Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Mrkva

Nalezeno 109 příspěveků, 11 různých IP adres

Stránka: 1 2

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

27.09.2008 13:39

Falešná božstva

To znám až moc dobře

Mrkva 82.?.?.?

Tohle znám. Ale z pozice žáka (víceletý gympl, poslední ročník). Tady je člověk skutečně perekuován za vlastní názor. Nejhorší je, že si ani nemůže moc vyskakovat, jinak neodmaturuje. Ale naštěstí se zatím! najdou i vyjímky.

171791

16.11.2008 19:53

Kam jsme se to dostali?

Zítra mi bude 19

Mrkva 82.?.?.?

Zítra mi bude 19 ale musím říct, že článek na většinu lidí v mém věku pasuje dokonale. Čtu zvědavce - smějí se mi. Nechci radar, pohrdavě prohlašují, že jsem komunista a ať se odstěhuju do Ruska. Nesouhlasím se zákazem popírání zločinů proti lidskosti nacistů nebo komunistů - "měli by mě zavřít na měsíc do Osvětimi". A takhle by se dalo pokračovat... Jen mě mrzí, že se nechají tak snadno ovlivnit i značně inteligentní lidi.

175952

19.11.2008 14:48

Kolik peněz vlastně nalila americká vláda do současné krize?

RE: Všechno souvisí se vším

Mrkva 82.?.?.?

Existuje klimatická prognóza, která je velice seriozní a ve které je matematicky, hodně přesně modelováno, co se stane cca do 30 let v oblasti globálního oteplování a jaké budou důsledky
Tohle prostě miluju [smích] Nejsme schopni rozumně předpovědět počasí na týden dopředu ale přesně dokážeme určit, jaké bude podnebí za 30 let!

176228

23.12.2008 01:56

Zažijeme doposiaľ najväčšiu hospodársku krízu

Souhlas

Mrkva 82.?.?.?

Souhlasím téměř ve všem. Také vám přijde, že něco visí ve vzduchu?
Opravdu povedený článek.

178746

11.06.2009 18:31

Nejprve si přišli pro „nacisty“...

RE: Obava

Mrkva 94.?.?.?

Když už nechcete uvést autora a knihu - nechcete se alespoň trochu rozepsat? Myslím, že by to mohly být cenné informace pro většinu z nás. Děkuji

193098

25.08.2009 20:45

Vymazali jste si cookies? Opravdu?

RE: Nějak se mi to nedaří...

Mrkva 94.?.?.?

Zkuste ls -l ~/.macromedia
Mimochodem, pro Linux nemusite instalovat plugin better privacy, staci chmod -R 000 ~/.macromedia ; a pro jistotu (kdyby flash napadlo si zmenit prava) jeste sudo chown root:root .macromedia [smích]

198676

"Skupina vážených neurologů poslala vládě tajný dopis, ve kterém varuje, že nová vakcína proti chřipce H1N1 vede ke smrtelné nervové nemoci." - k tomuhle bych rád viděl nějaký další odkaz.
Ale osobně mi to spíš přijde, že se někdo chystá na násilnou likvidaci zbytků demokracie nebo válku. Každopádně, jestli se něco semele, tak to bude stát za to [pláč]

198728

27.08.2009 10:21

Vymazali jste si cookies? Opravdu?

RE: Nějak se mi to nedaří...

Mrkva 94.?.?.?

Jestli můžu reagovat (ale je nesmysl se hádat).
Ten chmod (odebrání všem uživatelům práv pro čtení i zápis) má tu výhodu, že není nutné instalovat žádné rozšíření do FF (které zvýší využití paměti, prodloučí načítání...). Ale samozřejmě Better Privacy poslouží také [smích]
A ta chybová hláška je z nějakého správce balíčků (apt-get či aptitude, verze pro Ubuntu).

198769

24.11.2009 20:06

Pro děti jen to nejlepší

RE: rodinny lekar a imunita

Mrkva 78.?.?.?

Zajděte za nějakým narkomanem nakaženým hepatitidou B, HIV a dalšími svinstvy a pujčte si od něj nádobíčko. A za pár měsíců si povíme jak je to s tou psychykou [smích]

205641

10.12.2009 19:17

Osvobozen!

Gratulace

Mrkva 78.?.?.?

Gratuluji! Ve zprávách ČT jste se dostal hned za odsouzené z Národní strany za předvolební klip a nějaký článek! [bliji]
Ale jinak samozřejmě držím palce i dál.

206692

Myslis si ze 2x rocne kupovat si novu plazmovu televizu ta spravi stastnejsim? Myslis ze ta spravy statnejsim travit cele hodiny v praci produkciou nejakych sraciek aby si si potom mohol kupit nejake dalsie sracky od inych ludi?
Někoho možná ano. Je proto ten špatný a nemá na to právo?

207396

24.12.2009 13:37

Několik vánočních postřehů

Technická poznámka

Mrkva 94.?.?.?

všichni víme, že mobil se dá přepnout tajně na příjem a odposlouchávat tak vše, co se v jeho okolí děje. Poznat to skoro nelze, mobil přitom zůstává zdánlivě vypnutý. Říkám skoro. Částečnou indikací, že něco není v pořádku, je to, že se baterie odposlouchávaného mobilu vybíjí mnohem rychleji než by měla.
Nedá - z principu fungování to prostě není možné. Rychleji vybíjející se baterie má jiné, jednodušší, příčiny jako např. staří baterie nebo nízká okolní teplota.

207913

24.12.2009 15:56

Několik vánočních postřehů

RE: Technická poznámka

Mrkva 94.?.?.?

Naštěstí mám pravdu - ve chvíli, kdy je telefon vypnutý nemá jak obdržet signál, že se má probudit a přejít do hypotetického režimu "štěnice" - části zodpovědné za komunikaci se sítí jsou bez elektřiny.
Ve chvíli, kdy by byl zapnutý a obdržel tento signál pro přepnutí do režimu "štěnice", musel by zůstat připojený k síti (odposlech by musel probíhat jako hovor nebo datový přenos). Takový mobil by tedy způsoboval elektromagnetické interference (přeskakování obrazu na CRT monitorech, "bzučení" v rádiu/přehrávači atp.) - a těžko budu věřit tomu, že by si toho nikdo nikdy nevšiml.

207929

24.12.2009 17:37

Několik vánočních postřehů

RE: Technická poznámka

Mrkva 94.?.?.?

Zvláštní - já pro změnu vím, že tenhle problém technicky zvládnutelný není - tedy pokud v tom telefonu není zabudovaná standardní štěnice vysílající např. na VKV. Popsat, jak se příkaz do telefonu dostane neumí nikdo - protože nedostane [mrknutí jedním okem]
A ne, vypnutý telefon skutečně nekomunikuje se základnami a ne, skutečně není možné odečítat polohu vypnutého telefonu.

207939

24.12.2009 17:54

Několik vánočních postřehů

RE: Technická poznámka

Mrkva 94.?.?.?

Vám také hezké vánoce! Ono odhalit štěnici v mobilu není až takový problém - a to by si žádný výrobce nerisknul.
Mimochodem, co vás vede k přesvědčení, že vypnutý telefon komunikuje se sítí? Zkuste porovnat dobu výdrže baterie ve vypnutém telefonu a v telefonu v pohotovostním režimu.

207942

26.12.2009 13:58

Několik vánočních postřehů

RE: Velký bratr naslouchá!!!!

Mrkva 94.?.?.?

Všechen elektronický provoz permanentně zaznamenáván? Člověče, víte vůbec o čem to mluvíte? NIXem (českým peeringovým centrem) proteče přes 50GB za VTEŘINU! To jen za jeden jediný den tvoří 4 320TB. To je neuvěřitelných 1 576 800TB ročně. Data musíme zálohovat, takže velikost*2=3 153 600TB. Kdybych takové pole stavěl dnes, potřebuji min. 1 576 800 disků (největší dnes dostupné jsou 2TB) á 6000Kč=9.5mld Kč za disky. Kvalitní 1U NAS server do racku přijde na 25tis. Kč a pojme čtyři disky. Tedy necelých 10mld za NAS servery.
Slušná cena, nemyslíte? A to nemám náladu počítat spotřebu, náklady na údržbu, uskladnění, chlazení apod.. Jen tak mimochodem, do největších rackových skříní se vejde 48 serverů - tedy potřebujete jich celkem přes 8000. Jedna skříň zabírá plochu cca 8000cm^2. Pokud by se umístily vedle sebe, bez jakýchkoliv průchodů, zaberou přibližně plochu fotbalového hřiště. A to jsou data jen za jeden jediný rok. Pořád tomu věříte?

208032

28.12.2009 11:57

Několik vánočních postřehů

RE: Dotaz

Mrkva 94.?.?.?

Pracuje to jednoduše - statistika. - http://www.radiotv.cz/p_tv/t_technika/jak-vlastn-funguj-peoplemetry/

208196

21.01.2010 19:14

Jak elity ovládají svět

RE: Můj pohled se většině nebude líbit.

