Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané MedaBeda

Nalezeno 2368 příspěveků, 142 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

14.03.2010 21:27

Od feudalismu přes bolševismus k demokracii a zpátky

RE: Asi je na nápravu pozdě.

MedaBeda 77.?.?.?

víme jak to dopadlo při sametu - Malý si cinkálky klíčema omotal kolem prstu, a nasměroval stádo k Havlovi. Obávám se, že i po 20 letech sametové normalizace by to proběhlo podobně...

214946

14.03.2010 21:48

Zánik cukrovaru v Hrochově Týnci

RE: No a?

MedaBeda 77.?.?.?

na Čecha, který fandí Izraeli a chtěl dávat do držky studentovi z Brna je to docela paradoxní požadavek [velký smích]

214952

14.03.2010 23:48

Od feudalismu přes bolševismus k demokracii a zpátky

RE: komentář

MedaBeda 77.?.?.?

zajímavé

Petr Mach coby předseda, nepůsobí na první dojem špatně. Na něj někdo něco "vyhrabal"?

214974

15.03.2010 05:34

Zánik cukrovaru v Hrochově Týnci

RE: výborný článek

MedaBeda 77.?.?.?

Děkuji za podnětnou reakci, ale:

Namísto traktoru to může být kůň, nebo vůl. Tažný kůň stáří cca 10 let se pohybuje okolo 40000 korun. Mizí tím velká pořizovací cena i potřeba paliva. Seno a oves získám ze svého.

Platit lidi ve firmě... takto bych byl zpět v systému ze kterého odcházím. Snaha o soběstačnost musí vycházet z toho, že každý něco vyprodukuje a smění, bez toho, aby práci či komoditu převáděl nutně na peníze.

Má vize je začít v malém, tak jak to uměli předkové.

Například Hnutí Hare Krišna již nějak podobně funguje. Chce to jen opustit stávající model myšlení a zkoumat, zda existují alternativy.

214987

15.03.2010 07:54

Izraelský historik: Izrael by mohl být přinucen vymazat Evropu

RE: Máte tam chybu!

MedaBeda 62.?.?.?

On se dá vnímat ještě jinak: že nás včas varuje. Vyzvonit jedno ze skutečných černých tajemství Izraele (potenciál destrukce evropských hlavních měst a staletá touha po pomstě za pogromy) není jen tak. Zvláště, když se toto tajemství oficiálně kryje za hypotetickou hrozbu od Íránu. Írán je vlastně nejlepším přítelem Izraele, protože mu umožňuje neomezené zbrojení. Pak stačí Jericha nasměrovat na severozápad na místo na východ. Jenom pár jiných čísel do koordinátů, záležitost desítek vteřin.

Propojme si toto upřímné vyznání s jaderným a vojenským potenciálem Izraele. Jevrej neodpouští, u něj na věky platí pouštní oko za oko, zub za zub. U sionistů 1000 očí za oko, 1000 zubů za zub. Důkazů je za uplynulá desetiletí dost a dost. V tom se nijak neliší od muslimů. Díky negativní historické zkušenosti je pak předčí v agresivitě a zuřivosti, včetně okázalé ignorace oprávněné kritiky.

Ehm, jakže to bylo s tím radarem? [zahanbení] [chechtot]

214991

15.03.2010 08:27

Jadrová vojna v Eurázii

8-/

MedaBeda 62.?.?.?

"Pre svoju ekonomickú obnovu USA potrebujú zničiť všetky eurázijské ekonomiky. Likvidácia iba európskej nestačí."

Ani se nedivím. Kdokoliv, kdo je na dně si zvedne sebevědomí, když dostane okolí pod sebe. Někdo si tak zvedá ego, někdo ekonomiku.

214993

15.03.2010 11:02

Izraelský historik: Izrael by mohl být přinucen vymazat Evropu

RE: Jericho

MedaBeda 62.?.?.?

to víš, londýnský Templ musí být nepoškozen, až se bude obnovovat ten jeruzalémský. Pobočka musí v City of London fungovat [cool] I královna tam prý potřebuje povolení ke vstupu [smích]

perlička: "City má unikátní politické postavení, vyplývající z kontinuální existence jako statutárního města od anglosaské doby a zvláštního vztahu ke dvoru. Je spravováno institucí Corporation of London, v jejímž čele stojí starosta – Lord Mayor of London (nezaměňovat s London Mayor - starostou Velkého Londýna, zavedeným v roce 2000). City má rovněž status ceremoniálního hrabství (ceremonial county), i když ve svém čele nemá hodnostáře Lord-Lieutenant, ale jeho funkci vykonává komise, jíž předsedá Lord Mayor.

V City je uplatňován unikátní volební systém, který neodpovídá současným představám o demokracii. Tento systém dovoluje volit obchodníkům a dělí City na volební okrsky v příkrém nepoměru k počtu voličů. Zákon City of London (Ward Elections) Bill, který tento systém pro volby do Corporation of London reformuje, byl schválen Sněmovnou lordů v říjnu 2002."
zdroj
[mrknutí jedním okem]

215008

15.03.2010 11:28

Rodina Rachel Corrie konečně tlačí Izrael ke zdi

RE: Nevim, nevim.

MedaBeda 62.?.?.?

Nejen obrněným, ale i se střelcem nahoře.

Vložený obrázek

Tomu říkám tvořivá stavební politika [velký smích]

215012

15.03.2010 17:54

Zánik cukrovaru v Hrochově Týnci

RE: výborný článek

MedaBeda 77.?.?.?

Já jsem pro, my dva jsme si na to téma v minulosti psali, máme na co navazovat. Písněte mi email, ještě bych si s Vámi rád něco doujasnil. [smích]

215033

17.03.2010 14:59

Americko-izraelský útok na Írán je nevyhnutelný

Celé to je šaráda

MedaBeda 62.?.?.?

pro malé děti. Izrael vždy útočil bez varování.

Kdežto útok na Írán se vytrubuje už řadu let a nic. Vnímám celou kauzu jako mediální hru tajných služeb. Izrael i Írán se potřebují, díky napětí se může šroubovat cena ropy, i neomezeně zbrojit na obou stranách. US boys pak rádi navýší dolarový cashflow do Izraele, Rusové rádi prodají techniku Íránu. V zájmu firem různých států je tedy nynější stav prodlužovat co nejdéle. Na válku nevěřím, ta není výhodná ani pro jednu ze zainteresovaných stran.

Israel Violates Economic Sanctions Against Iran

Is Iran Running a Bluff?

Iran and Israel build up their bluffing game

"Should Israel be stupid enough to attempt an attack on Iran, as has been repeatedly threatened, then of course Tehran has the perfect right to retaliate in kind,"

Israeli threats to Iran seen as bluff -- for now

215199

18.03.2010 05:52

Americko-izraelský útok na Írán je nevyhnutelný

RE: Celé to je šaráda

MedaBeda 77.?.?.?

Otázkou je, zda jsou vazby USA-Izrael tak silné, jak se traduje. Přestávám tomu věřit a tipuji rozsáhlý vnitřní konflikt mezi těmito dvěma státy. Válčit potřebují USA, Izrael nikoliv - v Libanonu se přesvědčil, že jít s high-tech věcičkami proti ideově stmelené, kázeňsky upevněné organizaci Hisballáh, může jít jen šílenec, jsou mu pak často k ničemu.
A s jadernými zbraněmi se nevyhrává, ty jsou na "poslední použití", vzhledem k tomu, že házet je na Hamas nebo Libanon by kvůli spadu bylo kontraproduktivní. Věc tudíž musí zastat letectvo, a pak dočišťovat pěchota. Po posledním výprasku musí židovský stát hledat jiné řešení v duchu politiky "nemůžeš-li nepřítele porazit, obejmi ho".

Mám podezření, že je věc značně jinak, než se v médiích ukazuje, a právě poznání skutečného stavu vztahů USA-Izrael, USA-Írán a Izrael-Írán by věc mohlo rozklíčovat.

Jak to vidíte Vy, René? Perspektiva zpoza oceánu může být značně odlišná.

215252

18.03.2010 11:46

Co je špatně s Izraelem?

RE: Co je to za nesmysl ?!?

MedaBeda 62.?.?.?

Navíc se hlásí k odkazu biblického Izraele, který byl okupován Babylónem (zboření 1. chrámu) i Římem (zboření 2. chrámu), je tedy stále na co navazovat, ač po novu, ve verzi konvertitů.

Udělat to Slované (naříkání na christianizaci, nevybíravou politiku Reichu a krvavé 20. století -proložené velkými válkami a komunismem, které jich zabily desítky miliónů-, zřejmě by se s kladným ohlasem nesetkali.

Udělali to židé, a je z toho byznys a politický žolík.

[oči v sloup]

215278

19.03.2010 13:25

Jednoduché vnímání Američanů ruinuje svět

RE: rujnuje

MedaBeda 62.?.?.?

přesně tak, chtělo by to občas korektora [cool]

215378

22.03.2010 22:41

Nebude na důchody, ale banánů a toaletního papíru bude dostatek

RE: Do prdele ja snad budu zit na truc.

MedaBeda 77.?.?.?

Důchodci nejsou jen o zdržování, to by se dalo přejít, s pochopením, včetně škudlení každé kačky a "sezónních" nájezdů na supermarkety..
Ale - k řadě těchto jedinců také patří arogance, vynucování si místa holí, nadávání na mladé, neomalenost ve frontách a chování k druhým vůbec (asi v představě stařecké beztrestnosti, včetně užívání opory - hole - jako zbraně). U nich, od kterých se očekává, že půjdou vzorem. Mladého lze ještě usměrnit. Usměrňujte si však drzého důchodce. Některé jsem zažil, takže vím o čem píšu. Nevím, v čem by ti z nich, které zmiňuji, byli lepší než mladší generace. Umějí jí také perfektně ukřivdit, a podle toho se pak mladí chovají. Nikdy nebudou lízat ruku, která je bije, i když si společnost představuje asi něco jiného.
Autorita (včetně autority stáří) musí být podložená, vyzařovat obsah, nebýt pouze formou. Slušnost a ohleduplnost má být doménou každého člověka. Nedivme se potom, že vznikají na sociálních sítích takovéto skupiny. Není kouře bez ohně. A výmluvy na komunismus a kdovíco ... svině zůstane sviní, i když si oblékne kravatu, a navoní se. Stejně tak slušný člověk, i kdyby byl v rozedrané košili a umouněný, zůstane slušným člověkem.

