Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Vodník

Nalezeno 1066 příspěveků, 57 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

03.05.2005 01:25

Kdo vězní novináře v Iráku?

RE: Clanek snuska blabolu a nakonec nam Petr lze

Vodník 82.?.?.?

Obávám se, pane leho, že tohle neokecáte! Na místo, na kterém byla Sgrenová zastřelena, se dalo dostat jen přes řadu kontrol, takže i za toho absurdního předpokladu, že tato hlídka nebyla ve styku s hlídkami před ní, lze střelbu na vozidlo v relativně zcela bezpečné zóně dost těžko obhájit nějakou "osobní iniciativou" dotyčných vojclů. Prostě Amíci něco posrali, jsou v rejži a mě by moc zajímalo, čím budou muset Berlusconnimu a Sgrenové pohrozit, aby nevyzradili, o co tu skutečně šlo.

51280

03.05.2005 23:59

Kdo vězní novináře v Iráku?

RE: Clanek snuska blabolu a nakonec nam Petr lze

Vodník 82.?.?.?

Pane leho,

jižní Itálie přeci jen není válečná zóna v Iráku.

51459

04.05.2005 00:08

Kdo vězní novináře v Iráku?

RE: Kdo vězní novináře v Iráku?

Vodník 82.?.?.?

Alžběto,

já nic nenamítám proti Vaší tezi o kolaboraci 15 miliónů Čechů a Slováků (no, bylo jich max. 14 a půl miliónu, ale na tom nesejde). Můj point je v tom, že v letech 1968-1970 (možná 1971) si většina lidí přála změnu, leč když se stranické špičky, za podpory naivního národa, o cosi takového pokusily, byl ten pokus v zárodku udušen spřátelenými tanky; mj. taky proto se na Čechoslovácích dalo pak štípat dříví. V r.1989 toto naprosto nehrozilo a jen proto k té změně mohlo dojít.

51461

07.05.2005 18:55

Je důvod být pyšný na české vojáky v Afghánistánu?

RE: Je důvod být pyšný na české vojáky v Afghánistánu?

Vodník 82.?.?.?

>Asi vás to překvapí ale existují muslimské země kde :
>nemají diktaturu, nevadí jim šáríja, mají kina a
>dokonce tam smí i promítat filmy, poslouchají hudbu z
>celého světa, mají restaurace , diskotéky plné lidí
>(muslimů), ženy na veřejnosti chodí oblékané velmi
>kvalitně, hezky a draze , nemusí mít obavy, že ji
>nějaký úchyl na ulici přepadne nebo bude obtěžovat a s
>rozhodováním o svém životě nemají problém

>
>Ktere jsou to zeme krome Turecka? ... Mozna Indonesie by
>se dala pocitat do OK zeme...
Maroko, Tunisko, Libanon, donedávna Alžírsko, brzy snad Lybie...

51942

08.05.2005 05:02

Je důvod být pyšný na české vojáky v Afghánistánu?

RE: Je důvod být pyšný na české vojáky v Afghánistánu?

Vodník 82.?.?.?

Dokud budete, pane leho, dělit lidi na "levičáky" a "pravičáky", bude Vám skutečnost stále unikat.

Připomenu Vám repliku knížete Kinského z filmu Černí baroni (v knize to, myslím, není): když mu tuším seržant Halík nadává do buržoustů, odpoví mu vznešeně: "Jsem feudál. Buržoazie je naším společným nepřítelem".

Podle Vás, pane leho, byl tedy kníže Kinský "levičák"... [oči v sloup]

51972

09.05.2005 05:30

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

Je to ovšem blbost.

Vodník 82.?.?.?

Přiznám se, že jsem byl tak naivní a doufal, že Češi - na rozdíl od západoevropanů, neznalých vlastní historie - se neomezí na posledních 100-150 let (už proto, že prokazatelně největší osobnosti našich dějin žily dávno). Výsledek mě neobyčejně zklamal. Je zajímavé, že tam figuruje poloviční Čech Karel IV a Franz Kafka, který Čechem nebyl ani trochu. Nad nominací vlastizrádce L.Svobody mi zůstává rozum stát...[překvapení]

Anketa o největšího padoucha je ještě výraznější: lidé si vyřizovali osobní účty s Klausem, Grossem a Grebeníčkem (Gustáv Husák na 10. místě opět není Čech - jako bychom neměli vlastních lumpů dost), v seznamu chybí nejen Václav Kopecký, Antonín Prchal nebo Pich-Tůma, ale i Boblig z Edelštatu, Karel z Lichtenštejna či Milota z Dědic, jejichž hanebnost měla následky dalekosáhlejší nebo jejichž osobní zvrácenost a bezcharakternost překonává i takového Gottwalda.

52066

09.05.2005 12:26

Parodie na největšího Čecha v režii České televize

RE: Je to ovšem blbost.

Vodník 82.?.?.?

Ano, tohle jsem slyšel o Čapkovi ze Sán, proto ho mezi největší padochy váhám zařadit. O Milotovi to ale slyším poprvé, doposud jsem slyšel jen verze, že to byla zrada kvůli vlastnímu prospěchu, na úkor českého krále a českého království.

Význam pro české dějiny bez ohledu na etnicitu? Hm, to by tam museli figurovat i solunští bratři nebo Marie Terezie, mezi padouchy pak nesporně Hitler, Lenin, Stalin...

Svoboda byl podle Frolíka sovětským agentem od II. světové války a v Moskvě prý ostatní delegáty tlačil k podpisu (nedotlačil pouze Kriegla, ale zato se zasloužil o jeho propuštění: prohlásil, že z Moskvy neodjede, dokud ho nepustí). Tak nebo onak - mezi největší Čechy IMHO nepatří ani náhodou.

Nominace Gotta nebo Nohavici je sama o sobě trapná, i kdyby to byli nějací zasloužilí disidenti. Nicméně v té první desítce největších Čechů je pár těch, kteří tam IMHO skutečně patří, zatímco u těch padouchů tam je na místě snad jen ten Gottwald.

52102

12.05.2005 10:40

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Vodník 82.?.?.?

Roman,

ak ste pozorne čítali Apokalypsu, viete, že prv kým zvíťazí Pán, bude na svete veľa utrpení, ľudia sa budú klaňať soche Šelmy, ktorá jim skutočne má vnútiť znamenie na čelo alebo na pravú ruku, bez ktorého si nič nekúpia. Skutočný kresťania budú utekať do pustiny lebo kto prijme znamenie Šelmy, nebude pripočítaný k Božiemu ľudu. Či je tým znamením RFID, neviem, ale všetko poukazuje na to, že sa dni tohto sveta chýlia ku koncu - či to bude desať alebo päťdesiať rokov nerozhoduje, ale už to nebude asi dlho trvať.

52408

16.05.2005 22:16

Hokejové třeštění

K tématu.

Vodník 82.?.?.?

Na Psu je dnes článek Tomáše Haase Co v Terezíně nezaznělo (http://www.neviditelnypes.cz/clanky/2005/05/43465_0_0_0.html), s rozsáhlou diskusí, v němž si autor stěžuje na paní Wallströmovou, vicepředsedkyni EK, která místo aby za II. světovou válku nadávala pouze nacistům, jak je po desetiletí dobrým zvykem, odsoudila nacionalismus jako takový.

Po přečtení toho zpravodajství z hokejových oslav - jakkoli tu radost Čechům přeji - mi její přístup připadá ještě méně mimoňský než se jeví Tomáši Haasovi.

52802

16.05.2005 22:22

Jak jsem potkal bizony

Já bych to nebral ani ze srandy!

Vodník 82.?.?.?

Co vy víte - jednoho dne se korouhev obrátí a pan Krychtálek bude pozitivně lustrován, že mu z toho veselo nebude! [pláč]

52805

17.05.2005 01:19

Hokejové třeštění

RE: K tématu.

Vodník 82.?.?.?

Neplést si vlastenectví, to tiché a uvědomělé, s hysterickými výbuchy nacionalismu luzy. Hokejové vítězoslavné orgie ("Kdo neskáče není Čech") považuji za projev toho druhého. To bylo základem těch nacistických, balkánských nebo rwandských zvěrstev, nikoli patriotismus. Zřejmě to stále potenciálně dříme v některých spodních vrstvách všech národů, popř. vyznání, které své náboženské přesvědčení berou vážně (jak to má být).

52823

20.05.2005 23:11

Hokejové třeštění

Uvědomělé vkastenectví...

Vodník 82.?.?.?

...je když má někdo rád svoji zem, svůj jazyk, místní zvyky a to dobré, co Češi sobě nebo světu dali, a to i tehdy, když prohrají v hokeji. Že se v cizině nevydává za Rumuna. Nemusí nosit na klopě vlaječku, ani vřískat "Vivat!", když se v zahraničí objeví záběry Prahy v televizi. Nehraje si na Američana, protože je to cool, ale mluví česky (s ostatními Čechy). A tak dále...

53202

23.05.2005 09:33

Pošpiněný holocaust

RE: "holocaust".....baron Prášil

Vodník 82.?.?.?

