Všechny příspěvky podepsané Rene Bartosek
Nalezeno 10497 příspěveků, 145 různých IP adres
Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
27.06.2005 01:06
Aghánistán: Změna taktiky
RE: Leff je LHAR !! neni ani US obcan !!
Rene Bartosek 68.?.?.?
Prezident Bush zminoval S. Koreu ve svem krizackem tazeni proti terorismu a porusovani lidskych prav, ale pokud mozno se tomuto tematu spise vyhyba. Vojensky silny protivnik a sve zajmy ma zde Cina, a to by bylo spatne pro obchod. Zadna ropa. Takze pokud chcete neco udelat pro zniceni severokorejskych koncentraku musite to nejlepe pripomenout svemu kongresmanovi. To ho by uz Bush mel vyslyset.
27.06.2005 01:19
Aghánistán: Změna taktiky
RE: Pije Vam krev, ten pan Leho - co?
Rene Bartosek 68.?.?.?
Dobrej vtip sergante, kamos co prosel jednim obdobim cizinecke legie, taky z neho je sergant rikal, ze legie nejake ninja bojovniky nevyrabi. Zaklady sebeobrany tot vse, mas prace automatickou pusku Famaz, duraz na vysokou uroven fyzicke kondice, ale pravda je ze jistemu mistrovy evropy v kulturistice se smali, protoze nic neubehl ani nevydrzel. Inteligence je na jistou uroven nutna pro poddustojniky, vojaci nemusi byt myslitele, ale take jim netece praminek slin z ust. No, jemni tvorove to v zadnem pripade nejsou, to by potvrdily Francouzi zijici v blizkosti jejich posadek.
Teror je odpoved na okupaci. A okupace je bez ohledu na pohnutky okupaci. Ostatne sametove zmeny rezimu, pokud nejsou predbezne domluveny se v dejinach nevyskytuji.
"Politik mysli na pristi volby, statnik na pristi generace." Za ziva byvaji popularni politici, statniky oceni az historie.
Dalajalama je naprosto jinaci liga, presneji receno uplne jine hra nez-li politici.
27.06.2005 05:06
Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
RE: Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
Rene Bartosek 68.?.?.?
Takze podle vas je lepsi jit na demonstraci byt slusny, kricet mame hole ruce a nechat se, kdyz je to sametove serezat, za projev sveho nazoru?
27.06.2005 05:08
Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
RE: Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
Rene Bartosek 68.?.?.?
Pokud nekdo sahne prvni po nasili a muze to byt i stat, a neda jinou moznost pro napravu, pak nesmi byt udiven, ze i druha strana se uchyli k nasili.
27.06.2005 05:11
Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
RE: Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
Rene Bartosek 68.?.?.?
Sioniste jednali s Brity, nacisty i Turky, takze OSN je jenom takova kamuflaz.
27.06.2005 05:17
Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
RE: Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
Rene Bartosek 68.?.?.?
Chcete tim naznacit, ze Balfour jehoz jmeno nese deklarace o prizni Britu sionistum si delal srandu z nekoho jako je Rothshild.
2. listopadu 1917
Drahý lorde Rothschilde,
Je mi potěšením sdělit vám, že jménem vlády Jeho Veličenstva byla následující deklarace sympatie s židovským sionististickým úsilím předložena a schválena Kabinetem.
"Vláda Jeho Veličenstva se dívá s přízní ustavení Palestiny jako národního domu židovského lidu a vyvine své nejvyšší úsilí k zajištění této věci, je jasně pochopitelné, že nemá být uděláno nic, co by mohlo poškodit náboženská práva existující nežidovské společnosti v Palestině nebo práva a politický status, který mají Židé v jiných zemích."
Bude chvályhodné, pokud předložíte tuto deklaraci na vědomí Sionistické federaci.
Váš upřímný
Arthur James Balfour
27.06.2005 05:24
Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
RE: Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu
Rene Bartosek 68.?.?.?
Americane my nepripadaji tak odlisni od nas, takze bych to videl v klidu.
Pokud nejaky zapravodajec monitoruje tento webzin, pak jeho nocni mura se jmenuje LEHO. Nema prece smysl kyvat hlavama jak houpaci kone v radostnem souhlasu. Sergant me uz nekolikrat prinutil vyhledat zajimava fakta, abych mohl argumentovat jeho nazorum. A uprimne prispevky, ktere prechazi v osobni konfrontaci s nizkou informacni hodnotou ignoruju, neni pro me podstatne jestli autor sdili podobny pohled na vec, ci ne. Na deprese to funguje skvele.
28.06.2005 04:56
Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele
RE: Novinari by meli byt potrestani zakazem vykonu povolani
Rene Bartosek 68.?.?.?
Opravdu, lez a rozdmychavani nenavisti mezi narody. Zrovna dneska si muzete precist na novinkach.cz, ze pro me nepochopitelne za zabiti byl odsouzen byvaly sergant izraelske armady. Teprve po dvou letech laxniho vysetrovani na natlak rodiny obeti a britske vlady, kdyby to byl Palestinec, tak po nem ani pes nestekne. Reknete mne sergante jako profesional, kdyz ostrelovac z pevneho stanoviste jako je strazni vez, streli cloveka beze zbrane, jenz se snazi dostat deti z palby tanku do hlavy je to zabiti nebo prachobycejna vrazda?
28.06.2005 05:02
Povstání v Iráku sílí
RE: Vypadá to, že sežrant leho nemá žádné potomstvo.
Rene Bartosek 68.?.?.?
Cim vice totalitnich prvku prijima rezim, tim vice touzi prevzit, co nejdrive pod sva ochrana kridla vychovu deti, nejlepe k obrazu svemu! Zde plati rodina nepritel statu.
Seragnte podle poslednich pruzkumu verejneho mineni ( asi tyden stary) provedeneho Gallupovym ustavem je 59% americanu proti valce v Iraku. Takze v demokracii se muze stat, ze obcane se rozhodnou prinutit svou vladu zastavit valku. Pokud stavajici vlada odmitne, mohou podporit vznik nove vlady, jez nebude hlucha. Tak se to stalo ohledne Vietnamu, 58 000 mladych americanu vyvolalo negativni reakci verejnosti. A ta chtela, aby ji vlada dala zatracene dobry duvod na otazku proc? A vy to nazyvate zradou? A jaky je vas komentar k medialni masazi, aby USA vstoupili do valky s Irakem? Jaky typ demokracie, ma byt exportovan do zemi tretiho sveta, kdyz vuli lidu povazujete za zradu?
30.06.2005 03:14
Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele
RE: Novinari by meli byt potrestani zakazem vykonu povolani
Rene Bartosek 68.?.?.?
Sergante, kdyz me tata s mamou vyrabeli taky jsem byl nepritomen, a vidite ted jsem tady.
>Whitewater a sexuální skandály v Oválné pracovně a
>ještě k tomu v pracovní době prezidenta. Já vím, vám
>je spíše symptatičtější prezident, který šuká v
>pracovní době než ten, který likviduje diktátorské
>režimy...
>Ten náš, René, už 200 let funguje celkem bez větších
>závad, nebo vy byste jim naordinoval Adolfa, Stalina a nebo
>nechal strýčka Saddama? Já vím, tyhle otázky mouhou
>být poměrně dost těžké na smyslplnou odpověď...
