Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané prostej člověk

Nalezeno 41 příspěveků, 33 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

21.10.2009 20:22

Bohatí vytunelovali ekonomiku

RE: To v Maďarsku:

prostej člověk 85.?.?.?

Než to tady všecko pozvracíte, chtěl jsem se vás na něco zeptat. Přiznávám rozumu jsem moc nepobral a vzdělaní mám též minimální. Pokud budeme tak trošku naivně věřit, že voliči volí a strany můžou alespoň trošku něco v rámci ( židovsko-bankéřských) mantinelů ovlivňovat. Koho asi tak budou ti prostí lidé volit. Toho kdo zavede spravedlivou-nespravedlivou rovnou daň, vořeže rozežrané sociální dávky pomalu i na toaletní papír a důchodcům dá jen tolik, aby zůstal vyrovnaný rozpočet. Co ti chudáci politici, potom mají dělat, když ti co je volí, chcou opak. Chudák politik, má též rodinu a musí ji nějak živit. Proč by složitě měl vymýšlet program s vyrovnaným rozpočtem ale s nejistým úspěchem u prostých lidí, když se ke korytům dá bez práce dostat, rozdávaním na úvěr. Já se teda živím rukama a hlavou a neustále mě překvapuje kolik jsou ochotni za to v kapitalismu platit. Kdybych se ovšem živil jako politik, tak nasekám dluhů, kolik jen ti prostí lidé budou chtít. No řekněte, co mají chudáci politici a bankéři dělat, když to ti prostí lidé, prostě chcou.

202957

21.10.2009 22:36

Bohatí vytunelovali ekonomiku

RE: To v Maďarsku:

prostej člověk 85.?.?.?

Jansmithe, vojta49 je podstatně, ale opravdu podstatně vzdělanější. Když si přečtu tvé příspěvky, upřímně se divím, že na mne vůbec reaguješ. Považuji tě za velmi rozumného a vzdělaného člověka, což o sobě nemohu vůbec říct. Tvá reakce, je pro mne čest. Rád bych dále diskutoval, jen bych se tě nejprve zeptal ( zamozřejmě mne můžeš poslat někam..). Jansmithe prosím, kolik ti je let, máš děti ?

202963

22.10.2009 22:34

Bohatí vytunelovali ekonomiku

RE: To v Maďarsku:

prostej člověk 85.?.?.?

Jansmithe, mám pocit, že Vy se chováte naprosto stejně, jako ti co jakože nenávidíte. Jakmile máte navrch a to v mém případě, vzhledem k mé inteligenci, není vůbec problém, začnete se chovat jako ten poslední "Voldemort". Přečtěte si znovu co jste o mě napsal a jak arogantním způsobem, jen proto, že máte navrh. Už víte, proč se chovají skuteční vládci, tak jak se chovají? Vy je ve skutečnosti obdivujete, máte naprosto stejné chování, jen v jiném prostředí. Ano Vy, téměř roven bohu, skutečně víte, kdo je lidská myš, kdo lokaj. Jedinný rozdíl mezi vámi je ten, že máte holou prdel a místo hromady zlatých cihel, máte hromadu keců o morálce a etice.

203013

23.10.2009 21:02

Bohatí vytunelovali ekonomiku

RE: To v Maďarsku:

prostej člověk 85.?.?.?

Dobrá Jendo, tohle už beru. Tvůj věk jsem chtěl vědět, jen proto, abych tě lépe pochopil. Jak již jsem psal, pomaleji mi to myslí. Koukal jsem, že kolega na diskuzi, už to napsal. Nakonec číslovka za jménem (1984) mě mohla taky trknout,že. Ještě bych tipnul, že bez dětí, že. Chtěl jsem jen pochopit tvé nekompromisní myšlenky. S dětma, ta nekompromisnost, jaksi maličko ustupuje. Ne snad proto, že by člověk nevěděl, byl ovce, nebo zbabělec. Zkrátka proto, že člověk více zvažuje ztráty a zisky získané...

