Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Jiří Valtr

Nalezeno 42 příspěveků, 30 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

28.12.2003 19:28

Datle

RE: Datle

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Draha Malveriko.
>Pokud slovo rashasha skutecne neoznacuje ilegalni substanci
>ze ktere cerpate svoji inspiraci, necham se rad poucit.
>Zbude-li vam jeste minutka casu navic, uvedte prosim vy
>anebo pan Taborsky jediny verohodny pramen pro
>tvrzeni, ze Saddamka zajali Kurdove. Predem dekuji.
>Kaja

Ptate se sice pani Malvariky, ale troufnu si podoktnout neco, co o zajmuti Saddama Kurdy taky jaksi svedci.

V sobotu 27. prosince 2003 jsem od peti do sesti hodin vecer poslouchal na edmontonske stanici v pasmu 630AM porad o ekonomicke situaci v USA a Kanade, ktery byl vysilan z Vancouveru. Hovorili dva ekonomove, orientovani na stock market. V jednu chvili jeden z nich rekl skoro doslova: "Mne osobne vadi, ze predstavitele USA upravuji kdejakou informaci o Iraku, dokonce ze jim stalo zato upravit zpravu o zajeti Saddama." Prohlasil, ze Saddam byl zajat pred nekolika tydny Kurdy za to, ze jeho syn znasilnil dceru jekehosi predstavitele Kurdu. Ten ekonom dale poznamenal, ze i tento fakt ma vliv na vztah brokeru k USA. Pry jsou prinejmensim sokovani, ze nynejsi americti predstavitele retusuji kdeco, tudiz vyvolavaji znacnou neduveru.

Vim, ze to neni plnohodnotny dukaz toho, ze Kurdi vskutku Saddama zajali, ale myslim si, ze kdyby na tom nebylo neco pravdy, ze dotycni ekonomove si to nedovoli vypustit do eteru.

23431

29.12.2003 15:53

Datle

RE: Datle

Jiří Valtr 205.?.?.?

>>Datle jsou problemem,ale v podstate jde o mnohem hlubsi
>akce

>>,jak ted rozdelt Irak ,podle stareho britskeho hesla
>>:Rozdel, a panuj.
>
>No co ti na to, Ty starej pahejle můžu říct ?
> "Divide, et Empera", bylo přísloví starých Římanů, ale Ty
>ztrouchnivělej topole, Ty budeš pořád mlít ty svý bludy, a v
>podstatě ani nechceš slyšet někoho jiného, hlavně když ta
>tvoje bublanina vyjde na povrch, a kolik lidi to otráví, to
>je ti jedno. Budˇ zdráv ty starý buvole.

Svoji predeslou reakci na nazor pani Malvariky koncite vetou: "S pozdravem Kde blbec, tam nebezpecno." Je pruhledne, ze ji snazite, shodit, urazit. Pritom uz uvodem toho sveho prispevku mirite na sebe zakladni netaktnosti ve vztahu k druhemu cloveku tim, co a jak pisete. Cituji vase slova: "Osmeluji se Vam panno Malverzniko..." Troufam si prohlasit, ze kazdemu je jasne, ze jste se nepreklepl.

Totez lze prohlasit o Vasi nasledne reakci na prispevek pana Nohejla. Vase "Divide, et Empera...; ztrouchnivelej topole..., tvoje bublanina...; ty stary buvole..." jsou produkty vasi neschopnosti pripustit, ze i nekdo druhy ma pravo na nazor - jsou dukazem, ze jste nesoudny a nedokazete se uvnitr vyporadat s prvky zloby a nenavisti a slabossky je uz rozdmychane eliminujete na jinych. Pan Stwora by se mel pri cezeni prispevku vice zamyslet i nad timto vasim postojem.

23450

29.12.2003 16:16

Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka?

RE: Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka?

Jiří Valtr 205.?.?.?

>A ještě
>jen tak nakonec, předevčírem mě propustili z nemocnice St.
>Paul ve Vancouveru. TREFIL MNĚ ŠLAK !, neboli Heart attack.
>Beze vší legrace.

Vim, o co se jedna, infarkt me uz taky potkal.

>A nebojte se pane Stwora, nebudu na Vás
>vznášet nějalé obvinění, i když jistou měrou, zásluhu
>zásluhu na tom máte.

??? Toto bych si netroufal vypustit do eteru, i kdybych mel nakahanku. Pripadal bych si totiz, ze by mohla pusobit jako vynucovani pritlacenim ke zdi.

>Uveřejňujete určité příspěvky, které
>mi přivodí tyto stavy, či situace, že se potom ocitnám na
>CCU (Coronary Care Unit).

To vite, to je demokracie. A v demokracii ma pravo kazdy se nejak vyjadrit, ovsem mel by byt slusny, taktni a k veci...!!!

>Nicméně ze svého pochroumaného
>srdce, doufám ale že je natolik funkční, abych Vám Všem
>mohl popřát pohodu a porozumnění, samozřejmě LÁSKU

Te lasky k druhym je zapotrebi nejvice!!!!!!!!!!!!!!!

>Je to už
>docela samozřejmá věc, že když je člověk "takříkajíc v
>prdeli", tak pak uvažuje poněkud jinak, potom mu připadají
>tyhle žabomyšší války a ty různé kontraverze,jaksi
>směšné. Nikterak bych ale, chtěl tímto odradit, kteréhokoliv
>dopisovatele, aby se vzdal svých příspěvků a připodotknutí,
>naopak, pište dál, pokud si myslíte, že to vše má smysl,

Je zajimave, co jste dnes nasledne napsal v diskuzi pod clankem Datle. Tam totiz v reakci na pani Malvariku, jakoz i na pana Nohejla, slova tohoto sveho posledniho odstavce popirate, k cemuz jsem se uz taky vyjadril.