Jezisi, tak vono to bylo v pracovni dobe, to je opravdu hnus sergante, ale reknu byl to kanour prosexovat jedno funkcni obdobi a nesahnout na praci klobouk dolu. A co takhle demokraticke skandaly z jineho soudku jako Watergate, Irangate. Valecne angazovani v 70 zemich za 50 poslednich let, s poctem obeti okolo dvou milionu lidicek tretiho sveto, malokdo z obeti by vam byl schopen smysluplne definovat komunizmus, vetsinou slo totiz o katoliky ,budhisty a jine. Vyvoz demokracie beze zmen, zrejme bude treba lehce upravit mentalitu prijemcu nemyslite, bajonety zatim prilis nefunguji, mozna by to chtelo zmenu. Neordinuji ani Staliny ani Adolfy, zatim se Vam nejak nedari odhadnut nazory me persony, zkuste jiny tym sociologu a psychologu, pripadne lepsi kristalovou kouli.
S amikama vychazim v pohode, vidim malo stuh za 5$ na aute na podporu valky, takze Galupuv ustav rika 59% je proti. Mimochodem dnes na novinkach.cz vychazi clanek, kdy velky vudce Bush vola po trpelivosti, v zavero je psano, ze 40% lidi podporuje valku. Takovy maly recnicky trik. 40%-ni podpora zni jinak, nezli 60%-ni nesouhlas, ze ano?
Seragnte, kdyz jsme u tech leku je pravda, ze vojaci USA dostavaji treba jako v prvni iracke valce vakciny, kdy jim neni sdeleno o jakou nemoc se jedna? Byli konkretne dve, z vetsiho mnozstvi priblizne okolo 15.
30.06.2005 04:14
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Globalizace je jedina mozna cesta ke svetovlade, a o tu jde. Co stoji proti a odporuje. Za prve zive nabozenstvi ve smyslu opravdove viry. Zde probiha utok, kde hlavnimi zbranemi jsou konzum a vyuzivani vedeckeho pokroku za poslednich dve ste let, jako argumentu neexistence Boha. Mimochodem ciste vedecky nelze prokazat, jak existenci Boha - stejne tak vsak na zaklade ve nelza podat zadny dukaz, ze Buh neexistuje. Jedine, co lze argumentaci napadnout jsou nabozenske texty. Takze pro ateisty byla veda korunovana za Boha, skutecne vysmech vzhledem k faktu, ze vedecka elita neni vetsinove ateisticka.Dalsim nepritelem je rodina, kdyby nebyla pevne vazana na ekonomicky vykon byla by nemilosrdne znicena. Takhle stat hleda cesty, jak uzakonit obecne normy ochrany prav deti, tak aby je mohl jednoduseji odebrat rodicum. A dostat sve dite z pece statu to neni jenom tak, a ze to ma negativni vliv na vyvoj tohoto decka neni treba dokladat. Skladba poradu zabavy Tv, video, PC hry, feminizace skolstvi, oslava nasili, snizovani obecne urovne vzdelani, snizovani vyznamu humatnich oboru ( mimo zive jazyky), legalizace sexualnich mensin zapada do tohoto obrazu, i kdyz zde je na miste pouze tolerance. Pouze demoralizovanou a uniformni spolecnost lze zmenit v poslusne stado.
30.06.2005 15:41
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Homosexualita je vrozena asi u 4% populace, potom je treba pridat cast populace, jenz neni homosexualni geneticky, ale mentalne. Mimochodem v clanku neni nic, co by ohrozovalo homosexualy jako takove. Vyspele spolecnosti starnou a to takovym zpusobem, ze ekonomicky nebudou v buducnu schopny dostat svym zavazkum ve forme duchodu pro lidi jez platili cely zivot dane a maji plne pravo dostat neco zpet. Pri neustale zvysujici se rozvodovosti, snizovani poctu snatku, snizovani poctu narozenych deti povazuji za krajne nezodpovedne vse, co snizuje stabilitu rodiny. Toleranci homosexualite ano, zvysenou podporu NE.
30.06.2005 15:46
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Zajimave postrehy. Zajimal by me Vas nazor na stabilitu ci nestabilitu modernich spolecnosti a jejich zivotoschopnost? Smeruji k tomu jake budou dusledky legalizace homosexuality a jeji podpore ze stran statu?
30.06.2005 15:55
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Experimenty, abychom mohle na zaklade statistiky ( jinak si nedovedu predstavit, jak to zrealizovat) mohli rict, zda dite z homosexualniho souziti nema rozdilne vzorce chovani jako z heterosexualni rodiny povazuji za hru s ohnem. Americti sociologove po 20 letech zjistili, ze vychova pouze po dobrem neni to prave orechove a co s tim. Existuje legislativa, precedensi v soudnictvi, nova generace lidi. Neexistuje jednoducha moznost prijit na vychozi stav, byt se jevil v sebelepsim svetle. Ve fyzice existuje setrvacnost stejne jako ve spolecnosti.
Leho duvod proc ma iracky lid dostat sanci vyporadat se s problemy za nez nese plnou odpovednost Bushova politika, je vzrustajici odpor proti valce u americke verejnosti. At uz proto, ze stoji moc penez a rebelove ( tj pokrok, co od terporistu k rebelum, kdo by to do Donalda rekl) neumoznuji svymi akcemi proudit reku ropy zpet do USA, anebo rostopuci pocet mrtvych americkych vojaku, desiluze okolo utoku na Svetove hospodarske centrum, anebo dlouhodoby trvaly odpor rebelu. Vite lide nejsou tak hloupi jak by si ti nahore prali.
30.06.2005 18:32
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Kdyz jsem slysel o staropreckych orgiich a byl jsem kdysi mlady, rikal jsem si to byla vec. No, ponekud pozdeji jsem zjistil, ze ucast byla pouze panska. Takze mame tady z nabozenakeho hlediska anticky svet jako moralni zumpu s nejvyssi toleranci k homosexualite v dejinach a ani tam nedoslo k legalizaci homosexuality, proc? Bali se pokroku? Museli byt nejake odpovedi, proc neudelat posledni krok.
30.06.2005 18:38
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Ano homosexualove jsou diskriminovani napr. tim, ze maji vyssi danove sazby. Ja jsem singl a jsem na tom stejne, rodina ma zvyhodneni, protoze kazda spolecnost potrebuje deti a deti jsou bohatstvi naroda. Mohu tolerovat postoj Svycarska, ktery jednoznacne pri legalizaci odmita adopci deti. Mimoto komunity gay and lesbiens toto obchazi snatky na oko, kdy lesbien porodi deti, a kdo s kym zije, to uz je druha vec.
30.06.2005 18:46
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Plasticke naramky skolaku
Rene Bartosek 68.?.?.?
Kamaradi Polaci rikaji, ze extra hot staf jsou slecny z katolickych skol. Mimoto pokud lidi stejneho sexualniho zamereni ziji v urcitych ctvrtich pak to je skryty jev, ale vytvorit skolu pro deti homosexualu, znamena koledovat si o pekny prusvih. Pokud totiz pnuti tolerancni hranice okoli prekroci unosnou mez, ma tendenci projevit se jako nasili, a takova skola by se jevila jako idealni terc. Byt obeti pogromu, nebo potlaceneho pokusu o nej urcite neni nic vhodneho pro vyvoj ditete. Navic se mi zda, ze vim odkud vitr fouka, jak se k homosexualite stavi sioniste?
