Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Mrky

Nalezeno 54 příspěveků, 35 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

26.04.2009 18:34

Česká policie zatkla (a pustila) Davida Duka

Na špinavou práci pro Jerusalem nějakého slabocha z Prahy

Mrky 89.?.?.?

Původně jsem ani nechtěl reagovat, ale mám pocit, že některé reakce jdou přesně takovým směrem jakým někdo zamýšlel. Většina konspiračních teorií připouští, že před realizací určité změny je vždy fáze testování. Co se stane když uděláme to a nebo toto? Domnívám se, že tato událost je přesně takovýto test. Možná se sledují ohlasy ve společnosti, projevy nesouhlasu a reakce lidí na internetu v přesně takovýchto diskusích. Výsledkem bude zjištění co nás (čechy) nechává klidnými a co je na nás již příliš. Domnívám se, že osobní svoboda "nějakého američana" běžné čechy nezajímá. Předpokládám, že zajímavější by byla reakce v USA. Nakonec se mi nejeví jako špatná myšlenka z hlediska uzurpátora moci, řešit své politické problémy pomocí úslužných patolízalů někde na druhé straně atlantiku.

189521

28.01.2010 13:09

Zvrácený svět

A k čemu to vše vědět je, když nás to nakonec srazí jen do kolen?

Mrky 89.?.?.?

Určitě je vhodné mít na mysli vše co autor píše, ale je nutné vidět širší souvislosti. Co má čtenář takového článku po jeho dočtení udělat? Má si říci zase další frustrát nebo říci, že to tak přesně je? A k čemu? Ani jeden ani druhý nic ve svém životě nezmění, budou dál součástí toho "zkaženého systému". Jsem si vědom, že ke čtení takovýchto článků mne nikdo nenutí, ale je mi líto, když vidím tu všeobecnou nespokojenost a zároveň obrovskou bezmoc lidí, kteří toto již nechtějí, ale nevědí nebo nemají odvahu s tím něco udělat. Svým emocím zmaru jedni ulevují psaním podobných článků a druzí si ulevují bezbřehým urážením jejich autorů, ale to hlavní je nakonec spojuje. Ani jeden z nich neví, co by se mělo změnit. Moje myšlenka (nikoliv originální) je, neměnit systém (tzn. naše okolí), měňme naše emoce náš vnitřní život. I otroci věděli, že se děje křivda, ale naučili se s tím žít. Nenebádám k pasivitě, jen mi přijde komické neustále v celých lidských dějinách sledovat mocenský boj, kdy to nové slibuje změnu, ale je to ještě horší než to předešlé. Pokud neznáte lidi, kteří si zaslouží váš obdiv a respekt, neřešte ty zloděje, kteří jsou v politice. Oni vám za to nestojí a pravdou je, že mi jsme pro ně jen hloupá masa. Snažme se v rámci svého bezprostředního okolí docílit změny, třeba jen v tom, že když uvidíte člověka, který potřebuje pomoc, tak se k němu neotočíte zády. Může jít jen o projevení zájmu nebo úsměv.

210852

31.01.2010 14:53

Obama škrtá, na Měsíc se nepoletí

Možná jsou v tom peníze nebo ne?

Mrky 89.?.?.?

Všechny názory jsou možné, ale není nakonec pravděpodobnější, že Obama potichoučku znárodňuje soukromé bankovní konsorcia a potřebuje tedy hotovost jinde? Ekonomové předpovídají už nejméně 2 roky pád dolaru, a proto US prezident sanuje soukromé firmy (banky), ovšem s podílem na majetku (což je do jisté míry velmi rozumné). V ČR se banky odlužili tím způsobem, že stát odkoupil vlastně dluhy a banka nezávisle na státu fungovala dál. Otázkou zůstává, proč nechce US prezident investovat do státní firmy (NASA)? Protože nakupuje podíly jinde a potřebuje to k tomu, aby až padne US dolar měl moc a dobrou vyjednávací pozici před US senátem, ale i před FED pro konstituci nové měny (třeba již zmiňované Amero).

211103

05.02.2010 17:18

Kam zmizel zlatý poklad republiky?

Zlato je jediná šance při tvorbě nové měny

Mrky 89.?.?.?

Možná jsem špatně četl, ale nepamatuji si, komu naše vláda v 90. letech to české zlato prodala. Nicméně i v článku je patrné, že svět z nějakého důvodu zlato poptává a státy ho spíše nakupují, než prodávají. Proč by tedy někdo zodpovědný české zlato prodával? Komu to prospěje? Předně by bylo velice zajímavé vědět, komu bylo to zlato prodáno. Pokud by to bylo třeba do nějaké země EU mohlo by to podpořit moji následující teorii. Domnívám se tedy, že svět se zřejmě v nějaké formě vrátí zpět k modelu, kdy budou peníze opět kryté zlatem nebo se bude zlatem přímo na mezinárodní úrovni obchodovat. Z tohoto úhlu pohledu, je tedy krok ČNB a vlády prodat zlato hloupé až šílené. Tím, že nebudeme mít dostatek zlata bude česká koruna zkrátka v nevýhodě. V současnosti si však vede vcelku dobře. Pokud by si česká koruna vedla dále dobře, jaká bude podpora čechů pro přechod na euro? Pokud se tedy stane, že v důsledku změny mezinárodního obchodu koruna skokově oslabí (protože nebude krytá zlatem dostatečně) bude přechod na euro pro ČR spásou. Je tedy docela možné, že právě lidé té doby, kteří o prodeji zlata rozhodli mohli mít tento zájem. Na druhou stranu je nutné i vnímat příjem z prodeje, se kterým je zřejmě disponováno, ale jak nemám představu. Pokud by zlato koupila země EU, tak se vlastně nic nevyvede mimo EU a svým způsobem se i navýší zlatý poklad který by mohl v budoucnu krýt euro. Pokud však kupec pochází mimo EU, bude to pro ČR zřejmě velký problém, protože dodržení konvergenčních pravidel je problematické i pro členy EU (pozn. někteří je nesplňovali ani při přijetí eura, ale bylo nutné někdy začít) a ČR by tak euro přijala asi až za dlouho. Na druhou stranu pan Tošovský, stejně tak i Miloš Zeman jsou spíše promoskevští, mohlo by tedy jít i o jakousi brzdu při integraci ČR do EU a to právě v případě, že by byl kupec mimo EU např. z Ruska. Pro žádné své výše uvedené tvrzení nemám důkaz, pouze nevěřím, že by někdo prodal zlato aniž by to nemělo nějaký další význam. S ohledem na to, že je tato věc navíc celkem utajována a ani v médiích se o tomto nemluví, zřejmě tato operace byla v zájmu celého politického spektra (ODS, KSČM, ČSSD,...) a je docela možné, že v té době bylo toto spektrum vůči EU spíše skeptické.

211662

07.02.2010 19:10

Byli komunisté zločinci, nebo nebyli?

I zločinec může pro své blízké činit "dobrodiní".

Mrky 89.?.?.?

Článek velmi hezky popisuje situaci po roce 1989. Na druhou stranu se (jak se domnívám) všeobecně ví, že "sametová revoluce" byla v podstatě předání moci reformnímu křídlu KSČ ve spojení s disentem a agenty západu. Po většině revolucí nastává chaos, kdy si odstupující vládci chrání majetky a holý život, protože bývalo dobrým zvykem dřívější mocipány popravit nebo přinejmenším uvěznit a jejich majetky zabavit. Noví vládci (OF) zase nepotřebovali rozkoly ve společnosti, protože měli své ekonomické zájmy. Zde došlo zřejmě k dohodě a jedni nedělali problémy druhým. Totéž bylo i v justici. Tzv. lidové soudy by bezpochyby odsoudily všechny tehdejší komunisticky kádrované soudce, ale ti by potom nemohli pomáhat těm novým vládcům v rozkrádání ČSSR. Osobně v tom pro mne není nic překvapivého. Že je to nemorální a zavrženíhodné? To zcela určitě, ale to je asi tak vše co s tím uděláme. Většina z nás nemá tolik peněz, abychom mohly platit a organizovat opozici, která svrhne současný systém, aniž by měl podobné ambice (majetek a moc).

211855

08.02.2010 18:00

Základny, rakety, války: USA konsolidují globální vojenskou síť

USA se rozlézá po Zemi jako rakovina

Mrky 89.?.?.?

To že USA se musí v budoucnu konfrontovat (buď politicky, ekonomicky nebo vojensky) s Čínou a Ruskem je jisté. Zajímavé je že se v podstatě snaží vytvořit linii kolem celé Země, která se prostě nedá nepozorovaně překročit. Většina lidí tvrdí, že je nevyhnutelná i konfrontace států jižní a severní polokoule. Osobně se v tom v této situaci příliš neorientuji, ale USA dost často v minulosti fungovali jako světový policajt, kterému však zůstávalo hodně za nehty. Nedivil bych se kdyby to byl jen nový vylepšený model kontroly světa, bez nutnosti ozbrojeného konfliktu.

211950

Írán něco jiného ví a něco jiného dělá. To co dělá USA je příprava na vtrhnutí do Íránu a chtějí si dopředu rozmístit systém Patriot kolem Íránu. Navíc mohou tento systém využít k rozpoutání mnohem většího konfliktu v regionu. Co když nějaký stát, který si od USA koupí PATRIOT (např. Sýrie) se postaví proti USA např. na pomoc Íránu? Pak budou mít USA i Izrael pádný důvod použít nové zbraně, které budou ničivější než jen napalm nebo bílý fosfor. Amerika si vždycky své nepřátele cvičila, podporovala, aby je nakonec využila a zabila. Dnes je nový plán. Zbraně které tyto státy měli podle USA dávno mít jim raději prodá, aby tam už konečně mohla začít 3. světová válka a USA se zachránily před kolapsem. Tak to je vše.