Mladí jsou navíc zrcadlem par excellence. Na nic si nehrajou, sdělí svůj názor přímo. Král je nahý prohlásilo dítě, nikoliv dospělý. Od nich se dá také lecčemus naučit. Neumí sice řadu věcí, ale i tak mají perfektní rezervoár pohledů, které lze nabídnout. Dospělí už podléhají autocenzuře, předstupni politické korektnosti.

215651

22.03.2010 22:49

Mnoho povyku pro nic

RE: Folklór?

MedaBeda 77.?.?.?

"hysterie, ve které se předhánějí různí "znalci" ve svých "posudcích" a to by v tom byl čert, aby se pro dotyčného nějaká nálepka nenašla!"

snadné prachy, snížené sebevědomí, touha vyniknout (ne nadarmo se říká, že novináři jsou bývalí neúspěšní aspiranti na politiky), postoupit ve společenském žebříčku ...

je to laciné, lidé to žerou, proč jim to neprodat

dokud existuje poptávka, bude i nabídka

Ovšem netuším, do jaké doby současný marasmus bude trvat. Nestačí, aby vymřely komunistické ročníky. A možná nebude stačit, až vymřou ty postkomunistické. Národ plebejců to má těžké. Inteligenci nenávidí, žere bulvár, opájí se dovolenými z půjček, které nikdy nesplatí. V čem se tato prasátka liší od politiků? V ničem. A proto politik zůstává odrazem národa, z kterého vzešel.

Pan Dušek se pokusil upozornit na možnou korupci. Ovšem použijte slovo homosexuál v negativní konotaci ... [oči v sloup]

Politici nejsou mocní pro svoje schopnosti. Ale proto, že se vždy najde podlézavý idiot, který hledá, kde by mu co káplo. Stačí se podívat na některé novináře, a je jasno.

215654

23.03.2010 21:05

Nebude na důchody, ale banánů a toaletního papíru bude dostatek

RE: Do prdele ja snad budu zit na truc.

MedaBeda 77.?.?.?

Dnešní mladí lidé mají svoje rodiče. A rodiče těchto rodičů mají svoje rodiče. Dnešní důchodce. Plakal bych tedy tam, je to vizitka jejich výchovy. Ne mojí.

"A v budovatelském kalupu se započaly postupně vytrácet staré hodnoty"

A jak asi? Protože dnešní důchodci už nevychovávali svoje děti v duchu hodnot o kterých píšete, ale v duchu peněz, zajištění a blahobytu, který jim za jejich života chyběl. Válečná léta, komunismus ... Blahobyt, nikoliv morálka se stala alfou a omegou. Češi zvlášť mají blíže ke kusu žvance, než k morálním hodnotám. Proč asi?
Důkaz je kam se podíváte, ve všech supermarketech. Iluze blahobytu, který za svůj život nikdy neměli. Prodali budoucnost svých dětí za misku šošovice navíc, naivně dobrovolně budovali komunismus, jehož důsledky sklízíme my, a teď se náramně diví, cože to vypučelo z jejich krve.
Jejich děti zbouraly Berlínskou zeď, vycinkaly samet, pustily nadnárodní kapitál, nechaly rozkrást co se dalo.
Teď, pro pocit, že budou mít nějakou tu stovku navíc, prodají i poslední naděje populistům z ČSSD. 30 kaček u doktora, 13. důchod navíc, proč ne. Za deset, dvacet let tu už nebudou, problémy potomstva je nebudou tížit.

Nejmladší generace podle toho vypadá. Ale podmínky si nevytvořila ona sama. Ta je už zrozena do špíny, kterou mají na svědomí její předkové. Ochotně bořící Rakousko-Uhersko, ochotně zobající zrádci císaře Masarykovi z ruky, ochotně se krčící pod Heydrichem, ochotně vraždící poražené Sudetské Němce, ochotně budující komunismus, ochotně kopající do poražených komunistů, ochotně kolaborující i s ďáblem, jen aby byl na chvíli pocit prosperity. Že tím de facto zlikvidovali budoucnost tohoto národa, nikomu nevadí. Dokud je salám na krámě, a důchod na poště, není co řešit.

"Opravdu je potřeba na ty staré pohlížet spíše jako na nemocné, postupně psychicky degradující."

Byli-li nemocní už za svého mládí, kdy svými činy budovali dnešní přítomnost, pak je cosi shnilého ve státě českém. Chování v jejich stáří je jen pokračováním toho, jací byli uvnitř již v mládí. Starého psa novým kouskům nenaučíš. Činí tedy to, co se naučil už v mládí.


"To neznamená paušalizaci, ale opatrnost při odsuzování."

Tato věta platí jak pro mladé, tak pro staré. Nikdo by neměl být nedotknutelným posvátným zvířetem. Protože bez kritické sebereflexe ji nelze očekávat ani u následující generace. Vychovává se příkladem, nikoliv poučováním.


Píšu záměrně tvrdě, za což mohu být odsuzován. Nalejme si ale čistého vína. Vyjasnění hříchů předků k tomu patří zejména, a neměly by být obhajovány senilitou.

"na tu Vaši oslavu nevychovanosti u mladých a odsouzení nevychovanosti u starých musím reagovat ještě jednou."

Snad Vás netíží svědomí?

215715

24.03.2010 07:21

Nebude na důchody, ale banánů a toaletního papíru bude dostatek

RE: Do prdele ja snad budu zit na truc.

MedaBeda 62.?.?.?

"Ochotně bojující ve Svobodové armádě (sboru), na západních frontách, v Anglii, u Tobruku atd., po válce ochotně zdarma v rámci tzv. "Akcí Z", postavili stovky kulturních domů, školek, jeslí, rekreačních středisek atd."

K čemu je toto nasazení, když ho následně prodá za pakatel jimi (ne-)vychovaná následující generace? A kolik jich také v těchto frontách bojovalo?

"Vysadili jsme desítky stromů, keřů, květinových záhonů."

Květinový záhon nezadržel prorůstání kapitalismu, na který si stěžujete. Nezadržel běsy, nyní trhající na kusy vše, co má ještě nějakou hodnotu. Kdepak udělali soudruzi chybu? Že by květinový záhon nestačil?


"že již 20 let se u nás buduje rozvinutý kapitalizmus"

"se?" Ne "se". Někdo. Kdo? Vaše děti a částečně i jejich děti.

Je to tedy vizitka Vašich dětí a tedy Vaší výchovy. Je zde rodová kontinuita, na kterou se snažím ukázat.

To, že nikdo než mladí, současnou situaci napravit nemůže, je věc jiná. O tom není sporu.
Avšak tento mezigenerační dialog (s obrysy konfliktu), který vyprovokovávám, míří i k tomu, aby neopakovali chyby svých předků, díky nimž jsou na tom teď tak jak jsou. Aby jejich děti a děti jejich dětí na tom nebyly podobně a nemuselo už dojít k podobnému dialogu, který nyní vedeme my. Pokud vůbec budou existovat lidé, tohoto dialogu schopní.

215738

24.03.2010 07:41

Nebude na důchody, ale banánů a toaletního papíru bude dostatek

RE: Do prdele ja snad budu zit na truc.

MedaBeda 62.?.?.?

"motá hříchy předků (hromadné povahy) u aktivních generací, se senilitou (individuální) u generací "na odchodu""

Aktivní generaci vychovala stávající generace "na odchodu". Je zde kontinuita, a přímá spojitost.


"po přesazení do mnohem dravějšího systému"

Ten se zde nevylíhl jen tak sám od sebe. Kapitalismus není nějaké abstraktní zlo, na které se lze vymlouvat. Jedná se o konkrétní činy konkrétních lidí. Vychovaných konkrétními dnešními důchodci.

I kvůli svým hříchům dnes volí důchodci ten salám na krámě. Jen si to mnozí z nich neuvědomují. Jak zaseli, tak sklízí. Naivitu při budování francouzského protektorátu (ČSR), při tolerování německého protektorátu a při budování sovětského protektorátu vystřídala naivita jejich dětí při budování kapitalismu. Terciární generace díky těmto naivitám žije v troskách a naivně staví protektorát euroamerický. I proto má klub na facebooku 20000 členů. To není náhoda ani zlá vůle. Je to důsledek.


Podívejte se na film "Je třeba zabít Sekala". Dobře a pozorně se dívejte. Klidně dvakrát.

A vzpomeňte si na větu: "Vy jste taky panchart pantáto".



Věřte, že brečím na správném hrobě. Jděte do sebe, dokud je čas!"

S tím počítám dlouhodobě. Revizi dějin beru pouze jako nástroj pro budoucnost. Osvobození od hříchů předků tím, že budou přiznány.
Kdyby mě názory senilní generace nezajímaly, ani tento dialog bych nezačal. V bílých rukavičkách bych se ale nikam nedostal. Na to, aby se dostal kostlivec ze skříně, je třeba urazit zámek. Protože klíč kdosi schoval, a nechce ho vydat.



PS: tím, že jsem zámerně zvolil tvrdý tón, jsem dosáhl na mnohem důležitější informace, než které bych získal miloučkými větami a brečením nad dnešní generací [cool]

215739

24.03.2010 07:52

Nebude na důchody, ale banánů a toaletního papíru bude dostatek

RE: Do prdele ja snad budu zit na truc.

MedaBeda 62.?.?.?

Na mladé si stěžovali už ve starém Řecku a čekali, zda kvůli jejich chování nebude konec světa. Světe div se, nepřišel.

Mladý se chová tak, jaký dostává prostor. Zrcadlí svoje prostředí, nadefinované mu jeho rodiči a prarodiči. Jeho chování je důsledkem, nikoliv zlovolnou příčinou. Je sklizní dobrých, či špatných semen. Které seli jeho předkové.