01.07.2005 00:18
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
AIDS velmi zajimavy vir, udajne existuji dve verze. ta asi 500 krat zhoubnejsi zuri v Africe, a ta mene zhoubna postihla zapadni svet. A v nem to nejtvrdeji odnesli homosexualove a drogove zavisli. Zrejme opravdu Bozi zasah, protoze takovou cilenou selekci mi hlava nejak nebere. Taky moje makovice nechape, pokud za centrum AIDS je presentovana Afrika, proc se na Zapad dostala 500 krat mene nakazliva varianta?
01.07.2005 00:28
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Zrejme to mit neco spolecneho s muzskou dominanci, takze proto povazuji sex mezi dveme muzi za nechutny. Za prve ta pasivnejsi cast dvojice mne nastavuje zrcadlo jako degradaci muzstvi, tak aktvnejsi jako degeneraci meho chapani moralky. Jak jsem uvedl drive jsem ochoten pouze tolerovat, bez nejake vetsi podpory ze strany spolecnosti.
01.07.2005 00:41
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
O.K. , kdyz zrusit diskriminace ohledne dani tak pro vsechny i pro svobodne, aby to bylo koser. Pravda spolecnost je difernciovana, podle ruznych hledisek, ne pouze na zaklade sex. orientace. Muzeme tomu rikat treba kastovani, ale v dejinach lidske civilizace zatim jiny nez kastovni typ zrizeni dlouhodobe neexistoval. Vsechny pokusy o rovnostarstvi selhaly, vzdy se objevila i z rovnostarskeho vychoziho stavu velmi rychle diferenciace. Za tisice let se kolem sexu ve vetsine kultur vytvorila tabu, zrejme to melo svuj duvod, protoze tyto kultury se ukazaly jako uspesne, ted probiha velke uvolneni, jenz ma svuj puvod na Zapade. Zatim to vypada tak, ze Zapad v "kulturni evoluci" zacina ztracet, populace starne, snizuje se porodnost.
01.07.2005 00:46
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Kde je hranice mezi svobodami ruznych skupin lidi? Jak nastavit parametry zakonu, aby svoboda jednoho individua nemohla narusovat svobodu druheho? Do jake miry lze liberalizovat svobodu a nepusobila destruktivne na spolecensky system? Ruzne odpovedi na tyto otazky zrejme, zpusobuji vojenskou pritomnost USA v Iraku.
05.07.2005 02:58
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Penize jez stoji za financovanim projektu Live 8, nesou spolu s dalsimi velkymi korporacemi odpovednost za Afriku. 80 % svetovych dodavek zbrani zemi G8 jde do tretiho sveta. Demokratizovat treti svet je prilis nakladne, znamena to investovat do zdravotnictvi, vzdelani a socialni sfery z dlouhodobeho hlediska. Vzhledem k militarnimu charakteru zkorumpopvanych vladnoucich klik je to i dnes nemozne. Neexistuje ucinna kontrola toku financi do techto zemi. Takze sceny jez drasaji srdce a svedomi, povazuji za amoralni a ucelove, protoze obycejni lide by nemeli nest financni bremeno, za velke korporace.
05.07.2005 03:17
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Mozna by jste si mela zopakovat pouze historii. V zaznamenych lidskych dejinach nemela nikdy Afrika vudci roli, prestoze je povazovana za kolebku rodo Homo. Egyptane jistou dobu udavali ton Stredomori, ale kulturne urcite nepatri k africkemu kontinentu, odkud cerpali treba otroky.
05.07.2005 03:21
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Pokud se globalne otepli, tak tombola 1: 250 000 000 let, ze se Zeme stretne s vetsim astronomickym objkektem, nejen nase civilizaci, ale i zivot ve forme tak odolneho materialu jako jsou mikroby nebude mit nejmensi sanci.
05.07.2005 03:34
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Bylo by dobre rict kolik zbrojarske koncerny mohou vydelat na byznese v tretim svete. Jedna vec je odpusteni dluhu a druha skryte zisky. Ropa z Iraku netece, protoze rebelove to nedovoli, proto nastala doba zmen kurzu, ze by iracky lid mel tak behem 12 let zpacifikovat rebely ( progres od teroristu, ne?). Je hezke, ze stat Florida dusledne chrani zivotni prostredi, ale co naplat vice industralizovane zeme Unie plus nejvetsi automobilovy ruch na svete jsou ekologickym znecistovatelem cislo jedna. Navic situace, kdy Irak nedodava na trh ropu, umoznila ptevreni novych tezebnich lokalit na Aljasce v panenske prirode. ( vice informaci by Vam mohl podat treba R. Redford, tezko jeho obvinit z nenavisti k USA)
05.07.2005 03:52
Velká hororová show Ariela Sharona
Velká hororová show Ariela Sharona
Rene Bartosek 68.?.?.?
Co dodat dozvedel jsem se o hnuti Gush Shalom, a tom ze existuje vnitrni zidovska opozice proti nasilne kolonizaci Palestiny. Jaky je vliv na zidovske etnikum ,nevim? Tesim se na komentare tech jez me a jinym na tom serveru davaji nalepku antisemitu, prestoze jsem antisionosta. V clanku jsou fakta usporadna logikou autorova nazoru na vec, je Zid, umi hebrejsky, je v Palestine. Verim, ze ani sergant Leho nemuze byt vice spokojen, tim jak autor clanku cerpa primo od zdroje informaci. Zrejme to bude nejaky proklaty levicak, uz to slysim!
05.07.2005 15:51
Velká hororová show Ariela Sharona
RE: Velká hororová show Ariela Sharona
Rene Bartosek 68.?.?.?
Jestli o to nekdo stoji mohu udelat snimky pouze z venku domu okolo 1 000 000 v USA v dobrych ctvrtich, ne v luxusnich. Zadne male domky to nejsou!!!
05.07.2005 15:56
Velká hororová show Ariela Sharona
RE: Velká hororová show Ariela Sharona
Rene Bartosek 68.?.?.?
Prosil bych konkretni komentar k faktum v clanku. Byla skoda promarnit prece takovou sanci, kdy Zid a zaroven prosluly Zidobijec da na papir svuj nazor, takze mate moznost takovym jako jsem treba ja otevrit oci a ukazat pravdu. A za sebe muzu rict, ze nemam problem s judaismem, ale svetovou toleranci apartheidu, jenz se pysni titulem jedine fungujici demokracie na Blizkem vychode.
05.07.2005 16:20
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Takze ropy je dost nebo malo? Cena zatim stoupa. Kapacity irackych zdroju jsou vyuzivany spise pri hornich hranicich moznosti nebo je to jinak? Ziju v USA, prestoze jsem na Aljasce nebyl tak je bez debaty, ze nejvetsi stat Unie ma panenske prirody vice nez dost, ale bylo zcela jiste dobre, kdyz R. Redford jako jedna z mala vyznamnych osobnosti behem vysoke popularity G.W. Bushe po utoku v N.Y. napsal otevreny dopis, v nemz ho ostre kritizoval za povoleni otevrit nove tezebni lokality na Aljasce. Slo predevsim o to, ze zneuzil situace ve verejnosti a nereagoval na skutecnost, jak sam tvrdil. Tehdy byl skutecny dopad na zasobovani trhu USA ropou okolo 3%. Mozna i diky tomu je prisna legislativa pri tezbe. Videl jsem v TV dokumenty, jak vypada okolo ropovodu Druzba v Rusku, hruza. USA jsou vsak demokracii, takze musi pocitat s tim, ze lide maji pravo rict sve kruznym problemum a vyzadovat napravu. V Rusku je to jinak. A vzhledem k faktu, ze USA jsou demokracii s nejvetsi ekonomickou, politickou a vojenskou silou, musi pocitat s tim, ze jsou takrikajic nejvice na ocich i ve svete. Ziju tady par let a k Americanum a jejich zemi jsem presel od vysmechu a k opravdovemu respektu, ale to neznamena, ze nadsene budu tleskat, kdyz uslysim "made in USA". Mam na mysli politiku.