23452

30.12.2003 03:04

Datle

RE: Datle

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Naprosto s Vámi souhlasím Mandariko a pod tento Váš
>příspěvek bych se celým svým jménem podepsal, ale přestali
>se mi tady bezdůvodně zobrazovat mé příspěvky a nevím ani
>zda se zobrazí tento. Asi je ňákej problém v unikódu mého
>systému, protože jinak si to neumím vysvětlit. Nebo pro to
>máte nějaké logické vysvětlení Vy?

Nevim, jak komu, ale mne so zobrazuji prispevky, ktere podle navaznosti naznacuji, maji na sebe navaznost. Takze asi vsechny.

23478

31.12.2003 16:04

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Po třech letech úspěšného boje proti terorismu jsme tam, kde
>jsme. Viz ten voják, sběr osobních dat, kontrolování,
>propustky atd, atd., to vše pro naši bezpečnost. Pyrrhos
>údajně řekl: ještě jedno takové vítězství a jsem zničen. My
>si můžeme podobně říci: ještě další tři roky úspěchů proti
>terorismu a budeme žít v kriminálech. Zdá se, marná sláva,
>že teroristé vyhrávají, přinejmenším na body: přinutili nás
>totiž změnit životní styl způsobem, který nechceme. Nebo
>opravdu vnitřně toužíme po nepřetržitých policejních
>kontrolách a všem tom dalším? Další zajímavá otázka jest cui
>bono? A zde už jdou v pevné jednotě politici s teroristy.

Tento nazor si zaslouzi, podle meho soudu, nejak zvyraznit, a tak to cinim. Chytry a perfektne podany.

23548

01.01.2004 07:20

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Pokuď by byl ze strany USA skutečný zájem snížit četnost
>teroristických útoků anebo jim vůbec zamezit, chovali by se
>podstatně jinak!!!
>
Ano, treba ted v teto chvili by se USA mohly spojit s Francii, jez ma stejne negativni postoj k zastavbe Golanskych vysin, a spolecne by tam mohly vyslat armady, ktere by primely Izrael k navraceni tech vysin Syrii, a tak se zaslouzit alespon o obnoveni mirovych rozhovoru!!!!!!! Co myslite, jsou toho USA pod nynejsi vladou schopne, anebo budou jenom diplomaticky, tudiz plane, Izrael vyzyvat k zastaveni?

23574

06.01.2004 14:48

2004 - rok otroka

RE: 2004 - rok otroka

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Načo? Povedať šéfovi, že je kretén mi pocit slobody nedodá.
>(Okrem toho, je mi to úplne jedno.) Rovnako si nemyslím, že
>materiálne statky ma oslobodia. A vôbec, čo je to materiálna
>závislosť? Nik z nás nežije zo vzduchu, ale to neznamená, že
>cieľom je, aby ste mal toľko, koľko vaši susedia (a viac). A
>kúpiť si všetko pekné, čo vidíte v reklame, atď., atď.
>Zamyslite sa, či to je váš kreténsky šéf, ktorý vás robí
>neslobodný, alebo váš chtíč...

I mne se jevi, ze CHTIC je ta nejvetsi prekazka..., a ze cim toho clovek ma mene, tim je svobodnejsi. Vim, ze platidlem se da zajistit vsechno, tedy skoro vsechno (krome nesmrtelnosti), ale ani to nejmaximalnejsi bohatstvi neprivede cloveka k pocitu svobody..., nemuze, protoze pak se stane otrokem toho bohatstvi.

23877

08.01.2004 15:36

Amerika terorizuje planetu

RE: Amerika terorizuje planetu

Jiří Valtr 205.?.?.?

>ale vysvetlite mi co je na tom zle?
>ked jedno decko buchne druhe, tak je priam povinnostou toho
>druheho decka buchnut to prve a nie raz. nech to prve zisti
>ake to je a aby to uz nikdy nespravilo. nemyslim sa ze
>chovat sa ako kokrspaniel ktoreho ked kopnem do zadku tak sa
>mi bude este lisat je zrovna spravny pristup.

>presne tak ako ktosi napisal - americanom treba dat ochutnat
>z vlastnej mediciny.

Ja sice (uz, asi) neoplacim, spise se nad ataky povznasim, protoze si myslim, ze kdyz povetsinou nenasleduje protireakce, touha atakovat okoli se casem jaksi automaticky eliminuje sama, ale to, co jste tu napsal, je prece jen neco jineho (je to jine klima) - pripada mi logicke, ze by to mohlo byt na Americany ucinne, trebaze jen do jiste miry: treba by se o takovou malickost nejaky prezidentsky protikandidat mohl i oprit..., a to vite, behem predvolebniho teatru muze byt, zejmena v USA, ucinne na stado kdovico, i zdanliva hloupost. I kdyz naopak nevim, jestli to ma smysl pri tom elektronickem scitani hlasu; nejak pravdivosti te formy neverim, protoze ji vubec nerozumim, a na druhe strane vidim, ze se da zretusovat kdovico, tudiz snad vsechno.

24064

08.01.2004 15:46

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Já vím, ale já pořád doufám, že se od nich (nebo někoho
>jiného) nakonec přece jen dozvím, co je zdrojem jejich
>nezřízeného iráckého optimismu a v čem je okupace Iráku
>výhodná pro USA... Zatím, pravda, ticho po pěšině.

Utkvel mi v pameti jeden detail: Kratce po zvoleni Bushe mladsiho se ho kdosi zeptal, jak pohlizi na vladu sveho otce. A on odpovedel v tom smyslu, ze v jednom momente nedokoncil to, co dokoncit mel. Uz tehdy jsem rekl svoji zene, ze zrejme poukazuje na vytlaceni iracke armady z Kuvajtu, a dost. A tak si obcas myslim, jestli ta dnesni valka vlastne neni jen osobni slabustkou syna, ktery chce dokazat tatikovi, ze je lepsi...

24065

10.01.2004 15:49

Hrách na stěnu házet

RE: Hrách na stěnu házet

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Pokud by měl mít v OSN stejné hlasovací právo lidožrout z
>Afriky jako zástupce vyspělého státu, tak je tato organizace
>také k ničemu.

