Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 492 příspěveků, 2 různá jména: <nic>, Jiří Táborský.

Stránka: 1 2 3 4 5

Setříděno od nejnovějšího, přetřídit od nejstaršího

13.08.2006 17:26

Dopis

Madam editorko,

Jiří Táborský 71.?.?.?

věcně argumentovat s demagogy zkoušet nebudu, jsem dost starý na to, abych věděl, že to nejde. Mno, a pokud si myslíte, že dělat si z nich srandu je můj mindrák a chcete, abych k tomu něco dokládal a navíc mi do toho pískat, tak na to nejsem zvědavej. No hard feelings, madam, naopak, udělala jste radost mé paní Dáše, která mě už dlouho ponouká, abych tady nemrhal časem a věnoval ho na psaní, za které dostavám placeno.

113777

13.08.2006 07:38

Dopis

Tak kchoukám, Stein, Zí vizn kchulový kchemo íbr das jiddish ábr ganc gut vršténzí majn

Jiří Táborský 71.?.?.?

jiddisch, dokonce jich dojmul.

Fresnzí nicht jede šajse dý jim jejich rabín bulíkuje. Dý Jůdn in Brooklyn vér majstens analfabetiš unt cu élend ajne ajnflus in dý ráthaus cuhábn dý jiddish mišmaš dý ámtšpráche cumachn. Es lébt herajn auch počtí ajn dritl schwarzim unt arschfile von Makaronim, Portorikanim, Hispánikim, Čajnim, Indianim, Irischim, Pakistanim unt andere gezindlim.

Machnzí zich kchajne zórgn íbr majn šterbn von hunger in Brooklyn. In jédem jiddisch delikatésn gešeft kríchn in dý arsch každýmu, kdo má dý grín i kaj by arabisch šprechn vírde. Aber dý Arábn esn nicht in dý jiddisch deli´s patamušto jim je to herajn eklhaft (povězte mi, Stein, to vám zakazuje víra mýt si ruce a čistit si nehty?)

A jak tak kchoukám, Stein, voni maj kchulový kchemo ánung, vas ist dý echte jiddish, patamůšto zí šrajbn yiddish. Das ist kchajne jiddisch ábr ajne Yinglish - mnogo bolše fakt-ap Dajč než dý jiddish. Málcajt.

113745

12.08.2006 21:43

Dopis

RE: Už utíkaj od Libanonu, Stein?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>apropos, ked uz pouzivate tu "bemerdajc",...
Stein, Zí vizn kulový kemo, ví das "bemerdajč" kukt aus. Majst frfakn zmršenina des dajčem ist das jiddisch unt das is dý šajse, odkuda si občas něskolko zkurveninkim vypučim ínen frojde cu machn unt meine šrajbn auscušmukn.

113717

12.08.2006 17:37

Dopis

RE: Už utíkaj od Libanonu, Stein?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>@Jiří Táborský
jo, Stein, nedávaj mi před jméno ten zavináč. Že vypadaj jako mešuge, který neví, co ten zavináč znamená, mi nevadí. Ale vadilo by mi, kdyby si ho někdo vyložil tak, že ty kraviny, co tady píšou voni, píši já. Mahlzeit.

113673

12.08.2006 17:27

Dopis

RE: Už utíkaj od Libanonu, Stein?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>vy ste este nebol ani planovany, ked som uz ja tu fotku videl v
>originaly !
Stein, nevytahujou se tady, že jsou senilní (ani to nemuseli tak zdůrazňovat) a nepamatujou si, jakou měl ten voják uniformu. Mno, takových "nedopatření" jsou v holohoaxnické "dokumentaci" jak našisn, jako cumbajšpíl to pálení hromad mrtvol německých žen, dětí a přestárlých po náletu v Drážďanech, vydávaných po leta za Židy z ghetta.

113672

12.08.2006 17:09

Americké základny v Čechách

RE: Důvody PRO základu

Jiří Táborský 71.?.?.?

>> My tím získáme lepší vztahy s
>>největší mocností světa a důvody být od této mocnosti
>>ochraňován.
>
>Nejste na pohádky trochu starý?
Dobrý den, paní Dášo, vítám Vás po odmlce, pěkný komentář. Doufám, že mi nebudete zazlívat, když ho malinko doplním stručným vysvětlením přátelství, známým jako Kissingerovo dictum: "While it is often dangerous to be an enemy of the United States, to be a friend is fatal." [Zatímco je často nebezpečné být nepřítelem Spojených Států, být přítelem je fatální].

113669

12.08.2006 16:52

Dopis

Kulový kemo, unesený z Izraele!

Jiří Táborský 71.?.?.?

S vámi dvěma nejde mluvit o věcných argumentech, protože lžete jeden víc než druhej a když vás kdokoliv přistihne s kalhotama dole, tak buď lžete ještě víc nebo předstíráte, že jste to slyšeli poprvé - jako například, že ti dva izraelští ozbrojenci byli odchyceni na libanonském území - a tváříte se jako tele na nová vrata, prej:

>Nemohl by se nekdo radeji podivat po nejakych serioznich
>informaci o unosu tech dvou vojaku? Pokud totiz byli zajati a
>potom odvleceni pres hranice, jedna se opravdu o unos a vaznou
>provokaci.
>Vsechny udaje ktere jsem zatim cetl tohle tvrzeni take plne
>podporuji.
Associated Press, ústřední německá a francouzská informační služby uvedly to místo a jméno, kde Izraelci na libanonském území, ne poprvé, provokovali. Kdybyste nečetl jen četbu doporučovanou rabinátem, tak by se Vám hlavou nehonily jen voloviny.

113667

12.08.2006 16:21

Dopis

Už utíkaj od Libanonu, Stein?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Proč ne až ke kozákům Bogdana Chmelnického, když tady o voze a Vy o koze? BTW, sežeňte si pořádnou kopii té fotografie nahoře a podívejte se, jakou má na sobě uniformu a přílbu ten ozbrojenec se samopalem (druhý zprava), moulo.

113661

12.08.2006 07:09

Dopis

RE: A jinak jste v pořádku? ...

Jiří Táborský 71.?.?.?

>preco, si to vy dvaja sionisticki odborari, nevydiskutujete na
>vasich pravidelnych, jarmulkarskych stretnutiach.
>uz jednotlivo, sa daju vase picoviny vydrzat len s velkou davkou
>discipliny a viery, ze aj stvorenia ako vy, su tiez castou
>bozieho planu.
Moc pěkně napsané.

113610

12.08.2006 06:57

Dopis

Poslouchaj, Stein,...

Jiří Táborský 71.?.?.?

poslal je tam pan SandWalker nebo vaše izraelská vláda?

113609

12.08.2006 06:40

Americký velvyslanec při OSN Bolton: Mrtvý Libanonec má menší cenu než mrtvý Izraelec

RE: Prokecla se

Jiří Táborský 71.?.?.?

Zkuste ho takhle:
http://www.mfa.gov.il/MFA/MFAArchive/2000_2009/2006/Operation+Change+o...
blbě se to překopírovalo.

113608

12.08.2006 06:26

Co říci muži, jehož rodina je pod troskami?

RE: expert kemo

Jiří Táborský 71.?.?.?

Pane Hade,

my jsme byli zaregistrovaní snad u všech, kteří registrovali. U naší roty byly minimálně dva větší průsery, tedy "mimořádné události" v lampasáckém argotu, týdně. Od společensky méně nebezpečných, jako když svobodník Dufek odlákával jednotce Vnitřní stráže cvičené vlčáky a dělal z nich karbanátky, které prodával do kantýny sovětských poradců; po větší, když v ostravských, vítkovských a opavských prodejnách Svazarmu pro radioamatéry prodávali součástky komunikačních a radarových stanic z našeho letiště. Vykuchaná polštářovaná sovětská sluchátka, velká jako mísy na knedlíky, se dala ale sehnat jen pod rukou v Praze - dávali za ně hříšné peníze osamělí gentlemani s morálními zábranami klofnout si prostitutku.

Ovšem nejzávažnější "čerezvěčajka", jak říkali šeptem a s pobledlými ksichty mimořádné události sovětští poradci, se udála při manifestačním
shromáždění na uctění Velké Říjnové. Stáhli jsme se stožáru na náměstí rudou zástavu a vyvěsili jsme místo ní sedmero dámských kalhotek. Vyšetřovali to kontrabráchové, ostravske StB a i soudruzi z vojenské prokuratury v Praze na nás přijeli dělat bububu. To jsem už kdysi popsal na nějakém českém fóru a nechci tedy jít do detailů; prostě, nedělali jsme ostudu pétépácké reputaci.

113606

10.08.2006 15:16

Co říci muži, jehož rodina je pod troskami?

RE: expert kemo

Jiří Táborský 71.?.?.?

>a/Takove letadlo jde puskou sestrelit jen cirou nahodou. Jak jste
>jiz mnohokrat prokazal Vase orientace v technologii je temer
>nula. Chapu, ze mate urcity typ viry, a proto se uz nepodivuji
Tak to ještě neznáte naše kulové kemo, pane case; víra hory přenáší a musím se ho proto zastat. Když jsem kdysi sloužil lidu, tak jsme stavěli vojenské letiště v Mošnově u Ostravy. Trvalo to hrozně dlouho, několik pétépáckých generací, ale už ti před námi tam nalili provizorní strip, který používalo dvakrát denně kurýrní lítadlo sovětských poradců (protože nevěřili čs. poště). Nevím, co to bylo, asi nějakej Antonov, vypadalo to jako stará Dakota z druhý světový a když se těsně nad námi třáslo, tak jsme měli strach, že se jednou nad námi rozsype a potluče nás to. No tak jednou našemu veliteli čety, svobodníku aspirantu Buriánkovi praskly nervy a zavelel: "Četo, na nalétající lítadlo salvóóóu pal!" (všimněte si, pane Gejdoš, že na letadlo se střílí salvou. On byl civilním povoláním farář a předpisy a povely znal jak Otčenáš). Tak všichni maníci zamířili a vypálili salvu ze zbraní, jaké měl kdo po ruce, lopatu, krumpáč a tak.

A představte si, jakkoliv to zní jako by to vyprávělo kemo, že jsme ho na tu první salvu sestřelili! Nevybouchnul sice, ale nemoh´ vytáhnout podvozek a jak tak přistál na břicho a jiskřil po betonu, tak mu to trochu ujelo stranou a vrazil čumákem do míchačky s šedesáti kubíky betonu. Museli přivézt cisternu s vodou a poradce vystříkat hadicí, aby nám v tom neztvrdli na pomník padlejch hrdinů Sovětskýho Svazu.

Jo, tak nám tu nenamlouvejte nic o čiré náhodě, nebo že kemo ví kulový kemo o sestřelování letadel. Toho by si mohli najmout teroristi, náturu na to má.

