Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Antiseptik

Nalezeno 2706 příspěveků, 826 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

29.01.2006 23:35

Anonym

RE: Jak elementární kinderstube prosté ,Fčeličky...a spol....

Antiseptik 65.?.?.?

Na světě je potřeba obou, ne? Nebejt rebelů, tak se nikdy nic nezměni, a nebejt konvenčňáků tak nemaj rebelovů na co rebelovat. [smích]

91056

30.01.2006 16:56

Rozbitá sklenice mléka

RE: tak mne napadlo

Antiseptik 69.?.?.?

Když jsem tento článek překládal, tak mi taky napadlo co by se asi stalo. Pak jsem nad tím přemýšlel, a dospěl jsem k závěru že nelze vytrhávat věci z kontextu. Kdyby do první světové Amerika nešla, válka by nejspíš skončila příměřím. Nikam to nevedlo, žádná strana úplně a jasně vyhrát nemohla. Díky tomu by nebyla situace v Německu tak mizerná po té válce a Hitler by se asi k moci nikdy nedostal, čili druhá světová by nikdy nebyla. Holocaust by taky nebyl. Díky tomu by východní evropa nikdy nebyla pod Sovetským Svazem. Vše by bylo asi jinak. Vliv Ameriky v Evropě by prostě nebyl v té míře jako byl a ani vliv SSSR by nebyl takový. Těžko argumentovat kdyby bylo co nebylo, jak by to vlastně dopadlo, ale rozhodně se nedá s určitostí tvrdit že by to bylo ještě horší.

91125

30.01.2006 17:06

Wilhelm Gustloff

Nejsou lidé jako lidé by se zdálo

Antiseptik 69.?.?.?

Nejsou v tom zapomenutí sami. Mrtví iráčani díky sankcím a americké invazi, zmasakrovaní arménci turky, list je dlouhý. Zdá se že když by se dala vina svést na nás nebo naše spojence, tak o tom se raději nemluví. Tím se z celé piety nad mrvými dělá vlastně politika. Představte si lidský osud takto:
Zeměkoule je jedno veliké vězení, z kterého není jiného úniku než smrt. K té jsme všichni odsouzený, jeden dřív, jiný později, ale žádný tomu neunikne. V tomto vězení se podívejte jak se k sobě chováme.

91128

30.01.2006 19:38

Rozbitá sklenice mléka

RE: Dejte to na Usenet

Antiseptik 69.?.?.?

Netřeba, článek je přeložen z angličtiny a je na mnoha webech k mání.

91149

31.01.2006 03:53

Íránská ropná burza hrozí

RE: Psalo se v nediích

Antiseptik 69.?.?.?

Si vzpomínám když jsem byl v centrální Americe před 15ti lety, že to bylo stejný a to tam žádný sociálisti ještě nebyly. Na koho to chcete svádět?
Jelikož se ekonomika a živoťní standard nezmění během pár týdnů nebo i roků, je veliká otázka, a to přímo klíčová, kdo tu centrální a jižní Ameriku do toho ekonomickýho průseru dostal? Teď, když vliv Ameriky je na ústupu, mi připadá směšný ten bordel a chudobu svádět na režim, kterej teď zrovna začal. Zatím co tam po celý století řádily US korporace k vlastnímu prospěchu. Mimo to, celý tak zvaný jihoamerický socialismus, na který se teď bude svádět utrpení miliónů, který trvalo už před tím než se nynější president narodil, má blíž ke kapitalismu než má Bushova Amerika, která nějak čím dál tím víc připomíná dávné doby politbyra a KGB. Už s tím jděte někam. Snaha o to, aby nerostné bohatsví té které země patřilo jejím obyvatelům a sloužilo k jejich prospěchu, to se vám zdá nespravedlivé a debilní? Jak pro koho, pro nadnárodní korporace možná, ale ti nejsou nic jinýho než posranej komunismus pod jiným jménem a v modrém! [oči v sloup]

91215

31.01.2006 04:01

Íránská ropná burza hrozí

RE: Trochu z jineho pohledu bez proroctvi! - part 2

Antiseptik 69.?.?.?

Jen si trochu vzpomeňte co kolik stálo v roce 82 o proti dnešku. A bude vám jasný kdo tady kecá. 100% my ass!! Vy si možná myslíte že vám ten barák stoupá v ceně, já naopak vím že ten můj ne, jenom si tu cenu drží, neboť je to tzv nemovitost. Real estate je příhodný termím, je to real.

91216

31.01.2006 04:08

Íránská ropná burza hrozí

RE: Uz mozna potrebuji,jen maly kopanec a nebo take velkou valku,na umlceni lidi.

Antiseptik 69.?.?.?

Zdroj by nebyl? Odkud tohle je?

91217

31.01.2006 16:59

O rozdílnosti názorů

A máte pravdu, nemá cenu

Antiseptik 65.?.?.?

se s těmi propagátory veřejně rozšiřované "pravdy" vůbec zabývat. Zpočátku mě to i trošku bavilo se hádat s Lehem, ale my jsme se nehádali, hádal jsem se sám, on jen opakoval svoje. Musí jim ale Zvědavec jít pěkně na nervy, můžete být na to hrdý. [cool]

91309

31.01.2006 17:44

Rozbitá sklenice mléka

RE: Vazeny pane Kaminski,

Antiseptik 65.?.?.?

Paní Ajo, i tomu Kaminskému se určitě dělalo špatně když se zkrz to prokusoval. TO ale nic nemění na situaci. Aby se mohlo něco spravit, je nutné vědět přesně co je špatně, jinak jenom zbytečně vyměňujeme součástky, případně lidi, a nikam to nevede. Zkuste se zamyslet nad 9/11 z pozice vzdáleného pozorovatele. Máte tady obrovskou zem, s nejmodernější technikou, s největší špionážní organizací na světě a tato země je údajně napadena skupinou arabů, kteří souběžně násilm převezmou 4 letadla, přímo v této zemi, za pomocí nožíků na otevírání papírových krabic. Tyto letadla po únosu létají dlouhou dobu po území této země, zcela mimo jím stanovenou trasu, a nic. Žádné stíhačky, nic. Pak se 3 z nich trefí do budov, dvě v New Yorku a jedno dokonce do Pentagonu. A celou tu dobu, jakoby ta obrovská zem, vyzbrojená po zuby k obraně demokracie, nic, jakoby neměla ani tušení. Nakonec spadnou tři budovy, z nichž jenom dvě byly trefené letadly, perfektně tak jak při demolici. To je doslova nemožné. Jsem přesvědčen že k 9/11 musela mít skupina za to zodpovědná, alespoň tichou pomoc z vlivných míst přímo ve státě akce. Jinak by to prostě nomohlo vyjít ani v Praze. Nakonec se zeptejte, k čemu to těm arabům bylo dobré, nebylo to náhodou dobré pro někoho jiného? Vyloučíme-li nemožné, pak nám zbude jako vysvětlení pouze to co je prakticky možné, jakkoliv nepravděpodobné. Víru musíte mít v dobré lidi na této planetě, ne v instituce. Jinak se z toho nedostaneme nikdy. Bohužel je to tak. [naštvaný]

91317

31.01.2006 18:16

O rozdílnosti názorů

Kdyby jste náhodou někdo nebyl ještě dostatečně paranoidní

Antiseptik 65.?.?.?

tak si přečtěte tento odkaz.
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=4111
[velký smích]

91323

31.01.2006 18:24

O rozdílnosti názorů

RE: Odkud tedy fouka?

