Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Andreejka

Nalezeno 93 příspěveků, 30 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

20.03.2009 22:56

Viním média z Krize

Autor sa vyjadril mozno nepresne, ale nemusi byt daleko od reality.

Andreejka 92.?.?.?

Autor sa vyjadril mozno nepresne, ale nemusi byt daleko od reality. V podstate vsetci diskutujuci sa zhodli, ze komercne media maju obrovsku moc a dokazu priebeh krizy vyrazne ovplyvnit. Po celom svete za nimi stoji par financnych skupin/rodinnych klanov. Polozili ste si otazku, preco miesto nezmyselneho nalievania bilionov do ekonomik sa nepouzili na ovplyvnenie svetovej verejnej mienky pozitivnou reklamou v mediach, ze sa vlastne kriza neexistuje? Zeby kriza a jej prehlbenie bol ciel a media jednym zo sposobov, ako ciel dosiahnut? Komu vyhovuje ludska beznadej, nizsia cena prace, podhodnotena cena majetku, podnikov, bank a podobne? Poznate novodobe zakony z nasich zemi a vytlaceni mensinovych akcionarov alebo progresivny volebny system? Nejde nahodou o prerozdelenie moci a majetku, ziskanie vacsieho vplyvu a umlcanie "mensinovych akcionarov", ktori sa stali pritazou a prijdu tak o moznost do diania zasahovat? Najefektivnejsie riesenie problemov byvaju zvacsa jednoduche. Ale clovek je natolko komplikovany, ze je pod jeho uroven hladat jednoduche riesenia. A v neposlednom rade media prinasaju to, co vlastne chceme a co im najviac vynasa. A domnievam sa, ze nasa uchylka v negativne spravy, u ktorych je najlepsie ak sa udeju susedovi, je tentokrat klincom do rakvi minimalne poloviny ludstva ...

186956

24.03.2009 14:23

Viním média z Krize

RE: Viním média z Krize

Andreejka 92.?.?.?

nechapem, preco odsudzujete Vojtu na zaklade vasho minoritneho a subjektivneho videnia sveta a nerespektujete, ze aj Vojto ma svoj pohlad a ten vas este neznamena, ze realita je to, co vidite. Pravda byva niekde uprostred. Co tak dojmy zamenit za fakty? Co tak sa pozriet nato, ze spravodajstvo patri medzi najsledovanejsie programy komercnych medii, ktore sleduje vacsina ubyvatelstva a ze prispevky o vrazdach su proste najsledovanejsie? To niekto vecsine ludi kaze zapnut si telku na uvedenom kanale? Kaze im niekto tie vrazdy preberat na druhy den v praci? Mysliete si, ze v kazdom TV studiu sedi banker? Priznat si vlastnu spoluzodpovednost na realite je nieco ovela narocnejsie ako najst vinnika v nejakej mensine. Vinni su totiz na oboch stranach - zodpovednost maju aj ti, co negativne zpravy tlacia a rovnako aj ti, co ich vyhladavaju (vacsina).

187161

24.03.2009 22:06

Viním média z Krize

RE: Viním média z Krize

Andreejka 92.?.?.?

Ve vasi rezignaci jenom potvrzujete, co rika prispevek, na ktery reagujete. A ten nepovazuji zrovna objektivni, ale na rozdil od toho vaseho obsahuje argumenty. Kto neni s vami, je proti vam. Cerno-bile videni sveta nema daleko od fanatizmu. Dale za dukaz jste si vzali fanaticke stranky, ktere by rady srovnali zidovstvi se zemi a krome krestanstvi za kazdou cenu nenabizeji zadnou jinou alternativu. Stejny pristup prosazovala cirkev po staleti s cilem vytlacit zidy na okraj spolecnosti o dosahla presny opak - Zidi byli prvni pujcujici penize (cirkev to povazovala za lichvu) a zakladatele bank. Cemu se pak dnes divite? A proc misto poukazani na spoluzodpovednost cirkvi za soucasnou nerovnovahu v systemech znova propagujete stejnou chybu prosazovani jedine cesty? Respektuji vas nazor, ale nechapu vasi jednostrannou rezignaci. Takto se nic nezmeni.

187201

24.03.2009 23:51

Viním média z Krize

RE: Viním média z Krize

Andreejka 92.?.?.?

akceptuji a tesim se na dalsi setkani. Jenom pro upresneni - Andreejka je dospely chlap - predse jenom hodne muzu ma tendenci zeny podcenovat a na zaklade pismenek v diskuzich dedukovat charakterove vlastnosti (jelikoz vas neznam osobne, neminim vas nikam zarazovat, snazim se objektivne argumentovat a ten vas link nepovazuji zrovna za stastnou volbu) [chechtot]

187207

29.03.2009 22:19

Ano, můžeme!

Realita

Andreejka 92.?.?.?

takze co udejne Rockefelerove, Rotschildove, Bushove a pod mohou, my vlastne nemuzeme. Proto rezignujeme a budeme tvrdit, ze vlastne nic nezmuzeme. Diky nasi rezignaci pak skutecne budou moci vsechno. Jak z toho ven? Co tak se podivat, co vlastne muzeme? Vzdyt psani libovolnych nazoru na tomto miste je jenom dukazem, ze existuji nekontrolovatelne media, resp. zpusoby komunikace. Zni to dobre. Ono to ovsem dava velhlasny prostor nazoru kazdeho blbce a blbci se navzajem pomlati driv, nez by neco sikovnejsi zmenili. A o to jde. Jo, a mozno jsem taky blbec ...

187483

14.04.2009 21:16

Povedou finanční těžkosti USA k novému světovému pořádku?

Nezmyselne dohady

Andreejka 92.?.?.?

Chcel by som sa opytat tych vazenych diskutujucich, ktori rozumeju nastoleniu NWO, co robia okrem pisania dojmov, ked uz podstatnemu rozumeju. Preco neprispeju k svojej zachrane a nepresadia nejaku alternativu? Preco cakaju so zalozenymi rukami? Najradsej mam clanky postavene na predpovediach, ktore nikdy nevidu. Vieme napisat milion prikladov, ked udajne niekto niekedy nieco presne predpovedal, ale nevieme presne opisat ani jednu predpoved predtym ako sa naozaj stane. Nastastie vsetci mame v hlave chaos a staci jedno zamavanie motyla nad oceanom a vsetko bude inak. Tym nevyvraciam strategicku poziciu USA v celej hre. Ale pokial bude vacsina ludi cumiet do TV na nezmyselne zvasty, ti premyslavejsi budu o to viac na pochybach, co sa vlastne deje. Riesenie vidim predovsetkym v zmene myslenia primitivnych TV divakov. Po tom volam ... (kazdy sa zaradi podla vlastneho myslenia)

188403

15.04.2009 17:16

Povedou finanční těžkosti USA k novému světovému pořádku?

RE: Nezmyselne dohady

Andreejka 92.?.?.?

na zaklade svich nemalych zkusenosti mam vecsi strach z toho, kdyz budou chtit vladnout samozvani vserozumlikove verici kazde konspiraci jako nejaka civilizovana banda prosazujici stabilitu. Rovnez postaveni zidu beru jako holy fakt a mezi odpovednimi vidim predevsim cirkev a jeji dlouhodobe pronasledovani, ktere svoji formou udelalo mezi zidy predevsim bankeri ... je zajimave sledovat, jek tichunce existuji cirkevni ekonomicke skupiny a nikomu neprekazeji (napr.Legatus)

188453

01.05.2009 12:18

Projev, na který se nezapomíná

Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není

Andreejka 92.?.?.?

Podle toho jak znam snilka Havla ja, povazuji ho za mensi zlo. Nevedel, do ceho jde a obklopil se nejakymi lidmi - nebyl ovsem nebezpecny, byl to lidomil a mezi jeho priority nepatrila osobni moc zneuzita ve svuj prospech a jako jeden z mala cs politiku po roce 1989 sa snazil slouzit narodu a ne opacne. Vrchol ceske politiky jsem videl zacatkem druhe poloviny 90-let, kdyz Klaus se Zemanem si rozdelili celu republiku a uzavreli do nebe volajici podvod v podobe opozicni smlouvy. Vysledkem je, ze obema panum jeste dnes tleska vetsina naroda. To se neda s naivnimi prestavami Havla srovnavat. Smutne ...

190048

02.05.2009 11:34

Média šíří poplašné zprávy úmyslně

RE: Pan Vladimir

Andreejka 92.?.?.?

