Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané hestroy

Nalezeno 3334 příspěveků, 16 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

25.11.2009 16:08

Van Rompuy: muž, který nemá vlast

RE: Něco do pranice

hestroy 77.?.?.?

Dovolil bych s ještě něco dodat. Udělejte si průzkum, kolik lidí si pod slovem církev představuje lid boží a kolik lidí si pod tím představuje Církev s.r.o.

Možná byste byl překvapen. Nicméně hraní se slovy je jedním ze základů manipulace a propagandy, takže není divu.

Je to něco podobného, jako byste se ptal, jaký je skutečný smysl křesťanství a kolik má společného například s křížovými výpravami, jeho šíření mečem, inkvizici atd.

A ať vzpomínám, jak vzpomínám, nemůžu si vybavit místo, kde se v Bibli objevuje slovo církev.

205689

25.11.2009 16:10

Van Rompuy: muž, který nemá vlast

RE: Článek těžko vstřebávám...

hestroy 77.?.?.?

Ne. Začne to "zelenými" daněmi, jako je karbonová daň, spotřební daň u PH atd.

205690

25.11.2009 16:14

Studenti londýnské univerzity narušovali proslov izraelského ministra

RE: Ti Izraelci jsou snad všude

hestroy 77.?.?.?

Ať s tím Holokaustem (TM) už táhnou někam do pryč. Jestli si židi neuvědomují, že jim to už jen škodí, tak jsou úplně blbí, ale to je plně v souladu s učením jejich rabínů, kteří z nich chtějí mít nemyslící stádo ukotvené v zásadách středověku. Je to k zblití... [bliji]

205691

25.11.2009 16:24

Bez velkých fanfár zahájila Čína sériovou produkci ruských bojových proudových letadel

RE: Nepřesnosti v článku

hestroy 77.?.?.?

Díky za velmi zajímavé informace. Mohu však dodat něco z jiného soudku? Pokud píšete, že něco je ruská technologie, něco čínská, pak se to píše s malými písmeny. Jen technický detail...

205694

25.11.2009 16:26

Nový evropský prezident chce celoevropské daně

RE: A je šídlo z pytle venku!

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] Člověče zlatý, zjistěte si o tom něco!!! Již dávno platíme víc, než dostáváme.

205695

25.11.2009 17:25

Bez velkých fanfár zahájila Čína sériovou produkci ruských bojových proudových letadel

RE: J-10 není kopií SU-30 ani MiG-29

hestroy 77.?.?.?

Paní Jarmilo, zkuste se podívat na tohle, jestli to náhodou neznáte. Mrkněte na to video. Velice poučné...

205698

25.11.2009 20:05

Van Rompuy: muž, který nemá vlast

RE: Článek těžko vstřebávám...

hestroy 77.?.?.?

Ano, pohonné hmoty. Dle mocipánů v EU je potřeba, aby kromě spotřební daně v ČR, jsme ji platili i EU.

205724

26.11.2009 11:06

Studenti londýnské univerzity narušovali proslov izraelského ministra

RE: Demokracie?

hestroy 77.?.?.?

Abyste sem nenapsal něco podobného, že? Zapomněl jste říci, že byste si ještě přál, aby je poté, co by prostestovali, ztaserovali a zavřeli do vězerní za antisemitismus.

Vy jste takový dobrák...

205760

26.11.2009 11:08

Politologové oznamují propad pověsti USA ve světě

RE: Podle činů poznáte je...

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] A chce vás zabít poté, co jste mu vyvraždil rodinu? To je to vaše právo na život? Zdravím na ústředí! Shalom! [chechtot]

205761

26.11.2009 11:15

Vítej doma, válko! Vytváření „domácího šmírovacího státu“

Jsou to ještě lidi?

hestroy 77.?.?.?

Přečetl jsem si dnes tento článek. Trochu se mi z toho udělalo špatně.

Cituji: Ale co se nestalo. Dvacetiletá Američanka Jamie Leigh Jonesová, která pracovala u firmy Halliburton/KBR, si jednoho dne zašla s americkými kamarády do baru a někdo jí něco dal do pití. Když se probudila, těžce krvácela z vaginy i z konečníku a měla potrhaná prsa. Musela se později podrobit rekonstruktivním chirurgickým zákrokům. Usoudila, že sedm mužů, s nimiž šla na drink, ji znásilnilo. Když si stěžovala u firmy Halliburton/KBR, ta ji zamkla na 24 hodin do kovového kontejneru bez vody a jídla. Přišel lékař, ošetřil jí rány a odebral důkazy DNA, ty se ale později "ztratily". Slitoval se nad ní strážný a půjčil jí svůj mobil. Zatelefonovala tatínkovi, který zavolal na americké velvyslanectví - a teprve pak byla propuštěna.

Chápe to někdo? Jestli se takhle chovají k vlastním, jak se asi chovají k "divochům"? Tohle by si měl dokola číst každej psychopat, kterej tady obhajuje okupaci Iráku a dalších zemí. Ale vsadím se, že takový Pražák nebo jeho jiný lehoklon by se rádi přidali, kdyby mohli. [bliji]

Jsou to ještě lidi?

205763

Editor moudře usoudil, že oteplování dalších planet v naší sluneční soustavě je způsobeno lidským vlivem. Proč se vám to nezdá? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Stejně tak je naprosto jasné, že CO2 stoupá vzhůru, ačkoliv je těžší než vzduch. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

205775

26.11.2009 15:17

Zveřejněné emaily důkazem konspirace mezi vědci, tvrdí skeptikové

Ještě k editorově poznámce

hestroy 77.?.?.?

Editor píše:

>Mimo jiné si také kladu otázku qui bono? - komu to prospěje? Komu vlastně prospěje podrývání teorie globálního oteplování? Obyčejným lidem? Myslím, že ne. Myslím, že prospěje přesně těm, kteří přírodu nejvíce devastují. Nadnárodním koncernům, obřím naftařským firmám, zkrátka elitám. Stalo se módou většiny tzv. alternativních zdrojů informací bojovat proti „mýtu globálního oteplování“. Ale co když byli skeptikové zneužití? Co když přesně tyto zdroje, kterým jsme si zvykli věřit, protože dodávají nezávislé informace, vykonávají ve skutečnosti roli užitečných idiotů pro elitářské kruhy? Nevědomky? Kde je pravda?

Vážený pane Stworo, začal bych tím, že být vámi, důsledně rozlišuji mezi těmito pojmy: globální oteplování a globální oteplování vlivem lidské činnosti. Cítíte ten rozdíl? Ten je totiž dosti podstatný!!!

Pokud si myslíte, že nahrazování klasických paliv biopoalivy (například pěstováním kukuřice na líh, případně řepky olejné na naftu), se něco zlepší, obávám se, že jste na velkém omylu. Nebo se snad vážně domníváte, že se tím sníží ekologická zátěž? Proč jsou PHM s přidanými biopalivy dražší? Není to náhodou proto, že pro výrobu biopaliv je zapotřebí ještě většího množství klasických paliv? Kdo na tom vydělává? Obyčejní lidé?

Co konkrétně považujete za pozitivní kroky těch, kteří melou o lidském vlivu na globální oteplování?

Kácení pralesů, aby se tam mohla pěstovat sója nebo kukuřice?

Zdražování plynu a ropy? To je pozitivní krok? Čím myslíte, že budou lidé topit, když se zdraží plyn? Budou topit méně? Chcípnou zimou? Víte jaký je rozdíl mezi tím, když se ve městě topí plynem nebo uhlím?

Zdražování výroby vydáváním emisních povolenek? Víte k čemu tyhle věci obvykle vedou? Ke snižování kvality... To je ta cesta, kterou máme jít?

Nahrazení žárovek zářivkami? Opravdu si myslíte, že to snižuje ekologickou zátěž?

Toto jsou konkrétní kroky ELIT jako odpověď na globální oteplování způsobené lidskou čiností. Je však globální oteplování opravdu způsobené lidskou činností?

Jistě víte, že za hlavní "skleníkový" plyn je označován CO2, který prý zabraňuje tomu, aby se část slunečního záření odrážela od Země. Může mi tu někdo vysvětlit, kde přesně CO2 zabraňuje slunečním paprskům odrazit se? Člověk by předpokládal, že asi někde v horních částech atmosféry, že? Jak se tam ale dostane, když je těžší než vzduch?

Víte, pane editore, já si myslím, že na tomhle humbuku kolem globálního oteplování způsobeného člověkem vydělávají právě ty elity, které jste označil za naše zachránce. Přestávám vám rozumnět... Vždy jsem si myslel, že právě proti těmto elitám bojujete.

205780

26.11.2009 23:32

Zveřejněné emaily důkazem konspirace mezi vědci, tvrdí skeptikové

RE: Ještě k editorově poznámce

hestroy 77.?.?.?

Ano, to je pravda, difuze například umožňuje PN přechod, že? Nicméně... Jak široký ten přechod je, v porovnání k šířce materiálu? Zákon o zachování energie samozřejmě zohledňuje jak gravitaci, tak difuzi. Zajímavé by bylo procentuální zastoupení CO2 v závislosti na vzdálenosti od země, ale nechce se mi to hledat. Ale díky za technickou připomínku [smích]

205809

26.11.2009 23:33

Van Rompuy: muž, který nemá vlast

RE: Něco do pranice

hestroy 77.?.?.?

[smích]

205810

26.11.2009 23:39

Vítej doma, válko! Vytváření „domácího šmírovacího státu“

RE: Jsou to ještě lidi?

hestroy 77.?.?.?

No vidíte Pražáku!

Kdybyste nenapsal nesmysly typu

>Napovim vam, ze s misi koalicnich vojsk v Iraku, ktera svrhla behem par tydnu zrudnou vladu masoveho vraha, ktereho vy podporujete a s kterou si svet nevedel rady vice nez tricet let, to rozhodne nema nic spolecneho.

tak bych s vámi i souhlasil (samozřejmě pokud opominu vaše zlehčování brutálních činů vámi opěvovaných nastolitelů míru). Je mi líto, že jste tak nevědomý a nechápete, o čem se baví lidé, kteří pochopili, co znamená slovo PROPAGANDA. Opravdu nevím, co bych vám k tomu dodal, váš způsob přemýšlení je mi naprosto cizí, i když je pravda, že když mi bylo 19, tak jsem si také myslel, že sametová revoluce je dobrý počin (pro lidi).

205812

26.11.2009 23:42

Van Rompuy: muž, který nemá vlast

RE: Všechno lze vysvětlit

hestroy 77.?.?.?

Naprosto s vámi souhlasím. Je to totiž úplně stejné, jako Američané, kteří jsou také jedna rasa. Sjednoceni myšlenkou. [velký smích]

205813

27.11.2009 10:52

Katastrofálny stav spoločnosti a hľadanie východísk z neho

RE: !!!

hestroy 77.?.?.?

Pane Gösto, jsem si jistý, že váš příspěvek, ač na první pohled vypadá primitivně a hloupě, má co říci, jen je to jaksi zakódováno (v zednářském nářečí novice 1. stupně?), proto bych vás laskavě požádal, abyste to vysvětlil srozumitelněji pro prostého člověka, jako jsem já. Já samozřejmě tuším, že k žádnému propadu morálky nedošlo, ale byl bych raději, aby mi to potvrdil někdo s vašimi zkušenostmi. Velmi vám děkuji.

205834

27.11.2009 16:28

Katastrofálny stav spoločnosti a hľadanie východísk z neho

RE: Omezte, prosím, počet svých příspěvků

hestroy 77.?.?.?

Děkuji. Jsem rád, že jsem dnes strávil hodinu psaní zcela zbytečně. A to jsem vám chtěl tento měsíc poslat nějaké peníze, i když jsem na mizině. Zvědavec jde NAHORU!!! Proč jste mi to nenapsal dřív, abych neztrácel zbytečně čas?

Ale máte pravdu, že je zbytečné ztrácet čas nějakým Zvědavcem. Kašlu na to...

205866

01.12.2009 14:06

Katastrofálny stav spoločnosti a hľadanie východísk z neho

RE: Omezte, prosím, počet svých příspěvků

hestroy 77.?.?.?

Zdravím všechny svoje příznivce. [mrknutí jedním okem] Udělali jste mi radost. [smích]

Budu velice rád, pokud mě zkontaktujete na jsem@vzduch.cz

Dle mého názoru je NUTNÉ, aby se rozumní lidé sružovali a společnými silami se postavili nastupující totalitě, proti které byl bolševik úplný břídil.

Co se týká mého konce na Zvědavci, můj názor je ten, že mě editor stopnul proto, aby mě popostrčil k zaslání nějaké částky. Nemám mu to za zlé, je to jeho server, nese za něj odpovědnost, nicméně mě mohl upozornit, že už překračuji (samozřejmě nemám ani tucha, kolik jsem jich už napsal) a nemusel mi postupně odmazat několik dlouhých příspěvků, než jsem na to přišel.