Antiseptik 65.?.?.?

Pan Leho je zoufalec, koupeny, zmanipulovany a zotroceny armadou!

A diskutovat s takovými je podle vás diskuse? To je zbytečné ošoupávání klávesnice a plýtvání spojením ne?

91326

31.01.2006 20:53

O rozdílnosti názorů

RE: Odkud tedy fouka?

Antiseptik 65.?.?.?

Však už tady někde asi je, a kdyby ne, tak číst si to stejně může. [velký smích]

91353

31.01.2006 20:57

Wilhelm Gustloff

RE: Nejsou lidé jako lidé by se zdálo

Antiseptik 65.?.?.?

Já myslím že hlavní důvod US atomovky byl zamezit Stalinovi, aby se zůčastnil války s japonci a tak tam potom měl vliv. Amerika chtěla Japonsko mít zcela pod kontrolou, nechtěli další rozdělený stát jako Německo.

91354

31.01.2006 21:09

Wilhelm Gustloff

RE: Nejsou lidé jako lidé by se zdálo

Antiseptik 65.?.?.?

To víme dnes, otázka je zda to věděla OSS tenkrát. [chechtot] [velký smích]

91358

31.01.2006 21:40

O rozdílnosti názorů

RE: Těžké téma

Antiseptik 65.?.?.?

Je to asi potrhlé,ale myslím,že by tu měli být.Když necháme dítě tak jak je,bude křičet,rozbíjet věci,zlobit se.Není lepší nechat dítěti hračky,ale nereagovat na jeho vřeštění?Stačí jen málo,neposlouchat.

Vidím že jste děti neměla. A tohle ke všemu nejsou žádný děti a takové privilegia jim nenáleží. Stejný argument by se dal použít také k tomu, že je lepší nechat neo cons u vlády, když o to tolik stojí, aby nám nic nerozbíjeli a nezlobili se? Ne, to by pak vyhráli. Každý se může zůčastnit diskuse, pokud diskutuje. Když se jeho diskutování ale změní na nadávky a urážky, místo argumentů, je ho potřeba vyhodit, aby se naučil příště diskutovat a nebo toho alespoň nechal. A psychologicky bych je nerozebíral, nestojí to za to. Jejich názory nejsou z jejich hlav, tam možná žádný názory nejsou. [smích]

91368

31.01.2006 21:57

Wilhelm Gustloff

RE: Nejsou lidé jako lidé by se zdálo

Antiseptik 65.?.?.?

Divoká teorie to není. Vemte si to takhle. Eventualita bez atomovek. Američani se vylodí v Japonsku, žačne krvavý boj, mrtvoly lítaj na obou stranách. Po velkých strátách, je Amerika celkem donucená přijmout ruskou vojenskou pomoc, i za cenu, že jí tam sama dopraví na vlastních lodích. I když moc nevěřím ze by nějakou tu loď nesplašili sami, nezapomínejte že japonské námořnictvo už prakticky není, takže i ty necky by tam třeba dojeli. No a až z pomocí rudé armády US army zkoncuje s japonci, jsme v tom samém dilema jako v Německu. Kam mířím je že argument, že šlo o ušetření životů není úplný. Nejen o životy, nakonec není vidět ani dnes, že by životy měly nějakou cenu, když jde o vliv a tím o prachy, ať už nepřátel (to už vůbec asi ne) a nebo vlastních pěšáků. Takže šlo o budoucí uspořádání světa, o rozšíření vlivu kam až to jde. I za cenu házení krajně nepopulární atomovky (tu druhou jim nezapomenu), protože tu byla ještě jedna možnost, a to odříznout Japonsko válečným loďstvem, nevylodit se a pěkně počkat až budou bez surovin umírat hlady. Ale co to je proti lákavé příležitosti si tu novou atomovou hračku vyzkoušet na lidech. Nějakej důvod už se přeci najde ne?

91373

01.02.2006 02:51

Chcem celú Zem + 5% navyše!

Dobrý článek, četl jsem ho už v originále

Antiseptik 69.?.?.?

Četl jsem že Abe Lincoln byl zastřelen proto, že chtěl vytvořit měnu zaručenou státem. Což se bankéřům nehodilo. Těžko se z tohohle budeme dostávat bez naprostého krachu, který díky tomu nutně musí přijít. [cool]

91420

01.02.2006 03:11

O rozdílnosti názorů

RE: Odkud tedy fouka?

Antiseptik 69.?.?.?

Jestli z toho "oni" budou mít bláhový pocit nějakého vítěztví, tak to mi je srdečně jedno, s tím už nic nenadělám. Pro mne za mne ať si třeba daj navzájem i nějakou tu medajli. A žádná hrůza mě z nich nepopadala. Komentuju to čistě z humorného úhlu. Strategie to sice známá je, ale všichni víme kam tato stratégie přivedla jejich tvůrce. Copycats nemůžou dopadnout o nic lépe. [chechtot] Zdravím Pane Lev. [smích]

91423

01.02.2006 03:15

Chcem celú Zem + 5% navyše!

RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále

Antiseptik 69.?.?.?

http://home.att.net/~rjnorton/Lincoln74.html
Je jich více, nevím jak je tento dobrý.

91428

01.02.2006 03:28

O rozdílnosti názorů

RE: Z mnoheho spatneho se pozorny ctenar muze i poucit.

Antiseptik 69.?.?.?

