Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Vodník

Nalezeno 1066 příspěveků, 57 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

21.03.2006 18:04

Komise OSN pro lidská práva: Izrael terorizuje Palestince

RE: Romanka...

Vodník 62.?.?.?

Yes, Vláďo! [vyplazený jazyk] Můj typ [zahanbení] ...

99085

22.03.2006 19:39

Kam kráčíš, Zvědavče?

To snad ne!

Vodník 62.?.?.?

Nikdy jsem nechápal Zvědavce jako "originální webzin" (i když takovým nepochybně byl a - poněkud - ještě je). Vždy jsem ho chápal a oceňoval jako politicky nekorektní webzin. Což neznamená neomylný ani pravdivý. Ale znamená odvahu říct něco, co v některých kruzích znamená intelektuální a společenskou sebevraždu.

Situace na Psu se skutečně poněkud zlepšila, ovšem jen velmi nepatrně. Spíš než články se (nepatrně) zvedl průměr úrovně komentářů. Bush a americká politika se proflákly natolik, že už jejich obhajoba není udržitelná. Co se ale Židů a Israele týče, antisemitismu a antisionismu, tady to je ještě pořád odvaha psát jako Zvědavec a myslím, že se to hned tak nezmění. Proto si myslím, že pokračovat rozhodně má cenu. Cena Zvědavce, opakuji, není v nějaké pitomé originalitě, tou se dnes může pyšnit každý druhý vůl.

99464

22.03.2006 19:44

Násilné protlačení registrovaného partnerství a krize demokracie

Pane Koubku,

Vodník 62.?.?.?

sedmý pád množného čísla mužského rodu: jděte s těmi latinismy víte kam... [cool]

99470

26.03.2006 13:32

Její a jeho deníček

RE: Mohu kontrovat?

Vodník 62.?.?.?

Mirek Vodrážka je extrémní feminista, kterého při nejlepší vůli nelze brát vážně. To je jako diskutovat s Čulíkem o cikánech.

100270

27.03.2006 01:09

Poznámky k úvahám o sionismu

Vláďo, o.t.:

Vodník 62.?.?.?

dnešní divka týdne je taky koc - v obličeji, myslím...(mám pocit, že už tu jednou byla)

100447

27.03.2006 01:17

Poznámky k úvahám o sionismu

Pane Táborský,

Vodník 62.?.?.?

souhlasím, že Petersův článek je kvalitní; neřekl bych ani opatrný, prostě sumíruje - k velké zlosti sionistů - fakta nepohodlná politicky korektnímu (stále ještě) světonázoru.

Nesouhlasím s Vaší námitkou ohledně Ž- a ž-. Je to, pravda, české specifikum, ale proč ho nevyužít, jako např. chemického názvosloví (od kterého se začíná - snad v rámci globalisace? - ustupovat), protože jeden z těch aspektů té komplexnosti kolem Židů (nikoli všechny) to opisuje IMHO dost přesně.

100449

27.03.2006 07:42

Poznámky k úvahám o sionismu

Kombajne,

Vodník 62.?.?.?

píšu výslovně "v obličeji", nevšiml jste si?

100467

27.03.2006 07:43

Poznámky k úvahám o sionismu

RE: Vláďo, o.t.:

Vodník 62.?.?.?

Možná se, babo, budete divit, ale mně jde opravdu o kukuč a to i v tomto případě!...

100468

27.03.2006 12:44

Poznámky k úvahám o sionismu

To je krutý omyl, Tomáši!

Vodník 62.?.?.?

>Čím plytčejší (a rychlejší) přijetí nějakého názoru,
>tím agresívnější obrana před zpochybněním zvenku.
Toto se týká především obětí sionistické propagandy. Vím o špičkových intelektuálech, kteří si zacpávají uši, zavírají oči a nechtějí žádné jiné informace, než ty, které jim po léta předkládá Respekt, ani slyšet. Aniž by se určité argumenty vůbec namáhali přečíst, mají už utvořený názor, jak to všechno je a všechny ty "spiklenecké teorie" odbývají povýšeneckým mávnutím rukou jako "typický projev lidí, kteří si potřebují život nějak ulehčit".

Naopak postavit se proti "samozřejmému právu židů na stát Israel" znamenalo ještě v 80.letech naprostou společenskou sebevraždu a znamená ji to v některých kruzích (najmě českých intelektuálních) dodnes. Pochybování o holokaustu je v řadě evropských zemí trestný čin.

Proto absolutně nemám respekt pro papouškování propagandy Svobodné Evropy a Lidovek.

>Článek pana Zvánovce je exemplární snůškou právě těch
>tezí, které mají potenciál stát se názory těch
>pohodlných. O to víc, že se zaštiťuje bohatým poznámkovým
>aparátem, který dodává punc vědeckosti.
Ale vůbec ne! Článek pana Zvánovce snáší ty teze, které se člověk v běžně přístupném tisku nedočte, což ovšem neznamená, že nejsou pravdivé! Článek pana Zvánovce poněkud napravuje zaujatost světových (opět: najmě českých) masmédií.

>Článek pana Zvánovce naprosto kopíruje zaměření celého
>tohoto webu, Zvědavce,
Souhlas. Zvědavec presentuje politicky nekorektní fakta.

>který má v úmyslu tak dlouho valit
>klíny do hlavy, až se (aspoň něco) v té hlavě uchytí.
>"něco na tom koneckonců (doprdele) být musí ... "
Propagandistický bullshit, který sugeruje, že Zvědavec píše blbosti a doufá, že jim čtenáři uvěří. To ovšem z 95% není pravda.

>Mít odpověď se rovná postoji, že jsem sám. Že tomu
>rozumím.
>Jak to je se mnou, jak to je se světem, v tom nemá nikdo jasno.
>(Jasno v tom má leda idiot.)
>Zjednodušení tady znamená najít nějakou odpověď. Ať už
>to mám za sebou. A článek pana Zvánovce takové odpovědi
>nabízí. A pan Stwora si ten článek na panu Zvánovcovi
>výslovně vyžádal.
Ale tady přece nejde o žádnou úvahu "jak to tedy vlastně je?" Tady jde o prosté sesumírování málo uváděných faktů, o žádnou "odpověď" na něco se tu vůbec nejedná. Že toto prosté sesumírování faktů vyvolává reakce, jako je tato Tvoje, vypovídá o mnohém...

>Těch odpovědí může každej vymyslet hafo. Stačí být jen
>přiměřeně nezodpovědný.
Ano. Ale to tu nemá co dělat, pan Zvánovec si ve svém článku nevymýšlí vůbec nic.

(Pokud náhodou nejste Tomáš ze Sprchy, omlouvám se za tykání)

100496

27.03.2006 19:49

Poznámky k úvahám o sionismu

Nerozumím, Emmo.

Vodník 62.?.?.?

Zvědavec občas přináší fakta, která se ukážou býti "fakty", najmě v článcích pana Krále. Nedělá to ovšem naschvál a to je těch mých velmi hrubě odhadnutých 5%. Rozhodně bych necharakterisoval Zvědavce jako webzin fantasmagorií amerických ultrakonservativních "křesťanů" nebo neonacistů.

100611

27.03.2006 20:08

Poznámky k úvahám o sionismu

RE: Nerozumím, Emmo.

Vodník 62.?.?.?

O.k., tak potom - aspoň v jistém smyslu - Zvánovcův článek na Zvědavce patří: tím, že předkládá nezpochybnitelná, nicméně vesměs politicky nekorektní fakta.

100616

27.03.2006 21:30

Kam kráčíš, Zvědavče?

RE: Na Ameriku má každý svůj názor

Vodník 62.?.?.?

Áno, tá čínská neexpanzívnosť je zaujímavá. Tibet považujem za zločin komunizmu, nie Číny.

Nie nepodobná situácia je aj s Ruskom.

100646

27.03.2006 21:38

Poznámky k úvahám o sionismu

Zodpovědnost...

Vodník 62.?.?.?

...je na Sprše posvátný termín. Jak to s ní je doopravdy, dokázali Jahuové dokonale v oné neblahé udavačské aféře.

100651

28.03.2006 06:58

Poznámky k úvahám o sionismu

RE: To je krutý omyl, Tomáši!

Vodník 62.?.?.?

Myslím, že bys mě vůbec neměl číst. Jsem příliš nezajímavý a nedůležitý.

Myslíš, že se ti to podaří?

100737

28.03.2006 18:56

Co nám „práskl“ nekrolog aneb Normalizační zázrak!

Vaše maminka, kemo...

Vodník 62.?.?.?

...zřejmě nebyla dost průrazná a ctižádostivá a nejevila dost ochoty udělat ústupky. Jinak si to neumím vysvětlit. [překvapení]

O mrtvých jen dobré, takže neřeknu už nic. Za ten životopis ale musím poděkovat.

100809

28.03.2006 23:52

Poznámky k úvahám o sionismu

RE: Exit poll

Vodník 62.?.?.?

Hm, podle Palestinců je Kadima nejhorší stranou v Israeli - tedy pro ně. To je jako ten Peres, který vždy hrál toho "hodného", ale je to stejná sorta jako ti ostatní.

100885

30.03.2006 17:12

Nová železná opona

Díky za upozornění, pane Lve!

Vodník 62.?.?.?

Člověku se skoro nechce věřit, že je to vážně. Ti lidé karikují opozici Zvědavce (sami sebe) tím nejotřesnějším způsobem.
Čím to, že česká proamerická a proisraelská tzv. "pravice" se tímto nenávistným hulvátstvím charakterisuje téměř na všech fórech? [zmaten]

101167

10.04.2006 10:48

Heslo neocons: Učinit jadernou agresi vůči Íránu přijatelnou

Ano, škodám by se dalo zabránit, kemo.

Vodník 62.?.?.?

Kdyby si ajatollové (a zbytek světa) přestali hrát s atomovou energií a bezpodmínečně poslouchali tandem USA - Israel. Je to jen k jejich dobru!!!

103033

10.04.2006 10:53

Heslo neocons: Učinit jadernou agresi vůči Íránu přijatelnou

RE: Je to možné?

Vodník 62.?.?.?

Kema není naprosto žádná výjimka, naopak: výjimky jsou spíš účastníci na tomto serveru. Já se s názory, jaké tu hlásá kema, leho, Ben Hur a další, běžně setkávám mezi českými tzv. intelektuály, mezi kterými by i Emma Bovary platila za antisemitu, který se svůj antisemitismus pouze pokouší (špatně) maskovat.

Osobně prohlašuji, že po americké invazi do Íránu, ať s atomy nebo bez nich, končím s přispíváním do politických diskusí.

103034

10.04.2006 19:46

Heslo neocons: Učinit jadernou agresi vůči Íránu přijatelnou

RE: Nad zemi a pod zemi

Vodník 62.?.?.?

Viděl jsem několik videozáznamů o tom, že 9/11 byl "inside job", z nichž aspoň jeden byl poměrně velice důvěryhodný.

103115

11.04.2006 17:29

Tiše tleskám, abych nevyplašil

RE: tak to uz je vrchol...

Vodník 62.?.?.?

