Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané hestroy

Nalezeno 3334 příspěveků, 16 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Setříděno od nejnovějšího, přetřídit od nejstaršího

26.04.2009 23:54

Stwora a drozdi

RE: Ptáci

hestroy 77.?.?.?

Ano, ano, také by mě to velmi zajímalo [smích]

189568

26.04.2009 15:41

Jan Fischer

RE: Pane Stworo, necháte mě laskavě zareagovat?

hestroy 77.?.?.?

Dejte panu Stworovi čas. V Kanadě je časový posun, takže když my píšeme, on ještě spí. Až vstane, tak to pustí...

189503

26.04.2009 15:28

Jan Fischer

RE: Černy a pomatený svět Pražáka...

hestroy 77.?.?.?

Poslouchaj, Pražák, voni už jsou tak zoufalý, že něvědí, co píšou? Každý zde ví, že jejich sionacistické příspěvky jsou jen hromady smradlavých lží. Už jsem jim to několikrát dokázal, takže se nebudu zbytečně namáhat. Voni si stejně budou opakovat svoji písničku, co jich rábi naučil.

A jestlipak Pražák vědí, proč jim nikdo nevěří, že jsou křesťan? Protože křesťan nesmí lhát. Zatímco žid může dle Talmudu gojovi lhát, až se mu od huby práší. Ale to voni jistě vědí. Zkusej jít na svůj oblíbený web spolku dementních nacistů a nevotravujou tady slušný lidi. Nikdo jim ty jejich bláboly nežere.

189501

26.04.2009 15:15

Česká policie zatkla (a pustila) Davida Duka

RE: Good Bye Herr Duce!!!

hestroy 77.?.?.?

Mám pocit, že Steve mluvil o Pražákovi. Sice nevím, proč ho tak přecěňuje, ale to se nedá nic dělat... [chechtot]

189500

25.04.2009 18:31

Česká policie zatkla (a pustila) Davida Duka

Neuvěřitelné!!!

hestroy 77.?.?.?

Tohle je skutečně neuvěřitelné!!! Kde to žijeme? To už není česká země, ale židovská. Kdo jiný by měl zájem na jeho zatčení?

1. Málokdo o Dukeovi vůbec něco ví.
2. I kdyby o něm někdo něco věděl, tak je mu to stejně u zadku.
3. Komu nejvíce vadí, co Duke píše?

Takže ještě jednou. Čech nemá důvod Dukea zatýkat. To může mít jedině potrefená husa.

Ale není se čemu divit. Pokud máme premiéra, který se veřejně chlubí, že místo Ježíška slaví Mojžíška, už je možné všechno. Kontrolu nad naším státem definitivně přebírají lidé s úzkými vazbami na Izrahell, nacistický rasistický stát, který všem okolo, včetně Evropy, hrozí nukleárními zbraněmi.

V české historii se zatím židé na nejvyšších místech ke svému židovství příliš nehlásili. To, že se tato věc změnila, něco musí znamenat. Nevím jak to je s přísahou věrnosti českému národu u premiérů, ale opravdu by mě zajímalo, zda je pro české židy na prvním místě jejich vlast (Česká Republika), nebo Izrahell. Také by mě zajímalo, jestli se čeští židé považují za Čechy s židovským vyznáním, nebo si hrají na Židy, tedy jediný "národ" založený na náboženském přesvědčení.

Topolánek si hlavu o zeď nářků otloukal jen dvakrát do roka, jsem zvědavý na Fishera, s čím příjde. Mojžíšek asi brzy kompletně nahradí Ježíška a v našem českém kráteru budeme žít šťastně až do smrti.

Ale abych nebyl takový škarohlíd, raději sem zde zase frknu odkaz na velmi zábavné video, které by se také mohlo jmenovat "Strašidlo antisemitismu nechodí po horách, ale po ovcích.".

189407

25.04.2009 18:10

Jan Fischer

RE: Že je žid nevadí

hestroy 77.?.?.?

Počkejte... Vy mícháte náboženkou skupinu s národem. Vy mi chcete říci, že někdo se narodí jako příslušník nějaké náboženské sekty? Co tím myslíte? Že křesťanům se narodí křesťan?

Snad už to konečně pochopíte, až si přečtete, co si o tom myslí jeden z moudrých židů - Dr. Alfred M. Lilienthal: Židé nejsou rasa

189404

25.04.2009 16:48

Jan Fischer

RE: Orwelovský svet

hestroy 77.?.?.?

Panbože, to jsou zase kydy. To by mě vážně zajímalo, co je Pražák zač. Jeho sprosté lži, které prezentuje v každém příspěvku jsou opravdový hnus.

Poslouchaj, Pražák, co voni dělaj za zaměstnání? Že voni dělaj něco s penězma. U tzoho se schopnost sprostě lhát vždy náramně hodí.

Samozřejmě, že voni budou stát na straně sionacistických kolonialistů. Ač se zde veřejně prezentujou jako křesťan, to jediné, co je spojuje s křesťanama, je Starej zákon.

Voni se slušným lidem do očí nemůžou podívat už ani teď, poté, co se tu vyprofilovali jako sprostej lhář, rasista, nacista a antisemita. Vomi totiž semiti jsou i Palestinci, vědí?

Je to celkově hnus a kdyby editor tyhle lidi typu naciPražáka bloknul, tak by tu to alespoň tolik nepáchlo...

Speciálně tahle věta je tak nechutnej sionacistickej gnůj, že se mi obrací žaludek:

>Vzhledem k zakernosti palestinskych agresoru a jejich nelidskych praktik, nenasytnosti chamtivosti v zabirani uzemi, vysidlovani obyvatel, ktere se na nich narodilo...

Vždyť voni tu větu úplně obrátili. Ta věta správně zní:

Vzhledem k zakernosti sionacistickych agresoru a jejich nelidskych praktik, nenasytnosti chamtivosti v zabirani uzemi, vysidlovani obyvatel, ktere se na nich narodilo...

Je mi z nich na blití [bliji]

189396

24.04.2009 22:41

Německo 1940, Izrael 2009

RE: israel = nacisti?

hestroy 77.?.?.?

Máte pravdu, ti na to šli chytřeji přes ekonomické zotročení. Tím zasáhli celou německou poulaci, nikoliv jen pár Chazarů v restauraci.

189354

Truhlice šekelů... To je dobrý termín... Jakou má asi taková truhlice hodnotu bez miliard marek a dolarů, které musí do Izrahelle téci? [chechtot] [chechtot] [chechtot] Asi jako slovo vyvoleného, ne? [oči v sloup]

189352

24.04.2009 22:25

Projev íránského prezidenta Ahmadinejada na Durbanské konferenci OSN o rasismu

RE: Demagogie - neverte mu ..

hestroy 77.?.?.?

Evropan má náboženskou svobodu? Tím myslíte konkrétně které náboženství?

Může se goj stát židem? Může goj pochybovat o jiném náboženství, které ovšem zcela ovlivňuje jeho život, jeho výchovu ve škole, jeho denodenní vymývání mozku sonistickou propagandou? Ano, mluvím o náboženství zvaném HOLOKAUST. Stačí říci veřejně, že někdo pochybuje o tom, jak holokaust proběhl a kolik bylo mrtvých, jestli byly nějaké plynové komory a jak to vůbec bylo a jde do basy. Ano, to je opravdová svoboda. A HOLOKAUST je nové světové náboženství, o tom není pochyb. Na jeho základě umírají milióny lidí a utrácí se bilióny. Toto náboženství je od malička vyučováno na školách, každý den se o něm píše v novinách. Dokonce i každá zpráva o Íránu je jeho částí.

Jinak se můžete podívat, jak to funguje v Saúdské Arábii, která je skvělým přítelem USA a koneckonců i Izraele. V Íránu žije početná židovská komunita, kterou se přes všechny snahy zatím nepodařilo přestěhovat do Izraele.

Takže co se týká možnosti výběru, myslím, že jsme na tom ještě hůře.

A nevkládejte sem prosím linky na nacistické weby. Díky.

189351

24.04.2009 22:12

Jan Fischer

RE: Orwelovský svet

hestroy 77.?.?.?

