Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 505 příspěveků, 5 různých jmén: <nic>, k, krysa, krysa a hlodavci, krysatec@inmail.cz.

Stránka: 1 2 3 4 5 6

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

02.06.2006 14:01

Souložící vrabci

RE: No jo :-)

Krysa 84.?.?.?

>Tady je taky jaro [smích]

Tady né, tady je zima jak v prdeli a musíme topit, jinak bych umrzl i s myšma!!! Takovou klendru v červnu nepamatuju za celej život! Holt asi to "globální oteplení", že??? Na horách padá sníh... (to není vtip!!!), v lese rostou listopadový houby...(to TAKY není vtip)
.. na zdi mi asi vyroste plíseň neb neustále chčije a chčije jak říkal Kemr v jednom filmu, a při tom "teple" by šukala akorát tak polární liška a ještě pod dekou!

Do toho ještě volby, zmrzlý rypáky už máme i z Paroubka....

A u psychiatra jsou fronty jak za komančů na banány.

To je začátek léta, že by se člověk tady posral...
...koupil jsem si dvě balení CARBOSORBU.... jinak živočišnýho uhlího, ale moc to asi nepomůže.

107535

02.06.2006 16:16

Kubiceho vabank po modré

RE: Ano, ale...

Krysa 84.?.?.?

My hlodavci VOLÍME PRAVÝ BLOK! A tentokrát to nemyslím jako vtip!!!

107543

02.06.2006 16:25

Kdo chce prohrát volby

ad: "britské hlísty"!...

Krysa 84.?.?.?

Oni už v Anglii vyhráli komunisti???? Jinak si totiž ty zrůdné kydy nedokážu vysvětlit???! Nebo "britské hlísty" podporuje KSČ??? Co to je za zasrané kydy o sociální demokracii???

107544

04.06.2006 12:21

Rovná daň je zločinná

RE: Dost jsem se

Krysa 84.?.?.?

Jak tak vidím Paroubka, tak ted se ukázal opět! Jeho fašisticko-komunistický slovník je zcela nepochybný!
Opět se sestává z vyhrožování všem, včetně prezidenta republiky a všem (nekomunistickým) občanům státu! Jeho řvaní o agentech pak připomíná toho zjeba prokurátora Urválka!
Je vysloveně sprostý, když si bývalý komunistický náměstek "přes hospody" dovolí srovnávat volby s rokem 48, neb nevyhrál, a ještě vykřikuje otevřeně o spojení s komunisty!!!

Pozitivně mne překvapil pan Bursík a to tím, že striktně odmítl spolupracovat s Paroubkem!

Podivně pak ale na mne působí kecy některých členů vedení KDU-ČSL na téma odvolání Kalouska neb tuším, že po jeho odvolání by se byli opět schopni spojit s ČSSD, jen aby zůstali sedět na svých flecích ve vládě!

Pokud jde o to, že Morava volila ČSSD, je to logický důsledek toho, že je tady hovno a ne práce, všechno se stěhuje do Prahy a co tu zůstane, po tom pes neštěkne! Kdyby na nás Praha neustále nesrala, nemuselo by to dopadnout tak, jak to dopadlo! Problém je totiž v tom, že na jižní Moravě volí podle toho, co jim řeknou v kostele, na severní podle toho co jim řeknou komunisti... no a průměrný volič ČSSDKSČ je dle průzkumů ve zkratce starej, blbej a z lontu... (jinak řečeno nemá ani maturitu, je mu přes 50 a bydlí na dědině).
No a volit na ostravsku zelený je tak pravděpodobný, jak prodat metrák mrkve řezníkům na jatkách.

To mě tedy zas Moraváci pěkně nasrali! Co tak začít taky už přejmenovávat Zlín zpátky na Gottwaldow???
Nebo snad rovnou na Paroubkov???

Chyba byla, že komunisti nedostali po držkách pořádně hned v 89tým, nemuseli bysme se s nima teď tak srát a byl by pokoj!

Ježišmarjá kdy se těch kurev zbavíme????

107642

05.06.2006 10:03

Ústavní krize

Stručně

Krysa 84.?.?.?

se to dá shrnout tak, že na další 4 roky jsme v prdeli.
Co se mohlo zlepšit se nezlepší, zato co se mohlo zhoršit se zhorší nepochybně. Práce víc nebude, daně nižší taky ne.
Pravice sice vyhrála, ale zásluhou zkurveného systému jí to nebude k ničemu. Čímž pádem nebude práce - zásluhou levice. No a nebudou ani podpory (taky zásluhou levice která hodlá rozházet peníze které by byly potřeba na tvorbu míst nebo aspon na ty podpory cigánům na porodný). Podnikat se kvůli daním dát dál nebude.

Úžasný změny... to je jak utírat si botu od hovna pochcaným hadrem...

107694

05.06.2006 11:36

Kubiceho vabank po modré

RE: mám - li co říci....

Krysa 84.?.?.?

Nebojte se, zůstanou vám vaši milí komanči i s Paroubkem...
Ostatně je někde snad psaný, že premiér se nemuže sápat na svoje nezletilý příbuzný??? Nebo že se to nesmí sdělovat před volbama ale až po? Ne-li vůbec nesdělovat?

107697

05.06.2006 13:24

Po volbách

RE: Volby = iluze svobody

Krysa 84.?.?.?

ad: Vychodisko je dohuzel za obzorem soucasneho naroda a bojim se ze vetsina lidstva je jiz tak zdegenerovana ze to tak uz pujde az do konce sveta ..

....což nebude dlouho trvat, neb úvodem bude zavedení všeobecné branné povinnosti v USA 6.6.06 (velmi vhodně vybrané datum: 666)
a posléze osvobození Iránu od jaderných technologií pomocí jaderných technologií...

(poznámka: já vím, že satanovo číslo má být 616, ale těch 666 je už dlouho vžitých a navíc to Bush asi v lednu nestihl...
pokud byste uvažovali o americkém datování "pozpátku" čili o datu 1.6.06 tak to nestihl taky, hi! )

107703

05.06.2006 14:22

Po volbách

RE: 666 nebo 616 ?

Krysa 84.?.?.?

NO to je otázka. Je fakt, že podle Nostradama nesedí řada věcí, jako místo a datum narození třetího Antikrista a tak, pokud by to měl být Bush.

Na druhé straně se tam operuje jménem Nabus (nebo jinde Mabus a podobně), což vypadá podobně jako Bush....
(Adekvátně Hister a Hitler, kde může jít o odkaz jak na jméno tak na místo narození - Ister)

Osobně si nemyslím, že by šlo o Saddáma, ač i to se někde už dnes uvádí. Obdobně ale nemám dojem, že by se z toho dalo jednoduše vyhrabat nějaké židovské jméno, ač Izraeli bych nevěřil ani slovo. (Možná máte nějaký nápad?)

Z hlediska co ale kdo může použít a kde, sedí tam Bush jako prdel na hrnci! Rád bych použil formulaci, že je blbej, jak daleko vidí,ale potom snímku v kterým čumí do dalekohledu se zašpuntovanejma objetivama by to vyznělo asi blbě,hi!

Faktem ale je, že je problematické najít dnes podobného idiota s ambicemi na třetího antikrista co by se navíc hodil i jménem...

107708

05.06.2006 14:23

Zündel píše z vězení dopis příteli

RE: Ale prd

Krysa 84.?.?.?

Mám dojem, že se spíše mluvilo o Arktidě, nikoli Antarktidě ač je možný že lezli tam i tam...

107709

05.06.2006 14:43

Zündel píše z vězení dopis příteli

RE: Ale prd

Krysa 84.?.?.?

Ze zpráv pokud vim plynulo, že šlo o jadernou zbraň Izraele testovanou ve spolupráci s JAR...
..což zní logicky, neb kdyby ji testovali v Izraeli a nad povrchem, patrně by dnes už nebyly problémy s Izraelem...

Oficiálně všichni drželi hubu a výšeuvedené zprávy si mysleli jak v USA tak v SSSR podle snímků ze satelitů....

JAR oficiálně nevlastní jaderné zbraně ale nikdo moc nepopírá, že by neměli znalosti a technologii výroby. (To má ale kde kdo, např. Japonsko nebo Taiwan)

Jo a jinak musím říct, že jsem navštívil onehdy krásné místo, jeskyni Výpustek v Moravském krasu, jinak to velitelsví "frontu" při jaderné válce, založené za komančů (ovšem už za války tam měli Němci fabriku na letecké motory a čerpadla).
Mělo tam být až 250lidí /500maximum/.
Vzduchotechnika a dýzlgenerátory jsou dodnes funkční!
Pokud pojedete do Moravskýho krasu a tohle bude /jen o víkendu a za volný poplatek/ otevřené, vřele doporučuju!
Samozřejmě řada zařízení už tam není, ale působí to velkým dojmem! No a v USA vás těžko bude někdo provázet byť i vyřazeným vojenským stanovištěm!! Prohlídka trvá asi hodinu. U té příležitosti taky můžete navštívit konstrukčně zajímavý kostel v Senetářově, větrný mlýn, rozhlednu u Petrovic a podívat se na tv/fm vysílač Kojál s výškou cca 300m,
a zauvažovat, "jaký je to žrádlo" měnit na něm ve výšce 300m antenní systémy, když se to houpá minimálně o metr dva na každou stranu...

107711

09.06.2006 13:25

Zákon SIRA

He...

Krysa 84.?.?.?

..no tak to už je skoro stejně debilní pičovina, jako když po mně bude chtít OSA, Intergram a Delia poplatky za to, že na ulici zpívám svoje písničky ač mne nikdo uz nich nikdy nezastupoval a nezastupuje!!!

Jak už kdosi říkal: přejdu na Linux a mužou mě políbit prdel se vším! (No a ten kompl co nebude mít linux nebude na inetu...)

Předpoklad, že nějaka banda čuráků mi bude moci lézt bytem co mám doma je pak už normální fašismus a není nutný to dál rozvádět.
Pak už je nutný je střílet!

A poznámka:co tak načtení do MOJI paměti??? Že bych třeba koupil DVD a za každý promítnutí doma platil jak v kině???
A KDO bude sledovat KOLIKRAT a CO čtu abych to moh dycky zaplatit???

No..za mýho života to asi nezvládnou... a po reinkarnaci budu jistě teroristou!!! VY NE???

107942

09.06.2006 13:39

Zákon SIRA

RE: ts

Krysa 84.?.?.?

Prd by se snížilo!!! To je jak benzín: kdykoli si nějakej šejk uprdne, zvýší se cena! Často i o koruny. Viděl si že by se o koruny snižovala když se nic neděje??? (Chudáci američani, oni už platí katastrofálně polovičku toho, co my...)

Už si někde četl, že by třeba ČEZ napsal, že "letos jsme měli fantastický zisky, takže příští rok bude elektrika levnější"???

Nebo že by časopis napsal, že se mu zdvihl odbyt o 50% takže slevní???

Ceny mají jediný směr: NAHORU. To na rozdíl od platů, které mají dva směry: jseš-li nahoře tak nahoru, jseš-li dole tak dolů!
Navíc doporučuju posuzovat cenu 700 za CD či DVD v Ostravě nebo v Mostě a né v Praze!!!
(Pro ty co se ptají co dělají ti "mezi": ti nedělají nic neb v tomto státu prakticky neexistují...pokud ano, jsou v situaci maníka ve výtahu: nahoru je shnilý lano a dolu jsou shnilý brzdy. Zatim to drží, ale musíš tiše šeptat a ničím netřepat!!!)

107945

09.06.2006 13:48

Teroristé na baterky

teroristi v Kanadě

Krysa 84.?.?.?

Já už jsem nejednou psal, že vám, teda vašim policejním a jinejm složkám asi silně hrabe na věžích....

To by tady pozavírali půl státu včetně mne...

Zeptal bych se esli sou tam všichni úplně potroublí, ale patrně bych se dověděl že jo což tady víme i tak....

Představa jak nasraní teroristi se cvičí paintbolem a chodí na pizzu...to mě teda poserte záda!!!
To sou naši "zelení" asi ultrateroristi, hi!!!
No a já budu asi druhej Ladin...

107947

09.06.2006 17:49

Po volbách

RE: 666 nebo 616 ?

Krysa 84.?.?.?

Von snad byl žid????? Teda jako Nostradamus???

A pokud vím Ada s jeho Thule, expedicema do Nepalu a pod. a asi tisícem podobných věcí by se o to zatraceně zajímal! Hermann taky.... a oba by lehce srovnali vás...

107950

09.06.2006 17:50

Ústavní krize

RE: Stručně

Krysa 84.?.?.?

nenasel, to mne fakt napadlo pri sezeni u komplu...

107951

09.06.2006 17:52

Ústavní krize

RE: Stručně

Krysa 84.?.?.?

>Nojo , ale jinak je váš příspěvek úplně blbej.

Máte nejake svetlé a nádherné predstavy pro dalsi 4 roky pro normální lidi v tomto státu???

ZDE je prostor pro jejich vypsání:...

107952

11.06.2006 15:19

15 let od sametu – čas odhalit pravdu?

RE: 15 let od sametu – čas odhalit pravdu?

Krysa 84.?.?.?

>Vlastním živnostenský list.Proto živnostník.A podnikatel
>také,pač podnikám v oborech,zapsaných na uvedeném
>lejstru.Živnostník a ponikatel jedno jest. [mrknutí jedním okem]

To těžko... živnostník dělá dlouhé hodiny na tom, aby nechcípl a zaplatil zasrané daně, poplatky, úplatky a jiné "platky"!

Podnikatel má lidi, co dělají na tom, aby vydělali na to, aby podnikatelovi právníci a poradci nezaplatili podnikatelovy daně, a poplatky, ale vhodně někam šupli úplatky a jiné "platky".

Živnostník má starou škodovku, zatím co podnikatel novýho "medvěda".
Živnostník taky nemá dovolenou neb kdyby si to dovolil, zkrachuje, zatím co podnikatel má "lidi", takže má aspoň na to, aby jel do Chorvatska (živnostník muže tak o neděli v Brně k "zelenýmu prýglu" na odstátej škopek... pokud mu nevolá na mobil nějaký debil, co TED HNED potřebuje opravit TV anténu, co mu od Vánoc nejede...).

Často se také liší situace v jiných věcech: živnostník je chlap, co má tři výuční listy a maturitu. Plat a zisk má na hovno. Podnikatel propadal už na devítiletce ve všem kromě tělocviku a zpěvu, ale dnes "vede" desítky lidí a je schopen vás přesvědčit i o tom, že nejlepší opravář vaší televize je zubař z Kijeva (nikoli z Kyjova...)či zedník z Minska! Zisky má obrovské!!!
(Ten podnikatel, že..né ten z Minska, hi!!! Ten např. o vyhlášce 50/6 je v dojmu, že v když je v autě 6 lidí, můžou jet 50km/h...)

etc....