Ano, vsetci ti ledva dostudovani zurnalisti v pocte niekolko stotisic rocne uz v ramci praxe navsetvuju Rockefelera a Rotschilda a podpisuju zmluvy na manipulaciu verejnej mienky. Ani nahodou to nie je tak, ze ludia si mozu zato sami, ze reaguju predovsetkym na katastrofy a vrazdy z Hornej Terchovej a zvysuju tak sami sledovanost medii a su pricinou tychto sprav. V jednom mate ale pravdu. Opak mocneho je bezmocny a to su ti, ktori vesaju flintu do zita a pri svojej neuveritelnej neschopnosti len lamentuju a lamentuju a spon nejakym bezvyznamnym sposobom sa snazia mutit vodu. Zakazuje niekto niekomu zalozit si vlastne medium a prinasat ludom to, co ich zaujima? Priemerneho cloveka nezaujimaju fakty, pretoze nevie s nimi narabat a nie je ani ochotny sa to naucit...

190143

02.05.2009 11:45

Média šíří poplašné zprávy úmyslně

Dakujem a dalej sa pytam ...

Andreejka 92.?.?.?

Dakujem za podnetny clanok. Pacila sa mi veta "Proč to média dělají? Inu, jednak katastrofické zprávy o bezprostředním nebezpečí zvyšují čtenost a tím i příjmy z inzerce pro jednotlivá média." A ja sa dalej pytam. Kto kaze ludom taketo media sledovat? To niekto iny im kupuje noviny a zapina telku? Nenesu nahodou bezni ludia spoluzodpovednost zato, co konzukuju a ktore temy preferuju? Kolko ludi sa zastavi na ulici, ked sa stane cudzie nestastie? Kolko ludi sa potesi, ked susedovi zhori dom? A celkom nerozumiem uz otrepanej fraze, ze ludia sa v strachu lachsie podriaduju vyssej moci. A nie je to nahodou aj tak, ze ludia v strachu podliehaju skratovym reakciam, extremizmu a skor vyvolaju socialne nepokoje a destabilizaciu pola posobenia tych mocnych? Myslite, ze toto je naozaj cielom?

190145

28.06.2009 11:01

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

k tým ďeťom a práci, pretože podľa mňa porovnávate povrchne: Pred sto rokmi sa ľudia živili predovšetkým poľnohospodárstvom a prípadne remeslom. Deti boli najvačší majetok a čím viac ich bolo, tým bolo hospodárstvo vačšie a rodina bohatšia. K tomu neexistovala TV a antikoncepcia. Na druhej strane boli všetci skromnejší a viacej si navzájom pomáhali, čím prežili aj kritické časy. O zdravotnom systéme v tej dobe nemožno hovoriť a tak nejaká 20% umrtnost v rodine v produktivnom veku bola vcelku normalna. Dnes je to ovsem o komplikovanom informacne prepojenom zapadnom svete plneho hier na vsetkych urovniach, vseobecne lepsej informovanosti (a dezinformovanosti) a ludia citia predovsetkym vacsiu zodpovednost a kazde dieta vedia uz pred narodenim ocislovat vyskou investicie pohybujucej sa v milionoch korun. Rovnako riesia otazku, ci sa obetovat najprv pre dieta alebo karieru a logicky im vychadza, ze pre zabezpecenie buduceho dietata musi prist najskor kariera, z ktorej sa mnohi uz zial nevymania. A co sa tyka vysokeho pracovneho nasadenia? Vo vychodnej Europe kazdy o tom hovori, ale este som to nevidel. Zneuziva sa pracovna doba na sukromne ucely, zneuziva sa sluzobne auto, sluzobny notebook, telefon a v pracovnej dobe sa riesia kucharske recepty, TV inscenacie a podobne. Na druhej strane keby sa niekto aj chcel pretrhnut, firma je v CR predovsetkym kvoli lacnej pracovnej sile a musel by sa najskor naucit pracovat efektivne a zalozit konecne fungujuce odbory a s majitelmi takmer rovnocenne vyjednavat. Len kusok vedla v Nemecku je celkom normalne, ze pracuje len jeden z manzelov a staci to na niekolkonasobne vyssi zivotny stndard celej rodiny. A ten jeden zivitel si este povie, ze nechce byt manazerom, lebo by nemal cas na rodinu. A ten co chce kazdu chvilu nove porsche, sa proste manazarom stane. Napriklad manazerom pre vychodnu Europu ...

194129

28.06.2009 11:09

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Mala poznamka. Ta humanitarna pomoc zapadu a Ciny smerom k Afrike nie je z lasky. Je zato minimalne poda a nerastne suroviny. A vyska tej humanitarnej pomoci, aby mali africania hlavne co jest, neprevysuju vysku vynalozenych prostriedkov zapadneho sveta na zradlo pre domace zvierata. A zasobovani Afriky vojenskym materialom a v globale podporovanie vsetkych stran konfliktu uz ani nema zmysel komentovat ...

194132

28.06.2009 11:13

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

nejak ste zabudli na to, ze sme ich sem prilakali hlavne preto, ze nemal kto pracovat v nasich doloch a fabrikach a Europa ma najstedrejsi socialny system. Tym nehovorim, ze tu maju zostat vecne ...

194134

28.06.2009 13:30

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

napisem strucne:
1. Zakial co priemerny nemec svoju 8 hodinovu sichtu maka, vychodoeuropan ma plne usta reci a stiha popri praci vybavovat sukromne zaletitosti
2. Zakial co priemerny nemec robi nadcasy len vynimocne, pretoze castejsie by sa povazoval za neschopneho odviest svoju pracu na cas, vychodoeuropan zostava v praci do vecera a mysli si, ze tym niekoho ohuri a alebo dobehne strateny cas surfovanim po nete a riesenim sukromnych zalezitosti v praci
3. Presun vyroby sa k nam stale vyplati, kedze pri niekolkonasobne lacnejsej pracovnej sile je nizsia efektivita coraz vacsou chybyckou krasy ...
4. Jedna sa o moj nazor, kedze zijem na oboch frontoch a nechcem tym zovseobecnovat,pausalizovat a hadzat ludi do jedneho vreca.

194141

29.06.2009 00:22

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Pouziji vas jazyk, aby jste mi lepe rozumel a dovoluji si pujcit i vas styl, jelikoz nevidim smysl v predkladani argumentu v podobe nejakych zkusenosti vzhledem na vasi omezenost:
1. Kecate
2. Kecate
3. Kecate
4. Kecate

Hezky den preji.

194177

29.06.2009 21:44

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Děkuji, že jste představil své pravé já dalšímu účastníku debaty - plivete všude, kam dovidíte. Naštestí nedovidíte daleko. A na závěr mé debaty s Vašim egem jeden malý důkaz omezenosti. Pořád nerozumíte tomu, že dva zaměřením stejné výrobní procesy neprobíhají stejně dlouho a z velké části rozhoduje efektivita práce. Tu vaši výrobní linku musí nejdřív někto nastavit, dále vykonávat pernamentní údržbu strojů a pernamentne přestavovat dle potřeb aktuální výroby. Tu výrobu musí někto sehnat u zákazníka, naplánovat a zabezpečit v požadované kvalitě. Kolem jedné výrobní linky ve fabrice se točí dělníci, konstruktéři, technologové, mistři, obchodníci, kvalitáři...Dřív než se vůbec jakékoliv parametry nastaví, projeví se práce různych oddělení (vývoj, obchod, kvalita, logistika, technologie ...). Celkový výsledek v podobě nějakého produktu tak nakonec závisí od kvality lidí v celé fabrice, kterí v podstatě nastavují technologii a i kdyby se povedlo dosáhnout nějaký takt výrobní linky, ještě to neznamená, že výrobek je vyroben načas a v požadované kvalitě. Samozřejme cílem je výrobní proces optimalizovat a stabilizovat, no ve východní Evropě se to často nepovede ani před koncem sériové výroby. Dále néjenom z pohledu technologie existují přestoje a úzké místa výrobního procesu. Pane, vy již prosím nikoho neobtěžujte. Patříte do klidného důchodu a novým kouskům Vás již nikdo nenaučí. A když si chcete ulevit, zkuste zhodnotit moji češtinu - tomu rozumíte líp. Ja jsem si ji v rámci svého rozhledu znova rád zkusil. Všechno dobré přeji.

194397

30.06.2009 15:18

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Mate castecne pravdu a to za predpokladu, ze vite o stejnem chovani cechu vuci bulharum a rumunum. A to jsem radeji zustal v EU. Takovi lide jsou proste vsude. Zavisi od Vas, kterymi se obklopite. Ja ten problem jiz nemam ikdyz jsem ho zazil na vlastni kozi.

194510

30.06.2009 20:27

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Vite, ze jsem se jiz s Vami rozloucil a vy mate problem pochopit i takovou elementarni vec jako je rozloucka?

