Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané .89.213

Nalezeno 72 příspěveků, 2 různé IP adresy

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

02.05.2007 08:43

S láskou sestry Tomanovy

Dotaz na paní Mindy

.89.213 89.?.?.?

Vážená paní Mindy,
stále ještě trváte na tom, že osoba autora je v komentářích tabu? A co jiného lze komentovat pod takovýmto článkem, kde nám autor svou osobu nabízí nahou a přímo volá po dotýkání? [mrknutí jedním okem]

134349

02.05.2007 10:57

Kamera odezírající slova ze rtů má zastavit teroristy

RE: Ale panove...

.89.213 89.?.?.?

Moc hezky řečeno [smích]

134354

02.05.2007 20:20

Světový den laboratorních zvířat

RE: Myslim, ze jeste dlouho budou pokusy na zviratech provadet...

.89.213 213.?.?.?

Vůbec to nevidím pesimisticky - tedy od té doby, co jsem přestal věřit na vědu. Já od ní přeci žádné odpovědi neočekávám, ty jsem našel skutečně jinde (a bez dogmatických církví). Pohybuji se v ryze reálném, praktickém životě, a proto je pro mne otázka, co je to vlastně realita, životně důležitá. Za plané maření času považuji naopak nekonečnou sérii "vědeckých" pokusů a omylů...

"...v ktere nabozenske knizce mate schredingerovu rovnici?" .. - jeden renomovaný americký astronom (dalo by se dohledat který, ale jsem líný) napsal ve svém astronomickém bestselleru něco na tento způsob: vědci se vědecky pachtí, studují, bádají, slézají hory vědeckého poznání, a když se po letech usilovné vědecké práce došplhají na vrcholek, zjistí ke svému překvapení, že tam na ně už hezkých pár set let v klídku čekají teologové [velký smích]

134377

02.05.2007 21:54

Zbláznil se Havel?

Tak se mi zdá

.89.213 213.?.?.?

že ten plánovaný zelenofialový hnus pod Hradem nabývá nových metafyzických významů. Lze ho chápat i jako materializující se duchovní výměšky jeho posametových uzurpátorů. [bliji]

134387

03.05.2007 11:23

Zbláznil se Havel?

RE: Já bych to řekl takhle.

.89.213 89.?.?.?

Hm, technicky máte pravdu. Ale ten povyk je hlavně kvůli zklamané důvěře, zraněným citům. Je těžké zachovat si city, a přesto nebýt stále znovu zklamáván. Negativní skepse a bezcitný cynismus taky nejsou řešením (ne že bych tyto vlastnosti přisuzoval Vám).

134470

03.05.2007 13:15

Věc názoru

RE: PS

.89.213 89.?.?.?

Napsal jsem to tu asi 5x (a že to nevidíte, je naprosto signifikantní), že během posledních x let se (v reakci na staletí předcházející) zcela zákonitě odehrávají feministické výstřelky, které neslouží, ba naopak škodí zharmonizování situace. Takže pro pana Bartoška pošesté opakuju - extrémní feminismus je fuj, ee, bacaný, nelíbí se mi. Ale je zákonitou reakcí na staletí předchozího mužského šovinismu, a i během posledních 50 let se můžeme setkat kromě výstřelků extrémního feminismu s výstřelky extrémního šovinismu (taky zákonitě). Tento argument ze své strany považuji za docela dobrý, a prosím, abyste případně odpovídal na něj a nešvejkoval - tedy pokud Vám skutečně jde o rozumnou diskuzi.

134489

04.05.2007 10:57

Světový den laboratorních zvířat

RE: Myslim, ze jeste dlouho budou pokusy na zviratech provadet...

.89.213 89.?.?.?

Velmi rád bych si používání většiny "výdobytků" vědy odpustil. Většinu z nich nevyužívám z vlastního svobodného rozhodnutí, ale protože jsou mi de facto vnuceny, a tím nemyslím jen radary a nakonec i neutronové bomby. Nevšiml jste si, pod jakým článkem diskutujeme? [překvapení] Kašlu na vědu, co kvůli svým "výdobytkům" secíruje zvířata. A mnohem radši bych diskutoval nad ohýnkem než na Zvědavci. Neříkejte mi prosím, že to mám udělat, nejsem fanatickým fundamentalistou, a konec konců jsem zvíře smečkové a zapadnout do smečky si přeji i podvědomě.
Nicméně, uznávám metafyzickou oprávněnost cesty, kterou lidstvo jde, vč. vědy, a je mi jasné, že i vědci jsou jen lidé hledající Boha svou vlastní cestou, cestou pokusů a omylů, jako my všichni.

134572

08.05.2007 20:36

Od krize racionality ke kritickému objektivismu

No vida

.89.213 213.?.?.?

Už našli i Herodesovu hrobku- po hrobce Ježíšově. Podotýkám, že Herodesovu hrobku našel po třiceti letech usilovného hledání izraelský vědec (!), čili je to nezpochybnitelný objektivní fakt [oči v sloup]
Jojo, jak jsem tu už psal: kdo hledá, najde vždy to, co hledá - a to je ta celá slavná objektivita [smích]

134900

08.05.2007 20:43

S láskou sestry Tomanovy

RE: Otazníky

.89.213 213.?.?.?

