Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Trotl Murt

Nalezeno 68 příspěveků, 1 IP adresa

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

03.06.2003 19:44

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Trotl Murt 217.?.?.?

Za poslední dva roky zahynulo cca 700 Izraelců a cca 2000 Palestinců.
------------------------------------------------------------------
:EVIL: Peleška! :EVIL:
Ja som k tomuto číslu už dávnejšie povedal, že je to vina nie Izraelcov, ktorý bojujú za svojeňu zem tím, že strieľajú (válcujú, prípadne inak znefunkčňujú) svojich nepriateľov.
Je to rozhodne vina neschopného a nezodpovedného vedenia Palestíny, ktorá namiesto rozumnej (účinnej) stratégie volí hru na city midzinárodnej verejnosti v snahe vytĺkať politický kapitál a hospodársku pomoc z krvy svojich detí. (Za túto pomoc si potom kápovia stavajú luxusné domy, kupujú drahé autá a podobne).

:EVIL:

Už ste to konečne pochopil?!

Mali by ste ísť demonštrovať do Palestíny proti Arafatovi, že nechá vraždiť vlastných občanov a nie hulákať na Izrael, že sa snaží chrániť svojich!

S pozdravom trotl Murt

14655

05.06.2003 07:05

Kladivo na rasisty

RE: Toto mi prišlo práve dnes od kolegu (z Austrálie)

Trotl Murt 217.?.?.?

Je to kolegov názor, nie môj, prekopíroval som ho sem, pretože má názor vyhranenejší než ja. Jednoznačnejší, preto podľa mňa zaujímavejší.

14700

05.06.2003 07:10

Kladivo na rasisty

RE: Kladivo na rasisty

Trotl Murt 217.?.?.?

Kriste-kráľu, pán Peleška! To je skrátka neuveriteľné, čo sa vám zas podarilo napísať:
...že podporujú svetoznámych zločincov, ako prezident USA a premiér UK...

Nemám slov...

14701

05.06.2003 07:15

Kladivo na rasisty

RE: Kladivo na rasisty

Trotl Murt 217.?.?.?

Moje " hluboká duševní zaostalost a nevzdělanost" je podmíněna
tvrzením,že USA a UK pod současným! vedením zcela zřejmně
napadli protiprávně suverénní státy!
------------------------------------------------------------------
NIE! Vy ste ich predstaviteľov označili za svetoznámych zločincov! To je dosť kategorické, nesnažte sa to teraz korigovať. Ste to tentoraz trochu prehnal.

Zavádět "demokracii" ve společnosti,která zjevně nemůže být demokratická z podstaty věci /osvětlovat nehodlám / , je další "zločin" tzv. koalice.
-------------------------------------------------------------------
Toto je jeden významný rozdiel v mojom a vašom myslení. Ja si myslím, že zavádzanie demokracie je našou svätou povinnosťou.

14702

06.06.2003 17:05

Nepokojná situace v Iráku

RE: Nepokojná situace v Iráku

Trotl Murt 217.?.?.?

1. Nejde len o ropu
2. Nech nikdo neočakáva, že tam Američania Arabom vyrobia za dva roky druhé Švajčiarsko.

14731

06.06.2003 17:39

Kladivo na rasisty

RE: Kladivo na rasisty

Trotl Murt 217.?.?.?

V prvom rade ďakujem, že so mnou diskutujete.
Ja to vidím takto:
Demokratický je štát, ktorý uplatňuje práva svojich občanov. Nemôžeme očakávať, že demokratické USA budú dbať o práva občanov cudzích štátov. Proste to tak nechodí. Sadám sa naopak správal zle ku svojim občanom, likvidoval ich po tisícoch. Z tohto pohľadu je dobré, že bol neutralizovaný bez ohľadu na príčiny a zámienky.
Čo sa týka lží: Sadám bol človek, ktorý by sa iste snažil zaobstarať si maximum najničivejšej sily, aká by mu bola k dispozícii. Ani sekundu nepopchybujem o jeho snahe vlastniť ZHN.
Na druhej strane väčšina ľudí v demokratických krajinách zmýšľa práve tak, že Irak je ďaleko a Sadám nás neohrozuje, preto je ho treba nechať tak, neísť do žiadnej vojny, že však sa to nejako vyrieši. Avšak už len z toho dôvodu, že sme mu dali technológiu použitú na genecídu na vlastnom národe (a nie len na ňom) bolo našou povinnosťou ho strestať. Ropa zas nie je až tak rozhodujúca, skôr sa prikláňam k názoru, že ide o polohu Iraku, ktorá je dôležitá.
UK sa potom muselo zapojiť, pretože po druhej svetovej vojne prebrali zodpovednosť za tú časť sveta. Takže to bola voči USA otázka cti. Že sa pri tom manipulovalo verejnou mienkou je pochopiteľné. Volá sa to domáca propaganda.
Nezabúdajme však, že aj druhá strana mala svoju propagandu. Myslím že je tomu 5 dní, čo bol odvolaný jeden z dramaturgov Al Džazíra o ktorom sa preukázalo, že ho financoval Sadám.
Že Britský premiér klamal je isto pre neho nepríjemné. Asi už voľby nevyhrá, mal byť opatrnejší. Ale zločincom by som ho nenazýval.
Či v Iraku môže byť demokracia alebo nie, to uvidíme. Tamojší ľud na to zvyknutí nie je, rovnako ako na to nie sme zvyknutí my. I tu, na Slovensku sú ľudia, čo si demokraciu predstavujú ako socialisticky robiť, kapitalisticky zarábať a kecať do všetkého. Nedeklasoval by som však Arabov ako národ, ktorý nie je schopný nášho myslenia, prípadne nedeklasoval by som ho politicky korektne s tým, že sú iní. Ale na tomto sa asi zhodneme. Nezhodneme sa na tomto: Iní sú len v tom, že sú pod jedovatým vplyvom Islamu, ktorý agresívne expanduje do Európy a Ameriky. Z čoho vyplýva pre mňa, že treba znižovať význam tohoto učenia v celosvetovom merítku a to čím skôr, tým lepšie. (Práve preto, lebo konverzia myslenia bude dlhodobým a bolestným procesom, plným násila a všetkým, čo k tomu patrí...)
K Rade bezpečnosti OSN: Vidíme tu otvorené pohŕdanie zo strany USA. Toto más voj dobrý dôvod: RB OSN je nefunčkný orgán, vhodný na recykláciu. OSN nie je schopná riešiť problémy ľudstva. Bol to chybný krok, podobne ako Spoločenstvo národov a aj skončí rovnako: v plameňoch ďaľšej vojny.
Pre nás je momentálne dôležité nerozbíjať spojenectvo medzi Európou a Amerikou, pretože lepšieho spojenca ako USA nemáme k dispozícii. A snahy na znevažovanie Američanov a predstaviteľov USA sú tu všade na dennom poriadku. A ja sa pýtam, komu sa hodí toto?

