Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané hestroy

Nalezeno 3334 příspěveků, 16 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Setříděno od nejnovějšího, přetřídit od nejstaršího

06.01.2016 15:46

Původ džihádismu (II)

RE: Zcela bezcenný článek

hestroy 77.?.?.?

Zcela bezcenný příspěvek. Jinak řečeno - blábol.

343916

31.12.2015 13:30

Kain nebo Abel?

Psychopatický bůh

hestroy 77.?.?.?

Pokud nějaký šílenec věří Bibli, zajímalo by mě, zda ho nějakým způsobem ovlivňuje ten psychopatický všemohoucí... Smutné je, že stejného boha vyznávají i tzv. křesťané, tedy vodou polití jidové... Není divu, že dnešní svět je plný psychopatů, sociopatů a jiných magorů, když tzv. západní svět (tedy Římem kolonizovaná území, ať již vojensky nebo ideologicky) je ovládán touto zničující ideologií. [bliji]

343696

31.12.2015 00:12

Prezident Zeman svým projevem pomohl této zemi

RE: Klaus a HAVEL stojí za přivedením naší země do nicoty

hestroy 77.?.?.?

No, raději si zjistěte, jaký objem státího majetku se privatizoval za babku v průběhu Zemanovy vlády. Pak možná nebudete za naivního hlupáka.

343680

29.12.2015 18:42

Prezident Zeman svým projevem pomohl této zemi

Klaus a Zeman stojí za přivedením naší země do nicoty

hestroy 77.?.?.?

Kdo rozprodal a rozkradl celou zemi tak, že nám nepatří vůbec nic? Klaus a Zeman. Tito dva dobytci se postarali o to, že jsme se stali nicotnou zemičkou, kolonií s nízkými mzdami a zdroji rozprodanými do zahraničí.

Na to se NESMÍ zapomenout! Je zvláštní, že tohle Zvědavci nedochází.

To, že máme za prezidenty svině, které jsou jen o trochu menší svině, než další v pořadí, ještě neznamená, že to byli dobří prezidenti!

Nicméně jsem rád, že je tam Zeman a ne ta svině Šláfenberg. To už bychom to tu mohli zavřít.

343620

28.12.2015 12:48

Druhá trocha biblického ponaučení

RE: Několik postřehů k Abrahámovi

hestroy 77.?.?.?

No když to říkáte vy, tak to asi musí být pravda. [chechtot]

343551

28.12.2015 12:46

Druhá trocha biblického ponaučení

RE: podobenstvo o pastierovi a jeho ovečkách

hestroy 77.?.?.?

Výklad si udělá každý tak, aby se alespoň malinko ty církevní bláboly slučovaly se zdravým rozumem. To ještě vůbec neznamená, že to tak je. Nicméně slaboduší jedinci berou každou berličku jako logický fakt.

343550

28.12.2015 12:43

Druhá trocha biblického ponaučení

RE: Bible je jen pro někoho..

hestroy 77.?.?.?

Proboha, tady si dala sraz banda náboženských pomatenců. To je opravdu smutné vidět něco takového. Smutné.

A z čeho se mám poučit? Jak zabíjet lidi, protože v sobotu sbírali klacíky? Nebo z nějakého jiného "spravedlivého" zabíjení?

Děkuji, to raději přenechám psychopatům, pro které je šíření nenávisti určeno.

343549

26.12.2015 19:30

Druhá trocha biblického ponaučení

RE: odpovědi

hestroy 77.?.?.?

Tohle je hodně smutný příklad, jak náboženství sežere lidem mozek.

343494

16.12.2015 15:47

Válka na obzoru: Je příliš pozdě ji zastavit?

RE: Washington, Washington ... = brainwashing

hestroy 77.?.?.?

Obama je Chazar? Já jen, že o všem rozhodují "nechazaři", takže PCR má samozřejmě pravdu. Jestli někdo stojí za nimi, je otázka jiná, vina padá na ty, kdo to rozhodnou (nesou zodpovědnost), kapišto? Oni to schvalovat nemusí, proč to dělají, je zase otázka jiná.

343159

04.12.2015 12:55

Trocha biblického ponaučení

RE: Gudea (vládce Sumerů)

hestroy 77.?.?.?

Dobře tupoune,

když už mluvíš o těch barbarech, víš co znamená bar bar? Doslova blá blá. Tedy že jim nerozumněli, ne, že by je považovali za nějaké podřadné šupáky.

Zotročování není lidstvu vlastní, to možná tobě, mnoho civilizací něco podobného neznalo, než je to naučila římská civilizace.

A jinak bych se tě chtěl zeptat, odkud čerpáš svoje poznatky z historie, ty jsi tam byl? Nikdy jsi neslyšel nic o tom, že historii píší vítězové?

Mimochodem, ten římský systém nás dostal do současného stadia, jestli jsi v tom spokojený, pak se nedivím, že tak zlobně kvičíš.

Shalom!

342736

03.12.2015 16:03

Trocha biblického ponaučení

RE: Gudea (vládce Sumerů)

hestroy 77.?.?.?

> rimane polidstovali Franky a prali se s Germanama a ostatni svoloci o sta let pozdeji

Jo, jasně. No, oni hlavně ty Germány "vymysleli", když tu oblast nazvali Germania a tím vlastně ty slovany přejmenovali na Germány, stejně jako Galy. Je to něco podobného, jako římská provincie Judea, od toho jsou ti Judové.

A pak ti hodní římané naučili tu "svoloč", jak zotročit jeden druhého, jak se navzájem neustále zabíjet jen tak pro zábavu a spoustu dalších "civilizačních vychytávek"... Pak si natřeli vlasy močí a něčím voňavým, aby tolik nesmrděli, no prostě ráj.

Nicméně jsem rád, že víš, jak to tehdy bylo, ono dneska se taky o všech, kdo jsou "demokratizováni" a "polidšťováni" Římem (přes USA proxy) mluví jako o svoloči, že jo...

No, radši to dál nerozvádět...

342685

03.12.2015 15:54

Trocha biblického ponaučení

RE: Podstatné je,

hestroy 77.?.?.?

Podstatné je, že ten starý zákeřný, zlý a psychopatický židovský bůh se polepšil, od té doby, co přešel na křesťanství.

Samozřejmě nemá cenu zlepšovat své já, důležité je věřit v to spasení, které přichází přes víru, jo to zní logicky. [chechtot]

Zaplaťpámbů, že všichni ti, co neuvěří, budou uvrženi do věčného zatracení, to je myslím spravedlivé, jinak by se vlastně nikdo křesťanem stát nemusel, že jo... [chechtot]

342684

03.12.2015 15:51

Trocha biblického ponaučení

RE: Trocha biblického ponaučení

hestroy 77.?.?.?

Někomu, kdo je při smyslech, nemá smysl nic takového vysvětlovat. To jen nešťastým nevzdělaným lidem, těm to může pomoci, zejména s tím, že jejich problémy "vyřešil" někdo jiný.

Já bych vám zase doporučoval se vzdělávat ve svém rodném jazyce, to potřebujete jako sůl.

342683

03.12.2015 15:45

Trocha biblického ponaučení

RE: Starý zákon

hestroy 77.?.?.?

Pro náboženské pomatence? Aby nesvéprávní jedinci měli vedení? Aby se naučili, že kvůli sesbírání několika klacíků v sobotu je potřeba někoho ukamenovat? Že je potřeba se nejdřív s někým domluvit, donutit ho se obřezat a pak ho jít zabít? Nebo proč?

To, že někdo studuje bláboly 20 let ještě neznamená, že to nejsou bláboly.

342682

03.12.2015 14:13

Trocha biblického ponaučení

RE: Starý zákon

hestroy 77.?.?.?

Je to tak. Tzv. jidovský bůh je naprostý psychopat a zrůda, stejně se pak chovají dodnes i jeho následovníci. Zajímavé je, že tzv. křesťané jedou ve spolku s touto zrůdou nadále.

342676

25.11.2015 15:01

Sestřelení Su-24

Posraný Turci

hestroy 77.?.?.?

Turecko se stává ošklivým problémem, který by se zřejmě dal vyřešit několika vodíkovkami.

342277

25.11.2015 15:00

Sestřelení Su-24

RE: To s vyuzitim

hestroy 77.?.?.?

[chechtot]

342276

18.11.2015 12:36

Signalizuje poslední porada v Kremlu změnu kurzu?

RE: obávám se

hestroy 77.?.?.?

>nálet izraele na letiště v damašku rusové povolili

To mluvíš o tom hoaxu?

342014

15.11.2015 13:57

Sýrie – skutečný průlom, obrana teroristů v oblasti Aleppa se hroutí!

RE: Pekne shrnuti ... az na 3. cast

hestroy 77.?.?.?

Prosím nemluvte o žoldácích placených ze zahraničí jako o opozici. Nebo snad německá armáda u nás po Mnichově byla nějaká opozice? Britští vojáci v Indii byli opozice?

341881

12.11.2015 10:45

Můj komentář ke zrušené výstavě aktů v knihovně Akademie věd

RE: Fotografie je věda, nakonec její proces se z vědy ve své podstatě zrodil !

hestroy 77.?.?.?

Souhlas. Bohužel se to nelíbilo té partě buzíků z Genderové expertní komory ČR. Už ten název musel vymyslet nějaký nepohlavní retard.

341737

Pokud si někdo myslí, že krátkodobý zisk je cílem, pak chápat nemůže. Svět není jen o penězích.

341665

06.11.2015 19:53

Konspirační teorie? Ne, neznám...

RE: Chatrná logika

hestroy 77.?.?.?

Stejně jako ty se stydíš podepsat pod svůj blábol a já se ti vůbec nedivím. Dělat ze sebe blba anonymního, to ještě jde, ale přihlásit se ke své blbosti veřejně, inu, to už zvládne málokdo. A teď běž trollovat zase jinam.