Ceký zmáčený si troufám přátelsky namítnout, že cest na vrchol je tolik, kolik je bodů na úpatí hory, ale tuším, co jste asi chtěl říci [smích] Takže nashle na hoře [smích]

134901

09.05.2007 09:32

Prosím, Bože, včely ne

Zrcadlo

.89.213 89.?.?.?

Vše, co je okolo nás, je jen odrazem toho, co je v nás. Proč se tedy divíme, že mizí pracovité a užitečné včelky, krásní motýli atd., a rozmáhají se oškliví škůdci a paraziti ?? [překvapení] [překvapení]

134944

09.05.2007 14:58

Od krize racionality ke kritickému objektivismu

RE: tedy

.89.213 89.?.?.?

Pokud vím, tak teorie spontánního řádu F.A.Hayeka platí pouze za předpokladu, že ve společnosti neexistují kriminogenní živly. Jojo, za takového předpokladu by platila každá teorie, i komunismus. Je to utopie, jako každá jiná teorie, která nepočítá s reálnou lidskou psychikou (a lidská psychika je právě tou skutečnou realitou), ale staví na zbožných přáních a projektovaných chimérách svého autora.

134971

10.05.2007 08:27

Od krize racionality ke kritickému objektivismu

RE: Objektivnost

.89.213 89.?.?.?

Už z definice vědy věda popisuje pouze obal, formu a nezabývá se obsahem. Čili může poměrně objektivně poznat, jak velký je vůl, jakou má barvu, kolik měří a váží, ale nemůže a ani nechce poznat, jestli je hodný nebo zlý. Úsudek o obsahu byl, je a bude vždy výsostně relativní a subjektivní, a jen blázni a "objektivisti" to nevidí a nechápou.
A přitom, jak už jsem dole napsal, vůbec nezáleží na tom, jakou má třeba Bush a jeho klika barvu, jak jsou hmotní atd., ale bytostně a životně záleží na tom, zda jsou "hodní nebo zlí". Ponjatno?

135046

10.05.2007 12:06

Jsi proti radaru? Jsi hnědý nebo rudý...

RE: Izrael není vyvoleným, ale současnou americkou fundamentální klikou již napřed naprosto fatálně obětovaným!

.89.213 89.?.?.?

Vážení spoludiskutující,
dovoluji si apelovat na to, abychom se nesnažili "zlo" arbitrárně přiřknout některému ze států, národů, věrouk či denominací. Z toho má Zlo pouze radost, a mne si packy. Nikdo Zlu nemůže upřít vysokou inteligenci a strategické schopnosti, a je naprosto jisté, že je zastoupeno v každém národě, v každé víře, v každém z nás. V průběhu ČASU se podle aktuální situace může přelévat sem a tam a být zastoupenu tu zdánlivě více, tam zdánlivě méně, ale buďme si jisti, že ve VĚČNOSTI se hladina vyrovná, a každý sklidí to, co zasel - ne podle toho, jestli si říkal křesťan nebo žid, ale podle toho, jak konal, jak myslel a cítil.

135068

10.05.2007 19:56

Hnutí k potlačení rodičovské autority

RE: No jo

.89.213 213.?.?.?

Sám jsem v dětství pár facek schytal a při výchově svých dětí rozdal - takže Vaši úvahu klidně akceptuju. A doufám, že Vy stejně klidně akceptujete mou úvahu, že mezi rodiči se nacházejí devianti, sadisti a šílenci, keré děti fackují s chutí a bez důvodu. A někde mezi tím je třeba hledat rozumnou míru mírné svobody v mezích zákona.

135104

10.05.2007 20:06

Od krize racionality ke kritickému objektivismu

RE: Objektivnost

.89.213 213.?.?.?

Společenské vědy jsou provozovány bandou společenských vědců, kteří jsou ještě subjektivnější než je v kraji zvykem, a neshodli se až dosud na ničem, co by se dalo byť i vzdáleně nazvat objektivním popisem obsahu.

To, že tomuto světu chybí objektivistická filozofie má jeden jediný důvod - objektivistická filozofie je z principu nesmysl.

135105

10.05.2007 20:19

Jsi proti radaru? Jsi hnědý nebo rudý...

Nesuďme, abychom nebyli souzeni

.89.213 213.?.?.?

No zvonku to tak jistě vyzerá [mrknutí jedním okem], ale bojím se, že i to je jen další ze lstivých pastí Zla. Vyměřujeme míru viny, soudíme, a zapomínáme, že taky budeme souzeni [smích] I já, samozřejmě [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

135109

11.05.2007 08:41

Od krize racionality ke kritickému objektivismu

RE: Objektivnost,pokrač.

.89.213 89.?.?.?

Upřímně doufám, že skupinky budovatelů nové budoucnosti nespojuje JEN klávesnice a elektřina. Proboha !! Taková křehká, elitami i Bohem snadno vypnutelná věc ! [překvapení] [smích]

135139

11.05.2007 13:14

Od krize racionality ke kritickému objektivismu

RE: Objektivnost

.89.213 89.?.?.?

