Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Jarmila

Nalezeno 4198 příspěveků, 799 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

20.03.2009 17:25

Poslanecké žvanění o hovně

RE: Zrušit parlament!

Jarmila 83.?.?.?

Přesně tak. A tu svačinu by měli sežrat v běhu, tak jak to mají i mnozí vykořisťovaní zaměstnanci a i většina drobných živnostníků.

Snad jednoho dne většinovému obyvatelstvu dojde, že stranický systém je jeden velký podvod? Pokud ne, tak tu svoloč tam budeme mít až do soudného dne.

186943

21.03.2009 08:22

Německo 1940, Izrael 2009

RE: Propaganda

Jarmila 83.?.?.?

Po mnoha debatách zde na Zvědavci jsem došla k definitivnímu názoru, že židé žádný národ nejsou. Tak jako křesťané se nemohou psát s velkým K, protože nejsou národ, ale pouze věřící, tak i židé jsou pouze a výhradně jen jakási náboženská sekta, rozptýlená po celém světě, která věří tomu, že jsou nadlidi. Víra v něco není dědičná, věřící židovky nemohou porodit věřícího žida, ony porodí normální dítě, které zbaví předkožky a pak mu v ranném dětství vsugerují, že je nadčlověk. Takže se domnívám, že židé by se nikdy neměli psát s velkým Ž, ale vždy jen s malým ž, protože jsou to jen nábožensky věřící lidi a nic jiného. Jejich náboženství mi ovšem připomíná osud doktora Fausta, který upsal svou duši ďáblovi, a to proto, aby se měl celý život dobře a byl bohatý. Věřící židé to mají taky tak: upíšou se rabínům a mají pak všude dveře otevřené. Ale nic není zadarmo, vždy je něco za něco. Mají se sice dobře a vystoupají až na vrchol společnského žebříčku, ale za to musí poslouchat ve všem ty rabíny- jsou to tudíž celý život poslušní otroci. [oči v sloup] A to je ta jejich skupinová strategie.

186967

21.03.2009 16:30

Německo 1940, Izrael 2009

RE: Propaganda

Jarmila 83.?.?.?

Vzhledem k tomu, že národnost jaksi není nikdy pořádně jistá, kdežto víra v něco ano, tak dávám přednost víře. A taky proto, že když budu kritizovat něčí národnost či etnikum, tak mohu být označena za rasistu, kdežto když zkritizuji něčí víru, tak o nic nejde. Proto je pro mne snažší zkritizovat křesťany, židy a muslimy, než Křesťany, Židy a Muslimy.

186972

23.03.2009 13:54

Německo 1940, Izrael 2009

RE: Propaganda

Jarmila 83.?.?.?

Napsal jste to hezky. Já bych tedy jenom dodala, že vlastně všichni lidé, co se považují za židy, jsou bez rozdílů věřící, tedy i ti ateističtí, kteří chtějí ze svého židovství vytřískat nějaké životní výhody. Takže skutečně je nejpragmatičtější vždy tyto lidi psát s malým ž. Už jenom proto, že ti čeští židé skutečně nemají v občance napsáno, že jsou Židé. Ale mají tam napsáno, že jsou národnost česká. Takže jsou to prostě Češi, kteří věří židovské víře (moje máma říkávala, že něco drží jak židovská víra). Židé s malým ž jsou bez rizika, že budu označena za rasistu nebo antisemitu, protože ať je to jak je to, ještě stále a pořád všichni můžeme kritizovat něčí víru. Zrovna nedávno byl celou evropskou společností zkritizován i samotný papež za to, že opět zatracoval v Africe kondomy. Takže když jsou neustále kritizovaní bigotní křesťani, nedemokratičtí muslimové, tak tedy mohou být logicky i kdykoliv kritizovaní rasističtí židé.

187038

24.03.2009 06:48

Záhada tenisového lokte

RE: Je v tehle ukazce

Jarmila 83.?.?.?

To jo, momentálně jsem zatrpknutá, ale na mého muže, s kterým žiji již 32 let, to rozhodně nejsem. Tak bych byla moc ráda, abyste si to nepletl pane Gibi. Na mého muže mi nesahejte.

187109

24.03.2009 08:49

Viním média z Krize

RE: Viním média z Krize

Jarmila 83.?.?.?

Pokud mohu soudit podle sebe, tak masmédia mi absolutně nevyhovují, protože jako platící zákazník si žádné katastrofy, skandály a krev nepřeji. ONI mi to ale všude servírují proti mé vůli. Z toho důvodu jsem se přestala defintivně dívat na jakékoliv zprávy v TV, a v MFD se také jakýmkoliv katastrofám vyhýbám- prostě to nečtu. Předpokládám, že nejsem v tomto přístupu ojedinělá, že to vadí hodně lidem, jak jsou pořád mainstreamem zavalováni krví a neštěstím.

Média nedělají to, co si my platící zákazníci žádáme, oni dělají to, co po nich žádají jejich majitelé. A ti si z nějakého důvodu přejí, abychom se pořád dočítali o nějakých katastrofách a neštěstích.Pravda, můžete namítnout, že mám TV zahodit a noviny nečíst.

187115

26.03.2009 07:42

Spojení Mossadu s útoky 11. září

RE: Occamova břitva

Jarmila 83.?.?.?

Já bych tu Occamovu břitvu namířila jiným směrem, než jak jste to udělal Vy. Všimněte si, že když se psalo o obětech WTC a popisoval se jejich smutný konec, tak že se mezi nimi skutečně nenacházela žádná židovská oběť. Kdyby tomu tak bylo, tak by o ní psali na všech stránkách mainstreamu. Dělají to tak přece vždy. Když byly útoky v Indii a bylo zabito 166 obětí, tak mainstream lkal především nad několika obětmi židovského vyznání, neboť jak známo, ostatní lidé nejsou tak důležití jako tito nadlidi.

187314

26.03.2009 08:01

Spojení Mossadu s útoky 11. září

RE: Ještě reakce na Pergilla

Jarmila 83.?.?.?

[chechtot] A taky se přidávám k tvrzení, že katolická církev je jedním z největších zel na Zemi. Že nemají tito náboženští manipulátoři davů čisté svědomí svědčí to, že dodnes neotevřeli svůj vatikánský archiv. Moc dobře vědí proč- těch kostlivců, co by se vyhrnulo ze skříní!

187318

30.03.2009 07:48

Ano, můžeme!

RE: ano , to lze

Jarmila 83.?.?.?

My lidé si ze všeho můžeme alespoň dělat smutnou legraci:
http://video.google.com/videoplay?docid=2786893074...

187501

31.03.2009 06:51

Ano, můžeme!

RE: ano , to lze

Jarmila 83.?.?.?

Tak uznávám, že to není žádný intelektuál a taky mluví hodně sprostě, ale má co lidem říct, stupidní rozhodně není. Nejste Vy náhodou katolík? Takový, ten co věří, že dinousauři nebyli? [velký smích]

187565

02.04.2009 15:21

Člověk v tísni

RE: Vyvolení v tísni / Chválabohu, že ste sa zasa ozvali pán

Jarmila 83.?.?.?

Vtip je někde jinde pane google, ne v jejich dlouhodobém pištění. Vtip je v jejich SKUPINOVÉ STRATEGII a hlavně v tom, že si VŠECHNO A VŠECHNY mohou zaplatit, neboť mají za ty tisíce let nakradeny a nastřádany neomezené finanční prostředky. Jak známo, peníze dělají zase peníze a ONI moc dobře vědí, že ten jejich Jehova, nebo jak se ten jejich krvelačný bůh jmenuje (nebo spíš Lucifer?), by jim byl bez peněz prd platný.

187667

02.04.2009 18:28

Pozor na proradné Afpaky

RE: Velmi dobrý článek - Dokončení

Jarmila 83.?.?.?

Kdo se směje neví čemu, podobá se přihlouplému. [oči v sloup]

187699

02.04.2009 18:35

Pozor na proradné Afpaky

RE: Velmi dobrý článek - Dokončení

Jarmila 83.?.?.?

Pane Yamato, já myslím, že pan hestroy to v tom obsáhlém příspěvku, popisujícím kolonialismus to napsal docela dobře. To Vy ale ignorujete a místo toho tady jen bohapustě mektáte. Proč se nevyjádříte k tomu kolonialismu Britů? Co je tam čerti nosili do té Indie? Co tam vůbec pohledávali? Chtěli tam dělat charitu nebo co? Řekněte mi něco k tomu laskavě.

187703

05.04.2009 08:55

Na sumitu G20 se rozhodli tancovat podle USA

RE: Rozhodnuti resit inflacni problem dalsi inflaci

Jarmila 83.?.?.?

Obávám se, že záměrem světové finanční vládnoucí oligarchie není pouze vyvolat Velkou světovou krizi. Ale že půjdou ještě dál- že záměrně vyvolají Velkou světovou válku. Tak jak to předpověděl ve svém článku ten Michail Chazin. Koneckonců i historie nás učí, že obě světové války byly zcela záměrně vyvolány mezinárodními bankéři.

187851

10.04.2009 14:19

Afghánské zákony zachovávají patriarchát

RE: 1

Jarmila 83.?.?.?

Tohle jsou špičkové úvahy, takže nezbývá než si přát, aby pan Méďa Béďa opět co nejvíc psal na Zvědavce.

188150

10.04.2009 18:34

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Jarmila 83.?.?.?

No tak já myslím, že bohatě stačilo na ukázku toho, kdo nám tady ve skutečnosti vládne to, že paní Obamová se místo na Slavín hnala na židovský hřbitov. Větší arogance ze strany vůdců snad již ke slovanskému národu být ani nemohla. A krom toho, nechápu, jak se zčistajasna, ze dne na den, proměnilo v mainstreamu Staré město na Židovské město. [naštvaný]

188179

10.04.2009 18:38

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: SCIO nebo sio- ?

Jarmila 83.?.?.?

