Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Filla

Nalezeno 65 příspěveků, 5 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

04.09.2008 09:38

Reakce na článek \"Radar proti strachu\"

RE: zakon

Filla 86.?.?.?

To je super nápad [mrknutí jedním okem] V jednom dokumentu se Michael Moore ptal senátora, který je pro válku v Iráku, jestli tam je jeho syn. On odpověděl, že ne a Moore se z něj neustále snažil vyrazit, kdy jako jeho syn do té války půjde - senátor utekl... Tak tak, hrát si na vojáčky a posílat tam mladý kluky jiných rodičů, kteří si pak můžou akorát vybrečet oči, když se jim kluk nevrátí..
Takže váš návrh podepisuju!!! [chechtot]

169790

04.09.2008 11:17

Reakce na článek \"Radar proti strachu\"

RE: Proč pozemní radar?

Filla 86.?.?.?

Existuje teorie, že radar má v první řadě negativně působit na psychiku lidí. V druhé řadě dostane tak USA Českou republiku pod kontrolu - budeme něco jako kolonie. Vtipné na tom je, že zároven jako členové EU se dostáváme do svěráku - protože na jedné straně jsme podřízeni Bruselu, na druhou stranu budeme podřízeni USA, pokud zde radar bude. Každopádně nám bude horko, ale to už se "naši" poslanci a vláda budou válet někde na Havaji, co já vím... [oči v sloup]

169805

10.09.2008 09:06

Jára Cimrman ve službách ďábla

RE: Bratrstvo kočičí pracky aneb MAFIE

Filla 86.?.?.?

To jste napsala výstižně. Já bych jen dodala, že si myslím, že celá ta "aféra" s Moravou a spol. je jen rozčeřená voda na smradlavém rybníčku, aby podpis radaru nebyl tak na očích.

170249

15.09.2008 08:55

Zkurvysynu Topolánku, kulka pro tebe je připravená

Možné to je...

Filla 86.?.?.?

Že je to fígl je pravděpodobné, ale stejně tak i to, že ten anonym opravdu dostal. Lidi jsou ukrutně naštvaní a mají toho, jak s nimi "páníčci" vořou, už plné nejen zuby, ale i oči a uši. Rozhodně to neschvaluji, ale zároven bych se nedivila, kdyby někdo ze samého zoufalství přistoupil k těmto praktikám.

170597

16.09.2008 09:09

Cenzurou k lepšímu světu

neuvěřitelný...

Filla 86.?.?.?

Kam až tohle kádrování povede? Do čeho všeho budou všelijaké spolky a tlupy strkat za chvíli rypák? Místo toho, aby se celkem jednoduše děti odmala vychovávaly k úctě a respektu ke druhým lidem bez rozdílu náboženství, pohlaví atp., budou na ně v dospělosti útočit ze všech stran zákazy, příkazy, pravidla, cenzura, a hlavně - korektnost. Přece je mi milejší člověk, který třeba "nemá rád" lesbičky, ale nikdy by žádné neublížil, ani je nenapadal slovně apod. Dnes má každá skupina pocit, že celý svět je povinnen se před ní klanět.
Jsem ženská, ale snad nic mi není protivnější než fanatický feminismus. Přece mě tak Pán Bůh stvořil - menší, drobnější, jemnější, tak co se budu cpát do slévárny, jen abych těm chlapům ukázala jaká jsem borka? K smíchu.

170710

23.09.2008 12:43

Chytání se stébla

RE: Otroci a otrokáři

Filla 86.?.?.?

Zajímavé je, podívat se na celý náš "systém" pěkně z výšky. Co vidíte? Každý jsme jiný, takže každý vidí něco jiného. U mě je to tohle:
Vidím armádu několika miliard otroků. Roboti, kteří chodí denně do práce, kde vykonávají nějakou činnost, za kterou dostávají mzdu. Za tu mzdu nakoupí potraviny a bydlení na měsíc plus nějaké věci okolo (boty, knihu...). Otrok má tedy prostředek na to, jak se udržet při životě, aby mohl zase jít do práce. A tak pořád dokola. A aby moc neremcali, je jim předkládána "zábava". Ze všech stran na ně útočí tvrzení, že jedině když budou krásní, bohatí, úspěšní, pak jedině má život smysl. A tak se otroci ženou za tímto "snem" který byl lidem implantován do hlav bůhví kým. Zadlužují se, protože ze všech stran slyší, jaká je to pohoda!
A tak se uvazují systému čím dál víc.
Pokud se jim nedaří dosáhnout na "plody" úspěšného života, propadají negaci.
Přibývá lidí s depresemi, úzkostmi, závislostmi...
A z toho všeho opět mají zisk farmaceutické firmy. Pumpují do nás jedy a my jim za to ještě platíme.
Ženy jsou přesvědčovány, že děti jsou jen zátěž k jejich životu, že nepotřebují muže.
Pracovní tempo rodičům neponechává dostatek času na děti, které pak snáze podléhají "partám", drogám, v tom lepším případě se prostě bezcílně poflakují. Ochotně se jich ujímají ti, od kterých by děti měly být na kilometry daleko...
Rozpadají se rodiny, víra v tradiční hodnoty (láska, věrnost, přátelství) je zesměšňována, člověk, který je vyznává, platí za naivu.
Proč jsou lidé tak nešťastní-jsou jim uváděny pseudodůvody, nikdo jim neřekne: je to proto, že jsme vás odtrhli od přírody, od vašeho vlastního života. Trpíte, protože vás zaměstnáváme tolik, že nemáte ani chvilku čas se zastavit a být jen tak, sami se sebou. Rozvádíte se a hádáte, protože vám nedáme čas, posedět v klidu s nejbližšími. A když už ten čas máte, je tu pro vás televize a různá jiná zábava. Hlavně si nepovídejte, to vás sbližuje!
Trpíte mnoha nemocemi, protože vás krmíme nekvalitní "stravou" plnou chemikálií, očkujeme do vás pod záminkou "ochrany" těžké kovy a rakovinotvorné látky.
Nechceme, abyste byli moudří, tak vás už od 6ti let zahlcujeme kvanty nedůležitých informací.
Vytváříme pro vás multi-kulti společnost, aby se pokud možno smazaly veškeré odkazy na historii a kulturu, které činí každý národ jedinečným.
Otupujeme vás každý den, každou minutu. Schválně vás znechucujeme politikou, abyste nad ní raději mávli rukou a nestarali se, co děláme. Neustále vás strašíme. Čímkoliv, co je zrovna po ruce. Nemocemi, globálním oteplováním (a tím vás i úspěšně vydíráme), útoky psů na lidi a v neposlední řadě velmi populárním terorismem, díky kterému jsme vás celkem rychle dostali tam, kde jsme vás chtěli mít.

Takhle bych mohla pokračovat ...

Automaticky kráceno

171355

27.09.2008 08:17

Falešná božstva

RE: Neni to jednoduche jit svou cestou.

Filla 86.?.?.?

