Všechny příspěvky podepsané Tak je to
Nalezeno 132 příspěveků, 76 různých IP adres
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
Teraz je rec nie o antisemitizme, ale o vojnovych zlocinoch izraelskej armady!!! Ak uz nie su zlocinom ostrelovania vyslovene civilnych cielov a ludi, co nic z konfliktom nemaju tak urcite je zlocinom napriklad tento iba nepatrny vynatok z mnohych:
17. júl – izraelský tank strieľal na pozorovateľov
(url)(url)http://www.un.org/Depts/dpko/missions...
23. júl – zastrelený pozorovateľ OSN
(url)(url)http://judicial-inc.biz/is_raelis_fir...
25. júl – izraelský tank vystrelil na stredisko OSN, čím zranil 4 pozorovateľov
(url)(url)http://judicial-inc.biz/is_raelis_fir...
25. júl – izraelské lietadlo zbombardovalo stredisko OSN, pričom zabilo štyroch pozorovateľov
(url)(url)http://judicial-inc.biz/is_raelis_fir...
uryvky z www.prop.sk:
Ďalší smrtiaci precedens
Svetlá sanitky boli zapnuté, modré svetlo blikalo a ďalšie osvetľovalo červený kríž, keď ju izraelská strela zasiahla, zasiahnúc pravú nohu muža vo vnútri.
Izraelský útok zasiahol auto s pomocou
Izraelský útok zasiahol v stredu auto, ktoré nieslo zdravotnícke potreby a jedlo...
Izraelské rakety prestrelili presný stred sanitky
Izraelčania zbombardovali dve sanitky v Qane, zabili pritom dvoch ľudí a zranili celú posádku. Čo však trápi Libanonský červený kríž je fakt, že izraelské strely, ktoré trafili presný stred sanitky boli zámerné.
NIKTO NEUVERI, ZE NESLO O ZAMER
Uznavam, linky som zbabral - chyba copy&paste, ibaze to nebolo to gro mojej reakcie. Najviac ma zaraza Vas postoj zjednodusene povedane VRAZDIME A BOMBARDUJEME - NO A CO. Ak nechcete byt v parte s vrahmi, aspon sa od nich tu na fore distancujte, alebo vam vasa znama tajna sluzba sleduje kazdy klik na klavesnicu?
ale skutočnosť pred našimi ocami je diametrálne odlišná. Za spomínaným pápežovym výrokom nasledovala vražda mníšky a pálenie kostolov. Dnes už potrebujete na verejné pomenovanie problémov v suvislosti s islamom odvahu aby na vas neuvalili fatwu = trest smrti. Teda to mi tolerantne nepripadá. Vraždenie, pálenie ako reakcia na slovo diskredituje islam viac ako prejav či karikatúry. Snaha zastávať sa tých čo to robia, či hľadať pre nich akési pochopenie DAVA TOMU KORUNKU. JE TO OPOVRHNUTIAHODNÉ A PREDSTREDOVEKÉ. A to som ešte nespomenul práva žien (iba na burku), vraždy zo cti (viac nez 100 obeti v Nemecku minulý rok) a trest smrti pre rúhanie a odpadlíctvo , ktorý sa aj reálne vykonáva
Ozvite sa mudrlanti... alebo vyhlásite na mňa fatwu?
12.10.2006 22:06
Muhammadův meč
Nie som si istý Vašim skutočným postojom, ale pridám reakciu
Tak je to 88.?.?.?
Ak vidíte dom z ktorého šľahajú plamene, jedna z hypotéz je, že v ňom naozaj horí.
Ak immáni vyhlasia fatwu na pápeža, či Rushdieho, jedna z hypotéz je, že ho naozaj odsúdili na smrť
Ak sú všetky prejavy militantné, jedna z hypotéz je, že to je militantné náboženstvo.
NEMYSLÍM SI, ŽE KVOLI NEJAKEJ MORÁLNEJ ZÁSADE OKREM POTRESTANIA VRAHA A NUTNEJ OBRANY JE OPRÁVNENÉ ZABÍJAŤ
...A ty vraždy ze cti?
To máte v každé společnosti bez rozdílu náboženství...
Na Slovensku a v Česku TO NEMÁME a dúfam ani NIKDY mať nebudeme!!!
Keď nieokoho nútia sedieť s holým zadkom na rozpálenej platničke, darmo ho budú presviedčať, že problematike premeny elektrickej energie na tepelnú dostatočne nerozumie, on tam sedieť nechce. Hodnotový systém a pohľad na svet moslimov je súdiac podľa prejavov vo svete DNES a nie v stredoveku na rozdiel od ostatných svetových náboženstiev zaostalý a neskĺbiteľný s demokraciou a slobodou. V Európe nie je mysliteľne už dnes tolerovať podradné postavenie žien ani vyhrážanie sa smrťou za uplatnenie slobody prejavu.
Kým immáni budú netolerantní, ako môžu byť tolerantní radoví moslimovia... Natíska sa, že všetky excesy sú teda prejavom nie nedostatku horlivosti vo viere(ako u kresťanov), ale naopak skôr horlivosťou vo viere...
13.01.2007 17:57
Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967
RE: Nadpis článku tvrdí
Tak je to 88.?.?.?
Keď je morálnejšie pozabíjať pre nejaké princípy tisíce ľudí, tak potom máte pravdu. Ja sa však nazdávam, že najprv ľudské životy a až potom princípy. Keby Nemecko po II, svetovej nekapitulovalo, ale Nemci robili odboj po vzore Hamasu kvôli Východnému Prusku, Sudetom, územiam v dnešnom Poľsku, bolo by niekoľko generácií Nemcov živorilo po vzore Palestíncov. Ak je podľa Vás legitímne odpáliť sa v autobuse tak vy a vaši blízki si zaslúžia v ňom tiež sedieť. Je najvyšší čas zmeniť cestu, ktorá nikam nevedie kým je ešte čas a svet celkom nezdivie.
28.01.2007 21:02
Problematika protiraketové základny v nadsázce
Spomente si na to ako sa relatívne nedávno v Európe odzbrojovalo
Tak je to 88.?.?.?
Likvidovala sa vojenská technika, ktorá bola vraj nepotrebná, pretože nemáme žiadneho nepriateľa. Myslím že ho naozaj nemáme ak si práve teraz nejakého neurobíme. Mne sa zdá, že práve o to ľuďom v pozadí ide. Čo mal proti nám kedy Irán,Irak a Afganistan. Všetky akcie proti týmto krajinám zapríčinila americká propaganda, ktorá v prvom rade klamala vlastný národ ako aj predtým proti Vietnamu či Kube. Nesmiernosť utrpenia Vietnamu ešte doteraz nebola seriózne vyhodnotená a medzinárodne akceptovaná. Irak sa rysuje podobne. Teraz sa spomína dokonca Irán. Ten Irán, v ktorom už má americká politika svoju históriu. Zdá sa mi, žeby bolo lepšie keby ropa došla a bol by pokoj.
Mne na tom vadí, že celý tento problém je tabuizovaná téma. Zločin by to nebol menší, ak by zahynuli 3 milióny a väčší ak 10 miliónov. Tak mi pripadá, že na čím väčšom čísle niekto vytĺka peniaze za odškodnenie. Vedecký prístup ku každej téme vyžaduje, aby sa KAŽDÝ mohol presvedčiť, že je to tak. Napríklad pokus vo fyzike musí byť OPAKOVAŤEĽNÝ kdekoľvek na svete. Od historikov by som čakal, že elementárne veci MUSIA byť overiteľné, aby diskusia o nich bola zbytočná. Ak je to historická veda, NESMIE BYŤ ZALOŽENÁ NA VIERE, TVRDENIACH A POPIERANÍ ČI NEPOPIERANÍ. Historika musia znemožniť jeho vlastné argumenty. Keď však namiesto vyvrátenia argumentov človeka zavrieme, nie je to na úrovni 21 storočia. A celkom obrátené nahlavu je, ak odsúdený hovorí pravdu a vie ju dokázať.
Kecy... Biely s minimálnou mzdou a z tou "čiernou dušou" si posadí na 4 ároch zemiaky a počerní s podporou 3x vyššou než je tá minimálna mzda sa nerozpakujú tie zemiaky vykopať, aby vraj neumreli od hladu... To je realita a moja skúsenosť. Tu pomôže len ZAMESTNAŤ každého za tie isté peniaze čo idú na sociálku. Dávanie ZADARMO je hlboko nemorálne a devastuje aj zbytok snahy tých čo chcú pracovať.
