Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané hestroy

Nalezeno 3334 příspěveků, 16 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

05.01.2009 20:24

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Bohužel, příliš jednostranný článek.

hestroy 77.?.?.?

Ale no tak... Jste věřící? Zabíjení nevěřících propaguje SZ, NZ, Korán. Tedy všechny Knihy. Tedy je tím pádem jasné, že jsou v naprostém nesouladu s Božím záměrem.

Zabíjení, lhaní, loupení jsou nepřijatelné pro všechny náboženství. Nevidím tedy důvod, proč by si názor na řezničinu v Palestině nemohl udělat kdo chce...

179720

05.01.2009 20:26

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Jak je to mozne?

hestroy 77.?.?.?

Tak či tak, je jasné, že AshkeNazi nejsou semité. Tedy nemají na Palestinu nárok.

179721

05.01.2009 21:46

Předseda židovské obce v Římě omylem vyzradil sionistický trik

Neuvěřitelné

hestroy 77.?.?.?

No, tak to je síla... Inu, jak to říkal Ježíš? Pokrytci? [bliji]

179734

05.01.2009 21:47

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Leoš Honzovič

hestroy 77.?.?.?

Toto je naprosto klasická paralela, ze které si ale siobolševici nic nedělají.

179735

05.01.2009 21:48

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Světová nadvláda Izraele

hestroy 77.?.?.?

Hmm... Slabota... 0.5 shekelů za odměnu...

179737

05.01.2009 21:50

Připravované demonstrace proti násilí v Gaze v České republice a okolí

RE: Pergill lžeš jako když tiskne!!!

hestroy 77.?.?.?

Pane Montážníku, vzhledem k tomu, že se ten člověk odkazuje na sionacistické weby, má smysl mu něco vysvětlovat? Je to obyčejný sionacista - SS (Satan of Sion) [bliji]

179738

05.01.2009 21:52

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Světová nadvláda Izraele

hestroy 77.?.?.?

Výborně Van Guldsteine. Dnes jste zaperlil a za vaši snahu o co nejdebilnější siopropagandu navrhuji odměnu 50 shekelů!

179739

05.01.2009 22:00

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Světová nadvláda Izraele

hestroy 77.?.?.?

On to ví. Jen sprostě lže, ale gojímům může. To se u židů cení.

179741

05.01.2009 23:21

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Je pozdě:(

hestroy 77.?.?.?

Neboj Lambere, vypadá to přibližně stejně, když vybombardují děti, co jdou ze školy...

179758

05.01.2009 23:24

Kdyby Hamas neexistoval

RE: 2 Van Guld

hestroy 77.?.?.?

Vojto, opět zapomínáte na jednu věc. Gabčík s Kubešem byli také lotři? Kvůli nim byly vyhlazeny Lidice...

Palestina byla ukradena původnímu semitskému obyvatelstvu (tedy i židům - původní obyvatelé jsou většinou proti sionismu, do té doby, než přišli AshkeNazi teroristé, žili s Palestinci v klidu a míru) chazarským xindlem v čele s Rothschieldem.

Jinak váš první a druhý odstavec, to je tak ubohé, že tomu ani sám nemůžete věřit. Nebudu vám vysvětlovat, jak to na světě chodí, podívejte se na sebe, jak poslušně papouškujete oficiální propagandu a to nám chcete namluvit, že vás nikdo neovládá? OMG, to je fakt slabota.

Občas přemýšlím, jestli jste takový mazaný Semerád nebo VanGuldstein, který nepatří k tvrdému jádru sionacistů. Vy jste spíš takový přicmrnda, co se tváří jako humanista intelektuál, ale vaše názory jsou vesměs zvrácené.

Jistě. Grázlové jsou všude. Ale chcete se snad hádat, že většinu médií neovládají židi? A jestli tu budete tvrdit, že vliv médií nemá na veřejnost vliv, tak si o vás budu myslet, že jste už senilní. Tolik k vašim nesmyslným úvahám...

Tady je ale jedna věc, kterou asi pořád nechápete. Izrael povýšil terorismus na státní zákon. Pokud jeho ozbrojené složky dělají toto (viz. obrázek), je to mnohonásobně horší, než když to dělají nějací fanatici. Ale chápu, že tyhle věci schvalujete, jste přeci rozený lidumil... Schvalujete přeci oficiální politiku teroru nacistického státu Izrael, že? Jistě byste byl rád, kdyby náš stát začal dělat podobné prasárny, kterých se neodvážili ani němečtí nacisté.

Proto, pokud grázlové ovládají stát, většinou končí u nějakého Norimberského tribunálu. Což našim vyvoleným čistokrevným nadřazeným nehrozí. Nebo ano?

Vložený obrázek

179759

05.01.2009 23:24

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Světová nadvláda Izraele

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

179760

05.01.2009 23:31

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Bohužel, příliš jednostranný článek.

hestroy 77.?.?.?

Výborně! V tom případě asi Boha trochu znáte [smích] Potěšil jste mě! [smích]

"Nepřinesl jsem vám mír, ale meč. Syn bude stát proti otci, dcera proti matce...atd"

Ono to totiž znamená něco trochu jiného. A to vymanení se z tohoto matrixu, na kterém mají podíl i naši rodiče, kteří nás naučili, jak se v Matrixu ohýbat, jak mu sloužit, hlavně abychom PŘEŽILI. Že takový život není k moc věcem, je jisté, ačkoliv většina konzum milujících lidí řekne pravý opak. Ale to jsme nakonec v Matrixu viděli.

Celou tuto věc perfektně rozebral Anthony de Mello ve své knize Cesta k lásce.

179763

05.01.2009 23:41

Kdyby Hamas neexistoval

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Hodně slabé. Sotva za 2 shekely. Pokud nejste úplně dementní, pak jste se možná učil už na základní škole, že v Africe je více států, že? A každý je bohatý na něco jiného. Ale jak to tak sleduji a přečetl jsem si vaše příspěvky, ono je to s vámi celkově hodně špatné. Člověk který považuje Reagana za nejlepšího prezidenta USA, je dle mého spíše slabý duchem.

179765

06.01.2009 11:58

Předseda židovské obce v Římě omylem vyzradil sionistický trik

RE: Teroristom ani cent

hestroy 77.?.?.?

Výborná práce, žid Sid. Takhle debilní propagandu pamatuji z dob bolševika. Ale vy bolševik jste, že? Je to ubohé a trapné. Side, vy nejste člověk, že? Ehm, promiňte, vy jako žid samozřejmě člověk jste, na rozdíl od nás gojim, kteří jsme jen zvířata, že? To už známe z Talmudu. Výborně, jen pokračujete dál... Ale porušujete minimálně toto přikázání: Nevydáš křivého svědectví. Tímto pádem nejte žid. Chápete? Je to tak komplikované, že? Bliju... [bliji]

A nezapoměňte, že ne nadarmo se říká židobolševismus, neboť sám Marx, aneb Mardochej Levi byl žid. Ale to jistě víte. Shalom!

179824

06.01.2009 12:01

A kdy nám řekne Schwarzenberg pravdu?

RE: to snad ne

hestroy 77.?.?.?

[chechtot]

179826

06.01.2009 12:37

Kdyby Hamas neexistoval

RE: 2 Van Guld

hestroy 77.?.?.?

Pane Vojto, řeknu vám to takto. Vy se tu profilujete jako jakýsi intelektuál s rozsáhlými znalostmi. Snažíte se tvářit jako NEUTRÁLNÍ. Ovšem ve skutečnosti tuto NEUTRALITU mazaně používáte k vysoce sofistikované propagandě. Vy nejste neutrální. Vy jste silně proizraelský. Chcete to popírat?

Co mi to tu vykládáte o Japonsku? Japonsko je okupováno USA, které jsou, jak jistě víte pod kontrolou židů. ("Chci vám řici něco velmi jasně. Neobávajte se Amerického tlaku na Izrael. My židé kontrolujeme Ameriku a Američané to vědí."-Ariel Sharon Simonu Peresovi, 3. říjen 2001, vysílano na Kol Yisrael rádiu) Chcete se o tom se mnou hádat? Stačí se podívat, kdo kontroluje zlaté prase, tedy FED. Chcete mi tvrdit, že FED nepatří židům? Chcete mi tvrdit, že kdo ovládá peníze, neovládá stát? To mi opravdu chcete tvrdit? Jakže to bylo? Dejte mi moc nad penězi a já se nebudu starat o státní zákony?

Další státy, které jste vyjmenoval mají nějakou důležitou úlohu? Jsou to snad státy, které se podílejí na maskru v Iráku, Afghánistánu, v Palestině? Mají tyto státy vůbec nějakou možnost ovlivňovat dění ve světě? Mají právo veta?

