Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané vulgar von hulwaath

Nalezeno 88 příspěveků, 8 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

15.12.2005 21:03

Reklama

RE: Heleďte se kavole

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

[vyplazený jazyk] jarko, jen klídek. trošku míň vztahovačnosti by to možná chtělo. člověk může být celkem slušně nasrán celej den a ani si to nemusí brát osobně

83716

01.03.2006 20:01

Balkánská Kolumbie Kosovo na cestě k nezávislosti

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

vskutku, jisty nejmenovany opiat ma na to byt drogou Noveho Svetoveho Poradku. Spolehlive navykovy, trapne jednoduchy na vyrobu a pri opatrnem davkovani udrzime obet na zivu i desitky let, presto spolehlive zavislou. Ostatni podobne latky takove vyhody nemaji: amfetaminy (obecneji stimulanty) pusobi kratkodobe a obet ma tendenci zvysovat si davky =>nizka produktivita prace; konopne drogy zpusobuji K.O.Pr., obet ma na zvolani "na teheran!" tendenci odpovedet "wyser si woko" nebo v lepsim pripade "zahulime, uvidime" =>naprosto nepouzitelne; halucinogeny typu lsd snad ani nema cenu v souvislosti se stádním managementem zminovat. Farmaceuticky prumysl ma pred sebou zarnou budoucnost.

95316

02.03.2006 21:25

Tajemné Havlovy restituce

havel je havel

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

to co udelal havel predpoklada bud kurevskou svinu, nebo debilniho kretena. vy si myslite ze to prvni, ja ... ne.

95599

02.03.2006 21:34

Balkánská Kolumbie Kosovo na cestě k nezávislosti

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

ale jiste; makaj treba 48 hodin v kuse, jenze pak to minimalne stejnou dobu musi rozdejchavat. netreba podotykat ze telo tim dostava pekne zabrat a neni mozne, ze by vydrzelo takovyto rezim vic nez nekolik let. A pokud navic zacnou smazit decka, tak je to zruinuje driv, nez vubec nejaky ten HDP vytvori a to z politickeho hlediska neni uplne ono.
Uznavam opodstatnenost pouziti pro vojenske ucely, kde se nepocita s nijak vysokou zivotnosti zive sily

95601

03.03.2006 07:18

Balkánská Kolumbie Kosovo na cestě k nezávislosti

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

Pokud by doslo k oslabeni US moci a k formaci nejakeho antiNATO (posledni spojenectvi(jrr. tolkien)[mrknutí jedním okem], tak to by znamenalo, ze by se eu bud rozlozila, nebo by na nas mirily rusky/arabsky rachejtle, to za a. a za b pokud by byl naznak toho, ze by se mohlo bojovat na americke pude (pokud do toho venezuela pude tak je to velice pravdepodobne) nebudou americani vahat ani chvilu a zbrane hromadneho niceni pouziji; a ze jich maji dost) Kazdopadne "humannejsi" by bylo je vyhladovet: vsechno precvrckovat na eura/chfranky/cojavimco, prestat dodavat i odebirat zbozi; proste ignorovat celou emeriku. tenhle plan by ale zavisel na postoji japonska, protoze spousta hightek veci (a nemyslim tim jenom ty integrovany chipy) se komercne vyrabi jen v usa a ten technologickej naskok by se mohl dohnat/predehnat jen spojenym usilim vsech ostatnich statu ve kterym by mj. japonsko hralo vetsinezprumernou ulohu

95676

03.03.2006 17:16

Balkánská Kolumbie Kosovo na cestě k nezávislosti

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

dekada temer kazdodenniho uzivani ( mimo jehlu ) jeste nepolozila uzivatele predcasne do hrobu.
otazka je jestli takovi smazici jsou pravidlem nebo vyjimkou. no kazdopadne ja, byt zlym diktatorem, bych si amfetaminy na ovladani mas(a) [mrknutí jedním okem] nevybral; mozna je to muj subjektivni pocit, ale opiaty vladnou

95717

06.03.2006 07:55

OSN přijalo rezoluci zakazující revizionismus

herni analogie, mozna trochu oftopik

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

stale jeste plytvam dost sveho bezcenneho casu tim, ze sedim u kompu a hraju mj. civilizaci (kterou, neni zas az tak dulezite). Pokud nehraju na moc vysokou obtiznost tak se po urcite dobe stane, ze dosahnu velke technologicke prevahy, vsechna mesta na mojem core kontinentu uz sou vylepseny jak jen muzou, infrastrukturu i obranu mam uz vyresenou. no a protoze na domaci fronte uz neni co vylepsovat ani neni kam posilat osadniky, tak se zacnu nudit. Vyberu si proto bud druhyho nejsilnejsiho, nebo nekoho, kdo ma na svym uzemi nejakou peknou krajinu nebo zdroje a udelam to tak, ze ovladnu nejakej mensi pristav na jejich kontinentu. Ten pak za cenu obrovskych dotaci (ktere si muzu dovolit, civilka nehraje na deficity statniho rozpoctu [mrknutí jedním okem] opevnim, postavim obranne vojsko, umistim letectvo (atomofky v civilce zasadne nepouzivam, ale to je jen takovej osobni pocit) a pokud preziju (celkem opravneny) pokus puvodnich obyvatel vytlacit me zpatky do more, tak zacnu spionske a ekonomickydiverzni operace (do te doby, nez se mi na core kontinentu postavi dostatecne silna invazni armada (overkill vladne). Puvodni civilizace vycerpana myma diverzema a pokusama vyhnat me do more pak neklade zadnej zvlastni odpor a ja pak mam dalsi kontinent na kterym muzu vysivat a jehoz zdroje jeste zvysi muj naskok pred ostatnima.

nepripomina vam to neco?

96136

06.03.2006 18:16

OSN přijalo rezoluci zakazující revizionismus

RE: herni analogie, mozna trochu oftopik

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

Jiri:mate na mysli nillberta nullingswortha, znameho zidovskeho teroristu z novinek.cz?
antiseptik:to si nemyslim, moje oblibene rezimy sou theocracy pro staro/stredovek a fascism a corporate republic pro novou dobu [mrknutí jedním okem]
Vlastimil: na druhou stranu konecne mame prakticke pouziti pro terminy jako thoughtcrime, doublethink... uz se "tesim" az prijde na radu no-person [smích]
jadawin:joo, jednicka; to byla parba, ted taky valim CtP ale na woknech... kazdopadne linuxovy port CtP prida dalsi kaminek na me Rozhodovaci Vahy o OS na stranu linuxu (gentoo asi)

a nakonec oftopik oftopiku-tedy navrat k puvodnimu topiku: holokaust neni historicka udalost, holokaust je historicka prasarna. (kdybych byl stat tak za tohle by me uz asi bombardovali) rika se ze vasne valky uhasinaji az s treti generaci; mame ji tu, ale jak to vypada, porad sou tu nektere osoby klasifikovatelne podle zak. 165/1950Sb., kterym nedoslo, ze ze sve povalecne slavy nemuzou zit vecne a nekdy budou muset zacit i pracovat... i kdyz takovi poradne nepracovali cca. nekolikset let. coz ovsem vzbuzuje dalsi otazku a sice Proc?, ale to uz je na takovy kratky prispevek moc slozite vysvetlovani

96202

06.03.2006 18:20

Strana zelených – správná volba?

