Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 112 příspěveků, 3 různá jména: <nic>, nitram, nitram.r.

Stránka: 1 2

Setříděno od nejnovějšího, přetřídit od nejstaršího

18.08.2007 16:17

Konec právního státu

RE: Konec právního státu.

nitram 213.?.?.?

Napsal jste: ".....Pro nás je dobré že hospodářství krachuje dostatečně rychle a tak se snad otevřeného projevu nespokojenosti lidí dočkáme dříve než za dalších čtyřicet let."

Jen tak pro připomenutí: Dvacet z těch čtyřiceti již máme téměř za sebou.... Tak nač ještě čekáme?

Sudlice, meče, halapartny, palcáty a HRRRR na ně, Boží bojovníci!
[smích] [smích] [smích]

142011

17.08.2007 08:04

Konec právního státu

100 % pravdivý článek, díky Richarde Králi

nitram 213.?.?.?

A my na ten "bordel" zíráme s otevřenou pusou a NIC PROTI TOMU NEDĚLÁME.

Takže si nic lepšího nezasloužíme. Nyní ještě budeme zírat na RADAR (jemné to označení velitelského řídícího centra namířeného proti Rusku) a možná i RAKETY, které se US fašistům nepodaří vnutit nové přicházející vládě Polské republiky.

Takže nemusíme brečet. Žijeme v zemi kde vládne anarcho-fašistický režim a jako stádo tupých krav zíráme na řezníky, kteří "ze země nám v opateru danou, vlast mou, vlast jedinou" dělají ŽIVÝ ŠTÍT útočného systému a náš HROB.

141926

01.08.2007 17:59

Válka stojí 12 miliard dolarů měsíčně

RE: dovětek

nitram 213.?.?.?

trodasi napsal jsi: ".....Pri stavu spolecnosti a blbosti lidi bych se ani tak nebranil ideji na zlikvidovani 6 miliard....."

To fakt myslíš vážně? Souhlasím s tvým názorem, že stav společnosti není nic moc a lidská blbost jen kvete. Ale "ZLIKVIDOVÁNÍ"? To bys obnovil plynové komory, volil "humanistické bombardování" ala dementní Havel, nebo rozpoutal jadernou apokalypsu? A ty a tvá rodina byste zůstali mezi "vyvolenými", nebo byste přijali "zlikvidování"? Zvlášť půvabné by bylo volit "vyvolené" přeživší v reality show. Jenže ve skutečnosti by vyvolenými byli jen finanční žraloci a pár jejich sluhů (vojáků, soudců, politiků). Ty a tvá rodina byste se vypařili v jaderném infernu. Nebo jinak, to je podružné.

Hlásáš šílené názory. Omlouvá tě tvá lidská mentální omezenost v tomto šíleném světě.... Přeji ti nalezení lásky nebo alespoň tolerance k "lidem", neb i ty jsi JEN ČLOVĚK.

140938

30.06.2007 22:47

Rozloučení se Zvědavcem

Radime Lhotáku

nitram 213.?.?.?

napsal jste: "......Obecný lid mě odsoudil jako nebezpečného blázna nebo fašistu......"

Ptám se: CO NEBO KDO JE "OBECNÝ LID"???? Jde o tu vámi zmiňovanou a v podstatě opovrhovanou LŮZU? A jak na vás lůza mohla uvrhnout cenzůru?

Dále jste pokračoval: ".....Obecný lid má znaky stáda a jako se stádem s ním musí být zacházeno mocí, musí mu být dán výměr pastvy a plot nabitý elektrickým proudem......"

Komentuji: To zde již bylo. Vynechám li Osvětim, Bitýz apod., stačila mi republika obtočená ostnatým drátem. STÝSKÁ SE VÁM?

138861

30.06.2007 08:14

Pan Lhoták odchází

Žádná škoda

nitram 213.?.?.?

Žádná škoda, odejde-li někdo, kdo považuje lidi za "lůzu".
Tedy lidi mimo okruh "elit".

138774

24.06.2007 18:41

Hysterie vyvražďování ptáků vesele pokračuje

RE: Stejně by byli zabiti a snězeni

nitram.r 213.?.?.?

ad: Koupit si černocha aby mi sloužil bylo donedávna taky úplně normální.

Ano, bylo. V Jů Es Ej. V Evropě skončilo otroctví poněkud dříve. Ikdyž dnes by jej kdejaký pažravec rád obnovil.

138300

09.06.2007 23:53

Smysl evropské vzájemnosti

Při vašem vzdělání

nitram.r 213.?.?.?

Napsal jste mj.: "......Teprve osvícenství, idea francouzské revoluce (rovnost, svornost, bratrství) a svobody lidského individua promítnutá do „národního osvobození“ vynesly do popředí lůzu......"

Opět ten pojem "lůza"..... Takové pohrdání lidmi pokládám za velmi hloupé. Hodné skutečné LŮZY.

Jinak, při jejich vzdělání, vašnosti: heslem francouzské revoluce nebylo vámí uváděné "(rovnost, svornost, bratrství)", ale slovo SVORNOST si ráčejí opravit na VOLNOST (liberté).
Bohužel v jejich případě se domnívám, že chyba se stala záměrně, manipulativně.

137268

04.06.2007 07:46

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

Milý Juliane,

nitram 213.?.?.?

Velmi se mýlíš, používáš-li sousloví "obranný radar". Ono jde o cosi jiného a to řídící elektronické naváděcí velitelské centrum raket namířených na Rusko. Sice pomocí radarových paprsků, ale to již je vlastně jedno.

Pět minut letu raket od Moskvy. Je zcela pochopitelné, že toto se Putinovi nemůže líbit. Proto se stává kousek lesa cca 40 km od hranice Prahy prvořadým cílem pro jaderné rakety ruské. A Praha bude živým štítem pro USSRael. A to vše v důsledku vlastizrady volebním podvodem instalované momentální vlády. [bliji]

136825

03.06.2007 07:26

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

RE:proc by koneckoncu nemohli lidi usporadat mistni referenda kdekoliv v republice?

nitram 213.?.?.?

Protože o místních referendech rozhodují zastupitelstva a ta jsou,hlavně ve městech a Praze obzvláště, v rukou ODS a spol.

K tomu si přidejte české přísloví: Nehas, co tě nepálí.

Referenda vyhlašují především tam, kde si občané připadají že jsou v epicentru atomového úderu. Obyvatelé celé ČR vy si však měli uvědomit, že epicentrum úderu vodíkové pumy je kruh o průměru 360 km.

Chuj s českou kotlinou......

Vláda která tato rizika přináší svým občanům je vládou vlastizrádců. [bliji]

136753

25.05.2007 08:51

Kto nám vládne?

Tak mi to připadá pomýlené

nitram 213.?.?.?

cituji z úvodu: "......Časť prejavu politika Allana Dullesa na Kongrese USA v r. 1945 ....... Nájdeme svojich rovnako zmýšľajúcich spojencov všade na zemi, aj v štátoch bývalého východného bloku......"

Můj komentář: Kdo dává bezmyšlenkovitě podobné materiály na Zvědavce? V roce 1945 "žádný bývalý východní blok" neexistoval.
Proč takovýto blábol?
[smích]

136133

21.05.2007 12:44

Polemika o transhumanismu

RE: máte pravdu

nitram 213.?.?.?

Máte částečně pravdu. Vaše texty skutečně vzbuzují odpor. Jen pojem "zlomyslný odpor" bych nahradil pojmem "odpor přirozený".

Urazil jste zde snad každého, kdo tento "nekorektní webzin" dlouhodobě navštěvuje. Ve své tupé namyšlenosti si ani nejste schopen uvědomit, co jste za grafomana.

Pro cenzorku: Dříve než tento příspěvek vymažete uvažte, zda slovo grafoman, či vůl (které jste vymazala), je srovnatelné s "koňskými hlavami" a desítkami dalších perel jež se snesly na pravidelné návštěvníky od Radima L. Děkuji. [smích]

135761

20.05.2007 23:49

Polemika o transhumanismu

RE: Váha slov

nitram 213.?.?.?

O mé mentální zdraví nemějte starost. Stačí vynechat slovní průjmy, které produkujete pomocí klávesnice vašeho PC.

Nicméně, klidně si trhněte! Za víc nestojíte. [smích]

135713

20.05.2007 21:45

Demokracie budoucnosti - reakce

RE: Milý Vojto, zase jste to zvojtil.........

nitram 213.?.?.?

K posledním volbám do poslanecké sněmovny parlamentu přišlo 64,47% voličů, nikoliv jak, cituji vás:
".....těch 60% voličů, kterým ani nestálo za to přijít k posledním parlamentním volbám......"

Právě tak nesouhlasím s vaším tvrzením, že lidé mají ze svobody strach. Naopak soudím, že jsou ve strachu udržováni manipulativními metodami reálné demokratůry, které vyhovuje ustrašené a zmanipulované stádo, kráčející kam je honící psi vyštěkávají. Tj. na porážku.

[bliji]

135709

20.05.2007 03:27

Polemika o transhumanismu

RE: Váha slov

nitram 213.?.?.?

