Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 8 příspěveků, 1 jméno: Janek.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

17.12.2005 16:49

Názor na současný pokus o právní úpravu euthanasie

RE: Svet hore nohami. O zodpovednost sa nehlasi nikto-až na blby, kteří kecají do všeho!?

Janek 85.?.?.?

>Tím jste reagoval na mnou prezentovaný můj názor, že
>společnost v ČR je ve vztahu k církvím osvícenější než
>např. Polsko, nebo Slovensko...

Ano. Ale snažil jsem se držet tématu a nerozšiřoval jsem jej na ostatní státy. Jinými slovy jsem napsal proč je poté, co se společnost u nás silně sekularizovala a prohlásila Boha za mrtvého takový nárust negativních jevů, že je to alarmující.... Takovéto experimenty jsou na desítky let, než se projeví výsledky. A nějaká srovnání už u nás snad máme, ne? Co třeba případy dětí "zabijáků" u nás. Byly před 50-ti lety takovéto případy? A pokud ano, tak kolik?

>Diskutujte! Např.: Kde byli ti osvícenci, když Američani,
>vlastně tehdy ještě přistěhovalci (ale přesněji okupanti),
>organizovali genocidu těch opravdových Američanů -
>domorodců? A kde byli ti osvícení přistěhovalci, kteří
>sestavili tu slavnou ústavu, která platila jen pro bílé
A co chcete v tomto kontextu vytýkat katolíkům?? Pokud je mi známo, tak jediným katolíkem z prezidentů USA byl J. F. Kenedy. Jediný nebyl zednářem a jak jsem psal jinde - zednář není katolíkem, neb se příslušností k lóži automaticky z Církve vylučuje. Ostatní všichni byli, včetně současného.

>Američany? Kde byli ti osvícenci, když se do Ameriky
>dováželi tisíce černých otroků? Co dělali ti osvícenci,
>...
>Jen nám popovídejte o těch
>osvícených Američanech, kteří ve jménu své "pravdy" resp.
A proč já, o osvícencích jste psal vy, ne já.
V Evropě a především pak ve Francii bylo osvícenectví vykládáno jako osvobození od náboženství...

>vašeho pohledu na antikoncepci: Jste Vůl!". Ale ty mé
>argumenty, myslím si, že "silné", jste už "pro jistotu"
>neuvedl..., takže čtěte:
V tomto jsem reagoval na Jste Vůl!, což považuji za velice silný argument. [chechtot]

>1) Stále si myslím, že antikoncepce je lepší, než řešit
>problémy nechtěného početí, nebo případný potrat. Ten kdo
Ano, to máte pravdu. Ovšem pokud jste 100% rozhodnutý nemít děti a jelikož žádná antikoncepce není 100%, tak v případě mentality, že "potrat je alternativou", to s nejvyšší pravděpodobností řešit budete muset.

>2) Antikoncepce je možnou alternativou, jak řešit
>přetížení planety lidmi.
"Jsou velmi chudí, protože jsou početní." Toto tvrzení vyzvedává malthusienské teorie, jenž jsou uznávány často ještě i nyní. Řešení tedy spočívá ve snížení populace, které povede ke zlepšení životní úrovně.
Samozřejmě, velmi důležitý demografický nárůst může zbrzdit vývoj. Ten je však bržděn již od začátku ekonomickou nespravedlností, chronickou zaostalostí zemědělství a nedostatečnou politickou vůlí. S aktuálním bohatstvím naší planety je technicky možné živit dvacet miliard lidí. Problémem zůstává, že chudé
(pokr..)

84020

17.12.2005 16:51

Názor na současný pokus o právní úpravu euthanasie

RE: Svet hore nohami. O zodpovednost sa nehlasi nikto-až na blby, kteří kecají do všeho!?

Janek 85.?.?.?

(...pokr)země nemají prostředky k nákupu nebo k výrobě nezbytných potravin...

>3)Kondomy zabraňují šíření pohlavních chorob! Nebudu se s
>vámi hádat jestli
Nezabraňují. Pouze snižují riziko a to je veliký rozdíl, kterým jsou někteří posléze nemile překvapeni. (AIDS, velikost viru HIV vs. velikost póru běžného latexového kondomu)

>...není to z "mé hlavy". Je to všeobecně uznávaný fakt.
Existence plynových komor v Osvětimi a jinde je také všeobecně uznávaný fakt...