Naprostý souhlas!

189350

24.04.2009 18:41

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Hestroy, až se někdy podíváte do Prahy, mrkněte se na Pražské Jezulátko

hestroy 77.?.?.?

Jistě, ale rozhodně nemá smysl někoho vychovávat tak, že ho budeme mučit a zabíjet. Jinak samozřejmě chci, aby se lidé, například muslimové, kteří se stěhují do Evropy, chovali podle našich pravidel. Na druhou stranu nemáme co mluvit do toho, jak si jejich státy organizují oni.

A rozhodně nesmíme někomu něco diktovat na základě lží (9/11) a moci.

189332

24.04.2009 13:47

Jan Fischer

RE: A právě proto

hestroy 77.?.?.?

Naštěstí máme konečně premiéra, který se nestydí za to, že je žid a bolševik, takže si myslím, že už nás čekají jen světlé zítřky.

189304

24.04.2009 13:13

Jan Fischer

RE: A právě proto

hestroy 77.?.?.?

Je to velmi divné, ale pokud nevznikne jiný strana, který by byla volitelná, KSČM skutečně prosazuje to, co chci já. Nezapoměňme ale, že hlasovat proti špatným zákonům, které stejně projdou, je jedna věc, nezačít pak po zvolení dělat něco úplně jiného, to je druhá věc. Ale pokud by měl člověk tuto věc opominout, rozhodovat se dle volebních programů a dle toho, jak poslanci hlasovali, zapomenout na to, jak se bolševici předtím chovali, pak, kupodivu vychází jediná možnost a to právě KSČM.

Doporučuji malý test, abyste věděli, která strana je vám nejblíže.

Koho volit?

189302

24.04.2009 13:06

Jan Fischer

Židobolševizace naší republiky vesele pokračuje

hestroy 77.?.?.?

Ještě je třeba se zbavit zbytku soudců, kteří neslaví Chanuku, Ovládnout zbytek školství, aby se vyučovalo jen o holokaustu a Izraeli a máme to z krku. Teprve pak se Česká Republika stane plnoprávným židovským státem, hned po Izraeli. Koneckonců již máme ve vlajce část Davidovy hvězdy. A tak to má být. Teprve pak náš stát bude zkvétat, gojim budou tvrdě pracovat, aby byla každý rok veselá a šťastná Chanuka a Haman aby se naší zemi vyhýbal obloukem. [bliji]

189301

24.04.2009 12:59

Projev íránského prezidenta Ahmadinejada na Durbanské konferenci OSN o rasismu

RE: Demagogie - neverte mu ..

hestroy 77.?.?.?

Pane Steve, koukám, že dnes jste to s tou ironií trochu přehnal. Podívejte se, kolik lidí vás vzalo za slovo... [chechtot] [chechtot]

Jinak, co se týká projevu prezidenta Ahmadinejada, můžu jen říci, že jako vždy šel přímo k věci, nevěšel nikomu bulíky na nos a vystihl jádro problému. Je to sympaťák!

189300

22.04.2009 19:22

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: Petr Fus v Klubu Proxy

hestroy 77.?.?.?

Nebylo to v Roxy? Ta budova patří židovské obci...

Co se týká druhé části příspěvku, je to prostě nechutné... [bliji]

189175

22.04.2009 19:14

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Jeste doplnek

hestroy 77.?.?.?

> To co rekl terorista Ahmedinezad, slysel cely svet. Doslova rekl vybicovat, neboli zahnat bicem do more.

Odkaz? Pokud nedaj odkaz, považuji to za sprostou lež.

> Takze dokud se nebudou Hamasaci a Hezbollah chovat jako lide, Golanske vysiny zustanou jako strategicke uzemi pod kontrolou Izraele. Si myslim ja.

Golanské výšiny podle mého patří Sýrii... Je vidět, že o tom vědí opravdu prd.

> Dokonce uz byly ucineny pro izraelske usedliky v Gaze dost drasticke presuny a uzemi bylo vydano k zdevastovani Palestincum.

Ano, Gaza nebyla nikdy v oblasti, která měla patřit Izraeli. Osidlování této půdy bylo nelegální.

> Dnes je z kvetoucich osad rumiste a poust.

Ano, ale až poté, co se po nich projelo pár buldozerů IDF.

>Budete jen na strane chamtivych arabu, kteri nechali zidum s celeho stredniho vychodu a historickeho uzemi na kterem zili, sestinu jednoho procenta. Z puvodniho Palestinskeho mandatu pod spravou Britanie, ktery jim mel pripadnout jako domov jen deset procent. Devadesat shrabli palestinci. Ale i ten poledni kousek, ktery zidum nechali se jim zda moc.

Tak tohle už ani nemůžu komentovat. Buď je to projev totální negramotnosti, případně demence, nebo obojího. Jestli mluvěj o VELKÉM IZRAELI, pak jsou fanatickej sionista...

Uvědomujou, si Pražák, že už se tu totálně zdiskreditovali? Vždyť oni tu jen pemanentně lžou a pak o sobě ještě tvrdí, že jsou snad křesťan, nebo co... Zkusej si po sobě někdy přečíst, jaké nesmysly a lži píšou. Vždyť to o ni něco vypovídá. A není to nic hezkého...

189172

22.04.2009 19:02

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Jeste doplnek

hestroy 77.?.?.?

Škoda, že nežijem v době nacistického Německa. To byste mi tu tvrdil, že německé zbraně vítězí, i kdyby už děla hřměla u Berlína. A na základě čeho byste mi to tu tvrdil? Že to říkali v rádiu nebo psali v novinách? Nenechte se vysmát!!!

Ale dobře, dám si tu práci a zopakuji, co byl skutečný výrok, na jehož základě světová média mluvila o vymazání Izraele z mapy.

Imam (Khomeini) ghoft (said) een (this) rezhim-e (regime) ishghalgar-e (occupying) qods (Jerusalem) bayad (must) az safheh-ye ruzgar (from page of time) mahv shavad (vanish from).

The Imam said this regime occupying Jerusalem must vanish from the page of time...

Česky by se to dalo přeložit takto: Imám řekl, že režim okupující Jeruzalém by měl zmizet v propadlišti dějin.

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=4527

Takže kde je ta mapa? Kde je slovo Izrael? Kde je slovo vymazat?

189171

22.04.2009 18:52

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: Myslím, že samotná možnost

hestroy 77.?.?.?

A ještě jsem zapomněl napsat něco o tom Publiovi...

http://en.wikipedia.org/wiki/Publius_Lentulus

Nevím proč, ale někdo se odvážil tvrdit, že je to smyšlená postava. Což je samozřejmě také nesmysl, protože jak jinak by o něm mohl Ludolph Carthusian již v roce 1491 (sic!) napsat zmínku v jeho díle Život Krista?

"Lentulus, the Governor of the Jerusalemites to the Roman Senate and People, greetings. There has appeared in our times, and there still lives, a man of great power (virtue), called Jesus Christ. The people call him prophet of truth; his disciples, son of God. He raises the dead, and heals infirmities. He is a man of medium size (statura procerus, mediocris et spectabilis); he has a venerable aspect, and his beholders can both fear and love him. His hair is of the colour of the ripe hazel-nut, straight down to the ears, but below the ears wavy and curled, with a bluish and bright reflection, flowing over his shoulders. It is parted in two on the top of the head, after the pattern of the Nazarenes. His brow is smooth and vary cheerful with a face without wrinkle or spot, embellished by a slightly reddish complexion. His nose and mouth are faultless. His beard is abundant, of the colour of his hair, not long, but divided at the chin. His aspect is simple and mature, his eyes are changeable and bright. He is terrible in his reprimands, sweet and amiable in his admonitions, cheerful without loss of gravity. He was never known to laugh, but often to weep. His stature is straight, his hands and arms beautiful to behold. His conversation is grave, infrequent, and modest. He is the most beautiful among the children of men."

Zajímavé je, že archeologické práce se prováděly již 15. století!!!

Takže nakonec máte zcela jistě pravdu, pane Latinče...

189170

22.04.2009 18:41

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: to pan Stwora

hestroy 77.?.?.?