107996

17.06.2006 13:11

Britský admirál varuje

RE: uz je pozde

Krysa 84.?.?.?

ad: Kdybyste se narodil treba v Rhodesii, jako potomek bilych evropanu, a jako takovy byste kvuli tomu byl v 10ti letech rozsekan na kousky domorodci, ale jine barvy kuze, tak byste taky tento jev bral jako zakrok, ktery se "bohuzel" nemohl obejit bez obeti?

Mam to chapat tak, že kvuli tomu že do Evropy naleze kde kdo se mam nechat nejAKYM BLBEM S MAČETOU NECHAT ROZSEKAT?

CO TAK JE POSTŘÍLET, NEŽ SEM VLeZOU???

108351

17.06.2006 13:16

Velká koalice na obzoru

RE: deficit

Krysa 84.?.?.?

K tomu bych dodal ještě vola Škromacha co (nejen on) říkal, že nezaměstnanost sice neklesá, ale to nevadí, neb se zvyšuje zaměstnanost!

108352

09.07.2006 11:22

Internetový volební systém II.

RE: Nedozrala hruska?

Krysa 84.?.?.?

Ani ja nevidim politika, kterymu bych věnoval stovku! (ba ani pětikorunu).
No a jelikož každej kdo nejde volit je socka a plevy tAK SE K NIM KLIDNĚ PŘIDÁM!

Za kilo mám 10m kabelu RG58 k vysílačce, co mi na něco je.
Politik je mi veskrze na hovno a jen mi znepříjemňuje život!!!

Ostatně nemám pocit že jsu socka, jen uvažuju logicky a podle toho co potřebuji. Někdo koupí v Carrefouru 5litrů vína, někdo jídlo pro děcka, jinej hodinky od ťamana, já kabel... kerej vůl by to dal politikovi, toho bych opravdu rád viděl!

Už vám někdy dal něco nějakej politik???? (Myslím kromě zkurvených zákonů, daní, předpisů, zatahování do válek, tajné policie, buzerace všeho druhu etc..)

I od místní štětky něco dostanete, ale od politika nikdy!

110102

09.07.2006 13:55

Internetový volební systém II.

RE: Nedozrala hruska?

Krysa 84.?.?.?

ad: P.S.: Vám by rovněž slušel jemnější slovník

To nende, dyť su Krysa!!! A pak jsou tu navíc ty hlášky o pytlech a záplatách a tak...

A ostatně sem až moc slušná krysa, poslechněte si nekdy toho potkána Ratha! (no a to je zrovna politik, že...)

Ostatně nemusíte mi říkat "pane", my krysy si na to nepotrpíme stejně jako na tituly a tak. Na zahraničních (obvykle technických) webech se podepisuju Jara "Rat" a oslovení "Dear Rat" mne nijak neuráží. Sice nemám ty správný zuby, a jím nutrie, což jsou skoro příbuzní vodní myšové, ale když už mám "krysí web" tak co? (viz www.krysatec-labs.benghi.org - tam to máte hned na titulní stránce, hi)

Napřed je to (zvláště v Americe) mátlo, ale dnes už jsem na řadě webů vcelku vážená krysa, hi!

Holt není hlodavec jako hlodavec!

110114

09.07.2006 14:17

Internetový volební systém II.

RE: pokračování II

Krysa 84.?.?.?

Soráč ale je to dlouhý jak Lovosice či kerá to díra....

Osobně jsem pro přímou demokracii ( Pravý blok) ale pochybuju že k tomu pomuže "kilo sockám" či "kdo nepude k volbám, toho zavřem".

Obdobně je ovšem na hovno "kdo nevolí ODS volí komunisty" a "volte menší zlo" a podobné sračky!

Napřed ovšem musí být KOHO volit a tady se nedá nikomu věřit ani to jak se jmenuje!

A program? Zkuste si třeba dát do návrhu trestní odpovědnost od 10ti let a romsky organizace vás umlátí! (Aneb "Aj vy rasísty!!! Naše děcka vy byste chtěli zavírat"...etc...)
(Já bych to dal od 6ti.... podle toho co vidím kolem sebe...)

A odvolatelní poslanci a místní zastupiči dokonce i VE ZVOLENEM OBDOBI? To nemyslíte vážně, že? Kurva kdy by si stačili nakrást kdyby za měsíc byli odvolaní, že???

Nebo: starosta vymyslí omezení rychlosti v celé čtvrti na 25km/h a tím pádem se musí vyrobit 150 značek za 10000každá... no přece nemužete chtít aby to nedělal jeho "brácha" a či tak ne?

a tak dál, že....


...a když budu psát dál, tak mne ještě zavřou, hi!

110117

16.07.2006 13:57

Britská armáda žádá posily

he

Krysa 84.?.?.?

snad abych si pustil z CD neco na tema "ja sem maly talibanec, osamovi nesu bomb cely ranec..."

Upřímně řečeno už mne to neustálý osvobozování nekoho směrem ke katolikum a demokracii poněkud sere...

110643

17.07.2006 17:22

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: ad poznámka vydavateľa

Krysa 84.?.?.?

No a kdo si je vezme...tedy Izraelce: nejlíp jejich bůh a bude pokoj...
Aneb něco ve stylu Cigáni jdou do nebe (taky nejlíp všeci...)

Ostatně mám dojem, že dle různých proroctví tady prostě nebude na Zemi klid, dokud neskončí jistá předpovídaná válka (mimochodem na dobu mezi 2006-2012 a s jadernými zbraněmi) a to tím, že po ní už žádný Izrael nebude. Ovšem Izraelci si to proroctví upravují tak, že když né voni tak teda už nikdo a že teda s nima musí scípnout celá planeta... Osobně si myslím, že tak daleko to nedojde, ale je možná, že ze Spojených států též pak zbude jen semtam mezi krátery spojený stát...

Neustálé vyskakování Izraele vůči celému světu (kromě USA, že) jednoho krásnýho dne povede k tomu, že se ostatní naserou a v sebeobraně vylikvidují celej Izrael a bude po ptákách.

110738

17.07.2006 17:27

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: ad poznámka vydavateľa

Krysa 84.?.?.?

ad: Profesor vojenskej histórie Martin van Creveld z Jeruzalema povedal:
"...Vlastníme niekoľko stoviek atómových zbraní a rakiet a môžeme ich odpáliť na ciele ktorýmkoľvek smerom, dokonca aj na Rím. Väčšina európskych hlavných miest sú cieľom našich vojenských hlavíc. Dovoľte mi citovať generála Moše Dayan-a:
„Izrael musí byť ako zúrivý pes, príliš nebezpečný, aby ho niekto otravoval.“
... Máme možnosti stiahnuť svet so sebou. A ubezpečujem vás, že ak bude Izrael ohrozený, stane sa tak.“
Guardian


Zuřivý psy je nutno nikoli otravovat ale urychleně otrávit, aby už nemohli být nebezpeční.
[bliji] [bliji]

110739

18.07.2006 20:45

USA začínajú vyvíjať nátlak na Slovensko

RE: názor

Krysa 84.?.?.?

Já taky neříkám,že mě serou Židi....akorát mám plný zuby izraelské politiky!
Obdobně mne neserou Romové, akorát ta cigánská banda o dvě ulice vedle!
Holt je nutno rozlišovat....komu dát kvér a komu né!

A uplně mimo program: nemáte náhodou často zmiňovanou songu s textem "My letci máme ocelové ptáky"???

Furt se o tom píše ale nikdy sem to neslyšel, hi!!!

110829

20.07.2006 17:17

Pozor na firmu ACER

brněnský Acer

Krysa 84.?.?.?

je obdobně katastrofální, jako většina firem na černovických terasách.
Zdá se, že Vladimír začátkem roku přehlédl mou snůšku nadávek na zmíněnou firmu, jinak by si tam nekoupil ani šroubovák!
Původně mi totiž byla tahle firma doporučená "prasákem" (úřad práce...) coby vhodné zaměstnání...

První horror nastal, když jsem zjistil, že dotyčnou adresu nezná ani www.mapy.cz. Posléze mi bylo porazeno, kudy mám jít, takže jsem do firmy dorazil jak prase, neb mně poradili cestu staveništěm 1.5km dlouhou ač jinudy by to bylo 250metrů. Domluvit schůzku byl taky problém: ač papír od "prasáku" musíte vyřídit do dvou dnů, tamní pracovnice uvažovala, že bych moh přijít tak za 14 dnů... na konec se to domluvilo na tři dny ovšem po řadě telefonátů a majlů. Když jsem tam došel, čekal jsem 20 minut než někdo přišel oproti domluvené době a zjistil, že zas chtějí životopis co už 2x dostali majlem. Takže pak hledali ten majl..
Dotyčná mne zavedla kamsi co vypadalo jako hangár a kde pár lidí cosi šudlilo u stolů na které jsem z té vzdálenosti neviděl - dověděl jsem se jen že opravují notebooky ale jak, čím, to už ne.
Z nikým ze zaměstnanců jsem nemluvil neb nebylo kdy. Dotyčná pracovnice mj. mezitím neustále telefonovala takže za 15minut měla asi 6 hovorů a já se nedověděl nic. Ani pracovní dobu, ani plat, ani nic o zkušební době na zapracování a jak se to bude dělat, ani jsem neviděl návrh pracovní smlouvy, jen sem mimochodem zjistil, že někteří opraváři patrně nemají ani vyhlášku 50 paragraf 6 takže je záhada jak mohou něco opravovat na elektrických zařízeních! Posléze mi bylo sděleno, že jsem to teda viděl a že papíry by se vyřídily dodatečně, což jsem logicky odmítl - mj. je to protizákonné a mohlo by se mi stát, že bych mohl přijít jak o podporu tak o plat (nebyl bych první kdo někde dělal bez smlouvy a nic nedostal a navíc ho "prasák" vyřadil z evidence.)
Pokud někdo takto shání zaměstnance tak se nemužete divit kvalitě servisu, že.

Nyní mám místo jinde, zatim na zkušební dobu ale taky nestandartně: tato firma zas nepoužívá zkušební dobu v rámci prac. smlouvy, ale zaměstná vás na zkoušku jako brigádníka což pak mění na smlouvu - opět jsem poslouchal blbé řeči na "prasáku" proč nemám teda už smlouvu: jako kdybych s tím mohl něco dělat!
Plat je sice na prd ale mám to 10minut z domu - což může ušetřit až dvě hodiny denně a až 400-1000czk za dopravu do práce měsíčně.
Horší je, že na dílně je 35-37 stupňů, takže po poledni už spíše omdlívám, než něco dělám. Bouhužel se i stane, že co ráno opravíte, odpoledne přehřátím už nejede...
Aspoň že lidi jsou tam normální, což je dnes asi zázrak.


Problém je ale u všech firem tentýž: nikdo nemá pořádnou dokumentaci k ničemu a to nejen česky, ale často ani anglicky.
Opravuje se dle zkušeností či "intuitivně" přičemž to první z

111056

20.07.2006 18:54

Pozor na firmu ACER

K imidži diskůů

Krysa 84.?.?.?

Když už jsme u toho: kde seženu free soft co mi udělá imidž disků ve win98 a jak to asi udělám, když na discích nemám dost místa kam tu imidž uložit přičemž bych ji moh vypálit, pokud by šlo pálit při dělání imidže, ale leda na CD neb DVD mechaniku nemám, ale na CD se evidentně imidž celýho disku nevleze a tudíž by ji ten soft musel umět dělit na víc CD??

Jinak řečeno, není pak lepší se na to vysrat a pomocí USB laplinku nakopírovat celej kompl do jinýho? (to taky JDE pokud máte stejně označený disky (a stejně velký či větší) a shodný kompl -až na to že ví buh kde vzít USB laplink kabel a navic stojí pětikilo... de to i přes síťovky což je ale ojeb na celý den...))

111066

21.07.2006 18:38

Čeští nabobové

RE: fotky

Krysa 84.?.?.?

>No ja neviem, ale z tych fotiek je podla mna zrejme akurat to, ze
>(pokial sa nejedna o montaz) auto MF DNES ma na tachometri 170.

>Novinari mozu?

Hihi, to je typický.... divim se, že už někdo nenavrhl, že měli přijít o papíry ti novináři, neb co měli co sledovat policajta kolik jede, že?!

To je akorat jak se záznama hovorů a tajnéma kamerama: NIKOMU nejde o to, CO se natočilo ale JAK si KURVA MOHLI DOVOLIT TO TOĆIT a NEZEPTAT SE, že???

Taková svině novinář vás sleduje, nafotí když pícháte sousedovu manželku, berete zasloužený úplatek, kradete v obchodňáku a hajzl, ani se nezeptá esli může, že?!

To měli jako dojit za Husákem a říct mu, že pojedou za ním a budou sledovat kolik jede???

Za takových okolností by byly noviny zcela zbytečnou záležitostí!(Což je ostatně to, o co se seč mohou snaží naši "zákonodárci" - a "dárci" jsou to opravdu za všechny lováče!)

111151

24.07.2006 20:20

Skutečné cíle Izraele

RE: Co den dal, vzal......

Krysa 84.?.?.?

Velmi sympatická dáma - což ? Jako bohyně Kálí !

Asi jo...a leccos o kálení mne napadá kdykoli ji vidím....

111377

24.07.2006 20:30

Skutečné cíle Izraele

RE: .....Izraelci nemohou mit stat....? (Vaclav)

Krysa 84.?.?.?

>A co Cesi, ti mohou mit stat?
>Je videt kolik neinformovanych lidi zde mame. Tak lidska verbez,
>ktera si dokaze opasat bombu kolem tela a nechat se s ni odpalit
>na zidovske autobusove zastavce stat podle neho muze mit. Jeste
>jsem neslysel o jedinem pripade kdy zid provedl to same.

PATRNĚ PROTO, ŽE SE MAJÍ VÍC RÁDI NEŽ TO ZA CO BOJUJÍ...

A OSTATNĚ: myslíte, že by se Arabi někde opásávali bombama a odpalovali je, mít např. letku Su37 a zepár raket Sunburn???

Já, když to půjde a bude to nutné, vám taky vypíchnu voko propisovačkou, když ssebou nebudu mít Magnum 357!

Jinak Izraelci mohou mít stát: ale vodsud až pocud a né všude jak si myslí!

111379

24.07.2006 20:35

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: samozrejme, ze sa israel brani

Krysa 84.?.?.?

>Rusko je nebezpečí pro východní a střední Evropu. Dočasný
>ústup si nechce nechat líbit natrvalo. Rozehrává různé hry,
>podporuje tu toho, tu onoho, jak se to JEMU hodí.