341472

02.11.2015 15:01

Fašismus 21. století

RE: Zajímavé, že socialismus je mezi US učiteli tak oblíbený,

hestroy 77.?.?.?

Jo, teď jsem si uvědomil, že jsi vlastně jen otravný troll, takže nemáš IQ potřebné k tomu, abys chápal komplexní věci, takže celá moje snaha tě poučit byla zcela marná.[chechtot]

341304

02.11.2015 14:57

Fašismus 21. století

RE: Zajímavé, že socialismus je mezi US učiteli tak oblíbený,

hestroy 77.?.?.?

Ty woe, ty jsi ale pako. To nemělo vůbec nis společného s kapitalismem, ale se svobodou jednotlivce. A jednotlivec může být svobodný, jen když je vzdělaný a nemá vymytou kebuli třeba náboženstvím nebo právě podobnými sračkami, které ovlivňují tvé myšlení. Takže sice potřeba kvalifickované pracovní síly stála například za zákonem o vzdělání pro všechny, ale dát rovnítko mezi kapitalismus a blahobyt, hochu, máš v tom totální chaos.

Nějak jsi zapomněl například na to, že aby mohli lidi na západě žít v blahobytu, tak museli někoho vysávat, například země třetího světa, nebo i ty tzv. socialistické země, které své suroviny a lidskou práci prodávaly za pakatel. Jsi kompletně nevzdělaný, takže asi nebudu dál házet hrách na zeď a vysvětlovat ti, proč to tak bylo a je.

Ale spíš se tě zeptám, jestli si myslíš, že například v USA, kde je nekontrolovaný kapitalismus, se mají lidé stále lépe a lépe, nebo je to přesně naopak, například proto, že jim nekontrolovaný kapitalismus sebral práci tím, že zaměstnal otroky v Asii. A to je ten samý kapitalismus, ne jiný. A myslíš, že ten samý kapitalismus dává blahobyt lidem z rozvojového světa? Vždyť podle něj žijí, pracují atd.

Už začínáš chápat, jak je tvé myšlení omezené?

341303

02.11.2015 14:47

Fašismus 21. století

RE: otázka

hestroy 77.?.?.?

To jsi udělal moc dobře. Proč ty věci, které ty už víš, shrnout do jednoho článku a dát je k dispozici těm, kteří to nevědí? To je samozřejmě úplná hovadina, protože ty bys pak před nimi nevypadal tak chytře a ten čas, který jsi musel trávit dohledáváním toho všeho, by se nakonec nevyplatil. Chápu to správně? Že na těchto serverech musí být neustále jen nové a nové informace pro zasvěcence tvého typu? [překvapení]

341301

19.10.2015 14:05

Epizoda 9. Jak Britové „osvobodili“ Řecko

RE: Kdyby se takhle zacházelo s komunisty v celé Evropē,

hestroy 77.?.?.?

Chudáku. Je mi tě líto, tvá neschopnost vidět věci v širším kontextu je nezáviděníhodná. Zkus na ústředí poprosit o nějaké chytřejší trolly.

340871

13.10.2015 15:04

Ruská „výchovná“ salva zničila světovládu USA

RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet

hestroy 77.?.?.?

Ty woe, ty jsi přesně ten typ, kvůli kterýmu si říkám, že emigrovali jen ti největší debilové. Na druhou stranu je tu o dementa méně, což mě těší, Putin je proti tobě inteligentní člověk a jak víme, za největšími sviňárnami nestojí inteligentní pragmatici, ale zmanipulovaní pitomci.

340628

13.10.2015 15:01

Ruská „výchovná“ salva zničila světovládu USA

Tvůj výpotek je hovadina

hestroy 77.?.?.?

Jejky, nad tímhle jsi možná několik hodin přemýšlel, ne? Už Kanada vyrábí své rakety, které od nich kupují USA?

Bláboly o 180 milionech hladových lidí si nech pro sobě podobné idioty.

Ale myslím, že ty jsi na tom trochu hůř, než Rusko. Ty se vzmůžeš na smyslupný názor tak z 20 %, zbytek je totální dementní odpad.

Pokud si připadáš, že máš IQ nad 80, tak zkus doložit, kolik % ruských raket nedoletí do vesmíru, kolik letadel Antonov An-225 spadlo, když například převážely francouzské jednotky do Afriky a proč si Amíci koupili ruské vrtulníky do Afghánistánu, atd, atd.

Řvát smíchy nad tvým patetickým výpotkem nemůžu, z blbosti je mi spíš vždy šoufl.

340627

13.10.2015 14:54

Ruská „výchovná“ salva zničila světovládu USA

RE: v naprosté tmě ?

hestroy 77.?.?.?

Stačí si osvěžit základní fyziku, například jak funguje radar atp. Družice samozřejmě nemohou sledovat každý kus země, ale obvykle se soustředí na místa, kde se něco děje.

340626

13.10.2015 14:49

Ruská „výchovná“ salva zničila světovládu USA

RE: Je pekne

hestroy 77.?.?.?

Vysvětlovat to nemá smysl, stejně bys to nepochopil.

340624

13.10.2015 14:45

Moskva jedním úderem zmařila plány Washingtonu

RE: Ak Izrael podporuje Rusko, tak to pre Rusko nevešti nič dobré !

hestroy 77.?.?.?

Proboha... Je to jen chlastem, nebo i něčím jiným?

340623

09.09.2015 09:18

Nové břímě na ramenou Německa

RE: Vymyslete si neco jinyho

hestroy 77.?.?.?

Jsi chytrý...

339273

09.09.2015 09:11

Nekonvenční válka proti Rusku

RE: Dobrý článek.....

hestroy 77.?.?.?

Máte pravdu a chválím vás za to, že jste spisovně správně napsal Žid, přesně podle Norimberských zákonů. Dalo by se říci, že pan Lansky byl takový ten typický představitel Židovského obchodníka. Pro jistotu jsem to napsal s velkým Ž i tady, abych náhodou nebyl obviněn z antisemitismu, víte že jsou na to dost citliví.

339272

07.09.2015 10:56

Šílený evropský kvapík – co můžeme dělat?

RE: Jsme vůbec schopni obhájit křesťanské hodnoty?

hestroy 77.?.?.?

Pokud si někdo přečte bibli a přijde mu jako logická, pak... V bibli je napsáno tolik protichůdných nesmyslů, že to nedává žádný smysl. V první části knížky je bůh popsán jako odporné sadistické psychopatické hovado, ale v druhé části se najednou trochu polepší, asi proto, že se ze Žida stane křesťanem. Nicméně stále zůstává krutým bohem, který své děti trestá věčným zatracením. Kdo toto podporuje, je také psychopat, který nechápe, že jeho dítě se neprosilo o stvoření do světa, kde jeho chyba ho povede do "ohně pekelného".

Kolikrát jste už tady napsal o tom SV? Stokrát? Dvěstěkrát? Umíte napsat příspěvek, kde nebrojíte proti Hlávkovi, nebo neadorujete Sobotku? Docela o tom pochybuji. Je vidět, že vaše vnímání světa má zcela definované hranice a obsah. Bohužel ne moc obsáhlý.

339183

07.09.2015 10:49

Šílený evropský kvapík – co můžeme dělat?

RE: Jsme vůbec schopni obhájit křesťanské hodnoty?

hestroy 77.?.?.?

No přeci lidi, proboha...

339182

31.08.2015 21:15

Zastiňování amerického dolaru juanem

RE: Nerozumím tomu.

hestroy 77.?.?.?

Aby člověk plně porozuměl, musí se soustředit na slovo "oficiálně"...

338850

31.08.2015 21:09

Zastiňování amerického dolaru juanem

RE: Čína hodně dlouho dodávala do USA na dluh!

hestroy 77.?.?.?

> Zarážející je na tom to, že místo aby z plateb za zboží Čína pozvedla životní úroveň občanů, tak toto přebytkové obchodní saldo mění za USA-USD dluhopisy.

To jste teď vymyslel, nebo to můžete něčím doložit? Zní to, jako byste to měl 100% ověřené, ale obávám se, že zde pouze zasvěcenně tvrdíte nějakou další hovadinu. To, že pokud by Čína pozvedla životní úroveň obyvatel, by jí znemožnilo vyvážet a donutilo dovážet, nechám raději pro někoho více ekonomicky zběhlého.

>Tento potenciál je však umořován naprosto nepochopitelně do amerických dluhopisů.

Nepochopitelně? Zajímavé je, že přímo zmiňujete opiové války a pak se vám zdá něco nepochopitelné. Každému průměrně inteligentnímu člověku je to jasné jak facka. Ale samozřejmě chápu, že ne každý ví, že emise národních měn je u většiny států navázána na USD a bez něj si nikdo ani neprdne. A kdo ano, je demokraticky vybombardován do doby kamenné.

338849

17.08.2015 18:01

Mediální blamáž se sondou Pluto

RE: à odbornik napsal clanek

hestroy 77.?.?.?

Stačí jeden takový článek a hned se každý odkope. Pak ukáže, co komu vlastně v té vymyté kebuli zbylo. V tomto případě se dá jednoznačně říci, že toho moc nezbylo. Opravdu smutné, smutné. Pokud je mezi "zvědavci" tak vysoké procento mírně řečeno chudých duchem, jak to asi vypadá mezi "nezvědavci"?

338257

17.08.2015 17:56

Mediální blamáž se sondou Pluto

RE: Strašný blábol

hestroy 77.?.?.?

Proboha. To se tu zas s "inteligencí" roztrhl pytel. Zaplaťpámbů za pana Lišku, je důkazem, že ČLOVĚK ještě žije.