194541

30.06.2009 23:42

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

pane, dekuji za Vas postreh, ale rad bych jsem doplnil, ze mentalita naroda Vam vyjde dle vseobecne uznavane teorie statistiky na zaklade vhodne zvolene reprezentativni vzorky sestavajici z nekolika set respondentu. Zdaleka se nebavime o milionech. Jako maly dukaz na zamyslenou pridavam nedavnou historii zpred 20 let, kdy se ve vychodnim komunistickem bloku pracovalo vseobecne neefektivne, kamuflovali se vysledky ruznych petiletetek, prace se simulovala a zbozi kradlo. Jelikoz je ve vychodni spolecnosti videt, ze porad vladne jedna stara generace, nechapu, proc by jsem si mel namyslet, ze zrovna pracovni moralka se zmenila. V porovnani s Nemeckem odpoved najdete dokonce i ve zvysene ostrahe v obchodnich domech nebo i mensich kramech. Jak s nekym vydrbat a obejit pravidla, to je tam lidovy sport. Pravda v USA se to deje ve velkem - vid soudruha Buffeta a jeho cerstvych 150 let vezeni nebo vseobecne obchazeni bank pravidel dozoru, ktery jednoduse napsano vykonavaji vybrane banky sami nad sebou.

194562

01.07.2009 00:00

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Andreejka 92.?.?.?

Rad bych Vas upozornil, ze bezne ve svete jsou centralni banky statni a ani u te v USA nedokazete, ze se jedna o FED privatni. Jedna se totiz spoluzakladajici soukrome banky podlehajici statni rade guverneru. Pravda je nekde uprostred, ale vase veta mirici do soukromeho sektoru "Komu patří centrální banka v USA" je podle mne populisticka, konspiracni a v posledni dobe oblibena spis u papousku, kteri maji problem selektovat relevantni informace a uveri temer vsemu. Ano penize vznikaji prijetim zavazku dluznika splatit svuj dluh veriteli. A co je na tom sokujici a prevratne?

194567

01.07.2009 00:02

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Omlouvam se, ze jsem misto Madoffa napsal Buffeta.

194568

01.07.2009 13:33

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Andreejka 92.?.?.?

Jo kto neni s Vama, je proti Vam. To jiz znam. Ted se ovsem vratme k teme a skuste misto velkohubych neoverenych kecu dokazat, ze FED je privatni. Ono se to jeste nikomu nepovedlo. Tak hodne stesti tluchubo. Jinak jsem odpurcem soucasneho financniho systemu, vidim i tam, kam saha vase dalsi oblibene slovo konspiratoru - za oponu, ale rozhodne nebudu narikat na kazdem kroku driv, nez budu mit vymyslenou lepsi alternativu. Jo, po vas potopa pane.

194629

01.07.2009 13:39

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Andreejka 92.?.?.?

A co je na tom prevratniho? Pribeh kolem Kennedyho nejak neguje to, co jsem napsal? Podle mne je prevratniho jenom to, ze uvedene souvislosti vacsina nevedela a ted se nektere z nich probouzeji na zaklade propagandy a jsou hrozne nastvani, ze o velke politici nevedeli driv. A pritom by meli byt nastvani predevsim na sebe. Co doposud delali?

194630

01.07.2009 19:29

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Andreejka 92.?.?.?

1. Vy se v zivote ridite dojmy - prave jste na zaklade niceho uveril, ze Andreejka je zenska - klidne hledejte v kalendari [smích]
Ani v mich prispevcich se nikde neobjevuje ONA, pokud vidite problem se ctenim, zacnite nejdrive od sebe ...

2. Sranda je dulezita, ale Vam chybeji jakekoliv argumenty a muzeme se tak nadale jenom urazet, Diky za pobaveni [smích]

3. Kdyz se jiz ztrapnujete, pokracujte dal a zkuste nam dokazat, ze FED je soukroma organizace. Jak jsem jiz psal, budete prvni na svete. Tim nerikam, ze je statni ...

194658

01.07.2009 20:53

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Pokud vam dodnes vladne stejna generace, jako za Marie Terezie, tak je Vase pripominka na miste. Jinak sa nejhorsi diagnoza ve vesmiru jmenuje Kubrt. Bez urazky.

194676

01.07.2009 20:58

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

A proc by melo mit smysl s Vami diskutovat, kdyz neumite pochopit jednu trivialni vec jako je rozlouceni? Hned jsem vedel, ze si na cestinu potrpite. A rovnez jiz driv jsem spravne vyhodnotil, ze se od Vas clovek nic nedovi, zato se ohromne pobavi. Dekuji [smích]

194677

01.07.2009 22:05

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Andreejka 92.?.?.?

samozrejme jsem vedel, ze zadny dukaz nenajdete. Mate jenom plnou pusu dojmu. A kdyz nemate co rict, tak jse uboze schovate za slova jinych. FED je polostatni a polosoukroma. Dukaz z me strany je, ze podleha statni rade guverneru jmenovane prezidentem USA. Ktera soukroma spolecnost ve svete primo podleha nadrazenemu statnimu organu, kteremu vickrat do roka predklada spravu o aktualnim stavu? Uz se nemusite ztrapnovat. Mate to uspesne za sebou.

194687

01.07.2009 23:27

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Andreejka 92.?.?.?

Tak s Vami bych docela souhlasil, dokonce si dovolim podekovat za pochopeni [smích]

194705

02.07.2009 23:37

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Keci o Marii Terezii prines vas kolega Kumbrtalec. Chapu, ze by se vam to hodilo do zbytecne analyzy pro ukojeni rozmazleneho ega, ale prozatim postaci naucit se cist. Jinak v tom vasem prispevku se krome te Marie Terezie nic nenachazi, takze neni naco reagovat. A to je skoda [smích]

194772

02.07.2009 23:51

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Takze soudruzi Klaus, Topolanek, Paroubek a par odslouzilych komunistu se po 89 vratili vlastne z emigrace nenasakli komunizmem a jeho mentalitou a to v hezkem veku kolem 40 let. A ti, kteri ridili ekonomiku a banky v byvalem CSSR, se dobrovolne vzdali kapitalu a kontaktu a odesli do emigrace. No a od te doby v CR vladnou Martany z Kubrtova a nejakym zazrakem maji vsichni vygumovane hlavy.

194774

03.07.2009 00:40

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Andreejka 92.?.?.?

Uz jsem se tesil, ze budete prvni clovek na svete, ktery dokaze, ze FED je soukroma spolecnost. Vite co? Budu tak galantni, ze vyhlasim i ja: FED je soukroma spolecnost. A co ted? Co bude dal? Kazda soukroma spolecnost predce podleha verejnym zajmum. Maly priklad? Tak jo. Kdyz si koupim pozemek v obci kvuli vybudovani odpadove jamy a nasledne obec na natlak vetsiny obyvatelu rozhodne, ze v obci odpadova jama stat nebude, muzu se jako soukroma firma postavit i na hlavu. A tak se ptam. Co jste doposud delali? Co delate ted proto, aby soukroma spolecnost FED nerozhodovala a kazdym prdu na teto planete? Proc ji dovolujete vykonavat bankovy dohled na samu sebe? No jo, ono nekde ve svete sedi miliony akcionaru tychto bank a vsichni se denne radi s Rockeffelerem, Rotschildem, Morganem a Wartburgem. Na kazdehoho maji 15 setin. Takze ja misto kecu navrhuji zvednout si prdel a konecne neco udelat. Co tak nejprve zmenit volebny system, anonymitu verejnych financi a miru odpovednosti za jejich spravu? A co udelate s tim, ze prave v CR zijou nejvetsi nevzdelanci v Evrope z pohledu vynalozenych prostredku na stejne bankovni sluzby? No jo, zacit od sebe, to bude obrovsky problem, ze?

194780

03.07.2009 01:08

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

proc cekate odemne definici centralni banky nebo penez? Nezlobte se, ale se mnou se tezko manipuluje. Prvni tema byla predse o FED jako soukrome spolecnosti a chybejicim dukazu - pred chvili sjem reagoval na ty linky. Co se tyce auditu ve FEDU, dejte si v googlu vyhledat "audit FED" a objevi se vam propaganda kolem Rona Paula. Jeste vas ten audit v jeho podani zajima? Druha tema byla produktivita prace ve vychodni vs zapadni Evrope. Kubrt neuspel s dojmy o stejne vyrobni lince a zazraku zmeny spatnych pracovnich navyku vychodni Evropy za pouhych 20 let. Vzdyt jsou to ciselne podlezene fakty. Napr. http://www.mpsv.cz/files/clanky/2238/makro-scenar.pdf uvadi: Rychlost, jakou bude postupne smazáván rozdíl v úrovních produktivit práce mezi eurozónou
a Ceskou republikou, byla stanovena na 3 %. Pri tomto tempu bude polovina z výchozího
rozdílu 35 procentních bodu (produktivita práce v CR bude v roce 2006 na úrovni cca. 65 %
eurozóny) dohnána za 22 let, v roce 2028. V roce 2065 bude dosaženo 94 % prumerné úrovne
produktivity zemí EU-12 a na konci horizontu projekce (rok 2100) 98 % úrovne EU-12. Plnou
realizaci reálné konvergence by podle názoru Výkonného týmu bylo možné ocekávat jen pri
splnení pomerne optimistických predpokladu; navíc i soucasná struktura zemí eurozóny je
charakteristická znacne heterogenními úrovnemi produktivity práce...