Ale je také možné, že už jsem ho jednoduše sral, stejně jako partu na Nezvědavci, kde mě nenávidí snad ještě více než pana Pelešku a jen o trochu méně, než pana Stworu [mrknutí jedním okem]

Ale každý konec je začátek něčeho nového a možná to mělo přijít, aby mě to postrčilo trochu jiným směrem.

Napište mi, rád poznám rozumné lidi (i osobně).

Závěrem bych chtěl říci, že Zvědavec je dle mého názoru nejlepší server tohoto typu, ať už po stránce technické a obsahové, ale hlavně je zde skvělá komunita. Přeji mu hodně zdaru! [smích]

206077

17.12.2009 15:42

Climagate – Velký vědecký podvod

RE: Je editor ignorant?

hestroy 77.?.?.?

Přesně tohle jsem editorovi psal minule, následovalo mé odstřihnutí. Dejte si pozor, abyste editora nerozlobil. Možná dokonce souhlasil s nominací Al Gora na Nobelovku. A možná dokonce souhlasil s Nobelovkou i pro Obamu. Yes we can.

Jinak souhlas s každou vaší větou.

207257

18.12.2009 13:37

Climagate – Velký vědecký podvod

RE: Je editor ignorant?

hestroy 77.?.?.?

Ale no tak, Vladimíre, neberte to tak vážně. Nakonec, prachy jsem vám poslal, tak o co jde? Ani za ně nechci volný přístup do Zvědavce. Co je však důležitější je to, co jste řekl a tím jste se u mě úplně shodil. Je škoda, že jste na můj příspěvek nezareagoval, ale to myslím souvisí s celou filozofií Zvědavce.

A co se týká toho "pomlouvání", já si můžu napsat co chci, vy to můžete zase smazat. Vy sám dobře víte, jaké příspěvky jste mi smazal. Takže označovat mé smazané příspěvky za "tlachání" může být považováno také za pomluvu. Ale to je vám jistě jasné.

Ano, neměl jsem zaplacené členské příspěvky, nicméně po těch 3 letech, kdy jsem vám poslal i nějaké články, bych očekával trochu slušnosti. Mohl jste mě upozornit, že jsem už za limitem, stejně jako jste mi vždy poslal omluvný mail, když jste mě zcenzuroval. Určitě by to nebylo o moc víc práce, než postupně mazat...

Ale co by mě opravdu zajímalo, je váš nazor na konkrétní kroky "elit", které v tomto případě chválíte za boj proti globálnímu oteplování. Můžete tu nějaké konkrétní kroky vyjmenovat a pochválit? Co konkrétně nejvíce zabraňuje globálnímu oteplování?

Zákaz žárovek?

Kácení pralesa pro pěstování rostlin pro biopaliva?

Vymlácení všech krav?

Zvyšování daní (daň z dýchání a prdění)?

Omezování rozvojových zemí?

Pokud jsem na nějaký konkrétní bod boje elit proti globálnímu oteplování zapomněl, mohl byste ho, prosím, doplnit?

Dále by mě zajímalo, kde berete jistotu v jiných tématech, když tady si nejste jistý? Ale vy si vlastně jistý jste, že? Jinak byste nemohl napsat, že popírači globálního oteplování jsou "zlí" a ani jste se nezdržoval tím, abyste rozdělil popírače oteplování způsobeného lidskou činností a popírače oteplování obecně. Těch totiž moc není. Ale to jistě víte a proto považuji vaše připomínky editora za záměrně matoucí. Vždyť vy už používáte úplně stejné metody, jako oni. Nebo není jistý rozdíl mezi popíráním holokaustu obecně a popírání holokaustu tak, jak je nám předkládán? Míchat hrušky s jablky, tak aby vždy vyšel ten správný výsledek, který se někomu hodí.

Je tento příspěvek dostatečně "kvalitní"? Nebo je to jen tlachání? Chodí sem čtenáři kvůli článkům, nebo kvůli diskusi? Kdyby se diskuse zrušila, bude sem ještě někdo chodit? Bude ještě někdo sázet na Zvědavce? Co je důležitější? Zvědavec, nebo jeho čtenáři? Měla by existence Zvědavce smysl bez jeho věrné komunity?

Opravdu bych ocenil vaši odpověď.

207388

28.01.2010 11:59

Zvrácený svět

RE: Další frustrát

hestroy 77.?.?.?

Jen tleskejte, Emile, tleskejte. Jak krásně se nám žije... Jestli to dobře chápu, je vám 22. V tom případě jste ani nezažil "konunismus". Víte, lidem jako vy, nemá cenu nic vysvětlovat. Z takových lidí, jako jste vy, je mi smutno. Víte kolik mi bylo, když skončil bolševik? 18. Vám? 2. Chcete se se mnou dohadovat o tom, jak to probíhalo? Nebo jste si to od svých 2 let pamatoval?

Už podle vašeho stylu je mi jasné, že patříte mezi ty finanční poradce. Peníze nesmrdí, že? A jsou hrozně důležité, že?

Už jste se někdy zamyslel nad tím, proč se zlepšilo životní prostředí? To nebylo proto, že by se mávnutím proutku zavedla nová technologie. To se jen utlumil průmysl. Přestalo se vyrábět, víte?

Když se přestane vyrábět, kde myslíte, že se vezmou peníze na chod státu? Půjčíte si, že? Nebo něco prodáte. Jelikož už není co prodávat, všechno už se prodalo, začneme si půjčovat. Mladý pane, vy si neuvědomujete, že v tom majetku v socialistickém vlastnictví, který již neexistuje, protože byl převeden do cizích pracek, byly uloženy DŮCHODY našich prarodičů a rodičů!!! Dnes si na důchody musíme půjčovat!!! Dochází vám to vůbec? Školy máte, tak by mohlo.

Víte co je to úrok? To je věc, která vysává celé státy. Kde se asi berou peníze na úrok? Drancováním přírodního bohatství nebo odíráním lidí až na kůži. Můžete radostí tleskat, kolik kolem sebe máte barevných fasád, jaká krásná lesklá auta kolem jezdí. Ale dokud si neuvědomíte, že pokud je to za půjčené peníze (na ulicích budou přibývat bezdomovci) jste jen zaslepený cinkrlátkem. A až půjdete na procházku a budete si tleskat do kroku, jako obvykle, a před těmi krásně opravenými domy budou posedávat špinaví zoufalí lidé, budete si tleskat ještě radostněji? Až vám opět vykradou vaše naleštěné auto, budete tleskat?

Možná jste si toho nevšiml, ale já jsem o těch barevných fasádách a plných obchodech hovořil. Ale také jsem si všiml, že od té doby, co spadla železná opona, jde životní úroveň na západě rychle dolů. Víte, oni se ti kapitalisti museli sakra snažit, aby měli lidé na západě pocit, že se jim žije dobře. Na dveře totiž klepal bolševik. Kdyby se jim dobře nevedlo, tak kapitalismus skončil. Dnes, když hrozba bolševika pominula, není nutné si lidi předcházet. Ale to zatím asi nejste schopen pochopit.

Byl jste ke mně upřímný a to je dobře. Mládí vpřed! Budu k vám taky upřímný. Je mi líto, ale jste přesně ten typ člověka, o kterém hovořím na konci článku. Otrok a hlupák. Snad vám to jednou dojde. A pokud ne, tak jsme všichni v prdeli a nakonec se pozabíjíme mezi sebou. Ono totiž není nic lepšího, než vychovat generaci snaživých otroků, kteří si svoje vězení, pokud se začne drolit, opraví svépomocí. Víte jak se těmto lidem říká? Užiteční idioti.

Myslíte si, že za 9/11 stáli fousáči z jeskyně?

210844

28.01.2010 17:42

Zvrácený svět

RE: Další frustrát

hestroy 77.?.?.?

>Vaše rádoby fakta jsou směšná.

No, to jste tomu pomohl. Ale já vás chápu. Vy prostě nemůžete změnit své myšlení, protože jste celý život věřil tomu, že je tu nějaká LEVICE a PRAVICE, že tu byli nějací komunisté a na západě byl ráj. Kdybyste dnes byl ochoten přijmout tu krutou pravdu, že vás celý život tahali za nos, neunesl byste to. Nemám vám to za zlé. Ale, prosím vás, nešiřte tu rozumy, které jsou určené hlupákům a otrokům. Zde na Zvědavci se schází komunita lidí, kteří se zajímají o PRAVDU. Tyhle propagandistické bláboly, co tu trousíte, jsou nachlup totožné s tím, co říkali bolševici.

>Račte se informovat o vývoji HDP a neblázněte. Na tom padá celá ta vaše skvělá teorie, jak tady všechno rozkradené.

Co to melete? Vy vůbec nechápete, oč tu běží. Komu patří Škoda? Komu patří Prazdroj? Komu patří železárny? Komu patří doly? Komu patří většina fungujících podniků? Komu patří banky?

Patří to Čechům? Kdyby tomu tak bylo, tak neřeknu ani popel. Je však pokrokem zbavit se státního majetku, aby pak mohlo každý rok odcházet ze země přes 100 miliard zisku, který mnohdy ani není zdaněný? Na úrocích platíme 77 miliard ročně. Celkem tedy odtéká každý rok cca 20%HDP!!!

Chápete to? Pochybuji. Můj otec to také nechápe. Také se furt motá v té postbolševické propagandě.

A teď ještě k té LEVICI a PRAVICI. Už jste někdy přemýšlel, proč tady byl ten bolševismus, který odsouhlasili mocipáni na západě? Zřejmě se domníváte, že náhodou. Nebudu vám to vysvětlovat, stejně byste to nepochopil, ale většina lidí, co sem chodí, to chápe.

>se skutečnými fakty nejsou frustráti kamarády. Vysvětluju Vám, že to je jen ve Vaší hlavě a Vy to pořád nechcete pochopit.

Ano, máte pravdu. Je to všechno v naprostém pořádku. I ten dluh, který je 1 300 000 000 000 Kč.je fiktivní a je v mé hlavě a v hlavách podobných frustrátů. Nefrustrovaní šťastní tleskající jedinci vašeho typu moc dobře ví, že žádný dluh NEEXISTUJE!!! Má cenu se k tomu nějak vyjadřovat? Má cenu se takovými šťastnými jedinci bavit? Už vám někdy vykradli auto? Vyšetřila policie něco? Mně ho vykradli, Policie nic nevyšetřovala! Ale vždyť mi ho vlastně nevykradli, je to jen v mé hlavě!!! Zvyšují se daně, ale to se mě netýká, je to jen v mé hlavě!!!

>Životní úroveň na západě jde dolů od doby, kdy se tam k moci dostaly levicové vlády.

Nezlobte se, ale co to plácáte? Podívejte se na USA!! Tam byla v posledních 8 letech levicová vláda? To myslíte vážně? Zjistěte si, jak šla životní úroveň nahoru a jak se snižoval jejich dluh.

A když se levicové vlády zadlužují, do čích kapes ty prachy tečou? Bankéři jsou levičáci? [chechtot]

Je mi líto, vůbec nechápete, o co tady na světě jde, jste úplně v zajetí propagandy, kterou nám panstvo pořád tlačí do hlavy. Rozděl a panuj, tohle jste asi nikdy nepochopil.

210880

28.01.2010 17:56

Zvrácený svět

RE: Další frustrát

hestroy 77.?.?.?

Ahoj Jane, Jazmana bych možná nezatracoval, kdoví, jak to myslel. Horší je to s Emilem.

Tady píší něco o čistotě vzduchu v Ostravě. Ti frustráti tvrdí, že v Ostravě je nejhorší vzduch v EU. Evidentně se pomátli.

Lidem se nelíbí, co musí dýchat. Měli by urychleně zajít za Emilem, který by jim rychle a stručně vysvětlit, že jsou to jen frustráti, kteří mají to znečištění jen ve své hlavě!!! A že můžou být rádi, že je tu PRAVICE, která je zachrání. Protože pravice lidem pomáhá a hlavně se stará o životní prostředí.

Pak by jim řekl, že můžou být rádi, že je tam Mittal, stoprocentně česká firma, která tolik dbá na kvalitu ovzduší. Ne, počkejte, ona to vlastně není česká firma, ale firma ze západu!!! No tak to už je úplný nesmysl, že by hodní kapitalisté, kterým vůbec nejde o maximalizaci zisků, mohli takhle srát na lidi!!! Mittal má úplně novou super fungující cčističku, takže Mittal asi ovzduší neznečisťuje! Ve skutečnosti se jedná o tajnou buňku bolševiků, kteří v noci zapalují skládky, aby se pomstili.