RE: Sametak

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

jaka je to kua protikomunisticka revoluce, kdyz nezastrelili ani nepovesili ani jednoho komunistu.

96205

16.03.2006 18:27

Baltické moře aneb evropská stoka

jedno z mnoha?

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

hola autore: eutrofizace je proces extremniho zmnozeni bakterii, ktere spotrebuji kyslik z vody a tim nastartuji anaerobni rozkladne procesy (normalne cesky se to rekne "zahnivani" ) - diky obohaceni vody zivinami. Ty ziviny se dostanou do vody splachem ze zemedelske - tedy ne za ucelem hnojeni, ale jako dusledek prehnanyho hnojeni- i z komunalnich odpadnich vod.
je sice pekne, ze nekdo konecne vymyslel podvybor komise pro diskuzi rozsahu definice problemu, ale takovych komisi by mohlo byt: aralske jezero, tani alpskych ledovcu, a dalsich nekolik stovek tisic lokalnich problemu, ktery dany dohromady ukazuji pomalu zacinajici odezvu ekosystemu na lidskou otravnou cinnost [velký smích]

97809

17.03.2006 06:13

Baltické moře aneb evropská stoka

RE: jedno z mnoha?

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

jj, kdyby se ta jeho grupa starala o planetu a ne kratkozrace o svoje kapsy vypadalo by to jinak. kdyz uz se teda jednou vyhlasili za vyvolene, tak by se podle toho meli chovat. kdyz uz nic tak maji natolik celoplanetarni moc, ze by s tim mohli neco delat

97999

19.03.2006 10:57

Výročí bombardování Jugoslávie

at zije sss... usa!!! zdar vitezstvi!!!!

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

schvalne zkuste sehnat heroin z neafganskyho maku, od nealbanskyho dylera.... jj, americka valka proti (tem spatnym) drogam, to je vec.

98373

04.04.2006 06:25

Jak zlomit vaz Paroubkovi II

tento clanek

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

je perfektni kandidat na pametovou diru. kdyby se to objevilo na mfdnes, tak uz by se rezaly hlavy... Kazdopadne Paroubek, to je jinej kanon. Pokud bysem prirovnal grossika ke kapslovce, tak zeman by byl tezkej kulomet a na paroubka by se uz vztahovaly smlouvy o jadernem odzbrojeni

101963

17.04.2006 09:47

Dějí se divné věci

to sou ale srandisti

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

IMO tim chteli basnici rict, ze i kdyby se podarilo takovou nebo podobnou zpravu protlacit k prumernymu americanovi tak ten na rekne (pokud si takove kacirstvi vubec vyslechne do konce), ze soudruh Vudce Bush nic takoveho nerikal, takze to proste neni pravda anebo rovnou uda zdroj na ministerstvu vnitrni bezpecnosti

103606

01.05.2006 11:00

Politika a katolíci

autor se myli takovym zpusobem, ze kdyby se mylil jeste o trosku vic, tak ma pravdu

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

prvne bych mel takovou kontrolni otazku: Jaky je duvod, ze katolici slavi vyroci nekoho, kdo sem prisel podkopat jejich moc?

Proc se vlastne katolici nestaraji o politiku a maximalne vhodi do urny ten listek, kterej jim s. farar v nedeli doporucil (naprosto dobrovolne a nezavazne, samozrejme)? Jednoduche (ted se uchylim ke generalizaci): pravoverni katolici sou vychovavani jako ovce, maji svyho jeziska, Matku Cirkev a to jim staci; pokud nahodou prijdou na neco co jim do oficialnich dogmat nepasuje tak to odfiltrujou (at ziji uzasne techniky mentalniho blokovani). Samozrejme vyserecene nepasuje na vsechny (krestany), existuji samozrejme i inteligentni katolici(jako treba autor Drutevnik)- z tech se stavaji bud kardinalove nebo vyvrhelove (zalezi na jejich politickych radarech).

Nebudu komentovat autorovu oblibu gotiky a baroka, coz jsou IMO obdobi, za ktery by se melo lidstvo stydet, ale to je vec osobni preference. Nekomu by mozna vyhovovalo byt nevolnikem s pracovni dobou 15hodin a perspektivou umrti na tyfus, mor nebo prave nestovice. Technicky pokrok, ktery navzdory usili cirkve nastal, pridal k vyseuvedenym kratochvilim gotiky jeste nevolnictvi prumyslove a modernejsi taktiku zastrasovani.

Divim se, ze se autor divi, ze je cr takova sekularizovana. Mysli si, ze by se melo navazat na habsburskou katolickou teokracii aby se obnovilo duchovno zeme. To (ta habsburska teokracie) je ale IMO hlavni duvod, proc sou tady katolici tak oblibeni. Je mozne ze v 17. stol chodili do kostela lidi, protoze opravdu verili -a vodili si tam samozrejme deti, na kterych ta vira ulpela, ale ne 100%. Po nekolika stoletich to pak dopadlo tak, ze vetsina lidi chodila do kostela protoze a)jejich rodice jim rekli ze je to dobre a prece "cti otce sveho i matku svou" b)kdyby nesli, cela komunita by jim to vycitala a prece chcete, aby vas dvorec prosperoval, aby vas vas pan nevyhnal, aby vase dite bylo prijate do cirkve, atd.. Toto je ta katolicka tradice na kterou se melo od r.1918 navazovat! Vira v Krista nebo cokoliv s tim nema vubec nic co delat.

Je vubec mozne srovnavat pocet lidi hlasicich se ke katolikum v dobe katolickeho absolutismu a (relativne) svobodne republiky? Pokud potrebujete dokazat mravni prevahu vasi sekty pak Ano!

Zbytek uz mi pripada jako nefalsovana emotivni propaganda, se kterou se neda polemizovat jinak nez emotivne a propagandisticky, takze radsi nic.
Jenom snad: kdyz uz musite pouzivat cizi slova, tak si prvne zjistete jak se pouzivaji: komplementarita je vlastnost ne vec. muzu rict, ze mezi adeninem a tyminem existuje komplementarita, ze jsou komplementarni (navzajem), ale rict, ze tymin a adenin sou komplementarity je proste ... (jak se rekne slusne piczowina?). Takze duchovni a fasisticky rozmer cirkve sou navzajem komplementarni, ale jeden ani druhej rozmer neni zadna komplementarita.

104820

02.05.2006 07:52

Strategie posledních tahů

stejnak si za to krestani muzou sami

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

totiz ve stredoveke evrope museli zidi zit ve vyhrazenych prostorech a meli omezene co muzou a nemuzou delat, zbyly na ne proto jen takove ty "podradne" zivnosti typu obchodnik s komoditami neslucujicimi se s jedinou pravou krestanskou moralkou a pujcovani penez na urok. Coz jsou ovsem v kazde dobe a miste nejvynosnejsi povolani. Pokud tehdy mistni vladce dluzil prilis mistnim zidum, tak proste vyhlasil hon na zidy. Tim se celkovy vliv "svetoveho zidovstva" udrzoval na minimalni urovni. Pozdeji ovsem s rozvojem komunikaci a tisku a hlavne s nastupem volneho trhu, kde nejlepsi pozici maji kapitalove nejsilnejsi, musel nastat vzestup vlivu, ktery vrcholi (a stale pokracuje) vytvorenim vlastniho statu a ovladnutim politicke vule nejsilnejsi civilizace na planete.