26.08.2007 20:10
Hurá, národní program boje proti terorismu
Moslimovia sa dnešnom
Tak je to 88.?.?.?
čase neuveriteľným spôsobom skompromitovali v očiach európanov a američanov. Je jedno, či 911 a ostatné útoky spáchali fanatici, ale zarážajúci je postoj k týmto skutkom u zvyšku moslimskej populácie. Keď tu prichádzajú bojovať, alebo sympatizovať s bojovníkmi, nemajú tu miesto. Nemáme k nim žiadnu zaopatrovaciu povinnosť, aby sme im uľahčovali pobyt u nás. Ich rétorika je pokrytecká, ženy zahaľujú a AIDS sa šíri u nich ako mor. Prinášajú si so sebou primitívne predstredoveké zvyky a ešte očakávajú, že si sadneme z toho na zadok.
09.10.2007 23:23
Jak jsem psal udání
Úplne súhlasím s rozhorčením ohľadom týrania zvierat
Tak je to 88.?.?.?
len ma zaráža, že tí istí ľudia neodsudzujú potrat človeka často ďaleko väčších rozmerov s rádovo väčším mozgom a organizmom než má nejaký homár. Jeho utrpenie už nevidia ako krivdu a keď je to voľba ženy, tak ho roztrhajme, však podľa zákona je to OK.
13.01.2008 14:28
Reakce blogosféry a několika webů na trestní oznámení na Zvědavce
Táto situácia mi iba pripomína výrok
Tak je to 88.?.?.?
že antisemita je človek, ktorého židia nemajú radi. Takou aktivitou iba židovské organizácie potvrdzujú, že je asi pravda všetko čo sa o nich aj vo Zvedavcovi píše.
06.12.2008 21:30
Bravo, pane prezidente!
Aký je rozdiel medzi kapitalizmom a socializmom
Tak je to 195.?.?.?
V socializme sme nesmeli povedať svoj názor. V kapitalizme samozrejme môžme slobodne hlásať svoje názory kde chceme a ako chceme za predpokladu, že sa zhodujú s oficiálnou líniou ... Skvelé, že? Hlupáci čo to nevedía sú spoločensky znemožnení, zvlášť tvrdohlaví zavretí a pri nepoučiteľnosti zavraždení. Samozrejme nie okato, ale s patričným dekórom - však sme kultúrni.
už nám ani pasenie morálka nepustí ... a to nehovorím o nutnosti prebudovania ľudskej tráviacej sústavy. Kukura spieval v skvelej komédii: nech brouka žít.
Irituje ma tá dvojaká morálka, keď k ľudskej biede sú sú títo "humanisti" necitliví. Zabíjanie detí v lone matiek veľkosti väčšej než pokusná myš im spravidla nevadí.
19.01.2009 07:35
Život ve vypůjčeném čase v ukradené zemi
Sú len dva spôsoby, ako ukončiť vojnu
Tak je to 192.?.?.?
1. Zabezpečiť plné žalúdky a prácu a bývanie pre každého
2. Vykynožiť
Izrael volí bod 2 a zaštiťuje svoje konanie holocaustom. Tým nechcem tvrdiť, že sú mi Palestínci sympatickí. Je to však možné po tom čo zažili za posledné roky či skôr desaťročia? Ľudia zdiveli.
keď je trestné popierať 50 rokov starý holocaust a nevidieť ten dnešný. Aj keď mi je islam hlavne vďaka svojim činom v dnešnej dobe odporný, vraždenie nevinných mi je odporné omnoho viac, nech sa ospravedlňuje čímkoľvek. Izrael NEMAL NIKDY úprimný záujem na nejakej dohode, tak ako ho nemá ani dnes. Skutočný cieľ bol a je vyhnať a vyvraždiť za pomoci USA.
26.01.2009 16:32
Gaza: „Viděl jsem, jak izraelský voják zastřelil dvě mé malé dcerky“
Čo k tomu dodať
Tak je to 192.?.?.?
tak ako potrestal boh Izrael za vraždu gója Uriáša kráľom Dávidom, nenechá bez odozvy ani vraždy nevinných detí. Už teraz by sionistom malo stisnúť zadky, keď vlastného Boha tak zneucťuje jeho vyvolený národ svojou podlosťou.
starý text, ktorý dáva zmysel, pretože jednotlivé slová - aj keď zaujímavé nič nedokazujú. Bez toho to pripomína hoax. Som presvedčený, že taká podobnosť(PAMIR -pravlasť ...) je možná s ktorýmkoľvek jazykom. Aj keby to bola pravda, bohatší nebudeme. K pravde sa dostaneme najbližšie skúmaním genetického materiálu.
Priateľ môj. Keby ľudia počas celej histórie nepochybovali a preberali nekriticky to čo sa im predkladá, žili by sme stále v kamennej dobe. Všetky hony na pochybovačov sú spiatočnícke a hodné hlupákov. Pochybovačov porážame len dobrými dôkazmi, aby sa sami zosmiešnili pred verejnosťou.
Málo spomínané fakty o vzťahu medzi sionizmom a súčasným
terorizmom:
.
1. Prvý únos lietadla uskutočnil Izrael v roku 1954; uniesli sýrske civilné lietadlo.
2. Granáty v kaviarňach: túto formu boja po prvý raz použili sionisti voči Palestíncom 17. marca 1937 v Jeruzaleme.
3. Oneskorená akcia, elektricky načasované míny na preľudnených trhoviskách: po prvý raz použili sionisti voči Palestíncom 6. júla 1938 v Haife.
4. Vyhodenie do vzduchu lode s civilistami na palube: po prvý raz uskutočnili sionisti 25. novembra 1940 v Haife. Tí pritom neváhali nechať vybuchnúť aj svojich vlastných ľudí ako protest proti britskej politike obmedzovať imigráciu do Palestíny. Loď s názvom Patria prevážala vtedy 1 700 židovských imigrantov.
5. Vraždenie vládnych predstaviteľov: po prvý raz uskutočnili sionisti 6. novembra 1944, keď Sternov gang zavraždil v Káhire lorda Moynea. Za týmto plánom bol Yitzak Šamír, člen Irgunu, neskorší vodca Sternovho gangu a izraelský premiér.
6. Používanie rukojemníkov ako prostriedok vyvíjania nátlaku na vládu: po prvý raz použili sionisti voči Britom 18. júna 1946 v Tel Avive.
7. Vyhadzovanie do vzduchu vládnych budov aj s civilnými zamestnancami a návštevníkmi: po prvý raz uskutočnili sionisti voči Britom 22. júla 1946 v Jeruzaleme. V hoteli Kráľ Dávid vtedy zahynulo 91 Britov a 46 bolo zranených. Menachim Begin - ktorý útok naplánoval, uskutočnil a neskôr sa stal izraelským premiérom - priznal, že masakru koordinovali pod vedením sionistického gangu Haganah.
8. Kufríky s nastraženými bombami: po prvý raz použili sionisti proti britskému veľvyslanectvu 13. októbra 1946 v Ríme.
9. Nastražené bomby v autách v civilných oblastiach: po prvý raz použili sionisti proti Britom 5. decembra 1946 v Sarafande (na východ od Džaffy).
10. Bitie rukojemníkov: po prvý raz použili sionisti 29. decembra 1946 voči Britom v Tel Avive, v Netanja a v Rišone.
11. Bomby v listoch, posielané politikom: po prvý raz použili sionisti voči Británii, keď 4. a 6. júna 1947 zaslali 20 listových bômb z Talianska do Londýna.
12. Zavraždenie rukojemníkov v rámci pomsty za reakciu vlády: po prvý raz použili sionisti 29. júla 1947 voči Britom v oblasti Netanja.
13. Bomby v poštových balíkoch: po prvý raz použité sionistami proti Britom v Londýne 3. septembra 1947.
14. Masakru v Qajbýji, severozápadne od Jeruzalema, uskutočnila 14. októbra 1953 "Jednotka 101" pod vedením Ariela Šarona. V tomto prípade išlo o najkrvavejší a najbrutálnejší zločin od smutne známej masakry Deir Jássin. Vyhodili do vzduchu 42 domov, školu a mešitu aj s prítomnými. Pri útoku zahynulo 75 žien, mužov a detí.
