Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Peter Velkej

Nalezeno 49 příspěveků, 4 různé IP adresy

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

22.05.2006 14:43

Miliardová databáze

RE: 'Demokraticka' Kanada persekuje i legalni drzitele zbrani..

Peter Velkej 70.?.?.?

Pridal jsem response zde a po zmacknuti 'ULOZIT' cupliku na me cervene vyskocilo tohle:

Jméno Peter Veliky nebo email , který jste použil/a, je registrován. Patří-li vám, prosím, přihláste se. V opačném případě použijte jiné jméno nebo jiný email.

Pane Editore, pokud vim, prihlasil jsem se uz davno tomu. Tohle zlovestne upozorneni na me vyskocilo uz 3X.

106679

23.05.2006 12:13

Pohlavek jako zrcadlo

BBC se na tu facku divalo jinak..

Peter Velkej 70.?.?.?

Vcera BBC zaradilo tuhle jedinecnou, nevidanou sarvatku
Ceskych politiku do sveho poradu 'Zprav Ze Sveta'.
Kupodivu, jejich video zaznam byl crispy cistej, divak moh videt kazdou rozzurenou vrasku v oblicejich 'zapasniku'.
Tahle bitka poskodila reputaci nejen jednotlivych 'zapasniku' ale predstavila svetu Cesky narod jako tlupu nevychovanych dedicu komunistickych manyru.
Jeden vedle druheho se muzeme stydet a kopat do zadku zato ze jsme Cesi.

106798

23.05.2006 21:02

Pohlavek jako zrcadlo

'..Topolánek jako jediný podporuje US zakladnu v CSSR...'

Peter Velkej 205.?.?.?

Jakej to velikej rozdil v povolovani cizych zakladen v CSSR!
V 68 roce rusaci zalozili zakladny na vysostnem uzemi jejich bratrskeho naroda Cechu a pomalu celej Ceskej narod to vzal jako samozrejmou vec!
Ti co protestovali museli sbalit svestky (v nejlepsim pripade)a odcestovat za kopecky.
Snad to bylo tim ze rusaci jsou tez slovane ?

106846

03.06.2006 03:32

Bývalý analytik CIA: Fingovaný teroristický útok proběhne nejspíše v šestém nebo sedmém měsíci

Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

Peter Velkej 70.?.?.?

Par Zvedavcu zde tvrdilo ze nikde neni dokazane ze Osama Bin Ladin provedl utok na WTC. On sam se tim uz parkrat chlubil a Zvedavci stale melou svou. Sileli by radosti, kdyzby se prokazalo ze za tim mela prsty Bushova vlada. To jsou naivky - co?!
Jsem zvedav s cim vyrukuji pokud zadny utok na Iran letos nebude.
V porovnani, slysel jsem o jakesi nabozenske sekte, jejichz vudce (po cesky 'lidr')predpovedel konec sveta na urcite datum, Ovsem zadny konec sveta se nekonal a blbe ovecky mu stale zbozne naslouchaji.
Jsou tez volove, sekta kteri chodi na jejich posvatny kopec kazdej mesic a ocekavaji ze si je mimozemstane odvezou s sebou.
Jo, jak zde jeden prohlasil '...Drzte si klobouky,jedeme s kopce...'
Pokud si v CSSSR zvolite socialy (bratry komunistu, tak urcite z toho kopce pojedete.

107576

09.06.2006 12:01

Teroristé na baterky

'Neschopni' Kanadsti teroriste..

Peter Velkej 70.?.?.?

Jak zde vidim, pravi zvedavci se snazi zesmesnit kompetenci Kanadskych muhamedanskych radoby teroristu. Ono by snad bylo lepsi kdyby se jim podarilo to co ve svych islamskych makovicich planovali.
Bylo by pak zajimave co bychom zde cetli od zvedavcu kalibru Nohejlu..
V Londynskych teroristickych utocich na podzemni draze a v autobuse mestske dopravy tez ucinkovali mladistvi muhamedani imigrace druhe generace.
Bylo videt, ze to co jim chyby na teroristickych zkusenostech tihle mladistvi muhamedani vynahradi svym elanem. Jsou tez mentalne podporovani a vedeni svymi imany pri jejich modlitbach v mesitach.
Torontsti radoby teroriste jsou popisovani jejich spoluzaky ucilist a skol jako rap (originalne negrovskej 'muzic' style) vyznavatele, oblecenim ala Torontskych poulicnich gangsteru k nerozeznani od svetle pokozky Kanadskych mladistvych.
Je nabiledni jiste ze po zabasnuti techhle muhamedu, vstanou novi muhamdedansti bojovnici, kterych je uz v Torontu plna prdel, Kanada ma podle poslednich statistik pres 700.000 registrovanych muhamedu/muslimu.
Jejich znudeni a jinak prehlizeni spratci prevezmou zezlo tech co jsou za katrem. Kanadske zakony samozrejme jich nejmene 50% pusti s ohledem na jejich vek a politicke korektnosti.
Bohuzel, jedine podarenej utok zalepi huby tech co zlehcuji jejich odhodlani vrazdit sve Kanadske spoluobcany a chlebodarce.
Lituji ty kteri ziji mezi muhamedany v Toronte a musi touhle hysterii prozivat.

