Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané hestroy

Nalezeno 3334 příspěveků, 16 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

19.08.2009 11:08

2. díl - Vznik amerického impéria: revoluce, světová válka a NWO

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

hestroy 77.?.?.?

Pane Vodníku, mohl byste svoje rozčilení poněkud rozšířit? Co vás pobouřilo nejvíce a co považujete za největší kravinu? [oči v sloup]

198156

19.08.2009 11:12

2. díl - Vznik amerického impéria: revoluce, světová válka a NWO

RE: Jak dál

hestroy 77.?.?.?

Opravdu si myslíte, že má nějaký smysl diskutovat s někým, kdo se bojí se nějakým způsobem identifikovat? Není to jako plivat do kaluže? Už vám klepou na dveře? Fízlujou vás? Vás vlastně ne, vždyť vy se mazaně ukrýváte v anonymitě, že?

Ale jednoduše vám odpovím na vaši otázku. Nejlepší bude, když se lidé budou jeden druhého bát, budou se bát vystupovat pod svým jménem a pak budou propagovat, že je důležitější "myšlenka", než ten, kdo jí prezentuje. To je myslím první krok k odpovědné občanské společnosti se svobodou projevu. [chechtot]

198157

19.08.2009 16:41

Andělé se radují, když se Egypťané utopili

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

Vy Buďte zticha, Semeráde. Vaše podpora nacistického režimu Izrahelle je tu všeobecně známá. Stejně jako podpora války v Iráku a Afghánistánu. Stejně tak je známo, že jste přesvědčen, že za 11/9 stojí nějací fousáči z jeskyně a v Iráku byly nějaké zbraně WMD.

Takže podporujete zabíjení statisíců civilistů. Má cenu se s takovým nacistou vůbec bavit? [bliji]

198180

19.08.2009 16:49

Andělé se radují, když se Egypťané utopili

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

Co to melete, anonyme 85? Já někde schvaluji zabíjení? Dejte si mokrý hadr na hlavu, ať se proberete, když už se neumíte podepsat. Musím říci, že jsem vaši inteligenci značně, značně přecenil. Jste opravdový ubožák. [bliji]

198182

19.08.2009 17:02

Andělé se radují, když se Egypťané utopili

RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov

hestroy 77.?.?.?

Uklidni se. Jestli o tom nic nevíš, pak jsi jen ignorant. Proběhlo to americkou televizí i tiskem. To, že neumíš anglicky neznamená, že se to nestalo. Je mi z takových ignorantů na nic. [bliji]

Pokud se náhodou zmůžeš na to, aby sis z angličtiny něco přeložil, usnadním ti práci s hledáním. A příště, než začneš prskat, zamysli se nad tím, zda se ti vyplatí se ztrapňovat před lidmi, kteří mají přehled! A také se tu automaticky netyká cizím lidem.

five dancing israelis

A pokud nejsi úplné trdlo, tak by ses měl omluvit za svou ignoranci a neinformovanost. Ale to bych chtěl asi moc.

198183

20.08.2009 09:52

Andělé se radují, když se Egypťané utopili

RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov

hestroy 77.?.?.?

Pane Takyjeden, je pravda, že jsme se spolu jednou nedohodli, ale myslím, že nás rozděluje jen jedna věc a tu již nemíním řešit. [mrknutí jedním okem] Věcí, které nás spojují je naopak nepoměrně více a to i v oblasti, kde se neshodneme. Máte pravu, že vysvětlovat ignorantům jejich hloupost a neinformovanost je házení hrachu na zeď. Ale občas si říkám... Co kdyby. Co kdyby se někomu rozsvítilo v kebulce a mohl začít přemýšlet jako samostatná entita. [smích]

198238

20.08.2009 10:39

2. díl - Vznik amerického impéria: revoluce, světová válka a NWO

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

hestroy 77.?.?.?

Díky. Nedalo mi to a trochu jsem hledal. Je toho na internetu hodně, vybírám jen první odkazy.

Tady se píše toto: He furthermore patronized an extremist right-wing organization, the Union of the Russian People, which sanctioned terrorist methods and disseminated anti-Semitic propaganda. - Navíc byl patronem extremistické pravicové organizace, která schvalovala teroristické metody a rozšiřovala antisemitskou propagandu.

Tady se píše zase toto:The administration of Nicholas II published anti-Semitic propaganda that encouraged people to riot in various parts of the Pale of Settlement, resulting in the pogroms of 1903-1906. - Administrativa Nikolaje II publikovala antisemitskou propagandu, která povzbuzovala lidi k bouřím v různých částech země, vyúsťujíc v pogromy v letech 1903-1906.

Nevím, nakolik je to židovská propaganda, ale je možné, že autor článku prostě vycházel z dostupných faktů.

Takže tolik k této nehoráznosti. Co vy na to , pane Vodníku? Jedná se o židovskou propagandu? Nebo na tom něco bude a on prostě věděl, co dělá?

Dále bych poprosil pana anonyma 85, aby se zdržel svých nejapných poznámek, když už se neumí ani podepsat. Tváří se sice jako jakýsi intelektuál, nicméně je to dle mého jen obyčejný přicmrnda, který by svůj názor nikdy veřejně neřekl. To si dovolí jen anonymně na internetu. Více takových lidí a je tu odpovědná občanská společnost, kterou kupodivu požaduje.

198243

20.08.2009 10:49

Andělé se radují, když se Egypťané utopili

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

(Cenzurováno stejně jako pisatelův předchozí příspěvek. Začínáte být nepříjemně osobní. Editor)

198244

20.08.2009 10:55

Andělé se radují, když se Egypťané utopili

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

(Bez argumentace, pouze osobní výpady. Zrušeno. Editor)

198245

20.08.2009 11:16

Andělé se radují, když se Egypťané utopili

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

Kdybyste se nebál nějak identifikovat, pak bych vás nemusel přiřadit k jiné 85. Nebaví mě pořád klikat na IP, abych věděl, s kým komunikuji.

Víte milý pane, když napíšete toto:

>Právě v přesvědčení o přípustnosti vraždění nevinných lidí, pokud jsou to "oni", se ničím nelišíte od myšlení některých izraelských rabínů, kteří schvalovali zabíjení palestinských civilistů během nedávné vojenské akce v Gaze.

Tak se pak nemůžete se divit, že vás označím za blázna. Neboť jedině blázen může z mého příspěvku pochopit to, co jste pochopil vy. Já se tu dlouhodobě profiluji jako striktní nepřítel násilí a je mi jedno jakého. Jediné co jsem chtěl říci, je to, že když někdo řekně B, měl by říci i A. Jinak se jedná o pouhou propagandu a celé posuzování té věci je tím pádem úplně nesmyslné.

Já váš příspěvek beru jako sprostou urážku, neboť o mě píšete toto:

>Vaše zpochybňování příšernosti mnichovského masakru vás staví na stejnou úroveň s těmi, kteří se snaží bagatelizovat či dokonce omlouvat zločiny spáchané v Gaze.

Na to jste přišel jak? To jste si nějak domyslel? Můžete mi nějakým způsobem ukázat, jak jste k tomuto nesmyslu došel?

>A pokud se domníváte, že je neinteligentní ubožák ten, kdo si váží lidského života, výmluvně to dokládá vaší názorovou orientaci.

Mám nějak reagovat na tento nesmysl? Pane, uklidněte se, přečtěte si ještě jednou, co jsem napsal a teprve pak pište.

> Vaše zvracení (smajlík) nad názory odsuzujícími vraždění nevinných lidí ji jen potvrzuje.

Vy jste nepochopil, že (cenzurováno).

>Tento web bohužel nenavštěvují jen lidé odsuzující násilí a porušování lidských práv, ale i extremisté odsuzující násilí selektivně podle své ideologie, jak jsem se právě přesvědčil

Opravdu je nutné se tak ztrapňovat? Máte docela dobrou češtinu, takže bych vás považoval za inteligentního člověka, ale obsah vašich příspěvků svědčí bohužel o opaku.

Jinak je moje identita známa nejen editorovi, ale i většině zdějších diskutujících. A také je většině zdejších diskutujících, pokud se zrovna nejedná o nacisty typu Semeráda a jim podobných známo, že jsem nikdy neschvaloval ŽÁDNÉ zabíjení. Jde mi jen o spravedlnost, pravdu a právo člověka na lidskou důstojnost. Nic víc.

198247

20.08.2009 11:30

Andělé se radují, když se Egypťané utopili

RE: Je potřeba to říci na rovinu

hestroy 77.?.?.?

Opravdu může národ vzniknout na základě příslušnosti k nějaké náboženské sektě? [zmaten]

198248

21.08.2009 20:10

2. díl - Vznik amerického impéria: revoluce, světová válka a NWO

RE: Jak dál

hestroy 77.?.?.?

Jane, řekl bych, že tato 85 není Joseph. Joseph totiž nepoužívá velká písmena na začátku věty.

Je velká škoda, že tyhle 85 (zajímavé, že jsou to zrovna samé 85) nejsou schopny se nějakým způsobem identifikovat, protože jejich myšlenky jsou myslím velice zajímavé.

Joseph je trochu něco jiného, než tato 85, na kterou jsi reagoval, neboť jsme alespoň věděli, že je to náš Pepík. [mrknutí jedním okem]

Holt se budeme muset smířit s tím, že lidé, kteří zde aktivně zvěřejňují kvalitní příspěvky, se odmítají představit. Je to velká škoda, ale zřejmě se nedá nic dělat. Zkusili jsme je přesvědčit, víc dělat nemůžeme.

Omlouvám se editorovi za OT a už dám s těmi anonymy pokoj [smích]

198361

22.08.2009 14:20

Loučení ptáka

Je to smutné

hestroy 77.?.?.?

Jsou zde "lidé", pro které jsou zvířata jen věci. Je jich tu v diskusi plno. Jsou to "lidé", kteří používají úplně stejné myšlenky, které vzešly od židovských "mudrců", pro něž jsou všichni lidé kromě židů podřadnými bytostmi. Na jejich učení navázala katolická církev, která člověka určila jako pána tvorstva, kterému je podřízen všechen život na zemi. Je to dost troufalé a zcela to odráží odloučení od přírody, které církev záměrně prosazuje.

Co tím chci říci? Že ti, kteří si neváží života v jakékoliv formě, jsou jen pokrytci a bezcitné stroje. Musím říci, že jsem upřímně znechucen tím, kolik takových pokrytců zde je. Někteří otevřeně vyjadřují svoje znechucení, že se nějakými zvířaty vůbec zabýváme, jiní pláčou nad tím, že se tu nerozebírají mrvoly lidské, ale zvířecí. Což svědčí o velkém nepochopení a hlouposti mnoha zdejších diskutujích. A ti, kteří dokonce tvrdí, že zvířata nic nezažívají, nemají žádné emoce, tak ti jsou dle mého předurčeni pro práci strážců koncentráku. Kdo nesoucítí se zvířetem, těžko bude soucítit s člověkem.