14734

06.06.2003 17:47

Kdež sú Boží bojovníci?

RE: Kdež sú Boží bojovníci?

Trotl Murt 217.?.?.?

Referendum ukáže ostatným národom EU, nakoľko sa chcete s nimi povratať. Nič viac.
Okrem toho si vás dovolím pochváliť, pán Peleška, za:
"Jenomže nemohu bez povšimnutí ponechat fakt,že už vlastně v EU
jsme."
Je to presne tak. Povedzme si to otvorene, všetky alternatívy voči EU sú len fantazmagórie. Trend je jasný. Plávať proti prúdu sa isto dá, ale nie dlho a je to vysilujúce.

14735

07.06.2003 07:59

Kdež sú Boží bojovníci?

RE: Kdež sú Boží bojovníci?

Trotl Murt 217.?.?.?

Co je fantasmagoricke na moznosti zostat mimo, znizit dane, zjednodusit zakonodarstvo a ako bezpecnostnu zaruku pouzit NATO?
-----------------------------------------------------------------
Kalkulácie. Kalkulácie sú na tom fantasmagorické. Štátny dlh sa zvyšuje, zvyšuje sa nezamestnanosť a zvýšenie spotrebných daní roztočí infláciu. Na Slovensku nie je dosť pracovných príležitostí, preto potrebujeme otvorený thr práce. Rovnako potrebujeme colnú úniu. Bezpečnosť nie je prvoradý problém.

S tým orientovaním na USA máte pravdu, ale povedzme si to na rovinu: vo svete existujú sféry vplyvu.

14743

07.06.2003 08:03

Kdež sú Boží bojovníci?

RE: Kdež sú Boží bojovníci?

Trotl Murt 217.?.?.?

Pacifizmus nie je nepriestrelná vesta, neochráni vás. To, že nebudete za svoju slobodu bojovať, neznamená že vás nechajú žiť. Preto nie je dobré sa spoliehať vždy len na tú najlepšiu možnú variantu. (A síce, že to vždy nejako prežijete.)

14744

07.06.2003 08:12

Několik poznámek k referendu

Několik poznámek k referendu

Trotl Murt 217.?.?.?

Keď som si prečítal pár poznámok, chvíľu som si myslel, že vás Čechov je 100 000 000.

Preto vám, euroskeptikom, odporúčam pozrieť sa v prvom rade na to, aký je vplyv iných štátov na vašom území (napríklad koľko českých bánk patrí Čechom, či vaše telekomunikácie nepatria napríklad Nemecku, atď).

Domnievam sa, že pre vás bude omnoho jednoduchšie meniť veci v organizačnej štruktúre molocha EU, ak budete časťou tohto molocha, ako keď nebudete. A vzhľadom na to, že vás tento moloch zožral už pred x rokmi, bude rozumnejšie mu do toho trochu kecať.

14746

07.06.2003 08:18

Nepokojná situace v Iráku

RE: Nepokojná situace v Iráku

Trotl Murt 217.?.?.?

To, že sa finančníci, rovnako ako iní ľudia pracujúci v rovnakom odvetví na istom stupni profesnej kvalifikácie, vzájomne poznajú a usporadúvajú výročné mecheche spolu s rôznymi celebritami nie je podľa mňa žiadna tragédia. Veriť však, že títo sú organizovaní s vyšším cieľom (priam náboženským), mi pripadá zase raz ako fantasmagória. Obchod je boj a keď ide o veľké peniaze, bojuje sa vo veľkom. Preto neverím v nejaku simbiózu takýchto ľudí.

14747

07.06.2003 08:19

Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

RE: Izraelci převlečeni za Kanaďany budou opět vraždit

Trotl Murt 217.?.?.?

Although he had years of experience as a parachutist, he supposedly jumped to his death today.
------------------------------------------------------------------
Preto sa na padák dáva doživotná záruka.

14748

07.06.2003 19:26

Několik poznámek k referendu

RE: Několik poznámek k referendu

Trotl Murt 217.?.?.?

Kam? Kam chcete uhnúť?
Ako občan samozrejme môžete ist bývať do krajiny, ktorá sa vám páči, ak vás tam príjmu, ale to sa chcete odsťahovať všetci?

14751

08.06.2003 11:44

Nepokojná situace v Iráku

RE: Nepokojná situace v Iráku

Trotl Murt 217.?.?.?

Vzhľadom na to, že Sadámove dotácie skončili, už ten pohľad asi nebude až tak výrazne iný...

14759

09.06.2003 05:32

Několik poznámek k referendu

RE: Několik poznámek k referendu

Trotl Murt 217.?.?.?

Jedina sance spociva v referendu a, verte nebo ne, u nas je situace podstatne jina, nez v Madarsku, Polsku ci na Slovensku.
------------------------------------------------------------------
Nie je. Sprivatizovali ste a všetko ste predali do zahraničia. Rovnako ako tu. Ak výsledok referenda bude, že nechcete ísť do EU, to všetko znovu znárodníte?
Vysvetlite mi prosím, ako si predstavujete svoju nezávislosť.
Referendum totiž hovorí len o istej politickej deklarácii, kapitálový vplyv na vašom území má EU dominantný a cieľavedomými zásahmi môže ovplyvňovať vašu ekonomiku podľa ľubovôle.

Prijde okamzik, kdy neunese svou vlastni vahu a zhrouti se. Vyckejte nejakych 10 let a to same se stane s "Unii".
------------------------------------------------------------------
EU sa ešte ani nerozbehla. Vôbec nie je vo fáze úpadku. Museli by ste čakať nie 10 ale 500 rokov.

Nase pozice mimo unii by naopak pro nas byla ekonomicky prizniva, takze kam ten spech se stehovanim?
-------------------------------------------------------------------
Vy stále mylne predpokladáte, že to čo je na vašom území vám i patrí.

Čo sa týka vášho dodatku: V čom konkrétne klesá variabilita? Ja si stále ešte viem vybrať. Čo vám chýba? Buďme trochu konkrétni.

14765

09.06.2003 05:33

O ztraceném image

RE: O ztraceném image

Trotl Murt 217.?.?.?

Nie joke, ale ordinary bullshit!
A vôbec nie až tak výnimočný...

14766

09.06.2003 05:36

Nepokojná situace v Iráku

RE: Nepokojná situace v Iráku

Trotl Murt 217.?.?.?

Čo konkrétne je moc?

Ja si myslím, že je to len pocit. Tento sa tiahne ako tenká nitky všetkými levelmi. [smích] Ale z niečoho treba aj žiť.