"Vicemene duchodci jsou nejvice zranitelna skupina spolu s detmi ohledne kriminalni cinnosti."

Ano, jsou zranitelní. Protože nevybudovali systém, který by je v jejich stáří ochránil. Podívejme se na islám. Tam tyto problémy nemají, proč asi?!!! Domov důchodců u muslimů nenajdete. [oči v sloup]

215740

24.03.2010 18:37

Nebude na důchody, ale banánů a toaletního papíru bude dostatek

RE: Do prdele ja snad budu zit na truc.

MedaBeda 77.?.?.?

Ne, nejlepší je tvrdit, že žádní kostlivci nejdou, a střídavě se vymlouvat na abstraktní komunismus a abstraktní kapitalismus.

Světlé zítřky pak na sebe nenechají dlouho čekat.

Už se na ně docela těším. Zjevně víte, o čem píšete.

215785

24.03.2010 18:47

Nebude na důchody, ale banánů a toaletního papíru bude dostatek

RE: Do prdele ja snad budu zit na truc.

MedaBeda 77.?.?.?

"Není hlavní příčinou takového schizofrenního stavu, ve které se jako lidská civilizace po tisíciletí jako v bludném kruhu nacházíme právě ona pokrytecká teze, která tobě nevadí a kterou ses jal kdysi v polemice s HHBB obhajovat a která znovu cituji zní: "Pravda není pro všechny"???"


HHBB totiž má pravdu. Ne každý je totiž některé věci schopný pochopit, a to je i evidentně Tvůj problém. Proto si HHBB a jeho výrok bereš do příspěvků pravidelně, vpálil se Ti do podvědomí. Dobře Ti tak.

215786

28.03.2010 22:32

Třetí světová válka již začala

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda 77.?.?.?

"Základy euroatlantické civilizace jsou ukotveny Starým a Novým zákonem a společnost je modelována křesťanstvím jako převládajícím náboženským přesvědčením,dejme tomu dva tisíce let."

Evropa má duchovní kořeny mnohem starší.
Stavět na dvoutisícileté dějinné anomálii mi přijde přitažené za vlasy. Tato anomálie je na sklonku své životnosti, a bojujíc na desítkách front, postupně krvácí až vykrvácí (s drobnými výjimkami, které však postrádají globálně-mocenský imperativ ať již v islámské, katolické či judaistické verzi). Současný papež je poslední. Izrael zmizí. Kde pak budou tyto pouštní relikty? V prachu dějin. Jejich světy se umenší, jejich pravdy vyhasnou.

Bohužel, pouštní monoteismy nejsou v našich luzích a hájích (a nejen v našich) jedinými vetřelci - memetickými infekcemi. Anomálii v podobě 20. století, protkaného válkami a mrtvými velkých počtů přinesla entita, která pro změnu hlásá toto (kniha Liber Legis - Kniha Zákona od Aleistera Crowleyho):

"46./191 Já jsem válečný bůh čtyřicátých let: osmdesátá léta se přede mnou hrbí & jsou pokořena. Povedu vás k vítězství & radosti: v řeži budu sílit vaše rámě & vy budete s rozkoší zabíjet. Úspěch je tvůj důkaz; odvaha tvoje zbroj; vpřed, vpřed, síla má je s vámi; & pro nikoho se nevracejte!
...
48./193 Nyní jest toto mystérium písmen dokonáno a já se chci odebrat na místo světější.

49./194 Jsem tajným čtyřnásobným slovem, rouháním proti všem bohům celého lidstva.

50./195 Proklejte je! Proklejte je! Proklejte je!

51./196 Svojí hlavou sokolí vyklovám Ježíšovi oči, an visí na kříži.

52./197 Svými křídly dám políček Mohammedovi & oslepím jej.

53./198 Svými pařáty roztrhám těla Indů, buddhistů, Mongolů a Dinů.

54./199 Bahlasti! Ompehda! Pliji na vaši víru trpící kocovinou.

55./200 Marie ať je lámána na kole: právě kvůli ní pohrdejte všemi cudnými ženami, které jsou mezi vámi!

56./201 Také pro krásu a lásku!

57./202 Zhrdejte též všemi zbabělci; žoldáky, kteří nemají odvahu bojovat a jenom si hrají; všemi blázny pohrdejte!

58./203 Však ti řízní a pyšní, královští a vznešení; vy jste bratři!

59./204 Jako bratři bojujte!

60./205 Není jiného zákona nad Dělej, co ty chceš".



Její pole utváří podmínky pro globalizaci. Internet, globální obchod a realizace všech činností, s těmito tématy spjatými, ji posilují. Pandořinu skřínku, kterou otevřel tzv. západní svět však snadno zavřít nelze. Čína přijala tento koncept také, a uchopila jej ocelovými čelistmi. Z toho se jen tak vymanit nepůjde.

215921

29.03.2010 20:36

Třetí světová válka již začala

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda 77.?.?.?

"slovem či násilím rozšiřovat farizejskou propagandu že "Pravda není tzv. pro všechny"

Ty tento výrok evidentně miluješ, jinak bys jím neprokládal každý svůj příspěvek. Šíříš ho, po farizejsku, docela masivně, jen tak dál.
Good job man! [cool] [cool]

215973

29.03.2010 22:14

Třetí světová válka již začala

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda 77.?.?.?

Nebudu se už vypisovat s četností výskytu tohoto výroku, podobně jako jsi si bral dříve do každého příspěvku háhábéčko.

Možná to tak nevnímáš, možná ani nečteš, co vlastně píšeš. Je to jak naprogramované od robota, s drobnými kosmetickými obměnami.
Možná ani nic jiného psát neumíš. Tisíckrát nic by však umořilo i vola. Za toho mě nyní můžeš považovat. Protože na Tvých příspěvcích neshledávám téměř nic přínosného. Jsou to od obsahu a kontextu vyprázdněné fráze, jakých lze v knihách dohledat celou řadu. Kde je Tvůj konkrétní přínos k diskusi, oprostíme-li se od ideologického balastu, kterým hojně své příspěvky prokládáš? Můžeš z toho na oplátku obvinit mne, nemám s tím problém. Neřešilo by to však otázku, jak jsi na tom Ty.

Nicméně, pokud nevíš, co píšeš, měl bys problém řešit osobně. Ne jím obšťastňovat elektronický prostor. Psychoterapie Ti pomůže více, než bys čekal, věř mi.

Do kamaráda (a nedejbože přítele) kterýmžto mě častuješ, máš ke mě daleko. Neuděláš si ho ze mě sladkými slůvky ani pochvalami. Mě si koupit nelze. Lituji.
Tím méně zhltnu otřepané Shanti. To musí z člověka vyzařovat, ne být tapetováno jak v tiskárně velkonákladových periodik. Cesta ke svatosti nevede přes medové řeči, ale přes tunu sraček, které musí duše zpracovat a neuhnout jim. Ty uhýbáš jak slizký had, namočit se nechceš. O to budeš mít delší cestu.

Hare Kriśna!

215984

29.03.2010 22:23

Třetí světová válka již začala

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda 77.?.?.?

Láska pod zákonem je pro mě pokrytectví. Zákon určující Lásku je pro mě svinstvo nejhoršího kalibru. Buď je Láska Láskou, anebo Není.


"Aiwas není jediná transcendentní síla na bojišti."

Naštěstí není, ale projevy jeho nadřazeného egregoru nevyznívají nijak růžově.

"Bůh pro nás představuje především dobro a já věřím v konečnou nadvládu dobra.Sat,čit,ananda praví,tuším,budhisté."

Obávám se, že pocit dobra pro nás osobně, může být zlem pro jiné. Proto se odmítám v těchto kategoriích pohybovat, jsou pro mne hrou, do které jsme proti své vůli vtahováni.

Výrok, který zmiňujete je hinduistický. Buddhisté vidí všechny jevy jako bezobsažné. Důslední v tom však nejsou, jak vyplývá z jejich koncepcí.

215985

30.03.2010 13:45

Třetí světová válka již začala

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda 77.?.?.?

Neporozuměl jste mi. Lásku stavím nad Zákon. Crowley Zákon nad Lásku. To jsem chtěl sdělit. [cool]

216035

31.03.2010 19:35

Třetí světová válka již začala

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda 77.?.?.?

K podstatnému o mě ses možná vyjádřil, k sobě jsi byl o poznání skoupější. To, že je odpověď uhlazená, a mírumilovná, nemusí znamenat nic.

Může to být jen další tapetování růžovým papírem. To už nemám šanci posoudit, takže, nechtíc ztrácet čas (a dost možná se vyhnout dalším zbytečným třenicím), nemám s Tebou co řešit Jendo. Pokud totiž budu chtít Tvůj názor znát, vytáhnu si ho ze starších příspěvků. Nic nového totiž nepíšeš. Laciné fráze Ti jdou dobře. Pokračuj v nich tedy, vybrousil jsi svůj diamant už do téměř znamenitého lesku. Novinky už tedy neočekávám.

216091

31.03.2010 20:31

Euroasijská šachová partie s vysokými sázkami: Nový geopolitický energetický kalkul Ruska

RE: Rusko už není nepřítelem Evropy

MedaBeda 77.?.?.?

"rusko a evropa budou nastolovat NWO ruku v ruce"

tak tak, Řím(katolická EU) se brzy spojí s třetím Římem (Ruskem), a kdoví jestli nepřiberou i ten druhý, Turecký (Byzantský)

Vložený obrázek


Vložený obrázek
ruský státní znak se sv. Jiřím - římským vojákem

ruský velký státní znak


Pasuje to i do vizí papeže Jana Pavla II. a Adolfa Hitlera o jednotné Evropě.

Výrok Jana Pavla II., římského velekněze: "Od Atlantiku až po Ural se angažujete, abyste u posluchačů posílili vědomí křesťanských kořenů a povzbuzovali je v úsilí o pokoj."zdroj

"Jan Pavel II. prorocky ukazuje "cíl plného společenství, které církvi umožní dýchat dvěma plícemi, tou východní a tou západní a společně s obnovenou efektivitou nabídnout současnému člověku spásnou pravdu Evangelia" (Angelus 13.10. 1985).