107938

09.06.2006 12:07

Teroristé na baterky

'..Okupanti zabili Zarkávího..' Z rubriky 'Ve zkratce'

Peter Velkej 70.?.?.?

Tenhle rozhorcenej titulek muzete videt v rubrice 'Ve zkratce'.
Netreba komentare..

107940

21.06.2006 12:08

Nad důchodci se smráká

RE: Pozdní sběr

Peter Velkej 72.?.?.?

S timhle nahledem na katastrofu bile rasy (ano, prevazne bile rasy) musi kazdy souhlasit. Vidime ty priznaky i v nasich vlastnich rodinach. Kolik z nas ma vice ne dve deti?
V mem vlastnim manzelstvi (to jeste v CSSR nebyli birth control pills)ma manzelka mela dva nucene potraty, jen proto, ze jsme byli pohodlni a nechtelo se nam ve veku 24 let starat se o deti. Namisto toho jsme si koupili Warburga. Jen cikani tehdy v Cesku meli vice jak 3 deti.
Mluvil jsem zde v Kanade s clovekem ktery dlouha leta ztravil v jizni Africe. Zminil se o Ethiopickem hladomoru ktery tehdy byl 'popularni' u rockovych kapel (charitativni sbirky, v televizi ukazovali pomalu kazdou pul hodinu vychrtle mimina. Tak tenhle znamej tvrdil ze priroda sama se postarala o prelidnene cast Afriky.
Vcera v Kanadskych zpravach oznamili ze Kanada prijme 800 bezencu odkudsi z jakesi Burmy. Tak to se mohou Kanadsti danovi poplatnici naco tesit.
Urcite ti lide nemaji zadne profese, skonci pravdepodobne v Torontu uz i tak prelidnene, prekriminalizovane metropoli.. V zaberu televiznich novin ukazovali i jejich docasny utecensky tabor (kde nekteri uz ziji leta). I tam se jim rodi deti jako kralikum.
Uhrnem, na generaci po nas uz zadny duchodovy fond nezbyde. I tak zvani 'Baby Boomers' generace si pekne utrou pod nosem, pokud nemaji statisice ulozene v RRSP.

108591

25.06.2006 01:51

Již nikdy 100 na 100, prosím!

V Kanade meli podobnej problem pri volbach..

Peter Velkej 72.?.?.?

Kanadsti Liberalove v predminulych volbach byli take 100 na 100. Aby to tihle Liberalni komousi vyhrali, vzpomneli si ze jeden z tech jejich poslancu (ktery to tahl z posledniho -rakovina) by mel prijit volit.
Tak ho asi donesli na nositkach k volbe v parlamentu. Liberalove vyhrali a mohli dale nicit ekonomiku v Kanade po cele dva roky !
Ted vidime ze v CSSR tez maji problemy. Brzy pry jim vypuknou komunalni volby a uz ted se to tam 'tepe' v neuprosne tahanici o volice.
Oni si stejne nakonec zvoli socaky/komouse, zrovna tak jako byvale drzavy SSSR.

108851

29.06.2006 02:24

Týden bukvic

Torontskej teplousskej pruvod..

Peter Velkej 72.?.?.?

Vsechny major Kanadske deniky otiskly na svych titulnich strankach (nektere i barevne) fotografie stastnych teplousu/sek vesele se promenadujicich v ulicich Toronta.
Divim se ze ani jeden sebevrazednej atentatnik z rad Torontskych 'sleeping cells' teroristu sebou nehodil do te pruvodove sracky teplousu. Tech by litovalo moc malo lidi.

109327

29.06.2006 12:35

Izrael znovu okupuje

'..Su Cesi a Slovaci ktori bojovali proti okupacii v 1968 tiez teroristi..'?

Peter Velkej 72.?.?.?

Pta se nekdo neznalej historie.
Vyjmenujte jedineho Cechoslovaka kterej bojoval proti okupaci v 1968 roce.
Nespocital byste jich ani na prestech jedne ruky.
Jedine snad Palach ale to jeho upaleni nebyl boj, to byl cin bezmocnosti.

109383

29.06.2006 23:48

Izrael znovu okupuje

'...vrazdi nevinne civilni obyvatelstvo...'

Peter Velkej 72.?.?.?

A koho tim ten pan mysli? Jezismarija ti Cesi, to je ale narod naivnich Josifku - co ?!

109491

07.07.2006 01:50

Izrael znovu okupuje

Jejich unos (Izraelskych vojaku) byl planovan tydny dopredu

Peter Velkej 72.?.?.?

