Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Jarmila

Nalezeno 4198 příspěveků, 799 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

07.05.2013 13:22

Nadměrné používání herbicidu Roundup je spojeno s poškozením zdraví, prokázala americká studie

RE: Ocet: levný a ekologický prostředek na čistění chodníku

Jarmila 88.?.?.?

Vařící voda nepomáhá. Sousedka zkoušela vařící vodu na ten mech i trávu v chodníku xkrát- a bují ji to na chodníku ještě víc.[smích] Kdežto ocet na trávu i mech okamžitě zabírá. Mech i tráva zežloutne , odpadne a je od plevele na rok pokoj.

Není bez zajímavosti, že ocet nejenže odpuzuje mravence (jsem přesvědčena, že stihnou včas před ním utéct), ale odpuzuje i klíšťata. Stačí si udělat přírodní sprej. Ten se dělá tak, že se do octa naloží buď rozmarýn nebo levandule, nechá vylouhovat a pak se tím člověk posprejuje než jde do lesa.

289265

07.05.2013 13:25

Nadměrné používání herbicidu Roundup je spojeno s poškozením zdraví, prokázala americká studie

RE: Ocet: levný a ekologický prostředek na čistění chodníku

Jarmila 88.?.?.?

Našla jsem na internetu tohle:
Obecně se nabízí tři způsoby ekologického odstranění škumpy:
1. pokácet + zlikvidovat navazující kořenový systém (zabránění vegetativnímu šíření)
2. pokácet co nejníže u země a celé místo zamulčovat vysokým mulčem ( tři vrstvy lepenky a seno nebo piliny, výška mulče min 20 cm) – zamulčovaná plocha musí být v šířce nejméně 2 metry od místa, kde rostl kmínek (kmínky) škumpy
3. Uříznout ve výši 1 m, počkat až opět vyraší letorosty a ty pravidelně 3- 4 x ročně odstříhat (s rukavicemi). Rostlina se vysílí a uhyne. Počkáme rok a teprve až jsme si jisti, že rostlina uhynula, vykopeme mrtvý pahýl.

289266

09.05.2013 17:29

Zlato: Zpět do světa peněz (II)

RE: Smíšek

Jarmila 88.?.?.?

Tak nevím, jste HHBB, nebo jenom Blekota či Bekota? Ale já vím, Vaše krédo, že pravda není pro všechny má stále u Vás prim, takže se ani nikdy nedovíme, co jste vlastně zač.[smích]

Kliknutím na číslo 217 se mi zjevilo tohle:
Nalezeno 61 příspěveků, 16 různých jmén: , amon, Bekota, Blekota, dvjv, f-čelař, gjc, HHBB, Informovaný, raskolnikov, Rokefela, tajný odivovavtel, Také se bojím, Vegetativní idiot, vonty, xxxx.

Ovšem můžete se snažit jak chcete, lidi, kteří do světové situace již dávno vidí, nikdy nepřesvědčíte o tom, že lokaji ve Vatikánu vedou svět. Světu vládnou banksterské klany R+R, to už jsme si zde vyříkali nejméně stokrát- a je to svatosvatá pravda.[smích]

289416

13.05.2013 07:45

Zlato: Zpět do světa peněz (II)

RE: Smíšek

Jarmila 88.?.?.?

Nabádáte mě pane Dube, abych se zamyslela, co bylo dříve, zda říše římská nebo žid. No, já se domnívám, že vše začalo kdysi dávno již ve starověkém Egyptě, který byl daleko dřív než nějaká říše římská. Tam někdy již před 5000 lety vznikla tajná skupina zasvěcených ra-bínů, kteří si tajně předávají moc až do dnes. To oni vymysleli v zájmu své moci žida, judaismus, křesťanství, ba i islám. A kdo vlastní obrovský majetek Vatikánu? Samozřejmě že Rothshildův klan, kdo jiný. To oni jsou těmi tajnými rabíny, kteří již někdy v 18.století se vetřeli i do britské královské rodiny a jejich potomci jsou dnešní královská rodina.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Rab%C3%ADn
http://cs.wikipedia.org/wiki/Moj%C5%BE%C3%AD%C5%A1

289630

13.05.2013 13:48

Zlato: Zpět do světa peněz (II)

RE: Smíšek

Jarmila 88.?.?.?

Jo, to jo, to je fakt, to s tím Mojžíšem může být jen bibloformace. Ale že faraoni, kteří vynalezli jako první monoteistickou víru a také že různé tajné a mocné starověké kněžské spolky byly dřív než nějaká říše římská, to nepopřete.[smích]

Prostě ta tajná moc, která hýbe lidstvem, sahá až hluboko k faraonům do starověkého Egypta, nezačíná až někde u říše římské.

289646

14.05.2013 09:14

Zlato: Zpět do světa peněz (II)

RE: Smíšek

Jarmila 88.?.?.?

Mám na Vás jednu otázku pane Dube. Můžete mi napsat alespoň jedno jediné jméno člověka, kterého pokládáte za přímého vládce planety? Anebo jsou ti lidé již od starověku tak dobře utajení a neuvěřitelně anonymní, že nikdo z nás nemá šanci nikoho z nich sebeméně odhalit?

Já se například domnívám, že dovedu přímé vládce planety odhadnout od pouhých lokajů a dále tvrdím, že ti vládci nejsou tak neviditelní, jak se tady tvrdí. Třeba takový Obama, to je typická loutka, kašpárek, lokaj. Ale třeba takový Kissinger je přímý vládce, který se svou činností na této planetě královsky baví, protože ho vládnout a dělat různé zlotřilosti náramně baví.

289685

15.05.2013 07:57

Válečný čin Izraele proti Sýrii – Šílenství nebo chladný kalkul?

Vládci světa

Jarmila 88.?.?.?

Pane Dube nechci Vám odepisovat do archivu, tak Vám odpovím zde:
Když jsou ti skuteční vládci světa tak nesmírně dobře utajení, že nemáme šanci poznat kdo to je, pak tedy ani Vy nemůžete samozřejmě s jistotou vědět, zda světu vládne Vatikán nebo židi.[smích]

Jedno je jisté, že nejvýše postavení globální poskoci, včetně globálních banksterů, bývají vyvoleného původu. Nejsou zbaveni svéprávnosti, takže jsou za své zlé činy zodpovědni. Přestože JENOM poslouchají příkazy skutečných vládců seshora. To máte podobné jako kdysi s komunisty. Ti taky říkávali já nic já muzikant, já musím jen poslouchat příkazy z Moskvy. Jenže ti prodejní komunisti již zapomněli dodat, že do strany nemuseli vstupovat. A mohli si tak zachovat čistý štít, stejně tak jako my nekomunisti. Jenže oni chtěli profitovat, mít se dobře, a proto zahodili svou morálku, své přesvědčení, svůj charakter.To samé dnes dělají třeba i dnešní prodejní „umělci“, kteří se pyšní tím, že jsou vyvoleného původu.

289722

15.05.2013 19:23

Španělsko dávno za hranicí smrti

RE: Svatá prostoto

Jarmila 88.?.?.?

Jste spadl totálně z višně- ale je asi zbytečné Vám něco vysvětlovat. Právě že drobní živnostníčci drží tuto zemi ještě jakžtakž nad vodou. Korporace platí kulové, neodvádí vůbec nic, mají daňové prázdniny a jejich zisky putují do zahraničí. Ale kdo je tady nejvíc ždímán až na kost to jsou právě drobní živnostníci. A pak je ještě vrchnost na závěr odrbe na důchodu.

Moje sestra si zařídila trafiku, kde vedle sebe zaměstnávala dva zaměstnance. Odváděla na kdejaký prd krvavé odvody, platila za zaměstnance jak mourovatá, když neměla na žvýkačkách cenu- mnohatisícová pokuta, atd., atd.,- prostě snášela tomuto režimu zlatá vejce. Když šla konečně do důchodu, tak dostala o 2000 Kč míň než ti její zaměstnanci(protože žvnostníkům to vypočítávají jinak než zaměstnancům). Můj muž dopadne stejně. Je taky drobný živnostník a již nestíhá krmit tu nenažranou státní bestii. Zrušil zatím alespoň DPH a chystá se požádat o předčasný důchod, protože se na takové podnikání, jaké tady panuje, může skutečně zvysoka vysrat.

289741

16.05.2013 07:26

Španělsko dávno za hranicí smrti

Jo živnostník, ten tvrdej chleba má

Jarmila 88.?.?.?

Kdo že spadl z višně? No kdo jiný než Vy.[smích] To si myslíte, že nad vodou nás drží banky, které odvádějí zisky do ciziny a neodvádí žádné daně, nebo hypermarkety, které sem vozí hnůj místo jídla a zisky rovněž odvádí do ciziny, nebo montovny, které využívají českou otrockou sílu a zisky rovněž odvádí do ciziny?

A teď si přečtěte co všechno musí drobný živnostník zaplatit, aby mu bylo milostivě dovoleno vydělat si na sebe pár korun:
Musí si platit provozovnu
Musí si platit podnikatelské energie
Musí si koupit k podnikání auto (nejlevnější za 200 000 Kč)
Musí kupovat benzín a opravy auta
Musí platit pojistku a povinné ručení
Musí si koupit stroje a nářadí
Musí platit každý měsíc povinně VZP a sociální (nejmenší povinná částka je cca 3500 Kč)
Musí si platit účetní
Nesmí onemocnět, jinak zkrachuje
Musí si sám shánět zakázky a platit si inzerci
Nemá placenou dovolenou ani svátky jako zaměstnanec, musí si na to sám našetřit
Žije denně v obavách, že mu zákazník nezaplatí a na předražené právníky nemá
Musí průběžně platit různé mastné poplatky a pokuty na úřadech (třeba pokuty za to, že stojí s pracovním autem na místě kde pracuje)
Nedostává tak jako zaměstnanec žádné stravenky na obědy
Musí si sám platit měsíčně mobil a internet
Musí si sám platit různá školení a vzdělávání

A co mu z toho všeho placení zbude, to je teprve jeho výdělek, z kterého ještě musí zaplatit svůj byt, předražené energie, vodné a stočné. Pak si teprve konečně může jít nakoupit žrádlo do hypermarketu.

A na konci roku by ještě měli tito všemi směry vysáváni živnostníci platit nenažranému zlodějskému státu daně?

289771

17.05.2013 16:52

Ještě jednou k preventivní mastektomii

Duše

Jarmila 88.?.?.?

Tak s tou duší mě pan doktor dostal.[smích] Hned je mi rázem sympatický a tím pádem s jeho názory souhlasím. Také se mi nějak nezdálo prohlášení pana Stwory, že na ženách jsou nejcennější jejich prsa a vagíny. To je asi jeho ryze osobní mužský pohled. Neodvážila bych se nikdy napsat, že na mužích jsou nejcennější jejich penisy- a ani si to samozřejmě nemyslím, také nejvíc oceňuji jejich duši a charakter. Kdybych si mohla vybrat, co bych byla ochotná ze svého těla obětovat, zda obě oči, či obě nohy, či obě ruce, či vaječníky, či mléčné žlázy, vyhrály by na celé čáře vaječníky a mléčné žlázy. Což znamená, že oči, ruce a nohy jsou pro mne cennější, než atributy ženství.

289903

18.05.2013 16:42

Ještě jednou k preventivní mastektomii

RE: Duše

Jarmila 88.?.?.?

Já bych to zhodnotila takto: To máte pravdu, že existuje spousta mužů, kterým stačí, když má ženská dudy a pekáč. Ale existují muži na vyšší duševní úrovni, typu pana doktora, kterým u žen jenom pekáč a dudy nestačí. To jsou typy, že by opovrhli sebekrásnější dívkou a ani by se s ní nevyspali, pokud by byla tupá jak vantrok. Potřebují totiž ve vztahu i v sexu to souznění dvou duší, kteří jiní nepotřebují.

289965

18.05.2013 18:37

Ještě jednou k preventivní mastektomii

RE: Duše

Jarmila 88.?.?.?

Cože? Bez pekáče a dud že žena přestane být ženou? Jste normální? Takže když nějakou ženu postihne neštěstí a přijde o vaječníky, dělohu nebo mléčné žlázy, tak ji manžel okamžitě kopne do zadku a rozvede se s ní, protože už to není žena? Se nedivím, že s takovými hloupými povrchními názory se rozpadají rodiny- ilumináti to mají s tupými ovcemi velmi snadné.

289973

19.05.2013 07:20

Ještě jednou k preventivní mastektomii

RE: Duše

Jarmila 88.?.?.?

No, někteří muži pane Sataniste nemají kolem sebe ani ten zbytečnej obal, protože jsou jeden jediný orgán.

289988

20.05.2013 13:13

Ještě jednou k preventivní mastektomii

RE: Duše

Jarmila 88.?.?.?

Pochopitelně že nemáš pravdu babo Blažková.[smích] Již mnohokrát jsem zde psala, že vztahy mezi muži a ženami se řídí teorii her, nikoliv nějakými geny, jak již nás 23 let oblbují mainstreamoví Novinkoví manipulátoři typu dr. Uzla, kteří mají zájem vykreslovat člověka jako pouhé zvíře řízené geny.

