Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Antiseptik

Nalezeno 2706 příspěveků, 826 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

13.09.2007 00:49

Milovaní zombíci

RE: He!

Antiseptik 65.?.?.?

Amíci se můžou klidně na Karla z Čech vykašlat, problém pro ně je, že tím trpí nejvíc sami. Ale to ti asi dojít nemůže co? Vo Karla totiž vůbec nejde a nikdy nešlo.

143730

12.10.2007 13:01

Policejní příručka z roku 1935

RE: První republika

Antiseptik 69.?.?.?

A nebo zbohatne takto.

145356

15.10.2007 12:44

Americké rádio zůstává v centru Prahy

RE: Panecku, jako z Rudeho Prava!

Antiseptik 69.?.?.?

Mluvíš mi z duše, nemám co dodat. [cool]

145459

16.10.2007 06:19

Kolaborace sionistů s nacisty

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

Antiseptik 69.?.?.?

Svet je mnohem slozitejsi mnohosten a tyto "steny sveta" jsou v mnohem, slozitejsich souvislostech nez barevna ruznorodost. Z toho duvodu je nazorova pestrost a pravo svobodne tuto nazorovou pestrost vyjadrovat, tak dulezita. Vesmir je slozity a pokud chceme kracet vpred jako civilizace bytosti nadanych schopnosti myslet, pak tuto slozitost tezko vyjadrime nejakou velkou svatou pravdou.
Aby svět nebyl v takovým srabu by bylo potřeba alespoň aby lidi a hlavně politici a obchod nekecali. Nemusí to být zrovna svatá pravda, ale pravda to být musí. Jinak se navzájem obelžeme až k úplnému zničení.

145489

02.11.2007 01:40

Civilizace skončí, když se lidé přestanou obávat následků svých činů

RE: Expert OSN: Výroba biopaliv je zločin na lidech

Antiseptik 69.?.?.?

Ale o žádnej návrat ke kovozemědělství přeci vůbec nejde. Jde o prostou věc, že bychom se klidně soběstačně uživili, co nezvládáme je platit zisky bankám, nadnárodním firmám a jiným profitérům. On totiž nakonec veškerej ten profit plyne z naší práce.

146272

05.11.2007 12:39

Mohou mne odvést, ale boj advokátů nezastaví

RE: Musharaf je hrdlořez

Antiseptik 69.?.?.?

Samo že je ale průser je, že i paní Bhuto je taky loutka ve stejných rukách. Říká se tomu hedging your bets, ať je u vlády kod je u vlády, je to náš člověk. [chechtot]

146458

08.11.2007 12:41

Outsourcing mučení

RE: Co musi USA hned udelat:

Antiseptik 69.?.?.?

Semtexi jsem si jistej, že by z tebe v Quantanámu udělali teroristu nejvyšší kategorie, do týdne. Přiznal by ses i k věcem co se ještě nestali. Vylejváš dítě i z vaničkou, jako obvykle. [oči v sloup]

146707

09.11.2007 01:26

Sedm zemí za pět let

jo plánovat je jedna věc, praxe je zase jiná

Antiseptik 65.?.?.?

Je vlastně zvláštní, že žádný rádo-by světovládce nikdy nedomyslí to co se stane potom. Vyhrát bleskovou válku proti malému a nepřipravenému soupeři je prosté, problém je co potom. Poražený stát nelze opustit, je ho nutno okupovat, neb by přestal být poražený. Přidej další a další státy a než se naděješ z vítězství zbude jen starost, finanční výdaje, partyzánský odboj a zmrzačená armáda rozčarovaných rádoby vládců světa. Poučit se z historie by nebylo k zahození. Ono je to jedno, jestli stíhačkama a chytrejma bombama a nebo klackem a kamenem, jde jenom o dobu avšak výsledek
snažení o celosvětovou nadvládu dopadne vždy stejně. Nakonec s přibývajícím územím začnou docházet vojíni a u čerta zrovna když odpor obyvatelstva roste, což by nemělo nikoho překvapit neb ten roste právě díky úpadku okupačních jednotek, ať už v množství, kvalitě či ve vítězném nadšení, nakonec však začnou docházet ve všem najednou, kdo by taky lezl do armády která prohrává? A tož jak Hanibal, Napoleon a Hitler tak i Bush se to musí naučit na vlastní kůži.

146753

09.11.2007 02:18

Přichází televizní zpravodajství

RE: Krátký kritický rozbor Part II.

Antiseptik 65.?.?.?

Lze pouze aby každý sám za sebe nepodporoval lumpárnu, choval se slušně, odváděl dobrou práci, nekupoval co nutně nemusí a obešel se bez zbytečností. Tím každý oslabuje celý systém, aniž by se vydával nebezpečí a proto taková akce může pokračovat tak dlouho jak je potřeba.

146754

11.11.2007 23:23

Outsourcing mučení

RE: Muceni rozhodne neni 'prdel'

Antiseptik 69.?.?.?

Těžko někdo najde stejně výstižný výraz jako outsourcing. A jelikož je outsourcing vynález z anglicky mluvící země, myslím že jej převzít není zas tak velký provinění. Nahradit se dá jedině dlouhou větou, proces nahrazování lokální produkce či činosti produkcí či čiností zahraniční, poskytující finanční nebo legální výhody oproti té domácí.

146887

13.11.2007 12:35

Agonie demokracie

RE: Média

Antiseptik 69.?.?.?

Demokracie je na pokraji smrti. Bylo lékaři zjištěno, že byla omámena sladkejma řečičkama a pak zneužita, až se z ní stala obyčejná děvka. To jí ovšem duševně ničí. Rozčarování z reality je ale nakažlivý, proto demokracie musí být v izolaci aby se to nešířilo a veřejnost netrpěla objevením pravdy.

147062

17.11.2007 12:43

Kanadská policie zavraždila člověka

RE: nemohu jinak než za 5

Antiseptik 69.?.?.?

Koubku asi si neměl tu čest se ještě informovat na letišt v Kanadě o pasažérovi. Čekal jsem jednou na známého na letišti a když se po hodině po přistání neobjevil, šel jsem se informovat o jeho osudu. Tam jsem se dověděl, že zda byl vůbec v letadle je classified info, kde je mi nemůžou říct a basta. Zatím celou tu dobu mluvil s úředníky pasové kontroly, kam já nesměl a nikdo z nich se neobtěžoval se starat o čekajícího. Tato zdánlivé jednoduchá poznámka, zeptat se na informacích není tak jednoduchá, připomíná to stížnosti na hlavním nádraží k ústřednímu topení. Po dvou hodinách čekání jsem odjel a známý nakonec přijel taxíkem. Zdržení bylo způsobeno ztrátou zavazadel, které odcestovaly bez jeho přičinění do LA, což ovšem je dnes silně podezřelé, zavánějící terorismem. [velký smích]

147373

21.11.2007 02:40

Časy se mění

Jo vzdáváme se výhod o sto šest

Antiseptik 69.?.?.?

Moje minulá práce (než to zavřeli a postavili v Polsku)
plat 19.64 za hodinu, pojištění i na zubaře pro celou rodinu, spoření na penzi kam zaměstnavatel přispíval 50 procent, šest dní do roka placenýho volna pro nemoc nebo jen tak, 3 týdny dovolené, dvakrák do roka prémie bratru vždy několik tisíc, 36 a půl hodiny týdně.

A dnes? plat 13 na hodinu, pojištění žádný, spoření nula, volno placený nula, dovolená dva týdny, prémie nula a 40 hodin týdně. A ještě po sobě musíme zametat. [chechtot] [naštvaný]

147631

21.11.2007 12:26

Časy se mění

RE: Jo vzdáváme se výhod o sto šest

Antiseptik 69.?.?.?

Se Vám to kecá, west už jsem byl, teď jsem east a je mi 62. Znáte někoho kdo chce překvalifikovat dědka? A před dvaceti lety jsem taky bral víc než 13 na hodinu. Von na Vás taky dojde. A nestěžuju si, jenom informuju. Nejen prací živ je člověk.

147654

22.11.2007 00:51

Časy se mění

RE: Jo vzdáváme se výhod o sto šest

Antiseptik 69.?.?.?

Co se týká mizejících sociálních výhod, na rozdíl od Vás o tom nijak nepochybuju že mizej a to dost rychle. A bude hůř, zrovna dneska bylo ráno v rádiu, jaký je nedostatek pilotů, ovšem na pilota to stojí přes šedesát tisíc a vezme to pět let se vycvičit, počáteční plat je třicet tisíc. Na to by se jeden asi vykašlal. Ve Widsoru v Ontariu je taky prý kupa práce, ale za 12.50 a za to nikdo tady rodinu neuživí. Já už na to kašlu, mám to za pár ať už do penze nebo do hrobu. Taky jsem dříve vydělával podstatně víc a vždy s veškerýma výhodama. Dnes je jiná doba, kdo tomu nevěří, tho ještě život nepřinutil si najít novou práci. [velký smích]

147686

22.11.2007 11:56

Časy se mění

RE: Nečekal jsem zde, že se zde objeví tolik vyznavačů ideologie materialistického tvrdého neoliberalismu

Antiseptik 69.?.?.?