Fuj, je mi z některých příspěvků opravdu špatně. [bliji] [bliji] [bliji]

198396

22.08.2009 14:29

Loučení ptáka

RE: to je zivot

hestroy 77.?.?.?

Člověče, kdybyste se uměl povznést, tak nikdy nemůžete napsat takový nesmysl. Je vidět, že jste velký teoretik, který nikdy neokusil, co znamená pochopit smysl života. Jistě máte přečtenou spoustu knih o duchovním povznesení, ale nemáte ani nejmenší páru, co to vlastně znamená. Nebudu vám to vysvětlovat, na to si musíte přijít sám. Protože v okamžiku povznesení je vám vše jasné a nikdy byste nemohl považovat zvířata za něco, co je mimo nás. Pokud byste se povznesl, pak byste naopak viděl, že živé jsou i rostliny, že ŽIJÍ své životy a vychutnávají si tu energii, díky které může život ecistovat. Víte vůbec jak lidé této energii říkají?

No nic. Jděte studovat knihy o životě, když už ho neumíte žít sám. Sice pochybuji, že pak pochopíte, jak to s těmi zvířaty a vůbec se vším kolem nás je, ale máte svoji cestu. Možná tak pochopíte víc, než kdybyste si udělal čas a díval se na svět kolem sebe, vnímal ho a prožíval. Váš přístup je čistě marxisticko-materialistický a vy tu ještě budete mluvit o duchovnu. To už je opravdu neuvěřitelné.

198397

22.08.2009 14:47

2. díl - Vznik amerického impéria: revoluce, světová válka a NWO

RE: Jak dál

hestroy 77.?.?.?

Děkuji Méďovi a panu HHBB za jejich velice zajímavé příspěvky. Myslím, že tyhle věci jsou klíčem k celé skládačce. Těžko ale toto vysvětlovat lidem, kteří si myslí, že celý svět nemůže být ovládán pár jednotlivci.

198399

22.08.2009 14:53

Ruští diplomaté vyhoštěni

RE: něco mi říká

hestroy 77.?.?.?

Souhlas. Pane HHBB, mohl byste mi prosím naznačit, co to má Putin na té kravatě? Jsem už dost starý a špatně vidím. [mrknutí jedním okem]

198401

22.08.2009 15:32

Loučení ptáka

RE: to je zivot

hestroy 77.?.?.?

Amen. Pochválen buď až na věky. Má smysl dodávat něco k takové hlouposti? [překvapení]

198406

22.08.2009 15:50

Loučení ptáka

RE: Bežný jav v príspevkoch na bulvárnych stránkach

hestroy 77.?.?.?

Takže to shrnem. Řekl jste tu mnoho slov o ničem, jelikož to, co píšete je snad každému soudnému člověku jasné. Pokud tedy pominu ty nesmysly na konci.

Vy tedy navrhujete, aby se tyto věci raději nikdy nepublikovaly, neboť pak odvádějí pozornost od lidského utrpení? Vy byste si měl uvědomit jednu věc, pokud tedy nejste marxistický materialista. Všechno je jedno. Celý svět je provázán tak, že jedna věc ovlivňuje druhou.

Vy snad pláčete, když vidíte dítě zabité bombou? Pláčete? Nepláčete, že? Je vám to jedno. Stejně jako je vám jedno utrpení zvířat. Nevzbudilo to ve vás žádné emoce, kromě těch, že jste to hned označil za mediální trik, jak lidi ještě více otupět?

Ano, tento článek je skutečně testovací. Neboť se jasně ukáže, kdo přijal ten nesmysl, že člověk je pán tvorstva a zvířata jsou věci! Odtud pak pochází všechno zlo, protože ten, kdo považuje zvířata za věci, nikdy nemůže být člověkem, ale jen věcí.

Já chápu, jak to jste to myslel. Ale komu to chcete vysvětlovat? To jste tady chtěl mít raději další článek o vraždění lidí? To by vás uspokojilo víc? Proč vás ten článek tak rozčílil? Myslíte si, že editor je sionistický agent, který nás testuje? Píšete o sobě skromně, že máte výjimečnou schopnost rozlišovat. Bohužel jste předvedl pravý opak.

Mám z vás ten dojem, že vy jste (i se svojí výjimečnou rozlišovací schopností) již téměř hotový produkt toho, proti čemu brojíte. [oči v sloup]

198409

22.08.2009 15:57

Ruští diplomaté vyhoštěni

RE: Radar

hestroy 77.?.?.?

Samozřejmě. To je jasné každému inteligentnímu člověku a každý Čech, který se ještě nestydí za slovo národ, svoboda, suverénní stát, by měl jasně říci, že tihle wenkovani, kteří potřebují, aby z nás byla jen jakási kolonie, nejsou opravdovými vlastenci, nýbrž obyčejnými podržtaškami a kolaboranty.

198412

28.08.2009 09:57

Nadávka „bílá svině“ nemá rasový podtext

RE: fašistům nadávali

hestroy 77.?.?.?

Někteří lidé nebudou schopni vlastního myšlení i kdyby jim odpojili televizi. Je opravdu smutné sledovat produkty systematického vymývání mozků. Je vidět, že dochází nejen k pomatení informačnímu, ale i ke snížení schopnosti vnímat psaný text. Oběti propagandy pak mají tendenci zaměňovat libovolně témata a v podstatě mluvit z cesty. [chechtot]

198857

28.08.2009 10:42

Ruští diplomaté vyhoštěni

RE: Oni vedi za co !

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] Boduješ, Pražáku. Nechtěl bys dělat v kabaretě? [chechtot]

198860

28.08.2009 10:43

Ruští diplomaté vyhoštěni

RE: Pánové, pánové /J.Cimrman/

hestroy 77.?.?.?

Souhlas s každou větou. Podepisuji. Myslím, že termín neomarxista je zcela výstižný.

198861

28.08.2009 17:22

Naši synové byli oloupeni o své orgány

RE: Opravdu?

hestroy 77.?.?.?

René, proč to vysvětluješ místnímu kovanému nacistovi? Má to zhruba stejný význam, jako by ses pokoušel nějakému siorabínovi vysvětlit, že žádný vyvolený národ neexistuje. Semerád už se jasně vyjádřil, že je pro likvidaci miliónů, zejména Arabů. Takovou "lidskou" stvůru těžko naučíš morálce. Zbytečně plýtváš časem.

198884

29.08.2009 11:36

Jak jsem si kupoval počítač

RE: Dell... tím je řečeno vše

hestroy 77.?.?.?

Pokud jde o notebook, tak ty můžou skládat jen největší tvrďáci. Co se mé osoby týká, pracuji na 7 roků starém Macintoshi. Kdo Maca nepoznal, tomu nemůžu vysvětlit jeho výhody. To člověk musí zažít. [smích]

198939

29.08.2009 18:14

Jak jsem si kupoval počítač

RE: DELL

hestroy 77.?.?.?

Není nic lepšího než Windows? A co třeba takový Mac OS X, který ještě pořád nemůžou v Microsoftu ani napodobit? A pokud potřebujete nutně PC programy, můžete je po nainstalování emulačního software spouštět přímo v Mac OS X.

Takže pokud mluvíte o seriózní práci, kdy potřebujete pracovat a ne hledat viry nebo pořád něco přeinstalovávat, pak nezbývá, než si koupit Macintosh. [mrknutí jedním okem]

198965

29.08.2009 18:23

Ruští diplomaté vyhoštěni

RE: Pane Stworo, jste tak hloupý nebo jste komunistický kolaborant ? Norsko vyhostilo

hestroy 77.?.?.?

Máte naprostou pravdu. Jediní Rusové mají špióny, třeba taková Amerika nemá ani jednoho. A třeba tací Contras, kteří povraždili desítky tisíc lidí, nebyli vůbec financováni CIA. A americká armáda, která povraždila milióny civilistů (například Vietnam nebo Irák) je samozřejmě něco úplně jiného, než nějací bolševici, kteří navíc nejsou ani Rusové, ale Chazaři. [chechtot]

198967

30.08.2009 14:32

Jak jsem si kupoval počítač

RE: Era Microsoftu nekonci

hestroy 77.?.?.?

Pane Satai, to jste si dal tolik práce s tím, abyste napsal tyhle "připomínky"? Příště tu budete rozebírrat, jestli je lepší růžová nebo oranžová?

Jelikož připomínky 1 a 3 jsou zcela irelevantní, vyjádřím se jen k připomínce 2, na kterou má smysl reagovat, protože obsahuje alespoň nějaké tvrzení. Sice trochu od věci a navíc jen polovičaté, ale to je jedno. Jistě víte, jak nejsnadněji přijít k viru. E-mailem nebo brouzdáním. Pokud na tyto věci používáte Linux, tak se emulované Winblows nemůžou nakazit. Ale to jistě také víte. [chechtot]

199018

30.08.2009 14:34

Memorandum prvej ponovembrovej generácie slovenskej mládeže

RE: Komunismus?

hestroy 77.?.?.?

Hmmm, tak tohle tu ví asi každý. Ale je dobré, když se najde někdo, kdo zcela zjevné věci představí jako úplnou novinku. [chechtot]

199019

30.08.2009 14:39

Kouzlo magického trojúhelníku

RE: Autorovi

hestroy 77.?.?.?

Další "vědec" se zde objevil. Můžete mi prosím, pane Choronzone dát vědecké vysvětlení termínu DUŠE? To je také nějaký sobecký gen, nebo co? Víte milý pane, on totiž termín "sobecký gen" je také jen symbolismus. Ale to jistě víte, že? [oči v sloup]

199020

30.08.2009 14:44

Jak jsem si kupoval počítač

RE: mýty

hestroy 77.?.?.?

Trochu vás poopravím. Windows nebyli nikdy nejlepší systém pro počítač. Možná tak pro PC. Samozřejmě vždy byl nejlepší a stále je Mac OS. Systém vyvinutý Xeroxem, který poprvé použil pro práci myšlenku plochy, ikon a práci s myší. Winblows a všechny další systémy tuto myšlenku kopírují a pokud máte na pár věcí patent, pak to kopírování nikdy nemůže vést ke srovnatelnému výsledku. Tolik k termínu nejlepší operační systém. [mrknutí jedním okem]

A nejlepší prohlížeč? No přeci Safari!

199021

30.08.2009 14:49

Jak jsem si kupoval počítač

RE: DELL

hestroy 77.?.?.?