Jeho obraz je obrazem "geografického mystika", jak to definoval historik Andrea Riccardi. On byl prvním, kdo věřil ve sjednocenou Evropu "od Atlantiku až po Ural", v níž se církev, i prostřednictvím své snahy, vrátí k plnému společenství dýchajícímu dvěma plícemi."
zdroj

"Jan Pavel II. byl přes čtvrt století znamením naděje, tohoto tak vzácného statku, a to i ve smyslu zcela pozemském. Žádný papež historie neovlivnil tak výrazně světové politické dění.

Z morální a psychologické atmosféry jeho první návštěvy v rodném Polsku povstalo hnutí Solidarita, které poprvé úspěšně rozlomilo monopol moci v sovětském bloku. Jeho vize jednotného evropského domu (převzatá pak Gorbačovem), “Evropy od Atlantiku po Ural“, „Evropy, dýchající oběma plícemi“, západní i východní, posouvala hranice vnímání našeho kontinentu a výrazně povzbuzovala k tomu, aby se tato odvážná vize pomalu stávala politickou realitou."
zdroj

Mapa Třetí Říše v době největšího rozmachu
Vložený obrázek

Ne nadarmo vedla první evropská zahraniční cesta páně Medveděva do Německa, jenž je zakladatelem a motorem EU.
Rozebrat ještě jednotlivé šlechtické a panovnické rody(např. sledovat stopu Romanovců), asi bychom se divili. Zde však na to není prostor.

[cool]

216095

31.03.2010 21:11

Nebude na důchody, ale banánů a toaletního papíru bude dostatek

RE: Do prdele ja snad budu zit na truc.

MedaBeda 77.?.?.?

"Možná máte za úkol, vypouštět "tvrdý" maskovací kouř, pak to děláte dobře až skvěle."

Podezření z komplotu jako argument hlídače muzea kostlivců? Zajímavé [smích]

Aha, už to mám. Komplot proti nebohým kostlivcům.


Nicméně - samopřevýchovu jsem byl nucen nasadit sám na sebe již v dospívání. Vzalo mi to diskotéky, desítky sexů na jednu noc a hrubost ve vyjadřování či prochlastané mládí, přineslo mi to však rozměrnou knihovnu, zajímavé přátele, i možnost srovnávat z více úhlů. Na prince se nehodím, noblesa by sice snad nestála mnoho úsilí, ale občas mi nevadí ponořit ruce do bláta a hledat v nich valounky zlata.

Proto milý pane senilo, vězte, že tvrdý vrták vydoluje zlata více než vrták z měkké oceli. Z Vás jsem vydoloval, co bylo třeba. Děkuji, zkusím to zhodnotit pro budoucí generace. Bez legrace. Některé další samopřevychovávače znám, dožijte tedy v naději, nikoliv trudomyslnosti. [cool]

216098

01.04.2010 07:44

Euroasijská šachová partie s vysokými sázkami: Nový geopolitický energetický kalkul Ruska

RE: Pro pány Aristokrata a Méďu

MedaBeda 62.?.?.?

"tak mi nepříjde moc reálné spojení s katolickou církví"

Aha.

Asi nevíte, že katolická církev uznává pravoslavné tajiny (svátosti) a tedy katolík, který jde k přijímání k popovi, přijímá je platně?

Asi nevíte, že pravoslavný kněz, který by se chtěl stát katolíkem, může pouze vyhlásit: přijímám biskupa římského jako svou hlavu. Bez toho, aby cokoliv měnil na vyznání víry či na obřadu (spadne automaticky pod CCEO - kodex východních církví v unii s Vatikánem). Dokonce může přijmout tzv. birituální fakultu a podle katolického práva platně vysluhovat latinský obřad. A jak lze dohledat na internetu, často už ani nevadí, když je, opět platně, ženatý (pravoslavní a řečtí katolíci bez problémů). Když se dohodne s biskupem, lze leccos.

Asi nevíte o obrovském úsilí obou těchto katolických denominací o sblížení. Rozpor z r. 1054 se dá řešit, a bolest díky úderu latinských vojsk na Byzanc r. 1204 se po 800 letech dá řešit v církevně-politické rovině také. Zvláště, když: "Roku 1964 však papež Pavel VI. a patriarcha Athenagoras sňali devět set let starou vzájemnou exkomunikaci a roku 1967 došlo v Jeruzalémě k historicky prvnímu setkání papeže a konstantinopolského patriarchy po vypuknutí schizmatu, který ovšem stále trvá.

4. května 2001 se papež Jan Pavel II. omluvil za veškerá příkoří, která katolíci pravoslavným způsobili, a při 800. výročí vyplenění Konstantinopole, roku 2004, tuto prosbu o odpuštění zopakoval. Patriarcha Bartoloměj I. byl naopak roku 2005 jako vůbec první konstantinopolský patriarcha přítomen pohřbu papeže."
zdroj O tom, že problémy přetrvávají, není pochyb, ale přímky jejich cest se nastavují tak, že se dříve nebo později protnou. Dokud budou existovat v podobě, v jaké ji známe.


Vrána vráně oči nevyklove. EU a Rusko se z dlouhodobého hlediska sbližují. Jejich ideje stojí na stejném základě. A překlenovací most je, světe div se, opět ve střední Evropě. V cyrilometodějském odkazu a jeho rozpracování pro daný účel.

"Pokud Evropa podlehne "západním snahám""

Která Evropa? Středovýchodní, využitá coby trojský kůň USA proti Západní (+ pomalu ale jistě jižní, zejména díky kosovskému precedentu, ale i slabým vládám v Bulharsku a Rumunsku)?

Západní, v trvalé rivalitě se svou bývalou americkou kolonií?

Jsme mezi dvěma obřími kameny. A valí se k nám třetí. Drtivá většina hledá záchranu v tom, že se přimkne k některému z nich.

216116

"A šlechtické rody byly doma v každém koutě Evropy a Putin ani Medveděv pro ně zrovna moc pochopení nemají."

Otázkou co, jaké pochopení. Kdyby chtěli zpět komunismus, který šlechtu obral o moc, už by to posvětili. Problém je také v tom, že nejsou už takoví kamarádi, jako dříve. Putin je konzervativec, s kořeny v KGB, s pravoslavnými, muslimy i židy udržuje dobré vztahy. Do Vatikánu zajel také.
viz rovněž
Vložený obrázek

Přiškrtil liberalistické oligarchy, některé si znepřátelil na život a na smrt.
Medveděv je liberál, má blíže k tomu, čemu říkáme NWO. Ale také nemůže příliš vybočovat z nastavené linie, podobně jako Obama v USA.

Šlechta prohrála bitvu, nikoliv válku. Vrací se, posílena zkušenostmi ze střetů s davy a různými ideologiemi, obtížena novým kapitálem, vazbami, politickými a ideovými zbraněmi. Jedna velká rodina, od Atlantiku po Ural.
Je to politický poker. Cíle jsou dané. Realizace nejisté, ale blížící se. Katalyzátorem je čínský Drak.

"Bezvízový režim mezi Ruskem a Evropskou unií by mohl být zaveden už v příštím roce. Napsal to dnes ruský list Izvestija s odvoláním na vyjádření šéfa italské diplomacie a na lobbování italského premiéra v tomto směru v Bruselu."
zdroj

Evropský komisař pro obchod Peter Mandelson požádal EU a Rusko aby se přestaly chovat „jako dvě města, která spojuje jen úzká silnice a plynovod“ a zaměřily se na vytvoření dlouhodobých, vzájemně výhodných hospodářských a obchodních vztahů a nepropadly krátkodobému politickému taktizování.
zdroj

"Něco se podstatně mění ve vztahu Evropy k Rusku", soudí ředitel Centra politických výzkumů profesor Boris Šmeljov, který rozebírá jednací řád zasedání Evropského parlamentu ve Štrasburku. Zahrnuje projednání referátu o evropské obranné strategii a politice v oblasti bezpečnosti, podle něhož, citujeme, "při vytvoření amerického systému PRO v Evropě je třeba brát ohled na názor Ruska.""
zdroj

216118

EVROPA: Perspektivy EU - Rusko
Lisabonská smlouva: Dobrá šance pro sblížení Evropské unie s Ruskem

Evropskou unii čeká sbližování s Ruskem

Zde si milá Lin, s politikou či ekonomikou nevystačíte. Chce to sledovat i historickou a náboženskou stopu. Ty mají své tisícileté kořeny, a plodí stále nové výzvy. A i nejtemnější stránky dějin se časem mění v pouhé epizody.
Mocní Evropané západního i východního střihu to vědí.

216119

"Tato koncepce tedy nutně povede k tomu,že bude opuštěna předchozí,tj: Drang nach Ostn."

Tento názor bych poupravil - Drang nach Ostn je podle mne pouze jedním z projevů politiky virtuální římské říše, zde konkrétně její německé verze. (Hitler navíc mohl být řízenou krizí, na kterou nám nyní vrchnost "přináší lék" v podobě EU)
Říše která nikdy nezanikla, akorát stále mění kabáty (italský, německý, bruselský, moskevský...), ale základní premisy zůstávají stejné.

Neradoval bych se také příliš z těchto jevů, může v klidu dojít na římskou-křesťansko-fašistickou (fasces je římský koncept) interpretaci tohoto projektu. Sbíhá se v něm mnoho proudů s různými přístupy (spektrum od ultraliberálních až po ultrakonzervativní), ale cíle zůstávají stejné, ať se podíváme na církve, fašismus nebo nadnárodní šlechtu.
O tom, jaký proud hraje prim, rozhodují vnitřní boje, tak jako je rozvrstvený Evropský parlament se svými frakcemi a vzájemnými půtkami. Dlouhodobě ale na klíčových věcech spolupracují. Není to hra několika desetiletí. Tyto impulzy lze sledovat již od dob, kdy Romulus a Remus ssáli mléko od palatinské vlčice. Vstřebaly je desítky národů žijících v Evropě, a mezi řadu dalších byly po dobrém či po zlém exportovány.

