Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané hestroy

Nalezeno 3334 příspěveků, 16 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

10.06.2014 07:54

Konec donkichotismu v Čechách a na Moravě?

No já nevím

hestroy 77.?.?.?

Tvůj problém, že jsi nedobrovolný věřitel. Měl sis to ohlídat. A kdybys místo tolika dřiny a peněz za právníky pořádně máknul, tak jsi mohl mít ty prachy už zpátky.

311383

26.06.2014 20:03

Gazprom versus Naftogas

RE: preklad

hestroy 77.?.?.?

Jsi chytrý jak rádio. Zkušebně jsem napsal do google debilní název Jižní potok. Co myslíš, že to našlo? Nic. Zato Jižní proud je zcela logický a běžně používaný název.

Dokonce ani to tvé podivné slovo "zaužívané" v češtině neexistuje. My, kteří umíme česky, používáme slovo zažité.

Takže ty "inteligente", příště si své "mimomísy" nech pro sebe a nedělej ze sebe většího negramota, než jsi.

312348

26.06.2014 20:08

Gazprom versus Naftogas

RE: preklad

hestroy 77.?.?.?

Chyba to samozřejmě je. Logická a vypovídající o neschopnosti překladatele používat správně český jazyk. Potok má zcela jiný význam než proud. Google translator, který byl na 99 % použit, samozřejmě o těchto podstatných nuancích neví nic.

312349

07.07.2014 19:59

Světu je z Izraele a jeho šílenosti zle

RE: So

hestroy 77.?.?.?

Jasně, zejména pokud jde o to, jak policajti a vojáci řežou děti, to je přesně to, co je potřeba sdílet více. Ty jsi asi musel projít podobným "výcvikem", jak ta koukám, co to na tobě zanechalo…

http://rt.com/news/170656-police-brutality-palestine-youth/

Kdyby se nejednalo o občana USA, tak by se o této běžné praxi nikdo nedozvěděl, jako obvykle.

>Několikrát v historii byl ze strany Izraele akceptován návrh na vznik dvou států

Plácáš nesmysly, Izrael se nikdy nechtěl stáhnout z okupovaných území…

Dokonce i nevypatlaní židé to vědí…

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/israel-peace-conference/1.601112

Někteří vypatlaní Češi ale ne.

312875

08.07.2014 11:46

Proč Rusko nespěchá s uznáním Novoruska

RE: Jen aby se ta zdrženlivost nevymstila

hestroy 91.?.?.?

Naprosté nepochopení ruské mentality a jejich strategického uvažování.

312901

08.07.2014 11:52

Proč Rusko nespěchá s uznáním Novoruska

RE: Jen aby se ta zdrženlivost nevymstila

hestroy 91.?.?.?

Ještě dodám, že odpověď je a bude asymetrická. Kromě toho Rusko ještě není připraveno na to (pokud by to chtělo udělat) sebrat majetek mezinárodním oligarchům, což by znamenalo v podstatě vypovězení války západu.

312902

09.07.2014 10:23

Proč Rusko nespěchá s uznáním Novoruska

RE: Jen aby se ta zdrženlivost nevymstila

hestroy 77.?.?.?

Když už jsme u toho Sakera, tak píše, že pro Rusko je nejlepší vyčkávat a nechat obranu východní Ukrajiny na jejích obyvatelích. Ukrajina se sesype sama, to je tutovka.

Takže Saker rozhodně názor nezměnil.

312988

09.07.2014 10:28

Světu je z Izraele a jeho šílenosti zle

RE: USrael v myslích a srdcích pozemšťanů - versus české šumařské

hestroy 77.?.?.?

Ty jsi měl být kádrovákem... [mrknutí jedním okem]

312989

11.07.2014 07:51

Izraelská zákonodárkyně vyzývá ke genocidě Palestinců…

Vyšší spravedlnost?

hestroy 77.?.?.?

Pokud existuje vyšší spravedlnost, nechci vidět, co se těm zvířatům stane. A pokud je navíc bude soudit ten jejich sadistický psychopatický bůh (kterého si za svého nevím proč vzali tzv. křesťané, možná proto, že už se polepšil), tak se nemají na co těšit.

313108

11.07.2014 10:52

Izraelská zákonodárkyně vyzývá ke genocidě Palestinců…

RE: Vyšší spravedlnost?

hestroy 91.?.?.?

Samozřejmě, dle této logiky mělo být povstání ve varšavském ghettu potlačeno srovnáním ghetta se zemí.

A tady máme jednu paní, za kterou se schovává terorista a tak je nutno ji na ulici zmlátit.

Vložený obrázek

> ako by sa mal riesit tento konflikt mierovo asi nikto nevie

Ale samozřejmě že se to ví. Stačí buď vytvořit jeden stát pro všechny nebo to rozdělit tak, jak to bylo rozděleno na začátku, to znamená aby se jidové stáhli z okupovaných území a nechali původní obyvatelstvo konečně na pokoji. Ale to oni nechtějí. Vina padá jen a pouze na ně. Pokud někdo obviňuje původní obyvatele, je to stejné, jako by obviňoval jidy za druhé světové, že nechtěli v klidu chcípnout ve varšavském ghettu a vzbouřili se. A to si asi nikdo při smyslech nedovolí.

313118

11.07.2014 16:28

Izraelská zákonodárkyně vyzývá ke genocidě Palestinců…

RE: Vyšší spravedlnost?

hestroy 91.?.?.?

Nevím, jestli má cenu na tyto nesmyslnou propagandu (rádoby pochopení původního obyvatelstva, ale s dodatkem, že si stejně za vše můžou sami, i za to, že se jim tam někdo nakvartýroval - běžná taktika sio manipulace) reagovat, ale budiž.

Je to něco podobného, jako kdyby někdo někomu uřízl obě ruce a nohy a pak s ním začal smlouvat s tím, že mu vrátí jen jednu ruku a když by postižený odmítl, hodil by krach vyjednávání na něj.

Barak sice něco nabízel, ale to něco bylo o dost menší, než to co bylo dohodnuto v OSN, když bylo svévolně rozhodnuto o státu Izrahell.

Vložený obrázek
Vložený obrázek

Co se týká HAMAS, je veřejným tajemstvím, že byl založen Mossadem jako protiváha OOP.

Příště byste tu mohl povídat něco o tom, že Izrahell skoro nepřežil útok Arabů, protože měli obrovskou přesilu, ale ve skutečnosti to bylo zcela obráceně. Nicméně lhaní je taková hezká hlavní vlastnost většiny jidů.

Takže příště se trochu více snažit a šalom!

313136

13.07.2014 11:50

Skutečný příběh Gazy, který Izraelci neříkají

RE: otazka

hestroy 77.?.?.?

Otázka. Kdyby židé ve varšavském ghettu nepovstali, došlo by k nějaké německé odvetě? Já myslím že ne. V každém případě by se události v regionu vyvíjeli klidnějším způsobem.

Už chápeš tu debilitu?

313195

13.07.2014 11:54

Skutečný příběh Gazy, který Izraelci neříkají

RE: Co ten obrázek v rubrice Ve zkratce?

hestroy 77.?.?.?

Tak takhle slaboduchý výpotek už jsem dlouho nečetl. Jestli nepoznáš černocha od arabáka (žida), tak se do toho raději nemíchej.

313196

13.07.2014 16:41

Skutečný příběh Gazy, který Izraelci neříkají

RE: otazka

hestroy 77.?.?.?

Myslím že vysvětlovat to někomu, jehož úkolem je šířit "vyvolenou" propagandu je asi zcela zbytečné. Ten pán to má jako stranický úkol, šířit tyhle obludné lži. Je to jeho "národní" povinnost.

313202

13.07.2014 16:50

Skutečný příběh Gazy, který Izraelci neříkají

RE: otazka

hestroy 77.?.?.?

Varšavské ghetto, zpráva z německého rozhlasu: Představa, že židé svou situaci zlepší tím, že budou Německu okopávat kotníky a provokovat ho, to je velmi naivní. Mají jedinou možnost - přistoupit na podmínky Německa, i když jsou nespravedlivé. Každý další rok odkladů budou ty podmínky horší, hranice ghetta se budou zmenšovat atd.

Takhle ty kydy zní daleko lépe.

>Jenže jejich základní podmínka (návrat uprchlíků do svých domovů) je pro Izrael neakceptovatelná, takže tak nějak není o čem jednat…

No vida, takže jsme se nakonec dostali k pravdě. Takže to není tak, jak jste tu tvrdil, že Izrahell by přistoupil na jejich podmínky. Opak je pravdou a já děkuji, že jsme se k té pravdě tak nějak dostali.

>respektive vina mafie jménem Hamás

Už jsme to tu probírali, že Hamas byl založen Mossadem. Takže místo Hamas prosím používejte Mossad.

