

23349

27.12.2003 02:48

Datle

RE: Datle

Kaja 168.?.?.?

Draha Rashasho.
To slovo se pouziva na Strednim Vychode a je pokud vim
puvodu arabskeho. Proc ho pouziva muj persky soused Shahab
nevim, ale mohu se ho zeptat.
O tom ze ho pouzivaji Kurdove mi neni nic zanamo. Ti ostatne
s celym zatcenim Saddama nemaji vubec nic spolecneho, nebot
v oblasti kde k zatceni doslo vubec neziji.
Ja mam vubec pocit, ze polapeni toho zbabelce lezi jistym
lidem v zaludku natolik, ze si vymysli na jeho omluvu
kdejakou pitomost.
Dale mam draha Rashasho pocit, ze jste se s tim Taborskym
tak dlouho hledali, az jste se nasli.
Kaja

23379

27.12.2003 21:14

Datle

RE: Datle

Kaja 168.?.?.?

Draha Malveriko.
Pokud slovo rashasha skutecne neoznacuje ilegalni substanci
ze ktere cerpate svoji inspiraci, necham se rad poucit.
Zbude-li vam jeste minutka casu navic, uvedte prosim vy
anebo pan Taborsky jediny verohodny pramen pro
tvrzeni, ze Saddamka zajali Kurdove. Predem dekuji.
Kaja

23403

27.12.2003 21:29

Sharonův projev jinotajů zbavený

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

Kaja 209.?.?.?

To jste napsal Josefe hezky.
Pro me zustane navzdy zahadou, proc potrebuji palestinsti
Arabove jeste jeden stat. Proc se nepripoji k palestinskemu
Jordansku. I kdyz tamni kral neni zrovna vzorem demokrata,
po zlocineckem Arafatovi by to bylo neco jako raj na zemi.
Kaja

23404

28.12.2003 21:34

Datle

RE: Datle

Kaja 209.?.?.?

Pane Taborsky.
Jsem velice rad, ze te pitomosti o Kurdech neverite.
Na oplatku vam slibuji, ze az se doctu nejaky nesmysl
o vas, taky tomu nebudu verit.
Akorat to zverejnim na internetu s duchaplnou poznamkou,
ze neni sprochu, aby na nem nebylo pravdy trochu.
Jiste vam to nebude vadit.
A kdyz uz jsme u me udajne negramotnosti - v cestine
se obvykle mluvi o zpravodajskych sluzbach, nikoliv
o inteligenci jak cinite vy. Inteligence je neco uplne jineho,
to vam ted nebudu vysvetlovat.
Zkratka - kdyz neumite prekladat, bezte prekladat uhli.
Jo, jo, jo a jeste jednu vec vy odborniku na datle !
Vite proc ty vase datle nedozraly ? Protoze je nikdo
cele leto nezlival !
A vite proc je nikdo nezalival ? Protoze by se ten hrdina
v tom brlohu utopil ! [smích] [smích]
Kaja

23437

29.12.2003 10:48

Datle

RE: Datle

Kaja 209.?.?.?

Pane Taborsky.
Uz jste videl ty posledni fotky od Saddamovy diry kde
porad jeste visi ty vase nestastne datle ?
I Culik z Britskych Listu uznal svou chybu. Udelate
to stejne, nebo sam zustanete zalezly v nejake sve dire ?
Kaja

23446

30.12.2003 04:30

Datle

RE: Datle

Kaja 209.?.?.?

Ja bych se na Taborskeho za jeho mlceni ani nezlobil.
Zkratka naletel na novinarskou kachnu. Pochopitelne naletel,
protoze chtel naletet. A ted se za to kluk stydi.
No - a tak zalezl. Pikantni na tom ovsem je, ze je to [red]jeho[red]
clanek o kterem zde diskutujeme.
Strach o pana Taborskeho ovsem nemam. Az se na tu
ostudu zapomene, on zase vyleze.
Kaja

23487

31.12.2003 02:41

Na koho čekají?

Na koho čekají?

Kaja 130.?.?.?

Takhle ozbrojeneho vojaka jsem videl uz pred 15 lety na letisti ve
Frankfurtu. Stal tam ze stejneho duvodu - jako ochrana pred
muslimskymi teroristy.
V New Yorku zavrazdili pomerne nedavno muslimsti teroriste
tri tisice nevinnych lidi. Letadla se jim uz asi unest nepodari,
ale poslat vraha s AK 47 a rucnimi granaty na misto kde se
schazi hodne lidi neni veliky problem.
Ti vojaci zadnou stoprocentni ochranu nezaruci, ale aspon neco.
Ja aspon neznam soudneho cloveka, kteremu by jejich pritomnost vadila.

23523

31.12.2003 09:54

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Kaja 209.?.?.?

Pane Pelesko.
Nastesti to nejste vy, kdo je zodpovedny za ochranu Ceska
pred teroristy.
Na ten Vaclavak si budete tedy muset stoupnout osobne.
Okolojdouci kteri cetli Svejka budou mit radost, ze konecne
vidi ziveho kadeta Bieglera. [mrknutí jedním okem]
Kaja

23535

31.12.2003 23:24

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Kaja 209.?.?.?

Pane Peleska.
Ti vojaci tam jsou hlavne proto, aby pripadne teroristy odstrasili.
Kdyby k nejakemu utoku prece jen doslo, lide by se snazili
dostat se od teroristu co nejdal a vojaci by meli moznost zasahnout a
alespon omezit pocet obeti.
Stoprocentni ochrana pred terorismem neexistuje.
Nicmene lide kteri tam ty vojaky umistili nejspis vedi o techle vecech
vic, nez kdokoliv z nas.
Na zaver - jestli vazeny pane nedovedete ani chvilku diskutovat bez
tech hloupych urazek, tak radeji mlcte. Je to trapne.
Kaja

23565

01.01.2004 20:39

Datle

Datle

Kaja 209.?.?.?

Vcera opakovala CNN znovu reportaz o Saddamove doupeti.
Kdyz z neho reporter Nic Robertson lezl, byl
za jeho zady videt trs tech nestastnych datli. A kousek dal
jeste jeden.
Ty zabery byly natoceny dva dny po Saddamove zatceni.
V prosinci.
Staby televiznich spolecnosti, fotografove nejruznejsich agentur a
600 vojaku kteri se zatykani zucastnili jsou sotva zapleteni do
nejake obludne konspirace.
Takze do noveho roku panu Taborskemu preji vice osobni statecnosti.
Bez te se totiz za svuj omyl omluvit nedokaze.
Kaja

23584

01.01.2004 21:08

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Kaja 209.?.?.?

Ja vam pane Peleska verim.
Verim vam v tom, ze jste pred 9/11 o O.B.L. a Al-Kaide nic neslysel.
To je ovsem vase chyba. Sdelovaci prostredky tehdy o Al-Kaide psaly dost
casto. Za vlady Billa Clintona se dokonce americane pokusili
Osamu zabit pomoci cruise missiles. Psalo se o tom vsude.
Takze se budete muset zacit vice zajimat o svet okolo sebe a sledovat
zpravy z hodnovernych pramenu.
A pak zde muzeme diskutovat jako rovny s rovnym. A bez tech urazek,
please [zmaten]

Happy New Year preje Kaja.