338256

17.08.2015 17:55

Mediální blamáž se sondou Pluto

RE: Připadá mi to jako pokus o konspiraci za každou cenu

hestroy 77.?.?.?

Neuvěřitelné. I když to vysvětluje, proč svět vypadá, tak jak vypadá. Dneska někdo někde něco napíše a lidi to přebírají bez jediného zaváhání. Kdyby pan Liška napsal, že pan Kalousek je slušný člověk, pan F&T by to vzal vážně také. Opravdu smutné...

338255

17.08.2015 17:51

Mediální blamáž se sondou Pluto

RE: Somatické příznaky..

hestroy 77.?.?.?

Osobně bych to doporučoval raději vám. A teď můžete radostně tleskat, jak se vše daří. Autorovi nesaháte ani po kotníky.

338254

17.08.2015 17:49

Mediální blamáž se sondou Pluto

Ano, i tady se najdou ubožáci

hestroy 77.?.?.?

Výborný článek. A trefa do černého! Dle známky je vidět, kolik pitomců mezi lidem je.

338253

07.08.2015 11:11

70 let od svržení atomových bomb na Hirošimu a Nagasaki

RE: zkrátily bomby válku?

hestroy 77.?.?.?

Přesně tyhle grázly, co nařídili bombardování civilních měst nesnáším. Začali s tím v Německu, pokračovali v Japonsku, pak v Korei, pak ve Vietnamu (2 mil. severokorejských civilistů), pak všude, kam šířili "demokracii". Ten, kdo obhajuje záměrné vraždění civilistů, je prostě hovado.

337694

07.08.2015 11:06

70 let od svržení atomových bomb na Hirošimu a Nagasaki

RE: zkrátily bomby válku?

hestroy 77.?.?.?

Už zas? Proboha ty jsi "historik"...

Jestlipak víš, že Japonci se zdát chtěli, ale nemohli přijmout jednu z amerických podmínek kapitulace, tedy abdikaci císaře. Bůh prostě nemohl odstoupit...

NIcméně hned po shození bomb byla tato podmínka kapitulace zrušena a následně k ní došlo.

>Je jasné, že pokud by bombu měl CCCP, ani vteřinu by neváhal.

To se ti dnes v noci zdálo? Člověče, ty by sis měl otevřít věšteckou kancelář, je vidět, že kromě historika amatéra máš i jiné schopnosti.

337692

07.08.2015 11:00

70 let od svržení atomových bomb na Hirošimu a Nagasaki

RE: Ale životy ušetřeny byly

hestroy 77.?.?.?

Ten "dobrý" člověk by v lince na ty televizory nevydržel ani týden, protože by si připadal jako otrok. Nicméně mu to nezabrání v tom, aby radostně hýkal, jak by rád v té fabrice pracoval dvanáct hodin denně. Samozřejmě že o tvrdém a těžkém životě Japonců skřípnutých na jedné straně americkou okupací, která vysává finance Japonska, na druhé straně Jakuzou, která řídí v podstatě vše, ví naprosté kulové.

Jestlipak si ten "dobrý" člověk myslí, že v Japonsku mají lidé víkendové chalupy?

337691

23.07.2015 15:06

Nový Zvědavec je (téměř) zde!

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

hestroy 77.?.?.?

Responsivní design není žádný buzz word, naopak je to velice mocný nástroj k přizpůsobení obsahu velikosti stránky. A pořád nechápu, jak současná verze řeší problémy s vaším Blackberry.

Chápu vaše rozčarování, ale opravdu si myslíte, že platí, že když už jste tomu věnovali tolik práce, tak to musí být dobré a nikdo nemá právo kritizovat? Opravdu si myslíte, že jste to dotáhli do dokonalosti, tak jak to ze článku vyplývá? Pochlubil jste se tak, že jsem čekal nějakou bombu, zejména to, že "nic tady není odfláknuto"... Už mě asi trochu znáte a víte, že jakmile někdo začne vydávat podobná ultimativní prohlášení, nedá mi to, abych je nepodrobil kritice.

Clearovací divy jsou patrně jediná drobnost, jinak je kód udělaný dobře.

Chápu, že jsem vám už dlouho nic neposlal, tak musím držet hubu a krok, i kdyby tahle změna měla stát Zvědavce celou kavárnu.

337044

23.07.2015 12:38

Nový Zvědavec je (téměř) zde!

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

hestroy 77.?.?.?

> Do něčeho podobného bychom těžko dostávali některé části Zvědavce - třeba formulář v tabulce - dovedete si představit responsivní chování takového kódu?

Když se chce, všechno jde. Není to zas takový problém a pokud na tom údajně někdo pracoval 3 měsíce...

> Hodně navštěvované publikační weby se toho nedrží, mají fixní šířku a už při 1024 px se objeví horizontální scrol (např.: čt, idnes, parlamentní listy, sputniknews ... ano, vím, že některé jsou "fuj". Jak je možné, že nejsou responsibilní?

Amatéři. Alespoň tam mají ten padding.

Mně osobně naprosto uniká to, že když už se Zvědavec předělává, proč se neudělá tak, aby splňoval alespoň základní vlastnosti, které by měla dnes webová stránka splňovat? Nový Zvědavec neřeší žádnou z předchozích "chyb", jde jen o změnu barviček a šířky mezer mezi bloky.

Mimochodem, clearovací divy jsou dnes již opravdu překonané...

337037

22.07.2015 17:15

Nový Zvědavec je (téměř) zde!

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

hestroy 77.?.?.?

Nevím, nakolik se v oblasti tvorby webových stránek orientujete, takže vás upozorním ještě na jednu věc.

Vůbec nemá cenu se zabývat nějakou šířkou stránky, protože mobilní zařízení si stránky zvětší či zmenší na PLNOU šířku. Viděl jste někdy na tabletu či telefonu, aby kolem stránek bylo volné místo? Pokud je daná fixní šířka stránky, prohlížeč si ji přepočítá podle rozměru obrazovky.

Takže i na VŠECH iPhonech (které mají rozlišení na šířku i 1920px) a i na Androidu se stránka zobrazí VŽDY roztáhlá na plnou šířku. Už vám dochází, co to vždy udělá? Pokaždé bude text přilepen na levou stranu obrazovky a nezlobte se, to má k dokonalosti a k vyřešenému detailu opravdu hodně daleko. Zejména pokud bylo důvodem ke změně lepší zobrazení právě na mobilních zařízeních.

Doporučuji přidat nějaký padding, pak se to nemůže stát.

Ještě bych doplnil moji připomínku k obrovským mezerám mezi sloupci a články... Podívejte se na http://outsidermedia.cz.

Tam mají také velkou mezeru mezi sloupci a články. A víte proč to tam nevadí? Schválně se na to pořádně podívejte. Protože je to PROPORČNĚ správně k velikosti nadpisů a písma. Také se podívejte, jak se to chová, když zmenšujete okno prohlížeče. Nacpou se jim písmenka ke straně? Nenacpou. Protože vědí, že nějaké procentuální určování standardní šířky obrazovky je nesmysl. I dnes platí, že stránky mají být bez problému zobrazeny v rozlišení 1024px na šířku, tedy třeba 980px fixní šířky kvůli posuvníku. Pokud se stránky dělají širší, měly by být řešeny responsivně tak, aby se přizpůsobily i této šířce.

336988

22.07.2015 13:47

Nový Zvědavec je (téměř) zde!

Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

hestroy 77.?.?.?

Jestli si dobře vzpomínám, tak změna vzhledu byla zdůvodněna přiblížením se mladé, perspektivní a na kafíčko mající mladé generaci, kvůli všelijakým těm chytrým telefonům, co mladí mají, kvůli Blackbarry, co mají zase ti staří, a kvůli tabletům, které neodmyslitelně patří do ruky každého mladého čtenáře politicky nekorektních webzinů.

Jak se to povedlo? Inu, moc ne. Nebudu hodnotit mobilní verzi, která ještě není hotová, ale zaměřím se na iPad.

Takže jak vypadá moderní Zvědavec na moderním zařízení?

Vložený obrázek

Rozhodně mi to nepřijde jako něco, co bylo stokrát prodiskutováno a rozhodně ne s perfekcionistou. Pokud byl zkoumán každý detail, tak se nezadařilo, detaily jsou to, co celou stránku kazí.

Nejsem si jistý, zda nenechat žádné místo od kraje obrazovky je to pravé ořechové. Spíš naopak. Místo by bylo, to je ta ošklivá obří mezera mezi levým a pravým sloupcem, která zabírá osm procent šířky a tento ztracený prostor by bylo možné využít daleko lépe.

Font se nijak nezvětšil, takže lépe čitelné to není. Nevím, zda lepší čitelnost nebyla také jedním z důvodů pro několikadesetitisícovou investici, ale skoro bych řekl, že ano. Nezadařilo se.

Místo většího fontu máme obří mezery mezi články, což je další nevyužitá plocha, kterou by šlo spolu s tou obří mezerou mezi sloupci využít pro text větším fontem.

Použití kondenzovaného fontu sice nacpe více písmenek na řádek, ale čitelnost je horší.

Grafika je naprosto nudná, mdlá a rozhodně ne "moderní". Nahoře v hlavičce vpravo chybí pozadí, které se ovšem objeví, pokud si hlavičku zamknu. Celkově web nezaujme, obsah je prezentován sterilně, pokud se to mělo přiblížit mladé generaci, tak by neškodily ilustrační obrázky u článků.

Z levého horního rohu zmizela jedna z nejdůležitějších částí Zvědavce. Tedy posledních pár příspěvků. To je to, na co jsem se vždy podíval pokaždé, když jsem stránku otevřel. Již mnohokráte jsem zde tvrdil, že diskuse, to je hlavní deviza Zvědavce. Nyní je to zasunuté úplně mimo hlavní prostor, tedy k ničemu. Navrhuji posunout nad "kávičku".