Muži jsou totiž v zásadě stejně vybíraví jako ženy a né že ne. Když je chlap krásný, chytrý, vzdělaný, mladý a bohatý, tak si vybírá mezi ženami jako král a chce po všech stránkách tu nejvyšší kvalitu. To co nabízí, to taky vyžaduje. Stejně jako krásná, chytrá, vzdělaná, mladá a bohatá dívka. Když chlap není hezký, ale má ostatní kvality, snaží se na ně nachytat co nejhezčí a nejkvalitnější ženu, ale tím že není hezký, už má nějaké body dolů. To samé žena, která není moc hezká, ale zato má třeba vynikající charakterové vlastnosti, je milá, mateřská, atd. Prostě muži a ženy se vzájemně hledají a čím více nabízejí hodnot opačnému pohlaví, to samé také vyžadují. Hezký primitivní fotbalista si vezme hezkou primitivní modelku, vědec si vezme vědkyni, moudrý muž si vezme moudrou ženu, blbec si vezme blbku, bohatej si vezme bohatou, chudej si vezme chudou, herec (Bratt Pitt) si vezme herečku (Angelinu Joly), prostě vrána k vráně si sedá, rovný rovnýho si hledá.

Mohla bys namítnout, že máš na mysli jednorázovou nevěru, kdy muž neodmítne krásnou blbou dívku a vyspí se s ní. Ale ani zde nemáš pravdu. Existuje dost mužů, kteří znají svou cenu, a prostě vůbec nemají zájem o nějaké tupé maso, je prostě bezduché hovado nepřitahuje.

290038

20.05.2013 15:29

Ještě jednou k preventivní mastektomii

RE: Duše

Jarmila 88.?.?.?

Vy snad těm svým kravinám, co jste zde napovídal, snad i věříte.[smích] Jinak jsou to samozřejmě typické, sociálně darvinistické žvásty placených manipulátorů davů, které si za ty jejich lži platí globální elita, aby jak už jsem řekla, ovce uvěřily, že nejsou lidské bytosti řízené svým svobodným rozumem, ale pouhá zvířata řízená geny.

290045

20.05.2013 20:10

Ještě jednou k preventivní mastektomii

RE: Duše

Jarmila 88.?.?.?

Proč? Protože jsou to nezodpovědní kriplové, kteří si myslí, že když odkopnou svou starší ženu a pořídí si mladší, že si prodlouží své mládí. Jo, oni si ho prodlouží, ale jen chvíli. Pak je zase pro změnu odkopne ta mladší žena- pořídí si mladého milence. Pozor! Oni nevyhovují svým genům, oni vyhovují jen svému egu a své nevychovanosti a bezcharakternosti.

Znám muže, který v minulosti přispíval i zde na Zvědavci, který pečuje ve dne v noci už více jak 10 let o svou nemocnou ženu, která je postižena mozkovou mrtvicí. Ti povrchní pitomečkové, ovlivnění mainstreamem, kteří pojímají ženu jen jako prsa a vagínu, by takto svou postiženou ženu patrně šoupli ihned někam do eldénky nebo jí zařídili eutanázii? A teď mě zrovna napadlo, že vlastně já už také nejsem žádná žena, když už jsem po přechodu. Tý vole, už jsem něco jako slon,nebo tak něco, už nejsem žena. [oči v sloup]

290054

25.05.2013 09:25

Ještě jednou k preventivní mastektomii

RE: Duše

Jarmila 88.?.?.?

No a co jste tím chtěl vlastně říct? To zdobení mají ženy od přírody (čili v genech), nebo je vytvořené ryze lidskou kulturou (čili výchovou)? Trochu Vám napovím. V přírodě se zdobí samci, jen člověk je výjimka z přírody, on jediný to má naopak.

290186

02.06.2013 09:29

Hrozba celosvětové sodomie

RE: uz je to tu

Jarmila 88.?.?.?

Zase docela špatná a nelogická úvaha. Slyšel jste již někdy o hormonální antikoncepci? To platilo kdysi, že si žena musela dávat pozor na své tělo, aby probůh s kdekým neotěhotněla. Dneska každá mladá žena se chrání před otěhotněním HA. To znamená, že dneska nejen žena, ale i muž musí být odpovědný ke svému tělu, protože svým nezodpovědným chováním, když v noci vleze bez výběru na kdeco, může chytnout nějaký ten brekekeks, když se ničím nechrání. A když je ženatý, nebo má stálou partnerku, tak je jeho chování o to horší a odsouzeníhodnější. Pak už nejde jenom o psychologicko-emocionální problém, ale o jeho a partnerčino zdraví a o jejich vztah.

290617

02.06.2013 09:42

Hrozba celosvětové sodomie

RE: uz je to tu

Jarmila 88.?.?.?

Papagaj, který tady stále a donekonečna jen tupě papouškuje nesmyslné (ale úmyslné) lži evolucionistů, alias pavědeckých sociálních darwinistů, čili placených mainstreamových propagandistů. Jsou to ti samí placení manipulátoři (rádi se ohánějící vědou), kteří se snaží rozbít všemi prostředky (hlavně propagandou) klasická manželství mezi mužem a ženou a místo toho zhomosexualizovat celou společnost.

290618

02.06.2013 16:10

Hrozba celosvětové sodomie

RE: uz je to tu

Jarmila 88.?.?.?

O manželství jsem přemýšlela mnoho a mnoho hodin,až jsem došla k závěru, že nic lepšího nebylo vymyšleno. Zde je výsledek mého přemýšlení, pokud ho ještě neznáte:http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap16.htm

290638

04.06.2013 19:00

Pokud tzv. církevní restituce platí, je špatná Ústava

RE: Nikoliv jen Ustava, ale hlavne ti, kteri ji zastituji

Jarmila 88.?.?.?

Celá slavná Procházková je jen falešná opozice a nic víc. Tyhle triky s falešnou opozicí již používali i Hitler, Lenin, Stalin a všichni další před nimi i po nich. Styďte se paní Procházková, že ze sebe vědomě děláte takového tajtrlíka.

290803

04.06.2013 19:27

Pokud tzv. církevní restituce platí, je špatná Ústava

RE: Ústava je v poriadku?

Jarmila 88.?.?.?

Nebuďte směšná, až dosud jste mívala celkem rozumné příspěvky.

290804

10.06.2013 17:41

Existuje vůbec recept na řešení nezaměstnanosti?

RE: Dudo

Jarmila 88.?.?.?

S tou depopulací začněte u sebe, uděláte užitečný čin pro kapitalismus.

291082

10.06.2013 20:31

Existuje vůbec recept na řešení nezaměstnanosti?

RE: Je víc a houšt základních příjmů

Jarmila 88.?.?.?

Prosím vás pane, vy to máte celé docela zmatené. Dnešní podivný režim cikány zcela záměrně podporuje- vypadá to že proto, aby se hněv obyvatelstva soustředil na ně, nikoliv na rozkrádače ve velkém stylu -poslance a vládu.

Pokud by existoval základní příjem, tak by cikáni nedostali vůbec žádné dávky navíc, obdrželi by úplně to samé co ostatní lidi, to znamená celoživotní minimum k přežití. Čili žádné důchody vypočítané z celostátního průměru, ačkoliv nikdy nepracovali. Ovšem je fakt, že lidstvo se dál již nemusí množit, tak by u toho základního příjmu mohl existovat zákon, že třetí dítě je přepych, takže ať si ten přepych rodiče živí ze svého. To znamená, že lidé, kteří by měli tři děti by na třetí dítě nedostali VÚBEC NIC až do jeho patnácti let a teprve od patnácti let by dítě začalo pobírat svůj základní životní příjem. To byste koukal, jak by se cikáni hbitě přizpůsobili situaci a jako na povel by se chovali jako ostatní občané.

291096

23.06.2013 19:01

Musíme platit daně? Já říkám ne!

RE: Opět Vít

Jarmila 88.?.?.?

Vy jste fakt neuvěřitelně s prominutím blbej, jak daleko vidíte. To snad ani není pravda! Jedině drobní živnostníci drží tuto zemi ještě jakž takž nad vodou a nikdo jiný! To oni jsou vysáváni státem ze všech úplně nejvíc a nosí státu zlatá vejce. Moje sestra, která má trafiku, se již nervově hroutí z toho, jak ji stát čím dál víc dusí. A můj muž, drobný živnostník chce odejít do předčasného důchodu i za cenu, že pak bude po zbytek života krácen na důchodu.
A zde si znovu přečtěte, co jsem zde napsala před časem:
Jo živnostník, ten tvrdej chleba má
Kdo že spadl z višně? No kdo jiný než Vy. To si myslíte, že nad vodou nás drží banky, které odvádějí zisky do ciziny a neodvádí žádné daně, nebo hypermarkety, které sem vozí hnůj místo jídla a zisky rovněž odvádí do ciziny, nebo montovny, které využívají českou otrockou sílu a zisky rovněž odvádí do ciziny?

A teď si přečtěte co všechno musí drobný živnostník zaplatit, aby mu bylo milostivě dovoleno vydělat si na sebe pár korun:
Musí si platit provozovnu
Musí si platit podnikatelské energie
Musí si koupit k podnikání auto (nejlevnější za 200 000 Kč)
Musí kupovat benzín a opravy auta
Musí platit pojistku a povinné ručení
Musí si koupit stroje a nářadí
Musí platit každý měsíc povinně VZP a sociální (nejmenší povinná částka je cca 3500 Kč)
Musí si platit účetní
Nesmí onemocnět, jinak zkrachuje
Musí si sám shánět zakázky a platit si inzerci
Nemá placenou dovolenou ani svátky jako zaměstnanec, musí si na to sám našetřit
Žije denně v obavách, že mu zákazník nezaplatí a na předražené právníky nemá
Musí průběžně platit různé mastné poplatky a pokuty na úřadech (třeba pokuty za to, že stojí s pracovním autem na místě kde pracuje)
Nedostává tak jako zaměstnanec žádné stravenky na obědy
Musí si sám platit měsíčně mobil a internet
Musí si sám platit různá školení a vzdělávání

A co mu z toho všeho placení zbude, to je teprve jeho výdělek, z kterého ještě musí zaplatit svůj byt, předražené energie, vodné a stočné. Pak si teprve konečně může jít nakoupit žrádlo do hypermarketu.

A na konci roku by ještě měli tito všemi směry vysáváni živnostníci platit nenažranému zlodějskému státu daně?

292036

24.06.2013 08:32

Musíme platit daně? Já říkám ne!

RE: Opět Vít

Jarmila 88.?.?.?

Už Vám tady několik lidí radilo, ať si jdete na vlastní kůži to podnikání zkusit Vy chytráku a potom teprve uvidíte, zač je toho loket. Moje sestra v socialismu si jezdila coby obyčejná číšnice dvakrát ročně do Jugoslávie a užívala si života na plné pecky. Teď v prohnilém mafiánském kapitalismu upadla do pasti, z které se nemůže vyhrabat. Již 7 let neví co je dovolená a maká od nevidím do nevidím i když zaměstnává jednu prodavačku. Když ptáčka po pseudorevoluci lapali, pěkně mu zpívali. VZP i sociální se platilo tenkrát dohromady a dělalo to pouhou stovku. Pak to zvýšili nenápadně na pětistovku. Pak to rozdělili každé zvlášť a od té doby nepřetržitě zvyšovali až do dneška. To samé dělají od pseudorevoluce i nenažrané banky- nejprve lidem banksteři dávali 12 procent úroku za jejich úspory, pak to pořád snižovali a v dnešní době už jen z lidí nadělali ve velkém dluhové otroky.Teď jen sestra státu pořád dokola platí všelijaké odvody a platby a nesmí s tím přestat, jinak by se zadlužila. Pak stačí, aby nedaleko jejího krámku postavili kapitalističtí soudruzi ze zahraničí, kteří neodvádí státu vůbec nic, ani korunu, nedaleko další nový Lídl a tím drobného živnostníka úplně odrovnají, že si může rovnou hodit mašli. Nenažraný stát (čili posranci, kteří dělají protilidové zákony) nebere na nic ohled a stále chce své vysoké odvody za všechno.

Čili kdo je tady největší parazit? Stát, banky a nadnárodní korporace. A zaměstnanci si oproti živnostníkům žijí jako v bavlce a nemají tušení o čem je vůbec řeč- stejně jako Vy.

292076

24.06.2013 16:59

Musíme platit daně? Já říkám ne!

RE: Opět Vít

Jarmila 88.?.?.?

Tak musím znovu zopakovat co jsem již řekla: Jste prostě buď blbej, navedej, anebo placený diskutér či provokatér- a tím s Vámi končím diskusi. Jste takový druhý Vojta. Již Vám tady jiní diskutéři dali příklad, že například živnostníci platí těžké prachy za benzín jako mourovatí- a přitom je to vše kvůli práci, oni z těch výdajů nic nemají, musí to platit ze svého. A to se děje na všech frontách, nejen v případě benzínu. Živnostník si nesmí dovolit být ani nemocný, jinak končí. A když náhodou onemocní, tak si stejně všechno cvaká sám ze svého: od léků až po zubaře. Taková je dnešní doba, že zdravotní pojištění není ve skutečnosti zdravotní pojištění, ale je to ve skutečnosti jen další sprostě uvalená daň. Ale když pak člověk něco potřebuje, tak si vše hradí sám. Můj muž za celých 23 let od pseudorevoluce nevyčerpal ze zdravotnictví NIC. A jen strčí k doktorce nos, tak zaplatí 30 Kč a pak dalších 300 Kč za to, že je způsobilý si udělat plynařské zkoušky. A u zubaře zaplatil v souhrnu 50 000 Kč za to, co by měl v socialismu skutečně zadarmo.

