Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 59 příspěveků, 1 jméno: Lev.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

17.06.2005 01:26

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Aghánistán: Změna taktiky

Lev 68.?.?.?

>Ajo, anti-ami jste podle drtive vetsiny vasich prispevku, to
>je nevyvratitelny fakt. V dnesni dobe byt anti-ami je velmi
>moderni, hlavne mezi mladymi Evropany. Takze jste, at chcete
>nebo ne, moderni anti-ami. Take mam z vasich prispevku
>dojem, ze jelikoz nechcete mit pocit jako byste se plazila
>po kolenou kolem Bileho domu, tak musite odporovat vsemu
>americkemu. Jestli to tak je, tak je to velice hloupe...
_______________________________________________________

"leho", vy mate ale drzost, nekoho tak napadnout bez dukazu a k tomu jeste starsi ( prominte pani Ajo ), zenu. Pamatujte si jednou provzdy, at delate co delate tak vy jste # 1 anti-ami. Vas vudce by z vas urcite nemel radost, jelikoz vase jako "uprimnost" je nebyvale hloupa. Divim se, ze mate tolik knih a tolik koupenych diplomu z Internetu, ze vase vrozena inteligence, takovou hromadu informaci nemuze, skutecne ! nemuze zpracovat. Vy na tom budete jednou hůř, jako vas blizky hnedonosec z vaseho dream teamu dusan, taktez zvany lojzodusan. Podivejte, jak mu diplomy, tituly a veda ublizila.

56669

17.06.2005 04:49

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Zvedavec opet tape ve zmeti blbosti

Lev 68.?.?.?

Pane Leho dekuji vam za vas prispevek.
Dekuji, dekuji jeste jednou a dekuji uz po treti a klanim se pane Leho. Taktez smekam klobouk a ted jsem si dokonce klekl, skoda, ze to nevidite pane Leho. Mam i vas obrazek v pokoji, modlim se .... slava, to je on ! meho srdce, Leho žampión.
____________________________________

Kemo, jen zhluboda dychat clovece. Potrebujete vice kysliku. Kdyz se neda dychat nosem ( coz je kvuli filtrace zdravejsi ), musite dychat usty. Nadechnout a vydechnout ....... [velký smích]

56682

17.06.2005 05:48

Námořníci USA chtějí žalovat Izrael

RE: Kdepak, pani

Lev 68.?.?.?

>Jako nezávislý pozorovatel této "diskuse", musím
>konstatovat, že (cenzurovano. Osobní útok spojený s
>urážkami). Seržant Leho a další čtenáři nemají
>proti vám šanci, ale trochu z jiného důvodu, než si ve
>své ješitnosti myslíte. (Cenzurováno, urážky) je
>trefné označení, ale v tomto případě ( a i ve
>spoustě jiných)
se týká hlavně Vás, protože počet
příspěvků, které nemají absolutně žádnou hodnotu,
jen se naváží do toho druhého, je u Vás takřka
bezedný.
________________________________________________

Co jste zde vlastně předvedla paní Markéto ? Dvacetkrát jste byla zcenzůrována, no a tento váš příspěvek mimo napadání nemá žádnou hodnotu. I já jsem musel nyní odbočit od hlavního tématu a to na mé reputaci ve Zvědavci, moc nepřidá. Prostě, nechal jsem se vámi Markéto, trochu ovlivnit a unést [velký smích]

56689

17.06.2005 06:00

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Zvedavec opet tape ve zmeti blbosti

Lev 68.?.?.?

Podle me tedy pan Fisk napsal nehoraznou pitomost. Pravdepodobne, ze budete kopnut do vasi lvi prdele.

Co si o tom pane Lev myslite vy ?
_________________________________________________________

........ skutečně to chcete vědět kemo, vy lišáku ? [mrknutí jedním okem] tak dobrá, jak si přejete. Rád vám odpovím - že jste pořádný hulvát !

No a nyni k tematu: opravdu pripoustim kemo, ze ten Saddam, ktereho jste dosadili a pak sesadili, byl skutecny diktator !

56691

17.06.2005 06:28

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Zvedavec opet tape ve zmeti blbosti

Lev 68.?.?.?