A ještě trochu odbočím... Co se stalo s panem Králem? Proč už nepíše?

336977

20.07.2015 11:50

Zápas o lepší svět a hnutí Zeitgeist

RE: Kdy a proč to všechno začalo

hestroy 77.?.?.?

Je dobře, že tebe už se to netýká, takže můžeš promlouvat k druhým. Logicky je to sice nesmysl, protože kdyby se tě to netýkalo, tak bys tu žádná podobná zjevení nehlásal, ale i tak tě musím pochválit.

Ještě k těm telům. Myslitel, ten to tělo vymyslel, dobyvatel tělo dobyl, spisovatel tělo sepsal, skladatel tělo složil, badatel tělo vybádal, krotitel tělo zkrotil, vychovatel tělo vychoval, pachatel tělo spáchal, hlasatel tělo hlásal, nakladatel tělo naložil, dělitel tělo dělil, podnikatel s tím tělem podnikal, cvičitel to tělo cvičil, sběratel sbíral a žadatel žádal.

A ještě jednou ti mnohokrát děkujeme, že jsi k nám sestoupil jako správný mesiáš a k nám jsi promluvil. My tupí, kteří se ti nevyrovnáme, ti mnohokráte děkujeme. Doufám, že se dostavil pocit štěstí, jak jsi to těm tupounům zase natřel. [chechtot]

336841

16.07.2015 11:17

Česká tradice boje proti rozpínavému islámu

RE: Myslím, že se autor mýlí.

hestroy 77.?.?.?

Dovolím si jen malý dotaz... Je bohem tzv. křesťanů bůh židovský? Takže už máme tři bohy, to je super. Sice to vyvrací monoteizmus, ale to nevadí. Nebo je to prostě tak, že krutý a psychopatický židovský bůh se po křestu polepšil a stal se hodnějším křesťanským bohem a pak zase zvlčel a stal se psychopatickým muslimským bohem? Nicméně ať už vyznával jaké chtěl náboženství, vraždilo se pod jeho patronací ostošest.

336662

06.07.2015 23:16

Řecko může opět zachránit Západ

RE: Základným zlom celého systému sú úroky.

hestroy 77.?.?.?

Běžná chyba způsobená tím, že na začátku URL chybí http://

336126

06.07.2015 21:28

Řecko může opět zachránit Západ

RE: Svetový dlh

hestroy 77.?.?.?

Proboha, další chytrák. Když nevíš, o co jde, tak raději mlč.

336122

06.07.2015 21:26

Řecko může opět zachránit Západ

RE: Pane Bože to byl blábol

hestroy 77.?.?.?

Ano, vyblil jsi se poctivě. Je to odpudivá hromádka blbosti. To, že absolutně nechápeš, co se v Řecku děje, je jiná věc.

Když už mluvíš o těch Řecích, koho tím máš vlastně na mysli? To je jako nějaká průměrná entita? To chceš tvrdit, že například bolševik = typický Rus, nebo Kožený = typický Čech? Dej se do kupy. A než se příště vyprázdníš, zkus použít mozek a ne to, co sis přečetl v korporátních novinách.

336121

06.07.2015 21:17

Svědectví o masakru v Gaze

RE: pro nepomáháme tady

hestroy 77.?.?.?

Ty jsi ale debil. Co bys asi vyblinkal, kdyby se teď ve zprávách řešilo povstání ve Varšavském ghettu za druhé světové? Že ti židi, co povstali, nebili žádní sluníčkoví bojovníci za svobodu? Jinak je hezké, že tu opakuješ vaši propagandu, ještě jsi zapomněl říci, že ta krev nebyla krev, ale kečup, jak řekla ta odpudivá svině. To už je stará známá písnička, že když vybombardujete nemocnici, tak z ní určitě vystřelili doktoři rechejtli, když školu OSN, tak z ní taky zaměstnanci OSN vystřelili rachejtli. Popros na sekretariátu o jinou, účinnější propagandu, tohle už jste opakovali tolikrát, že už vám to nikdo nevěří.

336120

04.07.2015 19:47

Kobercové bombardování historie

RE: Ak sa rozvoj ľudstva sa pohybuje po špirále, od roku 1972 sme v depresii

hestroy 77.?.?.?

No samozřejmě. Potřebovali přeci v Afghánistánu nějakého nepřítele, proto založili Al-Kájdu. Sakra, když se zamyslíš, tak z tebe občas i něco vypadne. [mrknutí jedním okem]

335986

03.07.2015 18:18

Kobercové bombardování historie

RE: Ak sa rozvoj ľudstva sa pohybuje po špirále, od roku 1972 sme v depresii

hestroy 77.?.?.?

Myslím, že každý trochu svéprávný člověk ví, kdo za tím militantním islámem stojí už od dob studené války.

335954

03.07.2015 12:40

Kobercové bombardování historie

RE: Ak sa rozvoj ľudstva sa pohybuje po špirále, od roku 1972 sme v depresii

hestroy 77.?.?.?

Máte v tom trochu zmatek. Když pominu přistání na měsíci, tak se rozhodně nejedná o ničení nějakých památek islámských, protože se likviduji památky daleko starší. Vy snad znáte nějaké islámské památky? Nevraždí se hlavně muslimové, ale jsou vyháněni a zabíjeni křesťané a nemuslimové.

335949

02.07.2015 21:15

Opět předmětem vlídného zájmu tajné policie

RE: .........

hestroy 77.?.?.?

Opět jsi ze sebe udělal odpudivé neobolševické hovádko. A teď šup za Benhurem na Lehožumpu.

335923

02.07.2015 10:46

Návštěva na kriminálce

RE: To si hoši vymysleli tklivý příběh

hestroy 77.?.?.?

Tak jsi se tu zase vyblil a teď utíkej mezi své na Lehožumpu.

335895

02.07.2015 09:55

Kobercové bombardování historie

RE: to je zase překlad

hestroy 77.?.?.?

Máš možnost. Přihlaš se dobrovolně, jinak nepindej.

335892

01.07.2015 16:11

Od Bilderbergu ke GULAGbergu: globální elita buduje elektronický koncentrák

RE: A co jim například sebrat hračku

hestroy 77.?.?.?

Jestli to mělo být něco inteligentního, tak se ti to zase nepovedlo. Raději šířeji objasni, jak všechny svobody musely býti lidu dány mocenskými strukturami, to mě opravdu zajímá. [mrknutí jedním okem]

335842

30.06.2015 12:06

Čínský syndrom

Zlé Rusko

hestroy 77.?.?.?

Pokus si přečtete milá vyjádření amerických politiků v článku, pak vám musí být jasné, proč je Rusko tak zlé a proč je "Putler" tak nenáviděn.

Například v Petrohradě nyní řekl toto: "Rusko nepretenduje na nějakou hegemonii, nepretenduje na nějaký efemérní status supervelmoci, nikomu nevnucujeme naše standardy a modely jednání nebo rozvoje. Chceme rovnoprávné, rovnocenné vztahy se všemi účastníky mezinárodního společenství. I s USA, i s našimi evropskými partnery, i v Asii budeme budovat vztahy, znovu to podtrhnu, na rovnoprávné bázi se vzájemnou úctou.“

Vidíte, jaký je to zlý člověk?

Naproti tomu pan Obama moudře uvažuje: "Musíme mít nesilnější vojenskou sílu na světě a musíme, příležitostně, zkroutit ruce zemí, které by nedělaly to, co potřebujeme, aby dělaly."

Nyní musí být každému jasné, kdo je zlý a kdo je hodný, dokonce i každému panu Tituškovi. A kdo nevěří slovům, může se podívat na reálný stav světa, kde je vidět na každém kroku, jak USA pomáhají, kde mohou a Rusko jen škodí a imperialisticky se rozpíná.

335751

30.06.2015 10:42

Od Bilderbergu ke GULAGbergu: globální elita buduje elektronický koncentrák

RE: A co jim například sebrat hračku

hestroy 77.?.?.?

Je to přesně tak, jak říká tady pan MTK. Celé desítky tisíc let, od té doby, co tu člověk existuje, se ŽENY NEMOHLY VDÁT za koho chtěly. Tak to prostě bylo. Pak se ale nakonec ti nahoře rozhodli, že bude lepší, když se to změní a proto byste měla mocenským strukturám děkovat každé ráno na kolenou. Protože VŠE DOBRÉ, co tu je, to daly MOCENSKÉ STRUKTURY, zatímco VŠE ŠPATNÉ vytvořil sprostý LID (ta abstraktní entita, která nemá žádnou cenu a smysl, dokud ji mocenské struktury nedají tolik potřebný řád). Copak vy nechápete, že SVOBODA mezi sprostým lidem NEBYLA do té doby, NEŽ ji MOCENSKÉ STRUKTURY sprostému lidu DALY? Už to začínáte chápat?

Samozřejmě, že naprosto není podstatné, co bylo před tím, než vznikly ty MOCENSKÉ STRUKTURY, protože v té době každý mluvil jinou řečí barák od baráku (ano, taky jsem tomu nevěřil) a teprve MOCENSKÉ STRUKTURY daly lidem rit a společný jazyk. Pak také zrušily například otroctví, které na sebe předtím sprostý lid sám uvalil.

Prozradím vám ještě jednu věc. Není mocenská struktura jako mocenská struktura. Zatímco mocenské struktury v Rusku postavily školy a nemocnice, tak to bylo špatné. Lidi to uvrhlo do bídy a neštěstí. Zatímco na západě to bylo pro změnu dobré. Předpokládám, že ale víte, že západ a Rusko jedno jsou, tak byste se možná mohla ptát, jak je to možné. Pan MTK vám to vysvětlí raz dva. Souvisí to s těmi vlákny, na západě mají pozitivní vlákna, na východě negativní.