Nevím, proč by se sionisti měli znepokojovat lhaním jednoho Španěla. To snad jejich příběh nijak nezpochybňuje. Nebo se pletu?

53364

23.05.2005 13:09

Pošpiněný holocaust

RE: "holocaust".....baron Prášil

Vodník 82.?.?.?

Ptal jsem se už jednou, ale příspěvek zmizel:

Jak ohrožuje lež jednoho Španěla ten příběh sionistů?

53375

24.05.2005 13:36

Pošpiněný holocaust

RE: O.k.

Vodník 82.?.?.?

jestliže jsou na internetu desítky takových příběhů o Židech, pak je to něco jiného. Ale ten příběh jedince sám o sobě by nestačil - to je jako by někdo ze spolupráce Antonína Novotného z Gestapem chtěl vyvozovat to, že v koncentrácích nezahynuli žádní komunisté.

53460

27.05.2005 02:17

Definujme české národní zájmy

Kopíruju sebe sama ze Psa:

Vodník 82.?.?.?

"...patříme k vyspělým státům Evropy střední velikosti." [smích]))) to je teda frk!!! Vy jste mě opravdu rozveselil!! "Nejsme malá ani nevýznamná země..." - možná si to říká i nějaká lucemburská nebo lichtenštejnská národovecká partaj! [smích]))

"Národní zájem" je IMHO anachronický přežitek ze starých časů a v ústech schopných demagogů (najmě větších národů) může být ještě stále nebezpečným nástrojem k nepěkným výstřelkům. Osobně mám pocit, že národnostní státy a národy patří minulosti; vznikají nadnárodní správní celky a skutečnou moc vykonávají nadnárodní instituce průmyslové i peněžní. Národům v Evropě sebrali už i jejich měnu, nějaký čas jim ještě ponechají jejich jazyky, nicméně právě u malých národů (Česko, Holandsko) mládež řeč zapomíná, nepěstuje a mrší nejrůznějšími amerikanismy; rozšíření informatiky k tomu přispívá měrou nebývalou.

Někdy mám pocit, jako by národním zájmem některých národů bylo přestat být národem....

53637

27.05.2005 19:31

Definujme české národní zájmy

Jednooký králi,

Vodník 82.?.?.?

mně hlavně pobavilo to, jak nejsme malá bezvýznamná země atd. Z toho, co citujete:

>I přes všeobjímající bezpohlavnost a
>pseudohumanistické proklamace většiny médií jsme totiž
>stále svědky toho, jak jednotlivci, skupiny, národy a
>státy tvrdě hájí svoje zájmy na úkor ostatních.
V Evropě jsou to spíše jednotlivci a (menší) skupiny. Zejména mladší generace si - až na výjimky, které obvykle nepatří mezi sympaťáky nebo moje kamarády - na národovectví moc nepotrpí. S přílivem různých etnik z Třetího světa se bílá křesťanská Evropa národů stává definitivně minulostí

>Pro
>řadu snílků je to ošklivý svět proti kterému je
>třeba bojovat,
Ale vůbec ne! Takový nesmyslný "boj" je úplně zbytečný.

>nicméně jejich vzdor je nesmyslným bojem
>proti zákonům přírody, za jejíž součást se ve své
>naivitě nebo nadutosti zřejmě již nepovažují.
Tohle jakoby vypadlo z Mein Kampfu...[oči v sloup]

53707

27.05.2005 22:14

Definujme české národní zájmy

Pane Idealisto,:

Vodník 82.?.?.?

optiku národa, který žije isolován tisíci kilometrů oceánu od národů jiných, naprosto nelze srovnávat s optikou národů evropských. To jsou naprosté protipóly.

53736

28.05.2005 09:37

Přepište historii!

RE: Přepište historii!

Vodník 82.?.?.?

Jo Tome, já mít tolik másla na hlavě, jako ti, co platí, tak platím, ať budete bájit sebevíc, protože nic jiného než držet hubu mi nesluší. A ti ostatní, kteří k tomu jediní něco můžou říct, ti nehasí co je (zatím!) nepálí...

53770

29.05.2005 17:22

Přepište historii!

RE: Přepište historii!

Vodník 82.?.?.?

Dušane,

nejsem žádný expert na dějiny (a dějiny II. světové války už vůbec ne), ale s názorem, že příliš tvrdá a opravdu nespravedlivá versaillská smlouva měla lví podíl na Hitlerově vzestupu (a tak de facto na vzniku II. světové války), jsem se setkal už několikrát - a ne u hloupých lidí nebo neonacistů! Myšlenka pana Pedge není tady ani zdaleka tak kacířská, jak si sám myslí, a už vůbec to není ignorant, kterého se z něj snažíte dělat Vy.

53904

29.05.2005 17:24

Definujme české národní zájmy

RE: Pane Idealisto,:

Vodník 82.?.?.?

Moc tomu Vašemu příspěvku nerozumím, leda tomu, že mě posíláte na prázdniny na Havaj (když mi pošlete letenku, letím hned :lol[smích]. A máte pravdu: nesrovnáváme.

53905

29.05.2005 20:05

Přepište historii!

RE: Přepište historii!

Vodník 82.?.?.?

Ubezpečuji Vás, pane Dušane, že jsem se s tou myšlenkou nesetkal ve výcucu z Mein Kampfu, který jsem si zakoupil a přečetl v Česku asi před dvěma lety, nýbrž v diskusi se solidními historiky, kteří, opakuji, nejsou žádnými Hitlerovými pohrobky.

53931

29.05.2005 20:11

Přepište historii!

RE: Přepište historii!

Vodník 82.?.?.?

>Za hlavního viníka 1. světové války bylo označeno
>Německo a podle toho také vypadala mírová smlopuva,
>kterou bylo donuceno podepsat ve Versailles.
Ano. A za 20 let se to mazalo.

>Tvrdé podmínky
>smlouvy bezpochyby podnítily extrémistická hnutí v
>Německu. Ovšem - ta smlouva nespadla z nebe, byla to
>smlouva po válce, kterou Německo prohrálo.
Po II. světové se dostalo viníkům - Němcům - místo Versailles Marshallova plánu a aspoň tato chyba se neopakovala (jistě bylo po Druhé světové válce víc faktorů ve hře: atomovkový overkill, globální rozdělení na "tři svšty" atd.)

53933

29.05.2005 20:18

Definujme české národní zájmy

RE: Pane Idealisto,:

Vodník 82.?.?.?

On ten "národ" je lidem takovou náhražkou, když ztratí náboženské přesvědčení - ne nadarmo se národovectví rozbujelo v Evropě v 19.stol. Nic platno, v této roli - tj. místo náboženství - inspirovalo po víc než sto let kulturu a určovalo sebereflexi evropského člověka; do jisté míry tak činí pořád, ale je to čím dál míň, jak se prohlubuje evropská integrace, globalizace atd.

Zcela logicky na Havaji - tedy tam, kde je neotrávil okcidentální duch sekularizace - národovectví nemají zapotřebí.

53934

30.05.2005 11:31

Přepište historii!

RE: Přepište historii!

Vodník 82.?.?.?

>Koneckonců, smlouva z Versailles byla kritizována ještě
>dřív, než byla podepsána a i bezprostředně potom. I
>prezident Wilson se o ní vyjádřil jako o "kruté
>smlouvě".
To napište ještě jednou Dušanovi!! Ten tvrdí, že tyhle názory měl jen Adolf Hitler!

53996

30.05.2005 11:38

Definujme české národní zájmy

RE: Proc nevzit jako vzor zemi s nejstarsi demokratickou ustavou?

Vodník 82.?.?.?

Bohužel Dano, ač máte úplnou pravdu, tak takhle uvažují pokrokoví evropští politici. Jakékoli národnostní či kulturní sentimenty se staly břemenem integrace a pokroku, jsou výrazně negativně známkovány a nálepkovány, takže pokud máte ráda folklór, vystavujete se v některých kruzích podezření z fašismu atd.

Na poli kulturním to letí ještě rychleji: dnešní mládež poslouchá jen MTV, klasiku několik intelektuálních looserů a folk snad jen kluby důchodců. Film = Holywood (až na úzkou vrstvu intelektuálů). Kvete kultura těla v posilovnách a solárkách - hádejte odkud to přišlo?

Jestliže se Evropa takhle dobrovolně zbavuje toho, co ji definuje, tak je už teď mrtvá a amerikanizace, islamizace či ruská/čínská knuta ji nemine. Lehovi & spol. patří budoucnost!! [pláč]

53997

30.05.2005 11:59

Francouzský vítr změn?

V Holandsku je stejná situace.

Vodník 82.?.?.?

Přes mediální masáž řeknou Holanďani velmi pravděpodobně své ne a řekli by ho i bez francouzského příkladu. Jejich motivací je ovšem hlavně nespokojenost s neslýchaným zdražením po zavedení eura (největší od II. světové války, v některých oblastech dvojnásobné ceny) a truc všeobecně neoblíbené vládě premiéra Balkenendeho.

Integrace Evropy se tím zdrží, ale nezastaví; o té totiž nerozhodují evropští voliči... [pláč]

54000

30.05.2005 20:07

Drobná překážka na nastoupené cestě

V podstatě souhlas.