No a to je právě děs - děti se bojí být samy sebou už v takhle nízkém věku. Co z nich asi vyroste? Pokrytci tak akorát. Já jsem pro, aby se děti odmalička vedly k tomu, nebát se být se svým názorem osamoceny, ale stát si za svým. To, že něco dělá nebo říká většina z toho ještě nedělá pravdu nebo správnou věc. Sám sebe takhle zrazovat je to nejhorší.

171770

28.09.2008 10:03

Čím krmí americká televize své diváky

To je tak absurdní...

Filla 86.?.?.?

nevím, jestli se mám smát nebo brečet. Moc hezky jste to vylíčil pane Stwora.
Bohužel, TV jako pračka na mozek není záležitostí zdaleka jen USA. Před pár dny jsem volala rodičům, aby pro jistotu vybrali úspory. V TV říkali, že už se to zlepšilo, povídá mi mamka. A já na to: protože lžou až se jim od huby práší.. Umíš si snad představit, že by v TV vystoupil třeba ministr financí a řekl: jo lidi, je to v háji, 10 největších českých bank zkrachuje do 2 měsíců, pak pravděpodobně padne měna a vy nebudete mít ani za co koupit jídlo.
No to by neřekli, povídá mamka. A pak dodala: média lžou, protože jsou placený ruskýma agentama... To už jsem ji honem zarazila.
A takových lidí, co jsou závislí na cintech z TV je bohužel moc, tak se nedivme, že dál žijí v iluzi o tom, že se nic neděje, že v USA jen pár lidí vybralo úspory, dolar možná na chvilku padne na minimum, ale zase se vzmátoří - jak mi pro změnu hlásil taťka. Ach jo [pláč]
Až k nim pojedu, budu je muset trochu provést zónou nezávislého internetu, aby měli data také z druhé strany.

171865

28.09.2008 10:10

Čím krmí americká televize své diváky

RE: Kabelovka

Filla 86.?.?.?

Jé no tak to mě pobavilo, s těmi obavami vaší tchýně [smích] No my TV nemáme už tři roky a každé Vánoce musíme zdůraznit, ať nám hlavně nikdo nekupuje bednu (což chtěli už vícekrát), že bysme ji stejně prodali [chechtot]
Můj táta, který jinak miluje přírodu, cestování atd., ke stáru je u bedny přilepenej pořád. Depresivní pohled na něj, fakt. A nedovede pochopit, že ten krám nechceme. Že až budeme mít děti, že kvůli tomu budou vystrčený z kolektivu. [vyplazený jazyk]
Kdybyste měli kouzelné kukátko a každý večer (ale i ve dne) se proletěli nad zemí a tím kukátkem se podívali do obýváků lidí, zjistíte, kolik párů očí je přilepených na blikající obrazovce a život jim přitom prchá pod rukama [pláč]

171867

30.09.2008 09:48

McCain komolil při zahraničněpolitické debatě slova

RE: Mrknul jsem na I dnes

Filla 86.?.?.?

Přesně tak, ty volby jsou divadlo. Můžete si být jistí, že žádného opravdového reformátora, mírotvorce a ČLOVĚKA, kterému by na Američanech skutečně záleželo by tak vysoko nikdy vylézt nenechali! (myslím na prezidentskou kandidaturu).

171994

01.11.2008 19:52

RAND lobuje Pentagon: začněte válku, abyste zachránili americkou ekonomiku

RE: Proč Pravda? Proč Čína?

Filla 86.?.?.?

Můžete být klidný, lživých zpráv v médiích je 99%. Takže je jedno, jestli je zdroj čínský nebo jiný...

PS: stejně je zajímavé, jak Západ, přestože nemá na rukou o nic méně krve než Východ nebo Jih, je pořád v myslích lidí ten sametový, heboučký, stabilní, ve kterém je bezpečno. Zvláštní svět, kde lidé upravují své vidění světa podle toho, jak jim ho předhodí propaganda... [oči v sloup] Samozřejmě ne všichni! [smích]

174519

10.11.2008 23:54

Obama a změna?

RE: Tresty za kriminalitu mysleni & nazoru

Filla 86.?.?.?

V tom případě bych měla rychle přijít se svou troškou do mlýna (než v tom mlýnku skončíme všichni).

Opravdu smutný "vtip":

Já jsem stále svobodný. A co vy?
Usáma bin Ládin

175474

11.11.2008 08:51

Realita dneška

Trefa

Filla 86.?.?.?

Je osvobozující přiznat si, jak se věci doopravdy mají. Ještě bych připsala, že: Věrnost je přežitek a z promiskuity se stala součást naší genetické výbavy. Poctivec = blbec. Čím hnusnější umělecké dílo, tím víc se předhánějí kritici ve vychvalování. Věrně namalovaný obrázek je dnes kýč.

A takhle by se dalo pokračovat....

Lepší je se usmát a jít svojí cestou. Přece nemusíme žít takhle [mrknutí jedním okem]

175501

13.11.2008 13:45

Těžký život státního úředníka

Tak je to přece pravda

Filla 86.?.?.?

Když jsem letos na jaře končila školu a rozhlížela se, co dál, říkal mi můj přítel, že ve státní správě (ale pozor, zdaleka nejen tam! I ve velikých soukromých firmách jsou hordy manažerů, co se doslova nudí) se dostávají peníze za nic - a jestli bych to nechtěla zkusit. No nechtěla, protože papírování je asi tak to poslední, co by mě bavilo. Přesvědčoval mě, že se toho nemusím bát, že mi zbyde spousta volného času na to, abych se mohla věnovat tomu, co mě baví.
Nevěřila jsem tomu.
Prostě jsem nevěřila, že by tohle mohlo projít - válet si zadek a brát za to peníze. Bylo to pro mě nemyslitelné!

No a vida...

No, práci mám skvělou a ne v kanclu, takže jsem ráda. Ale po přečtení tohohle článku jsem si vzpomněla na všechny ty lidi, co dřou ve velkých výrobních halách jako mezci (třeba automobilka, výroba elektroniky apod.) a mají za to pár kaček.
Kdyby se po tomhle nasr... a vzali úřady ztečí, mají mou plnou podporu.

175716

26.11.2008 09:36

Ústavní soud odročil jednání o Lisabonské smlouvě na zítřek

RE: Díky, pane prezidente...

Filla 89.?.?.?

Chápu vás, ale když ono to globální oteplování je jaksi opravdu bouda na lidi... Neříkám, že se neotepluje, všichni jasně vidíme, že se klima skutečně mění. Ale bylo to zneužito jako bič na prostý lid tím, že se začalo ukazovat prstem a říkat: za to můžeme my lidé. A to právě není pravda - otepluje se v důsledku změn na Slunci, protože zvýšení teplot je zaznamenáno i na Marsu a dalších planetách Sluneční soustavy. Jenže to už nám neřeknou - je totiž potřeba lidi vydírat, děsit a pěstovat biopaliva. A vidíme, co z toho vzešlo... Takže i v tomto má pan prezident vlastně pravdu - oteplování je jenom prostředek k dalšímu utahování smyčky kolem krku lidstva.

176818

02.12.2008 10:58

Vidal: Spojené státy nikdy neměly demokracii

S panem Vidalem opatrně...