104914

kdesi ve skladu mam po predcich americkou fanglu este z valky; pomalu abych zacal hledat sirky a benal...

107579

05.06.2006 08:38

Po volbách

RE: Volby 2006

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

a co raketova zakladna v CR? Pravda, to lidi moc netrapi, protoze o tom vubec nevi nebo nechapou... Me osobne by ale trochu vadilo byt primarni cil jaderneho utoku kvuli cizim zajmum. Zajmy NATO nejsou zajmy cr; prozatim vzdycky, kdyz sme meli nejakou smlouvu o vzajemne pomoci s kymkoli tak se na nas vysrali nebo nas rovnou okupovali. (teda krome jugoslavie, ktere sme se odvdecili podporou humanitarniho bombardovani). Jenom doufam, ze kdyz uz tak to postavi nekde v cechach (to aby ten spad zustal v te jejich kotline) a nebo rovnou v polsku (radioaktivni katolik = mrtvy katolik = dobry katolik).

107691

16.06.2006 07:25

Britský admirál varuje

lol, rofl, apod.

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

nejvetsi sranda je v tom, ze muslimove z blizce-stredniho vychodu budou do evropy utikat pred americkyma valkama. Pravdepodobne si (amerikanci) mysli: kdyz nam se sem serou mexikanci, tak my vam tam nasypeme arabace, abyste si nemysleli ze zivot s USA je nejaka sranda [velký smích]

108295

25.06.2006 09:23

Již nikdy 100 na 100, prosím!

viz Smoljak,Sverak, Cimrman:Blanik

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

...
- ...poslali jsme ostrou petici...
- co to je petice?
- no to je takova ... prosba
- pisu: poslali ostrou prosbu...
...

108869

26.06.2006 07:17

Týden bukvic

vsimnete si

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

na tej http://www.pridetoronto.com/ uplne dole jak je seznam sponzoru nebocehozeto, Canadian Heritage cili kanadske dedictvi (nebo odkaz). takze nevim kdo je tradicnejsi: stwora ktery podporuje heterosexualitu nebo pridetoronto kteri maji oficialni banner?

(kdyz uz s pobavenim pozoruji horici rim, proc neprihodit kanystr benzinu? [mrknutí jedním okem])

108924

30.06.2006 12:52

Opravdu zaútočili Palestinci na izraelskou armádu?

no, ja bych to nevidel tak dramaticky

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

ale 1-jiste je, ze do medii se pravda o tomto incidentu nedostala 2-to, ze osvobozovaci akci provedli tankovym utokem na dvou frontach vzbuzuje urcite podezreni...
Jak vykopete v písku osm set metrů dlouhý tunel? jednoduse: v dulnim inzenyrstvi se uz nekolik tisic let pouziva technologie zvana "vydreva", jsem si jist, ze i v kanade ste o tom museli slyset
Ti mrtvolaci na te zemi by mohl byt kdokoliv; IMO sehnat si v pasmu gazy mrtvolu neni zas az takovy problem (zvlast kdyz ste izraelskej vojak)
Na te fotce APC neni videt zhola nic. Ale staci hodit granatek/molotova na strechu a ti cucaci vevnitr se mohli posrat az za usima a v panice vybehnout ven a nechat se postrilet/unest.
To, ze v noci za bitky se 3 lidi kolem proplizi a dostanou se az ke vezi (jejiz osadka urcite pozorovala jak si kamosi v apc opikaji spekacky [mrknutí jedním okem]) se mi nezda nijak nepravdepodobne.
Rad bych tez vyjadril divokou spekulaci nad stavem izraelske armady: ano, maji tu nejmodernejsi americkou techniku a sami nejsou na poli zbrojniho vyzkumu zadni bridilove, to je fakt. Jenze ti lidi, co opravdu bojovali o izrael jsou uz bud v duchodu nebo na nejakem dobre zasitem kancelarskem miste. Novi rekruti sou mozna trenovani podle nejnovejsich prirucek na demolice a "policejni" akce, ale jejich vykonnost na bitevnim poli (nebo vubec proti komukoliv, kdo se brani aspon automatama a obcas nejakou pancerovkou) musi byt minimalni

109541

13.07.2006 20:05

Americká kolonie - reakce

RE: Fíha to je poprvé za tu dobu co čtu Zvědavce objevil článek a antičlánek...

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

mate pravdu, zalezi na podani. proto http://www.novinky.cz/domaci/kurvy-americke-tu-zase-budou-opruzovat_90341_cajrg.html [smích])

110455

17.07.2006 08:56

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: Nacisti, komunisti a teroristi jsou bez viny?

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

ne ze bych chtel jako rejpat jo, ale jakej je podle vas rozdil mezi dejepisem a historii?

110703

03.08.2006 17:34

Proč je Bushova omezenost nebezpečná

nojono, je to proste blbecek

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

by me akorat zajimalo jakej ma usa ekonomickej valecnej potencial: kolik vojenskyho materialu pripadne zive sily si muzou dovolit posilat do takovychle valcicek (trochu nestastne slovo, kdyz vec velikosti destniku muze zabit treba 30 lidi) A ZAROVEN udrzovat takovou uroven svych obcanu na kterou sou zvykli. Takovy hizbalah, to je sice jenom pichnuti spendlickem do velkeho obra, ale kolik tech spendlicku obr snese nez vykrvaci?

112578

12.08.2006 19:13

Dopis

RE: Od Balfourovy deklarace sionistum - 2. listopadu 1917 ...

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

vite, nemohl sem si nevsimnout ze ste zidovskeho zalozeni (navic i v izraeli zijici) a tak bych se chtel zeptat na neco, co me posledni dobou celkem zajima a co byste moh vedet: jak se rekne/pise hebrejsky "zdar vitezstvi" ?

113691

13.08.2006 09:05

Dopis

RE: Od Balfourovy deklarace sionistum - 2. listopadu 1917 ...

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

nebojte, i nam tupym gojim bylo odhaleno tajemstvi "Unicode". Jinak dekuji za celkem vycerpavajici odpoved, i kdyz nechapu co s tim ma spolecneho "bojovy rev". ja sem se ptal jen na preklad stareho pozdravu ...

co se tyce idf ... rekneme ze chlapcum moc nezavidim, pozemni invaze neni takova prdel jako trefovat navadenyma rachejtlama (prevazne) civilni cile nebo rajtovat s buldozerem v olivovych hajich. co sem tak videl obrazky, tak by se jim nakej ten "bojovy rev" hodil

113747

13.08.2006 21:50

Dopis

RE: Od Balfourovy deklarace sionistum - 2. listopadu 1917 ...

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

nijak me "bojovy rev" ani "bojovy krik" nedrazdi. jednak "zdar vitezstvi" neni bojovy krik a to ani ve sve nejznamejsi tj. nemecke verzi, je to proste pozdrav. druhak pokud se jedna o idf, podle me dostupnych informaci by jejich moralka nejakou vzpruhu potrebovala, ale zas tak moc bych se nebal; vstanou novi saronove a jiste i nasi vnuci si jiste budou vymenovat komentare na prubeh blizkovychodniho konfliktu.

btw. Editorko, to co zatim od stein55 vzniklo je odhadem z 4/5 bezobsazne nudne rypani a mlaceni prazdne slamy, ale aspon nerika vsem co si z nej delaji srandu ze to sou islamofasisticti dementi a komunisti (zatim)

113793

20.08.2006 09:11

Kam se poděl čtyřmiliontý návštěvník?