V roku 1954 zahájila izraelská vláda tajnú operáciu proti Spojeným štátom nazvanú Operácia Suzannah. Jej cieľom bolo zavraždiť Američanov a vyhodiť do povetria americké základne v Egypte. Známe ako Lavonova aféra.
ale generalizujúci. Nie všetky ženy sú hlúpe. Nájdu sa ženy, čo inteligenciou strčia väčšinu mužov z bežnej populácie do vrecka. I mne sa napríklad zdá, že namiesto korupčníckej party v politike a správe štátu, ktorá si prijíma zákony pre seba, aby mohla beztrestne a podľa zákona kradnúť, by vyšiel lacnejšie iba jeden zlodej - kráľ, pred ktorým by sa všetkým triasli kolená a nedovolili by si to čo dnes, keď nás ošklbú cez DPH, priame dane, spotrebné dane a odvody o väčšinu toho čo vyprodukujeme a ešte nás aj zadĺžia. Lenže kráľovstvo - patriarchát asi nechceme, že? Jediná cesta je pracovať na zlepšovaní súčasného stavu minimálne zaujímaním sa o svet okolo seba a reagovaním. Nie je normálne, aby sa napríklad volili do vysokých funkcií ľudia, ktorí sú skôr odstrašujúcimi príkladmi nemorálnosti a neslušnosti.
18.04.2009 14:56
Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC
Vážený pane
Tak je to 195.?.?.?
zdôvodňujete zázrak, ktorý sa ešte NIKDY neudial a už ani neudeje a tento zázrak sa stal 11.9. 3x v jeden jediný deň! WTC7 implodovalo a zrútilo sa ako z čítanky a dvojičky boli rozdrvené už neexistujúcimi vrškami až pod zem. Už roky čakám, že to nejaký architekt zdôvodní, alebo nejakého zabásnu za hrubé chyby v projektoch a hádajte čo. Je ticho. Nie je to nenávisť k USA veď najväčší kritici oficiálneho humusu sú pozostalí američania a ďalšie významné osobnosti v USA, ktorí čakajú na tú Vašu pravdu a radi by uverili, že je to tak, ale dostáva sa im len LUHANIA, ZATĹKANIA a ničenia dôkazov.
18.04.2009 17:48
Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC
RE: Zaráží mě obrovské množství toho, co našli
Tak je to 195.?.?.?
Vršok ktorý už neexistuje len drví a drví budovu rýchlosťou voľného pádu a keď sa prach rozplynie vršok tu nie je ... Pozrite si video. Žiaden vršok takmer od začiatku. Budova zhora nadol explodovala poschodie za poschodím. To je vidno. Kúsky roztrhaných ľudských tiel sa našli na okolitých budovách. Už mi to pripomína ženu prichytenú inflagranti s milencom čo hovorí manželovi. Komu veríš - mne, alebo vlastným očiam. Pri WTC7 je to ukážková učebnicová demolácia včítane počiatočnej implózie. Ako to urobili je mi jedno. Tí čo sú za to platení to mali objasniť. Kto sa odvážil pípnuť šeredne si to odskákal.
20.04.2009 16:43
SCIO píše Zvědavci: Porušili jste autorský zákon
Útok na zdroj namiesto
Tak je to 195.?.?.?
argumentácie - to je typické. Krok za krokom niektorí ľudia robia všetko pre to, aby ich ľudí podráždili a rozčúlili. Kto pípne dostane po hlave.
ktorá špiní tento národ volá k Bohu. Hnus. Drzosť po tomto ešte hovoriť o holocauste spred vyše polstoročia, keď sa odohráva v priamom prenose. Tento štát vrahov nemôže dobre dopadnúť.
29.04.2009 21:45
Lékaři podávají mrazivá svědectví o zvěrstvech v Gaze
RE: Hrozné žvásty
Tak je to 195.?.?.?
Pane, predstavte si, že niekto obkľúči váš dom, vystrieľa tých čo vyjdú a potom tých čo zostali dnu. KOREKTNÉ JAK SVIŇA. Keď to schvaľujete, tak si to zaslúžite. Možno si to užijete, lebo božia spravodlivosť vás dostihne.
Mne to pripadá tak, že extrémisti sú vyprovokovaní, alebo platení ľudia tajnými službami vlastného aj cudzích štátov. Popri nich je potom široké pole na umlčanie skutočných kritikov neprávostí a zvlčilosti systému a skorumpovaných politikov, úradníkov a nevolených mocných.
08.06.2009 15:20
Geneticky modifikovaná semena jsou pro pěstitele nebezpečná
Raz si Monsanto
Tak je to 192.?.?.?
patentuje časť ľudského genómu, napríklad modrooký blondýn s IQ nad 100 a potom sa bude uchádzať o vlastnícke práva. Teraz sa o to snaží u prasiat. GM je už nemožné zlikvidovať, pretože peľ je tu a už NIKDY sa ho nezbavíme tak ako buriny. Po Monsante potopa.
Pravdivé, polopravdivé a nepravdivé.
Príklad pravdivej: tik, tik, tik, je 7:00
Príklad polopravdivej: Zajtra bude prevažne polojasno, miestami prehánky.
Zvyšok sú nepravdivé správy. Vyplýva to z logiky veci. Načo by inak boli tajné služby a psychologická vojna.
29.06.2009 09:23
Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno
Vraždenie v Gaze možno beztrestne spochybniť
Tak je to 192.?.?.?
Doporučujem všetkým spochybňovať aj vraždenie Srbov Albáncami, vraždenie Arménov Turkami, straty civilistov v Iraku, vraždenie kresťanov židoboľševikmi v Rusku (Najväčšia genocída všetkých čias). To sú predsa straty "podľudí" a tak nehrozí trest a keby sa aj zopakovali tak na "podľudoch" predsa nezáleží, že?
06.07.2009 11:55
Nemístná zvědavost se trestá
RE: Ako eliminovat zaskodnikov webu.
Tak je to 192.?.?.?
Vážný pane, zvedavec bojuje práve proti tomu, čo vy navrhujete. Evidencia, registrácia a teda aj špicľovanie, kto čo napíše s možným adresným postihom za prejavený názor. Bez slobody prejavu NIETO žiadnej slobody. Anonymných škodcov je možné upozorniť a vulgárne či k násiliu navádzajúce príspevky je lepšie radšej zmazať .
10.07.2009 13:00
Kdo by rád viděl kacíře Stworu na hořící hranici?
Včera sa mi zapáčila myšlienka, ktorú som prečítal v BL
Tak je to 192.?.?.?
citujem: ".. Pochopitelně, že by se pravdě dařilo skvěle, byla-li by lež zakázaná, ale historická zkušenost ukazuje, že zakázat lež je těžké. Tak těžké, že na všechny pokusy o to doplatila nakonec pravda."
Takže zakazovaním lži vždy najviac v histórii utrpela pravda, čo by malo byť dôvodom na ústavný zákaz takýchto praktík.
je tak malý, tak slabý, žeby mal kým je čas, prestať dráždiť svojich susedov, ktorí na rozdiel od neho sú potenciálnymi kolosmi a až jedného dňa, ktorý skôr, alebo neskôr musí nastať, t.j. že USA sa ho nebudú mocť, alebo nebudú chcieť pre jeho vierolomnosť ďalej zastávať a potom nastane skaza takých rozmerov, že z hanebného pokolenia vraždiaceho zo športu ženy a deti - vlastných pokrvných bratov zostane len torzo opäť rozohnané či vyvraždené.
17.08.2009 21:40
Výsledky testů dlouhodobých efektů GM potravin na lidi musí být před zveřejněním schváleny korporacemi
Ja nekupujem nič
Tak je to 88.?.?.?
čo je z geneticky modifikovaných plodín. Aspoň, pokiaľ sa to dá zistiť z balenia. To je jediná odpoveď na bezočivosť, ktorou sa vnucujú. Keby to urobil každý, Monsanto už nie je.
