Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Jiří Táborský

Nalezeno 2429 příspěveků, 167 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

02.01.2006 23:50

Jak Britské listy dohlížejí na cenzuru jinde

RE: Na BL diskuse byla - než ji Čulík zrušil

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Máte pravdu, je tam docela dusno.
Mno, tak jsem se tam (jako na Sprchu) po navedení panem Rudou po dlouhé době podíval, ale nic nového jsem tam neshledal. Snad bych Vás opravil jen v tom, že tam není "docela dusno", ale jako obyčejně naprděno.

86372

03.01.2006 07:29

Novoroční přání

RE: To se jste napsala moc hezky.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, tak s tou pra-pra-praveverkou máte skoro napůl pravdu. Totiž slečna Silbersteinová z New Yorku má to chucpe tvrdit, že toho potvoráčka (Scrat mu říkají v tom filmu Doba Ledová) vymičůrínkovala skřížením veverky (angl.: SQuirrel) s krysou (angl.: RAT) a vyšla jí z toho vekrysa (SQRAT). A tak teď soudí, zatím neúspěšně, Foxe, že jí to ukradli, trochu změnili a trochu přejmenovali na Scrat. Její Sqrat http://tinypic.com/jkhuom.jpg
má pacičky jako oddrápkovaná kočka, čumáček jako Mickey Mouse, dva velké široké hlodavčí řezáky a veverčí ocas bez pruhování. Ne moc jako ta filmová hvězda.

Foxovic vymičůrinštění jejich Scrata nebylo prozrazeno, ale podle tenkých prstů s drápky, žlutohnědých očí, ostrých špičáků a příčně pruhovaného, chlupatého ocasu ho mohli klíďopíďo vymendlovat z prapředka nějakého lemura s pruhovaným ocasem
http://tinypic.com/jkj6ts.jpg

86420

03.01.2006 08:23

Kde mají stát mořské víly?

RE: Ty jsou překrásné ty vochechule, přímo boží

Jiří Táborský 71.?.?.?

>a tak zasvěceně o nich mluvíte pane Táborský- máte s nimi
>nějaké vlastní zkušenosti?
Paní Jarmilo, gentleman si užije, ale mlčí.


>Jsem z toho ale na rozpacích, protože jsem se odjakživa domnívala, že
>hlavní činností víl je tančení na paloučku za svitu luny.
To máte pravdu, ale to platí jen pro lesní víly, lesní žínky a sladkovodní panny. Ty mají nohy se vším všudy.

>Teď mi právě taky konečně došlo, proč ona vlastně
>chtěla být mermocí člověkem. Ne proto, jak jsem se já
>naiva domnívala, že člověk to zní hrdě- ale ona
>potřebovala mít nohy, aby si mohla s tím princem zatančit
>při měsíčku na paloučku. [oči v sloup]

Tak tohle jste měla správně poprvé a mrzí mě, že jsem Vás tou obrazkovou dokumentací popletl. Rusalka, jako sladkovodní víla, nohy měla, akorát je měla na princovo gusto moc studený. Měla najet na někoho, kdo si na erosničky se studenými stehýnky potrpí; znám jednoho a ten se potom, když mu z těch studených stehýnek začnou jektat zuby, musí ohřívat tělesným teplem rozhicovaných Eskymaček. Věří, že to je zdravé jako sauna, střídat studené a horké.

86423

04.01.2006 18:32

Jak Britské listy dohlížejí na cenzuru jinde

RE: Urazkou konci diskuze!? Cenzurou!!!

Jiří Táborský 71.?.?.?

Milý pane Stworo,

na Vaše bodování, Vaši cenzuru "nekorektností" a Vaše "privilegované tolerování" nejsem zvědavej.

86641

07.01.2006 02:23

Ariel Šaron

RE: Už je to tady

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, alespoň vidíte, jaké assholes tvoří nosný sloup americké proizraelské politiky. Kemo a leho by mohli Robertsonovi psát kázání a Zmatoušek a Bahník by mu mohli ministrovat.

86993

07.01.2006 03:14

USA platí za svůj mediální obraz

kemo tlačí nákupní vozík přes limit chudobnosti

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Lidem kteri vykrikuji, ze v Kanade deti hladovi, nebo dokonce ze
>v Americe je 48 milionu lidi na pokraji smrti hladem bych proto
>nejradeji nafackoval. [velký smích]

Kemo, to jste zase šlápnul do kema: Běžte nafackovat US Census Bureau
http://money.cnn.com/2004/08/26/news/economy/poverty_survey/.
The number of Americans living in poverty jumped to 35.9 million last year, up by 1.3 million, while the number of those without health care insurance rose to 45 million from 43.6 million in 2002...
[Počet Američanů žijích v chudobě naskočil minulý rok o 1,3 milionu; na 35.9 milionu. Počet těch, kteří nemají zdravotní pojištění dosáhl 45 milionů, oproti 43.6 milionu v roce 2002...]

To jsou přibližně čísla, ke kterým došel pan Gejdoš. (Zpráva US Census Bureau je ze srpna 2004 a podle neúplných údajů se situace v roce 2005 dramaticky zhoršila.)

Je jistě rozdíl mezi chudým v Bangladeši a chudým v USA. To nemění ale nic na skutečnosti, že je to pro vládu tak bohaté země nejen příšerná ostuda, ale především důkaz o její neschopnosti.


87001

07.01.2006 07:08

Ariel Šaron

A pan Zmatoušek zase už tlačí svůj vozejček na vyviklaných kolečkách...

Jiří Táborský 71.?.?.?

(Jaksi jsem byl zase odregistrován a tak mám to potěšení, pane Zmatoušek, Vám to napsat podruhé.)

Co zase vojtíte a zmatkujete, pane Zmatoušek, a zatáháváte do toho Šáróna, Arafata, Lenina, Stalina a jiné gaunery jejich třídy? Řeč byla jen o malých kemech - faráři Robertsonovi, Vás a Vašich spolubojovnících z lehovy kadibudky.

Kdybych se měl nekdy zabývat výrobou a použitím hnojiv, kterouž kvalifikaci mi se mi snažíte udělit, tak bych si nemohl přát nic víc, než dostat vás kadibudkáře jako materiál. Vás by stačilo rovnou tak jak jste vyvážet na pole a zaorat.

>tak, že čím víc lidí ten zločinec zabije, tím víc se o
>něm píše a tím víc je populární. [oči v sloup]
Tak to tedy dávejte bacha, jak se teď budou moci o Šáronovi soukmenovci a šábesboys upsat a ukecat. Škoda, že to to jeho náboženství nedovoluje, ale vypadal by moc pěkně jako malé vydání leninsko-stalinistické mumie ve skleněné rakvi. Mno, ale na druhé straně, kvůli tolika toho špeku by se jim mohl sžluknout jako Gottwald.

87028

07.01.2006 19:30

Ariel Šaron

RE: Vazeny pane vydavateli

Jiří Táborský 71.?.?.?

Milé kemo,

nejsem sice vydavatel, ale poněvadž se Váš intelektuální návrh týká mne, myslím, že Vám mohu odpovědět, když už se vydavatel k Vámi vyžádanému souhlasu nemá. Můžete mě nazývat jak chcete, jenom mi neříkejte soudruhu. Být Vámi nazýván "zasranym curakem" považuji za lichotku při srovnání být Vámi nazýván Vaším soudruhem.

87094

08.01.2006 03:11

Ariel Šaron

RE: Vazeny pane vydavateli

Jiří Táborský 71.?.?.?

>(Nechteli byste toho pitomeho dohadovani zanechat? Myslite, ze
>nekoho zajima spor, kdo z vas je vetsi c...k?)

Pane Stworo, od kdy jste přestal dělat v českém textu háčky a čárky?[velký smích] Nebo už i Vy píšete z kadibudky na kemově píčatoči?

87146

08.01.2006 06:05

Ariel Šaron

RE: Ariel Sharon - muz miru

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Byl to ferovy chlap a opravdovy rovny vojak. A pritel Ameriky,
>tedy i muj.
Mno, Vy jste nám za posledních pár let pěkně zesenilněl, pane Hedvíček.

87162

08.01.2006 16:14

Ariel Šaron

Kolik jsi dneska vypil samohonky, pomatenej Rasputine?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Tez vyslo najevo, ze Iranska klika umistila atomovych
>bomb production v tesne blizkosti major obydlenych mest.
Která to byla města, to už jsi zapomněl, Kecale Velikej, co?

>Jsem zvedav zdali svetovi 'obranci miru' tak jako v Iraku pujdou svymi tely chranit ty atomove sites.
Já jsem zase zvědavej, kolik se po debaklu propagandy o iráckých zbraních hromadného ničení najde idiotů, kteří uvěří další propagandě Židů a jejich přicmrndovačů o "atomových sites" v "těsné blízkosti major obydlených měst" v Iránu.


87185

08.01.2006 18:38

Ariel Šaron

RE: Kolik jsi dneska vypil samohonky, pomatenej Rasputine?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Tu disturbing debatu jsem sledoval na Kanadske telivizi, ne na
>zpravach z Taborskeho kadibudky.
Co Ty víš, Rasputine, když jsi v permanentním samohonkovém deliriu, na co se koukáš? A furt Ti ještě nedošlo, že tu kadibudku, odkud rámusíš, má na povel četař Kulíšek.

>Ti experti budou urcite vedet vice nez Vy a ja.
Jako to věděli před iráckým tažením, žejo. Mimochodem, vždycky jsou placeni za "expertýzu" podle objednávky zákazníka.

87198

08.01.2006 18:49

Ariel Šaron

RE: Zajimavy clanek - nutno precist

Jiří Táborský 71.?.?.?

Žuňkni si ještě jednou samohonky na vyjasnění mysli a řekni nám, co to má společného s Tvým povykováním na Irán, na Irán, Raputine.

87200

08.01.2006 19:01

Ariel Šaron

RE: Ross Hedvicek

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Hedvicek si ve svych komentarich nebere ubrousek pod hubu.
To ne, protože ubrousek by někdy nestačil a potřeboval by si držet "pod hubou" kýbl.

87203

08.01.2006 19:55

Čas, aby muži byli zase muži

Zase lžete, kemo

Jiří Táborský 71.?.?.?

>zautocit na americkou vyzvednou lod v mezinarodnich vodach...
Byla ve vodách Severního Vietnamu a nebyla to žádná výzvědná loď (jako např. neozbrojená USS Liberty, kterou napadla Izrael, težce poškodila a zabila nebo zranila velkou část posádky), ale americký torpédoborec. V druhém incidentu zahájily dva americké torpédoborce, rovněž v severovietnamských vodách palbu na "radarový cíl". http://en.wikipedia.org/wiki/Gulf_of_Tonkin_Incident

>Ja myslel, ze jsi pred nekolika dny ruku v ruce s Gejdosem vinil
>ze vseho GB a Spojene Staty.
To zase lžete a vypouštíte plynové clony. To bylo o WW II, ne o Vietnamu.

