Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 34 příspěveků, 1 jméno: Aja.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

15.12.2002 00:38

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: estradovi a jinym

Aja 66.?.?.?

>Ajo rad vysvetlim, jsem presvedcen ze kazdy ma moznost se v
>demokracii sam definovat. Kdyz se ale v ramci sve vlastni
>definice postavite mimo demokracii, nemyslim si ze muzete
>ocekavat respekt pro sebe.
...tady nevidim mnoho prostoru,pro nekoho,kdo by se chtel sam definovat mimo "mantinely"demokracie,ktera je politicky i verejne vymezena.Spis je nutne se podridit,coz je jiste v demokracii prirozene(tedy,podridit se vetsine).

>Mohu take respektovat vraha kdyz odpyka svuj trest a rozhodne se
>vratit do spolecnosti kterou zaroven ze svym cinem opustil.
Ja ne,mohu snad odpustit,ale zapomenout a respektovat ne.

>Dam vam jako priklad Nemecko, prece tuto zemi nejlepe znam [smích]),
>maji pojem "Volksverhetzung" jako trestny cin. Nevim
>jestli se to da spravne prelozit ale esence toho slova je
>nabadani nemeckeho naroda v rasove nenavisti. A tak to v 3 risi
>bylo, ze zdvorilych sousedu se stali denuncianti, vrazi,
>sadisticti dozorci. Nevim jestli jste se nekdy zabyvala tim jak
>se mohlo v tak vysoce vyvinutem statu jako Nemecko bylo, dojit k
>takovym zverstvum a kdo byl schopen tak sadisticky vrazdit, jaci
>to byli lide predtim nez opustili lidskou spolecnost. A jak se to
>mohlo stat?

>Vite byli to lide jako Albertek a Nohejl kteri pripravovali
>cestu.
My jsme se ovsem na jejich cestu nechali svest.

>A ted prichazime k bodu kde pro me konci rovnost mezi lidmi, kdyz
>se narodime jsme si vsichni rovni kdyz se pohybujeme v ramci
>demokraticke spolecnosti jsme si rovni (jedno jestli mate
>vice/mene penez,kterou mate praci, jake mate mabozenstvi ci barvu
>kuze)Kdyz se rozhodnete tuto spolecnost opostit, spolecnost ktera
>je definovana urcitymi moralnimi predstavami a snahou chyby
>minulosti neopakovat, pak si nejsme rovni thats all.
Moralni predstavy-mluvite tedy o moralce,tak jak ji rozumi"zapadni svet",moralce,ktera vychazi z moralky krestanske(dobre,pak tu mame Kanta s jeho autonomni a heteronomni teorii a jine....nicmene,zaklad-tedy krestanske pojeti moralky -zustava).Sem se nam ale cely svet nevejde.

6907

15.12.2002 00:41

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: Amaterskému pseudohistorikovi (-hysterikovi?)

Aja 66.?.?.?

>ano ,mam pravdu a vybrala jste si mne, ze nazyvam lidi garbage a
>pritom ti co utiraji semena z obrazovek zustavaji bez
>povsimnuti!!!

>stefan
...to mate,Stefane,tezky.Byl jste po ruce.Tak uz se neurazejte.[smích]

6908

15.12.2002 00:57

Chraňme muže!

Chraňme muže!

Aja 66.?.?.?

...hmmm,tak shrnuto a podtreno-mate,panove,dve moznosti,bud si plakat vzajemne na rameni,jaci jste chudinkove a nebo se zaradovat,ze si konecne nekdo povsimnul,ze neslouzite pouze k prenaseni tezkych predmetu.Good luck!!![smích]

6909

15.12.2002 01:08

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist

Aja 66.?.?.?

>Pane Valtr,
>
>dovolte, abych ze sebe udelal tu malou vyjimnku, kterou jste ve
>svem clanku uvolnil, ale ja se nepovazuji ani v tom nejmensim za
>nejakeho zradce. Jestli chcete mluvit o zradcich, nebo si to
>nejak urovnavat a ututlavat s tema, co nas za zradce maji, tak
>mluvte jen za sebe. Slovo "zradce" je moc silne slovo
>pro mne, abych ho od Vas stravil. Verim, ze muj sentiment sdili
>mnoho jinych.

[smích]

6911

15.12.2002 01:19

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist - fňuky a stesky

Aja 66.?.?.?