Objektivisté a různí lžiliberálové jsou opravdu podivní lidé, a to zejména proto, že obrátili pojem "svoboda" naruby. Podle jejich prezentace jste "svobodný", když si můžete "svobodně" vybrat z mnoha různých závislostí, do kterých Vás systém lstivě a zákeřně zaplétá promyšleným a sofistikovaným procesem, hlavně za pomoci masmédií, už od kolébky. Prezentují "svobodu" důsledně a promyšleně pouze jako možnost výběru z nabídky konzumního zboží a virtuálních zážitků. Čímž Vás mají v hrsti dvakrát - nakonec jste zcela závislí na tom, co do Vás výrobci a poskytovatelé služeb cpou, a pak na poskytovatelích práce, kterou si na to musíte vydělávat. Výsledkem je, že budete konzumovat cokoli, a dělat cokoli, abyste na to měli. A to je vrcholem "svobody" v tomto systému. A svobodní nakonec nejsou ani ti, kdo tuto manipulaci organizují - jsou závislí na penězích a na moci.
Skutečná svoboda předpokládá prohlédnout tuto past, a zbavit se všech závislostí - tj. všeho, co neděláte skutečně nezávisle a z vlastní svobodné vůle (a to třeba i kouření a konzumace jiných drog - i to jsou závislosti par excellance [mrknutí jedním okem] )

135155

11.05.2007 13:30

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

RE: Jistě, je třeba protestovat - ale stejně je všechno jinak.

.89.213 89.?.?.?

Jojo, všechno je jinak. Ta bitva Dobra a Zla se nebojuje proto, aby bylo líp, ale slouží k poučení a výchově nás, jednotlivých vojáků. Ten boj se (ve hmotě) vede stále, ta kulisa je tu furt, a hráči - tj. naše duše a duch - jím procházejí a učí se na vlastní kůži a na vlastní riziko "být bohové" - tj. poznat, co je Dobro a Zlo.

135156

11.05.2007 15:15

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

RE: Jistě, je třeba protestovat - ale stejně je všechno jinak.

.89.213 89.?.?.?

..Náboženský pravidla jsou dány církvemi ..

Mýlíte se, to jen církve parazitují na lidské víře. A skutečná víra je vše jiné, než slepá. A než odsoudíte Boha nebo bohy, je dobré si vyjasnit definice - málokterý věřící astronom, matematik nebo fyzik (a že jich je dost) si je představuje jako manipulátorské a nevrlé dědky nahoře na obláčku [smích] [mrknutí jedním okem]

135165

11.05.2007 20:11

Mezinárodní filmový festival o právech zvířat

RE: Mezinárodní filmový festival o právech zvířat

.89.213 213.?.?.?

..Všechno lidské chování a jednání má mít míru a to také
v nepřehánění lásky ke zvířatům...

Nojo, to si vykládejte lidem. Tady jde ovšem o to, jak k tomu přijdou ta zvířata. Ještě jednou stručně vyzdvihnu pointu: Jsme na zvířatech bytostně závislí, využíváme a zneužíváme je všemi možnými způsoby, a přitom se k nim chováme hůř než ... no vidíte, i tady mě napadají jen idiotská přirovnání k různým druhům hovad, která se tak naopak k nám nechovají ani náhodou. A to prý máme na rozdíl od nich rozum a morálku ..
[bliji]

135193

12.05.2007 14:00

Polemika o transhumanismu

Jak to maj

.89.213 213.?.?.?

ti tři pánové - ale skutečně - se ženskejma? Můj empirií podložený názor tuší, že nic moc - jinak by neměli tolik času se neplodně vyplkávat [smích] Ach ta sublimace...

135229

12.05.2007 17:59

Rom City

Gypsáčci

.89.213 213.?.?.?

jsou asi takovým parazitem či nádorem na těle naší civilizace, jakým je naše civilizace na těle planety. Vyjmenujte pět rozdílů - jestli umíte. Jak nahoře, tak dole.

135244

13.05.2007 16:57

Rom City

RE: Gypsáčci

.89.213 213.?.?.?

Ano, rozdíl vidím taky pouze v kvantitě, kvalita je stejná.

135285

13.05.2007 18:26

Polemika o transhumanismu

RE: Od kritiky k objektivní polemice

.89.213 213.?.?.?

Ze všeho, co o Sokratovi a Platonovi víme, tak si zakládali na tom, aby své názory nejen hlásali, ale hlavně žili - a to do důsledků. A to je z těch názorů sakra cítit. Jakož i pravý opak z názorů páně Lhotáka. Mezi prožitou a zformulovanou zkušeností a nafouklou slovní diarrheou je prostě zásadní rozdíl.

135291

14.05.2007 09:56

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

RE: Prima demokracie?!

.89.213 89.?.?.?

Pane Bartošku, mě je dost jedno, co se Vám líbí nebo nelíbí, ovšem samozřejmě mi to tu můžete popisovat i nadále, stejně tak, jako já mohu vyjádřit své slušné, nevulgární názory, že. Nemohu za to, že na Vás odlišnost mého názoru od Vašeho působí jako rudý hadr na býka, a to zejména v těch oblastech, kde máte patrně nějaké vytěsněné, nezpracované osobní problémy. Jinak byste nemohl chápat mé názory tak zkresleně, jak se to děje. Nezastávám se - a posté se výslovně distancuji - od feministických, homosexuálních, pedofilních - ale i šovinistických a heterosexuálních úchylek a výstřelků. Vše, co jsem napsal a mínil je to, že v tzv. "normálních" rodinách je zatím trýzněno a týráno mnohem více dětí, než v párech domluvených pedofilů, a že tyto tzv. "normální" lidé se často pokrytecky schovávají pod maskou té Vaší "normální" většiny. Jak tato "normální většina" vypadá, když ji něco inspiruje odhodit masku, jsme viděli třeba na hajlujících davech Hitlerových obdivovatelů - průřezem naší slavné západní demokratické civilizace. Duchovno a morálka nejsou dány naší "demokracií", naopak, naše "demokracie" je profanuje a zneužívá. Tolerance musí být nejdřív v každém z nás - teprve pak může být v celé společnosti. A měli bychom začít každý od sebe - i já, i Vy, vážený pane Bartošku.