212087

04.03.2010 16:34

Demokracie nebo demokratura? Čast 2.

Nefunguje ani Lenin, Hitler, Stalin, Havel ani Klaus. Pokus pokračuje!

Mrky 89.?.?.?

Autor článku dle svého nezpochybnitelného práva subjektivně interpretuje historii v období komunismu, ale i současnost. Na nás čtenářích je porovnat vlastní zkušenosti nebo vlastní názor s jeho názorem a buď nás článek obohatí či nikoli. Pokud v ČSSR žilo kolem 1 milionu komunistů, nelze očekávat, že v roce 2010 bude situace významě jiná. Tito lidé se pouze stáhli do ústraní nebo převlékli kabáty ( viz. Jakeš, Mohorita, Klaus, Zeman). Není důležité kdo byl či nebyl členem, pokud musíme vedle sebe žít. Pro mne je článek důležitý v tom, že vidím, že současná doba je neutěšená. Jako dítě jsem zažil dobu po vpádu "spřátelených vojsk" našich bratrů, což autor poněkud opomíjí a nezávislost zmiňovaná v jeho článku je poněkud sporná. Článek říká, že současnost je neutěšená - s tím souhlasím. Článek se snaží vylíčit dobu před rokem 1989 jako lepší až idilickou - s tím nemohu souhlasit. Můj závěr je, že ti mocní ještě pořád nenalezli optimální formu vlády, ale dost možná jsme jen krůček od její instalace. Dost možná jím bude částečně uskutečněný sen svobodných zednářů či Hitlera dnes nazývaný EU. Žádný předchozí systém na lidi nemyslel, vždy to byly zájmy vládnoucích skupin (ani T.G.Masaryk nebyl výjimkou, pouze to po vzoru zednářů maskoval za filosofii a krásná slova, kterých se obyčejný člověk nenají). Takových článků jako tento je spousta, ale nikdo zatím napřišel na to, jaký systém je spravedlivější (snad vyjma Platona). Já jsem jej rovněž neobjevil, proto nemohu autoru nic vyčítat, ale je fér pokud po kritice následuje alespoň nástin východiska, jinak je to mlácení prázdné slámy.

214035

05.03.2010 14:18

Návrh postupu pro likvidaci státního dluhu aktivitou občana

K ničemu to nebude!

Mrky 89.?.?.?

Ti lidé kteří si jednou přijdou pro úroky nebude zajímat, zda si někdo vyřídil v roce 2010 nějaký papírek za 350,-Kč, ale kdy dostanou své peníze zpět. O jakých lidech mluvím? O těch co všichni. O těch co půjčují Africe, Austrálii, Asii, Americe i Evropě - tedy o FED, WTO, WB, IMF, aj. Byť to z názvů těchto institucí nevyplývá, ale jsou v soukromých rukou (čích konkrétně je více méně známo, ale nechci konspirovat). Každý stát na světě má v současné době dluhy. Z obchodního hlediska je i vhodné mít dluh u státu se kterým mám obchodní vztah (směnu), protože v rámci navrácení dluhu mne pustí na svůj trh a za dojednaných splátkových podmínek tím nalézám odbyt pro své výrobce. V podobném vztahu jsou USA vůči Číně, která má své devizové rezervy v US dolarech, což je pro USA ne jedné straně výhodné, protože na zhroucení ekonomiky USA nebude mít příliš zájem právě jejich největší konkurent, na drhou stranu USA ví, že dolar musí nechat spadnout, protože již ani teoreticky nejsou schopné dluh splatit. Jak z toho ven? Proč právě v poslední době se začalo tolik států ve světě tak bezhlavě zadlužovat? Jaké bývá řešení ze strany státu, když sanuje např. nějakou banku? Příkladem bude Německo 2009, kdy investice do bank sloužila k nákupu akcií => znárodnění a v dozorčích radách jsou zástupci státu. Vypadá to legitimně. Potom musí být i legitimní to, když jednoho dne světová ekonomika zkolabuje a zástupci výše uvedených světových soukromých institucí napochodují na ministerstva financí, obchodu a průmyslu jednotlivých států, které jim dluží a budou zde kontrolovat své investice. Pak mne bude zajímat, proč by je měli zajímat nějaká potvrzení, že někdo dluží a někdo ne. Oni bodou mít prst na tepu ekonomiky světa a na nás bude zase jen ta práce. Státy mohou nakonec zůstat ve své původní podobě, jen již nebudou důležitá ministerstva jednotlivých států, ale organizační celky nadnárodních institucí jako IMF či WB, které budou v podstatě novou světovou vládní silou. Podle jejich not budeme tancovat všichni, ti co dlužili 100,-Kč nebo 100 mil.Kč!
PS: Tohle zastaví snad jem srážka s kometou!

214114

05.03.2010 15:01

Návrh postupu pro likvidaci státního dluhu aktivitou občana

RE: Nesprávná východiska

Mrky 89.?.?.?

V tomto se musím autora článku před Vámi Vojto zastat, protože vlastní zdanění práce strojů opravdu neexistuje, zatímco zdanění lidské práce ano. To co uvádíte jsou daně při pořizování napřílad materiálu na výrobu strojů, případnou daň právě za práci při sestavení těchto strojů. O DPH snad nemusím mluvit. Autor článku hovořil o zdanění PRÁCE strojů a ta prostě zdaněná není. Tvrdit opak je lež.

214118

06.03.2010 17:58

Návrh postupu pro likvidaci státního dluhu aktivitou občana

RE: K ničemu to nebude!

Mrky 89.?.?.?

Janko, musím Vám již jen krátce sdělit svůj názor, proč Vaše řešení není reálné. Hlavním důvodem je to, že se pomocí toho Vašeho opatření nejste schopen izolovat od prostředí (společnosti v ČR) a tudíž "sklízíte ovoce", které za dlužné částky stát promrhá a je pouze Vaší (naší obecně) vinou, že nemáte ve vedení státu osoby, které by hájili Vaše zájmy. To je ten důvod proč nejsem ovčan, ale realista, který má možná na rozdíl od Vás respekt k nepříteli. Nepřítel je silný a velmi inteligentní a pokud by ho mohlo zastavit to co navrhujete Vy, již dávno by neexistoval. Osobně vidím řešení v podpoře malých a hlavně českých provozoven, zemědělských společností a v podpoře českého ekonomického prostředí. V podstatě společnost s uzavřenou ekonomikou. Mezinárodní směna snižuje cenu (pro nás hurá), ale vyvádí zisky z ČR (jejda!). To o čem jste mne poučoval v závěru je Váš názor, ale přece po mě a ostatních nechcete, abychom Vám tleskali za cestu na úřad za 350,-Kč, i když je to celé blbost. PS: Šéfovat nás nebudou suroviny, ale společnosti, které je budou kontrolovat (ani je nemusí vlastnit) a již předem Vám mohu říci, kdo těmto společnostem bude půjčovat peníze - IMF, WB, apod.

214227

07.03.2010 13:54

Šéf Evropské unie chce řídit ekonomiku z Bruselu

Něco se děje a brzy pochopíme co!

Mrky 89.?.?.?

To co píší ostatní je pro někoho novinka pro jiného něco co se dalo očekávat. Osobně se řadím ke 2. skupině. Na tomto prohlášení mě děsí jiná věc. EU a Barroso zvláště vždy velmi vážila slova, která při prosazování svých zájmů (převádění pravomocí z 2. a 3. pilíře do 1. pilíře, tzn. výlučných pravomocí EU)zvolil. To co konstatoval, v podstatě znamená, že doba ohledů končí nebo není čas, ale na co není čas? Pokud jsou v tomto projektu zaangažovaní i další politici, zřejmě mu půjdou na ruku, ale jak to zdůvodní doma? To co EU nemá a rozhodně chce je armáda, ale zatím nebyl zásadní důvod ji mít. Snad neplánují pomoc Řecku podobně jako SSSR pomoc ČSSR v roce 1968? Rozhodně by to byl elegantní důvod takovou složku pro ochranu schengenského prostoru EU ustavit. Pokud by EU měla armádu, je EU definitivně vládou všech zemí angažovaných v projektu EU i s donucovací silou. [překvapení]

214276

10.03.2010 14:07

Kapitola z knihy: Alexander Dubček. Pražské jaro. Sametová revoluce.

Pokus přesvědčit veřejnost, že měla dění v tomto státě ve svých rukou!

Mrky 89.?.?.?