S obavami však sleduji toto propojování. Protože může v klidu dojít k tomu, před čím varoval Orwell. Nikoliv v amerikanistické, ale v evropské verzi. Británie a některé další státy už začaly. Není však všem dnům konec. Uvidíme.

216138

01.04.2010 20:10

Euroasijská šachová partie s vysokými sázkami: Nový geopolitický energetický kalkul Ruska

RE: Rusko už není nepřítelem Evropy

MedaBeda 77.?.?.?

Problém je pane Mirko, že judaismus v tomto procesu hraje možná až terciární či kvartální housle. Prim hraje politika Vaší církve a římské ideje.

Jak se s dilematem vypořádám já, netuším. Nedělám unáhlená rozhodnutí ze dne na den. Váš egregor mě sice miluje, ale já mohu nabídnout pouze dialog, ne vyplněnou stranickou legitimaci. V otázce politického vlivu církve pak nesmiřitelné postoje. To už víte. Lhostejnost však ne.
A toto dějinné dilema vítám. Tvořivé napětí, na rozdíl od jednostranného, ubíjejícího orchestru ovcí bečících v souladu unisono svoje dogmata. Nepotřebuji dogmata. Dogmata potřebují mě. A Vy jste toho důkazem.

"Mnohem větší veličiny to již dokázaly, bohužel ich je pořád málo."

Pokud to dokázaly mnohem větší veličiny (zajímal by mě klíč podle jakého posuzujete), proč se zde zaobíráte mnohem menší veličinou? Napřete svoje energie k dalším velkým veličinám, nemarněte čas!


"Pokud není třeba reakci vystavět od základů o to je to jednodušší"

Nikdy jsem si nevybíral jednodušší cesty a nehodlám tak učinit ani nyní.

Jediné, v čem jsem si jist, že budu hájit předkřesťanské kořeny Evropy. Přirozenost, která zde povstala, ne naleštěné mocenské importy od cizinců.


Vy si můžete bojovat se svými chazarskými přeludy donekonečna. Fantazii nelze zabít, leda nadrogovat.
[cool]

PS: Izrael se sesype sám, až mu odetnou sosáček od jeho zámořských evangelikálských a lobbistických chlebodárců. Nevěšte hlavu, Obama se snaží.

216153

01.04.2010 20:11

Euroasijská šachová partie s vysokými sázkami: Nový geopolitický energetický kalkul Ruska

RE: Rusko už není nepřítelem Evropy

MedaBeda 77.?.?.?

písni mi mejla, a dohodnem se, třeba máš taky info [mrknutí jedním okem]

216154

Souhlasím, je ale třeba pracovat na tom, aby se nevylíhl nějaký další Fuhrer.

Politiku NATO definují především USA. Až půjdou od válu, bude tomu jinak.

216155

01.04.2010 21:30

Euroasijská šachová partie s vysokými sázkami: Nový geopolitický energetický kalkul Ruska

RE: Pro pány Aristokrata a Méďu

MedaBeda 77.?.?.?

"Vy máte své důvody vidět "kámen", já vidím snahu o vymanění se z diktátu dolaru."

Napíšu to takhle: jsme příliš zaujati hrozbami minulosti a přítomnosti, než abychom byli schopni vnímat hrozby z budoucnosti, a to té bezprostřední. To nás činí zranitelnými.

Manipulaci má pak na kontě cokoliv organizovaného. Manipulací jsou i zákony - nějak někam lidmi manipulují. V tom je těžko si vybírat. Jsem ale za to, aby nějaký výběr byl. Jinak je to opět totalita, ať politická, či náboženská.

Vidím kámen, protože kdo má moc, neptá se. Nerozhoduje značka (USA, EU, Čína), ale mocenský rozměr, potenciál. Ten je hrozbou vždy, bez ohledu na prohlášení (to už cituji Bismarcka).

216158

02.04.2010 22:30

Bombové atentáty v ruském metru

RE: kdo je kdo

MedaBeda 77.?.?.?

"Kdo ze Sibiře ohrožoval Rusko??? Tamní obyvatelé žijící na úrovni doby kamenné?"

Vanguarde, proč se ztrapňujete?

The Mongol invasion of Rus' was heralded by the Battle of the Kalka River in 1223

Prostudujte si pro jistotu dějiny mongolské expanze se vším všudy (můžete doplnit i zajímavou knihou "Nomádi a Rusové" od Edgara Knoblocha). Přestanete snad pak šířit svoje domněnky, nikoliv dostupná historická fakta. Můžete se podívat i na zajímavý film Sergeje Bodrova. Druhý díl trilogie by měl vyjít letos.

Možná jste jejich vzdáleným levobočkem, prodrali se totiž i údolím řeky Moravy. Mongolští gastarbeiteři v Blansku netuší...

216255

03.04.2010 00:42

Bombové atentáty v ruském metru

RE: kdo je kdo

MedaBeda 77.?.?.?

ááá, někdo si potřeboval bouchnout ... jen si poslužte, udělá-li Vám to dobře. Aspoň nebudete mít žaludeční vředy z psychického přetlaku [smích]

216265

03.04.2010 00:45

Bombové atentáty v ruském metru

RE: kdo je kdo

MedaBeda 77.?.?.?

"pripadaji vysokoskolska skrypta "smesna""

Tato věta je mimochodem na vytesání do kamene. [velký smích]

216267

03.04.2010 14:48

Bombové atentáty v ruském metru

RE: kdo je kdo

MedaBeda 77.?.?.?

Hm, téma bylo o Rusku, a rázem máme vyosleno na americké domorodce. No nic, třeba jindy.

216318

05.04.2010 11:34

Maďarská naděje má jméno Jobbik

RE: Jobbik a revízia hranic.

MedaBeda 77.?.?.?

"pádom Slovenska padne aj Česko, zdá sa že naše národy sú na seba a vzájomnú podporu dosť odkázané"

Přesně tak!

Maďaři se nikdy nespokojili s tím co dobyli od svého vpádu do pannonské nížiny. Chtějí spolknout Uhry celé, původně slovanské.

"Když jsme se dozvěděli, že Uhři vtrhli do Itálie, moc jsme toužili, Bůh je naším společným svědkem, uzavřít s těmito Slovany mír slibujíc ..." (oficiální dopis bavorských biskupů papeži Janovi IX. z roku 900, viz. Magnae Moraviae Fontes Historici, III, Brno 1969, str. 242)

"Když přidáme k slovanskému území Uhersko, jak někteří chtějí, protože se jeho obyvatelstvo neliší ani zvyky, ani jazykem, rozrůstá se rozloha slovanské řeči tak hodně, že ji téměř není možno odhadnout" (Helmoldova Kronika z 12. století- Helmoldi presbyteri chronica slavorum, in: Magnae Moraviae Fontes Historici, I, Brno 1966, str. 254) porov. Helmolda kněze buzovského Slovanská kronika, Praha 1947, str. 13.

216433

09.04.2010 17:44

Agresivní hrozby Izraele vůči Íránu

Je konec

MedaBeda 62.?.?.?

Je konec Izraeli. Přiznej si to. Ublíženost a arogance došly vyčerpání svého potenciálu. Co nabídneš nyní?

216731

mohou také vytvářet informační chaos, který zavede lidi tam, kam právě jít nechtějí... čím víc se o NWO bude hovořit, tím více se bude realizovat - dostává totiž energii (princip negativní reklamy)

aristokrat má pro mne v tomto duchu dobrý postřeh

216772

10.04.2010 00:31

Úroda GM kukuřice firmy Monsanto v Jižní Africe selhala

RE: hrůzná realita - cesta do pekel

MedaBeda 77.?.?.?

"přemýšlet nad důsledky svého počínání"

1000 bodů!!! [cool]

216773

10.04.2010 00:33

Zaznamenané americké vraždění v Iráku není „ojedinělý incident“

RE: Primitivni.

MedaBeda 77.?.?.?

njn, druhá pravdoláskovná vlna je na dosah... a hraje si stejně jako havlovci na disent. Achjo.

216774

10.04.2010 00:35

Bombové atentáty v ruském metru

RE: kdo je kdo

MedaBeda 77.?.?.?

Slovanský duch není státotvorný. Jeho svět stát nepotřebuje. Proto s tím má řadu století problém a vládnou za něj jiní. Těžiště slovanského ducha je tam, kde ostatní selhávají. Ale je vyváženo politickým handicapem.

216775

"bude to právě nahrávat těm, o kterých se nemá nebo nesmí hovořit"

Ale Ty jsi už jim Jene nahrál sám. Máš totiž NWO plnou hlavu. NWO už v Tvém světě existuje. Realizoval jsi ho v sobě.

Padl jsi na lep psychologickým mistrům. Stačilo šířit šeptandu o jakémsi NWO. Ponechat svobodu na internetu. Občas přitlačit s nějakou krizí, aby vše vypadalo věrohodně. Hrát divadlo s jakýmisi Bilderbergy, a různými tajemnými setkáními, které se jakoby náhodou dostaly do médií, do správných míst, kde si lidé nyní důležitě potřebují hrát na disent.
A bum! NWO má ve chvíli kdy toto píšu má přibližně 4 260 000 odkazů v google vyhledávači, aniž by někdo pořádně tušil, kdo je za tím (tzv. zaručené zprávy o jakýchsi iluminátech jsou pro mě sračky dojmů a polopravd), a o co přesně jde. A jak krásné názvy!!! Nejkrásnější je NWO resistance. Hmm...


Hezké kouzlo co? Obávám se Jene, že jsi tzv. voldemortům nahrál po svém.

---
Pravda není pro všechny. A Ty to víš. Disent nemůže vycházet z dojmů a polopravd. Musí znát více než ti, proti kterým se vymezuje. Mít přesné informace, ne chaotickou změť sraček, která se tváří jako to nejlepší info. Být o krok napřed. Ne o krok pozadu, jak je tomu nyní. Protože vítězí nikoliv ten, který řeší důsledky, ale ten, kdo realizuje příčiny.

V Číně býval neúspěšný císařův lékař popravován. Protože když neuměl vyřešit příčiny (prevenci), často nezvládl ani důsledky (propuknutou nemoc).