>Aha, takze to nezacal nejaky incident v Tonkinskem Zalivu.
Ne. Začal to ten, kdo ten incident vyprovokoval a začal válku.

>Zkratka a dobre, dle pana Zapice ma komunisticky diktator pravo
>napadnout kteroukoliv zemi.
Pan Zaplatil tohleto tvrdí o USA a ne o komunistickém diktátorovi. Nebo snad Vaše chucpe, zapchlej demagogu ze satelitního Canucka, došlo už tak daleko, že máte našeho pana prezidenta za komunistického diktátora?

87210

09.01.2006 01:21

USA platí za svůj mediální obraz

Politruk Kulíšek zase trousí svoje moudra:

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Bartošku, nejedná se o ovlivňování médií, ale o
>upřesňování nesmyslné demagogie. Nejsem si vědom, že by
>něco takového ústava zakazovala...
Jo, když zloděj něco ukradne, tak se nedopouští krádeže, ale provádí pouze akt změny majitele a to přece zákon nezakazuje. A to jsme si mysleli, že největší prezidentské chucpe bylo prohlásit, že orální sex není sex.

87241

10.01.2006 03:02

Ariel Šaron

RE: Myšlenková impotence

Jiří Táborský 71.?.?.?

Proč by nemohly být jeho stránky nejčtenější židovský stránky v český republice? Mluví většině Židů z duše a mluví jejich způsobem - když jsou spolu sami. Někteří Židi by mu proto mohli snad vytýkat, že je příliš otevřený.

87415

10.01.2006 05:16

Novoroční přání

RE: Novorocni prani ve Francii jasne rika,co nas ceka a co nas nemine.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Jinak, vždycky když začnu číst ty sáhodlouhé elaboráty,
>hned začínám dostávat Tanec svatého Víta a psotníček...
Jo, pane Zmatoušek, Tanec svatého Víta a psotníček, to je Vaše. Na víc ale nemáte. Jak vás to četař Kulíšek v té kadibudce cvičí? Vyvrátit argument? Vrhni tam kulový kemo! A eště jedno navíc!

87432

10.01.2006 22:18

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Chtělo by to trochu soudnosti

Jiří Táborský 71.?.?.?

>To, že Židé kdysi žili na území
>Palestiny má stejné odůvodnění jako to, že český stát
>měl kdysi moře a tak tedy by ho měl mít zase.
Jo, ale na to by mohli Židi argumentovat, že Češi moře mají - Moře Nasranejch.

87543

10.01.2006 22:24

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: To Max vi....

Jiří Táborský 71.?.?.?

>A také nevím, zda všichni jsou hebrejského vyznání a zda jich
>je také 71. [mrknutí jedním okem]
Mno, jediná tutovka je, že jich není 71. Tak spíš 7.1 [velký smích]

87545

10.01.2006 22:34

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Jo! Náhodou vím co je z Izraele.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>V Izraeli se vyrábí šikovné držáky na televizory. [vyplazený jazyk]
Taky jsem viděl v obchodě s domácímí potřebami izraelský držák na toaletní papír. Byl sice inzerovaný jako dispensor, ale byl to držák.

87546

13.01.2006 07:48

Ariel Šaron

RE: Sionisté mi vadí

Jiří Táborský 71.?.?.?

Co tady mluvíte s cesty o nějakém závětří díky sionistům? Jsou to právě sionisté, kdo seje vítr na Středním Východě a to ještě před zřízením státu Izrael.

87867

13.01.2006 08:18

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Chtělo by to trochu soudnosti a trochu víc informovanosti

Jiří Táborský 71.?.?.?

Nějak Vám z toho vypadnul Birobidžan, sovětská Autonomní Židovská oblast, existující a s podporou sovětské vlády prosperující už od roku 1934. Ale nejenže ani s tím nebyli Židi spokojeni, ale odmítli i Kaganovič-Stalinův plán na sovětskou Židovskou republiku na Krymu. Cílem sionistů byl vždycky židovský stát na území Palestiny; odkud asi vznikl termín sionismus? Od Ugandy nebo Madagaskaru? Máte k tomu nějaký solidní odkaz? A když už budete v uvádění odkazů, hoďte sem taky odkaz na plánovaný odsun "neponěmčitelných" příslušníků Protektorátu do Patagonie, jinak to vždycky vypadá, že tady šíříte sionistické bludy.

87869

13.01.2006 08:43

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Masovy vrah

Jiří Táborský 71.?.?.?

Zmatoušku,

plynové komory na popravování zločinců v některých státech ještě máme. Přechází se ale teď na humánnější metodu injekcí. Tak co zase "prkotíte"?

87871

15.01.2006 02:09

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: Mýlíte se p. Leho...

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Staci?
Ne, na politruka Kulíška věcný argument nestačí, ten má kůži z nejodolnějšího chucpe. Ani se netřepe a bude tady bulšitovat dál jako na PVSce. Nedávno tady tvrdil, že se požadavky na "kvalitu" rekrutů do naší armády nesnižuje, ba prý naopak a pouštěl si hubu na špacír s pohádkami o jejich inteligenci a vzdělání (mno, jak to asi může vidět četař z povolání). V září dosáhl počet těch nejneschopnějších "branců" (podle vojenského standardu, který už je sám o sobě pod brabenčím horizontem) 12%. Detaily a nastínění příčin a následků jsou zde: http://www.slate.com/id/2133908/nav/tap1/?GT1=7641
Je to, bohužel, v angličtině a moc dlouhé na to, aby se mi to chtělo překládat. Proto to pouze shrnu: Zásluhou našeho vrchního velitele a proti tvrzení našeho politruka četaře Kulíška to jde s naší armádou poklusem do prdele.

88273

15.01.2006 02:52

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: Rasputin a doprdelevlezstvi..

Jiří Táborský 71.?.?.?

Píše Rasputin, a.k.a. Petr Veliký:
>Jak rekl Masaryk '..Mi Cesi jsme narod lokaju...'
To se my ňák nechce věřit y kdiž to nebil Čech. Mislým, že se zase jen bohapustě vikecáváte, Rasputine.

A pokud de vo to vlezdoprdevlezstvý, tak to já znám jednoho kanadskího vlezdoprdelelesce, kerej v tý dyscyplýně držý světovej rekort. Asy sy mislý, že za to dostane ameryckou zelenou kartu a bude učyt na amerycký unyverzytě češtyn.

88277

15.01.2006 03:08

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: '..aby uz konecne vysly do ulic. Ve velkem a denodenne...'

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Petre, tim pisatelka mini rodiny mrtvych americkych vojaku, proto
>to -y na konci slovesa.
Paní Ajo, Vy si opravdu myslíte, že Rasputin něco pochopí uvažováním nad rozdílem mezi měkkým a tvrdým?

88281

15.01.2006 05:18

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: Mýlíte se p. Leho...

Jiří Táborský 71.?.?.?

nějak jsem si nevšiml, že četař Kulíšek už není mezi námi. Mno, on si jistě na to neúmyslné kopnutí do jeho mrtvoly postěžuje na Nezvědavci nebo u Niliberta. Být v jeho kůži, tak bych se na Vás, jako na věrohodného advokáta jeho ducha na Zvědavci, moc nespoléhal, lžidoktore Včeličko.

88291

16.01.2006 06:40

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

Hlas ze záhrobí:

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Editore Vladimíre....Zkrátka jste se rozhodl, že už
>nestrpíte žádnou opozici vaší nacisticko-komunistické
>ideologie...
>Váš Leho
Tak se tady včera rozčiloval Lžidoktor Včelička, že prý kopu do lehovy mrtvoly (musel dostat předem parte emajlem, protože to bylo obecenstvu oznámeno až potom) a co nevidím - leho vstal z mrtvejch. Nebo sem jen chodí strašit? Vy kluci šábesovský, Vy byste se měli v té vaší kadibudce už jednou domluvit, co nabíjíte do sračkometu!

88499

16.01.2006 07:35

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: jste to vy ten treti zleva?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Takže ženista - jak tedy létá s tím vrtulníkem?
>A ještě doladím!
Mno, tak jsem si kliknul na ten Parks Reserve Forces Training Area, jak je psáno pod tím obrázkem (http://www.globalsecurity.org/military/facility/camp-parks.htm) a to čumím: mají tam i tři skupiny výcviku pro simulanty. To by tak na našeho četaře Kulíška pasovalo jako jedna z jeho mnoha kvalifikací, vedle Létajícího Tygra a mistra Létajícich Třísek. Ovšem, je to především správné místo pro školení na politruka - Camp Parks Reserve Forces Training Area (PRFTA) GlobalSecurity.org is the leading source for reliable military news and military information, jak zvěstuje nástěnka [...je vedoucí zdroj spolehlivých vojenských zpráv a vojenských informací]. Jinak taky nástěnka říká, že to je zařízení pro záložáky, nikoliv aktivní vojáky. Takže, záložní politruk Kulíšek Jan. Co tam dělá u těch prken? Stlouká tu jeho RKB-84 kadibudku.

88506

16.01.2006 18:44

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Chtělo by to trochu soudnosti a trochu víc informovanosti

Jiří Táborský 71.?.?.?

Pár těch sionistických bludů jste tady pouze opakoval, ale, samozřejmě jako vždycky, ani jste se je nepokusil doložit něčím věrohodnějším než Vašimi osobními dohady. Zkuste to příště chytřeji.

88585

18.01.2006 03:57

Více lží o Íránu

RE: Nahá pravda - Arkanovo mlceni

Jiří Táborský 71.?.?.?

>A je ticho po pesine....
>pan Arkan stavkuje! A nebo uz pise vlastni clanek... muze byt
>treba ve staroveke rectine. [chechtot]
Na článek nemá. A nemá ani odvahu.

88863

18.01.2006 05:30

Více lží o Íránu

RE: Nahá pravda

Jiří Táborský 71.?.?.?

>No a ta Čína ...se mezi ně k vaší
>smůle neschováte, jak se vám to daří v ostatním světě,
>takže na sebe dřív či později stejně narazíte.
Mno, abyste se nezmejlil. To byl na zájezdu do Číny orthodoxní rabín Moše Goldstein a jak tak courá po ulicích Pekingu, tak vidí synagogu. Samozřejmě zvědavej vejde, chytí tam šikmovokýho rabína Mo-Še-Si a začne se ho, inkognito, vyptávat na různé věci, které zajímají Židy. Rabín Mo-Še-Si se za chvíli zarazí a ptá se ho, proč je tak zvědavej. Moše ví, že musí kápnout božskou a povídá: "No, my jsme přece kolegové, já jsem rabín Goldstein z Brooklynu!" Rabín Mo-Še-Si si ho prohlédne od zešmajdanech bot, přes kaftan, pejzy, tlustý čočky a kudrdlinky až ke klobouku a pak povídá: "No, na Žida ale moc nevypadáte."