>Zlegalizovat tvrde drogy?
>Ja myslel, ze se bavime seriozne.
>Nesmysly stranou, prosim. [mrknutí jedním okem]
Vláďo, legalisace tvrdých drog není ani zdaleka takový nesmysl, jak by se na první pohled zdálo. Počet uživatelů by nijak horentně nestoupl a tito uživatelé by nebyly ty trosky, které známe s ulic a heroinových center (zruinované všelijakým sajrajtem, který se do toho přidává), mohli by normálně fungovat v práci (tak, jako kuřáci anebo lehčí alkoholici) a svou denní dávku by si koupili za babku. Taková věc ale hned tak neprojde, světové mafie vydělávají stovky, ne-li tisíce procent na tomto obchodu a politika, který by to chtěl zlegalisovat, odpraví za jakoukoli cenu.

103204

11.04.2006 17:32

Počet příspěvků v diskuzi roste – něco s tím budeme muset udělat

Omezeni prispevku ... patrne zpusobi odliv diskutujicich ctenaru

Vodník 62.?.?.?

Nemusí. Když Britské listy zrušily diskuse, čekal jsem, že zaniknou. Já tam sice chodím míň než dřív, ale prý mají čtenářů stále víc.

103205

12.04.2006 00:48

Zpráva o izraelském vlivu na USA rozpoutává širokou debatu

Souhlas, zape.

Vodník 62.?.?.?

Orthodoxních židů si velmi vážím (pokud to nejsou fanatici, plivající na kříž). Ruská pravoslavná církev (jmenovitě velmi konservativní metropolita Antonij Chrapovitskij) vybízela k respektu k židovské víře - v protikladu k tolik rozšířenému bludu o "pravoslavném antisemitismu" (ve skutečnosti šlo o židobijství ruské spodiny, luzy, které Církev ostře odsoudila).

Odpadlí židé naopak způsobili valnou měrou ruskou tragédii 20. stol. a plody sionismu, který zaměnil víru v Boha za nacionálfašismus Israelství, jsou tím ovocem, podle nějž je poznáme (cf. Mt 12:33)

103240

12.04.2006 19:25

Zpráva o izraelském vlivu na USA rozpoutává širokou debatu

RE: Souhlas, zape.

Vodník 62.?.?.?

Osobně jsem se znal s jednou chasidskou židovkou, která na mě udělala ten nejlepší dojem. Zbožnost oceňuju a opravdová zbožnost neplodí nenávist, ani u židů ke Kristu.

103294

15.04.2006 01:17

Dopis Davida Irvinga z vězení

Osvětim jsem navštívil v r.1975

Vodník 62.?.?.?

Všude se skvěly nápisy o 4 milionech, brožurka-průvodce lágrem se jmenoval "Byly jich 4 miliony..."

Kdo a kde a jak to číslo změnil, nevím. jen můžu říct na 100%, že to byli nějací poctiví Židé, nikdo jiný by si to totiž nesměl dovolit. Jisto je, že 1,5 milionu je dnes oficiální číslo. Kam se podělo dalších 2,5 a jaký to má nebo nemá vliv na posvátné numero 6 000 000, o tom se mlčí.

Jinak pane Hue doporučuji nebrat norimberský tribunál vážně ani náhodou! Což nevíte, že se tam němečtí důstojníci přiznali ke katyňskému masakru? A nečetl jste nedávný skandál, že Britové v r.1946(!) mučili německé komunisty, ano, čtete správně, komunisty, ne nacisty - čekali válku se SSSR a doufali vymučit z nich nějaké informace.

103467

15.04.2006 10:53

Dopis Davida Irvinga z vězení

RE: Osvětim jsem navštívil v r.1975

Vodník 62.?.?.?

>Me osobne pripadaji vsechna tahle cisla sice zajimava,
> ale irelevantni.
Souhlas. Relevantní nejsou čísla sama, ale jejich falsifikování, resp. to, kdo a proč to dělal. Mj. v rámci toho eventuálního předcházení zlu, o němž píšete. Když se to dozvím, asi tomu zlu dnes už nezabráním, nicméně se na něm budu moci nepodílet.

103495

15.04.2006 19:19

Dopis Davida Irvinga z vězení

RE: Je popirani holokaustu trestne i pro Zidy?

Vodník 62.?.?.?

Jistě se Vám to nevyplatí! Přinejmenším Vás dají na S.H.I.T. list (http://masada2000.org/list-A.html), jako Chomského, Finkelsteina nebo Pintera. Ale jinak se Vám toho moc stát nemusí, to byste musel provést něco tak strašného jako Vanunu. Čeští intelektuální šábes boys si proti Vám nedovolí říct ani slovo a budou Vás (poněkud plaše, though) stále uctívat - mluvím ze zkušenosti, znám takové české sionistické intelektuály, kteří se ale poněkud kontroversně stále klanějí výše zmíněným self-hating Jews.

103518

17.04.2006 14:09

Dějí se divné věci

Jsou Americane opravdu takove tupe stado ovci?

Vodník 62.?.?.?

Já myslím, že nejde o tupost stáda. Jde o bezmocnost a neschopnost mas, aby se nějak zorganisovaly proti mocným. V tom Američané, navzdory tomu, co si sami o sobě myslí, nejsou jiní než ostatní; jsou schopní zorganisovat a realisovat všelijaké akce a podniky lokálního dosahu líp než jiné národy, ale proti moci ovládajících nemají šanci.

To se říkalo u nás v jistých kruzích už za totáče: u nás není svoboda, ale v USA je jen potud, pokud nejsi nebezpečný. Když na to přijde, zastřelí tě za bílého dne před očima celého světa jako Kennedyho. Teď prostě začíná americkému systému padat maska a iluzornost "svobody" a "demokracie" se začíná ukazovat v celé své kráse. Dovedu si představit, že pro řadu Američanů, kteří naivně věřili ve své ideály, to bude těžkým zklamáním, nepochybně řada z nich bude tvrdit, že se Amerika změnila. Já myslím, že nezměnila. Změnila se situace. Nastaly poměry, ve kterých je to prostě najednou vidět, s kým máme tu čest a že s tím nemůžeme/neumíme nic udělat. Doposud to nebylo potřeba a teď se ukazuje, že to jaksi nejde...[pláč]

Rád bych se v tomhle mýlil, bohužel jsem se doposud spletl jen velmi zřídkakdy a nejednou skutečnost překonala i mou nejhorší paranoiu. Takže se Kaminskému vůbec, ale vůbec nedivím.

BTW, ten videoklip jsem dostal už před časem a myslel jsem, že jde o nějakou montáž nebo vtip "behind the scene". Boston Legal neznám a nevím, kdo se na to kouká a jaký by to mělo smysl těmto televisním divákům touto formou presentovat tato fakta.

103617

17.04.2006 19:02

Dějí se divné věci

Zorbo,

Vodník 62.?.?.?

neřekl bych, že Bush, Riceová nebo Clinton něco "řídí". Docela jistě to nejsou ti ONI, které myslel p.Stwora v tom článku, to jsou úplně jiní dobrodruzi...

103630

17.04.2006 23:00

Dějí se divné věci

RE: Ano, je to vše strašně smutné

Vodník 62.?.?.?

Ano, vcelku souhlas, i když na detailech bychom se asi nedohodli. Video 5 s tou metálovou muzikou je nejlepší, tahle muzika dokonale vystihuje ducha těch obrazů.

Zabránit se tomu nedá, jediné, co můžeme - a o co musíme usilovat - je nepodílet se na tom!

103651

18.04.2006 00:49

Dějí se divné věci

RE: Zorbo,

Vodník 62.?.?.?

>Jiste ze neridi, pane Vodniku. Ale maji sverenou roli, nesmirne
>dulezitou - jsou to dustojnici
>(ci urednici) pro styk s verejnosti. Oni JSOU zodpovedni za to,
>jak verejnost pozira udicku navnady vse ridiciho kabalu.
Jistě. Za tuto svou roli jsou pochopitelně zodpovědni, dělají to dobrovolně a moc dobře vědí, komu slouží.


>Bestie jeste nema dost odvahy
>(a bude ji nekdy mit??) ukazat pravou tvar.
V Apokalypse stojí, že se lidé budou klanět soše šelmy a jejímu proroku, nikoli šelmě samotné...

>A to je take jeho konecna slabina na ktere
>to projede. V okamziku kdy priznaji barvu je s nimi konec.
Hm, uvidíme...

103656

19.04.2006 01:04

Irák: past sklapla

Svatá pravda:

Vodník 62.?.?.?

"Jeden kalašnikov za padesát dolarů, kterým irácký povstalec zastřelí dva patrolující okupanty má větší účinnost než bezpilotní Predator za miliony dolarů."
Jestliže tato prostá pravda byla jasná už před válkou nejen Vodníkovi, ale milionům dalších okresních hejtmanů, vrtá mi hlavou toto dilema: bylo americké vedení tak blbé a zhůvěřilé, že si myslelo, že to opravdu nějak může vyhrát anebo věděli, že to bude průser, ale šli do toho, protože museli?

103741

22.04.2006 12:32

Změny, změny, změny...

Můj názor:

Vodník 62.?.?.?

Logo není špatné, jen mi přijde ta levá horní půlka Zeměkoule přeplněná ve srovnání s tou pravou dolní. Taky příčka písmene "Z", protažená k tomu otazníku mi přijde ne úplně domyšlená (kompozičně především, má to nějaký význam?) Esteticky by asi seděl lépe ten otazník uprostřed toho globusu.

Blogy: já té technice nerozumím, ale Vy, Vladimíre, jste nedávno omezil přispívání z nedostatku místa - nezaberou nějaké blogy místo novým příspěvkům?

Porno: totéž. Nevím, kolik čtenářů chodí na Zvědavce kvůli těm nahotinám a kolik by jich sem přestalo chodit, kdyby zmizely úplně (=uštření bytů na komentáře), ale myslím, že jich moc nebude, jestli vůbec nějaký. Osobně považuju tzv. "soft" porno za pokryteckou úlevu pro měšťáky, aby se mohli dívat na sprosťačinky, ale přitom neměli pocit viny, že "čumí na porno". Když už porno, tak pořádný, bez jakýchkoli cavyků, ale myslím, že sem nepatří.

104064

24.04.2006 22:57

Změny, změny, změny...

Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

Většinu toho, co píšete o pornografii bych asi podepsal. Mám dvě námitky: to, že se stala pornografie "HLAVNĚ součástí gigantického byznysu, 'trhu' se sexem", to je jednak díky stavu věcí v poslední době a druhak se to netýká jenom pornografie. Řada věcí, které nikdy nebyly "HLAVNĚ součástí gigantického byznysu, 'trhu' s ... (něčím)", se jim staly. Jmenujme za všechny hudbu, divadlo, v menší míře literaturu a, přiznejme si to, i náboženství. Pornografie existuje od pravěku, v Evropě i jinde, pochybuji silně o tom, že ty rytiny z 18. stol. nebo ty obrázky z 19. stol. byly "HLAVNĚ součástí gigantického byznysu, 'trhu' se sexem".