Myslím že čtenáři Zvědavce už byli dokonale poučeni ohledně Leha a spol a tento typ už je nemá co naučit a jenom tu zabíral místo. Ono stačilo přečíst dva tři příspěvky a pak už jste se od nich nic nového nenaučil. Na to je tu pro nové příchozí archiv. [velký smích]

91434

01.02.2006 04:22

O rozdílnosti názorů

RE: Uz jsem se tuj leha jednou zastaval a podruhe to delat nebudu :)

Antiseptik 69.?.?.?

To se mi taky zda dobry.

91444

01.02.2006 17:25

O rozdílnosti názorů

RE: Těžké téma

Antiseptik 69.?.?.?

Budou stále zabírat místo. Jelikož jediný zisk pro nás je se od nich učit je poznat, ať se vrací pod jinými nicky a IPs. Alespoň z toho máme vzdělání. [chechtot]

91525

02.02.2006 00:03

Chcem celú Zem + 5% navyše!

RE: Nechápu ten 42% zisk ???? Prosím vysvětlit....

Antiseptik 69.?.?.?

Dnes je už těch fiktivních dollarů 97%. Takže každý dolar má vlastně hodnotu jenom 3 centy. [velký smích]

91571

02.02.2006 00:06

Lety, vydírání, vyhrožování, vyvlastnění…

Tak už se Paroubec dostal in na BBC

Antiseptik 69.?.?.?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4670622.stm
ale moc hezký to není.

91572

02.02.2006 01:05

Chcem celú Zem + 5% navyše!

RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále

Antiseptik 69.?.?.?

Jo to odpovídá tomu co jsem četl. Kdy už se tý zlodějny zbavíme?

91581

02.02.2006 01:08

Chcem celú Zem + 5% navyše!

RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále

Antiseptik 69.?.?.?

BTW nejsem žádnej antisemita, ale antiseptik [velký smích]

91583

02.02.2006 01:33

Chcem celú Zem + 5% navyše!

mimo topik, virové varování z Truthseeker

Antiseptik 69.?.?.?

http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=4118

91586

02.02.2006 02:31

O rozdílnosti názorů

RE: Nikoho

Antiseptik 69.?.?.?

Do hospody chodím, když mi tam pivo chutná. Dlouhý kecy o tom nevedu a už vůbec hospodskýmu neradím jak to pivo čepovat. Kdyby mi nechutnalo, šel bych do jiný hospody, Vy ne? Moje skutečná hospoda je "Chez Baptiste" na Montroyal E, a pivo Belle quelle rousse, česky U baptisty a pivo červené, z pivovaru Dobrá huba . [smích]

91590

02.02.2006 04:06

Chcem celú Zem + 5% navyše!

RE: Nechápu ten 42% zisk ???? Prosím vysvětlit....

Antiseptik 69.?.?.?

To kolik to přesně je, se mi zdá být asi dost bezpředmětný. Až mi budou dávat místo 50,000 buď 50, 10 a nebo 20 ane bo nic, bude dost jedno. [velký smích] V každým případě to bude dost prů..r. [oči v sloup]

91609

02.02.2006 04:15

Je amorální Google trestán?

RE: Co triskou v pozadi na Internetu?

Antiseptik 69.?.?.?

To může být, pokud nedojde k jedné světové vládě, asi dost nekontrolovatelný. Můžete mi webové stránky umístěné v jiné zemi. Pokud naše Kanadská vláda nespadne amíkům do kapsy, ještě tu můžeme mít možná jednou nějakej byznys. Vím jam nemožný je kontrolovat třeba ilegální file sharing skrz pear2pear network, přeji Rumsfeldovi hodně štěstí. Shock and awe se na to použít nedá, jede na tom celej obchod, je to jako když už je pandořina krabička holt otevřená jak jí asi zavřete? Bez telefonu a netu se dneska ta jejich světová ekonomie neobejde. [smích]

91611

02.02.2006 04:24

Chcem celú Zem + 5% navyše!

RE: Nechápu ten 42% zisk ???? Prosím vysvětlit....

Antiseptik 69.?.?.?

Máme přeci ještě jednu možnost. Jsou to oni, kdo udělali ty peníze nehodnotný, tak ať si je nechaj. Natisknem si jiný. Kanony nekanony, nás jsou miliony jich ne. I ten jejich kanonýr byl nakonec okradenej, možná že se k nám přidá? [velký smích] [chechtot]

91613

02.02.2006 04:36

Je amorální Google trestán?

RE: Co triskou v pozadi na Internetu?

Antiseptik 69.?.?.?

Příklad. 20 září byl zastaven tzv file sharing na WinMX. Celý hub byl zabaven. Jak dlouho si myslíte že to trvalo hackerům to znovu uvést do chodu, za pomoci patche, který operuje i bey centrálního hubu? Blbý 4 dny. Nedal bych Rumsfeldovu modifikovanýmu vyhledávači delší budoucnost než tu samou. Všechny hackery si najmout nemůžou. Už vidím ty ilegální patche, co ty bloky zase zruší, automaticky vás přepnou přes neustále se měnící proxy a ještě pro pr..l tam bude extra vokýnko co bude sledovat Rumsfeldovy hackery jestli se neblížej. Víte jak se budou hackeři nudit, kdy na internetu nic nebude než white house? Druhej den se do toho pustěj. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

91616

02.02.2006 04:47

Chcem celú Zem + 5% navyše!

RE: Nechápu ten 42% zisk ???? Prosím vysvětlit....

Antiseptik 69.?.?.?

Koupí si raubíře? Za co? Jestli moje a Vaše peníze jsou bezcený, jejich taky. Nevíme nikdo z nás co bude, pokud dojde k totálnímu krachu, ale nemyslím si že "oni" maji moc velký šance. Lidi, když jsou u zdi a o všechno přišli, nejsou moc přívětivý. Dalo by se asi říct že jsou víc nasr..ý než přivětivý, a je jim to všechno už jedno.

91618

02.02.2006 13:21

Chcem celú Zem + 5% navyše!

RE: Nechápu ten 42% zisk ???? Prosím vysvětlit....

Antiseptik 69.?.?.?

Jim ale jde o to většinu vydírat. V takovém případě si na ní už nic nevezmou. Kde nic není ani smrt nebere. Žít do nekonečna ze zásob moc nejde. Myslím že spíš půjde nakonec o devalvaci, při které bude možné mnoho přehodnoceného a prodluženého zkonfiskovat a tím ještě zvýšit zisk. Je to ale nebezpečná hra, nikdy se neví kde přesně je to stéblo, co zlomí velbloudovi hrb.

91641

02.02.2006 16:13

O rozdílnosti názorů

RE: pane Jindřichu

Antiseptik 69.?.?.?