335749

26.06.2015 09:23

Opět předmětem vlídného zájmu tajné policie

RE: Jste tedy v Kanade nebo CR?

hestroy 77.?.?.?

Já zas nerozumím vám. Proč by pan Stwora nemohl přijet domů? Asi k tomu má své důvody, třeba se mu tu líbí. Mně se tu také líbí, když si odmyslím ty debily všude.

Dokud po něm nezačnou šlapat opravdu důkladně, tak není důvod odsud zdrhat. Tohle je asi jen taková malá sonda, asi chtějí podchytit finanční toky, možná přišlo na jedno větší kafíčko přímo z Kremlu. Kéž by, že pane editore... [mrknutí jedním okem]

335482

23.06.2015 20:01

Babiš se nám vyprázdnil

RE: Je to neštěstí, opravdové neštěstí

hestroy 77.?.?.?

Díky za info. Jelikož nejsem zemědělec, použil jsem slovo silážní věže, ale pravděpodobně šlo o věžové zásobníky, případně velkokapacitní sila nebo kýho čerta. Uvedené informace jsem získal od rozhovoru se zemědělcem, nicméně už je to dva roky, takže děkuji za správnou technickou připomínku a velmi milou korekci.

335352

23.06.2015 13:00

Babiš se nám vyprázdnil

RE: Je to neštěstí, opravdové neštěstí

hestroy 77.?.?.?

Pane editore, tak poslední, pak už dám pokoj!

Podle vás je postříkání lánu pšenice Roundupem normální?

Takže podle vás, kdyby pana Hitlera nebo jiné velikány někdo neusvědčil z prasáren, tak bylo jejich konání naprosto v pořádku? To myslíte vážně? To jako někdo koná prasárny, teprve když se to veřejně prokáže a úspěšně ho někdo zažaluje? Takže dokud Turkům někdo nedokáže genocidu Arménů, tak se nestala? Al Capone byl slušný člověk, kterému dokázali jen daňové podovdy, takže nikdy nikoho neoddělal?

Ok, rozumím. Děkuji, to mi k posouzení vašeho morálního kreditu naprosto postačuje. Přesně podobné typy jsou všude kolem, člověk si může maximálně ublinkout, to je maximum, co s tím nadělá.

>Není nikdo víc hlídán než ten Babiš

Můžete to nějak doložit? Nebo jste to jen tak plácnul a svou "autoritou" tomu dáváte punc pravdy? To jako chcete říct, že bývalí stbáci a bolševici ho dnes hlídají, aby náhodou nekradl víc než oni? Co to je za hovadinu? Babiš pravděpodobně nebyl jen tak nějaký STBák, ale svou přičinlivostí si nashromáždil dostatek kompromitujích materiálů dříve, než si ostatní uvědomili, že se mění režim.

>ani ho úspěšně nežaloval,

A on v této zemi někdo někoho úspěšně zažaloval? To jsou přesně ty kydy postbolševických zlodějů, zkus mě zažalovat, jestli to nevyjde, tak jsem čistej jak lilie, ty joudo!

Zajímavý koníček pana Babiše. Špínu na druhé sbíral už v minulosti, odhalí časopis

Pro někoho je asi normální, když někdo v parlamentu bouchá složkou o stůl, aby umlčel oponenta, pro mě jsou to manýry bolševických prasat, i kdyby to v těch složkách byla stokrát pravda. Proč tedy hodný pan Babiš toho Špicla nezažaloval? Proč ty informace používá k vydírání?

Volit mě nemusíte, od toho máte jiná prasata a víte jak to chodí, vrána k vráně, takže je naprosto logické, že jsem pro vás nevolitelný. Reagovat na mě nemusíte, nepřesvědčíte mě o tom, že bych měl Babiše volit a ani že bych měl jít k volbám, takže můžete maximálně prudit, ale prudiče mám tam, kam vy lezete Babišovi. A s nimi i všechny postbolševické svině.

335337

23.06.2015 10:35

Babiš se nám vyprázdnil

RE: Je to neštěstí, opravdové neštěstí

hestroy 77.?.?.?

Doufám, že mi pan editor ještě jeden příspěvek, pustí, už jsem toho tu napsal tenhle měsíc až dost. A vy si zasloužíte odpověď, když už jste si dal tu práci a sepsal to dvakrát.

Nejdřív bych začal z osobního hlediska. Možná se budete divit, ale já jsem nikdy nechtěl nikoho okrást. Mám z vašeho příspěvku pocit, že pro vás je okrádání druhých tak nějak normální, takže bych se vyjádřil, jak to mám já. Já podnikám celý život. Byl jsem zaměstnán jen dva roky po škole, pak už jsem jel sám za sebe. I pro mě pracovali lidé, kterým jsem dal práci, ale nikdy jsem z jejich práce nezbohatl, nemám na to náturu. I moje žena mi pořád říká, že jsem na ostatní moc hodnej. Neokrádám ani zákazníky, i když to dělají všichni kolem mě. Pro mě prostě prachy nejsou číslo jedna, i když se sakra hodí. Pro mě jsou důležitější jiné věci, pravděpodobně mimo rozsah vašeho vnímání.

Víte kolik lidí dnes musí pracovat někde, kde je někdo hnusně vykořisťuje? Vy byste jim velice dobře poradil, vyserte se na to! Prostě pro ně nedělejte. Ale ona je to máma nebo táta od rodiny, stačí jeden měsíc bez peněz, následuje spirála dluhů, exekuce a pěkné ubytování pod mostem. Tyhle kecy, že když se někomu něco nelíbí, tak ať to nedělá, byste mohl mít ve společnosti, která není založena na kvaziotrokářském systému.

Zemědělci si řeknou, že tedy Babišovi, vašemu blahodárci, pěkně naserou a zasadí pšenici. Ale ejhle. On i tu pšenici vykupuje Babiš. A navíc se pomocí čacher s pozemky také může stát, že hodný pan Babiš vám tu pšenici postříká Roundapem měsíc před sklizní. No tak zasadí řepku. A i tu kontroluje Babiš. Když máfo ovládne celé odvětví, tak postupně přejde celé do jeho rukou! Možná je to nad vaše chápání, ale když je někdo tak mazaný, že nejdříve skoupí sklady a zpracovatelské závody zemědělských produktů, tak potom zemědělci nemají na výběr. A někoho, kdo by jim tak dobře "radil", jako vy, by prostě kopli do prdele, protože o tom ví naprosté kulové.

>Jestli někdo vadí Kalouskovi a Hestroyovi , tak je to můj člověk, ani nemusí mít volební program.

Musíte být na sebe pyšný! To vám k životu stačí hodně málo a já už se nedivím, že to v této zemi takto vypadá. Nebudu raději používat výrazivo, které mě právě napadá, abych vás neurazil.

Kolega Poradím dole nakousl to, že stát dotuje Babišovi z peněz daňových poplatníků nejen jeho daně, nejen téměř půl platu jeho zaměstnanců, ale dá mu i něco navíc. Jestli je pro někoho takové podnikání udržitelné, morální a spravedlivé, tak je dle mého, bez urážky, opravdový retardovaný imbecil.

Dále nebudu ztrácet čas, vy už jste celý natěšený, jak si budete chrochtat v Babišově prasečáku, jak vám nasype dobroučké pomeje a krásně se nadlábnete a už se nebudete muset o nic starat. Pan Babiš se postará. Za vaše peníze.

335325

22.06.2015 16:26

Babiš se nám vyprázdnil

RE: Je to neštěstí, opravdové neštěstí

hestroy 77.?.?.?

Pane Léčiteli, obvykle vaše příspěvky mají hlavu a patu, nicméně tady se projevujete přesně jak ta babička, co ho volí kvůli tomu, že je bohatý a nepotřebuje krást (tohle si můžou myslet jen chudí duchem) a taky proto, že chce zatočit se zloději. Inu, to je opravdu perfektní politický program.

Babiš je to nejhorší, co mohlo náš stát potkat. Jen počkete, jak to půjde dál, až ta svině Babiš skoupí většinu zemědělské půdy. V krátkosti popíšu, jak to dělá.

Babiš nikdy nic nového nepostavil, nevybudoval. Z peněz nejasného původu vždy jen kupoval. Kupoval a kupoval, až vytvořil takovou páku, že kupuje za čím dál lepší ceny. Takže ke konkrétnímu příkladu... Babiš skoupil silážní věže na kukuřici. Po jejich skoupení snížil výkupní cenu kukuřice na třetinu. Nechceš ji prodat mě? Nech to shnít na poli. No a zemědělec prodat musí, aby se mu aslespoň zaplatily náklady. Po dvou letech už prodává pozemky.

K tomu připomeňme, že Babišovi přispívá na jeho podnikání každý daňový poplatník. Babiš samozřejmě JE žábou na prameni, protože zcela legálně tuneluje stát. K tomu, aby protlačil své výpalné, používá diskriminující složky na své odpůrce, stejně jako všichni ostatní.

Vaše přesvědčení o tom, že Babiš za nic nemůže, že je to chyba systému, vůbec nevyvrací editorovo tvrzení, že Babiš je chodícím důkazem toho, že demokracie nemůže fungovat. Naopak. Je to přesně tak. Babiš si za pár koblih, za pár kydů o tom, jak zatočí se zloději, za lidový xicht a výrazivo školáčka zvláštní školy a také zejména kvůli naprosto idiotskému předpokladu, že bohatí nekradou, získal nemalý počet voličů.

Vy jste viděl jeho volební program? Co vás na něm tolik zaujalo? Že nebude krást? Proboha! A díky "naivním voličům", abych vás neurazil, znemožňuje těm, kteří třeba chtějí volit podle volebního programu, možnost něco změnit.