>
>U nelegálních vystěhovalců řekl bych, převládá hluboko v nitru
>pocit viny a nezákonnosti jejich emigrace a z toho vyplývá jejich
>zapšklost, zakyslost, zatrpklost, komplexy).

>


To myslite,pane Zizko,zcela vazne?Vy mluvite o lidech,kteri utekli z bolsevickeho Ceskoslovenska jako o nekom,u koho"prevlada pocit viny a nezakonnosti...."?Chvili jsem mela pocit,ze hledim na stranky Rudeho prava.
Kolik mate znamych,kteri jsou takhle zatrpkli,zapskli,zakysli?Jak jste dosel k takovemu zaveru,to by me vskutku zajimalo.

6912

16.12.2002 17:01

Odložme nenávist

RE: Odlozˇme nenávist - fnˇuky a stesky

Aja 66.?.?.?

>Myslim Ajo, ze se odpovedi od naseho jednookeho valecnika
>nedockate.

...no,mate pravdu,nedockala.Nejspis jsem ani odpoved neocekavala.Pripoustim to nerada,ale pan Zizka me dokaze se svymi projevy nadzvednout na zidlicce.
Premyslela jsem,co mi na nem vadi a zjistila jsem,ze jeho"terminologie"....rozdil mezi emigranty,kteri stale vroucne miluji svoji vlast a emigranty,kteri jsou paraziti a vlastizradci....(kdyz se to jeho prohlaseni oskube na holou kostricku,je na nem jiste i kus pravdy-jenze nez se na ni clovek dohrabe,tak si opravdu musi myslet,ze si predplatil Rude pravo).[smích]

6957

16.12.2002 19:50

Gang Bushe a Blaira

RE: Gang Bushe a Blaira

Aja 66.?.?.?

>No, tak o tom bych byl ochoten diskutovat. Práva válečných
>zajatců nemají zcela určitě (např. si nemůžou stěžovat Červenému
>kříži - ještě to by tak chybělo). Otázkou potom je, co chceš
>považovat za striktně lidská práva.

>Např. právo na život - teroristům evidentně nebylo přiznáno,
>protože se ví, že američtí vojáci zastřelili několik desítek
>zajatých teroristů přímo v Afghánistánu. A dobře jim tak. [smích]

>Pár dní před zahájením náletů na Afghánistán se několik pilotů
>vrtulníků zřejmě inspirovalo Tomem Clancym a nechali se slyšet,
>že při bojových akcích proti lidem, kteří se účastnili útoku na
>New York a Washington, nehodlají brát ohledy na to, že se někdo
>vzdává.

>No, já bych to shrnul tak, že teroristé prostě nemají právo na
>vůbec nic. A je to tak správně - kdo se rozhodl sloužit silám
>Zla, tak nemůže z naší strany počítat ani s tou nejmenší kapkou
>tolerance, pochopení či slitování. Amen.
..vyjadrujete se v mnoznem cisle,jmenem koho to mluvite?

6960

17.12.2002 00:51

Odložme nenávist

RE: Odlozˇme nenávist - fnˇuky a stesky

Aja 66.?.?.?

>Ajo, at si tu kostricku prohlizim jak prohlizim, tak nevidim
>nikde ani kousicek pravdy.

Zkuste to..mezi emigranty jsou taci,kteri maji k rodne hroude porad nejaky vztah a jini,kteri jsou parchantaci.

6967

17.12.2002 01:25

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist

Aja 66.?.?.?

>Tento clanek sice nabada abysme odlozili nenavist,ale ja necitim
>ze mnoho lidi tuto nenavist odlozilo. Co nemohu pochopit je ta
>nenavist k minulemu zrizeni. Jakoby kazdy trpel. Toto rici by
>bylo zrejme trochu nespravedlive. Vsichni z pisicich jsou velmi
>hrdi na sve vzdelani, kolik jste za to asi zaplatili? Nekteri si
>velmi dobre bydleli, dokazali si poridit dokonce druhou a treti
>rezidenci.Na co si tedy stezovat? A ja se vsadim ze kdybyste se
>trochu snazili tak by jste byvali udelali karieru take tam .
..pokud se domnivate,ze cloveku staci ke stesti byt,chata,auto a pripadna kariera,pak jste nic nepochopil.