24.08.2009 18:41
Izrael vrací Švédsku úder za článek o zabíjení Palestinců pro orgány
Kritizovanie zverstva
Tak je to 88.?.?.?
sa stáva antisemitizmom. Trápne. Takto si Izrael popularitu nezvýši.
keď tu máme Havla, ktorý tak šermoval morálkou, až som mu aj veril. Moja chyba. Najprv si zameťme pred vlastným prahom-zhodnoťme si našich politikov a potom dalajlámu.
ibaže to NIKDY neboli presvedčení komunisti, ale karieristi a prospechári. Možno aj NORMÁLNI a PRAGMATICI, ktorí sa snažili neškodiť a sebe urobiť osoh. Je to na ich svedomí a ja sa neodvažujem nikoho súdiť, pretože plne rešpektujem každému známy výrok: Kto je bez viny, nech PRVÝ hodí kameň.
Mám ten dojem, že Zarathustra našej doby často kritizuje všetkých a všetko avšak sám si nezarobí ani na chlieb. Niektorí opustili ženy a vlastné deti im umierali v sirotincoch. Kecy aj keď pôsobivé treba preveriť aj osobným príkladom ich hlásateľa.
28.10.2009 10:59
Jsme chabí vlastenci, natož čeští nacionalisté
Sme skôr slabí až nuloví
Tak je to 78.?.?.?
vlastenci. Všetci si na nás už dlhé roky liečia komplexy. Pomaly sme zodpovední za všetko zlo na svete. Zato Nemci a Maďari sú znova OK. Zabúda sa na transporty tisícov slovenských detí do Maďarska v dobytčákoch, na zločinný spolok Femke, na opakované vraždenie maďarských vojsk na Slovensku, na asimiláciu Slovákov, ktorá je v Maďarsku dokonaná, na neexistenciu národnostného školstva v Maďarsku v tomto zmysle slova, kde sú vlastne maďarizačným školstvom. Maďarskej politike dominuje bezočivosť voči Slovensku a hrubý nátlak, pochodujú maďarské gardy, žiadajú revíziu Trianonu, a my sme samozrejme dobrí ak im pritakáme, inak sme nacionalisti?
08.11.2009 23:28
Alžířané a Marokánci ve výcvikových táborech al-Qá‘idy v Izraeli
História sa opakuje
Tak je to 78.?.?.?
Kto sa nepoučí z histórie, zažije ju znova:
Lavonova aféra (anglicky Lavon affair) je škandál, ktorý vznikol v roku 1954 po neúspešnom pokuse Izraelčanov o realizáciu operácie Suzannah a jej následnom odhalení. Lavonova aféra je nazvaná podľa vtedajšieho ministra zahraničných vecí Izraela Pinhasa Lavona, ktorý bol následne nútený odstúpiť (neskoršie vyšetrovanie nedokázalo, že by do útokov bol zapletený – pozrite Pinhas Lavon). Plán operácie Suzannah spočíval v bombových útokoch proti americkým cieľom v Egypte s úmyslom Izraela vyprovokovať USA do vojny proti ich strategickému nepriateľovi, Egyptu (pozrite Operácia pod cudzou vlajkou).
50 rokov po incidente, v roku 2005 izraelský prezident Moše Kacav priznal účasť Izraela na operácii. Zároveň vyznamenal židovských agentov, ktorí sa zúčastnili operácie Suzannah a nazval ich hrdinami.[1]
Izrael je doposiaľ jediným blízkovýchodným štátom, ktorého vláda sa dopustila teroristických činov proti Spojeným štátom americkým.
11.11.2009 13:20
Demokracia na Prešovskej univerzite - pojem neznámy
Humanitárne vraždenie
Tak je to 78.?.?.?
humanitárne bombardovania, humanitárna delostrelecká paľba, humanitárne guľky zblízka do hláv detí, humanitáne použitie fosforovej munície proti stavbám OSN, humanitárna streľba na vozidlá OSN. Hanba luhárom a vrahom.
18.11.2009 20:45
Podle izraelského rabína judaismus dovoluje zabíjet nežidovské děti
Nechápal som
Tak je to 78.?.?.?
ako mohlo dôjsť k holocaustu. Zdá sa, že tento rabín k nemu dodáva priamy návod.
07.12.2009 19:41
Oficiální sexuální věda
Povedzme si, čo pozitívne priniesla sexuálna výchova
Tak je to 78.?.?.?
všade tam, kde ju presadili. Napríklad najpokrokovejšie Švédsko v tomto smere. Nič. Väčšina detí sa tam rodí mimo rodinu a v žiadnom merateľnom parametri nie je konkrétny prínos, ak porovnáme situáciu tam a u nás. Treba jasne povedať, že nemôže byť legitímnym cieľom skorý sexuálny život detí, ak tým samozrejme nesledujeme legalizáciu pedofílie, čo by sa pripúšťam mnohým horlivcom za "sexuálnu výchovu" rátalo. Sex je u neplnoletých kontraproduktívny - toto sa samozrejme na sexuálnej výchove nedozvedia. Duševná zrelosť nie je nahraditeľná rýchlokurzom a sex tu nie je len pre zábavu. Na niektoré veci majú deti dosť času a poučenie o rizikách pokladám za dostatočné, rôzne návody sú navádzaním. Nepoznám nikoho, kto by sa chcel oženiť prednostne so sexuálne svetaskúsenou. Celá teória okolo tejto tzv. výchovy je obkecávanie a humbuk.
Takže liek je podľa Teba čo. Sexuálny vývin odbrzdiť, nech tu sexujú deti po 11-tom roku života? Toto je vari pokrok? Toto je jednoducho somarina. Potom sú asi najpokrokovejší Rómovia. Na ich úroveň sa dostanú všetci podľa tvojich receptov.
takto sa dá spojiť čokoľvek s čímkoľvek. Štvorec je vlastne v podstate kruh, záleží iba na tom, ako si postavíme kritériá.
keď sa niekto naučí homosexualite, vydávajte to za vrodené. T.j. v base sú sami vrodení homo... To dokazuje nepriamo - samozrejme, že vrodená homosexualita vedie ku kriminálnemu správaniu. Alebo žeby nie?
Ale vážne. Homosexuálnemu správaniu možno naučiť pri vhodných stimuloch každého. Venovať sa tomu dobrovoľne ako hobby je koníček či posadnutosť jednotlivca. Tieto koníčky by mali byť súkromnou vecou - niet sa čím chváliť, pretože niektoré veci človeka šľachtia a iné vôbec nie.
14.03.2010 14:17
Izraelský historik: Izrael by mohl být přinucen vymazat Evropu
Až teraz mi zaplo
Tak je to 78.?.?.?
načo je ten radar ...
05.04.2010 14:10
Několik ekonomických návrhů na řešení krize
Autor by mal viac listovať
Tak je to 78.?.?.?
Príčinou krízy nie sú úroky. Ani nulové úroky nezabránia rozhadzovaniu vlád, životu nad pomery, vyťahovaniu likvidity zo spravovaného majetku, fiktívny zisk na burzách keď akože rastú ceny bezcenných akcií a vyplácanie ziskov i keď tie zisky sa premenia na druhý deň na bezodnú stratu na ktorú sa všetci zložíme z daní. Burza je kasíno s falošnými hráčmi, kde nám prešustrujú peniaze, ktoré si celoživotne ukladáme naivne do finančných ústavov.
Autor sa mýli. Peniaze v bankách nepatria bankárom, tí majú majetok uchovaný iným spôsobom.
05.04.2010 21:36
Několik ekonomických návrhů na řešení krize
RE: Autor by mal viac listovať
Tak je to 78.?.?.?
Úroky byť musia, pretože banka má náklady. Práve nízke úroky motivujú k nezodpovednému požičiavaniu v banke a gamblerstvu na burze. Spomeňte si, že až pád burzy spôsobil problémy bankám, pretože ich aktíva sú investované na burze. Prepad aktív spôsobil problémy s likviditou, pretože banky nemajú peniaze v sejfe, ale musia predať svoje aktíva, aby získali väčšiu hotovosť pri nečakanej požiadavke na výplatu klientov a medzitým si krátkodobo požičať.
06.04.2010 22:41
Několik ekonomických návrhů na řešení krize
RE: Autor by mal viac listovať
Tak je to 78.?.?.?