88882

18.01.2006 06:34

Více lží o Íránu

RE: Nahá pravda

Jiří Táborský 71.?.?.?

>ale je fakt že i ona prosazovala pokračování embarga na které dopláceli
>hlavně obyčejní Iráčané.
Na otázku (1996 CBS "60 minutes"interview with Leslie Stahl)"Slyšeli jsme, že zemřelo půl milionu dětí. To je víc dětí než zemřelo v Hirošimě. Je to (sankce, uvalené na Irák) hodno takové ceny?" Madeleine Korbel-Albrightová, "znovuzrozena Židovka", odpověděla: "Myslím, že to je velmi tvrdé rozhodnutí, ale ta cena -- my myslíme, že ta cena za to stojí." ("I think this is a very hard choice, but the price -- we think the price is worth it."

88887

19.01.2006 06:22

Více lží o Íránu

RE: Nahá pravda - Arkanovo žvanění

Jiří Táborský 71.?.?.?

Poslyšte, jazykozpytče, běžte se podívat do Vašeho kapesního slovníku pro turisty, zase tu trousíte bludy:
>Pokud máte na mysli tzv. klasickou řečtinu - katharévusa ...
>Ta klasická se jmenovala katharévusa...
Klasická řečtina se nejmenovala katharévusa, (btw, když nevíte, kam se píše přízvuk, tak ho nepište), jste o dvě historické epochy vedle, pane učiteli. Katharevousa (Καθαρεύουσα) je forma řečtiny, kterou vypracoval záčátkem devatenáctého století Adamantios Korais a byla oficiální řečtinou do roku 1976.

89160

19.01.2006 07:29

Michal Kraus odchází

RE: Co ted, google?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Pan Oji to napsal moc pěkně a výstižně. Ale protože jste se už zeptala a protože toho šábesboye svedli na mne, tak se Vám pokusím odpovědět.

Já se tedy v židovské věrouce moc nevyznám, ale ta synagoga asi nebyla orthodoxní. Tam ženské jen tak mírnichtsdírnichts šmejdit nesmí. A už vůbec ne, umgotteswillen, kdyby měla menstruaci, to je pro ně tak nečistá, že nesmí být v dohledu, doslechu nebo dočichu. Proto mohou existovat šábesgirls jen v přeneseném smyslu.

Pak tady padlo cosi o tom, že za ten termín "šábesboy" vybírám za každé použití 30 centů severoamerických, protože to mám kopyrajtovaný. To je omyl, protože tak říkal už Lazar Mojsejevič Nikitu Sergejevičovi a s jeho rodinou bych se nerad soudil o intelektuálním vlastnictví, poněvadž by to určitě narazili na holoukost. Neodmítl bych však poplatek za retail frmitlunk, ale v tom případě bych dával přednost platbě v korunách, protože je teď stabilnější než dolar.

89172

19.01.2006 07:45

Michal Kraus odchází

RE: shabesboy

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Nemám dojem že lidé co
>rozhodují o Nobelových cenách jsou nějací nadšení
>příznivci současné americké a israelské politiky v roce
>2002 to dali na truc Carterovi jen kvůli tomu že oponoval
>proisraelskými neokonzervativci plánované okupaci Iráku.
Mno, to nás zase balamutíte, paní Bovaryová. Podívejte se na inet, za co ji dostal. A mimochodem, Židi by mu měli nejen vysadit v Jeruzalému celou álej stromů, ale přejmenovat ho na Cartersville za ten každoroční třímiliardovej bakšiš, co od nás dostávají.

89175

19.01.2006 16:26

Michal Kraus odchází

RE: Co ted, google?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>A ted jsem se lekla; nebudu vam muset platit ja? [smích]
Jak už jsem napsal, vymáhat to nemohu, ale dobročinnosti se meze nekladou. A o dědice Kaganovičovy pozůstalosti si také nedělejte starosti, to už jste si u Aškenázim odpracovala, ti nikdy nepřijdou zkrátka. To jsem měl jednoho známého Aškenázyho a ten si vždycky v restauraci nacpal všechen cukr, sůl, pepř, párátka a cožkoliv zdarma bylo do kapsy a hotelový pokoj a koupelnu vždycky před odchodem vybílil, včetně hajzlpapíru a bible v nočním stolku. Tvrdil, že to je zakalkulovaný v ceně.

89237

19.01.2006 16:34

Jak by to mělo být a není

RE: nas nejvetsi problem

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Z kterépak brožurky jste to milý pane opisoval? Nebyla nějaká zahnědlá?
Mno, mně ta brožůrka připadá spíš zažloutlá než zahnědlá. Jo, a jmenuje se Starý Zákon.

89239

19.01.2006 17:00

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: jste to vy ten treti zleva?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Nestlouka, pane Taborsky. Uz jsem to tu napsal jinde. On byl
>napred v aktivni sluzbe v jednotce aktivni armady. Pak ho ale
>povolali do jednotky rezervistu jako vojaka na plny uvazek. Dava
>vam to smysl?
Nedává. Oni by ti rezervisti bez politruka Kulíška nedovedli tu kadibudku stlouct? Mno, možná, že je zacvičuje na obsluhu sračkometu.

89245

21.01.2006 05:10

Michal Kraus odchází

RE: Pro naseho učitele národů Arknsteina

Jiří Táborský 71.?.?.?

Kam Vy to chodíte pro inspiraci, když Vás nenapadne nic originálního? Ta Vaše balada vypadá jak opsaná se zdi hajzlu v hospodě IV. cenové skupiny a ten debil, co to psal "podle vzoru Karla J. Erbena "Kytice" si to poplet´ se vzorem "Rytíř Smil", samozřejmě to vzorem pro něj naprosto nedostižným. Se divím, že Vás, co všemu tak rozumí a všechno zná, něco tak zřejmého netrklo; mno asi jste na stejné intelektuální úrovni jako ten záchodový veršotepec. Ach, a mluvě o Vás, pedagogický magistře Perčmergo, mám pro Vás jednu baladu o Vás (a to ne jakousi zbřídělinu podle vzoru, ale přímý originál mistra české poezie):

Balada o hovně.
Hovno lidský smrdí vždycky.
Jaroslav Vrchlický.

89606

23.01.2006 20:07

Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky

RE: Národ?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, to se na to díváte je z omezené židovské perspektivy a ještě to máte popletené. Za prvé, Židem s velkým "Ž" se rozumí osoba jakéhokoliv etnického původu, která vyznává židovské náboženství. To je něco jako být komunista. Jeden se k nim přihlásí a když ho vezmou, tak je jedním z nich se všemi privilejemi. Jsou sice skalní Židi, kteří trvají na tom, že alespoň mutter musí být echt židovka (kdo ví, kdo byl fotr, žejo). Ti nejkovanější ale zásadně nedovolují svazky s jinověrci, ani s konvertovanými z přesvědčení a i kdyby byli sebeprověřenější; ti jsou v nejlepším dobří jen tak k šábesbojčikování. Ředilo by to superiórní židovskou krev a dědičné přednosti zašpuntovaného genetického poolu, jako například platfús.

Na druhé straně, žid s malým "ž" je etnický žid, jakkoliv byl kdysi už politickohistoricky namixovaný a může a nemusí být Židem s velkým "Ž".

>S etnicitou se nikde v životě neoperuje a je to dobře.
Mno, já nevím jak u vás, ale u nás v Americe je etnicita některých etnik ten hlavní modus operandi. Etnicitou se operuje všude, kde je to pro takové etnikum výhodné. Židovské tlačenky je, myslím, zbytečné popisovat. Černé tlačenky nejsou zdaleka tak významné, ale stále dost známé, jako třeba obrácená diskriminace nebo kvóty při přijímaní na vysokou nebo na viditelné funkce. Raritní etnické upřednostňování mají Indiáni, od nároků na naftová pole a provozování karbanických heren až k povolenému užívání illegálnách drog a lovu zákonem chráněných zvířat. Nesmí ale už skalpovat - bílé, černé, žluté ani jiné tváře - to si vyhrazují už jen židi, s malým i s velkým "ž" a to obě formy ve velkém.

90104

23.01.2006 20:46

Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky

RE: Národ?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>ale prosím vás, vždyť jsem to na vlastní oči kdesi v
>časopisu četla- sám se k tomu přiznal. Jako dítě byl do
>tohoto rodu adaptovaný. [oči v sloup]
Mno, adoptovanej nebyl, ale v Čimelicích, kde měla zvíkovská větev Švacumperků hlavní bydlo, se šuškalo, že modrou švacumperskou krev naředil
světskej Flaxa a je fakt, že mu Kadlík v mladších letech jakoby z oka vypad´. Záletný Flaxa také pojmenoval svou čistokrevnou fenu areidala "Paní Kněžna" a když se mu spustila s Maříkojc podvraťákem, tak ji v pohnutí mysli zabil sekyrou a potom nad ní tři dny a tři noci plakal a naříkal: "Óóó, cos mi to, Paní Kněžno, udělala!" Taková ironická nespravedlnost a shoda okolností.

Já jsem tuhle tragickou událost a okolnosti kolem ní kdesi, snad na diskuzním fóru BL, popsal. Snad Tom by mohl vědět, kde ji vyšťourat.

Kadlík Švacumperk tedy docela určitě nebyl adoptovanej, ale možná jste někde četla, že se moc dobře adaptoval při posametových restitucích. To je tedy bezesporný fakt.

90120

23.01.2006 21:10

Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky

RE: komisariat

Jiří Táborský 71.?.?.?

"Srát si do vlastního hnízda" je výsledek dlouhodobého výmývání mozků židovskou intelektuální klikou. Je to její dlouhodobá snaha o zdiskreditování českého národního uvědomění a je to její taktikou ve všech ostatních zemích, které mají tuto věš nasazanou v kožichu. Řada předních českých intelektuálů, Neruda, Palacký, Havlíček, před tím varovali dost jasně. Příkladem může sloužit atmosféra, vyvolaná židy kolem Rukopisů. Od té doby, přes Masarykovu a Benešovu republiku, skrz bolševičtění, Pražské jaro a s krátkou vyjimkou po invazi až dodnes toto sebeprznění pokračuje.