Vas argument se jevi logicky a v pocatcich traveni prichozich myslenek dochazi v hlave uderne. Pri hlubsim zamysleni se vsak stava pustou frazi, a protoze jste jej pouzil ucelove zamerne, je mozno ten vas argument ohodnotit jako hajzlovsky.

Vy sam dobre vite, ze i pri sebevetsi snaze by se vam, i kdybyste se roztrhal, nepodarilo stat se jedincem s hlasovacim pravem v OSN, tedy vyslancem (vyvolencem) sve zeme. Je sice teoreticky mozne, ze nektera zhovadila vlada africkeho kontinentu by mohla lidozrouta jako zastupce zeme do OSN poslat, nicmene si nemyslim, ze na te pude by ty choutky mohl realizovat, a kdyby se pokusil, asi by se tam dlouho neohral.

Vy ovsem slovo lidozrout pouzivate ve snaze snizit hodnotu zastupce nektere mene vyvinute africke zeme na uroven divocha, a to v protikladu s americkym zastupcem. Neznam vsechny zasady OSN, ale myslim si, ze postoj, jakym jste se tu prave zaskvel, neni pripustny. Obsahuje v sobe totiz prvky rasizmu a ne ryziho multikulturalizmu, tedy vzajemne tolerance k rozdilnym odkazum, kterezto zasady nejvic prosazuje prave USA.

Jinak OSN je vskutku k nicemu. Tedy skoro k nicemu. A to i (nebo mozna zejmena) zasluhou prava veta. Velmoci timto zpusobem vnucuji ostatnim zemim svoji panovacnost, jez uz je davno prezita (nebo by byt mela) prave samotnou myslenkou OSN, tedy zorganizovanim SPOJENYCH narodu. Ma-li se ocekavat vysledek na zaklade SPOJENI, nemuze tam figurovat zadna forma nadvlady. A pravo veta urcitou nadvladou je.

24156

10.01.2004 17:58

Trauma na pánských záchodcích

Trauma na pánských záchodcích

Jiří Valtr 205.?.?.?

Proc se k tomuto "unikatnimu" textu nikdo nevyjadruje? Hlavne pak zeny?[mrknutí jedním okem]

Co se tyka me, ja necitim [zahanbení], ani nemam :roll, ani neprojevuji [překvapení]. Jsem v takovych chvilich [cool], a pokud nekdo takovy vedle me neni, pouziju [vyplazený jazyk], v horsim pripade kopu do zadku. Tudiz onen text se na me nevztahuje.

24166

13.01.2004 23:00

Trauma na pánských záchodcích

RE: Trauma na pánských záchodcích

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Protoze kdosi z panu volal po ucasti zen v debate o tomto
>tematu, [cool] budu se snazit vyhovet a ozyvam se na dukaz, ze
>zeny Zvedavce taky ctou a dokonce i prispevky jako je
>tento... [velký smích]

To jsem spiskal ja. Nemohl jsem totiz uverit, ze nekdo byl schopen nad necim tak udivujicim se zamyslet, natozpak o tom psat, a zrovna jsem nechapal, proc to pan Stwora zverejnil. Mozna kvuli odfrknuti od vecneho polickeho tematu...; ja, byt na jeho miste, bych svoji publikaci takto nikdy nehnusil. Avsak je to jeho styl, my sem nahlizime, a tak nam nezbyva nic jineho, nez jeho extravagance tolerantne stravovat. To, ze jsem vyzval zeny k nejake reakci, byla ode me ironie, na kterou jsem se tak akorat vzmohl.

24331

16.01.2004 16:01

Cikáni vítězí

RE: Cikání vítězí

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Pokuď vím, černoši byli do Ameriky přiváženi proti
>své vůli a po mnoho generací zažívali peklo na
>zemi v podobě otroctví - to uznávám, ale řekněte mi
>jakou to má spojitost s tím přičmoudlým odpadem v ČR?
>Přitáhli sami, nikdo je tady nechtěl/nechce/nebude chtít
>a prazitizmus se stal jejich "way of life".
>To, co je mezi američany a černochy v usa, to je zcela
>tamní problém. Ať si ho amerika vyřeší, jak chce.
>Ale proč bychom se měli my po ní opičit zaváděním
>nerovnosti lidí, nejlépe přímo jejím uzákoňováním?
>Chcete řešení? Máte ho mít? Je jím ROVNOST! Úplná rovnost
>všech před zákonem, rovnost při udílení trestů, ale také
>rovnost v povinostech (na zemi je čím dál víc lidí při
>konstantní ploše -- představa, že do budoucna budou moci
>existovat skupiny úplně mimo, dělající si úplně cokoliv
>-- ať už se to nazývá kultura, či mentalita, či jakokoliv,
>je zcestná). A rovnost dnes NENÍ, to je prostě fakt.
>A pozitivní diskriminace prostě SMRDÍ, abych se vyjádřil
>trochu obrazně. Necítím k cikánům žádnou vinu a nemám
>nejmenší potřebu jim cokoliv vracet nebo vynahrazovat
>(přestože to reálně samozřejmě dělám -- dělají to za mě naši >skvělí úředníci a vláda mimo jiné také z mých daní).
>Martin Sedláček

Souhlasim.
A kazdemu, kdo se Cikanu zastava v tom smyslu, ze jsou v CR jen a jen diskriminovani, bych rad doporucil: Prestehujte se k nim (do sousedstvi) a teprve potom se je snazte bezmezne podporovat. Ono je neco jineho zastavat se jich zpovzdali, kde nikterak nezasuhuji do soukromi podporovatele, a neco jineho je fyzicky s nimi spolunazivat. Kazdy, kdo propaguje nejaky zajem, by mel onen zajem podlozit bytostne. Halasna podpora zpovzdali je zvastem do luftu, je vlastne lumparnou.

Jako treba jeden ze zdejsich dopisovatelu je ochoten platit vic dane v pripade, ze Spojene staty prepadnou Syrii a Iran. To je malo. Takovy clovek by mel tu naklonnost bytostne podlozit i tim, ze by do te valky poslal sve deti s pocitem, ze i kdyz tam padnou, bude se stoprocentne zastavat rozhodnuti politiku jit do te valky.