23590

02.01.2004 10:31

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Kaja 209.?.?.?

Z omylu v predpovidani budoucnosti bych si hlavu moc nedelal.Tam se splete snad kazdy.
Horsi je to ovsem s informacemi o pritomnosti nebo dokonce minulosti.
Nevim z jakykych zdroju cerpa pan Stwora informace o udajne roli CIA pri teroristickych utocich muslimu v Saudske Arabii nebo v Turecku.
A tomu ze Saddama Hussaina chytili Kurdove neveri uz snad ani Taborsky. [velký smích]
Kaja

23614

03.01.2004 21:37

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Kaja 209.?.?.?

Dekuji vam Malveriko. Ja jsem se vzdycky za svou nenavist k rezimu Saddama Hussaina, jakozto i dalsim arabskym diktaturam trosicku stydel.
Ted jste me vysvetlila, ze jsem vlastne nemel za co.
Kaja

23698

03.01.2004 21:58

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

RE: Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Kaja 209.?.?.?

Jiste pane Peleska.
Odstraneni irackeho diktatora opravdu melo na osmiprocentni rust americke ekonomiky kladny vliv.
Ale mnohem dulezitejsi byla fiskalni politika americke vlady. Hlavne snizovani urokove miry a dani.
A poslyste - neslo by skutecne neco udelat s tim vasim vasim hulvatstvim? Velice to zde rusi jinak zajimavou diskusi. Ja si klidne kleknu na kolena, jestli to pomuze. [zahanbení]
Kaja

23703

04.01.2004 09:32

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Kaja 168.?.?.?

Pane Peleska.
Podle vas v tech muslimskych statech, kde se podari aspon castecne potrit chudobu obyvatelstva vymizi terorizmus. Jak proste !
Jenze vetsina teroristu z utoku na WTC byla ze Saudske Arabie. Jedne z nejbohatsich zemi na svete. Nez me zacnete jako vzdy sproste nadavat, dovolil bych se vas upozornit, ze zde cituji vase vlastni slova.
Casovy rozdil mezi obema vasimi prispevky je jen tri hodiny. To jste si zase clovicku nakalel na hlavu ! [velký smích]
Kaja

23743

04.01.2004 21:28

Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka? Část II.

RE: Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka? Čás

Kaja 209.?.?.?

Vazeny pane Nitram.
S tou prvni casti teorie konvergence mate pravdu. Podle ni se mely skutecne komunisticke zeme postupne zdemokratizovat.
Ale aby Zapad prijal socialni standarty Vychodu ? To spis zni jako vyhruzka. [smích]
Socialni programy vcetne zdravotnictvi a podobnych sluzeb byly v zapadnich zemich mnohem lepsi, nez cokoliv co mohli nabidnout komuniste.
Jste si jisty, ze jste poslouchal Hlas Ameriky a nikoliv Radio Tirana ?
Kaja

23778

05.01.2004 09:18

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

RE: Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Kaja 130.?.?.?

Vidite pane Peleska.
Tak uz doslo i na to, ze posilate ctenare s vetsim prehledem do riti.
Proboha, co bysme delali u Pelesku v kuchyni ?! [oči v sloup]
Kaja

23803

05.01.2004 09:44

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Kaja 168.?.?.?

Tak ja vam to pane Jimenez vysvetlim.
Ty utoky na WTC byly provedeny rano a vsichni jeste nebyli v praci. Vetsinu tech co uz v obou budovach byli se podarilo nastesti evakuovat po pozarnich schodistich. Na to takova schodiste jsou.
Ale nevim, proc vam to zde musim vysvetlovat. To snad vi kazdy.

A co se tyce tech bezpecnostnich opatreni o kterych je zde rec - asi k necemu nakonec byly dobre. Ten den bouchly jenom dve bomby. Obe dve v Bagdadu.
Prvni zabila v restauraci 7 civilistu, druha osmileteho irackeho chlapce.
Treba se podari vsem tem teroristum co tohle delaji jednou zakroutit krkem. Do te doby ale budeme muset trpet prohlidkami na letistich a pohledem na ozbrojence.
Kaja

23805

05.01.2004 22:31

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Kaja 168.?.?.?

Pane Juchelka.
Vy asi nejste ochoten pochopit rozdil mezi nervozitou vojaka, ktery ma smutnou zkusenost s teroristy pouzivajicimi taxi a perverzni zrudnosti vraha, ktery odpali bombu tam, kde zabije co nejvic nevinnych lidi.
Kaja

23835

05.01.2004 23:04

Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka? Část II.

RE: Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka? Čás

Kaja 209.?.?.?

Pane Nitram.
Reagoval jsem na vase tvrzeni o teorii konvergence a socialnich standartech vychodu. Ja jsem v te dobe poslouchal Hlas Ameriky pravidelne a takovy nesmysl jsem tam nikdy neslysel. Neznam take nikoho, kdo by vymenil socialni zabezpeceni zapadni Evropy za socialni zabezpeceni vychodu. Na tyhle veci jsou potreba penize a ty maji jen zeme s prosperujici ekonomikou. Nikoliv naopak.
Byt bezdomovcem bylo v dobe vlady komunistu zakazane a prizivnictvi byl trestny cin. Tito lide proto radeji nez ve vezeni skoncili jako mizerne placeni zamestnanci nejakeho narodniho podniku. V miste, kde nemuseli pracovat a mohli chlastat uz od rana.
Je me lito, ze nevystacite s duchodem. Moji rodice s nim vystaci a jeste se jim podarilo od doby zruseni vyjezdnich dolozek procestovat celou Evropu.
Vase stiznosti na parlamentni demokracii castecne chapu, ale po dobach komunisticke diktatury me soucasny system pripada skoro jako raj na zemi.
Preji vam a Ceske republice rychle dohoneni zemi zadni Evropy a mnoho stesti v roce 2004.
Kaja

23837

06.01.2004 09:16

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Kaja 209.?.?.?

Pane Juchelka.
MY mame vypadnout ? MY mame zaplatit ? MY se mame omluvit ? Mluvte laskave za sebe. A jestli mate cas, jedte se lidem do Iraku omlouvat za odstaneni toho grazla sam. Nejspis si budou tukat na celo. [smích]
A pokud je pro vas budova OSN, budova Cerveneho Krize, mesita, budova soudu nebo policejni stanice vojensky objekt, pak se ani nedivim, ze nazyvate
tlupy Saddamovych hrdlorezu 'partyzany'.
Kaja

23865

06.01.2004 21:09

Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka? Část II.

RE: Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka? Čás

Kaja 130.?.?.?

Pane Nitram.
Uz potreti vas ujistuji, ze Brzezinski nikoho socialnimi vymozenostmi komunistickych zemi nestrasil. To by se musel zblaznit.
Jecet na nikoho rovnez nemam v planu. Na to jsou zde jini experti. [oči v sloup]
A vy se budete muset smirit s tim, ze se tak dobre jako se maji duchodci dejme tomu v Nemecku nikdy mit nebudete.
Zijete v zemi, kterou 40 let nekdo planovite nicil. A to se za 15 let spravit neda.
Kaja

23901

06.01.2004 21:31

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Kaja 130.?.?.?