Jakmile OSN vydá nějakou rezoluci proti nacistickému výlučně židovskému státu Izrael, kdo ji asi vetuje?

Takže ještě jednou... Náš svět je pod kontrolou USA (potažmo GB). Tyto státy můžou, nezávisle na ostatních, napadat jiné státy, zabíjet lidi po miliónech. Co na to Brazílie? Prd. Co na to Pákistán? Prd. Co na to Japonsko? Prd. Co na to Indie, která má přes miliardu obyvatel? Prd. Co na to Čína, která má přes miliardu obyvatel? Prd.

Už vám to docvaklo? Jediná možnost, jak zastavit řádění USA (potažmo GB) a Izraele je tlak zevnitř, tedy odpor občanů těchto států. A tito občané jsou pod kontrolou médií. Ne médií brazilských nebo tureckých. Dokonce ani pod kontrolou japonských médií, ani pákistánských, ani indických. Ne. FOX, CNN, ABC a jiné kombinace písmenek rozhodně nejsou pod kontrolou Malajsie.

A kdo tedy ovládá tyto média, která ovlivňují názor všech lidí v USA a také v Evropě? Kdo to asi je?

A když už mluvíme o té fanatické nenávisti, pak máte pravdu. Ovšem jediná věc, kterou fanaticky nenávidím, je lež, zabíjení, loupení. Chápu. Vy tuto nenávist nemáte. Právě proto jste dle mého zvrácený člověk. Právě proto, že zlo neustále obhajujete velice sofistikovanou propagandou. Goebles by na vás mohl být hrdý.

Vysvětlil jsem vám to dostatečně? Pane Vojto?

Ale přeci jen dělám rozdíl mezi vámi a sionacisty typu Semeráda, Guldsteina a podobných grázlů. A víte proč? Protože vy alespoň k zabíjení nevybízíte přímo. Ale nevěřím, že byste se nakonec stal takovým nepřítelem zla, jako jsem já. Ano, vy tu fanatickou nenávist proti zlu nikdy mít nebudete. Na to jste moc velký srab. A příliš velký kolaborant.

179830

06.01.2009 12:44

Kdyby Hamas neexistoval

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Aha... No nic... Asi nemá cenu to víc rozebírat. A prozradíte mi tedy, kde jsou největší naleziště diamantů? A v těch místech jistě žádné nepokoje nejsou.

Je mi jasné, že jste republikán, žijete již delší dobu v USA a Ross Hedvíček je váš vzor. Tomu naprosto rozumím. Kdy jste emigroval?

179831

06.01.2009 12:58

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Světová nadvláda Izraele

hestroy 77.?.?.?

Paní Jarmilo, víte o tom, že mi mluvíte z duše? [smích]

179834

06.01.2009 15:02

Kdyby Hamas neexistoval

RE: 2 Van Guld

hestroy 77.?.?.?

Díky pane Vojto, za vyčerpávající odpověď. Mistrně jste se vyhnul mým otázkám.

Ovšem souhlasím s vámi v jedné věci. Na lidském utrpení vždy někdo vydělává.

Zmínil jste Arafata... Já ho neznám. Slyšel jsem, že si něco našetřil. Dle mého to byl sprostý kolaborant, který se napakoval na palestinském utrpení. Stejná loutka jako Maliki v Iráku nebo jako Karzai v Afghánistánu.

Ale nevím, jak jste přišel na to, že chci, aby někdo nekomu dal po hubě. Já bych jen chtěl, aby se židi konečně stáhli z okupovaných území do hranic určených OSN, přestože to byla nebetyčná zlodějina.

Chtěl bych, aby skončilo nelegální osidlování dalších a dalších území... Chtěl bych, aby "stát" Izrael přestal Palestince terorizovat. Chtěl bych, aby si v Izraeli mohl žid vzít nežidovku. Chtěl bych, aby nežid mohl v Izraeli vlastnit nemovitost a půdu. Chtěl bych, aby se židovský stát stal normálním, nikoliv nacistickým státem. Opravdu toho chci tolik?

A když už si takhle hezky povídáme, mrkněte na toto... Co si o tom myslíte?

179840

06.01.2009 15:02

A kdy nám řekne Schwarzenberg pravdu?

RE: to snad ne

hestroy 77.?.?.?

Já nic nechtěl! [chechtot]

179841

06.01.2009 15:08

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Světová nadvláda Izraele

hestroy 77.?.?.?

Milý Arafate. Jednostranně laděný web? Co tím máte přesně na mysli? Že většina lidí zde odsuzuje prasárny, které sionisti provídějí? Že většina lidí odsuzuje vraždění, ponižování, loupení půdy?

Jak byste si představoval tu diskusi? Kdo má být na druhé straně? Lidi, kteří násilí obhajují?

Argumenty typu "podívejte se, co jsou Palestinci za Cikány, to říkají všichni, kdo tam byli" považujete za hodné člověka? Tím máte na mysli to, že když je nekdo jako Cikán, tak se s ním nemá zacházet jako s člověkem a zasluhuje si bídu, ponížení a smrt?

Nebo jak to myslíte? Neuvědomujete si, že na základě takovýchto názorů, se z vás stává obyčejný nacista? Nebo jak to měli v tom nacistickém Německu? Tam zase obhajovali násilí páchané na židech tím, že jsou podřadná rasa.

Navíc váš argument, že tu někdo nenávidí židy je ohraná písnička, která má zavřít hubu kritikům sionistických zvěrstev. Víte co dle mého názoru nejvíce lidem na židech vadí? Že v okamžiku, kdy se poukáže na nějakou prasárnu, hned je tu antisemitismus, hned je tu nenávist proti židům.

Takže když někdo kritizuje Rusko nebo jiné státy za nedodržování základních lidských práv, proč není obviněn z nenávisti proti Rusům? Proč je možné kritizovat každého a židy ne?

Má přítelkyně mi dala tento hezký perníček, který pekla na Vánoce.

Vložený obrázek

Mám ho pověšený nad počítačem. Proč myslíte, že ho tam mám? Protože jsem fanatik, který nenávidí židy? Opravdu si to myslíte?

Ano, jsem v současnosti maximálně rozezlen nad tím, co židé v Izraeli dělají. Nenávidím způsob, kterým oslavují svoje teroristy. ZDE LEŽÍ SVATÝ, Dr. Baruch Kappel Goldstein, požehnaná je vzpomínka na spravedlivého a svatého muže, Bůh pomstí krev toho, kdo věnoval svou duši Židům, židovskému náboženství a židovské zemi. Jeho ruce jsou nevinné a jeho srdce je čisté. On byl zabit jako mučedník boha na 14. Adar, Purim, roku 5754."

Toto je napsáno na hrobu B. Goldsteina, který vystřílel mešitu, zabil 24 modlících se lidí a 125 jich zranil.

Kdyby něco podobného bylo např. na hrobu něměckého SSmana, který osobně povraždil stejné množství židů, bylo by to v civilizované společnosti akceptovatelné?

Proč je to akceptovatelné v Izraeli? Proč se atentát na hotel King David slaví jako jedna z akcí vedoucí k založení Izraele? Bylo by v civilizované společnosti něco takového možné?

Ale opravdu byste se měl zamyslet nad tím, že "nějací palestinští Cikáni" nemají právo na život. Mluvíte o zfanatizovanosti proti židům. Ale upírat lidská práva nějakým "Cikánům" je dle mého opravdu ubohé. Na úrovni primitivního nacismu.

179842

06.01.2009 15:15

Kdyby Hamas neexistoval

RE: 2 Van Guld

hestroy 77.?.?.?

Pane Vojto, je tu ještě jeden link, který sem dal pan Bartošek, už jsem ten článek četl a myslím, že přesně vyjadřuje můj pohled na věc. A to ani nejsem žid. I když už jsem tu jednou psal, že vzhledem k tomu, že se snažím dodržovat zejména tyto přikázání: nezabiješ, nevydáš křivého svědectví, nepokradeš, cítím se být židem více, než většina sionistů...

179843

06.01.2009 15:39

Kdyby Hamas neexistoval

RE: 50ti shekely

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] Ale s výplatou se budete muset obrátit na Ministerstvo propagandy "státu" Izrael... Má doporučení jsou adresována jim, aby věděli, jak hodnotím jejich jednotlivé zaměstnance... [velký smích]

Jinak, shekel, to není zrovna tvrdá měna... Za 5 Kč máte jeden...