>s varšavským ghettem to může srovnávat jen ten, kdo neví co a jak

A v čem se to konkrétně liší? Předpokládám, že jste kromě Gazy navštívil také varšavské ghetto.

313203

13.07.2014 16:52

Izraelská zákonodárkyně vyzývá ke genocidě Palestinců…

RE: Vyšší spravedlnost?

hestroy 77.?.?.?

>Některé dokonce ani nezahájil.

Které konkrétně?

>Všude na světě a vždy v lidských dějinách se respektovalo, že holt ten, kdo ve válce prohrál, musí pykat a poslouchat vítěze.

Tak proš si židé pořád tak stěžují na Holokaust, proboha? Jděte jim to vysvětlit.

313204

13.07.2014 19:11

Izraelská zákonodárkyně vyzývá ke genocidě Palestinců…

RE: Vyšší spravedlnost?

hestroy 77.?.?.?

Proboha Vojto, tyhle vaše kydy už jste tu napsal milionkrát… Raději nám vysvětlete, jak je možné, že VW nebyl nikdy nikým tunelován, ačkoliv se na internetu najde informací o jeho tunelování hromada? Už jste tu napsal tolik neskutečných krávovin, že soudný člověk by se sem po něčem podobném už neodvážil vlézt.

313212

13.07.2014 19:12

Skutečný příběh Gazy, který Izraelci neříkají

RE: Co ten obrázek v rubrice Ve zkratce?

hestroy 77.?.?.?

Ale prosimtě, aby ses nevosypal, soudruhu. Přestaň plácat krávoviny a třeba ti budu vykat.

313214

15.07.2014 10:35

Washington svou arogancí zničí vlastní říši

RE: Zemi zničí to, když se odkloníme od morálních hodnot,

hestroy 91.?.?.?

1. Diskutující není žádný svatoušek, jakéhosi Moudrostraka zde onehdy nazval mrdkosráčem, bez jakékoliv odezvy editora. Tupoun je proti mrdkosráčovi takové něžné pohlazení.

2. Off topic to možná je, ale kdo ten off topic započal a kdo v něm pokračoval?

3. No, nevím, proč toho "dobrého" člověka bráníte, ale i v tom článku, na který odkazujete je jasně řečeno, že Havel řekl vše. Někdo si jen dal tu práci a několik jeho projevů sloučil v jeden. Ten "dobrý" člověk to ovšem zřejmě myslel tak, že Havel nikdy nic podobného neřekl, což je sprostá lež. Mimochodem, ten dobrý člověk je pro postřílení všech "separatistů" na východě Ukrajiny a za zachování Ukrajiny coby státního útvaru řízeného shora, což je v přímém rozporu s jeho jinými "zásadami", které tu nezávazně a nonšalantně trousí... On totiž každý (zcela obecně), kdo by jiného postřílel (ať už z jakéhokoliv důvodu), je dle mého názoru v podstatě takové tupé fašistické hovado, ať už plácá cokoliv.

313295

15.07.2014 10:42

Washington svou arogancí zničí vlastní říši

RE: Asistent asistenta Roberts mluví z cesty, čí spíše záměrně lže. Saddám Husajn samozřejmě měl zbraně hromadného

hestroy 91.?.?.?

Proboha, reagovat na tyhle žvásty je asi zbytečné, ale ne každý vymytý mozek ví, že když Irák bojoval proti Iránu tak se z USA dovážely suroviny na výrobu chemických zbraní. A nenapadlo tě někdy Mejlo, že například USA vlastní ZHN milionkrát více, než všichni husajnové světa dohromady a nikdo po nich nechce, aby je zničili? A čímpak to asi bude, co myslíš, ty "mysliteli"? A podporoval bys invazi do USA, pokud by po nich někdo chtěl, aby je zničili a oni by to odmítli? Asi ne, viď? Protože jsi obyčejný pokrytec a vymytá hlava.

313296

15.07.2014 11:43

Několik obrázků z Kyjeva těchto dnů

RE: Informace pro zájemce o informace ze současné Ukrajiny

hestroy 91.?.?.?

Když už sem píšete, prosím vás, dávejte si pozor na to, co dáváte do krátkých zpráv. Občas jsou to naprosté nesmysly, například to o postřílení matek separatistů ve Slavjansku, to bych neuveřejnil, dokud bych to neměl 100% potvrzené, protože to smrdí lacinou propagandou na sto honů...

Nebo nedejbóže tu zprávu o ukřižování dítěte, tu chybu už udělal Saker a myslím, že si tím strašně uškodil, zejména když tu informaci zoufale brání...

Obě (dez)informace popřeli dokonce i sami povstalci...

313299

15.07.2014 15:19

Izraelská zákonodárkyně vyzývá ke genocidě Palestinců…

RE: Vyšší spravedlnost?

hestroy 91.?.?.?

Opět jste dokázal že nejste nic jiného, než obyčejný nacista.

> Z kterých syslích děr ti Vámi milovaní "Palestinci" vylezli?

Pokdu neschvaluji vraždění a vyhánění lidí, pak je musím milovat? Možná to tak máte vy, já ne. Mně jde o princip. Váš nechutný rasismus z vás jen kape. A z které hnědé díty jste vylezl vy?

>Kolik Palestinců zaznamenala statistika na území nově vznikajícího Izraele v roce 1948?

Jestli jste si nevšiml, tak já jsem mluvil o domorodém obyvatelstvu. Takže si tyhle vaše oblíbené kydy, které tu jedete jak přes kopírák, nechte pro sebe. Kolikrát už jste napsal přesně to samé? Stokrát? Tisíckrát?

>Jak vysvětlíte, že při tak strašlivé genocidě se ti Vaši "Palestinci" množí nejrychleji, ze všech národů světa?

Já bych mohl dle vaší zvrhlé logiky argumentovat tím, jak je možné, že když všichni židi proletěli komínem, jak je možné, že se tak strašně namnožili?

>Kdo tu jejich populační explozi financuje?

Kdo asi? Ti, co mají špatné svědomí.

>Z jakých zdrojů pocházely miliardy na švýcarských kontech bývalého palestinského vůdce Jásira Arafata?

A to má se svinstvem, které Izrahell provádí jakou souvislost? Nebo to snad to svinstvo přímo ospravedlňuje?

>Co získávají údajní Palestinci tím, že v naprosto pravidelných intervalech zcela beznadějným způsobem napadají Izrael?

Pokud pominu to, že tím nepřímo naznačujete, že by měli vzít za svůj osud Indiánů a zmizet v propadlišti dějin, tak kdo to asi bude, kdo z toho má prospěch? Chápu, že vaše intelektuální možnosti vám tu otázku zodpovědět nepomohou, ale nechám vás tápat.

Veškeré vaše debilní otázky jsem mimo jiné už zodpověděl výše.

Já se nikomu nesnažím nic nabulíkovat, jen reaguji na vaše naprosto uboze naivní tvrzení, že VW NEBYL NIKDY NIKÝM tunelován. Takhle přesně jste to napsal. Takovou debilitu může těžko vyplodit někdo příčetný.

313304

16.07.2014 14:20

Válečné zločiny a zvěrstva páchaná ukrajinskými ozbrojenými silami a národní gardou

A ukřižování chlapečka už je tady

hestroy 91.?.?.?

Bylo jen otázkou času, kdy se sem tato zdařilá propaganda dostane.

Toto na první pohled neuvěřitelné tvrzení dementovali dokonce i vzbouřenci...

Jak to vypadalo ve Slovjansku po příchodu ukie armády můžete vidět zde. Hned na počátku je vidět rozpor mezi tvrzením ministra obrany nebo kýho výra a realitou (dle něho nedošlo k žádným škodám).

Zajímavé je chování obyvatelstva (ale to se dalo čekat). A napadlo už někoho, proč jsou na záběrech z těchto míst z 99 % pouze důchodci?

313333

28.07.2014 00:41

Ruský procesor Elbrus-8C

RE: ruska technologie

hestroy 77.?.?.?

A dobře jsi to napsal, dobře. Jen jsi zapomněl napsat, které strany ty oběti jsou. Samozřejmě, že pokud se bombarduje civilní město z vysoké výšky, tak oběti agresora jsou malé. Naopak počty obětí napadeného jsou nesmírně vysoké. Rusové asi nejsou sami, kdo masíruje ideologií, že soudruhu?

314184

31.07.2014 08:16

Izrael ukradl 44% půdy Gazy … nahání obyvatele Gazy do zbývající oblasti

RE: Neviem, ako ináč by mohli obmedziť

hestroy 91.?.?.?

Podívej se na Indiány, ty osle, jak dopadli. Ty bys mohl jít rovnou dělat šéfa koncentráku. Jsem si jistý, že si o jidech mysleli naprosto to samé.