Na podobném principu jako šeptanda o NWO pak funguje šeptanda o 2012 (výraz "2012 end" mi vygooglil 111 000 000 odkazů).

Proroctví = instrukce. Na kterou zareagují ti správní po svém. Ani je není třeba oslovovat. Přiletí jak můry ke svíčce. Kapišto?



ocituji nyní jednoho českého mystika, podepisujícího se jako Obyčejná nula:

"Svobodná volba je nakonec vrcholným argumentem pekla proti vám.

Hledáte v podstatě to, co nyní vlastně svým hledáním odmítáte. Tomu říkám vrcholné peklo a triumf nevědomosti. "




Baj baj Jeníčku. A NWO s Tebou.

216786

10.04.2010 19:10

Zaznamenané americké vraždění v Iráku není „ojedinělý incident“

RE: Pravda pro všechny

MedaBeda 77.?.?.?

Taky už si říkám, jestli ještě na půdu polezu.

Jenda ty díry brání zuby nehty a sype róčildy do cesty co to jde. A na to, abych se znovu a znovu pokoušel o dialog, který končí dvěma paralelními monology mám řadu jiných, lepších alternativ.

216872

10.04.2010 19:13

Bombové atentáty v ruském metru

RE: kdo je kdo

MedaBeda 77.?.?.?

vím mtkčko, vím, a věřím, že se pluhy už brzy zaboří do žírné země...

[cool]

216873

Protokoly ... hra pro ovečky. Také ji rád hrajete?


Udělejte něco předsedo! Předsedo, řekni něco! Předsedo sem zpocená jak vrata vod chlíva ...

Dělám. A vědí to jenom ti, kteří to vědí. Pravda není pro všechny. Pouze pro ty, kteří ji skutečně chtějí. Ti ji zajisté dosáhnou. Ostatní si vystačí s náhražkami typu Protokoly. Proč ne, můj život to není.

Spolupracuji s těmi, kteří již chybovali, a uvědomili si to. Klíčová totiž není chyba, ale její uvědomění. To je mnohem důležitější než údajně kvalitní informace.

A ten, kdo si to uvědomí, nalezne vše, co potřebuje. Stop i semen jsem rozesel dost.

Jsou-li k něčemu, vzejdou. Nejsou-li, zajdou. Jak prosté. Jen to nebude hned, a rozhodně to nebude zde. Informace protkané bulvárem nakonec skončí v bulváru. [cool]

216874

jojo, Jenda, defender of NWO. Tříhvězdičkový.


NWO s Tebou, aristokrate [mrknutí jedním okem] [velký smích] [velký smích]

216876

10.04.2010 19:33

Bombové atentáty v ruském metru

RE: kdo je kdo

MedaBeda 77.?.?.?

Sežeň pár traktorů, nebo silné byky, já dodám slivovicu a kanón, a hin sa hukáže. Možná aj nějaká flinta a kroužková košela by sa našly. [cool] [chechtot]

216877

10.04.2010 19:34

Třetí světová válka již začala

RE: Ostrovsky vedel o cem mluvi a proto na jeho hlavu vypsali velkou odmenu.

MedaBeda 77.?.?.?

existuje jediný činitel: Moc pro moc.

Ta si nevybírá, bere kohokoliv.

216878

10.04.2010 19:39

Zaznamenané americké vraždění v Iráku není „ojedinělý incident“

RE: Primitivni.

MedaBeda 77.?.?.?

matrix

216879

jsi zlý sofi klouzač, a za trest odříkáš stokrát "róčild"!!!


NWO s Tebou [chechtot]

216881

V Afghánistánu těžce prohrávají. Navyšování je výraz zoufalství.

216884

10.04.2010 20:25

Smutný konec Mirka Topolánka

RE: pohadka pro dospele?

MedaBeda 77.?.?.?

to je ta, co si ze své katedry udělala ješivu a bere na to státní prachy? [velký smích]

216888

BRIC si dosadí vlastní verzi NWO. Jsem zvědav, jak dopadne šetření pádu polského letounu s politickými a armádními špičkami.


Byla smrt prezidenta Kaczynského skutečně pouhou "nehodou"?

a čertíci nám lezou z krabičky:

"It is to be mentioned that in November 2008, during the Russian aggression against Georgia, the Polish President Kaczynski was attacked by Russian troops.
The attack was carried out in Akhalgori when at Akhalgorsk checkpoint in the Tskhinvali zone of the Georgian-Russian conflict a motorcade of Presidents of Poland and Georgia came under fire. "
zdroj

216890

Vložený obrázek

Nord Stream- výstavba zahájena 7. dubna 2010

Pakt Ribbentrop-Molotov
Ta podoba...


Konsolidace moci:

Kontrarevoluce na Ukrajině (17.únor 2010), Nový režim v Kyrgyzstánu jedná s Moskvou (9.dubna 2010), Útoky na moskevské metro obratem využity ke zpřísnění zákonů. (30. březen 2010), Poláci se od Putina omluvy nedočkali (8.dubna 2010), Polsko truchlí, u Katyně mu opět zahynula elita národa (10.dubna 2010)

"Kromě toho však v Rusku najdeme i osoby, které působí jakoby za scénou - opinion leadeři současné ruské elity, jejichž vliv je srovnatelný s guruy neokonzervativních thinktanků na druhé straně Atlantiku. Jedním z nich je autor knihy Filosofia vojny Alexander Dugin, který svými přednáškami na půdě Akademie generálního štábu a nověji též politickými komentáři v "pravoslavné" televizi Spas silně ovlivňuje názory mnoha příslušníků ruských špiček.

Je to však tentýž Dugin, který v Rusku zahájil recepci teoretiků německého nacismu."
zdroj

Vložený obrázek
dvě hlavy, jedna k Východu, druhá k Západu

Vložený obrázek
Hvězda Chaosu, oficiální znak Eurasianistů

"In principle, Eurasia and our space, the heartland Russia, remain the staging area of a new anti-bourgeois, anti-American revolution." ..."The new Eurasian empire will be constructed on the fundamental principle of the common enemy: the rejection of Atlanticism, strategic control of the USA, and the refusal to allow liberal values to dominate us. This common civilizational impulse will be the basis of a political and strategic union. „

—The Basics of Geopolitics (1997)"


Vložený obrázek

Dugin: Putin je typický kágébák. To znamená vlastenec, etatista, zastánce velkoruské ideje. Na druhé straně je obklopen liberály a zápaďáky, na kterých je závislý. Prohlašuje, že Rusko je evropská země; obdivuje německou kulturu.zdroj

New Culture, New Right: Anti-Liberalism in Postmodern Europe

Evropa se stala pouze budoucím rekreačním územím budoucích středoasijských elit.
Š.Kotrba

216896

10.04.2010 22:24

Zaznamenané americké vraždění v Iráku není „ojedinělý incident“

RE: Primitivni.

MedaBeda 77.?.?.?

"tak sis, aby řeč nestála, po sofi způsoby"

Jendo, proč tak hnusným způsobem nálepkuješ? [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

216897

"V jedné z předchozích reakcí jsem Médu požádal, aby jasně konkretizoval, KTERÉ Pravdy a PROČ nejsou podle něj pro všechny a zatím, jak to doposud vypadá - ticho po pěšině....."

Polemika o tom, co je a není pravdou, není důležitá, protože pravdu nikdo nevlastní.

Pravda není pro všechny proto, že jsi všichni buď nejsou schopni pochopit, anebo že o ni nestojí. Tečka.


NWO s Tebou, Jendo.

216898

"Pro ilustraci jeho duševního rozpoložení přikládám něco z jeho článku "Živé slovo Mesiáše":
CITUJI: (PS: Nezapomeňte na učení co jsem vám dal. Tady a teď není třeba. Tady a teď jsou všechny cíle světa. Kdo se dokáže aspoň jednou denně v tomto ztratit dojde osvobození. Opakujte si to co možná nejčastěji. V těžkých chvílích, ve strachu i v radostných chvílích.

Sepsáno za jeden jedinný den. Opravdu? Co je to den a co je to sekunda? Pchá cha cha... 28.02.2003 pchá cha cha cha obyčejným českým šumařem na sociálce ve věku necelých 29let pchá cha cha. Světe bav se.
Obyčejná Nula)
KONEC CITACE"


Když Ti něco neleze pod fousy, tak namísto polemiky o výrocích napadáš samého původce. Ohraná písnička. Trapná a ubohá. [oči v sloup] [bliji]

216899

"Mimochodem i Krishnamurti (mimo jiné) říká, že je nutno odmítnout všechny autority"

Aha, takže Krishnamurti je pro Tebe autorita, která říká, že je nutno odmítnout všechny autority. Skvělé [oči v sloup]


NWO s Tebou.

216910

11.04.2010 06:53

Zaznamenané americké vraždění v Iráku není „ojedinělý incident“

RE: Primitivni.

MedaBeda 77.?.?.?

Ty ale tímto způsobem "sestřeluješ" vše, co hrozí, že se Ti dostane pod kůži. V tom je problém.


NWO s Tebou, Jendo.

216911

Může to být tak, jak píšete Lin. Akorát je těch "náhod" v Rusku posledních dobou nějak moc.

A na druhé straně lze vidět, jak jdou USA a Izrael s nimi postupně od válu. Mocenské vakuum ani nestačí vzniknout. Zaujímá ho podle mého Rusko.

216912

Koukám, že se nám tu začal scházet ISKCON a jeho interpretace védských textů. Njn, chce to kuráž, zařazovat Bhágavadgítu do védského korpusu a šermovat Védánta sútrou (Bhágavatamem) v souvislosti s jadernými zbraněmi.

Ocitujte mi prosím nějakou Védu v souvislosti s tím co píšete. Tedy nějaký text z Rig Védy, Sámavédy, Jadžurvédy či Átharvavédy. Do té doby je tvrzení o jakési jednosvětové vládě o níž hovoří Védy pouze zbožným přáním, či konejšivou reklamou s příchutí exotiky pro potenciální ovečky, jak vnímám celou věc já.


"Bharatavarša. "

Tento výraz je puránický, tedy oproti Védám značně pozdní, tak bych s ním šermoval být Vámi opatrněji.