Jo, neco takoveho uz zde vykrikoval pan Nohejl a jini znami strategisti. Tvrdili ze Londynsky utok muhamedanu byl proveden bezmala Scotland Yardem a jinymi zapadnimi agenturami. Dnes zverejnila BBC video jednoho z tech muhamedanu co utok provedli. Jeste porad nam budou zdejsi milovnici intriques namlouvat zidovske pozadi tohoto utoku?

109932

10.07.2006 14:31

Americká kolonie

Cesi v 68 roce

Peter Velkej 72.?.?.?

Po vstupu SPOJENECKYCH armad vykrikovali po namestich '..Chceme neutralitu..' a podobne pro komouse jak je zname na Zvedavci nepristupne pozadavky. Zde se jich par rozciluje a odsuzuje znasilneni Iracke divenky a jeji rodiny americkymi 'zoldaky'. Nerozilovali se zde, kdyz ta muslimska banda rezala hlavy civilistum anebo je veseli ohorele na most.
Truchlili kdyz US konecne zatocilo s jejich vudcem Zarkawim.
V 68 roce, by vetsina ceskeho naroda plakala dojetim a radosti (jako Taliani po vcerejsim vitezstvi), kdyby meli vysilacku Svobodne Evropy na svem vlastnim uzemi. Jen par individui jake zde vidite by protestovalo.

110227

12.07.2006 18:12

Americká kolonie - reakce

zakladna tak blizko od Ruska,

Peter Velkej 72.?.?.?

Na to byste mel byt pysnej pane Trodas!
Ve Vasi rozhorcene reakci vidim tak trochu pri- posranou ceskou dusi.
Pokud mate kuraz, vemte si valasku a bezte nekoho 'sejmout'. Pouzivam Vaseho krvelacneho vyrazu ([smích]
Na okraj, ona ta zakladna tam dlouho nebude. Cesi, (pokud budou najmuti jako civilni zamestnanci) to tam pekne rozkradou.
Nejaka dobra duse by mela varovat americany.

110361

26.07.2006 13:32

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

ZIDI TO ODMITLI

Peter Velkej 72.?.?.?

Pan Trodas si ani nedovede spocitat na prstech jedne ruky co by takove vyjednavani dokazalo.
Hizbolah by tim ziskal jim potrebnej cas na znovuvyzbrojeni a olizani si ran ktere zaslouzene dostava od IDF.
Jeho nazor se priblizuje svou blbosti kecum Annana.
Condoliza Rice o co jde.

111553

30.07.2006 23:41

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: Beztrestne vrazdeni !!

Peter Velkej 72.?.?.?

Pane Lev, zapomnel jste se zminit ze Vasi Hizbalasti hrdinove, partyzani, bojovnici o svou zemi a sprachsprosti teroriste, umistili sve oblibene katuse na strechu panelaku a s rozkosi zahnali civilisty do sklepa. Vedeli co nastane. Sami odpalili katuse remotely, otevreli si lahev sampanskeho jak by rekl pan Nohejl a cekali s radosti na odvetny, zaruceny uder Izraleskych F - 16.

112071

31.07.2006 13:10

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

....odstřelit par židů abych se uklidnil...... (Krysa)

Peter Velkej 72.?.?.?

Nu co chcete ocekavat od 'cloveka' se jmenem Krysa?
Izrael byl zatlacen do kouta. Dokonce US Condoleza Rice (k velkemu udivu zidobijcu zde) tlaci Izrael k uzavreni primeri.
Pokud Hizbalasti teroriste a jejich priznivci si vynuti primeri, budou to oslavovat jako jejich 'vybojovane' vitezstvi.
Celej ten konfglikt se mozna odsune na dalsich pet let a svet si bude tleskat k zachovani zdanliveho miru.
Vemte na to jed, ze takove Krysy, Trodasove a dalsi budou nadsene opevovat zde Hizbalasske vitezstvi.

112135

31.07.2006 13:28

Ano, tohle je holocaust

jsem take antisemita a je to tady kolem me take plne samych antisemitu (Trodas)

Peter Velkej 72.?.?.?

Vzdyt mi to vime pane Trodas co jste zac.
Vsichni co jdou pod praporem Trodase vidi zde ty fotografie obeti z jedne strany. Mi, co se divame na to z obou stran, nevideli jsme zde zadnou fotografii obeti ze strany druhe.
Jak uz zde kdosi napsal, vsichni mohli zit kdyby Hizbalah navratil unesene vojaky a skoncoval s odpalovanim tech raket. Me by zajimalo, kde ty rakety vzali? prece je nevyrabeji jako na bezicim pasu nekde v miste ktere jim uvolnil Izrael v Lebanonu?

112140

31.07.2006 17:08

Ano, tohle je holocaust

.. U čeho bych se opravdu posral smíchy.. (Krysa)

Peter Velkej 72.?.?.?