Filla 213.?.?.?

Možná nosím dříví do lesa a všem je to známo, ale Gore Vidal je bratrancem Al Gore a Jimmyho Cartera (exprezident USA). Nejsem si úplně jistá, že by mu tak moc leželo blaho prostých američanů na srdci... Kdo ví, co tím sleduje.

177337

09.12.2008 11:57

Vyplnilo vaše dítě dotazník CAF?

Klackem po zádech

Filla 213.?.?.?

všem těm vymletým hlavám, co nás závratnou rychlostí přibližují k NWO [naštvaný]

Souhlasím naprosto s diskutujícími zde - je to neetické, podlé a ubohé, zpovídat malé děti a cpát to do nějaké databáze. Že jde o hrubé porušení soukromí je bez debat, ale hlavně jde taky o šťourání do vztahů v rodině. Zkrátka jak to vypadá - chtějí rozložit i ty poslední zbytky fungujících rodin, postavit děti a rodiče proti sobě, zlikvidovat důvěru mezi lidmi, demoralizovat je... Za chvíli budou lidé prchat do odlehlých krajin, žít v chajdě z rákosí a bez elektřiny, jenom aby tomu unikli.
Nejsme pro ně nic jiného, než armáda prakticky bezcenných otroků - pokud snad ještě někdo věří, že nějaká vláda usiluje o dobro svých občanů, tak... [pláč]

177860

Dojímá mě, s jakou velkorysostí někteří říkají, že čin toho novináře neměl vlastně význam a že ať je Bush jaký chce, házet po něm botou nemusel.. No na jednu stranu s vámi souhlasím - násilí plodí zase jen násilí. Jenže nepřijde vám, že spíš Bush prostě sklízí, co zasel?
Mrsknout po něm botou nic neřeší, to je sice pravda, ale ten chlápek tu botu hodil i za mě a jak to vypadá, za dalších x-milionů lidí. Bush (ač prezident) je gauner, zločinec, který vpadnul do jejich země na základě lží, sám to přiznal a přesto z něj pořád ještě neodtáhli a hned tak neodtáhnou! Zabíjí beztrestně děti, ženy...
A toho novináře chtějí pranýřovat za to, že udělal něco, co "neměl" ?
Směšný. Ikdyž ne tak úplně [oči v sloup]

178335

12.01.2009 13:35

Objasní nám Člověk v tísni záhadu, kam zmizelo 220 dětí?

RE: Copak Člověk v tísni...

Filla 213.?.?.?

To jste napsala hezky, i když vlastně nic hezkého to není... Jenom bych dodala, že to neustálé strašení bubáky minulosti je záměrné - když se pořád ukazuje na Hitlera, Stalina a spol., nezbývá už tolik pozornosti zrůdám žijícím...
A nejhorší na tom je, že se nezměnilo VŮBEC NIC! Stačí si poslechnout zprávy dnes a zprávy z komunismu - vyměňte "americký imperialismus" (kterým nás strašili před 89 a přitom jediný upír, který nám sál krev, byl Sovětský svaz, vydávaný ovšem za našeho věrného bratra) za "ruský imperialismus" (kterým nás pro změnu straší dnes a USA je náš Big brother doslova!!!)
A myslím, že nejlíp to vystihuje písnička, kterou zazpívala pí. Parkanová a p. Vyčítal. Poprvé jsem ji slyšela teprve nedávno a nemohla jsem se dlouho zbavit dojmu, že to není ta oficiální verze, ale že poslouchám nějakou studentskou recesistickou předělávku...
V písničce, která původně velebila SSSR (já vím, Gagarina) se vyměnilo pár slov a je z toho óda na radar a na naše přátelství s USA.
A takhle je to se vším - metody, lidi, ani zastrašování jako způsob jak přesvědčit občany, nic z toho se od dob komunismu nezměnilo! Jen teď jsou plné krámy, dá se cestovat a to bohužel stačilo k tomu, aby se lidem zalepily oči a huba...
Dělají si skutečně co chtějí, manipulují námi, ale vykládejte to někomu, když má plný břich, placatou telku a děti na studiích ve světě [pláč]

180665

15.01.2009 10:06

Jana Bobošíková - projev k předsednictvu

Paní Bobošíková

Filla 213.?.?.?

je chytrá dáma a zjevně si dokáže dupnout a stát pevně za svým, za to má můj respekt. Ale neměli bysme zapomínat ani na to, že jejím skutečným vnitřním pochodům, kvůli kterým vystupuje takto ostře proti Lisabonské smlouvě, nerozumíme. I to, co se může jevit jako výjimečná starost o život občanů, může mít nefér pozadí. Ovšem jestli paní Bobošíkové skutečně leží blaho lidí na srdci a nedělá to z prospěchu, pak před ní hluboce smekám.

181074

15.01.2009 11:07

Jana Bobošíková - projev k předsednictvu

RE: Paní Bobošíková

Filla 213.?.?.?

Já svoji reakci na článek vztáhla konkrétně k tomuhle případu(LS). Hodnotit celou její politickou kariéru mi připadalo zbytečné, nevím, proč jste se musel zaměřit zrovna na ty věci, ve kterých se v příspěvku ani slovem nezmiňuju. [oči v sloup] A ani já si o čistotě jejích úmyslů nedělám iluze, viz můj příspěvek. [smích]

181081

16.01.2009 10:07

Slovenská dialektika izraelsko-palestínskeho konfliktu

Skvělý článek

Filla 213.?.?.?

je vidět, že intriky "mocných" jsou čím dál tím čitelnější. Přesně tak - zaměstnat Evropu, aby nešťourala do jiných záležitostí. Jenom bych přidala k lepšímu, že polský jasnovidec Jackowski na sklonku minulého roku napsal, že za ním byli dva izraelští studenti (prý aby o něm natočili dokument):"Po dobu dvou dní se ho vyptávali mimo jiné k tématu, jak by svět reagoval na konflikt s Íránem, kdy by bylo výhodnější Írán vojensky pokořit, zda do konce roku nebo později atd. Netočili žádný film. Díky tomu potvrdil Jackowski svoje přesvědčení, že velmi brzo uslyšíme o nějaké malé provokaci, o následujícím „kontrolovaném“ konfliktu, který se bohužel kontrole vymkl. Od toho nás, podle Jackowskiho, dělí nanejvýše měsíce." Sice nenapadli Írán, ale i tak je to zajímavé...

181168

17.02.2009 08:50

Finanční expert Michail Chazin: „Ekonomika padne na dno v dubnu! Kdy se zvedne?“

RE: Zajímavý článek

Filla 213.?.?.?

Až bude hlad a opravdová nouze, na EU se a její pravidla se každý z vysoka... Kdo má trochu šikovné ruce a něco o půdě ví, bude si pěstovat alespoň nějaké jídlo, aby přežil. A kdyby náhodou mu někdo chtěl před nosem mávat direktivami EU, asi by nestačil ten byrokrat utíkat. Pravidla, zákony, "civilizace" - to všechno se dá udržet při životě pouze v jakéms takéms dostatku. Jakmile nastoupí hlad, lidé teprve poznají, co je důležité. A to je dobře. EU zajde rychleji než se stačí rozkoukat. I když tím samozřejmě nechci říct, že je dobře, když lidé strádají.