Pane Juchelka.
Tech duvodu pro zasah v Iraku byla cela rada. Vlada Spojenych Statu si ovsem vybrala existenci ZHN jako ten hlavni. Zatim to vypada, ze to byla chyba. Ale jestli to byla lez, to nevim.
Zrovna tak nevim co si myslet o vas. Skutecne nevite o stale vetsich civilnich obetech tech vasich partyzanu a o jejich utocich proti Cervenemu Krizi a budove OSN ? To se me nechce verit.
Kaja

23907

07.01.2004 02:16

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Kaja 209.?.?.?

Pane Juchelka.
Ten nezrizeny iracky optimismus me prisuzujete vy. Mam navic pocit, ze tady delame ucet bez hospodskeho a navic velice predcasne. Jestli bude Irak za par let napolo slusna a treba jen mirne prosperujici zeme s neprilis zkorumpovanou vladou, mel jsem pravdu ja. A prospech z toho bude mit cely svet, nejen Amerika.
Delanim predcasnych zaveru se vystavujeme nebezpeci, ze dopadneme jako Taborsky s tema jeho datlema. [vyplazený jazyk]
Kaja

23936

08.01.2004 02:16

2004 - rok otroka

2004 - rok otroka

Kaja 130.?.?.?

Autor projevil naprostou neznalost zakladnich principu parlamentni demokracie.
Tedy spolecnosti, kdy si obcane zvoli z rady moznosti politickou stranu. Ta strana sestavi vladu. Ta vlada pak rozhoduje o danich, o tom jak ty dane utratit, o zahranicni politice, pravu a ostatnich vecech.
Tenhle system neni perfektni ale je daleko lepsi, ekonomicky schopnejsi a hlavne ohleduplnejsi k lidem a jejich pravum nez jine alternativy.
Pripada me to, jako by si chtel autor jenom poradne a od plic zanadavat.
A jakoby pri samem tom nadavani a ironickych poznamkach zapomnel, ze na svete existuji spousty skutecnych otroku. Jako priklad bych uvedl nekolik set milionu lidskych bytosti, ktere musi vzdy poslouchat sveho pana a maji casto mene prav nez zvirata. A pritom na ne cely svet zvysoka sere.
A temito bytostmi jsou muslimske zeny.
Kaja

24037

09.01.2004 01:30

Amerika terorizuje planetu

RE: Amerika terorizuje planetu

Kaja 168.?.?.?

Tak vidite pane Taborsky. Zase jste naletel.
A ja jsem tak doufal, ze se z toho debaklu s datlema aspon trosicku poucite.
Pamatujete, jak se nakonec ukazalo, ze tam ty datle visi jeste tyden po Saddamove zatceni ? A jak jste utekl z diskuse o svem vlastnim clanku jako malej kluk ? [vyplazený jazyk]
Kaja

24083

09.01.2004 09:56

Amerika terorizuje planetu

RE: Amerika terorizuje planetu

Kaja 130.?.?.?

Tak, tak, tak Taborskej. Jste zapomnetlivej.
But you know what dude ? I can't hold your hand all the time !
Takze si to budete muset najit sam !!! Doporucuji vam zacit s vasim vlastnim clankem a reakcemi ctenaru. Zejmena stranky 4 - 6 kdy jste se zmohl pouze na podivne vtipkovani o peckach, prochazejicim konecnikem simpanze.
A to pote, co sam veliky Culik z Britskych Listu uznal a dementoval svuj omyl o znasilnene kurdske princezne a datlich. Take cetba tohoto casopisu, ktery rozhodne nikdo nemuze obvinit ze sympatii k U.S. foreign policy by vam rovnez neuskodila.
A protoze to byly zrovna B.L. ze kterych jste sve moudrosti cerpal, malinka omluva by snad byla na miste, co rikate ?
Kaja

24093

10.01.2004 02:19

Amerika terorizuje planetu

RE: Bushova administrativa ztrapňuje Ameriku

Kaja 168.?.?.?

Pane Taborsky.
Vy jste skutecne oznacil tu historku o znasilnene princezne za septandu. Ale az pote kdyz jste napsal ze, cituji: americke a kanadske prostredky zatim o tomto dulezitem detailu mlci. Nedava vam to smysl ? Me take ne. Proc by se ty media zabyvaly septandou, zejo.
A ty fotky datli byly zverejneny nejen v den zadrzeni ujo Saddama. Po nekolika dnech tam tech novinaru pustili mnohem vice a nechali je dokonce lezt do Saddamovy nory. A ty datle mezitim nikdo nesezral, takze tam furt visely. Jeden trs hned u hrobecku, dalsi o kousek dal v housti. Bylo to videt i v televizi.
Cela ta konspiracni teorie by vyzadovala spolupraci stovek vojaku, clenu televiznich stabu, fotoreporteru a kdovi koho jeste. Proto ji nejspis i Culik z B.L. dementoval.
Bylo by mozna na miste, kdyby jste udelal to same. Omlouvat se pochopitelne nemusite. [smích]
Kaja

24133

12.01.2004 10:28

Hrách na stěnu házet

RE: Hrách na stěnu házet

Kaja 168.?.?.?

Jiste, Igor nenapada osobne. Zato Peleska ano. [zmaten]
Kaja

24251

14.01.2004 03:07

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se

Kaja 209.?.?.?

Priznam se dobrovolne, ze nechapu co znamena vsechen ten kraval a senzace kolem O'Neilla.
Ze byla diktatura Saddama Hussaina nebezpecna nejen pro Stredni Vychod, ale i pro cely svet bylo jasne uz davno. A ze je nutno neco podniknout vedel i Bill Clinton. Jenze ten chlapec mel jine starosti. [mrknutí jedním okem]
Teroristicky utok 9/11 provedeny Al-Kaidou mel se Saddamovou diktaturou nejspis jen malo spolecneho. Ukazal ale, ze doba omezenych teroristickych utoku, kdy bylo mozno cekat az to bouchne, zahyne par lidi a teprve pak reagovat je uz bohuzel za nami.
Zasah v Afghanistanu jako reakce na 9/11 se sice podaril, ale to uz bylo pozde.
Preventivni zasah v Iraku je nacasovany mnohem lepe. Zda se, ze to tady nekterym lidickam nejde pod fousy. [vyplazený jazyk]
Kaja

24349

14.01.2004 09:56

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo

Kaja 209.?.?.?

Pane Juchelka.
Ta poznamka o chovani pravicovych komentatoru se me zda byt naprosto nesmyslna.
Pravda, mame tady diky zakroku v Iraku skutecnou vlnu vasni, ale jestli nekdo neobstal, jsou to rozhodne media levicova. Jejich soustavne urazeni prezidenta a vsechny ty naprosto nesmyslne a nepodlozene konspiracni teorie nemaji v dejinach zurnalistiky obdoby.
Kaja

24368

14.01.2004 22:34

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo

Kaja 209.?.?.?