Z této nové pravdy jde největší hrůza ze skutečnosti, že systém vlastně ví že nemá konkurenci. Že nikdo nemá jinou, alternativní možnost obživy, jinak by nemohl propagovat honbu za lepším bez obavy že mu ti úspěšní utečou jinam. Není totiž kam. Výsledek je, že abychom se uživili, mnohdy i hůr než dříve, tak sebou musíme mrskat více a radostněji. Vzniklý stres pak vytváří nové příležitosti k bohatnutí na lidském utrpení. Naprosto základní jev ale je fakt, že lid který nemá čas na nic jen na vydělávání a utrácení není nebezpečný, nemá čas ani myslet, natož se nějak bouřit. Není náhodou, že francouzi stávkují a protestují víc než třeba kanaďani, ti na to nemají ani čas, ani náladu ani prachy. A těžko protestovat že nemáte co jste nikdy neměli. Jako nějaký práva nebo zanezpečení.[smích]

147716

29.11.2007 02:47

Daňový kusanec

RE: K dodatku editora

Antiseptik 69.?.?.?

Když ti kuřáci jsou tak prima oběť, na ně lze všechno svést. Nemusí se jinak nic měnit a vše bude fajn až kuřáci zmizí. [velký smích]

148222

05.12.2007 02:07

Je Putin nejoblíbenějším vůdcem světa?

RE:

Antiseptik 65.?.?.?

A jak by ne. Prostě se NGO zaplatí udělat co si Vláda přeje, je to tak lepší už kvůli tomu že to právě vláda "neudělala", takže se to dá lehce popřít, kdyby ho_no vlítlo do ventilátoru. Už to jméno "nevládní" oraganizace nějak smrdí ne? Pokud skutečně nevládní, proč to zdůrazňovat tak okatě?

148526

05.12.2007 03:38

Je Putin nejoblíbenějším vůdcem světa?

RE: Trochu moc ideologickej clanek

Antiseptik 65.?.?.?

[velký smích] [velký smích] K hotovému přišel po Jelcinovi, jedině tak k hotovému bordelu. [velký smích] [velký smích]

148532

06.12.2007 06:51

Je Putin nejoblíbenějším vůdcem světa?

RE: USA už predsa nepovažujú Rusko za nebezpečného nepriateľa

Antiseptik 69.?.?.?

A v tom je právě asi zakopanej pes. Rusové podle zkušeností jiných velmi dobře vědí, že USA je nebezpečný nejvíc pro tzv. přátele, viz Husajn, Noriega, atd. Na nepřátele si moc netroufá. Proto v rámci světové bezpečnosti je asi lepší když zůstane Rusko jako nepřítel. [velký smích] A vy jste si zkutečně asi přesunul nenávist, co jste měl ke komunistům, po jejich smrti na muslimy. Soudím tak podle slovníku. [oči v sloup]

148593

06.12.2007 06:08

Plundrování po bruselsku

RE: A bylo řečeno a co B...?

Antiseptik 69.?.?.?

Politický strany jsou v dneštím světě spíš něco jako akcie. Pokud nemaj šanci vyhrát jsou bezcený a pokud vyhrávají pak si je ti co vlastně skutečně vládnou koupí. Nikam to nevede.

148594

09.12.2007 00:20

Ježíšek

RE: Veselé vánoce

Antiseptik 69.?.?.?

No to není moc důkaz toho že by čeština byla boží, Santa a Satan nejsou přeci česká slova. [chechtot]

148786

09.12.2007 16:37

Mariiny vánoce

RE: Vánoce nemusí být jen veselé

Antiseptik 69.?.?.?

Též přeju veselý vánoce a klidný nový rok zvědavcům. Nevím však budou-li mé přání respektovány mocnými tohoto slzavého světa.

148834

10.12.2007 01:44

Lži na konci amerického snu

RE: Tak proc nejdou pracovat do Japonska ci Evropy?

Antiseptik 65.?.?.?

Není to ale zvrácená logika? Jediný důvod proč firmy preferujou cizince, a to asi všude je, že jsou neznalý místních poměrů, nebudou se tudíž cukat, jsou více ochotní neb se cítí zavázaní firmě víc než locals. Je to cesta do pekla, kdy se populace doslova vymění za populaci co se už vůbec nezajímá o prostředí, jen o prachy a to ještě jim stačí málo. Mimo to to nepracuje v dostatečně velkém měřítku, kdybysme se všichní někam hrnuli, rychle by to zase ťafli.

148886

10.12.2007 02:37

Lži na konci amerického snu

RE: Levaci...

Antiseptik 65.?.?.?

A dělal jsi Rejpale někdy na stavbě? Vono to není žádná sranda, ty prachy rozhodně nejsou lehce nabytý, pro každýho to holt opravdu není. A se zbíječkou už vůbec není moc sranda, třese to s tebou jak zmrzlej pes a děsně ti to řve do ucha, pár hodin a jseš vyléčenej, pokud na to nejseš. Hezky se to radí to jo, ale pokud to sám neděláš tak o tom nic nevíš. Já to nedělám, ale trochu jsem to zkusil a bylo mi jasný že na to teda stavěnej nejsem.

148888

10.12.2007 12:12

Lži na konci amerického snu

RE: Připadá mi to správné

Antiseptik 69.?.?.?

Jen jestli ten volný trh není něco jako volný pád. Ze začátku je to bezva, váha odpadla, hezky volně se cítíte, o pádu nic nevíte. A najednou je pod váma země. BUM. Trochu mi připadá taková teorie co vidí lidi ve třech separátních skupinách, zaměstnanci, zaměstnavatelé a spotřebitelé ujetá. Jsou to ti samí, nejsou žádní spotřebitelé co nejsou souběžně též zaměstnanci nebo zaměstnavatelé. Pokud si jako zaměstnavatel nechcete kupovat všechny výrobky sám, tak to fungovat perpetuelně nebude.

148927

11.12.2007 01:51

Lži na konci amerického snu

RE: Připadá mi to správné

Antiseptik 69.?.?.?

Souhlas. Problém z takovejma teoriema je že pokud kdy fungovali, tak jen za tamních podmínek. Co z toho dnes zbylo je, že se máme teoreticky dobře, teoreticky jsme svobodní lidé, prakticky se však cítíme jak otroci. Globální kapitalismus není k ničemu a nikomu vázán a jako správný kapitalismus neplánuje nic, pouze rozhoduje trh a veškerá úskalí a nedostatky se přenesou na lidi a je to. Vy se přeškolte, neb sice když jste začal studovat tak v tom oboru byl nedostatek kvalifikovaných lidí, teď ovšem je jich moc tak šup zase do školy, třeba budete mít štěstí a trefíte se. A nebo taky ne, ale to není naše starost, trh rozhodne. Trh si podle mne může klidně taky trhnout nohou, nebo ještě lépe by bylo kdyby mu někdo jednu pořádně trhnul. Klíčová otázka je, zda je lidská společnost spoečností lidí a nebo pouze oběť jakéhosi trhu. Žijeme pouze proto, aby někteří bohatli a nebo abychom všichni žili co nejlépe?

148983

11.12.2007 01:23

Lži na konci amerického snu

RE: Normální trh

Antiseptik 69.?.?.?

Jo ono mnoha ještě nedošla souvislost mezi momentálním ušetřením najmutím levné pracovní síly z ciziny a upadajícím okolí jejich nového, levněji postaveného domu, kde najednou jako by z ničeho nic se povalujou nezaměstaný, krade se tam, děvky na rohu, drogy k mání i ve škole a teď abychom se zase stěhovali. Ovšem komu ten barák prodáme? [smích] Svět se propadá do propasti, protože už tolik vychcanejch šizunků prostě společnost ve zdraví neunese.

148985

11.12.2007 03:50

Lži na konci amerického snu

RE: Připadá mi to správné

Antiseptik 69.?.?.?

On to není tak zase docela volný trh, proto ty výsledky neodpovídají vašim představám. Převalná většina průmyslu ve třetím světě jsou jenom přesunuté továrny světa prvního. Prachy a výzkum (nebo alespoň jeho zisk)jsou zde, práce a znečišťování je zase tam.

148998

12.12.2007 05:31

Lži na konci amerického snu

RE: dovětek...pro Šedivce a Micinu

Antiseptik 69.?.?.?

Zrovna mě to taky napadlo. Kdyby vlci zavedli kapitalsmus a volný trh, tak už tu dááávno nebyli. Toho jedinýho nejvychcanějšího před mnoha lety by něco sežralo. Homo sapiens se vyhrabali, protože kdysi spolupracovali, pak nějakej vyčůranej homo vymyslel že by mohli všichni spolupracovat na tom aby se on stal nejbohatším. A byl kapitalismus na světě. Cesta zpět však očividně nevede a nepovede dokavaď buď lidi nepřijdou doslova o všechno a budou muset spolupracovat a nebo homo sapiens ten rozum nakonec přece někde najde.

149106

12.12.2007 05:31

Pensionovaní prezidenti a teroristé za pravdu o 11. září?