Ja bych mel naklon k druhu toho sameho vyprazdneni (receno slusne) kdyby tem muhamedum nekdo hodil bombu na to jejich posvatne misto Mekku. Sakra to by bylo pozdvizeni mezi muhamedy -co?
Ono k tomu nekdy (dej BUH) prijde.
(Jo to slovo 'kdyby' nejak nejde do naseho seriozniho prani, rikalo se v CSSR '..Kdyby byly v rici ryby, nemuseli bychom mit rybniky..'

112180

31.07.2006 17:16

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: ....Lepsi zdanlivej mir a Libanonci na zivu ... Pavel Cert

Peter Velkej 72.?.?.?

Tohle prohlaseni mi nejak pripomina Chamberlaina a pritakajici Evropske staty v dobe 'Mnichovske Zrady'.
Jak dlouho ten mir tenkrat trval?

112181

31.07.2006 21:03

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

vyhlásí 48 hodin pauzu v bombardování a pokračuje

Peter Velkej 72.?.?.?

Helo mudrci:
Hizbalah nelenil a chtel vyuzit 48 hodin pausy k svemu preskupeni a prisinuti vice munice, vcetne raket.

112208

31.07.2006 21:10

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

...uvnitř něco bouchlo.... (Zatrepalek)

Peter Velkej 72.?.?.?

Pan Zatrepalek se snazi pekne s nami trepat. Ty vsechny spekulace a machinace faktu nevericimi tomasi z ceska me nekdy privadeji k smichu.
To je narod kterej tenkrat v dobe temna veril svym bratrum estebakum ze katolickej knez v Babicich vymachinoval zazrak. Pamatujete?

112209

31.07.2006 21:17

Ano, tohle je holocaust

Židi budou stejně dělat, co so zamanou. - Kadibudka

Peter Velkej 72.?.?.?

Jo, Vam by se zamlouvalo aby byli zahnani nekde do gheta, neli do more.
Nezapominejte, ze tentokrate je situace uplne jina. Hizbalah je prvni oficialni teroristicka armada.
Tenhle boj Izrael musi vyhrat, pokud ne, doplati nato cely stredni vychod.
Izrael ma kliku ze ma nejvetsi trumfy v rukou. Pokud se na nej zhrknou arabske armady jako srsni, bude to Izrael kdo bude mit posledni slovo. Nechtejte aby k tomu prislo.

112211

31.07.2006 21:50

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

Nejaky link by, Petre, nebyl? (Aja)

Peter Velkej 72.?.?.?

Kdybych Vam zde naserviroval link, stejne byste neverili tomu co byste se z neho dovedeli. Ledaze by to byl link All Jazera anebo jinych, muhamedanskych 'agentur'.

112215

31.07.2006 21:56

Ano, tohle je holocaust

... Izrael ostřeluje všechny automobily.... (Lev)

Peter Velkej 72.?.?.?

Velbloudy tez ostreluje?

112219

01.08.2006 01:38

Ano, tohle je holocaust

....konec naší civilizace je na dohled .....(Kodek)

Peter Velkej 72.?.?.?

Konecna logicka evaluace dnesni situace ve svete. Tohle hlasali pesimiste a vyznavaci Nostredama uz v dobe Kubanske krize a 9/11 muhamedanskeho utoku.
Proto byste meli drzet palce Izraeli at nas zbavi nejvaznejsi hrozby jaka kdy potkala svet. To neni jen Hizbalah..
UN dalo ultimatum Iranu do konce Augusta zastavit nuklearnich zbrani vyvoj. Pokud Iran bude ultimatum ignorovat, ustanovi UN jakesi nemastne, neslane financni a diplomaticke bojkoty nad kterymi se budou Iransti mulahove popadat za pupky smichem.
Ti dokazali hnat sve teenagers pres minova pole pri utoku na Iracke jednotky a nemrkli ani okem.
Prijdou horke dny.

112239

02.08.2006 03:18

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: Nejaky link by, Petre, nebyl? (Aja)

Peter Velkej 72.?.?.?

Bravo Stein 55!
Myslite ze je ty tri video clips presvedci? Pan Nohejl zarucene bude tvrdit ze to zidi natocili nekde v Hollywood studios! Jo, a pak sli pit smapanske.
Izrael dobre vi o co de tentokrate. UN s jejich jalovymi resolucemi uz nema zadnou vahu. I sikmockove Korejci si z tehle smesne organizace dela prdel.

112376

09.08.2006 23:31

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

'..Pojdme se bavit o vasi Katusi na zahrade..' (Trodas)

Peter Velkej 72.?.?.?

Vy si pane Trodas zjevne myslite ze tohle je nejaka sranda, ze se vlastne bavite na ucet zidu (o Lebanoncich nemluvim ti jen dostavaji co si vykoledovali).
Vase 'prispevky' do znacne miry i kompromituji Zvedavce.
Nejste Vy nakonec ten Janecek co psaval ve stejnem 'stylu' ?
Izraelci uz toho maji dost a na pokyn sveho parlamentu jim (vite komu - zejo), pujdou dat na frak. Good luck boys !