Ale hlavně by si měli všichni lidé uvědomit, že cokoliv špatného, co je v jejich životě sere, je jen v jejich hlavě! A že se s tím nedá nic dělat!!!

Škoda, že mi Emil neodpověděl na jednoduchou otázku, jestli za 9/11 stáli fousáči z jeskyne, tzv. Al Kájda. Ale já jeho odpověď znám. Samozřejmě, že stáli. Kdo by to mohl být jiný, že? Jsem si také jistý, že Emil podpruje GMO a nechal se očkovat proti prasečí chřipce, protože v telvizi říkali, jaká je to hrozná pandemie.

Řekl jsem to správně, Emile? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

210883

28.01.2010 18:23

Zvrácený svět

RE: Realita

hestroy 77.?.?.?

Ano, máte pravdu. Ale to je na delší povídání, celkově se to datuje už od dávných věků.

Otroci se nechávají ovládat různými způsoby, technologie ovládání se neustále vylepšuje.

Ideální stav je ten, kdy si otroci začnou myslet, že jsou svobodní a svoji "svobodu" začnou hájit. Je to něco, jako by lidé žili hodně dlouho v koncetráku a po 20 letech by zjišťovali, jaký udělali pokrok. Koneckonců je známo, že koncetráky osvobozené Rudou armádou se jen přestěhovaly do Ruska. Naložili ty chudáky, kteří už se těšili na konec války do dobytčáků a odvezli je na Sibiř.

Vyrůstá tedy generace, pro kterou je pobyt v koncentráku již normální. Své domečky si za těch 20 let vyspravili, natřeli pěkně barevně, místo starých latrín dali nové splachovací. Pak přijde nějaký zapšklý starý "frustrát", který začne lidi přesvědčovat, že jsou vlastně v koncentráku a že by se měli osvobodit. Naštěstí se najde dost Emilů, kteří ho uvedou do patřičných mezí. Vysvětlí mu ten pokrok, podívej, máme nové záchody. A za rok nám možná zavedou teplou vodu.

Nejlepší způsob ovládání lidí, je přinutit je si myslet, že snad o něčem rozhodují. Demokracie je dobrý nástroj. Ale není to úplně ono. Lidé mají tendenci se shlukovat a dělat problémy. Proto někdo mazaný vymslí, že bude ideální společnost rozdělit. Jak? No přeci na LEVICI a PRAVICI. A lidi jsou už v sobě. Ohání se ideologií, která jim byla vnucena a zapomínají na to, co je vlastně důležité.

Bohužel, jsem přesvědčen, že pokud budeme takto uměle rozděleni a bude tu dostatek Emilů, nic se s tím dělat nedá. V poslední době zjišťuji, že naprostá většina lidí kolem mě, jsou naprostí HLUPÁCI!!!

Dokud se nestane to, že se každý člověk podívá do zrcadla a řekne si, ach ne, to jsem hrozný hlupák, nemůžeme to změnit. Dokud si užiteční idioti systému budou svépomocí opravovat své vězení, protože jsou na něj zvyklí a nejistota je děsí, NIC SE NEMŮŽE ZMĚNIT!!!

Ale mám již v hlavě další šlánek, který se tohoto tématu týká.

210887

01.02.2010 16:32

Zvrácený svět

RE: A hle - další pochopa...

hestroy 77.?.?.?

Je skvělé, že ze mě blijete. Víte, honit ego, jak jste to právě předvedl vy, umí každý mamlas. Nebudu vám brát váš pocit vyvolenosti, jen bych vám rád opravil vaši mizernou češtinu.

> Ale právě kůly stejným slepcům jako jste vy, mohlo k tomu všemu dojít.

O jakých kůlech mluvíte? Nebo jste chtěl snad napsat kvůli?

Kdybyste, abyste, byste. Tak se to má psát. Víte?

A kdybyste občas přemýšlel hlavou, možná by vám došlo, proč jsem ten článek formuloval takhle. Vaše ego vás však zaslepuje natolik, že vám některé věci nedochází. Vy o mně snad něco víte? Vy víte, kolik toho chápu? Vždyť vy ani nechápete, proč jsem to napsal! A budete se divit, televizi již mnoho let sleduji jen velmi výjimečně. Já na rozdíl od vás něco dělám. Co děláte vy? Honíte si ego.

Máte stejné možnosti jako já. Zkuste tedy ostatním vysvětlit, co jste věděl již před 20 lety. Určitě váš článek bude mít velký ohlas. Ale vy si to necháte pro sebe, že? Ono je to tak lepší, protože jinak byste se neměl čím vytahovat.

Ale pokud chcete, abychom (ne aby jsme) vás tu oslavovali, jak jste byl dobrý hned od začátku, pak hurá, jste nejlepší. Stačí vám to? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

211164

01.02.2010 16:34

Zvrácený svět

RE: Hmmm...

hestroy 77.?.?.?

Máte pravdu. Ale ne každý je tak dobrý, jako vy. Zkuste se ale zamyslet, proč jsem to napsal a jak jsem to napsal. [vyplazený jazyk]

211165

12.02.2010 11:40

Starej se sám o sebe!

RE: Mno,

hestroy 77.?.?.?

Pane Takyjeden, mám k vašim poznámkám pár poznámek.

1. Až za 3 roky nebude na důchody, jsem si jistý, že to začne zajímat i naše rodiče.

2. Komunistická střelba do lidí možná, ale byli to čeští komunisté? Možná jste úplně nepochopil, o čem jsem psal. Tedy o neuvěřitelném pokrytectví. Tou střelbou jste měl na mysli sovětskou okupci naší země? Zeptejte se lidí po celém světě, do kterých stříleli Angličané, Němci, Francouzi, Američané, Izraelci atd, jak se dívají na sovětskou okupaci ČSSR. Za procházku růžovým sadem. Nebo byste si raději představoval takovu hezkou osvobozovací akci, jaká proběhla v Iráku? Možná by pak váš otec se strýcem z demostrace domů vůbec nepřišli. Pokud mému otci svým způsobem rozumíte, tak proč se tak zajímáte o Palestince? Jen proto, že je mastí zrovna židi? Nejste tak trochu pokrytec?

3. To, co píšete o svobodě projevu, je sice hezké, ale zkuste si tady napsat něco o Holokaustu. Zkuste si otevřít pusu naplno. Víte, ono to všechno spolu hezky souvisí. O jistých věcech se prostě nemluví pořád. Takže jaký pokrok? A speciálně pro vás dodám jednu perličku. Za jistých dob (které se samozřejmě nikdy nestaly), upalovala jistá skupina lidí své odpůrce (ne já vím, že se to nikdy nestalo a je to jen produkt talmudvize Nova), tak jako se to stalo (ne já vím, že nestalo) například Janu Husovi (já vím, že to byl zlý člověk, velmi, velmi zlý, tlustý a prolhaný člověk, jak jsem si přečetl od jednoho katolického autora, takže si to zasloužil). Stovky let kriminálu nebo hranice, co byste si vybral vy? Možná by se vám líbilo v Irsku, tam už zakázali rouhání. Jak to souvisí se svobodou projevu, nechám na vás. Ale jak vás znám, jsem si jistý, že to považujete za správné a že to podle vás vlastně omezení svobody projevu není. Pro třísku v cizím oku nevidíš trám ve svém vlastním.

Takže kdybyste byl komunista, budete říkat, že komunisti nikdy nikoho nezabili. Pokud byste byl katollík, budete říkat, že katolíci nikoho nezabili. Pokud byste byl žid, budete říkat, že židi nikoho nezabili, atd. Víte, ono se to pokrytectví netýká jen jedné ideologicky zaslepené skupiny. Ono to pokrytectví tak hezky proplouvá a mění své podoby...

212342

12.02.2010 14:37

Starej se sám o sebe!

RE: Mno,

hestroy 77.?.?.?

Nic jiného jsem nečekal. Zajímavé je, že vyznáváš křesťanské učení. Není jedním z jeho základních pilířů pravda?

Jak s tím Husem? Upálili ho nebo ne? Byla to katolická církev nebo ne? Došlo ve jménu katolického učení k masakrům? Odpověz mi!!!

Ne, ty se začneš klasicky vykrucovat, to byl JINÁ doba, že? Vždyť komunismus byl taky JINÁ doba! A můžu tě ubezpečit, že ten, kdo se protivil katolické církvi, tak "šel"!

Ale chápu, že do vlastního hnízda se kálet nemá. Takže nečekám, že by ses někdy podíval pravdě do očí. Jsi přesně ten pokrytec, o kterém mluvil Ježíš. Pro třísku v cizím oku nevidíš trám ve vlastním!!!

Pochop, že mi nejde o komunisty, fašisty, katolíky nebo jinou fanatickou chátru. Jde mi o PRINCIP. Stejný metr pro všechny!!! Tedy něco, co ti je naprosto cizí.

Víc nemám, co bych dodal.

Vložený obrázek

212355

12.02.2010 16:12

Starej se sám o sebe!

RE: Mno,

hestroy 77.?.?.?

Opět jsi se projevil jako správný křesťan, tedy jakmile došly argumenty, pustil jsi svoji obehranou písničku o bolševicích, židech, talmudistech a dalších nesmyslech.

Ztrapňuješ se tu sám, ale to doufám chápeš.

Můžeš mi tu, soudruhu bolševíku, zopakovat jedinou lež, kterou jsem tu řekl? Jestli toho nejsi schopný, pak jsi obyčejný lhář, ale tak to u pokrytců bývá. Ale ty nikdy neodpovíš, místo toho spustíš své nadávky a svoji omletou písničku o talmudvizi.

Jó, to kdybych začal kydat špínu na židy, to by se ti líbilo a tleskal bys, až by ses zadýchal.

Dej si 10 Zdrávasů, ať se uklidníš. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

212373

12.02.2010 17:59

Starej se sám o sebe!

RE: Mno,

hestroy 77.?.?.?

Milý chlapče. Ukaž mi větu, kde jsem tvrdil, že komunisté do lidí nestříleli... Pak můžeme debatovat dál... V opačném případě doporučuji ústavní léčení. Už jsi o tom někdy zapřemýšlel? [vyplazený jazyk]

Jestli nejsi schopný pochopit, co se ti snažím vysvětlit, je to, že každá ideologie, mezi které KC samozřejmě patří, má máslo na hlavě!!! Každá!!! Jen ty tu dokola opakuješ, že KC je bez chyby a když ti někdo namítne, že byly nějaké hony na čarodějnice nebo upalování lidí s odlišným názorem než byl ten katolický, označíš to za bolševickou propagandu!!! Chceš tvrdit, že ne? Mám ti doložit tvé starší příspěvky?

Já, na rozdíl od tebe, chápu, že každá ideologie, která se potřebuje uchytit a udržet, používá represivní systém. I v článku jsem napsal o tom, že NEVÍM o tom, že by ČEŠTÍ komunisté stříleli do studentů!!! Jestli to chápeš tak, že jsem tím řekl i to, že komunisté nikoho nezabili, pak je mi líto. O tom jsem nemluvil. To sis vytvořil ve své hlavě sám.

Děkuji ti za příklad, kdy čeští komunisté veřejně zastřelili člověka. Kolik že jich přesně zastřelili? Bylo jich více, než těch amerických studentů? Kolik lidí postřílela policie za první republiky?

Nebavím se o lidech, kteří byli zavražděni potajmu, případně v lágrech, případně někde jinde, opakuji, že každá ideologie se udržuje represí a vražděním, stejně jako například KC.

A vidíš, píchnu do tvého katolického hnízda a ty už začínáš nezřízeně zuřit. Měl by ses zamyslet nad tím co ti chci říci a neosočuj mě z bolševismu. Je to trapné a myslím, že pro tebe nedůstojné. Osočuješ mě z černobílého vidění světa, ale já se na rozdíl od tebe žádné ideologie nezastávám. Pro mě je to všechno stejné, ale to tě právě hrozně vytáčí, protože ty mezi ideologiemi rozlišuješ. A jakmile někdo začne mezi ideologiemi rozlišovat, je v jejich pasti. Kapišto?

Komunisti byli blbci, nynější vládnoucí vrtva na to jde daleko mazaněji. Můžeš remcat jak chceš, ale k čemu ti to je? I to jsem se v článku snažil vysvětlit. Tvrdě represivní systém se ukázal jako neúčinný, daleko lepší je aby se lidi kontrolovali sami.

Ty, místo nějaké smysluplné debaty, použiješ tu nejtrapnější taktiku, kterou obvykle používají primitivové ze spolku blbců. Začneš mě osočovat z podpory bolševismu. Opravdu ti to není trapné?