113388

10.08.2006 10:31

Americký velvyslanec při OSN Bolton: Mrtvý Libanonec má menší cenu než mrtvý Izraelec

RE: Prokecla se

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Tohle už ovšem skutečně vypadá poněkud jinak...
>
>http://www.mfa.gov.il/MFA/MFAArchive/2000_2009/2006/Operation+Ch
>ange+of+Direction+Video+Clips.htm

Mno, tak tohle vypadá ještě hůř než ty nafixlované CG malůvky, kterými se před časem v OSN tak ztrapnil před celým světem náš bývalý ministr zahraničí Colin Powell v OSN.

113350

10.08.2006 09:53

Americký velvyslanec při OSN Bolton: Mrtvý Libanonec má menší cenu než mrtvý Izraelec

RE: Nulberte, Vy jste se musel zrovna vrátit ze školení v Majzlovce!

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Pane Táborský - budu nucen Vás ZAŽALOVAT o uhrazení mých
>výdajů za vyprání mého spodního prádla po přečtení
>Vaší reakce na NULOberta z Jewish Debil League !!!

Tak s tímhle jste asi už propás´ příležitost. Já nevím jak u vás, ale u nás teď prádelny berou spodní prádlo jen od Židů a nestačí jim kapacity. Kalamita je o to horší, že berou přednostně zakázky z Haify.

113341

10.08.2006 09:01

Americký velvyslanec při OSN Bolton: Mrtvý Libanonec má menší cenu než mrtvý Izraelec

RE: Máte pravdu pane Karle, nahá pravda,

Jiří Táborský 71.?.?.?

začíná jim doutnat koudel u prdele. Včera prohrál primárky vlastní strany ve vlastním státu orthodoxní sionista Džouk Líbrman, který se při posledních volbách málem stal americkým viceprezidentem.

113331

10.08.2006 08:39

Co říci muži, jehož rodina je pod troskami?

RE: expert kemo

Jiří Táborský 71.?.?.?

>zasáhnout onen nízko letící cíl. Marně tedy uvažují, jak
>jste zjistil, že bylo sestřeleno až tisíc letadel tímto
>způsobem.
Kulové kemo "až tisíc letadel"! Tisíce, tisíce letadel píše naše kemo. To je schopné napsat, že byl na první ránu sestřelenej už Ikarus.

113326

10.08.2006 08:27

Americký velvyslanec při OSN Bolton: Mrtvý Libanonec má menší cenu než mrtvý Izraelec

Čvachtale, Čvachtale, já jsem myslel že nadpřirozené bytosti nemohou být dementní,

Jiří Táborský 71.?.?.?

ale chyba lávky. Žbluňk.

Holky v Beirutu nosí furt minisukně, ale Vám je to na kulové kemo, protože Vy můžete tak akorát prdět do hrnečků na polici. Na to, jak vypadal Libanon před židovským bombardováním, tady byly postovány už několikrát pěkné linky, skutečně jak Švýcarsko, Paříž a Riviera Orientu, Palestýnci Nepalestýnci. Podívejte se někdy na internet, telavivi nebo časopisy... sakryš teď mě napadlo, umíte Vy vůbec číst? Nebo něco jiného než při měsíčku štupovat ponožky?

113323

10.08.2006 08:05

Americký velvyslanec při OSN Bolton: Mrtvý Libanonec má menší cenu než mrtvý Izraelec

RE: Jakou cenu má Arab ?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Čvachtale, zelenej mužíčku, máte s té vrby nějakej zastřenej výhled:
>pro jistotu i mosty na jedine mozne ceste kudy mohou jet kamiony
>ze syrského letiště s iránskými raketami.
To letiště Židi rozbombardovali daleko dřív než ty mosty a silnice.

113319

10.08.2006 07:59

Spějeme do záhuby

RE: Není to úplně jedno

Jiří Táborský 71.?.?.?

>>Pokud myslíte eliminaci arabských armád, jejich politiků a
>>jásajících davů, pak se nejedná o "svinstvo" ale o očistu

>Lidi co znate nejaky araby. Prelozte jim co o nich pise tento
>clovek. Voni si jej vypatraji.

Mno, znám nějaké arabské studenty a i když bych Vám rád vyhověl, tak tohle by nemělo žádný smysl. Oni totiž na taková individua serou. Kdo se maže s hovnem, smrdí.

113318

10.08.2006 07:45

Americký velvyslanec při OSN Bolton: Mrtvý Libanonec má menší cenu než mrtvý Izraelec

Nulberte, Vy jste se musel zrovna vrátit ze školení v Majzlovce!

Jiří Táborský 71.?.?.?

>libanonský muslim je pochopitelně prakticky bezcenný, snad by
>šel rozprodat na orgány...
Mno, to by snad nebylo košér, né? Nebo Voni by si dali vtrasplantovat třeba serdce z machometána? Nebo muhamedánskej pajšl? Věděj Voni co je v tom nečistý krve? No, tfuj, tfuj, tfuj, to by Jich měl slyšet Jejich rabín v Majzlovce. Mno, eště tak panenský játýrka na česneku, to by Vám možná prošlo - kdybyste je spláchnul dvěma deci červenýho z malýho chlapečka nebo holčičky - těch se tam teď v Libanonu válí na ulicích... sakryš, ty ale nejsou košerovaný předpisově - collateral damage Voni asi nesměj´, co? Mno, tak to maj´ ferfluchte pošisovanej pech.

> S odchodem Žida navíc Svět ztrácí lidskou bytost s
>ohromným potenciálem ,která vysoce převyšuje průměr
>ostatních lidí ve všech směrech - od IQ a pracovitost po
>krásu a ušlechtilost.
Jo, tak to proto Židi nechtěj' odejít z Libanonu, aby Svět nepřišel o jejich ušlechtilost, teď tomu konečně rozumím. Akorát s tou židovskou krásou jste mi nasadil brouka do hlavy: Zrovna dneska ukazovali na naší telavivi meeting v nějakém jejich místním templu na podporu spravedlivého přepadení Libanonu - jen jednou v životě jsem viděl pohromadě tolik škaredejch vochechulí a to když jsme měli loni v moři u pláží red tide. To jsou takoví malí prtivoci, co zbarví vodu do červena jako to udělal Mojžíš ve Starým Zákoně. A otráví ryby, želvy, delfíny, kraby, škeble a kromě dalších věcí i ty vochechule. A teď jak ta voda šplouchá, tak ty nafouklý chcíplý vochechule vyšplouchala na pláže. Votřesněj pohled. A ten smrad! Ještěže naše telavive nepřenáší pachy.

Jo, a o té židovské pracovitosti se vyprávěl v socialistickém Československu ftip: "Žid dělníkem". Krátkej, ale bejvavával za něj dlouhej kriminál.

Tak kdyby měli zase něco tak pěknýho, kde Jejich IQ ustřikuje zichrhajct ventilem, tak nejsou šamhaftik a hoděj´ to do placu. Voni by měli bejt tesaný do kamene.

113317

09.08.2006 23:45

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

I sakra, zelenej mužíčku, co Vám to ukapává z kaťat?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>No, Palestici jsou v Libanonu "přivandrovalci". ...
>fakticky tam převzali moc, a kvetoucí Libanon zrujnovali, je
>Libanonci moc milují. Krásně jim tu lásku ukázali v Sabře a
>Šatile.
Jo, tak to teda bylo, von se ten Šáron, nebo jak se tam ten židovskej generál jmenoval, za Žida jen vydával a byl zatím Libanonec.

113278

09.08.2006 23:34

Cenzura na iDnes

RE: Censor z iDnes se učí

Jiří Táborský 71.?.?.?

Přesně tak, jen bych dodal, že i CIA si říká "company" (společnost) nebo "firma". Ovšem "institut", to zní důstojně. Oddělení vražd v KGB se říkalo "mokroje dela" a "čerezvěčajnoje upravljenije".

113277

09.08.2006 22:16

Americký velvyslanec při OSN Bolton: Mrtvý Libanonec má menší cenu než mrtvý Izraelec

RE: Jakou cenu má Arab ?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Tu cenu stanovila sama Hamas, když požadovala za propuštění
>1 Israelce propuštění 1500 Palestinců.

>Tedy 1 Israeli má stejnou cenu jako 1500 Arabů.
>Nikdy jsem nepomyslel, že budu s Hamasem někdy souhlasit. Jak
>se jeden může mýlit ! [smích]

Čvachtale, zelený mužíčku, Vy víte kulové kemo, jakou cenu má jeden Žid. Nemýlím-li se, Hamas požadoval propuštění všech arabských žen a mladistvých z izraelských vězení a koncentráků. Ale to je furt kulové kemo proti ceně jednoho Žida. Jeden rabín, bylo to tady už několikrát citováno, to ocenil tak, že sto arabských životů (možná, že řekl tisíc, musel bych to hledat a matematicky je to bezvýznamné)) nemá cenu ani zlomeného nehtu na malíčku jednoho Žida. Představte si, kolik hrníčku byste si mohl naplnit, kdybyste nějakému utopenému Židovi (já vím, to byste mohl udělat jen omylem) ulomil nehet na malíčku!

113266

09.08.2006 22:03

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: propaganda...

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Ne, převzal jsem to z toho Neviditelného psa-viz výše.
To jsem viděl, ale informace z Psa jsou většinou pro kočku. Viděl jsem i dopis od toho židovského studenta, ale kdyby se to stalo mně, tak bych přiložil svou fotografii (z profilu, jako na tom inkriminovaném snímku) na jednoduchý důkaz, že jsem to já. Je totiž i možné, že tentokrát Židi vyjimečně nelžou. Ale bylo by to asi proti Talmudu.

113263

09.08.2006 07:03

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Jiří Táborský 71.?.?.?

Píše pa stein:
>pan hostujici vykobercovat cely juzny libanon z lava do prava na
>system drazdany tak, aby bol kostolny klud nie je ziadnre umenie,
>ale nase vysoke moralne zasady, aj ked nam to upierate to
>nedovolia !
"Naše vysoke moralne zasady"! Tak to teda je nejlepší židovkej fór, který jsem kdy slyšel. A nejlepší na tom je, že ho vyprávíte s docela vážným ksichtem.

113153

09.08.2006 06:37

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: ..vsichni vime, ze zabiji hlavne civilisty.... (Karel 4tej mysli tim Izrael)

Jiří Táborský 71.?.?.?