Nebudu tvrdit, že vím víc než ostatní. Všichni stavíme pazzle vlastních názorů na svět z jiných střípků, nicméně s jistotou mohu tvrdit, že vše do nejmenšího detailu co se týče personálního obsazení postů v OF a následné vládě, bylo dopředu naplánováno. Cílem bylo svržení starého křídla koministů (Husák, Jakeš, Bilak, a další) a umožnění tzv. divoké privatizace na které nezřídka vydělali bývalí kádři KSČ či bezpečnostních sborů (dále šlechta či agentury cizích států). Bylo by najivní domnívat se, že to nemělo kontext okolního dění, protože pád Berlínské zdi byl jasný signál, že SSSR se již nebude do dění v "satelitech" angažovat. Diskuze o tom, jaký byl vliv toho či toho panáka, je směšná. Buď byli využiti nebo zneužiti. Buď to dělali vědomně nebo byli tak najivní (spíše hloupí), že věřili tomu, že nový stát se obrodí a zítřky budou jen zářivé. StB měla pok kontrolou všechna místa, kde docházelo ke strategickým rozhodnutím. V těchto skupinách měla agenty, odposlouchávací techniku a tam, kde agenty neměla, rychle si je získala a využila je k získání informací. Osobně se domnívám, že restaurace komunismu (byť si ho osobně nepřeji) je v budoucnosti nevyhnutelná, protože alternativní systém bude krajně fašistický a v podstatě bude svět opět bipolarizován, což je z dlouhodobého hlediska zřejmě cílem. Toto je dle mého názoru důvod, proč KGB a Rudá Armáda nechala proběhnout v satelitech i v Rusku tzv. barevné revoluce, protože dobře ví, že pro nás bude vždy přijatelnější komunismus než krajní fašismus, který má tradici spíše v západní Evropě a USA.

214504

11.03.2010 10:58

Kapitola z knihy: Alexander Dubček. Pražské jaro. Sametová revoluce.

RE: Pokus přesvědčit veřejnost, že měla dění v tomto státě ve svých rukou!

Mrky 89.?.?.?

To co po mě chcete jde již nad rámec diskuze a mohlo by to ohrožovat moji osobu nebo i zdroje odkud to mám. Věřte mi alespoň v jednom. Bylo by velmi najivní domnívat se, že osoby které se vyprofilovaly záhy po 17.11.89 by nebyly sledovány StB. Pokud si vy nebo váž zdroj myslí něco jiného je to Vaše věc. Proč by tedy KSČ a OF tak pospíchala se zrušením StB? V té chvíly část těchto lidí prostě potřebovali jinde a nepotřebovali již dále situaci sledovat (pomocí techniky), protože byla sledována jiným způsobem (agenti a informátoři), který z důvodu delikátnosti celého projektu nesměl být administrativně zpracováván. Poud by to vše bylo jinak, věřte mi, že by se političtí vězni domohli svých práv rychleji a ve vězení by se ocitlo více komunistů než jen ti dva o kterých veřejnost ponejvíce ví (Polednová-Brožová a Štěpán). Na spoustu vašich otázek je již v původním textu odpovězeno, pokud si dáte práci, některé odpovědi zde naleznete, nicméně další informace neposkytnu a to především z toho důvodu, že by Vás zřejmě opět neuspokojili, protože již z Vašich otázek je patrné, že svůj názor nezměníte a pouze by se diskuze přenesla do roviny osočování jednoho či druhého ze lži.

214562

14.03.2010 23:53

Od feudalismu přes bolševismus k demokracii a zpátky

Asi už není čas, ale je naděje! 1)

Mrky 89.?.?.?

Autor článku popsal situaci velmi zajímavě a souhlasím s ním. K předchozí diskusi se nebudu vyjedřovat, takže pokud mi něco uniklo a někdo již publikoval něco z toho co teď píši, tímto se omlouvám. Většina probému je v tom, že se předpokládá, že současný trh (světový) je nezávislý, resp. není jím skrytě manipulováno. V kontextu článku musím zopakovat, že prostě není náhodou, který stát dostane či nedostane půjčku od IMF nebo WB. Příkladem je Řecko, tomu musí FRA i GER pomoci, to je bez diskuse. Nechtějí, protože ví, že ty peníze řekové za současného nastavení prožerou a za pár měsíců je tu ta samá krize. Budou chtít garance a změny a hlavně budou chtít nějaké záruky (možná i zástavní práva). Většinou stát ručí daněmi svých občanu v budoucím období, ale to je u řeků sporné. Budou docela dobře chtít přímou kontrolu. Pokud by byla kontrola přímá, bude problém, protože na to není svět připraven, i když se to děje dnes a deně v Africe a Asii, ale Evropa, neblázněte. Pomůže EU a její instituce se postarají o přímou kontrolu plnění (i s případným zásahem Eurogendfor). Analogická situace např. v případě neplnění jiného státu (proč ne USA) může tuto ekonomiku zachránit IMF nebo WB nebo nějaká nová instituce z OSN, která si pohlídá aby se dluhy plnili a soukromý FED dostal své peníze zpět. Dluh - to je druhý problém proč je současný stav problematický. Nejsem socialista, ale měl by být nějaký limit, který je nepřekročitelný v čase, když dlužník není schopen plnit. Tzn. pokud si stát půjčí 1.000.000 Eur a splatí 2,5 násobek v libovolném období nebude částka navýšena. Proč? Tohle je totiž past na stát a na nikoho jiného! Fyzická osoba, když nemá na zaplacení vyhlásí bankrot a částka se stanoví pevně a v nějaké dohledné době je dluh umořen. V případě firem je to ještě jednodušší, ta prostě zkrachuje a před tím možná ještě aktiva v rozporu se zákonem vyvede a zase je po dluhu. Jediný, kdo dluží až po 10. generaci (obrazně řečeno) je stát. A protože máme v krvi a hlavně i podprahově naučeno (teď i na lavičkách - lespoň v Praze) dluhy se platí. Stát který má dluh a v manipulovaném ekonomickém prostředí je to téměř každý stát je závislý na oběhu peněz. Co se stane, když například Sorose podnikne akci s cílem poškodit euro v případě Řecka právě vidíme. Když se peníze zastaví není alternativa! Omyl ona je, ale přinesou ji ti kteří se při jejím zavádění podpoří, protože celý systém dávno ovládají a pak asi vznikne to co očekáváme globální svět (pro někoho Nový světový řád). Takže i když někdo nakrásně vymyslí nějaký spravedlivý systém, musí nejdříve vyrovnat dluhy s tím stávajícím systémem, což je zásadní problém. O podpoře ze strany soukromých nadnárodních korporacích lze úspěšně pochybovat.

214976

15.03.2010 00:05

Od feudalismu přes bolševismus k demokracii a zpátky

Asi už není čas, ale je naděje! 2)

Mrky 89.?.?.?

Teď napíši něco co je pro mne nepříjemné, ale nic jiného mne nenapadá. Tato nepříjemná budoucnost je postavená na idejích Rotchilda či Rockelferera a jeden z těchto dvou říkal, že válka je způsob vypořádání se dlužníka se svým věřitelem. Není jiná možnost než zvnitřnit tuto jejich filosofii. Pokud menšina ovládá většinu (např. 10.000 lidí ovládá 6.500.000.000 lidí), tak jaké je možné řešení? To je totiž jediná slabina jejich plánu. Proto z nás dělají ovčany, abychom neměli sílu provést to jediné co pomůže. Proto jsou tu církve a demokracie, i když oni jí pohrdají. Proto "jejich" humanisti dostávají ceny, protože je pro ně lepší společnost, kde když lidem plivete do očí, jsou ostatní rádi, že se to nestalo přímo jim, což je další blbost. Řešení je tedy "převést těchto 10.000 na druhou stranu světelného tunelu, kde se setkají přímo s Ježíšem" a to dřív než to oni udělají pro nás pomocí již nezpackaných pandemií! Je mi líto, ale oni to v našem případě udělají bez přemýšlení. Tedy jejich slovy, žádná válka pouze mírové zabíjení feudálů pro blaho civilizace! Vím, že si to od vás slíznu jako bych byl fašista, ale jiné řešení asi není. Osobně nevím jak se zachovám až půjde do tuhého, ale doufám, že čestně!

214978

17.03.2010 13:30

Peníze a dluh

Se zlatem se počítá již od 11. září 2001

Mrky 89.?.?.?

Většina z vás předpokládám slyšela o "teroristicém útoku" na WTC v New Yorku. Jenom shrnu, že kromě zřícení 2 věží tzv. Dvojčat se řítila i 3. budova, kde se údajně nacházely archívy NSA a CIA. Podle stejných zdrojů se pod tímto objektem nacházel sklad (spíše sejf) zlata FED a z nějakého důvodu byl v době "útoku" evakuován na neznámé místo. Důvody neznám nicméně s ohledem na to, že i tato 3. budova prostě neměla spadnout a po "podivných detonacích v podzemí" padla se domnívám, že někdo potřeboval to zlato přemístit a aby nevzbudil podezření, byl údajný katastrofální stav budovy oficiálním důvodem tohoto přemístění. Proč to popisuji, jednoduše proto, že ti kteří vytvořli současný nespravedlivý systém již pro nás mají připravený nový postavený na zlatě, ale jsem si jistý že do spravdlivého bude mít daleko a to i z toho důvodu, že je zde možnost, že soukromí vlastníci zlata v podstatě vytvoří celosvětový systém v rámci nějž budou mít nezpochybnitelnou pozici a dominantní vliv. Státní zřízení jednotlivých účastníků ekonomických vztahů bude mít zase jen význam při poskytování půjček, které jednotlivé nevlastníky zlata (třeba státy jako ČR) přinutí prodat své občany těmto novým vládcům. Tudy cesta ke spravedlivému systému nepovede.

215189

17.03.2010 14:12

Americko-izraelský útok na Írán je nevyhnutelný

Reálné riziko okupace Iránu ze strany USA a Židů je od roku 2005

Mrky 89.?.?.?