179850

Můj děda, který zažil okupaci v Praze, nám naivním šťastným hlupáčkům (mým rodičům a mně) vyjádřil názor na Havla, který se v té pohnuté době, kdy bolševická mafie měnila státní zřízení, nečekaně objevil na výsluní, v TV, na plakátech po celé republice, atd. Na naše radostné názory, že tento chudák, který tolik trpěl v kriminále, tento humanista, tento zachránce českého národa, nám pomůže se dostat zpátky na západ, chladně sdělil, že v Praze se běžně šuškalo, že Havlovi kolaborují s Gestapem.

V té době jsme mu to nevěřili. Škoda, že jsem se ho v té době nezeptal na víc. Dnes už se ho zeptat nemohu...

Havel je opravdový zmrd, takových je málo. Nejhorší zločinci jsou ti, kteří své satanistické chování maskují humanismem a nekonečnou dobrotou.

Jak dnes člověk může vyslovit to, že láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí, když to zprofanoval Satanův pohůnek? Ale oni dobře vědí, jak z dobra dělat zlo. Je to jejich dlouhodobá taktika...

Perfektní článek!!! Autora velice chválím!!!

179852

06.01.2009 15:59

Země mafiánů, svatá válka židů a strašák ruského démona

RE: Provaz...

hestroy 77.?.?.?

Pozor na to! Už dnes ty zrůdy, kteří nás zotročují, připravují ďábelský plán, jak odvrátit pozornost od sebe samých. A na koho se to svinstvo shodí? No přeci na židy... A ti nahoře, ti co financovali obě světové války a Hitlera a Holokaust (každý ví, kdo to je), vyváznou jako obvykle nepotrestáni. Oni to prostě umí. [bliji]

179853

06.01.2009 16:01

Země mafiánů, svatá válka židů a strašák ruského démona

RE: Zloděj křičí, chyťte zloděje!

hestroy 77.?.?.?

Souhlas [chechtot]

179854

06.01.2009 16:02

A kdy nám řekne Schwarzenberg pravdu?

RE: Tomu slintalovi zima nebude!

hestroy 77.?.?.?

Hlavně aby neměli problém s tlakem plynu [velký smích]

179855

06.01.2009 16:07

Předseda židovské obce v Římě omylem vyzradil sionistický trik

RE: Neuvěřitelné

hestroy 77.?.?.?

Nezabili... Po třech dnech vstal a šel si zase po svých. Měl sakra tuhý kořínek... [smích]

179856

06.01.2009 16:10

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Bohužel, příliš jednostranný článek.

hestroy 77.?.?.?

Velmi dobré!!! [smích]

179857

06.01.2009 16:11

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Světová nadvláda Izraele

hestroy 77.?.?.?

Jen zkratka mého nicku [smích] Trochu se s Lamberem znám osobně [smích]

179858

06.01.2009 16:15

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Nechapu co tady vsichni pisete

hestroy 77.?.?.?

Nebudu plýtvat energií. 1 shekel za snahu.

179860

Vy byste mohl dělat na ministerstvu propagandy, pane Vojto! Opět mě osočujete z nenávisti, ale já jsem na nikoho bombardéry neposlal. Máte to celkově nějak pomotané. Chápu, že máte právo schvalovat bombardování civilistů v Srbsku, ale já mám právo vás za to odsoudit a případně přidat nějakou hezkou nadávku. Nebo ne?

Co se týká vlivu rodičů, jejich děti většinou pokračují v nastaveném standardu. Vy si sice myslíte, jak jste tu zdůraznil, že rodiče na své děti nemají žádný vliv, ale já s tím nesouhlasím.

Nakolik se provinila současná generace Němců, která musí stále platit výpalné nacistickému "státu" Izrael? Tady bych prosil jasnou odpověď a žádné úhybné manévry, jak je vaším zvykem.

A když se pak bude hodnotit, kdo je větší hajzl... Já, který nadávám někomu, kdo nechal bombardovat nevinné, nebo ten, kdo bombardoval? Pochopte, že ten, kdo obhajuje zabíjení je podle mě dobytek a zmetek! Ale přesto bych ho nenechal chcípnout, protože na to nemám právo.

Už jsem vám to vysvětloval jednou, záměrně to odmítáte pochopit, tak to zkusím znova. Já nenávidím násilí, nespravedlnost, lež, pokrytectví. A co nenávidím úplně nejvíc? Když lidé Havlova formátu mluví o etice a dobrotě... Nechtějte, abych vás zařadil do téže skupiny...

179861

06.01.2009 17:00

Předseda židovské obce v Římě omylem vyzradil sionistický trik

RE: Teroristom ani cent

hestroy 77.?.?.?

Snažíte se, Sid, snažíte... Ale tady nejste na stránkách spolku demagogů, siobolševiků, grázlů a jiných čistokrevných nadřazených vyvolených dobytků, kde by vás za podobné nesmysly plácali po ramenou.

Víte co je nejtrapnější? Když zloděj křičí: "Chyťte zloděje!"

Ve vašem případě platí malá úprava - když siobolševik křičí něco o bolševicích.

Side, kdyby židé nevymysleli a nenaisntalovali komunismus, vymysleli by ho Arabové? To asi ne, že, neboť jak praví Talmud, jen židé jsou lidé, ostatní jsou zvířata. Takže se chyťte za nos a uvědomte si, jaké nesmysly tu plácáte. Nebo si opravdu nevidíte na špičku nosu? Ale jo, vidíte, že? S pokrytectvím (farizejstvím) vám vlastním tu mlžíte jak o závod...

179864

06.01.2009 17:10

Předseda židovské obce v Římě omylem vyzradil sionistický trik

RE: Co,dělat s lidmi,ježnenávidí ,kde koho a sebe také, nevěříte?

hestroy 77.?.?.?

Zde je funkční odkaz.

Nesmíte zapomínat dávat na začátek adresy http://

179866

06.01.2009 17:11

Předseda židovské obce v Římě omylem vyzradil sionistický trik

RE: Co,dělat s lidmi,ježnenávidí ,kde koho a sebe také, nevěříte?

hestroy 77.?.?.?

Velmi zajímavé...

179867

07.01.2009 09:35

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

RE: Pane Stworo, myslím, že u Vás převládly emoce znemožňující situaci hodnotit pravdivě.

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Co to melete? Víte vůbec co říkáte, nebo jen tak plácáte nesmysly?

179949

07.01.2009 10:06

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Světová nadvláda Izraele

hestroy 77.?.?.?

Trefa do černého!

179954

07.01.2009 10:12

Kdyby Hamas neexistoval

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Děkuji vám Nasredine, že jste se mě zastal, jak by řekl klasik [smích]

Víte, s některými vyvolenými je těžká diskuze. Je to asi stejně podnětné, jako házení perel sviním. Pardon, musím si ulevit... [bliji]

179955

07.01.2009 10:16

Kdyby Hamas neexistoval

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Vy jste asi nikdy neslyšel o kolonializmu, že? Chápu, že je pro vás výhodné si myslet, že před tím, než přišli bílí do Afriky, tak černoši byli na úrovni opis. Je zbytečné takovému rasistovi vysvětlovat, že většina problémů, které jsou v Africe zapříčinil kolonializmus.

179959

07.01.2009 10:30

A kdy nám řekne Schwarzenberg pravdu?

RE: Zklamání

hestroy 77.?.?.?

Nebuďte tak přísný, Nasredine. Ten člověk jen vyjádřil svůj názor!

179964

07.01.2009 10:56

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

RE: Izraelští zločinci vraždí nebohé palestinské civilisty

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Vy jste tady nový? Také děláte pro Ministerstvo propagandy nacistického "státu" Izrael (MPNSI)?

To je tak směšné... A jelikož jste tady nový, řeknu vám, že si vaší ušlechtilé práce cením. A proto placeným "diskutérům" navrhuji, jakou odměnu by jim mělo MPNSI vyplatit. Jelikož je váš příspěvek tak neobyčejně pitomý, až je směšný, navrhuji odměnu 35 shekelů.

Ale vážně... Vaše siobolševické lži jsou výsměchem přikázání Nevydáš křivého svědectví. Měl byste si uvědomit, že porušujete vaši smlouvu s Bohem. A jelikož porušujete smlouvu, ztrácíte "právo" na výlučnost, nadřazenost, vyvolenost, čistokrevnost. Uvědomujete si to vůbec? Uvědomujete si, že již nejste žid, ale jen obyčejný goj, tedy něco na úrovni zvířete? Asi málo čtete Talmud.

Jej, já jsem to vlastně popletl... Vy vlastně gojim můžete lhát, protože přikázání se vztahují jen na židy a pod pojmem bližní je myšlen jen a pouze žid, že?