Vanguard píše:
>Ty letáky svědčí o tom, že Izrael se snaží varovat
>civilní obyvatelstvo a minimalizovat jeho ztráty tím, že je s
>předstihem informuje o plánovaném náletu.
Tahle propaganda nedrží vodu. Destrukce civilních objektů, silnic mostů a ostatní infrastruktury jsou jasně zakázány Ženevskými dohodami. Tečka. Už za to by měli odpovědní Židi stát před mezinárodním soudem pro válečné zločiny

Na masové vraždění civilistů dal Židům zelenou rabinátní koncil. Přesto si snad Židi uvědomují, že vraždit civilisty není před světovou veřejností dobrej špíl. A že je proto lepší je terorizovat k útěku, což taková letáková akce je, a město nebo vesnici srovnat se zemí, aby je nemuseli dobývat dům od domu. To je stará židovská taktika s honosně znějícím názvem "psychologická válka", která se jim tak osvedčila již v období 1947/48. Těsně ji předcházely zprávy o masakrech palestinských vesnic k navodění té správné psychózy hrůzy, jak ji popisuje dopisovatel Manchester Guardian David Hirst ("The Gun and the Olive Branch, p. 141):

"Když se barelové bomby valily po ulicích a způsobily nekontrolovatelnou
paniku v arabských čtvrtích, Izraelci přivezli jeepy s tlampači, které vysílaly předem natočené "horror zvuky", jako výkřiky, bědování a sténání arabských žen, ječení sirém a zvonění poplachových požárních zvonců, přerušované voláním imána v arabštině: Zachraňte se, věřící; Židi používají otravné plyny a atomové zbraně. Prchejte o život, ve jménu Allaha."

Mno a nakonec ten logický nesmysl o varování civilistů. Cílem izraelského bombardování je údajně zničení Hezbollah bojovníků a postavení a tak jim budou házet letáky, aby se mohli včas přesunout jinam, žejo.

113150

09.08.2006 02:30

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: masakrovani zidaku - pozaduje Trodas

Jiří Táborský 71.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

113143

09.08.2006 02:27

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

Čvachtale, Vy to máte v hrníčku úplně vyčvachtaný!!

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Urazit trodasovu inteligenci to je nadlidský úkol pro nanotechniku.
Za tuhle poklonu by Vám měl pan trodas zaplatit. Na nanotechnice je založena celá poslední generace informatiky a virtuální inteligence. Čvachtale, přestaňte pouštět z kaťat bublinky a nechte se panem trodasem poučit. Udělá to jistě rád, když mu tady tak pochlebujete.

113142

09.08.2006 02:11

Hizballáh zničil izraelskou válečnou loď

Milé kemo,

Jiří Táborský 71.?.?.?

komentář pana Druida mi nepřipadl rozhořčený a jestli se Vám nelíbil jeho výrok o něčem podpasovém v souvislosti s Arknštajnem, tak to má pravdu - Arkanštajn je mi skutečně u prdele, což je neoddiskutovalně pod pasem. BTW, není mi tam, jak asi tušíte, sám.

Až budete mluvit s Arknštajnem, řekněte mu nějak šetrně, že si furt nemusí dělat starosti o mé děti. Už dávno vyletěly z hnízda, což se mu jako blbounovi nejapnému, třepajícímu tady nemohoucně zakrnělými pahýlky křidýlek, zdá zřejmě nepochopitelné.

113139

09.08.2006 01:31

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Taky arabská propaganda...

Jiří Táborský 71.?.?.?

Máte na to link?

113132

09.08.2006 01:26

Hizballáh zničil izraelskou válečnou loď

RE: Pane Arknštajn, když se tak hezky odvoláváte na klasiku,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Ave Emilius!
Vy jste ministroval s Arknštajnem, že se tady vy dva předvádíte jakobyste při tom něco pochytili z latiny?

113131

07.08.2006 18:14

Je na čase vyloučit USA z RB

RE: dopis..pokrač.3

71.?.?.?

To bych chtěl také vědět.

112911

07.08.2006 17:36

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Svoboda projevu

Jiří Táborský 71.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

112901

07.08.2006 17:33

Hizballáh zničil izraelskou válečnou loď

Pane Arknštajn, když se tak hezky odvoláváte na klasiku,

Jiří Táborský 71.?.?.?

> "Qui bonum respuit consilium, sibi ipsi
>nocet" (Kdo odmítá dobrou radu, sám sobě škodí),
smím Vám, ve vší patřičné úctě, dát dobrou radu? Běžte s tou prolhanou židovskou propagandou do prdele.

112900

07.08.2006 17:10

Chavezovo letní tažení proti USA

RE: Chávez je buran

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Pekny priklad "demokratickych" voleb mame v Palestine. Volilo se
>a vyhrala extremni strana.
Nevím sice, proč jste dal slovo "demokratických" do uvozovek, ale naštěstí máme Izrael - ten ty demokraticky zvolené zástupce palestinských voličů pochytá a dá do koncentráku nebo postřílí. A Hezbollah partajníky pochytá nebo ještě lépe rozbombarduje všechny, zvolené i voliče. Demogracii si bourat nedáme, to by si za chvíli každej volil koho by chtěl.

112896

07.08.2006 16:57

Spějeme do záhuby

RE: Nepotřebuji si žádného vytvářet.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Proto: Evropa musí být Pestfrei, Cholerafrei, Islamfrei !
Jo, jo, Čvachtale, kdyby mohla bejt taky Idiotenfrei.

112894

07.08.2006 16:50

Spějeme do záhuby

RE: národnostní zmatení

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Američan
>nearabského původu nebude nikdy financovat, ani realizovat
>žádné teroristické útoky,...
Nedivím se, že si přejete zůstat v anonymitě, když plácáte takovéhle hovadiny. A to připomínám jen americký individuální "home grown terrorism", o mnohamiliardovém podporování sionistického terorismu na Středním Východě naší vládou se jako Američan stydím zmiňovat.

112893

07.08.2006 16:21

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Nadlidi, lidi a podlidi

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Trestat zlo se musí, to jistě ano, ale přiměřenými
>prostředky a nikoli stylem ''Oko za oko, nebo zub za zub''.
Naprostý souhlas s celým Vaším komentářem, jen bych si to židovské pravidlo "Oko za oko, zub za zub" podle situace za posledních šedesát let dovolil zaktualizovat: "Obě oči za oko a za zub celý chrup" nebo "Oči a chrup za židovský chlup".

112891

06.08.2006 01:33

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, paní Bovaryová!

Jiří Táborský 71.?.?.?

Paní Bovaryová, z Vás by se jeden, dámy prominou, posral. Napíšete mi
>Považujte tímto naši diskusi za uzavřenou
a hned nato zase bzučíte do vrby, až listí padá. Jako kdybyste ji chodila pravidelně zalejvat. Hnojit bez zalejvání je ale na je kulové kemo.

Každému stačí, aby se podíval na filmovou historii herečky formátu Vanessy Redgrave (http://www.imdb.com/name/nm0000603) a nebude se ptát tak blbě, jak dlouho je holywoodskými Židy ostrakizována. Od uvedení jejího dokumentárního filmu "The Palestinians" prakticky dodnes. Osobně si ale myslím, že o nic nepřišla a její herecká kariéra v japonské, britské, německé, dánské, švédské a jiné neholywoodské produkci s nehollywoodskými režizéry byla pro ni umělecky mnohem bohatší a prestižnější než role v "Mission impossible".

Toho údajného Gibsonova "fucking jews" jste se chytila jak kemo košile, v oficiální zprávě se ale zatím nevyskytuje. Mno, možná, že si to na něho schovávají jako třešničku na dort, aby podpořili to tajemné obvinění z terorismu. Jinak se cítím povinován vyslovit Vám uznání za Vaše komunikační pokroky - totiž, že jste tu vazbu "fucking jews" pouze nevytečkovala, ale napsala jak to je (i když ne gramaticky správně).

112768

05.08.2006 18:58

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, paní Bovaryová!

Jiří Táborský 71.?.?.?

>S názory Vanessy Redgrave nemám problém a v podstatě s nimi
>souhlasím ono těch jejich politických aktivit bylo a je víc
>http://en.wikipedia.org/wiki/Vanessa_Redgrave#Political_Activism

Já, na rozdíl od Vás (překvápko, co?) s mnoha názory a aktivitami Vanessy Redgrave nesouhlasím, ale to není, proč jsem se o ní zmínil - to Vám buď nedošlo, nebo jste to chtěla zakopat do autu. Uvedl jsem ji (v článku více než před dvěma roky) jako jeden z příkladů podlé židovské pomstichtivosti a všeobecné připosranosti v Americe se jí postavit. Redgrave si sice hodně dlouho po svém střetu se zapšklou sionistickou Nemesis biografického průmyslu už ani nešmrncla, jak jí slíbili, ale prokázala tři věci: zaprvé, že má, na rozdíl od Branda a Gibsona, koule a nedala se zastrašit k ubožáckému odprošování. Zadruhé, že je chytré děvče, protože ví, že takové odprošování je na kulové kemo - postižený stejně zůstane na jejich černém seznamu a Židi ho jen použijí pro svojí propagandu. A zatřetí, že židovská moc je jen papírový tygr, založený na připosranosti, prospěchářství nebo blbosti ostatních.

>Jinak pokud jde o Mela i Jodie Foster tvrdí že není antisemita
>http://www.usatoday.com/life/people/2006-08-04-gibson_x.htm?csp=34
>a ta je chytřejší než my tak to asi bude pravda.
Podíváte-li se na datum mého článku, tak by Vám mohlo být zřejmé, že jsem nečekal víc než dva roky na tvrzení Jodie Foster, abych si udělal názor o Gibsonově "antisemitismu".

>Považujte tímto naši diskusi za uzavřenou.
Snad jste měla napsat "Považuji..." Máte-li totiž na mysli diskusi nás dvou, nedávno jsem Vám to už navrhnul. Rovněž, nemusíte mi ani nic psát (obzvlášť ne způsobem rozkazovacím) a můžete se mnou prostě přestat diskutovat. Máte-li na mysli diskusi o Gibsonovi všeobecně, tak tu nepůjde zase tak snadno zamést pod koberec.

112751

04.08.2006 14:53

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Domácí vězeni po zatčení na základě obvinění z terorismu podle Patriot Act?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Myslíte, že by se Mel nechal zavřít do PROTIalkoholní léčebny? Co jsem o něm slyšel, tak by se stokrát raději nechal přikovat v kobce na Alcatrazu.

112658

04.08.2006 06:03

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Domácí vězeni po zatčení na základě obvinění z terorismu podle Patriot Act?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Tak moc jsem se po tom nepídil, ale jinde než na té nalinkované BBC websajtně jsem nic takévého neviděl a od úterý, 1. srpna, 03:54 GMT 04:54 UK nebyla aktualizována. Na BBC vyhledávači jsem tu zprávu také nenašel a tak to vypadá jako kachna. Oficiálně snad má být Gibson v alkoholické léčebně.

112620

04.08.2006 03:40

Ošklivé káčátko Mel Gibson

Domácí vězeni po zatčení na základě obvinění z terorismu podle Patriot Act?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Díky za pohotovou zprávu. Ale já jsem to nečetl jako že by byl v domácím vězení, ledaže by FBI v LA měla nějaký takový "domeček" jako měl Reicin na Hradčanech.

Tak trochu ironie - Mel Gibson hrál hlavní roli v úspěšném americkém velkofilmu Patriot (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Patriot_%282000_film%29).

Mám takové tušení, že tohle bude i pro americké izraelofily chlupaté sousto.

112612

03.08.2006 18:19

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, paní Bovaryová!