05.07.2005 16:52
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Otazka prelidnenosti planety ma svou relativitu jako cokoli jineho. Pokud ma byt uziveno 15 miliard lidi, kteri budou mit naroky jako obovatele tretiho sveta a maji mit pouze plne zaludky, pak to neni problem. Prumerne naroky cloveka vyspeleho sveta jsou vsak mnohonasobne vyssi. Spotreba vody, elektriny, vzduchu ( automobily, freony)..., vice mene vsechno jde prevest na energii nebo zdroje, a pak to matematicky zpracovat a dostat z toho nejake scenare. Ekonom nemuze brat v zretel moralku, pokud chce dostat realna cisla, takze pouze suse rikat, co kolik stoji a jestli na to mame. Vysoka ekonomicka produktivita se vyskytuje mimo Afriku a to je na zaklade historie i soucasnosti jednoznacny fakt. Populace na Zapade starnou, mimo Cinu, jenz vykazuje delsi dobu mohutny ekonomicky rust. Cina je specificka spolecnost s vetsinovou populaci, jenz ma naroky na zdroje jako obyvatele tretiho sveta, ale jenz jako statni system nabizi relativne stabilni ekonomicke prostredi, a pripocteme-li snahu ziskat velmocenske postaveni, jez patrilo par set let zpet, nestacime zirat nad prilivem investic a zrychlujici se modernizaci zeme. Jako jedina zeme dokazala zregulovat porodnost, ano je to totalitni a nelidsky system. Takovych je v Africe minimalne polovina, zadny vsak nebyl schopen resit problemy za uplynulych 50 let s cinskou efektivitou. Navic ekonomicke zmeny zakonite, zmeni socialni strukturu a to se konecne musi odrazit i politicky. Prestoze na to prisel Marx je to pravda a levicak rozhodne nejsem. Zapad uz ted vi, ze pokud nedokaze omladit svou populaci, nebude schopen dostat svym zavazkum ve forme duchodu, urovne vzdelani... Jinak receno bude ztracet svou schopnost produkovat.
05.07.2005 17:12
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Pravda a diteti je lepe v normalni fungujici rodine, nez aby ho tyrali dva homosexualove. Otocil jsem pouze vasi argumentaci. Pokud vetsinova spolecnost respektuje "zastaraly soubor bajek" jalo viru, nezbyva pockat az se casy zmeni. Velikani prirodnich ved, kteri stoji za pokrokem za poslednich 200 let, a tento pokrok za rustem ateismu, casto potrebovali svou berlicku viry, zrejme slabsi jedinci na rozdil od Vas.
05.07.2005 17:45
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Dekuji za upresneni, jak jsem uvedl ve svem prispevku nebyl jsem si jist. Nadhodil jsem tuto informaci, abych mohl nekoho pozadat o ujasneni. Cerpal jsem Martin Herzan: " Totalitni svetovlada" K mym spatnym zvykum patri zamerit se na fakta a odfiltrovat emoce a osobni postoje . Predpokladam, ze jste ve styku s univerzitnim prostredi, byl bych vdecen za nazor odbornika v dane oblasti anebo za odkaz na zdroj informaci. Zkuste se zeptat? Dekuji.
05.07.2005 17:48
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Pokud by byla pravda to , kam smeruje moje DOMNENKA!!! Pak to, kdo zkape by nebylo pouze o "Homousich".
05.07.2005 17:51
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
A mozna si vladnouci elita uvedomovala, ze jaksi potrebuje spolecnost deti a vsimli si, ze kluk s klukem ani s pomoci bozi, nejak nemaj stesti.
05.07.2005 18:07
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Islam, taosismus, budhismus, krestansvi ... stoji za civilazacemi jenz v historii i soucasnosti udavali ton svetu. Pokud bylo vetsinove pripusteno nejak uvolneni v sexualnich mravech, rad se necham konkretne poucit.
05.07.2005 18:23
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
>Z tohoto pohledu asi pochopíte, že nevěřím v něco
>takového nesmyslného jako Bůh.
>Bůh tedy neexistuje a tedy nemůže ani znásilňovat a
>vraždit. V tom máte pravdu.
>Ale potom Bůh ani nemůže nařizovat co je správné a co
>ne. Nemůže rozhodovat o tom co si homíci dělají, zda je
>hezké nebo ne.
Vira ani nase nevira, neni rozhodujici pro existenci cehokoliv. Dokonce ani smyslplnost neni kriteriem pro trvani neceho. Nebudu se ptat ted po dukazu neexistence ci existence Boha, protoze takovy dukaz podat nelze, pokud to vidite jinak rad se na Vas dukaz podivam. Ale co jednoznacne existuji je vira, jenz u velkych nabozenstvi trva stovky let a veri stovky milionu lidi. A z teto viry vyplyva jisty moralni kodex a tento kodex ovlivnuje i neverici v danem narode. Mam pocit, ze vetsina ceskych ateistu se ridi znacnou casti desetera. A dokonce i totalitni staty nemaji problem s prevzetim znacne casti moralnich kodexu nabozenskych textu a obecne myslenky zakotvit ve forme zakonu.
05.07.2005 18:42
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Pokud stat chce pomoci pri snizeni rozvodovosti, stabilizaci rodin jsem jednoznacne pro. Jako singl nemam nejmensi problem, mit vyssi danovou sazbu, protoze jde o budoucnost. Me nazory velmi trefne vyjadril nick "Gdossi". Uvadet na obranu legalizace extrem jako alkoholism ci tyrani v rodinach nepovazuji za spravne, homosexualove tyto problemy nevyresi. Tolernci ano, podporu v zadnem pripade!!
05.07.2005 18:56
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Treba na zaklade podobnosti kulturnich artefaktu s temi na Blizskem vychode. Na zaklade podobnosti statniho systemu s Babylonskymi, Chetitskymi, Sumerskymi. Na zaklade vynalezu jako je pismo, stavebnictvi, matematika, astronomie. Vice mene diky Arabum a Zidum Evropa zprostredkovane prevzala cast kulturniho dedictvi starovekych civilizaci Stredomori. Neni to o tom, ktera kultura je lepsi nebo horsi, ale o rozdilech a o dusledcich jez ovlivnili vyvoj. V Evrope, Asii, Stredni a Jizni Americe vznikaly centralizovane statni utvary a Africe a Australii ne. Toto je duvod proc Staroveky Egypt neni kulturne razen k africkemu kontinentu, prestoze na nem lezi.
05.07.2005 19:12
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Trodasovi a všem nadšeným zastáncům gayů
Rene Bartosek 68.?.?.?
Ano vnitrni podstata moralnich zasad je nejdulezitejsi, ale clovek prichazi na svet jako maluy bezohledny zivocich, a teprve vychova a prostredi do nej vtiskne, to cim se lisime od zvirat.