Vodník 82.?.?.?

Souhlasím s tím, že francouzské „non“ může být maximálně pozastavením na nastoupené cestě. Tuto cestu nevymysleli, neschválili a nerealizují evropští voliči a já budu jen rád, bude-li se na ní pokračovat všem referendům navzdory – nikdo už se nebude moct schovávat za demokracii a za to, že „lid rozhodl“.

Souhlasím i s hodnocením situace v Římské říši – až na ty nesmyslné pomluvy Církve, která vůbec nic nepodkopávala (naopak, marxističtí historici jí vyčítají státotvornost) a kdyby pohanské antické náboženství nebylo samo v rozkladu, těžko by se tu křesťanství ujalo. Totéž platí i teď: kdyby se Evropa nadšeně nezbavovala svého náboženství, svého kulturního dědictví, tak by se tak nadšeně neamerikanizovala a nehrozila by ji ani žádná islamizace. Diocletian se marně snažil „obrátit kolo dějin“: jen nadělal spoustu mrtvých a zapsal se do dějin jako zloduch, přestože to byl opravdu schopný vládce a zasloužil se o poslední rozkvět Římské říše.

54069

30.05.2005 22:36

Definujme české národní zájmy

RE: Belson je humorista

Vodník 82.?.?.?

Jo. Taky si myslím, že se pan Stwora spletl a měl to zařadit do rubriky "Humor" [chechtot]

54092

31.05.2005 01:37

Definujme české národní zájmy

RE: Proc nevzit jako vzor zemi s nejstarsi demokratickou ustavou?

Vodník 82.?.?.?

Pane Druide,

ten americký "guláš" se vařil ze zcela jiných ingrediencí a za zcela jiných podmínek než ten, před kterým varuje paní Dana. V Evropě můžete udělat druhou Ameriku jen jedním způsobem: jejím kompletním kulturně-politickým zničením. A já nestojím ani o to zničení, ani o tu Ameriku.

54100

31.05.2005 17:13

Drobná překážka na nastoupené cestě

RE: V podstatě souhlas.

Vodník 82.?.?.?

Ne "zbavuje". Zbavila. Západní Evropa se zbavila křesťanství a to víceméně nejpozději v 19.stol. To, co tu máme od té doby, je až na úplné výjimky folklór, ke kterému se elita raději nehlásí.

54171

01.06.2005 02:24

Definujme české národní zájmy

RE: Proc nevzit jako vzor zemi s nejstarsi demokratickou ustavou?

Vodník 82.?.?.?

Nesouhlasím, pane Druide,

výchozí surovina není stejná: Evropané, kteří kolonizovali Ameriku, nebyli ti Evropané, kteří dnes formují EU. Jsou jiné nejen ty přídatné ingredience, ale i kuchyně, denní doba, šéfkuchaři atd., zkrátka jakékoli podobenství si zvolíte. A nelze-li dvakrát vstoupit do téže řeky, jak správně připomínáte, tak může být ten výsledek pouze jenom horší. [pláč]

54204

01.06.2005 23:45

Na Klause mi nesahejte

RE: Vladimír editor Stwora je opilý nebo......

Vodník 82.?.?.?

Jestli si to třeba pochvalou Pružinského nechce vyžehlit u chazarů [mrknutí jedním okem]

Ale vážně: Klaus je arogantní hovado a to v mých očích, bohužel, převáží i to, že coby president škodí IMHO méně než v těch funkcích předtím.

54334

02.06.2005 01:02

Holandské NE nejen euroústavě

Holandské NE nejen euroústavě

Vodník 82.?.?.?

V podstatě s tím souhlasím. Jen bych připomněl, že Holanďani hlasovali hlavně proti euru, které tu způsobilo téměř stoprocentní zdražení. A taky na truc neoblíbené vládě. Pak teprv proti "vládě Bruselu" a na čtvrtém místě proti imigrantům (od těch jim jejich "NE" euroústavě stejně moc nepomůže). Můj odhad...

54344

02.06.2005 16:12

Holandské NE nejen euroústavě

RE: Holandské NE nejen euroústavě

Vodník 82.?.?.?

Ja Vám to nevysvetlím, lebo ekonomike nerozumiem. Počul som, že pri tom zavádeniu eura vraj podcenili gulden, že by sa to akosi oplatilo v budúcnosti a neoplatilo sa. Vraj. Neviem. Ale zdražilo sa tu naozaj všetko (najviac reštaurácie, skoro 100%) a to za rok-dva tak, ako pred tým za desať.

54410

02.06.2005 16:16

Holandské NE nejen euroústavě

RE: Holandské NE nejen euroústavě

Vodník 82.?.?.?

Překvapuje mě, že editor nezareagoval v tom smyslu, že "tento článek není o Židech". Ale když už jste to nakousl: v Holandsku nikdo na židovské spiknutí moc nevěří, nikoho tu ani nenapadne, že by Izrael chtěl/měl vstoupit do EU a zcela jistě to nebyl důvod, proč 62% hlasujících odmítlo euroústavu.

54411

02.06.2005 19:01

Na Klause mi nesahejte

RE: Na Klause mi nesahejte

Vodník 82.?.?.?

Ano. A bohužel ti NĚKTEŘÍ Slováci a NĚKTEŘÍ Češi seděli většinou ve federálním parlamentu a vládě. Mezi lidem jich bylo pramálo, ale o něco víc na Slovensku, to je nepopiratelné. Souhlasím s Danou, že to nakonec ukočírovali lépe než Jugoslávci (i ten Klaus).

54420

03.06.2005 02:57

Holandské NE nejen euroústavě

Důvody holandského "NEE" (z včerejšího tisku):

Vodník 82.?.?.?

1. Holandsko platí moc na EU 62%
2. S novou ústavou bude Holandsko méně suverénní 56%
3. Holandsko bude mít malý vliv v Evropě 55%
4. Holandsko ztratí vlastní identitu 53%
5. Holandsko se stane na Evropě příliš závislým 46%
6. Informovanost byla špatná 44%

54471

07.06.2005 21:14

Proč Západ prohrává

RE: Proč Západ prohrává

Vodník 82.?.?.?

Zcela souhlasím, pane Petge. Mám rovněž v USA rodinu (dost početnou, třetí a čtvrtá generace), dále řadu přátel, amerických i českých, a všichni se svorně shodují na tom, že Amerika míří mílovými kroky do prdele. "Už bys to tu teď po 25 letech nepoznal!" byl komentář starého kámoše a spoluemigranta. Jsou to vskutku především čeští poturčenci, kteří halasně podporují neocony v jejich křižáckém tažení za rozšíření "demokracie" a "volného trhu" po celém světě.

55067

07.06.2005 21:42

Proč Západ prohrává

RE: Proč Západ prohrává

Vodník 82.?.?.?

Rovněž poopravím [smích] : Dogoni nejsou ze Súdánu, nýbrž z Mali; je ovšem pravda, že se před válkou této oblasti také říkalo Súdán, ale vzhledem k tomu dnešnímu státu s hl. městem Chartúmem je to matoucí.

55072

13.06.2005 09:48

Papežovo smrtelné požehnání Africe

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Vodník 82.?.?.?

>Proti pouzivani kondomu muze byt opravdu je naprosty
>pitomec.
Hm, polemizoval bych. Což jestli se mi to s kondomem nelíbí a vybírám si "safe" partnerky?
Já bych to formuloval spíš tak, že jen naprostý pitomec(?) strká nos do toho, jak si zařizuju svůj soukromý život, včetně ochrany před zhoubnými chorobami. Rada, to je něco jiného, ale příkaz nebo zákaz - [naštvaný]

55924

14.06.2005 14:09

Mahathir Mohamad

RE: Mahathir Mohamad

Vodník 82.?.?.?

>šetřete si tu charitativní sbírku pro Izrael, až ho
>jednou odstaví jeho americká kojná.
Co myslíte, že by se stalo? Nic! Já myslím, že Israel už je dokonale zabezpečen a žádná arabská země - pokud nezatouží po nukleární sebevraždě - se na něj zaútočit neodváží.

56097

14.06.2005 14:14

Mahathir Mohamad

Mahathir Mohamad

Vodník 82.?.?.?

To, že nepustil Schindlerův seznam, ho moc nešlechtí. Jakkoli třeba scéna se střílením vězňů je zcela zřejmě přehnaná, ten příběh se stal. Pokud si vzpomínám, nebyly v tom filmu žádné záběry plynových komor, takže ani popírači by neměli protestovat. A vůbec si nemyslím, že film špiní "všechny Němce", vždyť právě Schindler je Němec, ostatně Spielberg ani v Ryanovi nedělá ze všech Němců krvavé bestie a z Američanů andělíčky.

56101

14.06.2005 14:24

Mahathir Mohamad

RE: Zvedavci dochazi dech a nema co publikovat

Vodník 82.?.?.?