Vzpominate na Anglii? Nechtela Cikany a posilala je nazpet. Rovnez Kanada. A je tech zemi vic, co Cikany poslaly nazpet. Proc...? A pritom stale kritizuji CR za buhvico, ale nechteji je.

Jinak me taky zaujal prispevek pana Erika. Uznavam, ze CR za ono soudni rizeni dostala opravnene po drstce.

24524

20.01.2004 00:57

Buďme sebevědomí

Buďme sebevědomí

Jiří Valtr 205.?.?.?

O vasem nabadani bych mel lepsi pocit, kdyby byla myslena zertem. Vazny ton jim nepridava na duveryhodnosti, protoze jsou neuskutecnitelne, utopisticke. Vzdycky se totiz sejde minimalni procento tech jedincu, kteri vlady v jakjekoliv forme potrebne podpori. Nechapu, pokud zpristupnujete takove nesmyslne texty publikacim, vyjmenovanym u vaseho jmena, ze vam je nekdo tiskne.

24695

20.01.2004 02:32

Cikáni vítězí

Cikáni vítězí

Jiří Valtr 205.?.?.?

Dnes jsem zamiril do dvou obchodu z cedeckama. Zajimalo me, jestli objevim titul, hlasajici, ze se jedna o romskou hudbu. Nic takoveho na trhu (v Edmontonu) neni, naopak slovo GYPSY v souvislosti s cikanskou muzikou jsem zahledl na osmi cedeckach. Takze samotni tzv. "Romove" nahravaji cikanskou muziku..., tak, doprcic, jak tu jejich problematiku chapat?

24701

20.01.2004 03:10

Cikáni vítězí

RE: A kde jako budou kocovat?

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Pouze konstatuji,jak zachazeji s
>etnikem Cikanu Francouzi.Nakonec za to,ze je maji na svem
>uzemi mohou podekovat cisari Zikmundovi,ktery Cikany vybavil
>pruvodnim listem a vyslal z Cech dal.Taky proto jim
>Francouzi rikaji nekdy Bohemiens.

Nerika se ve Francii Cikanum Bohemiens proto, ze se jim jevil jejich styl zivota bohemsky, a ne kvuli tomu, ze privandovali z Cech?

24703

20.01.2004 15:57

Buďme sebevědomí

RE: Buďme sebevědomí

Jiří Valtr 205.?.?.?

>pan Valtr, skuste si este raz precitat tento odsek clanku:
>-------
>Máme pouze svoji půdu, svoji firmu, svoji peněženku a svůj
>život. Kdyby si každý hleděl svého majetku a života, nebyli
>bychom pro politiky tak snadno ovladatelným stádem.

To, co mi po autorovi doporucujete, mi vadilo hned od prvniho okamziku, kdy jsem tu myslenku precetl. Jedna se prave o to KDYBY, protoze v realite zivota to jeho i vase opapouskovane KDYBY z hlediska celku je neuskutecnitelne, cili utopie.

>-------
>a prestante sa starat o to, ci to budu ti inni dodrziavat
>alebo nie

Proboha, PROC bych to v tomto kontextu nemohl? To mi jako chcete nadiktovat, co smim a nesmim?

>a zacnite sa starat o to aby ste to dodrziavali
>vy, ak sa vam to paci.

Mozna byste se divil tomu, jak ja osobne jsem blizko one myslence, ale neocekavam ji od celku, protoze...

24733

21.01.2004 02:12

Buďme sebevědomí

RE: Buďme sebevědomí

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Situaci změnit lze! Podívejte se na
>volby ve Švýcarsku, kde je přímá demokracie. A ve Švýcarsku
>rovněž mají i velmi účinný systém, jak neschopného politika
>rychle odvolat. Občané tam rozhodují o zákonech referendem.
>V přímé demokracii jsou tedy politici pouhými uředníky,
>kteří plní vůli většiny národa. Při takovém druhu demokracie
>se mocichtiví a falešní politici neuplatní.

Myslim, ze zapominate na jednu "malickost". Ten zajem o zmenu musi byt nekym v parlamentu navrzen a posleze odhlasovan. Jinak se k tomu nemuze dospet. Jak je k tomu primet? Neverim, ze to v postkomunistickych zemich je mozne. Vlady se tam ujaly nadnarodni sily a ty si uz politiky pohlidaji, aby neprijimaly zakony, ktere by pracovaly proti nim.

>Proto se přímé demokracie většina politických krys tak bojí.

Ano, proto k te forme ozdraveni nedojde.



24760

21.01.2004 06:23

Buďme sebevědomí

RE: Buďme sebevědomí

Jiří Valtr 205.?.?.?

>...a cehoze touto formou"obcanske neposlusnosti"dosahneme?

Ohlednete se, pani Ajo, nazpet, kuprikladu na ceskou, slovenskou anebo ceskoslovenskou minulost. Kolikrat jsme tu "obcanskou neposlusnost" dokazali? Ponechavam na posouzeni kazdym ctenarem - ono ohlednuti muze napovedet, za jakych okolnosti to je mozno dosahnout v budoucnu. Za sebe dodavam, ze k tomu dojde po neunosnem teroru, ktery nemusi byt dlouhy, anebo otupujici sedi, plneho orwelovskeho oblbovani, a to udobi muze trvat desetileti. NEZ PROSTE DOJDE TRPELIVOST!!!

Uz jsem tady o tom psal. Urcitou TEORETICKOU nadeji spatruji v obnoveni usili zacit se spolcovat za ucelem vytvoreni novych spolecenskych ci politickych seskupeni. Tam vybirat sve zastupce, kterym se stanovi ukoly, jez by se meli zavazat plnit. Soucasne vytvorit moznost odvolani zastupcu, pokud zklamou. Mohla by pro to existovat kuprikladu tato forma: Urcity pocet obcanu z obvodu zastupce (treba 5%) by mohl po nejake dobe, pokud jejich zastupce neplni sliby, zaregistrovat u soudu pocatek odvolaci akce, trvajici nejakou dobu (treba jeden tyden), a v te dobe by se mohli pripojit dalsi obcane podpisem. Pokud by se seslo 50.1% podpisu z celkoveho poctu hlasu, ktere zastupce ziskal pri volbach, musel by pozici opustit.