05.07.2005 19:21
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Pane Stwora mam v teto oblasti "zkostnatele nazory", ale fyzicka schranka tady bohuzel nejaky patek bude, takze bych nad nama mladsima nelamal hul. Muzu z vlastniho zkusenosti potvrdit, ze vetsina lidi okolo me ( v rozmezi 20-35 let) ma deti nebo ja ma v umyslu mit a jsou to heterosexualove a pokud maji nejake "special" naroky na sex tak ostatni s tim neobtezuji. Vim, ze nekolik let zpatky se nekolik paru dohodlo na skupinovem sexu, tento experiment prezili dve nebo tri dvojice, a ucastnici teto akce, kteri spolu ziji, me nezavisle na sobe potvrdili, ze "grupac" uz nikdy vice. Takze pane editore hlavu vzhuru.
05.07.2005 21:46
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Staroveky Egypt at se to komu libi ci ne patri jednoznecne historicky i kulturne do Stredomori. Momentalne verime, ze Egyptska civilizace vznikla 3 100 B.C., sumerskske staty v Mezopotamii vznikly o 400 let drive v artefaktech raneho egyptskeho umeni, lze videt mezopotamske motivy J.M. Roberts: "Pravek a nejstarsi civilizace" str. 100
Vyboje na africkem kontinente byli vzacne, napr.jedna z mala vyprav byla do zeme Pun ( zrejme dnesni Somalsko) za kralovny Hapsesut 18.dynastie nejakych 1500 B.C. Samotny Staroveky Egypt se politicky vzdy angazoval na Blizkem vychode!!! Blizky vychod neni kontinent, ale zahrnuje vice mene dnesni staty pri Stredozemnim mori od Turecka po Egypt, plus Mezirici takze Irak, vezmeme-li v potaz Persany a Alexandra Velikeho, tak kulturni i geografickou hranici tvori Indie. Takze mate pravdu egyptske kontakty nebyly omezeny pouze na Blizsky vychod, ale mnohem dale, nikdy vsak do vnitrozemi Afriky. Pokud se divam na lidske tvare soch egyptskeho umeni, jaksi me unika rasova podoba s Africany, co se tyce oci, nosu i celkoveho charakteru tvare. Takze ani geneticky nezapadaji do Afriky. Civilizace jenz za 3000 let sveho trvani ovlivnila mnohdy vyrazne dejiny mnoha risi, vzdy mimo Afriku, nemuze kulturne nalezet k tomuto kontinentu.
05.07.2005 22:15
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Ja netaham do diskuse o legalizaci homosexuality ani tyrani deti ani alkoholismus rodicu, ale tvrdim ze tyto problemy adopce homosexualy neresi. A vzit to jako pomocnou berlicku na podporu homosexuality povazuji za demagogii. Co se tyce viry, ja jsem vericim clovekem teprve par let na zaklade sve volby, neverim, ze Zeme je placka. Kdyz jsem poprve chtel z legrace argumenty ukazat jednomu vericimu priteli jeho naivitu, dozil jsem se prekvapeni. Jelikoz me bylo doprano lepsiho vzdelani i vyssi inteligence nez jemu, tak jeho argumentace na obranu sve viry brzo skoncila. Pak se vsak logogika stretla sa opravdovou virou horouci, mozna zaslepenou, ale rozhodne ne slepou nebo tupou. Jaksi nezmohla vubec nic, prestoze se mi pratele ateiste pochechtavali a povazovali, rozum a pokrok za viteze, ja jsem chapal, ze tomu tak neni. Polozil jsem si otazku proc velke mnozstvi lidi po tisice let opravdu veri, zacal jsem cist o velkych svetovych nabozenstvich a hledat odpovedi na sve otazky. A ted kracim svou vlastni cestou k Bohu, aniz bych trpel vymytim mozku. A pokud jsem jinym vericim lidem na otazku religiozity odpovedel, ze kracim k Bohu svou cestou nikdy jsem nemusel celit zesmesnovani ci pokusum, abych zmenil svuj nazor. Bylo jedno jestli to byl stoupenec islamu, krestan, budhista a chvala Bohu to mohu rict o vetsine ateistu. A to, ze heterousi mohou mit deti a homousi ne. Pak si musite za nespravedlnost stezovat Pokroku, kdyz v Boha neverite. Mozna se genetickym inzenyrum podari vytvorit casem delohu za nejaky ten peniz. Takze hodne stesti a at zije pokrok.
05.07.2005 22:34
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Budhismus je tolerantni vseobecne ne pouze v otazce sexuality, ale chcete tvrdit, ze odstraneni zadosti jako priciny utrpeni se netyka sexuality? Jaka je tolerance islamu k homosexualite, ci uvolneni sexualniho zivota? Kolik muslimu dnes ma vice manzelek a kolik si muze dovolit neco jako harem? Nemyslim, ze mnohozenstvi a uvolneni sexualni moralky, lze postavit vedle sebe! Myslite si, ze taoisticky mudrc hledajici uvnitr sebe sama moudrost hleda sexualitu lepe receno homosexualitu? Ohledne judaismu proc byla znicena Sodoma a Gomora? Homosexualita, ci uvolneny sexualni zivot je tedy v souladu s halachou? Pokud se hinduismu tyce odvazana sexualita ma pozitivni ci negativni vliv na karmu? O zbytku nic nevim, staroveke dejiny Japonska nejsou moje parketa. Kdysi jsem cetl " Tak pravil Zaratshutra" od Nietzscheho, ale ten me nezaujal. Sikkhy je pro me nove slovo.
05.07.2005 22:43
Velká hororová show Ariela Sharona
RE: Velká hororová show Ariela Sharona
Rene Bartosek 68.?.?.?
V Chicagu v pomernne drahych ctrtich jako je Park Ridge postavite za milion velke domy. Na predmesti dal od Chicage ( 20-25 mil) palace. Na "cernocharne" nekolik domu, ale kdo tam bude bydlet? Kdybych to zkusil ja se svou vizazi obvinili by me z provokace.
06.07.2005 07:21
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Zapomnela jste reagovat na ostatni fakta, ktera jsem uvedl. Genetika je muj nazor a nemohu ho dolozit. Pokud mate argumenty o kulturni spriznenosti Starovekeho Egypta s Afrikou a ne se Stredomorim, pak je prosim laskave napiste.
06.07.2005 07:33
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
V zadnem pripade nesouhlasim s ADOPCI DETI HOMOSEXUALY, jak se uvedl drive pouze tolerance, ale zadna PODPORA ze strany spolecnosti. Takze jsme se jednoznacne neshodli! Zkuste si precist cely predchozi prispevek jeste jednou a zacit pouzivat sedou kuru mozkovou. Pokud narazite na odpustky, pak odpusteni v krestanstvi neni podle Bible v rukou cirve, ale Bozich a neni mozne bez opravdove a uprimne litosti. Pletete si viru s mechanickym vykonavanim nabozenskych ritualu. Takze laskave nechte na vericich, jak se s tim vyrovnaji, mimochodem behem sveho zivota jsem zjistil, ze pocet hajzlu stasticky roste napr. v politice a velkem byznese, prachy a korupce tak nejak kazi charakter. S ateismem a virou to nema co delat.
06.07.2005 07:54
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
>Nemyslim si, ze z hlediska buddhismu je na tom monogamne
>zijici homosexual hure nez promiskuitni heterosexual
V poradku souhlas, ale nelibi se me, ze na obranu homsexuality se stavi argumenty s ruznou silou. Proc tedy nenapisete promiskuitni homsexual a monogamni heterosexual?
>Nemyslim si, ze by Mistra(treba taoistickeho ) zneklidnilo
>to, co tu s takovou vervou resime . Jiste ten bral urcite nesmrtelnost.