RE: namířit letadla do věží.

Antiseptik 69.?.?.?

A ke všemu letadla co měla letový plán někam úplně jinam než do New Yorku. Profesionálnímu pilotovi musí pomáhat navigátor, ground control a rádio aby se dohrabal z letiště A do letiště B. To takový arabi, panečku jeden dva kursíčky na Cessně a jsou takový machři, ze se trefí do baráku v NY, i přes to že jim nejen nikdo nepomáhá ale naopak všichni, a to úplně všichni brání. Klobouk dolů. [chechtot]

149109

16.12.2007 02:11

Pensionovaní prezidenti a teroristé za pravdu o 11. září?

RE: Atta

Antiseptik 69.?.?.?

Přesně tak, tajný služby přeci nehledají lidi tak blbym a riskantním způsobem, že jim řeknou hele my jsme CIA a potřebujem abys dělal že jsi terorista a infiltroval tuhle skupinu. To by bylo sakra provalitelný, s tím by dotyčný mohl běžet na policii. Oni dělaj že jsou teroristi a přemlouvaj tě aby si se taky přidal, no a pak tě zavřou i okolostojícími. [chechtot]

149304

16.12.2007 01:54

Sci-fi: Přímá volba prezidenta

Jo všechno v teorii docela hezký ale...

Antiseptik 69.?.?.?

Co když se přihlásí třeba sto tisíc kandidátů v každým kraji? Kdo se v tom má potom vyznat? Při televizní debatě kam občani (cca několik miliónů) volají svoje otázky, pokud to nemá trvat doslova věčně, koho otázky se vyhodí pod stůl?
Mám lepší nápad, a nebude stát nikoho nic, ani stát ani občany. Na konci volebního období se náhodně, losem vybere zletilý(á) občan(ka), a ta pak bude další president(ka). Hůř než tak jak je to teď by to snad dopadnout nemohlo ne?

149305

18.12.2007 03:29

Podvod peněžní mánie

RE: Takhle to vidím já

Antiseptik 65.?.?.?

A já si myslím, že hrát tuto hru dál, kdy vítězové do nekonečna půjčují vymyšlené peníze jen aby je zase vyhráli zpět, nemá cenu.
Hra skončila, je potřeba rozdat karty a peníze a začít znova. Vždyť i pro vítěze to nemá pražádnou cenu, hraje se totiž jenom s jeho penězi, jiné už nejsou.

149478

19.12.2007 02:16

Dětská propaganda

To je jasná satira přece,

Antiseptik 69.?.?.?

jenom je hrůzostrašný, jak bychom díky tomu jak se USA chová, to klidně vzali vážně. [velký smích]

149611

19.12.2007 02:00

Podvod peněžní mánie

RE: tu je ten zoznam

Antiseptik 69.?.?.?

"Tehdy se snad ještě věřilo, že hodnota těch peněz je v tom stříbře (nebo pak ve zlatě), od vynálezu papírových peněz je ale jasné, že je to jinak."
A dnes už všichni dobře víme že zlato a stříbro je naprosto bezcenný, zatímco papírový peníze alespoň vezmou ve sběrně na kila. A zazvonil zvonec a pohádky byl konec.
"Stejně dnes funguje ekonomika USA a mohou si neustále dovolit deficit a hradí ho tím, že lidé chtějí dolary:"
A kdyby už nechtěli, tož bomby je přesvědčí o vlastním omylu. [chechtot]
Keep dreaming...

149614

21.12.2007 12:31

Jak jsem psal udání

RE: Týrání humrů

Antiseptik 69.?.?.?

A co Vy víte o tom co cítí moucha nebo komár? Ho_no.

149797

Ale starou bačkoru, kam se poděla normální lidská slušnost? Když někdo nestihne něco, protože měli zavříno, tak se z ničeho nic najednou stane kriminálníkem? Nebo snad dokonce podezřelou osobou? A kam se podělo třeba to, že se k hostovi taky chováme slušně a omluvíme jeho případné neznalosti místní byrokracie? Jde o to co je důležitější, zda lidi nebo stát a jeho mnohdy debilní nařízení. A že jsou mnohdy nařízení debilní víme všichni, třeba fakt že dnes může jet babka z Estonska až do Portugalska aniž by ukázala někomu pas, nebo se někoho ptala zda může a co tam bude dělat, a brzo z Kanady nebudeme moci jet do USA bez pasu a to se nás ptaj odjakživa co a proč tam jedeme, jako by jim to nemohlo bejt sakra jedno. [naštvaný]

149839

22.12.2007 16:59

Venda a Jenda

RE: sovětský poradce

Antiseptik 65.?.?.?

Pročítám si to tu a nakonec dospívám k názoru že je to všechno zcela marný. Není to v systému ale v lidech. Na systému nezáleží, jakýkoliv systém může fungovat docela dobře (pokud je kolektivní snaha)i špatně (viz historie), bohužel většinou špatně. Problém jsme my, většinou podlehneme příliš lehce tlaku najít si pro sebe výhodu, ať už to stojí celek co chce. Což tlačí samozřejmě ostatní si najít výhodu pro sebe taky, což neguje výhodu již získanou námi. Takže systém a to jakýkoliv, se velmi rychle zhroutí v hromadu lidí, kteří čím víc si pro sebe snažejí něco uškubnout, tím víc jsou kolektivně oškubáváni vlastním přičiněním. Nemám moc optimismu, Ať zkusíme co zkusíme dopadne to stejně, s takovým materiálem jako jsou lidi se nedá dobabrat k pozitivnímu konci. Dám se asi k mravencům.

149873

22.12.2007 17:10

Zubař

RE: Aneb pohádka o kohoutkovi a slepičce...

Antiseptik 65.?.?.?

Na tom není zas tak moc špatně, jen že se jeden dost naběhá. [chechtot]

149874

29.12.2007 01:52

Kdo zabil Benázír Bhuttovou?

To se asi nedovíme nikdy, jako mnoho jiných atentátů

Antiseptik 65.?.?.?

Je jenom třeba si uvědomit, že je to asi jedno. Svede se to na Alkajdu. Mimochodem kdo z vás viděl BBC rozhovor Davida Frosta s Benázírou, tak ta v minutě 6 a jedenáct vteřin prohlásila o jednom nejmenovanym vojenským pakistánským papalášovi "že taky udělal v roce 2003 úspěšný atentát na Usámu. Zajímavý. Podle mne je Mušaráf dneska míň nakloněnej US politice než-li by byla Bhuttová. Nějak se jim cuká z ruky. Na druhou stranu, jako každý zkušený politik, jistě byli oba zkorumpovaný dostatečně a poslední co oboum leží(leželo) na srdci je(byl) Pakistán, hned po vlastním blahobytu, prestiži a slávě. Jako každýmu politikovi, neb to jest přímo poslání práce politika, nebo se snad pletu?

150106

29.12.2007 17:46

Kdo zabil Benázír Bhuttovou?

RE: Vsichni jen spekulujeme

Antiseptik 69.?.?.?

A to je přesně to co vládci světa potřebujou. Spekulaci. Aby každý spekuloval a přitom nikdo nevěděl jak co vlastně bylo. Potom díky tomu, že jenom oni vědí a ostatní pouze spekulují, jim projde vše. Knowledge is power (znalost je síla), a tu my prostě nesmíme mít. Dají nám na výběr mezi několika potencionálními vůdci, o kterých marně spekulujeme zda je alespoň jeden jakžtakž slušný, skutečnost je asi taková že není, kdyby byl, tak by nám ho nenabídli. [smích]

150124

30.12.2007 20:09

Kdo zabil Benázír Bhuttovou?

RE: Ke sporu Jarmilky a Ibuprofena

Antiseptik 69.?.?.?

Pergille, sám zde dokazujete, že hypnotizace funguje spolehlivě, něco Vám furt v hlavě šeptá "zabij fanatiky, zabij fanatiky." Docela fanaticky. Tak teď nevím kdo je větší fanatik, zda muslimové nebo Vy.

150178

30.12.2007 21:48

Policie opustila svá stanoviště předtím, než zabili Bhuttovou

RE: Kdo zavraždil Benazir Bhuttovou?

Antiseptik 69.?.?.?

Tak nějak do bude. Zdá se že naši jižní sousedi prostě musejí někoho napadnout, když se to s Iránem nedaří, tak holt Pakistán. Jenom nevím zda strategie "když prohrávám dvě války, tak začnu rychle jinou" může vést jinam než do pekel. Avšak je to strategie vyzkoušená již všemi rádo-by světovládci, prozatím se to nikomu nepodařilo, což v američtině znamená: Nám se to přece podaří, my jsme jednička. [cool]

150182

30.12.2007 21:07

Kdo zabil Benázír Bhuttovou?

RE: Ke sporu Jarmilky a Ibuprofena

Antiseptik 69.?.?.?

Vypadá jak mladej Alain Delon, tak si CIA představuje převlečenýho araba aby jako vypadal že je vlastně z CIA. Falešná vlajka s falešnou vlajkou. [chechtot]

150183

01.01.2008 00:02

Policie opustila svá stanoviště předtím, než zabili Bhuttovou

RE: Kdo zavraždil Benazir Bhuttovou?