Mrkva 78.?.?.?

Nedá mi to nereagovat...
ad 1. Jak to? To, že někomu přeje, "aby chcípl na rakovinu" přece neznamená, že když "na ní chcípne", tak za to může ten, co mu přál.
ad 2. nedokazuje to naprosto nic.
ad 3. jak sama sobě více vládla? že by třeba místo kletby vzala kulomet a šla si to vyřídit jinak? [smích]
ad 4. Tohle mi dost vadí na většině (v cokoliv) věřících lidí. Ta strašná netolerance a opovrhování jinak smýšlejícími lidmi. Proč ateisté také nechtějí vybít všechny ty "věřící psy", nepořádají nějaké vědecké "křížové války", neurážejí věřící?

210145

22.01.2010 01:21

Jak elity ovládají svět

RE: Můj pohled se většině nebude líbit.

Mrkva 78.?.?.?

Nic ve zlém, ale... Více než 400 let před Buddhou mluvila Bible o životní síle.. Tohle je naprosto zoufalá chyba... Bible a PŘED buddhismem? Doporučuji si zopakovat dějepis. Jak pak může kdokoliv brát zbytek vašeho komentáře vážně, když prokážete takovou fatální neznalost?

210195

22.01.2010 01:29

Jak elity ovládají svět

RE: Můj pohled se většině nebude líbit.

Mrkva 78.?.?.?

Zajímavý pokus o jakousi logickou dedukci. Nicméně...
Vykazují i velmi podobné až shodné osobnostní rysy i tendence, ale často se liší v některých charakterových vlastnostech až jakoby antagonisticky už od velmi raného dětství, ač jejich výchova probíhá zpravidla v duchu "jeden jako druhý". Čím to? No, to jsou věci, které DNA nekóduje
Ne, tohle DNA skutečně nekóduje. Na Vaši otázku "Čím to?" se dá odpovědět naopak velmi snadno právě tou shodnou výchovou - jedno z dvojčat se může začít "natruc" projevovat opačně. Ten váš "jediný logický závěr" není ani logický, ani jediný a i o tom závěru by se dalo pochybovat.

210196

22.01.2010 01:49

Jak elity ovládají svět

RE: Můj pohled se většině nebude líbit.

Mrkva 78.?.?.?

logika zákona karmy je matematicky přesná Co prosím? Matematika je jedna z nejexaktnějších vět - ne li ta nejexaktnější. Základem mat. (formální) teorie jsou axiomy - které musí být vnitřně bezsporné a nezávislé. Tedy buď jste tzv. "zákon karmy" označil za axiom (což je nesmysl) a nebo je potřeba formálně dokázat jeho existenci - a pokud toto dovedete, jste génius (a nechápu, proč jste to ještě nepublikoval).
A pokud už přistoupím na to, že nějaká nehmotná duše existuje, co má sakra společného se zákonem zachování energie, tedy fyzikální, zákonem, který se týká výhradně reálného (fyzického) světa?
A ohledně toho popírání a toho, že chcete hodnověrný důkaz, že reinkarnace neexistuje - u racionálně uvažujících lidí bývá zvykem, že pokud vkládáte nový element (reinkarnaci) do existují teorie (lidského pohledu na svět), měl byste být schopen prokázat, že něco takového skutečně existuje a ne chtít po ostatních, aby váš názor vyvrátili. Nebo vy snad máte důkaz, že neexistují neviditelní růžoví jednorožci?

210197

22.01.2010 12:08

Jak elity ovládají svět

RE: Můj pohled se většině nebude líbit.

Mrkva 78.?.?.?

Ano, Bible není dílem Ježíše (což také nikde netvrdím). A ano, Starý zákon může být starý až 1500 let přnl. Ale Bible jako taková existuje až od 4. století n.l.

210237

22.01.2010 20:16

Jak elity ovládají svět

RE: Můj pohled se většině nebude líbit.

Mrkva 94.?.?.?

Pokud budu akceptovat že energie se nedá ztratit pouze přemněnit, musí existovat dál
Ale smrtí nedojde ke ztrátě elektrické energie - "jen" přestane fungovat její zdroj (sodíko-draslíkova pumpa) [smích]
Musím říct, že jsem rád za to, že jsem na gymnáziu dostal všeobecné vzdělání a nenechám se nachytat na tyhle rádoby "vědecké" nesmysly. To o těch vibracích nebudu komentovat... ale chtělo by to doložit nějakým opravdu seriózním a nezávislým zdrojem.

210267

22.01.2010 20:55

Jak elity ovládají svět

RE: Můj pohled se většině nebude líbit.

Mrkva 94.?.?.?

ZKUSTE SE VE SNU PODÍVAT NA SVÉ RUCE.
Nebudete tomu možná věřit, ale fenomén lucidního snění je vědecky prozkoumán a prokázán. (Tím ale bylo i zjištěno, že se nejedná o nic nadpřirozeného).

210275

23.01.2010 01:28

Jak elity ovládají svět

RE: Můj pohled se většině nebude líbit.

Mrkva 94.?.?.?

Energetický vampirismus? To je dost dobře vysvětlitelné obyčejnou psychikou. Ale to už jsme opravdu dost offtopic.

210300

23.01.2010 16:39

Jak elity ovládají svět

RE: Můj pohled se většině nebude líbit.

Mrkva 94.?.?.?

Nevím jak vy, ale raději se v polovině života dozvím, že jsem se v něčem pletl, než abych žil celý život ve lži.

210349

23.01.2010 22:15

Jak elity ovládají svět

RE: Můj pohled se většině nebude líbit.

Mrkva 94.?.?.?

Pokud máte kapacitu alespoň na populárně vědecké video (pro prostinké lidi), tak zkoukněte toto.
Ach jo, to jsou demagogické žvásty... Skutečně pro prostinké lidi - každý, kdo trochu myslí se tím videem nenechá nachytat.

210387

24.01.2010 16:32

Jak elity ovládají svět

RE: Můj pohled se většině nebude líbit.

Mrkva 94.?.?.?

Tak předně - nejsem žádný vědec [vyplazený jazyk] Nicméně, v tom videu moc argumentů není - je to spíš taková snůška nesmyslů, lží a polopravd (a ješte proložená citáty z nějaké fantasy literatury [smích])))
Víte, ono tahle argumentace "neumíme to vysvětlit, tak to stvořil bůh" se už mnohokrát v historii prokázala jako falešná. "Nevíme, co bylo před velkým třeskem" - tak to byl určitě bůh!
"Chybí nám nějaké spojovací články mezi jednotlivými druhy" - evoluce neexistuje, stvořil nás bůh!
A teď to zkuste srovnat se starověkem - "Třese se zem, nevíme jak je to možné - určitě za to může bůh"
"Z nebe se snesl blesk a zapálil Frantovi stodolu - nevíme o co jde, tak je to určitě boží hněv!"
Věříte, že blesk, zemětřesení, déšť je boží dílo? Ano? Pak diskuze nemá smysl. Ne? Pak nechápu, proč když najednou nedokážeme my něco vysvětlit to okamžitě házíte na boha. [smích]

210487

30.01.2010 01:12

Získává Izrael na Haiti lidské orgány?

Důkaz?

Mrkva 94.?.?.?

A je toto tvrzení nějak dokázané, nebo se jedná jen o (možná propagandistickou) spekulaci?

210998

24.02.2010 22:16

Výlov rybníku 2009 – legalizovaný masakr ryb!

RE: my, barbaři

Mrkva 78.?.?.?

No, pokud máte vy a Bible pravdu, a skutečně existuje jakýsi Bůh, který stvořil zemi a člověka pak nám nemá co vyčítat (Genesis): Bůh stvořil člověka, aby byl jeho obrazem, stvořil ho, aby byl obrazem Božím, jako muže a ženu je stvořil.
Tedy Bůh chtěl, abychom se tak chovali - jednoduše proto, že se tak chová taky. A pokud to tak Bůh chtěl, proč z toho mít těžkou hlavu? Plníme jen jeho příkazy.

Pokud pravdu nemáte,Bůh neexistuje a člověk je produktem evoluce, pak člověk jako v současné situaci vrcholný predátor má moc nad ostatními živočichy - tedy je to opět v pořádku. Nebo snad myslíte, že když se někde v přírodě neozbrojená střetnete třeba s medvědem tak medvěd bude přemýšlet, jak vás co nejhumánněji zabít nebo dokonce jestli náhodou nemáte právo na život?

213448

24.02.2010 23:57

Výlov rybníku 2009 – legalizovaný masakr ryb!

RE: my, barbaři

Mrkva 78.?.?.?