Tak
>jako mnoho jinych lidi. Kdyz jsem mluvil pred dvema roky se
>soudruhem Jakesem na Letenske plani , nemohl jsem uverit jeho
>mladickemu nadseni s jakym on stale veri ,ale nejen on ale
>100000ostatnich lidi kteri se tam sesli na oslavu Prvniho maje.
..cemu ze to soudruh Jakes ve svem mladickem nadseni stale veri(a s nim ti stastlivci,co prisli oslavit 1.maj)?
>Ale to je vedlejsi. Chtel jsem jen rici ,ze kdybyste to jen
>skusili trochu vice tak jste se mohli miti jako my a mozna tak
>trochu jako Vaclav Klaus , ktery byl tak trochu nevdecny a
>pomlouvacny
...hmm,tady netusim,o cem hovorite.Muzete upresnit?

6969

17.12.2002 13:15

Odložme nenávist

RE: Odlozˇme nenávist

Aja 66.?.?.?

>Tak vidite, Ajo. Ten vam to vysvetlil.
>Jen si predstavte tu idylku Husakovskeho Ceskoslovenska. Rodinka
>sedi kolem samovaru, v cernobile televizi zrovna bezi "Zena
>za pultem" v hlavni roli s Jirinou Svorcovou. Venku skuhra
>dvoutaktni Trabant.

>A Vlastimiluv tatinek vemlouvave promlouva ke svym detem:
>"deti, mame se tady lip nez ti chudaci na zapade, a nerikam
>vam to jen proto, ze jsem funkcionar".

>Ajo, smich je pry zdravy ale ja jsem si prave malem vyvratil
>sanici ! [smích] [smích] [smích]

Ja take- a i trochu(dost) podeziram Vlastimila,ze si z nas dela legraci a lehce provokuje,tohle prece nemysli vazne.
P.S.Moc hezky jste to zkarikoval(fuj,to neni hezke slovo),kdyz jsem si to tak predstavila(a to jste zapomnel dodat,ze maminka nebyla jeste doma,protoze stala frontu na toaletni papir),tak.....[smích]

6988

17.12.2002 13:17

Odložme nenávist

RE: Odlozˇme nenávist - fnˇuky a stesky

Aja 66.?.?.?

>Ajo,
>
>tak asi jsem parchant.
Proc?

6989

17.12.2002 23:04

Odložme nenávist

RE: Odlozˇme nenávist

Aja 66.?.?.?

>Ajo, jestli si z nas nekdo dela legraci, tak to dela dobre ! [smích]

Jsem si jista,ze dela a nekde za bukem se naramne bavi,jak jsem mu na to skocila.

7003

17.12.2002 23:11

Odložme nenávist

RE: Odlozˇme nenávist - fnˇuky a stesky

Aja 66.?.?.?


>
>Ajo, protoze jste rozdelila emigranty na dve skupiny. Ty, kteri
>maji vztah k rodne hroude a ty jine, kteri jsou parchantaci.

>Ja vztah k rodne hroude nemam, protoze jsem se narodil a zil na
>te rodne hroude v dobe, kdy byla ke mne nepratelska. To je tak,
>jako kdyz by se clovek narodil hodne mamince ve vezeni, po
>dvaceti nebo kolika let se dostal na svobodu, tak urcite se mu
>nebude moc styskat po miste, kde se narodil. Take tam v Cesku uz
>nikoho nemam, takze kdyz jedu do evropy, tak se stavim na hrobe
>mych rodicu, pomodlim se, dam tam kytku a jedu do Vidne.

>Nemohu rict, ze bych Cesko nenavidel, nebo jim pral neco zleho,
>ale proste nemam k te zemi absolutne zadny vztah.
..ale mate,uz proto,ze tam mate hrob rodicu.A parchantakama jsem myslela ty,kteri se tam jezdi vytahovat,pripadne i malicko(nebo i vic)okradat(a ze se taci nasli).Asi jsem to moc zjednodusila-ono bude nejspis vic "druhu" nas emigrantu.No co,parchantak nejste.

7004

17.12.2002 23:12

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist

Aja 66.?.?.?

>Ajo, prosim te. On si dela srandu. Tomu se rika sarkasmus.

OK,jsem tu za blbecka.[smích]

7005

17.12.2002 23:49

Fatwa prezidenta Bushe

RE: Fatwa prezidenta Bushe

Aja 66.?.?.?

>Ach jo. Budu se sice opakovat ale asi je to potřeba. Zpravodajské
>služby různých zemí at už demokratických nebo totalitních
>vykonali v minulosti řadu takových mimosoudních poprav (tahle
>vaše definice je celkem přesná) aniž by dopředu oběti exekuce
>varovali. To je jediný rozdíl oproti dnešku. Nyní zřejmě nastala
>doba kdy už není podobné věci nutné tajit poněvadž terorismem
>vystrašená veřejnost je bude podporovat a kritické hlasy budou v
>menšině.
A v tom je mozna problem.Kdyz se to rekne "nahlas",stane se to tim padem legalnim?