194783

03.07.2009 01:13

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

A kde jsou konkretni informace od vas?

194785

03.07.2009 01:33

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Rene, umite si spojit dve veci? Na jedne strane vite o zapadnich klanech zhromazdujicich majetek dobrych 200 let a na strane druhe spochybnujete kapital a kontakty vyvolenych z roku 89 ve vychodnim bloku? Vy jsi urcite nemyslite, ze tu zmenu prinesli lide na namestich. Naposled jsme videli u temer vydarenych miliardovych uplatcich na Gripeny, kde konci zahranicni kapital a kam smeruji verejne finance. Ten pripad dozniva ve Svedsku a v Rakousku a pritom se tyka predevsim CR. Koho to v CR trapi? Jinak ten podil kapitalu zahranici vs domaci je zhruba 50:50, ale jeste je tady obrovsky balik verejnych financi a majetek mnohych politicky vyvolenych vychodoevropanu na zahranicnych uctech ... nemluve o tom, ze soukromi kapital reprezentuji predevsim akciove spolecnosti, za ktere rozhoduji nejake organy, ktere to delaji dobrovolne a za hezke penizky a zdaleka tato hra neni jenom o tych rodinnych klanech. Odpovednost jde az k nam, co si napr. radi bez premysleni pujcujeme. Je nas vacsina.

194787

03.07.2009 19:13

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

clovece, jiz jsem vam nekolikrat dokazal, ze mate problem se ctenim a pochopenim trivialnich veci. No ted excelujete. Kdy jsem ja psal ciste o odelnicich? Vzdyt jsem hned v prvni reakci psal "Zneuziva sa pracovna doba na sukromne ucely, zneuziva sa sluzobne auto, sluzobny notebook, telefon a v pracovnej dobe sa riesia kucharske recepty, TV inscenacie a podobne". Porad mate pocit, ze jsem psal o delnicich? Vim, ze ty cisla vas usvedcuji i z poslednich mylnych dojmu. Jinak jsem rad, ze jste se ode mne alespon naucili, ze takt vyrobni linky zavisi i od takove logistiky. Svita vam sance alespon na prumerny duchod.

194857

03.07.2009 19:23

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Rene, muj internetovy profil si tezko nekam zaradite. Takove jako jste vy, zvladam levom zadnou a soucasne vas mam rad a dokonce se muze clovek od vas neco priucit. Jenom mi prosim vysvetlete 2 veci:
1. Kdyz vas to nebavi, kto vas nutil reagovat na me prispevky?
2. Kdyz ocekavate ode mne dalsi fakta a nestaci vam kucharka z nejakeho ministerstva, zkuste me presvedcit, ze se mi oplati kvuli vam riskovat a napiste konecne nejake fakta k teme. Jinak vase zkusenosti respektuji, jenom me nejak nemotivuji.

194859

03.07.2009 19:33

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Andreejka 92.?.?.?

V poradku Jarmilo. Ovsem mame jeste jeden problem. Po svete chodi hodne milionu lidi, kteri si za svoji neschopnost muzou v prevazni vetcine sami a zvaluji ji na rodiny Rockeffelera, Rotschilda, Morgana, Wartburga a podobnych. Dokonce jsou tak lehece manipulovatelni, ze se obavam extremniho reseni vseobecne nepriznive situace z jejich strany. K tomu nemaji v rukach zadnou jinou alternativu, jenom nezodpovedne blabotaji pres klavesnici pod rouskem nejake anonymity. Co s tim budeme delat Jarmilo?

194860

03.07.2009 23:57

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Pokud v nekonecne debate venujete 95% casu obvinovanim nekoho, koho stejne nepoznate a vase argumentace zlyha na mem prvnim prispevku (nepsal jsem predevsim o delnicich - psal jsem o zneuzivani sluzebniho mobilu, notebooku, auta a venovani se soukromim zalezitostem v pracovni dobe), nedivim se, ze musite pracovat i pres vikend. Hodne stesti preji.

194877

04.07.2009 00:21

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Andreejka 92.?.?.?

Mirdo, valky vzdy byly a budou, hladomory take, otravena voda a mor take, potraviny nekdy nebyli vubec a to nas tu nebyla ani miliarda - a tak nechapu, proc jste tak rozladen z pripadneho opakovani historie. To ze je Andreejka pani, je jenom vas dojem a rovnez je vas dojem vami uvedena strategie. Ja verim faktum a vy tapejte dal v dojmech. Kdyz vyhlasim, ze dalsi strategie je urcena na zbaveni se neschopnych jedincu podobne jako to funguje priroda a vy se mate skutecne ceho obavat, me nicim nepodlozene vyjadreni bude mit stejnou hodnotu jako to vase a zvitezi vetsi hulvat nebo sikovnejsi manipulator. O to vam jde?

194878

04.07.2009 00:28

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Kdyz najdete jmeno Andreejka v kalendari, nebo v prispevcich podepsane Andreejka se objevi zensky rod, pak budete mit pravdu. Do te doby neumite cist a jeste se tym chlubite. Takovej Mirda mi evokuje nejvetsi nadavku jakou si umim predstavit. Divnej tata, co vymysli mirdum prezyvky ...

194879

04.07.2009 09:30

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Ma to ovsem jeden hacek pro toho, kto dovidi za hranice Evropy a USA. Uznavam, ze takovych moc neni. Ve svete momentalne hladuje cca miliarda lidi. O jejich zivote tak rozhoduje i mirny pohyb cen potravin na komoditnych trzich. A on bohuzel mirny neni. O kolik zdrazeli tito komodity od pocatku jakymkoliv spusobem vyvolane krize? Cisla si muze lehce dohledat kazdy sam ...

194890

04.07.2009 11:39

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

pokud skutecne mate firmu, dobre vite, ze veskere opatreni ve firme se odvijaji od nejakych cisel na zaklade aktulniho stavu a odhadu o budoucim vyvoji. Kdyz tomu nerozumite, skuste se zeptat prvniho financniho reditele a jeho vlyvu na rozhodovani o strategickych zalezitostech firmny. Pracovnik maka i ke sve spokojenosti, jinak jde i bez vaseho svoleni.

194892

04.07.2009 14:16

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Kubrte, Kubrte, vy se ani lhat nenaucite. Prvni, kto vytahnul montazni linku, jste byly zrovna vy a to 28.6. 20:29. To jiz neumite cist ani po sobe? Dokonce jste si svuj vyplod o montazni lince ohodnotili hned jako blbost. U toho jsme mohli radeji i skoncit...
Jak prosim Vas chcete kontrolovat telefoni hovory? Budete volat na ty cisla spatky (a takovych poznam, no jiz to vzdali)? A kdyz jo, co udelate u obchodniho zastupce, ktery ma XYZ kontaktu? Ale mne je jedno, jak si vy udelate poradek. Porad plati fakt, ze prumerny vychodoevropan to porad skousi...jak vydrbat ze zamestnavatelem a to nejen s telefonem. A GPS vysilac v aute? Ten neresi castou situaci, kdy ma zamestnanec narok i na soukrome jizdy a ty si vykazuje jako km sluzebni. Stejne se tohle zneuzivani resi tak, ze se jde po nejvetsich zlodejich a ne po prumeru. Klidne si najmite lidi(castecne softver) na kontrolu telefonu, aut, soukromych mailu. Naklady na uvedenou kontrolu previsi skodu vykonanou zamestnanci. Tady se predevsim jedna o pozustatky chovani z predesle komunisticke ery, kdy byla zavodni zlodejina a poflakovani se narodnim sportom. A jenom najivni jsi mohou myslet, ze se vsechno zmeni jiz po 20 letech s temer stejnymi lidmi na palube.
Muj vikend je nezaplatitelny, clovek zije i pro jine veci jako je otrocka prace v omezenem systemu. Snad proti tomu tady vacsina z nas protestuje. Alebo ne?

194896

04.07.2009 14:18

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Kubrte, snaha casto nestaci, misto naznacovani je efektivnejsi psat fakty.