>Podle me nesmysly o svetovlade Zidu jsou opravdu smesne a
>smutne zaroven a Zvedavec se jejich publikovanim posouva vic
>a vic na okraj spolecnosti.
Já osobně bych byl taky opatrnější s tvrzením o světovládě. Ale vzhledem k tomu, jakou moc má židovská lobby v USA a v jiných (evropských) zemích bych to zase za "směšné" (ač jistě "smutné") nepovažoval. Namátkou jeden příklad za všechny: ve všech zemích, ze kterých o tom mám zprávy (USA, Kanada, Holandsko, Česko), se jim podařilo prosadit to, že (pro ně tak) klíčová slova z Gibsonova filmu Utrpení Krista "Krev jeho na nás a na naše děti" (Mt 27:25) nebyla přeložena v titulcích. Taková censurní efektivita prozrazuje moc IMHO nemalou.

Máte pravdu, že publikováním některých názorů se Zvědavec posouvá na okraj společnosti; v některých případech to ale není tak docela jeho vinou...

56103

14.06.2005 18:10

Mahathir Mohamad

RE: Mahathir Mohamad

Vodník 82.?.?.?

>Tak jako vzdy, nejlepsim lekem na
>predsudky, pomluvy a nejistoty je znalost.
Přesně tak! Na příkladech židovské, křesťanské a islámské mystiky je nejlépe vidět, co je to za bludy, ty kecy o "agresivním a krvelačném náboženství". Takové by se neudrželo déle než pár desítek let. Úchylné výklady těch pasáží o Džiháddu se hodí jak teroristům, tak islamofobům, jedni druhé potřebují, jak skvěle odhalil ten seriál na BBC.

56143

17.06.2005 20:20

Mahathir Mohamad

Mozna jsem primitivni, ale ne zidobijec, ale sionistabijec.

Vodník 82.?.?.?

>René a co je to hentaký ten sionista?
Sionista je ten, kdo je přesvědčen o právu současných Židů na stát Izrael. Většina Židů asi bude sionisty, ale mnoho nejzuřivějších sionistů lze najít mezi filosemitskými góji - na ty je trapně ošklivý pohled, IMHO...

Sionistická propaganda usilovně nazývá antisionismus "antisemitismem", což vyznívá pozoruhodně v případě (vzácných) antisionistických Židů; tito bývají označováni jako "self-hating Jews".

56840

19.06.2005 21:18

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Ale, ale, pane Dušane!

Vodník 82.?.?.?

>Izraelci
>se naopak musi stehovat s Palestinskeho uzemi. Kde
>na na ty informace chodite ?

Tenhle přehled se tu už vyskytl:

1. plán OSN na rozdělení Palestiny: Arabové budou mít 47 % ze 100 % půdy, která byla původně jejich.
2. podle Dohody z Osla: Palestinci budou mít 22 % ze 100 % půdy, která byla původně jejich.
3. Barakův velkorysý návrh: Palestinci budou 80 % z 22 % ze 100 % půdy, která byla původně jejich.
4. Šaronův mírový plán (2000): Palestinci budou 42 % z 80 % z 22 % ze 100 % půdy, která byla původně jejich, přičemž na těchto 42 % zůstane stanné právo.
5. Podle utrasionistů mají Palestinci právo na 0 % z 42 % z 80 % z 22 % ze 100 % půdy, která byla původně jejich.

Z kolika procent z těch 100 % půdy, která byla původně Arabů, se teď Židé stěhují?


57210

20.06.2005 00:31

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Ale, ale, pane Dušane!

Vodník 82.?.?.?

>Kolik ze 100% pudy, ktera je nyni izraelska, bylo naprosto
>zakonnym zpusobem odkoupeno od Arabu?
Ani ne celých těch původních 47%, pane leho. [pláč]

57235

23.06.2005 00:29

Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

Vodník 82.?.?.?

To teda ještě panuje ve Francii docela svoboda: v Holandsku by takový článek asi ani nevyšel - a to se poměry oproti 80.letům poněkud neutralizovaly!

57850

12.07.2005 02:01

Dvojí metr

Dvojí metr

Vodník 82.?.?.?

Ano, aktivní organizování "revoluční přeměny společnosti" by mělo být trestné jako příprava terorismu. Na druhou stranu chodí-li po Praze beztrestně blbečci s rudou hvězdou, srpem a kladivem na tričku, proč je zakázaný háknkrajc? Vizitku dělá dotyčný pouze sobě.

61199

15.07.2005 00:55

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

Souhlasím zhruba s p.Táborským

Vodník 82.?.?.?

Jen bych si nebyl jist tou nesmyslností judeo-křesťanské civilizace. Na teologické rovině je to samozřejmě holý nesmysl, nicméně realita často překonává nejabsurdnější teorie! Tak někteří protestanti mají k Starému zákonu a židům velmi blízko a extrémní klika ("Křesťané pro Izrael") se chová takovým způsobem, že o nich lze v podstatě říct, že už zradili Krista.

61702

15.07.2005 01:05

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

Jen malou poznámku pro autora:

Vodník 82.?.?.?

Pan Táborský už zde řekl většinu toho, co bych Vám řekl i já, ba ještě i něco navíc [mrknutí jedním okem], ale já bych Vám jen chtěl připomenout, že obecně se termínu „islamisté“ používá pro islámské teroristy; to, co Vy nazýváte „těmi pravými islamisty“, tomu se obvykle říká „obyčejní muslimové“. Znám jich plno a islamistů mají plné zuby stejně jako Vy nebo já, možná o fous víc, protože jsou díky jim ohroženi ze dvou stran: jednak jakožto muslimové od autochtonních fašistů, jednak jakožto „špatní (=neagresívní, umírnění) muslimové“ od samých islamistů.

V jedné věci s Vámi souhlasím: pokud se na Západě budou s gaunery všeho druhu – tedy i s islamisty – humanisticky babrat, půjde to tu stále do kopru. S demokracií je konec: buď zvítězí islamisté anebo nás proti nim ubrání nějaká neobolševická „antiteroristická“ totalita.

61705

19.07.2005 18:46

Londýn deset dnů po útoku - prach se usazuje

Pane Stwora,

Vodník 82.?.?.?

Vy píšete: „Uznávám nicméně, že byl-li ten útok spáchán někým jiným než Araby, pak dotyčný tentokrát odvedl dobrou práci.“

Patrně jste byl v rozjezdu z té předchozí citace z PrisonPlanet.com, ale ten útok byl skutečně spáchán někým jiným než Araby, a sice třemi Pakistánci a jedním Jamajčanem.

Kolem toho je skutečně celá řada věcí podezřelých, doklady (jedné osoby na dvou místech!) atd. Nicméně ti hoši byli před nedávnem určitě v Pákistánu a stýkali se tam prý s nepěknou společností. Že neplánovali sebevraždu, to se zdá jasné z mnoha indicií, nicméně stejně tak mnoho indicií ukazuje na to, že věděli, že jdou zabíjet. Myslím taky, že by si výzvědné služby vybrali někoho jiného než čerstvého otce, to je opravdu moc nápadné.

62315

19.07.2005 22:38

Londýn deset dnů po útoku - prach se usazuje

Mladé radikály vybírat pochopitelně nebudou.

Vodník 82.?.?.?

Ale pokud vědí, že ty lidi odprásknou, mohou si vybrat aspoň takové, kteří nemají doma těhotnou ženu. Mohou nenajít doklady jednoho z nich na dvou místech, mohou nenajít zpáteční jízdenku na vlak (naopak najít jednosměrku, to by byl důkaz!) atd. Z toho usuzuji spíš, na nějakou vrahounskou bandu (ovšem kdovíkým řízenou) než na přímou akci bezpečnostních služeb.

62347

21.07.2005 23:02

Londýn deset dnů po útoku - prach se usazuje

"Vštěpuji to do svých potomků..." :-)))

Vodník 82.?.?.?

Můj syn používá v situacích, kde jde o symbol zlého genocidálního a totalitního diktátora (tj. tam, kde 99% lidí používá jméno "Hitler") vždy jako příklad Lenina. Takže myslím, že jsem mu to vštěpil věru důkladně... [smích]

62635

22.07.2005 21:20

Policie zastřelila muže – tak tohle je vážné

Vcelku souhlas s chmurnou vizí.

Vodník 82.?.?.?

Jen poznámku k té střelbě: podle všeho ten muž před policií utíkal a nereagoval na výzvy k zastavení. Byl to Asiat a pochybuju, že je dnes v mnohamilionovém Londýně jediný člověk, který by o obou atentátech nevěděl, tudíž mu jako Asiatovi muselo být jasné, co bude okamžitá doměnka v případě, že neuposlechne policejní výzvy, a co bude tím riskovat.

Podle některých svědků měl ten Asiat na sobě tlustý kabát, zpod nějž čouhaly nějaké dráty. Proto ho patrně zastřelili, ačkoliv na něm už dva chlapi seděli.