No já nevím, ale s tou kritikou homosexuality se Alexe asi moc nezavděčíte. [velký smích]

Ale zítra o tomto problému napíšu něco víc, teď se mi již nechce se o tom rozepisovat. Jdu na telku.

188180

10.04.2009 19:22

Afghánské zákony zachovávají patriarchát

RE: 2

Jarmila 83.?.?.?

Já myslím, že Vám to pan Méďa Béďa vysvětlil dost jasně, ne? Nebo jste to nepochopil? Totalitní islám toho nejhoršího ražení se moc dobře hodí do krámu světově vládnoucím judaistům- proto tyto totalitní režimy podporují. Protože když je někde nastolena tvrdá, hierarchická totalita, tak se tam velmi snadno vládne. Stačí totiž podplatit a zkorumpovat jen úzkou skupinu vládců té země (třeba toho Karzáího a spol.)a celá země je v rukou zločinců, kteří si s ní mávají, jak se jim zlíbí.

Pokud jste ještě neviděl film Boj za demokraciu, podívejte se na něho na tomto webu:
http://afinabul.blog.cz/0805/google-video

188182

11.04.2009 07:55

Ještě jednou SCIO

RE: ?

Jarmila 83.?.?.?

Scio me nihil scire. Překlad: Vím, že nic nevím.(Sokrates)

188216

11.04.2009 08:02

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Jarmila 83.?.?.?

Ano, to si pamatuji, že jsem v socialismu ani nevěděla, že nějaký Izrael vůbec existuje. A pokud se kdy o něm komunisti zmínili, tak vždy a jedině v negativním smyslu. Jako třeba v případě táborů Chabra a Shatila. To si dodnes dobře pamatuji, jak pořád hlásili, že hrdinný palestinský lid je neustále napadán zločinným Izraelem, který se neštítí vraždit ani ženy a děti.

To jsem si nikdy ani ve snu nepomyslela, že jednoho dne budu ještě s láskou vzpomínat na komunistické poměry. Holt, to jsou ty životní paradoxy.

188217

11.04.2009 08:15

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: SCIO nebo sio- ?

Jarmila 83.?.?.?

To je právě na dnešní době velmi zrádné: že dnes již nemůžeme věřit ani takzvaným vědcům. Když chce totiž mainstreamová propaganda prosadit nějakou jinou morálku, tak si všimněte, že se vždycky ohání nějakými novými„vědeckými výzkumy“. A to se týká i homosexuality. Mainstream začal masivně vymývat mozky lidem „novými vědeckými výzkumy“, kde se tvrdí, že neuvěřitelné množství zvířat je bisexuálních, neboť je to pro evoluci velmi správné chování, neboť utužuje kolektiv těch zvířat.

Nebo asi před dvěma dny MFD i Novinky přišly „s novým vědeckým výzkumem“, který tvrdí, že šimpanzice kopulují se samci za maso. Co na tom, že skutečná vědkyně Jane Goodall, která provádí výzkumy šimpanzů celý život nic takového nepozorovala.

Takže poučení zní: Lidé, nevěřte mainstreamu vůbec nic, lžou vám úplně ve všem. A pokud chtějí své lži prosadit, tak s oblibou používají "vědu", aby vás tím oklamali.

188218

12.04.2009 10:56

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: SCIO nebo sio- ?

Jarmila 83.?.?.?

Tohle je OT téma, takže v rychlosti poznamenám pouze toto: Jak známo, PP (neboli parazitičtí psychopati) vládnou světu. A tito PP si umínili zničit rodinu, zhomosexualizovat společnost, zprostituovat ženy, zatomizovat společnost- zkrátka nadělat z většinového obyvatelstva své otroky. K těmto svým záměrům používají masmédia, která vlastní. Ke své propagandě používají vše co se jim hodí. Momentálně jejich nejoblíbenějším trikem, jak vsugerovat obyvatelstvu jakékoliv nesmysly je prostřednictvím „vědy“. Všechno svádí na geny a chování lidí často a rádi přirovnávají ke zvířatům a zvířata k lidem. Dávají nám tím jasně najevo, že jsme pro ně jen takový hmyz, s kterým si mohou nakládat jak chtějí, jen pouhá zvířata a nic jiného, kdežto oni, ti vznešení paraziti, jsou bohem vyvolení nám vládnout.

Ovšem přirovnávat lidské chování ke zvířecímu je naprosto nepřípustné, protože lidské chování se diametrálně od toho zvířecího liší, neboť se řídí převážně memy (vtiskávací období v ranném dětství), dobovými společenskými normami a zákony, není to zvířecí chování, řízené převážně vrozených chováním, čili geny. Vaše feny nebo Vaši psi se klidně sexuálně odreagují na Vaší noze, ale nikdy neuvidíte psa, že by se vrhl na jiného psa a prováděl s ním koitus do řitního otvoru až do úplného vyvrcholení. Stejně tak nikdy neuvídíte dvě feny, které by odmítaly samce a místo toho si spolu vzájemně prováděly orální praktiky.

188276

13.04.2009 07:02

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: SCIO nebo sio- ?

Jarmila 83.?.?.?

Ohledně šimpanzů nemáte v ničem pravdu, ale je to OT téma, tak až někdy příště, ano? A kromě toho ještě jednou opakuji: srovnávat zvířata s lidmi je naprosto nepřípustné! Protože to je sociální darwinismus a tato pavěda byla již před 50 lety odsouzena jako šílenost. Teď tu samou pavědu zahalili do neviditelných genů a cpou tento nesmyslný sociální darwinismus lidem do hlav dál- tentokrát pod rouškou genů. [bliji]

188307

13.04.2009 07:09

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Jarmila 83.?.?.?

Nedá se říci pane Mirdo, že to nerada slyším. Jenom jsem nedůvěřivá i k ruským oligarchům a ještě se Vám dodnes nepodařilo mě přesvědčit.[smích] A tak musím dál pozorovat svět a přemýšlet, stejně jako Vy, dokud tu záhadu nerozluštíme.

188308

13.04.2009 07:20

Afghánské zákony zachovávají patriarchát

RE: 2

Jarmila 83.?.?.?

Jak jsem pochopila z Vašeho příspěvku, tak Vy se cítíte ohrožen prostými lidmi, kteří nemají v rukou žádnou moc. Vy se bojíte bezmocné většinové společnosti. To já to mám úplně jinak než Vy: já se bojím úzké skupiny mocných světovládců, čili se bojím těch, co mají moc házet ty stovky jaderných bomb na tu bezmocnou většinovou společnost.[naštvaný]

188309

13.04.2009 07:26

Ještě jednou SCIO

RE: ? - Jarmilo ..

Jarmila 83.?.?.?

Pane steve vy jste dobrej srandista, Vy se držte Zvědavce.[smích]Tak jo, souhlasím, je to SCIO, neboli Sorosův Club Ideálních Ochránců. [mrknutí jedním okem]

188310

17.04.2009 07:46

Jsi exkomunista - jsi náš

Přísné kádrování

Jarmila 83.?.?.?

Komunisté mívali dokonale propracovaný pyramidový systém moci, kde na každou větší funkci bývalo mnoho zájemců, ale vybrána byla ta nejposlušnější servilní fugurka, ochotná na slovo poslouchat své nadřízené. Čím vyšší komunistická funkce, tím bylo větší kádrování a prověřování daného soudruha. Říkalo se, že od okresních tajemníků výš, dokonce tito pečlivě vybraní servilní soudruzi museli být schváleni moskevskými soudruhy. Pokud se moskevským soudruhům ten člověk z nějakého důvodu nezdál, tak do funkce dosan nebyl.

Situace se za těch dvacet let od pseudorevoluce zcela zkonsolidovala a tak tu máme opět přísné kádrování. To kádrování je vidět úplně všude. V novinách smějí sedět jako šéfredaktoři výhradně jen přísně prověřené figurky (pokud možno s komunistickou minulostí, nebo alespoň z komunistických nebo estébáckých rodin). V televizi smějí rovněž vystupovat jen lidé, kteří mají buď komunistickou minulost, nebo patří mezi tzv. vyvolené. Ta samá situace existuje i v rádiu. No a o politice už vůbec ani nemluvím, tam je to přímo tragické. Prostě o nějaké demokracii se u nás nedá vůbec hovořit, jenom dřívější vedoucí komunistickou stranu nahradili domluvení organizovaní zločinci, dají se nazvat přímo mafiáni, kteří naši zem všemi směry plundrují a okrádají.

188564

17.04.2009 07:48

Jsi exkomunista - jsi náš

RE: Přísné kádrování

Jarmila 83.?.?.?

oprava: tak do funkce dosazen nebyl.

188565

18.04.2009 07:09

Jsi exkomunista - jsi náš

RE: Přísné kádrování - A BYL !

Jarmila 83.?.?.?

Jo, jo, Vašíka pašíka si jako kádrovou rezervu hezky dopředu pěstili soudruzi z Moskvy (a snad i z Washingtonu) na budoucí, svobodné zářné zítřky. A nejen jeho, ale všechny ty vypečené disidenty, kteří se pak náhle „ po revoluci“ zázračně vyhoupli do nejvyšších míst politiky. Kdo si chce znovu připomenout dobu komunismu, nechť nahlédne na tento web:
http://nezapomente.cz/zobraz/jizak
Tohle tedy konkrétně je fotka mého muže, [smích] ale jsou tam k vidění fotky Plastik people na Havlově Hrádečku, nebo fotky ze spartakiády a tak podobně.

188672

20.04.2009 07:28

Jsi exkomunista - jsi náš

RE: Je možné nevidět?

Jarmila 83.?.?.?