RE: sluzba v cizi armade

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

nepochybuji, ze potomek masinu vyplodil skutecne politicky korektni dilo. tady je perfektne videt rozdil mezi "teroristama" a "bojovnikama proti zlu" tojest zadnej. btw pokud vim, tak onen "prohnily stranicky funkcionar" v tom vlaku branil penize na vyplaty nebo na neco jinyho a soudruzi masinove se mu neidentifikovali jako "hrdinni odbojari", proto si myslel ze to sou obycejni lupici. sahl tedy po kveru a jelikoz nebyl rychlejsi nez pistolnici masini, ti ho proste praskli. politovanihodne, lec pochopitelne.
jo a srovnavat ty kteri utekli z 2. republiky aby mohli bojovat za osvobozeni vlasti (at uz na vychode nebo na zapade) s "ekonomickejma" masinama je fakt propaganda nejhrubsiho zrna.

a k tem archaickym zakonum: vite ze muzete dostat az 15 let (pokud je to v organizovane skupine a/nebo velkeho rozsahu) za ciny vedouci k ohrozeni miru? (je to 165/1950) no a kdyz k tomu pridame jeste 168/1946 tj. "o přátelství a vzájemné pomoci a mezi ČSR a Jugoslávií" tak havel je tuplovanej valecnej zlocinec. doprucuju portal.gov.cz odkaz Zákony, tam se clovek dovi veci...

114462

23.08.2006 08:47

Jak (ne)vyrobit bombu

jak se uspesne neodpalit

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

von bohate staci ten diperoxid, kdyz se necha poradne proschnout... a ani nepotrebujete tu kyselinu. akorat teda bych ho asi z teho filtracniho papira moc nedoporucoval jen tak seskrabavat. ale koncentrovat peroxid vodiku varenim? kde ste na tomto byl? prvne by vam vybublal kyslik a v hrncu by vam zbyla nebezpecna teroristicka sloucenina oxid vodíku spolu s trochou tezke vody (ktera, jak je vsem teroristobijcum znamo, se da pouzit na vyrobu atomove bomby!!)

hm jak to tak vypada, kdybych byl v anglii tak bych mohl ocekavat navstevu prijemnych lidi ze skotlend jardu kazdym dnem, protoze mam doma atlas a tam je mapa nejen afganistanu a iraku a iranu ale i anglie a USA (a to uz je obzvlast teroristicke). taky mam nuz a zarizeni na prepravu tekutych vybusnin (nejaky flasky) ale na to doufam neprijdou protoze jinak by me asi rovnou bez soudu v sebeobrane zastrelili [vyplazený jazyk]

114747

05.09.2006 08:45

Vkládání slov do Ahamadínedžádových úst

i co uz

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

magori zustanou magory, psychoticti fetaci zustanou psychotickymi fetaky a aspon uvidime Tory a S300 v akci (i kdyz pochybuju, ze se svyma sestrelenyma udatnyma pilotama budou predstavitele toho nejdemokratictejsiho apartheidu chlubit)

115975

07.09.2006 08:33

Nový Zvědavec je konečně zde

pekne...

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

dalo by se dokonce rict, ze i lepsi nez puvodne; jenom nektere to pismo by mohlo byt kontrastnejsi, cerna na sede nebo sv.seda na tm.sede fakt neni zas az tak uplne nejlepsi napad. a samozrejme ten napis Zvedavec uplne navrchu; vzdyt to je hnus, velebnosti

116174

14.09.2006 07:32

Irák: 12 tisíc mrtvých a 25 tisíc zraněných?

re: Nejasnosti ohledne trodasovych obrazku z jakyhosi arabskyho dikobrazu

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

mila editorko, co se treba na jakykoliv zobrazovani vobrazku vykvajznout a nechat zobrazit jenom link: kdo chce, klikne a ostatnim to textovou diskuzi nezapleveluje

116629

21.09.2006 07:43

Cesta smrti

life's a bitch and then you die ("optimismus po ranu" ;)

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

kdyz budeme vychazet z predpokladu, ze kapitalismus je vladnouci ekonomicky sytem a ze predstavuje maximalizaci zisku a minimalizaci nakladu (tj. extremne, ze uspesnemu kapitalistovi budou vsichni davat vse co maji a on jim za to neda nic) pak otazka zni (ne esli ale) kdy si nejruznejsi spravci lidskych zdroju (hr manageri) vydupou pravo na podobne zachazeni s lidma.

117240

20.10.2006 10:47

Válka se zvířaty

ano

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

kdyz vedou valky lide, proc se ucinky zbrani testuji na zviratech?? [zmaten] [zmaten]

119609

26.10.2006 09:16

Mýtné brány aneb Velký bratr tě vidí!

velky bratr je vůl

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

ja nevim, vo co vam de: pokud ty brany budou fungovat jak maji tak akorat budou cist cisla z cipu projizdejicich aut. za1 jak me donuti abych si do sveho hypotetickeho auta namontoval "novou bezpecnostni krabicku", nebo jak to ty k_r_y novinarske nazvou? za2 kdyz uz, tak jak me donuti nepouzit nejaky druh EM stitu? za3 muselo by projit mytne na vsech silnicich, aby se touto technologii dala sledovat vsechna doprava. tudiz pokud nepojedu po dalnici, jsem v klidu. a to nejenom, ze jejich rfid sracky sou jim na hovno, ale taky proto ze nebudu muset jet po te dalnici.
co se tyce echelonu nebo jaxetonazyva, tak tam je to trochu slozitejsi. IMO moderni vypocetni sila uz je dost ... silna, aby dekodovala bezne pouzivane sifrovani v nejakem rozumnem case. jenze sifram se venovala dostatecna pozornost, aby se behem veku nashromazdil arzenal sifrovacich technologii, ze ktereho si kazdy muze vybrat co se mu hodi a s pouzitim PC jsou prakticky dostupne par prikazama.

btw. robocrepe: jak presne se snizi napr "Krádeže věcí z automobilů" pomoci fizlovani dopravy?

IMO je ovsem daleko zajimavejsi z hlediska velkobratrství, kdyz se nekdo, kdo nema jakykoliv mandat snazi vytvorit neco jako ministerstvo pravdy a lasky v jednom, pripadne zakazuje organizaci (sice vekem mladych, ale) zapsklych marxisto-leninistu, kteri predtim byli diky svemu extremismu okrajovou skupinkou, ze ktere si vsichni delali srandu, jenze ted jsou presvedceni jeste vic nez kdykoliv predtim, ze jejich extremismus je potreba

120017

26.10.2006 16:41

Mýtné brány aneb Velký bratr tě vidí!

RE: Mytne systemy

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

vzhledem k tomu, ze se planuje bránovej mikrovlnnej rfid system, tak pak je otazka jednoducha: kde sehnat co nejpruhlednejsi folii obsahujici nejaky kov, nejlepe drahý...

120040

30.10.2006 06:20

Reforma voleb – do třetice všeho dobrého

pekne, ale

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

100 nebo 50 czk za hlas? dovedu si predstavit, ze napriklad firma aspirujiciho starosty da svym zamestnancum jednorazovou premii ve vysce 100 penez pod jednou malou podminkou... kontrola ucasti jednoducha: www.naprostootevrenysystemscitajicihlasy.cz.

cela kapitola 6. je prosta jakychkoliv relevantnich argumentu.

tedy shrnuto: perfektni system, ktery umozni daleko rychlejsi ovladnuti statu "jistym silam"(tedy tem co maji penize) pod daleko dokonalejsim plástíkem "demokracie".