Pane Juchelka.
Usmivam se ted nad predstavou nejakeho komentatora CNN ktery o sobe tvrdi, ze je pravicak.
Mozna ale, ze mate pravdu a skutecne se tam k tomu nekdo priznal. Stejne ale se tam mohl nekdo priznat k tomu, ze je levicak. Vite, ja nejsem nejaky velky fanda CNN, ale davam jim kredit za to, ze tam uslysite nazory z obou stran politickeho spektra a nejaka ta kritika vlady kterou mate tak rad je tam videt a slyset kazdodenne.
Jestli vam pane Juchelka chybi nejake hlavni americke medium ktere by se misto zpravodajstvi specializovalo na sproste nadavky na adresu prezidenta a nicim nepodlozene klepy o znasilnenych kurdskych princeznach, tak to me teda nechybi.
God bless America
Kaja

24416

16.01.2004 09:52

Cikáni vítězí

Cikáni víteˇzí

Kaja 209.?.?.?

S tzv. neprizpusobivymi mensinami je problem vsude.
Bohuzel romove nemohou jit znovu kocovat, zrovna tak jako indiani se az na male vyjimky nemohou zivit lovem. A cernochum sklizeji bavlnu stroje. [mrknutí jedním okem]
Ceske republice nezbude nic jineho, nez delat to, co delaji s temihle mensinami v Americe, Kanade a v zapadni Evrope.
Bude to stat spoustu trpelivosti, prace a hlavne penez. A jakehosi vysledku se docka v nejlepsim pripade az dalsi generace.
Je to vuci obcanum kteri plati dane spravedlive ? Ani v nejmensim.
Ale musim se tentokrat se skripenim zubu pripojit k Peleskovi. Protoze co chcete jinak delat ? [zmaten]
Kaja

24518

03.02.2004 20:41

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

RE: Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Kaja 24.?.?.?

Jo, jo, Karlosi.
Podle vasich meritek to bylo vubec nejlepsi za Protektoratu Bohmen und Mahren.
Zivot ve svobodne spolecnosti neni zkratka pro kazdeho a takovi jako vy budou vecne remcat. A dobre jim tak !!! [velký smích]

25371

04.02.2004 01:50

Jiří Mašek z Osud.cz píše otevřený dopis poslanci Vidímovi

Jiří Mašek z Osud.cz píše otevřený dopis poslanci Vidímovi

Kaja 24.?.?.?

Vydavatel Osudu pan Masek je pravdepodobne natolik zaneprazdnen odhalovanim zahad vesmiru, ze si pramalo vsima deni na maticce zemi. Kdyby na chvili prestal tvrdit vydesenym ctenarum, ze budovy s plochou strechou v Yucatanu a Sumeru slouzily k pristavani lodi mimozemstanu [oči v sloup], vsiml by si dulezitejsich veci kolem sebe.
Treba toho, ze Saddam ty ZHN vlastnil a dokonce pouzil proti Iranu a svym vlastnim lidem. A ze to byl masovy vrah destabilizujici celou oblast, jehoz odstraneni jenom prospelo.Ale o tom se zde uz diskutovalo mnohokrat, zejo.
K jeho vyzve se tedy pripojuji s tim, at si ji laskave strci za klobouk. [smích]

25385

04.02.2004 17:15

Šaškárna kolem hledání viníků

RE: Šaškárna kolem hledání viníků

Kaja 24.?.?.?



> myslim to tak, ze v podstate jsou pana Juchelky komentare
>stale stejne, at je to tady nebo na NP, zrovna jako ten
>brainwashing.

Jo, staci napsat nekde na internetu jmeno Bush nebo Saddam a pan Juchelka se rozjede jako kafemlejnek. [oči v sloup]

25410

07.02.2004 04:58

Šaškárna kolem hledání viníků

RE: Šaškárna kolem hledání viníků

Kaja 210.?.?.?

Drahy anonyme,
zid rozhodne nejsem a zbabelec a hulvat jako ty take ne. Tak me muzes polibit hochu sos.
A ted bez najit sveho politruka a vynadej mu za to, ze ti nerekl, ze valku v Koreji vyvolali komunisti.
Kaja

25460

07.02.2004 05:05

Jiří Mašek z Osud.cz píše otevřený dopis poslanci Vidímovi

RE: Jiří Mašek z Osud.cz píše otevřený dopis poslanci Vidímovi

Kaja 210.?.?.?



> vejsplechy
>pana Kareliusa ci Kretensteina

Jmenuji se Kaja, anonymni hnupe.

25461

08.02.2004 14:32

Nůž

Nůž

Kaja 203.?.?.?

Mozna, ze tady nekdo naletel a noze udajne vyrobene v Shefieldu jsou vyrobene v Bangladesi. Ja jsem vcera koupil za $5 slunecni bryle OKEY ktere normalne stoji $75 a zadne zavery o zlatych ceskych rucickach z toho nevyvozuji.

25475

08.02.2004 14:35

Jiří Mašek z Osud.cz píše otevřený dopis poslanci Vidímovi

RE: Jiří Mašek z Osud.cz píše otevřený dopis poslanci Vidímovi

Kaja 203.?.?.?

>Nezda se mne, ze by byla situace po odtsraneni "hrozby
>svetoveho miru" stabilizovana...jsem take prilis
>zaneprazdnen??

To je vice nez pravdepodobne [smích]

25476

08.02.2004 14:47

Šaškárna kolem hledání viníků

Šaškárna kolem hledání viníků

Kaja 203.?.?.?

Jo, jo. Proc ti prolhani americani ty zbrane proste nekde v Iraku nezahrabali a pozdeji je jakoby nenasli ? Mozna proto, ze nejsou tak prolhani.
A mozna je tady z prolhanosti obvinuji ruzni dobraci na zaklade hesla PODLE SEBE SOUDIM TEBE.
Kaja

25477

15.02.2004 15:29

Nůž

RE: Nůž

Kaja 203.?.?.?

>Vážení pánové,
>kam by svět dospěl,kdyby výrobek vydržel dvacet nebo třicet
>let!

>Nebuďte naivní,potrhlé tržní hospodářství nemůže vyrábět
>zboží,které vydrží dlouho.
>To jsem si zase zarejpal,cha,cha!?

Dvacet, tricet let. Tak jako televizor Tesla Color vyrobeny v netrznim hospodarstvi ? Cha, cha.
Kaja

25675

15.02.2004 15:48

Jak vytunelovat Kanadu

RE: Jak vytunelovat Kanadu

Kaja 203.?.?.?

Souhlasim se Zdenkem. Mensi spravni celky by podle me navic zmnohonasobily byrokracii.
Soucasny stav demokracie ve vyspelych zapadnich zemich je zatim to nejlepsi co existuje a lidstvo k tomu dospelo pomoci mnoha zkousek a omylu. Ti kteri by radi jakesi revolucni zmeny se proste nepoucili z historie.
Kaja

25676

19.02.2004 15:31

Bush versus Kerry - určité skupiny jsou nadšeny

Bush versus Kerry - určité skupiny jsou nadšeny

Kaja 203.?.?.?

Ha, ha. To bylo reci ze zadne volby nebudou. Zeprej je to uz vsechno domluvene predem a Jirka vyhraje automaticky pomoci pocitacu a software.
Ted to pro zmenu vypada, ze to vsechno byl nesmysl a ze vyhraje demokrat. Tak honem rychle zmenit taktiku. Kerry je udajne ze ctvrtiny nebo z osminy zid, jejda to se to bude nadavat [oči v sloup]
Mimochodem, Kerry v tom Vietnamu skutecne bojoval. A bojoval tam proti zasranym komunistum. Vyznamenani Purple Hart se nedava vazeni za zasah kokosovym orechem !!!
Kaja

25767

21.02.2004 11:36

Bush versus Kerry - určité skupiny jsou nadšeny

RE: Bush versus Kerry - určité skupiny jsou nadšeny

Kaja 219.?.?.?