>Například taková Charta 77(?) Charta musela být pouze
>mafiánskou záležitostí na tajnou přípravu kádrových
>záloh fingovaných disidentů. "Tvrďáci" byli naopak v
>přesvědčení, že je to sice léčka, ale na vychytání
>skutečné opozice. Zálohy pro "převrat", jako např.
>fingovaný disident V.Havel, byl mafií připravován k
>pozdějšímu použití a to bez vědomí "tvrďáků", ale se
>značnou mediální propagandou v převlečení skutečného
>disidenta. O prognostickém úřadu pro výrobu budoucích
>kádrů pochybnosti mít nemusíme, ale o jeho pravé podstatě
>neměli tehdy "tvrďáci" nejmenšího tušení. O této
>skutečnosti mám důvěryhodné informace přímo od pramene (z
>rodiny) a proto nemám žádné pochybnosti, že v samotné
>vládě KSČ existovala tajná opozice, ale samotná vláda u
>moci o ní nevěděla.

Ta situace se zdá složitá a zamotaná pane Mirdo, ale myslím si, že ten rébus se dá rozluštit v tom případě, když přijmeme myšlenku, že celý komunistický blok byl ve skutečnosti po celou tu dobu čtyřiceti let jako experiment zavedení NWO tajně řízen americkou (či spíš jinou) oligarchií z Washingtonu.[smích]

Dá se to vysvětlit na příkladu Havla i na příkladu Prognostického ústavu. Havel byl opečovávaný a pěstěný disident, kterému se nesměl zkřivit ani vlásek na hlavě. To později pochopil i podivín, ale jinak skutečný disident Cibulka, když na Havla zklamaně zvolal, že je prase a hovado. Lidé, kteří nepatřili k chráněným disidentům, jako třeba Pavel Wonka, byli kdykoliv nemilosrdně smeteni ze scény a tvrdě za svou „drzost“ zaplatili- třeba i životem. Havel však byl evidentně chráněn jak Západem, tak i Východem. Moskevským soudruhům nevadil, a když přijel Kocáb „po revoluci“ vyjednávat do Moskvy, kdo se má stát v Česku prezientem, tak moskevská oligarchie Havla ihned schválila. A v Americe, jak známo, byl také Havel jako „velký hrdina a spisovatel“ hned pečený, vařený.

A Prognostický ústav? Ten byl už za komunistů řízen přímo z Moskvy, byli tam zaměstnáni ti nejprověřenější kádři, z nejprověřenějších. Ale až po létech mi došlo, jaká to byla všechno na nás normální občany ušitá habaďůra. Jak jsme my bláhoví obdivovali ing. Zemana jako velkého hrdinu, když v Technickém magazínu zveřejňoval své odvážné články proti komunistickému režimu. To jsme nemohli tušit, že se již jen připravuje na svou budoucí porevoluční premiérskou funkci. Dodnes máme schované různé fotky z demonstrací, kde se zničehožnic objevily transparenty: Prognostický ústav na hrad! A kdože se pak dostal z prognosťáku do nejvyšších funkcí všech nejdůležitějších vzniklých politických stran? Tito soudruzi: Zeman, Dlouhý, Randsdorf, Valtr Komárek, Klaus, a další známí protagonisté, teď si momentálně nevzpomínám kteří.

188866

20.04.2009 18:59

SCIO píše Zvědavci: Porušili jste autorský zákon

RE: při pátrání

Jarmila 83.?.?.?

Ten rozbor znamená, že člověk by tak nějak logicky řek, že to asi nebude Řek.

188915

21.04.2009 07:37

Jsi exkomunista - jsi náš

RE: Je možné nevidět?

Jarmila 83.?.?.?

Já bych celou tu situaci zhodnotila tak pane Mirdo, že o tajném plánu zavedení NWO skutečně věděla jen velmi úzká skupina těch nejvyvolenějších lidí světa. Jak známo, svobodní zednáři mají různé stupně zasvěcení. Takže někteří zednáři na tom nejnižším stupni sice poslušně plní zadané úkoly, ale nikdy se nedozví skutečný účel svých činů. Tito nejnižší funkcionáři se prostě spokojí s tím, že mají určitý díl moci, že jsou slavní a bohatí, že jsou tajnou společností i chráněni, a nic jiného je nezajímá. Vědí, že bez té podmínky být členem zednářů, by se k té funkci( třeba na prezidentský post jako v případě Masaryka či Beneše) nikdy sami od sebe nedostali.

Jak známo, Bilderberg grup existuje již pěkně dlouhou dobu, poprvé se snad setkali v Holandsku v roce 1953. A tento Bilderberg mohl rozhodovat o poměrech v komunistickém táboře i v tom roce 1968. Jeden generál v TV vyprávěl, že bylo vedení československé armády znepokojeno tím, že se na hranicích prováděly vojenské manévry Varšavské smlouvy v době, kdy o žádném Pražském jaru neměl nikdo ještě ani tušení. Čili celé to slavné Pražské jaro bylo vymyšleno za tím účelem, aby zde moskevští soudruzi měli záminku upevnit svou moc s pomocí trvale dosazených vojsk, protože v té době zde byla již příliš rozmělněná komunistická morálka, lidi byli až příliš svobodní a příliš si svobodně vyskakovali. Bylo zkrátka potřeba utužit zpátky komunistickou disciplinu a totalitu.

Ke svým cílům si vybrali jako nejvhodnější figurku osobu pana Dubčeka, který ale nikdy nebyl do jejich skutečných plánů zasvěcen. Proto usměvavý pan Dubček vždy působil velmi seriozně a autenticky- protože on takový skutečně byl, neboť k svobodným zednářům patrně nikdy nepatřil. Proto taky neměl tušení o tom, že slouží k tomu, aby se tu zpátky utužila totalita, nikoliv socialismus s lidskou tváří, který od počátku neměl nejmenší šanci se uskutečnit.

188968

22.04.2009 07:11

Jsi exkomunista - jsi náš

RE: Je možné nevidět?

Jarmila 83.?.?.?

Pane Mirdo vzdejte se![smích] Smiřte se s myšlenkou, že ONI hýbou lidmi jako s figurkami na šachovnici- jak se jim to zrovna hodí. Úzká skupina vládců světa tam někde nahoře si vytvoří scénář na mnoho let dopředu- dejme tomu třeba až na 20 let, a potom ten svůj naplánovaný scénář uskutečňují pomocí pečlivě vybraných vhodných figurek. Která figurka se jim do scénáře nehodí, tak ji prostě odstraní, která figurka pro ně pracuje dobře, tak se má z toho celý život dobře. A dnes už je situace taková, že mají ve svých pařátech celý svět a to i včetně Ruska.

Dnes už víme, co je NATO zač. Západ pro nás nikdy nehnul ani prstem a dokonce jimi nepohnula ani revoluce v Maďarsku roku 1956. Pan jansmith mi na mém webu zanechal velmi zajímavé video, kde má velmi vtipnou přednášku člověk, který do toho všeho už taky moc dobře vidí. Na konci té přednášky otevřeně hovoří o tom, že ONI vlastnili Západ i Východ a uměle ho rozdělili, aby mohli lépe provádět se světem své dobře promyšlené rejdy:

http://video.google.com/videoplay?docid=3719610459...

189094

10.05.2009 16:57

Co s přebytky?

RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…

Jarmila 83.?.?.?

Ten článek je vynikající, už jsem tak dlouho nečetla tak dobrý článek. Ale jak už zde bylo řečeno, nesmíte ten moc hezky napsaný článek brát tak smrtelně vážně pane Alpyne. [smích]

Ještě trochu k tématu: na internetu byl film o tom, že správně by měl existovat takový systém, že by lidi nemuseli pracovat, ale dostávali by základní mzdu, která by jim zajišťovala základní přežití. Prostě práce by měla být nepovinná a jen ten, kdo by chtěl žít v přepychu a v hojnosti, tak ten by pracoval. Ten film byl zkrátka docela zajímavý, ale jsem líná, nechce se mi ho hledat. Snad ho někdo najde za mě.

190794

11.05.2009 06:53

Co s přebytky?

RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…

Jarmila 83.?.?.?

Ano, bohužel je to tak, že z poctivé práce málokdo zbohatne. Za tuhle situaci jsou ale zodpovědni ti dědiční paraziti a loupežníci, o kterých píše autor článku. Pokud vím, i v Kanadě je to tak, že tam v podstatě dědičně vládne pár superbohatých rodin, bez ohledu na nějaké směšné „demokratické“ volby. Vysávání daňových poplatníků se děje celosvětově, je to vymyšleno tak mazaně, aby lidi celý život furt jen pracovali, ale k žádným pořádným výsledkům se nikdy nedopracovali.

190849

11.05.2009 06:55

Co s přebytky?

RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…

Jarmila 83.?.?.?

Mě ta myšlenka, že by VŠICHNI lidé bez rozdílu dostávali základní plat na přežití připadá přímo geniální. Máte pravdu, že by odpadly všechny ty přebujelé byrokratické instituce, kde v podstatě existuje umělá zaměstnanost. Ti lidi na úřadech netvoří žádné hodnoty, jenom skutečně pracujícím lidem hážou ještě klacky pod nohy- vymýšlejí si tisícero různých zbytečných vyhlášek a zákazů. Doslova si pro sebe vymýšlejí práci, aby vůbec něco „jako“ dělali. Odhaduji, že takto uměle zaměstnaných lidí je až 50 procent.

Kdyby existoval základní plat pro všechny, najednou by odpadla nezaměstnanost a bylo by všude dobře placené práce k mání dostatek. Já bych dokonce zrušila i různě odstupňované a pracně vypočítavané důchody. Celou tu přebujelou administrativu kolem toho bych zrušila. I důchodci by dostávali až do smrti jen ten základní plat. Bylo by na každém člověku, aby on sám se na stáří individuálním způsobem sám zabezpečil a přilepšil si k tomu základnímu platu.

190850

11.05.2009 21:04

Co s přebytky?

RE: .

Jarmila 83.?.?.?

Tak to ne pane cype, nesouhlasím s Vámi. Ten článek je o něčem- akorát Vy to momentálně nějak nechápete. [smích] A co jste vlastně chtěl touto svou kritikou říci? Vždyť jste vůbec nic neuvedl, proč se Vám ten článek nelíbil. Řeknete nějaké své argumenty?

190896

11.05.2009 21:07

Co s přebytky?