183957

17.02.2009 09:06

Naléhavá potřeba doby: Zákon rovných cen?

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

Filla 213.?.?.?

Pane Kramáři, jen malá připomínka - pokud mluvíte o pokoře, nemůžete jedním dechem dodat, že pan Liška je omezenec. Pokorný člověk by druhé lidi takto nikdy nesoudil! Tím se vaše výtka (o nedostatku pokory pana Lišky) stává trefou do vlastní branky...

183959

17.02.2009 20:22

Naléhavá potřeba doby: Zákon rovných cen?

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

Filla 213.?.?.?

Pane Kramáři, (z přezdívky to není poznat, ale jsem žena [smích] ), to poslední, co jsem chtěla, bylo vás svým příspěvkem vychovávat nebo se do vás navážet. Jen je zvláštní číst výzvy k pokoře a na druhém řádku už je dotyčný (kdo se má učit pokoře) titulován omezencem. Takováhle je bohužel naše společnost - na druhé ukazujeme prstem a "víme" přesně, jak by se měli chovat, ale o vlastním chování máme převysoké mínění. Když kritizujeme druhé, jsme samozřejmě v právu. Když totéž udělá někdo nám, je to .....(doplňte výraz dle chuti). (všimněte si, že píšu v množném čísle a tím pádem přiznávám i svůj podíl na "problému") Mějte se hezky [smích]

184009

24.02.2009 15:01

Monsanto využívá různé cesty, jak znemožnit používání nemodifikovaných semen

Nekvalitní (p)otraviny

Filla 213.?.?.?

Po přečtení článku se mi zvedl tlak - nehoráznost, co si Monsanto dovoluje! [naštvaný] Snad nejsem úplně mimo téma, ale chtěla bych se vyjádřit k dnešním potravinám obecně.
Taky máte při nákupu pocit, že se nedá skoro nic jíst? Taky stojíte jako já před nacpanými regály, v břiše vám kručí, ale sotva dáte dohromady pár surovin, které jsou nezávadné? Potraviny, které nejsou nacucané chemikáliemi, dochucovadly, aromaty, konzervanty, éééčky... aby člověk hledal půl dne!
Občas dostanu chuť třeba na párek - procházím celý obří regál, beru i ty nejdražší výrobky, ale po přečtení složení s ohrnutým nosem vracím zpátky. I kdybych stokrát měla mlsnou, ten hnůj do sebe cpát prostě nedokážu.
Pokud jde o zeleninu... bezbarvá "rajčata", nahnilé papriky (za opravdu nestoudné ceny), a oproti tomu podivně obrovská naleštěná jablka.
Ani v malých krámcích není výběr o mnoho lepší.
Často se mluví o tom, že až kiksne zásobování, lidi ve městech nebudou mít co jíst. Metaforicky řečeno, naše rodina nemá co jíst už dnes [pláč]

184472

25.02.2009 12:33

Prý je zamilovanost choroba

Láska dnes...

Filla 213.?.?.?

Sice jsem rok 89 zažila coby prvňáček, na náhlý mediální boom různých "odborníků na lásku" si ale pamatuju. Ano, samozřejmě, podle těchto "expertů" je nevěra naprosto v pořádku (neříkám, že za nevěru by bylo třeba lidi odsuzovat, ale snad není třeba nevěru glorifikovat, jak se v současnosti děje běžně), kdo je celý život věrný a miluje svého partnera je prezentován jako hříčka přírody.
Já osobně jsem za celý život poznala jediného muže (bylo mi 19) a jsme spolu dodnes. Mezi námi je nádherné přátelství, důvěra, láska která je den ode dne krásnější a hlubší. Prošli jsme i těžkými obdobími, ale zvládli jsme to - společně [smích] Jak se na to dívá okolí? Že jsme blbci, co si nic neužili a až budem starší, budeme se podvádět jako na běžícím páse. Že je to zkrátka NEVYHNUTELNÉ!
Nejsme příznivci manželství - popravdě nerozumím tomu, proč by tak soukromou záležitost, jako je vztah dvou lidí, měl mít pod pařátem stát nebo nějaký úřad? Vám to nepřipadá absurdní?? Milujete se, chcete spolu být a kvůli tomu je potřeba papír, potvrzení od nějakého ouřady, kterého jsem v životě neviděla, nic o nás neví... Takový člověk z nás udělá manžele? To je podle mého strašný omyl, na který pak doplácí tolik párů! Totiž že manželství (rozuměno pevný, trvalý vztah dvou lidí) vzniká podpisem nějakého cáru papíru na radnici nebo v kostele. Kdepak, takový vztah roste, vyvíjí se, je třeba se o něj starat. A nikdo, žádný člověk na světě by neměl mít právo rozhodovat o takovýchto vztazích.
My tady často zmiňujeme Orwella a "1984" - ale nepřijde vám, že už teď (a to není instituce manželství nic zas až tak nového!) strká byrokrat rypák do dost soukromých lidských záležitostí?

Nejde zde o strach z odpovědnosti, závazku atd. Jde o to, že k spokojenému životu dvou (a více) milujících se lidí není totiž vůbec závazek potřeba! Kdo si to vymyslel, že společná cesta životem, má být o závazcích? Naopak, mělo by to být volné a svobodné (ale ne ve smyslu dneška! - spát s kedkým na potkání!). Je to náš život a jedině a pouze my dva budeme rozhodovat, jestli půjdeme spolu dál a nebo ne.
Podle mě je manželství v pojetí dneška stejná koule na noze a bič na občana, jako hypotéky. Děkuji za pozornost [smích]

184568

25.02.2009 12:40

Prý je zamilovanost choroba

RE: článek znám

Filla 213.?.?.?

Paní Jarmilo, díky za článek. Ještě bych dodala, že dneska je Láska jako taková zesměšňována, elity dbají na to, aby ji vyhnali na okraj společnosti. Samozřejmě, tento ušlechtilý cit nemůže NWO potřebovat... Zkuste se někdy podívat do pánských časopisů typu Esquire - četla jsem tam kdysi článek, ve kterém byla žena prezentována jen jako ozdoba, prázdná loutka, prostředek k uspokojení tělesných potřeb. Nutno dodat, že ženské časopisy na tom nejsou o mnoho líp! Z muže dělají jen zdroj příjmů, dobrého orgasmu a užitečného idiota. A všechny ty návody na sbalení, triky, úskoky, intriky.. Takhle je dneska "in" navazovat vztahy. K pláči, fakt [pláč] A to jsem vlastně současná generace!

184571

25.02.2009 14:56

Prý je zamilovanost choroba

RE: Láska dnes...

Filla 213.?.?.?

Vidíte, nepřímo potvrzujete moje slova [smích] Manželství bylo pro vás v jistém ohledu výhodné ekonomicky - s vaší láskou a vztahem to až tak nesouviselo (no aspoň jsem tak pochopila váš příspěvek).
Co se týká jistoty v manželství - znám mnoho lidí, kterým do té doby hezký vztah po "okroužkování" prostě zkolaboval. Důvodů může být mnoho, není možné to tu celé rozebírat.