No nic. Je mi jasné, že kdybych nepíchl do KC, tak bys byl naprosto v pohodě. Tak jo, ať to máme z krku. KC je bez chyb, a na rozdíl od bolševika, fašisty nebo sionisty nezabila ani jednoho člověka. Spokojen? Můžem být zase kamarádi? [oči v sloup]

212391

15.02.2010 11:13

Olympiáda z pohledu laika

Velké zklamání - dvojí metr na Zvědavci

hestroy 77.?.?.?

Vladimíre, to snad nemyslíte vážně. Srovnávat Indiány s Cikány, není to trochu jako míchat hrušky s jabkama?

1. Indiáni bydleli na jejich území, nebyli to oni, kdo přišel k nám, ale my k nim. Vy když přijdete k někomu na návštěvu, máte tendenci zůstat v jeho domě a následně původního obyvatele vypudit do kůlny na zahradě?

2. Když už to uděláte, budete po původním obyvateli chtít, aby vám platil za nájem? Nabídnete mu ubohé hodnoty západní civilizace, jako je shromažďování majetku (drancování přírodního bohatství), izolace od přírody a chlast, přičemž jeho hodnoty označíte za primitivní a špatné?

3. (Cenzurováno. Osobní výpady. Editor) Proč vás tedy zajímá stát Izrael? Vždyť ta úžasná vyvolená skupina lidí předělává poušť do ráje na Zemi. A ti Palestinci (ve vašem případě Indiáni, záměrně však nezmiňuji Cikány), kteří tam bydleli předtím, se tomuto bohulibému cíli snaží zabránit.

Víte Vladimíre, to vy jste na návštěvě, i když už máte pocit, že tam patříte. Nemáte žádné právo soudit původní obyvatele, kteří byli násilím odtrženi od svých tradic a od své země.

Je dvojí metr ještě žurnalistika nebo jen pouhá propaganda? [bliji]

212601

15.02.2010 11:32

Starej se sám o sebe!

RE: backwater

hestroy 77.?.?.?

Zeptám se vás na jednu věc. Rozdělení na levici a pravici vymysleli prostí lidé? Byla před 200 lety pravice a levice? Dodržela někdy některá strana, ať již levicová nebo pravicová svůj program?

212602

15.02.2010 17:08

Olympiáda z pohledu laika

RE: Velké zklamání - dvojí metr na Zvědavci

hestroy 77.?.?.?

Dobře, Vladimíre. Názor, který autor prezentoval v článku je pokrytecký. To už není osobní výpad, že?

>Romantická představa o odvážných a čestných indiánech žijících v souladu s přírodou je jistě hezká, každý potřebuje nějaký ten pozitivní vzor, ale někdy je také dobré dospět a opustit své pubertální představy.

Čím dál hůř. Opět se ptám, proč se zastáváte Palestinců. Zeptejte se na názor velké části Izraelců, židů či sionistickch křesťanů v jiných krajinách, co si o Palestincích myslí. Jsem si jistý, že použijí daleko horší slova, než které jste použil vy o Indiánech.

>Buď si jsme rovni nebo nejsme. Není možné uzákonit nadřazenost jedné rasy nad druhou na základě jakýchsi minulých křivd. Indiáni dnes v Kanadě těží z pozitivní diskriminace, mají výhody...

A proč by je mít neměli? Bílí Kanaďané drancují přírodní bohatství jejich země. To, co za to dávají Indiánům je hrstka odpadků. I když máte pocit , že vám vybírají vaši peněženku. Už jen to, že můžete bydlet na jejich zahradě, něco stojí. Vaše nenávist k Indiánům je založena na čem? Na nějaké křivdě? Proč tedy máme soudy? Proč neřekneme, že křivda je promlčena okamžitě? Vždyť bychom ušetřili obrovské množství financí za policii a soudy. Koneckonců, tento trend se v Čechách již zavedl...

> Pozitivní diskriminace je oxymóron. Diskriminace nemůže být pozitivní, diskriminace je vždycky špatná.

Tak ať se všichni ti, co se do Kanady přistěhovali, odstěhují a nemusí se řešit nějaká diskriminace. Víte, ono je hrozně snadné někoho diskriminovat a pak, když už dosáhnu toho, že mám všechno, co dříve patřilo někomu jinému, začít vykřikovat o tom, že diskriminace je špatná... To se nechá nazvat jen jediným slovem. Pokrytectví.

Viděl jste film Tanec s vlky? Dle vás je to asi pohádka, že? Dle vás Indiáni žili vždy ve špíně, chlastali, nic nedělali a celkově byli k ničemu. Víte, že podobný názor občas vypluje na povrch a následně je použit k etnickému čištění?

Co byste dělal, kdyby se tu na Zemi najednou objevila vysoce vyspělá rasa, pro kterou byste byl vy najednou špinavým a nečistým (například po stránce jejich kultury, myšlení nebo struktury) a ta rasa by začala s fyzickou likvidací původního obyvatelstva? Vás by vykopli z vašeho domu, takže byste musel jít hledat jídlo na smeťák. Přijal byste svůj osud s pokorou?

Pokud odpovíte ano, pak je váš názor konzistentní a není pokrytecký. Pokud byste začal namítat, že to není to samé, pak je váš názor jaký?

Vladimíre, Vladimíre, na jednu stranu dojímáte lidi až k slzám příběhy o zvířátkách, na druhou stranu pro vás někteří lidé nemají žádnou cenu. Jaký je rozdíl mezi vaším názorem a názorem těch, kteří staví koncentrační tábory?

Ale co bych se rozčiloval... Nicméně to o něčem vypovídá...

212619

15.02.2010 18:36

Olympiáda z pohledu laika

RE: Ceske legendy o indianech

hestroy 77.?.?.?

Na tyto nesouvisející argumenty nemá cenu reagovat. Nechci se dostávat do diskuse s člověkem, který mi bude tvrdit, že zabít někoho, protože mu smrdí nohy, je v pořádku. Snad jediná věc, která není jak vystřižená z propagandistické příručky je tato:

> Ceske kmeny take pritahli do Ceske kotliny jako privandrovalci a vyvrazdili keltske a germanske kmeny. Cesi take nejsou puvodni obyvatele techto mist. A vycitaji si to Cesi dodneska??

Na to jste přišel jak? Máte možnost nahlédnout do minulosti? Odkud jste čerpal? Na to nedokážete odpovědět, že? A pokud najdete ten pramen, pak se možná podivíte, zcela jistě bude německý. Co tím myslím, nemá cenu vám vysvětlovat, svým příspěvkem jste jasně dokázal, že váš názor už je neměnný.

Co vy na to, pane emigrante? Je zajímavé, jak je názor většiny emigrantů konzistentní, jsem si jistý, že Hedvíček by to napsal stejně.

Ještě mě zaujalo toto:

>Dalsi romantizovani indianu jako napriklad ve filmu Avatar, kde se puvodni obyvatele spojuji s prirodou jakysimi ocasky.

Tahle věta dost vypovídá. Jsem si naprosto jistý, že podporujete invazi do Iráku, aby se těm opicím pomohlo. Pletu se?

Abych to uzavřel. Nikdo tu nikoho neromantizoval, ten chabý argument romantizace tu nepadl od nikoho z přispívajících, vyjma autora článku. Příště doporučuji přečíst si text, než odpovím. Ale chápu, že odvádění od tématu je klasickým způbem, jak nabořit diskusi, když chybí argumenty.

Mimochodem, ke způsobu odsunu Němců mám úplně stejné výhrady, jako k názoru editora. Na rozdíl od vás nezobecňuji a snažím se hledat pravdu v širších souvislostech.

212628

15.02.2010 18:46

Olympiáda z pohledu laika

RE: Velké zklamání - dvojí metr na Zvědavci

hestroy 77.?.?.?

>Je poněkud obtížné diskutovat s člověkem, který se horlivě zastává Palestinců a přitom netuší, kdo byl Jásir Arafat.

Nepřekvapil jste. Odpovím vám stejně. Vy podporujete vraždění lidí, jak jste zde již několikráte prezentoval. K ospravedlnění vraždění obecně používáte tyto argumenty:

>Když dorazili bílí kolonisté na Severoamerický kontinent, našli tam lidi doby kamenné. Ano. Ti lidé neznali kolo. Neuměli zpracovávat kovy. Dokonce ještě neobjevili ani zemědělství. Žili v lovecko-sběračských tlupách, putujících krajinou. Bez trvalých sídel. Jejich "kulturu" měli evropští kolonisté převzít? A začít štípat pazourek?

Samozřejmě že ne, Vojto. Naštěstí používali metodu, kterou byste použil vy. Vyvraždili je a zničili jejich kulturu. Jste s výsledkem spokojen?

>Jestliže jim náleží pozemek pod domem pana Stwory, komu asi náleží pozemek pod Vaším domem? Avarům, Germánům, či Keltům? Nebo dokonce Neandertálcům, protože ti byli s největší pravděpodobností v České kotlině první? Už Vás vidím, jak spěcháte na katastr, abyste pozemek pod svým domem vrátil jeho původním vlastníkům.

Kde jsou ti původní vlastníci? Máme je snad zavřené v rezervacích? Vy víte, kde jsou? A kdyby byli zavření v rezervacích, šel byste a odplivnul byste si? Vy víte, že ano...

Má smysl se dohadovat s někým, kdo nechápe ten rozdíl? Já, jako majitel půdy v Čechách nechodím a neodplivuji si nad někým, kdo tu byl před několika tisíci lety. Kdyby tu ovšem byla skupina lidí, kteří tu byli před námi a my je měli zavřené v rezervacích, pak by to byla trochu jiná situace, ne? Nebo ne? Odpovězte mi jen na tuto otázku, ať se trochu odkopete.

Vím, že to nepochopíte. Stejně jako já nechápu, proč máte vždy radost z toho, jak ti silnější masakrují slabšího. Je mi vás opravdu líto.

212631

15.02.2010 18:51

Olympiáda z pohledu laika

RE: Velké zklamání - dvojí metr na Zvědavci

hestroy 77.?.?.?

Pane Montážníku, je mi velice líto, ale opět se musím xmana zastat. V jeho příspěvku jsem nenašel ani schvalování zabíjení, ani nějakou lež. To co tu řekl, je bohužel smutná pravda. Nakonec, podívejte se na Vojtu49. To je jiný "kabrňák." Ten tu v podstatě jinými slovy řekl, že vyhlazení Indiánů bylo potřebné, protože to byly zaostalé opice. [bliji]

212633

16.02.2010 10:58

Olympiáda z pohledu laika

RE: Ceske legendy o indianech

hestroy 77.?.?.?

Skvělé! Další emigrant, pravděpodobně ze spolku ynteligentů. Je zajímavé, že názory určité části emigrantů jsou jak přes kopírák. A hned vyzýváš k zabíjení? Hmmm.... Nauč se česky, když už chceš diskutovat...

Milý emigrante, to, co jsem tu rozebíral, byl dvojí metr. Na jednu stranu zde editor bojuje za Palestince, kterým někdo ukradl jejich půdu a strčil je do rezervací (což, jak jsem pochopil, podporuješ). Na druhou stranu si odplivuje nad Indiány, kterým někdo ukradl půdu a strčil je do rezervací (což, jak jsem pochopil, podporuješ).

Víš, emigrante, ty máš alespoň konzistentní názor. Což se mi na tobě líbí. Jinak jsi pro mě odpad. [bliji]

212676

16.02.2010 11:34

Co znamená být Indiánem v Kanadě

RE: Asi každý mluvíme o nečem jiném...

hestroy 77.?.?.?

Pane soudče, editor použil taktiku změny tématu. Jak mazané. Nebo možná jen nepochopil, co mu lidé vyčítali.

1. Srovnání Indiánů s Cikány

2. Odplivuje si nad nimi (považuje je za parazity, kteří s Kanadou nemají nic společného)

Zkusím to ještě jednou pro něj i pro jiné emigranty, kteří na Indiány nadávají.

Je mi úplně jedno, jací Indiáni jsou. I kdyby si každý den kaděli do kalhot, i kdyby se mezi sebou vraždili, i kdyby třeba drancovali svoji zemi, je mi to jedno. Nemám právo ODSUZOVAT jejich kulturu. V čem se moje kultura liší?

K bodu 1. Je rozdíl, když do místa, kde existuje nějaká civilizace, dorazí banda primitivů, které pak majoritní společnost vyčlení do ghet (Cikáni) a když do místa, které patří "primitivní" kultuře, dorazí skupina, která původní obyvatelstvo napůl vyvraždí a napůl zavře do rezervací?

K bodu 2. Z dlouhodobého zaměření Zvědavce jsem usoudil, že editorovi vadí stav, který je v Palestině. Ale pro velkou část lidí jsou to právě Palestinci, kteří jsou označováni za parazity (i těmi samými argumenty, které editor použil v tomto článku)!