Panebože, tak tohle už jste trochu přepískl. Není na tom ani zbla pravdy. Nechápu, kam na tyhle bludy chodíte. Ale vzhledem k vašemu přístupu k životu se nedivím, že jsou pro vás Winblows nejlepší. Určitě to říkali v televizi a psali v článcích zaplacených Mrkvosoftem. [překvapení] Tedy jsou to zaručeně "pravé" informace. Macintosh používám 12 let a nikdy jsem žádný virus neviděl ani zdálky. A vůbec. Porovnávat Winblows a Unix (Mac OS X má unixové jádro) může jen někdo, kdo o počítačích neví vůbec nic.

199022

30.08.2009 14:53

Jak jsem si kupoval počítač

RE: Ak nemozete pouzivat Linux, odporucam Windows 7

hestroy 77.?.?.?

Osobně jsem ještě nepochopil, jak může někdo dělat například webdesignera na PC. To je nad mé chápání. A celkově jakoukoliv tvořivou práci...

199023

30.08.2009 18:31

Jak jsem si kupoval počítač

RE: DELL

hestroy 77.?.?.?

Díky za linky. Docela jste mě dostal. Nicméně jak jste již uvedl, uživatelé Macintoshů budou mít ještě dlouho bezpečnější počítač, než uživatelé Winblows.

Nesmíte ale zapomínat, jaký je procentuální podíl Winblows Vista a jaký je rozdíl mezi Vistami a XP. Většina lidí používá Xp, jelikož nemají prachy na nejnovější a nejrychlejší počítač a nové periferie.

Takže ohánět se bezpečností Vist s SP1 je jedna věc, vztahovat to pak na oblast PC je druhá věc. Navíc jsem si jistý, že pokud by měl Apple například 30% podíl na trhu, bezpečnost systému by se vylepšovala daleko rychleji. Vzhledem k mizivému nebezpečí je pak otázka bezpečnosti zřejmě trochu podceňována.

Ale jak říkám. Po 12 letech používání Macintoshů jsem nikdy neměl žádný vir, počítač jsem přeinstalovával jen při koupi nového počítače, případně při příchodu novějšího systému.

Ještě bych dodal jednu věc. Zdravý rozum je jedna věc, informovanost lidí je věc druhá. Mí rodiče nemají čas se učit to, že nemohou otevřít podezřelý mail nebo si stáhnout "aktualizaci flashe". Tak jsem jim koupi iMaca a vím, že ten počítač nebude muset každý týden na odvirovací kůru.

Takže jednoduše a bez zbytečných technických podrobností. Macintosh bude s největší pravděpodobností vždy bez virů. [mrknutí jedním okem]

199043

30.08.2009 18:36

Jak jsem si kupoval počítač

RE: DELL

hestroy 77.?.?.?

Majitelé PC mají obvykle nejlevnější bedýnku, která je ošklivá jak čert a navíc si zásadně programy nekupují. To je také hlavním důvodem rozšířenosti PC a Winblows. Na jednoho člověka, který má software legální připadá 9, kteří ho mají zadarmo. Tito lidé nechápu, jak může nějaký software stát více jak 100 Kč, případně jak může nějaký počítač stát více než 15.000 Kč. Na druhou stranu jsou ale třeba schopni pochopit, proč Škoda 120 stojí 5.000 Kč a Audi 1.000.000 Kč. Zejména pokud si mají dát nějaký ten závod.

199044

30.08.2009 18:53

Jak jsem si kupoval počítač

RE: mýty

hestroy 77.?.?.?

Víte, mě je jedno, jestli ten počítač má multitasking nebo cokoliv. Já na něm potřebuji pracovat. Se svojí Quadrou 800 (66MHz) jsem byl spokojený i když OS9 neměl plný multitasking. Nebylo to potřeba, protože výkon počítače tomu systému prostě odpovídal.

Pak jsme si koupili první Pentium na 100 MHz, který měl čtyřnásobonu paměť (bohužel si už nepamatuji kolik, ale asi to byly nějaké MB). Potřeboval jsem zpracovat obrázek (na tu dobu obří - 80MB). Vzhledem k jeho velikosti jsem se rozhodl, že to udělám na PC (tuším že to byly W95, které by měly být dle vašeho tvrzení lepší, s lepší správou paměti). Nešlo to! Prostě to nešlo!!! Bylo to tak pomalé, že se s tím nedalo pracovat. Nakonec jsem to spokojeně udělal na Quadře, která oproti Pentiu o 4 roky starší.

Tolik k potřebě přístupových práv, údajně mizerné správě paměti, multitaskingu atd. Většina lidí tyhle termíny ani nepotřebuje znát. Je jim to jedno. Potřebují spolehlivý a funkční počítač.

199046

31.08.2009 13:04

Jak jsem si kupoval počítač

RE: DELL

hestroy 77.?.?.?

Ano, byl prolomen za dvě minuty poté, co se ten člověk na to pát týdnů připravoval [smích] Tyhle bombastické titulky bulváru musí být účinné [smích]

199112

31.08.2009 13:07

Jak jsem si kupoval počítač

RE: DELL

hestroy 77.?.?.?

A na jakém počítači to prosím provozujete? Na dvou čtyřjádrových Xeonech Penryn? Proč by to mělo být pomalejší? To už mi asi nevysvětlíte, že?

199113

31.08.2009 13:08

Jak jsem si kupoval počítač

RE: DELL

hestroy 77.?.?.?

Jakého Maca? O kterém mluvíte? O jakém software mluvíte? Tyhle obecné řečičky nemají moc velkou váhu.

199115

31.08.2009 13:26

Jak jsem si kupoval počítač

RE: DELL

hestroy 77.?.?.?

Máte pravdu, že jejich monopolní politika je už trochu nechutná. Nicméně na tom slušně vydělávají. Novou verzi systému samozřejmě nevydávají každý rok, to je nesmysl, ale vím, jak o tom umí jeden egomaniak hezky vyprávět na svém webu, který chtěl prodat za milióny a nakonec dostal prd. Takže nynější verze přichází tuším po dvou letech a můžete si ji upgradovat za hrozivých 29$. Uznávám, že tahle částka může leckoho finančně zruinovat. [chechtot]

S tou zárukou je to prasárna, ale můžete si Apple koupit v Rakousku. Vy víte o něčem, co se nevyrábí v Číně? Pokud zrovna nemluvíme o německých autech?

199118

01.09.2009 11:27

Janouškův hřebík

RE: vyzenme DOBYTEK od koryt-jak?

hestroy 77.?.?.?

No to by mě tedy opravdu zajímalo. Proč? Jediným způsobem jak ukázat prasatům nahoře, že jich máme dost, je nejít k volbám. Ale vy jistě máte svého oblíbeného kandidáta, kterému odevzdáte hlas, že? Tak jak to bude letos? ODS nebo ČSSD? Nebo Zelení? Nebo Komouši? Nebo černoprdelníci? Jistě je v tom velký rozdíl. [oči v sloup]

199216

01.09.2009 11:31

Janouškův hřebík

RE: O Čunkovi

hestroy 77.?.?.?

Slušný člověk? [chechtot] [chechtot] [chechtot] Myslíte, že slušný člověk zůstane mezi prasaty? Že ho mezi sebou nechají a ještě ho budou krýt všemi způsoby? Tak jak přišel k těm penězům? Našetřil si je? Ach jo, co dodat? Kdy se lidé poučí? Kdy konečně začnou přemýšlet hlavou? Obyčejným selským rozumem? Asi nikdy. Je to konečná. [pláč]

199217

01.09.2009 11:37

Kouzlo magického trojúhelníku

RE: Vážený pane autore,

hestroy 77.?.?.?

>Ženský způsob myšlení vám nikdo nepodsouvá a ani nepodsune, protože metoda ošustit a opustit je čistě mužská.

A na tohle jste prosím přišla jak? Víte, ony jsou zřejmě i jiné ženy, než jste vy, které si s muži mohou dělat, co se jim zlíbí. Pak jsou ženy, nevím, jestli se mezi ně počítáte a ty jsou samy. A proto aby samy nebyly, udělají ze sebe cokoliv. A pak z toho mají nervy.

199219

01.09.2009 11:43

Memorandum prvej ponovembrovej generácie slovenskej mládeže

RE: ... je načase sa hýbať vpred! Ale kam?!?

hestroy 77.?.?.?

Nebojte se Vojto, dokud tu budou lidé vašeho ražení a bude jich většina, pak se tohle peklo, které vy s takovou námahou udržujete, nepodaří odstranit. Takže teď již víme, co brání změně. Lidé vašeho typu a ražení. Takže co s vámi? Taková Nerudova otázka.

Navrhněte, jak bychom se mohli zbavit takových lidí a první krok bude za námi. Blbé je, že bez násilí to asi nepůjde. Dobrovolně své pozice zřejmě neopustíte, že?

199221

01.09.2009 11:49

Naši synové byli oloupeni o své orgány

RE: chucpe

hestroy 77.?.?.?

To ví přeci každý osel, že Palestinci nemají proti obrovské přesile většiny světa, která je ovládaná čistokrevnými vyvolenými, žádnou šanci. A někteří si dokonce myslí, že hlavní problém Palestinců je to, že se nedohodnou mezi sebou. A tak přisuzují vinu za jejich genocidu jim samotným. Je zbytečné rozebírat zcela zřejmé formy neokolonializmu s někým, kdo používá argumenty oficiální propagandy. To bychom se tu za chvíli mohli bavit o tom, že hlavním problémem vyhubení severoamerických indiánů bylo to, že se nedokázali dohodnout mezi sebou. Koneckonců bizoni se zřejmě také nedokázali dohodnout a zabránit tak svému vyhynutí. [oči v sloup]

199222

01.09.2009 15:34

Janouškův hřebík

RE: vyzenme DOBYTEK od koryt-jak?

hestroy 77.?.?.?

Ale kterou? Nevidím žádnou možnost. Jedině že bych si jizaložil sám. [mrknutí jedním okem]

199246

01.09.2009 15:42

Janouškův hřebík

RE: vyzenme DOBYTEK od koryt-jak?

hestroy 77.?.?.?

Jane, já už tento systém považuji za špatný. Mafie ovládá vše, včetně médií, takže je velmi snadné manipulovat veřejným míněním ovčanů. Dnes jsou lidé proti Paroubkovi, zítra po něm hodí vejce a hned se mínění obrátí, ne na základě smysluplnosti počínání politika, ale na základě banálních nesmyslů.