Na druhou stranu, uzavření manželství se nerovná vytvoření rodiny! Znám spoustu případů, kdy lidé byli sice "svoji", ale jako rodina nefungovali. Nebyly tam žádné jistoty (ani citové, ani ekonomické) a při sebemnším otřesu se manželství rozpadlo jako domeček z karet.

A právě tohle jsem měla na mysli, když jsem předtím psala o manželství. Že je nám vtloukáno do hlav, co všechno nám má přinášet, ale ve skutečnosti se tomu tak již dááááávno neděje! A proto si i myslím, že ten papír prostě není potřeba. I když ho miluju sebevíc, nepovažuju se za ničí ženu a jeho nepovažuju za "svého" muže, proto není třeba ani úřední potvrzení, že jsme "svoji" [smích] Totiž tenhle princip, kdy se lidé "berou" podle mě nadělal víc škody než užitku. Než si někoho "brát", to radši jít vedle něj a mít radost z toho, jak se nám spolu pěkně jde... i loužema a bahnem [smích]

184598

26.02.2009 09:39

Prý je zamilovanost choroba

RE: Láska dnes...

Filla 213.?.?.?

Paní Strigo, díky za názor. Pravda je ovšem taková, že o mě nic, ale vůbec nic nevíte. Vypočítala jste si můj věk (nesprávně) a domyslela řadu dalších věcí. Pohrdlivě mluvíte o délce našeho vztahu, o našich těžkostech, kterými jsme prošli. Jak můžete vědět, že třeba můj partner neskončil před 3 lety po autonehodě na vozíku?! A že jsme pořád spolu a pořád je nám dobře? Nevíte nic, tak prosím nevytvářejte domněnky, podle kterých mě a mé názory hodnotíte. Ano, jsou to MÉ názory na lásku a manželství, nikomu je zde nevnucuji! Do toho mám daleko.
Žijeme každá v jiném světě, a podle toho co píšete, jsou diametrálně odlišné. Pro nás jsou důležité úplně jiné věci.

Vy máte svůj názor na manželství, který respektuju a uznávám, že máte v mnoha ohledech pravdu. To ale neznamená, že tenhle mustr musí platit pro všechny.

184729

23.03.2009 19:38

Austrálie se zbláznila

RE: Radši nic než něco?

Filla 213.?.?.?

Jo, jenže když budete čekat, až "to čas jednoznačně ukáže, jak to cenzoři se svobodou na internetu myslí", tak to znamená v přeneseném slova smyslu - mlčení, nečinnost, nulová rezistence - a vovečky u Internetu mezitím budou mít čas si na to cenzurování v klidu zvyknout, že. A až policajt přitvrdí, nebudou remcat.

Kdepak, bít na poplach je třeba teď a hned, dostat lidem do povědomí, co hrozí!!!

187075

24.03.2009 09:07

Austrálie se zbláznila

RE: Vodafone už cenzuruje delší dobu

Filla 213.?.?.?

Pravda, taky jsem u nich hned zrušila účet. A jako důvod uvedla tu cenzuru. Snažili se mi sice téměř rodičovsky vysvětlit, že jde hlavně o "nebezpečné" hanbaté stránky, načež jsem jim pro změnu vysvětlila já, že "ano, ano, bezpečí, ochrana, já vím. Jenže to začne pornostránkama a skončí jakoukoliv kritikou režimu apod. To už jsme tu měli a já vás v tom nehodlám podporovat."
Naštěstí mi bylo bez okolků vyhověno.
Vždyť říct jim přímo, jak ty jejich pindy o bezpečnosti "nežerem" a že s tím nechceme mít nic společnýho, je taky forma odporu. A takhle odporovat bysme teď měli víc a hlasitěji, protože jestli internet padne, bude už fakticky pozdě na cokoliv.

187116

24.03.2009 14:32

Spojení Mossadu s útoky 11. září

RE: No vida...

Filla 213.?.?.?

Souhlas. Jen bych doplnila, že pro tahače nitek nebyl 911 zdaleka prvním inside-jobem, nýbrž jen jakýmsi velkolepým završením velmi dlouhé praxe! Revoluce v Rusku 1917, Pearl Harbor, Lusitania.. Požár Říšského sněmu, náš oblíbený "sameťáček 89" - to a ještě mnohem víc jsou všechno zdánlivě překvapivé historické události, které však byly velmi dobře režírovány. Všechny musely vypadat neplánovaně a bylo třeba docílit i vlastních ztrát, aby se vyhnuli podezření.
Dnes už nás nepotřebují o ničem otevřeně přesvědčovat - jednoduše to udělají tak, že lid má potom pocit, že si musel něco "vydupat". A přitom se dostáváme jen tam, kde nás oni chtěli mít!
Je to tak propojený mechanismus, těžko to všechno popsat na pár řádcích.

Až přijde příští "teroristický útok, vpád do země, nehoda..", tak se vždy nejdřív zeptejte sami sebe "qui bono?"

PS: a co se týká krize - snad si nemyslíte, že když mají pod palcem svět už tak dlouho, že je tohle "nečekaná komplikace", která jim proklouzla mezi prsty? Nikoliv, krize jim slouží velice dobře - jinak by ani nevznikla.

187166

26.03.2009 09:05

Policie provedla razii u majitele domény wikileaks.de

Sláva demokracii,

Filla 213.?.?.?

svobodě a prosperitě, za kterou nyní všichni bojujeme, bok po boku, v oku žár. My naše lidská práva a svobody ubráníme před teroristy z Al Kajdy, před všemi těmi špinavci, co nám chtějí ukrást svobodu, co chtějí zničit náš způsob života!

A v rámci toho zuřivého hájení demokracie před nikdy neviděným nepřítelem už jsme to dopracovali k velice dobře viditelnému policejnímu státu, skvělé.

187324

26.03.2009 17:26

Policie provedla razii u majitele domény wikileaks.de

RE: Vláda

Filla 213.?.?.?

ach bože, to je tak pravdivé a trefné, že jsem se musela hořce zasmát..
A naše děti budou za krátký čas tak chráněné, že budou nuceny a učeny udávat své rodiče za naprosté banality [pláč]

187353

09.04.2009 11:07

Cirkus Obama

RE: Co vlastně chcete?

Filla 213.?.?.?

Věřte v první řadě sám sobě, bez toho se neobejdete. Druhá strana (ta, která vytváří skutečné historické události, které jsou později nazývány "konspiační teorie" ) vypouští do éteru kvanta protichůdných dat - a proč asi. Vzniká potom onen "datový guláš", nikdo se v tom nevyzná a nikdo už pořádně neví, co je lež a co je Pravda.
Proto jednoznačně: naslouchat svému vnitřnímu hlasu, intuici. Ta vždy pozná, co je a není Pravda.

188076

09.04.2009 19:01

Mesiáš nebo Satanáš?

RE: Tohle už je N-U-D-A

Filla 213.?.?.?