>
>A to chcete v dneštním světě vyčítat zrovna rusům? Bože
>ti jsou tak daleko ve frontě na mistry politiky pro vlastní
>zisk a čert vem spravedlnost, že se na ně nedostane ani
>kůrka. Amerika je na prvním místě už padesát či více let.


Problém je, že Izrael a USA jsou nebezpeční pro všechny.
A navíc dělají přesně to samý.

111380

26.07.2006 19:34

Skutečné cíle Izraele

RE: Co den dal, vzal......

Krysa 84.?.?.?

>Velmi sympatická dáma - což ? Jako bohyně Kálí !
>
>Hnusna a bezcharakterni cu_ka.
>Prave se sadisticky ukaji pohledem na zniceny Beirut.
>Doufam ze i ji se stane to co se dela s woodoo-panenkami. [naštvaný]


Myslíte že ji jako někdo opíchá??? To by možná prospělo ale nevím, kde na toho někoho seženete....

111601

26.07.2006 19:47

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: ZIDI TO ODMITLI

Krysa 84.?.?.?

Bože co zas máte s Kundolízou? Ta tam ostatně ještě chyběla...

Tak dlouho budou Židi nasírat Araby, až zůstanou leda v USA...možná - POKUD ZŮSTANOU USA!

Ostatně oni už nasírají kde koho, neb když na to přijde, to že máme něco dražší je taky jejich vina! Vono vůbec je těžko najít něco, co není jejich vina, když na to dojde!
Jak se do něčeho nebo někam serou, dycky na to doplatí: někdo jinej!

A nemusim říkat kdo na tym dycky vydělá, že???

111604

31.07.2006 14:08

Ano, tohle je holocaust

RE: Hruza, same mrtvoly...

Krysa 84.?.?.?

jasně, vyvražděte celej národ kvůli dvoum vojákům!!!

ostatně, buhví jak to bylo... esli to nebude něco jak když Hitler "musel" obsadit Polsko .... neb Poláci mu napadli vysílačku...

Osobně jsem názoru, že Izrael by měl konečně dostat po držce aby si uvědomil, že všechno mu teda neprojde!!!

A ti vojáci? To může být stejnej švindl jako řada věcí zfixlovaná USA při válce v Iráku... už i při té první!

112153

31.07.2006 14:37

Ano, tohle je holocaust

RE: jsem take antisemita a je to tady kolem me take plne samych antisemitu (Trodas)

Krysa 84.?.?.?

No podle Izraele je doma vyrábí v dědinách na stole děti hizballahu hnedle od narození, neb jsou tam všichni teroristi!
Z čeho je otázka, ale patrně je někdo podporuje a tak staví doma ve sklepě rakety a raketová sila.

V principu je to totéž, jako když Sládek tvrdil, že cigáni mají být trestně odpovědní už po narození...

..nebo to berou podle různých písniček, např něco jako "já jsem malý talibánec, Osámovi nesu bomb celej ranec" a podobně...

Mimochodem, víte u čeho bych se opravdu posral smíchy? Kdyby tam zase někam Kundolíza zajela radit diplomacii a Izraelci ji odbouchli s celým doprovodem... pochopitelně omylem, že...

112159

31.07.2006 14:42

Ano, tohle je holocaust

RE: Historie je zdrojem vědění

Krysa 84.?.?.?

Hele Stein, nekdy z vasich prispevku mivam dojem, ze tam nema byt Stein55 ale SteinSS....

Alláh Akbar!

112160

02.08.2006 14:14

Ano, tohle je holocaust

RE: jsem take antisemita a je to tady kolem me take plne samych antisemitu (Trodas)

Krysa 84.?.?.?

ad: Tak jeden priklad jeji retoriky:
"Let me explain to you: I speak French, I play Bach, I'm better in your culture than you are."
Rada bych Vam objasnila: Hovorim francouzsky, hraju Bacha a ve vasi kulture se vyznam lepe nez VY


Fantastický, to všechny vytrhne!!! nehrál (a dobře)na něco třeba taky Heydrich???

112441

07.08.2006 14:11

Spějeme do záhuby

RE: Nepotřebuji si žádného vytvářet.

Krysa 84.?.?.?

>Je jich mnoho, vraždili v New Yorku, v Madridě, v londýnském
>Tube, tři dny po tom co jsem jím jel, a budou vraždit dál. Je
>to jen otázka času, kdy zavraždí někoho z mých známých
>nebo přátel.

>Proto: Evropa musí být Pestfrei, Cholerafrei, Islamfrei !


A pro sichr taky Judefrei! Vono je mi totiž u prdele, jestli mi známýho odstřelí chlap s utěrkou na hlavě nebo pako od Mossadu...

112884

07.08.2006 14:23

Spějeme do záhuby

RE: národnostní zmatení

Krysa 84.?.?.?

>To je prima nápad.Arabský Amík,arabský Brit atd.Alespoň
>bychom věděli kdo je kdo.No ale co takhle český
>Žid,americký Žid atd. Pokud se má odhalit identita.Tak
>jedině všech.Ne jen vybraných skupin národů!Po tom,co nám
>předvedl Izrael v Libanonu jsem si zcela jistý,že hrozí
>nebezpečí od obou.

hehehe... jenže afroameričan je nutnost, afročecha za chvíli někdo vymyslí a židočech bude rasismus....

Když někdo napíše, že arabskej čech vyhodil do luftu nuselák, nic se nebude dít. Ale zkuste napsat, že českej žid koupil televizi nebo noviny... To bude řevu o rasismu!!!

Prostě: když de o židy a cigány, je to rasismus, když de o ostatní, je to informace...

No a dělají z nás zbytečně voly, neb když čech Dežo Horváth vykrade trafiku, i blbec ví, že jde o cigána, stejně jako dyž
čech Stein koupí noviny, tak je jasný, že de o žida.

112885

12.08.2006 12:04

Není nad klasický displej

RE: LCD a váš zrak

Krysa 84.?.?.?

>Pracuji v DTP studiu, tzn. že mám 8 hodin denně před sebou
>klasický velký monitor. Po těch osmi hodinách toho mám
>právě tak dost. Barvy jsou sice věrnější než na LCD, ale
>pro oči je to zkáza. Oproti tomu doma mám LCD a můžu
>pracovat i 12 hodin bez toho, aby mě bolely oči. To se radši
>budu dívat na vyblité barvy!


Byl byste ideálním zákazníkem našich prodejen s televizory...
Ty sice nejsou LCD, ale zato často mají obraz mnou nazvaný "poblitý igelit"...

Jinak já používám starý Dell M770 a stačí mi. Až chcípne, mám na půdě ještě jeden! (A co pak? No je tam ještě jeden...)

113624

14.08.2006 19:37

Příměří začne v šest hodin ráno...

RE: ?:-)))

Krysa 84.?.?.?

>No zdá se,že je tu ráj muslimofilů.Bůh chraň
>Evropu,demokracii,před takovými lidmi!!!!

Ale kokota starýho! Akorat mame dojem, že s židama to už VUBEC nevytrhnem!

Kapitalismus v tom provedení co TED máme v čR stojí tak jak tak za pěkný dlouhý a chlupatý kokot a o demokracii se mluvit VUBEC nedá!!! To bylo sice i v USA.., asi..., ale tak před 100-150ti lety!

Nekafrejte furt o demokracii když její provedení zde je na hovno,
ani o muslimech, když o tom víte leda hovno!

To, že každej muslim je terorista je asi tak realny, jako že každej katolik je inkvizitor...
(i když u tech katoliku si nejsem zas tak jistý že není..)

A ostatně: KDO bude chránit tu "demokracii etc" v Evropě? Raketová základna US Army v Čr ???

Správné zřízení nutně nepotřebujete chránit jadernou základnou, neb pokud je správné, neb logicky není pri komu!
Logicky všichni budou "pro"!
Potřebujete -li něco chránit, jste v píči, neb to logicky není nic, za čím by někdo stál! (Podotýkám NEKDO STAL, ne že z toho NEKOMU STOJI!)
Obycejne za tim stoji nejak "vlada", "politici"ajini zkurvove placeni z vasich dani provadejici cokoli vcetne veci mimo zakony VASI JMENEM neb VY jste jim to UMOZNILI (a muj dodatek: misto abyste je zavcas zastrelili....)

A PAK se divte VYSLEDKUM!

113867

jsou to navic paranoičtí debilové: viz TV:
jak boha muže NORMALNIHO cloveka napadnout, ze kazdej kdo si hraje neco na mobilu a nebo se hrabe v igelitce je terorista?
Viz ten let z Holandska do Indie???

TO je paranoia jak vyšitá!!!

USA (neb to nahodou byla americká letecká společnost) sou státem magorů. (Viz ten pruser jak zatkli chlapy co si nakoupili mobily na kšeft).

Co by asi tak kurva dělali u mne když mam navic zařízení co sledují letadla (scanner a softy jako ACARSd a Wacarsd) apod?

115068

Fascinuje mne představa nekuřáckého alkoholika......

...ne že bych nějakého znal osobně!!!


To musi byt žrádlo chodit do hospody kde všichni chlastají ale blbej válec si nezapálíš aby tě nezavřeli!!!

Připomíná mi to severoevropské země: neseženeš tam ani blbej rum. Přitom každej chlastá jako za první cenu a nejlip na trajektu odněkud někam kde to de. O víkendu. V množství co by zabilo i bezdomovce u brněnskýho nádraží cvičenýho na Ironu.

Kurva proč musí byt všechny hospody nekuřácký??? KDO nutí někoho lezt do knajpy kde se kouří??? To by nemoh chlastat v hospodě, KDE SE nějakým omylem NEKOURI, či doma???

CO zavedem příště? HOSPODU KDE SE NECHLASTÁ?

Nejde to obhajit ani zamestnanci, neb pokud TI s tim souhlasí, neni duvod abyste chodili vypálit zobák ven!

Tvrzení, že to nejde je kravina, neb v uranovejch dolech taky děláte na vlastní zodpovědnost! (a nejen tam)

115090

28.08.2006 10:09

Pokus o protest

policajti a skini etc

Krysa 84.?.?.?

Mám známýho. Má holou hlavu. Není skin. Má si snad kurva koupit paruku aby mohl na ulici nebo demonstraci??? Mne honili za komančů kvuli dlouhým vlasům. Ho honí za "demokracie" neb je nemá. Nebylo by na čase aby si policajti (a s celou vládou) "šli vyhonit" a přestali otravovat normální lidi?!!

Už mne nebaví se furt přizpůsobovat nejakymu zkurvenýmu průměru "abych zapadl", "nevyčníval", "nebyl vidět" a podobný hovadiny!
Na to sme nemuseli dělat blbej plyšák!

115263

28.08.2006 12:46

Pokus o protest

RE: Projev, který nesměl nikdo slyšet

Krysa 84.?.?.?

kde bych si mohl přečíst ten projev celý???

115273

28.08.2006 16:04

Pokus o protest

RE: hmm ...

Krysa 84.?.?.?

Rád bych podotkl, že sám nosím plynovou pistoli a pokud vím, neexistuje tady zákon, že ji nosit nesmím, včetně nošení na demonstrace! Její nošení je zcela legální! Použití je zcela JINA VEC ale pokud vím NIKDO ji proti NIKOMU nepoužil!!!!

Obdobně bych rád viděl, jak mi někdo zakáže nosit vodovodní či lešenářskou trubku jen proto, že JI NESU!!!

Neb jako zbraň jde použít či zneužít COKOLIV - nebo taky nic, pokud budu karatista nebo dělat něco podobné, že!

VUBEC nejde o to CO KDO MEL U SEBE ale jedině by šlo o to, co POUZIL proti NEKOMU!!!
Z toho plyne že ani nejde ANI O TO, zda nekdo je nebo neni skin
neb to je JEHO VEC neb pokud vim TAM nikdo nikoho nenapadal: logicky ale mohl kdokoli očekávat útok, TAKZE POUZE MEL NECO NA SVOU OBRANU a to je dost těžko trestný pokud vim!

POKUD to trestný JE, pak ale nemáme demokracii, neb LOGICKY jste zatýkáni za pokus O VLASTNI OBRANU PRED PREDPOKLADANYM UTOKEM což se vám muže stát kdekoli, akorát se asi nesmíte bránit proti židům a cigánům! TO z toho výsledku chápu JA v daném provedení!

Jinak řečeno, je to to samé, jako když budu moct v Brně chodit s mačetou po náměstí Svobody, ale né po Francouzské...

Jinak řečeno: nerad bych viděl "právo" v provedení, že se mohu předběžně ozbrojit na svou obranu byť i na demonstraci pouze v případě, že demonstrace není proti židům, cigánům, arabům, buzerantům, lesbám, američanům, etc.... kde vám pak židi, cigfáni, lesby, buzeranti a američani (zkrácený vzorek...) mohou legálně rozbít hubu za váš nesouhlas! (včetně toho že použijí to, co vy nemáte, neb VY TO MIT NESMITE...)

To někomu mrdá????

To je jak debilní nápad typu "nesmíte se zbraní do banky"!!!

Já mám asi zbroják na to, abych si mohl vzít Tokarev na hajzl, že???

KAM doprdele jinam NEZ DO BANKY si ponesu SVOJE LOVE se SVOU ZBRANIII???

115295

28.08.2006 16:07

Jak Britské listy upravují smysl článků, ze kterých citují

RE: Mackova facka

Krysa 84.?.?.?

Bohužel asi ne dost vychovny: měl ho praštit vodovodni trubkou!
Než skončily jeho pravomoce, dokurvil co se dalo!!!
Mohu vás ujistit, že většina zdravotně postižených by si ho zabila sama, jen toho hajzla dostat do ruky!!!

115296

15.09.2006 15:31

Dobrá zpráva! Média začínají psát pravdu. Proč?

RE: Proc?

Krysa 84.?.?.?

ad: Ale proc to Amici delaji? Proc si kopou hrob? Ze tim pomahaji nejvice zidum a skodi nejvice sobe? Ale jdete Tak daleko uz media nepujdou (nikdy) a kazdy kdo to zkusi bude antisemita, neofasista a tak vubec Z toho plyne ze se vlk nazere a koza zustane cela.

------

Media pujdou, zvláště naše, asi do prdele, neb je-li Nova řízena z Rumunska a Prima někde z Litevska či kde, dle národností ředitelů neznajících pořádně ani česky, nebude to jinde lepší!

NO a kerej vlk se nažere nevím, ale kozy (např. Romany Vítové) už asi neuvidíme ani v TV... natož celý!!!

116743

17.09.2006 13:29

Výroky amerického prezidenta, které stojí za zaznamenání

pár poznámek

Krysa 84.?.?.?

Holocaust byl nemravnou epochou naší národní historie. Tedy myslím v historii
tohoto století. Ale všichni jsme žili v tomto století. Já jsem nežil v tomto
století.

>To by mne s ohledem na další výroky ani nepřekvapilo... a výroky některých
lidí, že Bush je patrně navíc mimozemšťan nemusí být daleko od pravdy..