>
>Jinak vám asi uniklo že i islamští teroristé mají na kontě řadu
>mimosoudních poprav (WTC,Bali) aniž by nějakou fatwu
>vyhlašovali.

>Bin Laden na to ostatně nemá právo, jelikož není duchovní.
>Ale timhle argumentovat v tomhle threadu je asi zbytečné, protože
>hned se najde někdo, kdo nám vysvětli že věže v NYC zboural
>Mossad a Bali bombing má na svědomí CIA že?

>
>
>Proč do toho taháte Salmana Rushdieho taky nevím.
>Fatwu nad Rushdiem vynesl Chomejní který představuje uplně jinou
>větev islámu než Al-Quaeda. Současné iranské vedení BTW: Iránci
>nejsou Arabové, ji odvolalo.

>
>Mne by spíš zajímalo zda to nové opatření má zpětnou platnost a
>jestli ne jak bude naloženo s agenty CIA, kteří asi před měsícem
>provedli jednu vícenásobnou mimosoudní popravu v Jemenu.
A jak do budoucna?Bude mit mandat "to kill" casove omezenou platnost,nebo tu je proto,aby zustal?

7006

18.12.2002 23:51

Odložme nenávist

Odložme nenávist-pro pana Valtra

Aja 66.?.?.?

Pane Valtre,muzete mi dat obecnou definici zrady a ja se pokusim zjistit,jestli jsem(a Brnak take),zradce nebo ne.Dekuji.

7044

19.12.2002 00:02

Fatwa prezidenta Bushe

Fatwa prezidenta Bushe

Aja 66.?.?.?

S tim prece nejde souhlasit principielne.Je to nebezpecny precedents(dobre,dobre,ja vim delo se tak i driv a v tichosti),kdo ted ale zabrani,aby tak neucinily jine staty?A mozna by stalo za to,zabyvat se pricinami terorismu,nez timto zpusobem resit dusledky.
Pripustme teoreticky,ze se CIA podari tech nejmenovanych 25 teroristu najit a zlikvidovat(kdyz uz je najdou,neslo by je dotahnout pred soud-jaky?netusim).Co se vyresi?
Mysli si nekdo,ze bude problem terorismu vyresen?
Jak to bylo v knize-Jak jsem vyhral valku?Takhle se kriket nehraje.

7046

19.12.2002 00:59

Fatwa prezidenta Bushe

RE: Fatwa prezidenta Bushe

Aja 66.?.?.?

>Vsak se take nejedna o kriket...[smích]

...no,prave.

7052

19.12.2002 12:55

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist-pro pana Valtra

Aja 66.?.?.?

>Aja, jako ve skole [smích] pi ucitelko, zrada je kdyz...........[smích]

...tak nejak si to predstavuju..[smích]

7071

19.12.2002 12:58

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist-pro pana Valtra

Aja 66.?.?.?

>Ajo, nezadrzujte svuj dech cekanim na odpoved. Mohla by jste
>zmodrat.
..tak s kym mam diskutovat?S panem Albertem a Nohejlem?
Vlastne ti ani nediskutuji,vedou dlouhe,odporne monology.
Tak ja pockam na pana Valtra,treba se ozve.[smích]

7072

20.12.2002 00:43

Fatwa prezidenta Bushe

RE: Fatwa prezidenta Bushe

Aja 66.?.?.?

>Samozrejme, meli poslat predvolani k soudu ( mozna New York
>District Court) jemenskym Fedexem, nebo mate lepsi napad ?

>Znam nekoho kdo ztratil syna v World Trade Centru, prekvapuje vas
>ze se najdou lide co to nepovazuji za "kriket" ?

Znovu se ptam,domnivate se(nebo domnivame se),ze kdyz to cele dopadne idealne (podle planu americke administrativy),tedy kdyz CIA onech dosud nejmenovanych 25 lumpu chyti a zlikviduje je,ze se tim vyresi problem terorismu a ze se uz nebude opakovat takova hruza,pri ktere prisel o zivot syn vaseho znameho?

7098

20.12.2002 01:53

Odložme nenávist

RE: Odlozˇme nenávist - fnˇuky a stesky

Aja 66.?.?.?