>Neni upadkem sveta, ze spolu ziji lide stejneho pohlavi, ani
>snad to, ze nekteri z nich chteji adoptovat deti, znamkou
>upadku je jak obrovska vaha je takove bezvyznamne veci
>prikladana.
Nezastavam nazor, ze jde o bezvyznamnou vec pro vetsinu lidi a podle toho cirkusu, ktery se kolem deje si i polici, uvedomuji, ze by mohli u verejnosti narazit.
>Nemyslim si, ze nevazana sexualita je snad cilem, ale je asi
>lepsi nez pokrytectvi, falesna askeze a vztek impotentu. K
>askezi musi kazdy dospet a nemuze mu byt nucena zvenku.
Nemam problemy ani s sexualnim pokrytectvim ( reknu v klidu ze neco je pro me nechutne, a v klidu se partnera zeptat jestli by pro me nemohl neco udelat, ale nenutim a nenecham se nutit), nejsem asketa ani impotent, presto si nemyslim, ze by uvolneni sex. moralky, legalizace homosexuality prinasela spolecnosti vetsi stabilitu! Zeptam se jinak . Jaky je vztah verejnosti v zemich, kde prevazuji velka nabozenstvi k legalizaci homosexuality a uvolneni sexualni moralky?
06.07.2005 16:49
Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka
RE: Chyba bude asi jinde
Rene Bartosek 68.?.?.?
"Už v roce 1953 veřejně prohlásil bývalý šéf největších a nejserióznějších amerických novin New York Times ohromující fakta. Prohlásil: ,, V současnosti v Americe téměř neexistuje nezávislý tisk. Víte to vy, vím to i já. Ani jeden z vás se neopováží napsat svůj upřímný a pravdivý názor, a když ho napíšete, víte předem, že se to neobjeví v tisku. Já jsem týdně placený za to, abych svůj upřímný názor nedával na papír. Vy jste placení za to samé a každý z vás, kdo by byl tak hloupý, aby psal svoje upřímné názory, byl by na ulici a hledal si jinou práci. Kdybych já dovolil, aby se moje upřímné pravdivé názory objevily v novinách, tak bych si do 24. hodin ztratil zaměstnání. Úlohou novináře je zničit pravdu, dokonale klamat, překrucovat, plazit se před vládou a prodat jeho stát a jeho rasu za jeho denní chléb. Vy to víte a já to vím. Co je to za hloupost připíjet si na nezávislý tisk ? My jsme nástroje a otroci bohatých lidí za oponou… Naše talenty, naše schopnosti a naše životy, to všechno vlastní jiní lidé. My jsme jen intelektuální prostitutky.'' Tolik slova exšéfa nejznámějších novin světaho."
06.07.2005 16:59
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Myslite si, ze experti pracujici pro vladu USA tento stav nepredpokladali a neupozornili vladu na tato rizika? Myslim, ze se nepletu pokud tvrdim, ze nejvetsim spotrebitelem ropy na svete jsou USA?
06.07.2005 17:17
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
O dogmatismu vedy bych si dovolil zapochybovat, ve dvacatych letech po te, co se prosadily nove Einstienovy pohledy na fyziku se na universitach strileli profesori, za to ze svym zakum kazali bludy, to byla jeste ta stara skola s noblesou. Setrvacnost vedeckych teorii za nimiz stoji velka jmena je znacna. Prechod od Darwinismu, k novym teoriim v biologii je taky bolestny. Prestoze nam matematicky vychazi, ze 2-2,5 miliardy let evoluce na zaklade Darwinovych predstav je jaksi malo. V nekterych pripadech totiz vedci musi pocitat s velkym mnozstvim parametrickych promenych ve vypoctech a probiha ostra debata, jak by tyto promenne meli vypadat. Pokud v uvahy vezmu nesmirnou dualitu prirody, tak tady mame dalsi fenomen, jenz nam tvori situaci slozitejsi. Klasickym pripadem je tady napr. dualita svetla, kdy proti sobe za dob velkeho Newtona stali proti sobe nesmiritelne priznivci korpuskularni a vlnove teorie.
06.07.2005 18:00
Velká hororová show Ariela Sharona
RE: Velká hororová show Ariela Sharona
Rene Bartosek 68.?.?.?
A svet, ac to mnohym vadi videl, jak buldozery rovnaji domy Palestincu se zemi, jak vojaci izraelske armady strili po civilistech, jenz se snazi dostat deti z palby izraelskeho tanku. Vidi jak jsou mrzaceni a zabijeni muzi, zeny i deti. A to nejsou vyjevy z zadne ucebnice, ale to je realita mnohokrat opakovana po celou existenci statu Izrael. A co vadi mne? To MLCENI A TICHO, ktere vicemene ve svete panuje.
06.07.2005 23:15
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Takze zakopany pes v Iraku je demokratizace a boj proti terorismu nebo ropa?
07.07.2005 00:00
Velká hororová show Ariela Sharona
RE: Velká hororová show Ariela Sharona
Rene Bartosek 68.?.?.?
Premyslel, a kdyz jsem mluvil s prateli nedali mne sveraci kazajku pouze proto ze mne znaji. Takove ty fraze: " Ty to vidis moc cerne." "To by prece neudelali." .... pripadne " Je to svinstvo, ale mi s tim stejne nic nemuzeme delat."
07.07.2005 00:25
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Je hezke, ze jste nam ukazala, ze ovladate latinu a citovala klasiky. To vsak cestu z pekla pro Afriku neukaze. Zatim se ukazuje jako fakt, ze po stazeni kolonialnich mocnosti zabredla Afrika na moralniho, ekonomickeho a politickeho marasmu. svou polivku si chteli prihrat ja Zapad, tak za ery SSSR i Vychod. Programy na vzdelani, vysilani odborniku, snahy prevzit kontrolu nad regiony a z toho plynouci investice. Se vzdelanim se to ma tak, ze pokud materska zeme vysila sve talenty do zahranici na studia, tak temto lidem se pochopitelne nechce dvakrat zpatky. Dulezite je mit zbran, protoze ta vam zajisti vse co potrebujete bezpecnost, autoritu, jidlo a vice mene vse co si urvete pravem silnejsiho. Mistni vladci nejsou hlupaci, takze se za penize mini velmi dobre vyzbrojit, miliony mtrtvych okolo nich jsou statistika. Financovani Afriky bez kontroly, co se deje s penezi je hloupost. To uz zrovna muzeme pozadat vudce ozbrojennych frakci o cisla jejich kont ve Svycarsku ci Kajmanskych ostrovech. Jak kontrolovat dravce v lidske kuzi bez moralky a slitovani, rad bych kdyby jste poradila. Teorie pozitivniho rasismu jak vidno Africany k vysssi pracovitosti nevede. Silou obsadit jednotlive zeme a zdemokratizovat je nemozne, tezko by jste mohla chtit po vyspelem svete, aby krvacel a provadel nasilnou demokratizaci za cenu dlouhodobe okupace. Takze mate-li funkcni reseni podelte se s nami, prestoze s clankem souhlasim svet by mohl podat pomocnou ruku, pokud samozrejme bude videt snahu tvrde pracovat u samotnych Africanu. Pokud s podia slysim oni musi zaplatit..., pak skutecne nemam chut mrhat svou dobrou vuli. Otazka zni jak to provest?