..... pred chvili, tam mel kema nos [oči v sloup]

56697

17.06.2005 06:46

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

No, kdybych nechodil semm na ZVEDAVCE, tak bych se stale
divil, proc v Cesku je Komunisticka strana na druhem
miste. Staci si precist par prispevku Karla s Cech, Mod-
racka, ci toho pana co si rika Lev a hraje to na obe
strany. Ono je vzdycky dobre, slyset oposicni
_______________________________________________

Jako vzdy lojzodusane, spravna odpoved od vas. Ten pan co si rika Lev to skutecne hraje na obe strany - na velkou a malou. To vite profesore matka priroda, je neoblomna, ze ano .....

No a co i vy nam napisete lojzodusane o tom krutem komunistickem diktatorovi Saddamovi ? Ze on nakonec skonci pochovany u kremelske zdi, hmm ?

56701

17.06.2005 07:02

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Šejna to dotáh´ z vojcla na generála cobydup a jakej to byl negramot a blb.

Lev 68.?.?.?

Veka cast Ostravy byla postavena PeTePaky. [smích] Ze jo pane leff... [smích]
________________________________________

Rad bych vam vyhovel s odpovedi kolego Vcelicko, ale nemohu, jelikoz o tom vubec nic nevim. Akorat vim, ze jsem byl u jezdeckeho pluku, cetarem u dragounu [smích]

56703

17.06.2005 17:34

Námořníci USA chtějí žalovat Izrael

RE: Poslyš Ben Hurvínku,

Lev 68.?.?.?

a Ben Hur není vůl. ... Jasny Matouskovic, je korunovanej [velký smích]

56820

17.06.2005 17:40

Námořníci USA chtějí žalovat Izrael

RE: '... Ja verim pouze tomu co vidim..' rika pan Lev

Lev 68.?.?.?

udela v mysli takovych panu Levu
____________________________________

Jen relax Petre Veliky. Prece nechcete, abych se do vas navazal. Duvodu by se naslo dost. Ani nevim proc, ale vzdy jsem nejak s vama soucitel. Doufam, ze byste nerad, abych zmenil na vas svuj nazor. Mejte pohodu v Kanade pane. - Lev [smích]

56822

17.06.2005 20:47

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Zvedavec opet tape ve zmeti blbosti

Lev 68.?.?.?

Pane Lve,
přispěvatel Kema může být hulvátem, ale někdy mám takový dojem, že ty vaše uštěpačné poznámky by dokázaly, s odpuštěním, nasrat i mrtvou kobylu.
________________________________________________________

Vazeny pane P.Peshmerga, pokud jste si nevsiml, tak ja pisu skutecne, tem nasranym mrtvym kobylam. Jste velmi inteligentni clovek - uprimne ! I kdyz mate stale u sveho PC Svatou knihu Koran, zajimalo by me, nakolik Koranu verite a jak vy sam, by jste v kratkosti Koran mohl definovat. Vim, ze muslimy jinak nemate v lasce.

Jinak moc dekuji za vas strizlivy a nezaujaty vyklad, ve kterem popisujete, jak se dostal Saddam, za presidentsky stolec. Muj nazor je, ze tomu nebylo presne tak, jak zde popisujete a ze Saddam, byl !! podporovany Bilym domem, az do konce osmdesatych let, minuleho stoleti - šalom.

56842

17.06.2005 22:37

Aghánistán: Změna taktiky

RE: '.., válečné fanatiky, ty jsme naštěstí exportovali do USA..' Pani Dana

Lev 68.?.?.?

Myslim, ze kdyz sekali dobrotu a platili poctive znamky Solidarity, tak je tu a tam pustili i do NDR a Bulharska. I kdyz i z tehle zemi na matracce kolikrat se preplavili ke zlym imperialistum a pak jim tam rikali veci, ze imperialiste cumeli...
______________________________________________

"Leho", prosim vas pokracujte, zni to jako váš a vaších lokaju pribeh. A to jste odesli, jako skupina ( team ? ) a pak jste se nekde na Zapade opet sesli ? .... jezisi, to je napinavka ....