Doporučuji tuto část Talmudu. Je to velmi podnětné čtení, kde je jasně dokázáno, že žid považuje goje za sobě rovného... [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

179972

07.01.2009 13:07

A kdy nám řekne Schwarzenberg pravdu?

RE: Šwarcumperk?

hestroy 77.?.?.?

To jste napsal hezky, pane Bartošku.

179997

07.01.2009 13:09

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

RE: Talmud

hestroy 77.?.?.?

Bohužel také o ničem nevím... Je to škoda, v češtine by se to četlo lépe.

179999

07.01.2009 13:17

A kdy nám řekne Schwarzenberg pravdu?

RE: Zklamání

hestroy 77.?.?.?

Jane, ale ten člověk nikoho neuráží, nikoho nevybízí k násilí, nemyslím, si, že je potřeba s ním jednat stejně jako se siográzly typu Guldsteina či Semráda, případně nacistickým extrémem Sidem, nebo jako s opatrnými nicméně stejně vytrvalými propagátory typu Vojta49.

A pokud je nevzdělaný, není třeba ho označovat za pablba. Nemyslím, si že je v jádru zlý [oči v sloup]

Ale hezká příhoda, s tím křivohubým vlastizrádcem. Doufám, že bude odsouzen na doživotí v pracovním táboře.

180003

07.01.2009 20:26

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

RE: Len pre vyjasnenie faktov

hestroy 77.?.?.?

Jste při vědomí? Poslední dobou se mi zdá, že jste se úplně zbláznil. Ty dokola opakované nesmysly se pravdou nestanou, i kdyby jste měl sníst svoji jarmulku. Ale to vy nikdy nepochopíte, že? Neustále se domníváte, že jako vyvolený nadřazený čistokrevný stojíte nad námi (gojim) a možná si i myslíte, že uvěříme takovým nesmyslům.

Začínám vážně pochybovat o tom, že Chazaři mají alespoň průměrné IQ. Protože to co tu předvádíte, to už je na pováženou.

Ještě že lžete gojim, protože jinak byste porušil smlouvu s Bohem - nevydáš křivého svědectví. Ale to si jistě uvědomujete, že? Je mi vás upřímně líto.

180067

07.01.2009 22:32

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Já si nic nekupuju [smích]

180091

07.01.2009 22:47

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

RE: tak propaganda nestíhá

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] Trefa!

180094

07.01.2009 22:53

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

RE: k zbabělosti

hestroy 77.?.?.?

Už jste se někdy zamyslel nad tím, jak by dopadla válka, kdyby jedna strana měla letectvo a druhá ne?

180096

Víte pane, celý národ věděl, že nám lžou, jak když tiskne. Největší svině jsou falešní humanisti, kteří se tváří jako by to mysleli dobře. Na svině, z kterých je to cítit, si dá člověk pozor. Stačí se podívat, kolik lidí Havlovi naletělo, kolik mu ještě věří. je to hodně smutné.

180098

Tihle sráči jsou nejhorší... Už jen jak si hraje na toho ťuňťu a přitom podvedl celý národ. A ten patetický film Občan havel, to je typická propaganda. Zdravím tě, Méďo [smích]

180103

08.01.2009 08:30

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Na takovéto řeči byste si měl dát pozor. I tady na Zvědavci se vyskytuje mnoho bigotních katolíků, kteří věří, že jedině církev je cestou k Bohu. A Bible že je doslova pravda a že jí napsal snad sám Bůh. Dokonce si myslí, že ty babičky v kostele chápou, že žádné peklo není a kasičky plní ne proto, že se bojí Boha, ale proto, že vědí, že Království nebeské není až po smrti... "Panna" Marie je pro ně div ne na stejné úrovni jako Ježíš. No prostě byste si na tyhle řeči mohl dát pozor.

Můj názor na věc je jasný. Církev je jedno z největších zel na zemi, protože místo aby Boha lidem přiblížila, tak z něj dělá dědu, co sedí na nebesích. Kdyby to viděl Ježíš, co jeho jménem vzniklo, to by asi koukal... Fuj. To se rouhám. Půjdu do pekla, to je jisté. A kdybych byl katolík, tak bych možná šel do očistce...

Vzpomínám na Českou sodu, jak se tam ptali toho kněze, kde se mohou setkat s Bohem. Prý to jsou lesy, dvory, budovy... Tak nevím...

[chechtot]

180134

08.01.2009 08:32

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Ještě jste zapoměli dotat, že žerou malé děti.

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] Přesné.

180135

08.01.2009 08:40

Kdyby Hamas neexistoval

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Člověče, co vám máme vyvracovat? Vždyť jste jak kolovrátek, který opakuje pořád do kola siobolševickou propagandu. Je to ubohé, měl byste si uvědomit, že časy, kdy lidé věřili tomu, že pátou pětiletku splním, jsou dávno pryč. Také byste si měl uvědomit, že to, že jsem byli nuceni žít v komunismu zapříčinili vaši čistokrevní vyvolení soudruzi typu Slánský apod.

Nejlepší je, když bolševik obviňuje ostatní z komunismu. Copak nevíte, že jeden váš soukmenovec řekl, že duše žida je duše komunisty?

Také nechápu, co považujete za argument. Vy sprostě lžete.

S člověkem, který obhajuje vraždění dětí se nemá cenu bavit. S Hitlerem bych se taky nebavil.

Víte vůbec, že jednotky Hagany v roce 39 v Německu byly vycvičeny od SA? Víte to? Nevíte, že. Tak už prosím zavřete vaši prolhanou pusu.

180137

08.01.2009 11:48

Vraždit ve jménu Božím

RE: Pane Tomane,

hestroy 77.?.?.?

Velmi dobré.. Jinak bych jen tak pro zajímavost připomněl, že v současné době jsou diskuse na Novinkách doslova obleženy židy, kteří vykřikují jak je Izrael nejlepší, jediný demokratický, že je potřeba Palestince pozabíjet. Kvůli tomu už na Novinky ani nechodím. Je to hnůj.

Mezi nejaktivnější placené "diskutéry" tam patří fords, xr01, čech.obecný, howdoyoudo a další. Tito jsou tam od rána do večera a pořád dokola opakují, že muslimy je potřeba pozabíjet.

Jsou tito lidé židy? Co já vím, tak Mojžíš za židy uzavřel SMLOUVU s Bohem, která obsahuje např. Nezabiješ, Nevydáš křivého svědectví, Nepokradeš.

Pokud židé tyto body smlouvy porušují, Bůh má právo od smlouvy odstoupit. Nevím, jestli si to uvědomují. Ale asi ano, neboť jak je jejich oblíbeným zvykem, rádi dohody s Bohem obcházejí jakýmkoliv způsobem. Např. zmiňované body smlouvy se nevztahují na gojim, neboť za bližního je považován pouze žid, goj je na úrovni zvířete a je tedy v pořádku, když žid gojovi lže, okrade ho a nakonec zabije.

Tuhle jsem někde četl, že když Mojžíš sešel s čerstvou smlouvou z hory, nechal pozabíjet 3000 lidí. Není to trochu šílené?

180160

08.01.2009 11:54

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

RE: ?

hestroy 77.?.?.?

Nejvíc je nasral, když si začal vydávat svoje vlastní peníze. V tu chvíli nad ním jeho dřívější ochránci (Rothschiled a další) zlomili hůl. Už se jim přestal vyplácet.

180161

08.01.2009 12:05

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

RE: Pár poznámek

hestroy 77.?.?.?

Nemohu jinak, než se hlasitě smát [chechtot] [chechtot] [chechtot] Prosím vás, opravdu si myslíte, že když tu budete dokola opakovat vaši propagandu, tak se stane pravdou?

Velice kulantně zabalený sionismus. Pán bude asi čistokrevný nacista. Znám jen velmi málo nežidů, kteří by tak fanaticky nenáviděli muslimy. Ale dobře jste to uvedl, skoro to vypadalo, že nejste žid.

Jinak člověk, který obhajuje invazi do Libanonu, kde naprostá většina obětí byli civilisté, je dle mého názoru hnusné prase!

Koukám, že nám sem posílají posily. Pozdravujte u vás! Shalom!

180163

08.01.2009 12:08

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

RE: Pár poznámek

hestroy 77.?.?.?