07.07.2005 00:35
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
S davanim penez charitativnim organizacim jsem do smrti vyleceny. Asi dva roky zpatky jsme delali drevenou podlahu pro charitu v centru Chicaga. Sef rikal, ze ve sbirce aut, jenz prijelo na slavnostni otevreni chybelo snad jen Lamborghini Diablo. Takze dat dolar s tim, ze potrebnym se dostane par centu dekuji nechci.
07.07.2005 00:49
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Tematem neni srovnavaci archeologie artefaktu Str. a Jiz. Ameriky a Stareho sveta, ale zda Afrika mela zhlediska lidskych dejin nekdy obdobi ,kdy vytvorila ekonomicko-politicky fungujici utvary, jenz se nazyvaji staty. Ja tvrdim, ze ne. Prvnimi fungujicimi statnimi utvary byli kolonie a po stazeni kolonialnich mocnosti, tam s prominutim zustal bordel, jenz se rozklada prakticky po celem kontinente, proti nemuz je Balkan 19.stol za nez by Bismarc nedal jedinou kost sveho granatnika raj na zemi. Takze jelikoz jedinou moznosti zpacifikovat po zuby vyzbrojene vojenske kliky v africkych zemich je vojenska pritomnost a to dlouhodoba, pak mozna se nam podari africany po 10-20 letech okupace, jenz je zcela jiste lepsi nez soucasny stav privest k demokracii. To si jaksi nemuzeme dovolit, i kdybychom sebe vic chteli, protoze to je nemozne. Nezbyva tedy nez si pockat, az se vytribi statni utvary schopne zivota, byt to budou brutalni diktatury.
07.07.2005 00:58
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Bacha v USA na homosexualy hispanskeho puvodu, ano takova kudla nejake telesne handicapy lehce smaze. V USA vubec bacha, kazdy treti stredoskolak podle statistik vlastni strelnou zbran, lepe zustat radeji doma v teple v Cesku. Nastesti homosexualove vetsinou heterouse neobtezuji, zrejme jim taky pripadame nechutni.
07.07.2005 05:17
Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček
Rene Bartosek 68.?.?.?
Netusil jsem, ze se u nas tak pritvrdilo.
07.07.2005 05:22
Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka
RE: Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka
Rene Bartosek 68.?.?.?
Mile jste me prekvapil!
Treba nektera z izraelskych tajnych sluzeb, jaky problem. Blabol o Al-kajde si muzu vytisknout na tiskarne treba ja. Polozeni otazky komu to prospeje je naprosto na miste! Verejna mineni v USA je s 60% proti valce, Izraelce jsou nuceni se ztahovat z casti okupovanych uzemi, iracka vlada verejne prohlasila, ze je pripravena jednat s temi frakcemi irackeho odboje, jez nezavbiji Iracany a navic otevrene kritizuje armadu USA za zabijeni irackych civilistu, duchovni v Afganistanu vydali nedavno edikt, v nemz zakazuji unosy cizincu. V Iranu vyhral volby nejmene prijatelny president pro Zapad a konecne na summitu G8 nebyl hlavnim bodem jednani svetovy terorismus, ale globalni ekologicke problemy a chudoba tretiho sveta.
08.07.2005 00:59
Londýn pod útokem
RE: Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec
Rene Bartosek 68.?.?.?
Spravne sergante v zaveru vaseho prispevku je ta perla, ta otezacka. Komu to prospeje a komu to uskodi? Henry Ford ve sve knize " Mezinarodni Zid" napsal s obdivem, ze britskymi obcan byva obvykle velmi dobre informovany, ale to bylo pred 100 lety. Uvidime, zatim britske urady jsou zdrzenlive ve svych prohlasenich. Zrejme jim jeste nestacila dozrat v hlave ta spravna myslenka, jak se to podarilo jinde za pouhe 2 hodiny, hold zijeme v modernim veku.
08.07.2005 01:04
Londýn pod útokem
RE: Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec
Rene Bartosek 68.?.?.?
To bude sladke tajemstvi, protoze kazdemu kdo za tim stoji a nese odpovednost, je jasne ze pokud by se to proflaklo, tak by lid mohl zas jednou vzit vladu do svych rukou a necekat na soudy.
Pan Stwora je jeden z mala cestnych vyjimek, jez neni intelektualni prostitutkou, na druhou stranu maka 70 hodin tydne za nic, coz je tvrda sichta. Doufam, ze se po clanku 2 000 000-tyu navstevnik ledy hnou. Pokud Zvedavce umlci darebaci, jimz zpusobuje tezke traveni, da se to se skripenim zubu prezit. Pokud bylo na nedostatek financi, pak to je hanba nas co tady chodime.
Kdyz chcete do valky v USA, Britanii....., pak potrebujete skutecne souhlas zakonodarneho sboru, a divil by jste se jak jsou pani poslanci v teto otazce haklivy na verejne mineni. Mam v pameti tu komedii u nas, kdyz Bush chtel mnohonarodni koalici a nasi poslanci tancovali cardas mezi volebnimi preferncemi plus EU na jedne strane a na strane druhe prizen strycka Sama.
Cokoladu,uklidnit se a zacit myslet!!!
A co takhle hezka profesionalni operace tajne sluzby sergante. Pekne si vybrat par ldicek z nejakeho semitskeho kmene, zadne filosofy, nejaka ty trhaviny, informece, prachy, vybaveni. Co to by jste za trpasliky nemenil?
Skladky sajrajtu ve velkem, kterym se rika svobodna masmedia Vam nezapachaji?
08.07.2005 01:33
Londýn pod útokem
RE: Četli jste Ostrov pokladů (Treasure Island) od Stevensona?
Rene Bartosek 68.?.?.?
Takze podle Vas mame proti Dablu bojovat Belzebubem? Na kolik potrebuji v teto svate valce Bush aspol. osekat obcanska prava a svobody? Obavam se, ze po lecbe demokracie aspirinem "Bush" by se nam mohla narodit totalita, takze na druhou stranu by jsme nemuseli mit strach z islamistu, ze?
Cemu verite Vy?
Dobry postreh, ze by se al-Kajda nemohla dovolit nejake standartni neprilis sofistikovane, ale ucinne vybaveni jako je C4 nebo semtex?
08.07.2005 06:21
Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka
RE: Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka
Rene Bartosek 68.?.?.?
Pane Kema to neni povinne, jedna se momentalne o svobodnou volbu, a pokud by tady byla varianta za nizkou sumu otevrit pristup, nu coz sam jste rekl, ze vite o lepsich webech.
08.07.2005 06:25
Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka
RE: Zvedavci chybi aktualni svetove udalosti jen proto,
Rene Bartosek 68.?.?.?
Udelat si odtstup, rozhodne takove udakosti neuskodi. Lepe nez po dvou hodinach vyblit, ze zatim stoji al-Kajda.
08.07.2005 06:28
Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka
RE: Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka
Rene Bartosek 68.?.?.?
Chapu ja jako heterosexual, bych taky nepodporoval server, kde by plakali nad zlou vetsinovou spolecnosti, jenz nesouhlasi s podporou homosexualnich rodin. Jak uz jsem presentoval svuj nazor drive pouze tolerance, ale zadna extra podpora.
08.07.2005 06:31
Koordinované vydírání jménem Live 8
RE: Koordinované vydírání jménem Live 8
Rene Bartosek 68.?.?.?
Trpelivost prinasi ruze.
Divim se, ze americke tajne sluzby maji v tom pripade problem monitorovat aktivity al-Kajda, kdyz stali u jejich vzniku, vyzbrojili je a jejich instrukturi se podileli na vycviku. Pokud se nemylim tak tento region mel pod palcem v 80-tych letech sam velky Donald.