U hromady zlatých cihel, nebo u tvé hromady krásných cnostných řečí o morálce a etice, jsem to myslel jinak. Překvapuje mne, že při tvé inteligenci, jsi to nepochopil. Myslel jsem, že víš co prostej člověk napíše, dřív než, ťukne první slovo do klávesnice. Hele pro mě je to hromada, jako hromada. Možná ta tvoje je o to horší, že by ti mohli, ještě prostější věřit v případě, že by se s tebe stal hlídací pes. Hlídací pes, přece nutně nemusí trhat, štěkat, ani vrčet.

Tvé přesvědčení, jak s toho ven i když jsem to mohl při své inteligenci špatně pochopit, je v tom, že budeme složitě šťourat, odkrývat, poukazovat, koukat za oponu, poodhalovat tajemství "Voldemortů", bojovat s povahou ovčáků i hlídacích psů.Ty vycházíš s toho, že ovce (prostí) nevědí, přes clonu medií, přes to co je učí, přes hlídací psi, vo co gou. To je rozdím mezi námi.

Já naopak vím, že prostí velmi dobře vědí vo co gou. Vím to proto, že mezi ně patřím. Je to jednoduché. Né hlidací psi, né media, ale pouze lenost, strach prostých, drží tento systém při životě. Od těch " Voldemortů" se ti prostí, zase tolik neliší. "Voldemorti" jak jim říkáte, ten strach mají taky. Proto nám pořád ukazují ty jejich pyramidy s okem, ty jejich symboly, tu jejich vyvolenost, aby to vypadalo složitě. Ale tu složitost, Vy máte rád, ne ? Je to však prosté, jako jsem prostej člověk.

Kdyby prostí řekli dost, tak se to celé sesype. Proto tvrdím a za to jsem tu sklidil, těch pár facek od Vás a ostatních hlídacích pejsků v tomto prostředí, že "Voldemorti" dělají jen to, co po nich prostí chcou. Se jen divím, že se ještě nepřiřítil rotwajler hestroy, aby mě taky nafackoval, pozvracel, nebo vykázal na web nezvědavců.

Mimochodem taky mám hromadu, sice nee zlatých cihel, ani krásných řečí o morálce a etice. Mám ji takhle v rohu na zahradě, jako kompost. I pro mne ja ta hromada důležitá, jako pro Vás ta vaše a jako pro ovčáky ta jejich. No vidíte, zase se tak hodně, prostej, inteligent ani deprivant "Voldemort" - nelišíme.

203070

23.10.2009 22:16

Bohatí vytunelovali ekonomiku

RE: To v Maďarsku:

prostej člověk 85.?.?.?

Sakryš, tak teď si to odkryl. Vybral jsem úspory a od bab u nás na vesnici, vykupuju hrnky s pokličkou, abych měl ty duše kam dávat. Hrnek za litr, páč stejně ty papírky za týden nebudou mít žádnou hodnotu. Pssst...taky od 1.11. si neutírej zadek hajzlpapírem. "Voldemorti" totiž do každého 6, 66 a 77 perforovaného ustřižku zalisovali miniaturního žida, co má za ůkol se přes řitní otvor, dostat až do mozku a ten poté ovládat...hlavně to nikde neříkej.

203075

25.10.2009 17:35

Bohatí vytunelovali ekonomiku

RE: Obyčejná lidská vlastnost

prostej člověk 85.?.?.?

Jo jasně, to je mluva, které mi prostí rozumíme. Já jako prostej, bych k tomu ještě poznamenal, že část těch hlídačů, jak měli o něco více času přemýšlet, přišlo na to, že by mohli ty přebytky z přebytků měnit. Pustíme čtvtku mamuta, který nám přebývá, za pár kožešin, které se nám nedostávají. No to je dobrý nápad, řekli ti prostí. No to je tím, že jsme moudří, ne-li vyvolení k tomuto a jako bonus zdarma, vám budem kontrolovat, ještě ty hlídače. Protože pro obyčejné, to bylo výhodné, dál se o to nestarali....................Jenda by to napsal na 20 stránek, Jarmila na 10 a někteří moudří zde na 2. Vypadalo by to hezky, tajemně, ale bylo by to totéž. Rozdíl by byl pouze v tom, že Jenda a spol. si myslí, že " Voldemorti" se nějak tak vyskytli, kdežto já mám za to, stejně jako Vy, že si je prostí stvořili. A když něco stvořím, můžu...........jenže lenost a strach, že to bude bolet...no a jsme tam kde jsme.