RE: „Poslyšte: jsme tady na světě, abychom se prostě jen tak flákali. A nenechte si od nikoho nakukat nic jiného.“

Jarmila 83.?.?.?

Co ženská, to nic není, ale chlap pro vyžití, to je super. [smích]

190897

11.05.2009 21:17

Krize moci

RE: Poloha dole....

Jarmila 83.?.?.?

Nevěřte tomu, to jsou všechno velké lži, že ženy snáze uvěří lžím. Ženské mají intuici, kterou hloupí muži nemají. Pochopitelně, že ženy také dělají chybu, když chlapovi důvěřují, ale neprověřují. Hlavně si ale uvědomte, že vztahy mezi muži a ženami jsou o tom, že jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Pokud dodnes existují muži, kteří se domnívají, že jsou nějaké hlavy rodiny, tak jsou to prostě a jednoduše blbci. [chechtot]

190900

11.05.2009 22:01

Proč nemůže Senát schvalovat ratifikaci Lisabonské smlouvy

RE: Mnoo, tak se dohlasovalo.

Jarmila 83.?.?.?

Ale no tak René, proč pořád nechcete pochopit, že je Klaus jen pouhá loutka a figurka jako každá jiná? [smích] Já bych řekla, že je to o to víc smutné, že je to inteligentní člověk- ale propůjčil se kvůli moci takové maškarádě. Stejně jednou chcípne, to by si měl uvědomit.

190904

11.05.2009 22:06

Krize moci

RE: Poloha dole....

Jarmila 83.?.?.?

No tak jo pane steve, ukecal jste mne, jste hlavou rodiny. [smích] Ale pozor! Už nejsem slečna. To mě tedy trošku jako štve, že jsem se zařadila mezi důchodce.

190906

11.05.2009 22:13

Krize moci

RE: Poloha dole....

Jarmila 83.?.?.?

Pane MéďoBéďo, vždyť jsou to všechno takové biblické kraviny, že to svět neviděl. Prostě jsme vznikli z opice, Darwin měl pravdu. Člověkyně není o nic horší než člověk, prostě je tak příroda stvořila, protože to tak bylo tehdy účelné. Tečka.

190907

13.05.2009 06:50

Krize moci

RE: Poloha dole....

Jarmila 83.?.?.?

Vy věříte na Satana? Já nikoliv. A nevěřím Bibli, Tóře, Talmudu ani Koránu. Nepatřím mezi žádné věřící ovečky monoteistických náboženství. Ale věřím tomu, že existují zlí lidé-satanisté, kteří věří na satana a na kdejaké pohádkové starověké nesmysly.

191020

13.05.2009 06:53

Krize moci

RE: Poloha dole....

Jarmila 83.?.?.?

Vy mě pane MéďoBéďo nikdy nezklamete.[smích] Ano, chci, aby se pojem člověkyně vžil a normálně se začal užívat. Ano, důležité je ŽÍT a snažit se co nejvíc pochopit svět kolem sebe.

191021

13.05.2009 06:56

Krize moci

RE: Poloha dole....

Jarmila 83.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]
[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

191022

15.05.2009 14:11

Dejiny Domu Rothschildovcov

RE: Krásný článek

Jarmila 83.?.?.?

A to jste asi ještě neviděl o Rothschildech tento historický film, ten je tedy taky špííčkový. Dokonale doplňuje údaje ke článku a ještě je tam mnoho informací navíc, například jaká byla úloha Stalina:

http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&h...

191237

16.05.2009 09:54

Prozrazený dokument skupiny Bilderberg z roku 1955 načrtává plán jednotné evropské měny

RE: Vskutku překvapivé odhalení

Jarmila 83.?.?.?

Připomínají mi donské kozáky, akorát šavle jim chybí. To je zajímavé, že si vystačí jenom s bubnem- jako nějací afričtí divoši u ohně.

To byl kdysi takový vtip: řve to jako kráva a má to 200 vocasů. Co je to? Správná odpověď: Alexandrovův soubor. Jenže Alexandrovův soubor je dodnes velmi skvělý,umělecký, kdežto tohle je jenom jakýsi vítězný primitivný řev. Snad z toho důvodu to stáhli z internetu? [oči v sloup]

191277

17.05.2009 07:15

Firmy přestaly propouštět, bez práce jsou už všichni Češi

RE: Kdo, si rozprodá vlastní hnízdo,tak , je u mne vůl.

Jarmila 83.?.?.?

Máte v mnohém pravdu pane kozorohu,jenom bych chtěla poznamenat, že ty uměle vyvolané náboženské války nebudou jenom mezi křesťany a muslimy. Nedávno jsem v reálu na vlastní oči viděla v Jerusalémě krásný muslimský chrám, zvaný the Dome of the Rock. Tento chrám má jednu vadu na kráse: stojí na místě, kde prý stával Šalamounův chrám. Judaisti na tom místě potřebují postavit svůj třetí chrám. A mě zajímá, jakou fintu si v budoucnu vymyslí, aby ten muslimský chrám celý zbořili? Nu, necháme se překvapit.

191317

18.05.2009 07:25

Firmy přestaly propouštět, bez práce jsou už všichni Češi

RE: Kdo, si rozprodá vlastní hnízdo,tak , je u mne vůl.

Jarmila 83.?.?.?

Nepochybuji o tom pane MéďoBéďo, že je to výživné čtení. Až na to, že neumím anglicky. Já vím, je to ostuda. [oči v sloup]

191358

18.05.2009 07:34

Firmy přestaly propouštět, bez práce jsou už všichni Češi

RE: Kdo, si rozprodá vlastní hnízdo,tak , je u mne vůl.

Jarmila 83.?.?.?

Díky za hezké obrázky pane Mirdo. Ta návštěva Jeruzaléma opravdu stála za to, je tam taková starověká náboženská atmosféra. Prostě tam dýchá starověk. Všechny tři monoteistické náboženství jsou tam pěkně pohromadě. Taková zajímavost: To jsem netušila, že Zeď nářků je rozdělena na mužskou a ženskou část. Takže když se vždycky v TV klaní u té zdi nějací ti světoví potentáti, tak ukazují vždy jen tu mužskou část. Když jsem odcházela z té ženské části, tak mě napadlo, že těch modlících zbožných muslimek je mnohem víc, než těch zbožných chlapů. Hned jsem se opravila: Ech! Jaképak muslimky, vždyť jsou to zbožné židovky. Ten omyl byl způsoben tím, že ony jsou podobně všechny zahalené jako ty muslimky. Prostě v tom oblečení není kdovíjaký rozdíl. Také mají šaty až na zem a na hlavách jakési umné barety, které rovněž pečlivě zakrývají vlasy.

191360

18.05.2009 15:11

Firmy přestaly propouštět, bez práce jsou už všichni Češi

RE: Kdo, si rozprodá vlastní hnízdo,tak , je u mne vůl.

Jarmila 83.?.?.?

Ale no tak pane Mirdo, zas taková ostuda to není. Jsou horší věci. Kdybych běhala nahá ulicemi, tak by to byla větší ostuda.[smích] Právě z toho důvodu se držím Zvědavce- že tu jsou Češi z celého světa, takže mi semtam nějaký ten důležitý článek přeloží, takže až zas tak moc tu angličtinu nepotřebuji.

Vy máte stejně progresivní názory jako já, takže z toho odhaduji, že jsme my dva tak přibližně stejně staří. [mrknutí jedním okem]

191391

19.05.2009 07:06

Firmy přestaly propouštět, bez práce jsou už všichni Češi

RE: Kdo, si rozprodá vlastní hnízdo,tak , je u mne vůl.

Jarmila 83.?.?.?

Já bych ten testík absolvovala jedině tehdy pane Mirdo, kdybyste se ho zúčastnil spolu se mnou.[vyplazený jazyk] To znamená, že bysme se spolu chytli za ruce a běželi nazí proti větru. Takhle podobně jednají lidé, kteří si jak donkichoti myslí, že by mohli svým avartgantním jednáním třeba případně a eventuálně změnit svět. Jiní zase zkoušejí čurat proti větru.[smích]

191440

19.05.2009 07:08

Firmy přestaly propouštět, bez práce jsou už všichni Češi

RE: Kdo, si rozprodá vlastní hnízdo,tak , je u mne vůl.

Jarmila 83.?.?.?

No, rusky jsem se povinně učila celých 9 let, ale dnes už umím to samé co můj muž. Pamatujeme si jedinou ruskou větu: My pojďom s čemodanom na vakzal.

191442

20.05.2009 07:29

„Bilderberg musí být za každou cenu zastaven!“ varuje britský novinář

Bilderberg nebo Rothschildi?

Jarmila 83.?.?.?

U toho Bilderbergu mi není jasná jedna věc. Proč se ti nejmocnější lidé světa scházejí veřejně v nějakém hotelu? Vždyť jim musí být jasné, že riskují, že je tam bude někdo odposlouchávat tou nejmodernější šmírovací technikou a třeba si je i natáčet na minikamery. Proto si myslím, že by pro ně logicky bylo výhodnější, kdyby se scházeli na nějakém dobře hlídaném soukromém panství, kde by neproklouzla ani myš. Nebo ještě lépe na nějakém soukromém ostrově. Mohli by to pojmout jako ryze soukromý večírek. Vždyť jsou to óbrboháči, takže vlastní po světě plno takových soukromých objektů. Když chtěli pánové, co zakládali FED, zůstat v naprostém utajení, tak se sešli na ostrově JekyllHyde, nebo jak se ten ostrov jmenoval.

Proto se domnívám, že ani skupina Bilderberg není ve skutečnosti tou nejmocnější skupinou světa. Jenom rafinovaně odvádí pozornost od skutečných vládců světa. A těmi skutečnými vládci světa je asi 300 nejbohatších rodin, které jsou již někdy od 18.století všechny pokrevně spřízněné, protože se ženili a vdávali výhradně pořád jen mezi sebou- a je to dynastie Rothschildů. (Poznámka: kdo si myslí, že mám v textu hrubku, tak se mýlí, ve slově vdávali skutečně patří měkké i.)