Takže abych editora opravil. Nikdo nepsal o tom, jak jsou Indiáni úžasní. Nikdo je nelitoval. To se nějakým záhadným způsobem objevilo v editorově hlavě a hlavě dalších emigrantů.

Jde o klasický dvojí metr!!!

Tímto editora vyzývám: VLADIMÍRE, KDYŽ JSTE SE TAKTO VYJÁDŘIL K INDIÁNŮM, NAPIŠTE NĚCO PODOBNÉHO I O PALESTINCÍCH! NAPIŠTE, CO JE TO ZA ŠPÍNU A JAK PARAZITUJÍ NA STÁTĚ IZRAHELL. NEZASTÁVEJTE SE JICH, UCHOVEJTE SVŮJ NÁZOR KONZISTENTNÍ!!!

Ještě bych rád vysvětlil jednu velice důležitou věc, která v diskusi zazněla. Někteří lidé se začali ohánět tím, že my Češi také žijeme na území, které patřilo někomu jinému. Ale neuvědomují si jeden velký rozdíl!!! My nemáme v rezervacích ty, kdo tu byli před námi!!! Je to tak těžké pochopit? Je to úplně jiná situace.

Vladimíre, to jste tomu zase dal. Vy jste zde nakydal spoustu špíny na Indiány (a můžete mít pravdu, o to mi vůbec nejde), takže jste se zachoval přesně tak, jako každý agresor. K úspěšné okupaci Iráku je také potřebné z místního obyvatelstva udělat zvěř a špínu. Nejlepší na tom je to, že vy se zastáváte i Afghánců (možná jsem to ale pochopil špatně) přímo v článku, v kterém plivete na Indiány!!! Těch Afghánců, kteří zažívají to samé, co předtím Indiáni.

To je ten dvojí metr!!! O to mi šlo a spoustě lidem také! Vy jste ale místo toho napsal článek, v kterém vysvětlujete na příkladech, proč Indiány nenávidíte. Ta nenávist je hlavní náplní článku!!! A víte, co je zajímavé? Že se vás zastávají lidé ze spolku hlupáků. Není vám to divné?

Víte, možná jste měl raději uveřejnit nějaký článek o zvířátkách.

212679

16.02.2010 11:41

Co znamená být Indiánem v Kanadě

RE: Genocida

hestroy 77.?.?.?

>To je podivný názor. Žádná genocida Indiánů nikdy ze strany evropských dobyvatelů neprobíhala. Gnocida Indiánů často probíhala mezi sebou, kdy se různé kmeny vyvražďovali navzájem.

Zdroj? Historie, kterou psali Indiáni? Nebo bílí? Ne, vy jste tam vlastně byl. Už chápu. Díky za přesný popis historie.

Jinak jste asi nikdy neslyšel o taktice rozděl a panuj, naposledy tak veleúspěšně použité v Iráku. Nebudu vysvětlovat detaily, už mě to unavuje.

>To neustálé komunistické hudrování, jak tam někdo přijel proto, aby vyvražďoval Indiány je totální nesmysl.

Použití výrazu "komunistické" hodně vypovídá o vašem způsobu přemýšlení, to jest nepřemýšlení, ale přebírání myšlenek někoho jiného, jak jste krásně předvedl ve vašem příspěvku.

212680

16.02.2010 13:31

Co znamená být Indiánem v Kanadě

RE: zásadně nesouhlasím z Vladimírem

hestroy 77.?.?.?

Pane Bílý, mohl byste mi prosím napsat na můj mail jsem@vzduch.cz? Chtěl bych si s vámi promluvit o občanské neposlušnosti.

Jinak do posledního písmene souhlasím s vaším příspěvkem, stejně jako i se všemi ostatními, které jste zde v minulosti napsal. Jste přesně moje krevní skupina [smích]

212692

16.02.2010 16:13

Co znamená být Indiánem v Kanadě

RE: Tak tento pohlad na vec mi je cudzi

hestroy 77.?.?.?

Když už chcete šířit své dojmy z historie, uvádějte laskavě odpovídající informace.

"Erbovní pověst, která je se znakem spojována, je podle návrhu M. Alše zobrazena na předbraní Zelené věže. Za zakladatele rodu udává Ješka z Pardubic, který r. 1158 při obléhání Milána unikl z nepřátelského obklíčení, ačkoliv mu byl spuštěnou mříží v hradbách přepůlen kůň."

Pokud jsou všechny vaše informace stejně "kvalitní", chraň nás ruka páně... A kdybyste se nad tím zamyslel hlavou (ne nenutím vás, vím, že to bolí), logicky byste došel k tomu, že pokud by se mu to stalo v okamžiku vjezdu, pak by zůstal uvězněn za branou. On však podle pověsti údajně odnesl polovinu koně do tábora a za to dostal tento erb. Možná by bylo opravdu lepší, kdybyste nepřejímal informace bezmyšlenkovitě a přemýšlel nad nimi logicky.

Považujete se více za Slovana, Kelta, nebo za Germána, když už jsme u toho?

212711

16.02.2010 16:18

Co znamená být Indiánem v Kanadě

RE: Asi každý mluvíme o nečem jiném...

hestroy 77.?.?.?

Neví, ale zaplaťpámbů je tu Vanguard, který nám o tom něco poví. No tak spusťe, povídejte, jak že to za vašich mladých let bylo? Vy jste tam nebyl? Ajaj... Ale někde jste si to přečetl, že? Tak to musí být pravda... Stejně jako je pravda vše, co říkají v televizi... Nebo ne? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

A teď zkuste tu pohádku o vousáčích z jeskyně, co zbořili identicky dva baráky a u třetího dokonce vysublimovali letadlo. Tuhle pohádku mám od vás nejraději, Vanguarde... Už jsem ticho jako myška a čekám... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

212714

16.02.2010 16:25

Co znamená být Indiánem v Kanadě

RE: Tak tento pohlad na vec mi je cudzi

hestroy 77.?.?.?

Logika vám asi blízká není, že? Já vím, že vždy říkáte to, co jste někde slyšel a nepřemýšlíte o tom, to není žádná novinka. Přesně to jsem měl na mysli a jsem rád, že se na tom shodnem...

> je to jen pověst, tak myslím, že není důvod se vzrušovat.

Ano, a to je pověst z roku 1158. Takže jsem rád, že se shodnem i na tom, že starší informace jsou také pověsti a není potřeba je prezentovat jako fakt. Mám na mysli to, že jste TVRDIL, že Slované Kelty vyhubili a asimilovali. Zároveň jste tvrdil, že se o tom nepsalo, tak jak jste k té informaci došel? To jsou paradoxy! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

212716

16.02.2010 16:28

Co znamená být Indiánem v Kanadě

RE: Asi každý mluvíme o nečem jiném...

hestroy 77.?.?.?

Vanguarde, kdy tedy podle vás Slované přišli do našeho kráteru? Plus mínus tisíc let...

A s někým si mě asi pletete, moje opovržení sionistickou ideologií (vám tak blízkou), ještě neznamená, že věřím na velkého žida, jak tahá za nitky.

Škoda, tu pohádku o vousáčích mám moc rád, pěkně se u ní usíná... [vyplazený jazyk]

212717

16.02.2010 19:50

Co znamená být Indiánem v Kanadě

RE: Asi každý mluvíme o nečem jiném...

hestroy 77.?.?.?

Slečno (paní) Danielo. Velice mě mrzí, že i po tak dlouhém vysvětlování jste nepochopila, oč mi jde. Já nezpochybňuji současný stav indiánské populace. Jak jsem říkal, je mi to jedno. Jde mi o dvojí metr, který se začal používat. Naopak si myslím, že můj názor na tuto věc je konzistentní s mými ostatními názory.

Podívejte se na Iráčany... Vždyť oni se mezi sebou zabíjejí, jak je prezentováno v TV. Oni kradou, znásilňují, ničí infrastrukturu atd. Jste pro jejich pacifikaci, zabrání jejich území, jejich uzavření do rezervací a jejich nahrazení "úspěšnou" evropskou civilizací?

Podívejte se na Palestince. Vždyť oni zabíjejí děti, kradou, močí si do kalhot, plivou po sobě, kopou tunely, ničí infastrukturu, znečišťují životní prostředí atd. Co s nimi? Rezervace? Nebo rovnou vyhladit a nahradit je tou "nejlepší" rasou na zemi?

Podívejte se na Somálce... Podívejte se na další Afričany... Podívejte se na všechen rozvojový svět. Podívejte se na Číňany, jak zaživa stahují zvířata z kůže... Co s nimi uděláme? Vyhladíme je, nebo je zavřeme do rezervace?

Možná by bylo skutečně nejlepší je vyhladit, vzít si jejich půdu, kterou oni "soustavně ničí", jejich kulturu zlikvidovat... Když je totiž necháme žít, mohli by si dělat nárok na půdu, na které žili tisíce let. A pak by třeba mohli chtít nějaké výhody, když už nedostanou zpátky to, co jim patřilo. Je neplacení DPH odpovídající kompenzací za ztrátu obrovského nerostného bohatství?

O co u nás přišli Cikáni? Přišli o něco? Ne? Tak jak je můžeme srovnávat s někým, kdo přišel o celou zem?

>Měla-li bych vyjádřit více soucitu,pak bych musela vidět indiána, který ctí zvyklosti svých rodů,který zůstává morálně trochu výše, nebo alespoň v přijatelných mezích.

Možná, kdyby vám sebrali váš dům, zavřeli vás do rezervace, místo vaší původní kultury by vám vnutili jinou, možná byste zůstala morálně trochu výše. Ale možná ne. Ono je velice snadné zůstávat morálně trochu výše, pokud máte k dispozici všechny výhody naší civilizace, která žije jen z toho, že vysává bohatství zbytku světa a dokonce má tu drzost o sobě tvrdit, že je nejlepší!!! Jste si opravdu jistá, že byste zůstala morálně trochu výše? Už jste někdy zažila pocit vykořenění? Už jste někdy zažila to, co oni? Víte, my Češi (a i jiní Slovné) jsme pod dlouhodobým tlakem Německa. Ale Němcům se nikdy nepodařilo nám naši zem vzít a zavřít nás do rezervací. Dokonce ani v druhé světové válce. Nejhorší věc, která nás tou dobou potkala, bylo uzavření českého vysokého školství.

A doporučuji si ujasnit, kdo je přistěhovalec a kdo je původní obyvatel. To je totiž docela důležité...

Opravdu nechápu, kde všichni berou tu domněnku, že si Indiány romantizuji. Jejich chování v posuzování této věci (dvojího metru) totiž nehraje vůbec žádnou roli...

212731

16.02.2010 20:06

Co znamená být Indiánem v Kanadě

RE: myslim ze doslo k velkemu nepochopeniu

hestroy 77.?.?.?

>Mala by sa odstranit pozitivna diskriminacia pre indianov, ciganov u nas, cernochov v USA a neviem kde vsade po svete a ty ludia namiesto toho by sa mali zacat ucit zit.V opacnom pripade si vychovavame len dalsie a dalsie pijavice a kopime problemy pre buducnost.

Ano, to určitě měla. Ale co s těmi primitivy, kteří dodnes mají své vlastní státy? Například Iráčané? Mají ti Iráčané vůbec právo na svoji ropu? Asi ne, že? Protože jsou to primitivní divoši. Zaplaťpámbů za to, že si to alespoň někteří lidé uvědomují a posílají tam své tanky a letadla. Konečně je tam pořádek. Když bere bílý, tak je vše v pořádku, nebo ne? To není žádná diskriminace. To je prostě v pořádku. Tihle hoši nejsou žádné pijavice.

Pro třísku v cizím oku nevidíš trám ve svém. Kdo jen to řekl? Nebyl to ten člověk, na základě jehož učení se stavěly misie, aby ty bezbožné divochy napravili? A při tom napravování mohli za odměnu pracovat na jejich plantážích...

>A odvolavat sa na stare krivdy naozaj nema ziadny zmysel, pretoze nikto z dnes zijucich ludi sa na ich pachani nepodielal a ani im nemohol zabranit

Samozřejmě. Jen jde o to, kdy se ta křivda stane starou, že? Za takových 100 let, až bude Palestina etnicky vyčištěna, křivda prostě zmizí. Za 100 let budou poslední zbytky Iráčanů hodny jen opovržení. Stará křivda bude zapomenuta a bílí kolonizátoři budou v naprostém právu. A tak to bude pokračovat dál...