>Tak to vás lituji, platit ještě poplatky komunistům (nyní
>demokratům z ODS, CSSD, KDUČSL, US a spol. /všiml jste si, že
>špidla málem políbil bushe???/) za hrob. Ten hřbitov je už určitě
>demokraticky zprivatizovaný (možná zrovna nějaký emigrant -
>bývalý člen KSČ-STB).

>
>Co si ty kosti vyhrabat a odvézt si je třeba na zahradu? A ještě
>místo výhodně prodat??
Jste hrubian!!!!!

7099

20.12.2002 01:59

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist-pro pana Valtra

Aja 66.?.?.?

>>S panem Albertem a Nohejlem?
>>Vlastne ti ani nediskutuji,vedou dlouhe,odporne monology.
>
>Vy už jste něco od nich musela číst, jinak to nevidím.
No,kdyz jsem mezi vas prisla,cetla jsem poctive vsechno.Ted ty dva jmenovane pany vetsinou vynechvam,ovsem je to chyba,ted naposled to byla legrace;Sochu svobody propasovali do USA Zide s desne zlymi umysly,no neco jako Trojsky kun.Ach jo!!
>
>Přemýšlím, že bych k tomuhle článku napsal protičlánek (mám už
>pár poznámek). Třeba jak se na to dívá někdo z druhé strany.
>Nevím ovšem, jestli mi to bude ještě zveřejněno. Uvidíme.
Napiste.[smích]

7100

20.12.2002 13:44

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist-pro pana Valtra

Aja 66.?.?.?

pro pana Valtra
Diky,ze jste odpovedel i pres vase vyhrady k anonymum.Predpokladam,ze jste postrehl,za tu dobu,co jsem mezi vami,ze sem nechodim"zvracet" svoji nenavist k nekomu ci necemu prave pod rouskou anonymity.[smích]
A nejsem tak docela anonym-pan Stwora ma cele me jmeno i e-mail adresu.To ja si jen tak chranim soukromicko(ja vim,ti co temhle masinam rozumi mi sdeli,ze na internetu zadne soukromi neni.Tak si tedy hajim svoji postovni schranku).
Nekolikrat jsem vas prispevek precetla a dosla jsem k zaveru,ze mozna mluvime kazdy o nemcem jinem.Vy o zemi-jako rodne hroude a ja o zemi,kde vladli komuniste.
Slovo zrada je velmi silne slovo,at uz z pohledu pravniho,psychologickeho ci citoveho(my urcite mluvime o tom poslednim).Ptala jsem se vas,jak obecne charakterizujete zradu.
Odpovidate otazkou,jestli po odchodu z Ceskoslovenska jsem nemela pocity vyprahlosti,zklamani,zrady.
Nemela,pane Valtr.Z pocatku strach z neznameho,pozdeji styskani(po mych rodicich,sourozencich,kamaradech..ano i po Hradcanech,po kulture-a to pred "sametovou revoluci",kdyz jsem se s rodinou mohla videt jen tady a nebo na neutralni pude a kdyz jsem si myslela,ze Hradcany uz neuvidim nikdy).
A pak me popadal vztek,kdybych zila v normalni zemi,nemusela jsem nikam odchazet,vsechny vazby a navaznosti by zustaly takove,jak je popisujete.
Jenze ja odejit musela,nekde jsme tu se Stefanem vedli debatu na tema proc kdo odesel.Ja kvuli mezilidskym vztahum,bylo to doslova a do pismene na blazinec.Nemam povahu na kolaboraci a ani odvahu na otevrenou opozici.Bylo tedy jedine reseni.
Clovek je doma tam,kde se jako doma citi.Nestaci postavit dum,musi se vybudovat domov.
Mam tedy pocity ruzne,ale rozhodne ne pocit zrady a tak sebe i Brnaka prohlasuji za NEZRADCE.
P.S.Preji vam hodne zdravi.

7116

20.12.2002 14:11

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist-pro pana Valtra

Aja 66.?.?.?

>http://www.wikipedia.org/wiki/Treason
>Každý ilegální emigrant evidentně JE zrádce, u legálních
>vystěhovalců záleží jak se chovali. Otázkou zůstává jesli by měli
>být souzeni, já v tom smysl nevidím.

>
Ale ano,postavte nas pred soud,mate pravdu,uz nas jednou bolsevik odsoudil v nepritomnosti,takze jeden soudni proces navic....

7117

20.12.2002 17:12

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist

Aja 66.?.?.?