(Bohužel, jak se zdá, je pro současné duchovně zdegenerované konzumenty odpadní skládkou slov vše, co přesahuje jejich rozsah banálních pravd a klišé o světě a jejich povrchní či subjektivní nazírání)
Jak těžké musí být pro filosofa hlásat svou pravdu duchovně zdegenerovaným konzumentům, jak těžké musí být házení perel sviním. Jen jest otázkou, zda jde skutečně o perly, nebo slovní průjem.
(Problém není v politice, v židovství, v povýšenosti mocných ani v rozdílnosti názorových skupin)
Mýlíte se, problém je v politice, v židovství, v povýšenosti mocných i v rozdílnosti názorových skupin.
(Přiznám se, že tak malý zájem o tak závažná témata je pro mě zklamáním, ne však překvapením)
Možná, že tak malý zájem o Vaše témata bude tím, že většině místních návštěvníků Vaše témata nepřipadají závažná, ale PSEUDOintelektuální směsicí nezáživného textu, odpudivého obsahem i formou. A tak volí, ve své nevoli, mlčení. A v rámci duševní hygieny a uchování mentálního zdraví nečtou. [smích]

135682

11.05.2007 19:13

Bývalý irácký kolaborant odhalil, jak Američané vyvolávají sektářské násilí v Iráku

legitimita okupace Iráku je zpochybněna

nitram 213.?.?.?

Tato okupace nebyla legitimní ani setinu vteřiny. Jde o sprostou agresi a genocidu velké části obyvatel.
Bush by si mohl podat ruku s jistým Adolfem H. [bliji]

135191

03.05.2007 12:44

Byl tvrdý zásah policie v Brně namístě?

Z "reálného" socialismu do "reálného" fašismu

nitram 213.?.?.?

to jediné, kromě rozbití a rozkradení republiky, jsme si "vycinkali".

Dobře nám tak. [chechtot]

134486

26.04.2007 21:17

Věc názoru

Jen malý rozbor.

nitram 213.?.?.?

R.L. napsal: "Vraťte se zpátky na stránky chatů, blogů a diskuzních fór internetové současnosti, krmte se tím, co je Vám blízké, a mě nechte na pokoji."

Můj komentář: V této větě R.L. kluzkým a podpásovým úderem dehonestuje "humanistu" jako člověka mentálně schopného nanejvýše tak "chatu, či blogu atd.", a vykazuje jej z tohoto fóra. Dost trapné a nechutné.

R.L. pokračoval: "Dovolím si vyjadřovat se tak, jak to sám cítím, svým vlastním jazykem, pokud se Vám to jeví jako grafomanství, nečtěte to. To nemá nic společného s rozumem."

Můj komentář: Souhlasím, že rádoby intelektuální vyjádřování skutečně nemusí mít vždy něco společného s rozumem. Tento i dřívější články R.L. jsou pro mne toho dokladem. Proto považuji za vhodné přijmout doporučení R.L. a dále bláboly tohoto typu ignorovat. Jen škoda Zvědavce, který asi do budoucna odradí řadu svých "fandů". [smích] [smích] [smích]

133974

16.04.2007 20:38

Politeia

Milý Honzíku

nitram 213.?.?.?

když tak proslulý jazykozpytec jako jsi ty spojí pojem "lůzy" s "potrefenou husou" v mé osobě jistě očekává určitou reakci.

Je zřejmě nad tvůj mentální a především empatický potenciál pochopení, že bez rovnosti, volnosti a bratrství lidí to na Zemi nepůjde. Žádný z nás jsme sem nepřišli, abychom byli "lůzou", ponižovanou a okopávanou rádoby vrchností. Jsme JEDNO, z jednoty jsme vyšli a do ní se také vracíme. A kdokoliv se povyšuje, bude ponížen. To vychází nejen z Ježíše, ale i ze zákona rovnováhy platícího v celém Universu.

A abych tě trošku napravil, co ti napovídá spojení pojmu "slizského jedovatého hada" a .....? Vždyť víš. [chechtot]

133048

15.04.2007 19:22

Politeia

RE: ještě dodatek "anonymovi"

nitram 213.?.?.?

Také jste napsal (a napadl mne): ".....Účelem příspěvku je nějak nařknout Zvědavce a autora článku."

Mýlíte se. Zvědavce navštěvuji a občas i něco napíši do diskusí minimálně šest či více let. Mrzí mne však, jestli se rozplyzne do pseudointelektuálské žvanírny, kde v šumu slov umlknou jasné a srozumitelné myšlenky. Myšlenky pro státní postnormalizační byrokracii tím nepříjemnější a údernější, čím průzračnější. [smích]

132985

15.04.2007 19:13

Politeia

RE: "nitram" článek četl, cituji:

nitram 213.?.?.?

".......jednoduše řešeno jde o střední cestu přinášející vládu těch, kdo se nestarají o přepych a netrpí zatrpklostí bezmocné lůzy."

Pojem "zatrpklost bezmocné lůzy" - pojem od namyšleného pitomce.

Rozvoj posledních tří století přinesla aplikace jistého poselství: Rovnost, Volnost, Bratrství.

LŮZA - to je tak z feudalismu. Nicméně možná není náhodné, že máme knížepána Trautenberka ministrem zahraničí.

132984

15.04.2007 16:55

Politeia

Kam se řítí Zvědavec?

nitram 213.?.?.?

Takovéto rádoby intelektuálské bláboly, jako od pana Lhotáka, to je tedy síla.

Užívání termínu "lůza" ve smyslu těch nejchudších je na můj žaludek přímo hnusné. Kdo jste, pane Lhotáku, abyste si toto mohl dovolit? Z vaší falešné nadřazenosti je přímo na blití. (Citlivějším čtenářům se omlouvám za tento expresivní výraz, je však nejjpřiléhavější.) Tato republika nebyla rozkradena, rozdělena a likvidována "normálními" občany, ale skutečnou "lůzou" nadřazených a skorumpovaných ho.en, účelově zanechaných ve strategických pozicích státního, policejního (vč. tajných služeb) a bankovního aparátu. "Lůza" jsou různí Klausové, Topolánkové, Čuňasové a bohužel, jak vidím i Lhotáci.

Pane Stworo, váš veb čtu již řadu let. Tento pád mne poměrně dost bolí. Ve chvíli, kdy se zde opět "láme chleba", kdy české loutky poslušně rozkládají myšlenku sjednocení Evropy se relativně "osvícený" Zvědavec řítí kamsi do ...... No domyslete si sami.

132967

30.03.2007 10:24

Stát a svoboda

Plácání studovaného .............

nitram 213.?.?.?

Vůl je nebezpečný zepředu, kůň zezadu a blb ze všech stran.

Autora tohoto výplodu považuji za sama sobě nebezpečného zevnitř.

Vraťte školné.

131877

27.03.2007 07:45

Mediální smršť, která se nekonala

Cibulka má pravdu v tom, že..........

nitram 213.?.?.?

Pan Cibulka, se kterým ne ve všech jeho aktivitách souhlasím, má absolutní pravdu pokud se týká systému politické moci v ČR.
Největší a nejvlivnější politickou stranou je/jsou tajná/tajné služby na júzemí české kotliny řádící.

A proto je to zde TAK VELMI K ZBLITÍ. Pasivní národ prolezlý nejen normalizační zkušeností (viz také doba pobělohorská), že kdo drží hubu v klidu přežije je ideální živnou půdou pro tuto PSEUDODEMOKRACII. A pokud to někoho se.e, prolije si večer pivem palici v hospodě. A svět se točí dál. A přece se točí.

131675

20.03.2007 21:14

Muž s bradavicí - megaloman Paroubek

Nevážený anonyme

nitram 213.?.?.?

hochštaplerské prase, alespoň dle obsahové i výrazové úrovně vašeho příspěvku, se mi jevíte spíše býti vy. [bliji]

131298

17.03.2007 21:26

Vrátit Svěrákovi jeho lahve?

RE: Skraloup na minulosti

nitram 213.?.?.?

Myslíš Lynchi, že lidé DNES chodí do práce, aby budovali KAPITALISMUS? Nebo si jen chodí vydělávat na CHLÉB SVŮJ VEZDEJŠÍ?
A tak to bylo, je a bude. Lidé pracují, aby mohli jíst, oblékat se a žít. To, alespoň většinou, bez práce nejde.
Možná by to mohli pochopit i takoví debi.ové a ignoranti tvého kalibru.
[bliji] na tebe.

131041

17.03.2007 19:07

Jak jsme se dočkali budoucnosti

RE: milý texaský čížku

nitram 213.?.?.?

Prozradím ti tajemství. Kdybys chtěl vidět debila, můžeš:

a/ koupit si fotku presidenta USA
b/ dtto vicepresidenta téže pr.ele
c/ podívat se při holení do zrcadla

Mezi vámi třemi je však možná jeden rozdíl. Ti první dva jsou VÁLEČNÍ ZLOČINCI. Ty jsi ale asi jen obyčejný texaský vůl. Tak si dej bacha, ať tě texaští cowboyové nezaženou na jatka. Třeba ta válečná.

131030

15.03.2007 23:31

Jak jsme se dočkali budoucnosti

RE: prevence

nitram 213.?.?.?