14767

09.06.2003 05:36

Nepokojná situace v Iráku

RE: Nepokojná situace v Iráku

Trotl Murt 217.?.?.?

Pánko Albert prežíva svoju hierofániu ďaleko intenzívnejšie ako ty, takže by si si radšej mal vziať príklad [smích]

14768

09.06.2003 05:46

Kladivo na rasisty

RE: Kladivo na rasisty

Trotl Murt 217.?.?.?

Pssst, nehovorte to nikomu, ale pán Peleška sa stal významným donátorom totho webzinu, čo ho oprávňuje vyhodnocovať diskutujúcich (na žiadosť Pekingu). Teraz na neho treba ísť veľmi jemne. V žiadnom prípade ho neoznačujte za "Staré kokotisko" (prípadne "Mladé kokotisko"), "Blbého Pelešku" a podobne.
Takže nie len, že vám tu už nič neuverejnia, ale v tejto inkarnácii sa už asi do Číny nepozriete. (Čo zas nie je až taká ľkoda, vzhľadom na SARS a podobne).

14769

09.06.2003 19:32

Nepokojná situace v Iráku

RE: Nepokojná situace v Iráku

Trotl Murt 217.?.?.?

Neporozumeli sme si (ale bolo to tesné [smích]
Vo všeobecnosti sa neoplatí odkladať si peniaze (i keď dávajú pocit moci), bez ohľadu na ich množstvo. Traba ich investovať, i keď "len" do zábavy. To len samozrejme musí byť v úvodzvokách, pretože život je jednorazová misia. Nikoho z nás nepochovajú v bankovom pancierovom aute s peniazmi. (Dokonca ani ľudí, čo by si to mohli dovoliť). Je to skrátky zbytočné. Moc je zaujímavá tým, že keď si myslíme, že máme kontrolu nad inými (prípadne si to myslia aj oni), zdá sa nám, že máme možno väčšiu kontrolu samých nad sebou (čo je samozrejme nepravda, pretože moc vždy viac berie, než dáva).
Pocit, že kontrolujem život niekoho iného (alebo aspoň svoj) je postoj rýdzo subjektívny. Preto sa moc tiahne všetkými levelmi bez ohľadu na to, či zarábam 2000 Sk mesačne alebo 1 000 000 USD pred raňajkami. (Peniaze aj tak miniem a miniem ich na niečo, čo ma buď baví, alebo je to nejakým spôsobom spojené s tým, čo ma baví.) Z tohto teda vpylíva, že samotná materiálnosť toho, že žiť sa musí z niečoho je platná i v prípade obrovského nadbytku materiálnych zdrojov. Pretože ak mám viac, snažím sa viac míňať. A samozrejme chcem míňať ešte omnoho viac, než mám. Čiže bežím v cykle. Vyslobodením je snaha po nirváne, kedy nemám nič a ani nechcem nič. Avšak z mojej nirvány nemá nik úžitok, ani ja. I keď by som si možno myslel, že je užitočné nič nechcieť, v skutočnosti je to len zlá formulácia požiadaviek.
Už len z tohto dôvodu nie je až tak dôležité, čo magnáti hrajú "o ľudí." V skutočnosti nehrajú, pretože sme spoluhráčmi tejto hry, nie objektami. Ale je to samozrejme vec postoja.

Takže by som to zhrnul tým, že nadbytok možných materiálnych statkov je vždy subjektívny, rovnako ako nedostatok. Životné potreby nie sú len primárne fyziologické. A dokonca, čím sa dostávame vyššie na špicu pyramídy potrieb človeka, tým je ich zabezpečovanie nákladnejšie.

Bilderbergovci sú teda len diskusný klub a zase raz nejde o nič.

14779

09.06.2003 19:35

Kladivo na rasisty

RE: Viva la SKinheads

Trotl Murt 217.?.?.?

Sám si feťák!
Kto konkrétne mi pomáha od koho a akým spôsobom?

14780

10.06.2003 07:10

Několik poznámek k referendu

RE: Několik poznámek k referendu

Trotl Murt 217.?.?.?

Ved o to prave ide. O politicku nezavislost. Ide o moznost vyhnut sa vsetkym tym nezmyselnym normam, obmedzeniam a kvotam, ktorych je EU coraz plnsia. Ved to uz zacina byt horsie ako komunizmus! Jasne, mozete povedat, ze Nemecko je ovela dalej ako Cesko/Slovensko a to akoze hovori v prospech EU. Lenze EU zije z minulosti. Teraz uz nema dostatok rozvojovych impulzov. Len same legislativne a danove brzdy.
--------------------------------------------------------------------
Vtip je v tom, že tie nezmyselné normy platia aj teraz. A je vyššia šanca ich zmeniť ako EU, než ako nečlen EU.

Otazka teda nie je, ci existuje alternativa, pretoze ta je celkom jasna.
--------------------------------------------------------------------
Sorry, ale mne tá alternatíva vôbec jasná nie je.
Tvrdiť, že na Slovensku sú nižšie dane, ako v okolitých štátoch je lož.
Tvrdiť, že je možné dane výraznejšie znížiť je hlúposť.

14787

10.06.2003 20:19

Kniha, o které byste měli vědět

RE: Kniha, o které byste měli vědět

Trotl Murt 217.?.?.?

Nie je tomu tak. Väčší ľudia musia mať pomalšie nervové reakice ako menší, ktorí sú tým pádom viac náchylní stať sa hyperaktívnymi a nervóznejšími. Ak príjmu ľudia definitívne K-stratégiu, premenia sa o milión rokov na tulene, ako to píše Kurt Vonegut v románe Galapágy. [smích]

14815

10.06.2003 20:37

Kniha, o které byste měli vědět

RE: Kniha, o které byste měli vědět

Trotl Murt 217.?.?.?

Alibaba nepoznať pán Rober Nohejl. Alibaba ísť Austrália, Alibaba poznať.

14817

11.06.2003 07:14

Kniha, o které byste měli vědět

RE: On staci ten zaver

Trotl Murt 217.?.?.?

Drahý kolega, rovanko ako každý vie, že Cigáni kradnú, každí tu vie, že Peleška mlží. (Ale nemali by ste brať v zlom, stali ste sa archetypom, čo nie je málo.)

Okrem toho je samozrejme zbytočné diskutovať na tomto fóre o obsahu danej knihy. (Jej autor to tu asi vnímať nebude). A naviac diskutovať formou citátov z iných kníh...

14823

11.06.2003 07:31

Několik poznámek k referendu

RE: Několik poznámek k referendu

Trotl Murt 217.?.?.?

Dane: Pripočítajte si k daniam z príjmu aj odvody (dane za to že žijete a robíte). Napríklad z platu každého pracovníka sa odvedie 50% mzdy na odvody. A netvrďte mi, že to nie je daň...