Aha, teď jsem se podíval na příspěvky tohoto nacisty a dle serverů, které doporučuje, se jen usvědčil, že je to obyčejný sionacista... Pokud jste zrovna neobědvali, můžete se podívat na jeho příspěvky. Ale je to opravdu jen pro silné povahy. [bliji]

180166

08.01.2009 12:11

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

To jsi napsal dobře, Janko... Můžeš mi prozradit zdroje, z kterých čerpáš, když mluvíš o speciální úloze Čechů? Docela by mě to zajímalo...

180169

08.01.2009 12:25

A kdy nám řekne Schwarzenberg pravdu?

RE: Zklamání

hestroy 77.?.?.?

Jojo, to byli ti organizovaní "disidenti"... Z toho by člověk blil...

180173

08.01.2009 12:36

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Díky! Já jsem jen kdysi zaslechl, že další mesiáš se objeví v Čechách...

Osobně si také myslím, že kdyby nebyli Češi nějakým způsobem "výjimeční", asi by se sem nedělaly křížové výpravy větší než do Jeruzaléma. To, že tady bylo jedno z největších nalezišť zlata, to jsem také zaslechl, koneckonců o tom píše i Štorch. Tuhle jsem se s kamarádem bavil o tom, jak to tady bylo za časů Libuše atd. Myslím, že se někdo hodně snaží náš národ zlikvidovat, hlavně národní cítění (hrdost), naši historii atd.

A co se týká češtiny - v kterém jiném jazyce je tato věta tak výmluvná? Všechno je jedno!

Mail je jsem@vzduch.cz [smích]

180178

08.01.2009 15:33

Kdyby Hamas neexistoval

RE: Ještě jste zapoměli dotat, že žerou malé děti.

hestroy 77.?.?.?

Ahoj Mirdo, to jsi napsal hezky [smích]

180203

08.01.2009 15:37

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Jistě. Ten kdo není katolík, tak se nemůže chovat slušně. To už známe. Zdrávas Maria!

180204

08.01.2009 15:43

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Přesně jak jsem říkal. Bigotní katolíci si na svého Hitlerjugend papeže sáhnout nedají.

Máte pravdu, že duševně zdraví čtenáři již dávno pochopili, že církev je obyčejné s.r.o.

Už jsme to spolu řešili, pane anonyme, přesně jsem čekal, kdy se objevíte a začnete vyprávět, že bez církve by se lidé k sobě nikdy nechovali slušně. Ty pohani museli být zvěř, to vám povím.

Ještě nám tady vyprávějte tu pohádku o neposkvrněném početí a bude hotovo!

Zeptám se vás přímo. Cítil jste někdy dotek Boha? Jaký je to pocit?

180205

08.01.2009 15:44

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Bingo!

180206

08.01.2009 15:47

Vraždit ve jménu Božím

RE: Cirkev

hestroy 77.?.?.?

Ještě jste zapomněl říci, že k tomu, aby člověk konal dobro, musí být v katolícké církvi.

Jinak jsem váš příspěvek moc nepochopil...

180207

08.01.2009 15:51

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Tak přesně o tomto jsme se s Voytou bavili v hospodě! Přesně tak. Slav je skoro stejný jako slave.

Ale nesmíte zapomínat na to, že někteří lidé tady, jako např. pan 85 považuje církev, ano tu stejnou církev, co upálila skutečného služebníka božího Mistra Jana Husa, stejně jako mnoho jiných vzdělaných lidí, kteří jim chtěli kazit kšefty, za jedinou záruku toho, aby člověk mohl konat dobro. Nějak tomu nerozumím...

180208

08.01.2009 15:51

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Jsem rád, že to tu někdo správně pojmenoval...

180210

08.01.2009 15:56

Vraždit ve jménu Božím

RE: Samozřejmě, že pravdu mají ateisté.

hestroy 77.?.?.?

Ale pane Nasredine, měl byste si přečíst, jak nám to tady pan anonym pěkně vysvětlil. Prý si to pleteme se Švejkem. Inu, Vatikán je potřeba bránit až do skonání světa. Je to totiž jediná záruka toho, že se lidé k sobě budou chovat slušně. Takový Jan Hus by o tom mohl vyprávět...

180211

08.01.2009 15:58

Vraždit ve jménu Božím

RE: Ako funguje katolícka cirkev

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] Tak to si myslím, že je dost výstižné.

180213

08.01.2009 16:07

Vraždit ve jménu Božím

RE: no

hestroy 77.?.?.?

Také je potřeba ocvenit jejich snahu o zpřístupnění jejich archívů veřejnosti... [chechtot]

180214

08.01.2009 17:29

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

A co jste svým příspěvkem dokázal vy? Máte pocit, že vám jde o diskusi? Nebo tu prostě stejně sveřepě, jako já, omýláte svoji pravdu?

Kdybyste nebyl anonymní, tak bych věděl, s kým komunikuji. Ale chápu, že takhle se vám vaše fanatická nenávist dává snadněji najevo.

Jinak je váš příspěvek hodný bigotního katolíka, to se hned pozná. Já vím, že s fanatiky vašeho ražení se mluvit nedá. Byli to právě lidi vašeho ražení, kdo vyvraždil milióny Kristovým jménem. Je vidět, že absolutně netušíte, kdo je Bůh.

Katolická církev udělala ze sexu hřích. Tím pádem udělal hříšníky ze všech svých oveček. To je její hlavní prostředek k ovládání lidí.

S pozdravem

Jindřich Sládek
Pardubice

P.S. Dokážete se také podepsat? Ale máte pravdu s takovými lidmi, jako jste vy se diskutovat nedá. O tom by mohl vyprávět Mistr Jan Hus.

180226

08.01.2009 17:35

Vraždit ve jménu Božím

RE: Pane Tomane,

hestroy 77.?.?.?

Jen bych se rád zeptal... Na kterém koncilu katolická církvev přiznala ženě duši?

180227

08.01.2009 17:52

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

A kdo že lže? Když se podíváte sem, tak jste mluvil s kým?

180228

08.01.2009 18:06

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

A děkuji vám za tento hezký vzkaz na youtube: pitomec se ukázal... věřím, že při tvém zmatku v palici jsi těm věcem naprosto uvěřil [smích])

Neznáte ještě nejaká hezká slova, kterými byste mě počastoval? [chechtot] Myslel jsem, že jste starší. Ve vašich 28 letech bych nečekal tak zkostnatělé myšlení.

No nic, nebudu se snižovat na vaši úroveň. Třeba to jednou pochopíte...

180229

08.01.2009 21:03

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Tak tak, komu dojdou argumenty, přejde ke kritice češtiny. Vy máte ve svém příspěvku nejméně 20 pravopisných chyb. Takže kdo je na tom lépe?

Co to melete o pocitu převahy? To vy jste tady označil všechny, kdo nevěří tak jako vy, každé slovo svému faráři, za hlupáky. Ale vidím, že jsem podcenil vaši inteligenci, když nejste ani schopen postřehnout, kdo ve zdejší diskusi použil nejvíce urážek.

Už jsem jednou vysvětloval, že mám právo na svůj názor. To, že se tento názor neslučuje s vaší fanatickou zaslepeností a bigotností, je váš problém. To, že ho řešíte překrucováním a urážením, je také váš problém. To, že mi připisujete vlastnosti, které jsou vlastní vám, je také váš problém. Vidíte, máte těch problémů docela dost.

To, že se ani neumíte podepsat, jsem očekával. Hrdina, který ze své anonymity uráží ostatní. To je katolík jak vyšitý. Je mi vás upřímně líto. S takovými ubožáky se opravdu nemá cenu bavit. Ke stylu vaší mluvy jsem přešel proto, že se tak asi bavíte doma a jste na to zvyklý.

Zatím jste mě očastoval těmito výrazy: zvrhlé prase, pitomec, blboučkej chlapeček, osel, neskonalý ubožáček se zmatkem v křivácky-nenávistné hlavě

Také tato věta prokazuje vaši vysokou úrověň: až v tom po tomto budeš mít jasno, možná upustíš od tvých ubohých útoků na Církev, protože zjistíš, že tam je to % mizivé, nezajímavé. ale tobě se zdá, že o církvi zrovna něco víš, žejo, bIboučkej chlapečku? a tak děláš jen to, co snadno zvládneš -štěkáš a pliveš. a myslíš si přitom, jak jsi na výši.

Inu, každý se prezentuje po svém. Ne každý katolík je slušný člověk.

180253

08.01.2009 21:09

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Pane Killroyi, nezaměňujte prosím větu "Proč si myslíte že křesťanské hodnoty jsou jediné správné a morální?" za větu" Křesťanské hodnoty jsou nesprávné a nemorální."

Nemyslím si, že je to to samé...

180255

08.01.2009 21:11

Vraždit ve jménu Božím

RE: kadence - slow down

hestroy 77.?.?.?