Milý kluzký fašistoide, musím ti dát za pravdu, že prevence je nejefektivnější.
Proč ji ti, kteří tě vychovali, zanedbali? Škoda. [bliji]

130897

08.03.2007 08:01

Proč Rusy dráždí americký radar v Brdech?

Není radar jako radar

nitram 213.?.?.?

V tomto případě jde o lingvistickou manipulaci proti občanům. "Radar" schrupnem, má ho přeci kdejaký "obecní policajt", tak co?
Ale ono se jedná o radarem sice vybavené, ale primárně elektronikou nabouchané "velitelské stanoviště", řídící možná nejen rakety z Polska. A nikdo do amerických sil v Polsku neuvidí, zda tam místo obranných střel nejsou rakety s několika jadernými hlavicemi na každou střelu. To vše pár minut letu na ruské strategické cíle, vč. Moskvy a Petrohradu.
A vše to má několik základních motivů:
1/ Zničit případné ruské raketové síly ještě na zemi.
2/ Vytvořením "nepřítele" zamezit sbližování EU s Ruskem.
3/ Vyvoláním nesouladu mezi "novými" a "starými" zeměmi EU zabránit její smaze o vytvoření federace a tím akčnější politické a ekonomické formace. (Rozdrobené státy bez jednotného vedení alespoň v otázkách bezpečnosti nemají v globalizovaném světě šanci na přežití.) [oči v sloup]

130384

06.03.2007 18:11

Zklamal jste mě, pane prezidente

Palebná síla

nitram 213.?.?.?

Palebná síla jedenácti (prý?) raket v Polsku, z nichž každá může mít až deset samonaváděcích hlavic, až tisícinásobně překračuje sílu použitou na Hirošimu či Nagasaki.

Nebagatelizuj závažná nebezpečí. Stavíš se do pozice poněkud hloupoučkého burana.

A jen tak na okraj. Už vás, amerikoblbů začíná být dost. [chechtot]

130231

22.02.2007 18:24

Jednotná perspektiva 2010

A teď ještě prosím tu o Smolíčkovi-Pacholíčkovi

nitram 213.?.?.?

Ten článek je starý a neodráží dnešní realitu Ruska jako znovu se vynořující mocnosti.
To právě US-boys přivádí k průjmům.

129380

13.02.2007 23:55

Mezi dvěma mlýnskými kameny

Kdyby jsou chyby

nitram 213.?.?.?

Skutečnost je taková, že ten řezník bydlí za velkou louží.

128709

13.02.2007 20:28

Mezi dvěma mlýnskými kameny

RE: Hodil jste Sadama a Bushe do jednoho koše.

nitram 213.?.?.?

A to přesto, že Bush nechal Sadama popravit. A to slizce prostřednictvím loutkové vlády, která má po agresi na Irák snad ještě menší legitimitu, než měla kdysi vláda tzv. protektorátní.

128695

11.02.2007 11:38

Radarové otazníky

RE: propaganda

nitram 213.?.?.?

Napsal jste QWSAQu: ".....A tak doufám, že základny budou tou poslední kapkou. Ten pohár musí přetéct a donutit čechy, aby přešli od řečí k činům.."

Obávám se, že dokud tlaková vlna z epicentra jaderného výbuchu nesmete půl toho, co se trošku zmanipulovaně nazývá "republikou", se český národ nezvedne. Většina se totiž drží přísloví "co tě nepálí nehas" a navíc je zmasírovaná politickým marketingem a to v jeho zjevné i podprahové podobě.

128457

09.02.2007 08:47

Zrada české inteligence

RE: Malá připomínka ke Krylovi

nitram 213.?.?.?

Pokud je mi známo, p. Kryl na akcích KSČM nevystupoval.
A i kdyby, jako že pochybuji, není rozhodující KDO KDE mluví, ale CO vyjadřuje.
Pan Kryl NIKDY nezradil a proto také MUSEL zemřít. Bohužel.

128263

06.02.2007 08:40

Kterak ministryně na argumenty zapomněla...

RE: Kvalifikace

nitram 213.?.?.?

Ano texaskycizku, titul JUDr z doby normalizace, to je tedy FAKT argument.
A jací lidé se tehdy na "práva" asi mohli dostat? Zcela jistě velmi charakterní kovaní soudruzi a soudružky čížkové.

127902

21.01.2007 23:45

Nejhorší je ta bezmoc

RE: Václavské náměstí

213.?.?.?

Byl jsem tam také. Ten údaj o počtu lidí je lehce podhodnocen, ale více jak třista tam nebylo. Na deset miliónů obyvatel smutné, ikdyž málokdo o této akci slyšel.

No za kamny je teplo. A jak v mikrovlnce....... [bliji]

126294

09.12.2006 23:09

Sebevražda protiválečného demonstranta

RE: Akt psychycky nemocného feťáka, sektáře, bolševika, socana, zakomplexovaného ubožáka

nitram 213.?.?.?

Tak jsem na rozpacích. Je příspěvek na který reaguji debilní provokace, nebo výplod debila? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

123187

20.11.2006 11:09

Sametová faleš

RE: Je mi lito, ze jsem dnes tak 'nabrouseny'

nitram 213.?.?.?

důkazi se správně píše "důkazy".
Jinak pro mne těch důkazů je v této zemi celá řada. Jedním z nich je i pracovník Prognostického ústavu na Hradě pražském.

121780

20.11.2006 00:28

Sametová faleš

RE: Je mi lito, ze jsem dnes tak 'nabrouseny'

nitram 213.?.?.?

Napsal jste: ".......A nebyt studentu az nekdy v listopadu - NIC by se nedelo. Absolutne NIC."

Dovolím si oponovat. Ti studenti byla jen stafáž. Převrat uskutečnila rezidentura KGB a její podřízená složka StB. A dalo jim dost práce vykopat Čechy od televizorů a ledniček.
[bliji]

121738

19.11.2006 16:45

Sametová faleš

RE: Růžový tank

nitram 213.?.?.?

Tank byl natřen až velmi dlouho po tzv. "sametu". Jeho natěrači už měli v té chvíli bezpečnou jistotu, že jim někdo nepodkopne žebřík.

Nicméně, hanba padá na jejich hlavy.

121705

www.matrix-2001.cz
www.osud.cz

120912

06.09.2006 17:56

Nový Zvědavec je konečně zde

RE: Má někdo problém s datem?

nitram.r 213.?.?.?

Rovněž tam mám rok 3906.

116125

03.09.2006 05:15

Střílení psů v Iráku

RE: Co asi dělaj Iráčanům?

nitram 213.?.?.?

A tohle si sem chceme nastěhovat?
..................
Myslím že nechceme......

115807

30.08.2006 07:34

Pokus o protest

RE: Neonacistické pnutí - upřřesnění

nitram 213.?.?.?

Ve svém linku jsem neměl na mysli, že tento strážník je neonacista, možná právě naopak. Jako neonacistická se projevil naopak tent GANG kukláčů, který zasáhl proti demonstraci, která neporušovala zákon.

Zákon porušila OPĚT, JAKO JIŽ MNOHOKRÁT (viz. loňský CzechTech) Policie ČR.

Žijeme ve státě, který je (prozatím jen) kryptofašistický. Co koneckonců mohou vytvořit pohrobkové totality, kteří policejní prohnilé struktury řídí a stále resuscitují. [překvapení] [zmaten] [oči v sloup]

115422

28.08.2006 07:16

Pokus o protest

Neonacistické pnutí

nitram 213.?.?.?

Neonacistů je v ČR plná pr.el. Například se jimi hemží Policie ČR. Dokladem toho je i tento smutný příklad.
Realita počátku 21. století překonává Orwela. Bohužel. [oči v sloup]

115251

04.06.2006 04:05

Bývalý analytik CIA: Fingovaný teroristický útok proběhne nejspíše v šestém nebo sedmém měsíci

RE: Že by Bush měl až tak porouchané ego ...

nitram 213.?.?.?

Chrušcov byl sesazen mimo jiné proto že "nezvládl" karibskou krizi.
...................................
To, co nazýváte "nezvládnutím" bylo zabránění totální atomové válce, na jejímž pokraji jsme stáli (svět). Bylo štěstím, že v čele velmocí stáli do určité míry osvícené osobnosti Nikity Ch. a JFK. Oba za to zaplatili. Chruščov byl odvolán a JFK zavražděn.

107629

31.05.2006 07:05

Kubiceho vabank po modré

RE: Bratr Bartoníček

nitram 213.?.?.?

Bylo to ve volbách r. 90. Na dotaz, jaké že jsou důkazy, tehdejší prezident Havel odpověděl, že Bůh mu je svědkem.
Jo, jo, to ještě byla doba..... Lidé, i novináři, se ještě ptali na důkazy...... Kde jsou ty časy......

107370

30.05.2006 08:29

Kubiceho vabank po modré

RE: Profesionál ?

nitram 213.?.?.?