Do jaké míry je dnes pravděpodobnost okupace Íránu ze strany USA a Izraele větší než v roce 2006 nevím. Začátkem roku 2006 měly USA u středovýchodní hranice Iráku (společná hranice s Íránem) ohromné množství vojenské techniky. Dokonce došlo i k přesunům některých spojenců z této oblasti. Domnívám se tedy, že tehdy byla největší pravděpodobnost útoku na Írán. Ten však nelenil a pomocí své rozvědky destabilizoval okolí Basry, Bagdádu i oblastí v Afganistánu, což mělo za následek spousty obětí jak na straně spojenců, ale i domácích obyvatel. To otřáslo politickou podporou vojenských operací na celém světě. To byl zřejmě jeden z důvodů proč k útoku nedošlo. Osobně se domnívám, že v současné době není politická vůle světa podobnou okupaci podpořit, a proto nevěřím v její brzké uskutečnění. Samozřejmě situace by se změnila, kdyby například v Německu nebo v Itálii došlo k "teroristickému útoku" na civilní obyvatelstvo, což by za pomoci některých zkorumpovaných politiků mohlo být dáno do souvislosti s činností teristů podporovaných Íránem a v tu chvíli může i Evropa dát takové okupaci své požehnání,protože na tom to celé stojí. Rusové i Čína nejsou riziko, pokud Evropa bude s USA, ovšem v opačném případě ano. Kontrakt mezi FRA a Ruskem na odprodej letadlových lodí spíše nepřeje USA. [cool]

215194

18.03.2010 14:01

Nebude na důchody, ale banánů a toaletního papíru bude dostatek

RE: Sporeni si sam sobe na duchod bylo zruseno uz za komancu

Mrky 89.?.?.?

K tomu už jen doplním, že ten třicátník nebo čtyřicátník ještě živí a musí zabezpečit 1 až 2 děti a nutně nastane moment, kdy se musí rozhodnout zda bude podporovat svoje děti či svoje rodiče, na což již absolutně nebude mít peníze.

215283

19.03.2010 18:46

Asimilácia začína

Zase zkouška ovčanů co snesou

Mrky 89.?.?.?

To co se chystá vnímám, pouze jako provokaci s cílem zjistit nakolik je neše společnost všímavá o schopná postavit se mrhání peněž. Souhlasím s tím, že každý má právo učit se v mateřském jazyce. Až budou cigáni opravdu chtít mít rómské učitele tak je mezi sebou najdou, ale dnes jsou to zřejmě populistické výkřiky do tmy nějakých ZELENÝCH mozků. Nemohu si pomoci, ale někdo v poslední době rozehrává zase proticigánskou kampaň, která je spíše namířena proti majoritní společnosti a cigáni jsou k tomu zneužiti.

215393

19.03.2010 19:54

Jednoduché vnímání Američanů ruinuje svět

Asi to bude složitější

Mrky 89.?.?.?

Velmi často zde diskutujeme na podobná témata. Důvod proč je jasný, ale nejsem si tak úplně jistý, jestli je autor článku arbitr, který může soudit jiné. Já jím rozhodně nejsem, a to asi i protože nejsem američan. Z článku cítím, že z něj vyplývá následující: 1) není blbec ten kdo lže, ale ten kdo věří své vládě 2) občané jiných států jsou na tom o mnoho lépe, protože vlastním vládám nevěří 3) společnou kritikou a posmíváním klamaným američanům, změníme důsledky toho co jejich vláda světu provede. Uvedené výroky jsou extrémní nicméně popisují částečně i diskusi. Ukázkové sebemrskačství američana by dle mého názoru mělo následovat sebemrskačství miliónů čechů a slováků, kteří věřili komunistické vládě před rokem 1989 nebo těch kteří po roce 1989 uvěřili OF nebo VPN a jejich nástupcům. To, že politický význam ČR nebo SR je v kontextu světové politiky téměř zanedbatelný, nedělá z těchto lidí menší důvěřivce než z američanů. Záměrně píši důvěřivce, protože stydět se mají ti kteří těmto lidem lžou a v tichosti je okrádají o jejich práva a majetky a ne slušní lidé.

215396

23.03.2010 11:46

Kapitola z knihy: Alexandr Dubček, Pražské jaro, Sametová revoluce

"Oni lžou, věřte mě!"

Mrky 89.?.?.?

Je těžké hodnotit tyto "fakta", protože zdroje i účastníci jsou zpochybnitelné a je otázkou, zda pošpinění kohokoliv není jen politickou zakázkou. Osobně se domnívám, že Dubček svoji šanci dostal, ale jako mučedník se nezachoval (lidsky to chápu). Na druhou stranu nutno konstatovat, že pod jeho vedením ČSSR dostala pořádně na pr--l. Nevidím tedy důvod jej nějak odměňovat a dávat mu funkce. Navíc to byl komunista a jeho prokapitalistické smýšlení bylo zpochybnitelné. Myslím si, že Havel je velké zlo, ale nejsem si jistý, zda byl Dubček dobro.

215691

10.04.2010 16:32

Zaznamenané americké vraždění v Iráku není „ojedinělý incident“

Zdraví rozum je zřejmě nedostatkové zboží

Mrky 89.?.?.?

V Iráku bylo již mnoho českých vojáků a podobné informace se po jejich příjezdu na světlo Boží nedostaly. S ohledem na skutečnost, že v ČR se opravdu nic neutají nevěřím, že článek popisuje masovou skutečnost. Nemohu vyloučit ojedinělé případy, které lze ututlat, ale nelze ututlat celodení odstřelování vozidel TAXI či střílení civilních osob při patrolách ve městech. To by byla voda na mlýn protisionistickým médiím působící v těchto oblastech a televize Al-Džazíra by trhala rekordy ve sledovanosti na internetu. Nestalo se = nevěřím!

216861

10.04.2010 17:25

Smutný konec Mirka Topolánka

Už jim asi nejde o majetek ČR

Mrky 89.?.?.?

Titulkem nemyslím, že by majetek ČR žádný nebyl, ale majetky se kterými se daly dělat věci při kterých se něco ztratilo zde již nebudou. Domnívám se, že jde o jinou věc. Například tento týden byli nepravomocně odsouzeni členové tzv. Berkova gangu. Tresty byly snad 9 let VTOS a propadnutí majetku (tato informace je jen pro dokreslení mé myšlenky). Obecně lze předpokládat, že vězení se dá ještě přežít, ale věřím tomu, že ani tam se politikům, kteří rozkrádali ČR, nechce. Co by, ale nepřežili by bylo propadnutí majetku (jejich modly a smysl života). Domnívám se, že těm politikům, kteří se nezákoně obohatili je v podstatě jedno, kdo volby vyhraje, jediné co je zajímá je, aby to byl někdo, kdo kradl s nimi. Je jedno z jaké bude strany. Nutně potřebují někoho, kdo bude krýt jejich trestnou činnost, paralizovat policii a justici až do doby promlčení těchto majetkových trestných činů. Proto se zřejmě Topolánek, Langer, Bém, Kalousek i kníže dohodli na vzniku TOP 09. Pokud vládu nesestaví ODS udělá to TOP 09 a postarají se o to. Pánové však mají problém a to je skutečnost, že v ČSSD není nikdo s máslem na hlavě a to i z toho důvodu, že případná trestná činnost z předchozích vlád ČSSD bude zřejmě promlčená. Není lepší začátek vlády než pranýřování vlády předchozí a trestní stíhání špiček ODS bude třešnička na dortu. Topolánkovo divadlo mělo voliče ODS podvést v tom, že mají uvěřit tomu, že v této straně je možný obrodný proces, ale asi jim to nevyjde, že?

216866

17.04.2010 21:41

Jak fungují vaše daně: 53 % jde armádě

Nehledejme v tom jen peníze, je jich tam hromada!

Mrky 89.?.?.?

Podobné mrhání peněz se mi jeví jako "pračka peněz". Stát USA z předem připravených a do společnosti médii deklarovaných důvodů napadne jiný stát (Irák, Afgánistán, Jugoslávie...) a prvotní výdaje hradí (daně v USA). Co se však stane, když začnou plynout zisky (uloupené přírodní zdroje, bohatství země) firmám z USA v těchto lokalitách. Nevím zda se do rozpočtu USA z těchto zisků soukromých firem něco vrací, ale určitě firmy nezapomínají na politiky, kteří jim tento byznys přihráli (prezidentské kampaně, sponzorské dary). To, že se v těchto konfliktech dají vyprat peníze např. z drog (CIA) je zřejmé, protože kdo bude kontrolovat podnikání subjektu z USA např. v Iráku, maximálně konkurence. Tak se nemusí vlastně nikdo divit, protože válka je rozhodně nejlepší byznys. [bliji]

217401

20.04.2010 22:31

Jednali lékaři na politickou objednávku?

Hříchy mládí nebo double?

Mrky 89.?.?.?