203191

25.10.2009 18:11

Dávné vůně a čerstvý smrad

Tenkrát všechno tak nějak krásně vonělo.

prostej člověk 85.?.?.?

Vůbec nechci kazit, krásný poetický podvečer. Jen jestli to nebylo tím, jak říká můj tata : "že to smrdělo málem" .

203199

25.10.2009 18:42

Dávné vůně a čerstvý smrad

Nevím kam to mám umístit...

prostej člověk 85.?.?.?

... jen jsem se chtěl Vladimíre zeptat. Jak máte ty obrázky "Viry pod elektronovým mikroskopem". To jsou opravdu záběry z EM, nebo fota modelů ? Děkuji

203203

26.10.2009 09:59

Bohatí vytunelovali ekonomiku

RE: Obyčejná lidská vlastnost

prostej člověk 85.?.?.?

No tak to je moc hezký. Takové zkušenosti, by se jednomu hodili.
Abych si to jako prostej, uměl představit, musím použít nějakou berličku. Dejme tomu, že tomu tak opravdu je. Aby v tom byl pořádek, někdo musí ty kousky evidovat. Dejme tomu, nějací andělé účetní. Jde přeci o tu paletu. Aby ten kousek, nedej bože, neposlali třebas dvakrát jako ovci, nebo třikrát jako psa. No jo, ale tady bych souhlasil např. z Jarmilou, nebo Jenem, že ty "Voldemorti" musejí mít ty anděle-účetní nějak podplacené a uzavřenu s nima tajnou dohodu, že je sem takovou dobu pořád posílají, jen v té jedné slupce ??!

--------------------------------------------------------------
Pro Vladimíra : Nevím kolikátý je tohle můj přízpěvek do diskuze. Rád bych však respektoval, pravidla na vašem hřišti. Omlouvám se pokud jsem překročil limit. Slibuji však, že přispěji buď na chod, nebo na náklady spojené s procesem. Kartu nemám, bankovní účet také ne. Nechce se mi to posílat nějak poštou, jednak se to posílá ven asi složitěji a taky s konkrétní adresy, asi. Né že bych byl zbabělec, ale ve městě se to bere jináč. Představa, že nad baráčkem přisviští vrtulník, z něj se spustí osmi členné po zuby vyzbrojené komando.....no uznejte sám, to bych u nás na vesnici babám, asi těžko vysvětloval. To by mě u nás měli za pravicovoanarchistického teroristu, s kontakty na vietnamský gang pěstitelů mařky, s pedofilními sklony pro obě pohlaví.... ideálni by bylo až budete v ČR, to sem písnou a udělame to starým dobrým cash.

203251

27.11.2009 09:03

Katastrofálny stav spoločnosti a hľadanie východísk z neho

Bože,

prostej člověk 85.?.?.?

bože, to je zase další anděl. Můj děda, vždycky říkal : " nikoho a ničeho se neboj, ono to vždycky nějak dopadne. Dávej si jen pozor na ty, co tvrdí, že to s tebou myslí dobře ".

205827

02.02.2010 21:24

Zdivočelá země

Jsem musel zamáčknout slzu...

prostej člověk 85.?.?.?

Čoveče, je mi 40, 3 děti, šťastně ženatý. Jsem prostý, psát moc neumím, inteligence jsem taky zrovna moc nepobral. Umím se radovat z každého dne, co tu jsem. Né že by bylo za komančů nějak strašně blbě, alespoň tedy v té části co jsem zažil. Jedno vím, ale fakt jistě. Ten ráj na zemi, bych už znovu nepřál ani sobě, natož svým dětem.

211271

06.02.2010 08:02

Změna modelu uzavírání článků ve Zvědavci

Jen názor.

prostej člověk 85.?.?.?

To neděláte dobře Vladimíre, s tím zpoplatněním. Myslím si, že pro malé cíle, vám utečou ty větší. Stejné to bude i s penězma. Pro větší, velké cíle, to chce obrovskou trpělivost. Ač vás chápu, je škoda, že to chcete zabalit ve 3/4 cesty.

211726

08.02.2010 21:46

Byli komunisté zločinci, nebo nebyli?

RE: Dvě menší úvahy

prostej člověk 85.?.?.?