Jiří Táborský 71.?.?.?

(dokončení)
k zanícenému tvůrci myšlenkově hlubokého díla. A furt se ještě divím. A obdivuji.
Antisemitismu jsem na filmu nenašel ani zbla, pokud ovšem antisemitismem není sdělení pravdy podle vlastního nejlepšího poznání dostupných zdrojů, a svědomí. Gibson nikomu nenamlouvá, že jeho film měl být historicko-vědeckou studií. Držel se, podle jeho vlastních slov, jak nejlépe mohl, evangelia. A celý Nový Zákon je vyprávění o událostech, dlouho předcházejících jejich sepsání. Vytýkat proto filmu jakési historické nepřesnosti je naprostá demagogie. A nakonec, nemá snad každý režizér právo vidět téma a události vlastníma očima? Vytýkal snad náš Sanhedrin kritiků Martinu Scorcesemu (Poslední pokušení Krista) líčení sexuálních fantazií ukřižovaného Krista s Maří Magdalenou? Jo, to je ta další dimenze pokrytectví.
Nakonec ještě k těm "ad nauseam potokům krve a dvěma hodinám surového násilí". To je tedy nejlepší fór amerických kritiků, kteří dávají "dva palce nahoru" a A+ hodnocení filmům jako Gladiator, Rambo a podobným košeráčtinám; o záplavě horror movies ani nemluvě. Mno, shlédl jsem Utrpení v našlapaném kinosále, ale nikdo se tam za celé ty dvě hodiny, navzdory mediálním předpovědím, nepoblil. Po ukončení filmu nastala chvíle naprostého ticha, jaké jsem v americkém biografu nikdy přetím nezažil. A potom potlesk.
Diváci asi pochopili jinak než sanhedrinští kritici, co chtěl Gibson říci. Ty potoky krve byla jen krev Kristova, jak si mohl pozornější divák všimnout, podle evangelia prolitá na vykoupení hříchů lidstva. Stejně tak i to rozlámané tělo. A hříchů nadělalo lidstvo víc než dost - na to množství krve, prolité v jednom filmu.
Jednu kritickou poznámku ale přece mám: Film byl namluven, zřejmě pro efekt větší bezprostřednosti, v aramejštině, hebrejštine a latině a opatřen anglickými titulky. Nejenže se tím snížilo komplexní vnímání filmu, ale v posledním sestřihu byl odstraněn titulek, kdy na Pilátovo "Čist jsem od krve spravedlivého tohoto; vy vizte" shromážděná židovská lůza všehlasně odpovídá: "Krev jeho na nás i na naše děti." Vypuštěním toho titulku se oslabil význam scény, kdy se Kristus před smrtí, v nevýslovném utrpení modlí za odpuštění všem, kteří mu je přivodili. Nejen pro ty, kteří ho trýznili a ukřižovali, ale i pro ty, kteří si jeho smrt vynutili až po vlastní prokletí. Tedy nikoliv oko za oko, zub za zub, jako v kočkopsím "judeokřesťanstství" - ale odpuštění. Pro praktikujícího křesťana je to možná samozřejmost, kterou není třeba zdůrazňovat; já jsem to však vnímal jako potlačení hlavní křesťanské myšlenky. Ale jak jsem předeslal, v biblických souvislostech se moc nevyznám - a čert ví, možná, že tu politicky nekorektní Matoušovu pasáž papež na nátlak Židů už z Bible taky vygumoval."

112581

03.08.2006 18:16

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, paní Bovaryová!

Jiří Táborský 71.?.?.?

(pokračování 1))
Anglické sloveso to break (a v odvozeniných vazbách) neznamená jen zlomit, ale také zkrotit. Anebo (mimo jiné) vytrénovat - jako se otírá nezpůsobnému psíkovi čumák o počůraný koberec, dokud se nenaučí čůrat a kálet na sousedův trávník. To je typická psí způsobnost v Hollywoodu, jak se jednou v televizi neprozřetelně uřekl (zde ve volném překladu) Marlon Brando a měl za to, i když zasloužilý sionista a i když to hned uvedl "na správnou míru", několik let utřený čenich:
Hollywood je řízen Židy; je vlastněn Židy ,...viděli jsme [na plátně] Negra a Greaseball [urážlivě pro Latino, Portotikánce], viděli jsme Chink, viděli jsme úzkookého nebezpečného Jap, viděli jsme zlotřilého Filipíno, viděli jsme všechno, ale nikdy jsme neviděli Kika [pejorativní americký výraz pro Žida se všemi příslovečnými neřestmi]. Protože oni věděli perfektně dobře, že to je tam, kde se kára táhne kolem.
A ti, kteří nemohli nebo nechtěli pochopit, že neoslavná kritika Židů, nebo i jen prostá skutečnost je tabu, si to exemplárně odskákali. Mno, těch kteří se zašprajcovali nebylo mnoho, nebo se o nich neví. Jednou z těch známějších heretiků byla britská herečka světového formátu Vanessa Redgrave, která si svým vynikajícícím dokumentárním filmem The Palestinians vysloužila zuřivý hněv a exemplární pomstu židovstva. Navrch si to polepila hned po uvedení Palestinců, když v přijímacím proslovu za Oskara (dostala ho za herecký výkon v protinacistickém filmu Julia) přisypala soli do bolístky označením sionistů za kořen palestinského problému.
Není proto divu, že se v profesiolnálně promiskuitní atmosféře Hollywoodu skoro nikdo neodvážil říci veřejně něco pozitivního o Gibsonově filmu (kromě přímočaře střílejícího kovboje Clinta Eastwooda, který uznal Gibsonovu odvahu). Většina Hollywoodčanů zaraženě mlčí a nechává povinné nadávání soukmenoveckým hercům a režizérům a několika blikotajícím hvězdičkám, které se na stříbrné plátno prošoustaly skrz jejich postel.
Protože náboženství, Bible, ani filmová gramotnost není moje parketa, přenechám analýzu filmu odborníkům. Už teď je spousta expertýz na internetu (např. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Passion_of_the_Christ je dobrý, přehledný kompilát informací, i když v některých detailech zavádějících až zřejmě nepravdivých). Uvedl bych jen čtyři vlastní poznámky:
O Mel Gibsonovi jsem si z jeho předchozí herecké dráhy zafixoval představu pohledného, sympatického, herecky nadaného bohémského cvoka. Protože jsem jen občasným filmovým spotřebitelem, profesionální a především osobní život herců a režizérů mě nikdy nezajímal a Gibsonův vývoj mi proto zcela unikl. Až při současném rozhrabávání jeho soukromého života v mediích jsem si uvědomil jeho osobní vývojový zvrat od zábavného, nevázaného a inteligentního srandisty
(pokrač.)

112580

03.08.2006 17:57

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, paní Bovaryová!

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mohu Vás požádat o laskavost, paní Bovaryová? Věnujte, prosím, víc pozornosti a Vaší kompjůtěrové zručnosti oddělování Vašich a mých textu. Buď citace mých textů vyveďte v zeleni celé a nejen napůl, nebo je dejte do uvozovek. Ne, že bych Vás podezíral, že to úmyslně mícháte aby se v tom prase vyznalo, když nevíte jak dál, ale pro pořádek a pro srozumitelnost. Předem děkuji.

>Nemám předplatné Zvědavce takže ten článek si znovu
>přečíst nemůžu....
Mno, já už jsem ho předplatil za pana Yamatu, ale nechci z toho dělat zvyk. Víte, když se chce někdo vykecávat do vrby v takovém rozsahu jako Vy, tak by si ji měl taky trochu zalévat (mno, abych k Vám nebyl nespravedlivý, Vy ji občas pohnojíte). Potom byste si tady nemusela pouštět neinformovaně ústa na špacír a vykládat například, že jsem se v tom článku postavil do lajny "s dvěma prominentními představiteli US sionistické intelektuální lobby", nebo že to byla "slavná recenze" na Gibsonovův film a mylně se domýšlet, co bylo "meritem sporu".

>ale meritum sporu bylo v tomhle ADL hlavně její předseda Foxman tvrdili
>několik měsíců před uvedením...
O tom, co bylo meritem článku, si dovede každý soudný čtenář udělat představu i z volně přístupné části článku (http://www.zvedavec.org/clanky_813.htm) a že to nebyl pokus o recenzi filmu jsem v článku jasně napsal.

>To vaše výrazivo je mi ukradené ale jak tohle f..k souvisí s
>Gibsonem?
Nevím, co máte na mysli, když píšete "f..k". Má-li to být "fuck", tak tahle česko-anglická vazba nedává smysl. Kromě toho, nikdy jsem nepochopil, že někteří lidé chtějí prokazovat své slušňáctví tím, že napíší "h...o", když mají na mysli "hovno". Nicméně jsem vyrozuměl, že se ptáte, co má společného moje zmínka o sionistickém inzerování jejich "objektivity" a jejich zastupování "morálních principů". O tom byl můj inkriminovaný článek a protože se nechci opakovat, budu zde postovat zbývající část, přístupnou jen předplatitelům. Doufám, že vydavatel Zvědavce nebude mít v tomto případě námitek.

...Naposled bylo podle nich tím nejodpornějším antisemitickým paskvilem druhé, rozšířené vydání Solženicynova Srpna 1914. Teď je to Gibsonův film Kristovo utrpení (The Passion of the Christ). A jako vždycky předtím, začali ječet svým osvědčeným iracionálnám válečným pokřikem Antisemitismus! Antisemitismus! a jejich kýženou ozvěnou je Ukřižovat! Ukřižovat! Protože doslovné ukřižování už vyšlo z módy, jejich cílem je hanebného kacíře alespoň jakýmkoliv způsobem zdiskreditovat, donutit k odvolání, umlčet nebo profesionálně zničit a ukázat tím, že oni mají sílu to make it or break it - na výstrahu všem potencionálním heretikům doktríny o vyvoleném lidu.
(pokračování)

112579

03.08.2006 15:19

Ošklivé káčátko Mel Gibson

Jdou se bozkat s Goebbelsem, paní Bovaryová!

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Nezapomínejte že Mel Gibson jako katolík navíc předkoncilní
>a tradicionalistický praktikuje sex jen za účelem zplození
>potomků jinak It's a Sin jak se zpívalo v jednom hitu na konci
>80s.
Ale jděte, paní Bowaryová, víte dobře, že katolíci to mají s hřešením moc dobře vymakaný. Já mám jednoho známého, taky předkoncilního a tradicionálního katolíka, a ten šoustá jak Rin Tin Tin snad už od předpubertálního věku, každou pohlednější, co se mu nachomejtne. Potom si odskočí do zpovědnice, odříká pár mariášů a furt má tam nahoře posichrovanej plac po Kristově pravici.