Vím v co věřím. A budeme pokračovat ve vyslovování toho v co věřím a v co věřím
- věřím v to, že v co věřím je správné.

>Druhej Paroubek...

I u vás žijí černoši? (V rozhovoru s brazilským prezidentem)

>Ještě, že se neptal např. taky v Ghaně....

Pro NASA je vesmír stále vysokou prioritou.

>Myslím, že by všechny dost překvapilo, kdyby se NASA začala zabývat výzkumem
moře. Leda by se ovšem za výzkum moře považovalo to, co tam NASA dodnes
napadalo...

Mars je v zásadě na stejné oběžné dráze jako my. Mars je jaksi ve stejné
vzdálenosti od slunce, což je velmi důležité. Viděli jsme obrázky kde jsou jak
věříme kanály a voda. Když je tam voda, znamená to, že je tam kyslík. Když je
tam kyslík, můžeme tam dýchat.

>V zásadě by nebylo od věci poslat tam Bushe se poněkud "nadýchat"..."

To není průmyslové znečištění, co poškozuje naše životní prostředí. To jsou ty
nečistoty v našem vzduchu a naší vodě, které za to mohou.

>Jasně! A radiace při jaderných výbuších nás taky nezabíjí, to dělá záření, že?

Budoucnost bude lepším zítřkem.

>No nevím, jestli lepším, ale to už tak bývá, že budoucnost je zítřkem...
Nebo je to podle SSSR, aneb "země, kde zítra již znamená včera"???

V minulosti jsem se dobře rozhodoval. I v budoucnosti jsem se dobře rozhodoval.

>Já to říkal! Nějaký hovado z budoucnosti nám ho poslalo zpátky v čase!!!

Věřím, že jsme na nevratné cestě směrem k větší svobodě a demokracii, ale to se může změnit.

>Já, jak už to vidím, tomu už i věřím! Mění se to kam se podívám...

Obrovská většina našeho dovozu pochází ze zahraničí.

>Nebudete tomu věřit, ale našeho taky!!!


Naši nepřátelé jsou tvořiví a vynalézaví, ale to jsme i my. Nikdy nepřestanou
vymýšlet nové způsoby, jak ublížit naší zemi a našim lidem, ale ani my nepřestaneme.

>O tom nepochybuji, vidím to dnes a denně...člověk by ani nevěřil, co dokážete!


Tedy myslím si, že když řeknete, že něco uděláte a potom to neuděláte, to je pravá důvěryhodnost.

>Aspoň vím, kde naši politici berou svoje vzory....

Válka proti terorizmu zahrnuje Saddáma Husajna kvůli podstatě Saddáma Husajna,
historii Saddáma Husajna a kvůli jeho ochotě terorizovat sebe samotného.

>To teď asi USA napadnou všechny masochisty???


Na každou střelbu s následkem smrti připadnou zhruba tři střelby, které smrtí
neskončí. A přátelé, toto je v Americe nepřijatelné. Prostě nepřijatelné. A něco s tím musíme udělat.

>To je strašný: 75% procent l...

Kráceno (Editor)

116903

17.09.2006 13:30

Výroky amerického prezidenta, které stojí za zaznamenání

dodatek

Krysa 84.?.?.?

Válka proti terorizmu zahrnuje Saddáma Husajna kvůli podstatě Saddáma Husajna,
historii Saddáma Husajna a kvůli jeho ochotě terorizovat sebe samotného.

>To teď asi USA napadnou všechny masochisty???


Na každou střelbu s následkem smrti připadnou zhruba tři střelby, které smrtí
neskončí. A přátelé, toto je v Americe nepřijatelné. Prostě nepřijatelné. A
něco s tím musíme udělat.

>To je strašný: 75% procent lidí se pořádně netrefí!!! S tim fakt musíte nco
udělat!


Máme mít pistole, tak to stojí v Bibli a v druhé nejdůležitější knize, která
byla kdy napsána, v Texaské ústavě.

>Doufám, že stejně jako Bibli najdu v každém hotelu v USA i ústavu Texasu u
postele na stolku...

Nebudu vám odpovídat ani francouzsky, ani anglicky, ani mexicky.

>Bodejť! Já taky nemluvím izraelsky a indicky! (Ostatně: indicky mluví asi
indiáni, že?)

Moje cesta do Asie začíná tady v Japonsku kvůli jedné důležité věci.(Potlesk)
Začínám tady proto, že celých 150 let tvořili Amerika a Japonsko jedno z mála
trvalých spojenectví moderní doby.(Bez potlesku) (alternativní opis dějin bez
útoku na Pearl Harbor a bez Hirošimy a Nagasaki)

>Japonci museli být nadšeni! Asi něco jako my při spojenectví se SSSR...


Přivítejte paní Bushovou a mé spoluastronauty.

>Kéž by vás už někdo někam vystřelil!!!

Nejsem součástí problému. Jsem republikán.

>Jistě, ti nejsou součástí, ti jsou příčinou....


Ale Irák má lidi, kteří si přejí zabíjet a jsou velmi vyhledávanými zabijáky. A
my budeme s těmito Iráčany pracovat, abychom zabezpečili jejich budoucnost.

>To už děláte dávno, ne???


Když neuspějeme vystavujeme se riziku selhání. Určitě vím, že jsem na tuto práci připravený. A když ne tak potom to tak prostě chodí.

>Jasně, to nás opravdu vytrhne...


Myslím, že se shodneme, že minulost skončila.

>To už tak bývá... leda že byste chtěli aby minulost zase začala....


Lidé, kteří jsou opravdu velmi divní se mohou dostat do významných pozic a
mohou mít i značný vliv na dějiny.

>Bohužel je to pravda a je záhadou jak se tam dostali, ač v USA, stejně jako
kdysi v SSSR, je možné všechno!

116904

15.10.2006 16:33

Tak tady už končí sranda

re: jaký že web???

Krysa 84.?.?.?

..sem teda nevěděl, že píšu na "komunisticko-fašistický web" ?!

Už z toho pohledu, že uz komunistických i fašistických webů by mne vyhazovali za moje texty hned....

Leda že by se to bralo teda tak, že pro komunisty jsou mé příspěvky fašistické a pro fašisty komunistické přičemž já jsem pro tzv.přímou demokracii,což je logicky musí srát všechny, včetně řady dalších forem, které by takovou vládou přišly o fleky...

A zdá se, že s ohledem na můj vztah např. k ekologii budu "zelený terorista" či něco podobné....

...takže si přidejte, že na Zvědavce píší taky ekoteroristi, co např. v Brně nechtějí "odsunuté Duchoňovo nádraží" a dálnici napříč sídlištěm Bystrc a brněnskou přehradou, a tak fašisticky, komunisticky a teroristicky brání "kvalitní dopravě kamiony obtahem města sídlištěm a rekreační oblastí", stavbě nádraží kdesi v prdeli za městem, kam MHD nebude ještě 20let po jeho uvedení do provozu, nebo ochraně veverek, neb "na veverky my serem, my potřebujem parkoviště"!

119226

17.10.2006 09:24

Co se stalo v roce 1969?

re

Krysa 84.?.?.?

Nevím, proč by muselo nutně jít o zhulenýho hipíka nebo KKK nebo buhví co.

ad: Umisťováním černochů do bělošských škol se rasové problémy prudce zvýšily, protože jejich větší počet tyto problémy samozřejmě jen zjitřoval.

Máte dojem, že umísťování cigánů do některých našich škol nezpůsobuje totéž?

Efekt, který si někdo myslí, že tím dosáhne, tj že ti nepřízpusobiví se přizpůsobí a polepší, je kravina. Jediný, čeho se tím dycky dosáhlo byl bordel všude i tam, kde do té doby nebyl...

Sorry, ale to je stejná pi*ovina, jako když za mě dávali do jedný lavice čtyřkaře s jedničkářama v domnění, že tím se ten čtyřkař polepší! A výsledkem bylo tak leda pěkný hovno... obvykle to končilo šikanováním toho jedničkáře a zhoršením i jeho prospěchu.

119408

17.10.2006 12:17

Co se stalo v roce 1969?

re:re:re

84.?.?.?

ad: Škola nemá lidi třídit, ale pomáhat osobnímu růstu, přirozeně v rámci vlastních možností. Pokud stanovíte laťku a to co je pod ní budete označovat za méněcenné, dosáhnete jen a pouze odporu a nenávisti.

To je sice hezký, ale jak to chcete dělat??? Nemůžete přece čekat, že můžete mixnout pár lidí s IQ kolem 140 a pár s IQ kolem 80 a čekat, že výsledkem bude třída o průměru 100-110?
Dostanete akorát třídu nasranejch lidí, kde ti s IQ140 budou otrávení vysvětlováním (pro ně)základních věcí ("těm blbům cigánům z Francouzské") a nasraní z toho, že je buzerují (dtto) a že si musí hlídat vše co si nepřibili kladivem a stovkou hřebíkem k lavici. Na druhé straně budete mít (s teoretickým IQ80-90) "ty černý" s uplně jinýma hodnotama a myšlením, nasraný "na ty zkurvený gadže, dyt nevime ani o čem mluvi" a tudíž buzerující druhou skupinu už z principu. Výsledkem bude totalní hovno, neb "černí" se kontaktem s "inteligenty" nezmění, a druhá skupina naopak upadne, neb místo aby se učila, bude se zabývat hlídáním věcí, sebe sama, a pokud se něco naučí, tak leda jak otvírat auta zahnutým drátem. Navíc dojde k názoru, že "ti černí nás teda serou seč to jde" což jim vydrží déle, jak znalost vyjmenovaných slov po Z.

Nivelizace v tomto provedení a touto cestu rozhodně možná není!

Já rozhodně nechci tvrdit, že cigáni sou idioti, zvláště když muj soused je podnikatel, jeho manželka učí na ZDš, syn udělal práva a dcera dělá u ombudsmana, ale uvědomte si, že i TITO cigáni mají velmi velmi odtažité vztahy k nějakým Olláhům čistícím peněženky lidem u nádraží už od narození!

Já si nemužu pomoct, ale tím, že "olláhy" narvete do školy "s bílejma inteligentama" rozhodně ve výsledku nedostanete "olláhy -inteligenty" ale spíš "bílý čističe peněženek" nebo zarytý příslušníky KKK a pod.

Krysa

119416

17.10.2006 16:42

Co se stalo v roce 1969?

RE: re

84.?.?.?

ad: Můj osobní názor je metař cca 25 000 čistého a filozof cca 10 000.

To už měli komunisti né?? Tedy jako čím chytřejší, tím víc na hovno plat....

Nebo jste čet jako inspiraci Hougron "Ve znamení psa"???

Krysa

119427

20.11.2006 12:39

Kočky jsou mazaný

S myšma to není jiný

84.?.?.?

Tak jsem asi pred dvema mesici dostal noveho myse, samicku... zadarmo,
hi! Ted uz vim asi proc, hi!!!!
Takovyho potvoraka jeste nemate! Ven ji radej nepoustim neb bych ji uz
asi nechytil, hi! Hned ze startu se hadala o zradlo se starsi mysi
takze sem jim musel dat dve misky, coz pomohlo pouze na to, ze ted se
o to hadaji 2x, hi! A sezere vsechno az na ostnaty drat... a to jeste
nevim jiste neb ho uz nemam.
Po dvou tydnech utekla z klece a nikdy sem nezjistil presne kudy: dnes
je tlustci takze asi neproleze, hi! TRI hodiny chodila po byte, nez
sme ji potkali u matky v kuchyni kde sla jako ze nic pres kuchyn do
pokoje, ale pravdepodobne predtim chodila i po dvore!!!
Zavreli sme pokoj a lakali: to bylo platny jak mne lakat na volebni
kandidatku KSCm, hi! Tak sme ji opatrne nahaneli: NIC sem nevidel tak
rychle behat a skakat natoz aby mne to pri tom letmo trikrat kouslo do
prstu! Nakonec zalezla za sektretar: ja na jedne strane sedel s
igelitovou taskou a moje 70tileta matka sedela na druhem konci a
delala "baf!!!"... nakonec se povedlo, "baf" nevydrzela (mys...ale
matka uz malem taky ne) a vletela do tasky cimz sem ji pak dostal do
klicky, tedy mys, ne matku....
V sobotu rano kolem osme sme tudiz doma vypadali s matkou jako spolek
naprostych idiotu...
Starou mys naucila spoustu hruznych veci! Napr ze kolotocek musi byt
opreny o stenu ci vetev, aby to delalo "drrrr, drrr" nejlepe ve tri
rano... Budete se divit, ale ja tu mys videl, jak k te stene ten
kolotocek nenapadne za ty nozky taha! A kdyz sem ji pristih, tvarila
se jako ze ona vubec nic!!!
Tez se ted OBE tvari jako ze nikdy a aspon rok nic nezraly ac v
miskach maji ty granule co by mely zrat - i ta starsi, co sem si
myslel ze uz nevidi, je hned u sitky kdyz de nekdo okolo a obe cekaji
na kukurici, orisek nebo tak neco (zaludy napr) a tvari se, ze letos
ale nic, vubec nic nikdy nedostaly!!!
Kdyz neco dostanou, hned s tim nekam dou a cekaji az odejdu: pak to
potfory zahrabou a za 10minut sou u sitky zas!!!
Ta mlada sezere i vetvicky ze smrku... (jedovatej teda neni jak vidno)
a u sitky taky cekaji na skrabani na brisku, pricemz se hadaji, ktera
teda bude skrabana driv!!! Musite obe naraz dvema prsty...
Ta mladsi kolem pulnoci rada pisti! (Aby mne nastvala, neb to chodim
ja spat... kdyz nejdu, nepisti...jeste na mne s pistenim pocka!!!)
Tiche nocni doby s jednou mysi sou pryc! Noc pripomina cisteni komina
v tepelne elektrarne za pomoci vrtulniku sovetske armady!!!
Denni doby zas mym navstevam situaci pred nadrazim, neb jen co sem
vleze navsteva, uz mysi stoji u sitky jak banda somraakuu!

Ted, dyz to pisu, ze zvedle ozyva kvik kvik..do te doby nez ten
kolotocek zas posunou a bude to "drrrr, drrr!!!"
Mysi sou zdrave a zda se, ze se jim to libi....
... mne se posledni noci zda o tom, ze jsem pilotem ruskeho vrtulniku
Mi-24 za války v Afghanistanu, po ranu mluvim rusky i do telefonu, a
občas mám představy o tom, jak si sedím v malé klícce, a v úplným
tichu okusuju klas kukuřice....
Krysa

121787

20.11.2006 12:42

Kočky jsou mazaný

S myšma to není jiný - dodatek

84.?.?.?

mý myšové jsou osmáci degusáci.... Krysa

121788

24.11.2006 09:31

Jako za bolševika...