Možná Vám vrtá hlavou, proč se ti živnostníci tak úporně drží své živnosti, přestože to dnes momentálně tolik stojí za hovno. Je to tím, že nejsou takoví poslušní otroci jako zaměstnanci, ale jsou přece jen sami sobě pánem. I když dnes už je to značně iluzorní, protože politici a jejich zákony se postarali o to, aby i živnostník byl ve skutečnosti otrokem nelidského systému. Děje se to stejným způsobem všude na světě. Například američtí farmáři kdysi byli normální svobodní lidé, kteří si svobodně rozhodovali o všem. Dnes je tam sužuje zločinná satanistická korporace Monsanto a diktuje jim podmínky.

292105

01.07.2013 16:25

Evropské národy v boji proti homosexualitě

RE: Je třeba si uvědomit...

Jarmila 88.?.?.?

Vážená dámo i kdyby jste se s prominutím posrala, tak děti do rukou homosexuálů nepatří. Samozřejmě, když si nějaká lesba opatří dítě přírodní cestou, nebo se nechá uměle oplodnit, tak se s tím nic dělat nedá. Ale dvěma chlapům homosexuálům skutečně dítě do výchovy nepatří ani náhodou. Nehledě na to, že to ani nemusí být homosexuálové, oni se za ně mohou jen vydávat, ve skutečnosti by to mohli být dva pedofilové. Pohráli by si s dítětem, zničili by jeho psychiku a když by hrozilo prozrazení, no tak by se stala nehoda, při které by dítě zemřelo. To byste chtěla, aby děti byly takto zrůdně vychovávány úchyly všeho druhu? Styďte se!

292503

01.07.2013 16:44

Evropské národy v boji proti homosexualitě

RE: Ach jo

Jarmila 88.?.?.?

Říkáte homosexualita u zvířat jo? A už jste někdy v životě viděl jediné zdokumentované video, kde by třeba primát či houser si to rozdal až do konce, až do úplného vyvrcholení se stejným pohlavím do análu? Neviděl viďte? Protože to u zvířat neexistuje. Ani vědec Konrad Lorenz to nikdy neviděl. Viděl jen dva housery, kteří se spolu prostě kamarádili. Jak někdo napsal výše, zvířata si jen zkouší nadřazenost nebo podřízenost- ale se sexem to nemá nic společného. Ale připouštím, že je možné, že se semtam skutečně vyskytne homosexuální zvíře. Jenže to zvíře u heterosexuálních zvířat nepochodí a svého soukmenovce nemůže naleznout, protože je jich strašně málo- takže má smůlu.

292504

01.07.2013 19:56

Evropské národy v boji proti homosexualitě

RE: Ach jo

Jarmila 88.?.?.?

Chci vidět černé na bílém, čili na vlastní oči, jak samec šuká samce. Pokud takové video dodnes nikde neexistuje, tak nějaké kecy falešných vědců, kteří lidem vymývají mozky, že i zvířata jsou homosexuální, mě naprosto, ale naprosto nezajímají.

292509

02.07.2013 08:39

Evropské národy v boji proti homosexualitě

RE: Ach jo

Jarmila 88.?.?.?

Já tam nic průkazného nevidím. Vy ano? Napsala jsem, že jsem za celý život neviděla ani jedinou kuriozitu, kde by samec kopuloval jiného samce až do úplného konce, tedy do vyvrcholení.

Například pejskaři mají bohaté zkušenosti s tím, že psi i psice se věnují různému náhražkovému sexu. To jsem kdysi viděla i psa, jak se snažil jiného psa šukat do hlavy.[smích] Nikdy jsem ale neviděla, ani od žádného pejskaře neslyšela o tom, že by kdy spatřil, jak jeden pes doopravdy kopuluje s druhým psem do análu. Natož aby takovou scénu někdo natočil na video.

To máte tak, že mainstreamoví "odborníci" typu Uzla lžou kudy chodí. Oni jsou schopni tvrdit i to, že zvířata stejně jako lidi prý uskutečňují orální praktiky. Opět to není pravda, protože zvířata si k pohlaví nanejvýš čichnou, nebo ho olíznou, ale nikdy nedělají to co lidi, že by jedno zvíře tak dlouho ústy dráždilo jiné zvíře, až do úplného vyvrcholení.

Pravda, u šimpanzů Bonobo existuje i to, že se samice vzájemně o sebe třou až do úplného vyvrcholení. jedná se tam však o vztah: nadřízený-podřízený. Ve skutečnosti jsou ty samice normálně hetero a jakmile dospějí porodí mláďata.

292543

05.07.2013 19:28

Řecká daňová past

RE: Jsou lepší než u nás

Jarmila 88.?.?.?

No a tupé ovce pořád chodí tvrdošíjně k volbám a tu svoloč pořád tvrdošíjně a dobrovolně volí. Místo aby to bylo tak, že alespoň 90 procent obyvatelstva by k volbám vůbec nešlo a tím dalo najevo, že ty svině prostě neuznávají a tudíž nejsou zlegalizované a zvolené.

292769

06.07.2013 20:04

Řecká daňová past

RE: Jsou lepší než u nás

Jarmila 88.?.?.?

Co nastane, když by 90 procent lidí nepřišlo k volbám? Nastalo by to, že by ti předem vybraní a vytypovaní slouhové mocných za oponou byli zvoleni nelegálně. Ústava přece praví, že veškerá moc patří lidu- to znamená většině.[smích] Pokud vím, tak ústava je nad všechny zákony, které zplodí naši prodejní posranci, slouhové to mocných mafiánů.

292821

07.07.2013 08:26

Řecká daňová past

RE: Jsou lepší než u nás

Jarmila 88.?.?.?

Když si mafiáni v parlamentu odsouhlasí, že za přechod na červenou bude stanoven trest smrti, tak někteří občané jen pokrčí rameny a řeknou: Nedá se nic dělat, je to zákon. Anebo nedá se nic dělat, je to tak psané v ústavě. A to bez ohledu na to, že tu ústavu si po pseudorevoluci vymyslel a schválil Rychetský, nikoliv lid. Takže ta ústava je vlastně neplatná, protože nebyla schválena lidem referendem.

Vol si Babo Blažková koho chceš, já Ti to neberu. Ale jednoho krásného dne si na mne vzpomeneš a k volbám chodit taky přestaneš.[smích]

Jen pro zajímavost zde připomenu kariéru Zemana. Za komunistů jsme ho obdivovali coby statečného pana inženýra, který psal velmi odvážné články do Technického magazínu, kde odvážně vysvětloval, že je naše země díky hospodaření komunistů sto let za opicemi. Vůbec nás tenkrát nenapadlo, že je to ve skutečnosti (stejně jako třeba disident Havel) připravovaný kádr na budoucí dobu. Že kdyby to byl autentický statečný člověk, tak by s ním estebáci zatočili stejně jako třeba s Wonkou. Po pseudorevoluci se tento prognostik spolu s prognostikem Klausem vyšvihli do nejvyšších míst. Hráli si spolu dlouhou dobu na dva nesmiřitelné nepřátele a my občané jsme jim to baštili i s navijákem. Pak ale spolu uzavřeli oposmlouvu, aby papaláši zprava i zleva zůstali u svých koryt, bez ohledu na zklamané pravolevé voliče. Později byl ale Zeman značně rozčarován z toho, že nebyl zvolen prezidentem. A to jsem tenkrát poznala, že mu slíbili prezidentování po Klausovi, což se také stalo.
Ovšem vynořila se tu jiná nebezpečná figurka, která ještě neřekla své poslední slovo. A tak si zase zahraji na prognostika do budoucnosti: je možné, že volby příští rok vyhrají komunisté. Ale nic jim to nebude platné, nebudou rozhodovat o ničem, protože se proti nim ustanoví silná pravolevá koalice, kde bude figorovat i TOP 09 v čele s figurkou Chrápalem. Účelem této koalice bude rozkrást poslední zbytky národního českého majetku- to znamená půdu. Část půdy již rozkradla církev, pak se dostane i na Sudeťáky.

292855

08.07.2013 07:51

Řecká daňová past

RE: Jsou lepší než u nás

Jarmila 88.?.?.?

Smím se Tě Babo Blažková zeptat, koho pokládáš za na tolik důvěryhodného, že bys ho volila? Řekni mi jméno a já Ti prozradím, co je to za syčáka.[smích]

Co se týče Tvých aktivit, děláš jim akorát užitečného idiota, nic víc. Tak jako jsem ho já nadšeně dělávala, když jsem zdarma pracovala pro dvě politické strany. Až už Tvou práci nebudou potřebovat, tak Tě vykopnou. Asi dodnes nevíš, že do vedení stran se VŽDY dostanou předem vybrané figurky a nikdo jiný. Ale nadšené užitečné idioty oni nutně potřebují, aby ta která strana vypadala důvěryhodně. Ty prostě tomu neuvěříš, že to takto funguje, ale ráda bych Ti připomněla Analýzu 17.listopadu od M.Dolejšího, pokud jsi ji ještě nečetla. My jsme mu tenkrát po „revoluci“ také nevěřili, o čem je vysoká politika.

292911

08.07.2013 08:02

Řecká daňová past

RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

Jarmila 88.?.?.?

Skutečně je to tak, jak píše pisatel před Vámi. A skutečně zdravotní pojištění u nás není žádné pojištění, ale ve skutečnosti je to sprostá daň, protože zdravotnictví u nás není zadarmo, i když tu daň platíte jak mourovatý. Když totiž potřebujete nějaké ošetření, tak zdarma od pojišťovny nedostanete takřka nic, za všechno v reálu platíte. Já jsem i za vytržení jednoho zubu musela zaplatit 1600 Kč. V nemocnici se platí 100 Kč za den, což je pro důchodce naprosto likvidační. Z čeho má pak zaplatit ještě byt a inkasa? Jen strčíte nos k doktorovi, zaplatíte za nic 30 Kč a pak platíte ještě v lékárně za recepty.

292913

09.07.2013 07:46

Řecká daňová past

RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

Jarmila 88.?.?.?

Ano, je to tak, u nás se platí daň z nulového příjmu. Vrchnost to prostě pojmula tím způsobem, že ten člověk si musí sehnat peníze na povinnou zdravotní daň jakýmkoliv způsobem, ber kde ber. Ať si na ni půjčí třeba od příbuzných nebo z banky, nebo je někde ukradne- je to prostě nezajímá, že je ten člověk absolutně bez příjmu. A taky v tomhle Absurdistánu platí, že když třeba padesátiletý člověk ztratí práci a nakonec ho vykopnou i z úřadu práce, tak sociálka mu řekne, ať ho živí jeho matka ze svého důchodu, že je to její povinnost.

292961

09.07.2013 08:19

Řecká daňová past

RE: Jsou lepší než u nás

Jarmila 88.?.?.?

Nebuďte směšný, já jsem aktivní pořád. Ale jsem aktivní tam, kde by to mohlo mít alespoň trochu nějaký výsledek. Před dvěma dny jsem například napsala Rychetskému pár dotazů- tak se nechme překvapit, co mi nadlidi z výšin Ústavního soudu sdělí pěkného.[smích]

Nevědomí lidé, kteří se zapojují idealisticky do politických stran jsou nejen užiteční idioti, ale současně i neužiteční idioti. Protože oni marně vydávají svou životní energii na něco, kde nedosáhnou vůbec žádných výsledků. Představte si olej smíchaný s vodou. Olej nakonec vždy vyskočí nad vodu- tak jako spiklenecká mafie vždy zvítězí nad nezasvěcenými prosťáčky.

Daleko lepší a účinnější je občanská neposlušnost, kde každý občan může sám za sebe statečně vzdorovat v mnoha oblastech života vládnoucím mafiánům. Dám příklad: Kdyby všichni lidi ze dne na den přestali pít nezdravou korporační coca-colu, tak si může nadnárodní korporace strčit tento nápoj kam? No přece za klobouk.

Jak psal kdysi již Neruda: Bude-li každý z nás z křemene, je celý národ z kvádrů.

292962

09.07.2013 19:55

Řecká daňová past

RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

Jarmila 88.?.?.?

Mně se to taky nezdá dodnes, ale bohužel stalo se, zubař mě prostě natáhl, jiné vysvětlení nemám. Za pět minut práce dostat 1600 Kč- tak to se to krásně vydělává na chudých důchodcích.[smích] Kdyby to vytrhnutí moudráku alespoň nebolelo- ale bolelo to hrozně. Ani ten jejich rentgen se mi nezdál. Oni sice člověku dají olověnou zástěru, ale krk (štítnou žlázu) nechají nechráněný. Už jsem to tu na Zvědavci psala, jak jsem pak z toho všeho měla tři týdny podivnou chemickou rýmu, jakou jsem za celý svůj život nezažila. Tři týdny jsem zkrátka z blbého vytrženého zubu byla přímo na zdechnutí- jako by celé mé tělo zešílelo. Můj muž se divil, jak to, že mám z toho takové těžké následky, když on byl po trhání zubů v pohodě. Podivné byly i ty dvě údajně umrtvující injekce- vůbec mi po nich neztuhla pusa. Ten zubař se jmenuje Jan Morávek a pracuje v Dent Medico.