"Sytý hladovému nevěří, alias bohatý chudému nevěří". No ale pokud budeme takto zevšeobecňovat, tak zase jaksi chudý neuvěří bohatému, že proto aby byl bohat, musel zvednout prdel a něco proto udělat. Já teda nevím co kdo očekával, že se bude dít po 89. Já vnímal za komoušů, že kam se člověk hnul, narážel na mantinely a hranice. Jedinné co jsem očekával, že ty mantinely a hranice budou po 89, jaksi alespoň zčásti, novejma komoušema odstraněny. Nic víc jsem neočekával. Já jsem ale, jen prostý člověk a takovému stačí ke štěstí málo. Mě je jaksi jedno kolik koz má soused, důležitější je pro mě, že mi nikdo neříká, kolik jich musím mít já.

211968

10.02.2010 18:00

Dva druhy pravicových voličů

RE: Odpověď od jednoho ze středních vrstev...

prostej člověk 85.?.?.?

Naprosto přesné. Lépe by to těžko někdo vysvětloval. Ovšem tady asi moc nepochodíte. Jak si nestěžujete, nevzpomínáte na ten ráj před 89 s nostalgií, neodkrýváte opony a nekopete voldemorty do pozadí.....

212176

05.03.2010 10:02

Demokracie nebo demokratura? Čast 2.

RE: Slovensko bude zkoumat majetek lidí - kdy se bude zkoumat a zabavovat u nás!!!!!

prostej člověk 89.?.?.?

Hele, ale to musí být docela blbé si myslet, že pořídit si nějaké bohatsví jde jenom skrze zlodějiny. No jo no, ale pán je soudruh, že. Koukám socialismus nebo kapitalismus, voni myslejí pořád stejně. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

214095

29.03.2010 18:31

Problém jménem zadluženost

RE: Díky Talmanové Topolánek vydělal?

prostej člověk 85.?.?.?

Ten Topolánek je ale břídil a troškař. Takhle složitě, kvůli drobným.

215967

01.04.2010 07:45

Změny jsou nutné, ale možná je nyní důležitější, kdo a jak je provede

RE: Vse zalezi na nas, lidech

prostej člověk 85.?.?.?

No hlavně nee ten ráj, povinný ráj. Víte, to by pro spousta lidí bylo nesnesitelný. Pro prosté lidi s mojí náturou, je ho škoda. Ostatně už v matrixu bylo řečeno, že ho lidé po zavedení odmítali. Tento systém pořád umožňuje spoustu volby, jak si život zařídit. Ovšem ráj by možnost volby vylučoval. Takové nwo naruby.

216117

01.04.2010 16:19

Změny jsou nutné, ale možná je nyní důležitější, kdo a jak je provede

RE: Výkřik na poušti

prostej člověk 85.?.?.?

To je zvláštní druh solidarity. Proč až od třetího bavoráka a čtvrtých hodinek ? Proč né už od čtvrtého knedlíku, třetího piva a páté cigarety ? To mi připomíná jednoho revolucionáře od nás z vesnice. Taky by rozdával, ale jak padne co by do toho dal, tak je po revoluci. Po šestým pivu, najednou zjistíte, že on by vlastně ani tak nechtěl třetího bovoráka, ale bohatě by stačil jeden a k tomu nějakou fešnou kočku. Když ale jaksi nemá ani to bávo a kočku, tak sakra je lepší ta revoluce. Víte já to nechápu. Co mi má být furt po tom, kdo má jakýho bavoráka a nebo hodinky. To je jako kdyby někdo řešil kolik si na zahradě vypěstuju brambor, kolik nasypu sejkorkám do krmítka apod. Každý přeci dělá to co ho uspokojuje, někdo kupuje ty bavoráky a druhý třeba pomáhá bezďákům a sype sejkorkám. Nevidím nic špatného na jednom, nebo druhém. I když já radši ty sejkorky. Důležité je, že mi nikdo pod záminkou revoluce nenařizuje, co mám dělat. Do revoluce bych se pouštěl až tehdy, pokud by mi ty bavoráky nařizovali.

216149

01.04.2010 21:12

Změny jsou nutné, ale možná je nyní důležitější, kdo a jak je provede

RE: Výkřik na poušti

prostej člověk 85.?.?.?