Navíc naprosto sprostě lžeš. Nejenže Hamas neodmítl existenci Izraele, ale také neporušil příměří. Palestinci naopak žádnou válku nevedou, obvykle se spokojí s tím, že utečou a nechávají si na hlavu házet bomby.

Němci akceptovali to, že jim nikdo neukradl naprostou většinu nejlepší půdy, Japoncům také ne. Takže si nech tyhle propagandistické kecy pro sebe.

Přestaň tak sprostě lhát, jako to dělají náckové a fašouni, případně bolševici, případně vyvolení nadřazení.

314463

01.08.2014 11:05

Izrael ukradl 44% půdy Gazy … nahání obyvatele Gazy do zbývající oblasti

RE: Neviem, ako ináč by mohli obmedziť

hestroy 91.?.?.?

Proboha. Náboženství člověku dokonale sežere mozek.

314551

01.08.2014 11:19

Izrael ukradl 44% půdy Gazy … nahání obyvatele Gazy do zbývající oblasti

RE: Neviem, ako ináč by mohli obmedziť

hestroy 91.?.?.?

Rád ti odpovím na tvou triviální otázku, která je svou povahou debilní, až to bolí.

>Proč se Němci smířili se svou porážkou a Palestinci tohle nedokáží?

Oni jsou Němci zavřeni za 15 metrovou zdí na kousku své země a většinu jejich země obývá tlupa přistěhovalců? Zkus použít ten zbytek šedé hmoty, co máš v hlavě. Pak bys nepsal takové nehorázné hovadiny.

Navíc by sis měl zjistit, kdo stál za zrodem EU, kteří bývalí nacisté a proč se Německo tak zázračně vzpamatovalo po válce, kdo založil CIA a kteří vědci pracovali na americkém vesmírném programu a atomové bombě.

>Ano, možná se situace Izraeli hodí, může si zabírat stále více a více půdy atd.

To už jsem ti psal minule. Googluj spojení Hamas Izrael. A nebuď jak zaseknutá deska. Palestinci v Gaze jsou rukojmím Hamasu. A navíc jim teď náckové Gazu opět zmenšili o 3 km.

Ron Paul - Israel Created Hamas

"Kdybych já byl arabským vůdcem, nikdy bych nepřistoupil na dohodu s Izraelem… Je to přirozené, zabrali jsme jejich zemi." 
David Ben-Gurion, "otec Izraele" 1973

"Všichni se musí přestěhovat, běžet a zabrat kolik kopců kolik možno, aby byly rozšířeny osady, protože co vezmeme teď, zůstane naše."
 Ariel Sharon, 1998

314554

01.08.2014 11:36

Izrael ukradl 44% půdy Gazy … nahání obyvatele Gazy do zbývající oblasti

RE: Neviem, ako ináč by mohli obmedziť

hestroy 91.?.?.?

Tvé argumenty jsou dementní, ale to tak k oslovi patří. Já jsem psal že jim nikdo nevzal půdu? Ne já jsem psal, že jim nikdo nevzal VĚTŠINU NEJKVALITNĚJŠÍ PŮDY. Chápeš při své nekonečné omezenosti ten rozdíl? Předpokládám že ne. Oslové tyto jemné, přesto podstatné rozdíly nejsou schopni ani pocítit.

Kdybys uměl anglicky, tak by sis mohl přečíst, co si o tvých prostoduchých tvrzeních myslí přímo Izrahellci.

Hamas fires rockets for first time since 2012, Israeli officials say

Útok následoval po zabití 6 členů Hamasu izrahellskou armádou. To, že to nevíš, mě vůbec neudivuje. Úroveň sajánů je čím dál horší.

Co se týká Hamasu, každý minimálně vzdělaný člověk ví, že Hamas byl vytvořen jako protiváha OOP Izraelem a dodnes mu evidentně věrně slouží. Oslové to samozřejmě a pochopitelně neví.

Tolik fakta, můžeš začít hýkat další nesmysly.

314555

01.08.2014 11:40

Izrael ukradl 44% půdy Gazy … nahání obyvatele Gazy do zbývající oblasti

RE: Neviem, ako ináč by mohli obmedziť

hestroy 91.?.?.?

Příspěvek byl uvolněn zejména proto, aby byla vidět ubohost a prolhanost sajánů, jejichž propagandistické lži lze snadno vyvrátit fakty.

314556

05.08.2014 10:51

Let MH17 byl možná sestřelen kanonem

Rozhodně nejde o díry od kanonu

hestroy 91.?.?.?

Dle obrázku je zcela patrné, že díry jsou spíše shora a přímo ze strany. Pokud by se jednalo o Su 25, muselo by být nad letadlem a útočit ze strany přímo na kokpit.

Dále je vidět, že kokpit je značně "odřen", což dále potvrzuje teorii, že byl sestřelen Bukem.

Hlavice Buku obsahuje kuličky (jako většina těchto protiletadlových hlavic), které průstřely způsobily. To, že jsou v lince odpovídá jejich uložení v hlavici. Jak již píše pětipéčko, vyhnutí materiálu směrem ven došlo díky sendvičové konstrukci. Je vidět, že vnitřní vrstva je u těchto "obrácených" průstřelů ohnutá dovnitř.

Celá "expertiza" toho Němce je totální neskutečná donebevolající ptákovina.

Smutné, že se toho všichni chytají, aniž by se and obrázkem chvíli zamysleli.

Letadlo bylo 100% sestřeleno Bukem.

Alternativní weby vypouštějí čím dál větší nesmysly, takové, že jim můžou věřit už jen naprostí prosťáčci.

Jedinčným příkladem takové totální debility je například tento článek:

Spojené státy předložily satelitní „důkazy“ o Ukrajině pocházející zřejmě z 50. let z ortomapy pořízené špionážním letounem!

Tam Vedoucí kolotoče, který zřejmě opisuje z jiného webu, vytváří složitou teorii, kterou se snaží obhájit, že jde o staré záběry, nicméně pohledem na google maps zjistíme, že satelitní snímky naprosto odpovídají a navíc nechápu, proč se snaží vyvracet známý fakt, že Rusové ukrajinské nácky ze svého území ostřelovali.

Šíření těchto zpráv může mít dvě příčiny:

1. Naprostá debilita autorů těchto článků
2. Cílená dezinformace s následnou diskreditací alternativních médií

314837

05.08.2014 13:10

Let MH17 byl možná sestřelen kanonem

RE: Rozhodně nejde o díry od kanonu

hestroy 91.?.?.?

Plácáš nesmysly. Můžeš své tvrzení doložit nějakým odkazem? Podívej se raději znovu na ten obrázek. Je jasně vidět, že výbuch hlavice byl mírně nad úrovní oken kokpitu a to jen pár metrů od něj. Jestli chceš věřit tomu, že to rozstřílelo Su, které bylo mírně před letadlem a mírně nad ním, jak by odpovídal úhel průstřelů, tak si tomu věř. Mozek netřeba. Zejména k tomu, aby si člověk spojil to, že tím, že tvrdím, že to byl Buk, tak tvrdím, že to byli povstalci.

314852

05.08.2014 13:30

Let MH17 byl možná sestřelen kanonem

RE: Rozhodně nejde o díry od kanonu

hestroy 91.?.?.?

Vložený obrázek

Ty oděrky na kokpitu vysvětluješ čím? Že se to cestou dolů odřelo o vzduch?

Osobně bych očekával, že pokud by střílela dvě letadla, tak by střílela z pozice za letounem, aby to nešily do sebe.

Na obrázku je vidět, že průstřely jsou skoro kolmé. Dále je jasně patrné, že průstřel smeřuje dovnitř, i když vnější vrstva materiálu je odchlípnutá (to je dáno tím, že materiálu nebylo dovoleno se ohnout dovnitř a proto se přesně tou silou, kterou se měl ohnout dovniř, ohnul po odražení se od vnitřní vrstvy ven). Tím padá možnost střílení z obou stran, kterou mohl vymyslet jen idiot.

Rakety vzduch-vzduch nemají tak velkou hlavici, aby mohla obsahovat několika centimetrové ocelové kuličky. Ty obsahují rakety země-vzduch typu Buk.

Pokud vybuchne 70 kg hlavice Buku vedle kokpitu, tak nikdo už ani necekne.

Neboj se, taky jsem tomuhle nesmyslu s kanónem na začátku uvěřil, než mě zarazily ty oděrky, dále to, že údajné výstupní průstřely jsou ve skutečnosti vstupní průstřely, jak je krásně vidět z obrázku, dále úhel, který neodpovídá střelbě za letadlem (to Su mělo být za letadlem, jak tvrdili Rusové - mimochodem jejich prezentace byla jak ze základní školy).

Rusové a alternativní média pracují na tom, jak se naprosto znemožnit, aby nemohli být bráni vážně. Jinak si to nedokážu vysvětlit.