Kdo je prezident Klaus? Pro mne člověk, kterého na jedné ze zakládajících schůzí Občanského fóra někdo popostrčil dopředu před Havla a řekl, tohle je ten Vašek a bude ministrem financí. Ten Vašek tenkrát pracoval na relativně exponovaném úředě komunistického Československa (prognostický ústav). Domnívám se, že na tomto fóru nemusím popisovat technické parametry sametové revoluce, tzn. disent byl jednoznačně podporován ze západu a dost možná i nějakého radikálního křídla StB. Moje 1. teorie: Klaus je dvojitý agent západu, který se měl napojit na radikální křídlo StB, které chtělo změnu politické situace, ale dále chtělo situaci v ČSSR kontrolovat => Klaus musel pracovat pro KSČ (avšak skrytě pro západ) a následně musel nechat rozpadnout ČSSR aby se daly vzniklé státy lépe rozkrást. V této linii mé teorie by Klausovi nehrozilo nic, kdyby se nestavěl na zadní při podpisu Lisabonu a nekritizoval NATO a zahraniční politiku západních vlád (zřejmě svědomí nebo nějaké donucení). Zde právě přichází prostor pro 2. teorii (osobně jí dávám přednost): Klaus jako člen KSČ a spolupracovník StB (pokud ne přímo agent tak ve prospěch konající) byl nastčen do polistopadové politiky, aby získal pozici a moc. Ten kdo jej na tento úkol vyslal věděl, co svět v příštích letech čeká a věděl, že majetky budou nakonec stejně rozkradeny a pro získání důvěry pro Klause ze strany západu, mu dovolil, aby pomáhal s převody majetků ČSSR do ciziny, dokunce i rozpad ČSSR. Klaus si nakonec získal naprostou důvěru západu a proto mu bylo dovoleno stát se prezidentem. Jakmile se jím stal, hra byla ukončena. Klausův chlebodárce potřeboval z této nové pozice za každou cenu již profitovat, nakonec trpělivý byl již dost. V té době již prezident Klaus otevřeně kritizuje EU, NATO a zahraniční politiku západu. Doslova to vypadá, že když západ říká A, Klaus křičí B. Z pohledu podfouknutého západu, je Klaus nepřítel EU, což je de facto nepřítel NWO. Osobně se domnívám, že Klaus je napojen na síly, které jsou spíše na straně lidstva, proto má v poslední době tolik sympatií u obyčejných lidí a tolik nenávisti u politiků. Ti zapletení lékaři jsou jen lokajové NWO.

217545

29.04.2010 09:25

Kultura strachu

Strach je emoce kterou NWO využije

Mrky 85.?.?.?

Každá větší změna v historii s emocí strachu pracovala. Je jisté, že síly, které si nárokují tento svět se tohoto účinného nástroje nevzdají. Církev v historii v lidech přiživovala strach ze zatracení. Komunisté přiživovali strach u pracujících, že přijdou o práci a své životní jistoty. Novodobé demokracie straší arabským teroristou, že nás touží všechny zabít. Dle mého NWO nás zatím nenápadně přes média začíná strašit anarchií ve společnosti, anarchií na finančních trzích a anarchií v mezinárodní politice. Dle mého názoru si NWO chystá půdu pro příchod "Spasitele", kterým může být bankéř, šlechtic nebo mimozemšťan, nicméně bude plnit cíle NWO => celoplanetární fašistická diktatura, protože demokracie selhala (z jejich pohledu a již není čas). [velký smích]

218274

29.04.2010 11:00

Velká krize, lidský kapitál a politické nebezpečí v USA

Nebezpečí pro svět

Mrky 85.?.?.?

Osobně bych nechtěl podcenit situaci v USA. Pokud tam dojde k nějakým nepokojům, či snad občanské válce, může dojít k určité izolovanosti USA od světa (samozřejmě skryté), ale vývoj v této zemi může být podobný vývoji Německa po 1. světové válce a výsledek je na základě historie odhadnutelný => kdo se nepodrobí vůli říše je označen za nepřítele říše a eliminován!

218289

02.05.2010 22:24

Smlouva o nešíření jaderných zbraní: Poslední křeč umírající civilizace

Smlouva => psychologický nástroj k ovládání mas.

Mrky 89.?.?.?

Nechci zabíhat do detailů, ale jde o monopol na obchod s radioaktivním materiálem. Pokud se někdo vně již etablovaných jaderných mocností rozhodne jít vlastní cestou ohrožuje ekonomické zájmy současných vlastníků monopolu. Obecně je z historie velmi často voláno po zákonech, ale vždy je zde skupina osob, na které se nevztahují, popř. nejsou za nezákonná jednání trestáni. Takovým případem mohou být např. diplomaté. Přes diplomatickou poštu jsou schopni do zemí, kde působí převést i zbraně hromadného ničení. Mezinárodní smlouvy mají vždy klauzuli o možnosti odstoupení. Z toho všeho mi vychází závěr, že podle pravidel mají hrát pouze slušní lidé, protože ti gauneři již dopředu ví, že podle pravidel hrát nebudou. Pak je tedy taková smlouva o nešíření jaderných zbraní pouze teze, které de facto i de jure nikdo nevěří.

218620

08.05.2010 19:01

Je Ezra Pound nepublikovatelný?

Co ta báseň člověku dá?

Mrky 89.?.?.?

Jsem rozhodně proti cenzuře, proto nesouhlasím s tím, aby byl někdo persekuován pro své umělecké a politické názory. Osobně mne takováto báseň po umělecké stránce naprosto neuspokojila, proto se domnívám, že bez jejího přečtení by můj život probíhal naprosto stejně jako po jejím přečtení. Pokud se na báseň podívám jako na umělecko-politický manifest (čímž zřejmě byla), nelze se divit, že našla své publikum, které se postaralo o básníkův pobyt za zdmi ústavu. V tomto ohledu je zajímavé srovnat tehdejší dobu a současnost, ale výsledek je v podstatě ten, že je to čím dál tím stejné. Souhlasím s ostatními v diskusi, že p. Kadubec by mohl v rámci argumentace hlavního problému svého příspěvku (tzn. osoba Ezry Pounda) zůstat pouze u něj, a nerozšiřovat svoji myšlenku o další osobnosti, které osočí a bez argumentace přirovnává k lidským zrůdám typu Musoliny.

218962

11.05.2010 21:11

Šifrování není pro odposlechy překážkou

A co zadní vrátka?

Mrky 89.?.?.?

Pokud jsou k dispozici technologie, které jsou schopné kopírovat obraz z monitoru pouze ze světelného záření z úhlu většího 180°, tzn. ne přímo pohledem na monitor, neměl by nikoho překvapit ani fakt, že každý výrobce počítačové techniky musí mít systém nastavený tak, aby bylo pro zpravodajské služby technicky proveditelné sledovat obsah počítačů i těch mimo připojení na internet. Má se jednat o nějaké scanery záření popř. zářiče, které jsou scanovány na dálku. Technické parametry těchto technologií mi nejsou známy, pouze mám tyto informace od lidí zaměstnaných u těchto služeb. Zajímavé na nich rovněž je i to, že kdy čtou nebo píší SMS na svých mobilních telefonech, a oni upřednostňují používání SMS, zakrývají si přitom display mobilního telefonu. Proč vám to popisuji? S ohledem na tyto skutečnosti (neuvažujíce o fishingu) je možné získat jak hesla, tak parametry komunikace a techniku na potřebné šifrování nastavit a poslouchat koho je libo a to již legálně na základě soudního povolení. Pozn. výše popsaný postup je mimochodem naprosto v souladu se zákonem v USA, ale i v ČR.

219136

03.06.2010 13:18

Co kdyby ten masakr spáchal Írán?

Izrael chce do Íránu!

Mrky 85.?.?.?

Tímto bezprecedentním činem, chce Izrael vyvolat velkou kritiku ve světě a doslova poštvat proti sobě celý muslimský a arabský svět. => US a EU včetně ostatních států se k Izraeli otočí zády, dále arabský svět začne vyhrožovat (v podstatě ani vyhrožovat nemusí, stačí když izraelská tajná služba MOSAD prohlásí, že je Izrael v nebezpečí)a protože je v tom teď již Izrael sám, tak zaútočí na Írán. Avšak teď to již nebude ze strany Izraele interpretováno jako preventivní útok, ale jako obranný, s čímž bude muset svět nakonec souhlasit (v zájmu uklidnění situace), ale třeba se to nepovede. [zmaten]

221070

20.07.2010 09:47

Technologická revoluce a budoucnost svobody, 2. část

Malý postřeh

Mrky 85.?.?.?

Z výše uvedeného vyplývají z mého pohledu pouze 3 možnosti. Všechny možnosti jsou to, že někdo se připravuje na něco co se přihodí 1. protože zná budoucnost (teoreticky je to možné [překvapení] ), 2. zatajuje informace o životním prostředí, 3. řídí operace, aby se tak stalo. Z toho všeho my vychází, že US vláda se svými občany nehraje fér!

224527

27.07.2010 19:16

Afghánské válečné deníky: Masivní únik tajných souborů odhaluje pravdu o okupaci

Jen aby se USA nesnažili tuto situaci využít!

Mrky 85.?.?.?

Pokud snad v blízké budoucnosti přinesou americké zpravodajské služby důkaz o spolupráci Pákistánu s Íránem a Talibanem, může to být důvod k eskalaci války i do těchto 2 zemí. Průměrný občan si řekne, že o tom ví už z těchto materiálů a v podstatě se s tím smíří. Co když je to jen psychologická příprava na útok na tyto země? Ostatně je mi poněkud podezřelé, že to vůbec na veřejnost uniklo! Takhle se dělá propaganda pro budoucí akce. V první fázi konstatovat a v podstatě odmítnout a sledovat reakce. V druhé fázi přinést důkazy, ale snažit se zachovat si chladnou hlavu a opět sledovat nálady ve společnosti. Ve třetí fázi po nějakém impulsu (např. zinscenované napadení koaličních vojsk "tajným pákistánským" komandem na území Afgánistánu) zahájit vojenskou operaci (s případným rozšířením i o Írán) a konečně ovládnout trh s ropou! [cool]

224994

04.03.2011 08:35

MF Dnes odhalila záškodníka ve vládních řadách

Když není kdo by poslouchal a zároveň konal

Mrky 85.?.?.?