120335

04.11.2006 04:33

S blogery jako s teroristy

RE: jsem rád, že jsem už starý

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

no jasne: my tady budeme muset snaset demence NWO, zatimco VY si budete uzivat klidné smrti [cool] [velký smích]

120641

22.11.2006 06:56

Multi-kulti learning

RE: Multi-kulti silenstvi

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

ja bych jako nechtel rejpat, jo, ale by me jentak zajimalo, jaky mate, panove, dukaz cistoty sve kultury/rasy, kdyz tady tak tvrde vystupujete proti jejich pospineni...

121938

23.12.2006 07:04

Jsme pro okamžitý odchod všech amerických vojáků z Iráku

RE: Sunni a Shiia

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

no, asi jo, ale:
jednak amici nedavaj na kvery vic jak celej zbytek sveta ale vic jak pulka zbytku sveta, to jen tak mimochodem
a druhak: Nic si nenamlouvejte, vase ekonomiKA je uz v hajzlu. jenze takove ekonomiky maji setrvacnost jak svina. da se prirovnat k parni lokomotive, ta kdyz je rozjeta tak se tez hned nezastavi, kdyz nekdo rozhazi vsechno uhli po vecech kolem trati a zacne rozmontovavat kotel, protoze za nej ve sbernych surovinach neco trhne [cool]

123913

10.01.2007 06:15

Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967

RE: Nadpis článku tvrdí

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

no a jakej je teda rozdil mezi zidovskejma deckama co se ve skolach uci, ze palestinci sou untrmensi, a ze kdyz uvidi araba, tak aby vyhledaly nejblizsi zakop nebo automatickou zbran, nebo aby aspon presly na druhou stranu ulice? [chechtot]

125301

18.01.2007 08:32

Zavalí nás PET lahve?

zhruba pravda

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

akorat jenom: na recyklaci pet flasek je potreba jenom voda a elektrika a vzhledem k uzavrenymu okruhu ani te vody moc ne. problem je trideni pet flasek: za bilou drt je vic penez nez za barevnou, navic se musi odstranit spunty a takovy ty krouzky co po nich zbydou, etikety a jejich lepidlo. Celkove je recyklace pet flasek na hranici "ekonomicke zivotaschopnosti". (Treba ale za bezbarvou drt celkem dobre plati cinani, ti z toho pak delaji vlakno, takze se muze stat, ze za kokakolovou flasku kterou zodpovedne date do kontejneru k recyklaci jeste jednou tezce zaplatite, kdyz si budete kupovat "znackove" hadry [mrknutí jedním okem]
Skladkovani je samozrejme ta nejvetsi blbost... No a pak zbyva jeste paleni ve spalovnach, coz neni vubec spatnej napad (relativne). je to odpad levny, vyhrevny a spalovny maji prece jenom lepsi kotle, filtry a kontrolu spalin nez nejaky kamna na venkove...

navic: uvedomte si co ti tupi spotrebitele v tech flaskach vozi. z vetsi casti vodu. pokud neni z nejakyho specialniho zdroje, ktera je ale drazsi, tak to neni nic jinyho nez ta voda, ktera nam vsem tece z vodovodu (myslim ted CR, jak je to jinde nevim), akorat je uz delsi dobu zavrena v teplem a osvetlenem prostredi, a jejiz kvalita je po takovemto delsim skladovani diskutabilni...

125896

18.01.2007 08:37

Dlouhodobá Dalíkovská kriminalizace české politiky

RE: Skromný komentář

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

ad 2)
tez me to zarazilo, ale az se stanete nekomu nepohodlnej, tak vezme zavdek i vasima vizitkama... asi.

125897

22.01.2007 06:22

Petice proti panujícím politickým poměrům a americké vojenské přítomnosti v ČR

RE: okupacni vojska...

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

jo, okupacni vojska se nikdy neptala. bylo referendum v 39tem? 68mem? tak proc by melo byt ted? [vyplazený jazyk] [velký smích]

126330

24.01.2007 07:17

O stromech a lidech

*lol*

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

zepry firma "bohemia sen" [chechtot] [velký smích] [chechtot] to sou mi ale humoristi.

a co uz, kdyz mame tu vladu neviditelne ruky trhu, ktera vsechno vyresi, tak si natiskneme nejaky ty papirky a vymenime je za co je potreba: hypermarkety, stromy, lidi...

126583

02.03.2007 07:21

Jak lže Lucie Beranová

vskutku

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

se mi tato defamace bez dukazu jevi jako profesionalni zurnalisticka prace. co treba do clanku zakomponovat nejake ty fakta? kdyz uz nic tak aspon link na pomlouvany clanek at uz na ihned.cz nebo na foxu, aby si mohl ctenar udelat vlastni nazor. za takove predzvykane konzumni myslenky by se nemuselo stydet zadne mejnstrymove medium

neuvazoval autor nahodou o kariere treba v MFDnes? Kdyby zacal myslet spravne "politicky", kurva, tak by tam mel svoje misto jiste

129789

26.04.2007 08:53

Má DRM na kahánku?

no Digital Rights Management - no problem

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

necht jdou soudruzi kapitalisti se svyma drm [bliji] do dev/prdel. Na poslouchani mame mp3, ogg, flac; na divani xvid. (mimojine) kdo nechce, nemusi o nejaky kodovany, proprietarni a jinak nefungujici formaty ani zavadit. Zatim ani neni proc prechazet na vistu, no a pokud prestanou starsi wokna stacit, sou tu alternativy. Staci jen trocha vlastni aktivity.

133902

10.05.2007 10:17

Britský voják odhaluje hrůzy války ve „strašné“ Basře

zraneni

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

ti kluci tam maji takovy vecicky o kterych se sanitakum ve vietnamu ani nezdalo. vyhodou je mensi mnozstvi statnich vlajek predanych pozustalym, nevyhodou zase vic invalidnich veteranu, kterym se musi zavrit zobak

135052

24.05.2007 10:21

Debata o základnách nevěcná

máte to nějaké pomotané:

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

za císaře pána a jeho sponzory, na Teherán

136043

03.06.2007 11:35

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

RE: Tenhle duch

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

s tym kernkraftwerkem pod zemi to sou kecy v kleci. radar bude mit prikon maximalne par MW, coz neni na prenosovou soustavu az takovej naval. Neni problem takovej vykon poskladat z dýzlagregátů, ktery by vydrzely zasobovat radar nekolik tydnu. Podle oficialnich informaci je i cheyenne mountain zalohovane dýzlagregátama, a to je to hlavni velitelstvi vzdusnyho a kosmickyho prostoru Říše. Nehlede na to, ze kdyz v pripade konfliktu vyhodi nepritel nasi renosovou soustavu, tak to bude spis az potom, nebo jako vedlejsi produkt vyrazeni radaru jakozto prostredku vcasne vystrahy.