To je fakt, taky hestroye ráda čtu [smích] Akorát si myslím, že by ses neměl nechávat strhnout k slovním bitkám s provokatéry. Je to ztráta času a navíc diskuse jde pak úplně k šípku. (nemyslím, že by se nemělo debatovat s lidmi, kteří mají třeba jiný názor, ale mluvím o těch, kdo skutečně nemají zájem se konstruktivně bavit, ale chcou jen lidi nas... a je škoda, že se jim to pořád ještě daří)

188105

09.04.2009 19:04

Mesiáš nebo Satanáš?

RE: Tohle už je N-U-D-A

Filla 213.?.?.?

Vytesat do kamene prosím!
Ano, ve spoustě oblastí lidského života už spolehlivě funguje autocenzura (co by tomu řekli lidi).
A ta poslední věta je majstrštyk, díky.

188106

16.04.2009 16:18

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Utopenému déšť nevadí - dříve než se něco vyšetří, přijde ekonomická katastrofa a potom už to bude jedno!!!

Filla 213.?.?.?

"Krizi nikdo umyslne nevyvolal, je to podobne, jako by jste chteli vyvolat zmenu pocasi."

Ehhmm.. O technologii HAARP jste asi ještě neslyšel, že?
A že loutkovodiči už dávno vedou mezi sebou "bitvy" prostřednictvím počasí (zemětřes, tsunami, povodně v Barmě atd.) a navrch toto uměle vyvolané "počasí" ještě využívají pro svoji propagandu "globálního oteplování", to už je pro ovečky asi moc silná káva [chechtot]
Samozřejmě nelze každou přírodní událost přičítat HAARPu, ale že si to už v praxi odzkoušeli, je jisté.

188522

22.04.2009 08:55

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Jako mi absolutně nevadí,

Filla 213.?.?.?

Hestroyi, nic proti tobě, ale připojuju se k Stevovi - zase jsi se nechal chytit na primitivní formu provokace a příspěvkem klesl na úroveň lidí, kteří nemají argument a tak jen kopou.. Škoda.

Určitě máš lidem co říct, ale tento příspěvek je k ničemu. Pomohlo to někomu?

(Omlouvám se, nechci nikoho vychovávat, ale nechápu, jak se může někdo tak bystrý, chytit na něco tak neuvěřitelně pitomého?)

189103

05.05.2009 15:20

Vláda táhne do boje proti extremismu

Máte slovo - 30.4.2009 Česká televize - online

Filla 213.?.?.?

Taaak a Česká republika má nové téma co! Ta vehemence, s jakou se to snaží prosadit u veřejnosti, je do očí bijící!!! A ten útok na romskou rodinu ve Vítkově, který je absolutně neobhajitelný, mi zavání nějakým melouchem několika psychopatů, kteří pomohli lidi trochu nas... no řekněme nastartovat.

Podívejte se, prosím, na tento pořad z dílny České televize. Závěr pořadu je obzvláště vydatný - prý budou Čechům padat hlavy.
Je mi absolutně fuk, jestli je někdo opálený nebo ne. Ale aby mi z televizní obrazovky bylo otevřeně (a beztrestně, samozřejmě) vyhrožováno a abych se cítila ve své rodné zemi spíš jako na vodítku s náhubkem, než svobodný občan, tak to už je moc.

Jsem přesvědčená o tom, že u Romů je určitá vůle s námi v poklidu žít a že ani jim tato situace nemusí být vždycky příjemná (kdy jsou celoživotně nepracující zvýhodňováni na úkor celoživotně pracujících).
Je třeba si uvědomit, že jsou tu dvě skupiny(nejen dvě, ale o těchto je momentálně řeč) - Češi a Romové. Každá má trochu jiný pohled na svět, ale věřím, že bezproblémové soužití je možné. To by ovšem "stát" (jakžto instituce) nesměl tolik let intenzivně pracovat na tom, aby se tyto dvě skupiny lidí nakonec postavily proti sobě. Teď už není moc času, tak na to tlačí trochu víc. Ale to nemění nic na tom, že jak Češi, tak Romové jsou jen užitečnými idioty v téhle hře, kdy jde především o to, rozpoutat veřejné nepokoje, aby se ke slovu dostala represe.

190400

06.05.2009 22:52

Policejní zastrašování v Brně

Zajímavý postřeh - článek

Filla 213.?.?.?

A dnes schválili Lisabon - takovéto policejní buzer-akce se za čas stanou běžným koloritem všedního dne. Naštěstí ne nadlouho. Krátí se jim dech.. [velký smích]

190532

06.05.2009 23:22

Policejní zastrašování v Brně

RE: Zajímavý postřeh - článek

Filla 213.?.?.?

Nezlobte se, ale je neskutečně naivní si myslet, že tyto represe odstartovali "náckové" - oni jen posloužili (nevědomky?-těžko říci) k tomu, aby se takováto opatření začala zavádět - rozhlédněte se, děje se to na celém světě, lidstvu se kolem krku pomalu stahuje oprátka. A svádět to na pár trhlých kluků je přesně to, co "vrchnost" chce, aby si ovčané mysleli.
Aby mohli chodit a říkat: My jsme k tomu byli donuceni extremisty, zavést tvrdá opatření.
Jenže: málokdo si uvědomuje, že diktatura vždycky začala potírat nejprve ty, kteří byli proti mysli i většinové společnosti. Tím její část získají na svou stranu a pak už to jede... přibydou odpůrci režimu, lidé, kteří se nebudou chtít očkovat atd.
Je to tak průhledné!
Ale až to bude rozjetý, těžko s tím pak něco (pozdě) chtít udělat. Autor správně poukazuje na to, že to, co se děje, je začátek něčeho hodně nepříjemného..

190539

25.05.2009 21:23

Noční můra Ameriky – Obamova dystopie

RE: jak přežít

Filla 213.?.?.?

Tak zkuste třeba tohle: www.pojdsnami.cz - taky to spojuje lidi, především ty, žijící alternativním způsobem života (např. bez očkování, a vůbec jedince stojící vlastně proti proudu). Taky jsem rozhodně pro obnovení spolupráce, než pro přiživování atmosféry strachu horečnatým stavěním bunkrů apod. Být opatrní, nepodceňovat dění kolem a mít otevřené oči je naprosto zásadní, ale (s prominutím) "předposranost" vážně nic neřeší.
[smích]

191919

02.06.2009 10:59

Nikdy se nevzdávat

RE: Opravdu myslíte...?

Filla 213.?.?.?

Miluju pejsky, jsou to takoví šťastní tvorečkové, jejich elán je plne nakažlivý.
Nikdy jsem nad tím takhle nepřemýšlela - v tom, co jste napsala, je pořádný kus pravdy. Díky.

192488

Ano, takovým gumovým loutkám bez vlastní vůle, které jen plní, co se jim řekne (protože to přece přišlo z vyšších míst!) se říká bioroboti. A pan Stwora narazil hned na tři takové - není divu, že nikdo z nich nebyl schopen pochopit, oč mu vlastně jde..