Článek ve mě (zřejmě to bylo i cílem) vzbudil pocit, že problém je v jednotlivcích, kteří jsou v něm jmenovaní. Dle mého názoru není mnoho lidí, kteří disponují informacemi, kdo skutečně v ČR třímá reálnou moc a neůčastní se jen hry na demokracii. S ohledem na tu skutečnost, že těmito informacemi rovněž nedisponuji, nechci se pouštět do diskuzí, zda určité vlivové skupiny pracují pro vnější (myšleno cizí) moc nebo zda pracují pro určitou skupinu občanů ČR. Zajímá mne možnost jak lze naskočit do rozjetého vlaku (myšleno současného politického prostředí v ČR) a způsobit sebereflexi u lidí, kteří mají v současnosti politickou moc, aby se změnili nebo aby měli motivaci, tento pro ně výhodný systém, změnit ve prospěch obecného blaha. Pokud odmítnu revoluci nebo vojenský puč, zbývá pouze soutěžit v konkurenci ostatních politických stran, které vás za pomoci médií a současných praktik zdiskreditují a společensky znemožní. [zmaten]

238875

14.03.2011 17:44

Kdyby to nebylo k pláči, bylo by to k smíchu

Autor nemá informace a činí závěry? Tak to je borec!

Mrky 89.?.?.?

O této věci jsem poměrně dobře informován, i když na místě zásahu jsem osobně nebyl, ale mohu nabídnout poněkud jiný pohled na věc. Především není pravda, že vojenská policie nemůže provádět úkony v přípravném řízení, mezi které patří např. domovní prohlídka, či prohlídka jiných prostor, apod. u osob, u kterých je důvodné podezření, že spáchali trestný čin jako voják AČR nebo ve spolupráci s vojákem AČR (tzn. může to být i civilní osoba napojená na vojáka), což je právě v tomto případě důležité. Lze se oprávněně domnívat, že pokud tehdy utajovanou informací disponovalo vojenské prostředí a náhle tuto informaci zveřejňuje civilní novinář p. Rožánek, musí vojenská policie konat (navíc za jásotu MO A. Vondry). Další zavádění v textu autora vnímám v používání označení zpravodajec, protože příslušník vojenské policie a příslušník vojenského zpravodajství je velký rozdíl a není nutné jej nějak dále rozvádět. K celé věci uvedu dále další skutečnost a tou je to, že v AČR obecně nevládne demokracie, ale štábní systém a z tohoto důvodu je naprosto vyloučené, aby se stalo něco co nebylo řádně vyhodnoceno a schváleno. Tzn. celý zákrok byl plánován a to s variantou tzv. "měkká" která se uskutečnila ve čtvrtek, kdy byli vyšetřovatelé z ČT vyhozeni a samozřejmě varianta "tvrdá", kdy se již vyšetřovatelé z ČT vyhodit nenechali. To, že to na první pohled vypadalo přehnaně nemohu obhajovat, protože se domnívám, že to opravdu byla zbytečná demonstrace síly, příslušníků zásahové jednotky mohlo být v budově méně (např. 2 osoby), ostatní mohli počkat ve vozidle před budovou pro případný zásah proti security ČT, což byla hlavní hrozba, která mohla mařit zákrok. Zde nešlo o případný zákrok proti zvlášť nebezpečnému pachateli, ale i Policie ČR při obsazování např. ČSOB v minulosti využívala příslušníky URNA a nikoho to příliš nevzrušovalo. Absolutně souhlasím s tím, že tato akce měla ještě postranní cíle, které jsou mi však neznámé a až zřejmě čas ukáže co bude dál. Ani bych se nedivil, kdyby někdo chtěl při zakládání Generální inspekce ozbrojených sborů zahrnout do této agendy i ozbrojené síly (tzn. armádu a vojenskou policii).

239485

08.04.2011 10:46

Bahrajn zabíjí mladé a odstraňuje jim orgány

Stokrát osvědčená taktika lži

Mrky 85.?.?.?

Nevěřím, že EU (potažmo NATO) jsou natolik hloupé, aby se nechaly vlákat do stejné pasti v Africe jako SSSR do Afgánistánu, ale děje se tak. Nikoliv však proto, že těmto institucím vládnou hlupci, ale spiklenci, kteří se podílejí na zcela zjevné zahraniční politice posledních 15 let. Tzn. ve jménu demokracije vyprovokovat válku, bombardováním zajistit mír a následným dosazením těmto silám loajálních lidí kontrolovat nerostné bohatství země, ale i celý region formou ekonomické závislosti ve formě "pomoci západu". To, že silná farmaceutická lobby využívá těchto konfliktů k černému obchodu s orgány (viz Kosovo) mne snad ani nepřekvapuje, ale pouze pobuřuje. Co s tím? Nevím, ale pokud budeme v EU či mimo EU nebude to dobré, nezbývá než se semknout kolem nějaké nové mocnosti (Čína, Rusko, Indie), osobně nevím. [pláč]

241305

19.09.2011 10:06

Moc a její původ

Je vzrušující vnímat moc jako objekt, ale není to fér I

Mrky 85.?.?.?

Jak jsem napsal v nadpisu, diskuse nad mocí jako objektu (teď trošku filosofuji) může být trošku zavádějící, protože přijetím této skutečnosti, tzn. že moc sama o sobě je něco od jednotlivého člověka nějaká oddělená ve světě se projevující síla, je dle mého názoru mylná. Otázku moci můžeme rozdělit na mnoho různých pohledů, což si myslím velmi dobře demonstrovali moji předchůdci v diskusi, ale pro mne z těch všech odpovědí, až na tu víceméně náboženskou (Bible - Satan), zde chybí odpověď proč se tak děje. Kde se např. v V.I.Leninovy, A. Hitlerovi, J. Bushovy a spol. vzala ta inspirace, resp. touha pro následné uspokojování této potřeby při cestě "vzhůru" pro získávání stále větší a větší moci. Odpověď na tuto otázku neznám, ale rád bych se s Vámi podělil možná o několik postřehů. Ze své vlastní zkušennosti vím, že člověk má až téměř zakódovanou schopnost a touhu v určitém věku idealizovat si svět (své okolí), většinou dochází záhy k poznání, že svět není černobílý a odpověď ano - ne v naší společnosti neobstojí. Dochází k pokusům o tzv, identifikaci s okolím, mladý člověk vyhledává idoly např. hudební, herecké, historické či náboženské postavy. Velmi často i vnímá, že jím vybraný idol si téměř nezasluhuje, aby jej "zbožňoval" tak nekriticky, jak činí, ale nevidí v tom problém. Je mu zkrátka příjemné být pod vlivem takového idolu a to relativně zásadním způsobem (způsob vyjadřování, morální hodnoty, móda, výběr kamarádů, způsob trávení volného času) => harmonizuje se s jím vybraným idolem. Dobrovolně, téměř by se chtělo říci neškodně dovoluje svému idolu, aby mu říkal co si obléci, jak mluvit, co upředostnit, co potlačit, poti čemu bojovat a za co naopak bojovat a to i za cenu nejvyšší oběti. Velmi se mi líbila část představení J. Duška, který vyprávěl nazvěme to podobenstvím, kdy náboženský vůdce, který promlouvá k davu říká: "Jste ochotní ve jménu Boha bojovat?" Dav odpovídá:"Ano, jsme!" Vůdce pokračuje a říká: "Jste ve jménu našeho Boha ochotní i pro jeho jméno zemřít?" Dav spontánně odpovídá:"Ano, zemřeme pro jméno našeho Boha!" Na toto vůdce říká:"Ve jménu našeho Boha Vám všem nařizuji buďte šťastní!" Na toto se z davu ozvalo pouze nechápající brblání. J. Dušek zde demonstruje určitou nepochopitelnou vlastnost člověka a tou je schopnost oběti. Jsme podle něj více připraveni stát se obětí než těmi, kteří se vzepřou. Zde je dle mého názoru problém s MOCÍ. Moc není objektem, ale subjektem nás lidí. Každý z nás má moc činit ve svém okolí věci dobré i špatné. Na vlastnostech nás lidí záleží zda jsme např. charismatičtí a dokážeme oslovovat davy či ne.

253653

19.09.2011 10:09

Moc a její původ

Je vzrušující vnímat moc jako objekt, ale není to fér II

Mrky 85.?.?.?

Domnívám se, že církev, média, ale i výchova v rodinách (matriarchát vs. patriarchát) se významě podepisují na skutečnosti, že většina z nás se velmi ráda vzdává odpovědnosti za svůj život ve prospěch např. náboženství, politické ideje, mammonu, sexu, protože se nechce či neumí postavit existenciálním otázkám, které dle mého názoru bez duchovního rozměru musí skončit sebevraždou. Jsem bytostně přesvědčen, že i ti největší tyrani na počátku svých životů nesnili o nastolení tyranie. Pouze v určitou chvíli využili příležitosti, protože jim lidé moc dílem vnutili a dílem si jí nevážili a za slib pohodlných životů jim ji delegovali. Proto se domnívám, že opravdu mocní lidé pochopili, že pokud budou lidi uvádět ve zmatek (ekonomické krize, terorismus, konec světa, mimozemšťané, smrtelné epidemie nemocí, kriminalita), lidé na ně budou neustále odpovědnost za své životy delegovat a dávat jim tak moc nad jejich životy. Chceme moc nad svým životem zpět, musíme změnit náš přístup k vlastnímu životu, protože moc není objekt co je mimo nás a někdo nám ji může odejmout, ale je něco co je součastí nás samotných. Je to důvěra, víra v lidi, touha pomáhat potřebným, schopnost rozdělit se o to co nutně nepotřebuji, tolerance. Moc našich politiků, byrokratů, kněžích skončí v den, kdy jim přestaneme důvěřovat a většina lidí se jimi již nenechá ovlivňovat do té míry, aby plnili jejich vůli a to z jakýchkoliv důvodů. Nikdy žádný vojevůdce nevyhrál bitvu bez vojska a proto žádný mocný člověk nemůže vládnout bez následovníků.