Co se Boha týče,Bůh stvořil,ale my většinou jen ničíme.Takže, jeho obrazem jistě nejsme, pane Mrkva.
Pak ovšem docházíme ke sporu: Bůh většinou tvoří - Bůh stvořil člověka ke svému obrazu (z bible) - člověk většinou ničí. Tady něco nesedí... [smích]

U těch ryb a kuřat rozhodně nemám pocit ohrožení,takže je jistě dost času přemýšlet, jak zprovodit živočicha ze světa pro můj hladový žaludek co nejhumánněji.
Na tom není nic špatného - myslíte snad, že rybáři ty ryby schválně trápí?

213459

25.02.2010 01:40

Výlov rybníku 2009 – legalizovaný masakr ryb!

RE: my, barbaři

Mrkva 78.?.?.?

Sice už jsme dost offtopic, nicméně nedá mi to nereagovat - vlastní rozum máme naštěstí, nikoliv bohužel - nebo byste chtěl abychom byli slepé nemyslící ovce?

Ono by bylo krásné, kdyby ryby byly loveny tak, aby žádná necítila žádnou bolest, aby neexistovaly drůbežárny, aby dobytek na jatkách vůbec netrpěl, aby člověk nespaloval fosilní paliva, neměnil ráz krajiny atd... Ale chtěl byste žít jako ve středověku, vzdát se všech civilizačních výhod, elektřiny, plynu, silniční a železniční dopravy nebo třeba jen zaplatit za jídlo desetinásobek současné ceny výměnou za to, že to zvíře netrpělo, když ještě bylo živé?

Já jako ateista boha, Boha, Alláha ani nikoho jiného z ničeho neviním - jen jsem si dovolil ukázat že není možné zároveň hanět lidstvo a věřit obsahu Bible.
Než budu obviněn z náboženské nesnášenlivosti, vezměte prosím v úvahu fakt, že já tu nikde netlačím racionální názory - na rozdíl od věřících, kteří sem Boha neustále protlačují.

213464

25.02.2010 01:56

Výlov rybníku 2009 – legalizovaný masakr ryb!

RE: my, barbaři

Mrkva 78.?.?.?

Víte, tohle environmentalistické přirovnání "zvířata nezabíjí pro radost" nesnáším. Ono zvířata se po mozkové stránce od lidí poměrně dost liší - a pokud se nepletu, pocity jako radost u nich zatím nebyly prokázány. Nicméně, pokud už na to přistoupíme - to si vážně myslíte, že zvířata nezabíjí "zbytečně"? Proč jsem musel odklízet z rohožky před domem zdechliny myší, které tam natahala kočka? Proč pes/kuna/nějaká jiná šelma klidně vybije všechny slepice v kurníku? Proč kolikrát pár vlků zadáví menší stádo ovcí?

213466

06.03.2010 19:54

Cigarety a farizejstvo

RE: Něco v těch cigaretách je...

Mrkva 94.?.?.?

Mohu se zeptat, proč žádný rozbor tuto "látku", ať je to co je to v cigaretách nezjistil?

214240

11.03.2010 19:11

Spotřeba tzv. „pokusných zvířat“ v ČR 2008

Ach jo

Mrkva 78.?.?.?

Tihle "ochránci zvířat" mi poslední dobou jdou neskutečně na nervy. Člověk zabíjí zvířata aby mohl žít? A co je na tom sakra špatně? Neříkám to poprvé - ale když potkám hladovou šelmu (tygr, lev, medvěd...) tak mě taky bez nějakých "morálních zábran" zabije a sežere.
A abych řekl pravdu, docela by mne zajímalo, zda tito samozvaní "ochránci" nepoužívají žádné léky, protože většina léčiv, jak je známo, se testuje na zvířatech. Nebo by snad byli raději, aby se testovalo na nich? [bliji]

214594

11.03.2010 19:17

Spotřeba tzv. „pokusných zvířat“ v ČR 2008

RE: Bez vědy to nejde,

Mrkva 78.?.?.?

"Přírodním způsobem" (ať už je to, co je to) žili i lidé ve středověku - a pokud se dobře pamatuji, průměrná délka života tehdy byla cca 30 let. A to nemluvím spoustě dalších faktorů ovlivňujících kvalitu života [smích]

214595

12.03.2010 00:33

Spotřeba tzv. „pokusných zvířat“ v ČR 2008

RE: Bez vědy to nejde,

Mrkva 78.?.?.?

Kroniky, záznamy, literatura? [smích]
A jediné, co chci říct je, že ve středověku byste se pravděpodobně té padesátky nedožil.
Zvíře vás na potkání sežere, pokud má hlad - tedy zabije aby samo přežilo. Člověk dělá to samé. A je na tom něco špatně?

214618

17.03.2010 19:19

Zaseknutý plynový pedál u Toyoty – další hoax?

RE: Nazmysel

Mrkva 78.?.?.?

Když vypnu zapalování, tak se volant NEzamkne - zamkne se až když vytáhnu klíček. Mimochodem, tahle závada se mi stávala u Citroenu Xsara (kobereček chytil plynový pedál, když jsem ho sešlápl až na podlahu). Sešlápnout spojku, blinkr, zastavit u krajnice a kobereček narovnat. Ale fakt je, že u těch novějších skoro-plně-automatických zrůd to může být problém.

215221

17.04.2010 01:39

Kdyby, kdyby, kdyby…

Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

To je zase snůška nesmyslů. Určitě mi budete schopen odpovědět na otázku, proč pokud současný systém tak protěžuje nejbohatší skupiny obyvatelstva, proč je zároveň bere nejvíc u huby? Abych jen neplácal, tady jsou konkrétní čísla: zaměstnance s nadprůměrnou mzdou, řekněme 100 000Kč/měsíčně hrubého zaplatí v současném systému na daních měsíčně 29 000, tedy více, než je průměrná mzda v ČR (a jeho zaměstnavatel odvede státu ještě dalších skoro 35 000). Přijde vám to spravedlivé? Mě tedy ne.

Mimochodem, jak tady zmiňujete ty bezdomovce... Řeknu vám jednu veselou příhodu.
Vloni na podzim jsem si na Václavském náměstí v Praze poprvé všiml celkem sympatického chlapíka s transparentem s textem něco jako "soudy a exekutoři mě okradli..., pomozte". Tehdy jsem si (já vůl) říkal, že se klidně může jednat o oběť nějakého justičního omylu (a přiznejme si, i v téhle zemi se občas nějaký stane) a bylo mi ho i docela líto. Jenže druhý den jsem ho tam viděl zase. A takhle den co den, každý týden. To samé lidé, co prodávají třebas Nový prostor. Většinou žijí z příspěvků nás ostatních, ne protože musí, ale protože jim to tak vyhovuje. Ten, kdo se do průšvihu dostane nechtěně se z něj zase zpravidla dokáže dostat - konec konců, to je smysl sociálních dávek - pomoci lidem, aby se dostali zase zpátky.

Ale víte, co je na vašem textu to nejsmutnější? Že odsuzujete ty "elity", které dělají jen to, co každý normální člověk - snaží se žít co nejlépe. Že mají peníze? No a co. Vždyť k nim přišli legální cestou, proč by je nemohli mít? Dnes ve vyspělém světě neexistuje nic jako kastovní systém který by člověka omezoval jen na základě toho, jak/kde/komu se narodil - každý dostane do začátku dvě ruce, dvě nohy, hlavu a je jen a jen na něm, jak s tím naloží.

217335

17.04.2010 12:58

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Těch 100k byl jen příklad. Ale snad jasně vidíte, že čím větší příjem, tím víc člověk platí na daních.
Ano, elity přišly k majetku legální cestou - nebo se alespoň nepamatuji, že by někdy někdo z těchto "elit"byl odsouzen za majetkové trestné činy [smích]

217365

17.04.2010 14:48

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Ach jo, To jste opravdu takový primitiv, že hned musíte urážet? A ano, zbytky kastovního systému v indii zatím zůstávají, ale nic jako kastovní systém (resp. v Evropě dělení na trojí lid) už ve vyspělém světě neexistuje.

217369

17.04.2010 17:57

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Nevím, proč bych měl být naivní. Ten článek mi skutečně přijde jako snůška nesmyslů, určitě není "velice přesný". To, co jsem tu napsal je můj názor. Nemusí se vám líbit a pokud nejste schopen přijmout trochu reálnější pohled na svět než "všichni a hlavně židozednáři a gayové se proti nám spikli", neodsuzujte ty, co paranoiou netrpí.

217380

17.04.2010 20:19

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Tak za prvé - loophole není nějaký vynález, ale anglický termín pro "obcházení zákona" [smích] Opět - to může dělat kdokoliv, bez závislosti na výši příjmu dotyčného. A jinak - i to, že daně rostou do určité velikosti příjmu beru jako nespravedlnost a diskriminaci těch schopnějších. Nebo snad chcete říct, že náklady státu na péči o člověka vydělávajícího 300 tisíc budou 10x vyšší než náklady na člověka vydělávajícího 30 tisíc?
Za druhé - v současnosti platí NAŠTĚSTÍ presumpce neviny. Tedy na člověka musí být pohlíženo jako na nevinného do doby, než je pravomocně odsouzen. To co tvrdíte vy je stejné, jako kdybych já prohlásil, že jste zabil sousedku Novákovou. Že o tom neexistují záznamy? Však vás přece nechytili, nebo jste policisty uplatil, nebo, nebo, nebo.... Už chápete kam tím mířím?