193564

23.06.2009 22:50

Osmnáct kritických postřehů z USA

Aspartam je JED - RE: Zdravé potraviny - viz. 17.bod

Filla 213.?.?.?

Bez legrace - je téměř VŠUDE, protože je JEDOVATÝ !!!


http://www.kulturniecho.com/modules.php?name=News&file=article&sid=196

Je mj. ve všech žvýkačkách.

193891

25.07.2009 09:18

Novinářka žaluje světové elity za bioterorismus

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Filla 213.?.?.?

Nejen, že si pakují kapsy, ale systematicky devastují imunitní systém a prokazatelně mohou poškodit mozek. Kamarádčin syn - narodil se mentálně postižený, ale celkem čile reagoval - po očkování je z něj takový "opilý medvídek koala" (bez urážky, toto nejlépe popisuje jeho stav).
Očkování je obrovský podvod, např. to proti rakovině děložního čípku - tisíce případů vedlejších účinků!!! A to od těch nejlehčích (vyrážka) až po poruchy pohybového ústrojí atd.

A pokud někdo přece jen věří ve spásu očkování - není vám lidi divné, s jakou vehemencí nám tlačí, kolik nakažených přibylo, s jakým úsilím se snaží roztočit paniku...? Denně zemře mnohem víc lidí na obyčejnou chřipku a nic. A tady se najednou nakupují vakcíny po stamilionech.. Qui bono? Stačí se jen TROŠKU nad tím vším zamyslet !!!
Tentokrát rozhodně nejde jen o komerční zisk.

196333

26.07.2009 10:09

Novinářka žaluje světové elity za bioterorismus

RE: Jak redukovat lidstvo na konkrétní počet?

Filla 213.?.?.?

daleko levnější je vyvolat dojem, že je virus "swine flu" je opravdu "smrtící" a pak naočkovat předem vytipované jedince skutečným smrtícím virem - ať už se bude jmenovat Tamiflu nebo jinak - Jirko, to je vysoce pravděpodobné!!!

196384

01.09.2009 09:24

Janouškův hřebík

RE: vyzenme DOBYTEK od koryt-jak?

Filla 213.?.?.?

Inkoustový bojkot voleb? Zní to pěkně (jsem pro jakoukoliv nenásilnou aktivitu - házení vajíčkem a šutrama po politicích fakt nee), ale hloupé je na tom to, že tím člověk jaksi rozhoduje o zničení hlasů jiných lidí..

Z pohledu Vesmírných zákonů tedy docela problém [smích]

199207

10.09.2009 14:33

4. díl - Ukování „nového světového řádu“ pod jednou světovou vládou

RE: Co je ukováno, to taky rezaví !

Filla 94.?.?.?

Snad vám nebude vadit, že do toho vstupuji, ale například zde: http://karolinaloskotova.blog.cz/0901/zakony-vesmi... jsou ty přírodní a vesmírné zákony popsány.
Hezký den všem [smích]

200038

10.09.2009 14:38

4. díl - Ukování „nového světového řádu“ pod jednou světovou vládou

RE: mimozemská aktivita

Filla 94.?.?.?

Pane insider (opravdu příhodný nick [smích] ), už dlouhou dobu s radostí vyhledávám vaše příspěvky, protože je vidět, že VÍTE. Myslíte, že bysme si mohli vyměnit mailové adresy? Díky za jakoukoliv odpověď a pěkný den [mrknutí jedním okem]

200042

14.09.2009 09:06

Dalajlámovštění

Dalajlama je "jejich" hlásná trouba...

Filla 94.?.?.?

takže není se co divit, že se k určitým tématům nevyjadřuje. Nechtělo se mi tomu zpočátku ani věřit, ale je tomu skutečně tak. Děkuji autorovi za článek, považuji to za výbornou ukázku toho, jak se nenechávají někteří lidé ještě pořád oblbovat tím, co jim řeknou v TV a jinde.
Obzvlášť trefná je část, kde se zmiňuje o široké propasti mezi slovy (mír, demokracie, lidská práva) a činy (skutečností).

Málokdo si dnes uvědomuje, že spolu s konzumací zpráv dlabe i obrovské množství propagandy. Ten, kdo to postřehne, už v konzumaci nepokračuje, bo by se akorát tak řádně [bliji]

Je smutné, že stačí otevřít hranice, nacpat obchody k prasknutí čínským a jiným šmejdem - a lidi přestanou tu diktaturu, ve které žijí, vidět. Listopadová fraška 89´žádnou totalitu nikdy neukončila. Ale spousta lidí věří, že jo.
To je možná ta iluze, ta virtuální realita, o které se zmiňuje buddhismus. A největší roli v tom sehrávají právě média, díky kterým se celá ta holografická konstrukce "zatím" (!!!) nezřítila. "Zatím" (!!!) ještě natírají bílou na černo a naopak.

200259

14.09.2009 09:37

Dalajlámovštění

RE: Vše je příliš relativní....

Filla 94.?.?.?

...Tak už jen to, že dostává tolik prostoru a pozornosti v západních médiích (a u politiků) zcela jasně naznačuje, že pro ně není nebezpečný. Skutečných zastánců pravdy a svobody se totiž zbavují (v nejlepším případě naprostou ignorací).
Pokud by Dalajlama skutečně chtěl a mohl píchnout do vosího hnízda, už by to dávno udělal.

200262

29.09.2009 16:27

Mizí i místa na zkrácený úvazek

RE: Jedna dobra rada

Filla 94.?.?.?

Chtěla bych vám, pánové (elerikovi a osmdesátdvojce) poděkovat za tyto příspěvky. Je nesmírně povzbuzující vědět, že takových lidí, kteří VĚDÍ a VIDÍ, je víc [smích] Spojme jako lidstvo síly, a nemůže to dopadnout špatně [mrknutí jedním okem]

201352

04.10.2009 19:35

Irové: tak jsme vám to pro*$#li

I bez zbytečného strašení..

Filla 94.?.?.?

.. je jasně znát, že v Evropě začíná být horká půda pod nohama. Teď budou tlačit na pana prezidenta, do pár týdnů chce švédsko protlačit Blaira do funkce prezidenta EU, a do konce roku to spečetí se vším všudy. Od nového roku začne platit Codex Alimentarius a kdo ví, s čím ještě vyrukují (vlády světa zbrojí jako o život).

Takoví lidé, kteří si uvědomují klec, do které celá Evropa se sklopenou hlavou pochoduje, budou brzo čím dál víc naobtíž. Mám tu sedět a čekat, až skřípnou internet, až zavřou hranice..?

Sama v sobě jsem řešila dilema, jestli by přece jenom nebylo lepší zůstat a bránit naši zem do posledního dechu všemi dostupnými prostředky. A šla bych do toho hned. Jenomže, když vidím všude kolem sebe, s jakou svorností se spící ovečky mění ve vlky a vrhají se na každého, kdo šťourá do jejich jistot a pohodlíčka, jak ochotně věří tomu, že protestující jsou samí extrémisté a zločinci, tak za koho bych vlastně bojovala..? Za těch pár tisíc lidí, kteří vědí totéž co já? (a kteří by se nejspíš sami postavili na odpor). Mám se prát za někoho, kdo o to vlastně nestojí? Vnucovat nevyžádanou pomoc? Jak tu správně někdo napsal - je jim úplně jedno (a říkají to otevřeně), jaký svět připravili svým dětem.