Pro jistotu jsem si teď nechala vytrhnou i druhý moudrák, aby mi nedělal v budoucnu problémy- a pohádka! Bylo to jak vánek, vůbec to trhání nebolelo, skutečně škube zuby jako okvětní kvítky růže, za minutu po extrakci jsem byla naprosto v pohodě. Ani později nenastaly vůbec žádné komplikace.Tahle paní doktorka má zlaté ručičky, je důvěryhodná a té se už budu držet. Vytržení zubu samozřejmě zadarmo.

292998

19.07.2013 20:38

Kdo zabíjí mužství v Česku

RE: Kresťanstvo a unisex 2.

Jarmila 88.?.?.?

V tom případě se hlásím, že já jsem rovněž těžký ignorant. Ano, přesně tak jak to říkáte, není to možné- protože to prostě není možné.[smích] Velmi hloupým dovětkem se mi zdá Váš příspěvek- obzory byste si měl rozšířit rozhodně Vy a nikdo jiný- Vy středověký tmáři. Je to vůbec možné, že ještě dodnes existují lidé, kteří věří takovýmto středověkým kravinám? To snad ani není pravda!! Se plácám nevěřícně do čela.

Goethe například ve svém románu Utrpení mladého Werthera rovněž popisuje, že když se mladá žena shlédne v nějakém muži, zamiluje se do něj, tak se to pak na ní podepíše v tom, že její potomci jsou podobní tomu muži, do kterého byla napoprvé zamilovaná. Jenže Goethe žil v 18. století, kdy se pořádně nevědělo v podstatě vůbec nic, takže ho to omlouvá. Člověče probuďte se a nežijte v těžkých bludech. [zmaten]

293547

19.07.2013 20:49

Kdo zabíjí mužství v Česku

RE: mužství

Jarmila 88.?.?.?

Souhlasím s Vámi na 100 procent.

293548

23.07.2013 20:06

GSK žiada ospravedlnenie za článok „Povinné očkovanie = fašizmus v zdravotníctve?“

RE: Reklama Anity Petek proti očkování

Jarmila 88.?.?.?

Buďte tak moc laskav a nešpiňte památku Anity Petek. Ona byla naprosto PRVNÍ, úplně ze všech nejprvnější, která lidstvo upozornila na očkovací sviňárny.

Byla velmi skromná, což šlo vyčíst z jejího chování i čisté tváře, sama normálně přiznala, že všechny své poznatky získala intenzivním dlouholetým samostudiem, že není lékařka ani farmaceutka.

Jsem rovněž přesvědčena, že byla ve svých 53 letech v nemocnici zavražděna. Ona prý do ní nechtěla jet, zavezli ji tam násilím proti její vůli.

293792

22.08.2013 10:28

Juvenilní justice - současný fašismus

Banksteři versus lidstvo

Jarmila 88.?.?.?

Je zřejmé, že plány, jak co nejvíce zdeptat a zničit západní společnost pocházejí od chorých mozků majitelů planety, čili od sionistických kabalistických banksterských klanů pokrevně spřízněných. Tito superboháči se rozhodli natvrdo nastolit proti normálním rodinám otevřený fašismus s pomocí velmi dobře honorovaných SS ( sociálních služeb).

Jak se může západní většinová společnost proti těmto počínajícím hrůznostem a šílenostem ze strany menšiny bránit? Hloupé je, že může používat pouze jejich dovolené oficiální zbraně, čili mohou zakládat všude politické strany, zvané třeba SR (strany rodičů), nebo SOPR (strany ochrany práv rodičů). A pak doufat, že se dostanou do parlamentu, kde by mohli zrušit všechny zrůdné zákony.

Lepší cesta ovšem je, kdyby většinová společnost začala ve velkém žádat přímou demokracii a naprosto a totálně odmítat zastupitelskou totalitu. Pouhé odvolávání zkorumpovaných politiků totiž vůbec nestačí. Byli by odvolávání s pomocí prodejného závislého mainstreamu zrovna ti nejslušnější z nich jako se to stalo třeba šéfu NKÚ Dohnalovi, kterého uštvali k smrti, že v 53 letech zemřel.

294729

24.08.2013 09:06

Juvenilní justice - současný fašismus

RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu

Jarmila 88.?.?.?

Já bych se zastavila ještě u toho pojmosloví- jak to mají všechno vymakané a jak velmi promyšleně vybírají ty názvy. Například nazývají juvenilní justicí něco, co nemá s řádnými soudy nic společného. Protože do bytu bez dovolení soudu vlítnou SS (sociální pracovníci) a ukradou před očima vyděšených normálních a řádných rodičů jejich dítě, a pak jim ho nechtějí ani ukazovat a zašantročí ho kdovíkam. A ještě navíc rodičům vyhrožují, že jestli o tom někde jen ceknou, tak už své dítě nikdy neuvidí. Tohle je čistý fašismus a né že ne.

Další promyšlený název je: biologická matka. Oni ví, že říkat vlastní matka je kladný název, kdežto nevlastní matka je záporný název. Proto radši začali používat ponižující a zvířecí termín- biologická matka. Co je to biologická matka? Ano, je to jen jakási kráva, které se odebere tele, když je potřeba, nic víc. A jak říkám, taky věděli, že používat slova nevlastní matka, nevlastní rodiče, zní záporně. Proto radši mluví o pěstounech, protože něco pěstovat je kladná činnost (nebo že by to spíš bylo od slova pěst?). Kdežto nevlastní matka je macecha, která se chová k dítěti macešsky- a to je hodně záporné. Vědátor Zrzavý dokonce o tom napsal knihu, že kojenci v rukou macech a tchyní umírali statisticky častěji než v rukou vlastních rodičů.

294814

25.08.2013 15:40

Juvenilní justice - současný fašismus

RE: Opak bývá rovněž pravdou

Jarmila 88.?.?.?

Mně by tedy zajímalo, když znáte 2 případy odebrání dítěte ve svém okolí a bylo to na místě, co ti vlastní rodiče těm dětem konkrétně prováděli?

A ještě víc by mě zajímalo, zda tam do rodiny naběhla SS jako nějaké gestapo bez jakéhokoliv soudního rozhodnutí, anebo zda tam proběhl řádný soud, který řádně rozhodl po odsouzení rodičů na základě důkazů, že děti jsou ve vlastní rodině týrány nebo zanedbávány.

P.S. Koukám, že jste tady úplně novej, tak si prosím nezkažte reputaci nějakými hloupými trollovinami.[smích]

294891

29.08.2013 21:07

Akce D.O.S.T. nezuří, nesoudí, nesouhlasí

RE: pro oba výše

Jarmila 88.?.?.?

Z pana mtk si Lin vůbec nic nedělejte, jeho názory bývají občas velmi zvláštní- bez ohledu na to, že má švagra teplouše. Sympatické na něm je jedině to, že je hudebník[smích]. Jsem zcela a naprosto na Vaší straně, protože i já jasně vnímám, že globální, psychicky vyšinuté panstvo se snaží zavést do většinové společnosti zcela zvrácenou morálku za použití teploušů. Ti jsou vlastně jejich obětí, stejně jako třeba cikáni.

295223

30.08.2013 13:24

Akce D.O.S.T. nezuří, nesoudí, nesouhlasí

RE: pro oba výše

Jarmila 88.?.?.?

Všechno.[smích]

295265

03.09.2013 18:11

Co je to juvenilní justice

RE: Osobní zkušenost

Jarmila 88.?.?.?

No tak Petr Kramný to v Egyptě vše vyřešil. Zavraždil manželku i své dítě a má od manželky i budoucích alimentů pokoj.

295491

09.09.2013 16:44

Amerika totálně zdiskreditována

RE: Trocha videa ze Syrie...

Jarmila 88.?.?.?

Je to strašné, vhrkly mi slzy do očí. Ta bezmoc, ta obrovská bezmoc- stejně jako v případě napadení Gazy či Lybie. Najmutí hrdlořezové z překrásné mírumilovné země ze dne na den vytvořili hororové přežívání a ruiny.

295823

10.09.2013 08:35

Syrští ozbrojenci plánují chemický útok na Izrael z Assadem kontrolovaných území

RE: Začali vymývanie mozgov.

Jarmila 88.?.?.?

Dneska jsem byla mile překvapena, že mi přišla mailová odpověď tohoto znění:

Vážená paní Kubátová,
Úřadu vlády ČR byl doručen Váš e-mail s dotazem na postoj vlády ČR ohledně případného vojenského zásahu v Sýrii.

Dovolte mi, abych Vás informovala o stanovisku Ministerstva zahraničních věcí ČR, ve kterém se uvádí: „Ministerstvo zahraničních věcí ČR je znepokojeno zprávami o nasazení chemických látek. Považujeme užití chemických zbraní za nepřípustné a v přímém rozporu s platnými mezinárodními úmluvami bez ohledu na totožnost pachatele a okolnosti útoku. MZV považuje za kriticky důležité, aby inspekčnímu týmu OSN na místě byly poskytnuty veškeré podmínky k co nejdůkladnějšímu vyšetření události.

Situace v Sýrii zůstává značně nepřehledná a dynamicky se vyvíjí ze dne na den. MZV se soustředí na aktivní získávání všech možných informací, které podrobuje neustálému ověřování a kritickému vyhodnocování. Podrobně monitorujeme vývoj jak uvnitř Sýrie, tak i na mezinárodní scéně.

Vzhledem k panujícím spekulacím o možnosti mezinárodního vojenského zásahu proti ozbrojeným silám či objektům syrského státu Česká republika znovu připomíná, že nadále považuje za jediné účinné řešení vnitrosyrského konfliktu řešení diplomatické a mírové – tj. co možná brzkou dohodu obou stran na příměří a zahájení jednání o politické transformaci země.“
 
S pozdravem

Mgr. Jitka Vodrážková, v.r.
vedoucí oddělení styku s veřejností

295853

11.09.2013 08:30

Syrští ozbrojenci plánují chemický útok na Izrael z Assadem kontrolovaných území

RE: Začali vymývanie mozgov.

Jarmila 88.?.?.?

Právě jsem paní Vodrážkové odepsala toto:

Vážená paní Vodrážková,
moc Vám děkuji za odpověď, velmi jste mne potěšila, že jste mi na můj dotaz odpověděla. Jsem velmi ráda, že MZV dává přednost řešení mírovému a diplomatickému. Pevně doufám, že k mezinárodnímu vojenskému zásahu nikdy nedojde, vždyť pro válku horuje pouze vláda USA bez podpory veřejnosti a dokonce i většiny politiků. Prostě velmi úzká skupina globálních válečných zločinců se rozhodla, že zatáhne svět do 3.světové války, aby se pak po ní zmocnila celé planety jako svého soukromého majetku i se všemi lidmi na ní žijící.
Nepřestávám se divit, že zločinci Obamovi, nositeli Nobelovy ceny míru, není stydno za tyhlety civilní oběti v Sýrii:http://www.youtube.com/watch?v=5D2V-4RHdWA
S pozdravem všeho dobrého
Jarmila Kubátová

295919

11.09.2013 12:48

Írán, nikoliv Sýrie je skutečným cílem Západu

RE: moc Jiraska taky skodi

Jarmila 88.?.?.?

No, hlavně že jste měl nakonec poslední slovo přece jen Vy, že áno. A k tomu Rakousko-Uhersku jste nám vůbec nic neřekl- jenom hloupě buzerujete. Já si také myslím, že velkoříše někomu moc vadila, a proto ji rozbili i s pomocí sionisty Masaryka, kterému pak mainstream vytvořil nepatřičnou gloriolu slávy. Přitom to byl ve skutečnosti úplně stejný hajzl jako Havel, také se neštítil nechat zavraždit Štefánika, jako Havel Dubčeka.

295937

11.09.2013 15:54

Írán, nikoliv Sýrie je skutečným cílem Západu

RE: moc Jiraska taky skodi

Jarmila 88.?.?.?

hestroy, si trhni nohou člověče.[smích] Kdysi se mi Vaše názory líbily, ale teď jste nějakej divnej. [zmaten] Od té doby, kdy jste se rozhodl, že za vše může Vatikán a nikoliv FED a židovští banksteři, tak zde jen tak na každého poštěkáváte a nikde žádný argument.

295951

13.09.2013 14:52

Nevěřím, že agrese vůči Sýrii byla odvrácena

RE: Vladimire

Jarmila 88.?.?.?

Je to zajímavý film, zvláště tím, že 99 procent těch superboháčů ze 740 Avenue ( a i jejich jakoby opozice), jsou nosatci.[smích] Ale jistě jsou to jen pouzí poslušní otroci vládnoucího Vatikánu, že hestroy.[smích]

Stejně se musím smát tomu, jací jsou ti superbohatí "američtí" nosatci pitomci. Furt se ženou za nějakou starověkou chimérou, celý život jen promarní honem za mamonem. A co mají z toho, že mají obrovské nákladné bejváky s 30 místnostmi? To si je denně jako zálibně všechny procházejí? Já jsem šťastná ve svém přiměřeném bytečku s výhledem do zeleně- že bych s tím jejich pofidérním přepychem rozhodně nikdy neměnila. Ani s jejich ubohými životy, plnými nenávisti ke všem obyčejným lidem.

296058

14.09.2013 19:47

Posledních par hodin

Kritika

Jarmila 88.?.?.?