Ešte dám príklad, Ak by som si mohol bez úroku požičať, teoreticky by som si požičal miliónovú sumu - však úrok by nebol problém, umiestnil by som ju na burze do viacerých podnikov a po nejakom období by som akcie predal a požičané peniaze mohol, ale aj nemusel vrátiť - však by ma nič netlačilo - veď úroky by mi nenarástli. A keby som aj požičané vrátil, predpokladám, že z rozdielu požičaného a vráteného by som sa zabezpečil do konca života. Toto by chcel urobiť každý, ale časti cca 10...30 percentám by to nevyšlo, takže by nikdy nevrátili požičané a tak by nutne bankový systém skolaboval, lebo toto je bezprácne MAKE MONEY a nemôže jednoducho z princípu fungovať. Požičiavanie na nulový úrok je ekonomický nezmysel. Nezmyselné konanie sa rýchlo prejaví kolapsom systému.
21.04.2010 22:39
Vedly by „kazící se peníze“ k drancování přírodních zdrojů?
Prečo mám pocit
Tak je to 78.?.?.?
že je to cesta ako vybabrať s ľuďmi, ktorí si niečo na staré kolená našetrili a nemorálnym spôsobom cestou zákona ich okradnúť. Stále viac cítim tendencie rozchodu zákonov s elementárnou spravodlivosťou a morálkou.
21.04.2010 23:00
Vedly by „kazící se peníze“ k drancování přírodních zdrojů?
Ešte chcem pridať iný postreh
Tak je to 78.?.?.?
Bez akýchkoľvek pochybností peniaze už dnes strácajú na hodnote a to aj bez akýchkoľvek zákonných úprav. Urýchľovať to mi pripadá ako blbosť.
nadobúdam presvedčenie,že politici a právnici sú školený hnoj a odpad spoločnosti. Právo a spravodlivosť už nemajú nič spoločné. Ateistické Česko bude musieť počkať až na tie božie mlyny, keď si neurobí s politikmi a morálkou včas poriadok.
16.05.2010 21:31
Nové zemětřesení na Haiti: Vražedný dárek Monsanto haitským farmářům
Kontaminácia peľom
Tak je to 78.?.?.?
u GMO je predpokladám rozhodujúci problém. Už dnes sú rastliny, ktorých sa nevieme zbaviť, napr. boľševník obrovský, ktorý sa u nás rozširuje. Tento druh produkuje toxickú šťavu obsahujúcu furokumaríny (na svetlo senzitívne chemické zlúčeniny), ktoré pri kontakte s pokožkou v kombinácii s UV žiarením spôsobujú poškodenie kože podobné popáleninám (závažnosť príznakov závisí od citlivosti konkrétneho jedinca – u menej odolných ľudí môže vyvolať alergiu). Účinky sú porovnateľné s účinkami bojovej otravnej látky yperit.
http://www.forestportal.sk/ForestPortal/lesne_hospodarstvo/los/invazne_druhy/bolsevnik_obrovsky/bolsevnik_obrovsky.html
Čo urobíme, keď peľ z GMO kontaminuje všetky príbuzné plodiny a tie sa tak navždy stratia svoje prirodzené vlastnosti. Budú tu len paškvily produkujúce látky otravujúce hmyz, ktorý budeme aj my nasledovať do večných lovíšť.
01.06.2010 13:45
Sionisté opět připravuji scénu pro židovský holocaust
Pýcha predchádza pád
Tak je to 78.?.?.?
bez pomoci silných je Izrael v háji. Pomoc silných tu bola už dosť dlho a treba ju niečím splatiť. Lenže dlžník začína byť namiesto toho stále arogantnejší. Pohnevá si všetkých susedov, Irán vydiera jadrovými strelami z ponoriek, zaregistroval som aj vyhrážku smerom k Európskym hlavným mestám.
07.06.2010 16:39
Rígí: USA a Izrael mi platily za vraždy
Zoznam hláv štátov a významných politikov, ktoré boli v 20.tom
Tak je to 78.?.?.?
storočí zosadené či zavraždené tajnými službami je poriadne dlhý, a podotýkam, že to neboli tajné služby Iránu.
(Írán 1953-Mosadek, Ekvádor 1981- Jaime Roldos,Panama 981-Preziden Panamy Omar Torrijos...)
a trocha z histórie, lebo pamäť človeka je krátka:
1. Prvý únos lietadla uskutočnil Izrael v roku 1954; uniesli sýrske civilné lietadlo.
2. Granáty v kaviarňach: túto formu boja po prvý raz použili sionisti voči Palestíncom 17. marca 1937 v Jeruzaleme.
3. Oneskorená akcia, elektricky načasované míny na preľudnených trhoviskách: po prvý raz použili sionisti voči Palestíncom 6. júla 1938 v Haife.
4. Vyhodenie do vzduchu lode s civilistami na palube: po prvý raz uskutočnili sionisti 25. novembra 1940 v Haife. Tí pritom neváhali nechať vybuchnúť aj svojich vlastných ľudí ako protest proti britskej politike obmedzovať imigráciu do Palestíny. Loď s názvom Patria prevážala vtedy 1 700 židovských imigrantov.
5. Vraždenie vládnych predstaviteľov: po prvý raz uskutočnili sionisti 6. novembra 1944, keď Sternov gang zavraždil v Káhire lorda Moynea. Za týmto plánom bol Yitzak Šamír, člen Irgunu, neskorší vodca Sternovho gangu a izraelský premiér.
6. Používanie rukojemníkov ako prostriedok vyvíjania nátlaku na vládu: po prvý raz použili sionisti voči Britom 18. júna 1946 v Tel Avive.
7. Vyhadzovanie do vzduchu vládnych budov aj s civilnými zamestnancami a návštevníkmi: po prvý raz uskutočnili sionisti voči Britom 22. júla 1946 v Jeruzaleme. V hoteli Kráľ Dávid vtedy zahynulo 91 Britov a 46 bolo zranených. Menachim Begin - ktorý útok naplánoval, uskutočnil a neskôr sa stal izraelským premiérom - priznal, že masakru koordinovali pod vedením sionistického gangu Haganah.
8. Kufríky s nastraženými bombami: po prvý raz použili sionisti proti britskému veľvyslanectvu 13. októbra 1946 v Ríme.
9. Nastražené bomby v autách v civilných oblastiach: po prvý raz použili sionisti proti Britom 5. decembra 1946 v Sarafande (na východ od Džaffy).
10. Bitie rukojemníkov: po prvý raz použili sionisti 29. decembra 1946 voči Britom v Tel Avive, v Netanja a v Rišone.
11. Bomby v listoch, posielané politikom: po prvý raz použili sionisti voči Británii, keď 4. a 6. júna 1947 zaslali 20 listových bômb z Talianska do Londýna.
12. Zavraždenie rukojemníkov v rámci pomsty za reakciu vlády: po prvý raz použili sionisti 29. júla 1947 voči Britom v oblasti Netanja.
13. Bomby v poštových balíkoch: po prvý raz použité sionistami proti Britom v Londýne 3. septembra 1947.
14. Masakru v Qajbýji, severozápadne od Jeruzalema, uskutočnila 14. októbra 1953 "Jednotka 101" pod vedením Ariela Šarona. V tomto prípade išlo o najkrvavejší a najbrutálnejší zločin od smutne známej masakry Deir Jássin. Vyhodili do vzduchu 42 domov, školu a mešitu aj s prítomnými. Pri útoku zahynulo 75 žien, mužov a detí.
14.06.2010 15:03
Školné je správné
Tak ako je večná škoda nezasiať do úrodnej ornice
Tak je to 78.?.?.?
ešte väčšia škoda je nevzdelať všetkých tých, čo sú ochotní na sebe pracovať a odoprieť si príjem dlhé roky. Práve vzdelanie zmenilo svet a život ľudí za posledné storočie na nepoznanie. Vzdelaná spoločnosť je spravodlivejšia a pokrokovejšia. Keď chcete zruinovať rodiny so štyrmi a viac deťmi, spoplatnite školstvo. Po spoplatnení kričia tí, čo sa im na sebe pracovať nechce a závidia a tiež tí, čo sa napakovali a teraz si dajú to jedno dieťa na súkromnú školu, takže ostatní nech si platia. Pamätajte si, že nie je jedno ako sa majú a čo sú tí okolo vás.