135327

14.05.2007 10:07

Polemika o transhumanismu

RE: Od kritiky k objektivní polemice

.89.213 89.?.?.?

Pane Bartošku, klid. Z čeho jste usoudil, že jsem uctívač, a že jste se dotkl mých autorit? Prostě jsem vyjádřil obdiv k tomu, jak důsledně uváděli dříve Mistři (nejen výše jmenovaní) své duchovní poznatky do svého vlastního života, což je podle mne nezbytnou devizou duchovního vývoje. Pokud bych měl podobný pocit třeba z pana Lhotáka, budu "uctívat" i jeho, i kdyby se jeho interpretace duchovních hodnot lišila od mých. Co mi vadí, jsou ty plané kecy, jestli dovolíte.
"Prožít vyšší světy" je pojem, o kterém s Vámi nemíním polemizovat, bylo by to zřejmě zbytečné.
Jinak jsem samozřejmě pochopil, jak jste svou poznámku myslel, ale už několikrát jsem se na tomto fóru pokusil vyargumentovat svůj názor, že osoba autora má na smysl monologu či dialogu vliv přímo postatný. Tento můj názor jste zatím nějakými pádnými protiargumenty nevyvrátil.

135328

14.05.2007 10:11

Polemika o transhumanismu

RE: Nevím, kdo je kdo a koho představují, ale ...

.89.213 89.?.?.?

Žejo. Dyť je to jasný jak facka. Ach jo. [smích] (Žádná ironie!)

135329

14.05.2007 21:35

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

RE: Prima demokracie?!

.89.213 213.?.?.?

Každý máme své bolavé zoubky, a když nám na ně někdo sáhne, reagujeme podrážděně a ztrácíme objektivitu i glanc. Já, pan Bartošek a nejspíš ani Vy nebudeme výjimkami [mrknutí jedním okem]

135358

14.05.2007 22:20

Polemika o transhumanismu

RE: láska k slovu

.89.213 213.?.?.?

Technologie samy nejsou ani na prospěch ani na škodu. Záleží na prackách, ve kterých se nacházejí, ne? Vlastně, dokud jsou to zvířecí pracky, tak jsou asi fakt na škodu. Až v rukou lidí budou možná prospívat....

135364

15.05.2007 08:21

Polemika o transhumanismu

RE: láska k slovu

.89.213 89.?.?.?

Opravdu rád bych se, pane Janko, mýlil, ale z Vašich jinak velmi zajímavých příspěvků na mě čiší cosi jako "smrt" - jinak řečeno nedostatek citu. Váš vesmír stejně jako sám Váš pojem "života" je příliš mechanický. Nepochybuji o tom, že jste si "prožil" své, ale prožitky podobné povahy, ale zcela jiného, až opačného smyslu mělo a má více lidí, tzv. zřeců. Váš prožitek nemůže být jiný než subjektivní, je zabarvený Vaší čistě osobnostní charakteristikou, a je jen jednou, i když jistě důležitou, součástí mozaiky, která až po sestavení všech subjektivních prožitků dává celý obraz. Jednostranné prosazování pouze jednoho aspektu skutečnosti, pouze jedné barvy duhy, pouze jedné plošky vybroušeného diamantu, považuji za v důsledku škodlivé - zvláště, jedná-li se o zdůrazňování mechanistické povahy skutečnosti. Prosím, neuražte se, jak říkám, Vaše příspěvky jinak považuju za svým způsobem velmi hodnotné.

135378

15.05.2007 08:24

Rom City

RE: Pozor

.89.213 89.?.?.?

To by bylo výborné, kdyby v dnešní době o trestech nerozhodovali zločinci.

135379

15.05.2007 08:44

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

RE: Prima demokracie?!

.89.213 89.?.?.?

Pane google, já se nikde neodvolával na statistiky, ani jsem netvrdil, že mohu své tvrzení dokázat linky. Pokud Vy vidíte skutečnost jinak a můžete to statisticky dokázat - prosím. [překvapení]

135380

15.05.2007 15:32

Polemika o transhumanismu

RE: směr a protisměr 3

.89.213 89.?.?.?

Taky se budu trochu opakovat, snad naposledy:

"...Jakmile při čtení zjistíte, že dál číst nemá smysl, že autor je blb, tak jste si právě odzrcadlili svou hladinu pro vnímání jiného přístupu. Pokud autora blbem, píšícím nesmysly, nenazvete, máte ve svém myšlení už místečko, kam se vejde nějaké, aspoň částečné pochopení...."