Já bych chtěla k této smutné události říct toto: Nelíbí se mi, že pan Stwora zde vždy zveřejňuje jen velmi smutné události se zvířaty. Co už tady bylo článků o tom, jak umřel ptáček, kočička či pejsek. Tohle mě fakt deptá. Proč nepíše radši o tom, kolik radosti mu ta zvířátka v životě přinášejí? Spoustu veselých příhod s nimi. Ale on ne. On se s námi vždy podělí o to, jak zvířátka umírají. Já to sice chápu ten jeho postoj, že ho to vždy vezme u srdce, ale stejně mě to štve. To je zahleděnost do smrti. Do prdele, když si člověk pořídí zvírátko, tak musí počítat s tím, že mu umře, na stáří ne?

Řekli jsme si s mužem, že si již nikdy nepořídíme žádné zvířátko, protože nás právě deptají ty smutné konce. Momentálně máme poslední zvířátko svého života a to je králík Máňa. Je to takový danajský dar, který nám byl darován proti naší vůli. Ale co už, to zvířátko za to nemůže. A tak se již 4,5 roků pohybujeme v králičích bobcích, nesem si je na nohou i do postele. Naštěstí nejsme pintlich a tak to dobře snášíme.

A teď se budu snažit napsat o zvířátku Máně něco veselého, i když vím, že nám jednoho dne odejde a bude nám to velmi líto. Ona je totiž velmi náruživá a každý den prcá polštářek s obrazem králíka. Kromě toho zažívám s ní intimní chvilky, když jdu v noci čůrat na záchod. Je to noční intimnost jenom mezi námi dvěma, nikdo se to nedoví. Já ji celá rozespalá musím hladit přední bradavky a ona mě za to vděčně hladí (líže) horkým jazykem.

296131

15.09.2013 08:28

Posledních par hodin

RE: Kritika

Jarmila 88.?.?.?

Překvapilo mne, že jste uznal, že píšete jen smutné věci. Za svou drzou kritiku jsem čekala i nadávky od diskutérů. Ale už mlčím a přeji Vám, ať Vás ten zármutek co nejdříve přebolí.

296155

19.09.2013 20:30

Rouhání

RE: náboženstvo

Jarmila 88.?.?.?

Jste si jistý tím, že zrovna Kaddáfi, který velmi propagoval přímou demokracii a zveleboval po všech stránkách obrovské pozemky Libye, svou vlast, by pronesl takovouto hovadinu jakou jste uvedl? On nepotřeboval dobývat Evropu ani Západ- ale oni dobyli jeho.

296471

20.09.2013 08:04

Rouhání

RE: náboženstvo

Jarmila 88.?.?.?

Ano, Kaddáfiho Zelenou knihu jsem si přečetla, a proto vím, že stejně jako já i on poznal, že zastupitelská demokracie a stranický systém je dokonalý židozednářský podvod, kterým jsou oblbování voli (teda pardon voliči) na celém světě. Takže jak vidíte, mám leccos již nastudováno a nadále tvrdím, že to co jste řekl o Kaddáfim je hovadina. Víte proč? Protože všechny ty bludy o tom, že je to terorista, blázen a diktátor o něm šířily korporátní masmédia, kde ho ve velkém očerňovaly presstitutky na příkaz globálních banksterů. Těm se nelíbilo, že je Kaddáfí vlastenec, který přeje svému lidu, nechce prodávat ropu za hubičky, že chce zavést pro Afriku vlastní měnu zlatý dinár a z vlastní kapsy také zaplatil pro celou Afriku satelit- takže lichvářští banksteři přišli o další výnosný kšeft z předraženého pronájmu satelitu.

To víte, nemůžete všemu věřit, co napíše prodejný korporátní mainstream. Jako byste nevěděl, že je pro ně hračka kdykoliv udělat z anděla ďábla a z ďábla anděla.[smích] Vždyť to momentálně vidíte na příkladu válečného zločince, kde celý svět dumá nad tím, za co dostal Nobelovu cenu míru.

296494

20.09.2013 11:24

Rouhání

RE: náboženstvo

Jarmila 88.?.?.?

Dokažte to.[smích] Jinak je to jenom pouhá posmrtná pomluva, pokud nemáte žádný zdroj. Například když válečná zločinkyně Allbrichtová řekla, že 500 000 mrtvých iráckých dětí stálo za to, tak ta její slova viděl a slyšel na vlastní oči celý svět, protože to řekla veřejně mainstreamové reportérce. Nebo když Havel kvákal o humanitárním bombardování, tak to taky viděl a slyšel celý náš národ. Ale Kaddáfiho jsem takto blbě mluvit nikdy neslyšela. Dokonce i neštěstí v Lockerbi na něho globální "elita" svedla, ale nebyla to vůbec pravda.

296513

20.09.2013 16:01

Rouhání

RE: náboženstvo

Jarmila 88.?.?.?

Nemám žádný problém, akorát takový, že jsem si poslední dobou až moc často všimla, jaké dělá mainstream rafinované sviňárny na lidskou psychiku- na zpracovávání veřejného mínění většinové společnosti. pomocí mnoha vypracovaných metod. Bylo toho již hodně, zejména je proslulé jejich přepisování historie tak rychle, že už ani nečekají, až pamětnící vymřou. Vzpomněla jsem si na nedávný článek na Novinkách. Uveřejňovali tam, kdo všechno ze slavných herců byl teplouš. Uvedli tam spousty jmen, ale mě zaujmul Paul Newman. Tento herec žil asi padesát let s jednou ženou, se svou manželkou, přímo vzorově a ukázkově a oni tam o něm uvedli, že potají byl teplouš. To mě fakt naštvalo, takhle očerňovat mrtvé, když už se on ani jeho manželka nemohou bránit. A to je to jejich přepisování historie po všech stránkách, aby dostali většinovou společnost tam kam chtějí. V případě oblíbeného herce jejich úmysl byl tento: Podívejte se kolik slavných a sympatických lidí bylo teplouši, tak už se konečně taky všichnï zhomosexualizujte a nebraňte se tomuto módnímu tomu trendu.

Nebo teď jsem si vzpomněla na Bin Ládina. Již zavražděná premiérka Bhuto veřejně před celým světem kdysi prohlásila, že je dávno mrtev. To ale mainstreamu vůbec nevadilo v tom, aby pokračoval v koméédii a tahal celý svět za nos. Opět Novinky den co den vytahovaly další a další podrobnosti při jeho údajném odchycení a zabití kdesi v Pákistánu, nebo kde to bylo. A pak další a další články o tom, jak ho pohřbili do moře z helikoptéry- a přitom to všechno byla TOTÁLNÍ lež. A přesto existují dodnes lidi, kteří mainstreamu věří, jako by to bylo slovo boží.

Co se týče Kaddáfiho, neodpovídá to jeho charakteru a povaze, aby vyslovoval větu, že muslimové dělohami dobudou Evropu. Ani prostí muslimové nechtějí dělohami dobývat Evropu, chtějí si žít dobře ve své vlastní zemi, jaký každý jiný člověk. Bavili jsme se s prostými Egypťany a oni sami říkají, že se nechtějí množit, že mnoho Egypťanů má dvě děti a víc nechtějí. Bavili jsme se i s jedním Bangladéšanem a skutečně to není žádná slast pracovat půl roku sám opuštěn v Emirátech a rodinu vidět jen dvakrát do roka. Dneska odlétám do Tunisu, tak se zase podívám na ty zlé a krvelačné muslimy, kteří netouží po ničem jiném, než dobýt Evropu svými dělohami.[smích]

296522

01.10.2013 09:10

Kult vraždění a symbolický řád západního barbarismu

Smrt dvojníka

Jarmila 88.?.?.?

Nikomu svůj názor nevnucuji, ale já osobně se domnívám, že byl zabit dvojník Kaddáfiho, nikoliv Kaddáfi. Tento dvojník šel na smrt dobrovolně, aby zachránil svého milovaného vůdce. Kaddáfi dožívá někde v soukromí a všechnu tu zkázu své země má možnost pozorovat. Jeho syna Saif Al- Isláma drží v zajetí hlavně proto, aby prozradil hesla tučných kont uložených v zahraničí (asi ve Švýcarsku), což se on nechystá prozradit.

Podobná situace byla s Husainem, kde byl věšen jeho dvojník, nikoliv skutečný Husain. Ale oni ani toho dvojníka ve skutečnosti neoběsili, bylo to jen divadýlko sehrané pro svět.

Do třetice připomenu údajnou smrt Hitlera, kde se rovněž všechno odehrávalo jinak, než jak bylo předvedeno veřejnosti. Hitler ve skutečnosti i s Braunovou uprchl, na jezeře si je vyzvedlo letadlo a odfrčeli kamsi do Jižní Ameriky. Místo něho a Braunové byli popraveni a zapáleni dvojníci, obyčejní lidé.

297103

03.10.2013 15:53

Kult vraždění a symbolický řád západního barbarismu

RE: Smrt dvojníka

Jarmila 88.?.?.?

Já se domnívám, že máte tu situaci kolem kont poněkud zkreslenou. Banksteři nemohou ta konta otevřeně vykrást, když je stále vlastní Kaddáfiho rodina, která je zde, a která žije. Něco jiného bylo, když vyvraždili celou carskou rodinu- to pak měli hody, všechno carské rodině mohli beztrestně vykrást.

Co se týče Saif Al Isláma, věřím tomu, že také Kaddáfiho rodina patří k vyvoleným- byla o tom diskuse zde: http://www.zvedavec.org/nazory-5308.htm. Ovšem oni nepočítali s tím, že se z Kaddáfiho přesto stane vlastenec, který bude chtít pozvednout svou zemi a celou Afriku. Jinak oni své vyvolené nosaté lidi nevraždí, pouze ti silnější a bohatší nosatci sundají od moci ty slabší.[smích] Počítám, že totéž časem potká i Saudy ze Saudské Arábie, přestože poslouchají „elitu“ světa na slovo a plní jejich příkazy do puntíku.

Co se týká katastrofy polského letadla, již nikdo nikdy mi nevyvrátí, že byli zavražděni Mossadem společně s ruskou tajnou službou.

297286

14.10.2013 17:04

Právo nevolit

RE: Volit nebo nevolit - be or not to be

Jarmila 88.?.?.?

Já Vám to řeknu takto milý jansmithi: Jděte Vy i Kateřina s volbama do prdele! Já myslím, že už jsem tolikrát pracně vysvětlila, že je zastupitelská „demokracie“ podvod na entou, že již nemám zájem NIKDY sebeméně něco vysvětlovat.

297843

15.10.2013 08:42

Právo nevolit

RE: Volit nebo nevolit - be or not to be

Jarmila 88.?.?.?

Prozradím Vám předem volební výsledek. Volby formálně vyhraje údajná levice (která však žádnou levicí není). Ovšem takzvaná pravice (která žádnou pravicí není) se spojí dohromady, takže budou mít hlasovací většinu. Vzhledem k tomu, že se v této nebohé zemi ještě nedostali k lizu Sudeťáci a vysoká šlechta- tak po volbách se rozkradou poslední zbytky národního majetku, které tady ještě jsou. Budeme cizinci a otroci ve své vlastní vlasti a do lesa si nebudeme moci zajít ani na houby.

297880

15.10.2013 14:39

Právo nevolit

RE: Volit nebo nevolit - be or not to be

Jarmila 88.?.?.?

Prosím Vás pane Moudrostraku, takových kydů jste mě mohl ušetřit. [cool]

297906

15.10.2013 17:04

Právo nevolit

RE: jsem nevolič

Jarmila 88.?.?.?

Tak tohle zcela podepisuji pane Dube.[smích] Napsal jste to perfektně. To by mě zajímalo, proč to tolik lidí včetně nadprůměrně inteligentní Kateřiny nechápe? A proč lidi stále neřvou, že chtějí na důležité věci vždy všelidové referendum? Copak několik zločinců může dodnes lehce rozhodovat například o tom, že miliardové majetky přejdou do rukou Vatikánu? A to ještě jako výsměch v den porážky na Bílé hoře? A co ten jejich úmyslně zmršený občanský zákoník, který zde vyvolá děsný chaos, kdy na každý prd bude občan potřebovat k ruce předraženého právníka?

297916

18.10.2013 07:55

Právo nevolit

RE: Boha jeho!!

Jarmila 88.?.?.?

> Co přesně bude tou silou, která donutí vrchnost to položit?

Ta síla spočívá v tom, že NIKDO nebude chodit k volbám a VŠICHNI občané budou žádat referenda a přímou demokracii švýcarského typu. Je to tak těžké pochopit? A ani by se nemusela měnit ústava, protože v ní je jasně psáno, že veškerá rozhodovací moc náleží lidu.

298077

18.10.2013 17:52

Právo nevolit

RE: Boha jeho!!

Jarmila 88.?.?.?

Zde je takový moc hezký a velmi dobře vysvětlující článek o tom, kdo vládne celému světu a také kašparům (politikům) v jednotlivých zemích:
http://www.outsidermedia.cz/Chleb-a-hry-1.aspx

Nezlobte se Jendo, ale Vy mi také připadáte jako někým řízený kašpar.[smích] Přece není možné, abyste byl tak natvrdlý? Nic ve zlém a mír s Vámi. [smích]

298102

19.10.2013 08:23

Právo nevolit

RE: Boha jeho!!

Jarmila 88.?.?.?