Takže jít k volbám považuji za kolaboraci se Systémem, s kterým zásadně nesouhlasím. Jediným způsobem jak věc změnit, je buď založit smysluplnou stranu, která by byla dostatečně obezřetná na to, aby nedala vládnoucím stranám (málokdo si uvědomuje, že opoziční smlouva nikdy oficiálně neskončila) příležitost ji zdiskreditovat. A co já vím, v politice jsou nekonečné miliardy černých peněz, takže bojovat proti této mafii je opravdu těžký boj. Zejména když jsou ti grázlové krytí spoustou lidí, kteří nejsou tací grázlové, ale uvěřili "dobré" věci". Druhou možností je nejít k volbám.

A nemyslím si, že nejít k volbám pomůže ODS, ČSSD, KSČM, SZ, KDU-ČSL. Je to prostě úplně jedno, kdo tam bude, protože špičky těchto stran jsou staří kámoši ještě z časů bolševika. Howgh!

199247

02.09.2009 11:57

Naši synové byli oloupeni o své orgány

RE: chucpe

hestroy 77.?.?.?

No, jak, vidím, máte v tom jasno a přejete jim to. Hovoříte z pohledu rasisty, který domorodce nepovažuje za lidi, protože mají jinou mentalitu. Vy byste šel za dobývání Ameriky večer postřílet pár Indiánů, abyste jim vlastně pomohl, že? Případně můžete zajet do Palestiny a střílet nebohé vesničany, kteří místo aby bojovali a dřeli, se musí sakra ohánět, aby se najedli, poté co jim izraelský buldozer srovnal jejich staletý olivový sad se zemí. A hlavně jim opakujte, že je to pro jejich dobro.

Celkově jsou vaše argumenty tak podivné, že jsem ani nechtěl odpovědět. Nicméně alespoň pár věcí. Japonsko bylo někdy v podobné situaci jako Palestina? A kdy, prosím vás? Německo bylo někdy v podobném stavu jako Palestina? A kdy?

Možná mě poučíte, ale já opravdu nevím o tom, že by okupační mocnosti zmiňovaných zemí bránily vytvoření jejich státu. Tolik k vašim "výstižným" přirovnáním.

A co Slováci? Co udělají proti tomu, aby jako národ zanikli? Přestěhují se do Čech? Nebo budou víc makat, učit se fyziku a matematiku, aby dokázali odolat cikánským hordám? Nebo z vás bude 9. župa?

Jeslipak už studujete a dřete, pane Osle? Tedy pokud se nechystáte za vašemi idoly z IDF...

Díky za to, že jste se vybarvil, jednoznačně z vašeho příspěvku vyplývá, že podporujete neokolonizační snahy západních mocností řízených čistokrevnými vyvolenými a ještě to dáváte za vinu Palestincům. Nebojte se, ono se vám to vrátí. Až na tom budete špatně, pak si na mě vzpomenete a vzpomenete si i na svá slova: Arbeit macht frei! Práce vás osvobodí!

A nezdržujte se, prosím, nějakou odpovědí. Už na vás mám jasný názor a zařadil jsem vás do skupiny Vanguard, Vojta, Vanguld, Pražák, Pergill. Ptáte se proč? Protože jste použil ten čistokrevný výraz. VAŠI Palestinci. Z toho pramení taková nenávist, že mě to úplně zarazilo.

199355

02.09.2009 16:03

Naši synové byli oloupeni o své orgány

RE: chucpe

hestroy 77.?.?.?

Vojto, Vojto, někdy opravdu nevím, jak tak inteligentní člověk, kterým bezesporu jste, může být tak krutý. Je to něco, jako byste stahoval pejska zaživa z kůže a oháněl se přitom tím, že je to vlastně v Číně normální.

Jinak co se týká politických vůdců Palestinců, tak asi nebude takový problém pochopit, že jsou to většinou loutky ovládané "vyššími" bytostmi (jak řekl jeden rábi, prý jsou židé úplně něco jiného než ostatní podlidé, protože duše gojímů jsou spíše dušemi zvířat, než lidí), nikoliv poctiví zástupci palestinského odporu. Je to něco podobného, jako kdybyste řekl, že naši politici zastupují prosté ovčany a jde jim o zájmy ČR. Ale já chápu, že vy si tyhle nesmysly opravdu myslíte. Přestože budeme již tyto Vánoce slavit nikoliv Ježíška, ale Mojžíška.

Jak jistě víte, Hamas byl přímo založen MoSSadem. Ale to tu už neřeknete, že? Neboť se vám to nehodí do krámu. Jste úplně stejný pokrytec, jako byli farizejové.

A to, že díky pár prospěchářům dokážete odsoudit Palestince jako celek, to je už vrchol cynismu. Copak vy opravdu nechápete, že zabíjení a okrádání lidí je prasárna? Ale vám to vadí jen v případě, že to náhodou udělají Palestinci čistokrevným vyvoleným nadřazeným.

Ty kydy o penězích si nechte, Izrael dostává daleko větší pomoc než celý rozvojový svět dohromady, to jistě víte také, takže jde jen o další vaši provokaci. Celé vaše povídání lze velice snadno obrátit a hovořit o chudácích Izraelcích, kteří jsou znužíváni svými nacistickými představenými. Mám čím dál větší pocit, že jde o prachy, ale o ne šlo v koloniálních válkách snad vždy, ne?

Vojto, Vojto, vy jste asi opravdu ve své podstatě zlý člověk, který násilí a hrůzy války a genocidy dokáže obhajovat tak trapnými a průhlednými argumenty, že byste mohl v mžiku dělat šéfa koncentráku. A byl byste dobrý šéf, protože byste všem dokázal snadno vysvětlit, že smrt je jejich jediným smysluplným únikem před jejich předáky.

Protože obrátit celý palestinský problém tak, že za něj údajně moho sami Palestinci, kteří si snad židovské vrahy a zloděje do své rodné země pozvali sami, může jen pokrytec, lhář a absolutní cynik bez jakékoliv morálky. Prostě někdo, jak jste vy, Vojto.

A pokud mluvíte o nenávisti v mých příspěvcích, jistě jste si všiml, že jde o nenávist k nespravedlnosti, vraždění, okrádání, lhaní, pokrytectví a dalším vlastnostem, které mají zejména příslušníci "elit". A to nejen ti čistokrevní nadřazení vyvolení.

199379

02.09.2009 16:09

Naši synové byli oloupeni o své orgány

RE: chucpe

hestroy 77.?.?.?

> "akademikům", kteří sem do diskuzí chodí přímo nebo podprahově rozsévat své "pravdy" a ideologie.

Tak hohle se to povedlo, Jane [chechtot] [chechtot] [chechtot]

199380

03.09.2009 14:31

Naši synové byli oloupeni o své orgány

RE: chucpe

hestroy 77.?.?.?

Pane Takyjeden, je to zbytečné. Ten člověk je prostě další Vojta (Pergill, Pražák atd.). Mlží a plácá nesmysly, porovnává nesrovnatelné a když se na to poukáže, tak je dokonce tak sebejistý, že dál obhajuje neobhajitelné. Možná by nám byl schopný tu dokola tvrdit, že hruška je vlastně jablko, že stačí se na to jen podívat pod správným úhlem.

No nic. Nemá cenu ztrácet čas s takovými "dobráky". Osel je prostě další ze sbírky mazaných sionistických bastardů. Je mu úplně jedno, že statisíce lidí musí spát ve stanech, protože jim čistokrevní vyvolení nadřazení sebrali jejich zem, jejich sady srovnali se zemí, jejich domovy rovněž srovnali se semí.

Ale jsem si jistý, že kdyby se začala řešit otázka, že za "holokaust" si židi mohli sami, tak by kvíkal ostošet, že oni ne, že oni vždy pracovali, dřeli do úmoru, studovali a dokonce i tu poušť, která dřív v Palestině byla a nebylo tam nic jiného, proměnili v kvetoucí poušť.

Že se tímto postojem profiluje jako čistokrevný rasista a nacista je mu jedno. Je totiž buď velmi omezený a zpracovaný propagandou, nebo je to prostě další "agent" nasazený na Zvědavce, který svou "záslužnou práci" pro velký Eretz Izrael dělá sofistikovanou formou, stejně jako Vojta. Nicméně jeho sofistikovanost jen zakrývá jeho cynismus, s jakým přistupuje k lidskému utrpení.

199471

04.09.2009 08:00

O sionismu a jeho historii

Sionisti zuří

hestroy 77.?.?.?

Jak tak koukám na hodnocení článku, pár sionistů už tu bylo. Myslím, že je to dobrý článek, který opět jasně a na základě faktů osvětluje temné období sionacistické agrese.

199522

04.09.2009 08:38

Jak jsem si kupoval počítač

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Uklidni se, anonyme, pusť si Winblows a Exploder od Mrkvosoftu a až se příště budeš chtít bavit s dospělými lidmi, tak se třeba podepiš. Rozhodně by to prospělo diskusi, anonymní příspěvky jsou jak plivání do kaluže.

Víš, milý anonyme, já jsem pracoval s počítači, když ty jsi ještě používal dětské počítadlo. V diskusi si můžu vyjádřit svůj názor, stejně jako ty. Ale na rozdíl od tebe se umím podepsat, což také něco vyjadřuje. Celkově je tvůj příspěvek o ničem, schválně si ho po sobě přečti ještě dvakrát. Třeba tam najdeš nějakou smysluplnou informaci.

A když už jsme u té počítačové gramotnosti, víš milý anonyme, co je to ActionScript? Umíš v něm programovat? Umíš progamovat i v jiných jazycích? Víš jaký je rozdíl mezi RGB a CMYK? Substraktivní a aditivní? Víš, co je to rozlišení? Víš jaký je rozdíl mezi vektorem a bitmapou? Máš znalosti tiskové technologie? Co je CSS, co je PHP, co je XHTML, Final Cut, Cubase, Illustrator, InDesign, Photoshop, After Effects? Co je to timecode, Pro Tools? Co je expander a co je kompresor? Co je MIDI? Rozdíl mezi komponent a kompozit?

Umíš s vším tímto softwarem pracovat a máš přitom teoretické znalosti audia, grafiky, videa atd? Umíš udělat takovouhle hru? Prodával jsi někdy za bolševika hry na Sinclair? Dělal jsi někdy v Assembleru? Pracuješ s počítačem 20 let jako já? Měl jsi postupně Cinclair ZX Spectrum, Atari ST, 286, 386, Quadru 800, G3, G4?

Víš vůbec, proč jsou Windows tak nepoužitelné? Pracoval jsi někdy na Windows 3.11? Pracoval jsi někdy na Silicon Graphics?

Jestli ne, tak se prosím zdrž svých nicneříkajících komentářů a vrať se ke svému PC a svému Wordu. Víš vůbec co je to svoboda projevu? Myslíš, že je svoboda projevu omezena tím, že nemůžeš kydat hnůj na něco, co nemáš rád? [chechtot]

199524

04.09.2009 09:00

Jak jsem si kupoval počítač

RE: DELL

hestroy 77.?.?.?