253654

22.03.2012 14:32

Velká nebeská revoluce

Nechci zabřednout do diskusí, ale o co jde, než o štvaní?

Mrky 89.?.?.?

Autor článku možná používá v nasázce revoluci v nebi k popisu současného stavu věci. Vlastní popis oné "andělské revoluce" vnímám řekněme za první informační vrstvu. Za tzv. druhou informační vrstvu vnímám právě určité podsouvání ze strany autora za pomoci určité analogie popisovat současnost, či nedávnou minulost (ovšem viděno jeho očima). Osobně se domnívám, že článek má ještě další třetí informační vrstvu a zde se autor (možná vědomě, možná nevědomně) do určité míry demaskuje, protože on náš svět soudí a staví se do určité míry i mimo něj a nepřipadá mu tedy nekorektní zesměšňovat jiné osoby pro jejich víru v něco, čemu on zjevně existenci nepřiznává. Jako čtvrtou a poslední informační vrstvu tohoto článku vnímám, do jisté míry totální autorovu beznaděj, která je však zmírňována pouze jeho pocitem, že je na tom lépe, protože na rozdíl od jím zesměšňovaných skupin, on ví, že je to jinak. A v duchu článku, žel mrtvému Bohu mi však autor neprozradil, jak to tedy je. [zmaten]

265677

14.02.2014 13:23

Ústavní soud: pochybovat je trestné!

Ustavní soud rozhodnul správně, bohužel musel potvrdit nespravedlnost

Mrky 194.?.?.?

Osobně rozumín nespokojenosti pana Stwory i jeho sympatizantů, patřím konec konců mezi ně, nad výsledkem celé této kauzy. Již z postavení ÚS jako instituce dohlížející nad ústavností se nedalo očekávat jiné rozhodnutí, pokud by nedošlo ze strany celé té spousty soudů k procesním pochybení. Jednoduše ÚS nerozhodoval a nemohl rozhodovat o verdiktu jiného soudu, pakliže by k němu nedošlo procesním pochybením, tzn. ÚS řešil formu celého toho jednání před soudy, nikoliv jeho obsah. Protože nedošlo ze strany navrhovatele p. Stwory k předložení nějakého relevantního důkazu o porušení jeho práv před soudy, je verdikt takový jaký je. Nezbývá než podpořit myšlenku obrátit se na Evropský soud pro lidská práva ve Štrasburgu, který podle mého názoru může změnit názor zdejší justice na posuzování obdobných případů a následně jej využít pro obnovu řízení v ČR.

304691

14.02.2014 13:55

Ústavní soud: pochybovat je trestné!

RE: ...

Mrky 194.?.?.?

Přiznávám se, že rozhodnutí Evropského soudu pro lidská práva Garaudy vs. France jsem v angl. jazyce prohlédnul jen zběžně, ale mám pocit, že v tomto případu šlo o to, že došlo ke dvěma vydání 1 titulu v rúzném časovém období a tato vydání nebyla shodná a právě vydavatel měl do původního textu zasáhnout, čímž se z toho stal názor vydavtele nikoliv autora. Situace p. Stwory je tedy odlišná. Můžu se mýlit, ale třeba ne. [smích]

304697

12.05.2014 12:29

Jak dál na Ukrajině? Který scénář se naplňuje?

RE: Krize nebo válka?

Mrky 194.?.?.?

S popisem souhlasím, jen si myslím, že jde ještě o něco většího a tím je EU. Domnívám se, že mocní EU (podporují je i USA) mají strach z odpoutání světa od petrodolaru (na něj je navázané i euro). Domnívám se, že na Ukrajině je to test, jednak Ruska, ale hlavně obyvatel Ukrajiny, kterým je nainstalována vláda, která je zjevně nepřátelská a sleduje se co se stane. Myslím si, že něco podobného může nastat po volbách do Europarlamentu, kde ve státech, které nebudou poslouchat může dojít k něčemu podobnému, kdy nastrčení úředníci z bank a Bruselu nám vysvětlí, že si nás koupili a my jsme jejich majetkem a na našem názoru nebude záležet. Dluhy se musejí platit a po vzoru Erstebank (dluhy se mořili ze zisků Č. spořitelny), proč by nemohli platit češi dluhy řeků? [zmaten]

310027

20.05.2014 12:35

Gazprom: Státy EU musí v budoucnu platit v rublech

Dolar a BRICS

Mrky 194.?.?.?

Jak s diskuze (někdy i věcné) vyplývá, názorů je mnoho. Osobně bych se přikláněk k tvrzení, že dny dominance dolaru jsou sečteny. Ještě nepřišel čas ho zlikvidovat, ale doba nazraje, až Čína a další státy BRICS vyperou dolary za měnu ve které budou mezi sebou i s třetími státy obchodovat a domnívám se, že může jít i o jiný systém, který se může v mnohém podobat penězům narozdíl od současných bankovek.

310345

Je zajímavé, že Pán z černé hory tento výrok pronesl těsně před eurovolbami, kdy je horkým kandidátem na eurokomisaře jeho souputnik z Trilateral Commision pan Telička. Vrána k vráně sedá, případně na sebe hodně ví. Pán z černé hory rozhodně není takový hlupák, jakým se jeví. Pro odlehčení, podobnou taktiku nekompetentnosti při vyšetřování vražd v seriálu používal i slavný Colombo. [mrknutí jedním okem]

310458

23.06.2014 12:57

Vláda má starost - co s armádou

Armáda je odrazem společnosti

Mrky 194.?.?.?

Nechci a nebudu se vyjadřovat k tomu, kdo má ,či nemá pravdu. Každý z nás zde prezentuje svůj vlastní názor a to je dobře. Nakonec úroveň této prezentace hovoří o každém z nás. Osobně dávám přednost tomu hovořit o věcech o kterých něco vím, proto tato moje reakce. Článek je v mnoha ohledech nepřesný a s mnoha věcmi nesouhlasím, ale rozumím tomu, že někdo, kdo do věcí nevidí může dojít k takovýmto názorům. Do těchto věcí bohužel v ČR komplexně vidí málo osob (sám sebe do této skupiny nezahrnuji). Jediná věc ke které se nemohu nevyjádřit je skutečnost, že když jeden zloděj mezi "tmavočechy" nedělá zloděje ze všech (jina by šlo přece o diskriminaci) [velký smích] , přesto smysl článku vyznívá, že jeden nácek popřípadě nevyzrálý jedinec v armádě postačí k závěru, že ostatní jsou stejní. Tato logika se označuje za demagogii a domnívám se, že toto označení vystihuje některé pasáže článku i některých reakcí, což je škoda. [zmaten]

312191

08.07.2014 15:55

Proč Rusko nespěchá s uznáním Novoruska

Ve hře není nic menšího než jaderný konflikt

Mrky 194.?.?.?

Diskuze o slabosti Ruska jsou mimo mísu. Jaderné zbraně má jak Rusko tak USA-NATO. Čemu zde nerozumíte? USA opakují model před 2. světovou válkou, kdy jejich ekonomickou krizy vyřešila válečná krize v Evropě. Tentokrát to však bude jaderná válka, sice sofistikovanějšíma jadernýma zbraněma, ale s obrovským decimujícím účinkem. USA nemusí na území Evropy a Ruska ihned vstoupit, obklíčí spálenou zemi a za rok či dva až to bude bezpečné, jej obsadí i fyzicky a začne těžba přírodních zdrojů, pokud se USA vše podaří. Mimo obvyklé diskuze jsou jaderné zbraně na atomových ponorkách Ruska. Co na to Pentagon? Mají pod kontrolou i tyto zbraně, které mohou vyletět z pobřeží Kuby či jiného pobřeží u amerického kontinentu? Co speciální tajná letadla RF (mimochodem stejná má i USA), která jsou neustále ve vzduchu ve strategických výškách a prostorech mimo dosahy pozemních systémů, připravené kdykoliv zaútočit na USA a to ze vzduchu? Myslím si, že je zde obrovská propagandistická mediální válka a celé to má za cíl udržet dolar, ale zřejmě je již pro USA pozdě. Proto nakupují US firmy rubl i juan. Nakonec se zřejmě dohodnou USA s Ruskem na nějakém kompromisu, ale zřejmě bude ještě nějaký čas Ukrajina krvácet. [pláč]

312924

03.10.2014 07:33

Ruská reakce na dvojité vyhlášení války

A co Německo?

Mrky 194.?.?.?