>Jinak v Hollywoodu jsou větší sympatáci než Gibson.
Mno, to můžete posuzovat jistě líp Vy než já. Ale kdybych byl ženská nebo buzerant, a i když proti gustu žádnej dišputát, tak by se mi asi ten neoholenej bezdomovec uprostřed silně ekloval. A ani pohledem na toho dole, co dělá ksichty jako Kafka, by mi nezvhly kalhotky.

Ale neuhýbejte od tématu, jak Vás upozornil editor. Vkouzla byste raději do postele s Gibsonem nebo se Spielbergem?

112574

03.08.2006 06:49

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: nezavisle na tom

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, Vy jste tedy zajiskřil mistrovstvím v angličtině. Ta tři slova, kterým jste tak suverénně přiřknul jednoznačný význam, mají významů víc než tři prdele: one nejméně patnáct, first asi taky tak a rest kolem třiceti - a v tom nejsou odvozeniny a použití ve složených výrazech. Angličtina má také spoustu idiomů, ustálených rčení, která lze málokdy doslovně přeložit a tak záleží na překladateli, jak šťastnou má ruku. A editor, editor si může přeložit co chce, jak chce, get over it. A Vás bych si jako překladatele nenajmul, ani kdybyste platil těch pětadvacet papírů měsíčně Vy mně.

P.S.: Nikdo Vás nenutí věřit "zdejší tvorbě", zkuste si někdy dělat vlastní názor. A chcete-li se opravdu blýsknout svou znalostí angličtiny, můžete pro Zvědavce přeložit nějaký zajímavý anglický článek do češtiny.

112528

02.08.2006 23:24

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Svět podle Gibsona

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Btw: Gibson ted točí film o pádu Mayské říše
>(Apocalyptico). Historici už ted se chytají za hlavu co z toho
>vyleze.
Jo, a ABC mu v důsledku jeho výroku v opici vypověděla smlouvu na natáčení documiniserie o holohaxu.

112514

02.08.2006 21:57

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Trochu mi uniká,

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Gibson omlouval za lživý výrok který prokazatelně udělal a
>za který prokazatelně může.
Mno, já si myslím, že to tak nějak řekl, dokonce bych věřil některým kolujícím zprávám, že řekl "fuckin´ Jews" a že mohou za každý "fuckin´ war", ale jako právnička byste snad neměla říkat, že to řekl prokazatelně, když tam byl jen on a ten policajt. Nebo víte, že to ten policajt elektronicky zaznamenal? Když se policajta zeptal, jestli je Žid, tak jsem se dohadoval, že to byl černoch, ale on to byl náhodou Žid, takže každý schopnější právník by jeho svědectví, jinak jako převažující svědectví úřední osoby, vyloučil pro předpojatost.

Gibson se několkrát omluvil, že řekl ošklivé věci o Židech a tím se jaksi k tomu přiznal, jenže každý schopnější právník by ho z toho u soudu vysekal jako notorického alkoholika, který si nemůže pamatovat, co v podroušenosti vykřikoval - i kdybychom neměli ústavní dodatek o svobodě projevu. Jenže Gibson nemyslí a nejedná jako právník a řekl pravdu, nebo jak si ji pamatuje.

A myslíte, jako právnička, že to celé hůplá má cokoliv společného s porušeními zákonů, kterých se dopustil? Co takhle alespoň jako přitěžující okolnost k tomu, že řídil pod vlivem alkoholu, vyhrožoval policajtovi a chtěl ujet - když to všechno mnoho velmi zainteresovaných opomíjí v porovnání s jeho ožraleckým výrokem jako maličkosti?

112508

02.08.2006 20:54

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Svět podle Gibsona

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Ale jo pane Táborský vždyt to taky píšu Spielberga sem
>zatáhla Minda. Ale psst jsme off-topic.
I do prdele, madam, tak my dva jsme dneska spoluspiklenci?

112504

02.08.2006 20:43

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Příčinná souvislost?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Nechápu přesně, jak spolu souvisí války zaviněné židy s
>faktem, že Gibson řídil auto opilý...proč to tam vůbec
>vytahoval?
No, právě. A všiml jste si, kdo to rozmazává a dělá z toho druhej holohoax?

112503

02.08.2006 20:39

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: a já taky něco natočím...

Jiří Táborský 71.?.?.?

>kurna jako děcko jsem vyděl takovejch nahrávek.......
Kurňa, škoda, že jste také nevyděl učebnici češtiny...

112501

02.08.2006 20:28

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Svět podle Gibsona

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Teď nám bude, kluk jeden všestranná, režírovat zahajovací a
>závěrečný ceremoniál Olympiády v Pekingu 2006.
Takže všechny medaile dostane Izrael a všichni ostatní budou diskvalifikováni za dopování stereoidy, podrážení nohou a jiného švindlování?

112498

02.08.2006 20:12

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Svět podle Gibsona

Jiří Táborský 71.?.?.?

Já tedy vím, že odmlouvat editorovi je vždycky trochu vošajstlich, ale nedá mi to. Mel není irskej, ale australskej zpiťar. Ale možná, že jste mu chtěla dát tip, kam by měl z Ameriky utýct před spravedlivým hněvem Židů - Austrálie má s USA smlouvu o vydávání zločinců, Irsko ne.

Mno a k tomu jeho chlapství, smím-li. Ve rvačce v hospodě, ve zjevu nebo v posteli by si Spielberg v porovnání s Gibsonem ani neprdnul, to je fakt. Ale trochu to své chlapství, IMHO, zdegradoval, když se tak zkormouceně omlouval za to, co řekl v opici o Židech. A je mu to i kulový kemo platný, jak povídal jeden rabín v televizi - že mu ty jeho omluvy, že Židi jsou zodpovědní za všechny války ve světě, nežerou, protože v podroušeném stavu mluví lidi pravdu. Jo, jo, in pívo veritás, na to už moc lidí doplatilo.

PP: V tom Indianu Jonesovi Vám nelezlo trochu krkem, že tam v každém dílu, v džungli, na poušti, v zamrzlém severu, museli být ti sadističtí a blbí nacisti, gestapáci a takové umělecky nezbytné charaktery? Škoda, že je nedal taky do Čelistí, to by bylo pošušňáníčko pro žraloka a diváky. Ale to asi dost dobře nešlo, protože to by pak musel udělat ze žraloka pozitivní a uvědomělý charakter a né mu vybouchnout kyslíkovou bombu v hubě. Viděla jste Čelisti II?

112495

02.08.2006 19:12

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Svět podle Gibsona

Jiří Táborský 71.?.?.?

Jaksi Vám uniklo, že Gibson, stejně tak jako Eastwood, je herec a k produkci a režii se dostal až v značně pozdnější kinematografické kariéře. Spielberg, naproti tomu, byl producentem a režizérem "od malička" (už u skautů dostal filmového "bobříka" ). Takže, náš kinematografický eksperte, nemíchejte nám tady bobky s borůvkami. BTW, Spielberga bych chtěl vidět jako herce v opravdickém filmu, i když s jeho ksichtem by mu jedna role z Shakespeara seděla jak prdel na hrnec.

112486

02.08.2006 18:52

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, paní Bovaryová!

Jiří Táborský 71.?.?.?

>V hodnocení Medveda máte naprostou pravdu. Přesně tohle se
>snažím (bohužel zatím bez úspěchu) panu Táborskému
>osvětlit. Medved a jeho silně proisraelské postoje
>pochopitelně vylučují aby se octl na black-listu "self-hating
>Jews" (jehož samotnou existenci jsem údajně popírala jak
>tvrdí pan Táborský přičemž pokud si přečtete naši
>výměnu názorů v této větvi nic takového zde nenajdete)
>navzdory tomu že jeho názory na Gibsonův film o Kristovi byl
>na rozdíl od ADL příznivý.
Měl bych asi reagovat, když už vůbec, také přes pana Karla4u, když jste si tuhle cestu zvolila pro opakování Vašeho "argumentování" potom, co jsem ho přestal brát na vědomí, protože mi leze krkem, ale nešť. Neočekávejte však "úspěch", že mi něco tímto způsobem "osvětlíte".

Se čtením Medveda neztrácím čas; nečtu filmové kritiky, myslím si, že jsem schopen si udělat o takových filmech svůj vlastní názor. A také v podobných filmových žánrech nehledám ani pravdu ani poučení.

Pokud jde o ten černý seznam, tak jste původně (112198) napsala:
>Medved ... ani Horowitz nejsou na žádným blacklistu "self-hating >Jews".
To slovo žádným jsem v citátu zdůraznil, protože jste ho potom zásadně, podle pravidla "nehodící se škrtněte", vynechávala. Ve Vašem původním textu to slovo žádným může pouze znamenat, že žádný takový černý seznam "self-hating Jews" neexistuje (jak jsem to četl já) anebo že s určitostí víte, že na žádném takovém černém seznamu (kterých je požehnaně - ne nutně pod titulem SHIT - a různých podle zaměření té které židovské agentury nebo organizace) ti dva pánové nejsou a to Vy vědět ani nemůžete, protože většina z nich není publikována nebo je přímo "tajdův". To celé je ovšem prkotina a já na to reaguji jen proto, že jste se toho podvraťácky chytla jako hovno košile, abyste odvrátila pozornost od meritu diskuze - a promiňte mi, prosím, mé výrazivo, jste-li skutečně žena.

>A pokud jde Gibsonova "Krista" vy jste alespon v této kauze na stejné straně jako tito dva radikální sionisté.
Tak to Vám musí zatraceně strašit na majáku. Vyvozujete-li to z mého článku, který jsem tehdy napsal na Zvědavci, tak si zaplaťte předplatné a celý si ho znovu přečtěte, když Vám neslouží paměť a zdravý rozum.

BTW, když už jste postovala link na Medveda, měla jste také postovat link na toho druhého "neokonzervativce" Horowitze (http://en.wikipedia.org/wiki/David_Horowitz). Jako správný sionista je vždycky na té straně, která zaslepeně straní Izraeli, i kdyby se měl spolčit s nepřítelem země, ve které žije a parazituje. A takové to podvodné, naoko bránění "vyšších principů mravních" (jako když ACLU zastupuje u soudu právo "neonacistů" pochodovat v uniformách a s prápory ve Skokie) je na oblbování naivního obecenstva.

112481

01.08.2006 05:26

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, paní Bovaryová!

Jiří Táborský 71.?.?.?

S Vámi se nedá diskutovat, paní Bovaryová. Před pár hodinami napíšete, že žádný "blacklist self-hating Jews" neexistuje a teď na něj, dokonce vyvedeném v černé barvě, postujete link. Nebo je pro Vás absurdnem rabín s obřízkou. Tak se tolik nedivte, že s Vámi nemrhám časem argumentováním.

112248

01.08.2006 04:55

Ano, tohle je holocaust

Poslyšte, Vy nakřáplá troubo sioismu z Canucka,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Petr Veliký a.k.a. Malý Rasputin píše:
>Jo, Vam by se zamlouvalo aby byli zahnani nekde do gheta, neli do
>more.
Mno, když si myslíte, že by to za ty sviňárny, které na Středním Východě provádějí od doby ještě před vznikem izraelského pidistátu, nezasluhují, měl bych tedy pro začátek kompromisní návrh: stáhnout Židy do prostoru, přeštědře pro ně vyhrazený OSN v roce 1948; zaplatit Libanonu a Palestincům za napáchané škody a v budoucnu Židům nedovolit, aby se chovali jako gauneři.