314854

05.08.2014 13:53

Let MH17 byl možná sestřelen kanonem

RE: Rozhodně nejde o díry od kanonu

hestroy 91.?.?.?

Pokud se zabývám otázkou, kdo to letadlo sestřelil, tak nepotřebuju žádné expertizy, ale odpověď na jednu jedinou jednoduchou otázku.

Kdo poslal to letadlo do bojové zóny?

314857

05.08.2014 17:12

Let MH17 byl možná sestřelen kanonem

RE: Rozhodně nejde o díry od kanonu

hestroy 91.?.?.?

>Pravdou je, že raketa BUKu zasahuje cíl shora a nikoliv z boku.

Bohužel jste se nachal nachytat tím vědátorem, který mi začal podsouvat nějaké nesmysly.

V mém prvním příspěvku píši: že díry jsou spíše shora a přímo ze strany. Schválně na to mrkněte.

Tím přímo ze strany myslím to, že kuličky přiletěly nikoliv zezadu (zpoza letadla), ani zepředu (před letadlem).

1. Vyvráceno. Je to nesmysl a zoufalá propaganda.

2. Raketa vzduch-vzduch nemůže udělat takovou spoušť. Obvykle zamíří k motoru a zničí motor. Raketa R-60 má hlavici 3 kg.

3. To tu destrukci museli spustit přesně v tom okamžiku, kdy byl Buk těsně vedle letadla.

314871

05.08.2014 17:20

Let MH17 byl možná sestřelen kanonem

RE: Rozhodně nejde o díry od kanonu

hestroy 91.?.?.?

Ano, ušlo. A to hodně, ale kdo nechce vidět nevidí, kdo nechce slyšet, neslyší.

>To oprýskání pancíře u civilního letadla je způsobeno těmi smrtícími kuličkami?

Ne. To je od střepin z krytu hlavice. Od kuliček jsou ty díry jako prase.

>na letící letadla svědci jsou...

Jsou i svědci na křižování malých dětí. Toto naprosto "důvěryhodné" svědectví bylo odvysíláno ruskou televizí. Nicméně samotní povstalci (zdroj Colonel Cassad) dementovali nejen tento propagandistický nesmysl, který vymyslel Dugin, ale také postřílení matek obránců Slavjansku, kteroužto zprávu jsme měli i zde na Zvědavci.

Prostě to, že letadlo bylo sestřeleno raketou země-vzduch je tutovka. Která strana ho vystřelila, to zatím nikdo neví. Možné je oboje, ale důležitější je to, kdo poslal to letadlo na trasu smrti. A to povstalci určitě nebyli.

314872

06.08.2014 09:44

Let MH17 byl možná sestřelen kanonem

RE: Rozhodně nejde o díry od kanonu

hestroy 77.?.?.?

Opravdu netuším, o čem mluvíš. Zkus si to přečíst znovu a pomalu. Třeba pochopíš význam jednotlivých slov a vět. Nikde jsem netvrdil, že to byli povstalci. Jediné, za čím si stojím, je to, že to byl Buk. Také jsem hned v prvním příspěvku uvedl, že výbuch byl nad letadlem, škoda, že neumíš číst, nebo ti to tvá horlivost nedovoluje.

Co se týká užitečných idiotů, tak ti stojí na obou stranách barikády a přijímají propagandu jako svou potravu bez jakéhokoliv přemýšlení.

314911

18.08.2014 07:56

O víkendu je na iDnes všechno jinak

Na iDnes raději nechodím

hestroy 77.?.?.?

Když vidím, co za debily se slézá v diskusi, musel bych zvracet. Bohužel to přesně odpovídá současné situaci, tihle vymytí užiteční idioti zatím udržují tento zločinný systém v chodu. Samozřejmě, že většina těchto "pravičáků" by bez jakéhokoliv zaváhání nastoupila jako dozorci v koncetráku a pokud by se jednalo o plynové komory, sami by pouštěli kohoutek.

315628

18.08.2014 14:44

O víkendu je na iDnes všechno jinak

RE: Opravdu máme mlčet?

hestroy 77.?.?.?

DOST řekli hlavně pravosektoráři, kteří také chtějí být hodní katolíci. Tolik se chtěli zbavit oligarchů, až jim teď dělají trestná komanda a bojují za jejich zájmy. I když se teď začínají cukat, protože užiteční idioti jsou sice potřeba, ale když splní svou fukci, je potřeba se jich zbavit, což se děje právě teď.

Jak vypadá správná výchova těchto pravosektorových dětí je vidět zde. Co k tomu dodat? Snad jen to, že doufejme, že tohle přijde brzy i k nám. Je čas se inspirovat.

Vložený obrázek

315673

20.09.2014 13:51

Úloha křesťanství v procesu globalizace

RE: trapne primitivni

hestroy 91.?.?.?

Pro bigotního katolíka, který má mozek sežrán kompletně povídáním pana faráře je to přesně tak, jak píšete!

317765

20.09.2014 13:52

Úloha křesťanství v procesu globalizace

RE: hmm

hestroy 91.?.?.?

Zcela správně pane Bubine. A teď už utíkej za panem farářem, aby ti udělal dobře.

317766

20.09.2014 14:08

Úloha křesťanství v procesu globalizace

Autor trefil hřebíček na hlavičku

hestroy 91.?.?.?

Dle známky, kterou článek má, se domnívám, že autor šlápl na kuří oko všem vypatlaným pámbíčkářům typu Bubina a dalších, kteří si na "křesťanském" základě staví svoji nenávist proti naprosto stejně vypatlaným "Židům" oslavou jejich "židovského" psychopatického a sadistického boha, který se ale naštěstí v Novém zákoně polepšil a už jen uvrhne do věčného zatracení každého, kdo se protiví jeho zákonům, ačkoliv údajně na světě není nic, co by on sám nevymyslil. Normální logicky uvažující člověk, kterému od mládí nevymývali rodiče mozek pámbíčkářskými krávovinami, musí dospět k názoru, že celá Bible je snůška donebevolajících ptákovin, které si vzájemně odporují stránku od stránky a navíc plná děsivých činů psychopatických jedinců, kteří vraždí kdekoho s plným požehnáním "židovského" pánaboha.

Takže dnes je to za 1*.

317768

20.09.2014 14:13

Úloha křesťanství v procesu globalizace

RE: hmm

hestroy 91.?.?.?

Vzhledem k tomu, co udělali tzv. křesťané v dlouhodobé historii plné vraždění a deformace svobodného myšlení si myslím a jsem o tom skálopevně přesvědčen, že to nutné je. Kdyby totiž Bubinové mohli dělat to, co mohli dělat před 100 lety a dřívěji, bez milosti by každého "neznaboha" nechali utratit jak psa, tak jako to dělali po celém světě, kde vraždili "pohany" po desítkách miliónů.

Jestli tím zraňuji váš náboženský útlocit, tak je mi to úplně jedno.

317769

26.09.2014 12:09

Hrozící americký průšvih v Iráku a Sýrii

RE: Dolar je totálně upadlá měna, držená pouze bankovními podvody a lží

hestroy 77.?.?.?

Proboha, vždycky když potkám podobného vypatlance, jehož jediné vzdělání jsou televizní noviny, obávám se o osud lidstva.

Vysvětlovat podobným idiotům, že ty prachy za plyn a ropu mohl někdo jednoduše ukrást, tak jak se to děje ve velkém na západě, je zbytečné. Také je zbytečné vysvětlovat, že ke spokojenému životu člověk nepotřebuje píčoviny vyjmenovaných firem a že zaplavovat něčím trh mohou jen psychopati, kterým je jedno, že planeta bude díky tomu za chvíli neobydlená. Náboženství konzumu, které vyznává tento trouba je totiž cesta do pekel, ale to si jedinci s dokonale vymytými mozky nejsou schopni uvědomit ani v nejmenším.

318072

26.09.2014 12:19

Hrozící americký průšvih v Iráku a Sýrii

RE: Realita na kapačkách,

hestroy 77.?.?.?

>Soudruh antikomouš použil několik skutečností a ty mu nikdo nevyvrátil (ono to dost dobře nejde - prostě je to tak jak píše).

Pokud někdo nalézá smysl života v konzumu nesmyslů, pak má soudruh komouš určitě pravdu.

Těžko říci, co myslíte východními hodnotami, ale honba za hezčím autem nebo mobilem, případně barákem za desítky miliónů a sledování popových hvězd potěší pouze psychopata, krterý pak nemá čas ani na svou rodinu.

>Zbytek světa je na tom stejně nebo hůř.

Pokud jde o počty módních cingrlátek, pak možná. Ale obávám se, že jinak jsou na tom, pokud zrovna nechcípají hlady, jelikož jim hodný západ vyplundroval co měli, o dost lépe. Mohou se totiž často ještě stále nazývat člověkem a ne zdegenerovaným nemyslícím strojem.