>4) Zbavují ženy rizika, že někdy by mohly být "duševně
viz. výše o spolehlivost antikoncepce. ...a pearl Index (PI) jednotlivých metod...

84022

17.12.2005 17:30

Pár otázek k registrovanému partnerství

RE: K tomuhle se nedá napsat mnoho nového.

Janek 85.?.?.?

>No,to je právě téma,které by mne zajímalo. Jenže opravdu
>objektivní literatury k tomuto je jak šafránu. Spíš ještě
No ono je to logické. [mrknutí jedním okem] Většinou se zprávy ven z vyššího, jak (tuším) 3. stupně dostaly díky lidem, kteří přes všechny hrozby dokázali "vystoupit" a mluvit. A takový hřích oni neodpouštějí a končí "nevyjasněnými umrtími)... Např. papež Jan Pavel I. (který nebyl zednář, ale chystal se proti nim ve Vatikáně zasáhnout)

>méně. Něco málo se dá najít na netu ,ale že by v kamenném
>obchodě,to tedy nevím.
Např. kniha na http://www.maticecm.cz/vira.html titul v 2. pol. strany - Svobodné zednářství a Církev.

> S tím satanistickým pozdravem byl několikrát natočen Pan
>ředitel Zeměkoule. Při jeho neustálém ohánění Pánembohem
>- dost těžko si dokáži představit opravdu věřícího
>člověka,z jakékoliv křesťanské církve,který by takovéto
>pozdravy používal ,byť jen třeba žertem!
Ano, jenže takhle logicky moc lidí nepřemýšlí a informace si nedohledá, takže je to pro ně všechno "jedna církevnická banda". [mrknutí jedním okem]

Ono jde o pojem Boha. Oni pod pojmem bůh nemají Boha ve smyslu židovském nebo křesťanském. Někteří mluví o Světlonoši, tedy o tom, kdo "přinese světlo světu". Ale Světlonoš (Lucifer) je původní nejvyšší z andělů, který se rozhodl proti Bohu a dostal tak jméno Satan (Odpůrce).
Záleží ještě na lóži, některé nejsou typicky satanské, ale třeba deistické, panteistické, míchá se do toho esoterika, atd. Ale v podstatě je "zdroj" jeden [mrknutí jedním okem]
...„Zlatý soumrak“ byl nejprve ohlášen v časopise „Lucifer“. Následovalo jeho založení členy velké anglické lóže a anglickými rosenkruciány. I on je okultním řádem spřízněným s New Age...

Jedna cesta vede ... k zednářskému bohu „Jehovah“ (není identický s Jahveh židů!), tzn. k zednářskému unitarismu. Druhá cesta vede přes demiurga, „velkého stavitele“ nečistých hmotných „světů“, který není v žádném případě totožný s nejvyšším Božstvím, a končí na konci u Lucifera, světlonoše nositelů intelektu...

84031

17.12.2005 18:08

Pár otázek k registrovanému partnerství

RE: K tomuhle se nedá napsat mnoho nového.

Janek 85.?.?.?

>Ne tak docela. Jedno staré indické přísloví praví, že
>"Utrpení je cesta k moudrosti". Já bych k tomu jen dodal, že
Ano, pouze pro někoho. V tom smyslu jsem psal, protože bez alespoň částečného pochopení smyslu utrpení a vyrovnání se s ním je utrpení nesmyslné, neb je přirozené se mu bránit. Ale to je hodně namáhavá a trnitá cesta... [mrknutí jedním okem]

>Víte, že mě tou svou "řečí" popuzujete natolik, že se
>mnohdy zdráhám věřit i tomu, k čemu bych se jinak hlásil.
A čím konkrétně?

>Myslíte si, že člověk může "dobrý" a v podstatě
>dodržovat desatero, aniž by byl věřící ?
Teoreticky může. Bude-li se řídit "zákonem v srdci". Jenomže ten už je dnes velice pokřiven i u malých dětí. [pláč] Museli bychom podiskutovat o svobodné vůli, o tom, kolik člověk dostal na začátku a kolik z toho v životě vyzískal pro druhé, o boji o duše, atd...

> . S těmi Vašimi fakty je to skoro jako se sebranými spisy
>Aloise Jiráska. Kdo chce, tak jim věří. Vědec pokud nemá
Ale to je u všeho i u vědy. Musím uvěřit, že vědecké závěry k nějakému tématu jsou ty jediné správné? Jak mě chcete "donutit", abych vám věřil??