112246

01.08.2006 04:17

Ano, tohle je holocaust

RE: K obětování dětí

Jiří Táborský 71.?.?.?

>aj ked vam to nepasuje, anylyza pana pergila zodpoveda
>skutocnosti.
Pane Stein, to není žádná anylyza, ale anal líza.

112243

31.07.2006 22:09

Ano, tohle je holocaust

RE: K obětování dětí

Jiří Táborský 71.?.?.?

Tohle pervezní omlouvání židovského barbarismu nejde snad ani brát vážně. Připomíná mi to ten fór, kdy vrah, který vyvraždil celý barák včetně svých rodičů, žádal soud o polehčující okolnost, protože je teď sirotek.

112222

31.07.2006 20:14

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, paní Bovaryová!

Jiří Táborský 71.?.?.?

viz titulek.

112203

31.07.2006 20:11

Ano, tohle je holocaust

Dá se Židovi něco věřit?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Associated Press: Updated: 10:21 a.m. ET July 31, 2006
JERUSALEM - "The Israeli air force carried out strikes Monday in southern Lebanon despite an agreement to halt raids for 48 hours after nearly 60 Lebanese civilians were killed in an Israeli bombing, the army said.

The airstrikes near the village of Taibe were meant to protect ground forces operating in the area and were not targeting anyone or anything specific, the army said."

[Izraelské letectvo provedlo nálety v jižním Libanonu, přes dohodu zastavit nálety na 48 hodin, potom, co téměř 60 libanonských civilistů bylo zabito izraelským bombardováním, sdělila armáda.

Nálety poblíž vesnice Taibe byly míněny chránit operace pozemních sil a nebyly zaměřeny na nikoho nebo nic specifického, sdělila armáda.]

Mno, takže se bombarduje jen tak, "nespecificky", dohoda nedohoda. Snad jen macho ukázat světu a především OSN, že si Židi budou stejně dělat, co so zamanou. Dohoda je jen kus papíru, žejo (tenhle výrok se připisuje Hitlerovi).

Vhodné by bylo poznamenat, že těch téměř (zatím nalezených) šedesát mrtvých bylo zabito pouze při jednom izraelském náletu; polovina z nich dětí.

112202

31.07.2006 19:22

Ano, tohle je holocaust

"Antisemita" Gibson.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Gibson je náboženský fanatik s mozkem zdevastovaným chlastem
>skoro jako junior Bush.
O to víc srandovní jsou všichni Židi, kteří se mohou z jeho "antisemitismu" doslova posrat.
Mně spíš připadalo, že Gibson mluvil z opice, když se omluvil.

112197

31.07.2006 19:10

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, paní Bovaryová!

Jiří Táborský 71.?.?.?

Ale jděte, paní Bovaryová, Vy mě musíte mít za úplnýho blbečka, když se pokoušíte na mne vytahovat jako argument pár Židů, kteří jsou na židovské černé listině "selfhating Jews". I mezi skalními bolševiky se by našlo mnohem víc slušných lidí než mezi Židy.

112196

31.07.2006 18:39

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, pane Stein!

Jiří Táborský 71.?.?.?

>dovidenia - stein55
Jaké "dovidenia" pane Stein? Voni se už chystaj´ zdrhnout z Israele na Floridu? Doporučil bych spíš Madagaskar.

112190

31.07.2006 16:50

Ano, tohle je holocaust

Jdou se bozkat s Goebbelsem, pane Stein!

Jiří Táborský 71.?.?.?

>bozkavam - stein55
Pane Stein, já jsem jim chtěl už několikrát napsat, aby nás tady přestali bozkat, protože většina z nás by vehementně protestovala, i kdyby nám voni chtěli prdel pobozkat. A voni nám chtěj navíc vysvětlovat, co je to anisemitismus a "že ako insider vam v dovere prezradim, ze antisemitizmus v akejkolvek forme je pre zidov tak dolezity, ako vlanajsi sneh - zidov antisemitizmus nezaujima. antisemitizmus zrejme zaujima len nezidov".

Antisemitismus je ta nejdůležitější věc na světě pro židovskou propagandu, mimo jiné. Jestli to nevěděj, tak mi nechaj vědět a já jim tady budu postovat článek od Patricka Buchanana, který to tam náležitě vysvětlil.

Pokaždé, když Židi nevědí jak dál nebo chtějí někoho zdiskreditovat, tak začnou ječet "Antisemitismus, antisemitismus!". Naposled jsem je slyšel ječet o antisemitizmu jak posedlé dneska. Nikoliv, že Mel Gibson jel nalitrej jak slíva sedmaosmdesátkou v pětačyřicetimílové zóně, chtěl ujet policajtovi, vzpíral se zatčení, vyhrožoval policajtovi srovnáním ciferníku, ale že se prý zase projevil jako nepolepšitelný antisemita. "Židi jsou odpovědní za všechny války ve světě", řekl policajtovi a zeptal se ho jestli je Žid (dohaduji se, podle známého Gibsonova smyslu pro humor, že to byl černoch).

"To je pro něj nukleární zkáza," prohlásil holywoodský publicista Michael Levine a všichno ostatní Židi mezi ječením dávaj´ hlavy dohromady, jak by Gibsona za jeho zločin antisemitismu náležitě a exemplárně vytrestali. Snaží se mu dostat na kobylku už od uvedení jeho "antisemitického" filmu o ukřižování Krista. A taky za "antisemitickou" poznámku, pronesenou kdysi Gibsonovo tatíkem v austrálském bushi. To je, možná, ten "vlanajsi sneh", o kterém tady pan Stein ve svém komentáři blábolí a který Židy ještě furt zebe.

112179

29.07.2006 19:42

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: Sny Hizballahu

Jiří Táborský 71.?.?.?

Povídá kemo:
>Ja stavim svuj nazor proti nazorum jinym a vetsinou nechci byt
>jako kafemlejnek a furt se opakovat.

>A ze by lide meli zit v miru a ne
>posilat pres hranice zabijaky a rakety.
I hodně velký zabedněnec si dokáže spočítat, že neporovnatelně nejvíc zabijáků a raket posílá za hranice Izrael. Zrovinka teď údajně povolal 30 - 35 rezervních zabijáků. A s tím kafemlenkem se Vám to moc povedlo - to jenom Vy a Vaši soupajdající na něm věčně přemíláte to kemo o izraelské mírumilovnosti, Mahlzeit.

111949

29.07.2006 02:43

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

kemo,

Jiří Táborský 71.?.?.?

ušetřete nás Vašeho vysvětlování, co je to Hizbollah, nebo snad správněji Hezbollah, když o tom víte kulové kemo. Je to libanonské národní hnutí, které v současné situaci díky Izraeli přerostlo formát politické strany. Že je to stále i legální politická strana běžte vysvětlovat Izraelcům, možná, že na Vás jako na jejich pilného agitátora dají a přestanou řádné a demokraticky zvolené Hezbollah poslance libanonského parlamentu vraždit na ulici a v jejich domovech.

111860

28.07.2006 18:26

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

Ale kulový kemo!

Jiří Táborský 71.?.?.?

>A take tu valku zahajil.
Měl byste sem napsat, jak Hizbolláh to válku zahájil, Vy náš fórovej Klausewitzi! A kdybyste měl ještě nějakou situační mapku s šipkami, jak postupovaly Hizbolláh obrněné jednotky, HAA (Hizbolláh Air Force) nálety, kolik munice vystřílela jejich samohybná děla a podobné srandičky.

Kdyby tady nebylo nedovoleno říkat autorovi, že je vůl, tak bych Vám napsal, že jste kapitální.

111819

28.07.2006 18:07

Skutečné cíle Izraele

RE: Izraelská propalestinská levice je kapku v úzkých

Jiří Táborský 71.?.?.?

Mno, tak to má pan trodas furt ještě o sto procent lepší vidění než Vy. Pan trodas vidí černě a bíle, vy jen židovsky.

111817

28.07.2006 18:01

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: nedojít k cíli je nemravné....

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Jen jeden cíl může smrt civilistů ospravedlnit a tím je
>kompletní zničení Hizbaláhu. Pokud tyto boje zastaví dřív
>než dosáhne kompletního zničení pak se stane opravdu
>nemravným Israel.!!!!!
Vy to máte úplně vylízaný, pane Zajdan:

1)Zabíjení civilistů, třeba i "jen" jako kalkulované "collateral damage", je zločin podle mezinárodních kodifikovaných úmluv. Stejně tak záměrné ničení infrastruktuty, obytných objektů, střelba na personál, objekty a vozidla označené červeným křížem. O "mravnosti" Izraele raději pomlčte, amorálními prostředky vznikal, amorálními prostředky se udržuje a v současné podobě jako amorální odpad světového společenství s největší pravděpodobností zanikne.

2)"Kompletní zničení Hizbaláhu" jsou fantasmagorické výkřiky politických podvodníků nebo totálnách idiotů. Povstání Palestinců Židi nezmohli ani po desetiletí a stále ho, přes používání nejodpornějších teroristických metod nezvládají. Ozbrojená moc USA nejen pouze posílila muslimský fundamentalismus - nejen v Afganistánu, kde se zdá být naše armáda bezmocná; nejen v Iráku, který jsme přivedli pod falešným sloganem osvobození a demokracie a v zájmu sionismu do bídy a utrpení a na okraj občanské války; nejen v Iránu a ostatních muslimských zemích - čert a Izrael nechť vezme vyhozené miliardy, ale zanechali jsme za sebou barbarskou stopu krve a ničení a ztratili jsme veškerý respekt a prestiž, které USA dvěstě let budovaly a získaly.

Z historie bychom se měli poučit, že žádné blatantní násilí nemůže zničit hnutí, založené na přesvědčení - a můžeme se vrátit do historie dál než jen ke křesťanství. Anebo najít spousty jiných malých příkladů, jako je třeba husitství. A myslí-li si kdo, že lidem, kteří se opásají výbušninou, chybí odvaha nebo přesvědčení, tak ti mohou klíďo píďo blekotat cosi o kompletním zničení Hizbolláh. Zabombardovat ho dočasně do krajiny, srovnané se zemí, to možná. Ale hnutí jako Hezbolláh je jako fták Phoenix, nebo jako anthraxovej bacil, jak chce kdo. Můžete ho vařit, mrazit, přežije v popelu a pod zemí i několik desítek let. A když už si myslíme, že jsme ho zničili, tak vypukne v nové mutaci, na kterou náš osvědčený penicilin nezabírá.