Dobra vôla: Skúsme odhadnúť, koľko % obyvateľstva je na Slovensku produktívnych. Ja typujem tak 20%. Preto máme také vysoké dane a nie je možné ich veľmi znížiť. (Má to niečo spoločné s tým, že budujeme sociálne trhové hospodárstvo, taký nejaký bullshit je napísaný v preambule ústavy...)


V EU sa nevyrieši samo nič. Ale zvýšená konkurencia spojená s voľným pohybom pracovných síl (najmä) a voľným pohybom kapitálu (trochu) prinúti nás znovu niečo robiť. A toto je najdôležitejšie.

14825

11.06.2003 14:51

Kniha, o které byste měli vědět

RE: Kniha, o které byste měli vědět

Trotl Murt 217.?.?.?

Vikingovia okolo roku 1000 boli typickými r-stratégmi. Eskymáci nikdy.

14836

11.06.2003 14:54

Nepokojná situace v Iráku

RE: Nepokojná situace v Iráku

Trotl Murt 217.?.?.?

Ja si myslím, že ešte aj 32 000 by bolo možno označiť za málo.

14837

11.06.2003 18:03

Kniha, o které byste měli vědět

RE: IQ a genetika ???

Trotl Murt 217.?.?.?

Pán Mikin, chcem vyjadriť nespokojnosť s tým, že urážate inteligenciu pána Jiřího Valtera tým, že hovoríte, že je rovnako chytrý, ako vašich 17 indiánov a jeden černoch. Nie je tomu tak. Ak si pozornejšie preštudujete jeho príspevky, isto zbadáte, že tam je nemalá diferencia. Prosím pamätajte na to a nezabudnite to do budúcna pravideľne uviesť. Naozaj na tom záleží.

Ďakujem

14847

11.06.2003 18:07

Kniha, o které byste měli vědět

RE: No vidite pane Stwora

Trotl Murt 217.?.?.?

Kdo je stale zvedavy na napadani a hodnoceni profesionality p.Stwory.
------------------------------------------------------------
Ja.

14848

11.06.2003 18:17

Kniha, o které byste měli vědět

RE: Kniha, o které byste měli vědět

Trotl Murt 217.?.?.?

Na 2947 znakoch ste povedali, že síce tomu nerozumiete, ale si o tom rád pokecáte. Potom sa nesmiete diviť, že sa dostávate do rečí.
(Nič v zlom [smích] )

Čo sa týka knižky, už som vyjadril názor, že je zbytočne vyvracať citáty z nej inými citátmi, ale rád by osm sa vyjadril ku kriminilazácii: bola krátka a stala sa dobrou reklamou.
Nie je totiž pravda, že rasizmus zhorel v 1945 spolu s Hitlerom. Je to v nás a radi sa pozeráma na inochov zvrchu. Preto si radi prečítame, že sme ten najkvalitnejší genetický materiál ever made a, že keď sa nám nedarí, tak za to môžu Židia (nech už je to ktokoľvek).

K Cigáňom: Sú to ľudia sociálne chorí, treba ich liečiť. Nie nechávať v chorobe, ale liečiť. Na Slovensku sme napríklad obmedzili rodinné prídavky, takže teraz sa podaktorí z nich začínajú obzerať po krásach vašej krajiny. Ste na ťahu.
Toto je však len jedným z krokov. Náš štát pomerne bohate financuje Rímo-katolícku cirkev. Tak nech sakra niečo robia a nech do cigánskych osád vyšlú misionárov, čo by vysvetľovali, že obcovať s vlastnou matkou, sestrou a dcérou je zlé a že ich Satan (prípadne niekto, kto ich má na starosti) za to potrestá.
Rovnako treba trestať rodičov za zanedbávanie výchovy (napríklad nútenými prácami a odňatím starostlivosti o deti).
Proste nástroje tu existujú, len sa nevyužívajú. Potom Cigánske etnikum hlúpne a degenruje, čím si je samo na škodu.

14849

11.06.2003 18:23

Cesta k zákazu interrupcí se otevírá

RE: Cesta k zákazu interrupcí se otevírá

Trotl Murt 217.?.?.?

[překvapení]

14850

11.06.2003 21:17

Kniha, o které byste měli vědět

RE: On staci ten zaver

Trotl Murt 217.?.?.?

Viď nižšie.

14854

11.06.2003 21:31

Kniha, o které byste měli vědět

RE: Kniha, o které byste měli vědět

Trotl Murt 217.?.?.?

... kdyby celé generace vašich příslušníků byly ve společnosti odmítány...
--------------------------------------------------------------------
Vidíte, ste to vy, kto vo svojej nafúkanosti hovorí, že len naša civilizácia je "spoločnosť". Ja, Murt, hovorím, že ich vlastná spoločnosť, je tiež spoločnosť. A oni, ktorých vtipne nazývate farebnejšími, si to myslia tiež a akonáhle poľavíme zo svojej snahy, aby práve naša spoločnost bola najlepšia, preberú iniciatívu. Ano?

Češi jsou velmi netolerantní, ted si místo výrazu rasismus, jehož praktikování je zakázáno, používá slovo xenofobie.
-------------------------------------------------------------------
Češi si hlavne začínajú pliesť dojmy a pojmy, pretože rasizmus je pohŕdanie inými rasami a xenofóbia je neprirodzený strach z cudzincov (čiže iných národov, bez ohľadu na rasu).

Protože má ale nejvíce vyvinutý rozum, měl by si uvědomit, že má žít a nechat druhé také žít.
------------------------------------------------------------------
Na kravskú stratégiu (coward) žiť a nechať žiť stačí kravský mozog.

...skinheadi jsou ochotni vraždit i jejich děti...
--------------------------------------------------
O tom dosť pochybujem, skineadi sami sú deti.

Bohužel část bílé arogantní rasy tento instinkt v přetechnizované civilizaci povětšinou ztratila.
------------------------------------------------------------------
[překvapení]

14856

11.06.2003 21:51

Několik poznámek k referendu

RE: Několik poznámek k referendu

Trotl Murt 217.?.?.?

Kriste, vy si dokážete dať odvody do nákladov a zohľadniť v hospodárskom výsledku? Ako? Predkontujte mi to. Mzdové náklady sú u nás nižšie? Keď sem príde investor, tak ho nezaujíma, že "....ále veď to nie je daň, to sú len odvody..." proste to treba zaplatiť. JE TO DAN, pretože to nie je poplatok za niečo. Proste to platíte za to, že vôbec žijete, čiže je to daň. Aj keď sa to volá inak. A práve, že ich cítia najme právnické osoby, nie fyzické.
Ak pre vás 50% zvýšenie nákladov na zamestnanca nie je dôležité, tak už vážne neviem, čo by asi malo byť.