217391

17.04.2010 20:30

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Nevím, proč se navážíš do mých předků (argument ad-hominem?). Nevím, kam patřili a abych řekl pravdu, je mi to jedno. Jejich život je jejich a můj je můj.
Ohledně těch bezdomovců - jak si myslíte, že se člověk stane bezdomovcem? Většinou lidé přichází o majetek, protože a) propadnou drogám/automatům b) půjčí si na dovolenou od Providentu a zjistí, že nemůžou splácet. Takové lidi zařazuji do skupiny "dobrovolně bezdomovcem", protože v obou případech vědeli, co je čeká.

217393

17.04.2010 20:39

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

> No ale taky mu proti normálnímu smrtelnikovi víc zůstane,
>ne? Nebo si fakt myslíte, že člověk vydělávající milion
>měsíčně, když zaplatí na daních půl milionu je na tom
>hůř než nešťastník kterej vydělá 15 tisíc a platí jen
>20% daň?
Není na tom hůř, to je snad jasné - ale zároveň se nabízí otázka, proč by měl platit víc než ten, co vydělává 15 tisíc. Ok, ať zaplatí víc na sociálním/důchodovém pojištění a nemocenské - ale pak ať dostává stejný podíl v důchodu/jako nemocenskou/jako nezaměstnaný.

>Jasně, hájíte svoje a chápu to. Kdybyste byl v
>situaci toho druhýho bylo by to jinak, že. Jo, koukat
>především na svůj prospěch, to je ta správná cesta.
No, nedá se říct, že bych si žil nějak nad poměry. Ale nevím, proč bych měl dostávat kvůli státnímu přerozdělování peníze těch, kteří jsou schopni si vydělat víc.

>Ten zákon na výpočet důchodů co teď v Kocourkově boháči sami
>sobě schválili mluví za vše.
Závidíte? (Viz co jsem psal nahoře - pokud člověk platí jako důchodové pojištění procentuelní podíl ze svého příjmu bez jakéhokoliv omezení, není sebemenší důvod, proč by podíl příjmu, který dostává v důchodu měl být shora omezený.

>Jako vtip perfektní!
Jak jsem tu už psal - platí tu princip presumpce neviny kterým by se měl každý řídit [smích]

217394

17.04.2010 20:45

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly mluvíte Vy

Mrkva 94.?.?.?

No, přednášku pana socialisty Kellera jsem měl tu smůlu vyslechnout. Základní problém pavěd jako je sociologie nebo psychologie je ten, že daný "vědec" strašně často protlačuje svůj názor jako obecnou pravdu. Zrovna u pana Kellera je to nádherně vidět. Doporučuji prostudovat nějaké _nezávislé_ zdroje. A jen se zeptám - kdo že patří mezi těch 300 nejbohatších, co ovlivňují svět? Podle vás určitě i mají zmanipulovanou každou jednotlivou volební komisi, každý jednotlivý úřad na ministerstvu a každého jednotlivého politika, že? Víte, problém těhlech konspirací je v tom, že by se to dřív nebo později "vykecalo" - zvlášť u nás.

217396

18.04.2010 20:42

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly mluvíte Vy/ Typický tupý modrák, ktorý predvádza

Mrkva 94.?.?.?

Ach jo. Osobní invektivy sem netahejte - já vás taky neurážím. Tak jen věcně: když zmiňujete tu "modrou" - nejsem členem žádné politické strany a ODS jsem nevolil a volit nebudu.
A nevím, co je chazarského na nicku Mrkva - (a opět mi to nedá abych vás nevyvedl z omylu-nejsem žid, křesťan, buddhista, ani jiný náboženský fanatik [smích]

217446

18.04.2010 20:53

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

"Těsně" vedle. Jak už jsem psal výše, nejsem volič ani jedné ze jmenovaných stran (a ani nějaké jim příbuzné). Jo, trefil jste, že jsem svobodný, ale to je tak všechno. Informatik, ve volném čase studující, žijící v lehkém nadstandardu a dál se rozhodně neženu - peníze přece jen taky nejsou všechno. A na nějakou svoji vyvolenost rozhodně nevěřím. [smích]

217448

18.04.2010 20:55

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

> "Stěžovat si ale mohou právě u svého korporátního zaměstnavatele, který ač má zdaleka nejvyšší zisky ze všech, neplatí daně téměř žádné"
A zdalipak víte, že prakticky stejnou částku, jakou odvádí zaměstnanec na daních odvádí i zaměstnavatel? [smích]

217449

18.04.2010 21:00

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Ahoj.
No, nechtěl jsem, aby se tu diskuze zvrhla ve flame "levice vs pravice", ale co se dá dělat... A to jsem jen napsal, že nesouhlasím s obsahem toho článku a pokusil se sem vnést trochu racionálního uvažování. No ale díky za podporu.

217450

19.04.2010 13:57

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly mluvíte Vy

Mrkva 78.?.?.?

Ale ale, pane Franku, k osobním útokům se snižují pouze ubožáci, kterým došly logické argumenty.

217485

20.04.2010 13:41

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

Mrkva 78.?.?.?

Nejde aplikovat? V tom případě, kdo rozhodne co je/bylo legální a co ne? Vy!?

217516

27.04.2010 01:12

Novodobá inkvizice II.

RE: mam byt prekvapeny

Mrkva 94.?.?.?

>Mám podobnou zkušenost s portálem Aukro.cz, kde jsem nikdy nic nevydražil a jen za registraci, kterou jsem tam před dvěma lety udělal jsem minulý týden musel exekutorovi zaplatit 10 000,- Kč

Vím, že je to z mé strany pořád omílané, ale nechcete se rozepsat? Tohle by mě vážně zajímalo.
Díky

218042

13.05.2010 15:37

Nové zemětřesení na Haiti: Vražedný dárek Monsanto haitským farmářům

RE: Nejhorší na tom je

Mrkva 94.?.?.?

>Až Monsanto začne Haiťany likvidovat kvůli nesplácení, či kvůli porušení nějakých nesmyslných ujednání, tak se jen pokrčí rameny a půjdeme koukat na olympiádu nebo nějakou vyprsenou slečnu v úžasném seriálu.
A co by lidé podle vás měli dělat? Je záležitost těch farmářů, jestli odeberou GM semena nebo ne. To je pro mě asi na stejné úrovni, jako obhajovat blba, co si půjčí od HomeCredit, když zjistí, že nemůže splácet, tak si na splátky půjčí od Providentu a když ani to nepomůže nadává exekutorovi do zlodějů.
>K tomu si dáme nějakou tu jedovatou lahůdku, zapijeme jedovatou limoškou, nadechneme se spadu, polkneme jedovatý prášek na bolístku a když to přežijeme, tak dostaneme preventivní vakcínu proti ufonské chřipce, která náhodou propukne v několika hlavních městech naráz.
Ok, co odle vás máme jíst a pít? [smích]
>Ústava se změnila na toaletní papír korporací a jejich loutek a negarantuje nám nic, zato může být obratem použita proti nám.
Základní jádro ústavy (a LZPS) se od revoluce nezměnilo. Hm? [smích]

219222

Omlouvám se za offtopic, ale chtěl bych se Vás zeptat, jak se z vysokoškolsky vzdělaného člověka (a ještě navíc v technickém oboru) stane astrolog? [smích]
Díky za odpověď

219223

13.05.2010 22:25

Nové zemětřesení na Haiti: Vražedný dárek Monsanto haitským farmářům

RE: Nejhorší na tom je

Mrkva 94.?.?.?

Ach jo, lidi... Problém je v tom, že se tu s železnou pravidelností objevují články obviňující velké korporace z toho či onoho a diskutující jen přitakávají, bez jakéhokoliv kritického názoru, tak se sem snažím občas vnést trochu jiný pohled. Vadí vám, že s Vámi někdo nesouhlasí?
Tohle není ten Zvědavec, kterého jsem měl rád.

219247

>Tam, kam to však v tomto ohledu dotáhla jedna z indických astrologických škol, je docela síla - tam dokonce vědí, kdo si pro horoskop přijde, a mají jej pro něj připravený již několik století.
Jen tu pro zajímavost okopíruji šablony z wikipedie:
>This article's factual accuracy is disputed.
>This article has been nominated to be checked for its neutrality.
>This article needs additional citations for verification.
Takže se zcela určitě jedná o objektivně psaný článek [mrknutí jedním okem]

>Na horoskop se dá pohlížet jako na pojmenování možností, které člověk má, stejně jako na řetěz, který si člověk uváže na nohu.
No, vzhledem k tomu, že každý člověk má prakticky nekonečné množství možností, co dělat a ne, tak pokud bude brát ohled na horoskopy (které i když jsou psány tak obecně, aby se v nich každý našel), vždy dojde ke zúžení jeho možností.