Podobně jako předřečník si myslím, že pornografie, ať se nám to líbí nebo ne, splňuje v některých případech positivní funkci, podobně jako prostituce (která je tu mimochodem taky od pravěku a žádné zákazy ji nikdy a nikde nemohly eliminovat). Můžete idealisticky požadovat po osamělých mužích, aby své vášně a hornony tlumili modlitbou nebo sportem, já jsem přesvědčen, že k celibátnímu mnišskému životu je nás povoláno mnohem méně než jich to skutečně realisuje, a pro tyto lidi je prostituce/pornografie mnohdy dost důležitým ventilem. Lépe, jde-li takový muž za prostitutkou než aby někoho znásilnil (jakkoli znásilnění v 99% případů není o sexu - nebýt porna a prostituce, byl by ten poměr asi méně rasantní), možná lépe, podívá-li se na porno než aby šel za prostitutkou (tam je ta prostituce realisována jednorázově pro fotky, zatímco prostitutka to realisuje x-krát denně, pokaždé "naživo" ).

104235

25.04.2006 00:59

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

>Poněkud krátkozraká a absurdní úvaha. Opravdu nevím jak
>vysvětlit, že stojí-li na samém začátku negace (mínus),
>negativní jevy jakou dozajista pornografie a prostituce jsou, je
>předem vyloučené a v rozporu s logikou, nacházet pozitiva,
>pozitivní funkce (plus).
Tak za prvé: na začátku nestojí pornografie nebo prostituce, nýbrž sexus jako takový a potřeba jeho ukojení. Neoznačil bych ho za jednoznačně negativní.

Za druhé: pornografie a prostituce vznikly v důsledku této potřeby, jsou jevem sice v zásadě negativním, nicméně schopným plnit relativně užitečnou funkci jako menší zlo. Vražda, zabití, je v zásadě negativní, ale zabiju-li člověka, který bezprostředně ohrožuje např. moji rodinu, je to menší zlo.

>Opravdu nevím jak vysvětlit, že ať se nám to líbí nebo ne,
>zvrácenost zůstává za všech okolností zvráceností,
>náhražka náhražkou, násilí násilím, zlo zlem, lež lží,
>pravda pravdou. To je oč tu běží.
Tak s tou "zvráceností za všech okolností" to rozhodně přeháníte, snad už proboha nežijeme v časově a prostorově omezeném vesmíru středověkého rolníčka, abyste tohle mohl psát vážně! Rovněž "zlo" je velmi, velmi relativní a diskutabilní problém. V případě termínů "náhražka", "pravda" nebo "lež" bych snad i souhlasil. Tím se ale přece na problému nic nehodnotí! Což neznáte situace, kdy říci lež bylo menším zlem než říci pravdu? Nebo kdy náhražka - zejména při absenci originálu - byla menším zlem než ta trvající absence?

104241

25.04.2006 15:50

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

Zřejmě se nedomluvíme, já jsem přesvědčen, že se mýlíte Vy a to tak, že zcela osudně.

Ano, pravda je soulad mezi pojmem a skutečností. Jenže ten soulad není vždy a za všech okolností neměnný. Já nejsem žádný relativista, jak se domníváte, ale Vy si pletete pravdu a hodnocení. Pravda je objektivní soulad mezi pojmem a skutečností zatímco hodnocení je (ne vždy objektivní) přisuzování pojmu "dobro" nebo "zlo" dané věci.

Facka vlepená ve tvář je právě ukázkou takové relativity. Jako výraz pohoršení nad něčími oprávněnými názory je to jistě zlo, jako výraz pohoršení nad urážkou např. mých rodičů je někdy zcela na místě, jako trest v situaci, kdy se vypichují oči, lámají kosti nebo seká hlava je to rozhodně menší zlo. Facka zůstává fackou (to je ten soulad pojmů a skutečnosti), její hodnocené ("dobro", "menší zlo", "větší zlo" ) se mění podle okolností.

104313

26.04.2006 19:35

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

Promiňte mi Vy, ale plky, plky, plky tu plkáte Vy. Odkud berete to, že "násilí" je vždy a za každou cenu "zlo"? Když Bůh nařídil Israelitům "oko za oko, zub za zub", tak jim nařizoval "zlo"?? Nebo když Kristus vyháněl penězoměnce bičem z Chrámu, tak se dopouštěl zla? [překvapení]

S relativitou je to jako s tou pravdou: není nějaká moje relativita, ale některé věci v tomto časovém světě prostě jsou relativní. S pravdou to nemá co dělat, snad jen to, že tento můj výrok je pravdivý (pojmy odpovídají skutečnosti), což se o Vašich výrocích říct nedá. Vy to máte v tom Vašem nerelativním světě hodně jednoduché, nedivím se, že Vám asi dost často neštymuje s realitou...

104432

27.04.2006 01:28

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

Opět: bramboračku z toho děláte Vy. Já samozřejmě rozlišovat schopen jsem, ale Vy s tím máte potíže! [smích] Facka je pro Vás fackou, tedy násilím, tedy zlem/hříchem. Kristus tedy nutně musel spáchat hřích, když vyháněl penězoměnce z Chrámu!

V jedné věci jsem se opravdu vyjádřil nepřesně: "zlo" samo o sobě samozřejmě není relativní a diskutabilní problém, jak jsem napsal výše. Zlo samo o sobě je absolutní kvalitou, ovšem kvalitou abstraktní. Konkrétní věci - facka, lež, násilí - tuto absolutní kvalitu zla v daných situacích obsahují ve větší nebo menší míře. Hodnocení konkrétních věcí/událostí je relativní, s tím nic nenaděláte. Facka, kterou dal Kristus penězoměnci nebyla zlem. Facka, kterou dal arménský arcibiskup Manougian židovskému spratkovi, jenž plivnul na kříž, nebyla zlem. Facka, kterou bych Vám dal já, protože se mi jevíte zabedněným, by jistě zlem byla. Pro Vás je ale evidentně např. každá lež zlem, hříchem.

Rozlišujete Vy mezi trestem a pomstou? Jestli ano, tak je jasné, že v prvním případě je způsobená újma dobrem, v druhém případě zlem. Jedná se o stejnou újmu. Tato újma je tedy jasně relativní: někdy je dobrem (coby trest), jindy zlem (coby pomsta).

A tak je to se vším, milý Honzo. Váš absolutismus platí pro svět principů, které se ale v konkrétních věcech/událostech tohoto světa nikdy neuplatňují ve své absolutnosti, nic není absolutně dobré nebo absolutně zlé (pouze ono abstraktní "dobro" nebo "zlo" samo o sobě). Když ovšem říkáte, že v takovém světě nežijete, tak to vypovídá mnohé (zejména o Vás [mrknutí jedním okem] ).

104456

27.04.2006 14:14

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

>Asi Vás zklamu, ale o žádné Kristově facce penězoměnci nic
>nevím... Pokud je mi známo,
>Ježíš směnárníkům zpřevracel stoly a rozházel peníze.
Vaše slovíčkaření prozrazuje, že jste v úzkých. O facce NZ skutečně nemluví: "Udělal si z provazů bič a všecky z chrámu vyhnal..." (Jn 2:15). Jestli ho neměl přitom za pasem nebo v kapse, tak já osobně bych coby penězoměnec volil spíš tu facku než ten bič! [mrknutí jedním okem]


>Tudíž Vám nemohu odpovědět ani na Vaši další
>otázku, zda ten akt byl dobrem nebo zlem.
>Rozhodně trest (za
>hřích, za provinění) z rukou Božích nelze chápat a dávat
>do souvislostí jako akt dobra nebo zla
Tak jak je to? Pokud trest z rukou Božích nelze chápat a dávat do souvislostí jako akt dobra nebo zla (a já si myslím, že to lze velmi dobře!), tak na tu otázku můžete odpovědět ihned, bez toho, zda šlo o facku či bič. [smích]

104491

27.04.2006 14:39

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

Honzo, jestli chce pan Matoušek třískat do monitoru, tak je to možná jeho problém, ale ujišťuju Vás, že on není jediný, koho Váš způsob vedení diskuse irrituje - a v tom se obávám bude problém na Vaší straně. Vy jste mi od samého začátku této diskuse nebyl schopen odpovědět na jediný argument, zareagovat k věci, pouze virtuálně krčíte rameny, kroutíte očima a popadáte se za břicho, fakticky se ovšem vyhýbáte jakékoli věcné reakci na moje argumenty. Zatímco já jsem se Vám omluvil i za tu svou jedinou INHO nepřesnou formulaci o zlu.

>Újma dobrem / újma zlem. Ách jo... To je mi zase "logika".
Mám pocit, že jsem to napsal naprosto srozumitelně, ale nechám to na ostatních a Vám se ještě jednou omluvím. Nešlo o "újmu dobrem" nebo "újmu zlem" nýbrž (když si to pořádně přečtete) o to, že újma, kterou Vám způsobil trest, je "objektivně" dobrem, zatímco tatáž újma, způsobená z čiré pomsty, je "objektivně" zlem.

>Věřte si
>všem těm nesmyslům, relativním pravdám a žijte si ve
>sladké nevědomosti Vašeho relativního světa.
Vaše názory jsou naprosto absurdní, a ještě k tomu nebiblické! Přečtěte si Kazatele (už ten začátek): pominete Vy, Vaše rodina, Váš dům, stromy kolem něj, Vaše město, Vaše země, tak jako pominuly celé říše, pomine i tato zeměkoule, vše, kromě lidské duše a Boha - kde je ta Vaše Absolutnost tohoto světa?

>Vězte však,
>že svět co světem stojí, stojí ABSOLUTNĚ VŠECHNO na
>principu kausality, zákona příčiny a následku.
O tom se s Vámi nepřu, ale řeč je od začátku o něčem jiném.

>Vězte, že
>stejně jako platí, že pravda je vždy jen jedna, platí také:
>zapne-li se první knoflík špatně, je celé zapínání
>špatné.
Pravda je jedna, ale v tomto relativním a pomíjivém světě má velmi mnoho překvapivě rozličných podob a projevů. A s tím knoflíkem už vůbec nemáte pravdu: kolikrát se špatný úmysl díky Boží milosti obrátil v dobro.

>Kausalita a logika. Říká-li Vám to ovšem vůbec
>něco (???)
Nevím, jestli je tohle taky můj problém, ale tyto Vaše hlášky na mě působí neobyčejně arogantně.

>Vězte, že nic (ani Vaše nesmyslné výroky a
>tvrzení) není bez příčiny a žádná příčina není bez
>následků. Vězte, že i nevědomost spojená s nevědomím,
>nevzdělaností a nekritickým myšlením není bez příčiny.
>Vše souvisí se vším.
Ano. Tyto Vaše plky zcela od věci např. souvisí s tím, že nemáte k mým námitkám argumenty a tak mlžíte a uhýbáte co Vám síly stačí. [velký smích]

104493

27.04.2006 15:00

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

>Vodníku, když už nejste schopen primárně rozlišovat, čtete
>si po sobě alespoň to co napíšete? Co vypouštíte z hlavy,
>jaké "perly" za sebou trousíte?
Zas ta arogance [oči v sloup] - trochu křesťanské pokory by Vám teda neškodilo!...

>Tahle je jak z Cimrmana.
Proč? V čem?

>Zlo je kvalitou. [chechtot] [chechtot] Dokonce! absolutní kvalitou
>[chechtot] [chechtot] Ovšem kvalitou abstraktní [chechtot] [chechtot]
Je mi líto, že nechápete základní pojmové kategorie.