Antiseptik 69.?.?.?

Myslím že jsme u jádra věci Mirdo. Dobře jsi to rozebral. Zabít Bhutto před volbama se nehodilo jak Alkájdě, tak Pervézovi a pokud někdo dosud věří na bezůhonost a dobromyslnost USA, tak ani jim. Já ji nezabil, takže je nutno změnit nějaké data, Pervéz je a bude hajzl, na tom se nedá nic měnit, Alkájda vlastně je jenom chýra, tudíž jakoukoli změnou nám moc nepomůže. Zůstává si pouze připustit že USA není beránek a spasitel lidstva a naopak hrabivej imerialista a hle, najednou to pro někoho smysl dává. Pervéz by je jen tak do Pakistánu nepustil, tak moc je zase nemiloval a taky je zná dobře a ví kam pustíš US troops tak je už otamtuď dostaneš jedině nohama napřed a v rakvích. Benazír, i kdyby byla nakonec zvolená by je tam sice pustila, ale chyběl by jí sakra důvod a to je vošemetný, zvlášť v zemi jako Pakistán, kde jí každej nemiluje. Neokonci museli prostě vytvořit situaci, kdy je tam někdo pustit bude muset, nebo by skončili a to neokonci už podle názvu neumí, a tou byla smrt Benazír, neb Pervéz se nemá už na co vymlouvat, zvlášť když to zavonačej tak že to jako sváděj na Alkájdu (jako všechno) ale přitom každej bude vědět, že to vypadá spíš na Pervéze. CIA nic, CIA muzikanti, tropers jsou pomalu na cestě, Pervézovi sklapne (stejně už moc neposlouchal a to my v CIA známe, jako Noriega třeba) a je to doma. Moje prachy jsou na CIA, suckerś bet, neboť CIA toho napáchala po světě nakonec víc než zbytek lumpů dohromady. Holt nejsem žádnej hazardér a sázím na tutovku. [chechtot]

150245

31.12.2007 23:44

Kdo zabil Benázír Bhuttovou?

RE: Ke sporu Jarmilky a Ibuprofena

Antiseptik 69.?.?.?

Islámský extrémisti jsou a budou pro lidi jako Vy nejlepší výmluva. A taky je to sakra vynález. Veškerej odpor vůdči vašemu slavnému světovůdci se pod to hezky schová. Kdo je proti Americe je prostě islámskej extrémista a basta. A kdyby náhodou ti extrémisti poněkud polevovali v jejich úsilí a měli málo bombiček, však náš světovůdce ví jak jim nějaký dodat, nebo to i za ně občas zmáknout, to nám nesmí usnout. [chechtot]

150247

02.01.2008 00:18

Kdo zabil Benázír Bhuttovou?

RE: Kdo zabil Bhutto?

Antiseptik 65.?.?.?

V tom co teď říkáte je skrytej docela pěknej problém. Pokud se křesťanství vyvíjí, tak to není víra ale ideologie, a to je docela problém. Pokud je něco daná pravda od Boha, tak se to nemá kam vyvinout, neb je to holá pravda. Pokud to není pravda od Boha, tak je to volovina. V tom bych potom viděl nedostatek vývoje v islámu spíš jako důkaz pravdivosti nežli zaostalosti. Ti vaši islámští přátelé, co by nezavolali policii kdyby je navštívil sám Osáma, mají asi větší soudnost než vy. Uvědomují si totiž lépe do jaké míry si nemohou být jisti Osámovou vinou a bezůhoností policie. Jisti si být nemohou, v této frašce doslova ničím, potom jejich zdráhavost lze spíš chápat jako soudnost, než máslo na hlavě. Vy koukám byste zavolal inkvizici a to hned, i na Jana Husa co?

150340

05.01.2008 00:45

Město půjček

RE: Podle uvodnich napisu tusim

Antiseptik 69.?.?.?

V Kanadě se platí daně většinou dvě. Jedna daň z nemovitosti obci nemo městu kde se nachází, řádově okolo 0.8 až 1 procento ceny co má město v registru (což nemusí mít z prodejní cenou nic společnýho, většinou je to mnohem nižší) a potom školní daň na školství, která je míň, asi tak 25 procent daně z nemovitosti. Obec či město Vám může nemovitost sebrat a prodat, pokud nebudete platit, většinou po několika letech. Pokud máte hypotéku, tak mnozí věřitelé automaticky vybírají se splátkou i na daně a platí je sami, pro jistotu. Ovšem vybírají o vás dopředu, mnohdy drží slušnou částku v tzv. tax account a vám platí z toho úrok 0 procent, neboli prd. [smích]

150594

05.01.2008 19:31

Jsme obklopeni pavučinou lží!

RE: Takový odhad

Antiseptik 69.?.?.?

Tak za prvé: Fotky jsou údajně z Iránu, co s tím mohl asi Sadám mít tak společnýho? Jaký důkaz ZHN v Iráku je důl v Iránu? Fotky pouze dokazují logičnost Iránu ve výrobě paliva pro svůj reaktor, maje doly na uran, proč by měli kupovat palivo jinde? Neplíct si Irán s Irákem by pomohlo vašemu propagandistickýmu psaní velkou mírou. Vím že to zní podobně, ale jsou to dost jiný země, jedna arabská a druhá perská, obě ovšem v ose zla podle skoroboha Buše, nikoliv pouze způsob jak to někdo vyslovuje jako třeba housle a hůsle. [smích]

150653

15.01.2008 05:24

Budou ho muset zabít

RE: Pokud je pravda, autore,

Antiseptik 65.?.?.?

Skutečností je, že to čemu zastánci volného trhu říkají "regulace"je vlastně neregulace. Nechání věcí se nějak dobabrat k něčemu ať to stojí cokoliv. Jistě že na tom někteří trhnou a jiní tratí, ale regulace to není. A zrovna jako i blbej parní stroj bez regulátoru by se leda zbláznil, tak i ekonomika vyžaduje přítomnost kontrolních opatření. Vono to přehřívání a podchlazování není nic příjemnýho. Ani jeden ze zastánců volnýho kapitalismu by nekoupil auto bez plynového pedálu a brzdy, že jako se to nějak zastaví a nějak rozjede. Ale společnost tak operovat asi může.[velký smích]

151480

15.01.2008 06:09

Zločinci v policejních uniformách

RE: Bizardni, nemyslite?

Antiseptik 65.?.?.?

Chlapečku nezapomínej že my jsme všichni taky byli mladý, schopný a chytrý. Co jsme dokázali? Minimálně přežít pěknou hromadu let bez toho abychom se prodali, dokázali jsme přitom i zmoudřet natolik abychom neměřili všechno penězma. Nemáme se za co stydět. A doufáme že to taky dokážeš.

151481

18.01.2008 02:06

Eretz.cz opět proti Zvědavci

RE: Popření základního kamene filosofie

Antiseptik 69.?.?.?

Položím na koleje kus železa tak, aby vagon vykolejil a nejel ani tam ani tam. Pokud mám dost času, tak je taky možno rozpojit výhybku, jednu stranu tam a druhou jinam a tak vagon vykolejit. No problém. [smích]

151872

18.01.2008 12:08

Vzpoura zvířat

RE: Farma zvířat

Antiseptik 69.?.?.?

To je celkem typická lidská reakce, někdo se prostě musí ujmout vlády nad planetou. Ale skutečně musí někdo celej svět řídit? Myslím že prasata vědí lépe, jsou totiž chytřejší. Žít a nechat žít by nešlo?

151916

18.01.2008 12:21

Filipika proti multi-kulti

RE: Jiny uhel pohledu

Antiseptik 69.?.?.?

Souhlas jen bych podotknul, že na přistěhovaletcví je potřeba se dívat z opačné strany. Proč se asi lidi někam stěhují? Nechceme-li přistěhovalce, neměli bychom lidi odjinud vyhánět, viz Balkán, Střední Východ, Jižní Amerika, Centrální Amerika, Vietnam, Cambodža atd. Všude kde se do toho vrtala naše západní civilizace pod vedením Ameriky nakonec nevzniklo nic jiného než důvod proč otamtud utéct.

151920

18.01.2008 23:03

Metoda „Mandrake“

RE: Původ tohoto marastu

Antiseptik 69.?.?.?

Finanční problém je jenom jeden. Peníze v podstatě mají cikulovat. Problém je že tečou pouze jedním směrem a tím se hromadí v několika kapsách. To se řeší tím, že se natisknou nové, na dluh, aby pseudo cirkulace mohla chvilku pokračovat. Ale zase skončí ve stejnejch kapsách a je po cirkulaci. Pokud někdo, jako i Kanadští CEOs vydělají prvního ledna od rána do půl devátý už víc než je průměrnej roční plat, těžko takový lidi ty prachy vrátěj do oběhu, to ani prostě nejde. Všechny kecy o ekonomii budou na prd, pokud to bude tak. Voda sice teče taky jenom z kopců, ale pak se vypaří a naprší zase na kopce. Peníze by se taky měli asi vypařovat a pršet, když to meumíme sami vyřešit.