Ty citáty z Matrixu snad ani nemá cenu komentovat... Stavět filozofii na populárním filmu... [velký smích]

>Srovnám-li si ho se současnou mocí médií a ideologií, daní a zákonů, pak mám za to, že žijeme v iluzi svobodné volby. Jsme podvědomě programováni a neumíme se od tohoto vlivu izolovat.
Omyl. Máte svobodnou vůli média a ideologie ignorovat, odejít žít do kláštera, do hor, nebo se jen tak toulat po světě. Fakt je, že cokoliv z toho a spoustu dalšího _MŮŽETE_ udělat je dostatečný důkaz toho, že svobodná vůle existuje - kdyby neexistovala, tyhle možnosti tu nemáte. (Fakt, jestli svobodná vůle existuje i z pohledu moderní fyziky (zvl. kvantové teorie) ponechám stranou).

>"Kauzalita – nedá se jí uniknout
Co máte pořád s tou kauzalitou? Kauzalita je základní princip, že důsledek následuje až po příčině, nikoliv obráceně a definice příčiny a následku. To je jako snažit se utéct před reálným číslem nebo množinou.

>Buddhismus tuto kauzalitu-karmu-zákon akce a reakce ruší. Odmítá hrát Hru, nechává kauzality vyhasínat.
Co prosím? Jak nechat vyhasnout kauzalitY? Kauzalita je jeden obecný princip. Nebo necháváte vyhasínat již zmíněná realná čísla, množiny, přímky, kružnice? A jde to vůbec? [překvapení] A co s tím má společného třetí Newtonův pohybový zákon?

219275

14.05.2010 11:35

Nové zemětřesení na Haiti: Vražedný dárek Monsanto haitským farmářům

RE: Konecnym vysledkem lidske inteligence je smrt a nebo

Mrkva 94.?.?.?

Ono to nejsou obojky kolem krku [smích] Ale buď na zápěstí nebo u kotníku [smích]
Nicméně, pořád mi přijde lepší obojek, než sedět v kriminále - protože ač jsem zavřený doma, pořád můžu udržovat kontakty s normálními lidmi.

219276

13.07.2010 01:46

Svědectví

RE: Jednoduchý recept - vegetariánství!

Mrkva 94.?.?.?

>Jatka a především porážka zvířat je otřesná podívaná!
A co teprve žně! Ty stovky a tisíce nebohých rostlinek, podťaty, prohnány šíleným strojem nechány jen tak, vykrvácet.

223937

13.07.2010 03:30

Svědectví

RE: Jednoduchý recept - vegetariánství!

Mrkva 94.?.?.?

Dovolím si upozornit, že lidé před nedávnem nevěřili, že zvířata cítí bolest. Pokud učiníme podobné zjištění i u rostlin, co budeme jíst pak?
Mimochodem, nevím, co mají všichni s tou "maso je fuj" agitkou - pokud v přírodě potkáte nějakou šelmu, to, jestli cítíte bolest nebo ne bude to poslední, co ji bude zajímat - lidé se to snaží dělat alespoň tak, aby způsobovali co nejméně utrpení.

223941

13.07.2010 17:26

Svědectví

RE: Nespravny smer argumentov

Mrkva 94.?.?.?

Vegetariánům bych navrhl, aby se večer před spaním zamysleli, proč ustrnuli při nekonzumaci masa? Vždyť mohou jít ještě dále - nejíst ani rostliny, ba ani nedýchat (aby náhodou nepozřeli nějaké mikoorganismy). Nebo ti nemají právo na život? Vegetariánství jako takové je dost pokrytecké - vybírá si, co pozře a co ne a pohlíží na to zásadně svojí zvrácenou etikou - nehýbe se to, můžu to sníst.
>A ked si tuto otazku zodpovedia, nech ustupia o krok naspat, a polozia si otazku, cim tak zasadnym sa lisia zvierata od nas, ze si nezasluzia ziadne ohlady, len bezozbytkove spacovanie a konzumaciu?
Nijak - jak lidé tak zvířata jsou jen a pouze biochemické stroje - ale všimněte si, že lidé na zvířata ohledy berou - a rozhodně častěji, než zvířata na lidi. A někdo holt musí stát na vrcholu potravní pyramidy.
>Nepochybujem, ze sa nam to i vracia, nie cez nejaku mysticku karmu,
Já o tom pochybuji, protože nic jako "mystická karma" neexistuje - pokud tedy nemyslíte ten plynový průtokový ohřívač vody.
>
P.S. NEdavno som cital, ze snad v Belgicku je pred uzakonenim "pochovavanie" tak, ze mrtvolu rozbustia v luhu draselnom, a potom v extremnom pripade vypustia do kanalizacie. Skvele. Este lepsie, keby sa naslo nejake priemyslove spracovanie pre tento "odpad". Akoze sa aj urcite najde. Mozu to pridavat do kostnej mucky pre kravy... a kruh sa uzavrie.
No, uzákoněno to nikde v Evropě zatím pokud vím nebylo. Ale co konkrétně se vám na tom nelíbí? Okamžikem smrti ustává mozková aktivita a člověk jako osoba přestává existovat - zůstává jen hromádka sacharidů, lipidů, proteinů a dalších chemických látek. Já osobně bych byl rád, pokud by moje tělo bylo někomu užitečné i po smrti - rozhodně je to lepší, než naprosto zbytečně plýtvat energií na spalování.

223987

14.07.2010 10:09

Svědectví

RE: Vegetariánství není řešení

Mrkva 94.?.?.?

A že není vám nakukal kdo? Můžete to svoje tvrzení "99% toho, co nás učili ve škole jsou nesmysly" nějak dokázat? Ne, co? [smích]

224032

14.07.2010 14:03

Svědectví

RE: Úplně jinak!

Mrkva 94.?.?.?

A můžeme snad za to, že mají mizernou slovní zásobu? [smích]

224043

14.07.2010 15:02

Svědectví

RE: Úplně jinak!

Mrkva 94.?.?.?

Kdyby byly v pr*eli ryby, nemusely by bejt rybníky! Je vám doufám jasné, že takových kdyby se dá vymyslet několik stovek ke každé civilizaci? Já tvrdím, že jestliže nazývají zvířata "osoby, které nejsou lidé" tak to svědčí o jejich mizerné slovní zásobě - souvislost s tím, jakou by měli slovní zásobu nebýt kolonizace mi jaksi trochu uniká [smích]

224046

15.07.2010 22:18

Svědectví

RE: Úplně jinak!

Mrkva 94.?.?.?

>Zdá se, že na to aby měl někdo konečně vyšší kulturu je podle vás nutný ho kolonizovat
Ne.
Jen jsem reagoval na to, že tu předřečník jen tak do vzduchu plácl jak nazývají indiáni zvířata. Tak jsem stejně bez nějaké větší souvislosti s tématem reagoval vtipem. Poté to někdo vzal vážně a už se to veze.
Na nějakém názvu přece nezáleží. Člověk je všežravec, je na konci potravního řetězce tak je normální, že občas nějaké zvíře/animal/osobu-co-není-člověk pozře. Chápu, že někdo živočišnou potravu prostě jíst nechce - ale to neznamená, že má právo to zakazovat ostatním, nebo dokonce moralizovat [smích]
Mimochodem, když už jsme to tu rozjeli, myslíte si, že kdyby byli indiáni kdoví jak vyspělí, tak by se nechali za kolonizace takhle převálcovat? [smích]

224173

13.12.2010 03:30

WikiLeaks: Velký nebezpečný podvod americké vlády

Rejp

Mrkva 94.?.?.?

Dovolím si malý rýpanec...
Vypadá to jako že ve chvíli, kdy WL nepotvrdili žádnou "konspirační teorii" - únosy UFO počínaje, přes 9/11 a chemtrails konče, stali se sami obětí těchto teorií. Zkrátka proto, že nám bourali bábovičku. Ach jo.

234131

15.12.2010 02:32

Je čas pomáhat

Moc smutný příběh

Mrkva 94.?.?.?

A jak jsem z článku vyrozuměl, do trablů spadla nikoliv svou vinou.
vs. Před osmi lety jsem ručila naším domkem kamarádce na hypotéku a nejsem ani vyučená..tenkrát jsem se chytla špatné party.
Ona paní se do toho dostala evidentně vlastní vinou. Nicméně každý si zaslouží druhou šanci.
Trochu odbočím - ony problémy týkající se dluhů jsou docela ošemetné. Na jednu stranu je jasné, že když se dva lidé (resp. dva subjekty, ať nevylučujeme firmy) na něčem dohodnou, tak by svojí dohodu měli dodržet. Pokud se někomu zaručím vlastním domem za dluh někoho jiného musím prostě počítat s tím, že pokud se ten druhý dostane do problémů, tak za něj dluh buď splatím nebo přijdu o dům. Na internetu je plno takových příběhů, kdy někdo vložil svůj majetek do rukou někoho jiného - a přišel o něj. To je holá realita, a v realitě je zkrátka potřeba občas racionálně myslet. A pokud to nedokážu, pak nejsem svéprávný.
Na druhou stranu - co se situací popisovanou v článku? A se stovkami lidí, kteří se dostali do podobné situace? Takhle by lidé končit neměli. Je sice hezké se na někoho složit, ale skutečnou podstatu problému to neřeší - na to by bylo potřeba vymyslet nějaké systémové řešení. Zkuste vymyslet nějaké rozumné řešení, takové, které bude férové k oběma stranám - jak dlužníkům tak věřitelům. Jenže jaké? Mě nic nenapadá. A vás?