194897

04.07.2009 20:56

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Kubrte, Kubrte. Produktivita prace se netyka produktivity pracovniku? Jak se vam povedlo vyhnout povinni skolni dochazce? Produktivita prace vyjadruje objem vyprodukovanych hodnot pripadajici na jednotku spotrebovane prace za urcite obdobi. Muzete mit stroju kolik chcete, ale za vsemi pracovnimi procesmi najdete cloveka, ktery se na rozdil od stroje, neda odepsat z dani. Rikame tomu produktivita zive prace [smích]

194913

04.07.2009 22:14

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Kubrte, doufam, ze mi nebudete zavidet, kdyz jsem vam priznam, ze casto si mohu dovolit nepracovat cele mesice. Dele to bez prace nevydrzim. Ale zpatky k vyrobni lince. Rekli jsme si, ze takt vyrobni linky zavisi od produktivity dalsich oddeleni. Ta produktivita je z velke casti ovlyvnena efektivitou vyuzivani pracovniho casu vsech pracovniku. A v te ma vychodoevropan slabiny, o kterych jsem psal. Rovnez jsem psal, ze tychle slabiny nemeni nic na faktu, ze se porad jedna o levnejsi pracovni silu. I kdyz dohlizet na nektere opice neco stoji. Vy jste jenom neznesli fakt, ze nekdo od vas na zapad je od vas chytrejsi, protoze pracoval o hodne let dele pod prisnym dohledem. Tento fakt nepusti i kdyz vsichni se rodime stejni. A ten vas delnik - at je to bulhar v CR nebo ind v Britanii, nerozhoduje o rychlosti vyrobni linky a ani by me nenapadlo stracet cas porovnavanim, ktery z nich je rychlejsi, na to si vemte stopky a vydejte se na konkretni vyrobni linku. Zadne procento o proflaknute pracovni dobe jsem neuved, ale jiz vam bylo nekolikrat dokazano, ze neumite cist a to ani po sobe, takze neni co resit. A nepoustejte se do dalsi predem prohrane debaty o prasatech na silnicich. Cim dal na vychod, tym jsou vetsi. Rovnez jsou tym horsi cesty, vic nehod, vic usmrcenych na cestach, horsi technicky stav vozidel, starsi vozovy park a predevsim vic arogance a predhaneni se, kto ma lepsi auto i kdyz ma prazdnou lednicku. Skuste se podivat, co se dej na prechodu pro chodce v SRN a v CR a mozna Vam neco zapne. Ale v jednem mate pravdu. Nejvetssi magori jsou vychodoeropane jezdici se zapadni znackou ve sve rodne krajine. Takovej Slovak se svycarskou znackou se musi predse doma ukazat, ze je neco vic. Skoda, ze i takovych pokladate za cizince. Dojem klame, ze ?

194918

05.07.2009 10:30

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 85.?.?.?

Kubrte, Kubrte, na zaklade ceho si muzete dovolit usuzovat, ze v aute s cizi poznavaci znackou nesedi cech? Vy kdyz cestujete do cizi krajiny a neznate jazyk, tak mate chut se potkat s mistni policii, aby jste si pokecali? Myslite, ze kdyz mate slusnou vychovu v krvi, tak ji mistami stratite? Myslite vy jeste vubec? V jednom mate ale pravdu. Opice se musi nejdrive vycvicit. A pak je hned videt, jestli ji nekdo cvicil 60 nebo 20 let. A videt je i to, jestli byla cvicena na divokem Vychode. S tym nic nenadelate, i kdyz se tu rozkrajite [smích]

194933

05.07.2009 17:36

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 85.?.?.?

Na zaklade poctu pravdepodobnosti? A kolik tych prasat se zahranicni SPZ v ty vasi vesnici spatrite? Kdyz pojedete kousek dal, tak za nizozemskymi hranicemi si hned zapalite jointa? Uvedomujete si, ze vasim pristupem a vetou "když beztrestně mohu, proč to neudělat" potvrzujete zrovna cvicenou opici, ktera neprijde sama na to, co se slusi a co ne a vsechno ji treba predepsat a pak tvrde kontrolovat? Vite vy vubec, ze v CR leta plati zakon o moznosti zabavit auto (v pripade skody, nebo prestupku blizici se hodnote vozidla)? Nemec si to dovolit muze kvuli nizkym pokutam, kdyz jsou podobne vysoke v CR i v SRN? Pane snilku, proc tolik mluvite o vecech, ktorym vubec nerozumite a byl jste predem upozornen na dalsi prohru? I mezi ridici smerem na zapad jsou hovada, no u mojich 60 tisic km za rok je potkavam predevsim na vychode. Vy mate asi stesti dle hesla rovny rovneho si hleda...
Kazdopadne 50=50 a 90=90 vas slechti, jenom prosim nebrzdete auta za vami, protoze v skutecnosti plati 50=55 a 90=100. Ono vam to jiz vyrobcove tachometru vysvetli.
Jinak vam nedela zadne potize prirozene chovani jednotlivcu vysvetlovat formalnim chovanim firem a pouzijete u toho zrovna nestastny priklad platebni dicipliny, kdyz ted zrovna a predevsim vychodni firmy maji problem s platobni neschopnosti a obdrzenim jakehokoliv uveru od banky.
Pak blabolite neco o titulech, ktere si bez nejake analyzy skutecne muzete nekam strcit. Vsichni kolem mne a ani ja si ho neuvadim a co je clovek zac, zjistim po nekolika minutach rozhovoru. Napr. v CR je vysoka skola pomalu v kazde vesnici, takze jsem logicky opatrny. Samozrejme nektere z nich mi temer garantuji zajimaveho uchazece.
A co se tyce Telekomu, v podstate se mnou souhlasite. Cim vic na vychod, tym vecsi amateri.

194960

05.07.2009 21:45

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 85.?.?.?

Kubrte, Kubrte. Dovolte mi podekovat vam za pobaveni, z me strany je to vsechno. Koncim v nejlepsim, daruji vam posledni slovo a tesim se na dalsi temu. Hezky vecer.

194975

06.07.2009 01:50

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 85.?.?.?

Souhlas se zodpovednosti nadrizeneho - on odpovida za produktivitu zive prace. Pokud je nizka, spatne vede podrizene. Ovsem jiz nesouhlasim s tim, ze na onu produktivitu nemaji vlyv rozdilne pracovne navyky podrizenych zamestnancu v SRN a CR. Kdyz jsem se dival na soukrome statistiky z roku 2004 z pohledu vyuziti pracovniho casu zamestnace, vidim rozdil cca 20 procent v neprospech Cecha. Reknu kompromisne, ze 10% jde na managera a 10% na zamestnance. Jenom pro pripomenuti, tato dlouha podtema se zacala zneuzivanim pracovni doby na soukrome ucely, nebo co si v praci dovoli zapadoevropan vs vychodoevropan...

194984

08.07.2009 21:57

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Kubrte, Kubrte, jestli se nevzpamatujete a neuzavrete tuto dlouhou debatu nejakym kompromisem a budete tu lidi porad posilat jenom nekam, tak se vratim a rozmelu vas na malinkate kousky. Nevim proc porad precenujete opice vychovane v dzungli za pouhych 20 let. Vy jste proste vyjimka. Dnes mi jedna mistni zastala u Brna na dalnici v levem pruhu 50 metru za exitem a to v prubehu nekolika malo vsterin ze 130 na 0. Pred ni prazdni cesta a vypadalo to, ze chce couvat. Nejprve jsem pochvalil vyrobce meho vozu a pak jsem si vzpomel na vas [chechtot]

195193

09.07.2009 22:04

Něco pro příznivce multikulti

RE: To je sice všechno hezký a pravda

Andreejka 92.?.?.?

Vitam vas sedumdesatsedmicko. Muzete mi prosim prozradit, jak to delate, ze se trefite do cerneho hned napoprve? Kdyz nebudete zlobit, tak zapomenu, ze jsem pred kratkym case ridil polovinu vyrobniho zavodu s 500 zamestnanci a hodne casu travil u lisu. Muzete mi prosim pomoci - pravdepodobne jsme ve vasim prispevku prehlednul alespon jeden argument. A proc mate dojem, ze jsem utocil na delniky? Vzdyt jsem nekolikrat upozornil, ze nepisu o delnicich. A mnou uvedeny rozdil 20% procent je ve vztahu k opicim vysoka nadsazka, kterou provokuji nekoho, kto neumi delat kompromisy. Hodni lidi jsou ve vsech profesich ... A na zaver nam muzete prozradit, proc reagujete na temu, ktera je pro vas nesmyslna? Proc stracite cas?

195286

06.09.2009 12:22

Boj o místo v pekle

RE: Anebo šaškárna.

Andreejka 92.?.?.?

Rad by jsem vas uklidnil, ze tato saskarna probiha po celem svete a v Evrope v ni vedou figury jmenem Sharkozyo a Berlusconio. Tohle divadlo placene naivnimi volici potrva az do doby, kdy si alespon podstatna mensina neuvedomi, ze figurky na politicke scene se meni v prubehu nekolik jednotek let a na deni rozhodujici bankovni klany se nemeni jiz stovky let. Aby se vubec neco na soucasni predevsim moralni krizy vubec neco zmenilo, chce to reformovat nejprve nase hlavy a pak predpotopny politicky system. Jenomze jak chcete dosahnout, aby politikove zmenili sami sebe? V tomto smeru sahnete na jednoho a ostatni se okamzite spolci ...

199651

09.09.2009 14:16

Boj o místo v pekle

RE: Anebo šaškárna.