Obávám se, že to s tím Satanem má dnes paralelu mezi vládou USA a Al-Kájdou...

180256

08.01.2009 21:40

Vraždit ve jménu Božím

RE: vizia Rima o 50 rokov

hestroy 77.?.?.?

Zajímavé... Jak se asi cítili Indiáni, když jim ve jménu Krista sebrali zemi? Možná nějak podobně. Jen tu atomovku neměli...

180261

08.01.2009 21:45

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Já bych velice rád našel něco dobrého. Ale pan 2xs mě pouze hodnotí, analyzuje, kárá. Ale máš pravdu, Honzo, že bych se neměl nechávat strhávat do takto nesmyslných bojů. Koneckonců, nebylo málo lidí, kteří kritiku církve zaplatili životem.

180262

08.01.2009 21:53

Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi

RE: Otvoreny dopis svetu

hestroy 77.?.?.?

Chudáci židi... Stačí si přečíst Bibli, jak masakrovali ostatní "národy"... A rázem to takoví chudáci nejsou.

180264

08.01.2009 21:55

Vraždit ve jménu Božím

RE: Slované-Slave(slejf)

hestroy 77.?.?.?

Díky za tip [smích]

180266

09.01.2009 11:21

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Pane Killroyi, můžete mi prosím uvést nějaký link na důkaz, že Kristus založil katolickou církev v čele s papežem a centrem ve Vatikánu?

A nejvíc by měl zajímal váš názor na toto.

180340

09.01.2009 11:26

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Chci vědět víc!!!!! A hned! [smích]

180343

09.01.2009 11:45

Lživé ticho těch, kteří vědí

RE: John Pilger...

hestroy 77.?.?.?

Ano, tento film, je velmi výstižným a nezaujatým vykreslením současné situace v Palestině. Každému vřele doporučuji. Tento film je trnem v oku sionistickým zmijím, neboť nemají dost argumentů, aby ho mohli pořádně pošpinit. Proto špiní právě Pilgera.

Nejlepší scéna je ta, jak se prá toho žida, teď nevím, jestli je to nějaký mluvčí ministerstva obrany, nebo co, proč ostřelovači střílí po ženách (babičkách), a jestli se také jedná o teroristy, případně, jaký je rozdíl mezi teroristickými akcemi Palestinců a vojáků IDF.

Ten člověk chladnokrevně lže a nakonec začne vyhrožovat, že jestliže Izrael nebude moci proti "teroristům" bojovat, přesunou se "teroristi" do Evropy. Hnus!

Jinak hodnotím tento článek za brilantní!

180346

09.01.2009 11:58

Vraždit ve jménu Božím

RE: Kto vraždí v mene viery ??

hestroy 77.?.?.?

Koneckonců Komenský, tento génius českého národa, o tom mluví také ve svém díle Labyrint světa a ráj srdce.

Připomeňme jen, že tento kazatel Jednoty bratrské byl pronásledován právě katolickou církví, před kterou se musel uchýlit až do Holandska.

Co katolické církvi vadilo na tak ojedinělém a skvělém člověku, by nám mohl vysvětlit třeba pan Takyjeden nebo někdo další z přítomných anonymů, kteří tak zaníceně obhajují katolickou církev.

Další ze skvělých Čechů - Mistr Jan Hus byl katolickou církví, také jistě z bohumilých důvodů pro jistotu upálen.

Vybití českých pánů završilo zdecimování českého národa. Od té doby jsme poníženi a nedaří se nám najít naše původní místo v Evropě.

180347

09.01.2009 14:17

Lživé ticho těch, kteří vědí

RE: John Pilger...

hestroy 77.?.?.?

Už jsem si říkal, že je to divné, že by ses zmýlil, Mirdo [smích]

180361

09.01.2009 15:00

BBC (a další média) cenzurují diskuze o Gaze

RE: rakety z Libanonu

hestroy 77.?.?.?

Hmmm. Tentokrát to Mossad nezvládl...

180369

09.01.2009 15:11

Lživé ticho těch, kteří vědí

RE: John Pilger...

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] A kolik ti je, Mirdo, jestli se mohu zeptat? S velkým úžasem jsem zjistil, že panu Jankovi a panu Nasredinovi je 60 let!

A to Jankovi tykám, ačkoliv jsem o 24 let mladší. Budu se ho muset zeptat, zda mu to nevadí [smích]

Koneckonců stejnou otázku můžu položit i tobě, v případě že je mezi námi podobný věkový rozdíl... [oči v sloup]

180372

09.01.2009 15:53

Vraždit ve jménu Božím

RE: Pane Tomane,

hestroy 77.?.?.?

Pane Takyjeden. Zaptám se vás na jednu věc. Psal ten článek katolík? Zřejmě ano, že? Pak je ten článek zcela jistě objektivní a vyvážený.

Cituji: Vlivem jeho působení se tehdejší společnost vyprofilovala asi takto: na jedné straně vlastenci, kteří šli za Husem, na druhé straně věrní katolíci, kteří šli proti Husovi. Je vžitým omylem, že proti Husovi byli jen Němci. Ne, to není pravda. Bylo mnoho českých vlastenců, kteří prohlédli Husovu manipulaci a odvrátili se od něho ve chvíli, kdy česká práva byla vybojována. Být dobrým Čechem totiž v žádném případě neznamená být husitou nebo chovat v opovržení katolickou církev.

Víc nemám, co bych k tomu dodal.

180376

09.01.2009 16:28

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

jsem@vzduch.cz Díky!

180379

09.01.2009 16:32

Vraždit ve jménu Božím

RE: Inkvizicni svine

hestroy 77.?.?.?

Pane Vojto, už jsem se bál, že sem nechodíte a my tak budeme ochuzeni o vaše podnětné příspěvky [chechtot]

180380

09.01.2009 17:26

BBC (a další média) cenzurují diskuze o Gaze

RE: Nepokoje v ulicích

hestroy 77.?.?.?

Jste při smyslech? Co to tu melete?

Tohle je muslimský terorista, vy hnusný sionistický nacisto?

Vložený obrázek

Tyto útoky opravdu vyjadřují naprostou tupost židovských nacistických fanatiků. Jestli někdy někdo litoval izrael, jaký je chudák, dnes už je jasné, že jsme byli celou dobu obelháváni sionacistickou propagandou, stejně jako dnes.

Teď už je naprosto jasné, že je potřeba revidovat Holokaust (TM), vaše lži už vám nikdo neuvěří. Kdo ví, jak to vůbec bylo, jestli byli židi takoví chudáci, když jsou schopni bez jakéhokoliv svědomí vraždit malé děti. On ten antisemitismus asi nebyl tak iracionální, jak se tvrdí.

Nesnažte se nás tu zmást tím, že jste byl proti UCK. Každému je jasné, kdo to tam řídil.

Naštěstí jsou i židé, kteří nejsou takoví fanatičtí sionacisti, jako vy. Vy děláte židům ostudu.

Z celkového počtu 700 obětí je více než 200 dětí. Taková svinstva nedělali ani nacisti. Ti vám čistokrevným vyvoleným nadřazeným nesahali ani po kotníky. Židovští nacisté záměrně bombardují školy OSN, napadají sanitky, nenechají zahraniční humanitární pracovníky ani posbírat mrtvoly.

Samotní sionacisté zabili v tomto masakru víc židů, než údajně Hamas (3:1)

Je mi z vás špatně. Táhněte se svými nacistickými příspěvky mezi stádo sionacistických vrahů a sráčů. [bliji]

180383

09.01.2009 18:31

Vraždit ve jménu Božím

RE: Pane Tomane,

hestroy 77.?.?.?

Takže s tou větou souhlasíte. Kdo opovrhuje katolickou církví, není dobrým Čechem. Inu, co dodat...

A už prosím přestaňte osočovat nekatolíky z talmudismu. Je to trapné...

Ale chápu vás. Naprostá většina lidí zde v diskusi vyjádřila podobný názor jako já, takže jste je nazval židobolševiky. Zajímavé... Tak proč sem vlastně chodíte? Vždyť jen další dva lidé v diskusi (2xs, kirkmen) sdílí váš názor!

Takže abychom si to konečně ujasnili. Snad jsem konečně pochopil PRAVDU...