Co tím myslí?

84.?.?.?

Většina států by se logicky bránila před vstupem teroristů na jejich území, ale uniká mi, na co si je v USA potřebují VSECHNY nechat ??? - když jim brání v odjezdu ze země???
Co tam s nima budou dělat, budou je mít "na chov"??

Krysa

122162

29.11.2006 11:47

Mahmúd Ahmadínedžád v OSN 21. září 2006:

zajímalo by mne

84.?.?.?

KDE a v ČEM tam podle některých přispěvatelů a potažmo politiků autor LŽE?

prosím přesně včetně citace!

Krysa

122495

08.12.2006 16:24

Pokud by vás někdy přepadli u bankomatu...

no....

84.?.?.?

já se zase dověděl, že udajně je možný vybrát mi konto jen proto, že mám platební kartu, a to bez ohledu na její denní limit a dokonce do minusu i když nemam kontokorent - čili i pul melounu ač na učtu třeba mám 2000CZK....
To by mne teda zajímalo JAK a i kdyby to šlo, co MĚ je po tom, když ani SAM tohle vybrat nemůžu???

POKUD by tohle šlo, okamžitě končím s učtama i bankama a love si klidně budu dávat do flašky ve sklepě....

Krysa

123104

13.12.2006 16:23

Ruka ruku...

No já nevim

84.?.?.?

ale z těch uvedených webů nikdo z mých známých nic nečte a ja taky ne....
Nasrat se dovedu i jiným způsobem....

No a pokud jde o větu, cituji:

Což mi příliš nekorespondovalo s tím, jak hezky psal na svém blogu. Ale budiž, třeba jsem mu byl nesympatický tak nějak od přirození.

Mám pouze jeden dotaz: tys mu ho ukazoval???


Krysa

123426

05.01.2007 13:50

Kurvítka II

pro zajímavost

84.?.?.?

staré kotoučáky vyráběné Teslou, jako řada B4 a ještě před ní Sonet a Sonet B3 jedou dodnes, dokonce často včetně původních řemínků... kdo asi kurví řemínky v Aiwě, kde navíc pak jeden z dovozu stojí bez opravy 175korun a vydrží rok!?

Měl jsem čínskou Tv Beijing, celej vnitřek Toshiba, jela 15let a ještě jsem ji za 800 prodal, nový Mascomy a jiný hnusy nevydrží ani záruční dobu a obrazovka má často obraz typu "poblitý igelit". Tudíž dnes beru jen Tesla a OTF... dá se to opravit a kupodivu se to tak nekurví, ač je to taky licenční.

Gramofony jako Tesla NC450 jsou nesmrtelný, nový sračky jsou katastrofální...

Nový videa: otec koupil video, bylo vadný, otec vyměnil video, bylo zase vadný, sehnal teda jiný a scíplo za měsíc... mám Avex z roku 1986, za tu dobu se tam vyměnila jednou!!! videohlava, pružina a dvakrát mezikolo....jede furt, sice je mono ale víte co? sere na kody videopůjčoven takže nahráváte co chcete: chytrý kody videopůjčoven totiž nemají kam jít, takže to nahrává cokoli i když je to "zablokovaný". Onehdy jsem jeden Avex sehnal za 50 korun: měl najeto celých 150 hodin neb ho používala VUT v Brně tak, že ho měla ve skříni... jede furt! vydrží myslím ještě tak 20 let...

Mobily: čím má otec novější, tím častější má závady takže s tím nejnovějším prakticky už nemá ani kdy volat... Moje archivní Mitsubishi jede furt....
Výhoda: je tak velký a hnusný, že vám ho ani cigáni neukradnou!!!
Mají "lepší"..., jak říkala známé cigánka v Tescu, když jí vracela její mobil co jí předtím ukradla zpátky do kapsy....

Komunismus měl jednu výhodu: nepoužíval kurvítka - něco se kurvilo samo, něco nikdy a tím se to v "globále" vyrovnalo.

Totálně nekurvítkový věci ale dělali v SSSR, nemužu si pomoct.
Např. přenosný čb televizorek Šilelis 401D "v plechu" se mi nepodělal nikdy a to sem ho na polní dny vozil v postranní brašně na Jawa 250... max vypadly šroubky z deklu! Zkuste to udělat s něčim dnes!
Fantastický a dodnes prodejný radia jsou např. Riga 103, 104 a Leningrad 002 či 006! Některé funkce, co to má, jako automatické dolaďování stanice nejen na FM ale i na AM a všech KV pásmech nikdy neviděli ani v USA! Velká dřevěná bedna, zvuk úžasný!

Pokud jde o kazeťáky, prodáváte-li Tesla Condor, dodnes vám lidi utrhají ruce i když nasolíte cenu nad 1000CZK! Hraje totiž líp, jak "noví psi" a mechanika má tři motory! No a cívkáč CM130 či 160 taky je víc jak dobrej! (cena na E bay? 150Euro...)

Ovšem: i některé věci z Číny jsou strašlivé žrádlo a číňani asi na kurvítka ještě nedošli či co! Špicovej kapesní přijímač s neskutečně dobrou reprodukcí a parametry? I 7 let starý Degen DE1103, v Hongkongu za 50USD, v Moskvě za 115USD a v Evropě ještě dráž! Už je nový typ DE1121: sice menší reprák a displeje ale jinak shodné parametry a vestavěný MP3 nahrávač!!! V Německu za 240E, ale v ...

Kráceno (Editor)

124852

05.01.2007 14:17

Rakovina přírody – člověk

RE: Bože, to jsou ale kydy!

84.?.?.?

Nevím, jestli sou to kydy, ale lidí na téhle planetě je jaksi moc! Navíc ve smyslu toho, že těch, který potřebujeme nejmíň je nejvíc a ještě to podporuje kdejaké náboženství, čímž pádem jsme na tom celkově čímdál hůř!

Evidentně není možný zajistit práci pro všechny ani za pomocí "kurvítek" a to nikde. Stejně tak nemužou všichni nezaměstnaní dělat "veřejně prospěšné práce" neb by se např. při uklízení ulic asi ušlapali!

No a je více jak nenormální, aby někdo měl plat v milionech (pokud není Albert Einstein) jen za to, že sedí např. ve vedení Čezu, a já nevěděl jak zaplatit za elektriku, neb "musíme vyrovnat ceny v Evropě" ale skuste to říct zaměstnavateli aby vám tak vyrovnal platy i kdyby to byl ČEZ! Něco je tudíž špatně!!! (ostatně, z EU se stává druhý Sovětský svaz...)

Osobně si myslím, že se to "vyřeší" takovou napřed malou a pak větší jadernou válkou, něco ve stylu mezi seriálem "Jericho" a filmem "Na břehu"....

Problém je jen jeden: mám dojem, že ty kurvy co na to mají, mají dobře spočítaný, že to přežijí. Mám jeden nápad: zajistěte jim, aby to TAKY NEPŘEŽILI... a pokud to budou vědět, úvahy asi povedou příště jinam.

Krysa

124858

13.01.2007 12:18

Předpověď teroristického útoku

RE: Proč

84.?.?.?

Lidi mají strach, protože všude a hlavně vysoko je spousta debilů...
Můj strach narůstá s velikostí debila a výškou v které sedí.

Krysa

125513

21.01.2007 10:48

Nejhorší je ta bezmoc

RE: Radar

84.?.?.?

Osobně si myslím, že to bude ještě horší. V okruhu desítek km si s žádným spojovacím zařízením ani neškrtnete, a to, že vyhoří vstupy řady zařízení je po spuštění radaru více jak jisté! Odrazy od ionosféry (neb ne všechny budou směřovat kam mají) se postarají o to, aby rušení bylo všude, kde se dá i nedá. Přičemž to, co pojede digitálně (včetně TV a přenosů dat) na tom bude ještě hůře, jak v analogu. Z hlediska životního prostředí je to už úplná katastrofa a to nemluvím o vlivech na ionosféru, což zas může mít vliv na počasí etc... viz taky např. projekt HAARP. Ten ovšem sedí v lese na Aljašce a ne uprostřed obydlené oblasti!
No a my radioamatéři se můžem jít rovnou oběsit, neb co nám to nevypálí rovnou, to bude k hovnu neb se tím nespojíme - ani při povodni, mimochodem!

Uvědomte si, že ten radar nebude vyzařovat kamsi NAD SEBE, neb tam by prd zjistil, ale pokud bude vyzařovat, tak směrem k obzoru
takže se skuste podívat na mapu, a uvidíte, KDE všude ten signál bude!

Krysa

126176

21.01.2007 11:43

Nejhorší je ta bezmoc

z mého dopisu MFDnes co zas zaručeně nevyjde...

84.?.?.?

Vážená redakce,

jak opět vidím, budeme mít zřejmě jednoznačně zaměřenou kampaň vysvětlující,
proč ten radar z USA musíme mít, aniž by někdo napsal, proč bychom ho mít
neměli!

Pokud vím, nikde, ani v USA podobná zařízení nikdy nejsou v obydlených
oblastech. Patrně dobře vědí proč - což se u nás jako obyčejně
střídavě zatajuje a střídavě bagatelizuje a ignoruje!

Výkon radaru údajně má být 500 až 1000MW ERP což je tisícinásobek
výkonu vysílače na Žižkově, s kterým už problémy s ohledem na zdraví
lidí v okolí bydlících byly a nikdo nemůže potvrdit, že nyní problémy
nebudou - a ani nikdo neřekne, KDO to zaplatí, pokud budou!

V okolí tak do 50km nepojede nic, ani mobily, ani TV ani radio, ani
internet a když, tak s poruchami. Je ovšem reálné, že některá zařízení
zasažená byť jen odraženým signálem radaru rovnou vyhoří. V okruhu
několika desítek až stovek metrů chcípne vše, co do oblasti radaru
vleze či vletí - stejně spolehlivě, jako když budete psa sušit v
mikrovlnce! Všechny letecké trasy budou muset byt přemístěny a potěš
bůh to letadlo, které podobný paprsek radaru zasáhne kdyby se např.
pro vadu navigace odchýlilo do oblasti základny. Jelikož dnes vše řídí
elektronika, a ta to nevydrží, tak už patrně nikam nedoletí.
A to je jen začátek!

Na ukázku:

Jako malý příklad toho, co se asi stane může posloužit story s Americkým
křižníkem USS CG 67 Siloh se systémem AEGIS 4 generace na palubě. Tento křižník
byl vybaven "anti-missile" radarem o výkonu kolem 20 MW ERP. V roce 1998 se
jako doprovodná loď skupiny letadlové lodi Dwight D. Eisenhower účastnil akci
ve středozemním moři v rámci "humanitárního bombardování" Kosova. Jednoho dne v
přístavu u Naples (Itálie) došlo během testu systému chybou obsluhy ke spuštění
VF častí a aktivaci radaru. Následky byli drtivé. Po dobu několika dní (než
byly instalované nové komponenty sítě) byly v uvedené oblasti mimo provoz
veškeré mobilní telefony. Navíc zcela vyhořelo vybaveni několika monitorovacích
stanic meteorologů a blíže nezjištěné množství dalších radiových zařízeni.

Pokud jste si nevšimli, výkon tohoto radaru je sotva 5% z toho, co má
být nainstalováno uvnitř obydlené oblasti u nás!

A ještě několik poznámek:

1/ekonomický přínos je nula, neb US ARmy si zajistí vše a u nás nic
nakupovat nebude a na základnu naše lidi nepustí

2/z bezpečnostního hlediska se staneme pro teroristy cílem č.1, takže
pokud jich zde bylo zatím málo, teď se to tedy "napraví".

3/vliv na ekologii a zdraví obyvatel pokud vím nikdo nepočítal, ale
pochybuji, že by to US vláda chtěla platit a je mi jasné, že u nás na
to aby někdo individuálně žaloval US Army, evidentně nikdo nemá!

4/rušení spojovacích sítí bude znamenat přestavbu vysílačů, mobilních
sítí, internetu etc. KDO to bude hradit - US Army asi ne, ...

Kráceno (Editor)

126183

21.01.2007 11:44

Nejhorší je ta bezmoc

z mého dopisu MFDnes co zas zaručeně nevyjde...2

84.?.?.?

4/rušení spojovacích sítí bude znamenat přestavbu vysílačů, mobilních
sítí, internetu etc. KDO to bude hradit - US Army asi ne, že???

5/jistě si nemyslíte, že když zase přijde povodeň a my se tentokrát
kvůli radaru po půlce Moravy nedomluvíme ani telefonem ani vysílačkou,
tak ten radar Američani kvůli tomu vypnou, že???

6/kdo bude hradit zařízení zničená po spuštění radaru, nebo zařízení
individuálně zakoupená za určitým účelem, jenž pak nebudou schopna
plnit a škody způsobené v této souvislosti?

7/pokud vím, US Army si zakládá na tom, že její vojáci zásadně
nepodléhají NIKDY místním zákonům - chcete tu mít problémy jako v
Německu či na Okinawě?

8/je zvláštní, že jsem si nevšiml, když ten radar či základna má tak
"obrovský přínos", že se o ni celá Evropa nerve? Tak úžasná věc a on
ji nikdo nechce, že... tedy až na představitele naší a polské vlády!

9/no a závěrem: je logické, že by o podobné věci mělo rozhodovat
referendum, ale až po vysvětlení i NEGATIVNICH důsledků, a ne jak je u
nás dobrým zvykem, že kampaň "pro" zaplatí vláda a kampaň "proti" se
potlačí, zesměšní a jinak zlikviduje!

10/aneb: vláda vždycky ví všechno nejlíp: co s Romy (ale nikdo z vlády
v takové oblasti ghetta nebydlí), kde postavit jadernou elektrárnu nebo
úložiště odpadu (ale nikdo z vlády u něj chalupu nemá) a teď i kde
postavit základnu cizí armády na ochranu cizího území ovšem
na našem území (neb Topolánek na Libavé barák nemá, že)!
Všichni přesně ví, co je pro nás nejlepší, ale všichni žijí někde JINDE!

Snad by bylo na čase, aby o podobných věcech rozhodovali ti, jichž se
to týká, a ne ti, kteří "jsou jinde" a to nejen místopisně!


Krysa

126184

21.01.2007 13:07

Nejhorší je ta bezmoc

RE: Proti komu tedy ?

84.?.?.?

ad: Pohled na globus mně přesvědčuje, že daleko vhodnějším kandidátem by bylo Turecko, které je rovněž členem NATO. Raketa vystřelená na západní Evropu by šla přes území Turecka v každém případě.


Hiohihi...tak to jste asi nečet článek minulý týden v MFDnes kde jistý chlap vysvětloval, že přesná dráha do USA z Iránu vede přesně kudy??? No přes Libavou!!! Uplně nejlíp!