318073

29.09.2014 18:29

Nedávná plynová dohoda: Další hřebík do ukrajinské rakve

RE: Není nad

hestroy 91.?.?.?

A já myslel, že jste "pravicově zaměřený" a ne starý bolševik, který chce diktovat ceny, za které někdo něco může prodávat. A vida, nakonec zvítězil ten starý bolševik, který ještě bude vykřikovat (přesně, jak se na starého bolševika patří), že když mu někdo neprodá něco levně, tak je zloděj. Vojto, pochopte, že si nemůžete vynucovat, za kolik vám v krámu prodají rohlík. Buď koupíte, nebo půjdete do útulku.

Samozřejmě vysvětlovat, že tzv. světové ceny jsou k ničemu, protože ani Vojta nemůže s kyblíkem zajet na Londýnskou burzu nakoupit za nižší cenu, protože za prvé mu tam nic neprodají a za druhé by ho ten plyn pak stál majlant, je ztráta času.

Jinak je to stará písnička, zkuste už konečně něco nového. Něco, co vás bude méně ztrapňovat a dokazovat vaši neschopnost chápat skutečnost.

318276

03.10.2014 08:37

Setkání čtenářů Zvědavce a předvolební meeting

RE: A. Bé Bartoš

hestroy 77.?.?.?

Sic

Udrostak svým sic upozormil na svou vlastní chybu, to se cení. Pokud si tedy nemyslí, že sic je citoslovce, podobně jako například jej, nebo hej. Je zajímavé, že tak vzdělaný vyvolený světoběžník tyto základní věci neví. Pochopil bych to u prostého nevzdělaného lidu, ale od někoho, kdo má několik baráků v Praze? Zajímavé.

318441

03.10.2014 13:39

Setkání čtenářů Zvědavce a předvolební meeting

RE: A. Bé Bartoš

hestroy 91.?.?.?

>A vykřičníkem je (i v češtinu) - uzavřeným do závorky, je možné naznačit údiv, varování, upozornění čtenáře apod.

Proboha. Čím dál hůř. To, že nějaký pitomec začal používat sic! jako citoslovce údivu ještě neznamená, že se to stalo jazykovou normou. Ještě že například etc nezní tak hezky, protože příště by to tady pan MoUdrý mohl frkat do každé druhé věty.

Jen mě prostě udivuje, že někdo tak vzdělaný, zcestovalý, bohatý a s čistou vyvolenou krví používá sic! jako nějaký poslední dělňas.

Možná je to i proto, že ve sdělovacích prostředcích je stále více negramotů a idiotů, kteřá to jako citoslovce používají... Smutné prznění jazyka...

318455

03.10.2014 13:45

Setkání čtenářů Zvědavce a předvolební meeting

RE: A. Bé Bartoš

hestroy 91.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

318456

14.10.2014 14:53

Novorusko: A za co jsme vlastně umírali?

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

hestroy 91.?.?.?

Proboha, jak někdo, kdo má vyvolený mozek a několik baráků v Praze nedokáže pochopit něco tak jednoduchého?

>Tehdy v něm spílal ruskojazyčným Ukrajincům, že "...chodí do práce, pijí doma u TV pivo..." a nechtějí bojovat za NovoRossii

A jak se to liší od věčného pepíkování, mařenkování a lídlování a sicování? Jen v tom, že ty to tu pereš pod tlakem pořád dokola (už možná tisíckrát) do naprostého zblbnutí a Strelkov to řekl jednou?

>Když to před cca měsícem vypadlo skoro na prohru NovoRussie, tak zmizel Strelkov nadobro do Moskvy.

Ano, odešel, protože to byla podmínka Kremlu (tvého milovaného Vladimira Vladimiroviče), aby poskytl zbraně povstalcům.

>A najednou NovoRossijci hnali Ukro NaziGuardu svinským krokem až k Mariupolu a zbytek UkroNazi pak smažili v několika obklíčených kotlích.

A v čem to nesouhlasí s bodem 2? V okamžiku, kdy bylo utlumeno skutečně lidové povstání, vzala to do ruky ruská armáda, která během krátké chvíle udělala z ukrajinské jen hromadu kouřících trosek.

>Je to nějaký dezinformační fígl Vladimira Vladimiroviche, kdy Strelkov troubí do světa rozklíženost NovoRossijců?! A pak mistrně využívá moment překvapení Ukrů, že je to s NovoRossií úplně jinak a několik řádů lépe?!

Ne, je to tak, že ruští oligarchové protlačili svou vizi "Novoruska".

>Nebo jsou jak Strelkov, tak NovoRossijci i Rusové, včetně Vladimira Vladimiroviche tak pošetilí, že veřejně perou skutečné vlastní špinavé prádlo v médiích?!

Těžko říci zda jsou nějaké zastrčené blogy média. To si jen pár lidí, co si myslelo, že porazí oligarchy na obou stranách, stěžuje na to, jak s nimi vyjebali.

Zbytek textu nebudu komentovat, je to úplný blábol.

319087

14.10.2014 14:55

Proč ropa klesá

RE: Něco mi to připomíná....

hestroy 91.?.?.?

Proboha... Co k tomu dodat? [překvapení]

>plné firem fungujících dle principů hospodářské soutěže

Tohle je obzvlášť povedené...

319088

14.10.2014 14:59

Volby do Senátu: Byla to pro mne úžasná zkušenost

RE: Ana Líza k videu Pět a půl

hestroy 91.?.?.?

Někdy přemýšlím, jestli byste raději neměl mlčet... Zkuste nejdříve vysvětlit, jak se voliči dozvěděli, že dva jmenovaní pánové (o kterých jsem v životě neslyšel a většina českých debilů také ne) jsou milionáři a co v životě dokázali.

319089

14.10.2014 15:02

Novorusko: A za co jsme vlastně umírali?

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

hestroy 91.?.?.?

http://el-murid.livejournal.com

Dobrý přítel Strelkova. A kdo ho platí? A kdo je Strelkov? A kdo platí Strelkova?

Určitě ne oligarchové, kteří nyní opět převzali kontrolu nad Novoruskem.

Ještě je tedy potřeba oddělat Mozgovoje, který to pořád nepochopil.

319091

14.10.2014 15:16

Novorusko: A za co jsme vlastně umírali?

RE: Strelkov

hestroy 91.?.?.?

>Problém je, že jakýkoliv konflikt nelze vést donekonečna a pokud nemá politické řešení, které by byly ochotny akceptovat všechny strany sporu, pak je tato válka zcela nesmyslná.

Opravdu? A jaké by bylo řešení druhé světové politicky? Německo by akceptovalo co?

>Ale problém je, že on chce bojovat dál, až do Kijeva a o to východ ukrajiny nestojí. Oni už svobodu získali a nepochybně ji teď garantuje ruská armáda, což si Kijev nepochybně uvědomuje (proto ty Porošenkovi schůzky s Putinem).

Východ Ukrajiny není jen příhraniční pásmo s Ruskem a dvě obklíčená velká města. Co zbytek? Kupříkladu Slavjansk? Jak si užívají svobodu s přítomností psychopatických trestných praporů? Co Mariupol, kde náckové vystříleli policejní stanici? Co další města a vesnice s ruským obyvatelstvem?

Zbytek textu nemá cenu hodnotit, protože jakmile nekdo udělá chybu v základních bodech, těžko může hodnotit zbytek. Pokud někdo nechápe, že pátá kolona není Strelkov, ale oligarchové, a žádná nová republika neexistuje a těchto hranicích existovat ani nemůže... [oči v sloup]

319095

16.10.2014 11:26

Ještě jednou volby

RE: Dabakl.

hestroy 91.?.?.?

Pane Radosto, vaše nulová schopnost logického uvažování mě vždy dojme. Ještě že se o vás má kdo postarat.

319195

22.10.2014 11:36

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

RE: Ano -

hestroy 91.?.?.?

A v čem se to liší od USA?

Odpovím sám. Pokud někdo nespolupracuje s USA (což v americkém chápání znamená, že se nechová jako vazal), tak má smůlu a celé území je "demokratizováno", což znamená okupováno a to někdy na pěkně dlouho (Německo, Japonsko, Jižní Korea), přičemž ovšem civilní oběti rostou na desetitisícové násobky oproti Rusku.

Čili dejme tomu v posledních 60 letech USA vyvraždily milióny, Rusové desetitisíce. Samozřejmě chápu, že pro Vanguardy a jiné bezmozky to není žádný rozdíl.

A to na uvedeném území ani nemusí žít většina Američanů, nebo dokonce žádní, zatímco například Krym a východ Ukrajiny je osídlen převážně ruským obyvatelstvem. Je totiž jakýsi rozdíl mezi tím, když je potřeba ochránit milióny Rusů před nacistickými hordami a pár tisíc Amíků, kteří pracovali v Panamě (přičemž skutečným důvodem invaze nebyla ochrana civilistů, jak v USA radostně kvákali, nýbrž ochrana ekonomických zájmů). Na Krymu nezemřel nikdo, zatímco v Panamě minimálně 4000 civilistů (pro Vanguardy a jiné psychopaty nedůležitý odpad, který se nepočítá).