Špatně čtete Panel lopol, podle toho jak to napsala vyplývá že její bratr je poněkud hloupý z toho že ho zná(je to brácha), že se mu libí Rath je nesouvisející. Související je že se Rathovi hlupáci zamlouvaj. [smích]

91651

02.02.2006 18:38

Chcem celú Zem + 5% navyše!

RE: HA ! Co jestli má Nostradamus pravdu ve všem ??

Antiseptik 69.?.?.?

Tak jsem si přečetl pár článků o paní Riceové v Pravdě, podle toho odkazu, a vidím že jsme na ní tady byli ještě hodní. Stojí dost za nakouknutí co o ní píše tisk v Rusku. [velký smích]

91666

02.02.2006 18:46

O rozdílnosti názorů

RE: Argumenty proti vylucovani a cenzure

Antiseptik 69.?.?.?

Rád bych vyslovil názor, že už těch diskusí o Lehovi a spol bylo dost, obraťmě konečně list, tolik zajímavého se děje o čem by se dalo diskutovat. Čert je vem!

91668

02.02.2006 18:57

O rozdílnosti názorů

RE: Argumenty proti vylucovani a cenzure

Antiseptik 69.?.?.?

Téma dáno je, ale my tu tepeme do někoho kdo tu už není, je to to samé jako s Včeličkou.

91670

02.02.2006 23:17

Chcem celú Zem + 5% navyše!

RE: Nechápu ten 42% zisk ???? Prosím vysvětlit....

Antiseptik 69.?.?.?

V tom případě bychom mohli začít cvičit na kytary a stát se potulnými pěvci. Až dojdou baterie v ipodech bude třeba živé hudby. Ale beze strandy, jste ještě proti řečem neo-conů optimista. Ty mluvěj o "bombing into stone age", žádnej feudalismus, to na tom budem ještě dobře. Za pár set let budou naši potomci od 10ti let dělat někde 16 hodin v manufaktůře za kůrku. No a pár set let potom budem kde jsem teď, v prdeli. Babo raď co? Asi lepší zdechnout. [oči v sloup]

91698

02.02.2006 23:45

Lékárníci si koledují o zrušení monopolu

RE: Chtěl bych tímto pděkovat všem účastníkům

Antiseptik 69.?.?.?

této zajímavé diskuse o marži lékárníků. A nedělám si vůbec srandu. Je totiž z toho vidět proč je svět v takový prdeli. Když se ani zde, se pět lidí nedokáže shodnout kolik by měl lékárník vydělat na aspirínu, ještě k tomu čistě teoreticky (nikdo za to nebude zastřelen a nebo to platit), není divu že se politici nedohodnou už vůbec na ničem, je tam víc než pět lidí co do toho kecá. Poučná diskuze k pochopení marnosti lidského soužití. [zmaten] [oči v sloup] [naštvaný] [pláč] [velký smích]

91701

03.02.2006 02:57

Zdánlivá svoboda projevu

Kdo čte anglicky přečtěte si to.

Antiseptik 69.?.?.?

http://smokingmirrors.blogspot.com/
K předešlému komentu: Jo kdyby ty karikatury byly o židech, možná že by i do těch oken stříleli, pro změnu místo do 9ti letech hočiček.

91718

03.02.2006 15:30

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Mno, nesrovnával bych deportace a karikatury!

Antiseptik 69.?.?.?

Pak je to ještě větší prasárna, od lidí co by to v opačném případě nesnesli. To není legrace, to je vyvolávání konfliktů.

91782

03.02.2006 15:48

Zdánlivá svoboda projevu

RE: 'Jo kdyby ty karikatury byly o židech,

Antiseptik 69.?.?.?

Jo to je bezva argument proti čemukoliv, že jo? Druhá strana dělá ještě horší věci a je to. Důkazů netřeba. A o fámách zde není řeč, jenom o skutečnosti.

91785

03.02.2006 16:02

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Ja, Petre Velky,

Antiseptik 69.?.?.?

Když se jeden zamyslí, napadá ho že jde vlastně o plánovanou provokaci. Tuším snahu od jistých kruhů, otočit nenávist směrem na islám. Vzhledem k padajícímu finančnictví, by se jim moc hodilo obrátit pozornost někam jinam.

91789

03.02.2006 16:39

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Ja, Petre Velky,

Antiseptik 69.?.?.?

Vzpomínám si čínský prokletí, "may you live in interesting times." Problémů bude asi čím dál tím víc. Většina nakonec vzdá se snažit něčěmu porozumět a začnou zase věřit vládě se zoufalství. Způsob, jak dělat věci nesrozumitelný je osvědčená metoda ovládnutí lidstva.

91795

03.02.2006 19:07

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Torontsky levicacky 'Toronto Star' pise...

Antiseptik 69.?.?.?

...‘This is a war of two cultures, it’s really a war,...

Už jednou si uvědomte, že tu válku my lidi nechceme ani vidět, hlavně pro to, že je to válka vyprovokovávaná neo cons a zionistama, mezi náma a muslimama. My a muslimové nemáme problém, kterej by trochu tolerance, odstupu a nechání místa nevyřešilo. A zapomeňte že by Toronto Star byl "levičácký", možná bejvávalo, v hlavním tisku nejsou levičácký plátky, jenom ti co se tak tvářej, aby vypadali jako protiklad těm vyloženě pravičáckejm, ale v podstatě jde o tu samou kliku. Stejně jako Bush a Kerry, same shit, different name. Jestli to vidíte jako válku dvou kultůr, tedy vemte kvér a braňte svojí kultůru, mě z toho vynechte, já do takový sr..ky nejdu. Doufám že vám za to alespoň slušně platěj.

91817

03.02.2006 21:33

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Jestli to vidíte jako válku dvou kultůr, (pise pan Antisptik)

Antiseptik 69.?.?.?

Jo k válce dojde, ale já jí vevyprovokávám. Nebude to válka kultůr ale jako každá jiná, válka o prachy a moc. Já nejdu, mám na to léta, jděte sám.
O té katastrofě vím už od osmdesátých let, jen se divím že to tak dlouho vydrželo [chechtot]

91833

03.02.2006 21:58

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Zdánlivá svoboda projevu

Antiseptik 69.?.?.?

Do ulic by nešli, radši by poslali právníky vysoudit z novin co se dá, za to že do ulic nepůjdou. [smích]

91841

03.02.2006 22:29

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Podle mě...

Antiseptik 69.?.?.?

Naprostý souhlas, něco se děje a všichni víme co. Alespoň tady. Stádo nás ale asi zažene do záhuby, jako vždy.