Milý "labeli", musím se ohradit. Žiji v této zemi již šedesátý rok a zatím jsem ještě neměl vládu, kterou si zasloužím.
Jsem totiž přesvědčen, že si zasloužím vládu moudrou, které záleží na svobodě občanů, jejich nejen deklarované rovnosti a jejich bratrství, nacházejícím výraz ve spravedlivém sociálním systému.
Takovouto vládu jsem, bohužel, nezažil a to ne proto, že si ji nezasloužím. Nezáleží totiž jen na přáních národa, ale především také na součtu energetických (mocenských) tlaků z okolí a rovněž, možná především manipulativních technik politických dravců.

107278

22.05.2006 15:10

Jak smutné

RE: Ještě dodatek

nitram 213.?.?.?

Nevím o jiné zemi, ve které je možné a beztrestné mlácení ministrů. Myslím, že to není možné ani v ČR. Alespoň pokud se někdo nejmenuje Macek a nemá nad sebou ochrannou ruku prezidenta. Nebo nějakou jinou legální a nelegitimní mafii.

106685

22.05.2006 15:05

Jak smutné

RE: Facka zezadu-žádný

nitram 213.?.?.?

Považuji za zcela zjevné, že dr. Rath byl napaden v souvislosti s výkonem své funkce. Deklarovaný motiv M. Macka je pouze zástupný,zastírací a mlžící manévr. Jde o zcela a plně politický akt, neboť dr. Rath vadí postkomunistické, StBácké privatizační mafii v následném rozkradení toho co zbývá, tj. nemocnic. A s tím souvisejících astronomických finančních prostředků.
Dále pokládám za zjevné a snad ještě nepromlčené, že p. Macek v době kdy byl místopředsedou vlády jako státní úředník zcizil ve svůj prospěch majetek, který jako úředník měl spravovat a tím se dopustil mj. i tr. činu zneužití pravomoci veřejného činitele.
Bohužel nejen mentální, ale i právní stav v této společnosti již dospěl do stadia, kdy zloději mohou fackovat slušné občany.

106682

22.05.2006 14:01

Jak smutné

RE: Facka zezadu-žádný

nitram 213.?.?.?

Milý Davide, vzhledem k tomu, že dr. Rath se tohoto zasedání zúčastnil jako ministr zdravotnictví vlády ČR a byl napaden moderátorem, kterého si zjednal pořadatel - komora stomatologů, byl napaden v souvislosti s výkonem své funkce ústavního a veřejného činitele.

Pokud státní zástupce tuto věc odloží, třeba jako jen přestupek, je to z mého úhlu pohledu již první projev servility tohoto studovaného idiota směrem k možná nové mocenské skupině (po volbách). Jde jen o další doklad morálního rozkladu současných mocenských "elit". Místo elit by bylo příznačnější "postbolševických a kryptofašistických mafií".

106670

22.05.2006 10:12

Jak smutné

RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas

nitram 213.?.?.?

To co nazývám Klausovským fašismem definuje např. tento článek BL: http://www.blisty.cz/2006/5/22/art28511.html

Nebo také vražda policejního plukovníka Janíčka, vydaná za sebevraždu s "možnou spoluúčastí" nedefinovaných osob (eskadra smrti???). Klausovský fašismus je také vystěhování samoživitelky se třemi dětmi pro dluh na nájemném a na druhou stranu prodej mnohamiliardových dluhů firem jejich "dcerám" nebo "bílým koním" za zlomkovou cenu a tím miliardový dar klukovi, co se mnou mluví. O mizení a vraždách ani nehovoře. Klausovský fašismus je dále např. zločinné rozbití ČSFR bez referenda, nebo nynější snaha o znemožnění evropské integrace, jak to dělá rádoby Pinochet na Pražském hradu.

106646

21.05.2006 23:58

Jak smutné

Jak to vlastně začalo.....

nitram 213.?.?.?

Jako obvykle, mainstreamová média vytrhla z kontextu vyjádření dr. Ratha pro Lidovky na velmi urážlivou poznámku Macka vůči němu. Uvádím celou otázku a celou odpověď.

Otázka LN[vyplazený jazyk]řipadá vám arogantní Miroslav Macek? On říká: "Ministr zdravotnictví David Rath má vlastně smůlu. Kdyby dělal kariéru v únoru '48, dotáhl by to se svým charakterem a se svými metodami jistě dál."

dr. Rath: Tak já jsem v těchto věcech docela liberální. Pokud to nejsou úplně vysloveně sprosté, nevtipné nadávky bez kontextu, tak jsem docela tolerantní. Zvlášť dvakrát mi to nevadí od Miroslava Macka, jehož morální integrita se blíží nule nebo je dokonce v záporných hodnotách. Když vás kritizuje takováto řekněme etickomorální nula, tak si myslím, že je to spíš úsměvné. On je přesně ten krásný představitel toho, proč jsem před lety opustil ODS. Knižní velkoobchod, dodnes nevyjasněný, jeho role v doposud nevyjasněném švýcarském kontu ODS... A konečně jeho působení zde na ministerstvu žádným úspěchem korunováno nebylo. Víte, já ho znal ještě z doby, kdy chodil na každý večírek s jiným děvčetem, které bylo tak zhruba o dvě třetiny mladší, než je on. A byla to skutečně pohledná děvčata. A najednou pak se oženil za ty miliony. Já mu to docela přeju. Někdo miluje duši, někdo miluje tělo, někdo miluje peníze.

Celá tato událost byla předem naprogramována tak, aby poškodila dr. Ratha i ČSSD před volbami. Emocionálně vybičovaná atmosféra zakrývá o co ve volbách skutečně jde. Rána do těla (klín) Evropské unie za účelem jejího rozštěpení, v oblasti českého zdravotnictví pak ovládnutí celého systému multinacionálními farmaceutickými monopoly.
Uvažte sami, jestli chcete být loutkami a otroky v rukou tzv. smetánky (mezinárodní).

106609

21.05.2006 20:42

Jak smutné

RE: Proc na Zvedavci - naprostý nesouhlas

nitram 213.?.?.?

Naprosto nesouhlasím s těmito fašizujícími tendencemi a metodami, které se v proslední době zvýšeně prosazují.
Dr. Rath se snaží zabezpečit úroveň zdravotní péče zaručené ústavou. Jiná cesta je cestou do banánových republik.
Chcete být otroci nadnárodních monopolů, nebo svobodní lidé. Proboha zastavte už to další rozkrádání národního bohatství, v tomto případě národního zdraví. Stop Klausovskému fašismu!

106584

05.05.2006 08:04

Další Zündelův dopis z vězení

RE: Pani Stolz

nitram 213.?.?.?

Každý má právo sám sebe srovnávat s čímkoliv, resp. s kýmkoliv. Potřebujete-li, milý Kemo, ale tu třetí osobu, jsem zde. Mohu jej např. přirovnat navíc ke Galileovi, Husovi a řadě dalších. Možná ne za pravdu, ale za boj o právo hovořit mocní všech dob, barev i vyznání vždy upalovali. Občas i stahovali z kůže. Nic se nezměnilo. [oči v sloup]

105085

15.04.2006 07:51

AT & T se snaží utajit dokument usvědčující americkou vládu z rozsáhlých odposlechů

RE: ZKAZA LIDSTVA A SVETA

nitram 213.?.?.?

No vidíte, nemusí vždy přijít Kristus, aby řekl pravdu. Teď jste ji řekl Vy. Dík a přeji Vám hezké Velikonoce. Jakož i všem, kteří Zvědavce navštěvují. [smích] [smích] [smích]

103483

13.04.2006 15:17

Jak je to se stávkami studentů

RE: Byt studentem v tomto osvicenem tisicileti je nadmiru tezke, verte mi.

nitram 213.?.?.?

Milý Suliko, tvrdit, že pracovní síla je zboží je hodné starého Říma. Jak daleko je doba, kdy bude toto zboží opět možné prodávat na trhu otroků? Lidi, prosím vás, ještě toho nemáte dost????? [překvapení] [zmaten] [zahanbení]

103358

12.04.2006 11:25

Lukašenkovi zakázali Evropu

RE: Kvalita clanku???

nitram 213.?.?.?

Proč by mělo být nevhodné nazývat VRCHOLNÉ POLITIKY "CHLAPEČKY"? Rozdíl jsou jen věk a rozměry jejich hřiště. V ranném dětství pískoviště a cvrnkali kuličky, teď golfový klub a jako míček planeta Země, za čas prostata a bažant u postele. Chuj s Nóvym Zééélandom!!!! Jdem na panáka. [překvapení] [chechtot] [oči v sloup]

103270

11.04.2006 20:30

Komu zvoní hrana

RE: Sbirka blbosti - ještě dodatek

nitram 213.?.?.?

Jinak pojem demokracie, ze kterého mne zkoušíte, znamená "vláda lidu". A fakt myslíte, že zde vládne LID???
[překvapení] [překvapení] [překvapení] Nebo náhle, z čistého nebe spadlá vrstva OLIGARCHIE??? [chechtot] [chechtot] [chechtot] Hezký večer. [smích]

103219

11.04.2006 20:11

Komu zvoní hrana

RE: Sbirka blbosti

nitram 213.?.?.?