56863

17.06.2005 23:04

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

>>Jen me mrzi ze ho tez nevrazili na to Kubanske letovisko
>>Guntanama. To by zde teprve panove Taborsti atd
>>protestovali!
>
>Jsem stejneho nazoru. Melo by se s irackymi valecnymi
>zlocinci nakladat podobne jako s byvalymi nacisty. Iracane
>by je meli soudit az pote, co budou mit fungujici
>demokratickou spolecnost bez nutne podpory spojencu, coz
>zcela urcite nebude jeste nekolik let. Do te doby by meli
>byt vsichni valecni zlocinci souzeni spojenci a dani na
>Guantanamo. Take by byla daleko vetsi sranda na Zvedaci,
>samozrejme...
________________________________________________

"leho" vy to mate vsechno nejak obracene. Fasiste v '39 byli taktez nasi pratele v byvalem Ceskoslovensku ? a nebo mi chcete rict, ze je jina doba a ze "okupaci" se dnes
nazyva "osvobozeni" ? [zmaten]

56877

17.06.2005 23:53

Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu

RE: Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu

Lev 68.?.?.?

>pane Krakonosi,o tom,co jista skupina spachala proti jine,i
>jak to potom dopadlo,to uz vi kazdy. Neni treba byt
>rozcilen,protoze o to jim jde. Uklidnete se,dejte si dobry
>caj,nekolikrat mohutne nadechnete a v klidu vydechnete,a
>pak,bude-li to vas zamer,zjistete o tom,co vas
>znepokojuje,co nejvice. Pak to sepiste,a informujte co
>nejvice lidi. Protoze cim vice jich bude,tim drive jeden
>teroristicky stat splace nad vydelkem,a jeho sympatizanti
>casem rovnez.Emoce berou silu,neplytvejte jimi,protoze pak
>nahravate tem,jejichz ideologie krivdy napachala.

>Ruthenian Ursus
_________________________________________________________

A verite pane MedoBedo ( Rusky Medvede [mrknutí jedním okem] ), ze mate pravdu ?! I ja se kolikrat nechavam unaset emocemi, jelikoz jsem alergicky na bezpravi, od ktereho jsem utekl a jsem zase tam, odkud jsem utekl. A nejhorsi ze vseho snad je, ze se najdou takovi "lehove" se svymi lokaji, kteri jako paraziti, se na vas nalepi, zvlas na Zvedavce, ktery povazuji za seriozni zdroj, ktery "oni" vam jej chteji za kazdou cenu zneprijemnit. A k tomu by to meli byt Cesi ( "lehovci" ) a Slovane. Jak pak budou vypadat takovi Anglosazove, Germane, Izraelci, Arabi, Cinane a tak dal. - Lev

56884

18.06.2005 00:08

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

Vy clovece "leho", to vidite vse cernobile. O tom jste me a snad i ostatni presvedcil nekolikrat. Ano plne s vami souhlasim. To co byla pro jedny "svoboda", nez do Iraku vtrhly okupacni vojska, je dnes pro ne utrpeni a naopak, ti co trpeli maji jako "svoji" svobodu, ale urcite NECHTEJI MIT V ZEMI OKUPANTY. Priklak "leho": zlocinec me bude ohrozovat v mem byte ( dome ), bude mi odnaset me cennosti z meho bytu/domu. Budu volat policii, ta prijede, osvobodi me od zlocince, ale sama se mi do meho bytu/domu nastehuje s usmevem na tvari a jeste pri prestrelce mi policie "nechtic" zastreli matku i otce a pak po usazeni v mem byte/dome, mi bude rikat co mam jak delat. Je to primitivni priklad, ale lepsi znazorneni prozatim nemam ! A to by se vam libilo "leho" ?? - to zase bude dalsi vas vodopad slov. Vy byste urcite byl dobry politik v WH a nebo dobry naseptavac ( jinak se tomu v Cestine rika: "poradce" GWB )

56887

18.06.2005 00:31

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Aghánistán: Změna taktiky

Lev 68.?.?.?