91844

04.02.2006 02:58

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Jestli to vidíte jako válku dvou kultůr, (pise pan Antisptik)

Antiseptik 69.?.?.?

Po zkušenostech z 1812 američani přišli na to, že je jednoduší si to všechno koupit, než se to znažit zabrat. Dnes jim ale nějak docházej peníze, takže co nám zbylo bude už asi naše. [smích]

91873

04.02.2006 03:59

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Jsme vlastne v ideologicke valce,nabozenske,jejiz ucelem je utvorit ovzdusi nenavisti ke stutecne valce.

Antiseptik 69.?.?.?

Bohuzel se vetsina vzdycky vyprovokovat necha. Masa nikdy nemysli a z historie se taky neuci. [pláč]

91882

04.02.2006 11:27

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Karikatury

Antiseptik 69.?.?.?

Karikatury nebudou ale přeložím vám úryvek z knihy co jsem zrovna začal číst. Kniha se jmenuje "Widows" od Corsona, Trenta a Trenta, a je o infiltrování CIA rusama od samého začátku. Úryvek ale není o tom:


...Sovětská HKVD zjistila, že Kronthal byl poslán do Německa Josephem Speyerem (židovským US bankéřem a Kronthalovým zaměstnavatelem), kde požíval Speyerovy rodiné konexe k prodeji uměleckých výtvorů zabavených židům nacisty mezi 1933 a 1940. Navíc k práci jako sprostředkovatel těchto obchodů, se též osobně seznámil s nacistickými pohlaváry jako Goering, Himmler a Goebbels.

Hezké ne? Mimochodem na Kronthalovi to nechalo doživotní jizvu, v padesátých spáchal sebevraždu, ale Speyerovi to nijak nevadilo. Do teďka jsem bral Pana Nohejla celkem s reservou, ale tohle mi dodalo.

91894

04.02.2006 11:41

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Drzel bych se zlate stredni cesty

Antiseptik 69.?.?.?

Ve skutečnosti 9/11 bylo spíš už jen to pověstný stýblo, muslimové byli námi kulturními býlími lidmi buzerovaný a olupovaný trošku dýl. Snad jedině černoši a indiáni byli na tom hůř. Těch indiánů ale nezbylo dost na to aby se nasrali.

91897

04.02.2006 14:41

Zdánlivá svoboda projevu

RE: ..Vetsina byznysu i obchodu (v Kanade) a konzumnich siti je tzv. 'americka'...

Antiseptik 69.?.?.?

Pane Veliký, většina kanaďanů vám za pravdu nedá protože ji nemáte. Dost tu lidem kecáte:
1. Naprostá většina unií, co podle vás by dostali Kanadu na úroveň Haiti, jsou unie Americké. Nevzpomínám si, že unie by byly problémem na Haiti.
2. US hranici si hlídají američani sami, jako každý stát, Kanada jim jí nehlídá. Určitě jste si všiml když jste jel do vaší oblíbené Ameriky, že se na vás na kanadské straně ani nepodívali, dokud jste se nevracel.
3. O připojování Kanady k USA, možná že mám pro vás řešení. Zajděte si na US ambasádu a přestěhujte se tam, z vašemi názory vás jistě uvítají a my vás tu moc postrádat nebudem.
4. Carolyn Parish není representantka Kanady, ale členka parlamentu a vyjádřila svůj názor i když jí to nakonec stálo místo ve straně a je teď nezávislá.
5. Harper, ač ho rád nemám, se zachoval správně. Americký velvyslanec nemá co kecat do kanadských voleb. Kecáme my do amerických?
6. Už se nemůžu dočkat až si Amerika tu zeď okolo sebe postaví jako správný , svobodný stát, pak jí jenom ze zadu vystužíme, proti tankům. [smích]

91909

04.02.2006 15:11

Lety - Národní strana se omlouvá (některým)

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Antiseptik 69.?.?.?

Škoda že to odsud nejde, DMSku nemám, jak bych mohl přispět z ciziny nevíte?

91911

04.02.2006 15:56

Lety - Národní strana se omlouvá (některým)

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Antiseptik 69.?.?.?

Jo ale jak jsem napsal, tak DMS nemám, ani nevím co to vlastně je.

91916

04.02.2006 16:13

Lety - Národní strana se omlouvá (některým)

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Antiseptik 69.?.?.?

Děkuji za info pánové. Právě kontroluju zda to jde z Kanady, ale Bell se zdá neposílá text messages do České Rep.

91921

04.02.2006 16:58

Lety - Národní strana se omlouvá (některým)

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Antiseptik 69.?.?.?

Pokud to půjde a máte cestu jak to poslat, tak se přidám k vám. Pan Stwora nás jistě může přes e-majl spojit.

91931

04.02.2006 17:25

Lety - Národní strana se omlouvá (některým)

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Antiseptik 69.?.?.?

Máte to u mne Mindy, děkuju za kachny. [smích]

91938

04.02.2006 17:38

Lety - Národní strana se omlouvá (některým)

RE: Ještě jednou moc dík...:)

Antiseptik 69.?.?.?

Dobře, až se vám to bude hodit tak řekněte, pívo u mě máte. Dík. [smích]

91939

04.02.2006 23:26

Zdánlivá svoboda projevu

RE: ..Vetsina byznysu i obchodu (v Kanade) a konzumnich siti je tzv. 'americka'...

Antiseptik 69.?.?.?

Jenom nemám rád když někdo plácá co ho napadne a co si myslí a vydává to za veřejné mínění. Nemáte zač! [smích]

91957

05.02.2006 15:30

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Velký pozor na vše.

Antiseptik 69.?.?.?

To všechno se musí vidět v souvislostech. Viděl už někdo z vás pokojný dav lidí, jak se zničehonic stane živlem? Pokud není ohrožen na životě, tak ne. Za vším jsou jedinci, kteří to provokují. Na obo stranách. Noviny vydají karikaturu, jsou nějaké protesty (mají přece agenty i mezi nima), ale bouře z toho nejsou. Tak jiné noviny přetisknou karikatůry, zkusí so znova, asi nebylo dost provokatérů. My se tu můžeme hádat i třeba osobně z muslimama, co kdo kdy a kde, nikam to nepovede, problém není ani v nás ani v nich, problém je v těch, co obě strany provokujou aby se do sebe navezly, ač se jim nijak nechce. Provoktéři na obou stranách, pracují pro stejnou firmu. Jsou agentůry, jejichž jediným cílem je nás rozdmychat do války. Lidi na to mají umístěný naprosto všude, i tady. Musíme si udržet klid při vědomí, že jde o vše. Ne o vyhrání argumentu, ale naopak, o nevyprovokování konfliktu. Až budou bomby lítat, bude pozdě se domlouvat. Domluvit se musíme teď.