Tady děláte logickou chybu. Já nenazvu autora blbem, jehož nemá smysl číst. Naopak. Ovšem nenazvu jím ani jiného autora, který píše podobné, či zcela jiné, v sobě koherentní, i když třeba opačné, teorie. Je jich plný internet. Neomezuju své odzrcadlování jen na jeden přístup, když vím, že je mnoho možných přístupů, ba nekonečně mnoho. Některé chápu lépe, protože se mnou lépe souzní, jsou naladěny na "mou" strunu a toninu. Jiné chápu hůř, protože jsem "mimo" příslušnou notu, ale jiní, jinak naladění, je mohou naopak chápat lépe. A proto nemohu a nebudu tvrdit, že některé přístupy či teorie jsou ty pravé, "lepší", "pravdivější", ba dokonce "funkčnější" než jiné. Protože dobrota, pravdivost i funkčnost je na Zemi záležitostí relativní a subjektivní.

135389

16.05.2007 08:26

Polemika o transhumanismu

RE: Polemika o lidskosti

.89.213 89.?.?.?

Prostě zákon rezonance. Pod články pana Lhotáka se můžeme scházet pouze my, podivné existence [velký smích]

135442

16.05.2007 08:36

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

RE: Prima demokracie?!

.89.213 89.?.?.?

Je mi skoro 60 let, takže vycházím z vlastních životních zkušeností, prostě se dívám kolem sebe. A ne že bych věřil médiím doslova, ale informují-li o případech dětí týraných rodiči či heterosexuálními páry, tak nějak si přeci jen nemyslím, že by je ve skutečnosti týraly páry domluvených homosexuálních pedofilů. Čímž nechci říct, že by pedofilové (nejen homosexuální) nedělali tajně i zjevně mnoho škody, jen je prostě nelogické bát se registrovaných homosexuálních dvojic, které by právě díky registraci byly každému na očích - na rozdíl od těch, co fungují "na volné noze", často kryti fingovanými heterosexuálními manželstvími.
Mimochodem, tzv. "honbu na pedofily" uvádí pan Stwora jako jeden ze znaků NWO - tady jste nějak v rozporu [mrknutí jedním okem]

135443

16.05.2007 20:22

Polemika o transhumanismu

RE: láska k slovu

.89.213 213.?.?.?

Pane Janko, Vy nesdílíte, Vy přednášíte.
Stále nechápete, o co mi jde. Vše, co tvrdím je to, že jsem četl mnoho teorií, které byly zrovna tak dobré, jako ty Vaše, a přitom zcela jiné. Neexistuje žádný vnitřní svět člověka - jen vnitřní světy lidí, a každý je jiný. Žádný není lepší ani horší, všechny jsou nutné. A já nemám potřebu je "kontrolovat". Moje osobní realita je postavena na něčem jiném než Vaše, spíš na analýze a pokud možno i syntéze těchto vizí. Snažím se vybrat si z každé to, co odpovídá mému naladění. Vaše vize v žádném případě neneguji, stejně jako neneguji jiné vize. Kritizuji Vás, ne Vaše vize. Bohužel, Vy berete každý náznak kritiky velmi úkorně, přičemž sám se nerozpakujete kritizovat vše a všechny kolem. No, možná je to vlastnost všech proroků, takže už opravdu naposledy poukazuji na to, že nejste prorokem prvním ani jediným.

135483

17.05.2007 09:58

Polemika o transhumanismu

Uražená ješitnost

.89.213 89.?.?.?

Já vlastně nevím, jestli se mýlíte. Ale budu zpytovat svědomí [smích]

135509

17.05.2007 11:13

Je náš boj s rakovinou naozaj úprimný?

To je velmi podnětná úvaha

.89.213 89.?.?.?

Některé "logiky" by ovšem mohlo napadnout uvádět příklady evidentně nesobeckých lidí, nebo malých dětí, kteří touto chorobou také onemocněli - což zdánlivě zpochybňuje výchozí tezi článku. Jako mnoho jiných zdánlivě nepochopitelných a "nespravedlivých" jevů v lidském životě i toto se dá logicky vysvětlit - ale hlavně emotivně pochopit a akceptovat - pouze za předpokladu reinkarnace - chápané tak, že současný život je jen jednou episodou v delším "učebním" programu.

135513

17.05.2007 12:25

Je náš boj s rakovinou naozaj úprimný?

RE: germánská medicina

.89.213 89.?.?.?

Shody okolností (synchronicity) existují - náhody ne [mrknutí jedním okem]

Taky si myslím, že germánská medicína má sakra racionální jádro. Mně osobně na ní vadí jenom to, že stále ještě přesouvá "zodpovědnost" za nemoc někam "ven" - na nějaké vnější, "náhodné" trauma. Tedy jestli jsem to dobře pochopil.
Přičemž ono ani to trauma není žádná náhoda, a vstupuje do našeho života "zákonitě", asi tak, jako facka od milujících rodičů, pokud jsme svévolně zameškávali učební látku podávanou nám nejprve po dobrém...

135516

17.05.2007 12:49

Polemika o transhumanismu

Úkorně

.89.213 89.?.?.?

To je hezký slovo, ne? Já osobně chápu "reagovat úkorně" jako reagovat stažením se za vozovou hradbu vlastní jediné pravdy, a střílením šípů na domnělé protivníky, ignoruje jejich podnětné návrhy ke sdílení jiných pravd a posléze i mávající bílý prostěradlo [mrknutí jedním okem] [velký smích]
Ale jak už jsme se myslím několikrát shodli, na sebe narazí vždy dva se stejným problémem [smích]

135518

18.05.2007 08:47

Demokracie budoucnosti - reakce

Je těžké pochopit

.89.213 89.?.?.?

proč je tak těžké pochopit, že sebelepší systém nemůže fungovat, pokud pracuje se špatným materiálem. Dokud nebude demokracie v nás, nemůže být mimo nás. A myslí-li si několik "vyvolených", že oni jsou demokratičtí, a mohou nějakým způsobem implementovat demokracii i těm nedemokratickým, tak to už je v principu protimluv, že. Přes to bohužel vlak nejede.