151996

19.01.2008 01:54

Vzpoura zvířat

RE: Farma zvířat

Antiseptik 69.?.?.?

Na můžu jenom citovat mého již zemřelého přítele: lepší výmluva než h...o. Všechno jde, jen když se chce.

152015

19.01.2008 16:29

Filipika proti multi-kulti

RE: Jiny uhel pohledu

Antiseptik 69.?.?.?

To se jen tak jeví, protože se nedíváte dost daleko. Ta kolonizace byla právě počátek budoucí emigrace. Před ní taky neemigrovali, při ní asi ani nemohli (neumím si představit že by kolonizátor podporoval odchod kolonizovaných do jeho vlastní země). Ale zato po kolonizaci najednou bylo emigrovat nejem možný, ale i nutný. Nic není zadarmo, i za minulé chyby se platí.

152067

19.01.2008 16:06

Filipika proti multi-kulti

RE: Jiny uhel pohledu

Antiseptik 69.?.?.?

Porovnáváte pouze dobu při kolonizaci a po kolonizaci. O době před kolonizací díky kolonizaci víme prd. Kolonizátoři jen drancovali, všechny "výhody" byly jenom "collateral damage", nikoliv plánovaný humanismus. Jo když chcete aby lidi na vás dřeli, musíte jim taky dát pořádně najíst a kus hadru abyste se nemuseli koukat na ty jejich špinavé opocené těla. Nevidím v tom nic jiného.

152068

19.01.2008 17:19

Filipika proti multi-kulti

RE: Jiny uhel pohledu

Antiseptik 65.?.?.?

Takže Livingstone a Holub věděli úplně všechno o Africe. Asi tam byli tisíce let. Pokud skutečně paláce tam vznikly díky otroctví, pak se neliší od mnohých po světě. Obhajoba typu oni taky kradou a víc tak co bych nekrad sám moc na mě neplatí. Historie je psaná pouze několika, a ke všemu zpětně a podléhá ke všemu editorování, moc spolehlivý to asi není. Pokud tam dosud probíhá otrokářství, jak to že to nevymítili už ti kolonizátoři co jim přinesli pokrok a blahobyt? Mě spíš zajímá jak dlouho která společnost dokázala přežít než jak rychle společnost dokáže vydrancovat co se dá a stejně nakonec nemá nic než dluhy.

152072

19.01.2008 17:18

Vzpoura zvířat

RE: Farma zvířat

Antiseptik 65.?.?.?

Vodníku co takhle nechat divokou zvěř ať si dělá co dělá? Nejsme vládci všeho, ač si to někteří myslí. Jako lidé rozhodujeme jen o lidech. Přestat poroučet větru dešti, starat se co žere lev a místo toho se starat aby lev měl co žrát tím že mu nesežeme všechny poteciální svačiny sami. Vymlouvat se na to, že lev taky žere maso je asi tak dobrý jako že kráva zase žere trávu, tak si vyber. Jsme všežravci, což nám skýtá vyběr, buď si vybereme co budeme žrát a nebo sežereme prostě všecko. A NVO s tím má asi tak společnýho jako moje rozbitý hodinky.

152077

19.01.2008 18:22

Vzpoura zvířat

RE: Farma zvířat

Antiseptik 65.?.?.?

Ale mám smysl pro humor, jen ho musím poznat. Snaha o humor, když se to dá taky brát vážně je nebezpečnej, lidi se můžou splést. [smích]

152082

20.01.2008 01:55

Budou ho muset zabít

RE: Zlatý standard?

Antiseptik 69.?.?.?

A jsme u jádra věci. Sleduju tuto debatu už několik dnů a myslím že se konečně objevuje kde je základ protikladu. Slova jako Standard = dohoda jsou natolik podvratný, že by se na ně měl vztahovat zákon. Sakra to je demagogie. Dohoda není nic, dohoda je když se dohodnem my dva, že vám dám jedno pivo za dvě cigára. To je dohoda. Hodnotou je to pivo a ty cigára. Vy mě tvrdíte že to pivo = dohodu a já tvrdím že to pivo = dvě cigára, přičemž dohoda je právě to =. V momentě když obalamutíte lid obalamutitelný že rovnice není dolar = zlato ale dolar = dohodu, prodaj jste jim dvojitý =. Dolar ==. Tedy jinak řečeno dolar se rovná přesně tomu co já chci, protože se rovná ve skutečnosti pouze sám sobě, dolar = dolar. Osobně na list lidí na který si musím dát pozor, kde byli do teď právníci, prodejci automobilů a politici přidávám i ekonomy, hlavně ty samorostlý, ať už sami vyrostli na universitě nebo v hospodě.

152121

21.01.2008 01:44

Metoda „Mandrake“

RE: Původ tohoto marastu

Antiseptik 69.?.?.?

Jo myslím. Neskončí v těch kapsách tak jak to vnímáte, to by nakonec bylo možná lepší. Peníze hromadící se na jesnom místě nemají jinou možnost (utratit za voloviny nejdou, je jich moc) než být investovány, tedy vsunuty někam odkud se budou vracet se ziskem. Zpět do té samé kapsy. Tím celý proces v podstatě zvětšují, takže přicházející peníze zase musí někam a tak to půjde až nebude kam. Největší ekonomická aktivita dnes je pohlcování jiných firem, mnohdy zcela mimo sféru původního podnikání (automobilka kupuje pekárnu), a dokonce je i jedno zda to nebude prodělečný. Máte-li zisky v miliardách, nebudete za to přece kupovat rohlíky, koupíte si rovnou rohlíkárny. Peníze totiž díky inflaci časem hodnotu ztrácejí, proto je lepší je do něčeho vrazit. Funkce uchovatele hodnoty už dávno nefunguje. Příklad: koupíte v roce třeba 1990 nemovitost za sto tisíc. V roce 2000 zjistíte že za ní dostanete sice 350 tisíc, ale za ty si z bídou koupíte hodnoty co by vás v roce 1990 stály těch sto tisíc. Vyjímku tvoří pouze počítače, které klesají z cenou rapidně díky vývoji. Takže kdybyste těch sto tisíc v roce 1990 místo do nemovitosti vrazil do banky, tak máte v roce 2000 při nejlepším pouze 230 tisíc (a to jsem štědrej), za něž si koupíte mnohem míň než dřív za sto. Spotřební zboží je doslova vyhazování peněz oknem, pokud to na něco nutně nepotřebujete. O čem mluvím je koncentrace kapitálu daleko za bod, kdy by to bylo k něčemu (postavit továrnu něco stojí), jen výrobní prostředky mění majitele v bláznivém nesmyslném kolotoči. Kolotoč je bláznivý proto, že Vy jste sice udal svoje prachy investicí do těch rohlíkáren, ale místo vás mají problém kam z penězma zase ti bývalí majitelé. V podstatě opilec co propil vše v hospodě přinesl společnosti větší zisk než Chrysler tím že koupil Mercedes-Benz. Z toho měla společnost prd a Chrysler z toho má teď jenom problém se toho zbavit. Víte kdo takovou blbost platí? Koupím firmu Mercedes za 40 miliard a pak jí střelím za 5 a to kdo ví jestli? Vy a já, Chrysler si to odmázne z daní, obere o to akcionáře, zaměstance a zákazníky a když to nebude dost, tak se jim vláda zaručí za dluhy, jim je to fuk. [chechtot]

152240

24.01.2008 12:44

Války jsou nutné

Válka je nutná?

Antiseptik 69.?.?.?

Myslím že ne. Je nutná pouze stejně v případě když společnost se dostane do neřešitelné situace. Je nutná jako je nutné přijít o nohu když ji necháme hnít. Obraná válka je ta samá jako útočná, záleží z které strany se díváme, pokud se bráním někdo na mne útočí. Válka je rozpad civilizace a povyšovat jí na přirozené řešení? Válka je výsledek špatně fungující společnosti, která se dostane do slepé uličky vlastním snažením, nic neřeší jen dovoluje začít znova z bodu kde tu slepou uličku před námi dosud nevidíme ale je tam. Že po válce je konjunktůra? Jak by nebyla, ale je to stejný jako blaho kováře co se konečně tím kladivem do těch kulí netrefil. Relativně je nám dobře, konečně nám domy na hlavu nepadají, nikdo po nás nestřílí, tak je nám jedno že jsme nic nevyřešili, nikam se nedostali a nic nemáme. Naprosto nesouhlasím s Panem Stworou v tomto článku.

152492

25.01.2008 00:38

Války jsou nutné

RE: Válka je nutná? » ANO nebo NE?

Antiseptik 65.?.?.?

Souhlasím s vámi, že jsme se asi dostali za bod řešení. Neodporuju si. Jak já to myslím, je že válka nutná není pokud společnost vyřeší své problémy včas. Pokud ne tak válkou se pokusí situaci vyřešit, ovšem co vypadá jako řešení v takovém případě, řešením není. Válka nevyřeší vůbec nic. Pouze vytvoří větší prostor na dělání chyb a unaví lid natolik, že jim to bude všechno jedno a tak si budou všichni chvilku libovat že válka už není. Za pár desítek let budou spátky ve stejnym problému, jenom stokrát horším. A tak furt dokavaď si to nevyřeší. Válka není řešení, válka je naprostý kolaps lidského dění z nedostatku řešení vlastních problémů.