191514

20.05.2009 17:13

Firmy přestaly propouštět, bez práce jsou už všichni Češi

RE: Kdo, si rozprodá vlastní hnízdo,tak , je u mne vůl.

Jarmila 83.?.?.?

No toto! Já zírám pane Mirdo. Nejen že jste OT, ale náhle přiznáváte, že byste klidně lítal nahý v obchodním centru. To se hned tak nevídí takový obrat o 180 stupňů.

Snad by Vás omluvilo, kdybyste tvrdil, že tam běháte nahý na protest proti bezduchému konzumu nebo na protest proti zabíjení kožešinových zvířat kvůli kožichům. Možná by bylo dobré přidat k tomu běh za světový mír nebo na podporu pracovních míst (abychom se vyjadřovali k článku). Se vsadím, že by se k Vám hned přidalo spousta mladých naivních děvčat, které by svou nahotou podporovaly zejména ta zvířátka. Lítaly by nahé s Vámi, ale jestli by Vám to vadilo či ne, nemám tušení.

PS: jak to tak vypadá, po letištích budeme zanedlouho běhat nazí všichni bez rozdílu. To víte, teroristi nikdy nespí, takže nás všechny prosvítí pro jistotu skrz naskrz.

191560

20.05.2009 17:18

„Bilderberg musí být za každou cenu zastaven!“ varuje britský novinář

RE: Bilderberg nebo Rothschildi?

Jarmila 83.?.?.?

Lidé nejsou hloupí ani slepí. Jsou jen mírumilovní a nejsou to psychopati ani paraziti. Kdo se chce družit, ten se druží. Třeba já s tím nemám vůbec žádný problém.

191561

20.05.2009 17:34

„Bilderberg musí být za každou cenu zastaven!“ varuje britský novinář

RE: Bilderberg nebo Rothschildi?

Jarmila 83.?.?.?

Přečetla jsem si seznam lidí, kteří na ty schůzky chodí a vychází mi z toho, že jsou to všechno spíš jen poslušní poskoci vládců než skuteční vládci světa. Copak nějaký Pehe nebo koktavý Trautenberk jsou mocní vládci?

Vždycky když čtu masmédia, která s oblibou tvrdí, že Obama či třeba Merkelová jsou nejmocnější lidi světa, tak se musím smát. Vždyť VŠICHNI politici jsou jen jejich poslušné loutky. Oni potřebují mít nějaké oficiální viditelné vládce světa a tak si vymysleli Bilderberskou skupinu. Neoficiální vládci světa jsou ale úplně někde jinde. To jsou ti, kteří si již měsíc před 11.zářím objednají apartmá, z kterého je na WTC ten nejlepší výhled.

191564

25.05.2009 14:06

Evropa možná o zlepšení vztahů s Ruskem vůbec nestojí

RE: Rusko je cíl

Jarmila 83.?.?.?

Kdepak pane korutane, Klaus není žádný dobráček a slouží židům ještě víc než kdokoliv jiný. Vše co dělá, je jen a jen sprostá póza a nic jiného. Stejně jako třeba u dnes velmi oblíbené soudržky Bobošíkové. Prostě to na nás hrají všemi směry a kdo je nejlepší herec, ten je u lidu nejvíc oblíbený. Jedni hrají zápor a druzí hrají klad- ale ojebou nás všichni stejně.

Zde na osvěžení paměti, co Klaus prováděl v devadesátých letech:
http://freeradicalzone.files.wordpress.com/2009/0...

191883

26.05.2009 07:03

Evropa možná o zlepšení vztahů s Ruskem vůbec nestojí

RE: Rusko je cíl

Jarmila 83.?.?.?

Tady jde o to pane Korutane, že zastupitelská demokracie je od samého svého vzniku jen obrovský podvod páchaný na většinové společnosti. Většinová společnost si jako vybírá z levé i zpravé strany z mnoha kandidátů, ale je to jen ničemná hra, kde figurky, učené k přerozdělování miliard, jsou jen předem pečlivě vybrané loutky loutkaři ze zákulisí. A Klaus není vůbec žádná výjimka, která by se loutkařům vymkla z rukou. Je to úplně stejný šašek jako ten první Vašek. Jen na jiný způsob. Klaus hraje hru, že je vždycky hrdinně proti něčemu- to co chce většinová společnost slyšet. Výsledek je ale vždy dopředu matematicky vypočítán tak, že i když on je proti nějakému zákonu, tak ten zákon stejně tak jako tak vyhraje. On prostě hraje na oko jen takovou opozici, aby lid viděl, že existují správní lidé i ve vrcholové politice, kteří za své přesvědčení hrdinně bojují. Schválně- řekněte mi, jestli si vzpomenete na nějaký případ, kdy Klaus něco hodnotného za těch 20 let, co je u koryta, prosadil. Já si nevzpomínám vůbec na nic. Pomohl jen aktivně rozkrást národní majetek. Teď takovou kladnou hrdinku má hrát samovyvolená Bobošíková. A lid na ten špek nepřetržitě skáče vždy znovu a znovu, už od Francouzské revoluce.

Je fakt, že Klaus dostal jakousi výstrahu od herečky Holubové, která patří rovněž mezi samovyvolené nadlidi, že o něm veřejně v TV vykřikovala, že mu novináři neřeknou jinak než kikina- ale to mohlo být v souvislosti s něčím jiným. My tak přesně do toho zákulisí nevidíme. Kdyby opravdu, ale opravdu, mocným tohoto světa vadil, tak já myslím, že on sám si moc dobře uvědomuje, jak by mohl dopadnout. Třeba jako ten Dubček, Langoš, princezna Diana, Haider, Kennedy, Lennon a všichni ti další nepohodlní.

Tímto odpovídám i Renému a všem ostatním.

191932

26.05.2009 07:04

Evropa možná o zlepšení vztahů s Ruskem vůbec nestojí

RE: Rusko je cíl

Jarmila 83.?.?.?

Oprava: určené k přerozdělování miliard.

191933

27.05.2009 08:01

Přestárlý muž obtěžován kanadskou policií RCMP

RE: Já u toho nebyl , takže nemohu soudit,ale co vím jistě,

Jarmila 83.?.?.?

Já bych řekla, že to není ani tak o blbosti policajtů, jako spíš o tom, že zákonodárci všech zemí mají někým ( a my již dávno víme kým) nařízeno, že mají dělat co nejvíc represivní zákony vůči většinovému obyvatelstvu. Svědčí o tom čím dál větší beztrestnost policistů- že mají ze zákona čím dál větší pravomoci zacházet krutě s obyvatelstvem. Například bezúhonní čeští turisté si stěžují na to, že je němečtí policisté často bezdůvodně zastaví, brutálně jim prohledají auto, aniž by k tomu měli sebemenší důvod. Pak je dovedou na služebnu, kde se musí svléct do naha, předklonit se a roztáhnout půlky, aby se policajti mohli podívat i tam, kde slunce nesvítí. Tohle je přece něco tak neslýchaného, že to nemá vůbec obdoby! A kdo za to může? Ti policajti? Ne!! Fašističtí poslanci, kteří dělají takové zákony, které policistům takové chování vůči lidem dovolují.

192012

27.05.2009 08:12

Evropa možná o zlepšení vztahů s Ruskem vůbec nestojí

RE: Rusko je cíl

Jarmila 83.?.?.?

Důležité je mít stále na paměti hlavně tu skutečnost, že 1 procento nosáčů tahá 99 procent populace již několik staletí za nos. Šklebí se na nás a dělají na nás dlouhý nos i v dnešní době, kdy nepřetržitě hrají s námi své falešné šachové hry. Oni potřebují mít pár figurek ve vrcholných funkcích, které mají hrát kladnou úlohu. Kdyby je tam neměli, tak by lidi přestali všem politikům věřit a přestali by úplně chodit k volbám. A oni potřebují, aby alespoň část lidí k volbám šla a zlegalizovala jejich vládnutí.

Klausovi již věřit v žádném případě nemohu, protože jak říkám, on i jeho manželka pomohli rozkrást republiku. Taky se Zemanem spolu upekli opoziční smlouvu, aby mohli nerušeně zůstat u koryt leví i praví korytáři. Kdo lže, ten i krade, kdo krade, ten i lže.

192018

27.05.2009 08:17

Přestárlý muž obtěžován kanadskou policií RCMP

RE: Já u toho nebyl , takže nemohu soudit,ale co vím jistě,

Jarmila 83.?.?.?

Když jsou příliš prudérní, tak tam mají poslanci myslet na všechno a tudíž mají vytvořit zákon, že starým lidem, kteří mají problémy s prostatou bude vydána průkazka, která je opravňuje k močení za keřem.

192019

28.05.2009 17:15

Vzhůru do vaječné revoluce!

RE: Anděl nebo Satan?

Jarmila 83.?.?.?

Stejně si myslím, že si Paroubek a spol. vymysleli ta vajíčka jako rafinovaný marketingový tah. Viděla jsem to video ze Smíchova. Normální člověk, který by měl již zkušenost z toho, že po něm lidi hází vejce, tak by reflexivně byl připraven s rukama si chránit alespoň obličej. Ne tak Paroubek a ostatní jeho nehsledi na jevišti. Nechali se bičovat vejci do obličeje jak nějací starověcí hrdinové. Prostě je to všechno vymyšlená marketingová faleš non plus ultra. Pár zaplacených agentů a dobrovolní užiteční idioti se k nim již vždy zdarma přidají.

Dneska jsem obdržela od nich oranžovou růži zdarma. Vzala jsem si i bonbon zdarma s nápisem ČSSD a ty jejich prospekty na křídovém papíře. Prospekty jsem zahodila a igelitku si nechala, neb jsem si myslela, že se mi bude hodit na nákup do Tesca. Bohužel byla nepraktická, příliš malá- ani ty tašky neumí udělat pro lidi praktické. [chechtot]

Lidi! Nevolte nikoho! Nemá to smysl.