Samozřejmě, že zlo je kvalitou, není přece kvantitou! A to i tehdy, když ho vymezíme - v optice křesťanské metafysiky - jako absenci dobra.

Je samozřejmě - pouze samo o sobě - kvalitou absolutní, jakožto vše co se protiví Bohu, co odvádí od Boha. Míra jeho zastoupení ve věcech tohoto relativního světa je ovšem různá, proto lze hovořit - pouze v tomto zastoupení - o větším nebo menším zlu, resp. dobru. Příkladem budiž sexus a jeho podoby (seřazeno od "největšího dobra" k "největšímu zlu" ): sex s manželkou z lásky > sex s manželkou jen pro plození > onanie > mimomanželský sex se svobodnou z lásky > mimomanželský sex se svobodnou bez lásky (s prostitutkou) > sex s vdanou > sex s dítětem > sex s vlastním dítětem atd. atd.

A nakonec je samozřejmě abstraktní (Vy jste si už ukrojil zla? praštil jste někoho zlem po hlavě? ukradl jste sousedovi kousek jeho zla a prodal ho tchýni?) pouze jeho projevy (tj. jeho větší nebo menší zastoupení ve věcech tohoto světa) jsou konkrétní, "hmatatelné".

Na závěr Vám dám domácí úkol: vysvětlete mi, čím se - ve Vašem absolutním světě - liší zabití Ábela Kainem od zabití Baalových proroků Eliášem na hoře Karmel?

104494

27.04.2006 17:50

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

Tyto "nesmysly" mám z filosofické a náboženské četby.

A nechtěl byste Vy konečně - místo stálého pokřiku "nesmysly!" a kladení mi otázek - vysvětlit, proč to jsou nesmysly? Zatím jste kromě posměšného odbývání mých slov naprosto žádné konkrétní věcné argumenty nepřinesl.

Než Vám odpovím, udělejte nejprve svůj domácí úkol! Eliášovi přece taky nařídil Hospodin ústy Mojžíšovými "Nezabiješ!"

104510

27.04.2006 21:40

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

>No vidíte, a mě zase vůbec. Důvod je prostý. Diskuse
>znamená vést dialog, jehož elementarním předpokladem je
>kritické myšlení, schopnost rozlišovat, znalosti a
>vzdělanost,
No jenže tady jste to právě Vy, kdo nevede dialog (a přirozeně tedy není irritován): jak jsem uvedl výše, místo reakcí na moje argumenty se jen posmíváte, mlžíte a deklamujete všelijaké truismy, které s věcí nemají co dělat. Když tak furt citujete toho Gibrala - naučte se Vy poslouchat.

>nikoli diletantismus, mávání útržky z Bible bez
>důkládných znalostí kontextu, povrchní vědomosti,
>nelogické vývody, vulgární tautologie jakou tu předvádíte
>v podobě nesmyslných výroků.
Kde končí diletantismus a začíná odbornictví? Diplomem? Kdo to určí? Vy? Myslím, že Bibli znám poměrně slušně a pokud "mávám útržky z Bible", tak to má vždy svoje opodstatnění - v uvedených příkladech zabití to je právě ten kontext, který Vaše absolutistické plácání usvědčuje z absurdnosti (jak Vám připomíná DavidZ, ještě jste na to neodpověděl); z čeho usuzujete na "povrchní vědomosti"? Ohledně "nelogických vývodů" a "vulgární tautologie" - příklady by nebyly?

>A o čem ?
O relativitě hodnot vs. absolutnosti principů na konkrétním případě pornografie. Druhotně o Vašem vyhýbání se dialogu a nahrazování ho demagogií.

>Mimochodem, pokud nepochopíte kausální nexus, nikdy
>nepochopíte vůbec nic.
Děkuji za poučení [mrknutí jedním okem]

>A jakýkoli "dialog" bude ve
>skutečnosti bloudění v kruhu, tak jako tomu zjevně nyní.
Díky Vaší neschopnosti tento dialog vést.

>Především si musíte veskrze Vy sám ujasnit, co to je
>vnitřní dialog. Zamyslet se nad tím, čemu věříte, o čem
>si myslíte, že je pravda.
Děkuji za radu. Je mi 49 a tuto fázi mám nějakých 20 -25 let za sebou...[mrknutí jedním okem]

104536

27.04.2006 21:49

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

>Nelze však z toho vyvozovat, že pravda je relativní.
No jak už jsem napsal: přečtěte si znovu toho Gibrala, zejména o tom naslouchání!! Kde píšu něco o tom, že "pravda je relativní"??

>Důvod je
>prostý, žijeme v konkrétním světě, nikoli v relativním
>světě.
Jedno druhé nevylučuje

>Svět který nás obklopuje není relativní, ale
>konkrétní, hmatatelný a faktický.
Možná zde leží kořen Vašeho omylu: opakem "relativního" je "absolutní", kdežto opakem "konkrétního" je "abstraktní". Facka, zabití, sex jsou konkrétní (protože "hmatatelné" ) a relativní (ve smyslu hodnocení). Dobro, krása, pravda jsou abstraktní (opakem konkrétního) a absolutní (samy o sobě, nikoli v aplikaci v relativním světě).

104538

27.04.2006 22:04

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

>Příliš široký pojem - filosofická a náboženská literura
>- upřesněte to. Jinak se nepohnem, chcetete-li ovšem.
Ale pohnem! Jaký zásadní význam pro pokračování debaty má seznam mnou přečtené literatury? Pokud Vás to zajímá: Bible, Gíta, Tao Te Ťing, Dhámapadam, Pouštní Otcové, Otcové Církve, Guénon, Schuon, Coomaraswamy, Platon, Epiktetos, Eckhardt, Schopenhauer, Nietzsche, Bondy, Klíma, Lenin...[mrknutí jedním okem]

>Filosofie jedná hlavně o kategoriích, tj. nejvyšších
>pojmech a problémech, jež se k nim pojí. Rozumění je
>výkonem bytí (Heidegger) a bytí, jemuž může být
>porozuměno, je řeč.
No já mám pocit, že právě Vy v těch kategoriích máte trochu guláš, soudě z toho, jak nakládáte s pojmy, s principy, s hodnocením... Heideggera ani jinou moderní "filosofii" neznám a odpuzuje mě.

>Pravda je autentické bytí, pak je opět
>vyjadřujeme "Slovem".
Hm...

>Na počátku bylo Slovo", a my toto Slovo
>(Logos) neustále znovuobjevujeme jako řád. Logické struktury,
>matematické struktury, vědecké zákony, struktury obecně,
>řád struktur - máme za to, že jim rozumíme, neboť rozumíme
>skrze ně. Svět s námi rozmlouvá, rozumíme, sdílíme,
>vyjadřujeme, identifikujeme, jsme.
K řečem tohoto typu jsem obvykle velmi skeptický, nicméně jak to souvisí s naším prvotním problémem, možnou relativní "užitečností" pornografie?

>Z uvedeného si vyvoďte závěry sám. Vystupte z bludného
>kruhu relativity a identifikujte se.
Já se svou identitou nemám nejmenší problémy: jsem tradičně věřící pravoslavný křesťan, nicméně absolutismus mé víry neimplikuje absolutní hodnocení věcí tohoto světa, tedy věcí ze své podstaty relativních. Principy jsou černobílé, svět nikoli, ten z těch principů presentuje všechny možné odstíny šedi.

>"Poznej sám sebe" (René Descartes)
No to už před ním říkalo všech Sedm mudrců, kteří stojí na počátku dějin (západní) filosofie [mrknutí jedním okem]

104540

27.04.2006 22:08

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

Ale tady nejde o žádnou hlubinnou psychologii nebo biblický jazyk. Na Davidově (a mojí) otázce není nic diletantského: proč je jedno zabití hříchem a druhé ne, když - podle Vás - zabití je vždy a absolutně špatné? (to je pravda a ta je jen jedna a basta fidli!) Na to musíte mít přeci jasnou odpověď, jazyk sem, jazyk tam.

104543

27.04.2006 23:53

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

Že se Vám do toho pletu, ale je to taky trochu můj spor...[zahanbení]

>Ne všechno co napíšete, za konkrétní dotaz považovat lze.
Dotaz ohledně zabití Ábela a zabití Baalových proroků byl IMHO naprosto konkrétní.

>Myslím že
>>pobít=zabít=zlo. Co je na tom k nepochopení?
>
>Nevím v jakém je to kontextu a k čemu.
Nekecejte! Víte to velmi dobře! Šlo o kontext zabití v obou výše zmíněných situacích (Kain vs. Eliáš)

104554

28.04.2006 00:12

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

>Ach ták... - o relativitě hodnot
Opět omluva: má být o relativitě hodnocení, tj. zastoupení hodnot v tom nebo onom konkrétním fenomenu, v našem případě dobra/zla v pornografii.

>Demagogie a vulgární mravní
>relativizace,
Moje pojednání o relativisování v žádném případě neimplikuje relativisaci mravní, ani
>že hodnoty jsou něčím relativním, že pravda
>je relativní, že v podstatě všechno je relativní, že
>záleží jen na tom, čemu kdo věří

>Vězte, že k tomu aby si člověk mohl vážit sám sebe,
>patří schopnost rozpoznat, rozlišit, schopnost přijmout,
>stejně jako schopnost odmítnout. V daném případě odmítám
>učení o relativitě hodnot. Důvody jsou nasnadě.
Opakuji: jde o relativitu hodnocení, Vy ovšem, soudě z Vašich komentářů, odmítáte i to. To je ovšem IMHO krajně pošetilé, což dokazuje mj. i to, že nejste schopen zodpovědět dotaz o rozdílném hodnocení téhož skutku (zabití, bití bičem)

>Představte si, že vím o něčem lepším, zajímavějším a
>rád Vám to prozradím: naučte se naslouchat. Mezi poslouchat a
>naslouchat je totiž propastný rozdíl. A můžete filosoficky
>přemýšlet jaký a v čem.
No, já myslím, že v této diskusi jde spíš o to poslouchání, ale i v opačném případě tato rada platí právě tak pro Vás! [mrknutí jedním okem]

104559

28.04.2006 01:11

Proti Bushovu impériu stojí sjednoceně celá planeta

Zbožné přání

Vodník 62.?.?.?

"Jakékoliv zbytky sympatií k Americe, pokud ještě existují, by se okamžitě ztratily a celý svět by se spojil proti Americe."
Když čtu Neviditelného psa, tak o pravdivosti této předpovědi silně pochybuji...

104571

28.04.2006 02:02

Změny, změny, změny...

RE: Vážený Honzo777

Vodník 62.?.?.?

(Příspěvek zrušen. Off topic.)

104576

28.04.2006 18:19

Jidášovo evangelium

Pane editore,

Vodník 62.?.?.?

>(Nechcete spolecne s panem Vodnikem konecne zanechat toho uz
>unavneho spickovani? Myslim, ze to k tematu nepatri. E.)

V této diskusi jsem nenapsal ani jeden příspěvek, máte patrně na mysli vedlejší diskusi "Změny, změny..." Zcela to chápu, i když podíváte-li se na tu debatu, zjistíte, že jsem se několikrát snažil vrátit nit k té pornografii. Jen bych prosil pro příště o varování: nejsem nijak svéhlavý, rád se podřídím a ušetří mi to práci s psaním příspěvku, který pak vzápětí smažete.