Pořád mi to vychází mnohonásobně hůř pro USA.

319557

22.10.2014 11:44

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

RE: Pokus o revizi obou světových válek.

hestroy 91.?.?.?

No, ono to bylo s tím Čečenskem celé trochu jinak (viz. dnešní ISIL), ale chápu, že Vanguadrové a jiní nevzdělanci o tom nemají ani páru. A jak vypadá dnešní Groznyj?

Vložený obrázek

Určitě jsou na tom Čečenci lépe, než lidé v Iráku, Afghánistánu, Libyi a mnoho dalších zemích, kde proběhl "demokratizační" proces.

319558

23.10.2014 22:39

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

RE: Ano -

hestroy 37.?.?.?

Zjisti si kolik mrtvých Vietnamců vyrobily USA, když bombardovaly civilní města, ty troubo. Víc nemám, co bych někomu s IQ tykve a EQ hlídacího psa, řekl.

319671

23.10.2014 22:42

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

RE: Ano - Jak je to s placenými troly

hestroy 37.?.?.?

Tebe může platit jen úplný idiot, protože žádná instituce nezaměstná nikoho, kdo sotva vychodil základku a jehož rozhled o světovém dění = 0. I kdyby ti byla předložena hromada důkazů o tom, jak moc máš vymytou a prázdnou kebuli, ty to stejně nedokážeš pochopit, protože tvůj mozek nedokáže fungovat na základě logiky a faktů.

319672

06.11.2014 10:59

Soulož do zadku

To je tu zase chytrých odborníků

hestroy 91.?.?.?

Porno je prostě byznys jako každý jiný (pokud opomeneme otázku smysluplnosti).

A bysnys se řídí poptávkou. Pokud by nebyla poptávka, tak není nabídka.

A co zvířata? Ta ho nepraktikují? Nebo jsou také ovlivňována satanášskými médii?

Je to něco podobného jako zamýšlet se nad existencí prostitutek, zvídavý spiklenec hned chápe, že prostitutky nám seslal sám Satanáš. Ve skutečnosti existují díky zakomplexovaným jedincům, nenasytným prasákům a katolickým paničkám, které v kostele naučili, že šukání je špatné (výčet není úplný).

Hlavní problém je pokroucení lidské sexuality učením katolické církve k jejímu prospěchu, ale to je na dlouhé vyprávění.

320446

07.11.2014 14:41

Británie vede kampaň za účelem oslabení evropské regulace GMO

RE: Možná trochu mimo,

hestroy 91.?.?.?

On ten server je obecně pro petice, takže bych v tom nehledal strašáka, i když samozřejmě opatrnosti není nikdy dost, protože po zvědavcích jdou dnem i nocí. Takže pokud vezmeme za bernou minci to, že každý Američan je agent CIA, tak si musíme dát opravdu velký pozor!!!

320546

07.11.2014 14:44

Soulož do zadku

RE: než začnete se žvásty o satanistech, tak čtěte

hestroy 91.?.?.?

Proboha... [překvapení] To se tu zas sešli chytráci... A dobří katolíci...

320548

11.11.2014 10:51

MMF připravuje půdu pro globální konfiskaci majetku

RE: Přerozdělování je čistá zlodějina

hestroy 91.?.?.?

> 70% příjmu vám nikdo nebere

Nevyjadřuj se k něčemu, čemu nerozumíš. To, že sociální a zdravotní někam mizí, to ještě neznamená, že to tvrzení není pravda a pokud ti přijde 22% DPH pár šušňů, nezapomínej na spotřební daň a daň ze mzdy.

320776

11.11.2014 14:41

Hysterická kampaň proti Zemanovi pochází z dílny amerického velvyslanectví

RE: Ještě chybí,

hestroy 91.?.?.?

Jsi nemocný...

320790

18.11.2014 19:29

Mail z Prahy

Zajímavé

hestroy 91.?.?.?

V životě bych nevěřil, že je možné, aby se tolik debilů sešlo na jednom místě.

321299

To nic, tento prodavač vysavačů důchodcům sem chodí jen prudit. Reagovat na jeho bláboly je ztráta času.

321429

27.11.2014 20:13

Putin pomáhá kopat hrob Wall Street Journalu

RE: světová šachovnice

hestroy 91.?.?.?

No jasně. My za nic nemůžem. A co politici? Já je nevolil, tak za nic nemůžu. A tak můžem vesele pokračovat. K tomu aby zvítězilo zlo, stačí , aby dobří lidé mlčeli. Je to i v článku. Debilové s vymytou hlavou to dokončí.

322106

30.11.2014 23:32

Příliš inteligentní a příliš líní

RE: Ach jo.

hestroy 91.?.?.?

Proboha, vy těm blábolům, co tu trousíte, snad dokonce věříte. Myslím, že jste měl těžké dětství, žádnou lásku okolo sebe, žádnou chuť do práce, jen ten strach. Ale proto, že to tak máte vy, ještě neznamená, že to tak mají všichni. To vás ještě nenapadlo? Běžte si raději s kýblem pro plyn na Londýnskou burzu.

322362

10.12.2014 17:44

Fenomén celosvětového dluhu a další ekonomické „záhady“

RE: ekonomická NEGRAMOTNOST

hestroy 91.?.?.?

Pro mě je negramotnost například to, že se někdo rozčiluje nad tím, že zatímco plyn na Londýnské burze stojí korunu, tak plyn, který přiteče nějakou trubkou až domů, stojí o padesátník víc. Vlastně to není negramotnost, ale úplná debilita.

323132

16.12.2014 19:25

Fenomén celosvětového dluhu a další ekonomické „záhady“

RE: ekonomická NEGRAMOTNOST

hestroy 77.?.?.?

Ježiš, vy jste snad génius. Že vás to baví sem pořád něco psát. To opravdu nemáte žádné přátele, nebo nějaké submisivní posluchače, kterým byste svá moudra zasvěcenně vykládal? Proboha, tak je uplaťte, případně je přinuťte násilím, tak jak to ve vaší rodině a okolí chodí.

Nebo byste si mohl najít nějaké dítě, které byste mohl poučovat. V životě bych něvěřil, že někdo zde bude vykládat tak zřejmé věci s takovou vlastní důležitostí.

>O tom, že příjem každého člověka velmi úzce koreluje s jeho hodnotou nepochybujte.

Hodnota zlodějů typu Babiše nebo Bakaly nebo Koženého je jaká? A ta hodnota je hodnota pro společnost nebo pro koho? Samozřejmě chápu, že pro vás tito paraziti cenu mají.

>Směna s nepříbuznými pak probíhá zásadně KORUPCÍ, tedy něco za něco.

To si nějak pletete pojmy, ale myslím, že už na to máte nárok.

Korupce (latinsky corrumpere = kazit, nalomit, oslabit, znetvořit, podplatit) je zneužití postavení nebo funkce v politice, veřejné správě, hospodářství, k osobnímu prospěchu.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Korupce

Takže když mě někdo pomůže zrejt zahradu a já mu za to dám najíst, tak je zneužití mé fukce?

Proboha, člověče, už se konečně vzpamatujte, kolikrát už jste tady tenhle příšerný blud napsal? Stokrát? Tak sem proboha vždy dejte seznam svých předchozích příspěvků, opakování hloupostí rozhodně není matka moudrosti, ale blbosti.

>Ano. Nové peníze vznikají výhradně a jen úročeným PŮJČOVÁNÍM.

To je úplná krávovina, protože to píšete obecně a dříve peníze vznikaly tak, že například někdo vykopal zlato nebo stříbro a někdo ho nechal vyrazit do mincí a tak vznikly nové peníze.

Zkrátka, opět plácání krávovin pošetilého staříka.

323516

22.12.2014 17:20

Deklarace závislosti

RE: Chraňte práva bílku - kuře je nepřirozený chaos?

hestroy 77.?.?.?

Já jen doufám, že se nepovažujete za tu inteligentní formu, Vojto. Doufám, že tolik soudnosti ve vás je. Protože to by byl opravdu smutný výsměch celé planetě.

323851

04.01.2015 19:55

USA nemohou začít na Ukrajině velkou válku

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

hestroy 91.?.?.?

No, řekl bych, že vykonstruovaný je hlavně tento příspěvek. Něco podobného, jako když západ jásal nad padajícím rublem, ovšem přesně jen do chvíle, než si Rusko skoupilo za levné rubly reálný majetek zpět od západu. Pak západu zůstaly jen oči pro pláč a rubl se vydal nahoru.