152587

27.01.2008 00:55

Všechno je jinak

RE: Poněkud, milý autore,

Antiseptik 69.?.?.?

To bude asi tím že muslimové věří v Boha poněkud víc upřímně než "křesťani". Zda mylně nebo ne, nehraje moc roli. Nebo jejich církev se doposud nezprofanovala dostatečně silně. Církevní majetek ať už vrácenej nebo ne nic na víře nezmění. Křesťani věří spíš jakoby, z části pro sychr a z části aby se neřeklo. Slavná církev nás příliš často zahnala do průšvihů a její hrabivost jim taky moc nepřidala. Nemám potuchy nač potřebuje zástupce boha na zemi, starající se o naše duše vlastně prachy?

152753

27.01.2008 08:07

Války nejsou nutné

RE: Rad bych si dovolil hodit

Antiseptik 69.?.?.?

A já bych si dovolil souhlasit. Války jako regulace populace mají dost špatnou historii. Dříve pozabíjeli pouze statné mladíky někde na poli za městem a v minulém století i přes dvě tzv světové, kde se bomby shazovali rovnou na města sice zabili spoustu kolemjdoucích a okolobydlících ale přesto populační exploze byla vlastně největší. Kdybych chtěl bejt cynik, tak bych řekl že pokud nepřijmeme Vaše řešení (o kterém si myslím nejsa cynik že je správné) jedinej způsob jak redukovat populaci a čistit genofond by bylo zrušit medicínu, zavřít špitály, vyhodit doktory a nechat naše jediné přírodní nepřátele, bacily a virusy dělat svojí ozdravnou práci. Podívejte se na výsledky moderní války, nejde o mýcení populace jako o vytváření rekonstrukčního prostoru. Problém skutečně není populace ale ekonomika, způsob jakým se živíme. Ten si nemůžeme dovolit. V době, kdy máme doslova přebytek lidí po celém světě, se naše ekonomika řítí cestou eliminace pracovních příležitostí a energeticky náročným transportem blbin přes celo zeměkouli, jen ku zvýšení profitu. Není to volovina v době kdy jde o přežití? Když vybírám mezi přežitím a ziskem dlouho přemýšlet nemusím. Potíž je, že ti co profitují si vybírají mezi vlastním ziskem a přežitím někoho jiného, což je vlastně jenom prachsprostá neetická lumpárna.

152772

27.01.2008 07:40

Přeměnou OSN se plánuje vytvořit \'Nový světový pořádek\'

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Antiseptik 69.?.?.?

Podemlenku špatně ti funguje paměť, ne každej se domníval že má Husejn ZHN, zváště pak ne Francie, Německo a Rusko. A i v mnoha jinejch státech každej na ulici věděl že je nemá, stačilo se zeptat. Nepamatuješ na freedom fries? Vylévání francouzského vína? Zapoměl jsi na celosvětový demostrace proti válce v Iráku? Milion v Římě, stovky tisíc v Londýně? Jak můžeš něco takovýho vůbec vypustit z prstů do klávesnice? Lžeš tak často a stejně blbě jak sám Buš!

Ty se můžeš sice dohadovat zda to bylo správné či ne, ale zbytek světa do toho netahej, my jsme věděli už tenkrát že ne. Husejn byl pravda pacholek, ale takovejch bylo a bude, mnoho z nich jsou dobří kámoši tvých svobodušířících, pomocí shock and awe, vzorů. [oči v sloup]

152773

27.01.2008 17:09

Války nejsou nutné

RE: Rad bych si dovolil hodit

Antiseptik 69.?.?.?

Jsem rád že už jsme tři. Každá cesta začíná prvním krokem, my už jsme o dva kroky dál. Jen bych chtěl podotknout, abychom se nedostali hned na začátku na špatnou cestičku, že je třeba soudit lidi vždy pouze podle skutků a nikdy podle národnostní nebo náboženské příslušnosti. To se vždy zvrhne okamžitě v nesmysl a nám jde o smysl, smysl lidského počínání a smysl zivota vůbec. [cool]

152815

27.01.2008 18:49

Přeměnou OSN se plánuje vytvořit \'Nový světový pořádek\'

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Antiseptik 69.?.?.?

Mohl a docela stručně. Řeč je o zbraních kterýma ohrožoval svět v roce 2001 nikoliv které použil v Iránské válce v osmdesátých letech za pomoci USA, (ty mu pravděpodobně sami dodali). Ty v roce 2001 nebyli. Mimochodem co je to za mírutvornou svobodušířící aktivitu co dnes provádí USA? Sadám zabil tisíce, my zabijem stotisíce? O to jsme lepší? Čekám už jenom kdy vytáhnete Xerxese, jak mydlil řeky a západní civilizaci a jak se musíme tedy dnes proti Persii bránit.

Az budete znat pravdivou odpoved, tak budete zaroven vedet, kdo se zde snazi lhat a kanonizovat jednoho z nejhorsich zlocincu a masovych vrahu modernich dejin.

O to se snažíte Vy, a tím největším vrahem je Bush. [chechtot]

152827

28.01.2008 00:26

Války nejsou nutné

RE: Rad bych si dovolil trochu přiostřit

Antiseptik 69.?.?.?

Vojto stavíš ty otázky trochu na hlavu. Není možno určit kolik lidí má na planetě žít, ale je nutno změnit způsob života podle toho kolik lidí na planetě žije. Chovat se podle toho, využívat lidí místo jiných energetických zdrojů když jich máme tolik a zdrojů je díky tomu málo.
Na otázku kde přesně jakýsi bankéři mají ty hromady peněz se zeptej jich. Podle mne povětšinou proinvestovaných v realitách. Ale kde ty prachy jsou se ptám už dlouho, řekni sám, děláš, vyděláváš a co máš? Kde to všechno je za ty roky práce? Co vlastně máme, kromě hromady budoucího šrotu a odpadu v ruce?

152868

28.01.2008 00:58

Přeměnou OSN se plánuje vytvořit \'Nový světový pořádek\'

RE: Neuvěřitelné pokrytectví a lži

Antiseptik 69.?.?.?

Jste se nějak rozjitřil, že by bolavé místo? Ten Váš hrdina, co se nebojí bojovat se zločincy si nedávno zajistil zákonem immunitu oproti válečným zločinům. Proč asi? Že by se bál jako chlap že ti teroristi, proti kterým se tak statečně postavil, by ho hnali před soud? [chechtot] Persie je tam kde žijí peršané, jestli je převálcovali arabové islámem stejně zůstali peršany, stejně jako převálcovaní iráčani Amerikou se nestanou američany ale zůstanou iráčany. A tak to taky má být. Když mluví v televizi Bush, tleskáte mu nadšeně hrdinovi?? [smích][bliji]

152870

28.01.2008 12:24

Lži Jirky Křováka byly podrobně analyzovány

RE: Není ten Křovák náhodou Jirka?

Antiseptik 69.?.?.?

To bude asi pojistka proti případnému stíhání, "to není o Jirkovi Křovákovi z Ameriky, to je o tom Honzovi Krovákovi z Počápel". A nebo že by blbá chyba? [chechtot]
Ale vážně, trapnost toho jak může tento svět nechat některé se doslova prolhat k světovládě a nic se ani neřekne, je pouze důkazem jaká je to všechno šaškárna a blbost. [zmaten]

152916

28.01.2008 12:36

Kdo fandí státu Izrael

RE: Ale ne zcela vyčerpávajícím způsobem!

Antiseptik 69.?.?.?

Jakejch pár let? Demokracie v USA byla už skoro sto let jenom šaškárna z dvěma stranama mince stejně prolhané. Vona ta demokracie asi taky není všechno, ne nadarmo jsme si všichni zvykli na to že politici lžou. Demokracie je jen prolhaná hra o moc. Poslední dobou pouze příliš průhledná, hadr spravedlnosti a rovnocenosti je poněkud prodřenej, skoro průsvitnej a plnej děr, nahý nechutný tělo je docela dobře vidět, jen se to nesmí říct nahlas. Zatím.[smích]

152918

29.01.2008 13:18

Všechno je jinak

RE: Poněkud, milý autore,

Antiseptik 69.?.?.?

Hezky jste nám vysvětlit celý princip jak svět funguje. Díky. Lepší rozbor toho jak jsou ti méně privilegovaní doslova od narození odkázáni být vyřazeni ze společnosti na její periferii a jak jsou perpetuálně lidi nahoře automaticky a systematicky preferováni si ani neumím představit. Jistě je to logické že, ale potírá to jakýkoliv pokus o demokracii, rovnoprávnost, decentnost, spravedlnost, morálku úspěšněji než by mohlo snad i otrokářství. Ale proboha, nestrkejte do toho slova jako mravnost (Typickým příznakem je rozdíl v myšlení - u těch slabších jde o neschopnost myslet logicky, spojitě, řádně, korektně, do důsledku a taky mravně (protože i základní morálku překračují v naději, že to ona jim bránila ve štěstí).) Nejde o mravnost ale o to, komu ta nemravnost projde a komu ne!