216956

necitoval jsem ateista, ale etatista

"mohou to podle mě realizovat právě tyto dva národy"

To už je podle mě rozhodnuto. Recepce starých programů je na pořadu dne. Pak se my, o které se tyto dva státy v dějinách často dělily, nebudeme stačit divit.

216957

Tvůj problém je v tom, že jsi obyčejnou nulu vůbec nepochopil. Chytil ses na formu, a řekl bych, že jsi tak neučinil poprvé.

NWO s Tebou.

216958

11.04.2010 19:20

Zaznamenané americké vraždění v Iráku není „ojedinělý incident“

RE: Primitivni.

MedaBeda 77.?.?.?

Mlátíš prázdnou slámu stále dokola. A v hloubi duše to víš.


NWO s Tebou.

216959

11.04.2010 19:28

Zaznamenané americké vraždění v Iráku není „ojedinělý incident“

RE: Děsivé - pro MB a JS

MedaBeda 77.?.?.?

Silně by mne zajímalo, kdo byl ten pilot, případně, kdo ho "přinutil" přistávat ve Smolensku. Leccos by se tím vyjasnilo.

Četl jsem na jednom polském webu, že půl hodiny před havárií přistálo ve Smolensku letadlo s agenty FSB. Zkouším to dohledat, pokud se mi to podaří, linknu to sem.

216961

11.04.2010 19:47

Třetí světová válka již začala

RE: Pštrosí politika

MedaBeda 77.?.?.?

" 6.Nejenže Jeruzalém nebyl zbudován neexistujícím „židovským národem“, ale Jeruzalém samotný nebyl pravděpodobně v 10. století př.n.l. ani osídlen. Zdá se, že místo bylo mezi lety 1000 a 900 př.n.l., což je vročení Davidova a Šalamounova království, opuštěno. Čili nešlo o „město Davidovo“, i když se nemluví o žádném jiném městě, kde by žil. Pro toto období nebyly archeology nalezeny žádné pozůstatky rozlehlých paláců či známky velkých státních celků a ani asyrské desky, které podávají zprávy o významově daleko menších událostech, jako o akcích arabských královen, neví nic o království Davida a Šalamouna na území historické Palestiny.
# 7.Jelikož nemáme archeologické důkazy o existenci židovského království pro období „prvního Chrámu“, není proto jasné, kdy přesně, mimo pozdější Hasmoneovské království, vládlo židovské obyvatelstvo Jeruzalému. "


viz
Deset hlavních důvodů, proč východní Jeruzalém nepatří Izraeli

216962

"dialog v jeho provedení je paralyzující."

Souhlasím s Vámi. Jenže dialog předpokládá ochotu k aktualizaci názoru ve světle informací od dialogického partnera. O čemž se dle mého názoru Jendovi ani nesnilo. Protlačuje stále jedno a to samé, ostatní věci mu unikají.
Svědčí o tom i jeho výrok:"Pro tebe je to z mé strany kolovrátek, ale je to podle mne jediná možnost, jak ti za stávající situace tato informace (mimo ranou palicí nebo elektošoků..[smích]) možná utkví v mozku"

S takovými lidmi těžko diskutovat.

216968

Vy nemusíte, Vy jste křesťan římského ritu. Pro Vás bude nová Říše realizací snů Vaší Církve. Gratuluji Vám pane Mirko.

216985

Nejdřív napíšete širokosáhlou odpověď postrádající citaci o kterou jsem Vás žádal a pak prohlásíte, že není místo pro takové debaty?

K smíchu [velký smích]

216986

11.04.2010 23:00

Bombové atentáty v ruském metru

RE: kdo je kdo

MedaBeda 77.?.?.?

"Když se Pepík vzpamatoval, uviděl třicet vojáků a dů-
stojníků. Stojí se zvednutýma rukama u zdi, ve tvářích děs
zrovna zvířecí. Těkají očima po černé nepřátelské mase,
zhrouceni strachem z vlastního konce. Málokdo si jich vší-
má. Uhlíř s automatem probíjí zámky kancelářských almar.
Pistole. Pistole. A flinty. Jenom šest. Po každé sahá deset
rukou. Chlapů je tu až černo. Nábojnice proudí z dlaně do
dlaně, jak měděné penízky, jako mzda nádeníkova. Nikdo
se ani neptá po ráži.
Pepík má pořád prázdné ruce.
V poslední skříni najdou dlouhé šedivé kyje. Hlavici to
má jak husitský palcát. Znáš to z biografu. Pancéřová pěst.
Chlapi se na ně dívají rozpačitě. Nikdo tomu nerozumí.
Pepík má strašně prázdné ruce.
A musí něco mít, abv zahnal tu náhlou, divokou žízeň po
zbrani. Dá chlapům příklad, první sáhne po pancéřové pěsti. Stejně ochotně by vzal bajonet. Cokoli. Jen nemít prázd-
né ruce. Utíká se svým břemenem ven, zadýchán štěstím.
„Hurá!" křičí jim vstříc lidé. Konečně si to rozdáme
i s německými tanky! A jejich vlastní zbraní! "


Jan Drda: Pancéřová pěst [mrknutí jedním okem]

216987

Dáme tu slivovicu. Dám si zas na nějakou dobu od tlachání pauzu. Tento víkend mi bohatě stačil na dlouhou dobu. [cool]

216989

11.04.2010 23:15

Zaznamenané americké vraždění v Iráku není „ojedinělý incident“

RE: Děsivé - pro MB a JS

MedaBeda 77.?.?.?

Není se za co omlouvat Lin. Máte dobré srdce.


Řešit situaci však v daném případě nelze tak, jak zamýšlíte. Tlačit k sobě dva nekompatibilní světy by bylo kontraproduktivní.

Jenda ať si vystačí s harrypotterovskými Voldemorty. Já si zas vystačím s jezovity a maltézáky. Koneckonců není to nic, u čeho bych seděl kdovíjak dlouho. Neztrácím většinu svého času prkotinami. Jen mi to občas ujede, a pak si to vyčítám, ten promarněný čas s kolovrátkem Jendou už mi nikdo nevrátí.

Zkusím se polepšit. [mrknutí jedním okem]

216991

"Neznamená to, že ti celý tento pokrytecký a pro sofi filozofy vděčný problém Pravdy, která přeci není pro všechny zase někdy v budoucnu v jiné souvislosti nepřipomenu."

Ano, ty si musíš prosadit svou. To mě nepřekvapuje. Tvé narostlé a uhlazené ego, které se tváří, že vlastně ani neexistuje, potřebuje nějak růst a realizovat se. Good luck.

NWO s Tebou Jendo. A zapomeň na mě, už jsem s Tebou marnil příliš mnoho času. Odpovídat už ti nehodlám.

216992

Byvše požádán editorem, abych se umravnil v množství příspěvků, omezím se, ale dám Vám odpověď:

1) oligarchy euroatlantického typu odmítám

2) euroasijská velmoc je sice zajímavá, vidím však v ní snahu o protiváhu Číně poté, co obsadí vyprazdňující se pozice USA v Eurasii.
To vede ke konsolidaci moci v režii dvouhlavé římské orlice (Berlín, Moskva), s budoucím Chrámem římského velekněze v Jeruzalémě. Vidím v tom hrozbu recepce fašismu, klerofašismu (jisté náběhy k tomu má možná i Bratrstvo Pia X., jehož ideje jistě znáte; u nás to byl např. Karel VI. Schwarzenberg - viz odkaz), různých odvětví primitiv. nacionalismu a podobně (stačí se podívat, odkud čerpají A. Dugin, E. Limonov a jiní).
Značnou roli v této říši bude hrát etatismus (zejm. armáda, byrokracie a tajné služby). Jedná se tedy o říšsko-katolickou verzi NWO (v latinských a byzantských odnožích, spolu s jimi ovládaným islámem a buddhismem - např. z nynějšího přístupu v Rusku - Tatarstán, Čečna, Kalmycko, Baškortostán..).

3) tuto možnost jsem nikdy nepromýšlel, mentalita Ameriky je dle mého názoru odlišná, s počátečním impulzem kulturního a dějinného vykořenění, které má za následek macdonaldizaci společnosti a politiku dělových člunů. Nic pro mě.

Takže abych Vám odpověděl: Ani jedna.

V určité míře bych snad přijal bod č. 2), avšak se značnými výhradami, směřujícími k vytvoření kompaktního celku středových. Evropy ( země Visegr. čtyřky, Bělor., Ukr., pobaltské rep., Rak., , bývalá Jug., Rumunsko, Bulh., Makedonie, příp. i Řecko), který by vyvažoval mocenské nároky dvou Hlav, a zajistil tak národům tohoto prostoru lepší pozice a liberalizoval v přesně vymezených tématech a dopadech případné diktátorské snahy z Východu či Západu.(a naopak)

Premisy ze kterých vycházím:

-vytvoření komunitárních autonomních celků občinového typu (věrných státu a hlavě státu s vlastním zástupcem, nezávislých na byrokratické zvůli úřednického aparátu či organizovaných politických mafií) zajišťujících práva svých členů,

-eliminace hrozeb svobodě vyznání, zákl. lidských práv a podobně

-zachování národních kultur, tradic a jazyků (účinná obrana proti germanizaci, maďarizaci, amerikanizaci, sionizaci ap.),

-odmítnutí extrému liberal. i extrému konzervat., jak v politické, tak ekonomické i společenské sféře

Do jisté míry mi to koreluje se státy, které tu již nějak existovaly (Velká Morava, Kyjevská Rus, R-U, Jagellonská říše, Rzeczpospolita Trojga Narodow, Jugoslávie), avšak s ostrým a kvalifikovaným vymezením se Západu i Východu. Blíží se to především Rzeczip. s autonomií celků dnešní Ukrajiny, věrných Koruně.

Za jádro navrhuji státy Visegrádské čtyřky + Rakousko.

Srozuměn? [cool]

217088

14.04.2010 11:13

Je čas osvobodit Čečence

RE: Čečensko

MedaBeda 77.?.?.?