Andreejka 92.?.?.?

nemam duvod s Vami nesouhlasit, zvlaste kdyz znam porad nedokoncenou a nedolecenou legislativu pomerne mladych postkomunistickych zemi. Ovsem znam i druhou stranu mince a tou je napr. mnozstvi penez, ktere se toci v zapadni Evrope v porovnani s drobnim piskovistem jmenem CR a rovnez vsude pritomny fondy socialisticke EU, ktere se dle statistiky prosetrovani trestnych cinu zneuzivaji predevsim u zdroje, tj. v okoli Beneluxu a Francie...Nebo se staci podivat na nedavno zverejnenou komunikaci mezi Topolickem a Sarkozickem, kto ma v Evrope skutecnou moc a kto je tu jenom do poctu a pro rozsireni trhu. Z tohoto pohledu nehraje saskarna v CR velkou roli a zivot lidi v CR je viv a vic ovlyvnen denim v Bruselu a Strasbourgu.

199955

10.09.2009 00:17

Deset měsíců podmíněně s odkladem na dva roky

RE: Hmm.

Andreejka 92.?.?.?

Proc sirit poplasne spravy na zaklade dojmu? At lidi sve pojistky bankam neprodavaji a bude klid. Na blbost se muze i zemrit. Stejne to plati o soucasnem nemocnem monetarnim systemu postavenem na umelem zadluzovani. Kdyz nekdo neco spotrebuje a az pak resi jak nato vydelat, tahne za kratsi konec povrazu. Muzete tomu rikat jakymkoliv honosnim nazvem, treba investice.

199998

11.09.2009 02:40

Janouškův hřebík do rakve české „demokracie“

Nejak tomu nerozumim

Andreejka 92.?.?.?

Porad se to opakuje dokola. Pred volbama dle hesla "Nikdo ti neda vic nez ja ti mohu slibit" a po volbach se hraje smerem k sponzorom s temer zadnou kontrolou verejnych financi. A porad se najdou halda naivnych volicu, kteri nevidi systemovu chybu v zastaralem politickem systemu a po XY. raz veri, ze tentokrat jsou zvoleni ti pravi. Nekteri chcete volit komunisty, aby se pretrhli cesty k soucasnemu valovu. Uzasne. Vseovlivnujici bankerske klany se nemeni po staleti a dozorci se maji menit kazdych nekolik let. A co tak konecne do politiky promitnout osobni odpovednost a do verejnych financi osobni ucty se zpetnou vazbou?

200090

11.09.2009 02:52

Ústavní krize se prohlubuje

Dekuji

Andreejka 92.?.?.?

Hezky komentar. Dekuji. At se jedna o jakoukoliv saskarnu, jsem cim dal vic presvedcen, ze se jedna o nemocny politicky system, v kterem se vetsina z nas bude chovat stejne. Verejnost nevi jednohlasne definovat, co ma politik dosahnout, zpetna vazba se straci v kolotoci osobnich problemu volicu a v mori dezinformaci a o osobni odpovednosti volenych se neda vubec mluvit. Mozna je nejvyssi cas pozadovat zmenu politickeho systemu a necekat, ze politici zmeni sami sebe.

200091

17.09.2009 21:02

Vražedné nano částice v netestované vakcíně proti viru H1N1

Dojmy vs fakty

Andreejka 92.?.?.?

ludia by mali mat predovsetkym spocitane svoje dojmy a reagovat fakticky. Tolko moj sen. Ale ak pisem o nanocsaticiach, skoda, ze v celom clanku sa v suvislosti s vakcinou nepise nanocastice COHO. Od toho zavisi, ci konkretne nanocastice dokaze telo vylucit alebo nie. A je na case urobit vo farmacii poriadok, pretoze sa nam nove vyrusy objavuju az prilis casto a je vseobecny problem vakcinu klinicky otestovat v tak kratkom case. A potom sa deju fatalne prusery, ako nam predvadza napriklad firma Baxter a jej vtaciky vo vakcine proti normalnej chripke. Otazne zostava, preco ziadna vlada (predovsetkym ta ceska a rakuska) nezacala trestne stihanie ...

200609

18.09.2009 11:45

Vražedné nano částice v netestované vakcíně proti viru H1N1

RE: je to moudrý lékař, klobouk dolů

Andreejka 92.?.?.?

davova psychoza? A co tak konecne vyhodnocovat osobni podil kazdeho z nas, kteri se na ni podilime. Proc ji sirime? Kto nas nuti ty media brat vazne a dal papouskovat? V kazdem druhem clanku na Zvedavci si ubohy clovicek omlouva svoji nezodpovednost a neschopnost tajuplnymi kolosy, o kterych stejne nic nevi. Tady vetsina povazuje nanocastice vseobecne za podvod, svoji lenivou nevedomnosti siri davovou psychozu a vubec se neunouva rozlisovat o jake nanocastice se ve vakcine vubec jedna. S mnohymi si organizmus dovede poradit ... Na jedne strane mi jasne, ze diky biznisu je ohrozovano zdravi lidi, kteri tahnou za kratsi konez lana, ale na strane druhe vidim jak se mame mnohi jako prasata v zite, delka naseho prumerneho zivota za poslednych 100 let utesene roste a sedime na prdelich a porad si stezujeme. Ptam se kazdeho z vas cetne sebe, jaka je nase odpovednost ve vsech na lidstvu dokazatelnych podvodech!

200661

03.11.2009 23:41

Prezident podepsal

Proc si hrajeme nato, co nejsme ...

Andreejka 92.?.?.?

Par provokativnych otazok: 1. Preco sa aspon nejaka evidentna skupina Europanov nevzburila (ekonomicka, politicka, obcianska...), ked sa na prelome rokov 2007/2008 v EU parlamente rozhodlo, ze dalsie pokracovanie vzniku Euroustavy pojde cestou mimo referend? 2. Preco Vaclav Klaus nevstupoval do hry s Benesovymi dekretami skor a to v dobe, ked zmluvu pripomienkovala vacsina krajin vratane CR a preco si dopredu nenasiel ziadneho spojenca a to ani vo vlastnej vlade (nema ich takmer v nicom a nikde) a vybral sa cestou provokacie najblizsich susedov (na presadenie akejkolvek myslienky v spolocnosti predsa oslovujete spojencov)? 3. Ako moze Europa bez federalnej vlady konkurovat Cine alebo Indii, ked ani nie je jasne, s kym maju buduce velmoci jednat? 4. V com je vyhodna suverenita CR, ked 20 rokov od padu komunizmu je vysledkom uradnicka vlada, demoralizovana materialna spolocnost, absencia klucovych reforiem, neliecitelna zavislost na zapadnom kapitale a nezvladnutelny statny dlh? 5. Ako moze Europa nieco dosiahnut s takymi saskami z prvej a druhej ligy, ako su mocichtivi a samolubi Berlusconi, Sarkozy alebo Klaus (Slovensko hra az tretiu ligu)?

204036

04.11.2009 01:27

Prezident podepsal

RE: Proc si hrajeme nato, co nejsme ...

Andreejka 92.?.?.?

Ad1 - pokud by vubec nekdo v Evrope dulezity veril, ze lid se dobrovolne nevzda sveho primeho hlasu v tak dulezite oblasti jakou je ustava a vubec system rozhodovani EU, byla by tato udalost vdecnym politickym i populistickym kapitalem. No nestalo se (az na toho kontroverzniho irskeho podnikatele se stranou Liberty). Ad2 - snad jenom male dite si zacne na piskovisti valku bez toho, aby si nejdrive ziskalo spojence. A kdyz to neumi ani doma a misto toho provokuje nejblizsi sousedy, zaslouzi si cervenou kartu - na zato, kolik streli golu, ale zato, jak hraje. Ad3 - souhlas. Ad4 - na druhe strane EU vytvari pro vysokopostavene grazly z CR mantinely, ktere by v samotne CR nikdy nevznikly. A soucasne bruselska byrokrace nenadela v CR tolik skody, kolik se povedlo mistnim expirimentatorum napriklad v oblasti kuponove privatizace, podvodnich opozicnich smluv, miliardovych odskodnych typu CME nebo ukazkovych pripadu na poveseni typu Gross. Ad5 - souhlas az na nepruhledneho Sarkozyho, ktereho mocenske choutky a moznosti jsou citelne napriklad z nedavno unikleho rozhovoru s Topolankem, nepouzite luxusni sprchy za 80 tisic Euro pripravene na jeho rozmery u samitu EU ve Francii, preslap u ochrany domaciho automobiloveho trhu, nemocne pozadavky na poradatele samitu NATO vcetne nasmerovani kamer, nebo protlaceni nedostudovaneho syna do rizeni parizske hlavni tepny La Defence. Takoveho nafoukaneho slona v porcelanu je docela tezke prehlednout, nebo ne?

204053

04.11.2009 21:33

Prezident podepsal

RE: Mě Klaus nezklamal

Andreejka 92.?.?.?

Co ty prosim Te vis o pocitech VK? Dojmy nebo fakty?

204174

01.01.2010 15:56

Vážený pane prezidente, přeji Vám vše dobré v roce 2010!

RE: Připojuji se ke gratulaci

Andreejka 92.?.?.?