Kerry dostal ty tri vyznamenani proto, protoze byl trikrat zranen srapnelem. Jeho podrizeni si vzpominaji na to, jak najel se svym clunem na breh, vyskocil a zastrelil vietconga, ktery se snazil na jeho bojovy clun odpalir RPG. Ale strileni komunistu je podle vas asi zlocin, co ?

V tom clanku je jedna nebetycna hovadina ktere si kupodivu jeste nikdo ze sectelych a inteligentnich ctenaru nevsiml.
Ta udajne hrozna a krajne podezrela organizace Skull and Bones jejiz cleny jsou udajne Bush a Kerry neni nic jineho nez studentska organizace na Yale University. Jejim clenem byl ostatne pred mnoha lety i Bush senior a statisice dalsich. V DOBU SVYCH STUDII NA ZMINENE UNIVERZITE [oči v sloup]
Kaja

25802

21.02.2004 11:55

Bush versus Kerry - určité skupiny jsou nadšeny

RE: Bush versus Kerry - určité skupiny jsou nadšeny

Kaja 219.?.?.?

Jeste k te nestastne Skull and Bones. Tahle studentska organizace patri do tzv. fraternities a tak ma jako ony ruzne ty tajne ritualy a podobne. Vyznam techhle organizaci prudce upadl na konci sedesatych let, kdy prisly pod palbu nejruznejsich levicovych a politicky korektnich fanatiku pro svuj udajny elitismus.
Nejakeho jejich udajneho vlivu na svetovou ekonomii nebo politiku bych se neobaval. To je leda tak material pro internetovy bulvar.
Kaja

25803

02.03.2004 09:42

Nedávejte dolary do mikrovlnné trouby - mohou explodovat

Nedávejte dolary do mikrovlnné trouby - mohou explodovat

Kaja 210.?.?.?

Mozna, ze ti hosi strcili napred do te mikrovlnky hlavu. [mrknutí jedním okem]
Kaja

26056

02.03.2004 09:54

O naaranžovaných snímcích a podprahovém vnímáni

RE: O naaranžovaných snímcích a podprahovém vnímán

Kaja 210.?.?.?


>
>Jinak ale souhlasím, že poslední dobou (od uvolnění cenzury)
>je to tady podivně tiché. Skoro bych řekl, že jistá
>skupinka, která tady otravovala tři roky, dostala z centra
>nové instrukce. Že by klid před bouří? [smích]

Nebo mozna,ze to instrukce vydavajici zahadne centrum existovalo leda tak v hlavach redaktoru Rudeho Prava. [smích]
A mozna, ze ta jista skupinka poznala, ze diskuse s lidmi, kteri veri ze US president je fasista a muslimsti teroriste nevinni bojovnici za svobodu je hazeni perel svinim [mrknutí jedním okem]

Kaja

26057

03.03.2004 22:48

Nedávejte dolary do mikrovlnné trouby - mohou explodovat

RE: Nedávejte dolary do mikrovlnné trouby - mohou

Kaja 24.?.?.?

>Prý
>to je kvůli kopírování.

Skutecne je to kvuli kopirovani [oči v sloup]
Kaja

26138

03.03.2004 23:04

Kacíř z Hollywoodu

Kacíř z Hollywoodu

Kaja 24.?.?.?

Mno, mel bych skromny dotaz k zastancum teorii o zidovskem spiknuti a o udajnem stoprocentnim vlastnictvi Hollywoodu nenavidenymi zidaky:
jak to, ze byl ten film vubec natocen ? Rad se necham poucit.
Kaja

26139

04.03.2004 10:11

Kacíř z Hollywoodu

RE: Kacíř z Hollywoodu

Kaja 24.?.?.?

Aha, a film je ted v zidaky ovladane americe distribuovan takovym zpusobem, ze vydelava miliony. Dekuji za pouceni [mrknutí jedním okem]

26166

04.03.2004 10:45

Symfonie o Novém světě

Symfonie o Novém světě

Kaja 24.?.?.?

> názor mediálně známé osoby platí za "důkaz", byť otázka jí >položená směřuje do sféry, o níž nemá ani ponětí.
> Ovšem to, co tyto konformní osoby vypouštějí z úst, přesně >odpovídá pravidlům s goebbelsovskou vytrvalostí opakovaného >vzorce. Hlasy uměle nafouknutých "celebrit" z prostředí sportu >a showbyznysu mají dnes větší váhu

Tak s timhle souhlasim. Nazoru levicackych, antibushovskych hollywoodskych celebrit jsou skutecne casto plne noviny. Tato skutecnost ovsem popira vetsinu dalsich tvzeni pisatele clanku.
Clanku prilis dlouheho,nesouvisleho a hlavne paranoidniho [zmaten]
Kaja

26168

04.03.2004 17:56

Kacíř z Hollywoodu

RE: Kacíř z Hollywoodu

Kaja 24.?.?.?

Drahy pane Taborsky,
za prve se nejmenuji Marik a za druhe jsem se
pokusil pouze naznacit, ze to s tim udajnym ovladnutim sveta a filmoveho prumyslu zidy nebude tak horke. Bud to dokazete pochopit, nebo ne.
Jinak se osobne priklanim k nazoru tech kritiku, kteri na filmu stejne jako vy nenasli nic antisemitistickeho ale maji za to, ze jakekoliv poselstvi lasky a odpusteni se zde zcela ztratilo v potocich krve a nasili.
Argumentovat existenci jeste krvavejsich a nasilnejsich filmu je v tomto pripade nehorazna pitomost a demagogie.
Vami zminovany Rambo totiz nebyl film o zivote Jezise Krista, ale klasicky action film zalozeny na vymyslenem pribehu. [oči v sloup]
Kaja

26187

04.03.2004 19:18

Kacíř z Hollywoodu

RE: Kacíř z Hollywoodu

Kaja 24.?.?.?

Zdenku, ty humoru pana Taborskeho nerozumis ? Tak to nejsi sam. Psssst, nesmime to dat najevo, nebo nas bude mit za tupce.

Moooc ftipne pane Taborsky, moooc ftipne, he, he, he. [velký smích]

Kaja

26190

06.03.2004 08:26

Kacíř z Hollywoodu

RE: Kacíř z Hollywoodu

Kaja 24.?.?.?


>Děkuji současně za užitečnou informaci, že Rambo nebyl film
>o živote Ježíše Krista. Pošlu to dál.

Neni zac, anytime my good man.
Kdyz vidim jak nekdo micha jablka a pomerance, tak rad pomohu a rozdil vysvetlim. [mrknutí jedním okem]

Kaja

26263

08.03.2004 08:08

Filipika proti gayům a lesbičkám

Filipika proti gayům a lesbičkám

Kaja 24.?.?.?