>Musím říct, že po přečtení posledních dvou výlevů pana Valtra A
>Pavlase jsem mimovolně vzal jméno boží nadarmo. Po těchto dvou
>příspěvcích mi zcela mimovolně, ač jinak k sobě sám nemluvím,
>klesla čelist a vyklouzlo "Ježišmarjá" [překvapení] [pláč] . Opravdu
>jsem nevěřil svým očím. Proboha, prosím, všechny náhodné čtenáře,
>nemyslete si, že všichni co tu zůstali i co odešli jsou jim
>podobni. Teď už to musím dopsat, i kdyby se mi nechtělo. Nevím
>jestli mi to projde, ale musím podobně jako kdysi mikin napsat,
>stydím se za ty dva. V daném případě jde autocenzura stranou.
Muzete se,Milo,divit,ale neni se proc omlouvat.Prece vsichni vime,ze do sveta odesli lide slusni i neslusni,stejne tak doma zustali hodni i nehodni(a nakonec je to tak v kazde komunite,at uz statni,nabozenske,zajmove ci co ja vim jake jeste.)Proste nekdo je takovy,jiny je makovy.
P.S.Moc se nerozptylujte a pracujte na vasem povidani.[smích]

7127

20.12.2002 17:17

Odložme nenávist

RE: Odlozˇme nenávist-pro pana Valtra

Aja 66.?.?.?

>Velkoryse jsem se rozhodl že Vás soudit nebudu takže mi nevadí že
>nemůžu. Zrada se odpouští ale nezapomíná. Když jde o morálku je
>výsledek války irelevantní.
...ani mi prilis nevadi,ze jste z nas udelal kriminalniky(vas pripadny argument,ze jsme se jimi stali samy nasim"nelegalnim"opustenim republiky rovnou odmitam),co mi ale vadi,ze hodlate posuzovat moji moralku....ale nakonec i to muzete.

7128

20.12.2002 17:34

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist-pro pana Valtra

Aja 66.?.?.?


>
>Zrada (podle meho nazoru, ne podle encyklopedie) je vedome
>zreknuti se, sejiti z dosavadni zakonne, tradicni cesty, smeru.
Je-li to vase osobni pojeti terminu zrada,pak to chapu,ale v dusledku si muzeme zradu kazdy vykladat po svem .
A ted mi prosim,reknete,zda si opravdu myslite,ze opusteni bolsevickeho Ceskoslovenska bylo....sejiti z dosavadni zakonne,tradicni cesty a smeru?
>

>
>Omyl. Ja jsem napsal: "Necitite v tom, kdyz ditko odejde od
>matky (rodicu, zeme) daleko, tak trochu vyprahlost, zklamani,
>zradu?" Cili jsem se nezabyval pocitem Vasim, kdyz jste sama
>emigrovala, nybrz pocitem matky, kdyz jeji ditko emigruje.

Dobre,tedy k pocitum me mamky.Kdyz jsme se po case osobne sesly v Montreale,samozrejme jsme dosly i na to proc?a jak se kdo z nas citil?
Moje hodna maminka mi sdelila:i kdybych mela deset deti a jedno zmizelo,bude mi chybet stejne,jako bych mela jen to jedno,ale pokud se tu citis lip,lip se ti dycha,je dobre,ze jsi to udelala.Nakonec,kdyby ses odstehovala do Bratislavy,nevidaly bychom se casteji a me hreje pocit,ze vim,ze nestradas.
O zrade nepadlo ani slovo,mozna je moje maminka prilis taktni,nebo neuziva tak silna slova,mozna ji to pripomnelo,co zazili v 50.letech jeji rodice(to je dlouha historie,to az jindy)a nebo,jak ji znam,to tak proste citila.


7129

20.12.2002 17:41

Lady

Lady

Aja 66.?.?.?

..tak tohle bylo pohlazeni na dusicce.Pripomnel jste mi jednu mistni stanici TV,ktera se rozhodla vysilat jednu dobrou zpravu denne(nekdy maji potiz ji najit)..a vy nas,pane Stworo,
take moc nerozmazlujete.Jednou za pul roku?
A pozor na Lady-lady,take by se na vas mohly vrhnout feministky.[smích]
Diky.

7130

20.12.2002 18:38

Santa z vědeckého pohledu

Santa z vědeckého pohledu

Aja 66.?.?.?