1. Jediná autorizovaná církev, která zprostředkovává vztah mezi člověkem a Bohem je katolická.
2. Protestani jsou svedeni židem Wiklefem, potažmo Janem Husem, nebezpečným heretikem, který po právu skončil na hranici.
3. Každý, kdo pochybuje o katolické církvi je židobolševik, dokonce i kdyby věřil v Krista.
4. Jediné objektivní názory pocházejí z pera katolíků.
5. Kdo nesouhlasí s katolickou církví, není vlastenec.
6. Katolická církev neudělala ze sexu hřích, protože katolické rodiny mají nejvíce dětí. To samozřejmě nesouvisí s tím, že katolická církev zakazuje antikoncepci.
7. Katolická církev jako celek, ve své historii nespáchala žádné zločiny, jedná se pouze o židobolševickou propagandu.
8. Katolická církev v čele s papežem (někdy i více papeži) byla založena osobně Kristem, který zvolil prvního papeže.
9. Katolická cíkev se nebrání šíření historických informací a ráda zveřejňuje své archivy. Je tvrdě proti jakékoliv cenzuře a proti falšování historie.
10. Komenský nic nenapsal, byl to nenávistný dědek, který chtěl nechat Čechy zničit Maďary a Švédy.

Pochopil jsem to správně? Nevynechal jsem něco?

Teď už jen napište, že jsem ubožák a bude vymalováno. Škoda, že se nevyjádříte k příspěvkům pana Nasredina.

180390

09.01.2009 19:49

Vraždit ve jménu Božím

RE: Pane Tomane,

hestroy 77.?.?.?

Nandal? Jen jsem se snažil si udělat pořádek ve vašich názorech!

Víte, pane Takyjeden, řeknu vám jednu věc. V životě by mě nenapadlo, že všechno co znám, je výplodem židobolševické propagandy. Je to pro mě naprosto překvapivé a znepokojující zjištění.

Na druhou stranu to začínám chápat, i když je to naprosto neuvěřitelné. Z vašich příspěvků jsem se dozvěděl, že protestantská církev je založena židy!!! Neuvěřitelné!!!

Dále... Cokoliv, co je tu v diskusi napsáno, zejména příspěvky pana Nasredina a dalších, jsou opět židobolševická propaganda! Tyto informace byly šířeny talmudistickými spiklenci, různými ing. Chromíky a dalšími.

Katolická církev od začátku razila tezi, že Země obíhá okolo Slunce a G. Bruno byl ve skutečnosti upálen za to, že udával katolíky, které pak protestanti po tisících popravovali.

NIKDO nebyl upálen za vědecké objevy, které se rozcházely se stanoviskem katolické církve. Pokud si to někdo myslí, měl by vědět, že jakékoliv informace tohoto druhu jsou židovská propaganda.

Naopak katolická církev vždy podporovala vědce a pokud někdo tvrdí opak, má vymytý mozek židobolševickou propagandou.

Žádná inkvizice nebyla, naopak katolická církve tyto lidi chránila před židovským spiknutím.

Víte, že jsem (jako postižený člověk, jak jste se o mně jednou hezky vyjádřil), o těchto věcech neměl ani šajnu? Jsem naprosto zhrozen, že naprostá většina lidí, co se zde scházejí, zde opakují talmudistické bludy. Víte, měl jsem jakési podezření na židovské spiknutí, ale rozsah tohoto spiknutí jsem si dosud neuvědomoval, asi stejně jako většina přítomných. Vám nevadí, že chodíte mezi talmudisty a jejich užitečné idioty?

Ale teď, když konečně procitám, rád bych od vás získal nějaká vodítka, kterých bych se mohl chytit. Prosím, dejte mi mi pro začátek nejaký link, kde je historie popsaná pravdivě, ne změněná židovskými spiklenci... To prosím myslím naprosto vážně!

A hned zítra půjdu vypálit modlitebnu Jednoty bratrské, neboť se jedná o Satanovy pohůnky. Jak jsem mohl být tak slepý? [zmaten]

180397

09.01.2009 20:23

Vraždit ve jménu Božím

http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/

hestroy 77.?.?.?

Tak jsem začal hledat... Hned na začátku jsem se dočetl toto:

Staletá podvratná práce zednářů, světla se štítících termitů v lidské podobě, přinesla viditelné výsledky v tragédii II. vatikánského koncilu, skutečného temna v Církvi. Jistý italský kněz jeho činnost a výsledky komentoval výstižně takto: „Co bylo na koncilu dobré, nebylo nové, a co bylo nové, nebylo dobré.“ Výsledkem tohoto koncilu bylo, že se Církev stala pokoncilní sektou, která nemá s katolicismem nic společného. Stalo se tak Božím dopuštěním za naše nepravosti. Panna Maria v La Salletě roku 1840 ohlásila: „Řím ztratí víru a stane se sídlem Antikrista. … Církev upadne do temnoty, svět do chaosu.“

Takže současná církev je pod vlivem židozednářů... To znamená, že je církev dobrá, nebo špatná?

Bdít, to také znamená účastnit se mše svaté, přijímat svátosti a poslouchat kázání všude tam, kde mši ještě celebrují bezvýhradně pravověrní biskupové a kněží, kde podávají svátosti a kde hlásají katolickou víru! Není ostatně nijak těžké zjistit, kde se tak děje: Pravidelně je to v místech, kam církevní i mimocírkevní sdělovací média chrlí nejvíce jedu a žluči. Bdít znamená také číst a studovat dobré katolické knihy, které se snaží čtenáře opravdu informovat. A konečně bdít, to také znamená vzchopit se a být připraven na Antikristův příchod, na čas pronásledování, na mučednictví!

A skutečně také Jan Pavel II. plní svou úlohu dokonale... Nejenže se vedle heretické dogmatiky staví rovněž za katolickou morálku, ve své jemně rozehrané dvojroli dokáže ještě mnohem víc: Dnes v projevu ke členům misijního řádu vyzve k horlivému šíření nedotčené katolické víry, zítra před nějakým liberálním posluchačstvem vylíčí překonání náboženských rozdílů ve světě jako nejnaléhavější požadavek světového míru a jednoty lidstva. Na jednu a tutéž otázku tedy odpovídá současně ‚ano‘ i ‚ne‘. Je v tom samozřejmě promyšlená metoda, jak dostat do vzájemného sporu své pravověrné kritiky s pravověrnými důvěřivci, protože těm druhým dává znamenitou příležitost, poukazovat prvním na nějaký papežův výrok, který předmětnou věc přece vykládá zcela správně a katolicky. Ale řeč zde není jenom o této proradně dvojí hře, nýbrž o ještě daleko rozsáhlejší dvojí strategii.

Zajímavé. Takže vy, jako katolík, neuznáváte současné papeže! Rozumím tomu správně? Dle toho, co tu píší (tedy pokud to není talmudistická propaganda), to chápu tak, že církev je v současnosti špatná... Už se v tom ztrácím...

Teď jsem začal číst Diktaturu humanity. Uvidíme, co z toho vyleze...

Tak to vypadá, že můj oblíbený server je také dceřinná společnost...

Automaticky kráceno

180400

09.01.2009 20:29

Vraždit ve jménu Božím

pokračování

hestroy 77.?.?.?

...Satanovy synagogy...

Jdu studovat dál... Třeba Jiřího Vacka... To je taky talmudista?

180401

09.01.2009 20:58

Vraždit ve jménu Božím

Pokračování aneb něco o koncilech

hestroy 77.?.?.?

Samozřejmě nevím, zda tento zdroj je talmudistická propaganda. Nicméně vyjímám některé zajímavosti z historie církve.

Třetí ekumenický koncil, efezský (v roce 431), probíhal v období zostřeného boje křesťanských církví o prvenství. Koncil odsoudil nestoriánství a uznal Pannu Marii za bohorodičku. V roce 449 byl svolán do Efezu nový koncil, na kterém alexandrijský patriarcha přinutil církev uznat monofyzitismus ("násilnický koncil").

Čtvrtý ekumenický koncil, chalcedonský (roku 451), odsoudil monofyzitismus alexandrijské teologické školy a antiochejské nestoriánství, uznal prvenství cařihradského patriarchy v křesťanství. Potvrdil tezi o Ježíši Kristovi jako skutečném bohu a skutečném člověku, o bohu otci jedné podstaty představující dvě přirozenosti, ale pouze jednu hypostázu (substanci). Monofyzitismus odmítl uznat tuto tezi a jako reakci na tento fakt vytvořil samostatnou církev.

Sedmý ekumenický koncil, II. nicejský (roku 787), odsoudil obrazoborectví a potvrdil rozhodnutí o uctívání obrazů a kříže.

V letech 869–870 proběhl IV. cařihradský koncil, na kterém se projevily ostré rozpory mezi západní a východní křesťanskou církví. Jeho rozhodnutí namířená proti církevní politice cařihradského patriarchy zrušil V. cařihradský koncil (v letech 879–880).