90126

23.01.2006 21:35

Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky

RE: Národ?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Že vy píšete takové neetické, demagogické a společensky
>nevhodné příspěvky. A to jsem byl velice slušný, abych
>neporušil pravidla této diskuse.
A "politicky nekorektní" jste zapomněl dodat, to totiž především. Co je na tom neetického, netuším. S Kadlíkem jsme vrstevnící a známe se od vidění z Čimelic, kam jsem jezdíval jako kluk na prázdniny a oškubával jsem jim se Zděnkem Flilousojc pávy v zámecké zahradě. Naposled jsem se s ním setkal na nacistické demonstraci loni v říjnu v Praze, vypadal sešle a byl tam za židy. O světském Flaxovi vím asi víc než kterýkoliv knížecí poddaný v Čimelicích, protože jsem se znal s jeho nejkrásnější dcerou a to ne jen od vidění, takže to mám, dalo by se říct´, z první ruky.

A za demagogické a společensky nevhodné považujete moji zmínku o hradech, zámcích a panstvích, které naše kníže "české" schwarzenbergské restituovalo?

90129

23.01.2006 21:43

Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky

RE: Národ?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>S tím psaním velkých písmen to máte přesně naopak:
>národnost se píše s velkým písmenem - Čech, Francouz, Žid
>- vyznání s malým - křesťan, muslim, žid.
Uff, máte pravdu,jako většinou. Tak díky za opravu, myslím, že jsem to takhle zhovadil poprvé a naposledy.

90133

24.01.2006 17:30

Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky

RE: RKZ

Jiří Táborský 71.?.?.?

>>Jakou atmosféru vyvolali židé kolem Rukopisů?<
>
>Že by Táborský věřil v pravost rukopisů [smích]
>
>http://www.ceskaliteratura.cz/texty/kramar2.htm
Kromě selského rozumu nemám, samozřejmě, žádnou kvalifikaci zaujmout postoj k pravosti nebo nepravosti RKZ. Kromě toho jsem z těch, kteří si přednostně všechno převáží, přeměří a analyzuje, prostě, vstrčí prst do ran Kristových, než něčemu uvěří. Několik poznámek bych, ovšem, k tomu měl.

Akci o nepravosti rukopisů rozjel redaktor židovského časopisu "Tagesbote aus Böhmen" David Kuh, nejdříve jako serii článků anonymního autora (odhalen až r. 1913 jako Anton Zeidler, policejní agent, nasazený do výboru Společnosti Národného muzea), ke konci padesátých let devatenáctého století. "Tagesbote" byl pražský obskurní tisk, zabývající se především burzovními zprávami a bulvárními zprávami, a zastával tvrdou provídeňskou, prožidovskou a protičeskou linii. Tato politická akce byla jednou z vídeňských akcí, směřujících k potlačování národních českých ambicí té doby a byla prováděna pod patronací policejního prezidenta Ant. Päumanna. Cituji z jeho zprávy do Vídně z 24. října 1858 (z Kopeckým nalezeného dokladu): "Rád bych Vám dal také na vědomí, Vaše Excelence, že materiál k těmto článkům [t.j. články proti RKZ v "Tagesbote"] byl nanejvýš opatrným způsobem dodán redakci těchto novin od nás a při posuzování účinnosti...budou právě "Tagesbote" nejméně podzřelé z toho, že by se mohly nechat nějak ovlivnit c.k. úřady."

Následující vývoj tažení proti RKZ , ke kterému si později přicmrndnul naprosto diletantským způsobem i Masaryk, nebyl o nic lepší než víděňský počinek. Od té doby byly RKZ prohlášeny a udržovány jako Hankův falzifikát. Poslední akcí proti pravosti RKZ provedl t.zv. Ivanovův tým ke konci éry komunistické propagandy, který skončil naprostým fiaskem. Čirou náhodou jsem se tehdy dostal k přihlédnutí ke skutečné vědecké studii, která bezesporně prokázala, že Hanka RKZ nezfalšoval. Ivanovova pseudovědecká akce byla potom komunisty pečlivě zametena pod koberec, ale jako "úřední pravda" se dodnes za podvod generálně označují RKZ. I když při mé návštěvě Prahy někdy v roce 1990 nebo 1991 jsem si se zájmem prohlédl velkou výstavu o RKZ v Národním muzeu, která byla už mnohem objektivnější než víc než sto let opakovaná propaganda.

90229

24.01.2006 17:49

Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky

Odkazy k Vašim komentářům je vždycky lahůdka pro srandisty, paní Bovaryová.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Nejen odkaz na to veršování ve Vašem předposledním komentáři, to je prostě neotřesitelný důkaz [velký smích] o nepravosti Rukopisů, ale i odkaz na Vabank z roku 1974. Krátkou dobou po invazi jsem mínil krátkou dobu, ne pět let normalizace. A čert ví, jestli se Pludek přitom ještě netrefil s tím židovským spiknutím do černého, já jsem tam ještě dobu Pražského jara jako aktivní pamětník prožíval. Jak oni sami tomu říkali, bylo to "spiknutí chytrých", pamatujete? Oni se spikli a národ to odpykal. Jako dycinky.

90235

24.01.2006 18:21

Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky

RE: RKZ

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Jaký zájem měli podle Vás židé na tom, aby zdiskreditovali
>staré české eposy? A proč by jim v tom Masaryk pomáhal? U
>vraždy v Polné to smysl dávalo, ale u Rukopisů?
Zájem na tom měla Vídeň, jak jsem napsal. Židi v Českém království byli v době českého obrození (a i jindy) vektorem vídeňských zájmů už jen z prostého prospěchářství. A kromě toho se tradičně rádi opičili po Rakušácích a Němcích a Čechy opovrhovali. Většina "českých" Židů ani nechtěla mluvit v Čechách česky mluvit, byl to pro ně jazyk slouhů. Jejich soustavné naleptávání národního uvědomění hostitelských národů se neomezovalo jen na České království ani na devatenácté století.

>A proč by jim v tom Masaryk pomáhal? U
>vraždy v Polné to smysl dávalo, ale u Rukopisů?
Jaký vidíte zásadní rozdíl v důvodech mezi účastí Masaryka v hilsneriádě a ve sporu o Rukopisy? Snad ne z pocitů spravedlnosti v prvním a pravdy v druhém? [mrknutí jedním okem] V obou aktoval jako diletant a šábesboy. A co jeho postoj k židobolševické revoluci v Rusku? Tam byl motivován sociální spravedlností nebo vyšším principem mravním?

90242

25.01.2006 09:06

Šaškárna kolem pomníku v Letech – kamínek do mozaiky

RE: RKZ

Jiří Táborský 71.?.?.?

>...Ivanov dal Rukopisy k rozboru Kriminalistickému ústavu...
Ivanov Rukopisy nedal a ani nemohl nikomu dát, protože ty byly ve správě Knihovny Národního Muzea a její ředitel, dr. K. Švehla mu, samozřejmě, nejen odmítl jeho chucpe žádost o vydání, ale odmítl mu k nim i přístup, což je normální, nejedná-li se o akreditovaného vědce (Ivanov má doktorát ze žurnalistiky). Ivanov se ale k Rukopisům stejně dostal díky svým temným konekcím na ministerstvu vnitra po řadě podivných interakcí mezi ministerstvy vnitra a školství. Chemickými a mikroskopickými zkouškami byl sice formálně pověřen Kriminalistický ústav Veřejné bezpečnosti, ale Ivanov si usurpoval, z neznámých okolností a k nelibosti pplk. Srnce a maj. Sitty z KÚVB, ve všem hlavní slovo (a kredit - a ten mu dejžto Pámbů).

Z neznámých, ale domyslitelných důvodů nebyl ke spolupráci přizván dr. Komárek, vedoucí chemického oddělená Nár. muzea, světově renomovaný specialista v oboru a který právě v té době vypracoval novou mikroanalytickou metodu, šitou přesně na míru zkoumání starých písemností. Nakonec, jak ho znám, by s nimi do party stejně nešel. Pracoval na Rukopisech již delší dobu sám a škodolibě čekal s publikací svých výsledků na vydání jejich Protokolů (http://utf.mff.cuni.cz/~podolsky/rkz/Rkz.htm), aby pak mohl “toho Ivana a jeho esenbáky rozcupovat na sračky”. K tomu, bohužel, za jeho života nedošlo, protože “esenbákům” konečně došla trpělivost s arogancí, chucpe, podvodnictvím a pavědeckými kachnami v tisku načálnika Ivanova a vydali v mediích, v květnu 1978, Prohlášení, že “Kriminalistický ústav Veřejné Bezpečnosti sděluje, že nevydal žádnou expertizu ve věci pravosti nebo nepravosti rkp. Královédvorského a Zelenohorského, popřípadě jiných historických písemností. Pokud by se na veřejnost dostaly, zvláště z tzv. literatury faktu, jiné informace, postrádají jakékoliv opodstatnění.”

90299

27.01.2006 18:21

Irvingův proces

RE: Co říct

Jiří Táborský 71.?.?.?

Je jistě více způsobů, jak čelit sionistické rakovině. Osobně považuji za moc dobrou metodu Nuliicíka, tedy chucpesionistickou, protože většina lidí je blbejch a naserou se tak masy. Na to Židi už mockrát doplatili. A je přitom sranda, nejméně trojitá.

Naprosto neefektivní je s Židy a jejich šábesboys vážně diskutovat. Jejich chucpe a nestydatost je nepřekonatelná a odporná. Je to ztráta času, kromě toho, že se s nimi člověk zahazuje.

Říct si svoje a jejich ajvajvaj ignorovat, nebo si z nich dělat srandu. To je dobrý, když máte trochu času na promrhání anebo vás občas pobaví pozorovat, jak prskaj´ žluč. Také není špatné občas připomenout nebo upozornit na jejich lumpárny - a máte pořád o čem psát. Apropó, Lawrence A. Franklin, vedoucí iránského oddělení Rumsfeldovy kanceláře dostal zrovna 12 let za ovlivňování, spolu s dvěmi proizraelskými lobbisty a úředníkem izraelské ambasády, U.S. postoje na Středním Východu.

Vaše metoda, Alexo, pasivní očekávání, až se jim to posere, chce trpělivost, ale je - z historické zkušenosti - zaručená. Ve své bezbřehé domýšlivosti, chucpe a nenažranosti to vždycky přepískli, ošklivě to mnozí z nich odskákali (a s nimi často i mnoho nezúčastněných kolemstojících), ale nikdy se z toho ani trochu nepoučili. Takže si to musí, jak praví to otřepané pořekadlo, musí zase zopakovat. Já tuhle metodu nemám rád, protože při ní není moc legrace.