104639

30.04.2006 13:43

Jidášovo evangelium

Pane Davide,

Vodník 62.?.?.?

je tomu skutečně tak: těch evangelií, epištol a apokalyps kolovalo fůra. To, která z nich jsou opravdu od Boha, opravdu inspirovaná, to určila Tradice, jejímž ztělesněním je Církev. Skrze Církev působí Duch svatý, tj. Bůh, tj. sám Autor Písma. Je pošetilé předpokládat (když už věříme v Boha), že by tento Autor dopustil, aby se zprávy o něčem tak důležitém, jako byl Kristův příchod, ukřižování a zmrtvýchvstání, staly skupině mocichtivých prostředkem k "ovládání mas".

104768

30.04.2006 15:41

Jidášovo evangelium

RE: Pane Davide,

Vodník 62.?.?.?

Kristus přišel na zem, aby založil Církev. To je mystické Tělo Kristovo, v ní je plnost darů Ducha svatého, tedy i správný výklad Písma, správná věrouka, správná theologie, správná mystika. Od této Církve v průběhu věků odpadávali různí heretici a schismatici, různí církevní hierarchové se někdy nechali zneužít k plánům mocichtivých, to ale na svatosti Církve samotné nic neubralo. Protože světská moc byla zcela v rukou císaře (cara), nedošlo nikdy k tomu pokušení jako na Západě, kde papež a církevní struktury vystupovaly mnohdy jako nezávislá (světská) moc, jak píšete: "parta chlápků, kteří si pro své mocenské plány uzurpovali Boha." I když ani tam to nebylo zas tak hrozné, jak se nám snaží namluvit antikřesťanská propaganda zleva i zprava.

104777

01.05.2006 10:16

Politika a katolíci

Nevím, jak je tomu v Čechách...

Vodník 62.?.?.?

...ale zde strany, které mají v názvu "křesťanská" už dávno nerepresentují křesťany (pokud je kdy representovaly), pouze (vyšší) střední vrstvu, ty malé partaje pak venkovské kalvinistické extremisty. A ono je otázkou, co je v dnešní době ukázkou křesťanského postoje, zda persekuce homosexuálů nebo legalisace jejich soužití (byť pochopitelně občanská, ne církevní!), abych uvedl jeden příklad za všechny.

Zde např. CDA (hlavní "křesťanská" středopravicová partaj) podpořila v parlamentě návrh zákona, aby návštěva bordelu byla odepisovatelná z daní. Od té doby, co jsem se to dozvěděl, nedostanou můj hlas!

104813

02.05.2006 15:15

Fundamentalismus

"Fundamentalismus" versus "antisemitismus"

Vodník 62.?.?.?

Obě tato slova potkal podobný osud: jejich přesný význam se nekryje s významem, ve kterém se používají.

Sémantika slova "fundamentalismus" je jasná: fundamenty, tedy základy a věrnost jim. V tomto smyslu se považuji za fundamentalistu rovněž. Ovšem jeho použití pro americké protestantské heretické sektáře je ominosní, neboť oni se svým heretickým doslovným chápáním Bible vlastně nic nechápou a nemají tedy se skutečnými fundamenty křesťanské víry nic společného.

Netroufám si hodnotit správnost jeho použití pro tu neb onu muslimskou skupinu. Sebevražední atentátníci opravdovými fundamentalisty, řekl bych, nebudou, ale kdoví. O íránských, afghánských a jiných masách si to netroufnu říct: na jednu stranu mi jejich antimodernismus imponuje, na druhou stranu je ale tento antimodernismus zasazen zcela do moderního světa, používá moderních prostředků (zbraně, média, atd.) a tak je poněkud absurdní. Obávám se, že užití slova "fundamentalismus" bude stejně nepatřičné, jako u těch amerických sektářů.

104945

02.05.2006 22:53

Proti Bushovu impériu stojí sjednoceně celá planeta

Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,

Vodník 62.?.?.?

hlavně za Druhé světové - ale teď si nejsem jist, jestli Adolf Hitler nebo Reinhardt Heydrich nebyli správní němečtí junáci, vlastenci, synové svého lidu, kteří by nám měli být vzorem... [zmaten] [zmaten]

104977

05.05.2006 00:52

Strategie posledních tahů

Intelektuální vliv Spinozy...

Vodník 62.?.?.?

...zas (tehdy) tak dalekosáhlý nebyl. Šlo především o přínos díky jejich obchodní zručnosti a - last but not least - jejich PENĚZŮM!!!

105068

06.05.2006 01:10

Politika a katolíci

RE: Nevím, jak je tomu v Čechách...

Vodník 62.?.?.?

>>Zde např. CDA (hlavní "křesťanská" středopravicová
>partaj) podpořila v parlamentě návrh zákona, aby návštěva
>bordelu byla odepisovatelná z daní.

>Proboha živého, na základě čeho??? [překvapení]

Nevím, co myslí pan Táborský tím, že se za jednu věc nemá platit daň dvakrát, podle mě ji návštěvník bordelu platí jen jednou. Ve skutečnosti jde u tohohle odepisování z daní o podporu podnikání. Lidi si odepisují z daní "na podnik" úplně všechno, v rámci "obchodních kontaktů" všelijaké recepce, koncerty (pamatuji, že místo u stolu v první řadě na Franka Sinatru stálo 5000 guldenů), nu a liberálové nebo kdo tam chtěl - v rámci rozkvětu podnikatelských vztahů - procpat i tu návštěvu v bordelu. Logické: chcete svého obchodního partnera pobavit a před podpisem smlouvy vstřícně naladit? Vemte ho do bordelu!!

105129

06.05.2006 01:12

Další Zündelův dopis z vězení

Počkat, počkat, pane kemo,

Vodník 62.?.?.?

já jsem to ale pochopil tak, že Zündelovi právě žádné hajlování nedokázali (to by se ho zastávaly opravdu jen holé lebky) a přesto ho zatkli, deportovali a pochybným způsobem soudí.

105130

06.05.2006 11:40

Politika a katolíci

RE: Nevím, jak je tomu v Čechách...

Vodník 62.?.?.?

>Zdá se, že Holandsko je evropským průkopníkem ve
>zdegenerovanosti.
Holandsko je evropským průkopníkem na všech frontách už minimálně 400 let. Dnes, ve zdegenerovanosti, pochopitelně není výjimkou.

>Jak dlouho si tohle ženy všechno ještě nechají líbit?
[zmaten] Proč ženy?

>Mají
>v úmyslu mocní tohoto světa rozbít rodinu tím způsobem, že
>nakonec vzniknou vztahy- osamělé ženy s jedním dítětem a
>jejich několik platících milenců?
Ano, mají. A daří se jim to znamenitě! Konkrétně v Čechách se prý (i vdané) ženy netají s tím, že ideální muž neexistuje a tak jich - vedle svého manžela - mají ještě pár na jiné věci.

>Mám dojem, že k tomuhle
>modelu život v Evropě spěje.
Ten dojem je IMHO naprosto správný. Rodina je skoro rozložená. Dříve bývala "základem státu", základní ekonomickou jednotkou a i mravně zodpovědným způsobem prokreace. Dnes odpadají důvody ekonomické (svobodná matka přežije; je-li chytrá, dokonce snadno přežije), mravní už víceméně odpadly.

105152

06.05.2006 11:53

Další Zündelův dopis z vězení

Vynikající odkaz!

Vodník 62.?.?.?

Nepochybuji o tom, že tyto názory jsou v KSČM nejen menšinové, ale budou vůbec naprostou výjimkou. Zajímavá je také debata za článkem, jestli má / smí s těmoti názory učit. Osobně myslím, že ano - do okamžiku, než jí prokážou, že je implantuje dětem.

105153

06.05.2006 11:57

Proti Bushovu impériu stojí sjednoceně celá planeta

RE: Němci nám neškodili vždy, pane Zorbo,

Vodník 62.?.?.?

Jenže, Zorbo, pro (některé) Němce a Američany jsou Hitler nebo Bush zase jejich junáky. Arkán byl junákem jen pro Srby, ne pro Chorvaty. Jak Vám napsal dobře Antiseptik na diskusním fóru: Vaše vlast a Vaši junáci končí tam, kde začíná vlast a junáci někoho jiného.

105154

08.05.2006 17:39

Další cihla ve zdi

oni jsou to absolutne,bezkonkurencne nejlepsi co tam kdy bylo i co by tam byti vubec mohlo

Vodník 62.?.?.?

Nechtěl byste nám prozradit, podle čeho tak soudíte? Objemu průmyslové výroby? GNP per kapita? Nebo proto, že tam vyhráli několik válek? [zmaten]

105281

08.05.2006 23:03

Další Zündelův dopis z vězení

RE: Počkat, počkat, pane kemo,

Vodník 62.?.?.?

>No, ono "popirani holocaustu" lze do urcite miry povazovat za
>takove skryte "hajlovani".
To je samozřejmě jistý způsob, jak tyto názory apriorně odsoudit. [naštvaný]

>V pripade "popiracu" si k tomu rovnou muzete pricist
>to, ze byli uz nekolikrat nachytani na svestkach a informace,
>ktere jsou prokazatelne falesne, stejne dale opakuji...
Totéž lze říci i o táboru holokaustniků...

>Ve svetle
>techto postrehu mi nepripada nijak zvlastni, ze pokud akceptujeme
>ilegalnost hajlovani na verejnosti (jakozto otevrenou propagaci
>fasismu), logicky bychom meli akceptovat i ilegalnost popirani
>holocaustu (jakozto mirne skrytou propagaci fasismu).
To je IMHO naprosto nepřípustní zkratka. Z toho si dělá na několika fórech právem srandu nick "Leon Kreutzfeld": "Na počátku bylo slovo, na konci šest milionů".

>Holocaust je jedna z _nejlepe_ zdokumentovanych udalosti 20.
>stoleti, napr. uz jenom diky one povestne nemecke peclivosti a
>vysoke miry byrokracie...
A hleďme! Já zas opakovaně slyšel - na různé námitky popíračů - že Němci veškerou dokumentaci zničili...[velký smích]

>Co se tyce Ernesta, netroufam si ho soudit a to, jestli patri za
>mrize nebo ne, radeji necham na jinych (nedelam si zadne velke
>iluze, ale rakouskym soudum relativne duveruji).
Ernesta soudí Němci a já nevěřím ani jedněm ani druhým.

>svobodu slova povazuju za
>jednu z nejzasadnejsich a zavirani lidi za nazory neuznavam.
To je sice hezké, ale zde toto zavírání za názor obhajujete, protože zkratkovitě kladete rovnítko mezi názor a propagaci genocidální ideologie.

>Jeden postreh: vsimnete si, ze mnoho z tech, kteri prosazuji
>svobodu slova a vyznani nema dost casto problem s tim, kdyby za
>nazory/vyznani byli zavirani (nebo dokonce strileni [smích] lide z
>jinych, nejlepe opacnych taboru - napr. komuniste apod.
Propagace komunismu je propagace genocidálního režimu a ta by stejně jako propagace nacismu trestná být měla. Pokud Zündelovi toto dokážou (jednou už v tom selhali) pak bude v lochu zaslouženě. S popíráním holokaustu to ale nemá nic společného !