>důkaz, tak netvrdí, že něco je tak a tak a snaží se vyhnout
>tomu tématu. Vy ale máte všudybyla Pána Boha a všechno je
A k zázrakům neexistují důkazy?? Četl jste závěry např. lékařských komisí k zázračným uzdavením? Nebo vědeckých týmů k plášti Juana Diega z Quadaluppe? Či Turínskému rubáši?? Copak to nebyli právě vědci, kteří se tím zabývali?? Člověk hledající pravdu o tom přemýšlí a neřekne bez prostudování, že jsou to šarlatáni, jen proto, že by musel přehodnotit svůj postoj ke světu a víře. To není váš případ, ale často se s touto "argumentací" setkávám. Vyvrátili zázrak - v pořádku, potvrdili, jsou to šarlatáni. [pláč]

>je a my to máme brát, jako "důkaz". No, já se jen pousměju.
Jestli je to v souvislosti s těmi stránkami o P. Piovi, tak si je nejdříve přečtěte a chvíli o tom přemýšlejte, než toto napíšete. A viz. výše.

>Pánbíčkáři jsou ti, co potřebují berličku, protože jsou
>na svých vlastních nohách vratcí. Už jsem řekl, že je
To už je fakt moc fousaté. [chechtot] Jelikož jsem byl ateistou, vím, kolik a jaké víry a berliček člověk potřebuje k tomu, aby věřil, že Bůh není. [mrknutí jedním okem]

>Už jsem řekl, že je spousta lidí slušných, dobrých, spořádaných a já nevím ještě jakých, ale nejsou při tom věřící
Tak proč je svět horší, než před "100 lety", když lidé jsou i bez Boha slušní a hodní a je jich spousta?? Proč sekularizované společnosti nedokážou ani z části vyřešit své hlavní problémy???

>Já si myslím, že tohle všechno si vymysleli lidé, kteří k
Nebudu to opisovat, viz. mé předchozí příspěvky k tomuto...

84037

17.12.2005 18:39

Názor na současný pokus o právní úpravu euthanasie

RE: Svet hore nohami. O zodpovednost sa nehlasi nikto-až na blby, kteří kecají do všeho!?

Janek 85.?.?.?

>A jaké časové období by ste navrhoval? 19. století, 18.
>století nebo 15. století? V každém z nich najdete nemorální
Ano, najdete, ale šlo o srovnání, ne o to, že se to nedělo.

>zpět, tím více případů. A porovnávat s ostatními
Z čeho vycházíte, že to tak bylo?

>ideologiemi? Proč? Copak jedno z přikázání nezní NEPOKRADEŠ ?
Ano. Ale ty ostatní, včetně ateismu říkají, že jsou lepší.

>Když kradou jiní tak moje krádež už není krádež?
Je.

>Kde jsem napsala, že vaši katoličtí předci byli
Samozřejmě, že né doslova, ale v kontextu. Musel bych to pohledat. Ale předpokládáte-li, že se nechali klamat a "věřili pohádkám" nebo falšovali... Ale spíše jsem to mínil obecně, protože i tady v diskusích to zaznívá někdy otevřeně, někdy skrytě...
Souvislost samozřejmě má.

>bez rozdílu víry placeni státem z daní všech, tedy i
>ateistů. A já opravdu nevidím žádný důvod proč by tomu
>tak mělo být.
Princip: komunisté okradli (nejen) Církev o majetky, z kterých Církev žila. Po převratu je (téměř) všem vrátili výjma Církve. A teď se tedy živte, jak umíte. [pláč] To je vpořádku?

>životem. Nemůžete tušit co všechno žena musí sama v sobě
>vyřešit a s čím se musí srovnat. Takže tady jste i s vaší
>literaturou úplně mimo.
I pokud ji píšou ženy právě o těchto tématech?? Nebo pokud s nimi o tom pohovořím? [mrknutí jedním okem]

>A to si vážně myslíte , že to stačí a už víte vše?
Nemyslím a taky jsem to nikde nenapsal. Pouze jsem reagoval na vámi uvedené výtky.

>ptám) Těch vašich pět dětí bylo chtěných? Pak hluboce
Nechtěli jsme mít pouze 1, ale asi ani 20. Takže neříkám, že byly všechny chtěné, ale byly přijaté, a to pokud možno s láskou.

>Církevní názory jsou dogmata, pokud věříte a chcete
>věřit, nesmíte nad nimi přemýšlet a musíte je brát jako
>fakt. A já dogmata opravdu nemám ráda.
Už jsem tu o tom psal. Dogma = axiom. Berete axiomy jako fakt??