Totální finanční fašismus je charakteristika která, dle mého názoru, stojí nejblíže ekonomického mlýnku "na dolních deset miliónů". Čtyřicet tisíc lidí bez střechy nad hlavou a to již před spuštěním tzv. deregulace nájemného (dle údajů charit. organizací), bezuzdné řádění exekutorů, legislativní systém pod úrovní prasečího chlívku, plný pastí na tzv. "lidi z ulice".....
Školit vás v této věci však beru jako zbytečné plýtvání času, jakož i vaše nálepkování a poučování co že mám studovat považuji za zbytečné z vaší strany. Školil a školí mne život, mimo jiné. Velmi si však vyprošuji narážky na "neonacismus". Tato nejapnost mne velmi pobouřila. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

103216

11.04.2006 17:49

Počet příspěvků v diskuzi roste – něco s tím budeme muset udělat

RE: Omezeni prispevku ... patrne zpusobi odliv diskutujicich ctenaru

nitram 213.?.?.?

Britské listy ale přináší denně cca 10 článků. Jinak jsem přesvědčen, že atraktivita BL se po zrušení diskuse snížila, byť pro jejich provozovatele možná stoupl společenský kredit. Určitou snahou o tzv. korektnost a vyváženost se přibližují médiím mainstreamovým, což někdy, ne vždy, je na úkor alternativního úhlu pohledu.
Přesto na BL rád někdy chodím, jako i sem. Zvědavci přeji, aby pod novým stylem příliš nezkrotl a zůstal dloubavý do mocných a korektní k pravdě, nikoliv k papalášům. Světovým i českým.

103207

11.04.2006 00:51

Počet příspěvků v diskuzi roste – něco s tím budeme muset udělat

Logika věcí, logika doby

nitram 213.?.?.?

Je v logice věcí této doby, omezování svobod. Včetně svobody slova. Vaše právo, pane Stwora, právo majitele.
Zmlknou slova, nastane ticho. Možná nejen na Zvědavci. Ticho hřbitova..... [smích] [smích] [smích]

103136

10.04.2006 16:58

Heslo neocons: Učinit jadernou agresi vůči Íránu přijatelnou

RE: Sova

nitram 213.?.?.?

Pokud Amerika použije, lhostejno pod rouškou jakých KECŮ, jadernou zbraň tzv. preventivně, rozpoutá takové inferno, že sama zmizí z povrchu planety jako civilizace. Bohužel, taková je skutečnost. A vy, kteří jste za "velkou louží" se nedomnívejte, že vás vzdálenost chrání. Nakopejte svého dementního prezidenta do pozadí, než bude pozdě. I pro vás. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

103079

10.04.2006 14:21

Heslo neocons: Učinit jadernou agresi vůči Íránu přijatelnou

RE: Provokace...

nitram 213.?.?.?

Milý mesengere, toto není hra "nějakých novin". Autorem, velmi informovaným, je velmi renomovaný žurnalista, který např. ve Vietnamské válce "odpálil" zvěrsta, která dělali ami v My Lai. Není to tedy žádný elév žurnalistiky, který si chce udělat prýmky.

Osobně tuto krizi považuji za největší ohrožení SVĚTOVÉHO MÍRU od doby kubánské krize. Bohužel pro lidi, místo geniálního a osvíceného prezidenta Kennedyho vládne nyní Americe (a víceméně i světu) mírně dementní a v myšlení a cítění zabedněný Bush. Myslím, že svět je na pokraji propasti. Krok a nebude návratu.

Doufám, že toho pablba někdo, třeba z US vojenských kruhů zastaví. Vždy jsem věřil v americký ideál svobody. Nyní zírám, jak tenká je linie dělící svobodu a demokracii od reálného fašismu. [oči v sloup] [překvapení] [zmaten]

103059

07.04.2006 18:14

Komu zvoní hrana

RE: Komu zvoní hrana...

nitram 213.?.?.?

Pane Koubku, pokud skutečně věříte že parta amatérů, která měla knipl velkého letadla v rukou tak maximálně na trenažeru se dokázala strefit do věže a to ještě dvakrát za sebou, tak mi to připadá úsměvné.
Daleko věrohodnější mi připadá dálkové navedení těchto velkých letadel za pomoci satelitu. Jak víte v období bombardování Bagdádu a koneckonců i v tom Afghanistánu byly bomby dálkově řízeny (satelitně údajně) s přesností cca půl metru.
Navíc, že tato skupinka arabských amatérů v autě u letiště zanechala v batohu arabský návod, jak že se takový Boing řídí. To je fakt legrační pohádka na dobrou noc pro primitivní pakulturou zdebilizovaný národ.
Tato letadla, dle mé analýzy, navedl někdo, kdo chtěl legitimizovat expanzi, aby oddálil hlubokou vnitřní krizi. A namastil si kapsy. Qui bono? [zmaten] [zmaten] [zmaten]

102593

07.04.2006 11:40

Komu zvoní hrana

RE: Sbirka blbosti

nitram 213.?.?.?

Pane Kemo, myslím, že tento stát má k demokracii dál než za komunistů. Z politické autokracie jsme přešli plynule do totálního finančního fašismu. A to říkám s naprosto jasným přesvědčením. Jinak je "zvrhlost" bránit srovnávání čehokoliv. Zdravím.

102542

07.04.2006 00:50

Komu zvoní hrana

RE: Sbirka blbosti

nitram 213.?.?.?

[Kdo jsou soudci Irvinga nevim. Pravdepodobne jsou to profesionalove, kteri Irvinga odsoudili podle platnych zakonu. A zakony proti sireni rasove nenavisti ma kazda zapadoevropska zeme.
Ze by to byli lide kteri "nejvic rvali" me neni nic znamo.]

Chtěl bych podotknout, že soudci, kteří kdysi soudili podle tzv. Norimberských zákonů byli také profesionálové a soudili dle dobově platných zákonů. Vaše argumentace je tedy zcela mimo mísu.
Jinak pochybuji, že relativizování počtu obětí lze považovat za "šíření rasové nenávisti". Rasovou nenávist, dle mého názoru, naopak posilují takového rozsudky, které ve jménu jedné rasy/národa/náboženství oktrojují svobodu slova.

102492

04.04.2006 14:27

Jak zlomit vaz Paroubkovi II

RE: Spatna volba nevolit

nitram 213.?.?.?

JIM to samozřejmě vyhovuje. My však máme na výběr: modré prase, růžové prase, červené prase, zelené prase........ Tak si vyber. Vepříkům se omlouvám.....

102005

30.03.2006 18:03

Nová železná opona

RE: bozemuj, to jsou blaboly....

nitram 213.?.?.?

Milý Zorbo, napsal jste: "......Finančníci jen využili situace, ale nelze tvrdit....."

Chtěl bych k tomu jen podotknout, že TVRDIT lze kdykoliv cokoliv. Kde se relativizuje právo na tvrzení čehokoliv, začíná totalita. Takže si dovoluji tvrdit, že minimálně od napoleonských válek jsou světové finance z převažující většiny řízeny potomky židovských rodů. Dnes kontrolují většinu finančních toků a to tak, že již skutečně globálně. Trochu jim, myslím, vybočuje Čína.

Doporučuji pročíst, bez předpojatosti, Protokoly židovských mudrců. Jsou sice označovány za podvrh carské ochranky, nicméně pokud člověk analysuje jednotlivé kapitoly Protokolů, lze říci, že 20. století dle nich šlapalo jako hodinky. Zvláště v otázce monetární politiky.
Z nové literatury doporučuji Tabu v sociálních vědách od Petra Bakaláře. [smích]

101187

16.03.2006 10:16

Miloševič je mrtev

RE: Milosevic

nitram 213.?.?.?

Milý Ben Hure, ti komunisti v Jugoslavii vládli od r. 1945. Jste jaksi mimo mísu, jak se na Amíka pod vlivem dlouhodobé oblbující propagandy patří.
Zkuste někdy přemýšlet vlastní hlavou.

97753

15.03.2006 09:08

Miloševič je mrtev

Milý 68

nitram 213.?.?.?

Jsem rád, že Vám naopak smysl pro humor nechybí. Zvláště oslovení "Milý 68" Vás rozesmávalo. Also, gute Reise, lieber Freund!

97666

14.03.2006 09:39

Miloševič je mrtev

RE: Milosevic

nitram 213.?.?.?

Jak si přejete 68, jinak člověk nemusí být homosexuál, aby někoho v mailu nazval "milý".
Jen k té Vaší poznámce. Napsal jste: ".....Jinak, nevim jak u vas, ale u nas vas daji do rakve v kostelovem obleceni. Takze jste pekne vyparadeny. A do kapsy vam tady daji par sestaku, aby jste mel treba na telefon. Takze i nejaky ten haler si clovek sebou muze vzit."

Ta rakev zůstane zde v zemi, oblek i tělo se rozpadnou a někdy možná nějaký archeolog vykope s hromádkou bílých kostí nepoužité ty šesťáky. Nebo už Vám někdo telefonoval ze záhrobí? A Vaše duše odsud odejde opravdu bez haléře, (=zcela bez peněz!!!), v údivu, že její pozemské pinožení za majetkem bylo opět, jako již možná vícekrát, k ničemu. A má, možná, naději na další zrození. Opět přijde na svět. Opět nahá, bez haléře. Vyroste, vystuduje a pak ji nějaký blbec, (třeba z nějaké mocnosti, která v té době bude tyranizovat svět i jeho zem), nazve "řezníkem z USA". A tělo zavraždí, aby pochopila, že tudy tehdy cesta nevedla. Takže 68, dříve nebo později.....šťastnou cestu. Příteli. [smích] [překvapení] [smích]

97421

14.03.2006 06:25

Miloševič je mrtev

RE: Milosevic

nitram 213.?.?.?