A jeste jeden faktor: Velice me nasira, kdyz se docitam, ze cesti parlamentari poukazuji na to, ze v porovnani s nemeckymi ci americkymi cleny parlamentu maji male vyplaty. To je lumparna prvni tridy. Ja si myslim, ze by se melo stanovit urcite procento z prumerne mzdy obavatelstva zeme, kde ten parlamentar ma mandat. A do toho prumeru by nemeli byt pojati spickovi sportovci, soukromi manazeri, podnikatele a dalsi profese, ktere nepodlehaji vseobecnym tarifum.

Nemyslim si, ze presne takova forma by musela byt za kazdou cenu prijata, ale nejaka obdobne pruhledna forma ma jedinou sanci celit lumparnam, kterymi politika prekypuje.

24770

21.01.2004 14:17

Cesta do Ruska

Cesta do Ruska

Jiří Valtr 205.?.?.?

Zalezi na zajmu cestujicich, ja se orientuji na historii, architekturu, kulturu a zejmena na vytvarnou oblast, podle toho budu ted i psat o svych poznatcich. Ja kdybych jel znovu do Ruska, tak jedine do Petrohradu. Tam bych pobyl urcite tyden, ne-li dele. Moskvu bych mohl vynechat (zajimavy muze byt pouze Kreml a Tretjakovska galerie), ostatni mesta a mista bych vynechal urcite, i kdyz z hlediska historie by stalo zato videt Vladimir, Suzdal, Novgorod a dalsi podobne klenoty.

V Petrohrade bych zcela urcite navstivil Ermitaz, jednu ze ctyr nejvetsich galerii sveta - nektere prameny uvadeji, ze ma pres 33 miliony exponatu; urcite bych se pred cestou zorientoval a nasledne si vybral, na co se budu soustredit, nelze ji z casovych duvodu doslova probehnout celou ani za 3 celodenni navstevy - a pak bych si nenechal ujit Petrodvorec a samozrejme nocni posez u Nevy, kdy se otviraji mosty a pred pulnoci vyplouvaji z doku lode na more a posleze po pulnoci zase priplouvaji. A bylo by toho tam vic k videni, uvadim jen ty "atrakce", ktere me zaujaly nejvic.

S prespavanim venku zkusenost nemam (krome hor), nemohu jej doporucovat, ani od onoho zajmu odrazovat. Myslim si vsak, ze by se mohlo nalezt reseni pres nejake internacionalni centrum, ktere by melo existovat na tamejsi universite. Tento pripadny kontakt by dopomohl s dorozumivanim, noclehem i orientaci a mozna by se dal uskutecnit v ramci vymeny. Ja bych se rozhodne nejdrive pokousel zajistit nocleh..., spat pod sirakem bych volil az kdyby neexistovala jina moznost.

Rumunsko bych preletl, kdyby nebylo vyhnuti, ale pokud bych se uz do tech koncin vydal, zamiril bych do Bulharska. Zrovna nedavno jsem zaslechl na Praze 2, ze ta zeme udelala znacny pokrok; nejenze se pry turisticky zatraktivnela, ale co hlavniho, jaksi stale nezacala byt chamtiva.

Rozhodne je prospesne na sebe nepoutat pozornost uz pouhym oblecenim, natozpak anglictinou.

24796

21.01.2004 14:57

Buďme sebevědomí

RE: Buďme sebevědomí

Jiří Valtr 205.?.?.?

>klonim se k monarchii. protoze ani ani slepy, dusevne (napr.
>syfilidou) poskozeny monarcha by tomuto statu nedokazal
>zpusobit takove skody jako nasi profesionalove v parlamentu
>a ve vlade. Kdyz si chtel monarcha neco koupit, vzal si na
>to proste penize z rozpoctu. Kdyz si chce neco koupit
>poslanec, znici cele prumyslove odvetvi za stovky milionu,
>aby zamaskoval ze mu uvizlo za prsty par milionu. Uplne
>pitomeho (v nejhorsim pripade) nebo jinak postizeneho
>monarchu si dovolit muzeme, ale tuhle sbirku politiku ne. A
>krome toho, monarchove se snazili zemi nezruinovat, protoze
>vedeli ze ji jednou predaji svym detem. Nasi politici se ale
>behem sveho volebniho obdobi sbazi rozkrast (a tim padem i
>znicit) co nejvic.
>
>Ja vim, ze tenhle napad by vetsine cechu pripadal smesny...
>ale propad statu by se zastavil nebo dokonce zvratil.
>Monarcha, ktery ke statu pristupuje jako ke svemu lenu, kde
>chce byt dobrym hospodarem a znasobit majetek pro sve deti
>by byl pozehnanim.
>
>PS : jsem nepoliticky, pohrdam vsemi stranami stejne a nemam
>zadne osobni vztahy s slechtou... moje uvaha je zalozena
>pouze na ekonomickych predpokladech.

Po "sametovem" oklamani premyslim nad formou monarchie velice casto a stale vic je mi sympatictejsi. Ja tu formu vlady zjednodusene pojmenovavam: diktatura s laskou; a pokud slechtic opravdu diktuje s laskou, je ten zivot v te spolecnosti zrejme nejoptimalnejsi. Ale i tato forma by byla dobra, kdyby sla nejak preventivne oklestit. Snatky a vrtkave premenovani sidel z jedne zeme do druhe bylo vlastne tunelovanim.