136763

19.06.2007 17:38

Sicko

USA, zeme, kde pozitri znamena predevcirem

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

tu americkou cast by si meli prohlidnout vsichni, kdo se tesi na privatni system zdravotniho pojisteni, ktery jim ...jisti lide slibovali pred volbama, aby vedeli do ceho dou. I kdyz takovej "posudkovej lekar" to by nemusel byt vubec spatnej job. [velký smích]

137844

20.06.2007 07:23

Jak v kuchyni uhasit hořící olej

ne ze bych chtel jako rejpat, jo

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

ale to uz se ze zvedavce stava mfdnes? jeste chybi navod jak si zavazovat tkanicky od bot nebo upozorneni, ze neni dobry napad susit domaci zvirectvo v mikrovlnne troube. Myslel sem si, ze mate o inteligenci a prehledu svych ctenaru lepsi mineni, herr stwora [překvapení]

137870

15.07.2007 07:58

Operace Hrot šípu se stává pramenem hněvu

jo,

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

irák, výkladní skříň americké demokracie(TM)

139789

01.08.2007 07:55

Kdo dává pětky?

nápad?

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

mozna by stalo za to zablokovat vsechny US vladni IP adresy s tim, ze se jim zobrazi jedna staticka stranka s nejakym vzletnym obrazkem a s tim, ze loajalni sluzebnici Rise se musi soustredit na sve ukoly, a ne aby jim nejaky _krajne radikalni a extremisticky platek_ nicil "klid k praci" [velký smích]

140907

01.08.2007 15:30

Server eretz.cz si vede proskripce

no nevím, školy nemám...

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

dalo by se říct, že některé věci uvedené v odkazované proskripci by se daly považovat za "Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení" - židovského, ale na druhou stranu oznacovat propalestinske nazory jako antisemitske? vzdyt palestinci sou taky semiti. Nehledě na to, že mě uráží, když vidím (na titulní stránce) obraz čr vyplněný nacistickými a protiizraelskými symboly. To by je zase "Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení"-českého a celá ta jejich zpráva je "Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod" -čechů, včetně bonusů za § 198(2) "...spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 nejméně se dvěma osobami." a § 198a(3)a),b) "Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem, nebo účastní-li se aktivně činnosti skupin, organizací nebo sdružení, které hlásají diskriminaci, násilí nebo rasovou, etnickou nebo náboženskou nenávist."
Kdybych ale nakreslil izraelskou vlajku a místo modré davidovy hvězdy doprostřed bych dal nacistickej hakenkreuz, to by bylo řevu...

A nakonec citát(mírně upravený): To, že je někdo člen etnické minority ještě neznamená, že to nemůže být pěknej křivák a hajzl.

140930

20.08.2007 14:37

Generální stávka

ehm, ano

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

s tim jadernym reaktorem se to vyjasni hned potom jak se vyjasni jak bude radar chranit "spojence" pred naletem civilniho letadla na civilni budovu nebo pred odpalenim sebevraha v metru...

142106

06.09.2007 11:29

PayPal se pokouší cenzurovat Zvědavce

proč se divíte?

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

vždyt vy si sám nabíháte. nemůžou vás zrušit za nevhodné názory, protože to by přece nebylo demokratické. Ale zrušit stránku protože na ní jsou volně přístupné "pornografické nechutnosti", to je přece slušné vychování, ne? navíc, pokud si vzpomínám, není to poprvé, kdy vás takhle někdo vyfakoval do sněhu, ale dělejte jak myslíte...

143209

07.09.2007 08:41

PayPal se pokouší cenzurovat Zvědavce

RE: díky

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

taky se říka, že válka je jenom politika provozovaná jinými prostředky (a hlučnější). Tedy válka je jen jinou formou erotiky Q.E.D. [cool]

143325

13.09.2007 10:14

Lacko snědol psa

v rámci odstranění nerovností zašlapeme všechny hrboly-a pak už se jen klouzat...

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

vskutku fascinující, jak tento náš vládnoucí systém v sobě kombinuje fašistické pohrdání jednotlivci, socialistickou nezodpovědnost, technokraticky tupé dodržování litery zákona a univerzální lidskou blbost a takové to malé, hnusné, upachtěné zlo.

143758

25.09.2007 08:28

Konec satelitních TV v Čechách

tož si blbý?

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

soudruh Topolánek řekl, že britské listy nejsou důvěryhodný zdroj, jasné? Jasné?!? [vyplazený jazyk]

144448

05.10.2007 21:30

Bush připravuje Ameriku na válku s Íránem

RE: Dejme válce šanci

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

jednak: Pan President Ahmedinežád (PPA)se radí se strašidlem ze studny, Pan President Bush (PPB) se strašidlem z knihy.
druhak: PPA věří, že přijde Apokalypsa, jeho strašidlo vyleze ze studny a povede ho k vítězství a neznabohy a západní dekadenty svrhne do hořící síry etc. PPB věří, že přijde Apokalypsa, jeho strašidlo sestoupí z kříže a povede ho k vítězství a neznabohy a musulmanské hadrové hlavy svrhne do hořící síry etc.
třeťak: PPA nemá v úmyslu anihilovat ten kousek země na východním pobřeží středozemního moře, pokud tomu věříte, tak musíte věřit i tomu, že 2sv.válku rozpoutali poláci nevyprovokovaným útokem na mírový říšský rozhlasový vysílač. ahmadínežád chce pouze vyměnit tamní režim-tedy něco, co USmani dělají běžně.
čtvrťak: Kdybychom dali válce šanci, tak by to přinejlepším znamenalo prudký nárůst 1) ceny ropy 2)diverzních a teroristických útoků, hlavně v evropě 3)zátěž na ekonomiku USA, proti které byla 2.sv.válka konzumními bakchanáliemi.
Přinejhorším by to skončilo smrtí aspoň jedné betlgrupy (tojest letadlofka i s doprovodem) a vypráskáním trapně slabých zbývajících US jednotek z iráku - pokud by USmani neudrželi vzdušnou převahu, což je prakticky jedinej základ jejich vojenské moci, když nepočítám nějaké ty specnazy, které ovšem v bitvě moc neupotřebíte.
za další: diplomacie je pouze doplněk pořádné palebné síly, jenže není možné se na každého, kdo s námi nesouhlasí utrhnout stylem "buď dělej jak řeknu, nebo na tebe hodím atomofku".
řešení situace spočívá v posílení jednotek US v iráku aspoň na půl milionu lidí, zvýšená přítomnost "neštastných náhod" na základnách iránských fanatiků-revolučních gard a důrazný pokus o vstup našeho zboží, průmyslových celků a kapitálu do iránské ekonomiky.

145005

05.10.2007 21:20

Bush připravuje Ameriku na válku s Íránem

RE: dokončení

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

žeprý "demokratický" [chechtot] [smích] [chechtot] [velký smích] [chechtot] [smích] i ty komiku. Kde zavedli USmani demokratický režim, když nepočítám poražence za druhé války? asi jak v iráku, že?