Ale Vojta samořejmě ví, o čem mluvím. Rozmělňovat diskusi je jeho oblíbená činnost. Od podstaty problému přejít k nepodstatným detailům. Chytat druhého za slovíčka a odvádět tak pozornost... Je jich tu víc takových...

189168

22.04.2009 18:33

SCIO píše Zvědavci: Porušili jste autorský zákon

RE: Vyměňte si slipy

hestroy 77.?.?.?

Jste velmi vtipný, to je jisté... Ale odpovím vám jednoduše. Rothschield, jako hlavní viditelná postava, není semitský žid (Sephardi), nýbrž chazarský konvertita (AshkeNazi). Stejně jako většina židů na nejvyšších místech (zejména ti s modrýma očima). Jinak je ta otázka dost nesmyslná. Narodí se křesťan jako křesťan? Má novorozenec od malička příslušnost k nějaké náboženské sektě? Kdy se o židech začalo mluvit jako o národu? Kdy se o křesťanech začne mluvit jako o národu?

189167

22.04.2009 18:25

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: Myslím, že samotná možnost

hestroy 77.?.?.?

Omlouvám se všem katolíkům, zejména panu Latincovi, za to, že jsem se odvážil zapochybovat o pravdě tak jasné, že Kristus se narodil panně. Samozřejmě je to historická osobnost, která založila křesťanskou církev. Ježíš celou dobu usiloval o to, aby se z jeho učení stala církev, v čele s papežem, přímým zástupcem Boha na Zemi.

Samozřejmě, že křesťanství, jako státní náboženství nebylo založeno v Turecku, protože Konstantinopol se v Turecku nenachází. Bible byla koneckonců napsaná již po smrti Ježíše, asi tak do dvou let. Takže je jisté, že musí být pravdivá. Nehledě na to, že NZ jsou asi tak z 99% Ježíšova vlastní slova. Ačkoliv je psali lidé několik století po jeho smrti, byli inspirováni tím, co jim diktoval.

Jsem rád, že pan Latinec sem dal odkaz, který je nade vší pochybnost autentický, je dokonce možné, že ten vykopaný kámen pan Latinec viděl na vlastní oči.

Stejně tak je jasné, že semitští židé měli modré oči, stejně jako většina lidí na BV.

189164

22.04.2009 17:48

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Tak jsem napsal prof. Harritovi

hestroy 77.?.?.?

Pražák, poslouchaj, kde přišli na to, že někdo tancoval na autě? Tuhle lež sem přinesli zase voni, nikdo jinej. Ale byl to od nich dobrej pokus, jak odvést pozornost k nepodstatným kravinám... Už jsem jim to psal níže... Chvilku nám trvalo, že jim nejde o tančící Izraelce, ale o jejich lež o tom, že tancovali na autě... Nikdo jiný sem tuhle lež nezatáhl, tedy kromě nich... Takže se zase předvedlli, jako poctivý rozbíječ diskusí... Uvědomujou si to vůbec, že jedinej, kdo mluvil o Izraelcích tančících na autě byli voni?

189159

22.04.2009 17:43

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: DOPORUČUJI TOTO VIDEO

hestroy 77.?.?.?

Souhlas!

189157

22.04.2009 16:12

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: to pan Stwora

hestroy 77.?.?.?

Do roku 1987 to bylo 80 miliard marek.

West Germany's Holocaust payoff to Israel and world Jewry

Cituji: Goldman řekl v roce 1976: Bez německých reparací by Izrael neměl ani polovinu současné infrastruktury. Každý vlak, každá loď je německá, stejně tak energetická síť, velká část průmyslu. Nepočítám individuální odškodnění přeživším (pozn. hestroy - Kolik jich asi muselo být, když jich 6.000.000 zemřelo v plynových komorách?)... V jistých letech množství peněz poslaných z Německa do Izraele přesáhlo dvakrát až třikrát množství peněz vybraných od mezinárodního židovstva...

Dejme tomu, že to bylo cca 100.000.000.000 marek. Jojo, když podojit, tak podojit... A dojí se stále... Inu, holokaust je skvělý kšeft...

189141

22.04.2009 15:41

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: :-(

hestroy 77.?.?.?

Díky za upřesnění. Tím pádem je jasné, že to byl obyčejný antisemita, co nenáviděl židy. Stejně jako Hitler, jehož osobní doktor byl žid a jeho astrolog rovněž.

189139

22.04.2009 15:38

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Z jineho soudku: Atentat v roce 1993 na WTC, take to spachala US administrativa?

hestroy 77.?.?.?

Complete 911 Timeline

Zde si to můžete přečíst. FBI o všem věděla, záměrně vždy přerušila vyšetřování.

Otázka zní. Kdo má největší prospěch z těchto akcí? Kdo na těchto akcích vydělá nejvíce peněz? Vzhledem k tomu, že podezřelými jsou vždy muslimové a zejména Palestinci (nebo také Iráčané), odpověď je na snadě. Propojení s Mossadem a pákistánskou ISI je skutečně zajímavé.

Mossad Link To 1st WTC Bombing Raises Eyebrows

Mossad - Black Ops and False Flags

Did Israel Assassinate Brad Doucette?

John O'Neill - Head Investigator Of The USS Cole Attack - Assassinated

189137

22.04.2009 15:06

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: ano

hestroy 77.?.?.?

Co to melete? Uvědomujete si, že plácáte nesmysly a lži? Kdy vás nějaký gang napadl? Citujte místo, kde Korán vybízí ke zločinům. Znáte osobně nějakého muslima? Jste nemocný člověk.

Cituji ze Starého zákona:

Když pak tebe uvede Hospodin Bůh tvůj do země, do kteréž již vcházíš, abys vládl jí, a vyplení národy mnohé od tváři tvé, Hetea, Gergezea, Amorea, Kananea, Ferezea, Hevea a Jebuzea, sedm národů větších a silnějších nežli jsi ty, a dá je Hospodin Bůh tvůj tobě, abys je pobil: jako proklaté vypleníš je, nevejdeš s nimi v smlouvu, aniž slituješ se nad nimi.

189135

22.04.2009 15:01

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: DOPORUČUJI TOTO VIDEO

hestroy 77.?.?.?

Díky Mirdo, musím se přiznat, že tohle jsem netušil. Proto jsem nechápal, jak to mohlo být na FoxNews odvysíláno...

189134

22.04.2009 12:51

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: Myslím, že samotná možnost

hestroy 77.?.?.?

Přesně tak, Jane! Naprosto s tebou souhlasím. Právě proto čekám, kdy se křesťanská církev, stejně jako církev židovská, začne dožadovat svého vlastního státu. Předpokládám, že výlučně křesťanský stát by měl vzniknout v Turecku, kolébce křesťanství. Jsou tam sice nějací Turci, ale to jsou dnes muslimové, takže nemají právo na "svatou křesťanskou" zemi.

Jde jen o to, založit nějakou organizaci a ideologii, například debilismus, která by ze všech křesťanů mávnutím kouzelného proutku udělala jeden národ.

Neboť vše je "historicky" doloženo: Původ křesťanství a hledání historického Ježíše Krista. Byl Ježíš člověk, mýtus nebo Bůh?

A teď něco pro zasmání: David After Dentist

189129

22.04.2009 12:34

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: Díky za článek

hestroy 77.?.?.?

Já si naopak myslím, že ačkoliv článek pojednává o známých skutečnostech, je perfektně logicky podložený, nezaujatý a pěkně shrnuje všechny klasické "zbraně" lidí, kteří se chovávají za štít "antisemitismu".

Mezinarodni zid

A co si o židech myslel Jan Neruda? Pro strach židovský

189128

22.04.2009 12:20

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Tak jsem napsal prof. Harritovi

hestroy 77.?.?.?

A teď jsem si ještě uvědomil jednu věc. Kde voni přišli na to, že ti lidé tancovali na střeše vanu? To si vycucali z prstu?

Maria says the three young men were kneeling on the roof of a white van. It was parked right here. They were taking pictures of each other with the World Trade Center burning in the background.