90670

29.01.2006 04:01

Anonym

Myslím, že by mi Karel Čapek prominul tuto poznámku mimo téma.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Před dvaceti lety, 73 vteřin po startu explodovala americká vesmírná loď Challenger a sedmičlenná posádka zahynula (velitel Scobee, pilot Mike Smith, astronauti Ellison Onizuka, Judy Resnik, Ron McNair and Greg Jarvis a Christa McAuliffe). Aktuální stručnou informaci lze najít zde - http://www.msnbc.msn.com/id/11062587/ a samozřejmě více informací i jinde na internetu.

Možná, že většině lidí výročí této tragické události mnoho neříká. Já si ho připomínám každoročně, nejen proto, že jsem katastrofu sledoval na obloze, jako tisíce jiných lidí, ale především proto, že naše dcera Dáša, tehdy studentka, měla na shuttle svůj výzkumný projekt, který získal první cenu NASA na International Science and Engineering Fair. Jednou částí ceny byly intenzivní exkurse v NASA výzkumných střediscích a na Kennedy Space Center (Cape Canaveral) byl jejím průvodcem právě pilot Challengeru, Mike Smith, se kterým ji kdosi vyfotografoval, po pracovní době, v důstojnickém klubu, několik dní před tragickým letem
(http://i1.tinypic.com/mskniu.jpg).

90892

29.01.2006 15:27

Anonym

RE: Myslím, že by mi Karel Čapek prominul tuto poznámku mimo téma.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Pane Táborský, všiml jsem si vašich diskuzí s Lehem. Z těch
>jsem dostal dojem, že nemáte rád americké vojáky. Mike Smith
>byl pilot americké navy. Létal také ve Vietnamu. Podle
>některých byl tedy mnohonásobným vrahem. Vám to nevadí?
Pane Brabenec, uniká Vám, že mezi astronautem kapitánem Smithem a údajným četařem Kulíškem je asi takový rozdíl jako mezi perlou a hovnem.

90973

29.01.2006 17:22

Anonym

RE: Myslím, že by mi Karel Čapek prominul tuto poznámku mimo téma.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Tyto moje radky nemaji
>hlubsi smysl krome toho, ze jsme pane Taborsky asi docela stari
>znami a nevime to - start Challengeru jsme sledovali totiz patrne
>spolu a docela mozna sedeli na zidlicce nekde docela blizko sebe,
>hovorili tou divnou reci a nemeli potuchu o krajanstvi. Tak pekny
>den.
To je docela možné, pane SandWalker. A někdy je to tak lepší, když krajani mluví tou divnou řečí a dávají si bacha na hubu, protože jim kolemstojící rozumějí. To jednou takhle vočumujeme s jedním mým známým z Prahy (každou návštěvu u nás odtáhnu, ať chce nebo nechce, na Cape Canaveral) různé vystavené rachejtle na KSC a komentujeme přitom česky a tedy bezstarostně a na plnou hubu, pozadí jedné plnoštíhlé, mno, dalo by se říci prdelaté, dámy v davu před námi. Po chvíli se na nás obrátí její společník s trapnou otázkou: "Vy ste taky z Prahy?" Mno, moh´ mi dát taky facku.

Jo, to "KSC" je oficiální zkratka pro "Kennedy Space Center". Nedávno jsem tam taky viděl autobus s cedulí "Zájezd KSC" na předním okně s vedle nalepenou obligorní americkou vlajkou a s jakýmsi šprýmařem připsaným háčkem nad "C". Neodolal jsem, abych to nevyfotil, ale teď to zrovna nemohu najít, abych se s vámi o ten pohled podělil.

90993

30.01.2006 07:16

Anonym

RE: Myslím, že by mi Karel Čapek prominul tuto poznámku mimo téma.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Pane SandWalker,

můj první největší dojem z KSC, když jsem tam byl poprvé v šedesátém osmém, po dvaceti letech v režimu, kde bylo trestné fotografovat i tramvaj, byly tabulky u všech zařízení a exponátů s doporučovanou clonou a expozicí, aby se vám obrázky povedly. A tenkrát vás pustili skoro všude.

Pokud jde o ten pocit, když nějaká ta vesmírná potvora startuje, tak to je opravdu nepopsatelné. Ono je to vlastně cítit všude, ne jenom za tím sternem, zvlášť, když se dostanete trochu blíž. To se chvěje vzduch, země, moře, kolos v oblaku ohně se za dunivého hromobití zvedá, vlajky vlajou, špunty od šampaňskýho lítaj, mno, ne nadarmo tak nějak prožívala Linda Lovelace svůj vrcholný orgasmus v klasickém porno filmu "Deep Throat".

Samozřejmě jsme se jeli podívat s dětmi na start Apolla 11 v červenci 69. Poletíme na Měsíc, jsme tomu už od prvních příprav říkali. Vyrazili jsme v poledne den předtím, abychom dostali místo s dobrým výhledem, což se nám podařilo a rozbili jsme tam tábořiště. Petr a Dáša si celou cestu a pak ještě dlouho přes půlnoc vzrušeně povídali a simulovali přípravy, kontroly zařízení a start rakety na Měsíc. Mno, a tak malá Dáša ještě v půl desáté ráno spala tak tvrdě, že ji probudilo až dunění motorů rakety a nadšený kravál lidí kolem. Nejdřív koukala vyjeveně na stoupající monstrum a když jí došlo, co se děje, zplnahrdla se rozječela: “Jééé, voni mě tady nechalííí”.

Jak jste se zmínil a pan Ruda si přidal taky polínko, mluvit neopatrně česky v cizině, je vždycky vošajstlich. Češi jsou rozlezlí po světě snad ještě víc než Židi. A Slováci taky – byli jsme jednou v restauraci a u vedlejšího stolu seděla nóbl společnost intelektuálů na jakémsi semináři MIT, jak jsme nemohli přeslechnout. Jedna dáma měla s sebou asi pětiletou holčičku, s kterou se zrovna odkudsi vracela a diskrétně, slovensky, sdělila gentlemanovi, zřejmě manželovi, přednášejícímu cosi moudrého v perfektním njůíngladském dialektu, že je všetko beznadejne obsadene (na dámské záchodky je v Americe vždycky fronta). No čo, odpověděl gentleman v polovině matematické analýzy, aniž by ubral na decibelech, něch sa vysere vonku. Proto se teď všech přítomných nejdříve hlasitě ptám, zda někdo rozumí česky nebo slovensky.

91075

30.01.2006 07:31

Anonym

RE: Jak elementární kinderstube prosté ,Fčeličky...a spol....

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Viděl jsem tu příspěvky jakéhosi Kulíška, pane Stwora, a
>vypadalo to, že se podepsal a snad to byl ten Leho, četař v US
>Army. A toho jste taky zrušil? Chápu, že vás naštval, ale
>jestli sem přestal psát jenom proto, že se bojí podepsat, je
>to hňup:
Pane Ferdo,
nedělejte z nouze ctnost, už to tady bylo sděleno několikrát, jakýsi Kulíšek se tady začal podepisovat jako Kulíšek, až potom, co ho pan Stwora jako Kulíška odhalil. Kdyby k tomu nedošlo, tak by se pořád podepisoval jako leho a teď by se nepodepisoval pod snůškou jiných nicků.

91080

30.01.2006 07:58

Anonym

RE: Jak elementární kinderstube prosté ,Fčeličky...a spol....

Jiří Táborský 71.?.?.?

>...Vy se nedovite co si oposicni strana mysli a
>co planuje. Vymstilo se to hlavne minulemu rezimu. Dostanete se
>do situace falesneho comfortu, kde si myslite, ze s vami vsichni
>souhlasi.
Ale jděte, pane Katz, do takového falešného comfortu se nedostal ani takový blbec jako Milouš Jakeš:
"... A proto je tak důležitý ta podpora ze spodu, aby my sme mohli říct ne my si to přejeme, ale ten lid si to žádá taky, my s tím souhlasíme s tím lidem, my plníme jeho vůli, a ne prostě, aby my sme tam byli sami jako kůl v plotě, neměli jedinýho slova podpory pro to, co se děje, no a vlastně oni nás mohli proti tomu lidu postavit. Tady na nic nečekáme prostě. Máme vedoucí úlohu, jde o to ji správně používat a neztratit – to je důležitý."

>Omezeni diskuse je nebezpecne proto, ze zavira ventil volneho pruchodu >informaci.
V zásadě máte pravdu, jak by řeklo Radio Jerevan, jenomže v případě leha to nebyl volný průchod informací, ale volný průchod sraček.

91083

30.01.2006 08:59

Anonym

RE: Myslím, že by mi Karel Čapek prominul tuto poznámku mimo téma.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>..kdo to tu rikal, ze jste, pane Taborsky, modni anti -ami?
Paní Ajo,
ani už nevím, kdo to tu říkal, podle stylu to vypadá na četaře Kulihráška. Kdybych si byl jistý, že to byl on, tak bych mu ještě napsal, že Dáša tehdy vyhrála také první cenu Air Force a aby se opravdu kousnul do prdele, tak taky první cenu U.S. Army, U.S. Army Gold Medal (a předtím dvě bronzové) a reprezentovala USA v Tokiu v soutěži o Cherry Blosssom Award (spolusponzorované U.S. Armádou), kterou pro USA vyhrála.

Mno, můžete si říct, že se tady vytahuju dcerou a každej ví, že děti jsou chytrý po mamince a po tatínkovi jsou jen krásný. Mno, a to na té fotce s tím astronautem není ausgerechnet vidět a vypadá tam jako já po flámu. Tak pro Vás přikládám její normální obrázek z té doby, abych tak nějak zviditelnil moji mikroskopickou zásluhu. Měl bych ještě podotknout, že to je naše první dcera, na které jsme se učili.
http://i1.tinypic.com/muu3cg.jpg

91087

30.01.2006 15:35

Anonym

RE: Myslím, že by mi Karel Čapek prominul tuto poznámku mimo téma.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, tak to jste mě vyvedl trochu z míry, jako jaké vedení a hlavně jak byste ho chtěl ze mne tahat. Jo, kdyby mi to napsala paní Aja, tak bych s tím neměl žádnej problém. Jinak, Vaše pochvala mě těší a tu část o chytrosti potomstva předám kam patří, mé paní Dáše.

91117

30.01.2006 17:32

Anonym

RE: Myslím, že by mi Karel Čapek prominul tuto poznámku mimo téma.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, pánové, začal jsem tady to odbočení o jazykových úskalích v kruté cizině a tak se teď cítím jaksi povinován navrhnout ukončení a to vzpomínkou, kterou asi nikdo z vás nepřebijete; původně jsem ji ani nechtěl uvádět jak je Xrated a kromě toho v českém podání to poněkud ztrácí na pointě.