113276

10.08.2006 01:21

Americký velvyslanec při OSN Bolton: Mrtvý Libanonec má menší cenu než mrtvý Izraelec

RE: a tady trosku z jineho soudku

Peter Velkej 72.?.?.?

Galloway - Je to vul, vylozenej hulvat. Mlel a mlel a mlel porad svoji naucenou odrhovacku. Urcite dostane od Hizbalasu medajli. Na to by mu skocili jedine Cesti Pepici.

113287

10.08.2006 13:41

Co říci muži, jehož rodina je pod troskami?

'..zidaci zacali s bombardovanim civilistu..' (Trodas)

Peter Velkej 72.?.?.?

Opravdu? Kazdej prumerne informovanej clovek vi, ze Hizbalasi a Hamasaci zacali tuhle hnusnou valku. Je videt ze jste nesledoval podrobne vyvoj konfliktu jeste pred zavrazdenim osmi vojaku a odvleceni dvou do Hizbalasskych dungeons.
Lze posoudit urovni reakci(mimo misu jak rikaji cesi) na tenhle clanek co to sem vlastne prispiva. Clanek se snazil vyburcovat verejne mineni proti Izraelskym 'vrahum', kde se zminil i o nejakem Izraelskem bezpilotnim letounu a zde znami Zvedavci vubec nepochopili kam mali zamerit sve rozhorcile reakce. Misto toho se zacali dohadovat zdali je mozne sestrelit letadlo puskou anebo ne.
([smích]

113380

17.08.2006 12:41

Horké léto

Koureni v letadle a vubec v Kanade..

Peter Velkej 72.?.?.?

Jsem kurak a jsem hrdy nato. Jedine s cim 100% souhlasim s panem Stworem je ta histerie statu a nekuraku proti tem kteri se nejak nemohou zbavit toho krasneho zlozvyku.
Ja si pamatuji zde v Kanade ze si clovek mohl zapalit i ve spitale na pokojich pokud byl pacient. Doktori tehdy dobre vedeli jaky blahy vliv to ma pro kuraky... ([smích]
Posledni dva zamorske lety jsem chytil trombozu (blood clot) do nohou kterou jsem musel lecit ve spitale. Jo nekteri mudrzi radi '..to musis chodit neustale v ulickach letadla, abys udrzoval circulaci krve..' Jo, uz jste nekdy zkouseli se spacirovat v ulickach namackaneho letadla? Kolem smradlavych hajzlu?
Pak me jeden zamestnanec aerolinii poradil at se na ty varovne napisy 'Smoke detectors' in washroom vykaslu, ze je to jen straseni a klidne si tam mohu zapalit. Jako spravnej rebel jsem to zkusil a ejhle, nikdo na me nedobehl s pistoli v ruce. Pokud by se stalo ze by me konfrontovali po mem koureni pred dvermi toho miniaturniho zachodku, do oci bych jim rek ze jsem tam nekouril a at si zjistuji, kdo byl ten culprit. Pujdou cuchat dech kazdeho pasangera?
Statu hysterie proti koureni je dobra pro nove generace. Jde o nase deti, koureni se pomalu stava odpudivym i mezi teenagers. Nove generace nebudou kourit. Studaci kteri zde v Kanade jsou znami svymi mejdany nabite chlastem uz nesednou za volant diky agresivni protialkoholu kampani zde.
Jo pane Stwora, Vas clanek mel nadech jakehosi podezreni z vyvolavani strachu mezi obyvateli, vymyslem nejakeho teroristickeho spiknuti.. Co reknete az se prokaze ze to tak bylo? Svede se to na zidy panem Nohejlem?

114194

23.08.2006 02:37

Jak (ne)vyrobit bombu

Dokazuje to mozna jak jsou ti muslimi blbi

Peter Velkej 72.?.?.?

Co od nich muzete ocekavat? Jeden z nich si pred casem dokonce rval vybusninu do boty! ([smích]
Nemohu pochopit jak vubec mohli sami bez Ruskych vojenskych poradcu odpalovat ty antitankove rakety proti nastupujicim Izraelskym tankum. CNN tvrdilo ze ovladani tech raket vyzaduje nadprumerny vojensky vycvik.
Oni tak nanejvys ovladaji odrezavani hlav a kladeni dynamitu kolem cest.
Prece nam pane Stwora nechcete tvrdit ze nic protistatniho ti 'radobyteroriste' neplanovali? Dokonce si dopredu natocili tak zvane 'martyr video'.
Anglie by je mela odlifrovat do countries od kud pritahli. Nejenom ty mlade soplaky ale tez jejich rodiny. Tecka.