....ja bych mu to jeste malicko usnadnila,at necha v Cechach davat darky Jeziska,toho,chudaka,pred casem vyhnal Deda Mraz(tedy alespon se snazil),tak ted ho nemusi nahrazovat Santa-i tak ma,jak vidno,prace nad hlavu.

7135

22.12.2002 01:12

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist-pro pana Valtra

Aja 66.?.?.?

>A pani Ajo to vy jste nevedela ?
>Oni ji sem prepravili ti zli Zidove ve specialni ponorce. Nikdo
>to nevedel. Potom pockali az bude velice tmava noc, sochu s po-
>norky vytahli, rychle ji na ostrove postavili a aby maskovali
>nepritele napsali tam "Made in France". Vite oni ti
>Zidove

>jsou vykutaleni. Podivejte se, co udelali z mozkama nasich
>intelek-

>tualu Alberta a Nohejla. A to jsou tvrdi chlapi s tvrdyma
>mozkama.

>
>Napsal bych vam na jejich obranu mnohem vic, ale ja jejich
>prispevky nectu uz moc dlouho. Rozhodl jsem se stat ignorantem.

>
>Pockejte az se tito dva mudrci dozvi, ze podle Mormonske bible
>Americti Indiani jsou vlastne potomci nekterych zatoulanych kmenu
>Zidu po jejich vypuzeni z Babylonu. To zase bude nova Indianska
>valka.Jsem zvedav kolik skalpu bude mit rodina Albertovic a
>Nohejlovic.

>
>
....no,nevedela,clovek se stale uci,ze?[smích]

7173

22.12.2002 01:40

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist-znovu pro pana Valtra

Aja 66.?.?.?

1)Jiste ze zrada muze existovat v osobni poloze(a odtud to zjisteni,ze si ji kazdy muze vykladat po svem).
2)Nedelam si narok na to,ze jsem za kazdych okolnosti objektivni,ale trvam na tom,ze jsem k vasemu prispevku pristupovala nedprepojate.
2)Ano,svazky se zpretrhaji.Ale rozhodne nemuze byt rec o zatraceni ci lhostejnosti.Kdybych byla lhostejna,zustala bych"otupely kyvaci panacek" a nikam bych neodesla.U kazdeho z nas(at odesel nebo zustal)byla situace odlisna,duvody jine a reseni jine.
3)Ano,vystavila jsem sve pribuzne nasledkum meho odchodu(pred moji sestrou jeji sef ostentativne zamykal zasuvky a hlasite pred jejimi spolupracovniky ohlasoval,ze to dela jako prevencni opatreni proti sestre jiste nejmenovane emigrantky-fuj.)Muzete me povazovat za sobce,ne za zradce.Moje sestra to,nastesti,nemela za zle mne,ale svemu nadrizenemu(ktery v 89 vesele cinkal klici na Vaclavaku,a na suplicky si ani nevzpomnel).
4)Predpokladam,ze tak jako ja,i vetsina ostatnich odchazela od systemu,nikoliv od lidi,pratel,rodiny.Zda se vam ten rozdil nepodstatny,kdyz je stejne velka vzdalenost mezi mnou,systemem a lidmi,ktere jsem opustila?
5)Vidite,pane Valtr,asi budu trosku primitiv,ale musim se priznat,ze kdyz jsem sedela na Ruzinskem letisti v letadle,myslela jsem na rodice,kamarady,mela jsem strach a placatici konaku v kapse,ale na velikany nasi zeme jsem nepomyslela(to neni z neucty k nim,nejak jsem mela opravdu v te chvili jine starosti)...a pak se musim priznat(a ted me bude leckdo kamenovat),ze k nekterym velikanum a obdobim nasi historie mam prazvlastni vztah-napr.Husitske valky(nema to nic spolecneho s panem Zizkou,ktery se na strankach Zvedavce vyskytuje).
6)Porad se nejak do toho pojmu zrady nemohu a nechci vtestnat.

7174

22.12.2002 01:44

Odložme nenávist

RE: Opravdu zrada pro vsechny??

Aja 66.?.?.?

>Pani Ajo, precetl jsem si komentar pana Valtra adresovany Vam.
>Predem musim rict, ze nevim, co je zrada v osobni poloze. Znam
>vselijake polohy, ale tuhle neznam. Mozna v tom je ta moje
>zabednenost.