Anonyme, je škoda, že jsi mi nevysvětlil, proč ty PC programy jedou na Macu pomalu. Odpovím za tebe. Nevíš a kecáš. A nebreč. A podepiš se.

199526

04.09.2009 09:17

Naši synové byli oloupeni o své orgány

RE: chucpe

hestroy 77.?.?.?

Píšete samé nesmysly. Ale chápu, proč to děláte. Jako přesvědčený neokon a sionista amatér to dělat musíte.

Ale odpovězte mi na jednu věc. Jde více peněz do Izraele nebo Palestincům? Kolik izraelských politiků NEbylo obviněno z korupce?

>Mesiac bombardovania? Vsimnite si ze to pomohlo, a nahle sa ukazalo, ze Hamas JE SCHOPNY zabezpecit, aby sa nestrielali tie smiesne rakety z uzemia pod jeho kontrolou.

Nezapomněl jste dodat, že příměří, které panovalo před brutálním napadením Gazy porušili Izraelci? Že předtím, než zabili 6 lidí, kteří pašovali nějaké zboží z Egypta do Gazy žádné rakety nelítaly?

> Vsak sa nehorazne mnozia, pozrite na demograficke statistiky.

Židé se také umí hrozně rychle množit, že? Vzhedem k tomu, že jich byla většina vyhlazena (6.000.000), tak jich po válce v Evropě bylo najednou zase plno.

> Jedine, s cim nie som si isty, je to kradnutie pody: nieco o tom viem, ale nie som si isty, ci je to celkom koser -- to je zas na dlhsiu debatu, lenze tolko casu nemam, a kedze nie som Zid, netyka sa ma tato otazka priamo. Akurat len nemam rad nespravodlivost.

Uvědomujete si vůbec co píšete? Nelžete si do kapsy. Vy tu nespravedlnost propagujete a obhajujete. Přesně o vás mluvil Ježíš, když mluvil o té třísce a trámu. Farizejové by z vás měli velkou radost, Osle.

A ještě jedna věc. Když tedy nejste žid, jak tvrdíte, tak proč tak rád používáte židovská slova (chucpe, košer)? [překvapení] Dokážete mi to nějak rozumně vysvětlit?

199528

04.09.2009 12:42

Naši synové byli oloupeni o své orgány

RE: chucpe

hestroy 77.?.?.?

Ale Vojto, jak jste na to zase přišel? Nemám rád lidi, co pro pár šestáků pozabíjí milióny. Nemám rád lidi, co financují války. Nemám rád lidi, co vytváří ideologie, na jejichž základě pozabíjí desítky miliónů. Nemám rád lidi, co kradou. Nemám rád lidi, co lžou a zejména pokud vlastní média.

Vy je máte rád?

Ale vy samozřejmě víte, jaké mám názory. To vaše tvrzení je taková podpásovka, že?

A co se týká židů, pak jsou mi úplně ukradení až do chvíle, kdy se z nich stanou nacisti a rasisti, kteří s neobvyklým pokrytectvím vraždí, kradou, lžou. Úplně stejně bych se koukal na kteroukoliv jinou náboženskou sektu.

Takže pokud se někdo na základě nějakých smyšlených historických povídaček prohlásí za vyvolený "národ" a ostatní lidi označí za podřadné (a je mi úplně jedno, jestli to jsou křesťani, budhisti, hinduisti nebo židé - vy byte jistě napsal Křesťani, Budhisti, Hinduisti, Židé) a odpovídajícím způsobem s nimi nakládá, je to podle mě banda grázlů.

Vy snad zobecňujete nějaké prasárny pár vyvolených na celé národy nebo náboženské sekty? Myslíte, že všichni Němci byli nacisté? Možná ne, že? Ale odnesli to za nacisty všichni a ještě jejich potomci museli platit odškodné.

Ale to je jedno. Bavit se o tomto s vámi je ztráta času.

Nicméně se zeptám na jednu věc. Schvalujete čin Barucha Goldsteina, který vystřílel mešitu? Je to podle vás teroristický čin, či nikoliv?

Zaslouží si tento čin, aby byl veřejně oslavován a to i vrcholnými politiky a rabíny?

Nebo je tento čin odsouzeníhodný?

Nakolik jsou lidé schvalující tento čin civilizovanými lidmi? Čím jsou tito lidé odlišní od německých nacistů? Čím jsou tito lidé odlišní od neonacistických band?

Pokud se podíváte na jakoukoliv diskusi na židovských serverech, kolik lidí procentuálně tento čin a podobné schvaluje? Pokud je procento lidí, kteří terorismus a vraždění schvalují, vyšší než polovina (ve skutečnosti ještě mnohem více), dá se říci, že většina židů jsou nacisti a rasisti?

Chápu, že na tyto otázky odpovědět nemůžete.

Nebo se jednou projevíte jako chlap a řeknete naplno svůj názor?

Jinak s vámi samozřejmě můžu diskutovat úplně stejným způsobem, jako vy se mnou a říci vám, že vy strašně nenávidíte Araby, zejména Palestince.

A co se týká Ježíše, zkuste si chválně přečíst Bibli, jak mluví o farizejích a lidech, kteří je poslouchají.

199543

04.09.2009 13:07

O sionismu a jeho historii

RE: Za vším hledej prachy

hestroy 77.?.?.?

Tak nevím. Někdy mi připadáte velice hloupý, Vojto.

Americká revoluce? Kdo ji vedl? Nějaké masy zespod? To nemyslíte vážně, že?

Co přinesla VŘSR? Přesun majetku z cara na bolševiky placené západními bankéři?

Kubánská revoluce byla řízena zezdola? To myslíte vážně, Vojto?

Velká kulturní revoluce byla co? Opět jen přesun majetku od původních majitelů k bolševikům.

Ale to vy jistě víte. Opět hloupě plácáte. To, co napsala paní Jarmila, jste svými příklady jen doplnil. Přesně o tom totiž psala.

A jestli se chcete hádat o tom, kdo vyslal Lenina a Trockého do Ruska, pak je to zase jiná písnička. Očekávám ovšem, že takový sečtělý člověk, jako jste vy, jistě ví, kdo celou bolševickou revoluci organizoval. Nebo nám budete tvrdit, že Lenina a Trockého vyslaly davy prostých lidí a cestou jim daly pár miliónů na vlak? [chechtot]

199548

04.09.2009 13:24

Naši synové byli oloupeni o své orgány

RE: chucpe

hestroy 77.?.?.?

Píšete, že anglický kolonializmus někomu prospěl? Zejména severoamerickým Indiánům, že? Nebo třeba Maorům na Novém Zélandu? Těm, kteří po vybití 90% jejich populace, podepsali prodej jejich půdy?

Rozumím vám! [bliji]

199550

04.09.2009 13:57

Loučení ptáka

RE: Je to smutné

hestroy 77.?.?.?

Semeráde, co kdybyste místo těchto příspěvků spustil vaši oblíbenou písničku. Třeba jak je nutné pozabíjet milióny:

>Politiku a demokracii Izraele podporuji, stejne tak jako likvidaci teroru v Iraku a Afganistanu a jeho nositelu. A to tak, ze nemilosrdne, za jeden zivot civilisty milion zabitych Talibancu, Al-Kajdistu, Hamasaku nebo islamskych fasistickych extremistu. A i deti, ktere trenuji od kolebky k vrazdeni. Zadne slitovani ani s temi, co je suportuji na mediich.

A co třeba tento váš příspěvek?

>15-ti milionovy narod mel zbranemi bojovat proti 200 milionovemu, ktery si jeste privedl hrdinne na pomoc sest dalsich statu Varsavske smlouvy, ty ruska pico? Chcipni i se svyma parchantama ty zkurvena svine. Sbal si svuj samovar a koukej tahnout z me zeme Kacenko. To uz je hnus, co tady Stwora pase za dobytek.

Tak co, Semeráde? Nezajdete si raději mezi své kumpány ze spolčení hulvátů a hlupáků? Tam je plno lidí, kteří mají nejen stejně zvrhlé rasistickonacistickosionistické názory, ale dokonce i váš vybraný slovník. Tipoval bych, že váš nick na tomto nacistickém webu bude Ben Hur, že? Inteligenčně to sedí.

Víte že mě těší, když takový "slušný" člověk a zasloužilý nacista, jako vy o mně mluví tímto způsobem? Alespoň vím, že to dělám správně!

[chechtot] [chechtot] [chechtot] a jeden speciálně pro vás [bliji]

199553

07.09.2009 13:06

O sionismu a jeho historii

RE: Za vším hledej prachy

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] Doufejme, že to tentokrát už pán pochopil. Takhle stručně a výstižně to totiž dle mého skromného názoru musí pochopit i idiot nebo dokonce i Vojta. Van Guldstein nepochopí nikdy nic, neboť mu to jeho politicky korektní lobotomie nedovoluje. Navíc mu rábi poradil, aby se raději držel zpátky, protože dělá židům ostudu. [oči v sloup]

199688

07.09.2009 17:14

Nezaměstnaní nad propastí

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

hestroy 77.?.?.?

Prosím vás, nereagujte na Semeráda. Ten člověk sice tvrdí, že zažil vyvlastňování majetku, takže mu musí být více jak 70, čemuž by jeho senilita odpovídala. Ale vy ho zřejmě neznáte. Jedná se o spolehlivého a prověřeného nacistu, který volá po zabíjení miliónů. Schválně se podívejte na seznam jeho příspěvků a poznáte, zač je toho loket.

Takže jak správně říkáte, je to velký příznivce totality, lží, propagandy, zabíjení, okrádání atd. Víte co tenhle nacista dokonce tvrdí? Že WTC vyhodili do vzduchu Palestinci! Již na základě tohoto tvrzení si můžete udělat obrázek o tom, jak to má tento senilní důchodce v hlavě v pořádku. Není to žádná sláva. [mrknutí jedním okem]

199704

08.09.2009 13:35

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

RE: Dobře

hestroy 77.?.?.?

Soudruhu nacisto, je dobře, že zde veřejně prezentujete svoji nenávist. Chtěl jsem se však zeptat, z čeho ta nenávist pochází? Pochází ta nenávist snad z doby, kdy židi řídili bolševickou revoluci a šéfovali gulagům? Pochází vaše nenávist z toho období? Nebo ta nenávist pochází z období po válce, kdy židi řídili koncetrační tábory zbylé po Němcích? Nebo ta nenávist pochází z posledních 60 let, kdy židi řídí koncetráky v Palestině? Musím říci, že větší nenávist než židovská se hned tak nenajde.