Prosím vás, jak můžete chtít, aby pro nás měli pochopení ti nahoře, když se nedokážeme pochopit ani my dole. On o voze a druhý o koze. Z čeho prosím vás soudíte, že jsem proti solidárnosti třebas s tím vozíčkářem ? To by mě fakt zajímalo.
Mimochodem já totální sobec na nikoho se neohlížející, bych vám nikdy nepřál to co vy mne. Poukázal jsem pouze na ukrutnou falešnost a radoby solidárnost, některých andělů v hojné míře se zde vyskutujících, kteří za krásná slova schovávají naprosto něco jiného. Jako se říká, že pes který štěká nekouše, má životní zkušenost mně naučila, že anděl, který příliš mává křídly nakonec ani nevzlétne.

216156

12.04.2010 15:04

Zaznamenané americké vraždění v Iráku není „ojedinělý incident“

RE: Vzkaz editora

prostej člověk 85.?.?.?

Vladimíre, já mám taky nárok na 10 a ještě jsem je zdaleka nevypotřeboval. Mohu zbytek daravat Jendovi? Já ho rád čtu i když s ním vůbec v ničem nesouhlasím. Děkuji

217043

12.04.2010 18:41

Už je to tady - půjčujeme 26 miliard Řecku

RE: Dluhy budou nějaký nový program k ovládání států a lidí!

prostej člověk 85.?.?.?

A já hlupák měl za to, že v řecku je socialismus s lidskou tváří a von je to kasínový kapitalismus hmm.......Jináč si myslím, že jste to zadlužování moc nepochopil. To není cíl, nýbrž cesta. Bojím se toho, že cílem je fenomenální a bombastické oddlužení, za cenu, říkejme tomu třeba zavedení ráje. Aby se tak mohlo stát, musí být většina pro. Tudíš většina zadlužená jak makro, tak mikro. Voni můžou dělat, jen to co lidi po nich chcou. To se mnou, ale jistě nebude souhlasit jansmith. Já jsem ale jen prostej člověk, co vo tom hovno ví.

217058

17.04.2010 09:26

Kdyby, kdyby, kdyby…

A jejda.

prostej člověk 85.?.?.?

Zase tu máme revolucionáře na téma - anděl a bmw. Prozatím pokaždé, když jsem vytasil krucifix v podobě pár sklenek tvrdého alkoholu, vyklubal se s podobně mluvícího revolucionáře, toužista. Toužista po tom, proti čemu revolucionářoval. Samozřejmě u psaného, nemám možnost použít krucifix, ale některé základní indicie u revolucionáře - toužisty tu máme. Plamenná revoluční slova jako bezdomovec, bohatí, svět je třeba změnit, všichni stejně bohatí, jsou základními slovy u revolucionáře - toužisty. Pozor, ale nejdůležitější, něco jako 666 pro radoby satanistu a radoby křesťana, je pro radoby revolucionáře - toužisty, to magické "BMW". Jakmile použije revolucionář toto magické heslo, můžete si být téměř na 100% jisti, že se jedná o toužistu. To nic nemění na tom, že takový revolucionář, může opravdu krásně psát a mluvit. Jako peďák, dobře sloužit mši, jako sociální demokrat, myslet vše ůůpřímně, jako falešný prorok, zblbnout davy. Nic proti pánovi, co psal článek. Napsal ho krásně.

217356

20.04.2010 07:13

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: A jejda.

prostej člověk 85.?.?.?

Ta studie bude určo pravdivá. Nevíte tedy proč se tak vysoké procento z těch 80% andělů, tak často zajímá, mluví, píše a řeší, tak druhořadý a bezcenný předmět zájmu u těch 20% hrabošů ? A to vysoké procento z těch 80% andělů, se vyskytuje i tady, mezi těmi nejinteligentnějšími a nejčestnějšími anděli z andělů. Čím to ? Nezmiňovala se ta studie o tomto fenoménu ?

217499

09.06.2010 12:41

Defenestrace po česku: Slavata králem, Martinic k blahořečení?

Jirka si to prohrál především sám.

prostej člověk 85.?.?.?