Rozuměj anglicky? Co znamená kneeling? Tancování? Jestli voni vědí o všem tak dobře, jak uměj anglicky, pak je mi už vše jasné.

Ale ve skutečnosti voni mlžej a snažej se odvádět diskusi jinými zmatenými směry, soustředit se na nepodstané detaily a ty pak předkládat jako hlavní smysl diskuse.

189126

22.04.2009 12:09

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Tak jsem napsal prof. Harritovi

hestroy 77.?.?.?

Pražák, už jsem jich tady usvědčil z mnoha lží. V podstatě každej jejich příspěvek je drzá lež. Takže bych přinejmenším očekával omluvu vod nich. Dle mého i jejich tvrzení, že se jmenujou Pražák je další lež.

A co mysleli tím přičmoudlým policajtem? Nejsou voni tak trochu rasista? Ale co by od nich měl člověk čeka jiného, že?

189124

22.04.2009 12:05

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: DOPORUČUJI TOTO VIDEO

hestroy 77.?.?.?

To píšu hlavně pro ně, vědí? Protože voni ničemu jinýmu, něž tomu, co řeknou v televizi nevěří... Ale dobrý pokus, jak se snažej přesunout řeč jinam. Tohle video se jim asi do krámu moc nehodilo, že? [chechtot]

189123

22.04.2009 12:02

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Jeste doplnek

hestroy 77.?.?.?

Jak říkám, Pražák, co voni napíšou, je jen jedna obludná lež za druhou. Vponi se tu už vyprofilovali jako notorickej lhář. Mohli by doložit nějakými fakty svoje další lži o tom, že je Ahmedinezad terorista a únosce? Asi nemohli, že? Že je to baví, takhle sprostě lhát! Takhle voni lžou i normálně ve společnosti? Co dělaj? Finančního poradce? Nebo rovnou půjčujou peníze?

189122

22.04.2009 11:50

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Jako mi absolutně nevadí,

hestroy 77.?.?.?

Omlouvám se, ale pokud někdo začne veřejně vybízet k tomu, aby se nějaká skupina lidí vyhladila, nepotřebuji žádné argumenty k tomu, abych je použil. Mám někomu vysvětlovat, že vyzývat k zabíjení je prasárna? Za tím, co jsem napsal, si stojím. Ano. Z takových lidí, jako je Pergillskej je mi šoufl a myslím si o nich jen to nejhorší! Osobně bych velmi uvítal, aby ho editor bloknul. Nejsme tu přeci na nějakém sionacistickém webu, nebo ano?

189120

22.04.2009 11:43

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Nejsmutnější je, že inteligence nehraje žádnou roli

hestroy 77.?.?.?

Chronologie historie

189119

22.04.2009 11:38

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Nejsmutnější je, že inteligence nehraje žádnou roli

hestroy 77.?.?.?

Poslouchaj, že voni se včera s rábim trochu vožrali? Jinak si nedokážu představit, jak by mohli napsat něco tak hrozně nesmyslného. Že voni si včera po tý košer vožíračce vo sobě začali myslet, že jsou nějakej ynteligent? Je mi jich líto. Jejich rábi jim už tu kebulku vymyl až na kost. [bliji]

189117

22.04.2009 11:35

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: to pan Stwora

hestroy 77.?.?.?

Vojto, voni se snaží mě nachytat... Dobře, zapomněl jsem dodat, že šlo o masakrování lidí mimo území USA. Kolik lidí zmasakrovali Číňané mimo Čínu? Kdyby přemýšleli, došlo by jim, že mluvím o kolonialismu. Může Čína kolonizovat sama sebe? [oči v sloup]

189116

22.04.2009 11:32

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: misto email

hestroy 77.?.?.?

Gulstein, mohli by místo svých obvyklých kydů napsat něco k věci? To tu pořád musí dokola opakovat, co jim včera rábi vysvětlil?

189115

22.04.2009 11:28

SCIO píše Zvědavci: Porušili jste autorský zákon

RE: Vyměňte si slipy

hestroy 77.?.?.?

[chechtot]

189114

21.04.2009 22:34

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: To koyorohovi

hestroy 77.?.?.?

>Bohužel jsou i takoví, kteří přes přístupné zdroje informací a jejich vysvětlení, budou stát s otevřenými ústy jak Alenka v říši divů a nikdy přes svůj mdlý intelekt nepochopí "vo čem Go" a budou se upínat k různým šamanům a náboženstvím.

A proč se sebou něco neuděláte? Třeba vás rábi pochopí... [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

189050

21.04.2009 22:29

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Nejsmutnější je, že inteligence nehraje žádnou roli

hestroy 77.?.?.?

Díky za podporu [smích]

189048

21.04.2009 22:28

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Jako mi absolutně nevadí,

hestroy 77.?.?.?

Pergillskej, že voni se zrovna vrátili od rábiho? Větší bláboly jsem od nich už dlouho nečetl. Voni se zase projevili jako poctivej sionacista, že? Že voni jsou trochu mimo od té doby, co jim uřízli kousek toho, co si normální slušní lidé uříznout nenechají? Uvědomujou si vůbec, že tu šířej rasovou a naáboženskou nenávist a za to by je mohla jejich ADL poslat do basy?

Ne, řeknu to naprosto vážně. Voni jsou odpornej hnusnej dobytek, který, ačkoliv si o sobě myslí, že má "čistou" krev, jak jim rábi denně opakuje, je prostě hnusná špína. Pergillskej, voni jsou prase, nechutné hovado, sionacistická zrůda, která bys měla být pro blaho všech utracena. Pergillskej, divím se, že ty vaše nacistické bláboly editor vůbec uveřejní. Jdou se bodnout, pako vylízaný...

Jejich rodiče je měli nechat utratit, už když zjistili, že se jim nenarodil člověk, ale malé prase.

[bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

189046

21.04.2009 21:03

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Jeste doplnek

hestroy 77.?.?.?

Samozřejmě, že je to všechno lež a propaganda. Do toho přimíchané nějaké reálné skutečnosti, aby se z toho udělal guláč, který nikdo nebude pitvat. Dám příklad. V novinách napíší, že Írán otestoval nějakou raketu. To je pravda. Ovšem za tím následuje věta, že Írán chce vymazat Izrael z mapy, což je sprostá lež. A tak je to se vším.

189033

21.04.2009 18:34

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

DOPORUČUJI TOTO VIDEO

hestroy 77.?.?.?

60 izraelců bylo zatčeno na základě Patriot Act říkají na hlásné troubě propagandy - FOX News. Říkají, že možná nebyli zapojeni přímo do 9/11, ale minimálně o tom něco věděli a nikomu nic neřekli. Atd.

Doporučeno zejména Pražákům, Guldsteinům, Koubkům, Vojtům a dalším sioprovokatérům.

189024

21.04.2009 18:25

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: No konečně s tím někdo vyšel ven

hestroy 77.?.?.?

Souhlasím s vámi. Ve všem. I s těmi debily. Jinak se totiž nazvat nedají. [cool]

189023

21.04.2009 18:23

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Tak jsem napsal prof. Harritovi

hestroy 77.?.?.?

Pražák sprostě lže. Opět a opět, pořád dokola. Ani jeden jeho příspěvek není bez toho, že by sprostě lhal. Sice nechápu, jak je možné, že se ze svých vlastních lží nepoblije, ale zřejmě má silný žaludek.

>Tancici zide na strese Vana byla blbost, ale alespon se clovek nad konspiratory pousmal

http://www.youtube.com/watch?v=tRfhUezbKLw

Více zde...

Už chápeš ty hnusný lháři, že jsi opravdový chudák? [bliji] [bliji] [bliji]

189022

21.04.2009 18:14

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: to pan Stwora

hestroy 77.?.?.?

Víte, nejhorší je dle mého sledovat zprávy v TV nebo si koupit noviny. To je opravdová hrůza. Jedna sprostá lež za druhou. Až si říkám, jak je možné, že se vůbec nestydí takhle lhát. Nejhorší je, že když lhali v Rudém Právu, ti, co nebyli v KSČ, tomu nevěřili ani slovo. Věděli, že je to propaganda. Dnes? Dnes jsou ti samí lidé, kteří předtím věděli, schopni uvěřit televiznímu zpravodajovi každé slovo.