"Leho", je to uzasne, jak jste sjel pani Aju. Ale !! hlavne VY !! chlape a nebo kdo jste zac dokazte, ze zrovna VY !! jste ten pravy, slusny, poctivy, mirumilovny, vlastenecky dokonaly American ! Na vase prectene dukazy z nejakych knih vam kakam a urcite nejsem sam. Ten vas Irak a vse kolem toho "leho", tak to mate z tech vasich knih a vaseho doslechu a snad od nejakeho amika, ktery zrovne v Iraku je. Jeste jednou opakuji, ze nejste US obcan a ze nejste v US Army !

56891

18.06.2005 02:05

Kuřáci? Nutno vyhladit!

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lev 68.?.?.?

Tome, tvrde a bez lichotek - skutecne pekna a romanticka povidka. Sakra, ze ja neumim varit. To by bylo zenskejch juuuuuuu ..... [smích]

56902

18.06.2005 02:21

Námořníci USA chtějí žalovat Izrael

RE: Mimochodem, Ben Hurvínku, takhle Tě Špejbl nepochválí

Lev 68.?.?.?

Mimochodem, Ben Hurvínku, takhle Tě Špejbl nepochválí
_____________________________________________________________

[chechtot] pane Taborsky, uz dost prosim Vas, boli me od [chechtot] branice [chechtot]

56904

18.06.2005 16:01

Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu

RE: Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu

Lev 68.?.?.?

stava se tady z toho pekne hnojiste
______________________________________________

..... tak zde uz nepiste ! bude zde aspon cistejsi vzduch ! [vyplazený jazyk]


56992

18.06.2005 16:07

Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu

RE: Kauza Zündel: Obvinění v nedohlednu

Lev 68.?.?.?

Diky za odpoved a za rozumna slova MedoBedo - Lev

56994

18.06.2005 16:42

Námořníci USA chtějí žalovat Izrael

RE: Ale zase, pane Zmatoušek,

Lev 68.?.?.?

Mohu Vám také prozradit, pro koho se dělají "straitjackets", česky "svěrací kazajky. Sedm jich mají připraveno v expedici.
____________________________________________________________

[chechtot] [chechtot] ... a uz opet, nemohu dychat, davim se [chechtot] pane Taborsky. Moc Vas prosim, vopatrne na toho pana Zmatouska. Von to nema dobry se zdravim. Von se nesmej moc rozcilit, nebot jej muze klepnout Pepka a jeho pocetna rodina by Vas mohla soudit jako vyvoleni z holohouxu. Von, totiz ten nas kocujici komediant Matouszkowitcz, je jeste pametnik te udalosti, vite ? [velký smích] Stejne mam pocit, ze toho Svejka napsal "von" Zdenda, jelikoz nam jej zde porad predrikava. Kdovi, jestli jeste ve svem pomerne dlouhem zivote precetl jinou knihu ?! Jo a ten nas Zmathousek je na tom mentalne stejne, jako lojzodusan a proto jsou si stale tak nablizku [velký smích]

57000

18.06.2005 17:33

Aghánistán: Změna taktiky

Leho je LHAR !! Neni UC vojak a neni ani US obcan !!

Lev 68.?.?.?

Ja osobne si myslim ze pan Leho vojak neni a kdyz, tak retired.
________________________________________________

Ano Petre Veliky. Vsazel jsem na vas dobře !! Vim, at jste jaky jste, ale jste clovek rovny a primy a jednate podle svych emoci, ktere jste zrovna prokazal a ctenarum i pisatelum na Zvedavci, jste potvrdil ze nejaky "leho", neni zadny vojak a kdyby uz snad ?!? najaky byl, tak bude ne "retired", ale RETARDET !!

Takze jeste jednou vazeni pratele na Zvedavci nejaka bytost pod nickem "leho" je fake !! ( falesny ) US obcan a neni v US Army. Proste, je to conman ( podvodnik ) !!

57009

18.06.2005 17:42

Kuřáci? Nutno vyhladit!

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lev 68.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

S toho si nic nedelejte pane Lev. To co vy nevladnete
v kuchyni to jiste dozenete v posteli a svoji inteligenci.
_____________________________________________________

Vy lojzodusane, jste chytrej, jako lehova prdel [velký smích]

57012

18.06.2005 17:57

Kuřáci? Nutno vyhladit!