Je sice pravda, že reklama na prací prostředky VV a TOP byla masivní, ale nic co by se nedalo očekávat. Ovšem megalomanská kampaň, smrsknutá na poplatky a 13. důchody, je taky nesmysl. Představa manažerů socanů, že každý důchodce je zároveň trotl a nepochopení, že trotlové jsou napříč, se ukázala fatální. Minulá kampaň založená na závisti napříč věkovým spektrem, byla podstatně účinější. A to se teprve Jirka rozjížděl, potom co to Standa docela zazdil. Jenže Jirka byl moc hrr a zbavil se příliš brzo, absolutně největšího pokladu co měl. Ani miliarda na cetky a bilboardy nikdy nedožene, to jakou roli hrála v minulé kampani, jeho bývalá manželka a to skoro zadarmo. Kdyby se držel minulé kampaně, se závistí napříč a podpořil to ježděním ve škodověnce, bydlení v bytu na sídlišti a hlavně aktivní účastí své bývalé, dnes mohl s KSČM vládnout ústavní většinou ve sněmovně. Kdyby si odložil okamžitou spotřebu, měl trpělivost,dnes jí mohl mít 10x více a rochnit se v ní. Chci-li oslovit tento druh lidí, nesmějí mne mít co závidět a nejlépe je vzbuzovat v nich lítost. To vůbec nemyslím hanlivě, nebo urážlivě. Kdyby si mě Jirka najmul za pětinu ceny co vrazil do emerických poradců a Tvrdíka, mohl jsem mu vyhrát volby. Oba bychom byli spokojeni. A to se považuji, za spíše konzervativně smýšlejícího.

221580

18.09.2010 22:00

Dopis prezidentovi od jednoho z nás

RE: Zase to zustalo na mne?

prostej člověk 89.?.?.?

Pane René, tak jsem juknul na ty odkazy. Vlastně juknul na celou serii(12 dílů). Pokud by skutečně existovali konstruktéři NWO, tak nějak takto si od nich představuji reklamu cílenou na lidi, kteří čerpající info z netu a podobných vebů, jako zde. Pro TVíčkáře, to bude určo v jiném provedení. Jen se Vás chci, jako prostej člověk zeptat, nevíte jestli to má ještě nějaké pokračování ? 13 díl ? Mě by jen zajímalo ke komu vzhlíželi ty jednotliví lidičkové ze 12 dílu, když odhazovali v dál, symboly svých náboženství a kufříky s penězy. Já jako prostej, to potřebuji ještě více polopaticky. A ještě by mě zajímalo, po tom co uskutečníme projekt Venus a zahodíme peníze a nastane téměř ráj, to jako budou nějaké automaty na " spolkni prášek " nebo tak něco ? Není mi to jasné, tak se zde ptám vzdělaných a o mnoho chytřejších, jak to vlastně bude. Už s Jendou jsem si dopisoval, že ONI podle mého, dělají jen to, co po nich lidi chcou a on mi nevěřil. V případě zvědavců a oněch odkazů, to teda vypadá, že nejdříve jim ONI ukážou co chtít mají...ale to mi přijde stejně tak nějak nastejno. Děkuji

228318

22.09.2010 19:05

Dopis prezidentovi od jednoho z nás

RE: Frustrovaní deprivanti

prostej člověk 89.?.?.?

Jarmilko, to ale od Vás není fér...Pokud jste obrazně řečeno byla ochotná nosit červené trenýrky a bíle tričko, tak to jo, to ty vztahy, jako fachčily. Stačilo však na růžové trenýrky našít nápis oblíbené kapelky IRON MAIDEN a už bylo po vztazích (opět obrazně řečeno). Pokud je někdo ochoten pro vlastní lenost svěřit někomu 100% výroby svého žrádla a to platilo i za komoušů, nesmí se divit, že to není z části, k žrádlu. S tím sypáním chemtrails, nemáte nějaké konkrétní stránky, fota, rozbory atd. které by to mapovaly v ČR ? Osobně, prozatím, dle dostupných info, my to přijde jako nesmysl, pokud je to však pravda, určitě bych se zapojil do hnutí proti. Přiznávám, že ze 60%, že to se nedělá sypat lidem něco na hlavu a ze 40%, že bych věděl,jak na tom zároveň vydělat. Taky není fér napadat někoho, že se spokojeně rochní. Když se rochní tak odevzdává daně a tím se rochní ti, co se vlastním přičiněním rochnit nemůžou, nebo nechtějí. Taky čím více se rochní, tím dříve přijde na to, že rochnění není všechno a začne zvažovat jak umožnit rochnění i jiným (obrazně řečeno). Ano i takové podnikatele znám, stává se to od určité velikosti konta.