Když Babiš koupí nějaký podnik, všechny propustí a znovu je nabere za 2/3 původního platu. Vzhledem k jeho monopolu nemají lidé jinou šanci, než to přijmout.

Babiš jako správný oligarcha si své ekonomické imérium jistí politicky a mediálně, naverboval obrovskou skupinu bývalých stbáků, bonzáků a jiných sviní, kteří mu kryjí záda sbíráním informací o ostatních. Babiš nikoho nezavřel, takže i předpoklad, že zatočí se zloději, byl zcela mylný, vy si možná myslíte, že ostatní kvičí, protože se bojí, že je zavře, ale on je nezavře. On jim prostě přebere prostředky a nechá je vychcípat. Protože je to parazit, který likviduje ostatní parazity, ale ne proto, že nemá parazity rád, ale proto, že je sám neuvěřitelně nenažraný parazit.

Váš druhý příspěvek mi sebral jakoukoliv naději na zjměnu k lepšímu. Protože když i zvědavci brání tohoto odporného parazita, který likviduje celý stát a dělá si z něj svůj prasečák, tak lépe nebude!

335245

22.06.2015 07:50

Babiš se nám vyprázdnil

Je to neštěstí, opravdové neštěstí

hestroy 77.?.?.?

Jak tak koukám na hodnocení článku, (v tuto chvíli 2,4), tak je vidět, že i mezi Zvědavci je dost lidí, kteří tohoto STBáka volili, přestože to je přesně ten chcípák, který český stát definitivně dorazí, možná napořád. Dfens velice správně pojmenoval jeho voličskou základnu, tedy retardované imbecily a musím říci, že mě osobně zvolení Babiše Bureše konečně přesvědčilo, že debilizace národa pokročila do nové kvalitativní úrovně.

335202

18.06.2015 17:55

Jan Hus – sůl země

RE: A vidite to jak my nic nevidime

hestroy 77.?.?.?

Nemusíš se tu rozepisovat, jen napiš odkud tyhle nenávistné kecy čerpáš. Vy katolíci jedete pořád stejnou písničku, už to začíná být nuda.

335023

18.06.2015 11:56

Ekonomická válka Evropy proti Izraeli

Jsou to agresivní hnusáci

hestroy 77.?.?.?

Vtipné je, když ultranacisti mluví o nacistech. Celý článek úplně přesně vystihuje jejich mentalitu. Je to hnus. Sice za to nemůžou, když jim vymývají kebule od malička, ale stejně je to nesmírně odporné.

334999

17.06.2015 15:06

Áno, máte pravdu, je to plánované…

RE: Proč se to řeší právě teď

hestroy 77.?.?.?

Asi si trochu pletete počet uprchlíků a počet lidí, kteří v Itálii zažádali o azyl, ale to nevadí, to snadno zmátne kdekoho. Prozradím vám, že oni chtějí pokračovat dál, do Německa, Francie, Anglie...

Navíc se jim tam ti žadatelé začínají hromadit, takže jestli jich bylo loni 63 000, tak letos jich je už přes 80.000 a to nám pár měsíců do konce roku ještě zbývá. Jeden žadatel stojí stát 35Euro, takže místo 22 milionů denně to Italy stojí minimálně o 6 milionů Euro denně více.

Samozřejmě, že to není žádný důvod k znepokojení, zejména když Rakousko, Francie a Švýcarsko uzavřely hranice a tím pádem se jich bude v Itálii hromadit čím dál víc a čím dál rychleji.

Pořád nic?

334933

17.06.2015 09:41

Revitalizace Zvědavce

RE: CMS systemy netreba celkom odsudzovat

hestroy 77.?.?.?

Vladímíre, pokud to nebude responsive design, tak si s BlackBerry moc nepomůžete. Je to totiž jediný způsob, jak přizpůsobit stránku velikosti obrazovky. Teď jsem tedy úplně zmatený, co s tím hodláte provést. No nic, nechám se tedy překvapit.

Jde to samozřejmě i bez jQuery, od toho jsou media queries v CSS.

334907

16.06.2015 19:05

Jan Hus – sůl země

RE: Desatero - jedno prikazani zni: nezabijes.

hestroy 77.?.?.?

To je úplná blbost, ale to nevadí... Za oddělením církve a světské moci rozhodně nestál Vatikán, tomu by to totiž moc nepomohlo. Naopak za tím stála světská moc (panovníci), protože věděli, že náboženské třenice nejsou to pravé ořechové a lepší bude netlačit na to, aby všichni bečeli stejně (vyváženost ducha (církev) a těla (světská moc)).

Za karolínskou renezancí stál Vatikán, jedině pokud byl papežem Karel Veliký.

Co se týká 12. - 14. století, tak opět za to může Vatikán, ale pouze pokud leží ve Florencii.

Co se týká klasicismu, opět za to může Vatikán, ale pouze pokud byl papežem Ludvík XIV.

Reformace není krok zpět, krok zpět je zavedení institualizovaného náboženství. Pokud je ovšem krokem zpět návrat náboženství lidu (hlavou křesťanství není papež, tělem nejsou kardinálové), tedy pravý opak, inu, pak máš asi pravdu. [chechtot]

334838

16.06.2015 17:47

Revitalizace Zvědavce

RE: CMS systemy netreba celkom odsudzovat

hestroy 77.?.?.?

> Schválně se podívejte na http://www.mobilephoneemulator.com/, co udělá současný Zvědavec třeba na blackberry. Dá se to číst?

Možná to nevíte, ale chytré telefony mají jednu vlastnost a to tu, že když máte zmenšenou stránku, tak dvojklikem na nějakou její část se vám tato část zvětší. Dalším dvojklikem se opět vrátíte na zmenšenou stránku. Tím je zarušena perfektní navigace po stránce.

>Nepružné trojsloupcové rozvržení nedělá dobrotu na menších displejích, ze kterých dneska leze na net odhadem polovina všech uživatelů.

Nesmysl. Dvojklik doprostřed, zmizí pravý a levý sloupec. Dvojklik pravý sloupec, zvětší se pravý sloupec.

Zatímco při responsivním designu vám nezbývá než se neustále posouvat nahoru a dolů, což trvá mnohokráte déle, nemáte přehled o tom, kam se vlastně posouváte (není to vidět), takže tu stránku musíte znát, abyste nebyl úplně ztracený.

Pokud není responsivní design udělán tak, aby tyto věci eliminoval (a to u komplexních stránek jde jen velice těžko), je spíše značnou přítěží!

Už jste se zamyslel třeba nad tím, jak by vypadala diskuse, kde jsou jednotlivé příspěvky ve vláknech odsazovány? To by nešlo při responzivním designu udělat (hádejte proč) a přitom je to perfektní věc. Opět, v diskusi mohu zobrazit zmenšenou stránku a mám perfektní přehled o struktuře vláken. Kliknu na příspěvek, vidím ho zvětšený.

Opravdu nechápu, co se na tom dá vylepšit.

334823

16.06.2015 13:20

Revitalizace Zvědavce

RE: Já si tady vážně připadám čím dál více jako v klubu důchodců

hestroy 77.?.?.?

Na mém iPhone 4 se Zvědavec zobrazí naprosto v pohodě. Pokud uvažujete o responsivním designu, nedělejte to. Tím se vyprasí diskuse! Osobně preferuji stránky, které si můžu zvětšovat a zmenšovat dle libosti.

Jakmile se přejde na responsivní design, nastupuje JS, který musí obstarávat různé posouvání atd. Zpomaluje, zkušenost není dobrá. Barevnost Zvědavce je to, co dělá Zvědavce Zvědavcem! Pokud použijete jiné barvy, zejména pokud můžu soudit podle náhledu, stane se z toho úplně jiný web, podobný miliónům jiných.

Dlouhodobě považuji design, uspořádání a funkčnost Zvědavce za velice povedené. A to se tím živím, takže bych mohl šťourat...

A do důchodu to mám ještě opravdu daleko. Opravdu, podívejte se po konkurenci, v Čechách se najde něco lepšího jen stěží, Zvědavec je přehledný, diskuse výborná, opravdu není co k zlepšování. Podívejte se na Sakera. Jediné co využívám, je seznam nejnovějších příspěvků, v životě jsem neklikl na nějaké kategorie, zbytek homepage je pro mě zbytečný, nepřehledný.

Nezapomínejte, že vaši čtenáři to tu sledují průběžně, tohle nejsou Novinky, kde přibývá 30 článků denně.

334790

16.06.2015 10:54

Jan Hus – sůl země

RE: Jan Hus -sůl do ran české země

hestroy 77.?.?.?

Inu, dobrý katolík se vždy pozná. Tolik strašné nenávisti se najde vždy jen u katolíků. Těm Hus leží v žaludku jak kámen. Inu, pokud katolíkům někdo řekne, že je to banda nenažraných zlodějů, ti to nikdy neodpustí. Pozdravpámbů.

334777

16.06.2015 10:49

Revitalizace Zvědavce

RE: CMS systemy netreba celkom odsudzovat

hestroy 77.?.?.?

Tohle může říct jen někdo, kdo si s tím nikdy nehrál. Všechny tyhle Wordrupaly jsou naprosto nepoužitelné pro něco, jako je Zvědavec.

Vladimíre, nechte to, jak to je. Nepředělávejte to! Jen kdyžtak změňte trochu barvy, ale opravdu to nechte tak, jak to je. Všichni jsou na to zvyklí, funguje to velmi velmi dobře.

Hlavně to prosím vás neupravujte tak, jak je vidět na náhledu. Změní se tím výraz Zvědavce. Nedělejte to! Zapřísahám vás!!!! [mrknutí jedním okem]

334775

11.06.2015 16:06

Bezhotovostní demokracie nebo bankovní koncentrák?