Katolicismus a pravoslaví hodnotí IV. cařihradský koncil různě: katolicismus jej uznává jako 8. ekumenický koncil, pravoslaví jej neuznává. Po rozdělení církví v 11. století svolávala ekumenické koncily prakticky již jen katolická církev.

Šestnáctý ekumenický koncil, kostnický, který začal roku 1414, přijal dekrety o reformě církve, podle kterých se koncil staly stálou institucí kontrolující činnost papežské moci, a uzákonil postup a termíny svolávání ekumenických koncilů. Koncil odsoudil jako kacíře J. Husa a Jeronýma Pražského.

Devatenáctý ekumenický koncil, tridentský (v období 1545–1563), se sešel v období rozmachu reformace na nátlak císaře Karla V. Věnoval se reformě katolické církve, přijal řadu závěrů a dogmat (o dědičném hříchu, očistci, o prioritě papežské moci před autoritou koncilu), které vedly k upevnění pozic katolicismu. V rozhodnutích koncilu byly dány do klatby hlavní teze protestantismu a bylo sestaveno tzv. tridentské vyznání víry (text církevní přísahy).

Dvacátý prvý ekumenický koncil, II. vatikánský (v letech 1962–1964), se konal v duchu aggiornamenta. Přijal rozhodnutí o reformě liturgie, o ekumenismu, misionářství, o zvýšení úlohy biskupství, o reformě papežské kurie a o úlohách církve v současném světě.

180405

09.01.2009 21:11

Vraždit ve jménu Božím

A jedeme z kopce

hestroy 77.?.?.?

Teď už přecházíme k samotnému učení Satanovy synagogy (protestantské církve)

Charta Oecumenica: Za co trpěli a umírali protestanti od počátku reformace?
Vložený obrázek

ŘÍMSKOKATOLICKÁ CÍRKEV OPUSTILA EVANGELIUM; TRIDENTSKÝ KONCIL V ČEŠTINĚ

Cituji:

Tridentský koncil; Kánon 9:
Jestliže kdokoliv říká, že hříšník je ospravedlněn pouhou vírou v tom smyslu, že nic dalšího není požadováno ke spolupráci, aby se získala ospravedlňující milost a že není žádným způsobem třeba, aby byl nakloněn aktivitou své vůle; AŤ JE PROKLET.

Slova Bible:
Ř 3,20
Vždyť ze skutků zákona 'nebude před ním nikdo ospravedlněn', neboť ze zákona pochází poznání hříchu.
Ř 3,24
jsou ospravedlňováni zadarmo jeho milostí vykoupením v Kristu Ježíši.
Ř 3,28
Jsme totiž přesvědčeni, že se člověk stává spravedlivým vírou bez skutků zákona.
Ř 4,3
Co říká Písmo? 'Uvěřil Abraham Bohu, a bylo mu to počítáno za spravedlnost.'
Ř 5,1
Když jsme tedy ospravedlněni z víry, máme pokoj s Bohem skrze našeho Pána Ježíše Krista,
Ef 2,8
Milostí tedy jste spaseni skrze víru.
Tt 3,5
On nás zachránil ne pro spravedlivé skutky, které my jsme konali, nýbrž ze svého slitování; zachránil nás obmytím, jímž jsme se znovu zrodili k novému životu skrze Ducha svatého.

Tridentský koncil; Kánon 12:
Jestliže kdokoliv říká, že ospravedlňující víra je pouhou důvěrou v Boží milost odpouštějící hříchy pro Kristovu zásluhu, nebo že jsme ospravedlněni pouze vírou. AŤ JE PROKLET.

Slova Bible:
J 1,12
Těm pak kteří ho přijali a věří v jeho jméno, dal moc stát se Božími dětmi.
J 3,36
Kdo věří v Syna, má život věčný. Kdo Syna odmítá, neuzří život, ale hněv Boží na něm zůstává.
1 J 5,13
Toto píšu vám, kteří věříte ve jméno Syna Božího, abyste věděli, že máte věčný život.
Ř 3,28
Jsme totiž přesvědčeni, že se člověk stává spravedlivým vírou bez skutků zákona.
Ř 4,3
Co říká Písmo? 'Uvěřil Abraham Bohu, a bylo mu to počítáno za spravedlnost.'
Žd 7,25-27
Proto přináší dokonalé spasení těm, kdo skrze něho přistupují k Bohu; je stále živ a přimlouvá se za ně. To je ten velekněz, jakého jsme potřebovali: svatý, nevinný, neposkvrněný, oddělený od hříšníků a vyvýšený nad nebesa, který nemusí jako dřívější velekněží denně přinášet oběti napřed za vlastní hříchy a pak teprve za hříchy lidu. Ježíš to učinil jednou provždy, když obětoval sebe sama.

180406

09.01.2009 21:19

Vraždit ve jménu Božím

Jedeme z kopce

hestroy 77.?.?.?

Tridentský koncil; Kánon 14:
Jestliže kdokoliv říká, že člověk je opravdu zproštěn hříchů a ospravedlněn, protože pevně věří, že jich je zproštěn a je ospravedlněn nebo, že nikdo není opravdu zproštěn hříchů a ospravedlněn nežli ten, který věří, že je ospravedlněn; a že ospravedlnění je provedeno pouhou důvěrou; AŤ JE PROKLET.

Slova Bible:
Sk 16,31a
Oni mu řekli: "Věř v Pána Ježíše Krista a budeš spasen"
Ř 4,3
Co říká Písmo? 'Uvěřil Abraham Bohu, a bylo mu to počítáno za spravedlnost.'
Ř 5,1
Když jsme tedy ospravedlněni z víry, máme pokoj s Bohem skrze našeho Pána Ježíše Krista

Tridentský koncil; Kánon 33:
Jestliže kdokoliv hovoří v tom smyslu, že katolické učení o ospravedlnění přijaté tímto svatým koncilem v tomto výnosu, sláva Boží, nebo zásluhy Pána Ježíše Krista jsou jakýmkoliv způsobem zlehčovány a nikoliv tak, že pravda naší víry a sláva Boží a Ježíše Krista jsou slavně ukázány; AŤ JE PROKLET.

Zde Tridentský koncil proklíná všechny, kteří s ním vyjadřují nesouhlas. Zajímavé je ovšem použití slova pro prokletí "anathema"(v latinském textu). Stejným slovem totiž Boží Slovo (v řečtině) proklíná hlasatele falešného evangelia, takového, jaké hlásá Tridentský koncil!

Slova Bible:
Ga 1,6-9
Divím se, že se od toho, který vás povolal milostí Kristovou, tak rychle odvracíte k jinému evangeliu. Jiné evangelium ovšem není; jsou jen někteří lidé, kteří vás zneklidňují a chtějí evangelium Kristovo obrátit v pravý opak.Ale i kdybychom my nebo sám anděl z nebe přišel hlásat jiné evangelium než to, které jsme vám zvěstovali, budiž proklet! Jak jsem právě řekl, a znovu to opakuji: Jestliže vám někdo hlásá jiné evangelium než to, které jste přijali, budiž proklet!

To ovšem znamená, že zde neexistuje žádná střední cesta! Každý si musí vybrat, zda bude věřit falešnému evangeliu, které oficiálně učí Římskokatolická církev, nebo zda bude věřit pravému Evangeliu Bible, které zaslibuje záchranu od věčného zavržení!

Na tomto místě se hodí připomenout, že křesťanské/reformované učení v žádném případě neodtrhává spasitelnou víru od skutků. Existují totiž římští katolíci, kteří se snaží vytrhnout z kontextu Bible několik veršů z Jakubova listu a postavit je jakoby proti celé Bibli. Takto manipulovat s Božím Slovem nelze. Jakubova epištola samozřejmě nepopírá ospravedlnění z pouhého rozhodnutí Boží milosti. Naopak nás učí, že spasitelná víra se projevuje dříve či později skutky a ve skutcích dochází dokonalosti.

Jk 2,18:
Někdo však řekne: "Jeden má víru a druhý má skutky." Tomu odpovím: Ukaž mi tu svou víru bez skutků a já ti ukážu svou víru na skutcích.

Tolik tedy z učení Satanovy synagogy (protestantské církve), který byla dle přítomných katolíků založena židozednáři.

180407

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 3

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
26,28 Kč
Libra
29,20 Kč
Kanadský dolar
16,81 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
24,20 Kč
100 japonských jenů
20,85 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,68 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 381,06 Kč
1 unce stříbra
515,46 Kč
Bitcoin
403 089,46 Kč

Poslední aktualizace: 2.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 57 003 009