Ještě jeden příklad. Dejme tomu, že nějaký stát bude do řeky, která odtéká do jiného státu vylévat jedovaté odpady (dnes se to děje například při vývozu toxického odpadu do afrických států). Po několika letech bude voda v druhém státu totálně kontaminována a následkem toho dojde k totálnímu úpadku jejich národa. Po určitých mnohaletých třenicích dojde k tomu, že tento stav bude označen za konečný, nová generace v prvním státě řekne, že neodpovídá za to, co udělala generace před nimi, označí to za starou křivdu a odmítně platit jakoukoliv náhradu. Dle vaší logiky je to naprosto v pořádku. Nebo se mýlím?

Morální odpovědnost je dnes již jen prázný pojem. [pláč]

212732

17.02.2010 10:37

Co znamená být Indiánem v Kanadě

RE: Asi každý mluvíme o nečem jiném... (pan Stwora to pohnojil)

hestroy 77.?.?.?

OMG, OMG... Někdy si říkám, že lidská hloupost je nekonečnáááááááááááááááááááá!

Zaplaťpámbů, že se objevují "morální hlídky", dříve za bolševika se jim říkalo "šedý mor". [bliji]

212784

18.02.2010 10:40

Kolonialistické pohnutky za operací v Mardžá

RE: Tak tomu říkám propaganda

hestroy 77.?.?.?

To psal asi nějaký robot, podle úrovně češtiny. Asi nějaký robot z dob socialismu, kterému vyměnili pár obvodů a rázem je z něj modernizovaný "soudobý" robot. Jen nevím, kde ti soudruzi udělali chybu. Ten robot je nějaký polámaný... Četl jsem to několikrát za sebou, ale stejně jsem nedokázal pochopit smysl. [oči v sloup] [chechtot] Je potřeba na tom ještě zapracovat...

212852

18.02.2010 10:58

Demogratůru si rozvrácet nedáme!

Chápete o co jde?

hestroy 77.?.?.?

Zatím to tu nikdo nenapsal, takže jen ve stručnosti. Vznikne strana, která má dobrý program. S většinou bodů se dá souhlasit. Vystoupení z EU a NATO považuji za nejlepší. A pro vládnoucí mafii zcela jistě nejnepřijatelnější.

Tahle strana, která brnká na národní strunu, si dá do znaku symbol, který jasně ukazuje k nacistickému Německu. Může tohle udělat normální člověk? Vždyť ty blbci si i ke svým prezentačním videím dávají německou muziku.

Ta strana je samozřejmě vytvořená na zakázku. Celé to znamená - podívejte se, oni chtějí vystoupit z EU a NATO a jsou to náckové. Tedy to, co říkají ti špatní, že je dobré, je ve skutečnosti špatné a naopak. Oblíbená taktika.

Diskreditace národního hnutí, diskreditace myšlenek, dikreditace snahy o změnu atd.

212858

18.02.2010 11:23

Co znamená být Indiánem v Kanadě

RE: Nehledě na to, jaký měli Indiáni pojem o vlastnictví -

hestroy 77.?.?.?

Snažíte se dobře, jen co je pravda.

>Označovat realistický popis situace z pera p. Stwory za "rasistický" a kdovíjaký ještě jiný

To odvádíte pozornost schválně? Tady byla řeč o dvojím metru!

>jak dlouho by tedy měli "Natives" čerpat náhrady za mnohdy domnělá příkoří činěná předkům - dvě, tři , deset dalších generací ?

Tím domnělým příkořím myslíte přesně co? Krádež země? Milý statečný anonyme, co kdybych přišel k vám domů a vykopal bych vás z vašeho domu? Jak dlouho by vám to přišlo jako příkoří? Rok? Dva? Tři? Co vaše děti? Jak dlouho by jim to vadilo?

>Reakce některých přispěvatelů opravdu plasticky dosvědčují, jak je má establishment propagandisticky "na lopatě" - i když se do té pomyslné pece bílé viny vlastně strkají sami a dobrovolně ...

Zříkání se morální odpovědnosti je dobrá věc?

Je mi vás docela líto. Ani podepsat se neumíte... To se to poučuje... Ale já vás chápu. Musíte si dávat sakra velký pozor. Máte doma bílou kápi? [bliji]

212864

19.02.2010 11:21

Demogratůru si rozvrácet nedáme!

RE: Chápete o co jde?

hestroy 77.?.?.?

a) Stačí hledat...

Vložený obrázek
Zleva: Deutsche Arbeitsfront - DAF (tehdejší odbory), Freiheitliche Deutsche Arbeiterpartei - FAP (v Německu soudně rozpuštěná 1995)

Vložený obrázek
Co k tomu dodat? Blbci? Nebo jen užiteční idioti diskreditace národní myšlenky?


b) Antifa napadla členy DS a jejich příznivce

Všimněte si, že video začíná obrázkem Národní revoluce přichází (už ten je na zamyšlenou) a pak k tomu hraje tklivá německá muzika. Vladimíre, vy byste si dělal video pro Národní revoluci a pod to dal německou muziku? Není to na hlavu?

Ale jak už jsem řekl. Celý vznik DS a to co se kolem ní dělo, je velice neobvyklé, takže je to tutovka!!!

212968

19.02.2010 13:01

Jsem homofob? Podle příručky ano

RE: Jediná nepřesnost

hestroy 77.?.?.?

Jak tedy chcete vysvětlit, že ve starém Řecku atd. byla homosexualita mnohem více rozšířená a dokonce tolerovaná? To chcete tvrdit, že od té doby teplouši vymřeli?

Navíc v článku není napsáno, že homosexualita je jen naučená, ale také naučená.

Jaký kraj, takový mrav. Buďte si jistý, že to úzce souvisí s výchovou...

212981

24.02.2010 16:45

Tvoje HDP na moji hlavu

RE: VEŘEJNÝ DLUH ČR + KDO NÁS A KDY ZADLUŽIL

hestroy 77.?.?.?

Tak si je zkopírujte do prohlížeče... Pro ty, kdo linky vkládají: před adresou musí být http://

213412

26.02.2010 11:04

Výkvět davu

Hlupáků je jako maku

hestroy 77.?.?.?

Už dle hodnocení článku je vidět, že i mezi Zvědavci je hlupáků nepočítaně. Už jsem nad ovčanem zlomil hůl. Budem si to muset vyžrat až do hořkého konce.

213541

26.02.2010 16:38

Výkvět davu

RE: Hlupáků je jako maku

hestroy 77.?.?.?

Je to opravdu smutné, Danielo. Většina lidí (a to dokonce i ti, kteří si uvědomují alespoň částečně, o co tu vlastně jde) není schopna začít přemýšlet selským rozumem a pokaždé je někdo utáhne na vařené nudli. Poskakují jak šaškové na provázku. To, co pochopí jeden den, druhý den už zase nevědí. Smutné je, že i velmi vzdělaní lidé jsou ochotní bránit tenhle zlodějský systém a dokonce při tom používají své znalosti, které ovšem berou jako fakta a nedochází jim, že je to naučil systém!!! Blbci jsou na každém kroku, vidím je všude. Už opravdu nevěřím, že ke změně společnosti k lepšímu může dojít nějakým rozumným vývojem. Nejdřív budou muset všichni padnout na hubu, ale úplně, aby se jim konečně rozsvítilo. K čemuž dojde velmi brzy, za pár let budou všichni kvílet, jak je to možné, ale nedojde jim, že za to může jen jejich nesmírná, nebetyčná, nikde nekončící blbost!!! Dokud mohli své problémy řešit po dobrém, kašlali na to, až budou dostávat po papuli, budou se divit. Ale dobře jim tak. Dle mého na jednoho normálního rozumně logicky uvažujícího člověka připadá tak 100.000 hlupáků. Pak není divu, že to tady takhle vypadá... Na jednu stranu chápu, že ne každý je schopen odpoutat se od své výchovy, od toho, co do něj systém za celý život natlačil, nicméně... [bliji]

213556

01.03.2010 14:50

Jak může japonský premiér zastavit fackování Japonska

RE: hloupost

hestroy 77.?.?.?

Obchodní deficit znamená naopak to, že země s obchodním deficitem více dováží, než vyváží. Lepší je samozřejmě více vyvážet, neboť se nelikviduje domácí měna.

213773

02.03.2010 12:06

Demokracie nebo demokratura? Čast 1.

RE: Kapitalismus

hestroy 77.?.?.?

Mohl bys, prosím, psát jako člověk? Ano, i láska k jazyku patří k lásce k národu.

>nesmělo se projevovat víru v Boha

To je sprostá lež...

>blbé bylo i jen to, poslouchat denně do omrzení ty známé lži o lásce ke komunistické straně a milovaným soudruhům-vrahům

Stejné je to dnes...

>podobně i vlastníkovi nějaké živnostenské dílny nebo nějaké fabriky jistě vadilo, že to, co jeho předkové a on sám s láskou zveleboval, pak nějaký rudý komisař prostě zabavil a zkazil.

A pak to ukradl jiný soudruh a už to není ani státní...

>někdo nesměl dělat své povolání a šikanovali jej třeba rok (posílali den co den od čerta k ďáblu), než mu dali nějakou podřadnou práci.

Stejné je to dnes...

>každý zde měl stejné howno a nikdo neměl v téhle uzavřené ohradě naději na to, že by jemu či jeho dětem někdy bylo lépe.

Dnes už jsou někteří, kteří se mají lépe, celkově to však jde od 10 k 5...

> přál bych ti ho, ale nejsem schopen ti to prostředí komunistického skanzenu zrekonstruovat.

Neboj, brzy bude hůř...

Tykám ti, protože tohle jsi z bolševizmu ještě nezapomněl. Vidíš, alespoň něco jsi se od soudruhů naučil. Vystupovat anonymně a tykat. A ještě si na bolševíka stěžuješ. To nechápu.

213880

02.03.2010 15:59

Demokracie nebo demokratura? Čast 1.

RE: Kapitalismus

hestroy 77.?.?.?

Ale no tak, tobě lidé vykají, ty jim tykáš. Slušní a vychovaní lidé (ne soudruzi ze schůze), kteří chtějí s někým diskutovat, se obvykle představí a NORMÁLNÍ je vykání. Soudruzi to potom změnili na tykání, to ti jde dobře.

>nesmělo se projevovat víru v Boha

Já jsem chodil za komunistů do kostela, kostel stál, lidé tam chodili, faráře nezavřeli.

Chceš snad tvrdit, že byly zavřené kostely? To chceš opravdu tvrdit? Jestli kostely zavřené nebyly a faráři v nich mluvili o Bohu, tak jak jsi přišel na to, že se něco nesmělo?

Proč píšeš jako anonym? Bojíš se, že tě zavřou? Pak jsme na tom ale úplně stejně jako předtím, že? Vynech prosím tu oblíbenou pohádku, že důležitější je názor, než ten, kdo ho prezentuje. Ve slušné společnosti se to tak nedělá.

Já také rád pomáhám potřebným, ale jak to vysvětlit balíkovi ze schůze, co lidem tyká na potkání a ani se nepředstaví?

A teď se třeba vztekni... Dobrým způsobům už tě nikdo nenaučí.

213901

02.03.2010 16:10

Demokracie nebo demokratura? Čast 1.

RE: Omezte, prosím, počet svých příspěvků

hestroy 77.?.?.?

Tykají jen soudruzi na schůzi, soudruhu! Opět tykáš někomu, kdo ti vyká. Ale co bych to řešil, starého psa novým kouskům nenaučíš. Musím uznat, že tykat tě bolševik naučil výborně. Všimni si, soudruhu, že ti tady každý vyká (to je jakási součást kultury diskuse) a ty jim blahosklonně tykáš. Nevypovídá to o tvém charakteru něco? Co jsi dělal za bolševika? Dle toho, jak tu všechny zasvěcenně poučuješ, jsi musel dělat alespoň na ústředí, nebo? [chechtot]

213902

02.03.2010 16:32

Demokracie nebo demokratura? Čast 1.

RE: jeste ze skoncil

hestroy 77.?.?.?

>Komunismus byl horsi verte nebo ne, ale byl toz muj svobodny nazor

To se velice mýlíte. Za komunismu totiž lidé věděli, že tehdejší totalitní systém je špatný. Dnes je to to samé, morální degradace je mnohem zřejmější, ale lidé (stejně jako vy), nynější systém obhajují!!! A radují se, jak se máme dobře, přestože už jsme přišli o všechen národní majetek a zadlužujeme se 100 miliardami ročně, musíme si půjčovat i na vyplácení důchodů a jediné, co nynější vlády dělají, je neustálé zvyšování daní.

Škoda, že nevidíte, co tento systém z lidí udělal. Nicméně "komunistické" období byl nutný první krok, současná "demokracie" je druhý krok, není to žádná náhoda, ale velice vychytaná dlouhodobá strategie určité skupiny lidí, kterým jde o vytvoření novodobého otrokářského řádu. Ale to je na delší vysvětlování a 90% lidí to nikdy nebude chtít pochopit.