Ale abychom se vrátili k tomu, proč chcete zavřít pana Stworu... Můžete mi říci, proč? Protože je proti vraždění a loupení půdy v Palestině? Nebo proto, že chce vědět, jak to s tím Holokaustem(TM) vlastně bylo?

Musím říci, že děláte židům ostudu. Chováte se přesně jako nacista, chcete zavírat lidi jen pro vyjádření jejich názoru. Je mi jasné, že s Listinou základních práv a svobod si vytíráte zadek. Abych pravdu řekl, je mi vás líto. Nejen proto, že podporujete totalitní zákony. Nejen proto, že nenávidíte lidi, co říkají něco jiného než vy. Ale hlavně proto, že se vám to všechno vrátí. A nebude to nic příjemného. Kdo s čím zachází, tím také schází. [bliji]

A ještě jednu věc. Vidím, že máte rád násilí, takže tady máte pěknou ukázku toho, co vaši nacističtí kolegové v Izrahelli dělají a jak se za každou cenu snaží předstihnout německé nacisty co se brutality týká. Jsem si jistý, že tyto záběry vám udělají moc dobře. Představte si, že místo toho palestinského kluka, co mu lámou kamenem ruce, leží bezmocný pan Stwora.

Možná pak budete mít orgasmus, stejně jako Eli Roth, který se o své roli ve filmu Hanebný parchanti vyjádřil takto: “…je to jako hluboké sexuální uspokojení, chtít umlátit nacistu k smrti, je to orgasmický pocit. Moje postava mlátí nacisty k smrti. Mohl bych to vidět každý den. Mí rodiče berou výuku o Holokaustu velmi vážně.” Jeden z producentů, Lawrence Bender řekl Tarantinovi: “Jako tvůj produkční partner, děkuji ti, děkuji ti jako člen židovského kmene, děkuji ti, neboť tento film je židovský mokrý sen.”

Vložený obrázek

Ano. Mokrý židovský sen. Umlátit bezbranného zajatce k smrti baseballovou pálkou. Skalpovat ho. Brutalita a hnus. Mokrý židovský sen.

Mokrý židovský sen. Uvázat starého Palestince ke sloupu a kopat ho do obličeje.

Mokrý židovský sen. Čtyři vojáci IDF bijí palestinského teenagera.

Mokrý židovský sen. Umlčet jakékoliv ostatní názory kromě oficiální propagandy.

Mokrý židovský sen. Někoho zavřít bez soudu, stejně jako desetitisíce Palestinců v Izrahelli.

Vložený obrázek

199789

08.09.2009 15:16

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

RE: reach52

hestroy 77.?.?.?

Soudruhu nacisto Rýči, už jste se zde dlouho neukázal, že? Ale víte, že to nikomu ze zdejších čtenářů nevadilo? Víte, oni lidi obvykle nemají rádi hlupáky. Ale to jistě víte sám a z reakcí vašeho okolí, že? [chechtot]

199802

08.09.2009 15:37

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

RE: Dobře

hestroy 77.?.?.?

Ty rozkošný soudruhu nácíčku. My ale víme, že bys lidem uřezával hlavy, to tu nemusíš znovu prezentovat. Co bys jim ještě dělal? Pochlub se, ať svou úchylku popíšeš ještě lépe. Jsi nebezpečný psychopat, víš o tom?

Víš, ty muj milý psychopate, já ti nic zlého nepřeji. Jen jednu věc, aby se ti ta tvoje hloupost a nenávist nevrátily jako bumerang.

A když už píšeš o Češích, tak by ses měl rozpomenout na ZŠ, vím, že je to už dávno...

A opravdu děláš židům ostudu. S takovým hlupákem se nemá cenu bavit.

199812

08.09.2009 17:01

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

RE: Trestni prikaz?

hestroy 77.?.?.?

Vážený pane Vanguarde. Velice vám děkuji za váš odborný výklad. Je obdivuhodné, s jakou trpělivostí dokážete prostému lidu objasňovat tak zřejmé věci.

Paní Jarmila sice mluvila o systému, ne o konkrétní věci, ale to je samozřejmě jedno. Paní Jarmila zřejmě chtěla poukázat na to, jak se stát chová k drobným dlužníkům a jak se chová k politikům, kteří rokrádají miliardy. Zatímco i usvědčení politici vyvázli beztrestně, kvůli pár tisícovkám se zabavují cizí auta a podobně. Paní Jarmila také ukázala na mafiánskou strukturu exekutorů, soudů atd.

Je proto jen dobře, že jste jí vysvětlil, že není důležitý celek, ale je důležité se soustředit na nějaký nepodstatný příklad. Neboť, jak jste zcela správně pochopil, o tom to vlastně celé bylo. [chechtot]

199838

08.09.2009 17:13

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

RE: Hra slov v rukou

hestroy 77.?.?.?

Pane Stworo, možná by se nějaký monstrproces skutečně mohl odehrát. Na jeho základě by bylo možné poukázat na naprosto směšné kydy o spravedlnosti, lidské důstojnosti, lidské svobodě, demokracii atd., které tento Systém naprosto pokrytecky propaguje, aby je pak vzápětí totálně popřel.

Nejvtipnější na tom však je, že pan Jakeš, kterému tak vadí posuzování lidí na "rasovém" základě (perverzní rasové ideologie) se zatím nevyjádřil k jistému státu Izrahell, kde je "rasa" na prvním místě, na druhém náboženství a kdokoliv, kdo nesplňuje tyto "rasové podmínky", není plnoprávným občanem.

U monstrprocesu by bylo dobré naprosto přesunout pozornost směrem k Izrahelli, poukázat na to, že Izrahell je rasistický nacistický stát, kde část jeho obyvatel (nižší rasy) je okrádána, zabíjena a ponižována a jsou jim upírány práva, jež mají jen ti "rasově prověření". Tím by celá ta odporně pokrytecká bublina praskla.

To by byl teprve cvrkot.

P:S: Musím vám konečně poslat nějaké penízky, poslední dobou jsem ale docela na mizině. V každém případě stojím za vámi a můžete počítat s všemožnou podporou. [smích]

199841

09.09.2009 09:29

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

RE: Soukroma otazka

hestroy 77.?.?.?

Máte pravdu, pane Takyjeden. Nic by se nemělo přehánět. Zejména úniky myšlenek takto těžce potižených lidí. Semerád je ovšem také prověřený a oddaný nacista, jak zde již mnohokráte dokázal. Zejména jeho výrok o zabíjení miliónů Arabů, to je opravdový majstrštyk. Má koneckonců štěstí, že je v Bohnicích, jinak by ho zavřeli za propagování rasové a náboženské nenávisti. [oči v sloup]

199932

09.09.2009 14:59

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

RE: Dobře

hestroy 77.?.?.?

Vážený pane, je mi líto, že jste totálně neinformován. Pletete si pár věcí dohromady, ale to vám, jako neinformovanému člověku nemám za zlé.

>Vybudování Izreale jako státu je snad jediný moudrý krok, který kdy politici udělali. Izrael je základem práva a rozumnosti, což budoucnost brzo ukáže ještě zřetelněji.

Už tato velice hloupá věta naprosto vystihuje to, že o tom nevíte vůbec nic, kromě propagandy, která se objevuje v médiích, která jak jistě víte, patří nejmenované samovyvolené skupině lidí.

Nebudu zde uvádět jednotlivé detaily, jen krátce nastíním, jak probíhalo založení Izraele.

Nejdříve začaly židovské teroristické organizace napadat britské vojáky, což vyvrcholilo odpálením nálože v hotelu King David. Zjistěte si podorbnosti.

Následně došlo k tomu, že židovská teroristická komanda jezdila po Palestině a terorizovala pokojné vesničany, které se snažili pohrůžkami a násilím vyhnat z míst, kde jejich rodiny žily po staletí.

Pak přišel Dajr Jásín, kde teroristické židovské komando vyvraždilo cca 200 lidí, včetně dětí a těhotných žen. Následně jezdily auta s tlampači po dalších vesnicích a vyzývaly obvyvatelstvo k odchodu, aby nedopadli jako v Dajr Jásín.

Celkově byly vyhnány statisíce lidí, kterým byl zkonfiskován majetek. To neudělali ani Němci v Sudetách.

Víte vůbec o tom, že byl stát Izrael založen terorem a utrpěním statisíců původních obyvatel? Víte to?

Jestliže to víte, pak se zde ovšem prezentujete jako obyčejný nacista a rasista, pro kterého jsou Palestinci jen zvířaty, stejně jako pro židy. Přečtěte si Talmud, abyste věděl, jaký vztah mají židé k nežidům. Víte o tom, že jsme pro ně něco jako zvíře? Víte to?

To není rasistická a nacistická ideologie?

A hlavně byste si měl konečně zjistit, co je judaismus a co je sionismus. Pak byste se konečně začal orientovat v otázce státu Izrahell, který postavil největší koncetráky nq světě.

A možná byste si měl i nastudovat, kolikrát se v dějinách objevilo číslo 6.000.000 židů, to byste teprve koukal.

A jistě také nevíte, že ortodoxní židé, kteří jsou právě nejčistčími představiteli judaismu, jsou největší odpůrci sionismu a státu Izrahell.

Vy to nevíte? Pak studujte a než příště začnete používat určité termíny a antitermíny, zjistěte si, jak to vlastně je a co se vlastně na Zvědavci píše.

Teprve pak vám možná přijde logické, proč ortodoxní židé (představitelé judaismu) souhlasí s Ahmedinežádem, v jeho názoru na existenci Izrahelle.

199961

09.09.2009 15:04

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

Dokončení

hestroy 77.?.?.?

A pokud se týká toho Holokaustu (TM), pak to nebylo největší svinstvo v dějinách, to byla například bolševická revoluce, vedená židy, kde v gulazích vedených výhradně židy zemřely milióny lidí. Zjistěte si, kolik lidí umřelo jen na Ukrajině při hladomoru řízeném židovskými bolševiky.

I kdyby pak bylo číslo 6.000.000 židů pravdivé, pak cca 20.000.000 obětí židobolševismu v SSSR, toto číslo značně převyšuje.

Samozřejmě, pokud byste použil logiku židovskou, pak se zamozřejmě 20.000.000 gojímů není nic, neboť, jak řekl například rabín Yakoov Perin, "Milión Arabů nemá cenu jednoho židovského nehtu."