08.07.2010 08:43
61. sjezd odsunutých Němců z Československa
Je príznačné, že je možné aj dnes vyhnať z vlasti 200 000 Srbov
Tak je to 91.?.?.?
a nič sa nedeje a zároveň sa kajať kvôli vyhnaniu pred 60 rokmi. Slovania sú stále braní za podľudí, len to už dnes nahlas nehovoria ako za ríše. Škoda, že nedržíme spolu a vaše knieža uznalo Kosovo.
08.07.2010 12:34
61. sjezd odsunutých Němců z Československa
Problém s odpúšťaním
Tak je to 91.?.?.?
... ako i my odpúšťame NAŠIM vinníkom...
Spravidla však odpúšťajú tí, ktorým nik neublížil a stávajú sa vlastne komplicmi vrahov a zlodejov, ktorí si beztrestne užívajú majetok a iné výhody po tých čo okradli a zavraždili a ani ich nenapadne oľutovať, alebo sa ospravedlniť a poprosiť o odpustenie. Toto už riešil ešte za socíku film Pokánie.
ako sa dá rozsiahlo obkecať vraj právo okiadzať svojich blížnych. Ťažko sa fajčiarovi počúva, že jeho blížni sa dusia, že ich štípu oči, že sa im obracia žalúdok. Je to podľa neho ich problém, veď jemu tiež nevadí, že oni NEFAJČIA.
Aj súlož nie je nezákonná, ale to neznamená, že ju možno robiť aj s vašou ženou vy mi do toho nebudete kecať. bodka
muchy, komáre, blchy, baktérie, ba pri nedostatku pozornosti aj taký lev, krokodíl, ba aj diviak, alebo myši a iné hlodavce v prípade našej bezmocnosti. Stále sa tvárime, že sme nad vecou, že sme mimo potravinového reťazca. Až na to, že na konci života nás čaká to isté - nakoniec nás zožerú. My sme potravinový reťazec nevymysleli, a keby sme mäso nejedli, kravy by pravdepodobne vyhynuli a to isté by postretlo aj ostatné hospodárske zvieratá. Sme v pasci, pretože máme telo s hmotnými potrebami. Je hlúpe keď deti zarytých vegetariánov v dnešnej dobe pre blbosť trpia podvýživou.
17.07.2010 17:44
Zamyšlení nad diskuzí za článkem o kouření
Nefajčiari - tolerantne dýchajte smrad
Tak je to 91.?.?.?
tolerujte to aj keď ste astmatik, aj keď vám hádžu špaky do kočíka ako môjmu nemluvňaťu na balkóne, tiež mi vypálili dieru do linolea na balkóne, tolerujte aj vrstvu špakov na trávniku pri bloku a sem tam aj nejaký požiar v stupačke. Musím povedať, že NIETO argumentu, ktorý tuhému fajčiarovi musíte povedať aby si jednoducho nezapálil medzi nefajčiarmi, aj keď je hlava na hlave, ako na stanici na Hrebienku počas búrky medzi deťmi. Aký argument by autor chcel neviem. Kde arogancia fajčiarov nemá hranice tam prichádza zákon. Tak je to z celým trestným zákonom. Alebo ho vari treba zrušiť a nechať to na dobrú vôľu pokrokových občanov? Lenin si myslel, že človeka možno na uvedomelého prevychovať. Nepoznám uvedomelého fajčiara - ani jediného.
keď sa prestane kradnúť. koľko policajtov príde o prácu, koľko výrobcov zámkov a kladiek skrachuje, koľko filmov o zlodejoch sa stane neaktuálnych, o koľko klesne zisk poisťovní. keď si ľudia prestanú poisťovať majetok. Zlodejina je teda dobrodenie akému páru niet ...
Mne osobne sa bez fajčiarov uľaví. Konečne budem môcť napr. vkročiť do krčmy bez napínania na šabľu a prídem domov s nezosmradeným oblečením.
trúfam si tvrdiť, že ďaleko zdravšie .... a prirodzené
to je správne pomenovanie na umiestňovanie cudzích vojsk na vlastnom území resp. vlastizrada. Je to prvý a aj posledný krok ku politickej nesamostatnosti. Je to mozgový kŕč politológov, alebo je za tým mastný úplatok či osobná výhoda.
a naša rola na ovplyvnenie klímy je preceňovaná. Katastrofa týchto rozmerov v Mexickom zálive mohla prísť aj z tektonických dôvodov, potom by jej však už nebolo možné čeliť, tak ako nie je možné zatvoriť činnú sopku, iba vyprázdniť pole.
To, že planétu pretvárame na svoju potrebu = teda pre človeka, je v poriadku pretože bez človeka nieto zmyslu vecí. Všetko sa dá robiť aj lepšie a po funuse každý mudruje. Keď vybuchla sv. Helena, alebo Krakatoa jediné šťastie bolo, že to bolo v neobývaných oblastiach. Môžme byť šťastní, že TERAZKY vlastne nie sú ŽIADNE skutočné katastrofy ako sa stávali v geologickom období Zeme skôr pravidelne než výnimočne.
06.10.2010 17:51
Frontoví idioti a fantómová inteligencia
V podstate by som volil
Tak je to 78.?.?.?
na Slovensku ľavicu, ale tá bezočivo kradne a ešte aj robí dlhy. A navyše ide na ruku (a ešte aj inde) európskym socialistom a liberálom oveľa viac než pravica. Takže blbec na večeri si nemá veľmi z čoho vyberať. V podstate by som najradšej volil stranu s racionálnym programom a hlavne konaním a aby nekradli.... viete o takej?
19.12.2010 20:36
Rusko by nevyhrálo případnou válku ani s NATO, ani s Čínou
Sakašvili žul kravatu
Tak je to 78.?.?.?
keď Rusi boli na ceste. Skôr sa bojme o stav našich armád. Bez mocnej armády nás nikto nebude brať vážne.
Padnúť môžu iba banky, ktoré bezhlavo požičiavali predĺženým vládam, a bankrotovať môžu štáty, ktoré nebudú môcť preplatiť svoje splatné dlhopisy. To padanie eura je mystifikácia, pravda pokiaľ nenastane bezhlavá emisia a požičiavanie centrálnou bankou.
Tfuj. Socha slobody je len Orwellovským doplnkom. Nakoniec zistíme, že ani u nás za totáča to nedotiahli tak ďaleko ako v najdemokratickejšom štáte na svete.
Kouření škodí
Požiare, špaky, nevyvetrateľný smrad, chorobná závislosť, zasvinené pľuca - ale to NIE SÚ ARGUMENTY PRE ZÁVISLÝCH
že pasivní kouření škodí
Ale je mi na zdochnutie, keď to cítim - chýba mi argument prečo by som to mal trpieť, keď sa mi deje ujma
Nekuřáci na kuřáky nedoplácejí, je to přesně naopak
Keď sa prestane fajčiť, tak svet asi skrachuje ... aleba
Nekuřáci mají právo na čistý vzduch a nikdo jim ho nesmí upírat
Kde beriete, že takéto právo nie je v poriadku. Tak ako na čisté šaty - ktoré im tiež nesmiete špiniť
Kuřáky není možné úplně vykázat ze všech zastřešených i nezastřešených prostor
A čo také je na tom zlé. Veď už sa takmer nikde ba ani na tatranskom chodníku NEDALO pokojne nadýchnuť bez toho smradu
Státu nejde o naše zdraví, operovat tedy při plošných zákazech tímto argumentem je podvod
Ale práve toto je jednou z tých vecí, kde má štát nezastupiteľnú úlohu
keď je skutočný záujem o problematiku
http://www.christianitas.cz/?p=411
a kto má z nich skutočne prospech to je tá otázka. Umelý porast je na svoj účel a dedovia ho sadili pre vnukov. Aktivisti budú chrániť aj lán kukurice - za cudzie záujmy a peniaze.
12.08.2011 23:43
Homo consensionis – člověk konspirační
Čo asi tak robia tajné služby a tajné spolky
Tak je to 78.?.?.?
alebo aj ich existencia je konšpiračnou teóriou? Čo sa týka otepľovania - schyľuje sa pravdepodobne na debakel.
...jenž byl ve službách hodnot inspirovaných nacismem a křesťanským fundamentalismem ...
Prečo kresťanským a nie nórskym, národným, belošským, vidláckym, európskym, alebo hocijakým.