Je mi záhadou, proč se pořád dokola zabýváte mým důchodem? Co je Vám po něm jansmithi? Starejte se laskavě o sebe, abyste v tomto zrůdném zglobalizovaném mafiánském režimu přežil a dostal vůbec nějaký důchod. Vy už se ho možná ani nedožijete.

Dnes je ze mne důchodkyně, ale vůbec mi to nevadí, já bych v dnešní době vůbec ani nechtěla být mladá. A volit nikdy nepůjdu, i kdybyste se na hlavu postavil a pořád jako kolovrátek mlel tu svou mantru. Já mám zase tu svou mantru:Jedině přímá demokracie a referenda- jinak nic.

298139

19.10.2013 16:48

Právo nevolit

RE: Boha jeho!!

Jarmila 88.?.?.?

No schválně jansmithi, koho že to mám konkrétně volit? Prozraďte mi to Vy dobráčku jeden. Ale nechci žádné Vaše vytáčky, ale poraďte mi to opravdu konkrétně a natvrdo.

298167

19.10.2013 19:48

Právo nevolit

RE: Boha jeho!!

Jarmila 88.?.?.?

Přesné! Také jsem se nechala těmito temnými silami v životě zneužít. Prostě ze mne udělali užitečného idiota, nic víc. A totéž momentálně hrozí i naivní babě Blažkové, která jim rovněž dobře poslouží, zdá se. A to mě na ní nejvíc naštvalo, že chce hloupé kuře poučovat starou zkušenou slepici o životě- že se vždy a znovu vynoří nějaký mladý naiva, který si myslí, že sežral všechnu moudrost. Je to fakt smutné. [zmaten]

298173

20.10.2013 09:19

Právo nevolit

RE: Boha jeho!!

Jarmila 88.?.?.?

Kateřino, neměla jsem na mysli zkušenosti v soukromém životě, ale zkušenosti z politiky. Byla jsem ve dvou politických stranách, a tak přesně vím, jak funguje politika zevnitř. Je to podvod na entou, protože k moci se VŽDY dostanou jen ti, co jsou již dávno předem vybraní. Není z tohoto zastupitelského VELKOPODVODU úniku, než jedině ten, že se jim otroci na volby zcela vykašlou.
Jinak pokaždé jen volíte mezi čertem, ďáblem nebo satanem- no a oni se pak svým volům (voličům) peklem odmění. Andělé a slušní lidé se ve vysoké politice nevyskytují, protože tam mají přístup přísně zakázán. Jen deprivanti, zloději, mafiáni a prolhaní kašpaři jsou v tak náročných funkcích vítání.

Končím tuto debatu, protože už mne to naprosto nebaví. Kdo si chce o velkopodvodu zvaném volby něco přečíst, má možnost na mém webu:
http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap19.htm
http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap20.htm

298221

26.10.2013 18:33

Máme krátkou paměť

RE: Koho tedy volit ?

Jarmila 88.?.?.?

Idioti jsou všichni ti, co chodí pořád donekonečna volit. To nejsou lidi, to jsou neskutečná hovada, že stále a pořád dokola nepochopili ten podvod na entou. 24 let chodí volit pravici či levici, je to pořád čím dál víc k hovnu, ale oni jdou jak volové zas a zase volí pravolevé domluvené mafiány. Nu, komu není rady, tomu není pomoci. Tak si to užijte voliči zasraní! Pak si ale nestěžujte. My nevoliči už máme dávno jasno a stěžovat si můžeme, protože jsme ty mafiány nevolili.

298621

26.10.2013 19:56

Máme krátkou paměť

RE: Koho tedy volit ?

Jarmila 88.?.?.?

No vždyť jo, si to užijte voliči- ale pak si nestěžujte!! Vždycky volíte mezi Al Capone a jeho protistranou mafiánů, vždy chcete volit menší zlo, ale kupodivu vždy navolíte ještě větší zlo. A ještě jste tak neskutečně drzí, že nám lidem, kteří tu hru již dávno prohlédli, vyčítáte, že jsme ze sebe také nešli dělat voly, tak jako jste vy, voličská tupá hovada, která kdysi za komunistů chápala, že jít volit komunisty je zhovadilost, ale teď již nechápou, že jít volit mafiány je rovněž zhovadilost. [bliji]

298626

02.11.2013 08:13

Teď, když máme, co jsme chtěli...

RE: Teď, když máme, co jsme chtěli...

Jarmila 88.?.?.?

S mnoha mými příbuznými a známými jsem se shodla na tom, že volby byly zmanipulované a podvodné. Sice přesně nevíme jak to dělají, ale dělají to!! Už jenom to, že volby trvají dva dny je naprosto špatně. Když mohou v cizině být jen jeden den, tak proč u nás dva dny? Co se všechno asi děje s urnami a jejich obsahem během té nehlídané noci?

Taky mě zaujal tenhle názor: podle CSU bylo u voleb v r. 1990 7400tis. volicu. V letosnich volbach bylo temer 8500tis. volicu. Kde se vzal 1mio. volicu navic kdyz neustale vymirame? Zajimavejsi je jeste vice, ze od voleb v r. 2010 do letosnich pribylo 35000 volicu. Takze podle techto poctu by se mel pocet volicu za 20 let navysit max. o 230tis. Je to ten povestny milion volicu duchu, ktery uz od roku 1995 vyhrava volby podle prani a za nejz byvaly predseda CSU Fischer a jeho kryti ziskal jiz nekolikatou trafiku? Co jeho oblicej pri volbe prezidenta, kdyz mu doslo, ze na nej pouzili to same co leta kryl? Mlady Benda se zazrakem z nevolitelneho mista dostal do snemovny. Tez pouzil nejaky cerveny telefon? Neexistuje zadna moznost zpetne kontroly poctu volebnich hlasu centrum proti okrsku a u preferencnich uz vubec ne. Zamyslete se nad tim. Die Bold je proti tomu zabar.

299090

22.11.2013 14:38

Austrálie chce násilně očkovat vakcínou GMO z letadel

RE: děs

Jarmila 88.?.?.?

Poraďte mi, kam se mám zašít někam do tepla jižních krajin s českým důchodem 4652 Kč.[smích] Si myslím, že s takovým pěkným novodobým kapitalistickým důchodem se mohu zašít tak leda akorát tam, kam slunce nikdy nezasvítí.

Co se týče případné budoucí Izraele v české kotlině, tak nevěřte tomu, že pak zde slunce globální psychopati opět připustí. Nic takového. Vždyt i ti údajní řadoví vyvolení Izraelci jsou ve skutečnosti také jen pouzí otroci- stejně jako my všichni neizraelci.

Žijeme ve sci-fi době, přestože jsme se ještě nedávno domnívali, že dožijeme v tradičních přírodních podmínkách a sci-fi výstřednosti se nás nikdy nedotknou. Zmýlili jsme se. Možná se dožijeme i toho, že s námi budou běžně komunikovat umělí bioroboti, pochopitelně odolní proti chemtrails, i odolní proti virům a bakteriím a dalším svinstvům. Anebo budou přímo v nedaleké budoucnosti (pokud již dávno nejsou vyrobeni), geneticky modifikovaní lidi, odolní proti všem sajrajtům, které na nás momentálně všechna vojenská letadla NATO již asi 10 let neomezeně a nepřetržitě vypouštějí.

299775

07.12.2013 15:49

Satanův plán

RE: Pekně zhulený článek:-(

Jarmila 88.?.?.?

Tak s tou hromadnou dopravou s Vámi souhlasím. To je v dnešní době skutečná trýzeň a velké utrpení jezdit MHD- to nám určitě dělají naschvál a promyšleně, přestože za to jejich zasrané MHD musíme platit čím dál víc. Chovají se k nám s neúctou, jako bysme tu dopravu měli zadarmo a oni nám dělali velkou milost, že se můžeme vozit v těch jejich kamerami profízlovaných autobusech a tramvajích. Při každém zavírání dveří velké pištění, že by to zaručeně vyhnalo všechny potkany ze sklepa. Se nedivím, že mladí mají radši sluchátka v uších, aby tenhle šílený zvuk nemuseli poslouchat. Navíc každou chvíli hláška, že chodec nemá přednost před tramvají a že zastávka je na znamení. Zlatej socialismus! Tenkrát mohl člověk jet MHD a třeba hodinu si číst nerušeně knihu. Teď to již nejde- oni si nepřejí, aby člověk v MHD jen tak lelkoval a nedej bože si přemýšlel o kdečem.

Nejvíc mě štve, že existuje organizace ROPID, která je nepostižitelná, může si s MHD v Praze dělat neomezeně co chce, přestože těch pár zmrdů v ROPIDu vůbec nikdo nevolil a vůbec nikdo si jejich škodlivou činnost nepřeje. Je to všechno v dnešní době tak absurdní!

300419

07.12.2013 16:27

Satanův plán

RE: Pekně zhulený článek:-(

Jarmila 88.?.?.?

Tak to nevím, jestli je lepší projet Prahu MHD, soudím že nikoliv, když tolik řidičů jezdí v autě do práce zcela sami. Což je samozřejmě neskutečné plýtvání, vždyť kdyby se dohodli třeba se sousedy, mohli by jezdit do práce společně a o náklady by se podělili.

Šmírování mobilu mě netrápí, protože jsem ho v podstatě zahodila. Mám ho v kuchyni na pultě a kdo se dovolá, ten se dovolá a kdo ne, ten má smůlu. S internetem je to horší, jsem na něm drogově závislá.[smích] Ale kdo by šmíroval penzistku- i když samozřejmě ani to nelze vyloučit. Ale ať si šmírujou, já jim to přeju[smích]

Co takhle se odstěhovat do čisté a neobydlené tajgy? [smích]
http://www.youtube.com/watch?v=1GXR5sSVftc

PS: Nechápu, proč jste na mne posledně tak nepřátelsky vyjela? Jsem vůbec nevěděla jak mám na Vás reagovat a tak jsem nereagovala.

300424

28.12.2013 14:47

Dali byste si rande s nezaměstnaným?

Mýlíte se pane Sašo

Jarmila 88.?.?.?

a to tak, že velmi. Ale nemám sebemenší náladu Vám pane Sašo cokoliv vysvětlovat, to už jste za svůj dlouhý život všechno sám mohl vypozorovat, že pravdu v tomto nemáte ani náhodou. Koneckonců na tohle téma zde na Zvědavci již bylo článků nepočítaně, třeba ten můj, který jsem nazvala: Prý je zamilovanost choroba. Pod ním bylo asi 420 komentářů, kde se kdekdo dohadoval s kdekým, zda teorie o tom, že ženy hledají živitele, tedy jsou to v zásadě vypočítavé kurvy, které hledají pracháče a muži jsou rozsévači, tedy jsou to v zásadě nevěrní promiskuitní kurevníci. Podle mého názoru tuto lež rozšířili po světě zcela účelově vyvolení „vědci“-evolucionisti (čili sociální darvinisti), aby účelově pomohli rozbíjet normální rodiny, kde se ctila oboustranná věrnost.

Sama za sebe mohu říct, že se mi za mlada líbili muži především hezcí, chytří a s velkým smyslem pro humor. Vše ostatní mě nezajímalo, jenom to, zda mě budou mít rádi, jestli mezi námi vznikne láska. Důkazem toho je, že jsem si za muže vzala kluka chudého jako kostelní myš, ačkoliv jsem měla v životě i velmi atraktivní nabídky od bohatých mužů. Jenže ti muži nebyli tak hezcí, chytří a vtipní jako můj muž, s kterým žiji dodnes (37 roků).

301481

29.12.2013 10:06

Dali byste si rande s nezaměstnaným?

RE: Mýlíte se pane Sašo

Jarmila 88.?.?.?

Jste to tak hezky Šalamounsky všechno zaobalil pane Sašo.[smích] Ale Vaše argumenty jsou podobné, jako byste tvrdil, že ženy nejedí kvůli tomu, že mají hlad, ale jedí kvůli tomu, aby měly v těle dostatek živin pro své budoucí děti. Nebo že se nezamilovávají do mužů samy kvůli sobě, kvůli svým libým pocitům a emocím, ale aby někdy v budoucnu získaly hodného tatínka pro své budoucí děti. Zvrhlá teorie, které věříte i Vy sám odjakživa platila na zvrhlou vládnoucí elitu, která se ženila a vdávala po celá staletí výhradně kvůli majetku a postavení, lásku oni nikdy neřešili.

No a kdybychom se už náhodou neviděli, tak Vám přeji do Nového roku 2014 především hodně zdravíčka a duševní pohody. A nám všem běžným občanům hlavně lepší globální vládce. Ideální by bylo, kdyby nás od nich zachránili nějací hodní mimozemštˇani s mnohem vyšší vesmírnou inteligencí. Smetli by tu banksterskou chátru prostě na hnojiště dějin a začal by pro nás pro všechny konečně radostný život plný slunce, které nám momentálně nepřetržitě zakrývají chemtrailsem a chemodekou.

301519

30.12.2013 13:54

Dali byste si rande s nezaměstnaným?

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Jarmila 88.?.?.?