153022

30.01.2008 00:15

Všechno je jinak

RE: Poněkud, milý autore,

Antiseptik 69.?.?.?

Rozcházíme se v důležitém bodě. Vy soudíte že ti, kteří díky výchově, blahobytu a přístupu ke špičkovým školám jsou též automaticky nejen ti nejlepší ale také ti nejmorálnější. Já o tom nejsem nijak přesvědčen. Vy tvrdíte že je to tak nejen normální ale i správné, já si myslím že je to právě to co omezuje vývoj. Je klidně možné že někteří z těch (možná i většina) co vyrostli v bídě by byli víc nadaní a víc morální než ta elita, kdyby měli ekvivalentí životní příležitosti. Jeden příklad za všechny o morálce, Bush vyrostl v přepychu, majíc veškeré výhody a je nejenom vůl ale ke všemu lže jako když tiskne. [smích]

153066

30.01.2008 00:30

Jak mohla západní civilizace získat monopol na morálku a svědomí?

RE: Link na materiál?

Antiseptik 69.?.?.?

Pokrok od MAD (bláznivý) mutually assured destruction (jisté kolektivní zničení) odstrašování proti použití atomovek studené války ku CRAZY (šílený) naprosto jisté použití nukleárních zbraní a totální kolektivní zničení co by strategie do budoucna. Viva Bush! [oči v sloup]

153067

08.04.2008 13:18

Svobodní zednáři – fantasmagorie nebo reálné nebezpečí?

RE: Vynikající článek!!!

Antiseptik 69.?.?.?

Vítej mezi námi Yamato. Jsi pro mne důkazem že tento zdánlivě nicotný a marný boj není až tak marný. Dlouho jsem nic nenapsal neb se mi nechtělo zůčastňovat slovní bitvy. Pochybovat je dneska nutný doslova o všem, třídit názory na ty které jsou opravdu názory (a s těma se dá diskutovat) a ty které jsou jen opakováním frází kterýma se jedinci upevňují hradbu okolo sebe proti pochybnostem. Jsem rád že to všechno není marný.

158555

12.04.2008 15:53

Co je v nepořádku s americkou ekonomikou?

RE: Peníze se prostě udělaly, jakoby kouzlem?

Antiseptik 65.?.?.?

Je dost zábavné číst vaše příspěvky. Trvalo mi chvilku se prokousat k bodu, kde sedí žába na prameni. Váš optimismus vám nijak nezávidím, plyne z nedostatku pochopení reality. Princip je jednoduchý, ač se může někomu jevit jako zcela nepochopitelný. Každá věc něco stojí, zadarmo není nic. Zemský systém je až na přínos sluneční energie a bombardování vesmírnými částicemi uzavřený, co tu je tu je, jak se s tím naloží tak bude. Lidská podnikavost a přemýšlivost je sice obrovská, ale z ničeho nic neudělá, pokud si to někdo myslí, tak jenom nevidí odkud a kým se to platí. Přivést vaši teorii (a je to jenom teorie jako vše co člověk vymyslí) ad absurdum, pak by snad bylo nejlepší odevzdat vše dobrovolně těm úspěšným, stejně jenom zdržujeme vývoj a rozvoj, aby se mohli potom lépe o nás neůspěšné postarat ne? Souhlasím s vámi jen v jednou. A to je že do určité míry se dají peníze vydělat chytrostí a prací poctivě, ale jen do určité míry. Peníze, aby získali moc, se musí nahromadit tisícinásobně víc a rychleji a i to má limit. Stejný limit jako má i nepoctivé vydělávání, když ukradnu vše, nebude už co ukrást. Tomu že vaše teorie o přirozeném vývoji k propagaci úspěšných za cenu vymírání neůspěšných odporuje teoretický konec. Co pak, až všichni neůspěšní zmizí? Logicky pak ti trochu méně úspěšní se stanou neúspěšní, neb to bez nich totiž nefunguje. Nakonec tu zbude jeden, co bude sice mít všechno, dokonce naprostou svobodu beze strachu, že by mu někdo něco ukradl, ale nejen že nebude mít to komu říct, ani se nenají, pokud si tu bramboru sám nezasadí, nezaleje, nevykopá a neupeče. Tak jako voda má koloběh, tak i peníze, aby byli k něčemu musí obíhat, jinak je z nich stojatá bahnitá břečka. O nic složitějšího vlastně nejde než o cirkulaci jako v přírodě. Jen si vybrat, vodu čestvou jiskrnou, pro všechny a nebo stojatou smrdutou ale jenom Vaši.

158936

13.04.2008 22:02

Co je v nepořádku s americkou ekonomikou?

RE: Peníze se prostě udělaly, jakoby kouzlem?

Antiseptik 69.?.?.?

Očividně je vám nejen logika ale i ironie a sarkasmus zcela cizí. Nebo nečtete pozorně vše co jsem napsal. [chechtot] [velký smích]

159026

13.04.2008 22:34

Ještě jednou Svobodní zednáři

RE: Teorie spiknuti

Antiseptik 69.?.?.?

Jo problém z posuzováním historie vědeckou metódou je v tom, že nevíme za prvé nevíme vlastně co a jak se stalo, natož jak by co dopadlo kdyby se něco nestalo. Historii odjakživa psali vítězové a podle toho vypadá.

159027

13.04.2008 22:21

Ještě jednou Svobodní zednáři

RE: Teorie spiknuti

Antiseptik 69.?.?.?

Problém je zvětšený ještě tím, že informace které posuzujeme jsou pravděpodobně ne úplně pravdivé a dostatečně věrohodné. [chechtot]

159032

26.04.2008 00:38

Smyšlenky západních médií o tibetských nepokojích

RE: Heh, to jsou věci...

Antiseptik 69.?.?.?

Však blábol dnešní propagandy se liší od té komunistické pouze ve dvou věcech. Za prvé je ještě méně pravdivý, doslova totiž lže (komunisti i občas pronesli pravdu ale nikdo jim to stejně nevěřil) a hlavně je sofistikovaný natolik, že mu na rozdíl od komunistů většina věří. [smích]

159947

29.04.2008 12:43

Nedostatek pohonných hmot přinutil OSN zastavit pomoc Palestině

RE: Každá mince má 2 strany

Antiseptik 69.?.?.?

Očekávat lásku k okupantům nelze za jakýchkoliv okolností, v případě palestínců lze očekávat přesně takovou nenávist jakou projevují. toto bude černou skvrnou na duši lidstva hodně dlouho, možná je to nevymazatelný. [zmaten]

160163

29.04.2008 13:14

Armáda, námořní pěchota udělují více výjimek trestancům

No nakonec je alespoň nemusí

Antiseptik 69.?.?.?

moc nic učit. Loupit týrat už umí, zabíjení jim asi taky přijde lehký. A jako v každý agresivní armádě, když se začne prohrávat, tak se holt bere kdejaká svoloč, jen když je ochotná.

160164

29.04.2008 13:00

Nedostatek pohonných hmot přinutil OSN zastavit pomoc Palestině

RE: Už je to tady!

Antiseptik 69.?.?.?

S tím nemůžu než souhlasit. Hanba padá i na naše hlavy.

160165

30.04.2008 00:29

Nedostatek pohonných hmot přinutil OSN zastavit pomoc Palestině

RE: Palestinci

Antiseptik 69.?.?.?

Jó kdyby tenkrát za druhý světový byla Anglie z Němcema, tak si dovedu představit stejný řeči ohledně francouzských, českých a polských odbojářů. Žádný prachy, jen ať držej hubu a poslouchaj Gestapo, když budou hodný tak je přestanou mlátit a bude. [bliji]

160202

01.05.2008 00:43

Jak mi von Krebst poslal jedno euro

RE: Rickovere,

Antiseptik 69.?.?.?

Nikdo tu, pokud se pamatuju nevyslovil něco jako židovská svině, nikdo z nás by se ani k tomu nesnížil. Diskutuje se zde pouze o tom, že není vše co je nám předkládáno médii svatá pravda (za tuto pochybovačnost děkujeme předešlému komunistickému řežimu, i když se ukazuje, že nelhal zdaleka tak nepřetržitě jak jsme si mysleli tenkrát). Pokud nemáš sebemenší pochybnosti o tom, co ti dení tisk a televize předkládá jako celou a úplnou pravdu, nevím co vůbec hledáš na internetových diskusích a této zcela specificky. Je mi fuk jestli chceš slepě věřit že je se světem vše v pořádku, jen ti teroristi ho furt ničí, nám (alespoň teda mne) víc zajímá, co přivedlo někoho do tak stratiplné situace že je schopen sebevražedného útoku, než ho slepě obvinit, že to dělá jen tak naschvál, aby celej svět nasral. Je to tvoje věc, co se ti zdá věrohodný a co ne, ale pokud ti status quo vyhovuje, co sem sakra lezeš? Zde není nutný souhlasit s nikým a s ničím, zde je ale nutný používat rozum, vyjadřovat vlastní názor a ten posléze obhajovat, na opakování blábolů z masových médií nemáme čas ani chuť.