Zde v Holandsku se dnes po řadě procesů uzavřel případ policajta, jenž před asi dvěma lety zastřelil Marokánce, který po něm šel s kudlou. Osvobodili ho. Já si myslím, že je to naprosto v pořádku: jestliže vběhnu do hospody s kudlou v úmyslu zabít (předem jsem to oznámil, že si jdu pro nůž!) a tváří v tvář policajtovi nůž neupustím, alebrž se k němu vrhám, výhružně jím mávaje, pak jsem sám svého štěstí strůjcem! Tak se chová jen vůl nebo agresivní šílenec, pozbyv rozumu. Nikdo po tom policajtovi nemůže chtít, aby "mířil do nohy", je-li bezprostředně ohrožen.

62770

23.07.2005 01:34

Policie zastřelila muže – tak tohle je vážné

Falešní policisté...

Vodník 82.?.?.?

...Vás neokradou za bílého dne ve stanici metra před zraky stovek cestujících (zbystřených atentátovými alarmy) a bezpečnostních kamer.

62791

25.07.2005 03:28

Mají nás na háku

Ten "rozbor" v Lidovkách...

Vodník 82.?.?.?

...je ostudný blábol a pan Tomský by se měl zodpovídat za šíření a podněcování nenávisti ke skupině obyvatel stejně, jako by se určitě zodpovídal, kdyby něco podobně pitomého napsal o židech.

62983

25.07.2005 16:49

Mají nás na háku

Ano, lid zůstává blbým stádem...

Vodník 82.?.?.?

...i v internetovém věku. Pár schopných manipulátorů v médiích stačí na nasměrování tohoto stáda kýženým směrem a oni pak volí, jak jim předepsali. Říká se tomu "svoboda" a "demokracie"... [naštvaný]

63044

25.07.2005 20:16

Mají nás na háku

Pane leho,

Vodník 82.?.?.?

Pan Tomský ví o Islámu zřejmě jen z antiislámského denního tisku. Mohamed nebyl válečník, nýbrž kupec a k boji ho donutily nepřízně života. Tradiční plk, že „Islám se šířil ohněm a mečem“, je nesmysl: šířily se nejrůznější politické celky a Islám, který byl jejich kulturou a náboženstvím, se šířil s nimi, třebaže to na něj často sváděly. Navrch dnešní Islám se od toho v 17. stol. liší – co se té expanse týče – podobně, jako dnešní křesťanství od křižáckého; dnes expanduje hlavně „demokracie“ tam, kde o ni nikdo nestojí [naštvaný] Do podrobností věrouky nemohu zacházet, ale ony citace z Koránu, které se používají jako „důkazy mohamedánské krvěžíznivosti“ jsou obvykle vytrženy z kontextu a znamenají jiné věci. Celou Bhagavadgítu byste tak mohl reprodukovat jako poučné slovo: běž a vraždi, však oni se stejně znova narodí, takže o nic nejde.

Nelze popřít, že většina dnešních teroristů je muslimská. To ovšem vůbec neznamená, že většina muslimů jsou teroristé, byť i jen potenciální. Vraždění nevinných lidí Islám zakazuje a teroristické útoky byly opakovaně odsouzeny muslimskými duchovními a autoritami. Kromě Saúdské Arábie jsou ve většině islámských zemí křesťanské menšiny a mají své kostely. Netvrdím, že se jim žije nejlépe, ale každopádně když měli křesťani svůj rok 1426, tak byla muslimská menšina v křesťanské zemi nemyslitelná; ostatně ochránci lidských práv v Bílém domě evidentně nemají špatný spánek kvůli nějakým křesťanům, že?

63062

25.07.2005 20:17

Mají nás na háku

Pane leho (II),

Vodník 82.?.?.?

Je pravda, že „hodnoty“ moderní sekulární individualistické společnosti jsou v rozporu s Islámem; jsou v rozporu i se skutečně tradičním křesťanstvím, židovstvím a vůbec kterýmkoli náboženstvím. To ovšem neznamená, že tato tradiční náboženství chtějí sekulární společnost zničit. Je to na svědomí každého jedince, zda mu dovolí koexistovat se západní společností. Pokud ne, měl by odejít. Většina muslimů s tím problémy nemá, pouze hrstka radikálů, mezi nimiž tvoří značné procento nadšení konvertité, kteří se zde narodili. Těžiště problémů s muslimskými menšinami je v oblasti socio-demografické, nikoli náboženské (asi jako v Česku s cikány).

Vrcholem blbosti a západní arogantnosti je autorova poslední věta: „Avšak jenom ten (=náš životní styl) můžeme nabídnout jako alternativu sektářskému islámu.“ Nikoli jen ten – ostatně neočekával bych, že se po něm pohrnou a nezazlíval bych jim to. Myslím, že první, co můžeme efektivně nabídnout sektářskému „islámu“ je Islám nesektářský, opravdu tradiční, v té variantě, ve které může existovat zde. K tomu potřebujeme spolupracovat s muslimy a hledat cesty k řešení. Nikoli dělat z nich nepřátele a hnát je všechny svinským krokem na druhou stranu barikády a pak „to“ spustit.

63063

25.07.2005 23:40

Mají nás na háku

Bušík není žádný führer, Karle,

Vodník 82.?.?.?

to je jen maňásek. "Vůdcovský princip" je moc nápadná forma despocie. Tihle na to jdou chytřeji...

63103

28.07.2005 14:16

Multi-kulti? Tuti-fruti!

Na tom mi nepřijde nic nepřirozeného, trodasi.

Vodník 82.?.?.?

Židé byli po celou svoji historii v Evropě "cizím elementem", "jinou kulturou" a občas to pěkně slízávali. Když se v 19.stol. otevřela ghetta, nastala situace v něčem podobná dnešnímu přistěhovalectví, s tím, že Židé nepřišli do cizího, nemuseli vůkolní kulturu nějak zvlášť poznávat a přizpůsobovat se, obvykle se zcela bezproblémově zařadili do většinové společnosti, často k nerozeznání.

Že se jim pak za Hitlera dostalo pozornosti, která překonávala vše předchozí, chápal bych, že jejich většinová tendence bude podporovat ty myšlenkové proudy a ideologie, které se snaží řešit soužití nejrůznějších skupin při aspoň částečném zachování jejich kulturní identity. To budou ti, kteří dřívě vcelku bezproblémově soužili s okolím. Fanatici a rasisti se asi budou cítit dobře jen v Izraeli, kde mají místo multikulti apartheid.

Nevím, kolik židovských hlasatelů multikulti sleduje nějaké záludné cíle. Já o žádném nevím, ale zas by mě nijak nepřekvapilo, kdyby se mezi nimi našli - hajzly najdete všude.

63357

28.07.2005 14:34

Multi-kulti? Tuti-fruti!

Ano, „multikulti“ je jako „pravda a láska“.

Vodník 82.?.?.?

Totálně zprofanované termíny, kam si každý dosadí co chce. Politicky korektní představy o multikulturním soužití ze 70. a 80. let jsou dnes samozřejmě mrtvé a naivita tehdejších politických a společenských činitelů je vinna tím vším bordelem kolem nás.

S článkem nemohu souhlasit – pokud ovšem autor nechápe pojem „multikulturalismus“ právě jako posměšný termín pro situaci, která vznikla selháním onoho teoretického PC multikulturalismu.

Na druhou stranu Evropa už nikdy nebude bílá a křesťanská, barevné a jinak věřící menšiny tu jsou a zůstanou. Navrch ani sami autochtonní Evropané už nestojí o Evropu křesťanskou; charakteristikou současné Evropy je, že je to sekulární „demokracie“. Pokud se nerozhodneme všechny barevné a věřící (ty, kteří odmítají jakýkoli kompromis se sekulárním státem) vyvraždit nebo vystěhovat, budeme muset najít nějaký způsob, jak spolu vyjít.

Největším problémem nevidím ani tak terorismus jako to, že západní svět nemá vůbec jasnou představu, jaké jsou to vlastně ty hodnoty, které vyznává. Křesťanství je passé, to je IMHO bez debaty. Jestliže tu máme „toleranci“, kam až máme zajít? Někomu vadí homosexuálové, někomu jen jejich svatby a olympijské hry. Někomu vadí šátky muslimek, jinému nepodávání ruky cizí ženě. Někomu vadí ženská obřízka, jinému jakákoli obřízka. Až se tak nějak všichni dohodneme na tom, co nám vadí a co ne, pak můžeme trvat na tom, čemu se mají přistěhovalci přizpůsobit a čemu ne. Zatím máme jen tak nějak vágní představu, že nechceme, aby nás vyhazovali do luftu v metru a pižlali nám hlavu za bílého dne na ulici. To je ale, obávám se, dost málo.

63359

28.07.2005 14:41

Multi-kulti? Tuti-fruti!

Karle,

Vodník 82.?.?.?

situace v Evropě se IMHO naprosto nedá srovnávat se situací v typicky přistěhovaleckých zemích (USA, Kanada, Austrálie), kde byla původní autochtonní kultura zdecimována a zahnána do reservací, načež přistěhovalci (a to byli všichni) spolu udělali deal.

V Evropě je určitá autochtonní kultura stále jasně přítomná, byť pod vlivem globální kultury (representované ve většině kulturou bílé Ameriky) zkomírá a zřejmě zajde na úbytě. Ostatní kultury jsou jednoznačně nový, cizí element a ta interakce se musí řešit jinak než v USA (pokud nevidíte ideální řešení v tom, že nás muslimové částečně vyvraždí a zbytky naženou do reservací [zmaten] ).