114728

04.09.2006 14:47

Bývalý Norimberský Žalobce: „Bush i Saddam by měli čelit stejnému procesu“

'..Irácký národní hrdina Sadám Husain ..'

Peter Velkej 72.?.?.?

Pane Zorba, povezte nam co hrdinskeho Sadam udelal pro Iracke muhamedy?
Tenhle pan Zorba tohle psal asi v alkoholovem rozpolzeni, anebo si dela ze Zvedavcu prdel.

115903

04.09.2006 19:29

Bývalý Norimberský Žalobce: „Bush i Saddam by měli čelit stejnému procesu“

RE: '.. Sadam drzel Iracany v relativnim klidu...' (?)

Peter Velkej 72.?.?.?

Proto z neho mate respekt? To same byste moh pak tvrdit o 'Marsalovi' Tito. Ten tez drzel Chorvaty, Srby, Muslimi pohromade ?
Jen jak natahl backory, pekne se to tam rozjelo a NATO muselo zasahovat..

115925

08.09.2006 12:33

Řekne nám Robert Fisk celý příběh?

Odlisne nazory levicaku Friska a Krale?

Peter Velkej 72.?.?.?

Nevsimli si disakutujici faktu ze svetoznami levicaci Kral a Frisk najednou nejsou pod stejnym praporem. Pripomina mi ti komunistickeho vudce Tita, ktery se k nelibosti Stalina odtrhl od Ruske verze komunismu. Jak to ze tihle dva soudruzi se nedohodli predem co budou presentovat svym vernym privrzencum?

116241

17.09.2006 13:42

Výroky amerického prezidenta, které stojí za zaznamenání

RE: '..My jsme si vzdy utahovali z delnickeho presidenta Zapotockyho..'

Peter Velkej 72.?.?.?

Cesi jsou narod, kterej rad kritizuje presidenty. Obzvlaste cizich zemi cizich zemi. Delali si prdel i z Brezneva, jednoho z tech ktery si to zaslouzil. Kupodivu, nehazeji spinu na jejich taticka Masaryka.
Jugoslavskeho presidenta Tita v minulosti presentovali Cesi jako kata z sekyrou v ruce. Dobre si to pamatuji.
Jejich inteligenci nasvedcuje slavne masove nakupovani privatizacnich kuponu od nejakeho Kozeneho, kterej si z nich potom pekne utahl. Nyni by ho chteli soudit (Kozeneho)..
Cesi rad veri propagandam a lzim. Pamatuji se, jak nam na v padesatych letech na skolach tvrdili ze mandelinka bramborova je k nam shazovana americkymi letadli. A lide jim to bastili s vyjimkou par 'reakcionaru'. Zde na Zvedavci se nam snazi namluvit ze zadnej utok muhamedu na WTC neexistoval a byl to vlastne americkejch vladou podporovanejch zaskodniku utok.
Jako duvod tvrdi ze americka vlada chce v lidech vyvolat strach.

116906

05.10.2006 21:22

Dilema kanadských médií

'..Talibanci jsou hrdinští bojovníci za spásu a svobodu Afgánistánu..'

Peter Velkej 205.?.?.?

Jezismarija, tohle snad neni mozne. Tenhle pan Zorba asi vychvaluje Taliban do nebes, aby vyprovokoval ostre namitky.
Pripomina mi meho dedu, kterej rad vyprovokoval rvacky v hospode a sam jelikoz to byl malej prcek zalezl pod stul jakmile se to zacalo rezat kolem neho.
Taliban a hrdinsti partyzani a bojovnici za svobodu? Je videt ze pan Zorba nesledoval Talibanu pocinani kdyz jeste byli u moci. Nekdo se zde pochvalne zminil i o NDP (Kanadske levicacke strane).. Ti komousi byli a jsou podporovani uniemi (odbory). Strana ktera je podporovana levicovymi uniemi si nezada moc s pravymi komousi. Mi jsme dokonce na fakulte museli davat povinne prispevky na ni, do te doby, nez se jeden kolega proti tomu zbouril. Thatcherova spravne s nimi zatocila (hornickou unii.
Kanadsti Liberaklove a NDP maji k sobe blizko. Dokonce jeden vysoce postaveny NDP lidr nyni prestupil k Liberalum a bude kandidovat na vudcovske misto.
Liberalove a NDP jsou ti kteri privedli Kanadu na pokraj financniho krachu.

118457

06.10.2006 12:34

Dilema kanadských médií

'..bordel ktery nakonec ustal po vitezstvi Talibanu...'

Peter Velkej 72.?.?.?

Bordel ustal, coz je pravdou. Vetsina pestitelu maku museli zavrit kram. To je jedine plus Talibanske bandy.
Devcatum skolniho veku zakazali chodit do skoly. Zakazali dokonce muziku a video. Nyni (reportaz from Afganistan)se kradou v nocich k chatrcim a vyvesuji na ne plakaty varujici pred spolupraci s kymkoliv, kdo podporuje 'okupanty'.
Snad Vam nemusim zde jmenovat vsechny ty jejich activities ?
Skoda papiru na Zvedavci..
'...Hrdinsti odbojari Talibanci...' Podrzte me, Ha, ha, ha..