145007

19.10.2007 16:07

Ricardo Sanchez: Irák je pro Spojené státy „noční můrou“

já bych jako nechtěl rejpat jo, ale

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

zdá se mi to jenom, nebo na slavnou Válku proti terorismu(tm) nadávají jen ti, kteří na ni měli vliv? [překvapení] [zmaten]

145667

21.10.2007 18:38

Bush připravuje Ameriku na válku s Íránem

nesouhlasim s vami

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

vsiml jsem si, ze naznacujete, ze zli iranci chteji za kazdou cenu (i vlastniho zniceni) anihilovat mirumilovnou, svobodomyslnou, demokratickou, hodnou a milou civilizaci. To vy jste nepochopil, ze pokud tato nase vysezminena civilizace pujde do valky s Persanem, tak to bude nase ekonomika ktera pujde do kytek. S tim nemaji vousy mullahu cokoliv do cineni. Mozna ze ve vasich nelevicovych nefantaziich ropa zadnou roli nehraje, ale kazdy ma obcas nejake halucinace. Co citite vy, to je mi vcelku jedno, ale ja citim celkem cerstvy vzduch, protoze sem si tu pred chvili vyvetral. Pokud opravdu verite tomu, co zde pisete, tak mam strach, ze s podporou takovych uzitecnych idiotu nasi Vudci a Oligarchove zahaji konflikt, ktery povede vyhledove ke svetove valce.

Vite, obcas musite myslet na souvislosti a ne si nechat servirovat propagandou to, co uzna zrovna nekdo jinej za vhodne. Pokud byste neco vedel o muslimskych kulturach ... ale vy jako Znalec Jediné a Správné Pravdy(tm) to jiste odpálkujete necim, co budete povazovat za argument.

A jeste malou noticku k vasemu Jezisi: veril v nej treba i Musolini, tzv. Pius 12.,papez, Tomas z Torquemady; prislusnici Wehrmachtu meli na svych prezkach napis "gott mit uns" a ano, byl to vas oblibeny jehova. Vskutku zajimave je, ze zatimco prvniho dokazaneho hipika obhajujete, uz vam nevadi ze se navazim do jistě velmi vazene figury nabozenstvi konkurencniho.
Mj. z toho duvodu cokoliv muzete rict bude do jiste miry hledisko fundamentalisty hnuti, jez svou krvelacnosti, pokrytectvim a xenofobii prekonavaji jen nemecti nacisti. [bliji]

145746

27.10.2007 12:26

Bush káže demokracii, zamýšlí tyranii

ano.

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

S valkou s terorizmem muzeme nesouhlasit, muzeme o ni diskutovat, ale to je vsechno co s ni muzeme delat. [chechtot]

145991

06.11.2007 08:28

Plány na konec dolaru

no jo, ale:

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

nebylo by vhodnejsi a pro vsechny vyhodnejsi, aby USA presly na jüan s tim, ze v jiznich statech bude jako alternativa povolene pesety? [vyplazený jazyk]

146541

12.11.2007 09:54

V Čechách sa razí nová cesta k prosperite

ano, ale

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

jenom snad, ze prislovi „Márne každé namáhanie, kde niet Božie požehnanie“ nema nic spolecnyho s duchovnim rustem, ale ma varovat, ze kdo se bude vzpirat vladnoucimu kleru, tak neskonci dobre.

146933

15.11.2007 10:02

Izrael intenzivně cvičí jaderný útok na Írán

RE: umazaný Izrael?

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

pokud by soud probihal u vaseho kamarada, kteremu jste sehnal soustruh za polovicni cenu a jeste k tomu pridal zanovniho sneka, a navic byste vlastnil nejvetsi auto a kver v ulici, tak bych nemel strach, ze vam takovy soud nejak uskodi [mrknutí jedním okem]

147218

22.01.2008 09:04

Němečtí vojáci používali afghánské děti k odhalování min

neuveritelne

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

nicmene to vypada, ze to v te knize opravdu je napsane. [překvapení]

152344

12.04.2008 14:55

Co je v nepořádku s americkou ekonomikou?

RE: Peníze se prostě udělaly, jakoby kouzlem?

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

jak jiste vite, [chechtot], Makroekonomie neni prirodni vedou, proto pro ni nemusi platit zakon zachovani.

158935

19.04.2008 10:56

Z projevu na Letenské pláni, listopad 1989

zabavne, ale

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

kdyby nekdo neco takovyho rekl dnes a myslel to vazne, tak by byl s nejvetsi pravdepodobnosti oznacen za neostalinistu, vytazen na namesti a demokraticky zastrelen. nebo aspon obvinen z vlastizrady a spionaze pro moskvu/teheran

159414

26.05.2008 08:37

Krátká zpráva z návštěvy na Bělehradské 98

pekne fotky, Herr Stwora

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

velmi se mi libi ty monochromaticke fotky, je z nich citit ta atmosfera mista; narozdil od cernobilych fotek z vaseho lesniho vyletu na kopec, kdy je z tech fotek citit jenom to, ze autor nemel na barevnej material (teda kdyby se jeste pouzivaly filmy). Opravdu, lesni cernobile reportazni fotky vypadaji plose, bez detailu a celkove jako kdyby je vyblil pes, co sezral tubu cerne barvy. Monochromaticke fotky jo, ale s rozmyslem...

161861

12.06.2008 12:27

Cokoliv, jen abychom nemuseli zpátky

jen vic takovych zprav

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

tupi amici by si meli uvedomit, ze valka neni jako kdyz jejich fotrici "branili demokracii" v zapadnim nemecku, trtkali tam jak cerveny vsi a jedinej problem byl, kdyz doslo huleni. Kazdej pitomec co se tam necha nalejt pocita s tim ze jde na rekreaci do zeme plne pratelskych domorodcu touzicich po Svobode a Demokracii(tm) a mysli si, ze se vrati plnej skvary, bude mit tunu medajli a jeste dostane auto a barak za penize DoD. To pak musi byt prekvapeni kdyz oni pratelsti domordci se pak na chudaka G.I.Joa divaji jako na okupanta a agresora, kdyz ti teroristi, kterych je navzdory zpravam v televizi porad dost, strili zpatky a kdyz po najeti na minu...pardoon IED musi z uniformy vybirat zbytky kamaradovy nohy.

163087

14.06.2008 18:57

Irské referendum odmítlo Lisabonskou smlouvu

Erin Go Bragh

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

jedina zeme, kde vubec referendum meli. to taky dost vypovida o Svobode a Demokracii(tm) v evropske unii vukol

163169

27.06.2008 09:44

Anarchie a řád

jinymi slovy:

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

to co rika autor ze je poradek, je poradek. to co se autorovi nelibi, je nerad. kdo se ridi podle autorova svetonazoru je moderni a rozumny (a poradny), kdo ne, je neradny genderovy kolektivista, multikulturni janevimco a vubec veskrze zly a opovrzenihodny clovek.

je to autoruv nazor s kterym muzeme polemizovat, nesouhlasit, ale to je asi tak vsechno.

me by vsak zajimala jen takova podruznost: pozoruje autor nejakou spriznenost, nebo pochopeni, k lidem, kteri take ad hoc oznacuji jine lidi jako hodne svobodo-demokraty nebo zle teroristy? vzdyt koneckoncu pouzivate stejne metody... [zmaten] [zmaten]

164025

06.07.2008 11:38

Očistec vyživovací povinnosti

a co jako?

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

to by se mi taky libilo: nasekat nejake chudere tunu decek a pak se na ni vysrat s tim, ze povinnost platit alose utlacuje moje prirozene pravo nasekat nejake chudere tunu decek a pak se na ni vysrat.
Jenze to, co spousta "demokratu" a "libertarianu" nechape je, ze s pravy jdou i povinnosti. a ze kazdy svobodny clovek ma nezpochybnitelne a nezcizitelne pravo nest nasledky svych rozhodnuti. tedy, na to, ze se autorovi nebudou chtit platit alimenty mel myslet o neco driv, i kdyz zrovna v te dobe asi nebyly potrebne provozni kapaliny v centru mysleni ale nekde uplne jinde.