234264

29.12.2010 20:47

Proroctví apokalypsy

Žvásty

Mrkva 94.?.?.?

Klasické náboženské žvásty. Proroctví nefungují a nikdy nefungovala. Každý člověk je pánem svého života - ne žádná víla, bůh, neviditelný růžový jednorožec nebo karma - Imaginární přátelé jsou pro děti. Pokud by jen polovina lidí vymýšlející takovéhle hovadiny dělala něco užitečného, pokrok by šel daleko rychleji kupředu.
Mimochodem, žijeme v nejlepší době, jakou lidstvo pamatuje. Važme si toho.

235133

09.01.2011 12:39

Franto, osol to!

Ach jo

Mrkva 94.?.?.?

> Nevědí, že solit nemá smysl tam, kde není sníh.
Má. Protože sůl pak poměrně spolehlivě (než je spláchnuta nebo naředěna pod účinnou koncentraci) zabraňuje vzniku náledí.
> Nevědí, že pokud je sníh, nemá cenu solit, je-li teplota nad nulou
To samé, navíc teplota u země se dost často liší od teploty vzduchu (měřené ve dvou metrech) i o několik stupňů. Navíc se posolený sníh rozpouští mnohem rychleji.
> A nemá cenu solit ani když je teplota nižší než -5°C.
-8°C. Ale to jen tak na okraj. Ono hlavně na ten posolený úsek zasvítí slunce a rázem tam je teplota o něco vyšší a to už na rozpuštění sněhu stačit může.

Ta vrstva soli na kritických místech (zastávky, přechody u křižovatek) mají také své opodstatnění. Ta sůl se tam totiž nasype jednou a pak třeba 14 dní nebo i měsíc (podle intenzity srážek) na to místo nikdo nemusí. Ono totiž nejde v rozumném čase vše posypat.

> Chudáci pejsci
Pokaždé, když vidím tohle, tak se naštvu. Sobecký člověk si pořídí zvíře někam, kam vůbec nepatří. Bez ohledu na to, jak třeba takovému psovi bude, když stráví život v bytě 1+kk v paneláku. Pak přijde zima ke které neodmyslitelně patří sníh a mráz, tedy zasněžené a namrzlé chodníky. Donedávna se tu mohlo solit, tedy chodníky byly neschůdné (občas i nebezpečné) jen když napadlo čerstvě velké množství sněhu. Jenže se ozvali majitelé pejsánků, že jim to rozežírá tlapičky (pejsánkům, ne páníčkům). Takže se zakázalo solit, protože každý hlas se co? No přece počítá! Co na tom, že štěrk pomůže jen na chvíli (pak se odkope do stran a kus ledu je zase kus ledu, na kterém si každou chvíli někdo něco zlomí. Hlavně že pejsánci se mají dobře a můžou dál ochcávat a zasírat město [smích]

235772

02.05.2011 12:14

Tak nám zabili Osamu, paní Millerová

RE: Nevim nevim

Mrkva 147.?.?.?

> Obama v proslovu zněl, že osobně nařídil popravu.
http://www.newstatesman.com/2011/05/bin-laden-qaeda-pakistan-war
Kde? Rychle jsem to proletel ocima a nic takoveho tam nenasel.

243054

02.05.2011 12:41

Tak nám zabili Osamu, paní Millerová

RE: S tou smrtí to asi nebude tak horký (;

Mrkva 147.?.?.?

Ach jo. Tohle je fotka z nejake pakistanske TV, ekvivalentni ceskemu Blesku. Vazne bych to nijak nerozpitvaval.

243063

05.06.2011 11:29

Koupím hezký, moderní mobil. Zn. připlatím za omezenou funkčnost

RE: Samsung moc nevydrzi

Mrkva 94.?.?.?

Zas ten hoax... http://www.youtube.com/watch?v=hliGQWB911s

245553

07.07.2011 00:40

Lichva a hyenismus banksterů povýšily do nové úrovně

Pár připomínek

Mrkva 94.?.?.?

> Základem pro vyrabování chudších států je několik nadnárodních organizací: MMF, Světová banka, BIS a platforma Evropské unie,
Krom EU tyto organizace už nikde nezmiňujete, tak jakýpak základ?

> Přinutíme jednotlivé státy, aby se vzdaly své měny a přijaly jednotné euro. Tím zajistíme, že v případě problému nebudou moci svou měnu devalvovat a povzbudit tak vývoz na úkor dovozu.
Pokud daný stát chce, může z eurozóny kdykoliv vystoupit.

> prostřednictvím tisku (který také mimochodem už vlastníme)...prostřednictvím ratingových agentur (ano, i ty nám patří)
Zdroj by nebyl?

> Je-li zadlužení už dosti velké, začneme veřejně vyjadřovat pochybnosti, zda bude země schopná platit, popřípadě snížíme rating.
Tady zaměňujete příčinu a následek. Neschopnost splácet není způsobena nízkým ratingem ale naopak.

> To má za následek zvýšení úrokové míry, takže půjčky se stanou pro stát dražší. Tím ale je stát nucen si půjčovat ještě více, aby měl na úroky z předchozích půjček.
Tohle není pravda. Státní dluhopisy se vydávají s pevnou úrokovou sazbou - je jasné že úrok bude u nových půjček vyšší (kdo by taky dluhopisy s mizernou šancí na splacení a nízkým úrokem kupoval, že), ale u starých se nezmění.

> Zastavíme tok peněz do země.
Jak? Státní rozpočet nemá ventil "přívod", který by šel jako mávnutím kouzelného proutku zavřít. Jo, může dojít (a několikrát i došlo) k situaci kdy nikdo nechce na území daného státu investovat. Ale těžko můžeme tvrdit, že se někdo rozhodl "zastavit přívod peněz".

> Možnost vystoupit z EU nebo se vrátit ke své měně prostě vyloučíme.
Jak? Jen tak mimochodem, v tomhle konkrétním případě Řecko zůstává v eurozóně z toho důvodu že má skoro jistou mezinárodní pomoc.

> Slíbíme další půjčky jen když se politikové zadluženého státu zavážou, že vyrabují sociální fondy, ožebračí důchodce, okradou střádaly, a hlavně - musí dát do aukcí rodinné stříbro.
A na tomhle je špatného konkrétně co? Pokud někdo chce půjčit a je v situaci kdy nevím zda bude schopen splácet je zcela logické požadovat nějakou formu ručení, případně ho dotlačit k tomu aby svou schopnost splácet zlepšil. Nebo byste snad Frantu Novákovi od vedle půjčil pár tisíc jen na dobré slovo?

> Ministerstvu financí vytunelovaného a ožebračeného státu nabídneme půjčit par drobných, aby mohl stát zaplatit úroky na příští měsíc. Samozřejmě za pořádný úrok.
Jenže víte co? Dané ministerstvo tu půjčku přijmout nemusí [smích]

247468

08.07.2011 13:15

Lichva a hyenismus banksterů povýšily do nové úrovně

RE: Ocekavany krach

Mrkva 94.?.?.?

> Alespon uz vidime, proc je zakazano sirit Protokoly.
Zakázáno? O tom nic nevím, ale šířit prokazatelně falešný dokument a tvrdit o něm, že je pravý není zrovna znak inteligence...

247545

09.07.2011 21:39

Cíl: zničit svobodný internet

Wikileaks a hackeři jako false flag?

Mrkva 94.?.?.?

Nezlobte se, ale tvrdit že Wikileaks a různé hackerské a crackerské skupiny jsou false flag operace může jen člověk neznalý faktů. Chápu že je těžké přijmout že Wikileaks nepotvrdili že ty paneláky si odstřelili američani sami, ale tvrdit že protože to na WL nepotvrdili jsou i WL falešné je už hodně přitažené za vlasy.

Mimochodem, moje informace a zdroje ukazují na to, že WL rozhodně nejsou na ničí straně a naopak jsou pod silným tlakem zvláště západních vlád.

247614

09.07.2011 23:03

Cíl: zničit svobodný internet

RE: kontroluj, ale prověřuj ...

Mrkva 94.?.?.?