>Fanatismus je v tomto případě slepá víra (vy ji zaměňujete
>s vášní).
Nezaměňuju, tohle byla citace ze slovníku. [mrknutí jedním okem] Používate to slovo v jiném významu.

84039

17.12.2005 19:33

Pár otázek k registrovanému partnerství

RE: K tomuhle se nedá napsat mnoho nového.

Janek 85.?.?.?

>Já mám taky spoustu otázek a obávám se, že na ně nedostanu
>odpověď ani na věčnosti.
Nechte se překvapit. [mrknutí jedním okem]

>Nejvíce mě zajímá odkud se vzaly snachy Adama a Evy.
Některá témata se nedají vysvětlit bez znalosti spousty souvisejicích ostatních. V Genesis není nikde řečeno, že Adam a Eva měli pouze Abela a Kaina. Na jejich příběhu je demonstrováno pouze něco závažného. Není tam vše. Ani výčet ostatních dětí...
Genese navíc nemá dávat přesný vědecký popis toho, jak svět vznikl. A ještě k tomu je psána v obrazech, symbolech a pohledu "východníma očima", který nám je cizí. Vychází z naprosto odlišného chápání... Proto funguje v Církvi magisterium, které je závazné pro výklady.

Hodně událostí od stvoření světa viděli někteří katoličtí mystici, kterým to bylo dáno - A. K. Emmerichová, Marie Valtorta, Marie z Agredy...
Nemůžu sem opisovat vše, z čeho se to dá vysvětlit. Na to zde není prostor. Už tak nestíhám psát reakce... [mrknutí jedním okem]

84046

17.12.2005 21:48

Pár otázek k registrovanému partnerství

RE: Malicka chybicka se vloudila...do mozků pitomců!

Janek 85.?.?.?

>Vždyť církevní konsil teprve až v r. 300 a to pouhou
>většinou jednoho hlasu rozhodl, že žena je člověk. Kdyby
Kterýže koncil to máte na mysli? A z čeho, prosím, čerpáte tuto informaci?

>No poděkujte církvi svaté katolické, že jste jako ženy
>uznány za lidi.
Ano, to máte pravdu, protože když si přečtete něco o postavení žen před příchodem křesťanství, tak to vaše slova jen potvrdí. [mrknutí jedním okem]

84071

17.12.2005 23:34

Průzkumy veřejného mínění

RE: Rastik

Janek 85.?.?.?

>Myslim si, ze to nie je bohuzial len specifikum
>postkomunistickych krajin. Na zapade uz takisto nie je prakticky
>ziadny rozdiel medzi pravicovymi lavicovymi stranami, takze obcan
Před 13-ti lety mi jeden velice vzdělaný pán (dej mu Pán Bůh věčnou slávu) povídal o volbách ve Francii, jak na sebe tehdejší L<->P "lila kýble špíny" a jejich představitelé se pravidelně scházeli v jednom baráku, akorát v jiné lóži. Takže - když voliči chtějí levici, vytáhnou své na levici, chtějí-li pravici, vytáhnou své na pravici. Tehdy jsem to ještě považoval za trošku přitažené za vlasy. Po těch letech, kdy jsem si o tomto velice ožehavém tématu pár věcí přečetl a promluvil s pár znalými lidmi, kteří zažili jejich praktiky na vlastní kůži už ne. [pláč]

„Okrem viditeľnej vlády na tróne sedí neviditeľná vláda....ktorá nenesie nijakú zodpovednosť“.

„Celé veky, a teraz viac ako inokedy , svetu vládnu v prvom rade tajné spoločnosti“.

„V politike sa veci nedejú náhodou. Ak sa niečo udialo, tak to bolo tak aj premyslené“.
(Teodor Rooswelt, prezident USA)

Nevím zda se celá citace váže ke jmenovanému, nebo jen ta poslední část.

84086

Káva pro Zvědavce

84

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 158 čtenářů částkou 29 366 korun, což je 84 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 5

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 7

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 0

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Měnové kurzy

USD
24,24 Kč
Euro
26,92 Kč
Libra
29,92 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
25,21 Kč
100 japonských jenů
22,49 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
34,55 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 924,27 Kč
1 unce stříbra
432,89 Kč
Bitcoin
227 600,84 Kč

Poslední aktualizace: 30.5.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?