Nemecko v CR vladne ekonomickymi nastroji. Konec hospodarske krize v CR je zavisly predevsim od vyvoje v Nemecku. Je vam to malo?

208503

01.01.2010 16:59

Vážený pane prezidente, přeji Vám vše dobré v roce 2010!

Vazeny pane prezidente

Andreejka 92.?.?.?

Ano, neda se zapomenout na pana prezidenta a jeho experimentalni rabovacku jmenem privatizace, velebeni nejvetsich kriminalniku sveta nebo do nebe bijici podvod jmenem opozicni smlouva. Exot na smetisti dejin? Kazdopadne jeho pozitivum spociva v odvaze prosazovat mensinovy nazor. Agent provokater?

208507

01.01.2010 17:51

Jaký byl rok 2009? Co nás čeká?

extremisti alias republikani jsou jiz nejaky cas za horizontem = dobre jitro

Andreejka 92.?.?.?

Die Republikaner Schönhubers in der Bundesrepublik Deutschland (Republikáni)

Republikánskou stranu založili v listopadu 1983 bavorští poslanci CSU Franz Handlos a Ekkehard Voigt společně s bavorským televizním konferenciérem Franzem Schönhuberem. Strana vznikla odštěpením pravicového křídla CSU poslanci, kteří nebyli spokojeni s tehdejší politikou CSU (Jesse 1993: 44). Hlavním cílem nově vzniklé strany bylo stát se jakousi „národní CSU“, pravicově-konzervativní alternativou, která by upoutala voliče nejen v Bavorsku, ale i na celofederální úrovni. Republikánský program byl zaměřen především na konkrétní problémy v Bavorsku a na otázku zemědělství. Roku 1985 se Franz Schönhuber (bývalý příslušník SS) stal republikánským předsedou. Pod jeho vedením se strana přeměnila z původně nacionálně-konzervativní na moderní pravicově extremistickou stranu založenou na principech nacionalismu, xenofobie, šovinismu, práva a pořádku. [1]

První volební úspěch zaznamenala republikánská strana ve volbách do bavorského Landtagu. Republikáni obdrželi přibližně 3 % hlasů. Ve volbách do Evropského parlamentu, které se konaly v roce 1989, získali 7,1 % hlasů a ve volbách v Berlíně dokonce 7,5 % hlasů. Největší volební úspěch měli republikáni v roce 1992, kdy získali v Bádensku-Württembersku 10,9 % (Jesse 1993: 44). Na konci 90. let stoupl počet členů z 8 500 (leden 1989) na 25 000 (prosinec 1989). V té době řada novinářů předvídali vstup páté strany do německého politického systému. Ve skutečnosti se tomu tak nestalo a jak rychle získala strana popularitu, tak rychle ji ztratila. O dva roky později se republikánům nepodařilo překonat hranici 5 procent hlasů. Částečně se tak stalo vzhledem ke sjednocení Německa, do jisté míry byl příčinou vnitrostranický rozkol. Předsedy strany, Franz Schönhuber, byl nahrazen Rolfem Schliererem. Schlierer převzal stranu v době, kdy začala ubývat její popularita, klesl počet členů a strana se potýkala s vnitřními spory. V důsledku toho se republikáni stali marginální stranou německého politického systému a jejich pozici napravo od CSU převzala Německá národní unie (Deutsche Volksunion). [2]

208509

01.01.2010 18:21

Jaký byl rok 2009? Co nás čeká?

RE: souhlasim temer ve vsem

Andreejka 92.?.?.?

arabska veda tvori zaklad te evropske. Kde berete tou jistotu, ze vyspelejsi Evropa je tu naporad?

208511

01.01.2010 19:09

Jaký byl rok 2009? Co nás čeká?

Proc porad lhat sobe samemu?

Andreejka 92.?.?.?

Pane Stworo, na co si tu hrajeme? Pred 150 lety jsme pracovali 15 hodin denne a nemeli pravo promluvit k aristokraci. Pak v prubehu prumyselne revoluce prisel nejaky pan Bismarck a vymyslel figl, jak podannym zaslepit oci. Dal jim maly podil na blahopytu a socialni stat se siril do celeho sveta. Jakym pravem se domnivame, ze nam dnes patri vic? Jak vypada ona alternativa, kdyz budeme mit moznost alespon ve snu muze za oponou zvrhnout? Existuje vubec nejake dlohodobe reseni? Diky internetu mame vsichni plnou hubu reci a diky jeho anonimite se zbavujeme jakekoliv odpovednosti. Ale kto je prosim v konecnem dusledku odpovedny za zivot na uver? Ten, kto pujcky poskytuje, nebo ten, kto je dobrovolne podepisuje? Kam zaradite vsechny lidi s nesmyselnymi hypotekami, pujckami na darky, zavislosti na zbytecne spotrebe, pohodlne preferujici zvasty pred fakty a hlavne sedici na prdely cekajic na spaseni v TV? Proc by melo zvednuti jednou za styri roky stacit na to, aby nekdo cizi vyresil vsechny nase problemy? Proc porad lhat sobe samemu?

208514

01.01.2010 20:22

Vážený pane prezidente, přeji Vám vše dobré v roce 2010!

RE: Připojuji se ke gratulaci

Andreejka 92.?.?.?

no a nekomu staci vladnout cizi zemi hospodarsky a je mu fuk, jak se v ni mluvi. Jak si mluvi 9 milionu cechu mezi 7 miliardami lidi, je detajl pro fajnsmekri. Nebo ne?

208519

01.01.2010 21:49

Vážený pane prezidente, přeji Vám vše dobré v roce 2010!

RE: Připojuji se ke gratulaci

Andreejka 92.?.?.?

Proc neco nasilim odnaset za hranice, kdyz si to mohu levne koupit? Hospodarska nadvlada Nemecka ve vychodni(pro nekoho stredni) Evrope je moderni kolonializmusa a jiz historie ukazala, ze obsadit africke krajiny a nebo nasledne doma nezvladnut nove pristehovalce stoji obrovske penize. Suverenita vypada hezky na papire, ale co prinasi ve skutecnosti? S vasim vyjadrenim v podstate souuhlasim, ovsem uvedene nepovazuji sa smerodajne - neco jako slavna veta - dejte mi moc vydavat penize a bude jedno, kto bude ve state vladnout. Nebo se muzeme donekonecna bavit o ceske kulture, ovsem jiz ne tak dlouho o jeji dulezitosti z pohledu Evropy. CR a nemecke zeme jsou temer odjakziva propojenene a ve vsi ucte ke Karlovi IV hra CR nevdecnou roli narazniku mezi vychodem a zapadem. Nebo se pletu?

208528

01.01.2010 21:53

Jaký byl rok 2009? Co nás čeká?

RE: Proc porad lhat sobe samemu?

Andreejka 92.?.?.?

skuste nejprve zodpovedet me dotazy a pak se budu venovat tym vasim - to je slusny navrh, ze?

208529

01.01.2010 23:11

Jaký byl rok 2009? Co nás čeká?

RE: souhlasim temer ve vsem

Andreejka 92.?.?.?

a posledni verze Homo Sapiens je tu minimalne 10 000 let ...

208538

02.01.2010 02:43

Jaký byl rok 2009? Co nás čeká?

RE: Proc porad lhat sobe samemu?

Andreejka 92.?.?.?

Dekuji za nadherny priklad. Takze ten chlap v nemocnici vubec nad sebou nepremysli a jenom se zlobi, ktery politik tam nechal vysadit ten strom a ktery banker sponzoroval vyrobu toho auta. Nemate ovsem zadnou garanci, ze priste nebudete u toho stromu prave Vy nebo Vase rodina ... mozna ten strom tam nemel skutecne co delat a auto melo vyrobni vadu, ovsem neslysime ani slovo o osobni odpovednosti ridice.

208559

02.01.2010 03:12

Vážený pane prezidente, přeji Vám vše dobré v roce 2010!

RE: Připojuji se ke gratulaci

Andreejka 92.?.?.?

Souhlas. V podstate mi je jedno, jestli je FED privatni korporace nebo ne, pokud by statni kontrolni mechanizmy a organy fungovali (napr.rada guverneru) a existovalo vubec nejake reseni jak uroky z pujcek FED neplatit dalsi pujckou od FED. Pokud soucasna krize vznikla neschopnosti statu dohlidnout na virtualni bankovy trh, pan prezident od dob divoke privatizace neco dulezite opomel...

208560

02.01.2010 14:53

Jaký byl rok 2009? Co nás čeká?

RE: Proc porad lhat sobe samemu?

Andreejka 92.?.?.?

Prozradim ti male tajemstvi Janiku. Rozebirani gramatiky v diskuzich je pro ty, co nemaji co rict k tematu, no radi by poucovali. Kdyby jsem byl cech, nebo alespon zil v CR, melo by tohle gramaticke okinko alespon nejaky vyznam ...