Vy jste ten samý expert, co podlehl sprosté propagandě řízené „elitou“, stejně jako pan Saša. Správné názory má diskutér s nickem Jirik. Muži a ženy se řídí teorii her, to znamená, že vrána k vráně sedá, rovný rovnýho si hledá. Hloupý bohatý fotbalista si nabrnkne krásnou povrchní modelku, vzdělaný movitý vědec si namluví vzdělanou movitou intelektuálku z dobré rodiny, nadšený zemědělec milující přírodu si namluví nadšenou ekoložku, bezdomovec si namluví bezdomovkyni a společně čelí nepřízní osudu. Není to tak, že mladé dívky pasou po chromých, přestárlých, ošklivých boháčích a teprve když se na ně nedostane, tak si všimnou pohledného mladého kluka.

Ostatně vše již bylo dokonale všemi směry prodiskutováno zde:http://www.zvedavec.org/nazory-3042.htm
Tak nevím, proč člověk zase musí od začátku poučovat opět další nepoučené, o čem je opravdový život a né vymyšlená virtuální realita (propaganda) propagována manipulátory davů, kteří dodržují siónské protokoly.

301592

31.12.2013 09:58

Dali byste si rande s nezaměstnaným?

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Jarmila 88.?.?.?

Až na to pane Brasole, že Vaše úvahy stojí na nepravdivých základech, na nepravdivých kořenech lidské civilizace. Psal jste, že by si žena nic nezačala v pravěku s lovcem bez nohy. Jenže již tenkrát se lidé do sebe zamilovávali (protože již nebyli zvířata, ale lidé s RORUMEM a vznikala u nich první morální pravidla) a žena milovala svého pravěkého partnera, i když přišel o nohu. Vědci zjistili, že již neandertálci se starali o své nemocné členy, léčili je bylinami a nenechali je umřít hlady. Dotyčná žena a její děti nasbíraly tedy o něco víc potravy, ba i jiní členové tlupy (třeba jeho matka) a dotyčný lovec se mohl dál těšit přízni své zamilované partnerky. Ostatně tato přírodní morálka přežila až do dnešních dnů, protože existuje mnoho žen, které se zamilovaly do postižených mužů a pečují o ně s láskou- zdraví svalnatí bohatci je nezajímají. Ani u vdaných žen to není tak, že jakmile jejich muž trvale onemocní, že ho ihned opustí, protože přišly o zdroje. To je přece naprostý nesmysl. To by ten život už ale opravdu za nic nestál, kdyby nastaly takovéhle poměry- i když elita by tuhle morálku velmi ráda nastolila a rozdrobila společnost na singl otroky bez vazeb.

Ve středověku existovala již tuhá morálka, vymyšlený to umělý lidský útvar. Tento umělý útvar již nic neměl společného s chováním původních přírodních národů, nebo s nějakými vrozenými geny. To máte to samé jako s přirozenou přírodní hierarchií versus veskrze umělou lidskou hierarchií. Přírodní hierarchie vznikla evolučně u všech savců, kteří žijí kolektivně a platí tam, že nejchytřejší a nejsilnější samec se stává alfa samcem v tlupě. Ale u lidí je to úplně jinak. Lidé si vytvořili UMĚLOU lidskou hierachii, která s přírodními zákony nemá nic společného. A tak vidíme dnes a denně, že nějací připitomělí mana-žéři, kteří se často dostali k místu protekcí, berou obrovské peníze za to, že komandují své podřízené, kterým nesahají jak po stránce morální, fyzické či chytrostí ani po kotníky.

301627

31.12.2013 15:57

Dali byste si rande s nezaměstnaným?

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Jarmila 88.?.?.?

Ano, v pravěkých tlupách se svým způsobem intrikařilo také- asi takovým způsobem, jakým dokáží intrikovat dnešní šimpanzi. Ovšem v té teorii o tom, že si žena hledá živitele svých budoucích dětí, protože to má ve svých genech, čili ve své přirozenosti, je ohromná trhlina, kterou žádný evolucionista včetně třeba biologa profesora Zrzavého nemůže žádným způsobem schovat a zakrýt. Je to ta okolnost, že prehistorické tlupy se skládaly pouze z matek a jejich dětí, protože otcové neexistovali. Neexistovali proto, jelikož byli neznámí, neb kopuloval v tlupě každý s každým. Matky věděli, kdo je jejich dítě, ale muži v tlupě to nevěděli- děti byly společným majetkem tlupy. Takže kecy o tom, že ženy hledají budoucího živitele jsou tím pádem naprosto bezpředmětné, protože miliony let otcové neexistovali a tudíž neexistovali ani jednotliví živitelé, kteří by si uvázali na krk jedinou ženu. Ještě v 19.století obyvatelé Trobriandských ostrovů neměli tušení o tom, že se muži nějakým způsobem podílí na zplození potomstva. Vše bylo spojeno s menstruačním cyklem. Jakmile žena dostala měsíční cyklus, vědělo se, že za krátko otěhotní.

Při pozorování dnešních poloopic, opic i lidopů vědci zjistili, že 99 procent jsou promiskuitní, nikdo není monogamní. Čili ani v tlupách poloopic, opic a lidoopů otcové netuší, které mládě je jejich. Jen gibboni žijí spolu v páru, ale to není proto, aby si byli věrní (nejsou si věrni), ale aby společně zpěvem ohraničili své území. Chce to pane Brasone číst skutečné zapálené vědce typu Jany Goodallové, která výzkumu šimpanzů věnovala celý svůj život, ne nějaké zapráskané Uzly, kteří na Novinkách s oblibou tvrdí, jak šimpanzice poskytnou sex jenom tomu šimpanzi, který jim podá pomeranč.

Přeji Vám a vlastně i všem zvědavcům veselého Silvestra a ještě veselejší Nový rok 2014.[smích]

301642

04.01.2014 09:46

Dali byste si rande s nezaměstnaným?

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Jarmila 88.?.?.?

Prosím Vás, nevyjadřujte se k věcem, které nemáte nastudovány do hloubky, kde Vaše názory jsou naprosto povrchní a dá se říci, že i hloupé.

Ano správně, i zvířata se zamilovávají, nejen lidi. Ale proč by pražena setrvávala natrvalo s lovcem bez nohy, když jsem zde již před několika dny vysvětlila, že děti v tlupě neměli otce, protože muži v tlupě nevěděli, které konkrétní dítě je jejich? Pokud tedy pravěká žena se přesto starala o lovce bez nohy, tak byla do něj nadále bezmezně zamilovaná, anebo to byla jeho matka. Jinak se o lovce starala celá tlupa a on za to třeba celý den udržoval oheň, aby nevyhasl. Již tenkrát totiž existovala mezi členy tlupy spolupráce.

Alfa samci: Frans de Waal napsal knihu Šimpanzí politika. Tam velmi podrobně popisuje, proč alfa samec musí nutně a zákonitě být vždy nejzdravější, nejsilnější a nejchytřejší. Přečtěte si tu knihu a pak zde nebudete plácat hlouposti. Příroda je neúprosná, platí tam pevné přírodní zákony, které lidé již dávno neznají, neboť žijí veskrze V UMĚLÝCH poměrech vymyšlených lidmi, jaké příroda nezná.

301994

06.01.2014 18:47

Dali byste si rande s nezaměstnaným?

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Jarmila 88.?.?.?

Přesně tak, když alfa samec nevyhovuje samicím a jejich mláďatům, tak se ty rozhořčené samice postaví na stranu jiného samce, který má rád nejen je, ale i jejich mláďata a nedělá blbosti.[smích] Takže si tu zákonitost přírody zopakujme: když je samec nemocný, tak zaleze někam stranou do úkrytu, neboť nemá náladu bojovat s jinými zdravými samci o výsluní v tlupě. Když je fyzicky slabší než ostatní samci, tak se rovněž nepokouší o dominanci v tlupě. No a kdy je málo chytrý, tak nemá šanci tuplem. Chytrost se skládá ze dvou aspektů: samec musí být diplomat k jiným samcům, aby si je naklonil na svou stranu, a také musí být moudrý, to znamená musí si umět naklonit samice a jejich mláďata. Ale nemůže to být jen nějaká diplomatická přetvářka, musí je mít doopravdy rád, aby mu samice stranily, musí to být altruista, ne nějaký pitomý násilník.

Těžko říct, jestli bonobové mají nejideálnější společenství. Orangutani jsou příliš osamělí. Velcí šimpanzi jsou příliš intrikánští. Bonobové se příliš věnují sexu, takže jsou v jakémsi trvalém zajetí svých tělesných vášní a potřeb, jestli se to dá tak nazvat u zvířat. Mě připadá ideální společenství goril, protože jsou mírumilovné, je tam jeden silný samec se svou rodinou, kterou ochraňuje. Je tam klid a pořádek a pokud se v té rodině nějaké samici nelíbí, tak se prostě přidá k nějakému volnému mladému samci a založí novou rodinu.

302138

16.01.2014 18:13

Dvojitý bombový útok ve Volgogradu – první hodnocení

RE: Nikdo nevzpomenul na Beslan!

Jarmila 88.?.?.?

To máte pravdu co jste o sobě napsal.

Já osobně dodnes Putinovi nevěřím ani nos mezi očima. Mocní tohoto světa si totiž řekli, že si opět budou hrát na zlého a hodného policajta. No a Putin je momentálně ten hodnej. Opilý Jelcin byl ten zlej, ale kupodivu doporučil Putina, aby vládl po něm.

302685

20.01.2014 21:01

Politika roku 2014 a v následných letech

RE: Lin

Jarmila 88.?.?.?

Mě tohle připadá jako velmi zvláštní- že by si rozumná Lin napsala jako nadpis svého příspěvku svůj nick Lin? Tomu nějak vůbec nerozumím.

302842

23.01.2014 17:14

Popálená Natálka a téměř ubitý Patrik. Jak pokračují jejich příběhy?

RE: Mimo tema - jen pro pana editora

Jarmila 88.?.?.?

To je zajímavé, co píšete. Mně se totiž zde v minulosti na Zvědavci stalo něco podobného. Je to už dávno, takže už si to tak moc nepamatuji. Ale matně si dodnes vzpomínám, že mě pan Stwora i s tehdejší editorkou Mindy obvinili,že píšu pod různými nicky z jednoho počítače. Dušovala jsem se tenkrát, že je to naprosto vyloučeno a přísahala na svou vlastní smrt, že mluvím pravdu, že používám výhradně jen své skutečné jméno Jarmila.Dodnes nechápu, co to mělo znamenat. Asi to, že prostě někdo dovede manipulovat na Zvědavci s IP počítačů. Párkrát jsem na Zvědavci odhalila, že někdo napodobil něčí nick, že třeba tam přidal do nicku nenápadně tečku, nebo mezeru, ale ten případ, kdy je stejná IP adresa u počítače, ale člověk ten příspěvek nepsal,to nevím, jak se to může přihodit.

303111

23.01.2014 18:32

Popálená Natálka a téměř ubitý Patrik. Jak pokračují jejich příběhy?

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

Jarmila 88.?.?.?

To je zajímavé, vždycky když má někdo pod článkem opravdu neskutečně blbej příspěvek, tak to je vždy člověk, který není stálý diskutér Zvědavce. Ten dotyčný vždy zde napíše jeden jediný příspěvek a to poprvé a naposled. Jste pěkné hovado pane a jistě nejen lžete, ale i kradete a Vaše íkve se rovná tykve. [smích] Tolik k provokacím Vašeho typu.

303122

23.01.2014 20:37

Popálená Natálka a téměř ubitý Patrik. Jak pokračují jejich příběhy?

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

Jarmila 88.?.?.?

No jasně. Unia mužov- dva první a doufejme i poslední příspěvky zde na Zvědavci. Jaké vědecké poznatky ty blbe? Si přečti skutečné badatele, třeba mě na mém webu.[smích]
http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap7.html

303130

24.01.2014 21:52

Šukají ještě vůbec lidi v Čechii?

RE: Dnes frčí tváriť sa nedostupnou

Jarmila 88.?.?.?

Mně to připadá ,že zde přispívají jen samí zakomplexovaní chlapi včetně pana Stwory. Já totiž kolem sebe v životě vidím úplně jiné lidské příběhy než co se zde popisuje. Žádné zlatokopky, ale obětavé ženské, které se snaží udržet vztah s muži za každou cenu, kteří ale za to vskutku vůbec ani nestojí. Já osobně, tak jako jsem stará, bych dnešní mladé kretény poslala do prdele. Prostě hrůza, co se dnes mladým ženám nabízí. Můj muž sám říká- těm mladým debilům asi chybí vojna nebo co. Nenaučí se pořádku a kázni, takže jsou pak v normálním životě nepoužitelní. Sedí jen furt u počítačů a hrají hry a nedospějí snad ani ve čtyřiceti. Nechají se od žen živit, posluhovat si od nich a obskakovat se- ale na internetu si ještě drze stěžují, jací jsou chudáci. Moje dcera má kamarádku, která se po desetiletém manželství rozvádí. Její manžílek se prosím pěkně zamiloval do jiné, přestože mají spolu dvě děti. O děcka se nestará, jak se zamiloval, visí mu ti synové naprosto u zadku. Když ho žádala o přispění na jejich výživu, tak jí řekl, jestli náhodou nechce pěstí do nosu. A tak matka dvou malých dětí chodí do Tesca v noci plnit regály, aby vůbec nějak s dětmi přežila.

A nemylte se, ženy si rovněž rády zasouloží, nejste vy muži v tom sami. Tak se furt proboha nevytahujte, jací jste borci, když se vám náhodou postaví.