Článek je velmi poutavý a až zpravodajsky koncipovaný, nicméně k těm všem aspektům, které zazněly mi chybí ještě jeden a to současná spolupráce Kremlu a Berlína na přerušení poroby a šmírování ze strany Strýčka Sama. Celý projet EU tak mocně podporovaný (i ovládaný) právě Strýčkem Samem má jedinný cíl a to propojení se Severoamerickou unií a to jak ekonomicky tak i politicky. Kreml však již hotový (téměř) projekt EU chce Strýčkovy Samovi ukrást a navázat jej na BRICS či asijské struktury, což je z hlediska Strýčka Sama život ohrožující situace, protože jeho lid by hyperinflaci v důsledku pádu dolaru neunesl a došlo by k sociálním bouřím. Toto je to, co Strýčka Sama a EU spojuje, protože v současné situaci, kdy je euro vázané na dolar je rovnice pád Strýčka Sama = pád EU. Jiná situace by vznikla, pokud Německo (= EU) zvolilo nabídku Kremlu. Proto je Strýček Sam ochoten rozpoutat v Evropě III. světovou válku, protože jinak ji bude mít na svém území, i když jen občanskou.

318438

03.10.2014 09:18

Ruská reakce na dvojité vyhlášení války

RE: Ve skutečnosti je to docela jednoduché

Mrky 194.?.?.?

Myslím si, že ministr obrany Ruska uvedl, že strategická flotila jaderných ponorek bude dobudována do 3 let => zřejmě je již aktivní, ale nepřiznává to, aby to neby považováno za vyhrožování. Podobné je to i s armádou, kdy si myslím, že rok 2020 je naopak maximální doba přezbrojení ruské armády ze 70%, ale zbraněmi, které mají mít výrazně vyšší potenciál (v poli má eliminovat 1 ruský voják, 5 vojáků NATO). [smích]

318445

12.11.2014 10:02

Proč páchá Evropa sebevraždu?

Propagando BRAVO!

Mrky 194.?.?.?

Pan Paul Christie, pokud existuje musí být osobou, která zřejmě v současné době pracuje ve prospěch Ruska nebo neexistuje a je to virtuální postava stvořená ruskou propagandou. Domnívám se tedy, že USA mají mnohem lepší zdroje, které dokáží o tomto problému vydávat prohlášení, aniž by se dopouštěli takto hloupých lží a nepřesností, pokud to není jejich cílem. Stejně tak se domnívám, že tento článek vyznívá tak, že USA asi nezískají moc přátel => qui bono? Asi správná odpověď bude, že druhé straně (= Rusko popř. BRICS). Navíc pisatel může takto sledovat reakce pisatelů na diskuzních fórech a sledovat i v zájmových oblastech nálady obyvatelstva. PS: V této době fandím spíše druhé straně, protože jak je v článku správně naznačeno, proč bychom měli být USA vděčni za to že západu pomohla po II. sv. válce, když II. sv. válku financovala na obouch stranách a de facto ji způsobila (jejda, vlastně tak vyřešila ten samý ekonomický problém jako má dnes). [bliji]

320868

Velmi zevrubně provedu pokus o shrnutí některých "fakt". Oficiální verze: 11. září spáchali teroristé, kteří představují smrtelné nebezpečí pro celý svět. Jsou tak organizovaní, že žádně zpravodajské ani bezpečnostní složky žádného státu na světě nejsou schopné jejich činnost předvídat, či jejich činnost efektivně eliminovat. Z tohoto důvodu byla přijata extrémní omezení osobních svobod jednak občanských (sledování pošty, el. mailů, kamerové systémy, obchodní špionáž), jednak suverenit států (Irák, Afgánistán, Libie, Egypt ....Sýrie). Nepřítel je natolik mazaný, že dosud přijatá opatření stále nestačí a je třeba přistoupit k naprosté kontrole => NWO. Naproti tomu realita: Od prvních chvil bylo jasné, že 11. září byla přinejmenším dobře provedená demolice s termojaderným výbuchem a jako třešnička na dortu bylo využití termitu, pro usnadnění "složení" budovy (i té která nebyla poškozena v důsledku "nárazu" letadel). Připustíme-li tedy, že to byli neexistující teroristé, kteří provedli tento útok, pak je činnost CIA a dalších služeb pochopitelná. 1. Ihned infiltrovali všechny možné i nemožné teroristické organizace zanedbatelného významu a po patřičném PR jsme všichni zjistili, že svoboda není zadarmo. 2.Protože CIA veděla o neexistenci teroristů, pardon o sobě věděla, ale to nebylo tehdy v zájmu nikoho toto odtajnit, musela tedy tyto teroristy vytvořit a to právě touto cestou, tzn. psychicky a mučením zlomit zadržené osoby a naprogramovat je k doznání o činnosti v rámci organizací, které zatím infiltrovali a jejichž agenti přihrávali údaje, aby byla příznání těchto zadržených osob, alespoň trochu důvěryhodná. Takže se vytvořili důkazy na základě kterých US intervenovali do Afgánistánu, Iráku, ....Sýrie. Dnes všichni vědí jak to dopadlo s ZHN v Iráku, ale účel byl splněn. Co to bylo? Nebudu určitě pregnantní ve výčtu, ale a) US využili zbrojní arzenál; b) měli podmínky pro "výzkum", v míru nerealizovatelný (psychologické pokusy, zkoušky zbraní, trh s orgány); c) zakonzervovali se v místech intervence => nikdy již neodejdou a budou zde uplatňovat své zájmy. Mne osobně zajímá co přijde? Proč je vše teď venku? Moje spekulace: Žádný stát na světě není schopen být světovým policistou, aniž by nepodlehl pokušení a nenechal se zkorumpovat mocí => US budou jako takové zničeny (občanské bouře nebo státní převrat). Co bude následovat? Asi něco jako fungující OSN s policií nadřazenou policiím státním a armádou OSN, dost možná jedinnou na světě (asi by pro vládce bylo výhodné zakázat armády vyjma té jeho). Bohužel si tento vývoj dokáži představit i jako pozitivní, pokud se do doby instalace tohoto NWO bude svět a hlavně Evropa koupat v krvi. [cool]

323832

19.05.2015 11:08

Banky vládnou světu. Kdo vládne bankám? (I)

RE: Tvari

Mrky 194.?.?.?

Moje prvotní reakce byla upřímný úsměv, nicméně po chvíli jsem se nad odstavečkem zamyslel a uvědomil si, že Boha , tzn. JHWH nelze redukovat do nějaké formy, tzn. jeho projevy mohou být v našem prostoru personifikovány různými osobami, proč tedy ne bojovníky světla a bojovníky temna. Zajímavé na podobných konstruktech - náboženství, STAR WARS, MATRIX - je, že se zde hlavní zloduch (Satan, kreator pracující pro stroje, Darth Vader) snaží svoji existenci před zmanipulovaným lidstvem zamaskovat. Fatalismus, který je zde ve vztahu k tzv. naprogramovaným osobám, však silně odporuje světlým zítřkům, pokud světlý zítřek nebude počítán od doby ukončení III. světové nebo galaktické války. [smích]

333153

29.09.2016 10:09

Ten, kdo váhá, je ztracen. A Rusko zaváhalo

Američané promarnili šanci k čestnému ústupu

Mrky 194.?.?.?

Roberts pro mne nepochopitelným způsobem nereflektuje, že Turecko v březnu letošního roku již není Turecko v září. Osobně se domnívám, že pokud existuje nějaká dohoda mezi Moskvou a Ankarou, tak taková, že až budou rusové potřebovat, tak Turecko odřízne "teroristy" včetně jednotek USA a dojde k přinucení ke kapitulaci nebo maskru, protože jinak by rusové a syřani netolerovali ani 1 oficiálního vojáka z turecké armády na území Sýrie. Zajetím ohrožené vojáky USA zřejmě vzduchem přepraví mimo Sýrii, ale ostatní (teroristé a žoldáci) padnou do zajetí nebo se setkají tváří tvář s Alláhem. Rusové zřejmě umožnili američanům vyvést část sil o které stály bez asistence Ruska a Sýrie, mimo bojovou zónu, ale to američané nebo teroristé zjevně odmítli. Rusové jen slepému světu (protože takový natvrdlý mediálně zmasírovaný svět je) demonstrují, kdo je na straně míru a kdo na straně války. Nic není pro Rusko prohrané a nic není dále od pravdy, než že Putin něco promarnil, pouze sbírá náboje pro budoucnost.

352227

14.03.2018 14:57

Kdo má prospěch z otrávení ruského emigranta v Británii?

Cui bono

Mrky 194.?.?.?

Skripal byl v Rusku odsouzen na 8 let a odseděl si 4 roky => v Rusku. Mohli ho kdykoliv zabít. Místo toho ho vyměnili ho za ruské špióny. Dokáži si představit, že Sripal mohl naopak pracovat proti UK, kteří se ho nakonec pokouší využít jako vlastní oběť. Načasování před volbami, kdy je Putin jasný vítěz, není v zájmu Ruska. Otázkou je, co je zájmem UK v této situaci? Odchází z EU budou potřebovat nějakou formu dohody s EU, proč tedy nepomoci faktickým vládcům EU, tzn. USA, že? Je třeba vytvořit zeď mezi EU a Ruskem, jinak jsou USA i UK v momentě dohody mezi Ruskem (Čínou, Indií, Brazíií...) a EU v háji.

363038

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 2

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 18

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 12

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Měnové kurzy

USD
23,64 Kč
Euro
26,58 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
16,42 Kč
Švýcarský frank
24,59 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
34,49 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 185,64 Kč
1 unce stříbra
418,13 Kč
Bitcoin
225 591,00 Kč

Poslední aktualizace: 3.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 51 377 787