91994

05.02.2006 15:57

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Nanestesti si spletli embassy a mesto...

Antiseptik 69.?.?.?

Agenti provokatéři pracují pilně na obou stranách, doufajíce že vyvolají konflikt.

91995

05.02.2006 16:40

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Drzel bych se zlate stredni cesty

Antiseptik 69.?.?.?

Už abych si ten pazourek šel udělat. [smích]

91998

05.02.2006 17:51

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Ja, Petre Velky,

Antiseptik 69.?.?.?

Už jsem se tu trochu zmínil o tom. Víc než podivné, ale zase tak moc ne. Původně si totiž jenom muslimové stěžovali a to se někomu nezdálo dost. Tak se karikatůry vytiskli znova, v jiných novinách a nejspíš se i najmuli agenti provokatéři, aby z toho udělali pořadnej šrumec, jakej by se hodil k vyvolání rasové nenávisti. Neměli bychom se ale nechat vyprovokovat, ať s tím jdou do háje!

92008

05.02.2006 21:49

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Ja, Petre Velky,

Antiseptik 69.?.?.?

Aby to přestalo, tak by s tím někdo musel přestat. Očekáváte že to musí být Palestínci? Když se za každou bombu hned vraždí z vrtulníku, co očekáváte jiného než další bombu?

92030

05.02.2006 21:56

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Ja, Petre Velky,

Antiseptik 69.?.?.?

A střílet děti jako "target practice" je co? Nevidíte ten rozdíl mezi bombou, která holt taky zabije i děti, které jsou okolo a mířením rovnou na děti? Asi ne. My toho máme pod kůží až příliš. Přestat musí ta strana, která je silnější, organizovaná a tudíž přestat může pouhým rozkazem. Neočekávejte první krok od okupovaných zoufalců.

92031

05.02.2006 22:04

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Ja, Petre Velky,

Antiseptik 69.?.?.?

Jo tak si to představujete, hezký. Vy na ně armádou, a ni jako slušný a rozumný napadený si na vás půjdou stěžovat k ústřednímu topení na hlavní nádraží. Armádu nemají, nikdo by jim to ani nedovolil. Zvrácenou logiku máte Vy.Okupovaný a napadený se vždycky může bránit jakýmkoliv způsobem jen může. Nemá příliš mnoho k výběru. O uchování pověsti tu nejde, vidí velmi dobře jak druhá strana na pověst z vysoka sere, co by se s pověstí vůbec zabývali? Ne za tuto cenu!

92034

05.02.2006 22:18

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Ja, Petre Velky,

Antiseptik 69.?.?.?

Tím končím (za sebe) tuto debatu...naše názory jsou příliš odlišné, nemá cenu se pokoušet je změnit.

Předběhl jste mne. Alespoň na to máme stejný názor.

92036

06.02.2006 02:05

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Primitivita muslimu

Antiseptik 69.?.?.?

O tom že jde o plánovanou provokaci nemůže už být ani pochyb.

92050

06.02.2006 02:06

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Cist pozorne mezi radky pana

Antiseptik 69.?.?.?

Byla židovka??? Pokud ne, tak co to s tím má společnýho?

92051

06.02.2006 02:10

O rozdílnosti názorů

RE: pane Jindřichu

Antiseptik 69.?.?.?

Vidím že potřebujem revoluci: Nasraný lidi po celým světě, co už toho mají sakra dost, spojte se! [smích]

92053

06.02.2006 13:24

O rozdílnosti názorů

RE: pane Jindřichu

Antiseptik 69.?.?.?

Myslel jsem to ironicky. Žádná revoluce ještě dobře nedopadla. Řešit se daj věci pouze pokud zůčastnění udrží klid a rozvahu. Jak se naserou, je zle pro všechny, je to nakažlivý jako sviňa. Není ani divu, zabít mi někdo dceru, naseru se taky. Bohužel lid, dokud je v klidu řeší prd a když se naštve tak to zkazí úplně. Na tom všem se jenom pěkně vydělává a dělá se to horší. A vy vydíte záchranu kde? Nebo je vše v naprostém pořádku?

92103

06.02.2006 13:42

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Vzdalo se Rusko Iránu ?

Antiseptik 69.?.?.?

Lépe bych to napsat nemohl. Naprosto s vámi souhlasím. Pokud by Rusko a Čína odmítli, svalila by se vina na ně. Mnohem lepší je souhlasit ale vytrhnout jim z ruky zbraň. Tím že se bude muset s radou bezpečnosti počkat je to US na bačkoru a ke všemu je tam dodatek o plánované nuclear weapons free zone pro střední východ. Vlk se nažral a koza zůstala celá. Respektive vlk dostal přesně to o co si řekl, což ale není co vlastně chtěl. Takže nemá nic. Putin 1, Bush 0. Co se týče nějakého prodeje do Iráqu, jako důvod to neobstojí. Rusko prodává deně 6.5 miliónů barelů, což je as 650 miliónů deně, kvůli takovýmu kontraktu, jako dodávat benzin amíkům do Iráqu, by nikomu ani nezaplatili espresso. Dodají co by ne, ale výhody bych neočekával. Je to celý velmi nebezpečná šachová partie, rusko si jí nevymyslelo a šachy to oni umněj.

92104

06.02.2006 13:50

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Vzdalo se Rusko Iránu ?

Antiseptik 69.?.?.?

Někdo zaplatil, o tom nemám pochyb, ale tohle přesně asi nechtěl. Problém je, že když rozdmycháváte oheň mezi sudy benzinu, nikdy se neví kterej kdy přesně bouchne. Zvlášť když druhá strana přesně ví o co vám jde a taky ví že to nahlas ani nemůžete říct.

92105

06.02.2006 15:07

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Vzdalo se Rusko Iránu ?

Antiseptik 69.?.?.?