Rád bych věděl, co za to dostal....

Krysa

126196

21.01.2007 14:04

Korupční show

RE: Nechápu ...

84.?.?.?

ad: Voliči nevolí politiky-korýtkáře. Celých 17 let to pozoruji, voliči volí zásadně správně a moudře, ale nic jim to není platné, protože jak říkám, technologie moci je již 100 let dokonale propracovaná, takže nemají šanci s ničím pohnout

Což jaksi potvrzuje prohlášení hlavní postavy seriálu Big Ben:

Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali!!!!

Jsem podobného názoru. Když se nemanipuluje volbami, manipuluje se voliči! NIKDY se volič nedozví, to co chce nebo potřebuje ale jen to, co se mu řekne! Za těchto okolností jsou ovšem jakékoli "svobodné" volby pouze fikce!

Krysa

126202

23.01.2007 14:15

Nejhorší je ta bezmoc

RE: USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.

84.?.?.?

Mohl bys tady napsat kde si vzal ty udaje výkonu radaru a v te Italii? Kdosi mne s tím otravuje...

Dík Krysa

nebo to napiš kryse na : krysatec@post.cz

126498

26.01.2007 08:54

Jde o hodně

Ještě k radaru

84.?.?.?

Podle údajú publikovaných na TV Prima (a kupodivu už nikde jinde) do vzdálenosti 500m od radaru nesmí lidi, do 4,5km vojenská letadla, do 8,5km civilní a do 13,5km se nesmí zacházet s žádnými výbušninami...

Z toho myslím jasně plyne výkon radaru...i jak daleko může např. něco rušit. (Jinak řečeno to, co odpálí na 14km nálož nepochybně musí i tam mít výkon jak prase ve srovnání např. s TV signálem a po vysílači Topolná s 1.5MW výkonu /ač v jiném kmitočtovém pásmu/se normálně chodilo...)

Krysa

126863

26.01.2007 09:38

Co nám politici \"zapomněli\" říct?

RE: nenene cemukoliv americkemu

84.?.?.?

Podle údajú publikovaných na TV Prima (a kupodivu jen jednou už nikde jinde a NIKDY ZNOVU ani v tisku) do vzdálenosti 500m od radaru nesmí lidi, do 4,5km vojenská letadla, do 8,5km civilní a do 13,5km se nesmí zacházet s žádnými výbušninami...

Z toho myslím jasně plyne výkon radaru...i jak daleko může např. něco rušit nebo mít vliv na zdraví lidí a pod.. (Jinak řečeno to, co odpálí na 14km nálož nepochybně musí i tam mít výkon jak prase ve srovnání např. s TV signálem a po vysílači Topolná s 1.5MW výkonu se za komančů "normálně chodilo"... ale každou chvíli tam střídali hlídací psy aby nebyly neplodní /na vojáky srali/... )

Pokud jde o těch 5MW příkonu, rád bych viděl ty "náhradní generátory".. na co pojedou, na naftu? Spočítali jste si jaký by musely být nádrže na to aby to jelo např 48hodin?? Pokud by opravdu šlo o příkon 5MW, jde o normální elektrárnu, žádnej "náhradní zdroj"! Já jsem už pár generátorů viděl, na párset kW, ale tohle si rozměrově a spotřebou nedokážu ani představit!
To už není na zásobování autocisternou, tam si rovnou od výrobce můžete nechat zavest roury s naftou!

Krysa

126871

29.01.2007 14:02

„Nemohu snést neustále vpády vojáků do svého domu“

RE: Pakliže

84.?.?.?

>bydlíš v ulici, kde se to hemží teroristy a vojáci
>prohledávají tvůj dům, měl bych radu: což takhle, kdybys
>těm teráčům přestala poskytovat svůj dům jako úkryt,
>vojáci je tam pak přestanou hledat.

Užasnej nápad! To FAKT myslíte vážně? Vy myslíte si, že armádu zajímá, esli někoho skováváte či ne, nebo kdo je nevinnej?
DYCKY jste vinní, i kdybyste nebyli! Tady neplatí presumpce neviny ale VINY! Kdo nedokáže, že je nevinnej, je vinnej a armáda vám rozkope byt i držku DRIV než se vás začne na něco ptát!
No a PAK už přiznáte i to, že jste v mládí s Ladinem hrával karty! Alternativně, že jste členem komunistický strany a váš otec osobně znal Stalina a Lenina a Hitlerovi radil při psaní Mein Kampf!

...dycky mě fascinovaly "jednoduchý řešení" zelených mozků...

Měl bych dotaz: KAM na takový sračky chodíte????

Krysa

(abyste neřekli, že se nepodepíšu, akorát se mi nechce hledat ztracený přihlašovací heslo...)

127268

29.01.2007 14:50

Falešný pocit nebezpečí?

RE: spoluvinici

84.?.?.?

>Velmi dobry priklad pane Bartosek. Ja jsem v tu dobu jiz byl
>dlouho v USA a skodolibe jsem se radoval, jak soveti dostavaji na
>frak. A plne jsem podporoval americkou pomoc afgancum.

Takže aspon vite, KDO a CIM ted bojuje proti VAM, a ZA CI PENIZE, že?!


Takze,
>nekde to pro ne pracovalo ta publicita, to snad uznate? Ale,
>kdyby soveti kontrolovali cely svet, nebo aspon media, co rikate,
>jak by to dopadlo?

Uplne stejne zprdele, jako kdyby cely svet ovladaly USA....


Dnes ti sami lide, co dodavali zbrane a fondy
>proti sovetum, dodavaji totez proti komukoliv, kdo si dovoli
>popirat suverenitu Islamu. Je to tajna sluzba z Pakistanu.

ALE? USA asi dodavaly zbrane Pakistanu a ne do Aghanistanu, ze?
Nebo chcete rovnou potvrdit, ze CIA co dodavala zbrane do Afghanistanu je dnes dodava "komukoliv"? To by mne taky moc neprekvapilo... ostatne by mne neprekvapilo kdyby podporovala "bokem" islam... kdyby nepodporovala, s kym by pak bojovala, že?
Ona ostatne DYCKY podporuje nekoho, z koho je pak hlavni nepritel USA a demokracie vubec, ze? Chcete mi to snad vyvratit?

>Samozrejme se svolenim a souhlasem jejich presidenta. Ani bych se
>nedivil, kdyby fondy prichazely ze Saudske Arabie.

Ja taky ne, akorat je sranda, jak uzke obchodni a soukrome vztahy maji rodina Bushu s rodinou Ladinu...


Islam, to bude
>ta nejvetsi hrozba svetovemu miru v tomto stoleti. Da se rici, ze
>skoro vsude se lidstvo jiz osvobodilo od nabozenskych dogmat,
>vsetne Leninismu, jenom ten Islam je tak tvrdy, ze nedopusti
>zadne uchylky.

Od naboženských dogmat a fanatiků by bylo potřeba hlavně osvobodit USA: jehovisti by pro začátek byli vhodní... a scientisti ještě víc! Oni snad povolují nějaké úchylky???

Ti tmavi, chlupati, testosteronu plni jsou
>prilisni vasnivci.

No soráč, ale oni nemužou za to, že VAM už nestojí!
Případně nestojí ani za řeč... ostatně na pornu sem naposled viděl černocha američana, chlupatýho, a měl ho až po kolena, tak na co si stěžujete? Třeba vám kousek pujčí....

A ten jejich Islam je vsechny drzi pekne
>nadrzene. Bude to problem. Vsak sam jiste vite, jak se chlap
>krasne uvolni po peknem sexu.

No já jo, ale vy už asi né...

To je to co Mohamedanum chybi. A
>jestli budou mit atomovky? No, hruza jenom o tom myslet. Jizte
>uznate, ze uvolneny chlap rozhoduje uplne jinak, nez ten, ktery
>je neuspokojeny.

Jo, to věřím. Proto asi máte na jadernejch ponorkách celý měsíce zavřený samý nadržený chlapy, že? Hrůza, nebo že by ted né???
Myslíte, že se uspokojují v torpédové rouře???


Je to holt ta realita o ktere pisete. Doufam, ze
>americka vynalezavost si casem poradi i s nima. Zatim, behem
>kratkych 100 let zpacifikovali vetsinu sveta.

To je právě ten děs! Doufejme, že časem někdo zpacifikuje i je!


>Vas, Texaskycizek

No můj né.

Nicméně: nikoli vaše brněnská Krysa!

127270

29.01.2007 15:18

Nejhorší je ta bezmoc

RE: Par vysvetleni

84.?.?.?

>Je někdo schopný "doložit", jaký radar přesně to má být
>a že těch 500-1000 MW ERP je pravdivý/pravděpodobný údaj?
>

Nemůže, ale uvědomte si, že se uvádí (na BListech), že napájecí zdroj by měl dávat 1MW výkonu, což počítače logicky nepotřebují a EIRP výkon např. 400MW v pásmu 9GHz a s anténou 30dBi zisku zhruba znamená výkon vysílače 400kW a příkon tedy asi do 1MW - což kupodivu uvádějí o příkonu i ti, co tvrdí, že výkon radaru bude 170-200kW. Plocha antény by tak mohla být v rozmezí 20x20 až 30x30m dle mého výpočtu, což není nereálné. Nicméně POKUD by šlo o výkon radaru, tedy vysílače, a anténu s daným ziskem, opravdu by byl EIRP čili výkon vyzářený v paprsku byl asi ve velikosti 170-200MW! Na to by stačil vysílač s výkonem totéž v kW a příkonem při uvažované účinnosti 50% dvojnásobným. No a na to by stačil ten zdroj o výkonu asi 1MW.

Obdobně pokud zde na Zvědavci kdosi uváděl, že systém Aegis v pásmu 900MHz má výkon 20MW a někdo na BListech tvrdí, že jen 4MW, nemění to NIC na tom, že vám to vypálí jakékoli zařízení v dosahu řady kilometrů daleko. Když to teda nějaký debil spustí v přístavu, jak bylo uvedeno. (dtto platí pro TV antény a jejich zesilovače a řadu další elektroniky).


>Určitě nebudou spoléhat na externí dodávku elektřiny.
>A i když W ERP /= W příkonu, i tak to nebude málo.
>Že by to diesel agregáty zvládly? A nebo že by v podzemí
>měli reaktor? A? Co na to pan Bursík?

Jistě že reaktor - tedy co jiné, dyzlagregát na poli né? že?
ERP NENI prikon, prikon zařízení by byl asi dvojnásobný, tedy opět: tedy máte li potřebu příkonu 1MW a jen polovina jde na radar, a jeho účinnost vysílače je 50%, má koncový stupeň vysílače výkon 250kW což je s anténou zisku 30dBi EIRP čili vyzářený výkon oproti izotropnímu zářiči 250MW! Samozřejmě ve směru antény.


>
>A Topolánkovo "Radarová stanice, tak jak je koncipována,
>nebude mít žádné negativní dopady na obyvatelstvo okolních
>obcí. Nedojde k ohrožení zdraví lidí, snížení kvality
>jejich života, ani životního prostředí." by si měli lidi
>dlouho pamatovat!!!

Topolánek TAM bydlet NEBUDE a parlament taky ne, že!

>Buďto není dostatečně informován a rozhoduje o něčem, o
>čem neví,
>nebo vědomě lže. Nevím, co je horší [pláč]

Platí patrně oboje.
Krysa

127271

29.01.2007 15:28

Nejhorší je ta bezmoc

RE: Dotaz autorovi

84.?.?.?

V principu NE! Jakmile EMG pulz dosáhne na antenu čehokoliv, je vaše zařízení k ničemu. Odrovná taky minimálně 90% jiné elektroniky na principu polovodičů, pokud nejsou proti němu chráněny - což by mj. znamenalo, že by nesměly být v tu dobu spojeny s antenami a měly by být pod zemí...minimálně...lépe pod mořem.

Tj. PAK si leda mužete stavět zařízení s elektronkama a zahodit mobil.

Viz seriál Jericho na AXN....

Jinak řečeno, po EMG pulzu se dostanete do "dřevní doby radiotechniky" a budete doma vyrábět elektronky a krystalové přijímače.... když to přežijete.

127273

31.01.2007 11:52

Demonstrace Ne základnám

RE: Je milé, jak česká média normalizují informovanost občanů!

84.?.?.?

ad: Když jsem sledoval zprávy o včerejší protestní akci iniciativy "NE základnám", nemohl jsem se ubránit náhlé obavě, že jsem se probudil v polovině 70. let! Běžel jsem hned ven a nakonec se, po ujištění několika spoluobčanů, že je dnes skutečně 30. ledna 2007, poněkud uklidnil...

pro tu prdel: nezapomeňte si ještě před zprávama v TV večer pustit CZ24: tam se totiž dávají zprávy z roku 1982!!! Takže byste byl "v reálu dokonale", že...

Sem zvědav, jak dlouho bude trvat, až nebude poznat který zprávy jsou který....

Krysa

127468

02.02.2007 09:02

Pozor na falešné proroky - z obou stran

RE: proroctvi

84.?.?.?

Taková podložka pod myš by byla dobrá, zvláště kdyby byla s krysou... nebo aspoň myší.

Krysa

127581

02.02.2007 09:17

Pozor na falešné proroky - z obou stran

RE: no ja by som ich neprecenoval

84.?.?.?

ad:ale nie, nejednalo sa o ziadne freudovske prerieknutie ale o ironiu, poukazanie na vas nick, pan Psychiater a na vas krysy charakter.

Mimochodem se píše "krysí"... ale co ostatně máte furt proti chudinkám krysám? Copak ty mužou za ten bordel co je všude okolo?



Krysa

127582

02.02.2007 14:48

Pozor na falešné proroky - z obou stran

RE: Mraveniště

84.?.?.?

Dovolil bych si taky jednu citaci z literatury:

Snad to začalo jako šepot v nějaké pomatenosti: Bezmocný vzdor zničeného těla rozechvělého chladem, plačící marnost v nepatrném větru: "NEVÍŠ ŽE BůH UMÍRÁ?"
Snad ve špinavých buňkách nelidského vyšetřování, chňapající přízrak, mysl zmatená ne žhavou ocelí, cukajícím nervem - ale větším zraněním: "Nevíš, že Bůh umírá...umírá???"
Snad nějaký zmrzačený mučedník ukřižovaný na kříži zvedl jeho hlavu a křičel do nebes: "Bože, proč mne opouštíš?!"

Nedostalo se mu odpovědi, poslední zrada, neposkvrněné rouhání.

"Dokonce ti to nikdo neřekl?"
"Říkají, že Bůh je mrtev!"


---------------------

...přeberte si to sami....

....jinak jde o citát z knihy Collin Kapp " The patterns of Chaos"


Krysa

127597

02.02.2007 14:54

Kybernetoví vojáci pro Izrael

RE: To je pravda,

84.?.?.?

ad: No nic, dám si dnes na oběd vepřové.