Volny pohyb pracovnych sil (odhliadnuc od toho, ze bude platit az po niekolkych rokoch po vstupe) zvysi konkurenciu hlavne v zapadnych krajinach a nie na Slovensku. Preco asi?
------------------------------------------------------------------
Koľko ľudí asi odtiaľto odíde za prácou? 100 000? Koľko je asi nemcov? 70 000 000? Sa bavme k veci, O.K.?
Nie je našou snahou exportovať lacnú pracovnú silu. My potrebujeme uplatniť kvalifikovaných ľudí, ktorých práca prináša vysokú pridanú hodnotu. Alebo máme v každom krajskom meste vysokú školu len pre srandu?

Ak si myslite, ze EU Slovakov k niecomu prinuti, tak neviem preco by sa nemali prinutit aj sami.
------------------------------------------------------------------
To skutočne neviem, ale zatiaľ sa mi nevidí, že by sa tu niekto išiel pretrhnúť.

Pozrite sa na Portugalsko kam sa v ramci EU dostalo.
--------------------------------------------------------------------
Ja som sa z Portugalska vrátil 23. 5. 2003 a nebol som tam len na výkend a hovorím, že kebyže sa trochu snažia, tak by to bolo iné. Oni skrátka doplácajú na svoju mentalitu, keď si stálem yslia, že sú koloniálna veľmoc. A novoimportovaní ľudia z bývalých kolónií, ktorých je tam všade nadostač, ich v tom utvrdzujú.
Vám sa zdá, že je tam chudoba (áno je, sú to flákači a nevážia si, čo dostávajú), ale porovnajte si čísla:

http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/po.html#Econ

priemerná kúpna sila (čistá mzda) za rok 2002 bola 18 000 USD. Zarobíte za rok 18 000 USD? Ja nie.

14857

12.06.2003 13:58

Kniha, o které byste měli vědět

RE: Kniha, o které byste měli vědět

Trotl Murt 217.?.?.?

Podezrivam vas,ze se tu naramne bavite.
---
Niekedy naramne, niekedy nenaramne...
Verím, že žiadne pechtle-mechtle nebudú.

14877

12.06.2003 16:00

Kniha, o které byste měli vědět

RE: Kniha, o které byste měli vědět

Trotl Murt 217.?.?.?

Pán Malva, a čo vzrušuje vás?

Navic je presvedcen, ze je strasne chytry…a proto neustale provokuje druhe, o kterych si on, nadclovek, mysli, ze nedosahuji jeho IQ.
------------------------------------------------------------------
Viete, pán Malva, je očividné, že nedosahujete moje IQ, avšak ja si na tom nijako nezakladám. Na druhej strane je mi ľúto, že vás to provokuje. Proste žite, ako viete. Ja na rozdieľ od rasistov si nemyslím, že na svete musia byť len samí kvalitní ľudia.

Viete, kedysi žil v Afrike jeden kmeň, ktorý mal vo zvyku predávať škaredé ženy svojho kmeňa do otroctva iným kmeňom. Samozrejme, že tento kmeň vymrel, pretože časom predal všetky ženy.
Tak isto, kebyže som tu sám, najchytrejší, už by to nebolo ono. Preto vás tu potrebujem, pán Malva, aby pri vás moje kvality vynikli.

Takže si vás hneď aj dovolím poopraviť na pár veciach:
-------------------------------------------------------------------
Uznava hlavne jen sebe, pak svou nadrazenou rasu a pak jeho vyspelou civilizaci, do ktere jen cirou nahodou patri, tak si mysli, ze tim je uz atomaticky genialni inteligent.
-------------------------------------------------------------------
Ja uznávam svoju vyspelú civilizáciu, do ktorej vy len číriou náhodou patríte. A nie, nemyslím si, že som automatickým geniálnym inteligentom. Ja som automatickým geniálnym inteligentom bez ohľadu na civilizáciu, ku ktorej náležím. Čiže je to len zhoda náhod.

Ostatni narodni problemy jsou mu uplne ukradeny, pokud se z nich ovsem neda neco vytriskat po zlem, k jeho parazitnimu dobru.
------------------------------------------------------------------
Nie je pravda, že sú mi národné problémy ukradnuté, avšak ako zástanca občianskej posločnosti preferujem riešenie problémov ľudí pred riešením problémov národov. (Aj keď samozrejme si neuzurpujem moc rozhodovať o tomto riešení.)

Za váš záujem o moju skromnú osobu ďakuje
Trotl Murt, automatický geniálny inteligent

14882

12.06.2003 16:05

Kniha, o které byste měli vědět

RE: Kniha, o které byste měli vědět

Trotl Murt 217.?.?.?

Cesi jsou nejlepsi hokejiste o tom neni pochyb
----------------------------------------------
[velký smích] A nech mi niekto (pán Malva) vyčíta, že sa sem chodím pobaviť [velký smích]

14883

13.06.2003 06:48

Možná přijde i kouzelník

Možná přijde i kouzelník (alebo aspoň bojar)

Trotl Murt 217.?.?.?

Šlachetný Ruský bojar odišiel, ostal len zlý imperialistický drak.
Pozor, deti, pozor na draka. Zožerie vás všetky.

14906

13.06.2003 17:02

Možná přijde i kouzelník

Možná přijde i kouzelník (alebo aspoň bača)

Trotl Murt 217.?.?.?

Keď nič iné, tak aspoň budete znovu bližšie, nám Slovákom. [zmaten]

14929

13.06.2003 17:05

V Izraeli vládne vojenská junta

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

Trotl Murt 217.?.?.?

Uri Avnery by mal byť podľa mojich informácii občan Izraelu.
(don Rodrigo odkázal, že je to blbec)

14930

13.06.2003 17:10

V Izraeli vládne vojenská junta

RE: V Izraeli vládne vojenská junta

Trotl Murt 217.?.?.?

Ale veď to je dobre známe. Hamas je financovaný zo Sírie a je poplatný jej záujmom. To vôbec nie je organizácia, ktorá by čo-to robila pre Palestínsky ľud (leda tak pre mŕtvych Palestínčanov, z ktorých vytĺka politický kapitál, ako som tu povedal už x-krát).

14931

13.06.2003 17:14

Lži Bushova klanu o Iráku a o spolupráci s nacisty

RE: Lži Bushova klanu o Iráku a o spolupráci s nacisty

Trotl Murt 217.?.?.?

Ti, kdo shledávají militantní islám děsivým, zjevně ještě nikdy neviděli militantní demokracii...”
--------------------------------------------------------------------
Islamu sa netreba desiť, treba sa mu brániť. A vôbec, Mohamed začal svoju politickú kampaň prepadávaním karaván idúcich do Mekky. Lúpil a vraždil. Jeho následovníci sú presne takí istí. A len naša technologická a morálna nadradenosť nás chráni pred tým, aby znovu lúpili a vraždili po zelenou vlajkou islamu.