164605

11.07.2008 13:40

Lisabonská smlouva? Euro? Ptejte se lidí!

prave naopak

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

pro uspesnou evropskou unii je nutne aby nektere pravomoce, ktere dnes maji tzv. narodni vlady byly predany do bruselu a ty ostatni, aby byly predany samosprave na krajske/bundesland urovni. Coz by prakticky znamenalo zruseni narodnich vlad, jednotnou evropskou zahranicni, makroekonomickou politiku, armadu, koordinovanejsi rozdelovani vyzkumnych grantu, etc. a zvyseni pravomoci krajskych/okresnich/mistnich samospravnych organu ve vnitrnich vecech jako velke prumyslove stavby, birici, zakladni a stredni skolstvi, dane,...

165186

15.07.2008 20:27

Napadne Izrael nebo USA Írán?

to si dela srandu?

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

zepry "Všechny jejich pozemní síly jsou v podstatě vázané v Iráku a Afghánistánu.". to jako opravdu chce pan Uri Avnery rict, ze nejmocnejsi zeme sveta, ktera je navic ve valce, ma opravdu jen asi 200 000 akceschopnych vojaku?[zmaten]? (154k v iq a 23k v af)

165468

03.08.2008 08:21

O lepivých melodiích

copak ale, ale copak?

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

puvodne sem sem chodil na informace o kterych se i na blistech nemluvi, ale posledni dobou to vypada, jako kdyby si to tady pronajmuli dedci, kteri si potrebuji postezovat na tu dnesni hroznou mladez, která si píchá tu dabelsky nebezpecnou a jedovatou maryhuánu, neposloucha gota ani kubisovou. a co hur, misto do orla nebo Nationalgarde chodi na technoparty - a kazdy "slusny a rozumny"(tm) clovek prece vi, ze technoparty jsou lihne toho nejhorsiho zla, srovnatelne s vybuchem cernobylu, ale horsi.
Kdyby radsi mladez chodila na koncerty pokrokovych skupin jako jako byval sveho casu orlik, kde by si v (rasove)cistem prostredi bez marihuány, pouze se zdravym a prospesnym rumem bez jakekoliv agrese navzajem ukazovali jak vysoko skace jejich pes, hm zeano.

166682

15.10.2008 05:01

Velké, zdravé banky dostanou na rozloučenou 125 miliardový dárek od Paulsona a Bushe

to je, kurva, kapitalýzmuspyčo

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

pokud teda projebu svych par penez, tak sem id.10T a podle zakona liberalniho kapitalismu mam pravo se zivit treba korinky. Pokud ovsem projebu nekolik miliard cizich penez, tak jsem chudak, vuci kteremu ma stat povinnost jeho ztraty nahradit? Nechtel bych byt v USA obycejnej pracovnik, ale byt tamtez investicni banker, to uz se vyplati

173052

08.01.2009 05:13

Vraždit ve jménu Božím

nekdo by tam mel vlitnout...

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

...a rozbit drzku vsem. okupovat celou palestinu, znicit vsechny zbrane a za jakejkoliv minimalni prohresek vybombardovat celou ctvrt(pardon, samozrejme ma byt "provest chirurgicky presny letecky zasah na prokazanou zakladnu teroristu", hm, zeano, ehm, hm). Pak zavrit arabske a zidovske sefy do jedne mistnosti a nepustit je od tam nez budou mit navrh ustavy noveho palestinskeho statu. Jenze americani/evropani si predstavuji reseni v tom, ze budou posilat zidum vic zbrani, rusaci maji svych starosti dost a cinanum je to u prdele.

180126

03.04.2009 09:21

Z „mučení“ mohou mít bývalí Bushovi spolupracovníci těžkou hlavu

RE: Tak vysoko nemůže

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

ale prosymtebe. Kdyz uz, tak odsoudi nakyho kaprala na 2 roky fesackyho vezeni, za 15 metru je venku a premie uz na nej budou cekat. a pak kdyz si nekdo bude otvirat drzku, tak ho muzou utrit s tim, ze vsechno vysetrili a prokazane zlociny byly prikladne potrestany a za par mesicu (po novym suprboulu nebo naskáru) to stejne vsichni zapomenou. Kdyby opravdu nekoho odsoudili a ten by si zacal na ruzne davno zapomenute navody, rozkazy, aj. rozpominat, tak by ho z toho chytla takova deprese, ze by se nejen povesil, ale este by potom uklidil stolicku v cele pod stul [chechtot]

187751

07.04.2009 11:06

Vratké pilíře evropského společenství

n/a

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Vis ty vubec, co je to nanobot?

Je to celkem ctive napsana pohadka, ale ctenar nesmi premyslet.

To, ze si sedneme u cesty a budeme spolecne rozjimat, to nenakrmi sto nebokolik milionu evropanu. Zatimco vy budete premyslet nad piliry evropske civilizace, tak vas vykoupi cinani/amici/rusaci, kteri premysli, jak si nahrabat co nejvic zdroju, nez to udela nekdo pred nima.

187945

03.05.2009 16:18

Projev, na který se nezapomíná

+1

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

tak toto by se melo opakovat 4x denne v celostatnim mediu. Zvlast takovym tem havlofilnim pravdolaskovcum, i kdyz ti by to nejspis nepochopili [pláč]

190227

03.05.2009 16:26

Lékaři podávají mrazivá svědectví o zvěrstvech v Gaze

RE: Hrozné žvásty

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

musim conejvice a velmi mnoho protestovat!!!! izraelci nikdy, opakuji NIKDY nestrileli primo na ty lidi, kteri zustali schovani v domech. Oni na ty domy parkrat vystrelili z tanku a pak zbytek rozjrajtovali buldozerama (vyrobene spolecnosti Caterpillar Inc., S.Š.A.). Jsem si jisty, ze rozmackane mrtvoly arabskych civilistu v troskach domu v sobe nebudou mit ani jednu kulku. Takze priste: tady ty zidy moc nepomlouvej, nebo dostanes navstevu od ADL nebo jinych svatych bojovniku za prava holocaustu [velký smích]

190228

16.05.2009 10:34

Dejiny Domu Rothschildovcov

interesting if true

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

to je pouze dusledek volneho trhu a svobodne souteze. Na volny trh muze vstoupit kdokoliv, tedy i zidovsti vekslaci, a muzou svobodne soutezit tj. delat vse, co neni, i co je zakazane, jelikoz pripadne tresty za zakazane hmaty a chvaty bud urcuji nejsilnejsi hraci, nebo jsou bezvyznamne.

191281

23.05.2009 05:10

Ještě jednou k článku Na židy dojde až pak

RE: Austrálie k přistěhovalcům:

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

potomek mukla nejak vypiskuje... zepry australska kultura, lol. tim jako mysli country, hnusny pivo, smradlavy vino, operu v melbourne a klokany? Jak se tito zparchanteli anglicane prizpusobovali domacim? vypustili kralika a lisku, mimojine. Kdo z cim zachazi, s tim taky schazi - proste rekonquista australie asijskymi narody. anglicani necht tahnou zpatky na ten svuj vybydlenej ostruvek a dobre jim tak

191762

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 0

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 1

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,20 Kč
Libra
30,11 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 116,27 Kč
1 unce stříbra
574,24 Kč
Bitcoin
291 983,21 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 249 366