Počkejte ještě pár let a až tenhle systém padne na hubu, popovídáme si o tom znovu. I o tom hezkém oblečení atd.

> po ceste jogy a seberealizace.Knihy o techto tematech byli zakazane a ilegalni.

Zajímavé... Můj otec cvičil jógu a učil se jí z publikace vydané v 70. letech.

213909

03.03.2010 10:34

Amerika vypověděla Japonsku ekonomickou válku

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

hestroy 77.?.?.?

>S nejmodernejsi technikou nejsou schopni kotrolovat Afagnistan a Irak

Jak jste na to přišel? Vdyť to perfektně kontrolují... Co máte na mysli tou kontrolou? V Afghánistánu kontrolují obchod s opipem. V iráku jde o něco jiného, ne o ropu, ale to je vám asi taky jasné. Ty místa, která chtějí kontrolovat, kontrolují.

Na jednu stranu tvrdíte, že VÍTE, jak systém funguje, na druhou stranu napíšete takovýto nesmysl. Mám pocit, že už jste z toho pocitu, že vechno víte, nějak otupěl a nedochází vám základní věci.

Už jen tvrzení, že to perfektně chápete... To je první důkaz, že nechápete vůbec nic!!!

>kde vezmou finance na material a personal ke kontrole celeho sveta kdyz jsou bankrot?

Vy opravdu nechápete, že oni už to kontrolují? A víte, co používají jako bachaře? Naše myšlení. K tomu jim stačí pár korun. Není nad to, když se stádo udržuje ve vězení samo a ještě opravuje ostnaté dráty, aby bylo všechno v pořádku...

>Pouze pubertaci veri ze bude nekdy nekde existovat nejaky spravedlivy system

Ano, to je přesně ten druh ovládání, o kterém mluvím. Kde jste k této myšlence přišel? Sám? A na základě čeho? Už vám to dochází?

Smát se nebudu, je to spíše k pláči. [pláč]

213959

03.03.2010 14:53

Izraelci se podíleli na zločinech v americké věznici v iráckém Abú Ghrajb

RE: Čuduj sa svet.

hestroy 77.?.?.?

Ten, kdo neřekne svinstvu jasné NE, svým mlčením říká vlastně ANO. Kolik lidí v Izraeli si uvědomuje, že dělají svinstvo? To, že mají hlavu vymytou propagandou na kost, je té viny nezbavuje. Každý člověk má možnost se nad svinstvem zamyslet svou hlavou a nepoužívat při tom argumenty, které mu někdo předložil a on je přijal za své. Pokud někdo bydlí na ukradených, etnicky vyčištěných územích, pak ano, nese vinu. Je to stejné, jako když naši žoldáci bojují v Afghánistánu. Vina padá na všechny Čechy, všichni za to nesou odpovědnost, ale málokdo si to uvědomuje. Stejné je to i s dalšími "vymoženostmi" "naší" civizace, to, že se máme dobře na úkor druhých, je opět náš problém, ačkoliv si to nikdo nechce přiznat. Bez uvědomění toho, že všechno spolu souvisí, je změna nemožná.

213971

03.03.2010 20:21

Amerika vypověděla Japonsku ekonomickou válku

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

hestroy 77.?.?.?

No, pokud mají tolik zbraní, jako ty mozkových buňek, pak máš pravdu. Skončili. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [velký smích] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] Jinak se mi opět potvrzuje, že s hlupáky se nemá cenu bavit... Jdi se raději dívat na televizi, ať máš o čem zítra zasvěceně vyprávět...

213988

03.03.2010 20:42

Izraelci se podíleli na zločinech v americké věznici v iráckém Abú Ghrajb

RE: Čuduj sa svet.

hestroy 77.?.?.?

Máte pravdu, když kopou do palestinských žen, hážou po nich kameny a plivou po nich, tak jen nevědí, co činí.

Nicméně: "Vaše hříchy budu trestat po desítky generací!"

213992

04.03.2010 17:52

Demokracie nebo demokratura? Čast 2.

RE: Tohle ja paradni priklad

hestroy 77.?.?.?

(Čistě osobní útok, kousavý, posměšný tón. Nulová informační hodnota. Cenzurováno. Editor)

214042

10.03.2010 16:30

Kapitola z knihy: Alexander Dubček. Pražské jaro. Sametová revoluce.

RE: Fakt, že Dubček měl být oceněn

hestroy 77.?.?.?

(Cenzurováno. Čistě osobní výpady bez informační hodnoty. Editor)

214506

12.03.2010 12:01

Spotřeba tzv. „pokusných zvířat“ v ČR 2008

RE: Bez vědy to nejde,

hestroy 77.?.?.?

Koukám Mrkvo, že jste dobře zpracovaný propagandou! Možná byste se tolik neměl dívat na televizi.

A co se týká vašeho cynismu... K tomu se raději nebudu vyjadřovat. Ono to spolu všechno úzce souvisí (s propagandou a vymytou hlavou). Kdo zabíjí zvířata jen tak pro nic za nic, zabije i člověka jen tak pro nic za nic.

Co je na tom špatně? No přeci ten hloupý naučený oficiálně podporovaný přístup!

214648

12.03.2010 12:04

Pentagon obviňuje pacifisty, že podrývají úsilí o světový mír

RE: Gates ma pravdu

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

A ještě jednou...

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Už dlouho jsem se tak nezasmál. Víc nemám, co bych k tomu dodal.

Snad jen: Chytrému napověz, hloupého kopni!

214650

12.03.2010 14:17

Zánik cukrovaru v Hrochově Týnci

RE: výborný článek

hestroy 77.?.?.?

Pane Quido, neberte to tak špatně. Místo našeho soběstačného hospodářství máme nové vlaky!!!

Vložený obrázek

Líbí se vám? Takové hezké růžovoučké...

A kdože se první postavil do jedné řady s teplouškou klikou v ČD?

Vložený obrázek

Soudruh Sidovský už mluví o koncetráku. Jak jinak. Nic jiného ani neumí.

A soudruh Fischer po Duškově upozornění na teploušskou kliku na Ministerstvu dopravy a ve vedení ČD začal pištět: "Je to typ nejpodlejší a nejprimitivnější formy útoku na lidskou důstojnost." Ale, ale soudruhu premiére, a co takový koncetrák v Gaze? Ten je naprosto v pořádku, že?

Ano, ano, soudruzi. My víme, kdo stojí za propagací homosexuality a dalších "pokrokových" myšlenek, jako je multikulti, lichva atd. A kdo první piští a kvičí. My to víme, nemusíte nám to ještě cpát do hlavy horem dolem...

214659

12.03.2010 16:34

Zánik cukrovaru v Hrochově Týnci

RE: No a?

hestroy 77.?.?.?

Je vidět, že o tom nevíte vůbec, ale vůbec nic. Ale mluvíte zasvěceně, jen co je pravda. Asi jste to slyšel v televizi, že? Laskavě si zjistěte víc, než začnete trousit takovéto nesmysly.

Dle vaší nesmyslně hloupé a omezené (propagandou vytvarované) logiky tu můžem všechny podniky zavřít, nebo ne?

Když jste takový ekonomický génius, můžete mi laskavě sdělit, co budeme potom dělat? Jak se budeme živit? Službami? Aha, už rozumím!!!

>Na nějaké rádoby tradice každý spotřebitel kašle, tomu je srdečně jedno, kde se cukr vyrábí, záleží mu na kvalitě a ceně!

Vy si opravdu myslíte, že kvóty určované EU jsou volný trh? [překvapení] Vy si opravdu myslíte, že když někdo koupí cukrovary a pak je nechá zbourat, aby si uvolnil místo pro své výrobky, tak je to volný trh?

Ach jo. Chytrému napověz, hloupého kopni. Opravdu mě udivuje, jak někdo nedokáže přemýšlet hlavou... Tenhle svět jde rychle do kytek. Obecná inteligence se prudce snižuje a selský rozum maloměšťáci prostě používat neumí...

Jsem si jistý, že za války, po uzavření českého vysokého školství byste tu měl podobý "názor", s tím, že když se české vysoké školství neuživí, je potřeba ho zavřít... [překvapení]

214674

13.03.2010 15:40

Izraelský historik: Izrael by mohl být přinucen vymazat Evropu

RE: Máte tam chybu!

hestroy 77.?.?.?

Už jste se uklidnil? Zkuste se zamyslet nad tím, jaký je časový posun v Kanadě. Bác! Už vám to došlo? [chechtot]

214792

13.03.2010 15:44

Rozlícenost, když EU schválila GM brambory

RE: pokial je mi zname

hestroy 77.?.?.?

Zbytečně ztrácíte čas. Tenhle člověk je zde známá firma a jde mu jen o rozvracení diskuse.

214793

22.03.2010 12:58

Počet vězňů v USA se snížil – ale pouze ve snaze ušetřit

RE: Lidem se nestýská

hestroy 77.?.?.?

Pane Laskavý Montážníku Mucholapko, já vůbec nechápu, proč se bavíte s lidmi tohoto typu? Tihle lidé by měli být necháváni bez povšimnutí, ve městě se přeci také neotočíte za každým hovínkem, které leží na cestě.

215604

22.03.2010 13:05

Mnoho povyku pro nic

RE: To nepotrebuje komentar.

hestroy 77.?.?.?

A ještě 3 zdrávasy bych prosil. Samozřejmě je to celé pomluva, stejně jako je pomluva to, že bylo vyvražděno pár milionů lidí v době inkvizice. Katolické křesťanství totiž nikdy nebyl šířeno násilnou cestou, to vám může potvrdit každý správný katolík.

215606

22.03.2010 16:49

Hledá se druhá Božena Němcová

RE: Držme se faktů

hestroy 77.?.?.?

Ještě než se začneme držet faktů, přečtěte si znovu článek. Autor na to hned ze začátku upozorňuje. Kdybyste byl jen trochu pozornější, nemusel byste být za zbytečného šťourala.

215615

22.03.2010 17:00

Peníze na dluh a peníze bez dluhu

RE: Reakce

hestroy 77.?.?.?

To je k pláči... Ale děláte svoji práci svědomitě, jen co je pravda. Doufám, že se vám v hlavě někdy rozsvítí a bude to ještě před tím, než ulehnete na smrtelné posteli. Opravdu to s vámi myslím dobře, Vojto. Jste úplně, ale úplně mimo a žádné brožury vám v tom nepomůžou, ba naopak. Nemyslím si, že jste v jádru zlý člověk, ale již několik let tu zlo ve všech jeho formách vytrvale obhajujete. Byl bych velice nerad, kdyby se vám tato "záslužná" činnost jednou nějak vrátila.

215617

22.03.2010 18:34

Hledá se druhá Božena Němcová

RE: Za obvinění lepení samolepek horní hranice trestu převyšuje pět let!

hestroy 77.?.?.?

Vanguarde, než příště napíšete nějaké své rozhořčené stanovisko, zkuste si alespoň přečíst článek. Chápu, že je to moc práce, ale na druhou stranu tu pak nebudete mluvit z cesty.

215635

23.03.2010 14:31

Explozivní dluhové domino: nadcházející finanční katastrofa - část 3.

Špatný překlad

hestroy 77.?.?.?

Špatně se to čte, je to přeloženo velice otrocky. Což je škoda.

215698

26.03.2010 14:53

Práce je lidstvu vrozena nebo vnucena?

Článek dobrý, ale...

hestroy 77.?.?.?

Hned jedna z prvních vět mě trochu zarazila. Jak souvisí s odporem k práci pojem pravice? Tady je vidět, že autor ještě nepochopil, že pojem levice a pravice nám přinesli ti, na které máme dřít. Autor je tedy pevně zaháčkován do systému, aniž by si to uvědomoval. Ale to je problém naprosté většiny lidí, i těch, kteří si myslí, že už něco vědí.

215852

Rozděl a panuj. Víte, co to znamená a k čemu se to užívá? Jestli ne, pak je skutečně zbytečné vám něco vysvětlovat o levici a pravici. Budete se muset ještě dlouhý čas potácet v nevědomosti, než vám to celé dojde.

216066

08.04.2010 13:50

Úroda GM kukuřice firmy Monsanto v Jižní Africe selhala

Zeptejte se Koubka!!!

hestroy 77.?.?.?

Pro všechny pochybovače o prospěšnosti GMO navrhuji, aby se obrátili na Jiřího Koubka, místního zastánce GMO, "protiteroristických" operací v Izraeli, Iráku a Afghánistánu, globálního oteplování a dalších vychytávek. Pan Koubek a jeho lehoklony (Vojta49, Chlebasmaslem, Vanguard a další) vám rádi a naprosto zadarmo vysvětlí, proč jsou GMO naproto nezbytné pro další život na Zemi, proč je nutné, aby byly GMO produkty patentovány a pak prodávány za odpovídající "přátelskou" cenu. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

216623

23.04.2010 11:08

Syn člověka

RE: O ničem...

hestroy 77.?.?.?