63360

28.07.2005 15:08

Multi-kulti? Tuti-fruti!

Velmi dobře!

Vodník 82.?.?.?

Nicméně nezapomínejme, že ač 90+% muslimů žije normálně, vrah Van Gogha byl členem organizované buňky s mezinárodním zastoupením (Sýrie, Čečna) a že těch buněk je tu celá řada a jedná se řádově o stovky teroristů.

Průser je v tom, že tahle společnost neumí prostě zatočit se zločinci jako takovými. Smrtelně nebezpeční teroristé jsou propouštěni "pro nedostatek důkazů", ale i třeba to, že když přistihnete doma lupiče a zmydlíte ho, jdete do lochu Vy, ne on!! Až se to ta společnost naučí, bude nám ostatním, "bílým" i "barevným", muslimům i demokratům líp. Otázka je, jestli se pak ta společnost ještě bude mít odvahu pořád nazývat demokracií.

63362

28.07.2005 17:17

Multi-kulti? Tuti-fruti!

Počuj, google (keď už si teda tykáme)

Vodník 82.?.?.?

Tvoj krátky filmík ukazuje správanie okupačnej armády fašistického štátu, kde našli útočisko všeci tí neprizpôsobiví a fanatickí rasisti. To je jeden extrém. Ale sú Židia ako Karel Poláček, Ota Pavel alebo Vladislav Vančura, ktorí vôbec žiadny problém nepredstavovali a nepredstavujú.

Tie problémy po 2000 rokov boli myslím hlavne vďaka tej ich segregácii v ghettoch, boli cudzí element a ak došlo k interakcii mezi tými provokatívnymi (obdoba dnešných radikálnych muslimov) a primitívnych hoväd z väčšinovej spoločnosti, mali ste obvykle pogrom.

Od 19.storočia, keď vyšli z ghett sa tí poláčkovia a pavlovia normálne zapojili do spoločnosti a nikto ich nikam nevyháňal. Nuž a tí rasisti, ktorí sa mezi gójov zapojiť odmietli, tí majú teraz Izrael... [smích]

Prečo tí okupační zločinci nepôjdú do Haagu, to je celkom iná otázka, ktorá s multikulturalismom samým nesúvisí.

63372

28.07.2005 22:37

Multi-kulti? Tuti-fruti!

Akože, google?

Vodník 82.?.?.?

>no trochu sa nechapeme. o com hovorim ja, je skutocnost, ze dve
>prislusnicky zidovskeho etnika, del Ponte a Korbelica-Skaredica,
>za sirokej podpory hlavne zidovskych pravnikov, dostavaju az penu
>pred huby, ked ide o srbskych narusovatelov multi-kulti nazivania
>s prijemnym, vzdelanym albanskym etnikom, na srbskom uzemi Kosovo
>polje. ked vsak ide o vyciny izraelskych fasistov na uzemi
>Palestiny, tak to uz je vtedy z inej knihy.
O.k., to máš právdu.

>...ze svetovy zid je hnacim motorom, za multi-kulti
>hnutim na celej planete(Paradebeispiel je zeleny cikos, zid
>Joschka Fischer v BRD).
To neviem. Netvrdil som, že nie je, ale nie som si istý či je to tak ako vravíš.

> ziaden Vancura, Allbright(zlodejka s
>tvarou ropuchy), ani Polacek, ani del Ponte sa proti tomu
>neohradia a ak, tak len velmi, velmi potichucku...
Vančura ani Poláček istotne nie lebo tí vyšli z lágru komínom. Ale Chomský aj Friedman si hubu otvárajú, tiež Neturej Karta, a možno aj hlasno, iba sa to tak nepublikuje [mrknutí jedním okem]

>to nie je pravda. boli v ghetach dobrovolne, pretoze opovrhovali
>povodnym obyvatelstvom.
A ja niekde píšem, že neboli? [smích]

>pogromy ale nevznikali tak, ako si to popisal ty, ale tak ako to
>opisal napr. Dostojevskij, vo svojom traktate o zidoch v Rusku.
Nečítal som, neviem.

>takmer vzdy bolo za tym odporne, paraziticke a povysenecke
>chovanie sa toho cudzieho etnika voci domacemu obyvatelstvu. ked
>pretiahli skrutku, dostali na drzku a zostali vyhnani.
Možno. Ale takto sa obvykle vyjadrujú všeci domáci fašisti o prisťahovalcoch, a to generálne. Nie je Žid ako Žid, nie je cigáň ako cigáň, nie je Čech ako Čech (aj slušní sa nájdu [velký smích]... )

63394

28.07.2005 23:13

Multi-kulti? Tuti-fruti!

Paní Bovary,

Vodník 82.?.?.?

o fous jste mě předběhla s tím komentářem...[smích]

K Alanu Finkielkrautovi nemám zas tak úplnou důvěru, kdysi jsem o něm psal článek na Sprchu: http://www.sprcha.com/story/2003/9/28/14228/3548

63396

29.07.2005 00:36

Připravte se: Show v Gaze brzo začne

Tady v Holandsku...

Vodník 82.?.?.?

...se říká "kolonisté", to umožňuje obojí pohled na věc.

63404

29.07.2005 02:06

Multi-kulti? Tuti-fruti!

RE: Akože, vodnik?

Vodník 82.?.?.?

>no, tak to je uplne jednoduche si to zistit. "moj"zeleny minister
>zahranicnych veci Fischer, ma multi-kulti a choru ekologiu,
>zameranu proti prirode a zdravemu rozumu v programe svojej
>zelenej strany. lahko v internete k najdeniu. okrem ineho pouziva
>jeho zelene ministerstvo najneekologickejsie auta zo vsetkych
>vladnych rezortov v BRD.
Nuž babrať sa v názoroch nemeckého ministra zahr. vecí, na to naozaj nemám čas!

>davaj si vzdy pozor na ludi, ktori sa
>deklaruju za ochrancov cohokolvek. vzdycky sa tym len snazia
>prehlusit ich vlastne pochybnosti vo svojej dusi.
Ďakujem za radu [mrknutí jedním okem]

>ak mi chces tvrdit, ze zidovske media je tiez len chimera, tak
>vedz, ze vsetky privatne nemecke TV-kanaly, vlastni zid, menom
>Saban (ten, ktory vymyslel Power Rangers)
Nechcem. Iba sa pýtam: naozaj všetky?

>a netreba zabudat, ze medzi "normalnymi" zidmi platia Chomsky s
>Finkelsteinom za selfhaters.
Tak to je jasné, aj Friedman a Avnery a ďalší slušní ľudia. Ak to "normálny" (v úvozovkách) chce povedať "sionistický", tak to v mnoha prípadoch bude tak.

>precitaj si [mrknutí jedním okem]
Ako sa to volá? Oni tí spisovatelia majú tvorivú fantáziu, nezapomínaj! Nie všetko, čo napísal o Židoch Deml, je právda...

>neviem co presne myslis slovickom "takto".
>generalizovanie je bezny vedecky postup zaobchadzania s
>informaciami.
>len ked sa jedna o PC, vtedy sa smie generalizovat, ale len v
>pripade, ze oznacis vsetkych odporcov multi-kulti za fasistov. to
>je dovolena generalizacia.
Choď sa pozrieť na Psa. Tam Ti ukážú, čo je to generalizácia.

>nemam velmi rad intelektualne debaty na internete (hlavne ak sa
>mas vyjadrit s 3000 povolenymi znakmi) a uprednostnujem tzv.
>ludsky pokec,
Ludský pokec je pre mňa opakom intelektuálnej debaty a taktiež ho uprednostňujem...[smích]

>ale nechces mi snad tvrdit, ze neexistuje nieco
>take ako zidovsky charakter ???
Nechcem. Ako si na to prišiel? Ale v posledných desäťročiach sa ztráca, rovnako, ako ostatné "národné" charaktery: miešaním, globalizáciou, cestovaním atď.

>alebo ze krestanstvo nezanecha svoju pecat aj v dusi najtvrdsieho
>ateistu, ktory vyrastol v krestanskom prostredi, krestanskym
>rodicom?
Ani to som netvrdil.

>v mojich zilach prudi krv troch roznych narodov a zijem s
>manzelkou, ktora patri este k inemu narodu a som velmi casto
>konzultovany neuveritelnymi rozdielmi v mentalite medzi kazdym a
>jednym z tychto styroch narodov.
Ja som napol Čech a napol Slovák a tiež sa bavím tými rozdielami. Moja žena bola zo štvrtiny Židovka a tiež to nezaprela [mrknutí jedním okem]

>a presne tak je to aj zo zidmi a ich mentalitou, ktori su od
>malicka doktrinovani teoriou o vlastnej vyvolenosti, bezcenosti
>gojimov a laske k peniazom(talmudsky zid). ze existuju vynimky,
>nemusim zdoraznovat
Já mám pocit, že tuná je tých výjimok už viacej ako tých talmudských rasistov, ale prieskum som nerobil.