>Zvedavce
>ctu _velmi_ rad, ackoliv s nazory vetsinou autoru nesouhlasim a
>napr. teoriim zidovskeho spiknuti neverim.)
I já čtu Zvědavce velmi rád a teoriím židovského spiknutí rovněž nevěřím.

105297

09.05.2006 00:58

Další cihla ve zdi

RE: Jak to vidí nezávislý člověk

Vodník 62.?.?.?

Vaše sympatie je Vaše věc a o Vaší "nezávislosti" teď nemíním vést debaty, i když nevím, jak jste přišel na to, že "Israel nikdy nebude dělat bombové útoky na západní svět".

V tomto okamžiku bych Vás jen rád upozornil na to, že si pletete palestinské atentátníky, kteří bojují výhradně proti Israeli, s fanatickými hovady, která bojují proti celému západnímu světu a jen výjimečně pocházejí z Palestiny. I těmto hovadům je ovšem záminkou nespravedlivý a zaujatý postoj Západu v otázce israelsko-palestinského konfliktu.

105304

09.05.2006 14:15

Další cihla ve zdi

Souhlas s misu:

Vodník 62.?.?.?

Dan už to má jasný a po prvním pokusu o polemiku vidím, že pokračování v ní je ztrátou času...

105365

09.05.2006 21:23

Proti Bushovu impériu stojí sjednoceně celá planeta

Pane Zorbo,

Vodník 62.?.?.?

>To že někdo považuje někoho za hrdinu ale ještě
>neznamená že ten člověk je skutečně dobrý.
Moje řeč. Např. Sládek nebo Žirinovskij.

>Zatímco Arkan a lidé jako on jen bránili svoji vlast a proto
>jsou podle mne skutečně pozitivními a dobrými lidmi.
Arkán, než byl vlasteneckým junákem, tak seděl řadu let ve Švédsku a tady v Holandsku za čistě kriminální delikty. Z obou vězení Váš junák uprchl a teprve v 90. letech se dal na vlastenectví.

105410

12.05.2006 23:34

Belgické kostely se mění na ubytovny pro imigranty

Myslím, že nemáte pravdu, Honzo.

Vodník 62.?.?.?

Nebyl bych proti poskytnout ubohým lidem (dočasně) asyl v kostele. Jenže za té podmínky, že ti lidé uznají, že jim šlo o život/existenci a že se podle toho budou chovat. Např. v kostele jsou HOSTY a nebudou zakrývat NAŠE svaté obrazy aniž se budou chovat agresivně k novinářům, dávat televisi na oltář a vyvěšovat na průčelí chrámu(!) jméno Alláhovo. Ty kostely jsou znesvěceny a já být Ratzingerem, okamžitě povolám belgické biskupy na kobereček, aby tam zavedli pořádek, kostely znova vysvětili, a holotu, která si neváží poskytnutého asylu, bez prodlení vyhodili na ulici.

105707

13.05.2006 17:36

Belgické kostely se mění na ubytovny pro imigranty

RE: Myslím, že nemáte pravdu, Honzo.

Vodník 62.?.?.?

>vysledny efekt teto "pomoci" bude to ze se odehraje verejny medii
>dostatcne publikovany stret mezi katoliky a muslimy kde katolicka
>cirkev vyhani "ubohe" uprchliky ze svych kostelu a nici jejich
>symboly...
Přesně tak!

>Nevim ktery strateg zorganizoval toto, ale pokud je katolik tak
>je to nejvetsi blbec ktery kdy zil, a pokud na strane druhe tak
>nejvetsi genius.
Jsem si jist, že to byl někdo "na druhé straně", byť podle všeho v řadách římskokatolické církve, vlk v rouše beránčím. Jsem přesvědčen, že media nezveřejní ty otřesné obrázky z interiérů desakralisovaných kostelů, které by, věřím, zavřeli hubu mnoha potenciálním kritikům v řadách muslimstva.

105742

16.05.2006 23:56

Postřehy našich amerických krajanů

Nashvolle ma tuhle 'prohibici' uz od nepameti. Nevinte z toho Bushe

Vodník 62.?.?.?

Přesně tak. V USA je spousta věcí pro mě zcela nepochopitelných a směšných, za které Bush nemůže a moje averse vůči této zemi není způsobena tímto šimpansoidem. Ale jestli se tam komu líbí, ať mu slouží! Na druhou stranu na Bushe a na vliv jeho vlády na život tam začali remcat i zapřisáhlí američtí nadšenci...

106081

17.05.2006 21:09

Belgické kostely se mění na ubytovny pro imigranty

RE: Hrůza

Vodník 62.?.?.?

Žiju tu 24 let a vyjádřím se stručně: ten článek je velice neseriosní. Neříkám vylhaný od A až do Z, ale obraz Holandska, který z něj povstane, je mně celkem neznámý.

106233

17.05.2006 23:19

Belgické kostely se mění na ubytovny pro imigranty

RE: Hrůza

Vodník 62.?.?.?

Já myslím, že by se ten článek mohl zdát pravdivým nějakému ušatému Rusáčkovi zpoza Uralu, který se poprvé dostal mimo rodné město (někdo takový se zdá být autorem toho článku) - proto nechci apriori napsat, že je to obraz nepravdivý. Je to obraz neznámý, jak mně tak i mým ruským pravoslavným přátelům, kteří tu už nějaký pátek žijí.

Chelemendik je, zdá se, číslo i pro prop.sk! [velký smích]

106238

18.05.2006 14:57

Miliardová databáze

RE: Držení zbraně...

Vodník 62.?.?.?

O.k., ale mě by to zajímalo rovněž: z jakého "principu" jste si pořídil (v Česku, předpokládám) zbraň?

106293

18.05.2006 15:03

Přeje si EU a/nebo USA občanskou válku v Palestině?

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

Vodník 62.?.?.?

>Souhlasím že Abbas je palestínský
>Hácha, vždy jsem ho tak viděl. V podstatě jakýkoliv
>palestýnský politik kterého USA uzná hodna debaty určitě
>novodobý Hácha bude.
Jestli ale náhodou Háchovi nekřivdíte... [zmaten]

106294

20.05.2006 09:13

OBSE v „kritickém bodě v boji proti antisemitismu“

RE: 60 let po válce

Vodník 62.?.?.?

Myslím, že to Bovary popsala celkem uspokojivě. Snad jen by bylo lze upřesnit, že "antisemitismus" je špatný termín vždy, i tehdy, jedná-li se o odpor k Židům; opravdových antisemitů, tj. těch, co nesnáší Židy, Araby, Armény(?) atd., bude jako šafránu.

Pomíjím tu skutečnost, že když nemáte rád Francouze, Rusy nebo Němce, bere se to jako cosi sice hloupého, ale běžného a někdy i pochopitelného. Pokud nemáte rád Židy, je to něco nepřirozeně zrůdného a rasistického. Je komické sledovat, jakým způsobem se někteří zarputilí sionisté vyjadřují o Rusech nebo Němcích; kdyby někdo tak mluvil o Židech, zažalovali by ho.

106485

20.05.2006 11:10

OBSE v „kritickém bodě v boji proti antisemitismu“

RE: 60 let po válce

Vodník 62.?.?.?

Já myslím, že nejperfidnější na tom je ta insinuace rasismu. Nikdo Tě neobviní z "rasového" antigermanismu či antislavismu proto, že nemáš v oblibě Němce, resp. Rusy. To se smí. Nemít v oblibě Židy se sice smí taky, ale člověk se tak automaticky stává podezřelým ze skrytého rasismu.

No a pokud se rasismus podsouvá striktně politickému názoru, jako to dělá Pavlát & spol. antisionistům, to už je úplně odpudivé (Pssst! To je mezi námi! Židé přeci nedělají nic odpudivého, to může říct jen rasista! [mrknutí jedním okem] )

106491

21.05.2006 22:59

Hugo Chavez varuje USA

RE: Latinská Amerika kráčí nalevo

Vodník 62.?.?.?

To je sice pekná charakteristika, google, ale obávam sa, že Adapa má právdu v tom ohľade, že akékoľvek pokusy o ľudský, socialistický systém skončili v oveľa horšom průsere. Kapitalismus má sice potenciálnych sériových vrahov v čele podnikov, ale socialismus mal plné gulagy a hnijúcu ekonómiu.

106603

22.05.2006 12:40

Hugo Chavez varuje USA

RE: Latinská Amerika kráčí nalevo

Vodník 62.?.?.?

>koncentracne tabory boli vymyslene v kapitalizme, ak sa nemylim
>V.Britania.
>Guantanamo ti nevravi nic? bez obvinenia, bez prava na proces,
>bez pravnika.
Áno. Koľko v nich sedelo ľudí, koľko ich sedí na Guantanamo? Gulagy sú (nie iba pre mňa) jednou zo základných charakteristík diktatury sovietského typu, nazývané nesprávne komunismus. Charakteristikou kapitalismu je hltavosť, sobectvo (ale aj pracovitosť a zodpovednosť), mafiánstvo a kolonialismus; nie Guantanamo.

>ani jeden juhoamericky stat, napriek najliberalnejsiemu
>kapitalizmu, aky si vies predstavit, nemal vyssiu zivotnu uroven,
>ako byv. CSSR.
>otroctvo v Brazilii je dnes bezny jav. a k tomu 250 000 000 000$
>dlhu.
>pracujuce deti v Indii, Pakistane-to je kapitalizmus a ludia ako
>Adapa, potom zarabaju na kobercoch odtial a nadavaju na
>"nerobkov".
To sú zeme Tretieho sveta, to nie je žiaden ozajstný kapitalismus, alebo možno v zárodkoch, ako existoval v Európe 19. storočia. Ale možno je to pre Teba ten ozajstný kapitalismus.

>Turecko nedokazalo za 60 rokov kapitalizmu, ani zdaleka dosiahnut
>uroven kommunistickeho Ceskoslovenska a to maju takmer najkrajsie
>more a plaze na svete.
Ale tie pláže a to more začína okolitý svet využívať až posledných povedzme 20 rokov. Grécko na tom bolo obdobne.

>zhnita ekonomika, o tom by sa dalo polemizovat.
>je dnesna ekonomika, zalozena na holicoch (70% BSP usa tvoria
>sluzby) a tlaceni penazi menej zhnita, len preto, ze sa leskne a
>produkuje pekne obaly?
To neviem, ale o tej komunistickej sa to dá teraz ex post povedať stopercentne.

>ked vidim, co sa deje napr. v tom superkapitalizme, pod vedenim
>polocigana Curindu, s dochodcami na Slovensku, tak ma moja dobra
>situacia vobec nedokaze potesit.
Tá zem s kapitalismom začína, po 40 rokoch bolševického hospodárstva. Tak sa to pochopitelne trocha ponáša na ten Tretí svet. Ale vieš lepšú cestu? Ja sa v ekonomike nevyznám, ale tú bolševickú devastáciu zaplatia tieto generácie, tak ako tak... [pláč]

>a co povies na 700 000 000€ podpory nemeckej vlady pre rabinsku
>skolu v Nemecku, pri sucasnom krateni socialnych programov z
>dovodu nedostatku penazi.
Německo je zvláštny prípad. To dáva Israelu aj ponorky zadarmo...[mrknutí jedním okem]

>skutocne, zlaty kapitalizmus
To som nikde nepovedal a myslím si všetko iba nie to. Ale v kapitalisme pri troška skromnosti máš možnosť sa "zašiť" - zarobíš si na chlieb a na rekreáciú (tri autá a milenky majú iba nešťastníci) a systém Ti dá pokoj, aspoň zatial... Za bolševika si musel chodiť na manifestácie a k volbám, systém Ti nedal pokoj, ale nutil ťa k vyjadrovaní súhlasu, tak či onak. A to nehovorím o zakázaných knihách, muzike, kumštu apod.