111815

28.07.2006 16:30

Skutečné cíle Izraele

Dámy a páni diskutující, dovolte mi faktickou poznámku.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Já jsem sice už slyšel to propagandistické dictum, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou, ale přesto mne udivuje, že mnozí z Vás, kterým to nepochybně myslí, jste za sedmnáct dní adoptovali za fakt lež, že ti dva izraelští vojáci byli uneseni (ještě srandovněji to zní v anglickém podání - "kidnapped", kteréžto slovo je odvozeno od kradení dětí).

Podle původních zpráv všech solidnějších tiskových agentur (např. Associated Press, hlavní německé agentury DPA a francouzské AFP), ozbrojená hlídka izraelské armády infiltrovala území Libanonu a když se pohybovala v prostoru vesnice Aitaa al-Chaab, její vozidlo bylo zničeno paravojenskou hlídkou Hizbollah. Jeden izraelský voják byl výbuchem zabit a dva zranění byli zajati.

Tedy žádný únos dvou židovských chlapečků s dudlíkem v puse. Pochybuji, že Izraelci by arabské hlídce s kulometem na gazíku, která by se jim provokativně projížděla kibutzem, dali čokoládu a cigarety s mapou, jak se dostat zpátky z izraelského prostoru. To bych neočekával ani od Švýcarů nebo od jiných civilizovaných lidí.

111807

28.07.2006 15:23

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Obrázek z Izraele

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Kde jsou ty vzkazy čitelně?
Určitě ne na místě doručení, kde si pozdravy od izraelských holčiček mají přečíst libanonské holčičky, pane Hilsch.

111804

28.07.2006 15:04

Skutečné cíle Izraele

Pletou si pojmy s dojmy, pan Lexman:

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Současná válka propukla 12. 7. 2006.

Izrael není s Libanonem ve válce. Izrael napadl a obsazuje Lebanon bez vyhlášení války pod naprosto podvodně vykonstruovanou záminkou.

111801

28.07.2006 01:30

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Stalo by zato ukazat obeti raket vypalenych Hizballahem z pasma Gazy...

Jiří Táborský 71.?.?.?

Aby Vám to nepřipadalo moc divné, anonymní intelektuále s rozumem pod nohama, tak já jim to teda taky trochu přeju - pár izraelských představitelů a velitelů postavit před mezinárodní tribunál za zločiny proti lidskosti a pověsit. Precedens na to je z Norimberku. Ale furt Židům nepřeju, až jim to jednou začnou Arabové a ostatní machometáni splácet i s úrokama.

111761

27.07.2006 18:01

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Stalo by zato ukazat obeti raket vypalenych Hizballahem z pasma Gazy...

Jiří Táborský 71.?.?.?

Běžte už jednou, vy všichni šábesboys, do prdele s těmi výmluvami, že takové sviňárny jako dělají Židi taky dělali nacisti, bolševici, arabští teroristi, afričtí lidožrouti a bůhví kdo ještě. A i kdyby je dělali, tak tímhle vykrucováním jen potvrzujete, že vy a Židi jste stejný ksindl jako oni. Horší o to, že furt licoměrně vykřikujete "Aby se to už nikdy neopakovalo" a navíc chcete přesvědčit blbečky po celém světě, že jste v právu. Já vám to nepřeju, ale vy na to zase jednou zatraceně špatně doplatíte.

111734

27.07.2006 06:15

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Fotografie

Jiří Táborský 71.?.?.?

A autor za ni dostal Pullitzerovu cenu.

111672

27.07.2006 05:09

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Velice mě baví většina blbých propagandistickych shabes boy příspěvků

Jiří Táborský 71.?.?.?

>To už jste mohl rovnout napsat "máte tady na Floridě 90 F ve
>stínu to horko je hrozný"informační hodnota by byla stejná.
>Šetřte kredity [mrknutí jedním okem]
Tím snad ale nechcete potvrdit moji předešlou poznámku, že "nejlepší ftipy, jak se tvrdívá, jsou ty od Židů"?

111664

27.07.2006 05:00

Skutečné cíle Izraele

RE: Pane Yamaho,

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Yamato je Miroslav Yamato, provedl jsem úpravu. To je celé
>kouzlo.
Takovému kouzlení se běžně říká prachsprosté lhaní, pane Yamamoto. Buď jste lhal, když jste psal, že je to Váš nick anebo lžete teď, když na dálku máváte občankou, že je to Vaše skutečné jméno. Mno, u Vás lhaní není žádné překvápko. Tak mě napadá, mám se zeptat pana Stwory, kolik jste mu opravdu měsíčně přispíval?

>A že to není typicky české jméno...no a co, proboha?
Proboha kulový kemo, nenapsal jsem, že to není typické české jméno. Naopak, napsal jsem, že “je to skoro tak běžné české jméno jako Novák”. Tak co se čuříte a berete jméno Boží nadarmo?

>Rozdíl mezi Yamato a Yamaha je dost podstatný...když se
>oháníte bontonem, tak se ho nejdříve sám laskavě držte.
>Záměrné komolení jména k němu určitě nepatří.
Nezkomolil jsem Vaše jméno a ty Vaše českojaponské nicky se mi pletou s různými věcmi. Ta asociace mezi Vámi a Yamahou vznikla tak, že náš soused se nějak dostal k vodnímu skútru Yamaha a protože se s ním bojí jezdit na moři, tak věčně poprdlává za plotem v bazénu. Takže s tím Yamahou jsem nebyl tak daleko; to jsem si Vás, pane Yamamoto, mohl docela snadno poplést taky třeba s panem Šukahošiki nebo s panem Yahmatowitz.

>Nu a co se týče částky...ne každý si může dovolit
>horentní částky, víme...
Mno, tak v tom případě by tady neměli dělat haura, pane Ho Chštapleriki.

111662

26.07.2006 16:30

Skutečné cíle Izraele

Pane Yamaho,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Pokud mě chcete poučovat o bontonu na inetu, tak mě bez mého souhlasu neoslovujte křestním jménem a netykejte mi, OK?

Jinak, Váš jmenovec a Vy jste mi celkem u prdele; jenom jsem si vzpomněl, když jste tu psal, že nejste žádný anonym a že se skutečně jmenujete Yamaho, že nějaký Yamaho tady v jakémsi komentáři o Japoncích psal, že je to jeho nick, který si zvolil, aby bylo na první pohled zřejmé, že on, jako Yamaho, ví ze všech nejlíp. Mno, teď, když jste mi napsal, že to máte v občance, tak určitě nekecáte - a proč by tady nakonec nemohli být na Zvědavci dva Yamahové, je to skoro tak běžné české jméno jako Novák.

Jen pro pořádek: můj šek na vyrovnání Vašeho ztornovaného příspěvku pro pana Stworu jsem dal už do kaslíku. Jen jsem špatně odhadl sumu, kterou jste mi sdělil pozdě - za všechno to líbání židovských zadků a sionistickou propagandu, které Vás tu pan Stwora nechává velkomyslně postovat, jste chucpe škudlil.

111570

25.07.2006 21:11

Skutečné cíle Izraele

RE: Autor lže

Jiří Táborský 71.?.?.?

>1) Mé jméno je Miroslav Yamato, takže jaká anonymita?
Takže, Vy tady máte generického jmenovce, nebo ten Yamato je Miroslav Yamato?

111484

25.07.2006 20:19

Skutečné cíle Izraele

RE: Autor lže

Jiří Táborský 71.?.?.?

>( Editorka je editor bez pindíka. Zde tento druh zastupuji já.
>Takto: Mindy, úředně registrovaná, evidovaná a průbežně
>otravovaná jako JUDr. Dagmar Karlová, Praha, Česká republika.
>Editorka )
>
>Konec odkazu. Anonymní jste vy, Yamato. Editorka )
To je nejpěknější poznámka editora s pindíkem i bez pindíka, jakou jsem kdy četl. Pokud jste jí "obrala pana Stworu" o příspěvek Yamahy, jak strašlivě vyhrožuje, tak s radostí jeho "pomstu" vyrovnám.

111478

25.07.2006 00:31

Brání se Izrael, nebo útočí?

Čochtane, co Váš krok do politiky nebo historie, to šlápnutí do hovna.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Sudety opravdu německé byly, a byly vždy nedílnou součástí
>českého státu, ať už se jmenoval jakkoliv.
Český les a Krušnohoří se začaly germanizovat až po přizvání německých kolonizátorů (a Židů) Přemyslem Otakarem. Stejně tak velký kus sousedního Saska, obě Lužice, velká část Pruska a Slezsko, se germanizovalo až během středověku a odtud pronikali Němci do českého pohraničí.

Na opačném konci Vaší arogantní ignorace, Sudety vždy "nedílnou součástí českého státu" nebyly (v době protektorátu).

>Rasista vůči arabům ? Opravdu nemohu na té rase najít nic,
>co by ve mně vzbudilo alespoň nějaký respekt, natož pak
>obdiv nebo sympatie.
Zadržte, Čvachtale! Teď si opravdu serete do vlastního hnízda. Arabové a Židi jsou stejná rasa. Semiti, už jste to slovo někdy slyšel?

111400

24.07.2006 23:40

Brání se Izrael, nebo útočí?

Čochtane, co Váš krok do politiky nebo historie, to šlápnutí do hovna.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>až do pádu Osmanské Říše, existovala na území
>Israele židovská komunita..
Čvachtale, neblbněte, vždyť se to už dávno ani Izrael nejmenovalo.

>Židé se naučili jak se bránit, vznikla Haganah, kibucníci okopávali >zeleninu s flintou na zádech.
Ale kulový kemo, Vy jeden kibicníku s flintou na zádech! Haganah vznikla už začátkem dvacátých let v Žitomíru na sovětské Ukrajině, s požehnáním Ukrajinské Židovské Komunistické strany (bolševiků). Jo, Čvachtale, ti se tam cítili tak silní v kramflekách, že měli svou vlastní židovskou bolševickou partaj i s politbyrem a svou vlastní židovskou policii (Politzi Tzion). Jo, to se okopávala kapusta! Až po druhé světové válce se s požehnáním NKVD a Stalina a vyzbrojena Salzmannovým Československem kompletně přesunula do Palestiny, aby spolu s židovskými teroristickými organizacemi Lehi a Stern Gangem prováděla záškodnické protibritské akce a terorizovala a masakrovala arabské vesnice.

111394

24.07.2006 18:25

Skutečné cíle Izraele

RE: Autor lže

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Když dám odkaz, tak si tady přečtu, že je to israelský,
>proisraelský nebo v židovských (od některých v
>žiďáckých) rukou držený zdroj. A na to už dávno nemám
>náladu. Sory.
Jo, Vy vždycky ztratíte náladu, když Vás někdo chytí s kalhotama dole.

111368

24.07.2006 18:16

Skutečné cíle Izraele

RE: .....Izraelci nemohou mit stat....? (Vaclav)

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Je videt kolik neinformovanych lidi zde mame. Tak lidska verbez,
>ktera si dokaze opasat bombu kolem tela a nechat se s ni odpalit
>na zidovske autobusove zastavce stat podle neho muze mit. Jeste
>jsem neslysel o jedinem pripade kdy zid provedl to same.