Ano, Rusko dotuje Ukrajinu. Ale důvody můžou být a také zřejmě jsou, úplně někde jinde.

Mimochodem, v příspěvku chybí zamyšlení nad tím, co to všechno dělá s ruským veřejným míněním a k čemu to celkově směřuje.

No a tvrdit, že Rusko je od bankrotu jen krůček, to snad může jen někdo, kdo si nevšiml, že v reálné ekonomice by bankrotovat měli jiní a jaksi se to stále neděje. A ti na rozdíl od Ruska nemají žádné přírodní zdroje.

324379

08.01.2015 14:26

Exkluzivně! Hrozny hněvu

RE: Islám sa nikdy nepodriadi kresťanstvu

hestroy 77.?.?.?

Konečně jste napsal něco rozumného.

324643

09.01.2015 17:57

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Úroveň článku

hestroy 77.?.?.?

Úroveň tohoto příspěvku je vyloženě slabá. Nemá cenu rozebírat to bod po bodu, ale fakt je to slabota.

324750

09.01.2015 17:59

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Ty vole kde bereš tu drzost

hestroy 77.?.?.?

Tak ty máš opravdu dost. Já každý den děkuji pánubohu, že žiji v převážně ateistické společnosti. A ty bys byl první, kdo by vzal "zákon boží" do vlastních rukou, to vidím na první pohled. Drzý uřvaný katolík. [bliji]

324752

09.01.2015 18:01

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: :D

hestroy 77.?.?.?

Máš recht truretarde. A teď sypej zpátky do lehožumpy.

324753

09.01.2015 18:04

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Pane Stworo mám dojem, že jsem to do nějaké zdejší diskuse už psal

hestroy 77.?.?.?

>když hlavní Mustafa přikáže...

Jasně. Stejně jako v Afghánistánu, to byl ten Mustafa Reagan?

324754

12.01.2015 07:40

Kruhy na vodě

RE: Dobrý námět k zamyšlení

hestroy 77.?.?.?

>"Křesťanský svět" začal říkat Evropa, je zarážející. Zahodili jsme všechno, co nás dělalo silnými, co stavělo na nohy náš dnešní svět. Následky budou nepěkné.

Proboha. Co to je za blábol? To jako že náboženští fanatici se neštítí ničeho a v tom je jejich síla? Nebo že náboženští fanatici mají vymytý mozek a jsou schopni přijímat jakékoliv debilní teorie a příkazy? Nebo co to má jako znamenat?

324906

12.01.2015 11:43

Kruhy na vodě

RE: Errata

hestroy 77.?.?.?

Obávám se, že KAŽDÉ náboženství slouží k odstranění vlastního rozumu a jako takové je škodlivé.

>Tvrdím li něco, NEmusím to doložit fakty.

Pak to také podle toho dneska vypadá. Dneska už může tvrdit kdokoliv cokoliv.

>V náboženství jsou I tvrzení bez ověřitelných faktů.

No, ty hlavní, na kterých to stojí, tak ty ověřit nejdou. Ale chápu, kam směřujete a proč.

Také jste o sobě řekl víc, než si myslíte. [oči v sloup]

324936

12.01.2015 11:51

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Ty vole kde bereš tu drzost

hestroy 77.?.?.?

Hochu, ty by ses měl hlavně zamyslet, kdo povraždil víc lidí, zda katolíci ateistů, nebo ateisti katolíků. A tím mám na mysli i to, zda katolíci dělali procesy a ateistama, nebo atesiti dělali procesy katolíkama, když pominu ty desítky miliónů povražděných ve jménu tvého Boha.

A kdybys použil tu zbytečnou věc na krku, tak by ses mohl třeba zamyslet nad tím, kdy přesně se z toho vašeho psychopatického sadistického židovského Boha stal ten hodný Bůh křesťanský. On se nějak polepšil? Já jen, že v tý první části vaší knížky se píše v jednom kuse o tom, jak ten dobrý Bůh nabádá své ovečky k permanentnímu vraždění.

A v tý druhý se píše už jen o tom, že ty, kdo s ním nesouhlasí, tak ty čeká věčné zatracení v pekelném ohni.

Budeš přikládat pod kotel?

324939

12.01.2015 12:01

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Ty vole kde bereš tu drzost

hestroy 77.?.?.?

> Ty vole ty neznáš ani historii vlastního národa jinak než z bulváru a z komunistického dějepisu

Je opravdu zajímavé, jak se tihle uřvaní katolíci vždy přesně odhalí už tím, jak ostatním v jednom kuse nadávají. A také to jejich opakovaní výše zmíněné věty je fascinující, opakují to do naprostého zemdlení.

Zkrátka, chceš-li poznat "dobrého katolíka", poznáš ho bezchybně podle jeho vrozené nenávisti k ostatním.

Samozřejmě, že klečet v kostele na půdě, která předtím patřila někomu jinému s jinou vírou, je v naprostém pořádku.

324941

13.01.2015 08:29

Seznamte se se třemi americkými rodinami sponzorujícími kampaň Netanyahu

RE: Je to Milikowski - modrooký blonďatý Chazar

hestroy 77.?.?.?

Vím, že je to mimo mísu, ale zajímal by mě pokrok na systému Cat a také, zda bude spuštěn v dohledu dnů, či týdnů. Předpokládám, že po práci na zvýšení pramaterů, která způsobila zdržení několik let od původního termínu uvedení v rámci dnů či týdnů, to již tentokrát klapne. Díky za odpověď.

325047

13.01.2015 13:19

Nejsem Charlie

RE: Sedm století vývoje prostě chybí. Nic víc, nic míň.

hestroy 77.?.?.?

Pan Umlauf (jezuita) píše:

Nyní mi jde o otázku tzv. „terorismu“ v souvislosti s křesťanstvím. Nadpis jasně ukazuje, že hrozí riziko návratu konfesijních válek typu Třicetileté války (1618-1648) mezi katolíky a protestanty, která vylidnila Evropu. Nakonec moudří mužové usoudili, že třeba řádění ideologicky a politicky zblblých křesťanů udělat přítrž. Definovali stát čistě laicky, na základě společenských smluv založených na pouhém pudu sebezáchovy, postavili proti náboženským ideologiím filosofii osvícenství, tolerance a lidských práv. Tím spustili od 17. století proces sekularizace, který dnes prakticky vyhnal křesťanství z veřejného dění. Proto mohou kapely jako Pussy Riot dnes veřejně urážet křesťanské symboly, a nikoho to nijak zvlášť nedojímá. A pokud to dělají v Rusku, tak jim tzv. „liberální“ novináři placení korporacemi ještě tleskají. Tam, kde proces postmoderny a sekularizace zatím nevkročil, dané civilizace brání základní symbolické hodnoty proti zneuctění, třeba i s puškou v ruce. Na Blízkém východě to bylo vždy, a nejvíce teroristů i dnes pochází ze Saúdské Arábie.

OD STUDENÉ VÁLKY K VÁLCE NÁBOŽENSKÉ

325067

13.01.2015 13:29

Posviťme si na americkou ambasádu – 10.12.2014

RE: Přečetl jsem si web Mobilisace a je to kopie Rudého Práva za Husáka.

hestroy 77.?.?.?

Výborně řečeno, soudruhu. Ty, jako bývalý politruk o tom jistě víš své.

325068

19.01.2015 10:06

Problémem není islám, ale úpadek Západu

RE: Jistěže je to švindl...

hestroy 77.?.?.?

Můžete podložit vaše tvrzení, že apoštolové vůbec existovali?

325487

19.01.2015 10:16

Problémem není islám, ale úpadek Západu

RE: Jistěže je to švindl...

hestroy 77.?.?.?

>Za života Ježíše Krista, již byly k dispozici všechny svitky (knihy) Starého zákona. Jedná se celkem o 39 knih, začíná to 1.Mojžíšovou (vznik asi 1470 př.n.l.) a končí Starý Zákon knihou Malachiáš (vznik asi 600 př.n.l.).

>Knihy Nového Zákona byly napsány po smrti Ježíše Krista jeho apoštoly v rozmězí let 46 n.l. až 98 n.l. (kdy apoštol Jan sepsal poslední knihu Zjevení na ostrově Patmos).)

Můžete to prosím nějak doložit? Tedy nějakým odkazem na něco existujícího. Já jen, že nejstarší Tóra je údajně z rozmezí let 1155 a 1225 .

http://zidovskelisty.blog.cz/1305/v-bologni-byla-objevena-pravdepodobne-nejstarsi-tora-na-svete

Fanatické nábožence opravdu obdivuji v jejich odhodlání předkládat pohádky jako skutečnost. Je to naprosto fascinující, jak jde v těchto případech rozum zcela stranou.

A když už jsme u toho a vy jste jistě dobrým katolíkem, mohl byste mi prozradit, kdy se z židovského sadistického a psychopatického boha stal ten hodný křesťanský bůh a co k jeho nápravě vedlo?