118508

08.10.2006 00:36

Dilema kanadských médií

'..jaké máme tady patálie s Bušismem..' (v Kanade)

Peter Velkej 72.?.?.?

To tedy Vam reknu, ze radeji budu mit patalie s 'Bushismem' nez z nejakymi zlodeji Liberali a socani NDP. Kanada by si zaslouzila bojkot ze strany USA. A poradnej, i kdyz se to dotkne primo me a mych potomku. Nejen s stavebnim materialem ale i s odsunutim veskereho americkeho kapitalu. meli by odstehovat vsechny auto assembly plants, tak jak to udelal Firestone v Lindsay (Ontario). Vidim jak Kanadane nadavaji na US, ale jsou radi kdyz maji job v jejich fabrikach.

118649

10.10.2006 02:03

Dilema kanadských médií

RE: '..obrovské nadšení z války v Iráku..'

Peter Velkej 72.?.?.?

Ale kdepak! Kdo by moh byt nadsen valkou, kde vojaci ani nevidi sve protivniky. Kosilaci se zmohou jen na pokladani boobytraps kolem silnic a strileni vetsinou zezadu vseho, co jim neleze do zadku. Strili dokonce i svou vlastni rasu. Sere me to, ze zapad tam ztraci kazdonne vojaky, ktere mu budou jednou schazet na vaznejsich polich konfliktu, na priklad z North Koreou. Tak se to alespon vybarvuje. Uz jsem to jednou zde tvrdil, ze 100 muslimosu neni hodno zivota jednoho US anebo Kanadskeho vojaka. Meli by sbalit kufry, nechat tam veskerou vyzbroj, at se to pomlati mezi sebou.

118768

13.10.2006 02:54

Rakety povstalců způsobily peklo na americké základně v Bagdádu

''.my bychom se měli bránit rovněž..' tvrdi Zorba..

Peter Velkej 72.?.?.?

Tak nam zde pane Zorba napiste kde, kdy a kdo se nekdy z rad Cechu nekomu branil..([smích] Mimo bratru Masinu, vsichni ostatni sklapli podpatky a dale provolavali 'Slava Socializmu'..
Ten pan Zorba, ten ma ale hlasky (hlasky s 'hackem' nad 's'. Clovek nevi zdali se ma smat anebo vztekat. Jeste dva takove sem a reknu s jistotou, ze se sem dostali nejak podloudne Iracti 'partyzani'.

118999

16.10.2006 11:47

Tak tady už končí sranda

'...národ se v roce 1968 vzepjal..' Pise pani Virill

Peter Velkej 72.?.?.?

Kterej to byl narod? Komu/cemu se 'vzepjal' ? Ceskej urcite ne ! Vzepnout se mohou jen kone a to jen na okamzik. No to jsou ale vyrazy! ([smích]

119312

19.10.2006 01:52

Jak Hizballáh porazil Izrael

Hizbalah se ma naco tesit v pristim konfliktu..

Peter Velkej 72.?.?.?

Izraelci nejsou hloupi a sami si udelali a jeste delaji poradnej rozbor vsech chyb.
Myslim, ze jedna velka zasadni chyba byla ze brali moc velkej ohled na verejna mineni.
Hizbalah 'bojovnici' placaji nyni jeden druheho po zadech a veri ze je velmi snadne porazit zidy. Narostl jim hrebinek a nim chut to s Izraelem vyridit ku vseobecne arabske spokojenosti co nejdrive. Tak jak to chtel udelat Eichman, Himler, Heydrich a dalsi.
Hizbalachu Vyrostla nova generace nezamestnanych poulicnich rvacu. Ti se nemohou dockat az vyrazi rabovat zidovske usedlosti.
I kdyz se jim podari zatlacit Izrael do kouta, myslite vy naivkove, ze Izrael se necha temi Hizbalasi a jinymi 'bojovniky za svobodu' utlouci cepicemi? Sahne po drastickych responses a nemuzeme se mu divit.

119535

09.01.2007 19:44

Mýtus Charty 77

RE: Uzasne vystizne a popisne;

Peter Velkej 205.?.?.?

Jo, ale pripomenme si ze to vsichni byli Cesi.
Pred 68 roku jsem vubec neslysel nic o panu Kralovi. Chartiste presto ze to byli Cesi se sem tam vzpirali.
Nekteri jako Karel Got to podepsali a pak se kali a otocili kabat. Doba temna v CSSR.

125237

05.02.2007 18:35

Co se vlastně u Nadžafu stalo? Různé verze

''. v pruvodu byli zeny a deti.."

Peter Velkej 205.?.?.?