A vůbec nejvtipnější (nebo nejsmutnější) je to, že komunistická propaganda (alespoň jak ji znám z vlastní zkušenosti já), měla ve spoustě věcech pravdu. Třeba jsem se vždy smál tomu, jak dokola opakovali, že USA a další státy jsou imperialističtí agresoři. Dnes, když si na ty časy, kdy jsem se tomu smál, vzpomenu, běhá mi mráz po zádech, jak hodně pravdivé to bylo. Žádný jiný stát v období po WWII nezmasakroval tolik lidí, nevedl tolik válek, jako USA.

Takže abych to shrnul. Zvědavec mi nervy neničí. Tedy pokud se dokážu přenést přes partičku siobolševických provokatérů, kteří tu šíří své hnusné lži. Ničí mě to, jak jsou lidé schopni věřit tomu, co jim v bedně večer naservírují. A to jsou opravdu hnusné, sprosté lži, které směřují jen k jednomu cíli. Udělat z lidí nezodpovědné dementy, konzumní tvory, které nezajímá nic, kromě jejich obýváku, jejich auta, jejich dětí, atd. Je jim jedno, že každý den přichází o další a další svobody, že je historie a i současné dění vytrvale falšováno, že jejich děti jednou budou otroci jejich dluhů. Vidí v televizi mrtvoly Palestinců a ještě si řeknou, přesně podle siobolševické propagandy, jen jim dejte, zabte je, zabte ty hnusné muslimy, vždyť to ani nejsou lidé.

A vůbec si nevzpomenou na to, že většina současných problémů je v zemích, které byly koloniemi, kde například Angličani vyvraždili (i v koncentračních táborech, to je jejich vynález), milióny lidí. A ptají se, proč nás ti lidé tak nenávidí? Proč na sebe obléknou výbušninu a jsou se vyhodit do luftu i s těmi, co se k tomu připletou? Protože neví, že koncentrační tábory nebyly jen v Rusku a Německu, neví, že Angličané měli říši, nad kterou slunce nezapadalo, neví, že vždy vydělávali na drogách (z Afghánistánu), které prodávali například Číňanům. Neví o miliónech lidí, které Angláni vyvraždili, včetně žen a dětí. Tohle nevědí, protože jim to každý den neříkají v televizi.

Místo toho jim dokola opakují, že jediný "národ" (ve skutečnosti náboženská sekta), který v historii trpěl a má na to ochrannou známku, je ten "národ", který prožil holokaust. Takže to ví každý. Možná každý neví, že Německo muselo jako jediné (Velká Británie nezaplatila pozůstalým po miliónech mtrvol ani penny) platit těmto vyvoleným jediným chudákům platit desítky miliard odškodného. A kdo zaplatí miliardy odškodného pozůstalým po miliónu mrtvých v Iráku?

189020

21.04.2009 17:47

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: co sa deje

hestroy 77.?.?.?

To zní rozumně.

189019

21.04.2009 17:46

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Nevěřícně zírám...

hestroy 77.?.?.?

Když jste tak chytrý, tak proč nenapíšete, čím se provinili? Vynechte prosím argument, že řídili letadla 9/11...

Víte, já vás neznám, ale bránil bych vaše práva, abyste nebyl vězněn bez obvinění, bez soudu, abyste nebyl mučen, abyste se mohl bránit. I přesto, že to jiným odpíráte. Už chápete ten morální rozdíl mezi námi?

189018

21.04.2009 16:14

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Dekuji

hestroy 77.?.?.?

Jsem si jistý, že pan Stwora je schopný to přeložit do jeho druhého "rodného" jazyka během chvíle. Nicméně na zahraničních serverech vycházejí takovéto články také a v mnohem větším množství.

189007

21.04.2009 14:55

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: A clanek nikde

hestroy 77.?.?.?

>Dnes kazde male dite vi, co jsou muslimsti fanatici zac

Tak, tak, stejně jako já jsem už na základce věděl, co jsou zač imperialisti. Stačilo k tomu jen jedno. Trvalý přísun propagandy. A to ta propaganda, jak dnes zjišťuji, byla pravdivá. Je mi vás líto. Musíte mít těžký život, žít v permanentní lži a ještě ji šířit dál. To může dělat jen nešťastný jedinec, nebo siobolševický provokatér.

189001

21.04.2009 14:49

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: kozoroh

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] Odkud k nám tohohle Tomana nasadili? Že by ze spolku Přátel siobolševické propagandy? Co tu vůbec pohledává[zmaten] Chce zdarma a bezištně šířit "svoje" rozumy? Goebbels by z něj měl velkou radost. [bliji]

189000

21.04.2009 14:42

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: hestroy

hestroy 77.?.?.?

Má smysl se bavit s někým, kdo poslušně papouškuje oficiální propagandu? [chechtot]

188998

21.04.2009 14:36

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Jeste doplnek

hestroy 77.?.?.?

Vojto, Vojto, kdybyste jen jednou, jedinkrát odložil svoji výchovu, svůj zajetý způsob přemýšlení a položil si jednu základní otázku: Qui bono? Čí prospěch?

Kdo na 9/11 vydělal nejvíce peněz? Ten za ním stojí. Jednoduché jak facka.

188995

21.04.2009 13:08

Jsi exkomunista - jsi náš

RE: Univerzita Karlova a KSČ a StB

hestroy 77.?.?.?

Lépe bych to nenapsal, Mirdo [smích]

188988

21.04.2009 13:06

Ztratili jsme už úplně morální kompas

Nejsmutnější je, že inteligence nehraje žádnou roli

hestroy 77.?.?.?

Stýkám se s různými lidmi, většinou jsou to inteligentní a slušní lidé. Rozumím si s nimi v hodně věcech, ale jakmile dojde na lámání chleba, zjišťuji, že inteligence není všechno. I člověk, který má několikrát větší znalosti historie, mi je schopen tvrdit, že určité věci proběhly tak a tak. Podle toho, co si kde přečetl. Není chopen pochopit, že historii vždy píší vítězové. A ti se s pravdou nemažou. Je zbytečné jim říkat, že historie se začala psát v 9. století. Kdo ovládá minulost, ovládá přítomnost. Je na čase si zopakovat Orwella.

Další z věcí, kterým tito lidé věří, je například to, že je rozdíl mezi levicí a pravicí. Pokud jsou to "pravičáci", obouvají se do Paroubka. To, že skutečnou rokrádačku vedou lidé za oponou, je pro ně moc abstraktní. Stejně tak věří tomu, že 9/11 způsobili muslimové, podporují válku v Afghánistánu, protože je prý lepší, když se bojuje tam a ne doma.

Už se o těchto věcech raději s nikým nebavím, jsem pak nacista. Zejména když začnu zpochybňovat morální nárok židovské církve na Palestinu. Jsem jen zvědavý, kdy si křesťanská církev založí svůj vlastní stát, například v kolébce křesťanství - Turecku.

188987

20.04.2009 18:05

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: dodatek panu Bartoškovi a jiným

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] Dobře se snažíte, soudruhu...

188912

20.04.2009 18:02

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Jeste doplnek

hestroy 77.?.?.?

Samozřejmě, Guldsteine. Vy věříte jen tomu, co vám ukáží v televizi a dají k tomu odpovídající komentář.

Ale koho zajímá, že v televizi běží propaganda dnem i nocí. Pokud věřím propagandě. A o jiné zdroje se nazajímám...

Guldsteine, vy jste taková poslušná podržtaška Sytému, že? Vy, kdybyste žil v nacistickém Německu, tak byste ostatní přesvědčoval, že říše vítězí, protože to říkali v rádiu, i kdyby už bylo slyšet dunění děl za humny...

188911

20.04.2009 11:50

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Tak jsem napsal prof. Harritovi

hestroy 77.?.?.?

Ano, máte tu dalšího člověka do vaší party. Je dobře, že se tu provokatéři množí jak houby po dešti. Pokud zde přibyde více takových lidí, jako jste vy, může se to tu zavřít. Nesmysly a občas i sprosté lži si v diskusi nikdo číst nechce...