Milý 68, jak jsem výše napsal, diskuse nemá cenu. Jen jednu pravdu byste měl přijmout, ikdyž je Vám osobně TAK velmi nepříjemná. Napsal jste: "...Nazi jsme prisli na svet, odejit muzeme obleceni...."

Nikdo z nás si sebou z tohoto fyzického světa nevezme ani haléř ze svých peněz, ani nitku ze svého oblečení, ani jediný atom ze svého fyzického těla. Je to pro Vás sice neveselá zpráva, ale je to fakt, který ať chcete či nikoliv, Vás nemine. A tímto prizmatem byste měl také posuzovat svou přechodnou činnost na této Zemi. Milý 68 svět nejsou jen peníze, honba za ziskem přes mrtvoly, jak to předvádí Führerové počátku tohoto století. [smích]

97393

13.03.2006 21:40

Miloševič je mrtev

RE: Milosevic

nitram 213.?.?.?

Milý 68 napsal jste: ".....Ne, ten co ma krvave ruce je v drevene truhle a nevi se kam s nim."

Zřejmě myslíte prezidenta Miloševiče. Ano, vadí jim i po smrti. Jako všichni ti, kteří žijí v paměti porobovaných národů.

Jinak jsem pochopil, že naše diskuse nemá cenu. Přeji Vám nalezení pravdy. Nazí jsme přišli na svět, nazí i odejdeme. Jediné co si sebou vezmeme je poznání. Dle něj půjdeme nahoru, či dolů. Šťastnou cestu.

97295

13.03.2006 09:24

Miloševič je mrtev

RE: Milosevic

nitram 213.?.?.?

Když měl prezident Miloševič na svědomí tolik životů, proč jej ani za pět let nedokázali odsoudit?

Třeba také nechával "humanitárně" bombardovat Bělehrad?

Není to třeba tak, že ti váleční zločinci sedí ve Washingtonu, Londýnu a oni to jsou, kdo má krvavé ruce?

Nemá snad každý prezident především povinnost vůči svým občanům bránit integritu své země?

Pan Miloševič byl především velký syn své země. A plivání jedovatých slin na tom nic nezmění. Pokud máte v hlavě trochu schopnosti analýzy a v srdci trošinku schopnosti empatie, musí vás hanba fackovat.

97214

12.03.2006 14:57

Miloševič je mrtev

RE: Nikdy na tebe nezapomeneme Slobo, slibuji jeho obeti!

nitram 213.?.?.?

Jestli je někdo sebranka, tak to jsou mj. Bush, Blair, humanitární bombardér Havel a jejich gangy. Už je toho přesně dost.

Pohrobkové konqistadorů vraždí a plení ve jménu kříže kamkoliv vstoupí a křtí krví ve jménu Pravdy a Lásky.

Přeji jim věčnou hanbu a zatracení.

97035

12.03.2006 10:22

Miloševič je mrtev

Ať tomu budou říkat jakkoliv, je to vražda.

nitram 213.?.?.?

Jeho krev padá na hlavu krvavých, pažravých a ziskulačných Fuhrerů světa na počátku 21 století.
Čest jeho památce, hanba, opovržení a trest jeho vrahům.

97008

23.02.2006 09:55

Irvingovo vítězství

RE: Každý má právo na svůj názor ale ne každý názor má právo být věřejně hlásán.

nitram 213.?.?.?

Milý Chládku, o tom, zda někdo je či není magor nemá rozhodovat trestní zákoník, ale rozum. A je-li kdokoliv za SVOU pravdu zavírán do chládku, milý Chládku, pak je kdykoliv možno každého Chládka zašít do chládku. Jen proto, že se v jisté chvíli jeví nepohodlným soudobým mocipánům.

A zašití Irvinga mne vede k zamyšlení, jak to vlastně s tím holokaustem bylo. Zvláště i proto, že velmi nedávno byla Faludža.

Není svoboda projevu, kde není svoboda po projevu. [smích]

94533

01.02.2006 09:34

Lety, vydírání, vyhrožování, vyvlastnění…

RE: Co jsou tři stovky

nitram 213.?.?.?

Ano, máte pravdu. Pojmem láska je nutné šetřit. Právě tak jako pojmem "národní". Koneckonců i dalšími přívlastky nezpochybnitelně vysokého etického obsahu, jejichž uchopením může obratný demagogus manipulovat davy k předem vymezenému cíli. Lhostejno zda cílem je kvetoucí park, nebo ticho hřbitova.

Zdravím a přeji hezký den.

91472

31.01.2006 21:00

Lety, vydírání, vyhrožování, vyvlastnění…

RE: Co jsou tři stovky

nitram 213.?.?.?

Milý pane Strigo, napsal jste: ".......Prasečinec jako památník nikdo nestavěl, tak to tady demagogicky nepodsouvejte. Nebo je to Vaše myšlení?"
.......................
Nenapsal jsem, že "prasečinec" byl postaven jako památník. Jistě byl prvoplánově postaven z důvodů ekonomických, říkalo se tomu výroba masa. Jinak soudím, že bylo důsledkem nízké etické kultury tehdejších budovatelů socialismu, že tento vepřín byl postaven na místě někdejšího "koncentráku", dnes ve významovém pojmu zjemnělého na tábor "sběrný", či pracovní. A nebylo i na jiných táborech uvítací heslo, že práce osvobozuje? Arbeit macht Frei.

Dále jste, pane Strigo, pokračoval: ".....A Nacistická strana? Zase něco podsouváte, tentokrát nacismus straně, která se jmenuje jinak?"
.......................
Pojem nacistická strana byl uveden v závorce a s OTAZNÍKEM. Šlo tedy jednak o dotaz a za druhé ona i ta původní "nacistická" strana se ve svém názvu odvolávala na pojem "Národní". Ony totiž pojmy jako Národ, případně "socialismus" i tak vznešený pojem jako "křesťanská láska" byly v nedávné historii více než zneužity.
A jak v článku paní Edelmanové, tak i ve vašem příspěvku té lásky nalézám velmi málo. Lépe řečeno žádnou. Proto se ptám.

91355

31.01.2006 20:34

Lety, vydírání, vyhrožování, vyvlastnění…

RE: Co jsou tři stovky mrtvých cikánů ?

nitram 213.?.?.?

Jistě, život "cigána", můj, Váš i paní Edelmanové je prostě lidský život. Pokud je místo, kde bylo zmařeno 300 lidských životů, životů lidí, kteří proti své vůli byli pod tlakem vnějšího světa násilně koncentrováni někde, kde by jinak těžko chtěli žít, pak myslím, že na tomto místě je památník oprávněnou připomínkou dalším generacím, že toto se prostě nedělá.

Jinak pro zrušení prasečince jsem i proto, že zabíjení vepříků je rovněž v rozporu s oním biblickým "Nezabiješ". Ale to je již o něčem jiném.

91348

31.01.2006 13:19

Lety, vydírání, vyhrožování, vyvlastnění…

Co jsou tři stovky "cikánů".

nitram 213.?.?.?

Autorka napsala: "........Počítám-li správně, tak 300 stovky mrtvých cikánů dnes zaměstnávají komise ministerstva zemědělství, kultury, financí a životního prostředí......."

Máte pravdu, paní Edelmanová, co jsou tři stovky lidí, notabene "cikánů". Pro ně je dostatečným památníkem prasečinec, že? A ještě zaměstnávat vytížené úředníky ministerstev, fuj.......

Vaše NS (nacistická strana???) vskutku dělá čest svému jménu.

91266

24.01.2006 13:07

Íránská ropná burza hrozí

RE: Nic nového ...

nitram 213.?.?.?

Mohu jen napsat, že jde o důvěryhodnou osobu jejíž identitu, bohužel, nemám právo zveřejnit. Již s ohledem na její soukromí a možná i bezpečnost.

Jinak její předpověď se týkala konce 21. století. (Tím není řečeno, že původ tohoto populačního poklesu a revoluce sociálního modelu nemůže mít původ třeba v r. 2012.) Shoduje se i s většinou jiných předpovědí tzv. cestovatelů v čase, které byly údajně vyhodnoceny statisticky na jakési americké universitě. Ale toto nemám ověřeno. Na rozdíl od prekognice paní, kterou jsou nazval novou Sybilou, které si velmi vážím a jejíž předpověď jsem osobně vyslechl. Nutno říci, že po nemalém nátlaku posluchačů.

Jinak předpověď původní Sybily, či slepého mládence také nic moc pro Pražáky. Ale to je známé.

90220

24.01.2006 12:13

Íránská ropná burza hrozí

RE: Nic nového ...

nitram 213.?.?.?