303211

27.01.2014 08:11

Šukají ještě vůbec lidi v Čechii?

RE: Dnes frčí tváriť sa nedostupnou

Jarmila 88.?.?.?

Neberte tu mou kritiku tak vážně a už vůbec to nevztahujete na sebe osobně.[smích] Ta moje kritika mladých mužů byla taky naprosto spontánní, jako odezva na přílišné zdejší nářky na Zvědavci- jako taková chabá protiváha toho jejich věčného lamentování a házení hnoje na ženy. Je to tady na Zvědavci už takovým dlouholetým zvykem kritizovat pouze ženy a z mužů dělat jejich bezbranné oběti, takřka úplné obětní beránky.

Ale na druhou stranu to zde přece jen není tak hrozné, jako to bylo na webu Český svaz mužů, jehož ikona zde na Zvědavci nalevo visí dodnes. Tam se sešla taková parta sprosťáckých misogynů, že postupně svou vulgárností odradili všechny diskutérky. Chvíli tam sprosťáci řádili sami mezi sebou, až web nakonec po zásluze zkrachoval. Tak se přejmenovali na rovnopravnost.cz, ale také tam pod svými štvavými články, namířenými proti všem ženám, nemají žádné diskusní příspěvky- lidi už jim na to dlabou. Jestliže dodnes existují někde nějaké militantní feministky, tak tito pánové, co vedou ten web, se směle mohou nazvat misogynskými makulinisty, úmyslně rozeštvávající obě pohlaví.

Ježíš řekl: Třísku v oku svého bratra vidíš, ale břevno ve svém oku nevidíš. A na tohle jsem chtěla tak trochu poukázat, že mnozí pánové jsou k sobě obrovsky nekritičtí a to velké břevno ve svém oku nevidí.

A na závěr Vám zde dám něco veselého, ať se trochu zasmějete, že i ženy si dovedou ze své hlouposti dělat legraci: http://www.youtube.com/watch?v=CNCABi4q7vo

303323

28.01.2014 16:40

Šukají ještě vůbec lidi v Čechii?

RE: Libido

Jarmila 88.?.?.?

Proč tak děsně přeháníte? Většina občanů, to znamená 99 procent obyvatelstva nejsou žádní boháči, ani vrcholní fotbalisti, či překrásné, ale povrchní modelky závislé na ferrari, ale úplně a naprosto normální lidi. To znamená, že normální kluk má vždy šanci si najít normální holku- stačí prostě jen chtít a nevysedávat celé noci i dni u počítače při hrách jak idiot. Jednoprocentní „elitu“ nechme žít jejich velmi ubohý život závislý na majetku, kde bohaté superkrásky vyhledávají krásné superboháče- ať si dělají co chtějí pitomci povrchní, ale my normální občané zůstaňme probůh stále normální a neopičme se po nich.

303451

29.01.2014 15:41

Šukají ještě vůbec lidi v Čechii?

RE: Dnes frčí tváriť sa nedostupnou

Jarmila 88.?.?.?

Pánové, vy se tady hádáte o vojně, ale já bych to shrnula asi takto. Vojna v socialismu samozřejmě stála- víte za co. Z mého muže na vojně komunisti nedobrovolně udělali parašutistu a kdo nechtěl dobrovolně skákat z letadla, tak ho kopli nadřízení do zadku a už letěl chtě nechtě do neznáma. Pozitivní vliv tyhle děsně negativní vojenské zážitky ale měly na mého muže takový, že si sakra vážil své rodiny a svého vybudovaného rodinného zázemí a vždy se stejnou měrou podílel na chod domácnosti i péči o děti, protože z vojny už měl povědomí o tom, že rajóny se neumyjí samy od sebe. Což se od dnešních rozmazlených mladých mužích říct nedá. Oni si ani nedovedou umejt sami po sobě své špinavé nádobí, natož aby s něčím jiným své partnerce pomohli.

V dnešní době by nemusela existovat vojna, která má souvislost s válkou, ale mohla by existovat organizace, která by se jmenovala dejme tomu skaut. Tam by se mladí muži mohli hlásit dobrovolně, zavázat se na jeden rok, že budou muset dodržovat předepsanou kázeň a tvrdě cvičit a pěstovat si dokonalou kondičku. Bylo by to normálně placené „zaměstnání“ a pobyt a stravu by samozřejmě měli zdarma.

303539

03.02.2014 15:33

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Odpověď #2

Jarmila 88.?.?.?

Překopírováno odjinud:

CHTĚL TO NĚKDO Z VÁS V ROCE 1989:
- aby bylo 600 000 nezaměstnaných a 30 000 bezdomovců
- aby žilo 1 200 000 lidí na hranici chudoby
- aby voda zdražila na 80 násobek ceny roku 89
- aby plyn zdražil na 15 násobek
- aby elektrika zdražila na 15 násobek
- aby se bytů stavěla polovina a byty zdražily na 50 násobek
- aby uhlí a dříví zdražilo na 15 násobek
- aby Metro zdražilo na 32 násobek
-aby mnohé léky byly zdražené na 100 násobek
- aby se neobdělávalo 7 miliard m 2 zemědělské půdy
- aby masmédia nepřetržitě o všem lhala a mocně manipulovala s veřejným míněním
- aby se vybily 2 miliony kusů skotu a trávu neměl kdo žrát
- aby špičková zdravotní péče byla pro bohaté, pro chudé stačí placebo
- aby se rodilo v průměru každý rok o 50 000 dětí méně
- aby na místo českých dětí K NÁM přicházeli imigranti z Rumunska ,Ukrajiny, Vietnamu, atd.
- aby vzrostla kriminalita o 300 %
- aby stoupl počet vražd i sebevražd o 100%
- aby bylo milion exekucí ročně
- aby se národní podniky předaly za hubičky zahraničním vlastníkům a ti si odváželi 500 miliard výnosů a zisku ročně mimo náš stát
- aby schopní a inteligentní odešli do ciziny
- aby byla rozpoutána skrytá občanská válka a rozeštvávan národ
- aby tady byla gigantická byrokracie a přibylo 50 000 státních úředníků
- abychom měli stejné ceny jako v Německu, ale třetinové platy
- aby nám ukradli vodárny, plynárny, energetiku, doly, pískovny, cementárny, cihelny, ocelárny, banky, obchody či tisíce podniků
- aby tady byla diskriminace větší než tady byla za komunistů
- aby člověk měl strach vyjít sám večer na ulici
- aby se hodně lidí bálo každého dalšího dne
- aby si brali advokáta na kde co ze strachu, že je někdo napálí
- aby si například prodavačky nevydělaly za 8 hodin na bydlení, jídlo, oblečení, poplatky a dopravu do práce
- aby tady bylo desetitisíce narkomanů, gambleři na hracích automatech, prostitutky v příhraničí u hlavních silnic, bezohlednost, pokrytectví a běžně vítězila lež a nenávist.
- aby se na televizi vůbec nedalo koukat jak je surová, pitomá a úpadková
To všechno tu totiž tenkrát n e b y l o, víte? Hlavně vy mladí?!
Ale zato jsme stáli frontu na banány!
….. Oh ta hrůza!!!
Docela by me tedy zajimalo, kdo ten 17. listopad zorganisoval, protože jsem mluvil s mnoha lidmi i v Praze a každý řikal, že tam na náměsti nebyl

A já bych ještě dodala: Není pravda, že jsme něco ztratili a něco získali. Ztratili jsme všechno a nezískali vůbec nic.

303895

04.02.2014 08:02

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Za Zlého Bolševíííka funguvalo vše - kromě Konssumu, toho Konssumíčka

Jarmila 88.?.?.?

Teď to ještě přeložte, ať Vám mohu vynadat.[smích]

Vy chlapi, vy si s tou svou přiblblou nadutostí nedáte a nedáte pokoj. Ty krávy se tam jenom odhalily- ale co Ti placení žoldáci, kteří zabíjejí ukrajinské policisty? Ti jsou přece daleko horší, než nějaké odhalené blbky. Takže znovu musím konstatovat, podívejte se pane Emile napřed do vlastního oka, zda tam nenajdete břevno.

303968

04.02.2014 14:21

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Za Zlého Bolševíííka funguvalo vše - kromě Konssumu, toho Konssumíčka

Jarmila 88.?.?.?

Pane Emile, jindy máte rozumné názory, ale ohledně žen skutečně perlíte.[smích] Sákryš, ženy mého věku také mají vždy při sobě onen „fenomén“, ale zdá se, že již máme po ptákách. Tak co s tím uděláme? To snad abychom si hodily (my postarší ženy) mašli, néé? Už nejsme k ničemu, už jsme ztratily svůj jakýkoliv vliv na běh věcí. Ale naštěstí si házet mašli nemusíme, protože zde dodnes existují muži (jako třeba můj vlastní), kteří na ženách vedle rozdílného těla oceňují i jejich rozdílnou duši, jejich ženský způsob myšlení, jejich citovost i emocionálnost, a nebojím se říct že i jejich rozum, či jejich léty nastřádanou moudrost.

Někdo tady před časem napsal, že kdo na ženách oceňuje pouze jejich mládí, tělo a erotiku (na jejich duši kašle), ten je ve skutečnosti nenávidí. Já s tím souhlasím a za takového týpka považuji i pana Moudrostraka, který se tu furt neustále vychloubá svým harémem mladých žen.[smích]

Tolik tedy k tématu mimo téma. Proto se radši vraťme k článku. Vzpomínám si, že zde na Zvědavci byl kdysi článek i s fotkami o tom, jak byl Francouzi úmyslně srovnán se zemí naprosto supermoderní cukrovar Hrochův Týnec. Takhle západ likvidoval naše prosperující podniky- aby zlikvidoval nežádoucí konkurenci.

Dneska jsem si koupila cukr krystal, údajně český výrobek. Je tam napsáno, že výrobce je Litovelská cukrovarna a.s., založená od roku 1871. Jenže od kdy se cukrovar nazývá cukrovarna? Anebo to není cukrovar, ale je to zase jen nějaká balírna cukru dovezeného z ciziny?

304000

04.02.2014 18:38

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Za Zlého Bolševíííka funguvalo vše - kromě Konssumu, toho Konssumíčka

Jarmila 88.?.?.?

Myslíte to s ženami upřímně- ale doufám, že ne jako kdysi premiér Gross s českým lidem.[smích] „Neformální mocenské páky“ mě nikdy v životě nezajímaly, mě odjakživa jako mladou holku velmi zajímalo, jestli si mě muži váží ohledně mé psychiky. Pokud ne, tak letěli jako špinavé prádlo. A myslím si, že je to problém všech těch mužů, kteří skrytě opovrhují ženami- ale ženy jim to pak dávají sežrat a oni se opět a opět donekonečna diví, proč je ty ženy nechtějí a nemilují.

Ta Vaše kamarádka musela být s prominutím pěkná kráva, pokud řekla, že by se měly ženské po čtyřicítce střílet. Tohle totiž říkávali výhradně muži (nikdy ne ženy) z legrace v socialismu. A věk na odstřel byl tenkrát již po třicítce, což mě tyhle hloupé řeči jako mladou holku stresovaly, přestože to bylo míněno v legraci.

Bohužel tenhle neblahý přístup k ženám má i můj sedmdesátiletý bratr. Proto je taky již dlouhá léta pořád sám jak kůl v plotě a už si ženskou k sobě patrně na dožití nikdy v životě nenajde. Protože on také pořád vidí jen mladé tělo a duše ženy ho nikdy nezajímala (je to správný katolík- ženy přece duši nemají). Je to úplně až směšné, jak on staršími ženami opovrhuje- a já ty jeho stesky musím léta poslouchat. Jak jsou bachraté, jak mají vrásky, jak jsou hnusné a nepřitažlivé, i padesátky jsou pro něj velké fuj- ale sám se asi nedívá do zracadla, jak vypadá on sám.[smích]

Ale už toho opravdu necháme jo?

304020

04.02.2014 21:01

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Co to je parlamentní demokracie?

Jarmila 88.?.?.?

Se vším s Vámi souhlasím, jenom s tím Vencou Peročmajzem nikoliv. Tenhleten proradný pán, co se dodnes tváří jako otec národa, byl odjakživa zastáncem nadnárodních bank, velký přítel tykačů a podobných zjevů. Mezi ty, kteří hájí domácí KFO bych spíš zařadila Zemana a jeho přítele Šloufa.

304033

05.02.2014 07:45

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Co to je parlamentní demokracie?

Jarmila 88.?.?.?

Napsal jste to dobře, to je pravda, že Peročmajz zde vybudoval vrstvu místních miliardářů. Ale já jsem to myslela tak, že on, i ti „čeští“ miliardáři musí za to povinně sloužit nadnárodní KFO. Protože kdyby nechtěli sloužit, tak by skončili. To máte jako se Švancerbergem, vrátili mu majetek, a tak za to bude muset poslouchat na slovo své páničky coby vetchý stařec (stejně jako předtím Havel), až do smrti.

S tím Zemanem, já přesně nevím, co si mám o něm myslet. On také musí nějakého nadnárodního loutkaře poslouchat, také nějakému nadřízenému zednáři musí sloužit, jinak by už tady nebyl. Ale je sympatický tím, že nekrade a vždycky byl ohledně majetku skromný.

304072

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 1

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 1

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 7

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
173 683,37 Kč

Poslední aktualizace: 4.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 698 583