V budhistickych zemich jihovychodni Asie nikdy homosexualove nebo transsexualove pronasledovani nebyli. Vznikla tak spolecnost, kde jsou toto lide povazovani za jakesi treti pohlavi a za neco zcela prirozeneho. Nikdo se nad jejich chovanim nepozastavuje a nikdo je ani dnes nepronasleduje.
A oni zase jakoby za odmenu [smích] nepochoduji v pruvodech ulicemi, neotravuji svou odlisnosti sve spoluobcany a nedozaduji se zadnych zvlastnich vyhod.
Ten clanek tady ukazuje naproste nepochopeni celeho problemu.

26322

08.03.2004 20:15

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Kaja 66.?.?.?

>Četla jsem, že lékaři prohlásili, že homosexualne-lesbická
>orientace je psychická úchylka, která se dá léčit jako
>jakákoliv jiná psychická nemoc
.

Jacipak lekari to byli ? Nebyl to nahodou Dr. Mengele ? [velký smích]

>homosexuálů a lesbiček přibývá, což je
>statisticky dokázáno,

A kdopak to statisticky dokazal ? To musel byt nekdo tak tolerantni, jako vy.

26353

08.03.2004 20:36

Filipika proti gayům a lesbičkám

Filipika proti gayům a lesbičkám

Kaja 66.?.?.?

Rad bych s dovolenim napsal nekolik slov k tomu blahoprani k MDZ nad timhle clankem.
My jsme doma tenhle svatek nikdy neslavili. Ani za nejhnusnejsiho komunistickeho utlaku.
Slavili jsme tak jako vetsina sveta Svatek Matek. Matky rodici a vychovavajici deti si svuj svatek totiz zaslouzi.
Zeny, muzi nebo treba transsexual devil worshipers zadny svatek nepotrebuji. Proto podle me MDZ byl a bude ultralevicova, politicky korektni zhovadilost.
Napsat to jednou vetou - Mezinarodni Den Zen can kiss my ass !!! [cool]

26355

09.03.2004 02:16

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Kaja 66.?.?.?

Me porad dava vetsi smysl Den Matek nebo Den Otcu.
Oslavovat zeny, muze nebo sexualni orientaci zavani politickou korektnosti.
Navic si vzpominam na oslavy MDZ kdysi v zamestnani. Zeny dostaly od soudruha reditele bonbonieru a kytici, pak jsme se vsichni vozrali jako dobytek a hadejte kdo ten svincik musel druhy den uklizet ?! [velký smích]

26375

10.03.2004 08:26

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Kaja 66.?.?.?

>To mám dneska smolný den! Zase musím souhlasit s paní
>Kubovou; doufám, že toho nebude zneužívat.

To mam dneska smolny den! Zase musim souhlasit s panem Taborskym [smích]
a litovat chudaka Alberta. Ty stare dobre casy netolerantniho komunismu jsou pro neho asi navzdy ztraceny [pláč]
Kaja

26431

10.03.2004 16:33

Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

Kaja 66.?.?.?

Ja mam pocit, ze Zundel byl deportovan zpet do Kanady protoze do USA prijel coby turista a pretahl. To by se stalo kazdemu a neni za tim nutno hledat zadne zidovske spiknuti.
Co se tyka jeho problemu v Kanade - vetsina zemi ktere znam ma zakony proti tzv. zlocinum nenavisti a Zundel tyhle zakony prekracoval vedome a dlouhou dobu.
To zaverecne srovnani s justicnimi zlociny nacistu nebo komunistu je proto zcela mimo misu.
Kaja

26449

10.03.2004 18:50

Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

RE: Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

Kaja 66.?.?.?

Ne Stefane,podle me to spravne nebylo. K zakonum prijatym v dobe vlady jedne, nikym nezvolene strany totiz zadny respekt nemam a nikdy jsem nemel.
Kaja

26456

10.03.2004 18:53

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: Oprava

Kaja 66.?.?.?

> To jenom, aby po mně zase nevyletěl Kája,
>jde po mně jak slepice po flusu.

Nejdu, vzdyt jsem s vama tady zrovna souhlasil. [smích]

26457

15.03.2004 03:52

Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

Kaja 168.?.?.?

Hosi, hosi.
Nejak se tady odchylujeme od tematu.
Zapomenme na chvili na to, ze svaty Zundel porusil americke zakony. Totiz - prijet do USA na turisticke vizum, koupit si tam barak a myslet si ze tam muzu zit do smrti si muze myslet jen opravdovy debil.
Jde zde hlavne o to, ze svoboda jednoho konci tam, kde zacina svoboda toho druheho.
V tomto pripade se jedna o svobodu nejakeho zidovskeho starika, kteremu veskere pribuzenstvo vyletelo kominem krematoria. A jeho svobodu zit ve svete, kde mu nejake vypasene nacisticke prasatko jmenem Zundel nebude hajlovat primo pod voknem.
A na zaver - o zdravi pana Zundela v nelidskem kanadskem zalari bych si nedelal vubec obavy. Podle poslednich fotografii to vypada, ze pokud se ten bojovnik za demokracii bude chtit aspon trosicku podobat obetem svych soukmenovcu z nacistickych koncentraku, bude muset shodit jeste alespon 300 kilo. [velký smích]
Kaja

26577

15.03.2004 17:54

Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

RE: Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

Kaja 168.?.?.?

Tak tak, Lve. Me to proste neda. Kdyz vidim prostacka, musim ho poucit.
Ony nekterym lidem nestaci ty zabery buldozeru, ktere hrnou hromady vyhublych mrtvol do masovych hrobu. Nestaci jim zidovske hrbitovy zarostle bodlacim, protoze neprezil nikdo kdo by je mohl udrzovat. Voni tihle dobraci na tech par ubozaku co to prezili budou jeste ukazovat prstem a obvinovat je ze lhani. A kdyz se jich nekdo zastane, oznaci ho taky za zida nebo za buzeranta. Jako tady velevazeny pan Albert.
Myslim, ze chudacek Zundel to nebude mit lehke v zadne demokraticke zemi. Jak uz jsem psal, tyhle zakony proti nenavisti existuji v nejruznejsich formach vsude. Nejen v USA, Kanade nebo Nemecku.
Nedavno jsem cetl o tom, jak do francouzskeho pristavu priplula nemecka jachta s vlajkou s hakovym krizem. Hosi meli vypito a obstastnovali dalsi jachtare zpevem vybranych pisni a hajlovanim. Byli zatceni, odsouzeni a jachta byla bez jakekoliv nahrady zabavena.
Jen si to predstavte - zabavit nekomu jachtu. To by ani nacisti nedokazali, zejo ? [velký smích]
Kaja

26603

16.03.2004 08:04

Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

RE: Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

Kaja 168.?.?.?

Vy jste toho drahy krali zvirat ve sve prostote nepochopil vic.
Treba to, ze se tady nebavime o Napoleonovi nebo tricetilete valce, ale o jednom vyzranem nacistovi, ktereho po mnoha varovanich konecne nekdo klepl pres prsty.
Za porusovani zakonu.
Kaja

26625

26.03.2004 03:31

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja 207.?.?.?