Nevím, ale dojde-li k té nejtemnější variantě řešení konfliktu, bude "drtivé většině lidí" absolutně jedno, mají-li své rezervy v dolarech, zlatě, pozemcích, nebo čemkoliv jiném. Protože ta "drtivá většina lidí" prostě fyzicky nepřežije. A těm, kteří přežijí již nic patřit nebude.

A tím, možná, přijde onen Nový světový pořádek. Přežije-li alespoň "větší, než malé množství" populace. Záleží také jaké populace a kde.

I tato varianta pochází z čehosi, co by se dalo považovat za proroctví. Dejme tomu nové pražské Sybily, mající schopnost mimosmyslového progresivního cestování. Její vizí byla cca 20% populace řízená a kontrolovaná počítači, zatlačená do polovojenských komun/-it.

90216

18.01.2006 16:34

Michal Kraus odchází

RE: V dnešní MFD je taková drobná zprávička:

nitram 213.?.?.?

Paní Jarmilo, to co jste napsala je esence nejprostší pravdy. Jen s jednou větou z vašeho příspěvku bych malinko polemizoval. Napsala jste, cituji:".....Já bych dnešní situaci co tu máme nazvala- že se u nás schyluje k bolševickému fašismu!"
S podstatou souhlasím, jen ten čas "schyluje se" bych poopravil. Již se schýlilo.
[překvapení]

88992

15.01.2006 21:04

Jak by to mělo být a není

RE: titulek je povinny

nitram 213.?.?.?

Milý pane bezejmenný 666, když přijmu jako vysvětlení vaší zuřivosti celkem nízkou mentální úroveň kterou projevujete výrazy "kurva", hovado a podobně, musím přiznat, že v něčem máte pravdu. Napsal jste: "..........A dopadlo to tak bezvyjimky vzdy, at uz stal v cele vrah Lenin, magor Stalin, nacek Hitler, kormidelnik Mao ci krvavy Pol Pot."
Nevím, proč v té komunistické plejádě je zahrnut německý Fuhrer z let 33-45, asi byl také komunista. Myslím, že fakt za všechno mohou komunisté. Než formulovali svůj Manifest, byl svět přece oáza klidu a míru. A nyní opět je klid a mír. Zvláště po humanitárních bombardovacích akcích republikána (jak milé označení) Bushe. No a pokud by snad někdy byl označen za zločince, tak je komunista. Jako Nero, Caligula a Hitler.
[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

88409

10.01.2006 23:58

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Chtělo by to trochu soudnosti

nitram 213.?.?.?

Milý Maxi, jste příliš velký detailista. Zločin Ježíšova ukřižování prostě padá na Židy, oni jej vynutili. Pilát již v podstatě neměl příliš na výběr. Zvlášť po té, co tento reformní naivista "vypráskal kupčíky a penězoměnce z chrámu". [chechtot] [chechtot] [chechtot]

87554

10.01.2006 10:58

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Chtělo by to trochu soudnosti

nitram 213.?.?.?

Domnívám se, že vhodnou náhradou Šarona by byl Ježíš. Ale pravděpodobně by jej jeho židovští bratři opět ukřižovali. [smích] [překvapení] [cool]

87456

05.01.2006 08:35

Pitrova dohoda

Všem rychlým katům a soudcům Lynchům

nitram 213.?.?.?

Vážení, kteří vyzýváte k vysílání ozbrojených komand do zahraničí s cílem likvidovat osoby na útěku.
Je to síla. Vždyť jste ve svých verbálních projevech Xnásobně horší než bolševici ve své vrcholné době. (Padesátá léta)
Co Vám pan Pitra udělal, že jej chcete vraždit? Byl odsouzen (zatím neppravomocně) po jedenácti letech policejního vyšetřování? Jedenáct let měla policie jeho spis v šupleti a znovu jej oprášila, když začal být nepohodlný současnému "mocnáři" Paroubkovi? A jeho zločin. Dovolit si zbohatnout aniž by patřil k postkomunistické mafii a navíc hledat doklady korupčního jednání momentálních papalášů. Bohatý a nepohodlný. Tak do lochu. A vy na něj budete posílat komando jak Stalin na Trockého.
Svému pejskovi, když žere něco nepatřičného, třeba hovínka, říkám....je to fuj. A vy, pánové, žerete výplody agitpropčíků nové totality, h.vna z jejich bolševických palic. JE TO FUJ...., musím Vám sdělit. Použijte mozek, než budete kohokoliv věšet.

86739

03.01.2006 18:33

Jak Britské listy dohlížejí na cenzuru jinde

RE: Urazkou konci diskuze!? Cenzurou!!!

nitram.r 213.?.?.?

napsal jste, omlouvám se za vytržení z kontextu:
1/......komu zpochybnovani holokaustu vadi (mysleno kdo se chce kvuli tomu soudit)?
2/......Tak co vy na to, coz takhle trocha svobody projevu?
------------------------------------
ad 1/ ono v Česku nejde ani tak o to "kdo se chce soudit", neboť ať kdo chce či nechce, Husákovská politická policie přežila, nasadila mimikry a s novým Husákem v čele jede dál.

ad 2/ není problémem svoboda projevu. Ale začíná být problémem svoboda PO PROJEVU (viz dnešní článek BL: Napište do vězení Petru Partykovi!Benny Rees)

86489

01.01.2006 09:28

Jak Britské listy dohlížejí na cenzuru jinde

RE: Nejde jen o etiku

nitram.r 213.?.?.?

Opět se nejapně vyptávám, ale proto vymetám ty diskuse, abych se dozvěděla, jaktože někdo si to lajzne a někdo ne? Kde se láme chleba a charakter? Jak poznáte objektivní zprávu (či komentář)?
--------------------------------------------
Milá babo Blažková, ono lézt zbůhdarma s kůží na trh se, jaksi historicky ověřeno, nevyplácí. Nejen český národ má geneticky zakódováno, že obvykle přežívají ti, kteří z davu příliš nevyčnívají. Pouze v nečetných společenských konstelacích se dav zvaný "národ" heroizuje a jeho větší část je schopná i osobní angažovanosti. Sám jsem takovouto situaci zažil dvakrát, po srpnu 68 a po listopadu 89. Ikdyž, popravdě řečeno, v 89tém český lid vyčkával s ostražitou bdělostí, až se zhroutí režimy v NDR, Polsku i Maďarsku, než vystrčil hlavu z ulity. A jaksi odmítl pochopit, že normalizační režim se svou "etikou" (kdo nekrade okrádá rodinu) by neměl mít šanci ve svém amorálnu přežít. Přesto ekonomické a policejní špičky normalizace dokázaly mediální manipulací dav psychologicky zvládnout a výsledkem je po patnácti letech budování tzv. demokracie:
1/ Tzv. zprivatizované hospodářství - celý národní majetek se rozplynul v rukou privátních - obvykle bývalých nomenklaturních kádrů a jejich přátel. Jen tzv. "sanace bankovního sektoru" si vyžádala více než bilion Kč (tj. milion milionů.
2/ Ještě vyšší je zadlužení ČR v zahraničí - nejnověji přiznané skóre ČNB činí l,l5 bilionu (1,150,000.000.000,- Kč).
3/ Státní kasa, až na nějaké drobné, prázdná.Peníze jsou forma energie. S ohledem na přírodní zákon o zachování energie, tyto peníze nemohly zmizet, ale pouze změnit formu, či majitele. A tak si jich větší část popanštělá nomenklatůra nastrkala do vlastních kapes a část formou nevýhodných převodů přelila do kapes svých nových dirigentů, jako odpustek za minulé hříchy.
4/ Represivní orgány - policie, státní zástupci a soudy - se opět nadechly a na prvních obětech zkoušejí, kam až mohou. Takže v ČR je nyní trestné nejen nezávislé myšlení formulované v právu vyjádřit se (svoboda slova), ale už i pouhé položení dotazu na minulost jednoho z "mocných".

Takže k Vaší řečnické otázce "kde se láme chleba a charakter". Vynechám úvahu nad pojmem charakter, protože nalhávat si, že většinově klademe principy, morálku a zájem celku (společnosti) nad zájem osobní je v rámci historického poučení jaksi nereálné. Zbývá pak druhá (vlastně první) část otázky. "Kde se láme chleba?" Má odpověď je, tam kde se sype HEJNU. Lhostejno zda slepic, nebo tvorů omylem pojmenované přívlastkem Sapiens. [zmaten]

86242

31.12.2005 14:46

Jak Britské listy dohlížejí na cenzuru jinde

Nejde jen o etiku

nitram.r 213.?.?.?

Jde v první řadě o kriminalizaci diskusí. V soudobé české (asi nejen české) totalitě (= dobová forma demokratůry) je možné kriminalizovat (= odsoudit do kriminálů) jakéhokoliv provozovatele webu, není-li diskuse v souladu s představou postbolševické tajné policie. Z hlediska historické analogie jsme těsně okolo roku 1933 v Německu a novodobí pretoriáni na popuštěném řetězu testují, kam až mohou zajít. Proto řada webmajitelů diskuse zrušila. Chápu je, kdo se chce nechat "zašít" třeba i jwn z důvodu policejní provokace.