Ježíšmarjá, když to budete dělat každej den, tak KDO pak zůstane ve vládě? Napřed tam bylo "prase bradavičnatý" Paroubek, te´d navíc ještě Čunek! DyŤ NÁM SEŽERETE CELOU VLADU!
Příště si dáte "nějakou krávu" a v závěru vám zustane jen "zeleninka"... aby si Bursík dával bacha, co?

Krysa

127598

04.02.2007 10:09

Pozor na falešné proroky - z obou stran

RE: Mraveniště

84.?.?.?

Pokud vím, člověk se geneticky příliš neliší ani od myšů! Což bude mj. důvod, proč se na nich zkouší kde co, že.
Mimochodem jsem si taky vzpomněl, že před léty byl na Discovery dokument o nálezu kostí někde tuším u jižní Ameriky na ostrově, a šlo o kosti hlodavce, nějaké krysy, ovšem velikosti medvěda! Bohužel vymřely prý proto, že neuměly plavat a tak se z ostrova nebo ostrovů už nedostaly.
Nicméně mne dycky pobaví představa, jak na TUHLE krysu někdo skusí zařvat "ty špinavá kryso"... a jak ho pak ta krysa žene polem...

Krysa

127733

05.02.2007 21:10

Kto stojí za svetovým terorizmom?

Terorismus

84.?.?.?

je jakékoli hnutí a boj proti jakékoli vládě, co má jiný názor, jako tzv. "teroristi"!
V zásadě jde o to, že "terorista" je kdokoli, co je proti vám a hlavně vaší vládě bez ohledu na jeho názory, neb pokud je "s vámi a vaší vládou" jde o "bojovníka za svobodu", v opačném případě jde o "teroristu"!
Objektivní názor nikdy není, neb "kdo není s námi, je proti nám" což používá každej od fašistů přes komunisty a tvz. "americkou demokracii" konče!
Zábavný a obecně obvyklý je pak to, že předešlí bojovníci za svobodu jsou teroristi případně že praktičtí teroristi placení "správnou" stranou jsou náhle "bojovníky za svobodu"!

Otázka je, co je "správná strana" což je obyčejně v závěru někdo, kdo sere všechny kromě sebe, a pak je to zvláště po té, co je nám státně nařízeno, kdo je ten správnej!

Krysa

127860

05.02.2007 21:25

Kto stojí za svetovým terorizmom?

RE: Zvedavec propaguje socialne inzinierstvo...?

84.?.?.?

Nerad bych naváděl na co se kdo má dívat - ale příliv kdykoli vysílaných amerických sraček navíc navádějících na styl "podraz koho můžeš a jak to jde" a "jenom silnej přežije" je hnus!

TV vypadá, jako by neexistoval evropský film, propaguje často zcela zvrácené americké zákony nebo možnosti (vydírání svědků etc) a obecně, jeden by z toho blil!

Když si chci odpočinout, raděj se budu dívat na ruskej ba i SSSR film o zvířátkách, a ne na americký prasárny o ninža želvách!

Krysa

127861

10.02.2007 01:15

Hysterie v Herzliji

RE: bomba

84.?.?.?

Protože je problematické vám sdělit, co si o vás mnyslím, aniž by to bylo vymazáno, tak vám napíšu jinou věc:

Na koho si myslíte, že budu střílet, pokud nás zase zatáhnete do nějaké své války a budu k tomu střílení donucen?

Nehodlal jsem bránit Sovětský svaz: tím méně hodlám bojovat za USA!

Vy si holt nedáte pokoj, dokud neskočíte jako Atlantida:
jen v dávných pověstích...

KDYBYSTE neměli nasraný v hlavě, a přečetli si např., Mahabharatu a Ramajanu a vzpomněli si např. na Mohendžo Daro a Harrapu a na "skleněný" plochy v lybijské poušti a v Gobi, tak by vám došlo jak to dopadne! A to nemluvím o scifi jako je Peter Bogaty Poslední člověk či ještě lépe Miller, Chvalozpěv na Leibowitze!

TO totiž bude to co BUDE!

VY to celý zkurvíte a zničíte celou planetu (ve stylu australského filmu Na břehu či jeho předešlé US verze)
a POKUD to někdo přežije, VY to TAKY nebudete, pouze pokud se zas někdo najde za pár tisíc let - tak mu jako Dannikenovi zase bude někdo Z VAM PODOBNYCH vykládat, že maketa rakety Topol je "symbol pro sex" a maketa vrtulníku Cobra je "dnes už neznámý hmyz"....

VY to prostě MUSITE ZAS ZOPAKOVAT, že?
Když už nic, tak aby se naplnily předpovědi o konci světa tuším 21.12.2012, že???

Já nemám nic osobně proti američanům, tedy až na to, jaký čuráky nyní zvolí a je to asi "obecný náhled" i v literatuře (vč. americké) neb jen v posledních dvou scifi napsaných po roce 2001 jde o možný konec světa za "pomoci fanatiků v US army" a abyste neřek, že su já nebo autor rasista, v obou posledních šlo o "baby" a jedna byla "černá"...v hodnosti generála.

Z toho vyplývá, že řada autorů románů včetně scifi nejsou rasisti, akorát si myslí, že máte v armádě fašisty nebo psychopaty "bez ohledu na rasu, vyznání a pohlaví"... což se vám bude těžko vyvracet!

Už jsem četl v našem tisku i kydy na téma, že "Rusko je vlastně islámský stát" patrně v odůvodnění radaru u nás, neb "za 50 let bude z Moskvy Bachčisaraj" etc... na to musí někomu opravdu HODNE mrdat ve věži - a to se O MNE tvrdí že mám paranoidní představy!

Holt asi se najednou všichni nebojí komunismu, tak najednou bude Rusko islámistický... toho se TED bojí všichni, že???

A co navíc Čína, chinkonauta nebo jak se to menuje už má, sestřelovat družice umí.... při VASI paranoi bych doporučoval přečíst si P.K.Dick "Muž z vysokého zámku" a pokud se toho dožijete, předběžně tedy začít sepisovat životopis ve stylu "už v mládí jsem rád jídal rýži" ....

Krysa

Jo a když na to přijde, dobrá rýže je lepší jak blbej hamburgr ze zdechlý a zmutovaný krávy....

128346

10.02.2007 01:47

Írán: válka se blíží

RE: Nespěchejte

84.?.?.?

Ale hovno! Jakýpak boje, oni sou leda ochotní to odstřelovat raketama na dálku a bombardovat z 10ti kilometrů....

Až tam bude "měsíční prostředí" tak to "pozemně osvobodí"!

Nedělejte nikoli z US army ale z obyvatel USA blbce! Myslíte, že hodlají natahnout paprče za jaderné války kvůli Iránu s Čínou či Ruskem nebo kvůli "osvobození Taiwanu" od čÍNY?

Už jen po přeletu pár letek Su37 nad Aljaškou by se vám každej občan Aljašky vysral na někajej blbej Taiwan!
O přeletu JINDE nemluvě!

Tohle NENI válka obyvatel nějakých států, ale debilních vlád, psychopatů a sociopatů ve vedení jejich armád!

Všichni jsou ostatně PRO, když to padá někam jinam , než NA NĚ, že?

Bylo by na čase, aby si v USA lidi uvědomili, že pokud je zatáhne do něčeho JEJICH vláda, bude to padat I NA NĚ a nebude to taková prdel pro králíky, jako byl Pearl Harbour!

KDYBY se některý filmy, patrně záměrně v USA neuváděný a nevysílaný v TV, vysílaly, A NAvic se vysilaly BEZ REKLAM KAZDYCH 10 MINUT, asi by se tamní vláda nestačila divit!

PUVODNI ač ne tak děsivou, jako novou australskou verzi filmu Na břehu natočili v USA. Podobně "The day after" a bohužel nevím, kdo natočil film Der tag null vysílaný v 80tých létech rakouskou TV. A co tak film který byl u nás uváděn patrně pod názvem Selhání vyloučeno?

TO asi v USA nepromítáte, že???

JA BYCH RÁD VIDĚL ty hrdinný občany hrnoucí se do jakékoli a možná i jaderné války PO TOM, CO BY VIDELI JEN tu australskou verzi filmu Na břehu!!!!

ALE TOHLE JIM V USA ASI NEPROMITATE, že???

Krysa

128349

10.02.2007 01:54

Írán: válka se blíží

RE: nebezpeci nabozenskych fundamentalistu

84.?.?.?

ad: I kdyz ne vzdy souhlasim s politikou USA,tak mam k teto zemi a jejim lidem hluboky respekt a budu vzdy plne USA podporovat.
GOD BLESS THE USA

tak TO máš pravdu.... podporovat mužeš koho chceš....

A pokud jde o tu poslední větu, at si na to laskavě pořídí vlastního boha!

Jo a doufám, že "bohem o 50ti megatunách" BUDEŠ OSVICEN DŘÍVE JAK JA!

Nejlépe něco ve stylu romámu S. King "The Stand"!!!!!


Krysa

128350

11.02.2007 12:12

Hysterie v Herzliji

RE: bomba

84.?.?.?

>Vazeny pane Kryso, pisete - "a to se O MNE tvrdí že mám
>paranoidní představy!"

>Ktery silenec by mohl tvrdit o Vas takove nesmysly? Jak vubec
>nekdo se zdravym rozumem by mohl dospet k takovemu zaveru?

>Texaskycizek

To bude asi tím, že nežiju v USA. Tam by moje představy ve srovnání s tím, co dělá tamní vláda, vůbec paranoidní nebyly...
Tady si až do nedávna řada lidí taky myslela, že domnívat se, že vláda dělá něco spíše proti lidem než pro lidi je paranoidní...
... ale dnes už si to nemyslí.

Např.: je snad paranoidní domnívat se, že sociální odbor ministerstva práce a sociálních věcí tu není proto, aby vám pomohl ale naopak aby vám nic nedal a sebral i to co máte?

Pokud ano, tak mi vysvětlete, proč jeho pracovníci neustále vyžadují na všechno další a další papíry ( na to na co jich v roce 2000 stačilo 6 jich mám nyní asi 20 a místo jednoho dotazníku 4 a to ještě není konec) a proč se místní socpracka tak raduje, když prohlašuje, že "tu podporu letos dostal zatím jenom jeden" ?!

A když samotné ministerstvo odmítá zaměstnávat zdravotně postižené? (dle metody "důvod se dycky najde")

Je paranoidní se domnívat, že vaším nepřítelem je vláda, když ministr práce klidně prohlašuje, že "nikdo nechce dělat" ač ministerstvo žádná místa nezajistilo ani nevytvořilo a vždycky se halasně jásá nad firmou pro 250 lidí ač nezaměstnaných je 460000?
Která to ostatně po vybrání "pobídek" zabalí, zruší, a odstěhuje se do Bulharska?

A je taky paranoidní se domnívat, že "cosi není v pořádku", když mě někdo udá, že jako nezaměstnaný jezdím na mopedu (půjčeném od otce) ale nikoho nesere, že cigáni berou podporu všichni, a přitom mají barák a jezdí v mercedesu?
etc....

Krysa

128460

16.02.2007 09:18

Kávová sedlina nebo křišťálová koule?

proč by mne to mělo překvapit

84.?.?.?

...když na Discovery třikrát týdně vidím seriál, kde AMERICKA policie nahádí vrahy pomocí věštkyň a pravidelně je taky najde a usvědčí??? Dokonce se jich chodí vyptávat, kde že je zakopaná ta mrtvola!

Krysa

128919

16.02.2007 14:39

Radar jako radar?

Udajně

84.?.?.?

má systém fungovat takto: radar nefungujuje, ač u něj 100lidí na dvě směny sedí. čeká, až nějakej satelit zjistí, že cosi bylo kamsi odpálený. až to co bylo odpálený uvidí nad obzorem, což nutně není 4000 či 6500km daleko, pak až to někdo spustí začne něco měřit a vypočítávat dráhu. střely. jedné... nebo víc.
V tu dobu je dotyčná raketa cca tedy ty 4000km daleko, udaje se předávají do Polska, kde by se mělo odpálit "něco proti" ale nikdo neví jak rychle a za jak dlouho se to odpálí. mezitím k vám ta střela zachycená cca 4000km daleko neustále letí rychlostí mezi Mach 17 až 25 čili velmi zhruba rychlostí 17 až 25000km za hodinu! Pokud uvažuji rychlost 20000km/h na sestupné dráze, za 6 minut uletí polovinu dráhy k radaru či za tři minuty je 3000km od vás. Není pravděpodobné, že výpočty a start protirakety která ji navíc nejspíš stejně netrefí proběhne za tři minuty ale i kdyby, raketa pořád letí. V nejlepším případě, pokud by ji vubec něco trefilo, jako že ne, neb TAKOVE zbraně nemá nejen USA ale nikdo v dostatečné spolehlivosti, dopadnou její zbytky stejně tam kam by dopadla ona sama. V době startu antirakety je nálož od vás cca 3000km a než se k ní antiraketa dostane, je ten celý krám doslova na spadnutí na vaše území bez ohledu na to, zda ji něco trefí či ne. Pravděpodobnost sestřelení je ovšem minimální... na rozdíl od pravděpodobnosti zásahu radaru či základny a to nemluvím o "homemade" raketách z Iránu - rakety Topol nezasáhnete ani omylem! (nebo možná jen omylem...)

Nicméne hurá, neb ta raketa letí na základnu v Evropě a ne do USA, že!

Té radosti! Von by Irán a kdekdo jinej jistě odpaloval rakety na Brdy kdyby tam nebyl US radar! (To by je ty Brdy musely opravdu strašně srát!)

A rakety z Koreje? Kterej debilní pablb by je odpaloval na Brdy místo na USA??? Nebo na USA přes Brdy?
Tedy do doby, než tam bude základna USA?

Navíc si dovedu velmi živě představit stav, kdy se vymění něco za něco ve stylu (mimochodem) amerických filmů:

MY dostanem 500kilotun nálož z nějaký prdele na základnu USA u nás A "NĚJACÍ ONI" 500kTNT nálož na základnu u nich. V USA budou vysmátí, my v prdeli a celkově se domluví, že "dál to nemusí pokračovat"...

No a v dalších 150 letech se bude obhlížet "kráter jižní čechy"
obdobně jak Hirošima, že...


Dík, tak to teda nemusím!

Krysa
[bliji]

128964

NORMÁLNĚ MI ŽIDI nikdy nevadili, ale v poslední době už mne serou tak, že jedinýho koho snáším, je Fren Fain v seriálu "Chůva k pohledání" /Nanny/.