Tento človek bol slobodomurár - úhlavný nepriateľ kresťanstva a s vymytým mozgom za pomoci chemikálií ba asi aj tajnými službami(pretože tak vraví logika veci - komu to prospelo)
Sledujem v jednom kuse snahu bez príčiny iba zo zlého úmyslu si kopnúť tam, kde sa nezištne niekto snaží o dobré dielo. Nie je to dnes cirkev na koho sa skladáme, nie sú to kresťania čo bojujú v Líbii,Iraku či Afghanistane ale sú to slobodomurári, socialisti, humanisti - humanitárni bombarďáci, pravdoláskovci ... Analogicky by sa dalo pozrieť aj do histórie. Vždy niekomu išlo o prachy, majetky, pôžitky, moc. Zvaľovať vinu na kresťanstvo je tak ako aj dnes maximálne povrchné avšak ľúbivé - tak si do niekoho, kto mi kole oči, kopnúť.
28.08.2011 22:03
Atentát v Norsku a bombardování civilistů v Libyi
RE: Nálepkovanie
Tak je to 78.?.?.?
...Prosimvas, co do toho jeste pletete "svobodne zednare"? [překvapení]
Pán ikke. Breivik BOL slobodomurár, inak by ho pravda nemuseli vylučovať.
Alebo vari vylučujú nečlenov?
Evidentne to nebol kresťanský fanatik, voči čomu som sa ohradil.
27.12.2011 16:30
Populističtí finančníci podporující protestující jsou součástí problému, nikoliv řešení
Je potrebné vypustiť rybník
Tak je to 78.?.?.?
ale na to sa netreba pýtať rýb. Banksterský systém získal taký potenciál, že je strojcom sebazničenia tak ako králiky v Austrálii, keď zožrali trávu do posledného stebla. Nesmierne zisky v oblasti, kde v skutočnosti nie je ozajstný produkt - ale v skutočnosti ďalšie zdanenie iba ruinuje ekonomiku a tým pádom aj banky, ktorých majetok je v skutočnosti len papier - ak vôbec a bez práce ľudí - ktorí padajú na hubu musí padnúť nevyhnutne celé hospodárstvo.
10.02.2012 15:27
Návštěva slovenské delegace v Sýrii
Aj nás budú zachraňovať (bombardovať) jednotky NATO
Tak je to 91.?.?.?
len čo tu nájdeme ropu, urán, resp. čokoľvek a bude toho veľa a lacno. Väčšiu demokratizáciu ste ešte nevideli.
29.04.2012 20:24
O zdraví nekuřáků nikdy nešlo
Je mi veľmi ľuto, ale nemôžem súhlasiť s autorom
Tak je to 91.?.?.?
že pasívne fajčenie neškodí. Nebudem to vyvracať vedecky aj keď som presvedčený, že by som našiel množstvo podkladov. Dovolím si zaujať subjektívny pohľad:
1. autor ako fajčiar je neobjektívny (rovnako ako alkoholik je neobjektívny na posudzovanie svojho statusu, tiež ako závislý narkoman nie je odborníkom na narkotiká)
2. Ja ako nefajčiar zasa nemôžem vystáť zadymený priestor od čohokoľvek - včítane cigariet, lebo ma dráždi smrad, štípu oči a mám problémy s dýchaním - ale každý fajčiar bude tvrdiť, že som malicherný a preháňam.
3. Myslím si, že fajčiť medzi nefajčiarmi je bezočivosť. Podobne ako prdieť na verejnosti - pričom to prdenie je ďaleko menej nebezpečné.
Čo sa týka fajčiarov, v minulosti som na tomto webe zaregistroval dokonca argumenty o zdravotnej prospešnosti. S tým ostro kontrastujú napr. pacienti s prepáleným hrdlom, čo by bez cigariet evidentne nenastalo. Ale v súkromí nech sa páči - páľte si ich - ale mňa o prospešnosti fajčenia ťažko niekto presvedčí. Pozerám na to ako na pliagu na závislých.
03.05.2012 10:20
Za léčebné konopí
Skutoční díleri majú imunitu - pravdoláska víťazí
Tak je to 31.?.?.?
História sa opakuje a tak ako všetok boj proti akejkoľvek - nielen drogovej kriminalite je len naoko. Bežný občan je stíhateľný pomaly aj za čapicu nakrivo. Vymýšľajú sa hovadiny - ako ľuďom načisto otráviť život, globálne sa otepľuje iba v novinách a televízii, sloboda slova neexistuje a pravda - aj evidentná môže byť príčinou trestného stíhania. Starý pán nemá lietadlo s tajným letovým plánom ani diplomatickú imunitu - má smolu.
11.05.2012 02:53
Křesťané v Jeruzalémě chtějí, aby na ně Židé přestali plivat
Iniciatívny blb
Tak je to 91.?.?.?
je nebezpečný na každej pozícii a v každej konfesii. Kvôli blbom rezignovať je však prejav nemúdry
12.05.2012 22:16
Tsipras zveřejnil podmínky své vlády: Zrušit úsporná opatření, banky pod veřejnou kontrolou...
Ešte trestnú zodpovednosť za nehospodárne chovanie politikov
Tak je to 46.?.?.?
Každý rok minúť viac než zarobiť je cesta do pekla. Každý z nás by sa tak ocitol pod mostom iba politici nás dlhé roky presviedčajú, že dlhy sú v poriadku. Robiť dlhy na čele štátu je vlastizrada, lebo vedie národ do dlhového otroctva. Vtedy bolo treba kričať, keď sa dlhy robili, nie teraz, keď ich teba platiť.
27.05.2012 20:41
Kalouskův závod ke dnu
Zásadný problém je beztrestné zadlžovanie štátu bez príčiny
Tak je to 78.?.?.?
akou by bola živelná pohroma, či vojna ... Tí čo naše deti zadlžujú ich vlastne predávajú do dlhového otroctva a sú to zločinci - zločinecké organizovné skupiny. Majetky im treba zabaviť a súdiť za organizovanú spreneveru.
Vykonávanie činnosti s otvoreným ohňom, ktorá spôsobuje toxicitu vzduchu, znečisťuje odevy a spravidla aj zem odpadkami má paralelu v pálení čohokoľvek, čo ostatným okrem vás smrdí, špini ich a v bezohľadnom odhadzovaní odpadkov. Až si fajčiari budú sťažovať ba to, že im od nefajčiarov štípu oči, smrdia šaty a dusia sa, potom argumenty o akejsi ich slobode budú namieste. Obmedzenia neprichádzajú dnes. Už v stredoveku bolo v mestách trestom za fajčenie na ulici pokuta a palicovanie, takže argumenty o dnešnom siahaní na akési odveké slobody je blud.
Sorry takže spresním, že medzi 15-tym a 20-tym storočím bolo za fajčenie na ulici trestom palicovanie a pokuta a to v Košiciach, a tiež i v ďalších mestách na dnešnom Slovensku. Možno nepresne, ale nejak mi obdobie feudalizmu pripadá ako stredovek...
01.08.2012 22:20
Trest smrti - neúčinný a nehumánní přežitek
Keď beštia v ľudskej koži zle dopadne
Tak je to 84.?.?.?
minimálne sa ľuďom uľaví.
Otázka stojí tak - aký je spravodlivý trest za vraždu a kto má právo odpustiť a aj upustiť od spravodlivého trestu. Z kresťanského pohľadu len dva subjekty môžu odpúšťať hriechy a tresty:
1. Boh
2. Poškodená strana - obeť
Ostatní sa automaticky stávajú komplicmi vraha voči obeti, ak sa o odpúšťanie pokúšajú. Zjavné až do očí bijúce je to hlavne u recidivistov.
01.08.2012 22:36
Trest smrti - neúčinný a nehumánní přežitek
RE: Keď beštia v ľudskej koži zle dopadne
Tak je to 84.?.?.?
Zabudol som ešte na dôležitú vec.
Odpustiť nie je možné, keď vrah neľutuje, keď zlodej sa ešte vozí vo vašom aute ... A to z jednoduchého dôvodu:
- v týchto prípadoch by sa nejednalo o veľkorysosť odpúšťajúcej strany, ale o evidentnú HLÚPOSŤ, moderne nazývanú morálny hazard.