106662

22.05.2006 23:05

Hugo Chavez varuje USA

Ad google I

Vodník 62.?.?.?

>Guantanamo je sucasnym synonymom najkapitalistickejsieho
>kapitalizmu na svete.
Guantanamo je kurz und gut synonymom USA, nie kapitalizmu.

>>To sú zeme Tretieho sveta, to nie je žiaden ozajstný
>>kapitalismus
>slaby argument. co ma pojem zem Tretieho sveta spolocne s
>kapitalizmom.
Prečo slabý? Práve, že ten "kapitalizmus" v zemi Tretieho sveta nie je žiaden kapitalizmus. Slabý argument je potom argumentovať proti kapitalizmu situáciou v treťosvetových zemiach.

>kapitalizmus je system, vdaka ktoremu by sa mohla (a podla ucenia
>osvietenych neoliberalistov aj musela) kazda zem Druheho sveta
>stat zemou Prveho sveta.
Neodbočuj. Čo plkajú neolibaralisti nie je skutočnosť. Skutočnosť je taká, že zeme Druhého sveta nastúpili cestu k "prvosvetovosti" takmer v pozícii zemí Tretieho sveta, iba s rozvinutou infraštruktúrou, ale celkom bez kapitálu - tá troška, čo by bola bývala k dispozícii, bola rozkradnutá tunelármi.

>v realite, ale bohuzial ich prave kapitalizmus, degraduje na zeme
>Piateho sveta
Ako v čom. V medziľudskej morálke určitě. Nie v hladu, chorobách a vojne.

>ani Cesko ani Slovensko, nedosiahlo dodnes,
>v typicky kapitalistickych ukazovateloch, ani zdaleka uroven z
>roku 1989
Čo sú tie "typicky kapitalistické ukazatele"? Máš odkaz? Ostatně, ja vidím, že väčšine ľudí, sa naozaj darí lepšie, väčšina môže vycestovať, tí, ktorí si pohoršili, sú naozaj v menšine, aspoň v Čechách. Pozor, to vravím, akokoľvek nie som žiadny apologeta kapitalizmu (na Psu apod. som za bolševika [mrknutí jedním okem] ), ale nesúhlasím s tým, že teraz existuje na svete lepšia alternatíva.

>dokazali sme dosiahnut len vyssie znecistenie ovzdusia a
>prirody.
Neviem ako na Slovensku, ale v Čechách sa v tomto ohľadu situácia zlepšila: deti nechodia do školy s náhubkami, v Prahe sa topí plynom namiesto uhlia a voda z vodovodu sa dá piť.

>>Ja sa v ekonomike nevyznám, ale tú bolševickú devastáciu
>zaplatia tieto
>>generácie, tak ako tak.

>musim ti dat za pravdu, fakt sa asi v tom nevyznas.
(zbytočne nafučená poznámka) Nie asi. Určite. Preto sa nehádam o ekonomike, iba o jej neekonomických aspektoch, napríklad znečištenie prírody atd. a v tom kecáš.

106728

22.05.2006 23:07

Hugo Chavez varuje USA

Ad google II

Vodník 62.?.?.?

>ja si osobne myslim, ze väcsia devastacia, ako sa udiala napr.
>na Slovensku za poslednych 17 rokov, ani byt nemoze. jeden cely
>narod zostal zdevastovany a predany do otroctva globalnym
>kapitalistom, len ti to zatial nedochadza.
Opäť zbytočne nafučený obrat lebo nevieš, čo mi dochádza a čo nie. Kroť sa trocha, ja na teba tiež neútočím. Takto sa rozprávaj s magnusom maximom, ktorý sa po internete zahráža, že mi dá po papuli, až ma stretne. V otroctve globálnych kapitalistov sme boli aj pred tým, iba s tým medzičlánkom bolševických mocipánov, ktorí nás vykorisťovali navyše, a okrem toho devastovali duchovne a morálne. To, pravda, robí aj tento systém, ale nie nasilu a ak sa chceš zaoberať napríklad duchovnou vedou, nie si za to perzekvovaný.

>a ty si myslis, ze Holandsko nie?
Nie.

>preco maju zidia europsku centralu mossadu na letisku v
>Amsterdame, kde nema prava ziaden Holandan ani pachnut? letisko
>Schiphol v budove "El Al".
>co bolo s izraelskym Boeing-om 747-200 letove cislo LY 1862,
>ktory sa nakladom chemickych zbrani, konkretne 240 kilogrammov
>chemikalie DMMP, potrebnej na vyrobu nervoveho plynu Sarin,
>zrutil 4-teho oktobra 1992 na sidlisko Amsterdam-Bijlmermeer.
>umrelo 93 ludi, spalilo sa 233 bytov.kolko obeti zostalo dodnes
>odskodnenych?
>holandska vlada vyvinula heroicke usilie, aby sa ziadne
>vysetrovanie nekonalo, ministerka dopravy Hanja Maij-Weggen
>vyhlasila lapidarne: "masina viezla len kvety a parfemy."
To je všetko právda (okrem toho DMMP, to neviem, odkial to máš? Máš odkaz? Tu sa zatial ani neoficiálne nič nepotvrdilo, iba že tam bolo voľáke tajné svinstvo). Holandsko je v Európe "najlepší priatel Israela" - možno preto mu nemusí dávať ponorky zadarmo. [chechtot]

>>v kapitalisme máš možnosť sa "zašiť"
>>systém Ti dá pokoj
>to vykladaj Irvingovi
No Irving sa práve že nezašil...[mrknutí jedním okem]

>za bolsevika som nechodil na pro-manifestacie,
>nevolil som, nebol v SZM, otec ani mama neboli kommunisti a
>vsetci sme sa nadherne zasivali, pocuvali "zakazanu" hudbu,
>citali "zakazanu" literaturu
Tak to ste mali kliku. Ja poznám veľa kľudí, ktorým sa to vymstilo. A tej "zakázanej literatury" bolo navzdory pilnému pašovaniu ako šafránu oproti výberu, ktorý mám teraz.

106729

22.05.2006 23:15

Opravdu se blíží volby?

Je úplně jedno, koho kdo bude volit,

Vodník 62.?.?.?

jako je úplně jedno, kdo vyhraje. To bude mít vliv tak leda na drobné detaily v chodu domácí politiky. Jak se bude vládnout v příštích (minimálně) čtyřech letech, je už rozhodnuto a nalinkováno, voličům bylo uděleno pouze privilegium rozhodnout o tom, která parta zločinců tento plán bude realisovat.

106730

23.05.2006 14:26

Hugo Chavez varuje USA

RE: Ad google II

Vodník 62.?.?.?

>pri tvojom svojvolnom urcovani, co je kapitalizmus a co nie, mi
>pripada mi a nechcem ta skutocne provokovat, ze ty si zamienas
>zapadnu civilizaciu s kapitalizmom. a vtedy, to je celkom ina
>diskusia.
Tak zadefinuj ty. Ja som tým naozaj myslel ten "vyspelý kapitalizmus" v Záp. Európe, Kanade, Austrálii, Japonsku a - čiastočne - aj v USA. Západná civilizácia je samozrejme niečo iného, do tej nepatrí Japonsko, ale zato - čiastočne - nekapitalistické Belorusko. Tie zeme Tretieho sveta majú akýsi postkoloniálny banánorepublikový systém, nevidím naozaj veľa spoločných bodov s kapitalizmom. Ak je "kapitalizmus" takto vnútorne diferenciovaný, tak sa tomu slovu vyprazdňuje význam.

>Juzna Amerika je kapitalizmus pur, Turecko detto, Afrika tiez, az
>na par socialistickych vynimiek.
Viz vyše.

>vezmime si Juznu Afriku. kym vladol apartheid bol to
>kapitalizmus, ked pominul apartheid, co tam je za system?
>chaotizmus?
Neviem, ako to tam teraz je. Stojí to vraj za prd, to je fakt.

>alebo Zimbabwe? kym tam vladli bieli, bola to ukazka uspesneho
>kapitalizmu, ked prebral moc Mugabe, je to podla tvojho sposobu
>klasifikacie krajina tretieho sveta?
Áno.

Ďakujem za grafy. To sú tie typicky kapitalistické ukazatele? To ale nie je nič prekvapivého. Socialistický štát veľkoryso dotoval vedecký výzkum, kulturu a iné ztrátové, nezarábačné odvetvia, teraz na to nie sú prachy. Ale vo svete (v kapitalizme) nie sú tieto odvetvia tak dotované, ako to robil socialistický štát - na úkor [ako je to po slovensky?] budúcnosti.

>co sa tyka "kvietkov" na palube izraelskeho 747, archiv
>Sueddeutsche Zeitung
Dík! Ja zastávam názor, že tí papaláši, ktorí bez odporu poslúchli Israel a pomáhali zahladit stopy, ohrozili zdraví a životy vlastných občanov v záujmu iného štátu a sú viní zločinom velezrady. Bežným trestom na tento zločin bol špagát! Cez to DMMP som si našel aj holandské linky a podla týchto linkov ani nie je isté, zda to spalovanie DMMP je škodlivé; ak nie je, bolo tam eště aj iné svinstvo, ktoré poškodilo zdravie desiatkám až stovkám ľudí.

>>No Irving sa práve že nezašil.
>kde tam vidis rozdiel, proti kommunizmu?
Keby Irving sedel na riti, nedošiel by úhony. V komunisme sedet na riti a nejasať s ľudom už bolo podozrivé. Ani ja som nevolil a nechodil na sprievody (v Prahe sa to stratilo), ale poznám takých, ktorí na to doplatili.

>Povolebné Slovensko...
Aj v Čechách je veľa takých, aj keď menej ako na Slovensku. Tí vychádzajú z toho, že vtedy mali guláš a pivo za 1,70 Kčs, ostatné veci ich nezaujímajú.

(obávam sa, že prvú čiasť mi to zožralo)

106811

13.06.2006 14:57

Masakr sionistů přivádí Izrael do stále větší izolace

RE: Najděte si odkaz na Debce

Vodník 62.?.?.?

>Židovská = automaticky lživá?
Ale vůbec ne! Ale podle toho, co jsem viděl, mám z toho pocit oficiální israelské propagandy, které nevěřím ani nos mezi vočima. Já považuju takový http://www.haaretz.com za poměrně objektivní a spolehlivý zdroj.

>Pak pro mě by mohlo platit
>protiisraelská = lživá, případně fašisticko-nacistická.
Pro Vás? Vy jste Žid? Nebo sionista? Ono to totiž bohužel pro řadu sionistů, Židů či Nežidů, stoprocentně platí.