Podivejme se ale treba na Anglii. Jeji kralovna neni vsemocna, i kdyz mocna rozhodne je, ale parlament ma za urcitych okolnosti zdatnost ji klepnout pres prsty, proti cemuz nemuze udelat zhola nic. Ano, kombinace monarchisticke demokracie by mohla dnes byt nejoptimalnejsi. Ovsem kdyby byla provazana tak, ze by monarcha urcite akce, jez by vedly k poskozeni zeme, udelat nesmel, a zase naopak aby mel pravomoc za urcitych okolnosti parlament odvolat. Rozhodne by vsak mely existovat svobodne volby do parlamentu. Jak ale onu monarchii obnovit, odkud zacit...?

24797

21.01.2004 16:07

Kdybych byl francouzským prezidentem...

Kdybych byl francouzským prezidentem...

Jiří Valtr 205.?.?.?

Mam pocit, ze jsem v teto diskuzi nezahledl poukaz na jeden faktor. A to zakladni: Kdyz v minulych letech prichazeli do Francie za zivotem ruzne kultury, kladli si Francouzi podminky, ze nesmi nosit satky, jarmulky, krize a jine nabozenske symboly? Pokud ne, nove narizeni jeji narizeni je diskriminaci. Jo ovsem fakt, ze kazda zeme ma pravo si urcit podminky, a tak je to i s urcenim, co bude trpet a co ne. Takze jestli muslimky prijdou do Francie s vedomim, ze tam existuje zakaz nosit satky, a presto tam chteji zit, musi zakaz akceptovat.

24800

28.01.2004 00:29

Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

RE: Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

Jiří Valtr 205.?.?.?

>> kdyz si tu skolu sam neplati. Nechapu, proc. Prece si muze
>vzit pujcku...
>
>člověče umíte počítat a jste aspoň trochu obeznámen s
>potřebami mladých?

V budove Student Union edmontonske University of Alberta existuje stena, kde se obcas ojevuji ruzne papiry. Pred casem tam studenti vycislovali, kolik cini jejic pujcky na studium. Nejvetsi suma - $135,000. Kdyz jsem se tak na ta cisla se kalkulacne dival, snazil jsem se dat si i odpoved na otazku, jestlipak tady z tech lidi nekdo pristupuje ke studiu lehkovazne anebo dokonce lajdacky...?
S jednim takovym dluznikem jsem se dal do reci. Prisel pred sesti lety do Kanady z Vietnamu. Za tech sest let zvladl anglictinu, bakalarske studium a ted studuje Dentistry. Jeho dluh je uz $75,000...
Pokud ten pan, kteremu oponujete, vychazel z toho, ze se jedna o Kanadu, jak je poukazano v samoztnem clanku pana Stwory, ktery je take v Kanade, stavim se za nej.

>studium, to není jenom školné ... takže chudák studentík se
>nám zadluží, dostuduje, chtěl by si založit rodinu, k tomu
>je ovšem vhodné mít aspoň byt, jenže ouha, kde na něj vzít,
>když ještě nesplatil dluh za školu ... no, pak si dejme tomu
>vezme půjčku na byt, ale děti, hm, to je tak drahá
>záležitost, to si nelze dovolit během splácení bytu ...

Nepovidejte, to vsechno jsem nevedel!!! [překvapení] [zmaten]

>nevím, jak to chodí v Kanadě, tam se třeba na bydlení
>nešetří roky, ale jenom měsíce,

Neverte sve domnence, nesetri se v Kanade na bydleni mesice...; v Kanade se procentualne vydava za bydleni znacna polozka.

>ale i tak je studium silná
>brzda do života - co je člověku po tom, že třeba v
>pětatřiceti bude vydělávat miliony, když prošustruje mládí?

Na ten vas nazor bez patricne zivotni zkusenosti neumim odpovedet.

>- ok, 35 není "jedna noha v hrobě", ale z hlediska fyzičky
>(pokud člověk pravidelně nemaká) taky nicmoc

Udivene kroutim hlavou. Nejenom nad vasi formou sdeleni.

>>4)Chyba je u rodicu. Ta premira podpory skodi.
>
>souhlas, člověk si občas potřebuje nabít hubu :-/

Konecne jste taky vytukal neco pro me pochopitelneho.

25063

28.01.2004 00:49

Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

RE: Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

Jiří Valtr 205.?.?.?

>Ale probrat studium svého syna skutečně máte s ním, ne? Že
>spolu nedokážete komunikovat? Proč? Chyba samozřejmě není
>jen na jeho straně, na to musí být dva.

Myslite, ze vzdy staci jen chtit se bavit s tim druhym? I ve chvili, kdy ten nechce? Vychazeje ze sve zkusenosti tvrdim, ze nestaci.

>Opravdu byste chtěl
>něco domlouvat za jeho zády, s jinými lidmi, to vám snad
>připadá od vás jako chování dospělého člověka? Nechápu ...

Ja ten zoufaly pocin pana Stwory coby rodice chapu, protoze vidim, jak ho boli, ze penize, ktere by mohl utratit za neco prijemnejsiho, jsou znevazovany bezohlednosti ditete. Nechapu ho vsak pro jinou zalezitost: ze uz mesec neuzavrel.

25065

28.01.2004 00:56

Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

RE: Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

Jiří Valtr 205.?.?.?

>No aby som to povedal priamo " ako ste si ho vychovali
>takého ho máte". Čo takto si najprv sadnúť a pohovoriť si s
>ním.

Myslite, ze to jde pokazde a s kazdym? Nekdy jsou geny zdatnejsi nez snaha.

>Pre mňa jednou z hlavných motivácií v škole aj v
>kariére bolo a je to, aby som nesklamal svojich rodičov a
>najmä svojho otca, ktorý je pre mňa tou najväčšou autoritou
>na svete.

To jste asi dostal do vinku jenom jeho geny, nebylo vam tam primichano nejakych jinych, treba ze vzdaleneho predka. Jste to stastna dvojice. Gratuluji vam obema.

25066

28.01.2004 01:28

Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

RE: Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

Jiří Valtr 205.?.?.?

> že se zde vyskytuje urážlivý
>příspěvek pod mým jménem. Našel jsem jen jeho zlomek, v
>reakci jednoho z čtenářů a nemohu najít "originál",

Ja taky nevim, o co se jedna...