Je smutné, že jsou mezi námi suchaři, kteří se nedokáží zasmát. Myslím, že z toho nakonec vychází všechna bída světa. Rychle spěchejte někam, kde se dozvíte něco hrozně důležitého a vtipné a neotřelé psaní pana Lischky nechte těm, kteří jsou nad věcí.

Já jsem se už dlouho tak nezasmál, možná již od dob Hlavního nádraží.

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

217772

27.04.2010 18:37

Také se ptám, jak je to s finančním systémem

RE: Problém je akumulace kapitálu?

hestroy 77.?.?.?

Liquidita. Zajímavé slovo. [chechtot] Jestli Stan ví o penězích totéž, co o češtině, pak chraň nás ruka páně... [chechtot]

218120

30.04.2010 15:06

Tragédií k upevnění moci

RE:

hestroy 77.?.?.?

No, je škoda, že jsi to víc nerozepsal, Honzo. Čekal bych od tebe hodnotnější vstup, ne jen kádrování ostatních, jak je v poslední době tvým "dobrým" zvykem.

218444

30.04.2010 18:00

Finanční systém a jak je to s tím kapitalismem II.

RE: Třetí teze

hestroy 77.?.?.?

Koukám, že sem stahují velice podezřelá indiividua a šíří zde oficiální propagandu. A dokonce si o sobě myslí, že snad něco ví!!! Neuvěřitelná drzost. Ještě štěstí, že sem moc nechodím, protože brodit se výkaly je pod mojí úroveň. Čest práci, obětavý soudruhu systému!!!

218458

30.04.2010 18:04

Finanční systém a jak je to s tím kapitalismem II.

RE:

hestroy 77.?.?.?

Panebože, další hlásná trouba oficiální propagandy? Tihle soudruzi dělají svoji práci nepřetržitě, svědomitě a někdy i zadarmo. No jo, koho chleba jíš, toho píseň spívej.

218459

03.05.2010 13:02

Inspirační foto

Editor je mimo!

hestroy 77.?.?.?

Je vidět, že pan Stwora se začíná ztrácet. Příště tu možná začně tvrdit, že levice je lepší než pravice (nebo obráceně, to je jedno).

Sice se velice obává atomové zimy, ale nechápe, že to s Obamou nebo kýmkoliv, kdo je figurkou na viditelném místě, nemá nic společného.

Je to velká škoda, vždycky jsem si myslel, že alespoň některé věci editor chápe. V minulém rasistickém článku o Indiánech klesl u mě hodně v ceně, tento článek jen potvrzuje, že to jde se Zvědavcem rychle do kytek.

Brzy se tu bude obhajovat současný systém jako jediný možný, možná jen ty narážky na židy zůstanou, ale to je možná i hlavní důvod existence Zvědavce.

Zkrátka, pokud si někdo myslí, že se na vysoké místo v politice dostane osoba, která není 100% prověřená a poslušná, je přinejmenším naivní.

Ono kecat se může co chce, ale činy hovoří samy za sebe. I kdyby měl Obama plnou hubu odzbrojení, stejně to může být jen mazaný krok k odzbrojení Ruska, Klaus LS také podepsal, tak co?

Ale každý se musí nějak ohánět, aby se uživil.

218666

04.05.2010 20:30

Víkend pravicového extrémistu

To je dobré

hestroy 77.?.?.?

[chechtot]

218732

10.05.2010 12:35

Je Ezra Pound nepublikovatelný?

RE: Asi jsem přestřelil, co?

hestroy 77.?.?.?

Tak, tak, jakmile někdo Vencu urazí, hned je oheň na střeše. Jde to tady od 10 k 5.

219050

10.05.2010 12:53

Je Ezra Pound nepublikovatelný?

RE: Don Quichote

hestroy 77.?.?.?

Je to škoda, že nechápete, co je život. Život není jen cukrová vata a líbezná slovíčka. Chápu, že chcete svět ve stylu Barbie (a také ho můžete mít), ale pak jaksi přicházíte o všechno ostatní. A věřte mi, že vše je velmi provázáno.

> To, že jsou dostupné sprosté klipy a že jakási osoba předkládá k nahlédnutí své intimnosti snad neznamená, že se to musí napodobovat.

Nepochopila jste, co tím autor myslel. Slyšela jste někdy o slovech ironie a nadsázka?

>Je mi jasné, že je část lidstva, která se potřebuje vzrušovat vulgaritami a sprostotou, ale nemyslím, že by bylo vhodné to ještě podněcovat.

Nerozumíte umění a to ani v nejmenším. Je vulgarita a "vulgarita". Možná by ve vašem světě nemohly být ani nahé sochy a obrazy. Možná by se ve vašem světě nemohlo říci slovo "hovno". Možná by se nemohlo mluvit o pohlavních orgánech a sex by se musel provádět potichu a potmě. Možná by vlastně bylo všechno zakázáno. Chlast, cigára, kondomy, sprostá slova, počítačové hry, hlasitá hudba a hlavně... ...pravda. Protože pravda patří k životu stejně, jako to hovno.

Tím, že někoho budete vychovávat ve sterilním prostředí, nikdy z něho nevychováte soběstačného a vlastním rozumem přemýšlejícího člověka. Tím, že před ním schováte všechno "zlé", v okamžiku, kdy na "zlo" narazí, jeho život se zhroutí. Je mi líto, že nechápete tyto naprosto základní věci týkající se výchovy a života.

Protože člověk se může zdravě vyvíjet jedině pokud je svobodný a má volný přístup ke všem aspektům života.

219053

Fuj, kdo zde zase nechal tolik hovínek? Nebylo to naše milé, prostoduché, ale velice snaživé anti-anti? Ale nakonec, člověk se může alespoň zasmát...

>Wise dělal to co mohlo být pro Američany správné, ale nebyla to pomoc Židům v nacistickém Německu.

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

Milé anti-anti, snašíš se srdnatě, jenže tady nemáš, pro koho bys psalo. Blbečci sem obvykle nechodí, samozřejmě až na výjimky... Ale bobečků tu ty výjimky nechají spoustu...

219061

11.05.2010 13:38

Svobodní lžou, Řecku jsme nepůjčili ani 1 €!

RE: Jde jen o interpretaci podle zajmu pozorovatele...

hestroy 77.?.?.?

Ne, nevidí. Nejlepší je ohánět se propagandou z oficiálních médií.

Co se týká článku, je to jednoduché. Řek žijící v Čechách se snaží vysvětlit, že Řekové jsou vlastně OK a nebudou nás stát ani korunu.

Úsměvné. [chechtot]

219108

12.05.2010 11:43

Jak by vypadala NASA, kdyby existovalo duševní vlastnictví vědy

Zajímavé

hestroy 77.?.?.?

Netušil jsem, že fyzikální zákony tu nebyly do té doby, než je někdo objevil a že si na ně někdo dělá nárok. Měl bych si zaregistrovat proces kadění a po každém z Einsteinových potomků požadovat poplatek za každou stolici. Pochybuju, že je jinde ve vesmíru podobně zdegenerovaná civilizace. [bliji]

219159

12.05.2010 15:36

Je Ezra Pound nepublikovatelný?

RE: Don Quichote

hestroy 77.?.?.?

> Jestliže Ezra Pound potřeboval být nechutný, měl z toho dvojí užitek. Uvolnil se a ještě ze sebe udělal kritika. Tak to praktikují i jiní umělci. Své perverze balí do uměleckosti.

>Vůbec jsem se nevyjadřovala k básni, tu jsem ani nečetla, ale ke sprostotě v životě.

Zajímavé, jak si protiřečíte. Ale nechám vás být, vidím, že začínáte uhýbat a urážet se... Jak tedy můžete soudit Ezru, když to ani nečtete? Není vám to trochu divné?

>Vaše poučování o svobodě je sice krásné, ale zřejmě platí ta svoboda jenom pro vás. Když jsem se já svobodně vyhádřila, tak mě zde osobně napadáte a vykládáte cosi o tom, že nerozumím umění.

Když máte právo na svobodný názor vy, tak já ne? Ano, nerozumíte umění. Nebudu vám vysvětlovat proč, to je na delší povídání a jak je vidět, jen váš názor je správný, vy můžete napadat kohokoliv (Ezru), to je v naprostém pořádku, pokud někdo osočí vás, je to omezování vaší svobody.

Než budete příště něco kritizovat, raději si to nejdříve přečtěte.

219164

12.05.2010 15:49

Je Ezra Pound nepublikovatelný?

RE: Asi jsem přestřelil, co?

hestroy 77.?.?.?

Děkuji za radu. Rád vám také příště poradím. A na Vencu vám šahat nebudu, čestné pionýrské. Já vím, že se to nesmí.

Nějakou vulgaritu jsem vám tu přidal také... To je hnus, co? Zakázat!!!

Vložený obrázek

219165

14.05.2010 14:10

Jak by vypadala NASA, kdyby existovalo duševní vlastnictví vědy

RE: Dotaz

hestroy 77.?.?.?

Člověče, dřív jsem si myslel, že nepatříte k provokatérům typu Anti-Anti nebo jim podobným. Ale jak je vidět, ošklivě jsem se ve vás spletl. No nic, ať vám ta "práce" odsýpá, plán je třeba plnit a pokud se náhodou zeď vězení začne bořit, hurá, je potřeba jí rychle opravit. Takže do toho a opravujte, co vám síly stačí!

219286

17.05.2010 11:15

Zabte bílé!

RE: .

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Dobrý vtip!!!

Jinak souhlasím s panem Lynchem. Bílí tam nemají co dělat, teď budou plakat, že se jim bývalí otroci mstí? Směšné. Zkuste si něco zjistit o vyvražďování původních obyvatel Angličany. Tuším, že tam byly první koncetráky. Britské.

To, co z nich bílí udělali, to také mají. Stejně jako s Indiány, že pane editore?

219502

20.05.2010 12:10

Brzezinski varuje před globálním politickým probuzením

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

hestroy 77.?.?.?

> USA byly v manevrovany do valky, kde meli demonstrovat svou prevahu a prinutit Peking i Moskvu uznat hegemonii zapadu a podrobit se pod timto tlakem a ekonomicky se poddat.

René, tím USA myslíš obyčejné lidi? Pak máš pravdu. Pokud bys měl však na mysli mafiány nahoře, pak jsi vedle, jak ta jedle.

> Zapadni imperium se vsak dostalo do vycerpavajici asymetricke valky v Iraku i Afganistanu. Dalsi strategicky postup proti Iranu, Syrii, na Kavkaze se stal nemyslitelny. Toto je pricina rozkolu v mocenske elite, na kterou ukazuje Brzezinski. Ukazalo, ze moc USA ma sve hranice a ekonomicky se za ni tvrde plati ( obrovsky deficit )a zacinaji intriky, nove aliance, nove ambice, nove mocenske usporadani...

Hmmm, zní to sice odborně, nicméně je to založeno na oficiální propagandě. Doufám, René, že si uvědomuješ, že těm mafiánům nahoře jsou státy u zadku a je jim úplně jedno, kterého koně budou ke svým plánům využívat. Oni totiž ty koně vlastní všechny. Takže závod je zcela v jejich režii, i když se schovávají přesně za podobné "analýzy", které jsi tu předložil ty.

Je opravdu zajímavé sledovat vývoj na Zvědavci, jak se z některých odpůrců Systému (velké S jako Satan), stávají pomalu analytici, kteří postupně přejímají informace podsouvané Systémem, tyto informace považují za logické a nakonec Systém sami obhajují (pokud obhajují jednu jeho část, obhajují ho jako celek).

Zvědavec bude brzy jen jeden z mnoha směrů mainstreamu, něco podobného, jako je Prisonplanet a mnoho jiných. Pak to bude stejné, jako kdyby se skupina "zasvěcenných" odborníků na dostihy velice sofistikovaně bavila o kvalitách koní, odhadovali by na tomto základě výsledek příštího závodu, ale bohužel by si neuvědomovali, že o výsledku bylo rozhodnuto na základě zcela odlišných záměrů těch, kteří vlastní všechny ty koně.

219752

20.05.2010 12:14

Malé zamyšlení nad státním dluhem

RE: Proč volit komunisty? Snad kvůli cestě ke spravedlivější společnosti.

hestroy 77.?.?.?

To jsem postoval já, Tomáši!!! [smích]

219753

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,86 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,88 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
21,37 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 007,22 Kč
1 unce stříbra
393,44 Kč
Bitcoin
203 406,79 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 48 904 117