>Ty prostory jsem z části viděl jako malý v Prokopském údolí
To mě zajímá - máte o tom nějaké bližší info? (O K-116 mám načteno snad všechno co se dá, stále sháním nějaké bližší info).
>přihlášení do sítě dělá pořád, než vyndáte baterku
Nedělá, experimentálně ověřeno.

247619

30.07.2011 18:01

5000 stromů

Hmm

Mrkva 94.?.?.?

Dovolil bych si pana autora upozornit, že na Šumavě dnes neexistuje nic jako původní les. Ty tzv. původní lesy byly z hospodářských důvodů (vždycky jde o prachy, že?) před několika staletími vykáceny a nahrazeny smrkovými monokulturami. Tyto jsou bohužel dost náchylné k napadení kůrovcem, vichřici a podobně. A teď co s tím? Jsou tu dvě možnosti: jedna je les postupně odtěžit a na jeho místě vysázet les podobný původní skladbě (smíšený), navíc prodej dřeva zaplatí práci. Druhá možnost je les nechat chcípnout a počkat až se během několika desítek let obnoví z náletů - krajina pak bude těch několik desítek let vypadat zhruba jako ta nad Plešným jezerem. A nezlobte se na mě, ale já chci Šumavu živě zelenou a ne mrtvolně šedou.

P.S.:
> Mělo by tedy být jeho povinností přihlížet k názorům jeho zaměstnavatelů (tj. občanů).
Ano, to jistě ano. A proto by neměl dát na to, co si myslí pár ekologistických pomatenců.
P.S.2 (k citovanému článku):
V právním státě není možné aby skupinka fanatiků omezovala vlastníka v tom jak nakládat se svým majetkem.

249493

30.07.2011 18:14

Breivik není superman

Mrkva 94.?.?.?

>Věřím, že kdyby na norském ostrově byli rodiče zabitých dětí a byli ozbrojeni střelnou zbraní,
Souhlas. Bohužel, v Norsku nelze nosit zbraň pro vlastní ochranu.

249497

30.07.2011 20:12

5000 stromů

RE: Hmm

Mrkva 94.?.?.?

Tak v Bavorsku s tím mohli začít o pár let dřív, je známo že za socíku se na životní prostředí moc nehledělo. Jinak, teď jsem byl na Šumavě - a kde se nově sázelo (polomy a podobně) tak taky smíšeně.

249517

08.08.2011 12:48

Řecká krize: řecký státní dluh je neplatný

Nevím, co všichni řeší

Mrkva 94.?.?.?

Nevím co všichni řeší, tenhle článek se na Řecko evidentně nevztahuje:
>Státní dluh lze prohlásit za „opovrženíhodný“ (“odious debt“) tehdy, pokud:
> a. si vláda vezme půjčku bez souhlasu lidu
> b. půjčka není použita pro blaho lidu
> c. jsou-li věřitelé obeznámeni s výše uvedenými aspekty a postupují tak vědomě nepřátelsky proti zájmůj cílové země.

a. vláda byla zvolena těmi lidmi, ergo a) je ze hry.
b. půjčka byla evidentně použita "pro blaho lidu", tedy i b) je ze hry. Díky tomu je c) ze hry. Ergo tenhle dluh nijak opovrženíhodný není.

Nehledě na dilema: zrušíme dluh? Pak jsme prakticky okradli věřitele o miliardy. Ano, je to čistá krádež. Nezrušíme dluh? Odserou si to občané. Ale jsou to ti občané, kteří tu vládu volili!

250160

08.08.2011 13:36

Řecká krize: řecký státní dluh je neplatný

RE: Nevím, co všichni řeší

Mrkva 94.?.?.?

Kdo mě má? A co na tom, co jsem napsal není pravda?
>Kdo má v pazourech média?
To je otázka... Pokud myslíte "kdo vlastní", pak to jsou různé soukromé společnosti a státy (v případě veřejnoprávních médií). Pokud myslíte "kdo určuje o čem se bude psát", pak vás zklamu, ale nikdo takový neexistuje.

250169

08.08.2011 15:01

Řecká krize: řecký státní dluh je neplatný

RE: Nevím, co všichni řeší

Mrkva 94.?.?.?

> Ale kolem sebe vidim dluhy, korupci a bohatnuti jednech/chudnuti druhych.
A dělají proti tomu lidé něco? Ne? Tak jim to asi nevadí...

250183

08.08.2011 16:24

Řecká krize: řecký státní dluh je neplatný

RE: Nevím, co všichni řeší

Mrkva 94.?.?.?

Nechci nic říkat, ale pár novinářů (V jak webových tak tištených novinách) a nic takového se tam neděje.

250194

08.08.2011 16:45

Řecká krize: řecký státní dluh je neplatný

Ještě dodám

Mrkva 94.?.?.?

Řecko si nemůže dovolit říct "dluh vám neuznáváme". Zkrátka z toho důvodu, že potřebuje půjčit. Deficit Řeckého rozpočtu je cca 10% HDP. HDP je zhruba 328 mld. EUR, tedy deficit je nějakých 33 mld. EUR.
A teď nástin situace: Řecká vláda prohlásí "dluh nesplatíme". Jasně, ušetří něco na úrocích ale překvapivě ze zahraničí přestanou téct peníze (kdo by taky investoval do takového státu, že)? HDP poklesne o desítky procent. A co hůř - stát nebude mít peníze na svůj provoz. Nebudou peníze na důchody, na sociální dávky, na provoz úřadů, škol, policie, zdravotnictví.
Chápete, jaký je to nesmysl?

250197

10.08.2011 20:42

Nemocný kapitalismus a co s ním

Autor lže

Mrkva 94.?.?.?

> Jen asi 5 % nově privilegovaných na převratu bohatě vydělalo a ti tvoří tvrdé jádro moci.. Dalších asi 15 % lidí, hlavně z řad přisluhovačů všeho druhu, si svoji předchozí životní zhruba zachovalo. Zbývajících okolo 80 % populace pak prodělalo - ti jsou novým režimem velmi postižení.. 65 % rodin má problém vyjít s penězi, z toho ve velice obtížné hmotné životní situaci je 36 % rodin. Více než 800 tis. lidí žije přímo v chudobě.
Pan autor neumí počítat.
1989|2010|násobek
Medián mzdy: 3000|21000Kč|7
Chleba: 3|15|5
Cukr: 8|18|2.25
Máslo: 10|25|2.5
Hovězí: 45|170|3.7
Tady je vidět, že ceny vzrostly zhruba 3.5x, platy 7x. Tedy autor zcela nepokrytě lže.
>přičemž zákonitě se jeden až dva z do té doby privilegovaných - ti bohatí a z lepších rodin či rodů - muselo mít hůře než předtím. Ti se samozřejmě cítili poškozeni.
Jo. Známý měl trochu lesů a polí - sotva to stačilo na vyžití - skončil na pár let v koncentráku. Takže jo, měl se hůř.
S tímhle plakání po minulých dobách ať jde autor do hajzlu. Můžu jít kam chci a nezastřelí mě na hranicích, můžu říct a zkritizovat vládu a nezavřou mě do kriminálu, nemusím na vojnu... Takže děkuji, ale komáry tu znovu nechci.

250422

10.08.2011 21:55

Nemocný kapitalismus a co s ním

RE: Autor lže

Mrkva 94.?.?.?

Říkám kritizovat vládu. S TČ popírání holokaustu taky nesouhlasím.

250432

10.08.2011 21:59

Nemocný kapitalismus a co s ním

RE: Autor lže

Mrkva 94.?.?.?

> Uvádíš medián mzdy 21 000 korun! A kdo ji dnes dosahuje,
Z definice mediánu to je 50%. Doufám, že chápete rozdíl mezi mediánem a průměrnou mzdou.

250435

10.08.2011 23:53

Nemocný kapitalismus a co s ním

RE: Autor lže

Mrkva 94.?.?.?

Jo, škoda že to řekl potom, co se to stalo. Kdyby vystoupil před 9/11, před invazí do Iráku a Afghánistánu a prohlásil, že se to stane tak by se tomu dalo věřit. Takhle je to na úrovni JPP.

250450

29.10.2011 04:03

Occupy Wall Street? Něco tu smrdí

Spekulace

Mrkva 94.?.?.?

Na druhou stranu, pokud by se nějaké hnutí moc "rozjelo", bude logickým krokem vypustit takovéhle spekulace a trochu ho přibrzdit. Ono nakonec, nejlepší bojovník proti režimu je ten, kdo sedí doma a nic nedělá, že... Aby ve skutečnosti ten 'agent' nebyl pan Bartoš...

256202

02.02.2012 13:00

Dávejte si pozor na to, co píšete v diskuzích za články ve Zvědavci

A to jsem si myslel

Mrkva 94.?.?.?

A to jsem si myslel, že nejen že údaje jako IP adresy nemusíte vůbec logovat tak je ani nemusíte sdělit bez soudního příkazu.

262281

16.07.2012 01:59

Nejvyšší soud: Diskuze je ze zákona zakázána

Jen drobnost

Mrkva 94.?.?.?