135570

18.05.2007 09:08

Demokracie budoucnosti - reakce

RE: Naivní a idealistické

.89.213 89.?.?.?

Nevyplývalo. Změnit jde vše - tedy Vy. Jen musíte měnit nejprve sám sebe - okolí se pak změní samo.

135573

18.05.2007 09:22

Polemika o transhumanismu

RE: Od kritiky k objektivní polemice

.89.213 89.?.?.?

Na podstatu myšleného má podstatný vliv osobnost autora. To "myšlené" není v žádném případě pouze myšlené, ale vždy zároveň i "cítěné", protože nikdo nedokáže odfiltrovat své city, svou povahu, od toho, co si myslí (to moderní psychologie vědecky prokázala). To myšlení/cítění se pak nějakým způsobem jenom "obléká" do slov, stejně jako se může obléknout do hudebního díla, do architektury, do obrazu. Na osobnost autora pak můžete usoudit z hudebního díla, z architektonického díla, prostě z každého díla - i slovesného. Mně to připadá naprosto jasné. Slova sdělení nepůsobí jen na mozek, jak mylně usuzujete, ale na celou osobnost (i emocionální) toho, kdo je vnímá. A proto i s minimem intuice lze tvrdit, že říkají-li dva totéž, nikdy to není totéž.

135576

18.05.2007 13:31

Demokracie budoucnosti - reakce

RE: Naivní a idealistické

.89.213 89.?.?.?

Začarovaný kruh je to jen do té doby, dokud si myslíme, že jsme ma světě proto, abychom měnili svět, a ne sebe. Trochu to připomíná snahu oholit se tím, že se snažíme holit svůj obraz v zrcadle.

135605

18.05.2007 17:05

Demokracie budoucnosti - reakce

RE: Naivní a idealistické

.89.213 213.?.?.?

Když jste u těch kvant, tak se seznamte s některými interpretacemi poznatků kvantové mechaniky, a pak pochopíte, jak lze změnit svět tím, že změníte sebe...Samozřejmě, trochu to bolí, a ego se vzteká, i to Vaše..

135625

18.05.2007 20:35

Demokracie budoucnosti - reakce

RE: iluze

.89.213 213.?.?.?

Ano, jsme lidé, a žijeme v paradoxním světě vzájemně se podmiňujících a doplňujících protikladů. Stejně jako někteří chtějí manipulovat, chtějí být jiní manipulování...

135638

19.05.2007 10:21

Demokracie budoucnosti - reakce

RE: iluze

.89.213 213.?.?.?

Nemusíte se mnou souhlasit, ale já to vidím tak, že k účasti v tomto iluzorním spektáklu jsme se rozhodli dobrovolně, věděli jsme, do čeho jdeme a předem jsme zaškrtli souhlas s pravidly. Tak bychom teď neměli marnit čas a energii stížnostmi na dotyčná pravidla - konstruktivní je spíš snažit se je (znovu) poznat, akceptovat, a právě touto akceptací "překročit" (tj. transcendovat).

135659

19.05.2007 17:36

Polemika o transhumanismu

RE: Váha slov-odraz svého zrcadla?

.89.213 213.?.?.?

Vidíte, co vše vtěsná nadčasový básník do tří krátkých slok. A jiný neřekne ani setinu toho ve třech článcích o třech tisících slovech.

135672

20.05.2007 18:12

Co sděluje Sarkozy?

Toto je velmi příznačná diskuze

.89.213 213.?.?.?

Téměř co příspěvek, to jiné vysvětlení stejného gesta, ovšem vždy "logické" a většinou podložené zdrojem a linkem. Jak stále opakuju, logických a linky podložených informací je plný internet, a každý si mezi nimi najde tu svou logickou - výhradně podle svého subjektivního emocionálního přání (a to je ta slavná objektivita) ... Všichni, co požadují od spoludiskutujících linky na podporu jejich subjektivních názorů by se nad tím skutečně už měli pomalu zamyslet ... [mrknutí jedním okem]

135704

21.05.2007 07:58

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Na kuřácích si vylámali zuby

.89.213 89.?.?.?

Závislost je sfiňa. Na té si vyláme zuby každý.

135728

21.05.2007 08:13

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

Kouření škodí méně než fašismus

.89.213 89.?.?.?

To je dobrý dogmatický kvák. Fašismus škodí méně než vraždění v amoku - třeba.
Rozhodně škodí kouření více než nekouření - a tím nechci zasahovat do práv kuřáků, ale zastávám se práv nekuřáků. Jen závislý kuřák nevidí, že v Praze není možno jít ani do cukrárny, aby se rodina nevracela smradlavá a nadýchaná zplodin.
Kdyby se dokázali kuřáci (a všichni ostatní závisláci) zregulovat sami, nemusela by je regulovat opatření, vedoucí k fašismu.