Takoví ignoranti, odevzdávající svou svobodu bez sebemenšího odporu, sedíc přitom u televize s pocitem "po mě potopa" a škrábajíc se poklidně v zadku, si ten NWO opravdu asi zaslouží... [pláč]

201656

04.10.2009 19:54

Irové: tak jsme vám to pro*$#li

RE: Prehnané obavy?

Filla 94.?.?.?

Paní Jarmilo, nic ve zlém, ale to, že to tu tak chodí už 50 let, má být omluva proto, že v tom budeme "vesele" pokračovat?

201661

04.10.2009 20:22

Irové: tak jsme vám to pro*$#li

RE: Prehnané obavy?

Filla 94.?.?.?

No, já jsem k těm 20ti porevolučním letům připočítala ještě předchozích 30 let komunismu (i když ono je to spíš 40).

Nápad na řešení bych měla, je to zatím jediné, co mě napadlo, jak ukázat, že my, obyčejní lidé, nejsme zase tak bezmocní.. Představte si, že bychom všichni, jako jeden muž začali tu jejich hru bojkotovat. Systém je funkční jen tehdy, když mu poslušně sloužíme. Stačilo by přestat poslouchat.
Co třeba stávka, jakou svět ještě nezažil? (Pro začátek buďme skromnější a vztáhněme to jen na ČR) Všichni lidé by jednoho dne (a více následujících dní) zkrátka nepřišli do práce. (vyjma např. nemocnic). Nejezdily by vlaky, autobusy, metro... Nic. Nepekly by pekárny, zablokovaly by se dálnice,.. Jen si to představte, celá ČR stávkuje [smích]

Asi mnozí namítnou, že je to blbost atd.. Ale máte nějaký jiný nápad, jak aktivně ukázat vrchnosti, že zase tak úplně bezmocní nejsme? Přestaneme-li plnit svou roli v soukolí systému, zůstane proti nám akorát pár dědků. A poslat armádu a policii na 9 milionů lidí? Ha [smích]

201665

04.10.2009 20:57

Irové: tak jsme vám to pro*$#li

RE: I bez zbytečného strašení..

Filla 94.?.?.?

Pane Smithi, souhlas s vámi ve všem. Měla jsem ale na mysli spíš skutečnost, že chcete-li těmto "zpracovaným" lidem nabídnout pohled za oponu (aby už tedy následně sami dokázali rozpoznat, že se je někdo snaží obelstít a porobit), vrhnou se na vás a zuřivě brání systém. Takže moje úvaha směřovala spíš k tomu - proč křičet na všechny strany pravdu (nemyslím zrovna tu Jedinou Správnou, protože k té jsem se zatím nedopracovala [smích] ale třeba jen ten fakt, že jsou lidé obelháváni), když to nikdo slyšet nechce?

201669

04.10.2009 21:01

Irové: tak jsme vám to pro*$#li

RE: I bez zbytečného strašení..

Filla 94.?.?.?

Jen dodatek - já sama sebe přece mezi ty obyčejné lidi počítám také [smích] Jsem ráda obyčejným člověkem [mrknutí jedním okem]

201670

04.10.2009 23:25

Irové: tak jsme vám to pro*$#li

RE: Prehnané obavy?

Filla 94.?.?.?

Hezky řečeno, díky za reakci [smích] Jen bych dodala, že nám tu chybí někdo, kdo je "velký" nikoliv svým kontem nebo vlivem, ale svou moudrostí a konstruktivním přístupem, kdy se zohledňuje na prvním místě Člověk. A ten někdo by dokázal vytvořit obraz budoucnosti, novou vizi, založenou na duchovních (nikoliv náboženských!) základech, a která je v souladu s Matkou Zemí a vším živým - se samým Životem. Která dovolí lidem se nadechnout a osvobodit se z otroctví.
Ten někdo by to, co říká, potvrzoval svým vlastním životem. Čestný a upřímný. Silný, ale přitom láskyplný.
Někdo, kdo by neusiloval o to nám vládnout, ale povzbuzoval by nás v tom, abychom se dokázali postavit na nohy a převzali život do vlastních rukou.
Zní to skoro jako pohádka, ale několik lidí, kteří se velmi blíží tomu, co jsem popsala, už určitě existuje.
Kdyby se pak skutečně někdo takový objevil, věřím, že by se obroda dařila ještě lépe [smích]

201695

04.10.2009 23:36

Irové: tak jsme vám to pro*$#li

RE: I bez zbytečného strašení..

Filla 94.?.?.?

Opět souhlas [smích] Pane Smithi já to nedokážu tak hezky formulovat jako vy, ale jde mi o to, že jsem si už dříve uvědomila, že začít změnu je v první řadě třeba u sebe, pak jít příkladem a popřípadě promlouvat k uším, které chtějí slyšet. A pracovat na co největší nezávislosti na systému. Že zkrátka nejde měnit svět odshora (nic se vlastně nepohne k lepšímu změnou vedení, pokud ostatní vrstvy zůstanou stejné jako byly).
Jen si tak pořád říkám, co dělat aktivně..! Až půjde opravdu do tuhýho, možná bude pozdě na to, začít se bránit. Zajímá mě, co dělat tady a teď.

201696

05.10.2009 09:32

Irové: tak jsme vám to pro*$#li

RE: Prehnané obavy?

Filla 94.?.?.?

Je to naprosto přesné [smích]

201731

05.10.2009 09:35

Irové: tak jsme vám to pro*$#li

RE: Prehnané obavy?

Filla 94.?.?.?

Tak jste to tak měla sama napsat [smích] Ptala jste se mě na možné řešení, a já vám odpověděla jak nejlíp jsem v tu chvíli uměla. Nemusíte ze mě hned dělat "nastrčeného manipulátora". Díky [mrknutí jedním okem]

201732

29.12.2009 13:49

Domov důchodců Dobrá Voda - smrt vysvobozuje

RE: ???

Filla 85.?.?.?

Neberte to jako rýpání, ale zaujalo mě slovo "přestárlý" ve vašem příspěvku. Co to vlastně znamená, být přestárlý? Podle mě jde o jeden z výrazů "newspeaku", kdy se naznačuje, že už tu člověk je moc dlouho... Přece každý je starý tak, jak je. Těžko můžete být přemládlý, nedostárlý, atd [smích]
Je to stejný patvar novodobé češtiny jako výraz "vybydlený byt". Jako kdyby nestačilo říci, že je zdemolovaný, zničený.

To byla jen taková vsuvka. Jinak to co píše pan Cyroň je dosti otřesné a bohužel zdaleka ne ojedinělé [pláč]

208274

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,29 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,45 Kč
100 japonských jenů
22,01 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 944,01 Kč
1 unce stříbra
562,76 Kč
Bitcoin
297 763,25 Kč

Poslední aktualizace: 26.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 420 683