Vidím to stejně a stejně dobře se taky bavím. Pro zajímavost, právě jsem začal číst knihu "Widows" o začátcích CIA. Vyplývá z toho že CIA byla infiltrovaná od samého počátku a krmená připravenýma materiálama, aby si myslela jak je dobrá. Ke všemu jsem se taky dočetl, že ten způsob špionáže, kdy CIA prostě dodá informace vhodné politikům pravda-nepravda, nevymyslela nynější administrativa, ale už pan Kissinger v šedesátych letech. CIA od té doby dodává informace které se hodí výrobcům zbraní na taháni peněz. A celou tu dobu KGB dělá co má a dělá to dodnes. Putin je zajímavá postava, ten chlap ví velmi dobře, jak je výhodný když si o něm protivník myslí že je vůl a neschopnej blb. Jen ať se Bush vytahuje, říká si, jestli mu to stačí ke štěstí, taky dobře. Ten tah z Chodorovským byl fakt perfektní. Celou tu dobu západní bláhový svět žil v přesvědčení jak jsou na to rusové špatně, a oni najednou maj nový rakety, nový letadla, nový radary, vše za peníze z oleje. Sunburn taky není hračka k zahození, nejen Topol SS-27.

92116

06.02.2006 15:28

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Vzdalo se Rusko Iránu ?

Antiseptik 69.?.?.?

Jak se ale mají ti mocní chtít vzdát takových výhod? Vemte si jenom můj příspěvek. Měsíčně elektrika 205 dolarů i s topením, telefon, internet a satelitní TV 137 dolarů. A to ještě mají tu drzost mě účtovat dalších 28 dolarů za elektriku v garáži, neb má samostatný měřič. Spotřeba garáže je asi mezi půl až jeden kwh, zhruba .60 dolaru měsíčně. V benzinu jim moc nedám, chodím většinou pěšky. Nebýt těchto lumpáren, už jsme dávno měli nezávislou energii. Nejde o nedostatek vynalézavosti ale o to, že když se na tom nevydělá balík, tak to nikdo neudělá a ani nikomu nedovolí udělat. Jsme závislý jako mimina na mamince. A naše "maminka" není žádná hodná paní, ale pěkná ku..a proradná, hamižná a nenasititelná.

92122

06.02.2006 15:41

Rituální porážky zvířat

RE: košer porážka

Antiseptik 69.?.?.?

Maso nejím a toto je pravý důvod. Souhlas.

92126

06.02.2006 16:26

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Vzdalo se Rusko Iránu ?

Antiseptik 69.?.?.?

Stačí kouknout sem, díky patentovacím zákonům je aplikace in public domain.
http://www.rexresearch.com/trombly/trombly.htm#trom2
[smích]

92133

06.02.2006 19:57

Zdánlivá svoboda projevu

RE: zidaci verzus Palestinci

Antiseptik 69.?.?.?

Copak je to tak tezke pochopit???
Jak pro koho. [smích]

92165

06.02.2006 20:25

Irvingův proces

RE: holocoust

Antiseptik 69.?.?.?

pro Evropu je zcela nutné zůstat stranou, pokud chce přežít. USA s ní hrají habaďůru nejhoršího kalibru.

92170

06.02.2006 23:46

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Vzdalo se Rusko Iránu ?

Antiseptik 69.?.?.?

Chápu že bůh, jsa vševědoucí, věděl předem že se zachováme jako hovada a bude nás muset jednou zničit. Neměl ovšem nám namlouvat že máme něco jako svobodnou vůli, jelikož věděl jak to dopadne. Já kdybych byl bohem, bych takový pitomý, předem rozhodnutý experimenty nedělal a radši bych použil své všemohoucnosti k tomu abychom takový nebyli. Něco mi tu jaksi nehraje. [oči v sloup]

92196

07.02.2006 02:57

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: nema nakonec Iran valku v planu?

Antiseptik 69.?.?.?

To se bohužel zjistí až potom co v tom je, podle toho jak se to vyvine. Je taky možný že Irán si vyskakuje, protože ví že v poslední chvíli Amerika ucukne, protože na to prostě nemá. A nebo jenom blafuje, kdo ví. [mrknutí jedním okem]

92207

07.02.2006 03:22

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Ja, Petre Velky,

Antiseptik 69.?.?.?

Hade, problém je a vždy byl velice jednoduchý. Veškerý domácí odpor, ať už proti římským legiím, napoleonským frantíkům, hitlerovu wehrmachtu a nebo IDF či US army, je zásadně klasifikován jako oboje, odboj a terorismus. Pro domácí je to odboj a pro okupanty je to terorismus. Nepamatuju se že by to SS vidělo nějak jinak. Ergo kladívko, se nemůžeme nikdy v životě domluvit. Kdyby USA přepadli číňani s mexikánama, tak povstalý Leho se Fčeličkou, jsou pro ně taky teroristi, ač je bude domácí obyvatelsvo vidět jako spravedlivé odbojáře. Stejnej problém v domluvě existuje i co se týče pojmu demokracie, co to vlastně je a s pojmem profitu. Pro obchodníka je každý profit spravedlivý a pro nakupujícího je každý profit zlodějna. Demokracie pro normální lidi je naivní představa že je bude ve vládě někdo všechny zastupovat když ho zvolej, a bohatý to viděj holt jinak, koupíme si ho až bude demokraticky zvolenej a bude pak zastupovat nás. Jak prosté a laciné. [velký smích]

92210

07.02.2006 03:47

Riziko mluvit pravdu

Článek dobře načasovaný

Antiseptik 69.?.?.?

Pravda nás sice osvobodí, ale ne z kriminálu a tím míň z Quantanama. Lidé bděte, pravdy se nevzdávejte, nepřátel se nelekejte a na množství nehleďte, ale mějte v patrnosti že to tu je jak na veřejným záchodku, číst to tu může každej, i opisovat do notísku. Hezkej článek. [smích]

92214

07.02.2006 13:59

Riziko mluvit pravdu

RE: Kdo, si vubec muze dovolit tohle dnes napsat do novin.

Antiseptik 69.?.?.?

Teda za takovej článek by měl být dotyčnej skutečně zavřenej. Vidím že to s provokováním myslej vážně. [oči v sloup]

92263

07.02.2006 14:12

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: nema nakonec Iran valku v planu?

Antiseptik 69.?.?.?

Malá chyba se vám tam vloudila, Iránci nejsou arabové ale většinou peršani. Nemají arabi moc rádi, zvlášt kvůli tomu jak nedržej spolu a nechaj se lehce rozdrobit západem. Severni populace jsou kurdové, které nemají rádi nejen oni ale ani arabové. Nemají to nikde lehký.

92266

07.02.2006 14:25

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Off topic

Antiseptik 69.?.?.?

Rumsfeld je skutečnej magor kterej vidí věci vzhůru nohama. Místo aby armáda bojovala způsobem pro ní nejvýhodnějším, dělá armádu obětí situace. Možná že je Rusmfeld něčí agent? Když si vzpomenu, jak rodiče vojáků kupují synům a dcerám neprůstřelný vesty ze svýho do Iráku, tak mi jde hlava kolem. Brzo budou chtít od rekrutů aby si přinesli po dědečkovi kvér do války, jako za starých dobrých časů. [velký smích]

92268

07.02.2006 14:55

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Off topic

Antiseptik 69.?.?.?