135730

21.05.2007 10:33

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

..Na výběr máte, můžete si vybrat z množství nekuřáckých hospod, nekuřáckých salonků v hospodách, chodit do cukrárny... Své přátelé můžete požádat, aby nekouřili ve vaší přítomnosti, pokud vám to činí zdravotní obtíže - jestliže jsou to skutečně přátelé, budou vaše přání respektovat, ne?..

Toto je skutečná diktatura menšiny ! Proč by měl nekuřák nést celou tíhu problémů, které působí kouření? Proč by si měl nekuřák vybírat, žádat, hádat se, doprošovat atd. jen proto, aby si ochránil své skutečné právo na nezamořený vzduch? Ať hledá menšinový kuřák po celé Praze kuřáckou hospodu, ať se kuřák doprošuje, zda mi smí zasmrdět byt a zničit plíce! Je vidět, že jste dlouho v cukrárně nebyl - jsou v naprosté většině zahulené vic než putyky čtvrté kategorie. Ať si menšinoví kuřáci ničí své plíce - ovšem výhradně v soukromých zařízeních k tomu určených, a ne ve veřejných prostorách a místnostech, kam mají z definice přístup i většinoví nekuřáci. To je snad jasnější nad facku.

135743

21.05.2007 11:28

Polemika o transhumanismu

RE: Váha slov

.89.213 89.?.?.?

Zajímavé, nestydíte se (spolu s editorem) za to, že ta "hrubá záplata" je povolována pouze Vám, přičež daléko méně "hrubé" odpovědi Vašich oponentů editor maže? [bliji]

135756

21.05.2007 12:47

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

Problém kuřáků ve sporu s nekuřáky

.89.213 89.?.?.?

je v tom, že se nejedná o rovnocennou protikladnou dvojici kuřák x nekuřák, která má "stejná" práva. Abych to přiblížil i méně chápavým, obdoba je třeba vrah x nevrah. Kuřák je někdo, kdo aktivně škodí, nekuřák je někdo, kdo pasivně trpí. Být nekuřák, nevrah, neškodič, neotravovatel je norma, být kuřák, vrah, škodič... je aktivní porušení normy kouřením, vražděním, škoděním. Nekuřáci totiž nejsou proti kuřákům, ale výhradně proti kouření, které je obtěžuje a poškozuje. Z toho vyplývá, že nikdo neomezuje kuřáky v jejich "právech", ale musí být omezeno kouření všude tam, kde obtěžuje nekuřáky a aktivně narušuje jejich práva.

135764

21.05.2007 12:53

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Kouření škodí méně než fašismus

.89.213 89.?.?.?

Závislost je obecně hlavní překážkou svobody. Ovšem daleko více mi pochopitelně vadí ty závislosti ostatních, které ohrožují a obtěžují kromě jich samých i mne. To je pak přirozené se bránit, nemyslíte? [smích]

135765

21.05.2007 13:03

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Už jsem řekl, nevidím důvod, proč bych si měl vybírat já, když chci využít své právo pobývat ve veřejně přístupných prostorách bez ohrožení zdraví.

135768

21.05.2007 13:29

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Že se v hospodách kouří od 16. století je naprosto irelevantní. Vraždilo se v nich ještě dříve, ale tady skutečně vydržené právo neplatí. Kromě toho, poznatky o škodlivosti kouření vyšly najevo až později. "Lidé" jsou "různé", a hulit chodí do hospody a do cukrárny jen někteří. Jejich společným znakem je závislost a z ní plynoucí bezohlednost vůči normálním návštěvníkům. Jiní, kteří by tam rádi chodili z jiných důvodů, tam zatím právě proto nechodí. Ať si kuřáci založí uzavřené kluby, a tam ať holdují své závislosti do aleluja. To je myslím spravedlivé.

135778

21.05.2007 13:39

Polemika o transhumanismu

RE: máte pravdu

.89.213 89.?.?.?

Slibuji před svými druhy, že tuto patafyzickou situaci už nebudu dále přikrmovat.

Jen s dovolením zopakuji vymazaný vzkaz Jankovi:

Mně osobně je milejší deset schizofrenických proroků, než jeden dětinský, směšný, arogantní a na špičku vlastního nosu si nevidící idiot. Paní cenzorko, vážně považuji za fér to pustit.

135780

21.05.2007 14:07

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Co máte proti spravedlnosti? [překvapení]
Já považuju za spravedlivé, a opakuju se, aby se spojili kuřáci, a táhli se svou škodlivou a obtěžující závislostí do prdele oni [smích]

135786

21.05.2007 14:17

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!

.89.213 89.?.?.?

Vážený, nechte si své pohádkové linky pro své děti. Můj otec kouřil jednu od druhé, prožil jsem dětství ve smradu, a otec zemřel na rakovinu plic. To mi stačí jako relevantní informace o kouření, a tou se budu řídit, jestli dovolíte.

135790

21.05.2007 14:40

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Chápu. Ale nesouhlasím. Hospoda je veřejný prostor, a majitelé a provozovatelé jsou vázání zdravotními normami. Kouření je de facto porušuje. Majitel hospody nemůže rozhodovat o tom, zda mu v jeho hospodě někdo bude trousit sarin, rozlévat kyselinu sírovou, ale kupodivu by mělo být na jeho rozhodnutí, zda tam bude třeba jen jeden kuřák otravovat ovzduší plné hospodě nekuřáků. To nepovažuji za spravedlivé. Už chápete?