RE: Na protest proti bankovnímu teroru

hestroy 77.?.?.?

Měnová reforma se neprovádí každý den. Nebo jo? Je to technicky možné? Myslím vytisknout nové peníze každý den. Vy jste nikdy nepracoval za "černé" peníze? Nikdy jste řemeslníkovi nedal 500 na ruku? Pokud ne, pak jste ideální občan státu. Pokud ano, pak nevím o co vám jde. Možná by vám i mohlo dojít, že když ty peníze nedostanete v černých, dostanete jich méně. Anebo obráceně, pokud je nedáte v černých, zaplatíte více. Soused už vám neprodá vajíčka, protože by musel mít živnosťák a to se mu nevyplatí. Na trhu si zeleninu nekoupíte, protože trhovci si nebudou zařizovat živnosťák kvůli zisku pár stokorun. Je to to, co si přejete? Jestli ano, inu, pak se vám bude líbit i v tom koncentráku.

334502

11.06.2015 10:14

Bezhotovostní demokracie nebo bankovní koncentrák?

RE: Na protest proti bankovnímu teroru

hestroy 77.?.?.?

Je určitý rozdíl mezi bankovním převodem (proti kterému nikdo nic nemá) a úplným zrušením papírových peněz. Pořád nic?

334485

10.06.2015 16:19

O užitečnosti kouření

RE: Homo sapiens ?

hestroy 77.?.?.?

>Je to skoro až k smíchu, jak obhajujete neobhajitelné.

Naprosto mě fascinuje, jak někdo není schopen pochopit psaný text. Můžete mi prosím ukázat, kde obhajuji kouření? Já se jen snažím obhajovat zdravý rozum a fakta. Nebo jste ten svůj nenávistný příspěvek přihodil k mému jen tak?

334421

10.06.2015 12:33

O pěti chlebích

RE: Teorie autora v článku o kouření,

hestroy 77.?.?.?

Asi jste nepochopil, o čem mluvím, ale to nevadí. Ptám se. Je možné vymýtit drogy (je jedno jaké)? Kolikrát se to v minulosti podařilo?

Pokud dáte nějaký příklad, kdy se to povedlo jinak, než zavřít lidi do koncentráku, tak sem s tím. Pokud se to nedaří, tak je lepší to mít pod státní kontrolou.

Žádná maličkost mi neuniká, pokud to nejde vymýtit, lepší je od toho odstřihnout zločin, který páchá další zlo, kromě samotných drog. Už vám to malinko secvaklo?

Pokud bude méně mafie, bude méně zločinu. Pokud bude mafie mít možnost prodávat něco, co stát zakazuje, bude bobtnat.

Naopak stát může z peněz, které sebere mafii, financovat osvětu a vytvářet například možnosti jiné zábavy pro mladé, než je fetování. Například hřiště, tělocvičny, rozvoj turistiky, atd, atd.

334399

09.06.2015 19:46

O pěti chlebích

RE: Ach jo

hestroy 77.?.?.?

> osobní bitva editora za ochranu kouření

Nevím, co si představit pod pojmem ochrana kouření, ale dokážu si představit, co znamená osobní svoboda. Pokud stát zakazuje kouření v hodpodě, pak to není svoboda. Každý člověk má právo výběru a do začuzené hospody prostě jít nemusí, a dokonce ani nemusí kvílet a naříkat, jak ho to tam obtěžuje. Hospodský má plné právo si sám rozhodnout, zda se v jeho hospodě kouřit bude a bude to putyka, nebo nebude a bude mít prima restauraci. Není na tom vůbec nic složitého.

Omezení kouření ve státních prostorách je samozřejmě v pořádku, stejně jako omezení kouření na zastávkách a v prostředcích hromadné dopravy, když už kuřáci nedokáží být ohleduplní sami.

> úroveň serveru začíná připomínat konspirativní weby

Debata o kouření a celkově o regulaci drog patří na konspirační weby? Ale no tak...

334349

09.06.2015 19:36

O pěti chlebích

RE: Teorie autora v článku o kouření,

hestroy 77.?.?.?

Každý, komu to alespoň trochu myslí, se může podívat na hezký příklad z nedávné historie, tedy prohibici v USA.

A může se ptát. Přestalo se pít? Nepřestalo. Snížila se kriminalita? Nesnížila. Naopak se prudce zvýšila. Sbíral za alkohol daně stát? Nesbíral. Kdo na tom vydělával? Mafie. Jaký byl konečný osud prohibice? Byla zrušena.

A teď se podíváme na drogy. Drogy jsou zakázané. Přestali je lidi používat? Nepřestali. Vydělává stát na daních z nich? Nevydělává. Kdo na nich vydělává? Mafie. Mohl by je stát distibuovat přes lékárny levněji tak, aby se narkomani nemuseli obracet na mafii a ta z nedostatků prostředků vychcípala? Mohl. Snížilo by to kriminalitu spojenou s prodejem drog? Snížilo. Jaký je výsledek tzv. války proti drogám v USA? MIlióny lidí ve vězení za držení marihuany. Desítky tisíc mrtvých v Mexiku i v USA. Přestaly se drogy používat? Nepřestaly.

No, teď když jsme se nad tím zamysleli, tak vidíme, jaký přístup je správný.

Podobné je to s prostitucí, pokud je prostituce legální, prostitutky odevzdávají daně, jsou pod lékařským dohledem, pasáci mají utrum. Pokud není, pasáci a další kriminálníci bohatnou, prostitutky jsou nemocné a nemají prachy, navíc je pasáci krmí drogami a násilím je nutí do kšeftu.

Takže už jsme si ujasnili, že některé neřesti vymýtit nejde, maximálně je možné je podchytit tak, že je kontroluje stát, vybírá daně z kterých může financovat prevenci a zájmové aktivity, zamezuje kriminalitě a poskytuje čisté drogy a zdravé prostitutky, takže chrání zdraví a životy.

Tolik k radosti a veselí.

334348

08.06.2015 16:04

O užitečnosti kouření

RE: Homo sapiens ?

hestroy 77.?.?.?

>Přijímání DEHTU do těla jeho vdechováním povede téměř s jistotou ke vzniku rakoviny, která se potom může projevit nádorem v kterékoli části těla.

Jistota je 100 %. Téměř jistota je kolik? 90 %? 90 % kuřáků má rakovinu? To je velice překvapující údaj. Mohl byste to trochu víc rozvést, případně vložit nějaké linky potvrzjící toto vaše tvrzení?

>Přijímání kancerogenů do těla (dýcháním, pitím, jídlem, kůží) se dle současných praktických zkušeností podílí na vzniku rakoviny cca 80 %.

Opravdu? Předpokládám, že jsou v tom započteny případy, kdy člověk vdechne nebo jinak přijme jedinou částici radioaktivního iziotopu. Máte nějaké linky na to, jak to do těch praktických zkušeností započítali a kolik procent to tedy je?

> Při jeho chemických přeměnách dochází v těle z OH skupiny alkoholu na vznik aldehydu a později ketonu, který je prudkým jedem.

O jakém ketonu, který je prudkým jedem, mluvíte? Aceton? Butanon? Nesouvisí to taky trochu s nějakými enzymy?

>Vítejte ve světě lidí. Opravdu Homo Sapiens?

Sloni velice rádi chlastají a když najdou alkohol, tak ho konzumují v jakémkoliv množství. Opice rády chodí na zkvašené ovoce. Proč?

Když už se chci k něčemu "fundovaně" vyjadřovat, měl bych si dát pozor na to, co vlastně píšu, zejména když požívám sedlácký rozum.

334267

07.06.2015 18:08

Sebevražda v přímém přenosu

RE: Socialismus? Děkuji, nechci!

hestroy 77.?.?.?

Nevím, komu patří to zvracení, ale odpovím.

Já si toho pamatuji dost. Ustarané obličeje rodičů, jestli se dostanu na školu, protože strejc emigroval do JAR. Dostal jsem se. A ani jsem se nemusel zadlužit do konce života. Pamatuji si, co jsme jedli a jak byl pro mě párek malým posvícením. Co si ale nepamatuji je to, že by rodiče trnuli hrůzou, aby se nám něco nestalo a oni neměli peníze na doktora. Ani si nepamatuji, že by se báli, že přijdou o práci a skončí pod mostem. Atd, atd. Kdo chce vidět černobíle, je to jeho mínus, pak nechápe už vůbec nic.

334210

05.06.2015 15:07

Byla v Jemenu použita malá jaderná bomba?

RE: miniaturizácia jedrových zbraní

hestroy 77.?.?.?

>Ruční jaderné granáty jsou realita.

V tvé hlavě určitě. [chechtot] A kolik mají ekvivalent TNT? 1 kt? Jak daleko musíš hodit, abys přežil výbuch 1000 tun TNT? Kolik vůbec hodíš? 40m?

Tolik k tvé REALITĚ. Už mi začínají dávat smysl tvé ostatní příspěvky.

334109

05.06.2015 14:35

Byla v Jemenu použita malá jaderná bomba?

Atomovka??? To je informace jak z Hromu.

hestroy 77.?.?.?

No, je asi zbytečné se vyjadřovat k takovému nesmyslu, ale pokud to byla atomovka, tak to byla pidiatomovka, kterou nemá cenu používat. K čemu?

Výbuch je úplně odlišný, je vidět že explodoval nějaký sklad munice nebo paliva nebo hnojiva. Je vidět, že tam něco hoří a pak bouchne. Takhle se atomovky opravdu nechovají. To ví každý průměrně vzdělaný člověk.

Zbytek píše Léčitel, tak to nebudu opakovat. Je ovšem smutné, že se podobných krávovin chytají i "solidní" nezávislé servery.