>Jinak jak jsem jiz rekl, v mem pripade ja jsem nikoho z
>pribuzenstva neopustil, takze nikdo za muj odchod netrpel. Takze
>si muzu utrit pot z cela a odlozit to. Pokud se tyka ceskych
>velikanu jako byl Dvorak (ktery take zradil a komponoval v USA),
>Smetana a dalsi, to jsou svetovi velikani, ke kterym patri
>Cajkovsky, Chopin, Verdi a dalsi. Ty jsem take neopustil, ti
>patri celemu svetu.

>Jestlize se pan Valter citi jako zradce, budiz mu pozehnano, ale
>at do toho nezahrnuje dalsi emigranty. Moje zeme a moje vlast je
>USA, na coz jsem velmi hrdy. Podobne jako Mikin, procestoval jsem
>hodne zemi sveta. Nekde se mne libilo malo a nekde moc. Ale kdyz
>jsem rekl, ze se tesim domu, tak jsem se tesil do USA. Tim je pro
>mne definovan domov a to mne nevezme ani Pavlas, ani Zizka, ani
>Valter, ani nikdo jiny. Analogie toho muze byt definice rodicu.
>Rodice nejsou vzdycky ti, co dali diteti zivot, ale ti, co to
>dite vychovali, co mu utreli nos, ti, co se o ne starali, a ti,
>kteri pro to dite v jeho zivote byli, kdyz je to dite
>potrebovalo.
[smích] souhlas,vzdyt jsem vam rikala,ze nejsme zradci!!!Ani parchantaci.

7175

23.12.2002 01:28

Santa z vědeckého pohledu

Santa z vědeckého pohledu

Aja 66.?.?.?

Sem se to hodi a neni to off topic
Vsem prijemnou vanocni pohodu a zdravi v novem roce.
Aja

7181

Káva pro Zvědavce

70

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 111 čtenářů částkou 24 460 korun, což je 70 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poslanci používají legální restauraci, i když to plebsu zakázali25.01.21 17:14 Česká republika 3

Papaláši se chytili do vlastní sítě25.01.21 12:23 Česká republika 5

Začínám rozumět roli Navalného: užitečný idiot by mohl posloužit k zastavení Nord Stream 223.01.21 12:12 Evropská unie 4

Pane Volný, to bylo hloupé21.01.21 17:14 Česká republika 20

Slovenský lekár objednal pre svojich covidových pacientov Ivermectin. Colníci mu zásielku zabavili20.01.21 19:05 Slovensko 4

Na Seznamu se rozmáhá cenzura jako rakovina20.01.21 08:06 Česká republika 8

Sbohem, Kalousku. A zavři za sebou z druhé strany19.01.21 19:17 Česká republika 8

Chcete, aby skončil Lockdown? 26. ledna máte reálnou možnost to změnit19.01.21 10:14 Česká republika 3

Helena Duke poté, co udala vlastní rodinu, žebrá o peníze18.01.21 14:28 USA 3

Satanisté a jejich poskoci mají Vánoce17.01.21 23:15 Česká republika 3

V Norsku po aplikace vakcíny zemřelo 23 lidí a Blatný by chtěl očkovat15.01.21 20:37 Norsko 4

Humorem proti totalitě15.01.21 18:55 Česká republika 1

Fanatismus a nesmiřitelnost – aneb stane se Helena Duke legendou?15.01.21 16:52 USA 1

V protestu před Kapitolem 6. ledna sehráli roli „agenti provokatéři“ – Interview s Michaelem Yonem14.01.21 11:38 USA 2

Luboš Xaver do Českého rozhlasu patří!13.01.21 22:50 Česká republika 1

Zemanovi už doopravdy hrabe, mrzí ho ukončení okupace Afghánistánu13.01.21 18:25 Česká republika 2

Obnovitelná energie mohla způsobit totální výpadek rozvodné sítě13.01.21 09:36 Rakousko 14

Smlouvy s výrobci vakcín jsou tajné, nemohou je vidět ani europoslanci12.01.21 19:03 Evropská unie 3

Probuďte se: Uzamčení jsou navržena tak, aby vydržela navždy12.01.21 16:01 Neurčeno 4

Současné prodlužování nouzového stavu je porušením mnoha zákonů12.01.21 11:46 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
21,53 Kč
Euro
26,13 Kč
Libra
29,42 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,58 Kč
Švýcarský frank
24,24 Kč
100 japonských jenů
20,75 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,75 Kč
100 maď. forintů
7,31 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
28,52 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 951,75 Kč
1 unce stříbra
546,32 Kč
Bitcoin
729 191,17 Kč

Poslední aktualizace: 25.1.2021 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?