Čo sa týka militantnej demokracie, tak ste milý pánko Malva, zase raz vymyslel pekný bullshit. Že vám nie je hanba...

14932

13.06.2003 17:27

Kniha, o které byste měli vědět

RE: Kniha, o které byste měli vědět

Trotl Murt 217.?.?.?

Malva hlavne nie je žena, ale muž. (Všímam, že aj pán moderátor Stwora na neho reaguje ako na muža. Tu: http://www.zvedavec.org/nazory.php?clanek=609)

14937

14.06.2003 07:07

Možná přijde i kouzelník

RE: Možná přijde i kouzelník

Trotl Murt 217.?.?.?

Rozhodne si z takovych individui priklad neberte!
----------------------------------------------
Naopak, je to človek hodný nasledovania. Pre jeho odhodlanie, nebojácnosť a pevnú vieru. A samozrejme zásadovosť, ktorá sa v tomto svete pretkanom relativistickými pojmami už tak často nevidí.

14959

14.06.2003 07:11

Možná přijde i kouzelník

RE: Brainwashing?

Trotl Murt 217.?.?.?

Referendum nie je ako voľby, naozaj to môže trvať kratšie. Pamätám sa, že u nás volebné výsledky boli známe do 48 hodín a to aj s preferenčnými hlasmi, atď. Referendum je záležitosť jednoduchšia. Ale napíšte niekto, ako to prebiehalo: Tiež sa dával len krížik, či človek došiel, alebo nie? (Bez podpisu, samozrejme. A keď človek neprišiel, nechávalo sa voľné miesto.)

14960

14.06.2003 16:54

Možná přijde i kouzelník

RE: Možná přijde i kouzelník

Trotl Murt 217.?.?.?

Problémom tohto webzinu je práve offtopic diskusia. Na FIDO sa offtopic hodnotilo možno ešte prísnejšie, ako osobné útoky.
(Áno, áno, ja viem, nik nie je viac offtopic, ako ja [smích] )

14976

26.06.2003 14:13

Co se děje v Americe?

RE: Az se vratite zo sprchy

Trotl Murt 217.?.?.?

1. To som ja. Prídte mi povedať z očí do očí, že ste krajší...
http://www.ultranet.sk/board/images/avatars/6390735183eaea246700fe.gif

2. Ste to, čo tvrdíte, že ste skutočný žid. V zmysle biblickom, pravý syn zemä vyvolenej, atď. Proste sprostosti. Mne je ale úplne jedno, či ste vyvolený, alebo nevyvolený. Pre mňa sta len fanatik, akých je x. Váš fanatizmus vyviera z nepochopenia eschatologickej nevyhnutnosti.

15516

29.06.2003 23:23

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Amerika žongluje s mezinárodními právy

Trotl Murt 217.?.?.?

Na hrubé vrece hrubá záplata. Ale samozrejme máte pravdu. Môj prístup je nepatričný a okrem toho je aj zbytočný, pretože sa pán Albert po ňom nezamyslí nad tým, čo mu chcem vlastne povedať, namiesto toho si ma zaškatuľkuje medzi svojich nepriateľov (čo mi inak vôbec nevadí).
Mýlite sa podľa mňa v tom nefanatizme. Ja sa domnievam, že presvedčenie pána Alberta je založené na jeho náboženskom chápaní. Čo sa potom týka mojich pripomienok a podobností s Islamom, berte to prosím tak, že podľa bežných kritérii vo veľkej väčšine Európskych štátov prebehla odľuka cirkvy od štátu, čiže politika nie je utváraná podľa priania náboženských vodcov. (Vínimkou je možno len Vatikán a Bosna a Hercegovina).
Naproti tomu je bežné, ak v krajinách, kde je dominantný Islam je verejná mienka motivovaná nie v zmysle občianskom, ale náboženskom.
(Čo samozrejme prináša so sebou konflikty, keďže človek, ako živočíšny druh ešte nenašiel jednoznačnú odpoveď na otázku, aké náboženstvo je pravé, ak nejaké také existuje).

15644

29.06.2003 23:29

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Ti co nenavidi pravdu -

Trotl Murt 217.?.?.?

Pánko Albert, váš mozog je rovnako nefunkčný, ako váš monitor, čo takto zvýšiť Birghtness? Možno potom prestanete vidieť svet tak čierne. [velký smích]
Okrem toho, občas naznačujete, že ste Čech. Povedal by som, že priemerný Čech vie, kto je to Trotl. Možno nie ste priemerný.

Ale bavme sa trochu o Cigáňoch. Oni vám tiež vzali vašu zem? Aký máte biblický dôvod nenávidieť toto ťažško skúšané pokolenie? Nože prezraďte.

A teraz zas o mne: Ja nie som Cigáň, som Latino! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

15645

29.06.2003 23:32

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Vazeny pane redaktore

Trotl Murt 217.?.?.?

Ďakujem, pane, že sa ma zastávate. (Tiež nemám v príslušnom almanachu prehľad, tak neviem presne, ako vás osloviť. VPI mi nepripadá dosť znelé, myslím že pane bude primerané [smích] ).
Pánko Albert (Kabelfresser) ma vôbec neuráža. A som rád, že pán moderátor Stwora pustí, čo napíše, pretože mi tak poskytuje to, prečo sem po nociach chodím.

Ešte pánovi moderátorovi dlžím poďakovanie za nové emotikony. [cool]
Dakujem.

15646

29.06.2003 23:40

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Ti co nenavidi pravdu -

Trotl Murt 217.?.?.?

Ano, určite to bude tým, že neviem po anglicky. Preto vám aj nerozumiem. Teraz ste to skutočne uhádol.
[velký smích] [velký smích]

A teraz vážne. Kde konkrétne sa hnevám? (vztekat se = hnevať sa, však?) Ste to vy, kto reaguje podráždene, až hystoricky, keď hovorím, že nemáte pravdu a klamete. Pričom ja som vás prichytil pri klamstve, ktoré si môže každý overiť hocikedy a vy ste ani nepovedali: O.K., pomýlil som sa, ale píšete stále znovu a znovu citáty z neautorizovaného prekladu biblie. Čo sa mi zdá byť trochu slaboduché. Dokonca si dovolím povedať, že nie je ani prekvapujúce, keď je takáto prezentovaná slaboduchosť prezentovaná hurónskym krikom.

BTW: Nie som cikan Murt, som Latino Murt. Rovnako, ako vaša žena. Prosím, berte to vážne. Možno by ste jej mal ukázať moju fotku, nech konečne vidí, ako vyzerá chlap.

15647

29.06.2003 23:54

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Na hruby pytel, hruba zaplata

Trotl Murt 217.?.?.?