86153

30.12.2005 11:06

Protikomunistický odboj

RE: PROKOMUNISTICKY PŘÍSPĚVEK

nitram.r 213.?.?.?

Velmi Vám rozumím. Také jsem bývalý "antikomunista". Po patnácti letech budování české demokracie, spíše se hodí přívlastek "pažravého a mlaskavého kapitalismu" mohu říci, že tzv. "totalita" byla ve většině směrů mnohem humánější vůči drtivé většině občanů.
S vaničkou promoskevského "reálného socialismu" jsme nechali vylít i dítě. Ideál humanity a rovnosti mezi lidmi. Bohužel. Máme co jsme chtěli. "Reálnou demokratůru".

86032

11.09.2005 20:04

Sudety byly a budou navždy české

Smutný paradox historie

nitram 213.?.?.?

Je skutečností, že Německo, nikoliv jen Hitler, rozpoutalo druhou světovou válku. Je skutečností, že ji prohrálo. Je skutečností, že v důsledku německého debaklu vstoupili ruští bolševici do centra Evropy, aby ji dalších 45 let okupovali.
Je skutečností, že Němci žijící v Sudetech, tento debakl zaplatili ztrátou domovů. Když v 38mém vykřikovali Heimat ins Reich, netušili, co přivolávají. Zaplatili nejen za Hitlera, ale i za svou naivitu. Je skutečností, že takovýchto zlomů nejrychleji využijí živly s nízkou mírou etiky. Tak se stalo i v této zemi, viz divoký odsun.ČR se několikrát omluvila, nicméně otevírat v tomto směru historii se snahou ji změnit, jen otevírá cestu k dalšímu násilí a nespravedlnosti.
Očekávám od Německa omluvu za prohranou válku a následné vykořisťování ČSR Sovětským svazem po dobu několika desetiletí.
Omluvy by měly být vzájemně vyvážené. Za Německem rozpoutanou válku jsme v tomto prostoru platili více než čtyřicet let. Domnívám se, že za ni platíme i nadále.

70153

15.08.2005 08:36

Platby prostřednictvím SMS? Hm...

RE: Postkomunistická, kryptofašistická, státně monopolní totalita. Pane Stworo.

nitram 213.?.?.?

1/ Policie nejprve bránila vstupu po veřejných komunikacích na pronajatý pozemek. (Není to např. trestný čin zneužití pravomoci veřejného činitele?)
2/ Policie zabránila příjezdu a instalaci cisterny s pitnou vodou a mobilních WC. (Není toto např. naplněním skutku veřejného ohrožení - v důsledku záměrného vyvolání kalamitní hygienické situace?)
3/ Policie před konáním CzechTeku vypouštěla desinformační bubliny o nepovolení této párty. Přitom zákony ČR a Ústava ČR žádná povolení v tomto, ani obdobných případech nevyžadují. (Jaký trestný čin ze strany státně represivních orgánů takováto tvrzení naplňují?)
4) Policie, konala zřejmě na politickou objednávku (viz únik Paroubkova prohlášení, že Bublan předem nekonzultoval dopad zákroku (masakru?)s dalšími politickými stranami - přiznání politického zneužití policie.)
5) Brutalita především nočního "zákroku" zřejmě překonala vše, co zde bylo předvedeno od SRPNA 1969, včetně pozdějších tzv. palachiád apod.
6) TOTO VŠE zapadá jako "prdelka na nočník" do právního a ekonomického rámce ČR na začátku 21. století. Absolventi bolševických škol, deprivovaní nízkou úrovní jejich etického pojímání světa, dnes řídí nejen Policii ČR, ale v podstatě CELÝ státní byrokratický aparát.
Výrazem této skutečnosti je nejen tento tragický incident, ale v podstatě i řada cenových deformací v oblastech, které jsou ve většině CIVILIZOVANÝCH zemí stále ještě regulovány.
A PROTO BYLA MÁ PŘIPOMÍNKA PANU SWOROVI.
Miluji svou zem, kterou uvedená zločinecká kamarila sice rozdělila, ale věřím, že ne "na věčné časy", mám rád EU v tradici, kterou přijala v druhé polovině 20. století. A k smrti nesnáším TOTALITY pod jakoukoliv FANGLÍ.

66158

14.08.2005 12:02

Platby prostřednictvím SMS? Hm...

Postkomunistická, kryptofašistická, státně monopolní totalita. Pane Stworo.

nitram 213.?.?.?

A tak to máte se vším. Státní neoburžoasie zkouší, co vše národ vydrží, jak dlouho bude mlčet. A tak zkouší mlátit mladé lidi pod falešnými záminkami na Czech-Teku, nechává "mizet" (to už dělal Pinochet) zadržené např. p. Krejčíř, vypouští mýdlové bubliny o ohrožení obyvatel ala teror proti Praze a stupňují svou brutalitu. Je to hnus, nejhorší na tom je, že snad jsou schopni i něco vyprovokovat. A národ mlčí. Když někdo proti čemukoliv ze zmíněných skutečností vystoupí, druzí mu vynadají jako např. vy v kauze CZTK. Že jde jen o "mektání" o lidských právech. Tak teď nebrečte, v této zemi nemáte právo ani na zpívání, ani mlčet.

A kdo si s námi pohrává? Normalizační státní póvl, který sice po 89 nasadil mimikry, ale jeho etika se nezměnila. Pokud snad ano, tak ještě k horšímu.

66028

03.08.2005 11:15

CzechTek v nás

RE: Neni to o technu

nitram 213.?.?.?

Ignorovat policii mohl také člověk, který nevěřil, že policie 16 let od pádu normalizačního režimu se může chovat jako před rokem 89. V tomto případě se chovala ještě hůř. Vůči nepolitické akci.
TIEN AN MLYNCE
Málo kdo z těch mladých lidí totiž ví, co jsou to bolševické normalizační velící struktury POlicie ČR. Soudruzi Kolářové, Husáci a další stovky či tisíce méně známých normalizačních pochopů. Tato postbolševická lůza vládne nejen v policii, ale má velký vliv i v přemalovaných prokuraturách a soudech. (Viz poslední případ, kdy Klaus jmenoval do Ústavního soudu soudružku, která rok před 89 poslala za katr hospodského, že nadával na komunisty.
Je také velmi symptomatické, že komunistické noviny (HaNo) jsou na straně mlátiček. Zřejmě toto je také forma omluvy za zločiny komunismu.
Nádoba přetekla. Bohužel krví. A pravděpodobně i smrtí jednoho technaře. Pohádce o ujetém kamionu nevěřím. Ale znám UJETÉ mlátičky. [oči v sloup]

64295

02.08.2005 21:01

Právo na chuligánství nepatří mezi lidská práva

Mýlíte se pane Stwora

nitram 213.?.?.?

Jsem ten, který již rozhodně nepatří k těm nejmladším. 59 let. Nikdy jsem nedržel "hubu" a také jsem přez ni párkrát dostal. I od komančů. Proto jsem po 89 roce obdržel tzv. mimosoudní rehabilitaci.
A velmi protestuji proti tomu, že ta samá "bolševická chátra" v řídících strukturách MV a Policie ČR, která mlátila lidi v roce 69, 80tých letech při "palachiádách", i 89tém v listopadu, OPĚT testuje, jak daleko může zajít. A vybrali si k tomu plánovitě a řízeně skupinu obyvatel, které nemá každý v oblibě. Chytré, ale nádoba přetekla.
Jinak co se týká EU, já ji považuji za záchranu, pokud si zachová etické a sociální standarty, které v ní jsou. To se však právě tato "bolševická chátra" snaží rozbít i v rozměrech Evropy.
Jak je vidět, sloužíte jí i Vy. Již jen tím, že "lidská práva" považujete za "mektání", jak jste se ráčil vyjádřit.
Martin Polnar

64163

01.08.2005 14:05

Uhni z cesty, dědku! Já se jdu bavit!

Mají nás za debily - vyjádření policejního viceprezidenta

nitram 213.?.?.?

Náměstek policejního prezidenta Vladislav Husák řekl, že policie byla zaskočena brutalitou shromážděných lidí. "Nečekal jsem, že budeme čelit tak agresivnímu davu," uvedl. (info. ČTK)

Mají nás za debily. Pan náměstek "neočekával" a proto tam poslal transportéry, vodní děla a více než tisíc těžkooděnců. Ať jde do p.dele. I s mincmistrem bublavým.

63889

01.08.2005 12:08

Uhni z cesty, dědku! Já se jdu bavit!

Oficiální zpráva ČTK

nitram 213.?.?.?

11:20 - Podle vyjádření okresního státního zástupce v Tachově Zbyňka Egera nedal jeho úřad souhlas se zásahem policie proti účastníkům technoparty CzechTek v Mlýnci na Tachovsku.

můj komentář:
DALŠÍ LEŽ POLICIE ODHALENA. Policie tvrdila úpsty přiblblého bublajícího ministra, že měla PŘÍKAZ státních zástupců.
[překvapení]

63878

Stránka: 1 2

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 0

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 1

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 2

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Měnové kurzy

USD
24,96 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,86 Kč
Australský dolar
15,44 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,90 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 325,32 Kč
1 unce stříbra
378,93 Kč
Bitcoin
183 085,41 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?