Když jsme se v Americe zabydlovali, tak jsme si šli s mou paní Dášou taky koupit prostěradla, když měli v Searsu "bílou sobotu", to znamená na velkou slevu a tak se obchod hemžil zákazníky. Prostěradlo se tady na jihu řekne "bed sheet" nebo prostě "sheet", vyslovováno "šít" s dlouhým "í". Jenže my jsme tehdy ty jemné nuance anglické výslovnosti neznali a moje paní Dáša se snažila říci prodavačovi, že by ráda viděla nějaká jeho "king size sheets", což znamená největší velikost prostěradel. Ovšem s krátkým "i", jak to vyslovila, to neznamená prostěradla. Opakovala to zvýšeným hlasem několikrát, protože prodavač neodpovídal a začal se dusit. "Jů nou," neuvědomovala si stále situaci a snažila se mu to vysvětlit a rukama dělala pohyby jako když se uhlazuje prostěradlo, "dz šits jů spred ouvr dz bed!" Mno, to už prodavač i obecenstvo kolem řvalo smíchy. "Co je s těma lidma?" otočila se česky moje paní Dáša na mne. Já jsem taky nevěděl, i když jsem tušil nějaké fatální přeřeknutí. Až ji vzal za ruku jeden starší pán, který se před námi vkleče kuckal a škytal a hezky česky vysvětlil: "Milá paní, škyt, škyt, když jste mu předváděla, škyt, hehehe, jak se rozmazává to královský, škyt, já se snad zblázním, škyt, hovno po posteli, tak jsem se, škyt, taky smíchy málem, škyt, posral, nou oféns."

91131

30.01.2006 17:46

Anonym

RE: Myslím, že by mi Karel Čapek prominul tuto poznámku mimo téma.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, to je mi poklona, pane VáclavK, tak pani Paroubková, říkáte. A to ani neznám tu její nedávnou story. Budiž mi alespoň na omluvu, že tu první fotku jsem postoval kvůli osobně podložené vzpomínce na Challengera a až tu druhou z vlastní ješitnosti na genetický vliv mé krásy. [velký smích]

91132

30.01.2006 17:56

Anonym

RE: Jak elementární kinderstube prosté ,Fčeličky...a spol....

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, pane Katz,

když porovnáte Jakešovy a Bushovy vyjadřovací výkony, tak to není podobnost čistě náhodná. Jenže Jakeš snad nebyl tak blbej (1999):
"...A jestliže jsem se přeřekl a řekl místo brojleru boiler, tak to snad ti lidi nejsou tak blbí, že by si mysleli, že já to nevím. Za prvé jsem elektrikář, tak vím, co je to boiler. Za druhý jsem se léta zabýval zemědělstvím, a tak vím, co je to brojler."

91134

30.01.2006 21:22

Anonym

RE: Myslím, že by mi Karel Čapek prominul tuto poznámku mimo téma.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, nechci jít do detailů, Tome, ale ne ve všem.

91163

31.01.2006 17:33

Lety, vydírání, vyhrožování, vyvlastnění…

RE: Najde se i perla... 8-)

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, pane Zmatoušek,

to jste to zase zašmodrchal. A nebo vlastně i omylem něco vyjasnil. Vy, takový vášnivý obránce židovského holohoauxu a nechcete dopřát Cikánům trochu glorifikace jejich holokaustu. Co je na tom tak zarážejícícho, že Cikáni (nebo, možná, spíš jejich jejich popichovači) nechtějí mít u místa bývalého cikánského koncentráku prasečinec, když Židi dělali před časem takový kravál, že nechtějí u osvěčimského koncentráku katolický kostelík, či co to tam stálo už před koncentrákem. Že by byl rozdíl jen ve společenském významu etnik, protože Cikáni kradou jen slepice a Židi miliardy?

Co Vám je, nakonec, jako americkému či kanadskému občanovi, tolik do cikánského pomníku v Čechách, že voláte po III. defenestraci, "zvonění klíči" a připomínáte české "zadlužení "až po uši". V každé větší americké vesnici je holohoaxní panoptikum za daňové peníze a židovský holohoax se učí na školách místo americké historie. Defenestraci a vyzvonit makovice bychom potřebovali mnohem víc u nás v Americe a o zadlužení bych už vůbec nemluvil.

A souvislosti Vám už utekly úplně. Případ Letů na začátku devadesátých let vyhrabal, nafouk´ a světově rozmazal americký Žid Paul Polansky ze známých a obehraných důvodů, přihrál to "českému" Uhdemu a ti zbývající šábesboys a cikánští baroni se toho jen chytili jak hovno košile.

91314

31.01.2006 18:00

Kauza v Letech, hysterie a nepochopitelné osočování

RE: Protixenofobní příspěvek

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, na to, že to byla jejich válka, na to jich v ní bojovalo zatraceně málo. A to se ani neptám z čeho to byla ta procenta.

91320

31.01.2006 18:27

O rozdílnosti názorů

RE: rozdilny nazor nerozdilny

Jiří Táborský 71.?.?.?

Pane Katz,

nemusím se snad zmiňovat, že jsem zásadně proti jakékoliv cenzůře. Ale tu vyhozenou partu tady nepostrádám a ani jsem ji nepotřeboval k inspiraci vyhledávat argumenty na webu a je mi líto, že Vás k tomu právě oni museli nejdřív nasrat, jak píšete. Nevystačil by Vám k inspiraci nějakej nasírací ersatz, jako třeba Yamamota?

91327

31.01.2006 21:37

Anonym

RE: Myslím, že by mi Karel Čapek prominul tuto poznámku mimo téma.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Nechápu, co máte proti tomu vašemu Kulíškovi. Nemohl byste
>to trošku rozvést?
To nemohu, protože vo mrtvejch jen dobře. A dobrýho vo něm není co říct.

91366

31.01.2006 22:07

Anonym

RE: Myslím, že by mi Karel Čapek prominul tuto poznámku mimo téma.

Jiří Táborský 71.?.?.?

[chechtot] [chechtot] :lol
Tohle není tak dobrý, ale je to taky italská klasika:
A bus stops and two Italian men get on. They sit down and engage in an animated conversation. The lady sitting behind them ignores them at first, but her attention is galvanized when she hears one of the men say the following: "Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come once-a-more. Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Then I come one lasta time." "You foul mouthed swine," retorted the lady indignantly. "In this country we don't talk about our sex lives in public!" "Hey, coola down lady," said the man. "Who talkin' abouta sexa? I'm just tellin' my frienda how to spella 'Mississippi'."

91378

31.01.2006 22:26

Wilhelm Gustloff

RE: Nejsou lidé jako lidé by se zdálo

Jiří Táborský 71.?.?.?

>3) podle všeho bylo hlavním cílem Američanů ukončit válku
>co nejrychleji a s co nejmenšími ztrátami. Vcelku při tom
>ignorovali výhodná postavení, která při tom nabídli
>budoucím oponentům (Praha, Čína, Korea).

Kdyby šlo jen o rychlé ukončení války, tak stačilo netrvat na bezpodmínečné kapitulaci a Japonsko by kapitulovalo už v květnu. Existuje několik jiných dohadů, proč byla svrženy atomové bomby. Například, že to byla demonstrace monopolní síly a varování potencionálnímu nepříteli. Po této demonstraci mohly USA donutit celý svět k odzbrojení a nastolit Pax Americana; to byla Stalinova obava už před koncem války a proto tehdy vsadil tolik na židovskou kartu.

91383

01.02.2006 04:46

Wilhelm Gustloff

RE: Nejsou lidé jako lidé by se zdálo

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Ukončení války bezpodmínečnou kapitulací mocností Osy bylo
>dohodnuto už dávno předtím v Teheránu, pokud se nepletu.
>Ergo opravuji na - ASAP ukončit válku s minimem vlastních
>ztrát tak, aby byly dodrženy spojenecké závazky.
Mno, trochu si to pletete, nebylo to v Teheránu, ale ještě dříve, v lednu 1943, v Casablance. Mluvit o požadavku bezpodmínečné kapitulace ve smyslu pozdějšího dodržování spojeneckých smluv nesedí, protože takové neobvyklé (a legálně primitivní) ukončení války tam prosazoval jen Pres. Roosevelt a v žádné spojenecké smlouvě to výslovně zakotveno není. Vágní podmínky (bezpodmínečné) kapitulace Japonska byly vytýčeny v Postupimské Deklaraci, na kterou se kapitulační dokument, podepsaný Japonskem, odvolává.

Trvání na bezpodmínečné kapitulaci válku s Japonskem prodloužilo a stálo naprosto zbytečně mnoho amerických životů. Byl to jen arogantní šprajc pokračovatelů tradice zakomplexovaného vrchního velitele v invalidním vozíku a starozákonní pomstychtivosti, korunovaný válečným zločinem pod rouškou vojenské nevyhnutelnosti.

91448

01.02.2006 05:59

Wilhelm Gustloff

RE: Nejsou lidé jako lidé by se zdálo

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Pokud trochu znáte mentalitu japonců
Pokud byste něco věděl o mentalitě (většiny tehdejších) Japonců, tak byste neplácal o tom, na co by kdy mysleli. Prvním kódem pro ně bylo slovo císaře. A ten by, podle japonských historiků, se smyslnou kapitulací souhlasil, moc jiného mu taky nezbývalo. Vyzval nakonec i k bezpodmínečné a to, zase podle japonských historiků, nikoliv v důsledku Hirošimy, ale sovětského vstupu do války s Japonskem den potom. Na štěstí do toho tehdy Morgenthau a ostatní Rooseveltovi pohrobci nemohli moc kecat MacArhurovi, který snad jediný v americkéme vedení rozuměl, co pro Japonce znamená "ztráta obličeje".

>A bezpodmínečná byla dohodnuta všemi spojenci. Ani po svržení atomových >pum nebyl jejich názor na kapitulaci vůbec jednotný...ba právě naopak!
Put your shit together, Maxime Maximoviči! Tak se dohodli nebo se nedohodli? A dohodli se, že se nedohodli v Teheránu nebo v Casablance nebo v Postupimi?

91458

01.02.2006 07:10

Kauza v Letech, hysterie a nepochopitelné osočování

RE: Protixenofobní příspěvek

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, to prý, když si kdosi stěžoval Göringovi, že jeho přítel General-Feldmarschal Milch je žid, Göring ho odbyl: "Kdo je Žid, o tom rozhoduji já!" Takže menší šarže mohly bejt docela dobře taky Židi.

91462

02.02.2006 06:15

Chcem celú Zem + 5% navyše!