Priateľu - navrhnite niečo, keď pre Vás nie je dobré väzenie ani poprava. Máme vrahov potľapkať po pleci a nastaviť im aj svoj krk?
Veci musia fungovať a poprava či väzenie funguje. Inak bude len sudca Lynč za každý zločin, keď to samo prežitie donúti robiť ľudí čo sa živia prácou a pseudohumanisti na vlastnej koži pocítia plody svojich debilných názorov.
13.08.2012 20:03
Příčiny a řešení problému chudoby Afriky
Najprv skúsme odstrániť biedu doma
Tak je to 84.?.?.?
potom riešme Afriku. Pomocou Afričanom sa dosiahlo iba to, že vzrástla odkázanosť na pomoc, zruinovala sa domáca produkcia a iniciatíva.
Okrem toho nastala populačná explózia, ktorú má na svedomí práve tá takzvaná pomoc - to je obilie zadarmo, resp prebytky za symbolické ceny. Príde čas, že nebudú prebytky.
Napríklad Nigéria:
Age structure
0–14 years:44% (male 27,181,020; female 26,872,317)
15–64 years:53% (male 33,495,794; female 32,337,193)
65 years and over:3% (male 1,729,149; female 1,722,349) (2000 est.)
Takže do cca 15 rokov je polovica obyvateľstva.
Nie je možné robiť v cudzine nech aj dobre myslené poriadky na náš obraz. Už dnes je to katastrofa. Spätne sa zdá, že by sa Afričanom darilo lepšie, keby nedostali nič.
06.09.2012 16:36
Plánuje Amerika post-izraelský Střední východ?
Ešte stále je šanca
Tak je to 84.?.?.?
uzavrieť s Palestínčanmi čestný mier. Možno už posledná. Veď Izrael aj v časoch najväčšej slávy bol tak malý a bezvýznamný, že ce zeň prepochodovali cudzie armády bez toho, žeby o tom vedeli. Či už egyptská do Sýrie, alebo chetitská do Egypta. Pričom Židia sa pokladajú za pupok sveta. Trochu pokory, skromnosti a tiež zmyslu pre realitu. Aj Kaddáfi bol chvíľu už aj kamarát potľapkával sa po pleciach so západnými politikmi a aj prispieval na volebné kampane a v zápätí dostal bodák demokraticky a humanitárne (nie obrazne, ale skutočne) do zadku. Američania nebudú pomáhať donekonečna. Kto by bol povedal, že tak padne východný blok a že Rusi sa vybodnú na Kubu.
Alebo je tu druhá možnosť, že začnú konflikt, ktorý neskončí za mesiac so stovkou obetí, ale vyhladením zbytku židov v Izraeli.
20.09.2012 10:31
Nevinnost muslimů: Rouhání jako politická taktika
RE: Navzdory tomu, že film je nechutný
Tak je to 91.?.?.?
Pripomínate mi Ficovoliča. Keď mu dokážete, že jeho obľúbenci kradnú, povie: No a čo - však aj vaši kradli ...
Ježiš nezištne pomáhal, kázal odpustiť 77-krát, zachránil ženu pred kameňovaním.
Porovnaj s Mohamedom.
20.09.2012 10:33
Nevinnost muslimů: Rouhání jako politická taktika
RE: Navzdory tomu, že film je nechutný
Tak je to 91.?.?.?
Plne s Vami súhlasím, avšak jedno zlo nie je ospravedlnením iného, hlavne ak nie je medzi nimi príčinná súvislosť,
20.09.2012 11:22
Je Nový světový pořádek „židovský“?
Kto by vedel vysvetliť, kto je to semita
Tak je to 91.?.?.?
Automaticky sa nejako predpokladá, že je to jasné, mne sa zdá, že sa tým pojmom oháňa a nikto mu presne nerozumie, neviem, kto ho zaviedol, kedy a z akého dôvodu t.j. hlavne antisemitizmus. Noe mal synov Sem, Cham a Jafet. Semovi potomci by mali teda byť Semiti... Prečo sa napríklad rovno nepovie antižidovstvo. Myslím, že by to bol omnoho výstižnejší a logicky správny pojem (proti židom kvôli tomu, že sú židia ako takí ja nič nemám a verím v holokaust 6,5 milióna). Myslím, že Semiti sme pravdepodobne všetci.
20.09.2012 20:33
Je Nový světový pořádek „židovský“?
RE: Kto by vedel vysvetliť, kto je to semita
Tak je to 91.?.?.?
Chcel som odpoveď na otázku pretože podľa mňa semita nie je žid. Takže ...
21.09.2012 08:58
Nevinnost muslimů: Rouhání jako politická taktika
... v Biblii sa píše, že
Tak je to 37.?.?.?
... a v Koráne sa píše, že
Čo je lepší mravný vzor a návod pre konanie. Kto kázal moslimom toto uctievať a zachovávať ako klenot vhodný nasledovania.
Kemal Ataturk: ... je to učenie nemravného beduína ... mršina otravujúca naše životy
21.09.2012 09:26
Je Nový světový pořádek „židovský“?
RE: Kto by vedel vysvetliť, kto je to semita
Tak je to 37.?.?.?
Čo sa týka Chama a Jafeta myslím, že každý ma niečo aj z ich génov. Odpoveď na to dá výskum génov a mnohých fanatických židov, naci Nemcov, či Maďarov prekvapuje a prekvapí.
Avšak natíska sa aj hypotéza, že autor state o Noemovi mal možno na mysli vysvetlenie pôvodu bielej, čiernej a žltej rasy a stredný východ ako vidíme je uprostred ... je to len hypotéza
zaregistroval som nedávno nasledujúcu sentenciu:
Keď po niekom hádžu blato príliš dlho a príliš vytrvalo - napokon tomu človeku vystavajú svojou činnosťou veľký pomník ...
aby si zjednali doma poriadok. Veci v článku totiž nie sú tajné a nemôžu nechať kľudne spať nikoho slušného. Na slušných a nie na povaľačoch a banditoch stojí a padá všetko. Nám tu v Európe vyprodukovali Kosovo s vrahmi na čele, čo podrezávali a znásilňovali, unášali pre orgány, vyvraždili židov a cigánov, vyhnali 200 000 Srbov - ale to sú NAŠI.
Devastáciu si USA vyskúšali nielen v Iraku, ale aj na takom Srbsku. Humanitárne bombardovali za jazdy osobné vlaky, štátnu televíziu, čínske veľvyslanectvo. Raz za to možno budú aktérov doma vešať. Videli ste obrázky zo Syrty?
Keď sa spomenie štátny terorizmus, žiaľ prvé čo mi blysne hlavou sú isté dva štáty - ale nie Irán a Severná Kórea.
09.01.2013 22:01
Reakce na článek „Klausův hřebík do rakve...“
Isteže - dlhé súdne konania sú zlé
Tak je to 84.?.?.?
Avšak:
1.Riešenie nie je pustiť zločincov. Je to napľutie obetiam do tváre. Otvára to cestu sudcovi Lynčovi. Poškodení budú vešať darebákov masovo. Obesia pritom možno aj pár politikov.
2.Za súčasný stav súdnictva je spoluzodpovedný samotný Klaus, pretože sa v politike pohybuje dostatočne dlho na to, aby to mohol ovplyvniť.
3.Sú signály, že to možno nie je akt milosrdenstva, ale akt vypočítavosti, presnejšie "pomoc niektorým kamarátom v ťažkostiach".
Všetko to, prečo som si Klausa vážil - jeho čitateľnosť a pevnosť v postojoch týmto Klaus zničil.
16.02.2013 22:18
Za papežským pučem je peněžní skandál
Som sklamaný týmto článkom
Tak je to 95.?.?.?
Práve tento pápež zatrhol tipec pedofilným a homosexuálnym praktikám a osobám v cirkvi a článok ho obviňuje práve z toho, že kázal zatĺkať ...
Škoda pary to vyvracať, pretože kto nechce vidieť - nepomôže mu ani keď mu dáte fakty pod nos, pretože o nich už dávno vie, lenže pravda nie je tou agendou o ktorú beží. Ide o programové ničenie cirkvi - nie o pravdu a na to je každý pedofil v cirkevnom rúchu ten najlepší spojenec, ba možno viac než len spojenec.