[chechtot]
Napsal to ten samy "albert", ktery minuly rok posilal sve odpurce na sibenici ?!
--------------------------------------------------------------------
Pánko Albert, teraz vám to vysvetlím, ako Latino ne-Latinovi:
Ste buď imbecil (v lekárskom slova zmysle, nie v zmysle osobného útoku [velký smích]), nafetovaný, alebo veľmi zlý češtinár, omnoho horší ako ja, ktorý česky nevie.

Inkriminovaná veta bola použitá na vaše reply v znení:
--------------------------------------------------------------------
- vyhrozuji a vrazdi.
Sv. Jan, 8.kapitola
[44] Vy jste z otce dabla a chcete plnit touhy sveho otce. On byl vrah od pocatku a nestal v pravde, protoze v nem pravda neni. Kdyz mluvi lez, mluvi ze sveho vlastniho, nebot je lhar a otec lzi.
--------------------------------------------------------------------
...kde hovoríte o tom, ako sa niekto vyhráža a vraží, platný povelom Satana, pričom vy sám hovoríte, že:
--------------------------------------------------------------------
"Takze takove zidaky, nebo ty co se citi "polozidaky" (po babe, dedkovi,etc,), ci jen prisluhovaci - jako ty brnaku, takove jsem poznal jiz predtim! Vy nejste Cesi, vy jste pakaz, a jako kazda zradna pakaz naroda si zaslouzite akorat jednu vec: sibenici ..."
--------------------------------------------------------------------
Čím sa "zidakom" vyhrážate! Zabitím! (Konkrétne obesením.) Takže pointa mala byť tá, že vy hovoríte o tích, čo sa vyhrážajú a vraždia ako o posloch Satanovych, zároveň však vy robíte to isté. (No, možno ste ešte nezabil, ale je dôvod neveriť vašim slovám a predpokladať, že by ste to neurobil, ak by ste mohol? Prípade smel, ak by vám to Shuetze SS vydal rozkazom? Takže ste rovnako Satanáš, ako tí, na ktorých plujete síru, čpavok a iné nechutnosti.

Aspoň tak som tomu rozumel ja, ne-Čech.
Neviem, prečo ste to pochopil vy tak, že by ste ako mal vražidť pána Stworu. (Na to ešte čas nedozrel. :roll[smích]

15648

29.06.2003 23:55

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Ti co nenavidi pravdu -

Trotl Murt 217.?.?.?

Amen, povedal pánko Albert, tretí po Bohu. (Ak nerátame Ježiša.)

15649

30.06.2003 00:03

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Jak par pismenek muze zmenit vyznam

Trotl Murt 217.?.?.?

[vyplazený jazyk]

15650

30.06.2003 00:06

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Ti co nenavidi pravdu -

Trotl Murt 217.?.?.?

Rozhodne je to človek, ktorého by stálo za to spoznať aj osobne. (Prípadne mu spravit vivisekciu.)

15651

30.06.2003 00:31

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Amerika žongluje s mezinárodními právy

Trotl Murt 217.?.?.?

After wasting some time replying Mr. Albert, the truth was revealing to me: It is a Bot. (Automated computer programm, which generates limited variations of sentences and includes a funny hyperlink).

Argument:

loops, limited database, limited ability to process data inteligently

Exception:

there is no reason to create so stupid program

Hypothesis:

it is possible, that it is a prototype of artifical inteligence build by Mossad for monitoring hostile activities on internet. But something went wrong and so it is still monitoring required servers, but is not sending information to HQ, bot to Zvedavec. (Zvedavec equals Inquisitor ??)
(It adds some off-topic pre-defined words occasionally)

15652

30.06.2003 00:33

Kde je těch 77 procent?

RE: Kde je teˇch 77 procent?

Trotl Murt 217.?.?.?

[zmaten] Ako overiť, ako dlho trvo moderátorvi postnutie príspevku [zmaten]

15653

30.06.2003 00:40

Reakce na referendum

RE: totalitní světovláda

Trotl Murt 217.?.?.?

[cool]

15655

30.06.2003 12:09

Amerika žongluje s mezinárodními právy

O záujmoch bielych latino

Trotl Murt 217.?.?.?

[oči v sloup]
A bile Latiny, ve vetsine - (a prosim te neplac) se o barevne nezjmaji. Vedi dobre, co by z toho koukalo.
--------------------------------------------------------------------
Dyk more, Berco! Ako asi vznikli tí latino-americanos? Ha?
Pánko Albert, my dvaja asi nezdieľame ten istý vesmír, že nie?
Zaser raz ste zahaluzil blbosť. Bol som v Portugalsku (čo sú tiež latino, a zakladajú si na svojom viac, ako Španieli, čo neodškripite) a teda zmiešané páriky tam nie sú žiadna vínimka. A prečo by aj mala byť, že? Napokon, vy tvrdíte, že ste Čech, čiže váš vzťah tiež nie je etnicky čistý, že nie?

15671

30.06.2003 12:22

Amerika žongluje s mezinárodními právy

Dyk more, Berco!

Trotl Murt 217.?.?.?

No, ale a abych te uspokojil, tak ja ziji na Costa Rice. V horach. A vetsina lidi zde je spanelskeho, holandskeho a nemeckeho puvodu. Kdybych ukazal tvoji fotku, tak by se smali. Ne, mestiza neni treba. Gracias a Dios! Ale hezky jsi se rozepsal, asi te neco vytocilo. A Dios.
--------------------------------------------------------------------
Však čo nepošlete svoju fotku, pánko Albert. Nech sa zasmejeme aj my tu, v civilizovanej Európe. Sa hanbíte, že? Nechcete ukázať svoju tvár, lebo ste degenerovaný. Máte každé oko iné? (Farbu, tvar aj umiestnenie.) To je z toho, že vás mala vša matka s vašim bratrancom? Čistá rasa je čistá rasa, že? [vyplazený jazyk]

15672

30.06.2003 12:28

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Amerika žongluje s mezinárodními právy

Trotl Murt 217.?.?.?

Nikdo nic takoveho nerekl,jen ukazujete jaky jste dusevni chudak,ktery prekrucuje zkutecnosti a nevi kudy kam ,protoze proti dukazum muze pouzit jen to nejhorsi,to jsou lzi a pomluvy.Kdyz lide si stejne vse prectou a posoudi veci a jiste si vsimnou ,ze nikdo zde nepsal ,ze by nejake koncentraky byly postaveny az po valce.
-------------------------------------------------------------------
[naštvaný] Dôkazy asi ťažško. Maximálne možete mať dôvodné pochybnosti. [naštvaný]

15673

30.06.2003 12:35

Kde je těch 77 procent?

Ako overiť, ako dlho trvo moderátorvi postnutie...