Clark tu knizku vydal a mohl vydat, protoze zije v demokraticke zemi. Nesouhlasi s Bushem a s tim jakym zpusobem soucasna administrativa bojuje proti terorismu, tak o tom napsal.
A to je vse.
Uvahy o nejakych konspiracnich planech na ovladnuti sveta je jen zmatene blaboleni jedincu kteri nepochopili zakladni toho, jak demokraticka spolecnost funguje.
At uz vyhraje volby v Americe Bush nebo Kerry, Spojene Staty budou pokracovat v boji proti terorismu. Protoze jine reseni neexistuje.
A slusni lide budou americanum drzet palce a podle svych moznosti pomohou.
Kaja

27047

26.03.2004 03:42

Nejatraktivnější pracovní příležitosti rostou jako houby po dešti – ale ne v USA

Nejatraktivnější pracovní příležitosti rostou jako houby po dešti – ale ne v USA

Kaja 207.?.?.?

Vynikajici clanek.
Ten problem presunovani pracovnich sil v ramci rozvoje technologie a globalizace se ovsem netyka jen ameriky, ale vsech vyspelych zemi.
Amerika ma zde diky vynikajicimu univerzitnimu vzdelani a mensim danim lepsi sance nez vetsina zapadoevrpskych zemi.

27048

26.03.2004 08:15

Tohle je horší než zločin. Je to stupidita.

RE: Tohle je horší než zločin. Je to stupidita.

Kaja 207.?.?.?

Neni zed jako zed pane Taborsky.
Ta cinska byla pokud vim postavena podobne jako ta v Izraeli na obranu dotycnych zemi.
Ta terezinska a berlinska - to byly vezenske zdi. Byly postaveny aby lide nemohli uteci na svobodu.
A s lidmi kteri tyhle zdi naridili postavit byste si diky svym demagogickym argumentum mohl klidne podat ruku.
Kaja

27076

26.03.2004 17:22

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Kaja 207.?.?.?

To mas tak Szeremede.
Lide se kterymi se bavis do Ameriky prisli, protoze si mysleli ze jim budou litat peceni holubi do huby.
K tomu pochopitelne nedoslo a tihle chudaci nedosahli naprosto niceho. At uz kvuli sve lennosti, tuposti nebo proste proto, ze je komunisticke vzdelani na to co je ceka nepripravilo.
Tak ted hledaji, na koho by vinu za svoje prohry hodili. A je to tak snadne - jednou je to zlocinec Bush, podruhe Zidi, potreti nadnarodni monopoly,poctvrte globalizace, pak zase Zidi a tak dal az do uplneho zblbnuti. [oči v sloup] [zmaten]
A my se jim muzeme akorat smat. [velký smích]

27100

26.03.2004 17:39

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja 207.?.?.?

Draha Ajo,
ostraneni nejhorsiho diktatora na strednim vychode bylo dulezite nejen proto ze ten lump daval primou financni pomoc rodinam palestinskych sebevrahu. Bylo to dulezite hlavne proto, ze destabilizoval celou oblast, vyvrazdoval obyvatele sve vlastni zeme, zacal dve valky - pockat, vy mate pravdu. Je to porad do kolecka.Jako u blbejch, zejo ?
O tom jsme tady prece uz psali stokrat. Vy uz jste si svuj nazor udelala a svou otazkou chcete akorat nasrat.
Vite co, Ajo ? Bezte se bavit se Lvem ! [oči v sloup]

27102

26.03.2004 17:47

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja 207.?.?.?

Mozna se Lve mylim, ale mam pocit, ze se zde pokousite o jakousi ironii. Dost tezkopadnou. [mrknutí jedním okem]
Podivejte, ja jsem nemel na mysli financni pomoc, lidem jako vy svou adresu posilat opravdu nehodlam a krome toho mam clovicku pocit, ze vy svoje penize posilate nekam jinam. Jako anonymni darce [cool]

27106

27.03.2004 02:42

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja 207.?.?.?

Jo Ajo, na tu otazku ani jinak odpovedet neslo.
To opakovani je opravdu jako u blbejch a furt dokola. V tom s vami naprosto souhlasim. Takze nechapu, proc jste s tim zacla. [oči v sloup]

27124

27.03.2004 02:50

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Kaja 207.?.?.?

Jenze ja jsem Stefane utekl tak jako ty. Mam se tady dobre a kdyz se obcas neco nepovede, na zidy to nesvadim.
Jak je to prislovi o potrefene huse ?
Ha, ha. Taborskej a Lev se pekne rozkejhali. [velký smích]
Kaja

27125

27.03.2004 03:41

Pět minut

Pět minut

Kaja 207.?.?.?

Ono to bylo vsechno trochu jinak.
Ve chvili, kdy narazilo do jedne z vezi prvni letadlo nebylo jeste jiste ze se jedna o teroristicky utok. I po narazu druheho letadla se nezdalo pravdepodobne, ze se jedna o hromadny unos ctyr letadel s nasledujici hromadnou sebevrazdou muslimskych fanatiku. Uz samotna myslenka na neco takoveho je normalnim lidem nasi civilizace naprosto cizi.
System vzdusne obrany Spojenych Statu byl v te dobe zalozen na obrane proti letadlum a raketam jinych zemi. K sestreleni vlastnich civilnich letadel plnych nevinnych lidi nemel nikdo v ten den autoritu ani pravo.
V clanku zmineny prvni utok na WTC v roce 93 byl ostatne proveden pomoci bomby a nikoliv letadel. O tom se v clanku pochopitelne mlci.
Samotna reakce presidenta Bushe byla vysvetlena hned prvni den tiskovym mluvcim Bileho Domu. Ten jasne rekl, ze se v prvni chvili prezident rozhodl, ze teroriste nebudou diktovat jeho agendu a rozhodl se proto sve setkani s detmi ve zkracene forme dokoncit. Pisatel se o tom opet "zapomnel" zminit i kdyz o tom informovala vsechna media.

Jedenacteho zari byly muslimskymi fanatiky zavrazdeny tisice nevinnych lidi. Zneuzivat neceho takoveho k propagande proti napadene zemi je pekny hnus .

Kaja

27128

27.03.2004 04:37

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja 207.?.?.?

No, rozcililo, rozcililo. Znate Ajo termin "sisifovska prace". Sakra, nediskutovalo se tady o tom dost ? Nepadly tady uz vsechny argumenty ? Chcete opravdu zacit znovu ?
Ajo,verte si cemu chcete. Ja si nejsem jisty skoro nicim. Jen jednou veci - kdybych byl obyvatel Iraku, byl bych americanum setsakramentsky vdecnej, ze me toho hnupa a jeho debilnich synku zbavili.
A jako obcan zeme ktera je ohrozena terorismem (vsechny zeme na svete) smyslim napodobne.
Nechtejte znovu vsechny argumenty, pan redaktor by se mohl opet rozzurit, O.K. ? [mrknutí jedním okem]
Kaja

27133

27.03.2004 08:21

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja 207.?.?.?