25067

28.01.2004 07:10

Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

RE: Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

Jiří Valtr 205.?.?.?

>neznám kanadské poměry, takže informace z prvních třech
>odkazů google - průměrný plat v Kanadě je údajně kolem $2000
>... člověk studovaný asi dostane více, nicméně po škole, bez
>praxe, hm ... no dejme tomu, že $75000 bude splácet asi 3
>roky, pokud by na to měl padnout průměrný plat (a bude žít
>za to, co snad jako studovaný dostane navíc)

Musim se smat. Tomu, jak odkazy google stravujete ve svych zavitech v rytmu propagandy. Ziju v Kanade 20 let a verte mi, ze jsem jeste nezaregistroval, ze by tu nekdo splatil hypoteku $75,000 za 3 roky. Ja se svoji zenou jsme se s podobnym dluhem vyporadali za 4 roky a jsme za to pro kdekoho neuveritelni exoti.

Ale konkretne: Kuprikladu si zvolite splaceni ve vysi $600/mesicne. Z tech penez jde 1. mesic na uroky zjednodusene receno $599.50, ze sveho dluhu tudiz splatite JEN $0.50! Dalsi mesic zaplatite bance za uroky $599.00, takze svuj dluh ztencite o $1.00! A tak to pokracuje. Za prvni rok takto splatite treba dvacku!!! Muzete vsak splacet dvojnasobne, to znamena, ze druhymi $600 uz snizujete svuj dluh o celou hodnotu $600. To uz ovsem vysolite $1200/mesicne. Pak platite dan z vlastnictvi domu, ktera treba cini $1500/rok i vice. Pak inkaso, a abyste mohl pracovat, musi byt auto, pokud nezijete pobliz prace, v mnohych pripadech pro kazdeho dospeleho cloveka v domacnosti, jinak se do prace treba ani nedostanete. Ta jsou zpravidla samozrejme na pujcky take, to je dalsich $1000/mesicne. Plus benzin, pojistky atd. Verte, ze $4000 cisteho se vam rozkutali, ani nevite, jak. A to jeste nejite, nejdete na koncert - vstupenka $40, na operu $90 atd. - nejedete na dovolenou a nemate deti. Znam tu mj. manzele, oba jsou pravniky, a splatili za prvni 2 roky ze $160,000 hypoteky $1500.

>>Pokud ten pan, kteremu oponujete, vychazel z toho, ze se
>>jedna o Kanadu, jak je poukazano v samotnem clanku pana
>>Stwory, ktery je take v Kanade, stavim se za nej.
>
>... takže z výše uvedeného nechápu buď čeho se vlastně
>přesně zastáváte anebo jak se toho můžete zastávat (?)
>opět podotýkám, že nevím co Kanada (třeba jsem mimo a
>budu-li poučen, změním názor)

Uz vam svita?

>nicméně v Čechách se (jde-li to dobře) studuje do 24 let,
(...)
>to si ještě můžou užívat
>46 (resp. 52) let spokojeného života, výtečná vyhlídka

>>>ale i tak je studium silná
>>>brzda do života - co je člověku po tom, že třeba v
>>>pětatřiceti bude vydělávat miliony, když prošustruje mládí?

>>Na ten vas nazor bez patricne zivotni zkusenosti neumim
>>odpovedet.

>jaká zkušenost Vám v tomto případě chybí?

V sedesati si reknete, ze v petatriceti jste byl mladik a mel zivot pred sebou.

>>- ok, 35 není "jedna noha v hrobě", ale z hlediska fyzičky

Ja jsem jeste v petapadesati behal 10 km denne.

>>Udivene kroutim hlavou. Nejenom nad vasi formou sdeleni.

>a nad čím tedy? nad obsahem sdělení?

To muzete pochopit z me predesle rakce a take z toho, ze jste ke starnuti i stari netaktni.

25087

29.01.2004 02:56

Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

RE: Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

Jiří Valtr 205.?.?.?

Pokousel jsem se vlozit casti vaseho textu do sve odpovedi, marme. Proto budu prepisovat, snad bez chyb.

Pisete: Pokud bezna doba splaceni $75,000 dluhu neni 3 roky, ale 4 a vice, pak mam tim spise pravdu...
Je to zalezitost chapani, takze nevim. Znam cloveka, zamestnance university, ktery takovou hypoteku uz splaci 23 let... (ma 3 deti a kazdorocne jezdi na dovolenou k jezerum), a jak jsem slysel, je to pro Kanadane bezna praxe, castecne pro to, ze je to takovy styl, avsak i z toho duvodu, ze rozpocty to nedovoluji delat jinak.

K studentske pujce: Ta se muze v Kanade ziskat jen a jen pro studium - hypoteka se ziskat neda - ale studenti ji mohou ziskat za normalnich okolnosti. Ostatni studenti si nemusi zoufat, zde je ruznych ubytovacich moznosti k najmu vic nez dost, avsak za normalnich financnich okolnosti. O to se stara universita. Nezajima me, ze to v CR treba tak neni, jak jsem vasi vladu nevolil.

K Jakubovi, a cemu se smeji: Souhlasil jsem, ze si studenti v Kanade mohou vzit pujcku na studium, a po tom vsem vysvetlovani a vasem presvedceni, ze mate pravdu, se tim uz nechci zabyvat, mne staci, ze mam oproti vam jinou zkusenost a na zbytek kaslu.

A kaslu i na ostatni vase aspekty, ja jsem za ziskani zkusenosti dost zaplatil, proc bych vam je mel poskytovat i presto, ze stale chcemi se utvrzovat, ze mate pravdu. Takze couvam, mate pravdu a ja uz na to dlabu.
(Ja, kdyby mi nekdo prozrazoval detaily o zalezitostech, ktera mi jsou nedostupna, pokorne bych mlcel a jen bych hltal!!!!!!!!!!!!)

25149

03.02.2004 08:33

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Jiří Valtr 205.?.?.?