RE: Hypotéka

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Jo kdyby tak někdo přišel s
>nápadem, jak z toho ven. To by bylo daleko zajímavější.
Mno, tak to už je vyřešený. S otázkou jak se dostat z toho průseru se obrátil náš pan prezident na držitele klíče od prázdné pokladny, Grýnšpána, prej jako poslední felvr než nám odejde do důchodu. "No to maj jednoduchý, Mr. Prezident," povídá Grýnšpán, "daj stáhnout z oběhu všechny desetníky, daj do každýho vyvrtat čtyři dirky a prodávaj je po dolaru jako knoflíky."

91622

03.02.2006 23:33

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Vždyť je to tak jednoduché

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, o tom je už rozhodnuto a soud rozhoduje jen za kolik.

91850

03.02.2006 23:40

Lety - Národní strana se omlouvá (některým)

RE: mam z toho pocit, ze se

Jiří Táborský 71.?.?.?

No, a potom, že jsou proti Židům. Dělají přesně to stejné, co Židi. Do pastičky na myši se ale chytí sousedčina andulka a je z toho holohoax.

91851

04.02.2006 00:58

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Deu,.....Obábám se, že jakákoliv rozumná
>debata s lidmi jako vy je zcela vyloučena.
Mno, na mne děláte spíš dojem, že z debaty s panem Deu se vylučujete svou neschopností argumentovat.

>Už to vidím, jak se narychlo při zjištění minovacích prací v norských >vodách připravuje rozsahem obrovská invaze do Norska a přes Belgii do >Francie.
Podívejte se na mapu, velkej stratégu, jak dělat invazi do Norska a přes Belgii do Francie. Na to mi připadá Norsko trochu z ruky a trochu bez hranic s Belgií. Mimochodem, ta obrovská invaze do Norska trvala dva dny; a nikoliv námočním výsadkem. Mno, a potom běžte do koupelny a podívejte se do zrcadla, abyste měl důvod se smát jak na Silvestra v české televizi.

91866

04.02.2006 01:00

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Toto prostě není pravda! Viz. plánování německé armády.
>Plány na akce v Norsku vznikaly prakticky kontinuelně,
>prakticky začali všichni a nikoho nelze paušálně obvinit za
>jediního viníka. A co se týče západní Evropy, tak plány na
>vyřazení Francie jsou snad známy...
Můžete nám to plánování trochu objasnit a vyjasnit důvody zaminování norského pobřeží Brity?

91867

04.02.2006 15:12

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, to jste tedy zaargumentoval. Co slovo, to argument. Kolik máte načteno o 2. světové nemohu mít tušení, ale z toho, co tu předvádíte, jste z toho načteného ještě moc nepřežvejkal.

K tomu Vašemu tažení přes Norsko na Paříž stačilo postovat situační mapu jak to proběho, víte, tako tu s těma různejma tlustejma šipkama, a byl byste každého uzemnil. Mně by stačila mapka s hranicí Norsko-Belgie a vyvěsil bych bílou vlajku. Ale možná, že mi napíšete, že jste se nevyjádřil dost jasně, aby to někdo, "kdo má uvažování omezené na úroveň zhruba 12 let věku", pochopil. To je taky přesvědčivej argument.

91912

04.02.2006 15:21

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Co na tom chcete objasňovat? Historii snad znáte a pokud ne,
>literatury je spousta. Nemá cenu v diskusi popisovat celou tuto
>historii, respektive to není možné z prostorových důvodů.
Vy argumentujete jak Vašek flanker. Neumíte napsat jednou nebo několika větami, proč Britové zaminovali norské vody a přiložit solidní link?

91913

04.02.2006 18:47

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Věta zní: "...invazi do Norska a přes Belgii do Francie. Dvě věty souředně spojené označující dvě operace.
Mno, když už chcete mermomocí argumentovat semantikou, tak ta Vaše věta před Vaším obřezáním tak nezní, anóbrž takhle (snad jste o ní tedy měl trochu uvažovat Vy, než jste ji napsal): “Už to vidím, jak se narychlo při zjištění minovacích prací v norských vodách připravuje rozsahem obrovská invaze do Norska a přes Belgii do Francie.” Tak se to teď nepokoušejte trapně okecávat jako “Dvě věty souředně spojené označující dvě operace”, když jste psal o jedné invazi. To tedy k Vaší semantice, ale o tu původně nešlo. Šlo o to, že Vám připadalo jako silvestrovská estráda, když tady pan Deu napsal, že Britové zaminovali norské pobřeží, aby zabránili dovozu železné rudy ze Švédska do Německa. A tím se změnila "Sitzkrieg" vůči Západu na opravdovou.

91944

04.02.2006 19:00

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>1) Němci prokazatelně norské neutrální vody zneužívali.
Jak je zneužívali? Obchodním stykem se Švédskem via Narvik?

>2) Zastavení dodávek švédské oceli by bylo pro Německo
>fatální.
>Byla prostě válka a každý myslitelný způsob, jak poškodit
>protivníka, byl zhodnocen a případně použit.
Mno, to to trvalo, než jsem Vás dostrkal k tomu, abyste přiznal, že pan Deu psal o skutečné situaci.

>Link? Kvalitní link? Na historii? Víte přeci, kolik balastu je
>na netu. Historii rozhodně nehledám na netu. Přečtěte si
>nějakou kvalitní literaturu. Ovšem čekal bych, že o věci
>něco víte...
Chtěl jsem jen "solidní" link. Díky za odkaz na "kvalitní literaturu" -bohužel, bez specifikace, abychom mohli posoudit její kvalitu a objektivitu.

91946

04.02.2006 19:11

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Je to celkem jednoduché, německé lodě samy zneužívaly
>neutrálních vod, kterými se s oblibou plavily s cenným
>nákladem.
Stejnou otázku jako panu Yamato: Jak německé lodi zneužívaly neutrálních vod?

>Zaminování vod byla jen reakce, za války vždy
>účel světí prostředky a koneckonců jak Norská vláda, tak
>veřejné mínění byly silně nakloněny Britům.
Zaminování norských vod bez souhlasu Norska byla reakce na co? Na obchodní styky Německa se Švédskem?

Jinak rovněž díky jako panu Yamatovi za přiznání, že pan Deu psal o skutečnosti a nepřispívá do silvestrovského programu české televize. Měl byste mu být vděčný, že Vám tam nekonkuruje.

91948

06.02.2006 06:13

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Ja, Petre Velky,

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Jak jsem psal: boj samotný není
>zavržedníhodný, vůbec ne. Ale barbarské prostředky ano.
>Když útočí na vojenské cíle, na politiky, na továrny, tak
>je to v pořádku...ale když útočí na cíle typu děti v
>autobusu, tak nelze omlouvat takový čin. Nelze!
Mno, tak to se divím, pane Yamato, že Vaší doporučovanou historickou literaturou je Liddell Hart, který byl advokátem "nepřímého přístupu" - útočení na civilní objekty a civilní obyvatelstvo nepřítele.

92077

06.02.2006 07:56

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Přes norské neutrální proplouvaly německé válečné lodi,
>což bylo jasné porušení neutrality. Ovšem je nutno
>připomenout, že i Britové měli máslo na hlavě, myslím
>samozřejmě "kauzu Altmark". Prostě nic nebylo černobílé.
To je tedy nesrovnatelné máslo na hlavě, pane Yamato, i kdyby jste měl nějaký odkaz na ty německé válečné lodi v norských vodách (před 8. dubnem).

>Já ovšem polemizuji s Deem v tom, že zaminování vlastně změnilo
>Sitzkrieg na skutečnou válku.
Tak jsem vyjádřil svůj názor já, Deu by to řekl jistě elokventněji.

>V podstatě tvrdí, že vinu na rozpoutání války měli Spojenci. To je
>ovšem nesmysl, je přeci všeobecně známo, že západní tažení bylo Němci
>(respektive Hitlerem) několikrát odkládáno. Důvodem bylo
>jednak počasí a pak ona trapná ztráta plánů, jež se
>dostaly do rukou Spojenců, kdy následovala změna strategie a
>přijetí Mansteinova plánu.
Jestli to je nebo není nesmysl je jen věcí názoru, nebo informací. Co bylo důvodem, proč Německo nezahájilo ofenzivu proti Francii všeobecně známo není, protože historii psali vítězi války a Němcům je až dodnes zákonem zakázáno říci jejich necenzurovanou verzi. Bez neomezovaných informací s druhé strany se můžeme jen dohadovat coby kdyby, kolik a jaké plány na západní tažení měli Němci, zda Britové a Francouzi ještě před válkou plánovali nejen zaminovat norské neutrální vody, ale okupovat Dánsko a Norsko, zda Hitler sledoval jen "Drang nach Osten" nebo chtěl ovládnout celý svět a já nevím kolik jalovostí víc. Zůstaňme tedy jen u skutečností, o kterých nemůže být pochybností: Válku vypověděla Británie a Francie Německu, nemůže být tedy pochybností o tom, kdo druhou světovou válku začal. První závažný válečný akt na západní scéně provedla Británie vniknutím vojenské lodi do neutrálního norského přístavu za účelem násilného aktu proti německé obchodní tankové lodi. Ale až po zahájení zaminování norských neutrálních vod Británií reagovalo Německo obsazením Dánska a Norska a později Belgie, Holandska, Lucemburska a části Francie (po její kapitulaci Německo zastavilo postup a zbývající část Francie neokupovalo). Že Německo nechalo evakuovat spojenecká vojska z Norska a později z Dunkirku a že neobsadilo část Francie popisuje vítězná historie jako projev německé slabosti, nikoliv jako smířlivé gesto.

>Chcete li přímo nějaký titul, zkuste třeba Dějiny druhé
>světové války od Liddell Harta.
To je právě ten problém, o kterém jsem se již zmínil. Hart je zaujatý
zdroj a těžko to od něho lze, při jeho původu a osobních zkušenostech z první světové války, očekávat. Jako nelze objektivitu očekávat od Vás.

92084

06.02.2006 18:37

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

Jste mizerně informovaný demagog, pane Vašku flankere a svým výrazivem jen ukazujete nedostatek schopnosti argumentovat a podstrkáváním nesmyslů, které Váš oponent nikdy neřekl ani nenaznačil, to jen podtrhuje. Mějte hezký den.

92149

06.02.2006 18:53

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Nevim, co je v tom za okecávání. Připravovala se 1) invaze do
>Norska a 2)invaze přes Belgii do Francie.
Fajn, děláte pokroky, už jste přiznal, že byly invaze dvě. Nemám co opravovat, to jste tvrdil Vy, že byla jedna. Mějte hezký den.