>Prominte Kajo, ze Vam skacu do psani, ale nepochazite
>nahodou z Dawsonu, Yukon Territory ? [mrknutí jedním okem]

Ne Lve, to vam neprominu. Do psani si muzete skakat tak leda sve babicce.
Krome toho nema vase slabomyslna otazka nic spolecneho s tematem o kterem se zde bavime.
Navic - vy jste se ze me uz jednou snazil vypacit moji fyzickou adresu. To bylo vcera. Podivejte se - ja proti homosexualum a lesbickam nic nemam a s nekolika z nich se kamaradim. Sam jsem ale straight, tak se mnou prosim vas neztracejte cas.
A navic - nepochazim z Dawsonu, nybrz z Brna. To je jedno z mala mest v Cesku, kde komousi prohrali volby dokonce i v roce 1947. Takze sorry, dude. [smích]
Kaja

27141

27.03.2004 15:04

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja 207.?.?.?

>Hele Kajo, tak se uz nerozcilujte. Vzdyt Vy dude, pochazite
>pet centimetru od prdele [mrknutí jedním okem]

Nemejte peci Lve. Me hulvat jen tak nerozcili.
Jen trosku lituji, ze neni naprosto nic, co byste mohl rici o knizce kterou napsal jisty pan Clarke.
O te ta diskuse -vcetne meho prvniho prispevku- totiz puvodne byla. [pláč]

27151

27.03.2004 15:30

Pět minut

RE: Pět minut

Kaja 207.?.?.?

Ha. ha. To se ti povedlo Sidoniusi. Smutne ovsem je, ze zde ztracime cas s omezenym hlupakem, ktery o cele veci nedokazal napsat ani slovo.
Takze zpet k tematu:
podle me je na celem tom clanku nejvetsi nesmysl to, ze se nekdo snazi byt po bitve generalem. Dokonce nekolik roku po bitve. Kdyby prezident v tech prvnich peti minutach vedel, ze behem nekolika dalsich hodin zahynou tisice americanu, jednal by asi jinak. Jenze on to v te chvili pochopitelne vedet nemohl.
Nevzpominam si ostatne, ze by ho nekdo v te dobe za jeho chovani behem tech peti minut kritizoval.

27153

28.03.2004 05:38

Tohle je horší než zločin. Je to stupidita.

RE: Pánům Táborský a Ben Hur

Kaja 207.?.?.?


> Jinak se zde taktez loucim, se vsema rozumnyma a stridmyma
>lidma. Takze lidicky zdarec - Lev

Rozlouceni muze byt nekdy lehke, nekdy tezke. Tezke je louceni s clovekem ktereho mate radi.
Casto neni ani tak lehke se rozloucit s clovekem se kterym sice nesouhlasite, ale vazite si ho pro nejake jeho vlastnosti nebo nazory.
To se ovsem netyka pana Lva. Jakoby jeho znalosti sveta kolem byly naprosto nulove,ten dobrak zde nenapsal nikdy nic k tematu o kterem se diskutovalo. Akorat sproste nadaval lidem se kterymi nesouhlasil a trapne se lisal k tem druhym.
Je hlupak pryc. Be praised name of Allah !!!

27198

07.04.2004 09:18

Krvavá lázeň - zlověstná hrozba pro koaliční jednotky

Krvavá lázenˇ - zloveˇstná hrozba pro koalicˇní je

Kaja 199.?.?.?

Robert Fisk se myli casto a velice rad. Vzpominam si se slzou v oku na to, jak se rozplyval licenim statecne obrany Bagdadu. O rychlem padu a uteku Saddamovych hochu pak naopak stydlive mlcel
Tak jako ted mlci o faktu, ze namisto peti baathistickych novin ted vychazi v demokratickem Iraku ruznych deniku pres 200. Jedny z nich, protoze vyzyvaly k vrazdeni, byl zakazany. Velika to chyba podle pana Fiska. Vrazdeni je prece chvalyhodna cinnost. Hlavne kdyz jde o vrazdeni vojaku zemi, ktere pomohly iracanum od hruzovlady strycka Saddama.

27455

07.04.2004 09:50

Krvavá lázeň - zlověstná hrozba pro koaliční jednotky

RE: Krvavou lazen si zaslouzi muhamedi, kteri

Kaja 199.?.?.?

Tak vidite Petre, pan Stwora proste nestiha.
Tak jako nestihal, kdyz americane odstrelili Udaje a Kusaje. Na Zvedavci o tom nebyla ani zminka. Az po mnoha dnech zmateny clanek o tom, ze snad bylo mozne oba zvrhle synacky zbavit jejich kalasnikovu a mirumilovne zatknout.
Anebo jako nestihal, kdyz americane vytahli z diry samotneho tatinka. Notne zapachajiciho a po zuby ozbrojeneho tatinka [velký smích] [velký smích] A na Zvedavci zase nic. Az po dlouhe dobe nesmirne vtipny clanek od pana Taborskeho o znasilnene kurdske princezne a zralych datlich nad Saddamovym brlohem.
Jako by pan Stwora uverejnoval jen zpravy pro ameriku nepriznive a o tech ostatnich po vzoru pana Fiska stydlive mlcel. [oči v sloup]
Doufam, ze jestli se Al Kadra a jeho milicionare podari rozprasit, tak ze se o tom ctenari Zvedavce dovedi driv, nez v pristim tisicileti. Jinak by jim hrozilo, ze dopadnou podobne jako ctenar Halo Novin pan Peleska. [mrknutí jedním okem]

27456

20.10.2005 10:34

Nie je veterinár ako veterinár...

Veterinárka

Kaja 84.?.?.?

Som veterinárka. A k článku by som chcela povedať, že ako medzi lekármi, tak aj medzi veterinármi sú, samozrejme rôzni ľudia. Aby som však uviedla veci na správnu mieru, musím povedať, že ľudia aj predo mnou často kritizujú mojich kolegov, k čomu sa ja nikdy nevyjadrujem, pretože neviem ako to bolo naozaj. Jednak ide niekedy o nesprávnu interpretáciu, jednak o nepochopenie niektorých vecí a často aj o zanedbanie starostlivosti zo strany chovateľa, preto vždy beriem tieto príbehy s rezervou. Moja práca je pekná, ale niekedy aj smutná - keď neviem pomôcť, alebo keď majiteľ nechce, aby sme zvieratku pomohli. Ľudia často nechcú platiť liečbu svojich zvieratiek a volia utratenie, aj keď to nie je nutné. Často naša snaha stroskotáva na zlyhaní domácej liečby, alebo nám zviera prinesú už vo veľmi zlom stave - veterinára považujú za poslednú možnosť, ke´d je už zviera v kritickom stave. V snahe ušetriť, volajú k psom a mačkám obvodných veterinárov, ktorí sa zaoberajú dobytkom a nemajú dosť skúseností, ani diagnostické vybavenie a lieky pre malé zvieratá. To ako keby ste chceli od zubára, aby Vám operoval slepé črevo. A potom vznikajú príbehy...

74858

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 11 525 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ďalšie 4 obete imigrantov, ktoré médiam nestoja ani za zmienku19.10.19 19:30 Rakousko 0

Africký okupant v Itálii: My jsme tady doma19.10.19 16:43 Itálie 4

Mějte panenky černošek a černoušků. K tomu nabádá ministerská příručka mikrojeslím19.10.19 02:59 Česká republika 1

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 1

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 4

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 11

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Měnové kurzy

USD
22,97 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
36,00 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 238,46 Kč
1 unce stříbra
403,74 Kč
Bitcoin
182 439,34 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 48 613 534