Zkouska spojeni, porad se sem nemohu dostat.

25361

06.11.2004 01:24

Zamyšlení po finálovém utkání

RE: Zamyšlení po finálovém utkání

Jiří Valtr 66.?.?.?

> katolická církev je nejmasovější vrah
>
>Pokud by se někomu podařilo spočítat všechny
>oběti katolické církve, Hitler se Stalinem dohromady by se
>běželi vybrečet do polí.

Ja si nemyslim nic jineho.

30214

06.11.2004 14:35

Zamyšlení po finálovém utkání

RE: Zamyšlení po finálovém utkání

Jiří Valtr 66.?.?.?

>Článek je zřejmě o něčem jiném, nicméně mě to nezbavuje mého
>přesvědčení, že katolická církev je nejmasovější vrah v
>historii lidstva. Zdá se to skoro neuvěřitelné, že i po
>všech těch vraždách celých národů se ještě najdou lidé,
>kteří katolickému dogmatu bezvýhradně a nekriticky
>podlehnou. Pokud by se někomu podařilo spočítat všechny
>oběti katolické církve, Hitler se Stalinem dohromady by se
>běželi vybrečet do polí.

Nemam potize s vami souhlasit, pane.

30215

14.01.2005 15:15

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: Bude znovu pogrom na Židy?

Jiří Valtr 66.?.?.?

>myslim,ze nejlepe zareagoval svym dodatkem pisatel JM/CH,ktery se na dany problem diva zcela prirozenou,fylosofickou cestou,ja
bych snad jen dodal,ze soucasna zionisticka problematika je
alfou a omegou budouciho vyvoje po svete

I mne se nazor toho cloveka libi a je skoda, ze ten nazor je tzv. z ruky. Proto si dovolim jej nakonec zopakovat na zavrseni tematu i diskuze.

>Bude znovu pogrom na Židy? 01.12.02 18:47

>Thema clanku je mimoradne zajimave. Autor, bohuzel, pouze postavil otazky, odpovedi nam zustal dluzen. Troufa si tady nekdo jiny? Nejsem sociolog, ale zkusim nekolik myslenek vyjadrit.

>Sionismus urcite neni jedinou pricinou antisemitismu, "Judenhass" existoval staleti pred nim. V drivejsich dobach byli Zide v obecnych spolecenstvich cizim zivlem i kdyz se v danem spolecenstvi narodili a cely zivot v nem zili. Zrejme proto, ze se nikdy nedokazali do spolecenstvi integrovat, jejich obleceni, jejich "koscher" zpusob stravovani, jejich religiosni zvyky byly prilis odlisne od obecneho "modu vivendi", zili dobrovolne, nekdy (v ghettech) i nucene v segregaci. Tim, ze v obecnem spolecenstvi tvorili trvale cizi zivel, nebyli nakonec akceptovani se vsemi z toho vyplyvajicimi dusledky.Porovnejte s dnesnim postavenim muslimu v evropske spolecnosti. Jeste do predminuleho stoleti predsudky krestanskych cirkvi a neexistujici säkularisace prispely take k odcizeni vztahu krestanu a Zidu.
(Nasleduje pokracovani)

30273

14.01.2005 15:15

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: Bude znovu pogrom na Židy?

Jiří Valtr 66.?.?.?

(Pokracovani)
Trochu neobvykly nazor nedavno publikoval znamy etolog I. Eibl-Eibesfeld, zak Konrada Lorenze. Podle Eibesfelda neni souziti lidi ruznych kultur primo vedle sebe vubec prirozene. Kdyz se skupinka ptaku nejak odlisi ve svem chovani, treba prejde na jiny zpusob zpevu nebo potravy, prirozene se od vetsiny oddeli. Ta by ji totiz bud asimilovala zpatky, anebo proste znicila. Eibesfeld uznava cenu rozmanitosti: kazdy druh a kazda mutace predstavuje novy pokus o zivot, a pokud se podari, take jakesi dalsi pojisteni zivota pro vsecky pripady. Podobne i kultura a civilizace. Jenze ruznost je cenna prave proto, ze je ruzna, a to v zadnem "melting potu" dlouho nebude. Bud se prizpusobi, to jest vzda sve odlisnosti, anebo nastane boj kdo s koho - a ruznosti zase ubyde.
Autor zdejsiho clanku tuto teorii potvrzuje tim, ze rika, ze Zide pokud ziji stejne jako ostatni, nikomu nevadi, nikdo na nich nic nenormalniho nevidi. Teprve v okamziku, kdy se okoli dovi, ze dotycny je zid, nastane odcizeni.Rekl bych, ze takovyto "pocit" je relikt minulych vztahu. Myslim, ze v dnesni dobe orthodoxni Zide v Evrope i Americe by mohli zit naprosto nerusene, jinych mensin, podstatne napadnejsich a pocetnejsich, je v obou svetadilech vice nez dost, ale Zidovskym problemem dnesniho sveta je Israel, chovani nekterych zidovskych organisaci a treba t.zv. "holocaust industry". To je ale "choulostive" thema na dalsi, dlouhy clanek.
JM/CH

30274

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 98 čtenářů částkou 13 144 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

UPC od listopadu přestane vysílat RT22.10.19 10:12 Česká republika 1

Julian Assange: opětovná hrozba extradice22.10.19 07:53 Británie 0

Ďalšie 4 obete imigrantov, ktoré médiam nestoja ani za zmienku19.10.19 19:30 Rakousko 0

Africký okupant v Itálii: My jsme tady doma19.10.19 16:43 Itálie 4

Mějte panenky černošek a černoušků. K tomu nabádá ministerská příručka mikrojeslím19.10.19 02:59 Česká republika 1

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 1

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 4

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 11

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Měnové kurzy

USD
22,95 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,72 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,21 Kč
100 japonských jenů
21,14 Kč
Čínský juan
3,24 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
36,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 065,69 Kč
1 unce stříbra
400,64 Kč
Bitcoin
188 596,21 Kč

Poslední aktualizace: 22.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 48 634 538