63407

29.07.2005 20:30

Multi-kulti? Tuti-fruti!

Nikdy, nikde nie je vsetko pravda...

Vodník 82.?.?.?

>samozrejme, ze nie. ale nikdy, nikde nie je vsetko pravda.
>nastastie dokaze clovek, s tou troskou slobodnej vole a kritickou
>analyzou nezatazeneho mozgu, (ak take nieco existuje, haha) si tu
>mozaiku sam poskladat do ako-tak celistveho obrazu. hoci moje
>skusenosti mi hovoria, ze sa tie zbytky slobodnej vole u väsiny
>mysliacych ludi(homo sapiens) spotrebuju na volbu smeru a potom
>si svet do toho zvoleneho obrazu prisposobia...
Súhlas. Dokonca je otázka, či je svobodná vôla potrebná vôbec k niečomu inému, ale to si okcidentálny intelektuál nikdy nepripustí! [smích]

>zidia maju oproti ostanym narodom obrovsku imunitu na zmeny,
>ktore vyplyvaju z ich 2000 rocnej dobrovolnej izolacie,
>roztrusenosti po celej planete a nabozensko-talmudskej doktriny o
>vlastnej vyvolenosti.
Hm, o tom nie su dôkazy. Ostatne aká izolácia? Keď pozrete na tých "chazarských" aškenázim z východnej Európy - koľko je mezi nimi rezavých a tatarské oči nemá žiadny. Sú to skôr voľáki zmršení Vikingovia...[velký smích]

>bola, uz nie je [zmaten]
Nie, bol som prepustený zo služieb [pláč]

>ak sa nemylim, zijes v Holandsku, niektore tvoje veci som na
>inych forach cital...
Hej, v Holandsku. Na iných fóroch? Leda komentáre, články mám iba na Sprche (http://www.sprcha.com/user/--Vodnik--/stories a http://www.sprcha.com/user/Vodnik/stories) a jeden tuná (http://www.zvedavec.org/clanky_517.htm), teraz sa vyskytujem na Vrbe (http://vrbanet.myblogsite.com/blog)

63478

29.07.2005 20:58

Připravte se: Show v Gaze brzo začne

To nie je dobrý príklad.

Vodník 82.?.?.?

Historicky to územie patrí Indiánom, tí z neho ale nikdy neodišli, no boli surovo zdecimovaní a zahnaní do reservácií. Židia boli z Palestíny vyhnaní po povstaniu Bar Kochby, a po takmer 2000 rokov ich tam bolo iba pár - a s okolím nevychádzali nijak zle, aspoň nie horšie ako iné menšiny inde. Všetko sa pojebalo s nástupom sionismu v Európe.

63481

29.07.2005 21:03

Připravte se: Show v Gaze brzo začne

Paní Bovary:

Vodník 82.?.?.?

>Nakonec i kdyby tahle teorie stála na vodě což je docela
>možné tak nároky Židů na dnešní uzemí Israele jsou
>podobné jako nároky Irů a Skotů na dnešní uzemí České
>republiky. Vždyt Keltové tu byli taky dřív ne?
Nejen to: dokonce i Germáni tu žili dřív než my a nikdy z tohoto prostoru nezmizeli úplně, česká knížata je zvala ke kolonizaci od 12.stol. Sudeťáci by se tedy mohli zaštiťovat Izraelem! [velký smích] Jediný rozdíl je, že Keltové a Germáni měli - na rozdíl od Židů - po celou tu dobu nějaký svůj stát.

63482

30.07.2005 01:08

Multi-kulti? Tuti-fruti!

Offtopic (nevím kam s tím)

Vodník 82.?.?.?

Slečna týdne Keira Knightleyová je bezesporu to nejkrásnější, co se v té rubrice doposud vyskytlo. Všiml jsem si ji už v Pirátech Karibiku. Netušil jsem, že je tak mladá ani že čte The Guardian [smích]

63497

30.07.2005 16:47

Připravte se: Show v Gaze brzo začne

Ad hostující:

Vodník 82.?.?.?

S Luďkem Frýbortem byla onehdá beseda tady v Holandsku. Na můj dotaz, kam mu zmizeli ti Germáni, jejichž staletá přítomnost na našem území před příchodem Slovanů se mi zdá nezvratná, jsem nedostal uspokojivou odpověď.

63548

09.08.2005 13:57

Jsem také ve válce?

Multi-kulti hippíci...

Vodník 82.?.?.?

...v Evropě nikdy nevládli! V 60.letech byli hippíci polo-underground, v Holandsku jako snad v jediné zemi kandidovali do parlamentu. Multi-kulti byl tehdy neznámý pojem. Otázku přistěhovalectví zcela posrali slušní konservativní středopravicoví politici v 70. a 80. letech, kdy jim teprve začali přizvukovat malé levicové a jinak poměrně málo významné partaje.

S těmi odhady máte částečně pravdu, ale i zdejší prognózy jsou opatrnější; nakonec to zas tak mnoho neznamená, IMHO...

Ve Vašem příspěvku je zcela pravdivá pouze poslední věta - proto dvakrát hanba těm, kteří válku jinou než jasně obrannou pod jakoukoli záminkou propagují, vedou šíří a chválí! [naštvaný]

65345

13.08.2005 11:42

Další zatýkání na ochranu pravdy holocaustu

Pane Hruško,

Vodník 82.?.?.?

máte pravdu, že je celkem fuk, bylo-li jich 6 000 000 nebo 5 900 000 (osobně si myslím, že na tom čísle nezáleží vůbec, i kdyby jich bylo jen šest, tak to byla od nacistů lumpárna) a rovněž je fuk, zda zahynuli v plynu nebo na úplavici, vyčerpáním, utlučením atd.

Co ale není jedno, je toto: jestliže to skutečně nebylo 6 miliónů a nebylo to v plynových komorách, kdo a proč si to vymyslel, a proč jsou alternativní pohledy a názory tak pronásledovány?

Že jich nebylo šest miliónů je téměř jisté, viz (ne úplně přesnou) trodasovu poznámku o Osvětimi.

65875

13.08.2005 11:50

Další zatýkání na ochranu pravdy holocaustu

RE: Kde jsou ti zide?

Vodník 82.?.?.?

>Mno, nejdrive se tvrdilo, ze v Osvietimi
>zarvaly 4 miliony zidu.
Ne tak docela: tvrdilo se, že v Osvětimi zahynuly 4 milióny obětí, včetně sovětských válečných zajatců, cikánů, komunistů, homosexuálů atd. Židů z nich ale bylo velmi pravděpodobně nejvíc a tak těch šest miliónů jen tato korekce citelně redukuje.

>A co na tom zalezi, vzdyt genocida strasna to byla, i kdyby
>zarval jen milion zidu?
Jsem téhož názoru.

>Zalezi na tom proto, ze pokud od 6 odectete 3 miliony vyhanych
>obeti v Osvietimi, tak dostanete obycejne 3 miliony obeti.
>Nikoliv sest.
3 milióny obětí je strašná genocida!

>A kdyz se lhalo v pripade Osvietimi tak moc, tak jak jsou na tom
>asi jine tabory? Take mnozstvi vyhlanych obeti? A pokud nam tak
>lzou v tomhle, nemohou nam lhat i v necem jinem?
I to je poznámka zcela na místě.

>Jsou to sami zide, jenz za penize a politicky kapital typu "my
>jsme vzdy ti utlacovani, vzpomente na holohax!" znevazuji
>holokaust samotny a delaji z nej neco, co neni.
Bohužel.

65876

17.09.2005 13:28

Amerika je v úpadku

Pane Blahníku,

Vodník 82.?.?.?

(předem omluvu, vypadl mi podpis u příspěvku, na nějž reagujete)

I já vím o lidech, kteří se po návratu zase hnali zpět (i o takových, kteří pendlují doteď). Ale jednak to bylo v Evropě (netvrdím, že takoví v USA neexistují), druhak ti, co si rvali vlasy, si je obvykle rvali i v emigraci, tak jako před tím za bolševika a budou si je rvát do konce života a možná i po smrti; jinými slovy je to jejich problém.

Jinak k tématu se vyjádřil dost obsáhle Alex Juchelka na Vrbě: http://vrbanet.myblogsite.com/blog/_archives/2005/9/16/1231880.html

71217

19.09.2005 10:29

Střihač

V normálních zdravých společnostech...

Vodník 82.?.?.?

...dostávali takoví lubinové trest smrti bez jakýchkoli canců. Ten člověk už za to, co provedl předtím, neměl běhat vůbec na svobodě. Jenže v Kocourkově i agresivní úchylové místo v rakvi odpočívají v psychiatrických léčebnách, odkud s železnou pravidelností prchají a stávají se postrachem společnosti: http://www.novinky.cz/krimi/65216-tragedie-znasilnene-ukazala-slabiny-obrany-pred-devianty.html

71527

19.09.2005 17:15

Chcete se schovat před komunisty?

Komunistická strana je ZÁSTUPNÝ problém!

Vodník 82.?.?.?