228512

23.09.2010 09:52

Dopis prezidentovi od jednoho z nás

RE: Zase už Vojta 49 kecá a lže, až se mu od huby práší!!!!

prostej člověk 89.?.?.?

Přiznávám bez mučení....že za bývalého režimu bylo dobré, že jsem byl mladší.

228546

05.10.2010 11:38

Triumf kupců a jeho genealogie

RE: Tak nam zrovna sefuju bankari/kupci, no a?

prostej člověk 85.?.?.?

Já bych nesouhasil s tím prvním odstavcem ve vašem príspěvku. Tak jako někdo koníčkaří, sbírá známky, sbírá pivní tácky, sbírá moudré knihy, tak druhý obchoduje na burze, sbírá peníze, zlato, kupčí apod. Většina to prostě dělá jen proto, že je to baví. Že se za to dá "něco" koupit, už je jen shoda okolností. Je to něco jako třebas pyrotechnik. Přece se nebudete honit za penězi a zlatem, nebo tvořit pyrotechnické obrazce, když vás to nebude bavit. S tím co koho bude bavit, se člověk, tak nějak rodí.

Naopak s tím druhým odstavcem naprosto souhlasím. Musím uznat sebekriticky, že to je pravda. Opravdu slovo od slova, až na to " smysluplnému ". Kdo to soudí, rozhoduje, co je smysluplné a co né. Kdo na to má právo? Patent. Která vrchnost? Děkuji.

229378

11.10.2010 09:35

Zajímavý nápad jean.larouxe

RE: Proč to nejde?

prostej člověk 85.?.?.?

Ale kdeže peníze. O těch Vojta nikde nepsal. Idea a opravdu silná vůle, to je na začátku potřeba. Peníze mršky, přijdou samy.

229794

11.10.2010 12:36

Odešel člověk a kamarád

RE: Člověk, kterého zabil systém

prostej člověk 85.?.?.?

Strigo,
jak s váma souhlasím, jak se mi zamlouvá vaše pragmatické uvažování, přece jenom i když je diskuze otevřená, přečtete si ještě jednou nadpis a článek.

I když s váma souhlasím o zdejší celkové ukňučenosti a názory páně Lhotáka mi přijdou nechlapské i když v nich vzývá pravý opak. Přece jenom, byť prostej člověk vím, co se sluší....

Myslím, že vaše názory, patří pod jiný článek, obecněji zaměřený. Takto mi to přijde, že na ránu sypete sůl a to není fér. Jinde v přímém boji, pod jiným článkem, bych to chápal, považoval za tvrdost a pragmatičnost, ale tady a teď ?

229810

13.10.2010 07:29

V Evropě končí sociální smír

RE: Socialni smir...

prostej člověk 85.?.?.?

Jejda, že zrovinka Vy, píšete něco o propagandě. Goebbels z druhého břehu, abych použil vaše přirovnání. Ještě tu chybí zástupce propagandy dělného a zemědělného lidu a bude to tu do třetice všeho....

229915

13.10.2010 11:56

V Evropě končí sociální smír

RE: Socialni smir...

prostej člověk 85.?.?.?

Jak jste přišel na to, že si se soudruhem krokodýlem rozumím [překvapení] , nebo že si nevážím vlastní práce [překvapení] .
Jen jsem chtěl vyjádřit, že beru propagandu, jako propagandu, ať už zazní odkudkoli, tedy i od krokodýla. Vím, že jako prostej prosťáček se neumím dobře vyjadřovat, ale to by měl geniální spravedlivej andělům na roveň postavenej inteligent, jako Vy, rozklíčovat. Případně mi poradit, abych se příště vyjádřil lépe. I tak si toho vážím.

229934

05.11.2010 18:13

Má obhajoba u druhého hlavního líčení

RE: Soud a náklady s ním spojené

prostej člověk 85.?.?.?