192204

29.05.2009 07:43

Vzhůru do vaječné revoluce!

RE: Kouzlo myšlenky CO CHTÍT

Jarmila 83.?.?.?

Jako vždy jen provokujete a odvádíte pozornost jinam. Doporučuji Vám shlédnout film Persepolis, který pojednává o prostém iránském lidu. Občané Iránu nejsou žádní nenávistní náboženští fanatikové. Žijí jenom v tvrdé totalitě, kterou jim diktuje jejich loutková vláda. A je možné, že tato loutková vláda je financována Západem, či lépe řečeno mezinárodními bankéři, ale ještě lépe řečeno: gangstery.

Hlavně Vám chci připomenout, že řeč je o vejcích, tak buďte tak laskav a nemelte tu o muslimech.

192264

29.05.2009 16:04

Vzhůru do vaječné revoluce!

RE: Jiný pohled...

Jarmila 83.?.?.?

Naivitu Alexy omlouvá její mládí a nezkušenost. Taky jsem bývala tak naivní jako ona. A musím říct, že tedy hodně dlouho mě to nepustilo. Snad až do padesáti- ale to už asi byla spíš moje pitomost. [oči v sloup]

192309

29.05.2009 17:04

Vzhůru do vaječné revoluce!

RE: Hnus, Hnus, Hnus...

Jarmila 83.?.?.?

Víte Alexo, ona by úplně stačila internetová přímá demokracie a nic jiného- stranický systém je podvod na entou. Ať budete volit stranu kterou chcete, vždy si tam mocní dají své oddané zkorumpované figurky. Tak to prostě je a proto se ten stranický systém v celém světě podvodně a uměle drží. Není Vám dodnes divné, že v době internetu se pořád chodí primitivně volit jak v době Francouzské revoluce? Proč? My řadoví občané nejsme zkorumpovaní a jsme daleko chytřejší než nějakých pouhých 200 zkorumpovaných politiků. Vždyť to je jedna svině vedle druhé- potřebovali by dostat po kebuli nejen tím vajíčkem.

192315

29.05.2009 17:11

Vzhůru do vaječné revoluce!

RE: Jiný pohled...

Jarmila 83.?.?.?

Alexo, boháči na plebs zvysoka kašlou. Oni nejezdí tramvajema, oni se nestýkají s normálními řadovými občany, ony ty svině se zase stýkají jen mezi sebou a připadají si velmi "in". Jedině internetová přímá demokracie může něco změnit a nic jiného. Já vím, Vy jste mě kritizovala za to, že to pořád a furt dokola opakuji, ale prostě to tak je. Však se jí také i ti naši papaláši bojí jak čert kříže. A proto se taky v mainstreamu o přímé demokracii zásadně nikdy nemluví.

192316

03.06.2009 08:34

Rothschildovská chobotnica

Dynastie Rothschildů a Rockefellerů

Jarmila 83.?.?.?

Mě by zajímalo, zda Rothischildové spolupracují s Rockefellery, nebo zda spolu naopak soutěží. Nejprve si připomeňme, co všechno Rockefellerové ovládají. Dobře to má na svém webu sepsané pan ing.Chromík:
http://chromik.wz.cz/49dynastie.html
Poslední dobou zjišťuji, že pěticípá hvězda (znak Rockefellerů a znak Lucifera) se vyskytuje snad už úplně na všem. Dokonce i na plastových kelímcích v letadle. Značkují si snad Rockefellerové svůj majetek tímto způsobem? Vymezují si své teritorium proti Rothischildům?

Nejen Děripaska je ekonomickým vojákem Rothischildů. Já bych si tipla, že i „náš“ miliardář Kellner je jejich poslušným služebníčkem. Tuhle se v MFD chlubil, že má nachystáno 40 miliard na výhodný nákup nemovitostí, až bude „krize“ kulminovat.

192546

04.06.2009 06:54

Rothschildovská chobotnica

RE: Dynastie Rothschildů a Rockefellerů

Jarmila 83.?.?.?

Já si myslím, že ti óbrboháči mají v tom svém podnikání a zabírání světového majetku určitý řád, který jim diktuje těch pár nejvyšších skrytých vládců světa ze svých zednářsko-iluminátských lóží. Že prostě ani členové rodin rothschildovské a rockefellerové dynastie si nemohou dělat co je napadne- ale musí respektovat hranice podnikání a teritoria jiných majitelů. Nápadné je u těchto óbrboháčů i to, že jsou u nich ženy vyloučeny ze světového podnikání, takže zdá se, pořád platí příkaz zakladatele rothschildovské dynastie, že ten obrovský majetek mají rozmožovat a obhospodařovat výhradně muži.

192609

04.06.2009 07:08

Rothschildovská chobotnica

RE: Dynastie Rothschildů a Rockefellerů

Jarmila 83.?.?.?

Asi to tak skutečně bude, že oba rody spolu spolupracují a jsou pokrevně spřízněné. Ovšem já jako stará drbna bych ráda přesněji věděla, kdo si koho vzal, s kým se kdo oženil, či která se za koho vdala.[smích] Vzpomněla jsem si, že Sarkozy měl s tou svou krasotinkou Karlou svatbu v Rockefellerově domě. Oni jsou fakt všichni vzájemně různě propojeni jako jedna rodina a jako správní paraziti již několik staletí společnými silami vysávají své poddané, daňové poplatníky.[naštvaný]

192612

04.06.2009 18:41

Nikdy se nevzdávat

RE: ???? Tak utrpení je škola života....

Jarmila 83.?.?.?

Potřebuji poradit Strigo. Máme starého, nevrlého 17 letého kocoura, kterého už moc život nebaví. Tutově ho nic nebolí, protože celé dny si spokojeně spí a odpočívá. Dobře jí a pije, jen semtam má zácpu- až si to nedávno paní doktorka spletla na rentgenu s nádorem. Akorát jen v noci začne řádit, protože trpí nespavostí a tak začne ječet a naříkat, ať si tu jeho nespavost taky trošku užijeme. A tak se Vás ptám coby odbornice na zvířata: Máme ho humánně utratit?

192646

05.06.2009 06:52

Nikdy se nevzdávat

RE: ???? Tak utrpení je škola života....

Jarmila 83.?.?.?

Je mi líto pane MéďoBéďo, ale ten náš dědek nevrlej je vykastrovanej. Druhá míza ho netrápí, spíš jenom ta zácpa. [oči v sloup]

192679

05.06.2009 06:57

Nikdy se nevzdávat

RE: ???? Tak utrpení je škola života....

Jarmila 83.?.?.?

Jen jestli toho odborníka na lidi spíš nepotřebujete Vy, že jste hned tak se vším hotova. Odsuzovat lidi je tak snadné. Ale co Vy víte o tom, jak se ten psík projevoval na počátku života? Třeba byl tak živý a veselý, a tak moc chtěl žít, že by byl zločin ho nechat utratit. Ani v jeho dospělosti se nezdá, že by nějak trpěl. Je na světě rád, život ho baví a to je hlavní.

192680

05.06.2009 07:03

Rothschildovská chobotnica

RE: Dynastie Rothschildů a Rockefellerů

Jarmila 83.?.?.?

Díky za další informace pane Mirdo, tak už je mi všechno jasné.[smích]

192683

05.06.2009 07:07

Rothschildovská chobotnica

RE: Dynastie Rothschildů a Rockefellerů

Jarmila 83.?.?.?

Ano, je zcela zřejmé, že nejvyšší světoví óbrboháči svorně spolu spolupracují a postupují proti zbytku světa jednotně vpřed. Kdyby tomu tak nebylo, tak bychom se často dočítali o tom, jak mnozí z nich byli zavražděni nebo zemřeli záhadnou smrtí.

192684

05.06.2009 07:32

Bush, Bůh, Irák a Góg

RE: Smysl dějin existuje !

Jarmila 83.?.?.?

Až na to, že ti vedoucí činitelé USA se sice ohánějí pořád bohem a Biblí, ale ve skutečnosti se řídí zcela evidentně ďáblem. Svědčí o tom i ty jejich tajemné pozdravy, kdy z prstů vytvoří rohy a vzájemně se tak spiklenecky zdraví.

192689

05.06.2009 09:29

Nikdy se nevzdávat

RE: ???? Tak utrpení je škola života....

Jarmila 83.?.?.?

Pokud neznáte všechny okolnosti životního příběhu toho pejska a jeho majitelů, tak nemůžete hned vynášet kategorické soudy, že toho psa měli v každém případě zabít. Co Vy víte, třeba i ta fenka, matka toho štěněte, ho normálně přijmula a starala se o něj, jako o všechny ostatní štěňata. Štěně bylo veselé a životaschopné, na třech nohách se dobře pohybovalo a oni nemohli tušit, že později o tu jednu přední nohu přijde. A to už potom bylo pozdě ho utratit, protože ho měli všichni rádi. Já jsem v Praze viděla, jak si majitel vedl psa, který měl místo zadních nohou kolečka. I tento pes byl evidentně veselý a nic si ze svého handicapu nedělal.

Já jsem kdysi měla andulku, prodali mi ji tak ve zverimexu, která měla vadu nohou, nemohla pořádně chodit. Neutratila jsem ji. Andulka si vesele žila s andulákem a měli se rádi. Pes chodící po dvou nohou není sice ideální, ale nemyslím si, že by kdovíjak trpěl. Když chce, tak leží a odpočívá, když se chce najíst, tak mu stačí dát jídlo a pití na vyvýšené místo, no a když si chce zaběhat, tak si prostě zaběhá- po dvou. [chechtot]

192700

05.06.2009 09:36

Nikdy se nevzdávat

RE: ???? Tak utrpení je škola života....

Jarmila 83.?.?.?

[smích] Ne steve, kocourovi fajfku nekoupím, protože můj soused není pojišťovák, ale jen herec.Já toho našeho nevrlého, vzteklého dědka občas zpacifikuji tím způsobem, že ho za trest dám po zbytek noci do koupelny, ať si tam ječí jak chce. Není tam sám, už tam máme králíka- vánoční danajský dáreček.