Zapomnel pan co si stezuje dodat ze ti utocnici vzali umyslne deti a zenske s sebou do pruvodu poutniku, aby snadneji prosli kontrolami.
V Izraeli se odbouchne v obchodech, na ulicich nyni vice Palestinskych 'martyrek' ktere snadneji projdou kontrolou na Izraelskych check points. Izraelske bezpecnostni sili sami priznavaji ze nemohou dukladne prohlednout zenskou zdali nema na sobe pripoutanou bombu.
Jen by me zajimalo zdali ty martyrky tez dostanou za odmenu od Alaha 72 pannen..? Nebudou to snad panici?

127852

16.02.2007 02:57

Ocelová pěst sionistů dopadla aneb \"Holocaust si rozvracet nedáme!\"

Kanaďan, co je zavřenej v Guantánamu už od r 2002

Peter Velkej 205.?.?.?

Khadr.
Byl a je to prachsprosty muslimsky terorista. (Pokud mate na mysli toho Khadra, co hodil granat na americkeho vojenskeho zdravotnika v Afghanistanu a za coz sedi v Guantanamu).
Ta cela jeho islamska rodina zije nyni v Toronte. Ta nejstarsi z nich a jeji dve dcery v Toronte verejne chvalili novinarum Osama Bin Ladina a chlubili se ze ho dokonce znaji osobne.
Ten kokot byvalej prime ministr Kanady Christien vytahl pri vladni navsteve v Pakistanu otce tohoto klanu z vezeni.
Pak se ukazalo ze ten otec Khadr delal sbirky v Kanade na ten jejich jihad.
Jo, jo, i takovehle Kanadany si Kanada zde vydrzuje. ([pláč]

128896

14.03.2007 19:01

Carter a útočící hejno

Carter - nejvetsi vul pod sluncem

Peter Velkej 205.?.?.?

Uz jsem se zarek parkrat, ze se do niceho zde michat nebudu ale positivni zminka o tom debilovi Cartrovi mi hnula poradne zluci.
V dobe prepadnuti americke ambasady a unosu Americkeho osazenstva embassy v Iranu, Carter byl otazan novinari, co dela pro jejich vysvobozeni. Na to ten curak rek ze se modli i s jeho dcerou za ne. TO prohlasil President !!! Kdybych to nevidel a neslysel na vlastni oci v TV, neveril bych tomu.
Tenkrat jsem nevedel zdali ma brecet anebo se smat. Pripominalo mi to ty nase slavne presidenty, od Benese, Svobody az po Husaka.
Iranci jak snad vite meli paranoidni strach z Reagana. Prvni den po jeho nastupu do uradu, byli posrani strachy a rukojmi pustili.
Dnes ten vul Carter se snazi imponovat americkou verejnost tlucenim kladiva na stavbach domu wellferakum.

130818

18.04.2007 18:42

Byl to takový stín...

RE: smutne

Peter Velkej 205.?.?.?

Mnoho 'Zvedavcu' by silelo radosti kdyby to udelal nejakej US vojak co se vratil z Iraku s pohmozdenenymi nervy.
Mozna ten Korejec byl zid?
Ted vazne:
Velka vetsina tech studaku co strileji na sve spoluzaky jsou obycejne sikanovani ve tridach, na chodbach, i na hristi. Columbine masakr provedli tez dva pomateni, kteri uz nemohli vydrzet sikanu svych spoluzaku.
Zacli tim ze se zacali vystredne oblekat (trench coats etc) a skoncili vime cim..
Podobne pripady jsme meli v Kanade.

133198

03.05.2007 21:49

Zbláznil se Havel?

'...Havel byl vždy k mání a na prodej..'

Peter Velkej 205.?.?.?

Uz me ti komousi opravdu serou. Jestli Havel (ktery sedel v base za komousu) byl na prodej, tak jak bychom meli hodnotit celej ceskej narod (a dokonce i Slovenskej), kteri v base nesedeli a drzeli klapacky po kterych by jim mohli komousi maznout. Jen male procento nemlcelo a radsi vzali nohy na ramena a dali 'so long' zemi ktera si ani neprdla kdyz ji okupovali sousedi. Dokonce jezdili na Balatony a jina sousedovic rekreacni strediska. Jejich sen byl nasbirat nejake ty bony aby mohli v Tuzexu si koupit sustaky. Pamatujete?
Tihle chteji kritizovat Havla! Za Hachy tez necekli. Po Heydrichade sli manifestacne, v jednom siku slibovat vernost na Vaclavak okupacnimu Nemecku. Budete mi povidat =Zorbove, Peleskove a jini - ove..

134536

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkuji za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 5

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,36 Kč
Euro
27,46 Kč
Libra
30,38 Kč
Kanadský dolar
17,58 Kč
Australský dolar
16,50 Kč
Švýcarský frank
25,69 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,48 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,59 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 967,30 Kč
1 unce stříbra
548,56 Kč
Bitcoin
309 742,99 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 533 584