160277

03.05.2008 15:11

Od velké transformace ke globálnímu volnému trhu - III. část

Celkem lze souhlasit s tímto článkem,

Antiseptik 69.?.?.?

je sice dost suchej a dlouhej ale vysvětluje mnoho. Co mi tam chybí je paradox volného trhu, kdy nadnárodní společnosti žádají zrušit omezení jejich činosti, která se vyznačuje omezováním činosti ostatních na podporu jejich absolutní kontroly. V podstatě jde o to aby žádný stát neměl kontrolu nad ekonomikou, kterou by omezoval absolutní jedinečnost nadnárodních společností i co se týče zaměstnání. Zrovna včera mě rozesmála poznámka z vedení kanadské sekce Exonu na jejich více než stomilionový zisk každý den za poslední tři měsíce, která bezděčně obhajovala tento zisk tím, že ne všichni co pracují pro Exon mají velké příjmy, například majitelé benzinových stanic moc nevydělají, neb musí Exonu platit světové ceny za benzin. Jinými slovy, že se nám prachy hrnou do kapsy nevýdanou rychností vás lidi nemusí vzrušovat, my se o ně s nikým nedělíme, nejste na tom o nic hůř než naši zaměstnanci. Za dávných dob samostatnosti nejen na papíře, ale i skutečné, bylo normální, že prosperující státy doháněly rozdíl v cenách zboží jejich vysokou kvalitou, je to sice drahý ale za to dobrý. Dnes se ženeme do budoucnosti založený na opaku: je to sice hroznej šmejd ale za to laciný, neboli moc to nestálo ale za to to není naprosto k ničemu. Výtejte ve dvacátém prvním století, kde nejen že se krade stále víc, ale krade se šmejd, neb nic jinýho není. Možná přijde i absurdní den, kdy jeden bude rád že mu tu lacinou televizi DVD přehrávač na tři filmy někdo ukrad. Ten kdo se zadusí největším množstvím nefungujících výrobků vyhraje!

160393

03.05.2008 19:30

Dalších 100 obětí na oltář agresokracie

RE: Nejak obracene nez normalne

Antiseptik 69.?.?.?

Obráceně to určitě je, ale jen ve vašich hlavách. Každý odboj je pouze reakcí na akci. Každý vměšování pouze zaručuje že se nakonec k moci dostanou ti nejvíc fanatičtí. Pokud opravdu vám demokraticko-svobodušířícím vyznavačům jde o demokracii a svobodu (o čemž lze úspěšně pochybovat) tak nejlepší co můžete udělat je nechat afgánce ať si to sami vyřeší, Irák iráčanům starat se o sebe. Kdyby se totiž USA nesrali do demokratickýho Iránu v padesátých letech, tak tam nikdy muláhové u moci nebyli a byl by pokoj. Ovšem o pokoj holt asi nejde co? Ono obchodovat se svobodnou demokratickou zemí není zdaleka tak výhodný jako loupení cizího majetku v rámci šíření demokracie a svobody moderníma zbraněma. Tuto pravdu věděli už i za středověku, proto se nevyznačoval tolik obchodníkama, co putují po světě udělat někde férovej obchod, jako po zuby ozbrojenejma gaunerama (většinou najmutejma) co mečem propagujou zájmy někoho jinýho. Běžte už s těma představama o svobodě a demokracii jako cílem moderních válek někam. Války nemaj za cíl ani demokracii, ani svobodu ani mír, jenom nadvládu, násilí, lup, zisk a moc. [naštvaný]

160401

03.05.2008 22:05

Dalších 100 obětí na oltář agresokracie

RE: Vývoz demokracie

Antiseptik 69.?.?.?

"Presto na Severoamerickem kontinentu Indiani prezili a maji se tak, ze vam se o tom ani nemuze zdat. Jejich pocet je uz dnes vyssi, nez byl v dobach Divokeho zapadu."
Já jsem taky slyšel že tam lítaj pečený holubi rovnou do huby a že tam maj takový automaty na každym rohu, říká se jim Ahoj tady máš (ATM) co vám zadarmo vydají peníze, když je potřebujete. Babička taky zpívala v Americe tam je hej, tam se pije petrolej, ale ten mi zas tak moc nechutná. [oči v sloup]

160406

03.05.2008 22:52

Dalších 100 obětí na oltář agresokracie

RE: Nejak obracene nez normalne

Antiseptik 69.?.?.?

Ti talibánci jsou ti samí, jako ti freedom fighters so bojovali proti rusům, dost pochybuju že jim na to rusové dodávali zbraně. Ovšem že jim CIA dodávala i dokonce stinger misiles je známý fakt. Kam na ty informace proboha chodíte? Že mají dneska většinou kalašnikovi je pouze pro to, že jsou v daném terénu spolehlivější a za peníze z opia se dá koupit ledacos.

160407

04.05.2008 20:37

Genocida Palestinců vyhlášena

RE: Amálekovci? Spíš Filištíni

Antiseptik 69.?.?.?

No spíš ďábel než bůh je ten hospodin.

160434

04.05.2008 23:31

Genocida Palestinců vyhlášena

RE: Amálekovci? Spíš Filištíni

Antiseptik 65.?.?.?

No když se jeden zakouká do bible tak ho to prostě napadne jako eventualita. Pak se rozhlédne po světě a ejhle, ono to dost odpovídá i skutečnosti. Že by to je za pár tisíc let taky netrklo, by nevypovídalo o jejich inteligenci, a tu zase mají, takže to vědět musí a jsou s tím nejspíš smířeni, neb si myslí že mají vyhráno. Jenže vyhráno kde a co je ta pravá otázka, zde a teď jistě. I když zaujmete cynický pohled na svět, neubráníte se pocitu že ďáblovi není co věřit, lhaní patří k jeho oblíbeným metódám. Je dost pravděpodobný, že jim o neexistenci posmrtnýho života dost kecal. Takže inteligence odsud podsud.

160440

05.05.2008 00:21

Genocida Palestinců vyhlášena

RE: Amálekovci? Spíš Filištíni

Antiseptik 65.?.?.?

Vše je jen otázka uvědomění si na jak velké šachovnici se hraje a o co, kolik má dimenzí. Pak se dá teprve posoudit výsledek. Pokud někdo nevidí víc než co se mu hodí, může si i myslet že vyhrává, i když už vlastně dávno prohrál.

160442

09.05.2008 12:51

Před očima nám možná probíhá loupež století

RE: pro zacatek bych doporucil prijit na demonstraci pred urad vlady 21.5.2008

Antiseptik 69.?.?.?

Neuvěřitelný. Jak na jednu stranu můžou lidi chápat že komunisti, nemajíce opozici přivedli vše v niveč, ač se dušovali že to dělají pro všechny a pro lepší zítřky. A na druhou stranu mít takovou důvěru v kapitalisty, kteří to dělají zcela veřejně jen pro vlastní zisk, že bez opozice to přivedou k lepším zítřkům jaksi náhodou nebo snad omylem. Dokavaď byly odbory silný zde na západě, sociální zabezpečení bylo. Dnes, kdy pomalu jdou odbory od válu, místo toho máme větší zisky gigantických společností a pomalu si zvykáme na to, že na lidi se prostě sere. Jestli tomu říkáte demokracie, tak pak nevím. Všichni prostě nemůžou být podnikatelé, bez zaměstnanců by měli stejně prd a někdo musí dokonce i ty ulice zamést a odvézt smetí a zaslouží si žít alespoň slušně. To co se dnes světově vyvíjí tu už bylo, jmenovalo se to otrokářství a ne demokracie.

160745

09.05.2008 23:49

Spin doktoři nasadili nejtěžší kalibry

RE: jednostranny clanek

Antiseptik 69.?.?.?

A sakra, asi jsem něco přehlédl. A to všechny ty země, co se chystají napadnout Českou Republiku, kdyby nebyla v Nato. Burma? Tanzania? Papuánská Guinea? Kdo to může být, před kým se klepete strachy? Za posledních šest let všechny války vedou země Nato a tím nás zatahují do knofliktů. Jinými slovy, nebýt v Nato, nejsme ani v Afganistánu. Leda že byste se bál Ruska? Ale proti němu přece ten radar není? Holt je to na mě asi moc vysoká politika. [zmaten]

160785

22.05.2008 03:25

Česká vláda uznala nezávislost Kosova

Ostuda, ale dalo se něco jinýho čekat?

Antiseptik 65.?.?.?

Tím víc je překlad "Uloupeného Kosova" pro mne důležitý. Ještě deset minut a bude to. Nechám vědět kde to postnu pro zájemce.

161623

23.05.2008 00:18

Česká vláda uznala nezávislost Kosova

RE: Ostuda, ale dalo se něco jinýho čekat?

Antiseptik 69.?.?.?

Anglickej překlad a titulky je právě to co dělám. [velký smích]

161683

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 5

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 2

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 2

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 687 806