Trotl Murt 217.?.?.?

Cenzurovat, anebo prebrat si to mohou ctenari sami. A nemyslim, ze by s tim meli v NP nejake problemy. To, ze si redaktor vybira a rediguje clanky a prispevky dle sve vule, je samozrejme a pochopitelne, ale mam za to, ze diskuze a reakce na ne, by mela byt volna. I s temi ruznymi invektivami a bukolickymi nazvy. Me v zadnem pripade neurazi nekdo, kdo se schovava za nejaky nickname, anonym, nebo nekdo jehoz pravopis je na 4-. Kdyz o mne nekdo chce napsat, ze jsem vul, tak at si to napise, ja mu to vyvracet nebudu, ale ocekavam, ze k tomu bude mit dostatecny duvod, a pokud mi ho sdeli, muzeme se o tom dohadovat, k cemuz je, taky castecne, tady ta stranka. Snad bude jeste lepsi orientace mezi diskutujicimi, ne ze by nebyla, ale mnoho lidi se radsi vyjadruje tak, jak jim zobak narost. Ja bych se za to moc primlouval, prilit trosku oleje, do toho coudiciho ohynku...
-------------------------------------------------------------------
...iste, s týmto sa dá jedine súhlasiť. Ale otázka skôr viedla k tomu, ako sa dá zistiť, že napríklad Pán Nohejl má niečo uverejnené okamžite a niekto to má uverejnené neskôr (vždy). Pretože môžme predpokladať, že to moderátor robí ručne a tak to musí niekedy aj čítať. Takže je možné sa náhodou trafiť do načítavacej sekvencie moderátora a vtedy je článok hneď postnutý, alebo hneď vyradený. (Okrem tej vínimky, že by niekto mal privilégium a automaticky by jeho nick obchádzal cenzúru. Potom by sa to ľahko dalo zneužiť tým, že by sa postovali príspevky všetky pod jedným nickom. Chvíľu by bol bordel a potom by sa zas prešlo na manuál.) Postovanie podľa IP by nemuselo byť praktické, preotže ľudia s DUN (Dial-Up Networking) majú dynamické prideľovanie IP, takže by to muselo byť stanovené na rozsah, takže zneužiť by to išlo v rámci rozsahu.
Čo som sa vlastne pýtal?
...aha, na základe čoho vieme, že napríklad pán Robert Nohejl má všetko postnuté ihneď?

15674

30.06.2003 12:38

Kde je těch 77 procent?

RE: Kde je těch 77 procent?

Trotl Murt 217.?.?.?

Ve zkratce...
...to nie je cenzurované. Ale pssst! Nehovorte to nikomu. [mrknutí jedním okem]

15675

30.06.2003 18:00

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Dyk more, Berco!

Trotl Murt 217.?.?.?

Alebo je tiež zvedavý, ako Albert vyzerá... [mrknutí jedním okem]

15680

30.06.2003 22:15

Amerika žongluje s mezinárodními právy

RE: Dyk more, Ruprecht!

Trotl Murt 217.?.?.?

Kto je Ruprecht?

15689

01.07.2003 15:15

Mýtus o malém Izraeli

RE: Mýtus o malém Izraeli

Trotl Murt 217.?.?.?

"We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force."
--------------------------------------------------------------------A práve toto je to, čo nazývam Izraelskou propagandou. Izraelská armáda je vyzborjená v podstate second-hand zbraňovými systémami, ktoré sú už nevhodné pre európske bojisko. Pokiaľ nepredvedú nejaký atómový výbuch (tak, ako to urobil každý iný), nebudem to brať vážne.

15726

01.07.2003 15:22

Mýtus o malém Izraeli

RE: Mýtus o malém Izraeli

Trotl Murt 217.?.?.?

"Our armed forces are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that this will happen before Israel goes under."
--------------------------------------------------------------------
Ten van Crevel, čo toto povedal, by mal už prestať fetovať!

15727

Káva pro Zvědavce

51

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 78 čtenářů částkou 17 954 korun, což je 51 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sbohem, Kalousku. A zavři za sebou z druhé strany19.01.21 19:17 Česká republika 1

Chcete, aby skončil Lockdown? 26. ledna máte reálnou možnost to změnit19.01.21 10:14 Česká republika 2

Helena Duke poté, co udala vlastní rodinu, žebrá o peníze18.01.21 14:28 USA 3

Satanisté a jejich poskoci mají Vánoce17.01.21 23:15 Česká republika 3

V Norsku po aplikace vakcíny zemřelo 23 lidí a Blatný by chtěl očkovat15.01.21 20:37 Norsko 2

Humorem proti totalitě15.01.21 18:55 Česká republika 1

Fanatismus a nesmiřitelnost – aneb stane se Helena Duke legendou?15.01.21 16:52 USA 1

V protestu před Kapitolem 6. ledna sehráli roli „agenti provokatéři“ – Interview s Michaelem Yonem14.01.21 11:38 USA 2

Luboš Xaver do Českého rozhlasu patří!13.01.21 22:50 Česká republika 1

Zemanovi už doopravdy hrabe, mrzí ho ukončení okupace Afghánistánu13.01.21 18:25 Česká republika 2

Obnovitelná energie mohla způsobit totální výpadek rozvodné sítě13.01.21 09:36 Rakousko 14

Smlouvy s výrobci vakcín jsou tajné, nemohou je vidět ani europoslanci12.01.21 19:03 Evropská unie 3

Probuďte se: Uzamčení jsou navržena tak, aby vydržela navždy12.01.21 16:01 Neurčeno 4

Současné prodlužování nouzového stavu je porušením mnoha zákonů12.01.21 11:46 Česká republika 0

Velký reset, krátký distopický film s čs titulky11.01.21 23:11 Neurčeno 0

Síť Parler přestala existovat11.01.21 19:03 USA 5

Policisté v Německu protestují proti povinnému očkování proti COVID-1911.01.21 16:39 Německo 4

Další krůček k otroctví11.01.21 11:42 Česká republika 3

Jaroslav Turánek 1. díl: Všichni nereagují na vakcíny stejně, část populace bude reagovat negativně09.01.21 17:58 Česká republika 1

Američtí manažeři sjíždějí fotky z obsazení Kapitolu. Když najdou svého zaměstnance, má padáka09.01.21 11:15 USA 4

Měnové kurzy

USD
21,56 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,38 Kč
Kanadský dolar
16,95 Kč
Australský dolar
16,61 Kč
Švýcarský frank
24,26 Kč
100 japonských jenů
20,76 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,77 Kč
100 maď. forintů
7,31 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,27 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 698,43 Kč
1 unce stříbra
544,55 Kč
Bitcoin
806 111,77 Kč

Poslední aktualizace: 19.1.2021 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 59 784 928