188889

20.04.2009 11:48

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Tak jsem napsal prof. Harritovi

hestroy 77.?.?.?

Hlavně že vy se tu prezentujete jako brilantní fyzik, který je schopen obhajovat totální fyzikální nesmysly. Je mi vás líto.

188888

17.04.2009 14:46

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: A clanek nikde

hestroy 77.?.?.?

No, agent přímo ne, ale něco jako "šedý mor" alias pomocná stráž SNB... [chechtot]

188590

17.04.2009 14:35

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Zaráží mě obrovské množství toho, co našli

hestroy 77.?.?.?

Jane, vysvětlovat něco Pergillskýmu je podobně smysluplná práce, jako házení perel sviním. Již dávno jsem zjistil, že nemá cenu se s někým hádat o naprosto zřejmé věci.

Každý rozumný člověk ví, že pokud do věže udělá díru po jedné její straně, maximálně se ulomí ten vršek nad tím a sveze se dolů. I když je to stejně nepravděpodobé.

Je jednoduchý pokus. Vezmou se čtyři násady na koště. Pak se vezme 10 betonových desek, do kterých se vyvrtají 4 díry ve vnitřním čtverci, který bude čtvrtinou betonové desky.

Tím pádem simulujeme ocelové nosníky. Navlékneme desky po 10 cm od sebe na násady od koštěte a tím pádem máme malý panelák.

A teď přichází pokus. Rozděláme oheň v 7 patře. V okamžiku, kdy "nosníky", zejména ten jeden, u které jsme rozdělali oheň, ztratí pevnost, co se asi stane?

Každý, kdo rozumí fyzice, ví, že dojde k naklonění části nad ohněm a její sesutí do strany. Rozhodně nemůže dojít k nějakému "palačinkovému efektu", neboť se nám nepodařilo dodržet, aby všechny nosníky povolily ve stejnou dobu.

Ale jak říkám, vysvětlovat někomu zřejmé věci, je zbytečná práce, zejména pokud se jedná o člověka typu Pergillskýho, který tak rád vyzývá k vraždění muslimů...

188589

17.04.2009 14:16

Izraelský bestseller prolamuje národní tabu

RE: vysli by Slovaci z valky jako porazeny narod a museli by platit reparace.

hestroy 77.?.?.?

Tak, tak...

188587

17.04.2009 10:42

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: A clanek nikde

hestroy 77.?.?.?

Tak tak... Je škoda, že někdo otravuje s argumenty, kterým ani sám nerozumí, protože není schopen si přeložit nějaký text. Ale mlží hezky. Bude to někdo z agentů Systému. Pracovitá včelička...

188577

16.04.2009 12:26

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Utopenému déšť nevadí - dříve než se něco vyšetří, přijde ekonomická katastrofa a potom už to bude jedno!!!

hestroy 77.?.?.?

Pane Montážníku, takových krizí už bylo... Proč myslíte, že to nemají pod kontrolou? Ztím na každí krizi vydělali neuvěřitelný balík a až krachne dolar, oni už budou mít své dolary vyměněné za surovinová naleziště, nejlepší a nejúrodnější kusy země, atd, atd. Až se začne "nanovo", opět budou mít obrovskou výhodu, díky níž zruší volnou soutěž a natolí nevolnictví, případně rovnou otrokářství...

188507

16.04.2009 12:22

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Myslíte ,že to vládnoucí elita přijme a dá průchod spravedlnosti?

hestroy 77.?.?.?

Pěkne jsi to shrnul, Kozorohu...

188506

16.04.2009 12:20

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Utopenému déšť nevadí - dříve než se něco vyšetří, přijde ekonomická katastrofa a potom už to bude jedno!!!

hestroy 77.?.?.?

Poslouchaj, Koumeless, proč voni někdy nepřemýšlej hlavou. Koneckonců zde bylo publikováno dost článků o tom, jak se daňovým poplatníkům kradou peníze.

Kdyby voni trochu přemejšleli a neopakovali co jim řek jejich rábi, pak by jim mohlo dojít, že ti politici nejsou hloupí a neupevňují si svůj vliv, ale sprostě vydělávají na státních rozkrádačkách. Nebo si myslej, že to dělaj zadarmo?

A ještě by si měli promyslet, co znamená kapitalismus a jestli tu existuje volná soutěž.

188505

16.04.2009 10:49

Spojené státy přiznaly, že jejich vojáci zabili v Afghánistánu matku s dětmi

RE: Talibanci veřejně zastřelili dívku a chlapce za protizákonnou lásku

hestroy 77.?.?.?

Nezapomínaj dodat, Koumeless, že oni jedno vraždění neskrývaně podporují. Už tím, jak permanentně lžou...

188501

16.04.2009 10:48

Při 60 leteckých útocích bylo v Pákistánu zabito 14 příslušníků al-Qá‘idy a 687 civilistů

Sláva sionistickému imperialismu!

hestroy 77.?.?.?

Je vidět, že se sionisti chystají na další tažení... Cílem těchto operací není nic jiného, než destabilizace Pákistánu. Čím větší oheň, tím je potřeba víc hasit a peníze tečou proudem. Kolik asi stály tyhle útoky? Kolik asi stála celá válka proti "terorismu"? Kolik by se za ty peníze nechalo postavit škol, nemocnic? Kdyby místo bomb raději sionisti (Rothschieldova banda) ty prachy rozdali...

Ale pak by ty peníze daňových poplatníků celého západního světa netekly do kapes bankéřů, výrobců zbraní a politiků. Nedejbože by je dostali nějací chudáci... Ještě by se množili...

Ovšem je zajímavé, jak se tyhle události odehrávají vesměs v bývalých britských koloniích. Inu, mít říši nad kterou slunce nezapadá, jak s neskrývanou pýchou hovoří Britové o své bývalé koloniálním impériu, to už je něco...

188500

15.04.2009 18:56

Izraelský bestseller prolamuje národní tabu

RE: Já jsem se o té knize dozvěděl už před delší dobou.

hestroy 77.?.?.?

Tak tak, opakování je matka moudrosti [mrknutí jedním okem]

188463

Obávám se, že Koumeless jedná jen na základě doporučení jeho rábiho. A ten mu řekl, že gojímské informace jsou pro pravověrného sionistu horší než sám Haman. Takže se jim vyhýbá obloukem. Jemu je jedno, že sionisti vybíjejí celé národy. Jde mu jen o šíření slávy velkého Izraele. [bliji]

188456

15.04.2009 14:19

Pořad Ďáblův advokát v holandské televizi možná přispěl k hledání pravdy

RE: Je zajímavé, že se Bin Ladin k útokům sám přihlásil

hestroy 77.?.?.?

Tak tohle už je moc, to na těch stránkách nepíší, takže se odpovědi nedočkáme... [oči v sloup]

188446

15.04.2009 14:16

Pořad Ďáblův advokát v holandské televizi možná přispěl k hledání pravdy

RE: Je zajímavé, že se Bin Ladin k útokům sám přihlásil

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] Mirdo, myslím, že jsi trefil hřebíček na hlavičku! [chechtot]

188445

15.04.2009 14:05

Pořad Ďáblův advokát v holandské televizi možná přispěl k hledání pravdy

RE: Je zajímavé, že se Bin Ladin k útokům sám přihlásil

hestroy 77.?.?.?

Pergillskej, že voni pro samou snahu zavděčit se rábimu, už mluvěj z cesty? Lžou pěkně, jen co je pravda, ale měli by si uvědomit, že tady nejsou lidi, kteří mají hlavinku vymytou propagandou na kost. Zkusej ty jejich pohádky, co je rábi naučil, yyprávět malým dětem, třeba budou mít víc štěstí. I když takovéhle nesmysly, co zde prezentujou, by prokoukly i malé děti.

Už někdy řídili Boeing, Pergillskej? Měli by si to vyzkoušet, aby pochopili, že opravdu plácaj jeden nesmysl za druhým.