>Take bych na vas,pane Stwora, mela jednu otazku.Vy osobne
>byste doporucoval ucinit CO?
Spravna otazka, ale ponekud predcasna. Nejdrive jsou nutne odpovedi na otazky: Kdo? A proc? Abychom mohli vedet, co treba ucinit!
08.07.2005 21:26
Londýn pod útokem
RE: Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec
Rene Bartosek 68.?.?.?
Sergante, abych zjistil, ze ohen pali, nemusim do nej strcit ruku a nechat si ji ohoret az po loket. Nesmite verit pouze tomu, co vas naucili na vojenske akademii: " To co nezkusite na vlastni kuzi, tomu neverte, protoze to vlastne neexistuje." Aspon takove zavery ve mne vyvolavaji vase reakce typu: "Vy jste tam byl?" "Vy umite arabsky, hebrejsky....?" " Vy umite ridit letadlo, ponorku...?" " Vy jste videl na vlastni oci neco?" apod.
Zatim patrim mezi novacky, a neminim pouze doufat.
Zatim jsem za 15 let terorismu ty vase atentaty spocital na prstech jedne ruky, a pokud srovnam pocet obeti terorismu s 55000 mrtvymi pri autonehodach za rok v USA, pak Maly Duce mel vyhlasit svatou valku automobilismu.
Nikdo nezpochybnuje obyvatele Londyna, tercem ostrych vypadu jsou ti jimz to prinese prospech. Na druhou stranu toto je jeden z mala opravdu nezavislych webu, jak vidite "opozicni prispevky" tady nemaji trvanlivost snehove koule v jicnu vybuchujici sopky jak se jinak muzete presvedcit na oficialnich uctyhodnych masmediich.
Iracka vlada, jenz vzesla svobodne z voleb jak rikate Vy sergante, uz ostre kritizovala americkou armadu za zabijeni civilistu. Muzete si to precist na novinkach.cz v sekci zahranicni zpravy. A ja tomu verim, i presto ze mam o nestrannosti teto vlady vuci USA sve pochybnosti, naopak bych rekl, ze tato vlada je strycku Samovi dost zavazana. Urcite vas potesi, ze iracka vlada je takrikajic ve viru deni, takze ma dobre informace, pravda zrejme je neprebira jako Vy z informacniho bulletinu US Army.
>Jako vojak US Army vam spolehlive mohu dosvedcit, ze my
>takhle nezabili ani jednoho cloveka,...
3.7. 2005 15:28 - 17:22 - Aktualizováno
"KÁHIRA - Mluvčí se zmínil o lékaři a tlumočníkovi Jásirovi Salajhím, kterého poblíž jeho domu v západním Bagdádu zastřelil ze svého stanoviště americký elitní střelec. Americká armáda případ vyšetřuje.
"Není to první případ, ale díky němu se začalo hovořit o podobných incidentech, například o vraždě bratrance našeho zástupce při OSN Sámira Sumajdáího," řekl mluvčí.
Sumajdáí si prostřednictvím elektronické pošty stěžoval, že Američané při operaci v západním Iráku 25. června zastřelili bez zjevného důvodu jeho jednadvacetiletého bratrance Muhammada.
Omluva za Švýcara
USA se dnes omluvily Švýcarsku za další podobný případ - za smrt Švýcara původem z Iráku, kterého při jízdě Bagdádem zasáhla kulka vypálená z americké vojenské kolony." Na zaver clanku je tech 10 000 mrtvych civilu a snaha zrusit clanek 17, a ziskat pro irackou vladu soudni pravomoc nad temito "incidenty".
Prectete si na novinkach.cz protest iracke vlady proti zabijeni irackych civilistu US Army, a zkuste se zamyslet nad svym prispevkem takrikajic z noveho uhlu pohledu.
Pokud teroristicka organizace, jez haji a prosazuje naprosto extremnimi prostredky jiste cile zautoci, pak logicky, aby se ukazalo o koho jde prevezme verejne odpovednost a vyslovi pozadavky. Cekal jsem na reakci muslimskeho sveta a ten rika jednoznacne ne. Telefonicky vysoky predstavitel Talibanu kontaktoval Reuters a odmitl ucast, podobne se vyjadrili predstavitele Hamasu, stejne negativni reakce jde z Teheranu, kde verejne odmitl ajatollah. Pakistansti fundamentaliste obvinuji z akce Zapad. Dopis, ktery ma byt dukaz, ze za tim stoji al-Kajda si muze vytisknout treba Lojza Boruvka z Kocourkova. Arabove to odmitaji, a jestli ma byt motivem strach tak se prectete odpovedi Talibanu a Hamasu v nech ho urcite nenajdete! Takze pred nami znovu stoji otazka, kterou polozil ve svem clanku p. Stwora" Kdo z toho ma prospech?"
Sergante zrejme jste prehledl muj prispevek, tak jak to je. Proc dochazi iracke vlade trpelivost se zabijenim civilistu? Proc chce zrusit clanek 17 dohody s Bremerem, podle nejhz ciny vojaku okupacnich armad ( nemaji mandat OSN) nespadaji pod jurisdikci irackych soudu? Tesim se na odpoved. Trpaslikum zdar!
Pane Vcelicka, Turek byl v Evrope hrozbou nejakych 200 let zpatky, momentalne vas rozpinavy islamismus tvrde utoci na vlastnich uzemich, na obranu svych kulturnich hodnot a tradic. Do Evropy by Turek rad, pravda EU zatim takove nadseni nejevi. Jedna vec je strategicka geopoliticka poloha a clenstvi v NATO, a druha vec EU.
Leho nevsiml jsem si, ze by nekdo oznacil rezim Sadama za neco jineho cim byl, tj nelidska brutalni diktatura. Mimochodem odpovednost za vnik a vyzbrojeni teto diktatury by Vam mohl velmi priblizit ve sve cinnosti z 80-tych let vas ministr obrany D. Rumsfield. Nechapu vsak proc umluvou zverstev okupacni armady, maji byt vetsi zverstva minuleho rezimu?
Chcete rict, ze odbojove hnuti v cele Hitlerem okupovane Evrope se skladalo ze zbabelcu, protoze se jako rovny rovnemu nepostavilo nemecke armade?
Zapomnel jste vyjadrit k tomu proc to Arabove odmitaji. Pokuste se prosim vyprodukovat neco lepsiho nez trpaslika, opakovany vtip uz tolik nepobavi.
Pokud nachazite v clanku p. Stwory narazky na Zidy ve forme nenavisti, budte laskave konkretni, nejak si i po nekolikatem precteni nemohl objevit.
Pokud prisla doba, kdy se musime klepat strachy za projeveni sveho nazoru, pak to je opravdu v pytli. Takova vlada, jez zacina schranovat informace na sve obcany z duvodu vyjadreni jejich nazoru, nema s demokracii nic spolecneho. Zatim vsak plati zakony, jenz mi nemohou uprit svobodu meho projevu a nevyuzit je znamena hnat vodu na mlyn tem, co by nas zachranili pred ZAMERNE ZVELICOVANOU HROZBOU TERORISMU osekanim nasich obcanskuch prav a svobod. Myslenky maji jednu vyznamnou vlastnost neznaji hranic a vnitrne je nelze zcenzurovat a to plati i pro ty, co je ctou a zpracovavaji.
Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105