325489

01.02.2015 18:37

Rok 2015 – pohyb finančního světa se zrychluje

RE: Příčina všeho zla

hestroy 77.?.?.?

> Důkaz? Žili zde i jiní lidé, robusnější, otužilejší, s větší kapacitou mozkovny - Neandertálci. Vyhynuli.

Máte to portvrzené stejně jako vaše tvrzení, že VW NEBYL NIKDY NIKÝM tunelován?

>Naprosto nechápete svět, v němž žijete. Ovšem nic si z toho nedělejte. Nejste sám.

Máte pravdu, vy nechápete vůbec nic.

326220

03.02.2015 09:33

Ukrajinský poslanec: USA zorganizují občanskou válku na Ukrajině!

RE: Zadny USA,ale, zide okupujici USA,jak rekl verejne Arial Sheron.

hestroy 77.?.?.?

Pane Nohejle, to je dobře, že jste to v jednom příspěvku pro jistotu napsal dvakrát, kdyby to náhodou někomu nedošlo napoprvé.

326294

17.02.2015 13:30

Únor 48

Špatné, velmi špatné

hestroy 77.?.?.?

Proboha, to je neuvěřitelný blábol. Docela se divím, že to na Zvědavci vyšlo. Pošahaní bigotní katolíci mají na svět svůj názor, o který se s ostatními podělí buď po dobrém, nebo po zlém, jak už v naší historii mnohokráte prokázali.

Pan Staněk by si měl uvědomit, že komunisti tu povraždili daleko méně lidí, než katolíci, mnohem méně lidí vyštvali ze země, (vzpomeňme na Komenského), i tu náboženskou svobodu dodržovali komouši daleko více, katechismus se vyučoval ještě v 50. letech a platy černoprdelníků platil stát až do "revoluce".

Komunisti se moci mohli chopit jen a jen proto, že katolická církev plně zaštiťovala uspořádání světa pro extrémně bohaté a extrémně chudé, ke kterému dnešní společnost opět směřuje.

Katolická církev nikdy neměla zájem na skutečném sekulárním vzdělávání, protože by pak začalo ubývat oveček, které mají mozek vymytý natolik, že nedokáží vůbec posoudit, co se kolem nich děje a spoléhají se na dogmata jim předkládaná od jejich "pastýřů".

Jedním z těchto "pastýřů" je i pan Staněk, který svůj na dogmatech založený pohled na svět neváhá prezentovat širší veřejnosti jako PRAVDU. A z historie dobře víme, co tito fanatici dokázali napáchat. Úplně směšné je pak jeho hodnocení Islámu, kterému vyčítá to, co sám dělá! Tedy vnucuje svůj pohled jako jediný správný a tvrdí, že ten, kdo nesplňuje kritéria "správného křesťana", je zlý člověk.

Inu, ten, kdo věří v sadistického a psychopatického židovského boha, ani jiný být nemůže.

To už je na tom Zvědavec opravdu tak špatně, že musí otiskovat něco takového? [bliji]

327279

17.02.2015 16:28

Protokoly jsou nyní přepisovány

RE: židofobie

hestroy 77.?.?.?

Kolikrát už jste to tu napsal? V každém třetím příspěvku? Raději pište o světových cenách plynu a o neexistenci rokrádaček ve VW.

Jinak se k tomuto blábolu nemá cenu vyjadřovat.

327299

17.02.2015 18:58

Protokoly jsou nyní přepisovány

RE: Souhlasím s tvrzením,

hestroy 91.?.?.?

Pan Tituška tím chtěl říci, že světová elita žádné plány nemá (tedy ani ty s těmi protokoly píšícími jidy), a pokud je má, pak se jedná o spiknutí, které šíří sračkomety, takže se ve skutečnosti o žádné spiknutí nejedná. Opravdu nechápu, co je na tom k nepochopení... [chechtot]

327328

23.02.2015 16:35

Být v obraze něco stojí

RE: ode mne nic neuvidíš stwora

hestroy 91.?.?.?

A tím jsi chtěl říci, že jsi "vtipný" provokatér, nebo jen obyčejný debil?

327697

23.02.2015 16:36

Být v obraze něco stojí

RE: internacionální server

hestroy 91.?.?.?

Pokud by těch půl mega bylo unikátních, tak to u nás vypadá úplně jinak.

327698

Když si vezmeme váš oblíbený VW, kdopak asi rozhodl o omezení nejvyšší rychlosti na 250 km/hod? Trh?

A co proboha máte na mysli tím volným trhem? Ten tu existoval maximálně do té doby, než začaly vznikat impéria. Od té chvíle impéria vždy diktují obchodní podmínky slabším. Dnes za tato impéria můžeme kromě států považovat nadnárodní korporace. Vy jste nikdy neslyšel o podmínkách, které například prodejcům vnucují obchodní řetězce? To považujete za volný trh?

No, myslím, že vaše inteligence vám stejně nedovolí tyto věci pochopit, takže nebudu dále ztrácet čas. Opět jste dokázal, že absolutně nevíte, která bije, ale to už tu asi stejně všichni vědí.

Vy totiž opravdu jen věříte. Věříte tomu, co jste si z poslouchání televize srovnal v kebulce. Bohužel bez použití základní inteligence a selského rozumu.

328506

Reagovat na takovu hromádku trusu je asi zbytečné, nicméně obdivuji vaši schopnost ze sebe veřejně dělat idiota.

Mimochodem, nedivím se, že při vaší "inteligenci" vám "uniklo", že USA na Ukrajinu zbraně dodávají. A těch 600 vojáků, co tam teď pošlou, tak ti se nějakých těch bojů účastnit také budou.

No, mohl bych snadno vyvrátit všechny bláboly a vyložené debility, co jste tu vypsal, ale myslím, že by to bylo házení perel, no víte komu.

328509

15.03.2015 19:20

USA již válku Rusku vyhlásily

RE: V roce 1969

hestroy 77.?.?.?

Proboha, už jsi někdy slyšel o Kornet?

A slyšel jsi už někdy, že dnes se klasické střely proti tankům skoro nepoužívají a místo toho se používá podkaliberní munice?

Celkově jsi dost mimo mísu.

329232

16.03.2015 16:04

ECB kupuje Európu

RE: Příliš složitá konstrukce.

hestroy 77.?.?.?

Možná tak pro tebe, troubo.

329284

16.03.2015 16:38

ECB kupuje Európu

RE: Příliš složitá konstrukce.

hestroy 77.?.?.?

Projde stejnosměrný proud kondenzátorem? Ne?
Projde střídavý proud kondenzátorem? Ano?
Projde stejnosměrný proud se superponovanou střídavou složkou kondenzátorem?

Inu projde ta střídavá část, jen neprojde ta stejnosměrná, čímž dojde k oddělení střídavé složky od stejnosměrné.

Chápu, že pro nevzdělance v oboru to může znít jako kouzlo, nicméně na Nobelovku to opravdu není.

329287

16.03.2015 16:53

ECB kupuje Európu

RE: O čem to vlastně je?

hestroy 77.?.?.?

Pokud někdo brání Babiše, který monopolizací likviduje zemědělce (po skoupení silážních věží pokles výkupní cen kukuřice na třetinu), je stejná svině jako on.

329290

16.03.2015 16:55

ECB kupuje Európu

RE: Příliš složitá konstrukce.

hestroy 77.?.?.?

[chechtot]

329291

17.03.2015 17:07

ECB kupuje Európu

RE: Reakce na opus111

hestroy 77.?.?.?

>Vemte si, kolik lidí tady neustále pere názor, že se tisknou falešné peníze, ničím nekryté a tedy musí vzniknout hyper inflace, a když pak napíšete, že Eurozóna se potýká s deflací, tak na to neumí odpovědět a napíšou, však počkej až ta bublina praskne a podobné nesmysly.

Pokud bys zapojil mozek, tak bys věděl, že ty prachy nekončí u obyčejných lidí, ale u toho jednoho procenta nahoře, které si za to kupuje nyní například půdu na Ukrajině za pakatel.

Nebo snad máš pocit, že rostou mzdy? Nerostou? Klesají? A kam se tedy ty tištěné peníze ztrácí? Ta bublina samozřejmě praskne, jako už párkrát praskla. Vysvětlovat detaily se mi nechce.

Plácáš úplné blbosti a ještě si dovoluješ tvrdit, že jedině ty máš pravdu.

Vložený obrázek

329343

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

prosím zvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Zbývá několik dnů do konce měsíce a v pokladně chybí třetina potřebné čásky. Jsme bez reklamy, tudíž plně závislí jen na tom, co se sebere. Děkuji.

Ve zkratce

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 3

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 0

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 038,25 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
150 891,82 Kč

Poslední aktualizace: 29.3.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 626 352