Komunisté nepředstavují už naprosto žádnou hrozbu, jen ostudu, a i tu víceméně symbolickou. Nezapomeňte ostatně, kolik parchantů z KSČ nalezlo do ostatních stran a vesele vládnou v parlamentu i ve vládě. Jenže z KSČM se snadno udělal strašák, komunistům se může beztrestně nadávat, zatímco kritika lumpáren volnotržních podnikatelů (často exbolševiků) je promptně prohlašována za "levičáctví" a "komunismus".

"ZRUŚTE KOMUNISTY".... hm, a které, medle?...

71555

19.09.2005 22:36

Chcete se schovat před komunisty?

RE: Ano, jsou ostudou... (?)

Vodník 82.?.?.?

Jo, to jste na to kápl: v Česku, díky Pravdě a Lásce, není jediná slušná skutečně levicová strana; ty Grebeníčkovy bubáky žádný člověk, který má ještě svědomí, volit nemůže.

71629

20.09.2005 19:45

Chcete se schovat před komunisty?

Pravdou a Láskou mám na mysli...

Vodník 82.?.?.?

...Václava Havla a tu "hradní" (tehdy) kliku okolo něj, kecy o humanismu a o tom, že "nejsme jako oni", takže KSČ nezakážeme, nerozpustíme a ponecháme jim jejich nakradený majetek.

Ty linky jsou poněkud surrealistické, ale to je spíš něco pro Egona Bondyho... [velký smích]

71801

21.09.2005 22:26

Střihač

RE: Pěkný kec...

Vodník 82.?.?.?

Přesně tak! A navíc to, že pampeliška přešaltoval na tvrdý, bylo jen stimulováno situací, kdy je marihuana nelegální, takže se člověk dostane rychleji a úžeji do kontaktu s tvrdými drogami a jejich distribucí.

Ten argument o marihuaně jako předstupni heroinu je opravdu perfidní účelová manipulace.

71970

21.09.2005 22:47

Tanečkáři

RE: Můj názor.

Vodník 82.?.?.?

Ano. Ale to ji musíte užívat sakra intensivně a po dobu delší než krátkou. Pak je to rozhodně škodlivé. Ale jednou dvakrát do měsíce, to opravdu na nikom nemáte šanci poznat.

71976

26.09.2005 10:22

Homosexualita zvířat a gen homosexuality

"Kolego" Hastrmane,

Vodník 82.?.?.?

co mě přijde "úchylný" a "fujtajblový" je především detailní rozepisování různých aspektů análního sexu apod. Jen bych Vás chtěl upozornit, že je mezi heterosexuály o dost rozšířenější než si myslíte. Pokud se dvěma lidem líbí to neb ono, oběma, nikomu tím neškodí a nikoho neotravují, je to jen jejich věc. Před lety se za "úchylku" považoval i orální sex a v některých amerických státech je dodnes - aspoň na papíře - trestný!

Homosexualita sice "normální" není, ale je (u těch echtovních homosexuálů) vrozená a s moralitou nebo nemoralitou to má stejně málo společného jako heterosexualita.

72437

26.09.2005 23:44

Homosexualita zvířat a gen homosexuality

Všechna čest, babo Blažková,

Vodník 82.?.?.?

Vy se teda v pornu a jeho fungování vyznáte, o tom žádná! (bez ironie!) Jakkoli uznávám, že Jarmila má taky někde v něčem pravdu, myslím, že to vidím spíš jako Vy - holt zkažené dítě dekadentní doby... [zahanbení]

72549

27.09.2005 01:35

Homosexualita zvířat a gen homosexuality

Na tom sexu ani ne,

Vodník 82.?.?.?

spíš jsem měl na mysli to porno a posun v sexu, který to způsobuje, ale nechme toho... [zahanbení]

72557

27.09.2005 17:41

Homosexualita zvířat a gen homosexuality

Google,

Vodník 82.?.?.?

skutočne Židia v Rakúsku neplatia dane?

72625

27.09.2005 17:50

Homosexualita zvířat a gen homosexuality

Exkrementy...

Vodník 82.?.?.?

...v žádném případě nejsou moje gusto. Ale od análu k exkrementům na prostěradle je stejně daleko jako od marihuany k heroinu (tj. pořád ještě dost).

72626

27.09.2005 21:09

Amerika je v úpadku

Myslím, že se mýlíte.

Vodník 82.?.?.?

Podle rozhovorů s různými lidmi soudě, nenávist k Americe za vlády Bushe vzrostla skutečně enormně a mnoho lidí (včetně Arabů! [chechtot] ) si Ameriku za Clintona silně idealizuje; nejvíc pak, řekl bych, sami Američané (najmě Demokrati). Já osobně jsem antiami z jiných příčin a neoconští zločinci jsou pro mě jen tím nejošklivějším vředem na již tak odpudivě zbrázděné tváři této země.

72654

27.09.2005 21:49

FEMA záměrně sabotuje záchranné práce v New Orleans

Andrej Hlinka...

Vodník 82.?.?.?

...byl prý osobně čestný a poctivý člověk.

72663

28.09.2005 00:43

Homosexualita zvířat a gen homosexuality

Nuž ja sa priznám, google,

Vodník 82.?.?.?

že moje zkúsenosti s homosexuálmi sú inakšie: okrem pár protivnývh výjimok to sú väčšinou veľmi fajnoví a príjemný ludia, so ktorými je radosť sa porozprávať.

S tými tzv. utláčanými - nie je to skôr tak, že jedni utláčaní parazitujú, iní zas posielajú sťažnosti a zas inakí nebodaj trpia mlčky ozajstný útlak? Veď aj tzv. utlačovatelia sú jedni v tom celkom nevino a iní sú ozajstní kokoti.

72689

29.09.2005 01:33

Homosexualita zvířat a gen homosexuality

Tak s tým súhlas, google.

Vodník 82.?.?.?

Aj ja som za to, aby mali všetky práva, ale prečo to svoje súžitie, ktoré nie je manželstvom, musia za každú cenu manželstvom nazývať? Ak nemáme hetero-olmpiáídy, nevidím zmyseľ homo-olympiád.

BTW, za slovenčinu sa neospravedlňuj, ja som nehovoril po slovensky 27 rokov a tak teraz posledných 13 rokov trénujem, kde to ide... [smích]

72809

29.09.2005 22:19

Nebezpečí jménem opilý Bush

Chlast...

Vodník 82.?.?.?

...mu zazlívám ze všeho nejmíň, přisámbůh!

72846

04.10.2005 08:23

Ideozločinec Germar Rudolf

Lehovy názory...

Vodník 82.?.?.?

...ať byly jakékoli, byly jeho názory. Nevím, za co jste ho "vyprovodil před dům", můj dojem byl, že sám od sebe nikoho nenapadal a neurážel, naopak jiní zatápěli jemu. Pokud nadával, tak vždy jako reakce. Ale možná sem nechodím dost často...

73210

04.10.2005 08:27

Ideozločinec Germar Rudolf

No možná jsem naivní....

Vodník 82.?.?.?

...ale o holokaustu zatím nepochybuji. Nepochybuji ani o plynových komorách, Leuchtnerovu zprávu jsem podrobně nečetl, Rudolf měl nějaké kontakty se sudetoněmeckými revanšisty, takže rovněž krčím rameny.

Jestli něco moje pochybnosti o holokaustu a plynových komorách vzbuzuje, tak je to bezprecendentní porušování jakýchkoli základních lidských práv a jurisdikčních procedur při zacházení s "popírači". Překvapuje mě, že samotným obhájcům nedotknutelnosti holokaustu to nedochází, jak své kauze škodí.

73212

09.10.2005 21:40

Ideozločinec Germar Rudolf

RE: Dvojí standard Zvědavce

Vodník 82.?.?.?

To je pravda. Nicméně si to tu aspoň můžeme prodiskutovat. Na některých serverech nelze ani to.

73698

15.10.2005 15:17

Islám

Celý článek má jednu základní chybu:

Vodník 82.?.?.?

pro autorku je "křesťanstvím" křesťanství západní, tj. římský katolicismus a protestantství. Západ ale odpadl od skutečného křesťanství, které je povýtce východní záležitost, už v r.1054. Poté stále víc upadal do bludů, roztříšťoval se a dopouštěl se zločinů, často ve jménu křesťanství.

Co Západ IMHO charakterisuje, je nekřesťanský racionalismus, který pod oddělení Říma od Církve hypertrofoval a dovedl nás nakonec až ke koncentrákům, jak on tom debatují na Sprše. Zbytky křesťanství se už běhěm gotiky postupně vytrácely a od Osvícenství už nelze mluvit o Západu jako o křesťanském ani žertem.

Rovněž se autorka plete, píše-li, že "tehdy (kdy?) byla západní kultura nejvyspělejší". Nevím, v čem se měří "vyspělost kultury", ale až do 18.stol. se považuje islámský svět za nejvyspělejší; Evropa ho předběhla až s nástupem průmyslové revoluce.

Nicméně lze ocenit, že se autorka pokusila aspoň o jakousi obhajobu Islámu, byť se lze právem obávat, zda takovou obhajobou věci Islámu spíš neuškodí.

74392

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 3

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 6

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
153 552,73 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 611 796