192702

05.06.2009 13:46

Nikdy se nevzdávat

RE: ???? Tak utrpení je škola života....

Jarmila 83.?.?.?

Samozřejmě pane Sašo, že na toho našeho kočičího dědka nedáme jinak dopustit. Zvláště můj muž ho má ve velké oblibě a mazlivě ho nazývá -dědula bedula. A jsou s ním i veselé chvíle. On rád právě spí dohromady s mým mužem, protože jak můj muž v noci hlasitě pochrupává, tak kocour, ležící u jeho hlavy to patrně považuje za spokojené kočiči předení. V deset večer již kocour netrpělivě přešlapuje a dává muži výrazně najevo, že by se již jako měli spolu odebrat na kutě. Pak spolu spí, jenže uprostřed noci kocour obvykle zaškrábe na dveře, že chce jít pryč. Muž ho pustí ven, načež kocour přejde do pokoje ke mně a začne ječet, že nemůže spát. Když mě tuhle ve dvě v noci probudil, tak jsem vztekle vyskočila, abych ho chytila a hvízdla ho do koupelny.Ale dědek chytře rychle zpátky běžel do ložnice k mužovi a schoval se tam. Mumlala jsem polohlasně: Ty hajzle jeden! Načež se muž probral a říká: Co je, co se děje? A já omluvně: Promiň, honím tady Macíka. A muž: No, já už jsem se lekl, že mě jdeš přidusit polštářem.

192712

05.06.2009 17:02

Rothschildovská chobotnica

RE: Dynastie Rothschildů a Rockefellerů

Jarmila 83.?.?.?

To je nad slunce jasné pane Mirdo, že ten mladý David je jen pouhý pokrytec. On si jen dělá dopředu alibi, aby pak mohli vymlátit půlku lidstva s tím, že lidstvo škodilo planetě a tudíž bylo nezbytné upravit jeho počet, aby se planeta znovu zpátky ozdravila a přestala se oteplovat.

Vy jste tady hodil plno linků, tak já tady rovněž hodím něco o Rothschildech. Je s podivem, že slovenská státní televize pustila do éteru něco, co by česká televize nikdy neudělala:
http://www.tvina.sk/index.php?program=11&video=808

192727

08.06.2009 07:47

Geneticky modifikovaná semena jsou pro pěstitele nebezpečná

RE: Zločinecká organizace Monsanto.

Jarmila 83.?.?.?

Skutečně je to pravá a nefalšovaná zločinecká organizace, protože již asi sto let vyrábějí jen samé jedy a tím šíleným způsobem škodí lidstvu. Četla jsem o nich článek, už ho ale bohužel nemohu najít, ve kterém byla popsána celá stoletá historie této zločinecké korporace. Tak popíšu jen z hlavy, co jsem si o nich zapamatovala: Vyráběli nejen škodlivý DDT, který dodnes lidstvu škodí, ale také četné další karcinogenní herbicidy a pesticidy, jichž je velmi dlouhá řada. Všechny tyto jedy se kumulují a trvale poškozují přírodu. Také vyráběli různé další chemikálie, zejména polychrované bifenyly (PCB), které vytvářely obrovské množství toxických odpadů, jež se v přírodě rovněž neustále koncentrují. V době vietnamské války se neštítili tito organizovaní zločinci namastit si kapsy výrobou prášku Orange, díky němuž je dodnes Vietnam na mnoha místech neobyvatelný a dodnes se rodí těžce poškozené děti, o čemž se podplacený mainstream moc nešíří. Obrovské zisky získali i z dalšího jedu- z karcinogenního umělého sladidla. V neposlední řadě vyrábějí také růstové hormony pro krávy, díky nimž všestranně ničí zdraví krav a činí jejich život utrpením.

Závěrečné zhodnocení: organizovaní zločinci z Monsanta by měli být doživotně odsouzení a za své zločiny pykat ve vězení.

192815

08.06.2009 15:02

Volby by měly být zopakovány

RE: Politici

Jarmila 83.?.?.?

A kdo mluví o neodvolatelném vedení? Každý ten dobře placený úředník by letěl jak špinavé prádlo, jen co by se veřejnost dozvěděla o sebemenším jeho prohřešku. On by si byl moc dobře vědom toho, že na jeho krásně placené místo čeká tisíc jiných zájemců, takže by měl sekat latinu a jít národu svým vzorovým životem příkladem. To co provádějí dnešní politici to nemá vůbec obdoby. Škoda slov.

192848

09.06.2009 07:14

Volby by měly být zopakovány

RE: Politici

Jarmila 83.?.?.?

Internetová přímá demokracie na celém světě nefunguje proto, jelikož si to vládci světa nepřejí, aby fungovala. Zkuste se zeptat spolku z Bildeberku, jak je možné, že za situace kdy i pitomé sázení sportky má dokonalý on-line systém, tak neskonale důležitější věc, jako "vláda lidu" je dodnes založeno na podvodné zastupitelské stranické "demokracii".

O tom, že je stranický systém podvod na entou svědčí to, že je 97 procent nestranického obyvatelstva nuceno volit 3 procenta lidí nalezených do stran, které v podstatě vůbec nezná. A z těch 3 procent straníků je to ve skutečnosti jen pár jedinců nastrčených na předních místech kandidátek, kteří již byli předem vybráni loutkaři k vládnutí.

192879

09.06.2009 15:04

Volby by měly být zopakovány

RE: Ono na tom zas tak nesejde???

Jarmila 83.?.?.?

Správně jste to popsal. Tohle je přesně popsaný ten jejich volební podvod. Mají to vše dokonale předem matematicky spočítané, není z toho úniku. Proto se na ta lukrativní místa, kde se přerozdělují miliardy a kde se tvoří zákony dostávají výhradně jen předem vybrané figurky.

192907

09.06.2009 15:09

Volby by měly být zopakovány

RE: Politici

Jarmila 83.?.?.?

Ne, mýlíte se. Stranický systém je naprosto a totálně špatný a funguje pouze tím způsobem, že se do vládnoucích pozic dostanou jen ti nejhorší z nejhorších. A naprosto s prominutím kecáte, když tvrdíte, že systém přímé internetové demokracie je utopie.

192908

09.06.2009 15:13

Geneticky modifikovaná semena jsou pro pěstitele nebezpečná

RE: Zločinecká organizace Monsanto.

Jarmila 83.?.?.?

Mě by tedy hlavně zajímalo, kvůli čemu vlastně Monsanto ten Agent orange vyrábělo? Aby zničili přírodu a zdraví Vietnamcům? Za to by ale měli být hnáni před soud jako váleční zločinci.

192909

10.06.2009 07:35

Volby by měly být zopakovány

RE: Politici

Jarmila 83.?.?.?

To už mi pane Mirdo mezitím taky došlo, co je Švýcarsko zač. I ta jejich slavná přímá demokracie je značně podezřelá. Nemá totiž žádnou kontrolu zezdola, takže ty výsledky jsou lehce falšovatelné. Lidé sice poctivě odevzdají na poště svůj hlas pro nějaké řešení, ale na samém vrcholku sedí pár zasvěcených lidí, kteří ty konečné výsledky mohou snadno zfalšovat. Neexistuje tam totiž žádná kontrola, která by tomu mohla důsledně zabránit. Kde neexistuje kontrola, tam se může podvádět.

K takovému závěru jsem došla, když jsem se nedávno dočetla, že v referendu velmi těsně (o pouhé 0,1 procento) zvítězili občané, kteří souhlasí s tím, aby byly do občanských průkazů nainstalovány další identifikační prvky. Oni to ti švýcarští vládci dělají mazaně- když jde o nepodstatné věci, tak jsou výsledky referend pravdivé a autentické. Ale když jde o prosazení různých sviňáren, tak holt ty výsledky trošku upraví.

Pro všechny ostatní co mi odpovídali: Nemám sílu pořád dokola vysvětlovat, že internetová přímá demokracie je normálně uskutečnitelná. JEDINÝ problém je v tom, že si ji vládci světa nepřejí.

192967

10.06.2009 07:42

Geneticky modifikovaná semena jsou pro pěstitele nebezpečná

RE: Zločinecká organizace Monsanto.

Jarmila 83.?.?.?

Díky Ajo, tam je to napsané černé na bílém. 70 tisíc tun jedu svrhli na Vietnamce a dneska se Monsanto tváří- já nic, já muzikant. Taky je s podivem, že si Rusové nevšimli, že má Spolana Neratovice techtle-mechtle s americkým Monsantem.Jinak měli dokonalý přehled o kdejakém okresním tajemníkovi, schvalovali každý prd- ale u Spolany si nevšimli, že vyrábí jedy pro Američany? Divné.

192968

11.06.2009 20:50

Volby by měly být zopakovány

RE: Výsledky voleb

Jarmila 83.?.?.?

To je jasné, že nejsou. Zmrdům začíná téct do bot- je to krize legitimity jejich zvolení. Nu, necháme se překvapit, co si na nás v blízké budoucnosti vymyslí. Třeba povinnost voleb, že. Ale asi je jim jasné, že by si tím taky moc nepomohli. Kupříkladu já bych k těm volbám naklusala a buď bych jim tam hodila použitý toaletní papír, anebo napsala, že zastupitelská demokracie je podvod na entou a že žádám internetovou přímou demokracii.(ovšem dokonale kontrolovanou všemi směry, ne nějaký nekontrolovatelný švýcarský podfuk)

193115

12.06.2009 07:45

Americká akademie environmentální medicíny požaduje okamžitý zákaz všech GM potravin

RE: česká řeč a chyba překladu

Jarmila 83.?.?.?

Já záměrně nikdy nepoužívám u zvířat slovo, že chcípají. Pro mě zvířata umírají stejně jako lidé. Naopak u některých "lidí" si člověk kolikrát pomyslí: měl by chcípnout, šmejd jeden. Něco takového si myslím i o "lidech" z Monsanta. Lidé by se na ně měli vrhnout a nacpat je těmi jejich potravinami, ať se jimi nažerou až prasknou.