334107

05.06.2015 09:47

Sebevražda v přímém přenosu

RE: Socialismus? Děkuji, nechci!

hestroy 77.?.?.?

Jeden o voze, druhý o koze. Pokud chceš vyvracet něco z toho, na co reaguješ, tak buď konkrétní. Ale líbí se mi tvá ideologická zaslepenost, která ti znemožňuje hodnotit věci racionálně.

Na druhou stranu máš právo myslet si, že bezohledný kapitalismus devastující životní prostředí, který stojí na zašlapávání většiny, aby se menšina měla dobře, je zdravá alternativa "normalizace". [překvapení]

334084

05.06.2015 09:42

Sebevražda v přímém přenosu

RE: Socialismus? Děkuji, nechci!

hestroy 77.?.?.?

>Socialismus ničil celé rodiny tím, že jim bral rodový majetek a jejich příslušníky posílal do lágrů.

Kapitalismus likvidoval celé národy, bral jim půdu a všechny vyvraždil, případně poslal do rezervace.

> Děti z nesprávných rodin se neměly šanci dostat na školu

Indiánské děti na školu nešly vůbec, protože byly vyvražděny. Ten kdo neměl peníze, tak si v USA také mohl o dobré škole nechat jen zdát, dnes to platí dvojnásobně.

A že se to už v USA nedělo v roce 1985? V roce 1985 se nic z toho co popisujete v ČSSR také nedělo. Možná zabavili dům Matuškovi. Ale přestože byl tmavší kůže, tak ho nikdo nevláčel za autem.

Co tím chci říct? Že ani ty komunisti si nedovolili střílet do dětí, zatímco v USA to nebyl vůbec žádný problém.

Takže?

334082

03.06.2015 22:11

Z hlediska vyššího principu mravního zabití okupanta není zločin

RE: Vážený pane, jedna z čtenářek Vás kdysi označila jako Stwuru.

hestroy 77.?.?.?

Proboha. Nevím, jestli je to pouhá debilita, nebo něco vážnějšího.

333967

03.06.2015 18:30

Začne šílený Míša další válku?

RE: Anellus

hestroy 77.?.?.?

Jojo, gaučoví generálové vždy vědí vše nejlépe. Celkově je příspěvek pouze domněnkou někoho, kdo nic neví, ale rád se o to nic podělí.

333958

02.06.2015 10:16

Washington opět cílí na ruské plynovody

RE: Další neuvěřitelná slátanina

hestroy 77.?.?.?

Můžeš být nějak konkrétní v tom, co jsem napsal za krávoviny? Alespoň jeden bod, který jsem napsal, mi vyvrať.

To ty jsi tu tvrdil že:

> přičemž článek napsal technický nedouk, který netuší, že Europipe dělá tlustostěnné trubky.

A najednou přiznáváš, že dělá i tenkostěnné? Ale to jsi neřekl. Takže jsi buď lhal, nebo manipuloval. Obojí není hezké. Kdybych tě neusvědčil ze lži a někdo si přečetl tvůj příspěvek, tak by mohl propadnout dojmu, že máš pravdu. Ve skutečnosti jsi uvedl lživý argument, daleko manipulativnější, než následující věta...

>“Okamžitě po tomto oznámení se Baku a Ankara rozhodly vybudovat vlastní plynovod.”

Tady ale není napsáno, že je to nějaký nový plynovod. Opět podsouváš něco, co v článku není, jako obvyle. Například s tím nákupem zbraní pro Polsko, tam taky nebylo nic o nákupu, přičemž ti to nebránilo se rozčílit do běla a osočit autora z psaní blbostí. Pravdou je, že po třech letech byla najednou podepsána smlouva. Jestli nejsi schopen pochopit, že do té doby, než se podepíše smlouva, tak jsou všechny možnosti otevřené, tak to je tvůj problém.

>Putin přijel do Turecka ve chvíli, kdy TANAP byl jasnou věcí a byly vyrobeny první testovací trubky. Nabídl jim levný plyn ve chvíli, kdy Turci žádný levný plyn nepotřebovali, protože již byl TANAP v přípravě, výběrové řízení dokončené a pouze se ladily detaily smluv. Každý, kdo zná situaci s takto rozsáhlými projekty, kdy existují desítky stran specifikací atd, tak moc dobře ví, jak dlouho trvá příprava finálních smluv.

A to má dokazovat co? South Stream se připravuje od roku 2007. Byly vyrobeny testovací trubky? Byly. Výběrové řízení dokončené? Dokončené. Ladily se detaily smluv? Ladily. Byl South stream zrušen z politických důvodů? Byl. Tak co to je proboha zase za logiku? TANAP mohl být zrušen úplně stejně, jako o 4 roky starší projekt South Stream! A jak jsi přišel na to, že Turci nepotřebují levný plyn? Ty víš, za kolik jim ho budou prodávat Azerbajdžánci?

>Turkish stream je úplně jiný plynovod s naprosto rozdílnou trasou.

Vložený obrázek

No jo, naprosto rozdílná trasa, už to vidím.

Děláš ze sebe chytráka a pak kličkuješ jak zajíc. To ty píšeš nesmysly, ne já. I když ti to tvé nabubřelé ego nedovolí připustit. Vytváříš si na základě nějakého textu své vlastní domněnky a svůj vlastní příběh a pak se rozčiluješ na autory... Zajímavé.

333894

01.06.2015 19:19

Washington opět cílí na ruské plynovody

Další neuvěřitelná slátanina

hestroy 77.?.?.?

Proboha, už zas úplné krávoviny a nesmysly. Tak prvně. Koho jsi se ptal? Nějakého kolemjdoucího? Nebo jsi zašel na tureckou vládu?

>TANAP pochopitelně není nic nového, není to žádná reakce, ale jde o původní Nabucco, o projekt cca 3 roky starý.

Jistě, ale stále nebylo rozhodnuto a podepsáno. Co tím chceš říci, to nevím.

>Nyní tedy Rusové přemýšlí, co s trubkama dál, přičemž článek napsal technický nedouk, který netuší, že Europipe dělá tlustostěnné trubky. Pro případnou propojku do Turecka, která by mohla jít pobřežním šelfem, opravdu nepotřebujete trubky se stěnou 39mm.

A co má být? Turkish stream má vést stejně jako South Stream. Navíc Europipe dělá trubky s tloušťkou stěny 5 - 40mm. Takže další lež a blábol! To lžeš záměrně, nebo o tom prostě nic nevíš a jen se snažíš vypadat jako ynteligent?

>A poněkud komicky zní i ten termín - rok 2019 v situaci, kdy nemáte vůbec jasné, kudy plynovod půjde, nezačaly projektové práce, nejsou vybraní dodavatelé…

Co to blábolíš? Ty chceš tvrdit, že nevěděli, kudy měl jít South Stream? Copak ty nechápeš, že South Stream a Turkish Stream se liší jen a pouze zakončením, jinak je to to samé?

Asi jsi nepochopil článek a celkovou situaci, jak je u tebe obvyklé. Zkrátka. Putin přijel do Turecka a nabídl jim levný plyn s tím, že nebudou muset stavět žádný plynovod, protože ho postaví Gazprom. V tu dobu samozřejmě žádná smlouva o TANAP podepsána nebyla. Turek souhlasil, protože by dostal levný plyn, plynovod by nemusel stavět a za tranzit dostal taky nějakou tu liru.

Ale soudruzi z USA zatelefonovali a tak se nakonec rychle po 3 letech čekání podepsala smlouva.

Opravdu nechápu, o jaké slátanině mluvíš. Zkrátka plácáš krávoviny, jako ovykle.

333874

31.05.2015 22:24

Z hlediska vyššího principu mravního zabití okupanta není zločin

RE: Z hlediska...

hestroy 77.?.?.?

Nesmysl, všichni do jednoho jsou tam dobrovolně a o ty místa je rvačka. Přeci jen, vydělávat si 100.000 měsíčně není úplně k zahození. Takže si dej studenou sprchu a oběhni dvakrát barák, aby se ti v kebulce rozsvítilo.

333845

31.05.2015 22:19

Z hlediska vyššího principu mravního zabití okupanta není zločin

RE: Ono je to složitější

hestroy 77.?.?.?

To je samozřejmě naprostý nesmysl, ale vysvětlovat to někomu, kdo má propagandou vymytý mozek na kost, je asi zbytečné.

333844

29.05.2015 17:05

Banky vládnou světu. Kdo vládne bankám? (II)

RE: jak fungují měny

hestroy 90.?.?.?

Na to jsi přišel sám, nebo ti to někdo poradil? Je to samozřejmě úplný nesmysl, protože to popírá zákon nabídky a poptáky, ale to asi není důležité… Takže když bude mít banka poptávku po cizí měně a bude mít omezenou zásobu, tak čím víc jí prodá, tak tím levněji? Prober se.

333723

28.05.2015 18:36

USA zahájily nový útok na Rusko

RE: lol

hestroy 77.?.?.?

Tohle může napsat jen 100% psychopat. Já zase doufám, že se podobné zrůdy tvého typu nebudou množit, aby nezaplevelovaly planetu.

A teď honem zpátky na Lehožumpu.

333683

19.05.2015 14:47

Druhá světová válka trochu jinak

RE: Co sa tyka

hestroy 77.?.?.?

Máte pravdu, pane Tituško, je to dobré, ale přestože se mongoloidové ze stepí stále snaží dohnat svůj vzor USA, tak mám pocit, že to stále nedosahuje ani v nejmenším uvědomění a nasazení amerických soudruhů. Stále je tam málo vlajek a konfet.

333162

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
27,34 Kč
Libra
30,28 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,58 Kč
100 japonských jenů
22,40 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 807,43 Kč
1 unce stříbra
546,39 Kč
Bitcoin
318 090,95 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 554 896