A co řekl izraelský premiér Menachem Begin? „Naše rasa je panská rasa. My jsme bohy této planety. Lišíme se od ostatních méněcenných ras asi tak jako se ony odlišují od hmyzu. Vlastně, ve srovnání s naší rasou, všechny ostatní rasy jsou šelmy a zvěř, v nejlepším případě dobytek. Dalo by se říci, že jsou lidský odpad. Naším osudem je vládnout nad méněcennými rasami. Budeme vládnout našemu pozemskému království železnou rukou. Masy nám budou líbat nohy a budou nám otrocky sloužit.“

Tak co? Pořá si ještě myslíte, že stát Izrahell byl vlastně dobrý nápad, když byl založen na utrpění miliónů uprchlíků bez domova? Jistě víte, že Palestinci jsou semité a jsou to vlastně původní židé.

A ještě k tomu Izrahelli.

>Izrael je základem práva a rozumnosti, což budoucnost brzo ukáže ještě zřetelněji.

Milý pane, to je přesně naopak. Víte o tom, kolik rezolucí OSN již odsoudilo rasistický systém, který tam panuje? Víte o tom, že sionismus byl OSN odsouzen jako rasistický? Víte to tom, že jedině žid má všechna práva a ostatní obyvatelstvo je až druhé kategorie? Dokonce i černí židé jsou rasově diskriminováni. Natož Palestinci. Víte o tom, že žid si nemůže vzít nežidovku? To vám připadá jako právo a rozum? Asi žijete v jiném světě. Nebo jste prostě rasista a nacista a je to pro vás normální.

A vy tu chcete kázat o tom, co má Zvědavec psát? Vy tu chcete kázat o morálce? Milý pane, to je výsměch rozumu!!!

199962

09.09.2009 21:37

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

RE: Nevim proc se zabyvaj Zvedavcem

hestroy 90.?.?.?

No vidíte, opět dvojí přístup. Jedna propaganda běží v mainstreamu bežně, druhá je trestána. To je myslím spravedlivé, že?

199983

10.09.2009 08:38

Janouškův hřebík do rakve české „demokracie“

RE: ..URVA!!

hestroy 90.?.?.?

Ale René, tebe mrzí, že svinstva vyplouvají na povrch? Opravdu ti vadí víc, že ten rozhovor unikl, než obsah rozhovoru?

Také dost dobře nechápu, co myslíš touto větou:

>To uz je skoro lepsi mit za politickeho sefa nejakeho naivniho poctiveho troubu.

Tím máš na mysli, že pokud se ty svině nedokážou domlouvat inkognito, lepší by byl v politice slušný člověk?

Prosím osvětlit, nerozumím tomu. [oči v sloup]

200017

10.09.2009 08:54

Janouškův hřebík do rakve české „demokracie“

RE: Lidi uz jsou naprosto tupi

hestroy 90.?.?.?

Já už jsem nad naším "národem" zlomil hůl. Když vidím totální úpadek morálky, nahrazení klasických hodnot konzumem, už nedoufám, že se může něco změnit k lepšímu. Nakonec to tady půjde úplně do kytek, všichni se budou divit, ale nakonec si to zcela zaslouží. Dokud se za hloupost platí penězi, je to ještě v pohodě. Pokud se za hloupost platí svobodou, pak už je to horší. V posledních dvaceti letech jsme platili hlavně penězi, teď začneme platit svobodou. [bliji]

200021

10.09.2009 08:58

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

RE: Výborný článek, proč si Stwora zaslouží jít sedět

hestroy 90.?.?.?

(Osobní výpady a urážky diskutujících jsou zde zakázány. Zrušeno a následné příspěvky v tomto vlákně vymazány. Editor)

200022

11.09.2009 10:11

Ústavní krize se prohlubuje

Zvrhlost

hestroy 90.?.?.?

Napsal jste to dobře, Vladimíre. Už je mi z těch našich svinských politiků opravdu špatně. Je to hnůj. [bliji]

200113

11.09.2009 16:13

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

RE: Dobře

hestroy 90.?.?.?

Hmm, no tak nic... Kdo má oči, vidí, kdo má uši, slyší. Komu není shůry dáno, tomu není pomoci.

200145

14.09.2009 10:23

Dalajlámovštění

RE: Jen drobnost

hestroy 77.?.?.?

Zatím jsem v divadle neviděl ani jeden film z Hollywoodu. Kam na to chodíte? Když jste takový kulturní nadšenec, tak zde vyjmenujte tři hezké hollywoodské filmy z poslední doby.

Ještě jste se zapomněl zmínit o tom, jaké filmy dávají v televizi. Také samá umělecká díla, že?

Vaše poznámka je zcela mimo mísu. Je to něco, jako by si někdo stěžoval na to, že v Pardubicích smrdí Paramo a vy byste řekl, že nic necítíte, protože žijete v Praze. Úplně stejně nesmyslná logika.

Autor měl na mysli degradaci vkusu, ke kterému dochází v široké populaci, samozřejmě mimo pana Sataie, který na kvalitní filmy hollywoodské produkce chodí raději do divadla. [oči v sloup]

200264

14.09.2009 10:28

Dalajlámovštění

RE: achjo

hestroy 77.?.?.?

Ach jo. Škoda, že když někdo něco kritizuje, nenapíše konkrétně co. Pak je taková kritika jen snůška tří vět, které kromě obecného znehodnocení článku nenabízí ani jediný argument, který by podpořil kritikovo znechucení. Samozřejmě, že pak není možné brát takovou kritiku vážně, jde jen o plácnutí do vody.

200265

15.09.2009 11:32

Děkuji České televizi

RE:

hestroy 77.?.?.?

Není divu, je to celosvětový trend, že?

Pane Sedláčku, v televizi tvrdí, že jste známý neonacista. Co je na tom pravdy? [překvapení]

200379

15.09.2009 11:36

Děkuji České televizi

RE: Divím se pane Stworo

hestroy 77.?.?.?

Na druhou stranu je pěkné, jak se naši samovyvolení začínají odkopávat a jak začíná být zřejmé, jak daleko už pokročila totalita řízená "čistokrevnou elitou".

Protokoly se naplňují a je jedno, zda to je podvrh nebo ne. Sedí to do puntíku a to už něco znamená.

200381

16.09.2009 11:07

Mají squateři právo obsazovat neobydlené domy?

Jen malá technická...

hestroy 77.?.?.?

Stali se údernou výkonnou jednotkou jistých skupin, které je infiltrovali, indoktrinovali..

infiltrovaly, indoktrinovaly [smích]

200479

16.09.2009 13:51

Mají squateři právo obsazovat neobydlené domy?

RE: mají squateři práva?

hestroy 77.?.?.?

Termín pravicově extremistická policie je v poslední době hojně skloňován na všech levicových médiích. Inu, hezky to zní, že?

Co to však v praxi znamená? Že policajti jsou pravicoví extremisti? Jsou to tedy ti samí pravicoví extremisti, co mlátí jiné pravicové extremisty?

Nebo snad na pravicové extremisty nasazují levicové extremisty a na levicové extremisty posílají pravicové extremisty?

To, co je nejdůležitější, je to, že policie postupovala opět nezákonně, ale to snad již jinak ani nejde v tomhle Kocourkově. Jednou policie zasáhne málo, jindy zase hodně. Ale málokdy adekvátně a ještě k tomu v souladu se zákonem.

Je to celosvětový trend a čeští podržtaškové rádi tento trend nejen dostihují, ale i předstihují.

Pan Stwora je konzervativní pán, který již vyjádřil svůj nesouhlas s CzechTekem, nyní se mu nezamlouvají squateři. Má na svůj pohled své svaté právo a má ho také právo vyjádřit.

Mně osobně jsou nějací squateři u zadku, pokud zrovna nekálí na veřejný chodník. Obvykle se mezi tyto squatery zařazují životní ztroskotanci, děti z rozvrácených rodin atd. Nejsou to nějací mimořádní intelektuálové, kteří by sofistikovaně vyjadřovali svůj odpor ke společnosti. Je to jen jiná forma bezdomovců. Nechce se jim pracovat, raději se baví. Proti gustu žádný dišputát.

Nicméně je zde jedna důležitá věc. Překračují squateři zákon tím, že se zabydlí v nějakém chátrajícím domě? Je možné, že ano.

Překračuje pan Stwora zákon publikováním článků o 6.000.000, kteří údajně nebyli všichni dojednoho zpracováni na mýdlo a lampičky? Je možné, že ano.

Kdo tyto zákony navrhuje a vyžaduje? Majoritní společnost? Má právo majoritní společnost omezovat menšinu? A opravdu za těmito zákony stojí většina?

Pan Stwora použil laciné argumenty. Poukazováním na to, že jedna holka se svlékla a proto nemůže být její výpověď brána vážně, je vyložená podpásovka hodná Lidových novin.

A to i přesto, že závěrem se pan Stwora snaží působit nezaujatě a používá argumenty, které zní velice rozumně.

Kdo se pak má v tom všem zmatku vyznat? Prase? Ani to by se v tom nevyznalo.

Dle mého názoru jsou diskuse o squateřích jen dalším manévrem, který má zakrýt daleko nebezpečnější jevy, jakými jsou další a další pokusy o NORMALIZACI společnosti, ničení občanské společnosti, destrukce morálky, atd.

Rozděl a panuj. Tak dlouho hledej něco, čím lidi rozdělíš, až dosáhneš svého cíle. Však ono se vždy najde víc věcí, které lidi rozdělují, než věcí, které lidi spojují.

A jaká je společenská nebezpečnost squaterů nebo "popíračů" v porovnání s organizovaným zločinem, který prostupuje tento stát skrz naskrz, od politiků, přes soudce a policii, až k exekutorům a nájemným vrahům (včetně těch v Afghánistánu)?

200497

16.09.2009 15:28

Sobota sova

RE: „Sobota“ má prostě šábes

hestroy 77.?.?.?

Naprostý souhlas!

200502

16.09.2009 18:14

Mají squateři právo obsazovat neobydlené domy?

RE: mají squateři práva?

hestroy 77.?.?.?

Kotrba je starý pokrytec, ale to se u něj dá pro jeho čistokrevný původ očekávat.

200514

16.09.2009 18:26

Za zločiny 11. září stojí Amerika, tvrdí herec Charlie Sheen

RE: Jakou má tvrzení popleteného herce váhu? Naprosto mizivou.

hestroy 77.?.?.?

Zaplaťpámbů, že po nich zůstaly ty pasy. Oni sami se vypařili, ale pasy zůstaly, že? Tomu může opravdu uvěřit jen intelektuálně nevyvinutý jedinec.

A nepleťte si ty tancující. Těch 5 tancujících "Arabů" byli nakonec Izraelci.

Snažíte se dobře, nicméně pořád používáte argumenty, kterým dnes uvěří tak leda někdo ze Spolku hulvátů, nacistů a rasistů, mezi které tak skvěle zapadáte!

200516

16.09.2009 20:22

Za zločiny 11. září stojí Amerika, tvrdí herec Charlie Sheen

RE: Divné, že...

hestroy 77.?.?.?