135798

21.05.2007 15:02

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Kouření vás může ochránit před rakovinou plic!

.89.213 89.?.?.?

S tím čarováním se statistikou máte pravdu. Nezbývá, než se spolehnout na svůj vlastní nezávislý úsudek.

Úsudek závislého kuřáka o kouření ale už z definice nemůže být nezávislý. To za prvé. Takže za druhé je dobré se podívat, komu a jak kouření (prodej cigaret) prospívá. A nemůžu si pomoci, ale jako daleko nebezpečnější se mi jeví marginalizace nebezpečí ze strany tabákových lobby, než "nebezpečí fašismu" prostřednictvím omezování kouření na veřejných místech.

135804

21.05.2007 15:10

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zvědavec jako vždy aktuální

.89.213 89.?.?.?

No jasně, a Hitler měl rád zvířata. Bacha na kampaně na podporu zvířat, jsou známkou blížícího se fašismu a jejich cílem je zredukovat lidstvo! [překvapení]

135806

21.05.2007 15:39

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Ale no tak, Janko, soustřeďte se. Může Vám majitel hospody podle zákona předložit ohřívané jídlo? Nemůže, žejo. Může Vás beztrestně ve své hospodě urážet, bít či jinak otravovat? Nemůže že. A tak Vás ani nemůže otravovat tím, že připustí, aby Vás otravovali škodlivými zplodinami kouření ostatní hosté, jen proto, aby měl hospodu plnou. Podnikání má svá práva, ale i povinnosti. Jeho majetek skutečně není vyšší hodnotou než můj život. [smích]

135809

21.05.2007 16:08

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

No jestli chce hospodský trucovat, a radši se vzdát hospody, než závislých kuřáckých štamgastů, tak má smůlu. Minulý týden jsem obědval ve Vsetíně, v pizzerii u nádraží, bál jsem se tam vlézt, že to bude zahulené, ale zažil jsem velmi příjemné překvapení. Dvě větší, čisté místnosti, plné hostů, výborná obsluha i jídlo, ceny mírné a hospoda narvaná - na rozdíl od okolních zahulených. Línej hospoda se spoléhá na notoriky a kuřáky, pracovitej vsadí na poctivou kuchyni, slušné ceny a čistotu. A vo tom to je.

135812

21.05.2007 16:14

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 89.?.?.?

Takže by stačilo dát na dveře cedulku "zde si polovina hostů píchá", nebo "zde uniká čpavek" a taky by to bylo OK ? [překvapení]

135817

21.05.2007 17:57

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 213.?.?.?

Velmi rád po kuřácích ani nevzdechnu - pokud nebudou otravovat kouřením na veřejnosti, kde se nacházejí i nekuřáci [smích]

135823

21.05.2007 18:01

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 213.?.?.?

Radši bych měl výše seznam kuřáckých hospod, a v obráceném početním poměru. Nekuřáků je víc a nikoho svou přítomností v hospodě neobtěžují a neotravují - na rozdíl od kuřáků.

Vaše reakce jsou nesmyslné, hospodský nemůže rozhodovat o tom, že se v jeho hospodě, která je ze zákona veřejnou místností přístupnou pro všechny, bude chovat část hostů protizákonně - a o to, zda uzákonit protizákonnost kouření ve veřejných hospodách jde. Že to funguje snad dokazují státy, kde to již bylo zavedeno.

135825

21.05.2007 18:06

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Všem militantním nekuřákům

.89.213 213.?.?.?

Nesouhlasím s výchozí tezí. Závislák si paranoidně dokáže vysvětlit jako spiknutí proti sobě cokoliv. Zasahování státu do pro veřejnost ŠKODLIVÝCH osobních zvyků jednotlivců není žádnou známkou fašismu, to by jí bylo i zasahování do různých dalších úchylných libůstek (včetně například pedofilie, které se na jiných místech ovšem nepřímo zastáváte - kupodivu Vám naopak nevadí "fašistické" zasahování třeba do homosexuálních zvyků jednotlivců).

135826

21.05.2007 18:10

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Všem militantním nekuřákům

.89.213 213.?.?.?

PS
Kdybych byl militantní nekuřák, tak Vás budu zavalovat podobně militantními články, jako je ten, co jste tu uveřejnil, jen v opačném gardu. Možná jste si nevšiml, že nekuřáci tu jen reagují, začal jste si Vy.

135828

21.05.2007 18:20

Dnešní protikuřácké tažení je půjčeno od nacistů

RE: Zatratíme vše, co dělal Hitler?

.89.213 213.?.?.?

Je vidět, že si melete svou, a nečtete mé odpovědi. Psal jsem dvakrát, že nemám nic proti tomu, aby kuřáci kouřili v soukromých podnicích výhradně k tomu určených. A nemám nic proti kuřákům. Jen proti jejich kouření ve všech veřejných prostorách, kam mají přístup nikoho neobtěžující nekuřáci . Je to řečeno dost jasně?

(Prosím omezte počet svých příspěvků. Máte nárok na deset za měsíc. Další už vám pouštět nebudu. Editor.)

135829

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
27,34 Kč
Libra
30,28 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,58 Kč
100 japonských jenů
22,40 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 807,43 Kč
1 unce stříbra
546,39 Kč
Bitcoin
318 090,95 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 554 758