>Ale není to až příliš primitivní pohled?
Samozřejmě, že je.

108079

13.06.2006 15:02

Masakr sionistů přivádí Izrael do stále větší izolace

RE: Najděte si odkaz na Debce

Vodník 62.?.?.?

>Věřit se jistě nedá nikomu, ale pro některý platí,
>že se věří tomu, co se jim víc hodí. Jako v případě 911,
>kdy mnozí raději věří, že fysikální zákony a zákon
>pravděpodobnosti prostě ten den neplatily, děli se holt
>zázraky.
[chechtot] [chechtot] [chechtot] Přesně tak!

Jinak co o události říká poměrně spolehlivý židovský zdroj:
http://www.haaretz.com/hasen/spages/726378.html

108080

13.06.2006 23:13

Masakr sionistů přivádí Izrael do stále větší izolace

RE: predposrany Zvedavec a Češi

Vodník 62.?.?.?

>Ja si myslim, ze mezi nejlepsi vojaky teto planety patri jini. V
>elitni skupine bych videl Brity, Americany, Francouze, Nemce,
>Rusy, Japonce a treba sikhy v britskych sluzbach.
O sikzích nevím moc. Němci, Rusové, Japonci o.k. Britové? Hm. Ale jak jste přišel na ty Francouze a Američany? [překvapení] Já se o vojáctví vůbec nezajímám, takže můžete mít pravdu. Mimochodem, někde jsem četl, že momentálně nejlepší vojáci na světě jsou Turci.

> My Cesi valcime neradi, ale umime to.
Nějak jsme od těch legií neměli - až na výjimky - možnost to dokázat. Za sebe tvrdím, že to vůbec, ale vůbec neumím!...

108121

14.06.2006 20:11

Distancuji se od hackování Nezvědavce

Pane Stwora,

Vodník 62.?.?.?

že byste to byl Vy, to mě nenapadlo ani na vteřinu a myslím, že Vás z toho nebude podezřívat ani Leho. Nevím, zda anglický text a arabština mají zakrýt stopy nebo ukazují nějakým směrem. Ale jak jsem napsal na foru: hackování, najmě ze zlomyslnosti, považuji za zcela amorální demonstraci vlastní nedospělosti.

108196

17.06.2006 11:53

Britský admirál varuje

Dobrá odpověď, Vláďo!

Vodník 62.?.?.?

A nebo myslí pan Belveder tím "nepřátelským elementem" element židovský?... [zmaten] [mrknutí jedním okem]

108349

27.06.2006 08:10

IQ test Romana Jocha

Díky, Tome.

Vodník 62.?.?.?

Kema "nečetl pozorně"...[mrknutí jedním okem]

Roman Joch je naprostý zaprodanec neoconů a tzv. "mezinárodního společenství". Je to dnešní Kojzar se vším všudy, snad jen s tím, že Kojzar tomu, co říkal, snad sám nevěřil (to nešlo), zatímco pan Joch tomu věří.

109054

27.06.2006 14:12

IQ test Romana Jocha

RE: Díky, Tome.

Vodník 62.?.?.?

V žádném případě! To je konjukturalista v plném rozjezdu, věřím, že pokud to takhle půjde se světem dál, má před sebou skvostnou celoživotní kariéru. Ale běda, pokud by zvítězil rozum, to by mohl pan Joch jít psát leda do Mateřídoušky.

109106

27.06.2006 17:36

IQ test Romana Jocha

RE: Pana Jocha jsem zažil osobně...

Vodník 62.?.?.?

>pod tím článkem je i
>diskuse kde většina lidí Jochovi oponuje
No tak to je vcelku přirozené, neboť, jak tam píše jistý Adam, Joch se asi definitivně zbláznil. Nakonec ta jeho poslední reakce na ty předcházející příspěvky prozrazuje, že mu zcela definitivně šplouchá na maják: "Co však mí kritici? ... zakrývají si před argumenty oči, uši i mysl, podle principu »nevidím zlo, neslyším zlo, nemyslím na zlo«, jež na nás může přijít" "Ahmadinežád je velkorysý - možná by nepožadoval zplynování Židů, možná by mu jen stačila jejich segregace a povinnost nosit žlutou hvězdu," "Židé JSOU v Íránu po roce 1979 PERSEKUOVÁNI" (víte někdo jak?)

109120

29.06.2006 19:08

Izrael znovu okupuje

Pane Arkane

Vodník 62.?.?.?

Kdysi jsem z nějakého Vašeho příspěvku nabyl dojmu, že jste rozumný a umírněný sionista.

>Izraelská armáda je, bohužel, držena na velice krátké
>šňůře díky E. Omertovi, který nemá odvahu udeřit a jednou
>provždy vyříznout ten palestinský "vřed".
Pokud si zas neděláte srandu, jako se svým členstvím v KSČ, musím říct, že po přečtení tohoto Vašeho výroku jsem svůj názor změnil. Termín "židovský vřed" jako reakce na tenhle Váš komentář byl editorem zcensurován, Vám stejně hnusné vyjádření o Arabech prochází... [naštvaný]

109465

03.07.2006 14:32

Internetový volební systém I.

Já bych především zrušil všeobecné volební právo.

Vodník 62.?.?.?

Právě internetu by se dalo využít k rozeslání dotazníku, jehož správné vyplnění by poskytlo občanovi právo jít volit. Otázky by mělý být triviální a měly by ukázat, že občan 1) ví, jaká jsou items a 2) jak se k nim ta neb ona partaj staví. I v rozvinuté demokracii, jako je např. Holandsko, totiž ohromná massa voličů volí automaticky po léta stejně, mnohdy proto, že "u nás v rodině jsme vždycky volili" to neb ono. A měla by být rozhodně možnost "protestního hlasu", tj. jako zdejší "blanco", které znamená "nevolím nikoho, jste všichni jedna mizerná svoloč".

109731

03.07.2006 18:06

Internetový volební systém I.

RE: Já bych především zrušil všeobecné volební právo.

Vodník 62.?.?.?

S Andy se hádám s železnou pravidelností. Dřív jsem si jí docela vážil, ale od té doby, co tato fanatická sionistka o mně šíří nepravdy a polopravdy, dávám jí co proto.

K tomu volení: já bych rozhodně volit OSOBNOST nedoporučoval. Protože je vždy nebezpečí, že nějaký charismatický parchant zblbne massy (a neuražte se, ale jsou to zejména ženy, kterým toto nebezpečí hrozí na prvním místě). Ona ta partaj je určitým způsobem ochranou proti těmhletěm "osobnostem". Ale navrhvoval bych rozbít partajní volební programy a hlasovat podle těch items. Např. školství nejlépe obhospodaří partaj A, obranu bych svěřil partaji B, zemědělství partaji C a průmysl zase A atd. Tak člověk není nucen volit celou partaj, když s řadou bodů v jejím programu zásadně nesouhlasí (je jen málo těch, kterým nějaká partaj vyhovuje tak, jak je, v úhrnu)

109743

05.07.2006 13:57

Dobytý Karlštejn

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

Vodník 212.?.?.?

Nekde to preci jen zkouseji:
http://www.prop.sk/ortodoxna_verejnost.html

109856

06.07.2006 01:07

Dobytý Karlštejn

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

Vodník 62.?.?.?

>normální slušní lidi, byť jich
>je do počtu nejvíc
Je otázkou, co myslíte těmi "normálními slušnými lidmi". Ale jestli to co já, tak jich rozhodně není většina, pročež bych je asi nenazval "normálními". Já sám se mezi ně počítat nemohu, i když jim velmi fandím...


>v novověku určuje morálku jako vždy a opět
>„moneykracie“, pro níž bude opět nejvýhodnější, aby 90
>procent obyvatelstva byli nesvéprávní atomizovaní otroci bez
>rodin, které v případě potřeby budou moci kdykoliv
>zlikvidovat, aniž si toho v okolí vůbec někdo všimne.
Souhlas. Naprostý.

>P.S.: Koukám, že dneska máte jinou IP adresu. Již jsem si
>zvykla na tu Vaši 62...
To píšu sporadicky z práce - tam taky nemám diakritiku.

109895

10.07.2006 23:38

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Milý Sodku,

Vodník 62.?.?.?

>Princip kolektivni viny je hnus, ale nevinna mensina bohuzel
>casto trpi za blbost vetsiny. Tak jako blbost svych spoluobcanu
>odesrali ti Nemci kteri nevolili pro Hitlera, tak ted trpi ti
>palestinsti Arabove, kteri nevolili teroristicky Hamas.
Špatně kemo: Palestinci trpí už 60 let za holokaust, se kterým neměli nic společného (i pokud opravdu existoval, dodali by popírači). Hamas není toho příčinou, ale naopak důsledkem. Židé měli dost času na to najít nějaký modus vivendi, ale posrali to na celé čáře, takže se udržují jen díky západní (najmě americké) podpoře, brutalitě a atomové hrozbě. Tento stav je neudržitelný a dny Israele jsou sečteny. I pokud se udrží ze cenu nukleární genocidy desítek milionů Arabů, bude to pro něj Pyrrhovo vítězství.

Na zbytek Vám výborně odpověděl Vláďa Šodek.

110255

12.07.2006 01:01

Americká kolonie

Vážená editorko,

Vodník 62.?.?.?

několikrát jsem zde narazil na otázku, zda existuje "blicí" šmajlík. Předpokládám, že předešlý příspěvek byl krokem k uspokojení oněch hledačů, nikoli prvoplánová bezobsažná "reakce"

110312

01.08.2006 23:00

Chmurná tradice pokračuje

RE: TEKKNO opravdu ne ://///

Vodník 62.?.?.?

Vláďo, Ty jsi s náma nikdy neměl houby na Hot Springs?

112349

03.08.2006 23:23

Ano, tohle je holocaust

RE: Israel: Údajně 40000 dezertétů/-ek

Vodník 62.?.?.?

Dobře dělají! To už říkal Jiří Janeček na Psu, že zná plno Židů z Israele, kteří jsou v pohodě a proti hnusné politice své vlády protestují. Onehdá mi v telefonátu americký občan sdělil, že prý (podle jeho známých Israelců) do té poslední invase do Libanonu prý Israel žene americká neoconská junta.

112601

04.08.2006 12:38

Ano, tohle je holocaust

RE: Israel: Údajně 40000 dezertétů/-ek

Vodník 62.?.?.?

>Jak ale tohle vysvětlit někomu kdo řekne já proti Židům nic
>nemám ale nejlepší by bylo kdyby všichni odešli do Israele?
Who knows, - třeba by bylo lepší, kdyby všichni odešli z Israele. [mrknutí jedním okem]

112649

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 28 čtenářů částkou 8 386 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policii08.04.20 17:36 Česká republika 1

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 1

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 4

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 4

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Měnové kurzy

USD
25,01 Kč
Euro
27,16 Kč
Libra
30,78 Kč
Kanadský dolar
17,80 Kč
Australský dolar
15,32 Kč
Švýcarský frank
25,72 Kč
100 japonských jenů
22,97 Kč
Čínský juan
3,55 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,25 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 236,95 Kč
1 unce stříbra
374,83 Kč
Bitcoin
184 181,26 Kč

Poslední aktualizace: 8.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 744 401