92151

06.02.2006 19:16

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

Ale samozřejmě, že tyto dvě akce spolu souvisely, i kdyby britské zaminování pobřežních norských neutrálních vod byla, just for the sake of argument, jen německá záminka k obsazení Dánska a Norska, což bezpochyby byl jeden z mnoha německých alternativnách plánů, stejně tak jako jedním z plánů britsko-francouzských.

Neprovedené plány jsou chabým argumentem proti historické skutečnosti; každý generální štáb má a samozřejmě má mít plné kufry alternativních plánů.

92156

06.02.2006 21:10

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Válku samozřejmě začalo Německo napadením Polska...
>Případně by se dalo polemizovat, zda WW II nezačalo Japonsko v Číně.
To je dobrý příměr, děkuji. Napadením Polska začalo Německo válku německo-polskou, nikoliv světovou, podobně jako japonsko-čínský konflikt nebyl konfliktem světovým. Světovou válkou se první konflikt stal až když další dvě světové mocnosti vypověděly Německu válku (a třetí velmoc zaútočila krátce potom na Polsko z východu, na což "smluvní spojenci" Polska už vyhlášením války Sovětům nereagovali). A Japonsko se také stalo účastníkem světové války až útokem na Pearl Harbor a nikoliv konfliktem s Čínou.

>Pak je ovšem vidět, že o "Sitzkriegu mnoho nevíte.
>Představy, že se celé měsíce nic nedělo jsou mylné.
>Sedělo se (také ne pořád) na zemi, zato na moři a ve vzduchu
>to již bylo zajímavější...
To nejsem já, kdo se tady dost neostýchavě zviditelňuje jako vševědoucí. Nemusíte mi také podsouvat představy, které nemám. “Sitzkrieg” do té doby přezdívali válce Němci a ještě ironičtěji, “Phony war” (předstíraná, falešná válka) Britové. Protože se na té charakteristice zřejmě obě strany bez dohadování shodly, dalo by se to snad povařovat za bernou minci.

>Mýlíte se, Hart je naopak velmi nestranný, proto jsem jej
>jmenoval. Ozvláště ve věci okolo Norska...
Naopak, Vaše citování Harta o norské kauze při norimberském procesu jako ”jednoho z nejmarkantnějších případů pokrytectví v dějinách” jeho neobjektivnost demonstruje, protože “jedním z nejmarkantnějších případů pokrytectví v dějinách” a výsměchem legálnímu procesu byly právě samy norimberské procesy. Obžaloba ve věci německé invaze do Norska byla prkotina v porovnání s jinými body obžaloby (Katyňský masakr, mejdlo ze Židů, abych se dotkl některých).

>Dost sprosté, ne? Zatímco vaše názory jsou vrcholem oběktivity?
Na mém názoru, že nelze objektivitu očekávat od Vás, není nic sprostého. Je to zcela přirozené a logické. Po tom, co jste zde sdělil, že Vám Němci během války zavraždili několik příbuzných, by Vám těžko mohl někdo určitou zaujatost vůči Němcům zazlívat. A informaci, že moje názory jsou vrcholem objektivity nemáte rozhodně ode mne.

92176

07.02.2006 05:40

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

Máte asi na mysli let Rudolfa Hessa, Hitlerova zástupce, do Skotska, údajně s německým návrhem na mír. Německo ho po nezdaru "jednání" označilo za cvoka bez jakéhokoliv pověření jednat za Německo, jak se to v takových případech dělá. Po válce si svůj doživotní trest z norimberského procesu (ironicky, za "zločiny proti míru" ) odpykával v naprosté izolaci v Berlíně-Spandau; nakonec už jako jediný vězen v celé věznici pro válečné zločince a údajně tam, už v pokročilém věku, spáchal sebevraždu. O jeho misi, jeho izolaci a jeho smrti je řada různých verzí.

92220

07.02.2006 06:02

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Nikdy jsem netrdil nic noveho, jak rikala moje profesorka chemie
>na gymplu pro mene chapave jeste jednou, spis vam to konecne do
>vaseho mozecku dorazilo [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Vy musíte mít masochistické sklony, když si o to říkáte už potřetí. Tak tady to je ještě jednou, jak jste to o té jedné invazi napsal: "Už to vidím, jak se narychlo při zjištění minovacích prací v norských vodách připravuje rozsahem obrovská invaze do Norska a přes Belgii do Francie.” Zdůraznil jsem to pro Vás, abyste o to znovu nežadonil.

92221

07.02.2006 16:14

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Válku samozřejmě začalo Německo napadením Polska, kde pak
>(konečně!) Spojenci splnili své závazky!
Mno, k tomu by snad bylo ještě vhodné poznamenat, že kromě vyhlášení války Německu Spojenci žádné závazky (které by měly pro Polsko sebemenší význam) nesplnili a nechali Poláky, v plané naději na plnění smluvních závazků, zoufale bojovat samotné na dvou frontách. Diplomatickou hantýrkou se v posledních úpravách dohod vyvázali i z pomoci proti sovětské agresi a Poláky ani neinformovali o tajném dodatku k Molotov-Ribbentrop paktu o německo-sovětském útoku na Polsko a jeho rozdělení. A 12. září se sešla Britsko-francouzská Válečná Rada a rozhodla zastavit všechny ofenzivní akce proti Německu.

To tedy k té stále přežvykované propagandě o plnění britsko-francouzských spojeneckých závazků vůči Polsku a o jejich významu na "zatažení" Spojenců do německo-polského konfliktu.

92285

08.02.2006 22:17

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>hledá vý(o)mluvy a o Polsku radši ani nemluví.
Ale jděte Vy brepto, příspěvek, na který reagujete, mluví jenom o Polsku (a co mu nadrobili jeho "spojenci" ). Porucha je ve Vašen přijimači (tím si ale nenamlouvejte, že Váš vysilač je v lepším stavu).

92436

09.02.2006 18:43

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

Nechtěl jsem se s Vámi o Vašich blábolech už bavit, ale když tak žadoníte (už po čtvrté, jak píšete), tak nemám to srdce, abyste z toho nebyl tak “ach nešťastný” a alespoň na jeden z Vašich nesmyslů odpovím:

>O uvedeném jednání Britsko-Francouzské rady slyším prvně (nevylučuji
>to), ovšem odporují tomu fakta, válka ve vzduchu i na moři
>byla od počátku velmi intenzivní.
Už samy přezdívky prvních sedmi měsíců II. světové války, používané snad všemi světovými historiky a politiky (kromě Vás) - drôle de guerre, phony war, twilight war, Sitzkrieg, funny war, strange war, dziwna wojna, Bore war a které by šly souhrnně volně přeložit jako srandovní válka, nepodporují ani v nejmenším Vaše tvrzení, že “válka ve vzduchu i na moři byla od počátku velmi intenzivní”. Nejpřiléhavější je naopak charakteristika v americké angličtině: Shit happened.

Jediné zmínkyhodné válečné akce v té době bylo potopení zastaralé bitevní lodi HMS Royal Oak německou ponorkou U-47 ve Scapa Flow, vlastní potopení německé podstandartní bitevní lodi Admiral Graf Spee v Montevideu a potopení německé zásobovací lodi Altmark v norských neutrálních vodách. Ze vzduchu, RAF podnikl několik malých náletů na německé továrny a námořní základny, jeden bezpodstatný útok na německé loďstvo a jeho hlavní činností byly průzkumné lety a shazování letáků, kterým sami Britové přezdívali bomphlet raids or confetti war. Za sedm měsíců “intenzivní” války ve vzduchu ztratila Británie sedm bomardovacích letadel a dvě stihačky, sestřelené vlastní palbou.

92579

10.02.2006 01:16

Wilhelm Gustloff

RE: cisla a fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Nechci už zužovat ty nudle, tak to založím coby nový
>příspěvek.
Já bych Vám poradil, kam si to máte strčit. Už jste trapnej.

92623

11.02.2006 22:21

Rozhodnutí napadnout Írán už bylo učiněno

RE: neverim

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Ano, vlastně myslím. O tohle jsem se dost zajímal. Je to tak
>trochu kachna...a nebo jsou všechny důkazy zfalšovány
>židoamerickou klikou

Tahle informace (http://members.tripod.com/vzajic/index.html) není nejnovější, ale doposud nejlepší jako všeobecně srozumitelná, jakou znám v češtině.

92935

11.02.2006 23:42

Karikatury Proroka Mohameda

RE: SVOBODA, SVOBODA tisku a EU

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, za takovou srandu se v obecné škole dávalo za trest napsat stokrát "už nebudu řikat blbý ftipy", pane Yamato. Ale když už jste je navodil, znáte nejkratší židovskou anekdotu? Žid horníkem. Anebo se taky sešlo po čase pět soukmenovců a povídají si, co kde ve světě dělají. Já buduju v Sovětským Svazu komunismus, povídá Lazar. Já buduju v Československu socialismus, povídá Mojše. A já buduju socialismus v Maďarsku, povídá Áron. I já buduju socialismus, v Bulharsku, povídá Ira. A co ty, ptají se pak všichni Icíka, žijícího v Izraeli, taky buduješ socialismus? Ale Icík se vyděsil: Zint zí forykt, zbláznili jste se nebo co? Ve vlastní zemi?

92957

12.02.2006 00:12

Karikatury Proroka Mohameda

RE: Uz toho mam dost.

Jiří Táborský 71.?.?.?

těch možností je jistě víc, například ignorovat Jindřicha Hrdličku.

92967

12.02.2006 00:20

Rozhodnutí napadnout Írán už bylo učiněno

RE: '''.USrael s bušisty naopak hodlají Zemi zničit, když nebude po jejich...' ( Karel)

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Tady na tomto foru je cernou ovci zidovstvo.
Ale kulový kemo, pane Belveder, židovstvo není černou ovcí, ale nevinným obětním beránkem. Holubičkou s olivovou ratolestí v zobáčku.

92971

12.02.2006 01:53

Rozhodnutí napadnout Írán už bylo učiněno

RE: narknu kohokoliv

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Cekam snad jen na nekoho,kdo by mne podporil,ale jak vidim nemam tu moc >privrzencu.
Mno, a nenapadlo Vás, že tu nemáte moc přívrženců, protože máte třeba mylné názory? Neházejte všechno na jiné.

92979

12.02.2006 01:58

Rozhodnutí napadnout Írán už bylo učiněno

RE: Počátky atomové bomby

Jiří Táborský 71.?.?.?

To by si nikdo nedovolil. Truman dal jenom hodit atomové bomby na Hirošimu a Nagasaki.

92981

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
27,38 Kč
Libra
30,27 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
16,51 Kč
Švýcarský frank
25,63 Kč
100 japonských jenů
22,46 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 923,83 Kč
1 unce stříbra
549,93 Kč
Bitcoin
314 926,65 Kč

Poslední aktualizace: 30.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 557 286