Tvrzení diskuze, tak jak byla shora definována, je ze zákona zakázána. napsal státní zástupce, ne soudce, takže ten titulek je možná lehce zavádějící. Ten použil trochu mírnější formulaci (str 5): Diskuse vedená směrem, kterým se ubíral obsah publikovaného článku, tedy ve smyslu zpochybňování holocaustu na židovském obyvatelstvu a metod k tomu v táborech smrti užívaných je ze zákona nepřípustná a ohrožená trestněprávním postihem.

271958

28.07.2012 13:38

Trest smrti - neúčinný a nehumánní přežitek

RE: Argument pro trest smrti

Mrkva 94.?.?.?

>- Naprosto irelevantní ukázka falešného humanismu, kdy se
>všichni starají o "práva" zločinců a nikdo o práva obětí.
>Trest má být vykonán v rámci možností rychle, bezbolestně
>a efektivně, ale cílem není nějaká "dokonalá humánnost".
>Staral se o ní snad vrah u své oběti?
Na druhou stranu, pokud se budeme k možná vrahům chovat tak, jako se oni chovají k ostatním... O co jsme lepší než oni?

>- Pokud jde o justiční omyly - i v tomto případě je lepší
>trest smrti než strávit doživotí (tj. třeba i přes 40 nebo
>50 let) ve vězení s vědomím, že jsem nevinný.
Nesouhlasím. A navíc přehlížíte fakt, že se může po pár letech ukázat že je odsouzenec nevinný - z kriminálu ho pustíte, ale když ho zabijete tak ho už oživit jaksi nejde.

272612

18.10.2012 06:53

Reakce na článek \"Rudé kraje aneb je KSČ(M) vůbec opozicí?\"

Ach jo, pan astrolog...

Mrkva 94.?.?.?

> Komunisté je v zásadě jediná strana pro spoustu lidí, která nedevastovala stát.
A přitom to je přímý pokračovatel strany která tenhle stát zdevastovala jako žádná jiná [pláč]
> Kromě toho někteří se nemají dobře a ODS+TOP09 dělá všechno proto, aby bylo jasné, že rychlý propad je právě za její vlády.
Korelace != kauzalita. Chce to se podívat na ekonomické ukazatele v okolních zemích.

> A všude je rychlý exekutor a právo, které z vás udělá bezdomovce než bys řekl švec.
vs
> Vymahatelnost práva je malá a hlavně drahá.
Tak se už konečně rozmyslete!

>Exekutory, kteří jsou horší, než Al-Kajda, mohou vše a za nic neručí a nelze je potrestat ani za chyby
To je jako říct "doktoři, kteří jsou horší než Al-Kajda, mohou vše a za nic neručí a nelze je potrestat ani za chyby" na základě toho, že jeden doktor před osmi lety něco zvoral [velký smích]

>Podvodníci lítají po domech a snaží se vás uvrtat do nevýhodných smluv.
A vy máte svobodné právo ty smlouvy neuzavírat.

Ach jo, ach jo, ach jo... Že si kazím náladu takhle po ránu.

277375

18.10.2012 09:53

Reakce na článek \"Rudé kraje aneb je KSČ(M) vůbec opozicí?\"

RE: Ach jo, pan astrolog...

Mrkva 147.?.?.?

1. Nezlobte se, ale v tomhle pravdu nemáte. Už několik let volím prakticky vždy neparlamentní strany.

2. poprosil bych o nějaké z těch mnoha parametrů, iedeálně včetně zdrojů ze kerých vycházíte.

3. to jsem moc nezaregistroval. Právní systém je nastaven poměrně dobře a většinou i funguje.

4. Ano, exekutor je morální povolání, pokud se dělá pořádně. Nebo co je špatného na snaze vrátit peníze těm, kterým patří? Ale já bych to dělat nemohl.

5. co je špatného nebo snad nemorálního na tom mít možnost si něco koupit?

6. nezlobte se, nechodím sem tak často, ale co je Lehožumpa?

277393

02.01.2013 04:32

Nákup na internetu se může stát noční můrou

Proč se to zaseklo

Mrkva 94.?.?.?

Asi vím, proč to vytimeoutovalo (minimálně v druhém případě). Česká pošta - zásady pro dodávání zásilek
Celní kontrola poštovních zásilek ze zahraničí
23. Celní kontrola je prováděna v souladu s mezinárodními předpisy a celními předpisy České republiky. Zpravidla se provádí bez přítomnosti adresáta.
24. Je-li adresátova účast k provedení celního řízení nezbytná nebo je-li zapotřebí, aby adresát učinil nějaký úkon, obstaral nějaké dokumenty apod., podnik mu požadavky celních orgánů oznámí. Pokud adresát neučiní úkon požadovaný v takovém oznámení ve lhůtě do 1 měsíce, podnik vrátí zásilku odesílateli zpět do zahraničí. Tuto lhůtu podnik může na žádost adresáta prodloužit až na dva měsíce.


Časově to sedí na den [smích] Evidentně zásilku chytli celníci na legendární poště Praha 120 a rozhodli se si vyžádat od adresáta nějaké doklady (potvrzení, že šlo o reklamaci nebo tak něco). A buď Mallu vůbec neposlali informaci o tom, že tam mají zásilku, nebo na to v Mallu zapoměli/přehlédli, takže to po měsíci šlo zpátky. A skoro bych si tipnul, že na stejném problému to vyhořelo i poprvé. Byla na té zásilce nějaká razítka z celnice?

281339

02.01.2013 04:41

Nákup na internetu se může stát noční můrou

RE: Proč se to zaseklo

Mrkva 94.?.?.?

Ještě jsem chtěl doplnit odkaz na Tracking České pošty.

281342

02.01.2013 05:52

Nákup na internetu se může stát noční můrou

RE: Proč se to zaseklo

Mrkva 94.?.?.?

A ostatně ze sledování cesty zásilky vyplývá, že zásilka byla celní správou uvolněna k doručení 12.12 18 minut po půlnoci.
No, pochybuju že tam někdo 18 minut po půlnoci byl [smích] To by klidně mohl být nějaký automat, který to označil jako zásilku u které vypršela úložní doba. Zvlášť když podle trackingu byla už minutu potom na cestě do Kanady.

281347

14.01.2013 13:58

Židé nejsou na vrcholu pyramidy moci

Nesouhlasím

Mrkva 94.?.?.?

> Vladimír: Ale ne. Počkejte. Uveřejňují se čísla za jednotlivé kraje. No jo, ale ne za jednotlivé obvody, to máte pravdu. Vidíme tady jen součty za kraj.
Tohle zkrátka není pravda. A nebo, pokud je, co je potom http://volby.cz/pls/prez2013/pe311?xjazyk=CZ&xnumn...? A výsledky minimálně za můj okrsek (tenhle linkovaný to není) sedí na hlas přesně. A ano, udělal jsem i opatření aby mi ČSÚ na webu volby.cz nemohl naservírovat výsledky "na míru".
Napadá mne jediná možnost jak by se daly volby v tomhle státě zfalšovat - a představa komanda jak se vloupává ve tři ráno do volební místnosti aby do urny přihodilo pár obálek, zaškrtlo pár jmen v seznamu voličů a pak se druhý den modlí aby někdo koho zaškrtli v sobotu opravdu nepřišel mi přijde docela šílená.

On ten "insider" asi moc insider nebude...

282315

14.01.2013 16:14

Židé nejsou na vrcholu pyramidy moci

RE: Nesouhlasím

Mrkva 94.?.?.?

> a teď už ani zalepit nejdou,
No nevím jak u vás, ale u nás se obálky i tyhle volby daly olíznout a zalepit (je tam ten klihový proužek). Ale zas na takové obálce zůstane vaše DNA... [smích]

>Spíše si myslím, že pokud dochází k manipulaci, tak někde na nejvyšší centrální úrovni.
Nemyslím si, resp. mě nenapadá jak by to mohli provést tak aby si toho nikdo nevšiml.

282332

06.05.2013 10:33

Nadměrné používání herbicidu Roundup je spojeno s poškozením zdraví, prokázala americká studie

RE: Ocet: levný a ekologický prostředek na čistění chodníku

Mrkva 94.?.?.?

No, kilo modré skalice vyjde na pár korun a na vybití mechu stačí hodně zředěný roztok, takže to dost možná vyjde levněji než ten ocet. Navíc to nesmrdí.

Jak bojovat proti klimateroristům? To už se za klimaterorismus bere i produkce kyslíku plevelem na těch kouskách zeleného mezi dlaždičkami?

289203

Stránka: 1 2

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 83 čtenářů částkou 11 205 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 3

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,72 Kč
Libra
29,71 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
15,79 Kč
Švýcarský frank
23,42 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 500,86 Kč
1 unce stříbra
405,57 Kč
Bitcoin
186 567,78 Kč

Poslední aktualizace: 18.10.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 48 587 783