Co se týká věcných argumentů, těch tady dostali dost, jejich nenávist k islámu je také známá. Takže jediný smysluplný důvod, proč tady vobcházej a plivou svoje jedy, je ten, že jim to rábi přikázal. A Pergillskej se může přetrhnout, i když je tu za prolhaného blázna... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

188443

15.04.2009 12:29

Spojené státy přiznaly, že jejich vojáci zabili v Afghánistánu matku s dětmi

RE: Talibanci veřejně zastřelili dívku a chlapce za protizákonnou lásku

hestroy 77.?.?.?

Děkujeme pane Koumeless, za vaši poctivou propagandu.

A není horší následující věta?

Okupační jednotky veřejně zabili několik desítek svatebčanů včetně nevěsty a ženicha... Již několikrát...

188439

15.04.2009 12:16

Izraelský bestseller prolamuje národní tabu

RE: Já jsem se o té knize dozvěděl už před delší dobou.

hestroy 77.?.?.?

Před pár měsíci jsem odkaz na tento článek dával do krátkých zpráv... [smích]

188438

14.04.2009 16:51

Německé úřady umlčely doménu WikiLeaks

RE: Hmm, co s tím uděláme?...

hestroy 77.?.?.?

Mirdo, máš na mysli podobná auta, která po zničení Dajr Jasín jezdila po Palestině a oznamovala, že kdo neuteče, dopadne stejně jako ty stovky mrtvol v Dajr Jásin?

188384

14.04.2009 16:48

Povedou finanční těžkosti USA k novému světovému pořádku?

Hlad a ti co jej vyřeší

hestroy 77.?.?.?

Ano, "elitami" řízená ekonomika je záměrně vedena k tomu, že nebude dostatek potravin. Nejen, že se potraviny používají naprosto nesmyslně na výrobu biopaliv, ale mnoho států (například v EU) je vedeno k tomu, aby jejich zemědělství bylo totálně zničeno (např. řepka olejná).

V okamžiku, kdy se stane něco s přísunem ropy, naše republika nebude schopná sama vyprodukovat dostatek potravin (tisíce kamiónů, které vozí tisíce kilometrů brambory, zeleninu, cukr, atd. se zastaví) a německé superkmarkety budou zet prázdnotou.

Po období obrovských nepokojů se objeví tací dobří lidé, jako je pán Rothschield nebo Rockefeller, kteří mají pod palcem většinu surovinových nalezišť a GMO zemědělství a nabídnou řešení "KRIZE", kterou sami vyvolali.

V současnosti probíhá skupování posledních strategických oblastí, dnes nejen surovinových nalezišť, ale také zemědělské půdy za bezcenné papírky, které jsou tištěny po bilionech, aby pak, po pádu jejich hodnoty, mohli ti, co je tiskli, vesele pokračovat dál, ovšem s tím, že tentokrát jim patří opravdu vše. Samozřejmě, že oni to lidem rádi pronajmou, aby jejich půdu obdělávali, těžili rudu, atd, ve zkratce dřeli jak otroci s tím, že jim strejda Rothschield přenechá 10%, aby nechcípli hlady.

Nebude to porpvé, podobné kousky se v lidské historii opakují každou chvíli.

Rozděl a panuj. Udělej problém a pak nabídni řešení. Je to pořád dokola... [bliji]

188383

14.04.2009 15:22

Pořad Ďáblův advokát v holandské televizi možná přispěl k hledání pravdy

RE: Je zajímavé, že se Bin Ladin k útokům sám přihlásil

hestroy 77.?.?.?

Na budovu číslo 7 se bude muset Pergillskej ještě zeptat rábiho. To mu zapomněl rábi říct a proto to tu Pergillskej neprezentoval. Ale jinak to odrecitoval přesně, jak ho to rábi naučil... Buďme rádi, že ne každý je inteligentní člověk, co by to bylo za život, kdyby se člověk nemohl smát, až se za břicho popadat, když si čte tyhle Pergillovy nesmysly...

188379

14.04.2009 15:13

Pořad Ďáblův advokát v holandské televizi možná přispěl k hledání pravdy

RE: Je zajímavé, že se Bin Ladin k útokům sám přihlásil

hestroy 77.?.?.?

Pergillskej, že voni v tom maj zase trochu zmatek? Bin Ládin se k 9/11 vyjádřil a to v tom smyslu, že to neudělal proto, že islám zakazuje zabíjet nevinné.

"I have already said that I am not involved in the 11 September attacks in the United States. As a Muslim, I try my best to avoid telling a lie. I had no knowledge of these attacks, nor do I consider the killing of innocent women, children and other humans as an appreciable act. Islam strictly forbids causing harm to innocent women, children and other people. Such a practice is forbidden even in the course of a battle."

V roce 2004 se objevil "Bin Ladin" znovu, tentokrát sice vypadal na videu jinak než dříve, ale už se přihlásil k odpovědnosti. Nakolik je to věrohodné, nechť si každý domyslí sám.

Jinak jste napsal hezké povídání, jak z prdu udělat kuličku. S trochou snahy to jde, že, a když Haman dovolí, i Pergill to zmákne v pár větách.

Řeknou rábimu, že jim na Zvědavci vyjádřili velký obdiv, že odvádějí pořádný kus práce pro všechny sionisty a satanisty v celém širém světě... [bliji]

188378

10.04.2009 10:58

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

hestroy 77.?.?.?

Dobrý pokus odvést pozornost od jádra problému. Této taktice se říká mlžení. Je to oblíbená taktitka sionistů a jiných istů, jak rozbíjet diskusi a obvykle ji praktikují ti samí lidé pořád dokola.

188138

10.04.2009 10:56

Afghánské zákony zachovávají patriarchát

RE: 2

hestroy 77.?.?.?

Pergill, poslouchaj, co se jim to v té kebulce zase honí za nesmysly?

>Vraždy odpadlíků, vyvražďování všech mimo "lidí knihy" (nebo nucená konverze ke islámu), postavení žen, postavení nemuslimů (a mnoho dalšího)

To mluvěj o šíření křesťanství? To probíhalo úplně stejně.

> - pokus zavést cokoli z toho je plně postačujícím důvodem pro systematické vybití všech muslimů v zemi.

Co to melou, Pergill? Oni chtěj zabíjet lidi? Neměli by si zajít k psychiatrovi? Co dělaj ve volném čase? Věšej kočky za vocas a podpalujou je pro radost sobě a rodině? Pergillskej, uvědomujou si vůbec, že v jedné větě odsuzují násilí, aby vzápětí dodali, že násilí je přesně to co voni chtěj? Jak se říká takovým "lidem", jako jsou voni?

188137

10.04.2009 10:44

Mesiáš nebo Satanáš?

RE: Tohle už je N-U-D-A

hestroy 77.?.?.?

Souhlasím. Po nedávném dohadování s Yamatem jsem si řekl, že už na to prdím [smích] A díky za podporu [smích]

188135

10.04.2009 10:42

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

RE: To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...

hestroy 77.?.?.?

Co jiného čekat od příznivce americké vojenské základny u nás? Tihle lidé mají totožné myšlení. Samozřejmě, že pro vzdělání je nesmírně důležité vědět, co nového v Izraeli. To je přeci jasné. Bez toho by se člověk nemohl jít ani vykadit.

Kod chce vidět, vidí, kdo nechce, opakuje poslušně oficiální propagandu...

188134

09.04.2009 16:52

Mesiáš nebo Satanáš?

RE: Tohle už je N-U-D-A

hestroy 77.?.?.?

Pane Arime, pochopte, že pro některé lidi, je přirozenost lidská, čili nahota, tím největším hříchem! Někteří lidé se stydí za to, jak byli stvořeni, je to pro ně nemravné, vulgární a sprosté. Přitom je to jejich tělo.

Mně se lidské tělo líbí, obzvláště ženské, nepohoršuje mě, pokud není ovlivněno vysokou nadvýživou, pak pláču, jak bylo tak krásné stvoření zdeformováno leností a nenažraností... Což nebyl případ těch napůl obnažených aktivistů a aktivistek.

[smích]

188093

09.04.2009 16:20

Finanční krize, nikoliv ozbrojení teroristé, ohrožuje USA

RE: jak z toho ven?

hestroy 77.?.?.?

Dobrý názor...