Mno, co jiného lze k tomuhle vejprdku poznamenat, než že Židi byli vždycky zbabělci?

>Nakonec se od pana Nohejla dovime ze to vse vyprovokovali zide.
>V Kanade Lebanonci (privandrovalci) usporadali demonstraci, pri
>ktere si nekteri z nich stahli tricka pod kterymi meli dalsi
>triko Hizbalacke barvy. Nekteri pokrikovali 'Hizbalach, long live
>Hizbalach!
Při invazi Varšavské smlouvy do Československa podobně demonstrovali čeští a slovenští emigranti v Americe (a možná i v Kanadě a jinde). A to se azbukové chovali neporovnatelně civilizovaněji než Izraelci v Libanonu.

111365

24.07.2006 17:15

Skutečné cíle Izraele

RE: Krvelacné kemo.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>A zacit ozbrojeny konflikt, ve kterem by trpeli nevinni lide na
>obou stranach.

Včera jsem se z naší televize dozvěděl, že z Libanonu nebyla už hodně dlouho, až do současného izraleského útoku, vystřelena na Izrael ani jediná raketa. Tak buď ta naše televize kecá, což by nebylo neobvyklé anebo si kemíte do vlastního hnízda, což je zcela obvyklé.

>Mam pocit, ze Mr. Avnery napsal svuj clanek v neobycejne
>krvelacne nalade.
Vaše pocity Vám neberu. Já mám zase pocit, že v krvelačné náladě jsou ti, kteří schvalují nebo omlouvají zločinecký izraelský útok na Libanon.

111358

24.07.2006 16:52

Skutečné cíle Izraele

RE: Co den dal, vzal......

Jiří Táborský 71.?.?.?

No a co? Billy Kristol nás včera v televizním pořadu "Meet the Press" ujistil, že přátelské pocity a sympatie celého světa k Americe a Izraeli prudce stoupají, nebo tak nějak. Tak proč nosit dříví do lesa?

111351

24.07.2006 16:41

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Velice mě baví většina blbých propagandistickych shabes boy příspěvků

Jiří Táborský 71.?.?.?

Pokoušet se tvrdit, že bolševické Rusko, od začátku až do pádu Beriji, nebylo ovládáno Židy je ještě větší sranda než se snažit popírat, že Židy je ovládána i současná Amerika. A je zcela bezpředmětné, zda Stalin byl čtvrtkový nebo osminkový Žid nebo čistokrevný Gruzínec; obklopil se Židy, kteří tak usurpovali téměř všechny důležité pozice v sovětské vládě. A kdo nebyl Žid, tak měl alespoň židovskou manželku. Také satelitní státy byly ovládány až do doby krátce před pádem Stalina Židy.

Když už se ale popírá židofilství Stalina, tak snad není nemístné připomenout, že jeho poslední manželka "po sovětsku", sestra Stalinovy pravé ruky Lazara Mojšejeviče, byla toho nejčistšího vyvoleného původu. Kredem jejich rodiny bylo "Všechno, co je dobré pro Židy!" Takže Stalin měl zatraceně málo co vyčítat příbuzným, kteří vstoupili do manželského svazku se Židy, nebo je dokonce nenávidět (měl spíš velmi dobrý důvod je litovat), jak se v židovské fucktologii traduje.

Jedním bodem obžaloby v procesu proti Berijovi bylo, že zatajil svůj jevrejský původ. A zase není podstatné, zda byl čistokrevný nebo nebyl vůbec; protěžoval Židy na každém kroku a rozhodně se jako Žid vždycky choval.

Ale sranda muší bejt i kdyby tatu věšali. A nejlepší ftipy, jak se tvrdívá, jsou ty od Židů.

111349

24.07.2006 07:21

Brání se Izrael, nebo útočí?

Emile, a Vy na mne zase s cyzýma slovama?

Jiří Táborský 71.?.?.?

>A jak znamo, krystyr jesti lekem efikatnim. Je toto
>chyba Israele? Mate jine tvrzeni? Prosim fakta, fakta a jenom
>fakta...
Efikatní lék, povídáte. Jinak jediný fakt ve Vašem příspěfku je, že se neříká krystýr, ale klystýr. Je-li to chyba Izraele, to nevím. Jenom byste snad neměl psát "Israel", když mluvíte o klystýru; někdo by si mohl myslet, že jste se pokusil o antisemitickou slovní hříčku.

Nevím, jaká fakta, fakta a jenom fakta si ode mne ždáte v souvislosti s municí, kterou pro humanitní účely dodáváme Izraeli. Mohu posloužit jen příkladem z židovské fucktologie, jak ji včera v té souvislosti na televizi použil předseda republikánské partaje - že prý jsme dneska všichni Izraelci. A to mluvil, prosím, za všechny Američany, nejen republikány. Takže se mohu těšit, že na každou hlavu v rodině mi naše vláda pošle každý rok něco přes dva a půl tisíce doláčů.

Tak šalom, Emile, když jsme teď oficielně všichni Usraelci.

111296

22.07.2006 16:46

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Máš smůlu

Jiří Táborský 71.?.?.?

>já jsem takovej árijec, že by mi mohl Goebels závidět!
Jo, Čvachtale, tentoktát jste to vyjimečně trefil na hlavičku. Na fakta pajdáte oběma nohama a Vaše komentáře přebublávají demagogií a blbostí. Skutečně, kam se na Vás hrabe Goebels, překonáváte soustavně i Ilju Ehrenburga.

111204

19.07.2006 07:13

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Základním motivem je ukrást Palestině co nejvíce území

Jiří Táborský 71.?.?.?

>Sprosta okupace? Vazeny pane, Jeruzalem byl hlavnim mestem zidu
>od dob krale Davida. Podle vas, ale nema byt hlavnim mestem
>Izraele. Podle kazdeho normalniho cloveka jim uz melo byt od
>samotneho zalozeni Izraele.
"Normální" Bin Hurvinku, nechci tvrdit, že v OSN (v době, kdy přiřklo Židům víc než půl Palestýny a dalo tak vzniknout rakovinnému pidistátu Izrael) bylo moc normálních lidí. Také si nemyslím, že v současné americké administrativě, která v exkluzivních zájmech Izraele dostala Ameriku do sebevražedných dobrodružství na Středním Východě, je někdo normální. Mno, a Vy tomu teď nasadíte korunu tím, že podle každého normálního člověka měl být Jeruzalém hlavním městem Izraele od samotného založení - a přitom ani to OSN, ani USA Jeruzalém za hlavní město Izraele neuznávají.

110868

19.07.2006 06:41

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

RE: poslóoochejte pane Smrdka,

Jiří Táborský 71.?.?.?

přečtěte si Gogolovy "Mrtvé duše" (nebo raději vejcuc, protože celá věc je hrozně zdlouhavá) a hned Vám svitne, odkud dostali Židi ten nápad s tím šestimiliónovým holohoaxem.

110867

14.07.2006 06:46

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Nevím jak v ČR,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Čvachtale, Vy žerete všechno izraelský i kdyby to bylo arabský hovno zabalený do Jerusalem Post.

110496

14.07.2006 00:58

Deníček Evropana

RE: No vidíte pane Bartáku

Jiří Táborský 71.?.?.?

Pane therocku, je trochu s podivem, že je Vám Ulč sympatický zrovna tím, že byl v padesátých letech, tedy v letech nejtužšího komunistického bezpráví, okresním soudcem. Musel být něčím sympatický nejen Slánského partě, ale později i americkému imigračnímu úřadu, když mu jako bývalému komunistickému soudci dovolili imigrovat do USA, kam nebyla - alespoň oficielně, podle zákona - imigrace komunistům a pohlavně nemocným povolena.

Než nám začal Ulč senilnět, napsal pár čtivých věcí (jako třeba úsměvnou knížečku "Špatně časovaný beženec" ), teď má ale už delší dobu smysly zamlžené neovládaným sionismem.

110471

13.07.2006 23:59

E-zmrd

RE: Já se vzdávám, paní Jarmilo.

Jiří Táborský 71.?.?.?

No, tak to vidíte, paní Jarmilo, jak jste mě tou matriarchální esoterikou a opicemi zmátla. Správně má být, že v tradiční čínštině se sloupce znaků psaly zprava doleva, ne jak jsem napsal, že zleva do prava - to by mělo podle Vaší hypotézy šmrnc patriarchální a to nechceme, že.

110467

13.07.2006 18:43

Deníček Evropana

RE: tolerance k jiným kulturám.

Jiří Táborský 71.?.?.?

>A jaké číslice používali Řekové ?
Takhle blbě se může zeptat snad jen Čochtan. No řecký, ne?

110447

13.07.2006 18:15

E-zmrd

RE: Já se vzdávám, paní Jarmilo.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Jak jste postoupilla z roviny populárně vědecké do roviny esoterické
>Levá strana od hlavy až po paty přináležela v matriarchátu
>ženám, pravá strana patřila mužům),
tak to jsem úplně ztracenej.

Například, když pravoručáci kreslí zvíře, třeba koně, z profilu, tak kreslí od hlavy, zleva doprava. To by tedy měla být atavistická charakteristika patriarchátu, rozumím-li Vám správně. Jenže, na paleolitických jeskynních malbách jsou zvířata zvěčněna v obou směrech, někdy i na jedné malbě, což by mělo napovídat hermafroditnímu umění, je-li Vaše hypotéza správná.

>Číňani, tuším mají písmo zhora dolů, ne? To je znak neutrality mezi
>pravorukými a levorukými.
To je špatný tušení, paní Jarmilo. Máte pravdu, že klasický čínský směr psaní byl shora dolů, ale sloupce znaků byly psány zleva doprava. Takže jen taková polovičatá neutralita, silně šmrncnutá matriárchátním levičáctvím. Ovšem moderní trend čínského psaní je cho-wi-ni-stic ma-le pig způsob - horizontálně zleva doprava (trochu pozadu je jen reakcionářský Tajvan a Honkong).

>Když se lidé změnili ze šimpanzů v lidi...
Ale fuj, to jenom Engels takhle podceňoval inteligenci šimpanzů, když psal "Podíl práce na polidštění opice". Tak blbá není žádná opice.

>No a Židé byli u zrodu ženiny podřízenosti, když určili, že žádná první >mocná člověkyně Lilith neexistovala, ale první že byl Adam, z jehož
>žebra Bůh stvořil podřadnou ženu bez božského dechu.
Mno, o té Lili moc nevím, to by tady snad mohl zasvěceně rozebrat pan Adapa, ten s ní, myslím, měl cosi do činění. Jedinou Lili, kterou znám já, byla ta, co stála pod lucernou u kasáren v německé písníčce Lilli Marlene.

110445

Stránka: 1 2 3 4 5

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 1

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 1

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 7

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
173 683,37 Kč

Poslední aktualizace: 4.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?