"Niekto dobre vie, prečo Čečenov podporuje."

Berezovskij a spol.

217130

18.04.2010 21:24

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

MedaBeda 77.?.?.?

Souboj hvězdy a kříže vrcholí, nezařazení mají šanci, i když mizivou. Bohužel stejně jen přihlíží a mrhají čas zbytečnostmi.

Mutant křesťanství (byzantská i latinská verze), bolševismu, nacismu, fašismu a ideologicky zneužitého pohanství - pokus o hlavní ideologii sjednocené Eurasie - je na vzestupu. Do toho se vejde jak Rusko, tak Německo. Zbytek se bude muset kolosu poddat.

Vložený obrázek

Česká odnož je také na scéně. Přeji příjemný, a ničím nerušený let držkopád analogický můrám a svíčce.

217455

18.04.2010 21:52

Kdyby, kdyby, kdyby…

RE: Nesmysly

MedaBeda 77.?.?.?

proč jen to na sebe zloduch tak okatě prásknul? [mrknutí jedním okem] [cool]

217459

19.04.2010 22:39

Alespoň krátce k pádu polského letadla

RE: pohřeb prezidenta

MedaBeda 77.?.?.?

zajímavé

podle stránky dorazili:

ruský prezident Dmitrij Medveděv,
německý prezident Horst Köhler,
německý ministr zahraničních věcí Guido Westerwelle,
polský předseda Evropského parlamentu Jerzy Buzek,
ukrajinský prezident Viktor Janukovyč, politici Julia Tymošenko i Viktor Juščenko,
litevská prezidentka Dalia Grybauskaité,
lotyšský prezident Valdis Zatlers,
naši Klaus, Fisher, Duka
prezident Rumunska Traján Basescu,
Kosova a Albánie (to mi docela vrtá hlavou proč),
7-členná delegace z Ázerbajdžánu,
gruzínský Saakašvili...

seznam doplňuji z BBC:

estonský prezident Toomas Hendrik Ilves a premiér Andrus Ansip
slovinský prezident Danilo Turk
maďarský prezident Lazslo Solyom a premiér Gordon Bajnai

a další weby udávají běloruské a makedonského i marockého zástupce ...


Výmluvy na sopečný popel tedy zřejmě skutečně nejsou opodstatněné, západní Evropa dala dostatečně najevo, jak to s východoevropskými koloniemi myslí doopravdy.

KOMENTÁŘ: Proč to svedl Maročan, a ne europrezident?

srbský prezident Tadić účast odřekl, stejně jako chorvatský Ivo Josipović


jedna perla na závěr: Belarus leader blames Kaczynski for air crash

217493

29.04.2010 16:37

Finanční systém a jak je to s tím kapitalismem II.

RE: Soudruh Malcik

MedaBeda 62.?.?.?

sííím, pane učiteli, já asi vííííím [velký smích]


"Templáři vybudovali početnou a silnou nadnárodní armádu. Jejich hrady a pozemky se nacházely po celé Evropě a Středním východě. Vystupovali také jako významní mezinárodní bankéři a vydělávali na křížových výpravách a obchodování se Svatou zemí obrovské jmění.

V roce 1212 tak vybudovali v Paříži na pozemcích darovaných řádu Ludvíkem VII. budoucí sídlo řádu Templ, kde sídlili po odchodu z Kypru. V té době již původní smysl řádu, tj. ochrana poutníků, zcela zmizel. Řád se věnoval především svým ekonomickým aktivitám, přičemž se podle některých kritiků základní hodnotou řádu staly právě peníze. Pařížský Templ sloužil jako velká pokladnice a banka, byla zde uložena i velká část královského pokladu ve speciálně k tomu vybudované věži.

[...]

Řád templářů se stal proslulý i díky svému bohatství a obchodním úspěchům. Templáři přepravovali z Evropy do Palestiny peníze a majetek křižáků a z těchto transakcí rychle zbohatli. Rozvinuli dobře fungující bankovní systém, který brzy začali využívat i evropští panovníci a šlechta.

Templáři dále vydělávali na směně evropských měn na platidla jeruzalémského království, transportu poutníků do Svaté země apod.

Řád se dále věnoval bankovnictví, což se po jejich stažení ze Svaté země stalo jejich hlavní činností. Můžeme je považovat za předchůdce moderního bankovnictví, protože bylo možné uložit peníze v Evropě a vyzvednout si je na základě písemného potvrzení třeba přímo v Jeruzalémě.
"

zdroj

Ale "odborníci" furt tvrdí, že prý židííí. Pane učitelííí, jak to teda jéééé? [velký smích]

218329

29.04.2010 22:18

Kultura strachu

RE: NWO NWO NWO

MedaBeda 77.?.?.?

"A verte mi: neni mozno provozovat tento svet jinak."

sprostá propaganda absentující několik významných gepolitických hráčů

218357

30.04.2010 15:35

Finanční systém a jak je to s tím kapitalismem II.

RE: Soudruh Malcik

MedaBeda 62.?.?.?

"Mládě hrocha, které ztratilo své rodiče, adoptovala stará želva, která žije v přírodní rezervaci v Keni. Obě zvířata se k sobě mají jako vlastní k vlastnímu.

Hrochovo přítulné chování podle specialistky Sabine Baerové naznačuje, jak moc Owen potřebuje rodinné pouto. "Myslím, že je zoufalý," řekla. Želvě se však zpočátku nelíbilo, že má hrocha v patách, po pár dnech se s ním však skamarádila."


Vložený obrázek


[mrknutí jedním okem] [velký smích]

218448

04.05.2010 23:06

Kalouskovo Panoptikum

RE: Červená nit aneb o dokončovacích stavebních pracech

MedaBeda 77.?.?.?

"Koukám, že se nikdo nechytá"

Divadlo hraje jen několik herců. Zbytek se odsoudil sám do role diváků a vážně tvrdí, že nemá ovčí rouno, i když bečí a chová se stejně jako ty ovce.


Svaté drama geopolitiky tak přijímá k podpoře svých cílů právě ty lidi, kteří proti němu brojí nejvíce.

J_elita na pozadí jsou pak skutečnými mágy... udělat z odporu podporu pouze jemným zatlačením na správná místa... za jednoduchého vytvoření velkého bubáka, který pak žije vlastním životem z energie odpůrců... tomu říkám umění [cool]

218737

04.05.2010 23:10

Inspirační foto

RE: Pro pana Stworu aj.

MedaBeda 77.?.?.?

cítím pach katolicismu, nikoliv charakteru, který se mu pružně přizpůsobuje [velký smích]

218738

05.05.2010 23:50

Finanční systém a jak je to vlastně s tím kapitalismem

RE: Díky za diskusi 3

MedaBeda 77.?.?.?

"ANARCHISTICKY NARODNI SOCIALISMUS"

A jakou má formu mezilidského nažívání a jakým způsobem by fungovala jeho ekonomika a státní zřízení? [cool]

218792

05.05.2010 23:55

Inspirační foto

RE: Pro pana Stworu aj.

MedaBeda 77.?.?.?

To bys je nechal usnout na vavřínech. Ještě je budem potřebovat, tak je udržuj akceschopné. [cool]

218793

06.05.2010 09:30

Finanční systém a jak je to vlastně s tím kapitalismem

RE: Díky za diskusi 3

MedaBeda 77.?.?.?

tak jsem si to projel aspoň jako heslo "utopický socialismus" na wikipedii, neboť facebook systematicky ignoruji. Myšlenka hezká, ale v našich krajích myslím nereálná. Jediný, komu se podařilo vytvořit vzorový socialistický (komunistický) stát byli katolíci. A to jezuité v Paraguay, s naivními indiány z pralesa. (na to téma byl natočen i zajímavý film s Robertem de Nirem v hlavní roli)
S bílými vyčuránky poctivý socialismus ani komunismus nevybudujete, leda by byli příslušníky nějakého rigidního náboženského směru, jako jsou např. amišové, mennoniti a jiné protestantské skupiny v USA. Klíčová je totiž mentalita člověka, zda má na to, bratrsky se o vše dělit, a pracovat na společném, nebo zda potajmu hrabe jako křeček pod sebe.

218810

06.05.2010 11:35

Finanční systém a jak je to vlastně s tím kapitalismem

RE: Díky za diskusi 3

MedaBeda 77.?.?.?

jinými slovy - kolik je mezi anarchisty lidí starších řekněme 40 let...

218820

12.05.2010 17:20

Je Ezra Pound nepublikovatelný?

RE: Asi jsem přestřelil, co?

MedaBeda 77.?.?.?

Salvator Dalí? [cool]

219169

13.05.2010 08:14

Je Ezra Pound nepublikovatelný?

RE: Asi jsem přestřelil, co?

MedaBeda 62.?.?.?

když už jsme u té páry, není od věci se zmínit o žánru steampunk
viz

třeba toto nebo toto dílo stojí za to [cool]

219194

13.05.2010 08:18

Je Ezra Pound nepublikovatelný?

RE: Drobná technická poznámka

MedaBeda 62.?.?.?

"Issová nikde v klipu 3,14ču neukazuje, alespoň ne tu svojí."

Ale mohla by. [velký smích] [chechtot]

219195

Na to je hezký český výraz Bretaň. Doufám, že to editor opraví.

219196

14.05.2010 07:43

Válka s Čínou? Nebezpečí globálního konfliktu (Díl 3.)

RE: clanek +++

MedaBeda 62.?.?.?

Kladu si otázku: Když už mermomocí musí tzv. elity mít hlavu v korytě, proč zároveň nevytvořit prosperující stát, s ambicemi mít kvalitní průmysl, vědu, prostor pro podnikání, vzdělání, myslící a schopné občany? Hlavu v korytě můžou mít dál, to se tak často nemění (a v prosperujícím státě by jejich pozice nikdo tolik neohrožoval), ale měly by mít přesah do budoucna, nikoliv tunelové vidění.
Nerozumím tomu z toho důvodu, že v takovém státě by pak prasátko mělo ve žlabu mnohem víc a nemuselo se handrkovat o každý kus žvance. [oči v sloup]

219264

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 5

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 2

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 2

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 687 569