Pane HHBB, mohl byste mi prosím napsat na mail? Rád bych s vámi hovořil osobně. Vaše názory jsou mi velice blízké! jsem@vzduch.cz

200521

17.09.2009 12:20

Mají squateři právo obsazovat neobydlené domy?

RE: mají squateři práva?

hestroy 77.?.?.?

Takže litujete, nebo ne? Je vám líto, že jste někomu zaplatil za to, že jste mohl dva roky užívat jeho práci?

200586

17.09.2009 12:23

Mají squateři právo obsazovat neobydlené domy?

RE: mají squateři práva?

hestroy 77.?.?.?

Máte pravdu, když jsem viděl záběry z vily Milada, tak mi bylo naprosto jasné, že tam museli bydlet samí kultivovaní, čistotní a vysoce vzdělaní lidé, kteří mají majoritní společnost čím obohatit. [chechtot]

200587

17.09.2009 13:32

Newyorská policie zatkla židovský gang, který pašoval orgány alžírských dětí

RE: Zase propagandisticke lhani

hestroy 77.?.?.?

Je toho víc, Vladimíre.

Nicméně se jedná o samá neoficiální média. Ale vzhledem k tomu, kolik bylo křiku, když zatýkali Levi Rosenbauma, jak všichni vyvolení kvíkali, že se jedná o antisemitismus, bych se nedivil, kdyby na podobné případy bylo uvaleno informační embargo.

A i kdyby tato zpráva byl čistý výmysl, jsem si jistý, že jisté skupině "lidí" je úplně jedno, jakým způsoběm zarobí své penízky. [bliji]

200593

18.09.2009 15:29

Vzali nám radar

RE: Haha

hestroy 77.?.?.?

Výborně napsáno, soudruhu. Čech, který fandí Izraeli, že? My známe tyhle "Čechy". [chechtot]

200684

21.09.2009 08:54

Newyorská policie zatkla židovský gang, který pašoval orgány alžírských dětí

RE: 2 Pisateli ktery si přeje zůstat v anonymitě

hestroy 77.?.?.?

Ale no tak, narovnejte si jarmulku a mějte hezký den [smích]

200849

21.09.2009 13:17

Za zločiny 11. září stojí Amerika, tvrdí herec Charlie Sheen

RE: Divné, že...

hestroy 77.?.?.?

Souhlasím s každou větou.

Ale nebudu už vstupovat do diskuse na toto téma. Můj děda byl do konce života zapálený komunista. Naprosto a slepě věřil tomu, co mu strana řekla.

Byl to zlý člověk? Naopak. Velice hodný a myslel to dobře pro všechny. Bohužel však nebyl schopen pochopit, že ušlechtilé myšlenky komunismu jsou jen prázdná slova v podání lidí, co KSČ vedli. Ti již dávno věděli, že je to jen a pouze organizovaná ideologie.

Nabízí se jedna otázka. Byla KSČ založena lidmi, kteří to mysleli upřímně, nebo lidmi, kteří na této ideologiii chtěli vydělat a zaopatřit si tím svoje živobytí?

Nebo byla KSČ postupně infiltrována oportunisty (pro neznalé, toto slovo vychází ze slova oportunity, tedy příležitost)?

Ať tak či tak, většina lidí zřejmě pochopila, že KSČ nakonec (od začátku) řídili lidé, kteým byla vlastní ideologie ukradená, neřídili se jí a jen na ní vydělávali.

A teď přichází poslední otázka. Mělo cenu tohle vysvětlovat mému dědovi, který KSČ VĚŘIL celý život?

Odpověď. Samozřejmě ne. Tolik můj názor k celé otázce KC.

Pan Takyjeden a ostatní bigotní katolíci mi jistě prominou... [mrknutí jedním okem]

I když bych se mohl ptát dál. Co je důležitější? Kristovo učení v jeho nejčistší podobě, nebo KC? Kdo je důležitější? Kristus nebo papež? Jaký je rozdíl mezi modlitbou doma ve svém pokoji, nebo v kostele? Zaručí svaté přijímání zlepšení charakteru člověka? Zaručí to členství v této církvi? Je členství v KC zárukou pochopení duchovna? Je to zárukou pochopení Kristova učení?

A ještě jedna věc. Docházelo vlivem KC k vylepšování Kristova učení? Bylo nutné napsat stohy knih, bylo potřeba určit všechna pravidla ke správnému "pochopení" Kristova učení?

Nicméně začíná mi docházet, že církev je likvidována ne proto, protože je v podstatě zkažená. Ale proto, že se někdo chystá zaujmout její místo. A to, že to už nemusí být církev, jejíž motem je slitování a odpuštění místo pomsty, je nabíledni.

200873

21.09.2009 13:51

Kořeny totalitní ideologie

Články pana Lišky opravdu nejsou pro každého

hestroy 77.?.?.?

Nemívají obvyklé hodnocení 1, které se objevuje u jakéhokoliv článku brojícího proti Izraehelli nebo jiným příznivcům satanovy synagogy.

Osobně se domnívám, že je to tím, že informace nejsou podány v hotové vyškvařené podobě, ale naopak nepředžvýkané a významově nedochucené.

Není pak divu, že strávníci, kteří bez kuchařky vařit neumí, ofrňují nos! [velký smích]

200875

21.09.2009 18:34

Kořeny totalitní ideologie

RE: Podělkování autora

hestroy 77.?.?.?

Pane 85, myslím, že to berete moc vážně. Já osobně si naopak myslím, že přístup pana Lišky je úměrný tuposti a pohodlnosti čtenářů. Vy jeho práci berete jako jakési poslání, které dle vás nesplňuje normy takového poslání.

Vadí vám, že je mu odporný současný typ konzumního člověka?

Četl jsem pěknou knihu od Anthony de Mella, kde tento moudrý jezuita nabádá k tomu, aby si lidé uvědomili, že svět okolo nich je zlý sen. Teprve takové odmítnutí světa je základem dalšího růstu založeném na lásce.

Vidíte. Ta Cesta k lásce, jak se tak kniha jmenuje, kupodivu vychází z odmítnutí tohoto prefabrikovaného, připraveného života jako vyloženě špatné věci.

To, že pan Liška nenabízí alternativy a řešení, nijak neznehodnocuje jeho počiny. Nebo máte pocit, že kdyby to uzavřel tím, co má člověk dělat, dodalo by to jeho článkům více šťávy?

200895

22.09.2009 11:22

Česká republika chce dělat drahoty s podepsáním Lisabonské smlouvy

RE: Sarkozy a Evropská Unie....

hestroy 77.?.?.?

Ahoj Mirdo, možná by tě mohl zajímat tento článek: Revealed: The secret report that shows how the Nazis planned a Fourth Reich ...in the EU

Velice zajímavé.

200933

22.09.2009 16:36

Vražedné nano částice v netestované vakcíně proti viru H1N1

RE: Nejde o ojedinělý případ

hestroy 77.?.?.?

Zaplaťpámbů, že se najdou lidé, kteří potřebují objasňovat každé slovo, kterému nerozumí a nejsou schopni ho nahradit jiným, kterému rozumí. Samozřejmě, že pokud má být podána nějaká informace, musí splňovat stoprocentně korektní výrazivo, jinak je neplatná a zcela nezáleží na tom, o čem ta informace vlastně byla.

Nechcete založit třeba nějakou ochrannou organizaci, která by takto kontrolovala veškeré příspěvky do diskuzí a udělovala by příslušný certifikát, po jehož obdržení by se mohli čtenáři konečně seznámit s vlastní informací?

Jaký terminus technicus byste tedy použil vy, aby se informace (mimochodem pro mě velice zajímavá), kterou poskytl pan Korutan, stala výrazově korektní?

200949

23.09.2009 10:37

EU hodlá plošně sledovat „nezvyklé chování“

RE: Echelon? Moc mi to neříká.

hestroy 77.?.?.?

Z takového "poctivého" občana by měl radost každý totalitní systém. [chechtot]

200987

23.09.2009 21:22

Za zločiny 11. září stojí Amerika, tvrdí herec Charlie Sheen

RE: Jakou má tvrzení popleteného herce váhu? Naprosto mizivou.

hestroy 77.?.?.?

[chechtot]

201014

24.09.2009 17:47

Za zločiny 11. září stojí Amerika, tvrdí herec Charlie Sheen

RE: Divné, že...

hestroy 77.?.?.?

[chechtot]

To jsi napsal hezky, ten začátek. Ten termín používám pro křesťany, kteří jedou praktikování víry dle příručky. Ale to jistě víš [smích]

Jinak musím říci, že přesto, že mám konkrétně ke KC velké výhrady, zejména k jejím šéfům, nebezpečí zničení této církve a její nahrazení nějakou opravdu fanatickou náboženskou sektou (příklady ani nemusím uvádět) je daleko větší, než její nedokonalost.

A vůbec, napiš mi na mail, ať to můžem někdy probrat osobně. jsem@vzduch.cz

[mrknutí jedním okem]

201044

25.09.2009 09:54

EU hodlá plošně sledovat „nezvyklé chování“

RE: Sukromie? ... Ha..ha

hestroy 77.?.?.?

Soudruhu, vy jste prostě neuvěřitelný. Nedělal jste v Čechách pomocníka VB, zvaného šedý mor? Docela by to vašemu profilu odpovídalo.

Teroristy si nechte pro sebe, tomu věří už jen malé děti a šedí morové.

201060

25.09.2009 11:00

EU hodlá plošně sledovat „nezvyklé chování“

RE: kdo se boji??

hestroy 77.?.?.?

Pane Karle, vy jste nepochopil ironii? Ty smajlíky tam byly záměrně, aby to pochopil každý. [chechtot]

201063

29.09.2009 18:24

Plné znění Ahmadinežádova projevu na valném shromáždění OSN

RE: Nevíte někdo?

hestroy 77.?.?.?

Já bych naopak řekl, že pan xman už navštěvuje druhý stupěň ZŠ, takže je nad věcí. Nemůžete mu mít za zlé, že se uráží, tyhle věci se člověk odnaučuje až v pozdějším věku. Nebuďte na něj tak přísní! [chechtot]

201359

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Káva pro Zvědavce

12

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 25 čtenářů částkou 4 232 korun, což je 12 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 1

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Měnové kurzy

USD
22,32 Kč
Euro
26,32 Kč
Libra
29,13 Kč
Kanadský dolar
16,68 Kč
Australský dolar
15,98 Kč
Švýcarský frank
24,46 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,20 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
45 432,69 Kč
1 unce stříbra
631,64 Kč
Bitcoin
258 156,96 Kč

Poslední aktualizace: 8.8.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 53 327 741