Krysa

128968

16.02.2007 14:52

Ocelová pěst sionistů dopadla aneb \"Holocaust si rozvracet nedáme!\"

RE: No tak já zde řeknu svůj první příspěvek,

84.?.?.?

pokud jde o Komárka, je to málem stejnej debil jak Pehe...taky se divim, co napsal, to asi byl vožralej....

krysa

128970

16.02.2007 15:23

Radar jako radar?

RE: Možno sa to bude zdať od veci ale....

84.?.?.?

ad: Co se týče Íránu, nemyslím, že Rusko bude příliš namítat proti Amerikou připravovaným "chirurgickým" zásahům 14kt taktickými jadernými raketami, ač se staví formálně proti americké agresi. Napadení Íránu USA má navíc pro Rusko ještě jeden nezanedbatelný benefit - praktický test ruských protiletadlových a protiraketových systémů, jež Íránu Rusko poskytlo.

Pokud by šlo o použití jaderných zbraní, bude proti tom u mít neco "každý" a nejen Rusko! No a pokud by si chtělo Rusko takto otestovat např. rakety Sunburn, tak to USA jaksi nerozchodí: jejich flotila by v odvetném útoku zmizela v páře v minutách!

Nečumte na americký akční filmy a na filmy na nábor do us army a myslete hlavou a ne kolenem! Přes veškeré kydy a F22 Raptor co navíc není ve službě by se američani (a nejen oni) posrali z MiG29, Su27 a 37, a kydy o tom, že "největší letadlo je B747" si srovnejte s Antonov 225! TO je největší letadlo na světě!
Navíc:
jak muže byt někdo TAK blbej a myslet si, že stát co vyvinul kosmický stanice (před USA) a taková letadla o kterých se VI nemá taková, o kterých se NEVI?

A ostatně, maggi v kostkách sralo US airforce už z prvních MiGů!
Např v Korei, že...

NIKDY bych nikomu nedoproručoval podceňovat ruskou techniku - na rozdíl od US verzí obyčejně vydrží VSE! (proč asi každej používá kalašnikov, že,,,)

To, na co potřebuje US army sestavu techniků, 50lidí podpory, dovoz cocacoly a hamburgrů etc, zvládnou tři Rusi s vercajkem od auta... s tím že pijou z louže a sní místního psa....

Raděj bych bojoval proti USA než proti Rusku či Číně: bude trvat 40let než obsadíte USA... ale NIKDY pod sebe nedostanete Rusko nebo Čínu...

128972

23.02.2007 10:08

Vojenská Radarová stanice Gabala, Ázerbájdžán

Ještě k radaru

84.?.?.?

Nahodou jsem v jedné knize narazil na informaci, že údajně USArmy udávala jako bezpečnou hustotu výkonu (tj než se vytvoří na kůži popáleniny) na 100mW na cm2, posléze prý sníženou na 100uW na cm2, přičemž sovětská armáda prý používala ještě 10x nižší hodnotu, tedy 10uW na cm2. Což je , pokud se nemýlím, v prvním případě výkon 1kW na m2, v ostatních dvou 1W a 0,1W na m2 coby bezpečné hodnoty. Hodnota 1kW na m2 byla evidentně myšlená asi jako maximální, při které se ještě nepečete...ne že byste v ní mohli pobývat!

Další výpočty nemám hotový, ale kdo se vyznáte např. v optice, tak výpočty jdou stejným způsobem. Tudíž znáte-li bezpečnou hodnotu hustoty výkonu (Wm2), a výkon zařízení (W), můžete vypočítat bezpečnou vzdálenost (m). Podotýkám, že nesmíte zapomenout na to, že radar není diplová antena ani izotropní zářič! Tudíž musíte ještě započítat, že výkon radaru (ERP) se nešíří v oblasti polokoule, ale pouze ve výseku daném vyzařovacím uhlem antény! Ten sice nevíte, nicméně čím menší, tím hůř. Krom toho mám dojem, že by měl jít přepočítat zisk antény (a ten už se občas uvádí nebo se dá vypočítat z výkonu vysílače a výkonu ERP čili vyzářeného vysílačem) na úhel v kterém vyzařuje ta antena.

Ja už bohužel pozapomínal výpočty z optiky a hrátky se steradiánama a podobně ale pokud je tu někdo matematicky na výši tak si to možná pamatuje.

Nepochybně ale existuje i údaj o povolené hustotě výkonu našimi normami, pokud se vám nezdají ty uvedené hodnoty.

Krysa

129415

23.02.2007 12:55

Vojenská Radarová stanice Gabala, Ázerbájdžán

POKUS O VÝPOČET...

84.?.?.?

Podotýkám, že neručím za to že jsem se někde nesekl, pokud to časem zjistím, tak to opravím, ale i kdybych se sekl o jeden řád ve vzdálenostech, není to nic příjemnýho.

Celý krám ovšem odvisá od vyzařovacího uhlu antény který neznám a krysím okem jsem tam střelil 1 stupeň. To je sice kravsky málo ale zas na druhé straně na frekvenci 10GHz to nemožný není.

No a pokud ty softy semotamo uložené na inetu nepočítají uplný kraviny (za což neručim), vyšlo mi, že by na 4000km daleko byla pokrytá oblast o pruměru asi 70km, jinak myším okem je 1stupeň na obloze dva průměry Slunce nebo Měsíce. Potom mi zhruba vyšlo to, že při pulzu 5MW by našim hygienikem povolená hodnota hustoty toku byla ve vzdálenosti 80km od antény a hodnota 1kW na m2 což je na hranici přímého nebezpečí popálení etc. ve vzdálenosti asi 4000 metrů. Tedy podle pro změnu těch amerických údajů a při zasažení přímým parpskem o výkonu 5MW na nechráněného člověka.

Údaj v kW na m2, kdy už se přímo pečete a cítíte jak se vám pálí kůže nikde nebyl. Logicky by to ale mohly být desítky až stovky metrů.

Já to ruzně zaokrouhloval takže to nebude přesně, šlo mi o první výpočet a na přesnější formuli čekám až ji dostanu. Ovšem i kdybych se sekl o JEDEN řád a bylo to PORAD 8km a 400m, už tak to bude hnusné. Vyšlo by, že při tom pulzu máte tedy podle hygienika být nejméně 8km od radaru v bezpečné vzdálenosti, 400m aby vás to nepopálilo a na asi 40-100m by vás to uvařilo. Podotýkám, že v zoně paprsku, ne vedle! Rozptýlený pole bude nižší. Na zemi. Jinou věcí by byl "vařenej chlap na rogallu" a ptáci ...

Faktem je, že se mi zdá, že muj vypočet nemusí být uplně blbě s odkazem na ochranné zony (8km pro dopravní letadla, 4 pro vojenská, 13 pro nakládání s výbušninami).
Ty spíš naznačují, že jsem se nemýlil ani v těch řádech.
Navic jak vidím, NIKDE se nikdo nemá k tomu, aby to opravdu vypočítal a opravdu lidem řekl na jaké vzdálenosti tedy v přímém paprsku budou jaké hodnoty hustoty výkonu.

Problém vidím tedy nejen pro ptáky a šílené rogalisty a větroňáky či leteckou dopravu, ale i při tom, když bude paprsek "olizovat obzor" neb při tom logicky bude mít největší dosah, že. Zde je zas problém, jak vysoko ta raketa poletí. Vyšlo nám, že raketu letící ve výšce 150km to uvidí nad obzorem pouze na vzdálenost 1400km pokud bude radar na 900m vysokém kopci...pokud bude dole tak na 850km, přičemž jsme vycházeli z výšek raket kolem 150km jak sem řekl, pochopitelně jsem ovšem viděl i výpočty pro dráhy kdy raketa je ve střední dráze letu 1500km vysoko ale neni mi moc jasné, co by tam dělala... bez ohledu na to, "nad Iránem" ji neuvidíte...

K tomu celému se musí připočítat rychlost rakety což bude tak 15-25Mach bych řekl... a pokud bude, a raketa poletí opravdu 150km vysoko, máte pár minut do zásahu radarové základny...ale desítky minut do...

Kráceno (Editor)

129424

23.02.2007 12:55

Vojenská Radarová stanice Gabala, Ázerbájdžán

a zbytek...

84.?.?.?

K tomu celému se musí připočítat rychlost rakety což bude tak 15-25Mach bych řekl... a pokud bude, a raketa poletí opravdu 150km vysoko, máte pár minut do zásahu radarové základny...ale desítky minut do zásahu území USA. To je ovšem taky jen teorie, neb přesně nevíme, jak vysoko by ta raketa musela nutně letět při zásahu jakého cíle v jaké vzdálenosti od svého odpalovacího stanoviště. Nicméně to si můžete spočítat sami, a budete na tom líp jak ti, co "čtou akorát noviny".

A abych vám zamotal hlavou ještě víc, zasílám názor jednoho kolegy zabývajícího se zbranovými systémy: ten tvrdí, že nejde ani tak o radar jako maskovanou základnu systému Echelon čili na odposlechy a kontrolu komunikace a že TO je právě ten důvod, proč Rusi tak řvou, neb ONI to VI, v USA to taky VI a akorat my jsme u toho za čuráky...

Krysa

129425

23.02.2007 14:59

Vojenská Radarová stanice Gabala, Ázerbájdžán

ne že bych si chtěl rýt

84.?.?.?

ale KDE ma udaje ten "texaskej řízek???"
že by to s ním už "řízlo"???

Krysa

129430

28.02.2007 11:18

Komu patří poslanecký mandát?

Já to zjednoduším

84.?.?.?

Všichni volení zastupitelé včetně poslanců by měli být odvolatelní kdykoli, kdy nikoli strana, ale občané kteří jim dali hlas dojdou k závěru, že neplní to, co slíbili před volbami!
A to odvolatelní IHNED, né že se bude čekat na další volby!

Tím by se konečně dosáhlo toho, že buď by dělali to, kvuli čemu tam byli zvolení, nebo by tam prostě nebyli!

krysa

129655

03.03.2007 02:09

Občané za svá práva

RE: Liberalizace bytového práva

84.?.?.?

>Jsem pro liberalnejsi politiku vuci majitelum najemnich domu,
>protoze majitele prinaseji peosperitu a ekonomicky rust.

Komu jinemu nez majiteli domu to prinasi jeste ekonomicky rust a prosperitu??? Jen tak pro zajimavost bych to chtel vedet...

>Jsem napr. pro zruseni socialistickych dekretu, ktere svazuji
>ruce majitelum domu a omezuji jejich podnikatelske aktivity.

Naprikal vsechny vystehovat na ulici a udelat z toho kancelare zapadni firmy, ze. Vy taky neco vlastníte, že?!

>Dnesni bydleni je totiz moc social-komunisticke a proto je nutne
>s tim zkoncovat. V najemnich bytech parazituji skoro zadarmo
>smradlavi duchodci (podporovali komunistickou hruzovladu),

užasný, a VON JE SNAD NIKDO JINEJ NEPODPOROVAL, především ne ti co ty baráky ted vlastní a polovička z nich byla v KSČ nebo milicích, že? a důchodci jsou nejhorší: že jim ovšem vláda rok co rok ojebává důchody, na to každej sere. co tak je konečně postřílet? nebo znovu rozjet Osvětim? pece budou ještě funkční, ne?

tzv.
>socialne slabsi,mrzaci, mentalove , cikania socialisticke rodiny,
>ktere bydli v jednom byte cely zivot, nestehuji se a nejsou pro
>system prinosni, protze jsou neflexibilni.

pro kerej system, fašistickej??? tak to teda heil Hitler!
A vzhůru k novým pecím, že??

Nepodporuji castejsim
>stehovanim a stridanim zamestnani rust mezinarodni ekonomiky.

víš, co mi světová ekonomika může? i se střídáním zaměstnání a stěhováním?! ostatně podle toho střídání zaměstnání ta práce taky vypadá: na co člověk sáhne, po tym hovno a kdykoli si stěžuje, dotyčnej už dělá jinde, že...


>Jsem pro vypoved bez udani duvodu a dekrety nahradit smlouvami na
>dobu urcitou. Najemni byty prece nejsou socialni utulnou pro
>nefachacenka a levicove parazity.

Jistě, budem předkládat všichni papír, že volíme ODS případně Národní stranu fašistickou, že... protože kdo není s nima je proti nim a tudíž je levicovej parazit...
To už zavádíte NWO? Minimálně to tak vypadá...

najemni bydleni je pro
>pracovite samostane pracujici ekonomicke osoby a toto bydleni je
>pro potrebu docasneho pobytu pri jeho podnikatelskych
>aktivitach.

čili nájemní bydlení je pro podnikatele, zvláště pokud např. nejsou z Prahy a barák mají jinde, aby si měli za dočasného pobytu kde zamrdat...

>To jen ty socani a jim podobni maji na to svuj jiny zvrhly
>nazor.

Jistě, jsem socan a jim podobný a mám zcela zvrhlé názory...
taky jsem proti radaru, US Army, geneticky upraveným potravinám, pokusům na zvířatech a vůbec samým perfektním a nutným věcem!
Vaše prohlášení mne dovedla k většímu pochopení... teroristů...

Protože pokud někdo a něco může za terorismus, jsou to právě takové kydy jako vaše!

Mimochodem: bydlím v rodinném domku - neměl bych ho jako nezaměstnaný taky předat nějaké straně, zvláště pak té, jejíž zásluhou nemám práci a jít bydlet pod most? Ostatně jsem starý, zdravotně posti...

Kráceno (Editor)

129858

03.03.2007 02:10

Občané za svá práva

RE: Liberalizace bytového práva - dodatek

84.?.?.?

>To jen ty socani a jim podobni maji na to svuj jiny zvrhly
>nazor.

Jistě, jsem socan a jim podobný a mám zcela zvrhlé názory...
taky jsem proti radaru, US Army, geneticky upraveným potravinám, pokusům na zvířatech a vůbec samým perfektním a nutným věcem!
Vaše prohlášení mne dovedla k většímu pochopení... teroristů...

Protože pokud někdo a něco může za terorismus, jsou to právě takové kydy jako vaše!

Mimochodem: bydlím v rodinném domku - neměl bych ho jako nezaměstnaný taky předat nějaké straně, zvláště pak té, jejíž zásluhou nemám práci a jít bydlet pod most? Ostatně jsem starý, zdravotně postižený, nechcu každý měsíc dělat jinde a bydlet jinde, stát platí za mne moc léků, a tak bych se asi měl oběsit ve prospěch naší i světové ekonomiky, že?!

Co tak naopak AK47, pár zásobníků a navštívit shromáždění "lidí" jako jste vy?
To by byla prdel, co?!!

Krysa

129859

Stránka: 1 2 3 4 5 6

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 0

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 1

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 2

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Měnové kurzy

USD
24,96 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,86 Kč
Australský dolar
15,44 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,90 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 325,32 Kč
1 unce stříbra
378,93 Kč
Bitcoin
183 085,41 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?