208606

02.01.2010 15:41

Jaký byl rok 2009? Co nás čeká?

RE: Proc porad lhat sobe samemu?

Andreejka 92.?.?.?

Ovsem Vami uvedena zakonni pomoc neznamena, ze neodpovedenemu ridici koupite nove auto a zaplatite vsechny nim spusobene skody. Spis se jedna o akutni stabilizaci do prichodu odborne pomoci, za kterou se plati. Ze ano?

208611

02.01.2010 17:01

Jaký byl rok 2009? Co nás čeká?

RE: Proc porad lhat sobe samemu?

Andreejka 92.?.?.?

Ovsem Vami uvedena pomoc neznamena, ze neodpovedenemu ridici koupite nove auto a zaplatite vsechny nim spusobene skody. Spis se jedna o akutni stabilizaci do prichodu odborne pomoci, za kterou se plati. Ze ano?

208623

03.01.2010 21:31

Jaký byl rok 2009? Co nás čeká?

RE: Proc porad lhat sobe samemu?

Andreejka 92.?.?.?

Ono je tezke pochopit pritomnost bez znalosti minulosti. A pak mi tich 150 let neprijde az tak hodne. Vite napriklad, ze v jedne z nejvyspelejsich zemi na svete nemaji zeny porad pravo volit? Podivejte se na Svycarsko. Dale se domnivam, ze i kdyz informacni revoluce budi dojem, ze je vsechno jinak, role podannych alias danovych poplatniku se nejak nemeni...

208735

04.01.2010 01:37

Jaký byl rok 2009? Co nás čeká?

RE: Proc porad lhat sobe samemu?

Andreejka 92.?.?.?

Oprava: svycarske zeny maji pravo volit v kantonech od roku 1990 (na zaklade referenda svycarskych muzu v r.1971, zrovnopravneni v r.1981 a rozhodnuti soudu v r.1990).

208746

Prijit o praci je jeden z nejvetsich soku v zivote - pokud clovek zustane bez uplatneni delsi dobu. Doufam, ze to nebude Vas pripad a drzim palce. Ovsem na zaklade precteneho prispevku mam dotaz ohledem Vasi objektivity: Co ste psali o Lisabonske smlouve pozitivniho a co o panu Klausovi negativniho (napr. za jeho podvod na demokracii jmenem opozicni smlouva jsem ho na dlouhe leta preradil do nizsi ligy, na strane druhe obdivuji jeho schopnost jit proti davu) ?

208863

05.01.2010 00:36

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: Nerozumím tomu smutku

Andreejka 92.?.?.?

ktorych novinarov poznas osobne?

208864

05.01.2010 00:54

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: Socializace společnosti

Andreejka 92.?.?.?

nejbohatsi lide = stat? Spis neschopny stat vyhovuje nejbohatsim lidem a aristokracii. A kolik novinaru ve svete se vubec venuje one aristokracii (ona se za tych 100 let nikam nevyparila)?

208868

05.01.2010 01:05

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: nic nového

Andreejka 92.?.?.?

Ktere novinare znate osobne, aby jste mohl alespon dedukovat, kdo jim co prikazuje psat? Jak takovy prikaz vypada, jak se realizuje, jak kontroluje a vyhodnocuje? A jeste neosobni dotaz: Proc by mel Internet loutkarum skodit, kdyz umoznuje ventilaci uzvanenych jedincu, ktery misto zvednuti se z prdele v anonimite klepou do klavesnice a pisou zvasty, ktere si nejsou odpovedni predem overit?

208871

05.01.2010 01:17

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

Vlastni skusenost

Andreejka 92.?.?.?

Kdyz zamestnanec dostane kopacky, dlouho mu vrta hlavou, co vsechno se pod definitivni konec podepsalo. Nikto neni dokonaly a pokud se zrovna o objektivnim novinari bavime, musel by neco napsat i o svich chybach. Kdyz ma zamestnanec situaci pod kontrolou, odejde sam driv, nez se situace vyhroti k vypovedi. Domnivam se, ze pracovno-pravni vztah mezi zamestnavatelem a zamestnancem neni o rovnopravnosti, nybrz o vymezeni roli a prostoru a hry, ktera si vyzaduje objektivitu na obou stranach.

208874

05.01.2010 18:24

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: nic nového

Andreejka 92.?.?.?

Kubrte, pro Vas je jiste tezke odpovedet na konkretny dotaz. Proto jsme ho polozil nekomu jinemu. Kdyz tam venku mezi lidmi odpovidate na dotaz, na ktery se Vas nikto nepta, nedivte se, ze Vas maji za blazna. A ja se zase nedivim, ze Vasi vnimani reality vysvetluje primitivni komedialni postava.

208932

05.01.2010 18:30

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: nic nového

Andreejka 92.?.?.?

Jiste soudruhu. A v jinych firmach si muzete delat co chcete a nerozhoduje vule majitele. Vase skoda, ze jste se nezeptal.

208933

05.01.2010 18:38

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: nic nového

Andreejka 92.?.?.?

podivejte se, kde nejsou dukazy, zustavaji dojmy. A tam ja nestracim cas. V kazde jedne firme musite poslouchat majitele, sefy a podobne. Rovnez musite ctit firemni kulturu a v neposlednim rade prinaset mene konfliktu a vic penez. A kdyz se Vam nelibi, zalozte si vlastni firmu, kde Vam klidne muzete psat, co se libi jenom Vam. Otazni je jestli prezijete ...

208935

05.01.2010 18:45

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: nic nového

Andreejka 92.?.?.?

Pokud vim, soud neprobehl s timto webem, ale s jeho provozovatelem. A ten soud neprohral. Takze spatny priklad. Muzete mi prosim napsat, jak vypada soucasna cenzura internetu, ktera se stala konkretne Vam? Neznam firmu, v ktere by zamestnanec nemusel poslouchat majitele. A kdyz se mu nelbi, at si zalozi vlastni firmu.

208936

05.01.2010 23:36

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: nic nového

Andreejka 92.?.?.?

Kubrte, Vy radeji nemyslete [smích]

208981

05.01.2010 23:46

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: nic nového

Andreejka 92.?.?.?

Kubrte, Kubrte, jsem rad, ze jsem se do Vas trefil. No Vam to moc nejde a proto neni nac reagovat. A nenechte se prosim dal provokovat. Vy jste mi k smichu a ja Vam k vzteku. Nebudeme nahodou kamaradi? [chechtot]

208983

05.01.2010 23:55

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: nic nového

Andreejka 92.?.?.?

O odkdy je idnes verejnopravni medium? A odkud berete presvedceni, ze se tady nebavime o soukromych firmach - kdyz cely clanek je o pomerech v idnes? A pojem "minkotvorny" je ciste subjektivni hodnoceni a neni nikde konkretne stanoveno, co tento pojem obnasi, tudis osobne nepovazuji zadne medium za "minkotvorne". Ktery zakon zakazuje cenzuru slova v soukromem mediu? A ted misto dojmu konecne nejake fakta. Dekuji.

208986

06.01.2010 00:01

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: nic nového

Andreejka 92.?.?.?

Stat ani v dnesni dobe neni vhodnym prikladem pro podnikatelsky subjekt, ale vy ste meli v komunizme moznost v pripade nespokojenosti zalozit si vlastni firmu? Nepostrehl jste podstatny rozdil. Proc?

208988

06.01.2010 00:13

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: nic nového

Andreejka 92.?.?.?

Spravne. Andreejka nic nenaznacuje. Priznavam se. A ted jste na rade Vy Kubrte...

208991

06.01.2010 08:54

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

RE: Omezte laskavě počet svých příspěvků

Andreejka 92.?.?.?

No vidite pane Stworo, prispevky, na ktere jsem reagoval, byli jiste kvalitni, hlavne ten od Kubrta alias Kurvahosigutentag, ktery primitivni debatu odstartoval - jenom ja blbec tu kvalitu nepochopil. Omlouvam se za predchozi prispevky. Respektuji vase rozhodnuti "majitele" cenzurovat me prispevky z pohledu mimoradne kvality a jsem rad, ze jste se tak dokonale trefil do temy. Pokud nehodlate dal trpet me provokativne dotazy, na ktere ma problem odpovedet vetsina z tich, kteri tu jenom mlzi a vidi za svoji neschopnosti prosadit se celosvetove spiknuti, rad nam usetrim cas a necham vas cerno-bily svet v klidu. Preji hezky den a dekuji Vam za zverejneni meho minimalne tento mesic posledniho prispevku.

209014

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 28 čtenářů částkou 7 460 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 9

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,80 Kč
Euro
26,47 Kč
Libra
29,40 Kč
Kanadský dolar
17,04 Kč
Australský dolar
16,22 Kč
Švýcarský frank
24,48 Kč
100 japonských jenů
20,93 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,38 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 981,17 Kč
1 unce stříbra
525,64 Kč
Bitcoin
413 798,65 Kč

Poslední aktualizace: 4.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 57 097 738