No jo hestroy, štěstí přeje připraveným...možná tohle vymysleli voldemorti, aby mohli Vladimíra skrytě podplatit. Dopředu počítají s tím,že to vyhraje, zaplatí to gojímové, Vladimír bude mít více peněz na provoz vebu, více se o něm skrze reklamu bude vědět, stáhne na sebe více stejně přemýšlejících nepřátel, tady budou pod kontrolou a voldemorty to nebude stát ani kačku. Kdepak ti sionističtí voldemorti, to jsou makovice.

232027

31.08.2011 19:18

Bárta + VV

RE: -

prostej člověk 193.?.?.?

Toto by fungovalo tak před 10-15 lety. Oni se rychle učí.Dnes to legalizují přes sprostředkovatelskou, poradenskou apod. činnost. Přes legál nastrčené firmy.

252299

18.09.2011 12:39

O „spoluautorech“ druhé světové války

RE: Co takhle držet se chvíli faktů?

prostej člověk 193.?.?.?

Tohle je ze stejného pelechu, jako tzv. konspirační pořad na ČT o 911. Stejně okaté a sloužící opaku.

253607

17.11.2011 19:23

V Íránu probíhá operace CIA zaměřena na poškození zbrojního programu

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

prostej člověk 193.?.?.?

Ješitnost je můj nejoblíbenější hřích.

257188

22.11.2011 08:47

V Íránu probíhá operace CIA zaměřena na poškození zbrojního programu

RE: Co se (ne)děje na Zvědavci?

prostej člověk 193.?.?.?

Dobrý den, pane MoUdrostraku. Ještě jste zapomněl uvést, jak a kde by jste případný příjem zdanil. Jak by jste jej přerozdělil. 10% na zvědavce, vzhledem k vašim častým komentářům o pravicujících pivních Pepících, je docela málo. Potom bych vás poprosil o více rozvedení oné sázky. Případně jestli ji může zvednout i jiný čtenář, než-li oslovený oponent. Šlo by tu sázku ještě zvednout o dalších 10M CZK a libru masa, pokud se na základě vědecké studie NE/PROkáže, že většina trpaslíků, jsou zakomplexovaný magoři z LehoŽumpy. Děkuji. Váš obdivovatel.

257473

09.12.2011 09:47

O médiích bez servítků

RE: Špatné zprávy podávají média v cukrátku

prostej člověk 193.?.?.?

Copak nezaměstnaný, ale až to budou muset dělat ty co jakkoliv pracujou a vodevzdávaj už teď 6 druhů daní ......

258239

02.02.2012 17:02

Dávejte si pozor na to, co píšete v diskuzích za články ve Zvědavci

Vladimíre, oni vám chtějí pomoct...

prostej člověk 193.?.?.?

...a vy jste to nepochopil. Dejte sem postupně 3 články s napisem :
1.) Jméno poliše
2.) První dotazovaný nick
a článek číslo 3.) Druhý dotazovaný nick

hoďte to pod zámek. Kdo se chce podívat, tak jeden článek za 300,- dva za 500,- a všechny tři za 450,- voucher.....


[mrknutí jedním okem]

262330

02.02.2012 18:44

Dávejte si pozor na to, co píšete v diskuzích za články ve Zvědavci

RE: KONEČNĚ!

prostej člověk 193.?.?.?

A kolik se za to platí ? Od hodiny, nebo za počet ? Já jen, že by šla udělat samostatná diskuze, kde by každý návštěvník přispěl jedním závadným příspěvkem, každý den, načeš by se potom sám udal. Vyinkasované pěníze by šly rovnou na účet zvědavce. Vladimír by měl na provoz, fíci čárky za odvedenou práci....my více přeložených článků.

262354

03.10.2012 13:32

Izrael usiluje o válku s Íránem, aby udržel pod pokličkou 9/11

RE: Doba klamstiev

prostej člověk 193.?.?.?

Promiň, ale ta třetí (7) spadla úplně jinak než ty dvě.

276300

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkuji za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 3

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,20 Kč
Euro
27,33 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,59 Kč
Australský dolar
16,58 Kč
Švýcarský frank
25,52 Kč
100 japonských jenů
22,26 Kč
Čínský juan
3,46 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,97 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 276,20 Kč
1 unce stříbra
565,94 Kč
Bitcoin
319 049,46 Kč

Poslední aktualizace: 28.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 471 326