Že ty jejich potraviny nejsou oblíbené svědčí to,že v Tescu již nabízeli sojový olej za pouhých 17 Kč. Přesto lidé čím dál častěji radši kupují drahé olivové oleje. I já to tak dělám. Taky jsem přestala kupovat jakákoliv rostlinná másla a kupuji výhradně pravé, živočišné máslo. Nyní i pečlivě vybírám mrazenou zeleninu.Jakmile se tam vyskytuje kukuřice, nekoupím to. Také si člověk musí dát bedlivý pozor na uzeniny. I tam bývá často přimíchána sója.

193162

No, já když jsem viděla, jak ta „zdravá“ rostlinná másla snadno chytají v lednici plíseň, tak jsem od nich brzy upustila. V dnešní době nakupovat, to je úplná věda. Člověk u toho musí pořád přemýšlet, protože není všechno drahé automaticky dobré a všechno levné automaticky špatné. I když je pravda, že v zásadě platí, že dražší věci jsou kvalitou lepší. Dneska si musíte dávat pozor úplně na všechno a prohlédnout si dobře i co píšou třeba na různých jogurtech. Tak na levném ovocném jogurtu je napsáno, že obsahuje modifikovaný kukuřičný škrob. Na dražším ovocném jogurtu je napsáno, že obsahuje různé cukry, barviva a konzervační látky- ale naštěstí kukuřici neobsahuje. Ale na čistém bílém jogurtu je napsáno, že obsahuje pouze mléko a živé jogurtové kultury. Výsledek bádání je tento: nejíst žádné levné ani drahé OVOCNÉ jogurty, ale kupovat si pouze kvalitní čistý bílý jogurt a do toho si pak sám dát jakékoliv libovolné ovoce. V tomto případě udělám reklamu bílému jogurtu KLASIK od Olma Olomouc, protože obsahuje jen to mléko a živé kultury a píšou, že to nemá ani žádné konzervační látky.

Proč ten sajrajt do nás tlačej? Protože z toho mají ekonomický efekt a vůbec jim nevadí, že značná část obyvatelstva pak z toho má zdravotní problémy. Tím totiž nahrávají svým „soudruhům“ z nenažraných farmaceutických firem, které pak tyto nemocné občany léčí. Ty firmy už jsou tak dokonale rozežrané, že už neví, co by si za ty léky řekli. Když jsem si teď koupila minilahvičičku jodisolu za 40 Kč, tak jsem jenom nevěřícně zírala.

193187

12.06.2009 17:01

Volby by měly být zopakovány

RE: Politici

Jarmila 83.?.?.?

Ale to je jasné, že kecáte. [smích] Jak to Vy víte, že internetová přímá demokracie existuje jen ve fantazii pár lidí? Všichni dnes již víme a máme v tom již naprosto jasno, že celosvětový mainstream je výhradně v jediných rukou. A tyto ruce si přímou demokracii absolutně nepřejí. Proto se internetová přímá demokracie ve světě nikde nezavádí, a proto taky o ní lokajský mainstream zarytě celosvětově mlčí. Se vsadím, že v každé zemi již plno koumáků (včetně mě) nabídlo vládcům dokonalé internetové řešení, ale tito vládci jsou hluší a slepí a dělají jakoby nic. Než by svým otrokům měli povolit přímou demokracii, tak to radši uspořádají třetí světovou válku.[bliji]

193195

13.06.2009 08:50

O kohoutkovi

Safari

Jarmila 83.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=VcD8EjEr9mU

193227

A Vy se zase příště pořádně podívejte, na koho ten pan/paní reagoval, než se zase zbytečně a neoprávněně budete otírat o mě. [oči v sloup]

193243

14.06.2009 17:24

Americká akademie environmentální medicíny požaduje okamžitý zákaz všech GM potravin

RE: česká řeč a chyba překladu

Jarmila 83.?.?.?

Nemám tušení, proč Vám pane Čechomile, věta, že býk zemřel, trhá uši. Namouduši, mě to uši netrhá. Ale připadá mi to naprosto přirozené. Rozhodně přirozenější než věta, že býk chcípl. Představuji si, jak jsem majitelkou býka a pěstuji ho od narození. Mezitím se k tomu býkovi vytvoří láska. Mám to zvíře ráda. Proč bych měla o něm říkat, že mi chcípl? Slovo chcípl se v češtině stalo pejorativním výrazem. Když někoho nenávidíme, tak o něm řekneme, že nejlepší by bylo, aby ten dotyčný chcípl a byl od něj pokoj. Nebo když se někdo nekultivovaně cpe jídlem, tak o něm řekneme, že žere. To je taky pejorativní výraz. Proč bych měla užívat pejorativní výrazy pro zvířata, když je mám v podstatě radši než lidi? Městští lidé mého typu se dostali do situace, že by vůbec nemohli chovat domácí hospodářská zvířata. My bychom je totiž nechali dožít až do jejich přirozené smrti. Neexistovalo by, že bychom slepici utnuli hlavu na špalku a udělali si ze své kamarádky, která nám celý život poctivě snášela vejce, polívku- jak jsem to viděla v dětství u své tety.

193284

15.06.2009 19:34

Nejprve si přišli pro „nacisty“...

RE: Ma byt vzkriseni nacismu tolerovano?

Jarmila 83.?.?.?

Do jisté míry máte pravdu v tom, že ve stávající politické situaci by odvolání politika nic moc neřešilo- protože by si tam dotyční nasadili ještě horší svini. Vezměme si případ takového Jančíka. Prohrál volby, ale Bém ho opět pozdvihl k moci. Dnes na Praze 5 řádí jako černá ruka a není široko daleko nikoho, kdo by se mu postavil. A si ještě stihl zaplatit Andreu Češkovou ( to je taková druhá Bobošíková), která se dostala díky jeho dobře zaplacené masivní kampani do EU. Ale kdyby platilo, že za stávajícího neoblíbeného politika by občané mohli zvolit kohokoliv z jiné strany, tak by to jisté řešení bylo. Jančík by byl vykopnut a nový adept by tam neměl tak silnou pozici, aby tam dělal takové prasárny jako on. Ale stejně je celkově ten stranický systém na hlavu- je to prostě podvod.

Pokud máte nadále zájem dozvědět se, jak si představuji odvolání politika, tak si to přečtěte na mém webu: http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap20.htm

193353

16.06.2009 14:52

Plat 300 milionů ročně

Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Už hodně dávno neplatí bonmot, že za vším hledej ženu. Ale zvláště dnes platí všude pravidlo- za vším hledej bankéře. Nejen sportbyznys a showbyznys se zcela proměnily na byznys, ale v byznys se proměnilo takřka úplně VŠECHNO. Na bankéře si hodně stěžoval už John Lennon- kdy oni si je omotali spousta smlouvama a Beatles potom fungovali v zásadě jak nějací jejich dobře výděleční otroci. Podobně patrně fungují i vrcholoví sportovci, dobře placení zpěváci, herci, vrcholoví politici, podnikatelé- miliardáři a troufám si tvrdit, že třeba i někteří spisovatelé.

Vezmu za příklad takovou Madonnu. SioMFD jí nepřetržitě dělá „zadarmo“ tak obrovskou reklamu, že se vždycky nestačím divit. Není to normální. Takhle se uměle přes mainstream vyrábějí „světoznámé hvězdy“. Oni dneska dovedou udělat hvězdu z úplné nuly, která ani neumí pořádně zpívat. Madonna potom za svou uměle vyrobenou kariéru musí poslouchat ty, s kterými má všechny ty reklamní smlouvy. Ovšem přišlo mi značně nechutné, když jsem teď v MFD viděla její fotku, kde v náručí držela dítě, ale na tričku měla lebku se skříženými hnáty. Že by povinná propagace kultu smrti?

Umělého spisovatelského velikána vytvořil mainstream i z Dana Browna a jeho přihlouplé knížky Šifra mistra Leonarda, jejíž nápady navíc ukradl od skutečných badatelů. Taky spisovatelka Rowlingová je mainstreamem nenormálně všemi směry protěžovaná. A takhle bych mohla pokračovat u mnoha „světových hvězd“.

193408

16.06.2009 18:20

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

To je možné, že jsou náročné. A co jste tím jako chtěl říct? Že jako ony hýbou těmi bankéři? Tak to se tedy mýlíte. Ony sice parazitují na velkém bohatství svého muže- ale za cenu toho, že jsou bezprávné onuce, které musí držet hubu a krok. Ono jenom stačí pozorovat papaláše Paroubka, jak se chová. Má těhotnou mladou ženu, ale tahá se s Brožovými a jinými kreatůrami.

193420

16.06.2009 19:49

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Co to na mě hrajete. Ve svém prvním příspěvku jsem naznačila, že svět je řízen bankéři a jejich vlastněnými masmédii. Proto se může stát, že nějaká připitomělá Madonna (už to její vtíravě vybrané jméno! )určuje vkus většinového obyvatelstva jenom proto, že si to nějací parchanti nahoře tak usmysleli. Prostě si nepřeji, aby světovými bankéři (Rothschildy) řízený mainstream určoval, koho máme obdivovat a koho ne. Aby nevyráběl falešné „hvězdy“. Takže mi tu nemluvte o nějakých horších vlastnostech, ano?

20 let čtu den co den poctivě MFD, takže naprosto přesně vím, o čem tento odporný plátek je. Abychom nepřítele dobře poznali, musíme ho pečlivě studovat. A to já přesně dělám.

193425

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 1

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,67 Kč
Euro
26,99 Kč
Libra
30,75 Kč
Kanadský dolar
17,66 Kč
Australský dolar
15,63 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,76 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,91 Kč
100 rublů
33,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 529,01 Kč
1 unce stříbra
376,69 Kč
Bitcoin
177 211,60 Kč

Poslední aktualizace: 10.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 761 122