188089

09.04.2009 16:18

Kam zmizel náš pan prezident?

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

hestroy 77.?.?.?

Pane Satai, mluvíte o této větě z článku?

>(Fotografie průběžně přibývají, jak je na iDnes pořizují, takže pokud si na výše uvedený odkaz kliknete, už to může být úplně jinak.)

Zajímavé je, že ji většinou nepochopí lidé vašeho ražení (pár vám podobným se tu najde) .To jste se zase předvedl, že? Jde to s vámi rychle z kopce...

188088

09.04.2009 16:14

Kam zmizel náš pan prezident?

RE: katolíci vyvraždili 2/3 Slovanů

hestroy 77.?.?.?

Tak to byste tady psát neměla... Zde se vyskytuje dost fanatických bigotních dogmatických katolíků, kteří vám okamžitě vysvětlí, že to, co tu prezentujete, je židovská propaganda, následně vás začnou sprostě urážet a nakonec řeknou, že se nebudou bavit s někým, kdo osobně uráží. Nevím sice, jak o těchto lidech mluvil Ježíš, ale tuším, že říkal něco o pokrytcích...

188087

09.04.2009 16:10

Kam zmizel náš pan prezident?

RE: Svora špatně počítá

hestroy 77.?.?.?

Víte, když vidím výkřiky takových lidí, jako jste vy, pak přemýšlím, zda jsou jen tak hloupí, nebo prostě sprostě prudí. Svým příspěvkem jste dokázal jedno. Neumíte číst. Protože kdybyste uměl a nebyl zaslepen svou nenávistí vůči panu Stworovi, kterému jste tak "směšně" zkomolil jméno, všiml byste si, že pan Stwora píše:

>(Fotografie průběžně přibývají, jak je na iDnes pořizují, takže pokud si na výše uvedený odkaz kliknete, už to může být úplně jinak.)

Pozdravujte doma, v klubu rozzuřených sionistických lhářů.

188086

09.04.2009 13:00

Kam zmizel náš pan prezident?

RE: to není pravda, že má vítat prezidenta prezident

hestroy 77.?.?.?

To jsi napsal krátce a výstižně, Mirdo [chechtot]

188079

08.04.2009 10:48

Cirkus Obama

Návštěva Obamy

hestroy 77.?.?.?

Musím říci, že když jsem viděl celý ten cirkus, bylo mi z toho hodně smutno. Lidem je úplně jedno, co ti "slavní" lidé dělají, mohou třeba vyhladit milióny, ale když se jich prostý člověk, když pánbů nadělí, třeba dotkne, část jejich oslňující aury na ně zřejmě může sestoupit a oni si celý život pak ponesou kousek jejich "slávy". [bliji]

188012

07.04.2009 21:19

Vratké pilíře evropského společenství

Vynikající článek

hestroy 77.?.?.?

Musím pana Lhotáka pochválit, nejen za to, že ačkoliv je článek dost dlouhý, dá se snadno číst, argumenty jsou vyloženy jasně a přehledně, ale především za dle mého názoru velmi výstižné a pravdivé vyobrazení reality.

187975

07.04.2009 20:51

Mesiáš nebo Satanáš?

RE: Tohle už je N-U-D-A

hestroy 77.?.?.?

K tomuto bych jen dodal, že ačkoliv 70% Čechů je proti radaru, na demonstraci proti němu chodí jen pár stovek lidí, kterří jsou vzápětí označeni za bandu komoušů.

Podle toho, co vidím kolem sebe, přímo v rodině, většina lidí sice chápe, že to stojí za pendrek, ale na druhou stranu se tím nechtějí zatěžovat. Říkají, že lepší je si v klidu žít, než se znervózňovat svinstvy, které se po světě neustále odehrávají.

Jsem zvědavý na výsledek voleb, určitě to bude jako minule. Stejně jako když podpora amerického senátu klesla na jednotky procent před volbou prezidenta, po zvolení Obamy důvěra v ten úplně stejný senát stoupla na 90%.

Strategie rozděl a panuj, uplatňovaná tisíce let, se ukázala jako neuvěřitelně úspěšná. Dokonce i místní zvědavci jsou úplně roztříštění, vědí, že je něco špatně, ale přitom stále přejímají informace, které je rozdělují na desítky "frakcí". Od radikálních nepřátel systému, po nespokojence, kteří pitvají nějaké informace podstrčené vládnoucí elitou, aby pak byli znechuceni tím, že se stejně na ničem nedohodnou.

I pro většinu zvědavců je neschůdná představa, že veškerá historie byla totálně zfalšována a veškeré informace, které jsou oficiální (a často i "neoficiální" ), jsou účelové dezinformace sloužící k "bohumilému" účelu rozděl a panuj.

187972

07.04.2009 20:37

Mesiáš nebo Satanáš?

RE: Ani jedno, ani druhé

hestroy 77.?.?.?

Není to primitivní rasismus?

187971

07.04.2009 20:20

Mesiáš nebo Satanáš?

RE: Koho zajimaji ANALYZY

hestroy 77.?.?.?

Máte pravdu, je to velmi užitečné... Koukal jsem, že v poslední době se o Protokoly zajímají hlavně v Pákistánu...

187969

07.04.2009 20:07

Blíží se konec nezávislého myšlení na internetu?

RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace

hestroy 77.?.?.?

Vaše teorie by ovšem znamenala, že Hitlerovo Německo bylo velmi svobodnou zemí, neboť například v raketovém výzkumu byly USA sto let za nimi. Dalších příkladů by se dala najít celá řada. Dalším zajímavým argumentem je to, že největším světovým exportérem je kupodivu Německo. Že by další důkaz toho, že Německo je nejsvobodnější zemí?

Výdobytky civilizace nejsou vždy úplně košér. Ještě před nějakými 60 lety se biologický odpad (žumpa) používal na hnojení. Dnes, když máme tolik výdobytků, hnojil byste si svoji zahrádku tím, co teče do kanálů? Krom obyčejných hoven, řeknu-li to jednoduše, tam najdete vše, co lidé spláchnou do záchodu, což znamená úplně všechny svinstva, které už doma nepotřebují.

Ano, to jsou také ty výdobytky civilizace.

A co se týká té Ameriky? Je to hrozně jednoduché. Pokud je z čeho rozdávat, vždy se najde mnoho lidí, kteří s povděkem vezmou. Proč myslíte, že nejlepší vědci atd., utíkají z Evropy do USA? Protože je tam největší svoboda?

187968

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 115 čtenářů částkou 17 255 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

stalo se už smutným koloritem Zvědavce, že na konci měsíce musím žádat o finanční příspěvek na provoz serveru. Každý měsíc něco chybí, ale ještě nikdy se nevybralo tak málo, jako tento měsíc. Snažím se dělat tuto práci poctivě, ale nemohu do nekonečna dotovat provoz z vlastní kapsy. Ty peníze potřebuji, abych mohl udržet nezávislost tohoto serveru a být bez reklam. Vím, že teď hodně z vás má hluboko do kapsy, ale prosím uvažte, zda byste mohli podpořit tento server. Děkuji

Ve zkratce

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 0

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 6

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Sankce a vězení za zpochybňování karantény13.05.20 17:32 Bolivie 6

Opojení mocí, které bude neustále sílit a bude stále rafinovanější, aneb 5G pod dohledem Spasitelů13.05.20 00:12 Česká republika 0

Musk vyhrožuje, že Tesla může opustit Kalifornii kvůli koronaviru11.05.20 19:57 USA 6

Objevují se další statistiky, že kuřáci jsou odolní vůči koronaviru11.05.20 14:07 Británie 7

V Německu protestují proti šíření paniky10.05.20 22:09 Německo 7

Měnové kurzy

USD
24,66 Kč
Euro
27,03 Kč
Libra
30,38 Kč
Kanadský dolar
17,90 Kč
Australský dolar
16,39 Kč
Švýcarský frank
25,52 Kč
100 japonských jenů
22,94 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 137,98 Kč
1 unce stříbra
421,21 Kč
Bitcoin
218 040,10 Kč

Poslední aktualizace: 27.5.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 51 282 214