Logicky vzato, zvlášť v dlouhodobé válce, mají výhodu špatně vybavení otrhanci ve velkém množství. Ti co přežijí nějakou dobu se velmi rychle naučí a zadarmo. Výstroj a zbraně se recyklují. Mimo to s tou výzbrojí, jsem četl na blogu jednoho US vojáka jak první co udělal je, že si sehnal AK47, neb se cítil bezpečnějc. Agresor ale výhody domobrany nemá a mít nemůže. Těžko může začít posílat do ciziny čtrnáctiletý děti. S těma neprůstřelnejma vestama a jejich nedostatkem to taky může bejt záměr, neboť je lacinější a pro výchovu budoucích blbců i lepší, když se domů vracejí jenom ti zdraví. Mrzáci jsou nejen nákladný ale taky špatný propagátoři války a ke všemu ještě nasraný. Poviná vojenská služba bude dost nepopulární. Na to se musíte bránit a když ne doma, tak alespoň blízko. Vietnam je naučil, dvacet let byl od nich pokoj, než se mančaft totálně vyměnil za nový blby. [smích]

92272

07.02.2006 14:59

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Vzdalo se Rusko Iránu ?

Antiseptik 69.?.?.?

Tak s takovejma "bohama" mi jděte někam. [velký smích]

92273

07.02.2006 15:14

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Off topic

Antiseptik 69.?.?.?

No jo ale oblbovat se musí rychle a efektivně. Jak maj i ti teenageři dost času, tak vám na to přijdou. Problém taky je, že to nějak nejde dohromady. Na jednu stranu jsou vládci světa, nejlepší země na světě plná blahobytu, a na druhou tohle? Z toho zmagoří každej. A moc těch zmrzačenejch se nebude chtít nechat zneužívat, ač budou jistě platit dobře. Bude to těžký, jó bejt alkajda na mexický hranici tak by to nebyl problém, ale ona není.

92275

07.02.2006 15:31

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Off topic

Antiseptik 69.?.?.?

To si radči měli pozvat čínský experty na zeď, tam jí maji rozhodně hezčí. [smích]

92278

07.02.2006 20:42

Zdánlivá svoboda projevu

RE: Dobrá zpráva

Antiseptik 69.?.?.?

Ani nevíte jak moc chce a je svět klamán. Ty protesty muslimů jsou organizovaný těma samejma co ty karikatůry otiskly. Přejde to samo, přejde. Přejde to do otevřenýho světovýho konfliktu. Samo. [velký smích]

92312

07.02.2006 21:45

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: 15 let

Antiseptik 69.?.?.?

A chcete tím říct snad opak? Nelezeme nikomu nikam co nejhlouběji, my už tam jsme, koukáme kdo nám pomůže odtamtuď vylíst. Myslíte snad že je ta americká pr..l lepší? A pamatuju se že v Rusku komunismus už není. [smích]

92321

07.02.2006 21:50

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Jako dobre sehrana kapela (beseda zde)

Antiseptik 69.?.?.?

Oponujte, diskutujte, my čekáme. Nebo vám chybí ta opora většiny? [smích]

92322

08.02.2006 12:14

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Rusko a ropa

Antiseptik 69.?.?.?

Je potřeba stále mít v patrnosti fakt, že atomové zbraně Iránu jsou je záminka ke konfliktu. Jestli je mají nebo ne, nikoho nejspíš nezajímá. Pro některé státy na této planetě je prostě nutné tento knoflikt vyvolat, ať to stojí co to stojí. Stejné státy totiž tajně prodali dost této technologie pod rukou Iránu a Iráku už v 80tých letech. Kdyby jim skutečně šlo o nešíření, tak by to byla strašná blblost. Oboje možnosti jsou jaksi nepřijatené, buď USA, Israel a Anglie doslova lžou a popichujou ke konfliktu a nebo nevědí co dělají a nejsou schopný kontrolovat vlastní export a tím přivádí svět na pokraj katastrofy. Vyberte si, buď chamtiví lumpové a nebo v nejlepším případě neschopný blbci, kterým svěřovat svět je zhovadilost.

92380

08.02.2006 12:18

Národní bezpečnostní úřad

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

Antiseptik 69.?.?.?

Obávám se že doufat v pomoc od Nata a nebo od EU je jako žádat o protekci proti zlodějům od největšího z nich. Sice to funguje, ale nakonec je jedno kdo vás okrad.

92381

08.02.2006 12:31

Národní bezpečnostní úřad

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

Antiseptik 69.?.?.?

Jo kdyby jednou něco dopadlo dobře. [oči v sloup]

92383

08.02.2006 13:55

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Rusko a ropa

Antiseptik 69.?.?.?

Pokud je skutečně nemožné vyřešit tyto problémy úspěšně mírovou cestou, pak je lépe s tím skončit teď než potom. Nějak ve mě něco doufá že se to ale zhroutí samo vlastní vahou.

92389

08.02.2006 15:05

Proč se Rusko vzdalo Íránu?

RE: Rusko a ropa

Antiseptik 69.?.?.?

Zhroutit se do bezvýznamnosti. USA jsou natolik závislé na dovozu, nemluvím o ropě, ale o jistých surovinách které musejí prostě dovážet a bez kterých se moderní technologie neobejde. Pád dolaru by mohl tento dovoz udělat neproveditelným a tím udělat z USA sice velký ale světově neškodný stát. Ale asi je to kravina, oni by to nějak udělali a stále by prudili. Sem s tou válkou ať už je brzo po ní. [zmaten]

92397

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Káva pro Zvědavce

77

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 158 čtenářů částkou 26 788 korun, což je 77 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

prosím, zvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Zbývá poslední den do konce měsíce a v pokladně chybí čtvrtina potřebné čásky. Jsme bez reklamy, tudíž plně závislí jen na tom, co se vybere. Děkuji.

Ve zkratce

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 0

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 0

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 1

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 0

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Měnové kurzy

USD
24,94 Kč
Euro
27,47 Kč
Libra
30,90 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
15,32 Kč
Švýcarský frank
25,96 Kč
100 japonských jenů
23,07 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
31,24 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 399,85 Kč
1 unce stříbra
349,71 Kč
Bitcoin
158 541,75 Kč

Poslední aktualizace: 30.3.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 639 058