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lev 68.?.?.?

[chechtot] [velký smích] Diky moc pane Tome, za ten božskej recepí. Vy jste mi to zde tak barvite popsal, ze jsem od sameho vzruseni, se prestal kontrolovat a ukousl jsem si nevedomky !, vrchni levy roh meho displeje na mem Notebooku. No jo, co naplat, ale musim Vas zklamat mily pane Tome. Dal jste si setsakramentskou praci s tim napsanim toho vynikajiciho recepisu, ale problem je v tom, ze je prebyvam v kartonove krabici. Jinak Vam Tome moc diku [mrknutí jedním okem] S usmevem - Lev

57016

18.06.2005 18:37

Mahathir Mohamad

RE: Zvedavci dochazi dech a nema co publikovat

Lev 68.?.?.?

Z cehoz odvozuji, ze muslimove by se meli prekonvertovat na krestanstvi, jestli chceme mit nekdy v budoucnosti mir...
_____________________________________________________

...... a nebo aspon na Talmud !!

"leho", jste neskutecny ! Ridite se heslem "Porucime vetru desti" ? V kterem cirkuse dnes vystupujete "leho" ? vy musite byt ale zabavny [chechtot] [chechtot]

57023

18.06.2005 20:53

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

Josefe Svaty. Vy takovy Ekonom s velkym "Em", by jste mel bez politickeho přiražení vysvetlit publiku na Zvedavci, jak je to s tou US ekonomikou, kdyz USA se utapeji v dluzich ( ale u kterych bank, ze ano ... ) deficit roste ze vteriny na vterinu ( uz se to neda, kvuli tolikati cifram pocitat, z hodiny na hodinu ) a nas dobrodinec Bush, rozhazuje nase !!!!!!!!!!! penize, ne po hrstich, ale primo po kbelich. Na duchod v USA uz skoro nemame. [zmaten]

Ma otazka pro vas Josefe zni: jak se to "proboha" ( rekl by lojzodusan ), s tema penezi v USA dela. - Dal a ma dati ![oči v sloup]

57034

18.06.2005 21:27

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

kemo, jste vy normalni ? co vlastne tim chtel kema rici ? o basnikovi uz tu neni zadna rec, nerad bych se dotknul tim kemovym "vyplodem" ubohosti, i tech basniku na NEzvedavci. Je mi vas uprimne lito kemo. Tomu se rika - ZOUFALOST a nebo, "nasledek" z okupace. No jo, i takovi "lide", musi mezi nami zit [oči v sloup]

57043

18.06.2005 21:44

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

>Pane Lev!
>S Ajou jsem se v clanku o Afganistanu prestal hadat, ze je
>to zena. A zena musi mit v kazde hadce posledni slovo!!!!

>Kazde dalsi slovo muze se uz pocita jako zacatek dalsi
>hadky.

> To mam vyzkousene v me domacnosti a potvrdil mi to i
>pocetny klub pivnich skautu, ktereho jsem president.

A Vam neminim odpovidat uz z duvodu vasich sarkastickych
poznamek uz v otazkach! Rozeznate dobre dluhy a spatne
dluhy?
____________________________________________

Predevsim s vama soucitim pane Josefe, v jakych podminkach doma musite se svoji zenou zit. Budite ve me dojem, ze jste, tak rikajic "pod pantoflem" a to vas urcite pak nabada psat do Zvedavce a jak jste sam shora priznal - lecit si sve podpantoflove mindraky na pani Aji, jelikoz pani Aja, je mimo vas fysicky dosah [velký smích] [velký smích]

No a jelikoz jste mi NEDAL !! odpoved, jak je to s temi US dluhy a deficitem, tak vas uz vice nemohu povazovat za maklere. Zeptam se radeji nekoho v FR ( Federal Reserve ) dobra soukroma spolecnost, ktera si tiskne sama ty nadherne vyhlizejici, svudne, zelene, papirky. [vyplazený jazyk]
Board of Governors of the Federal Reserve System
Federal Reserve Board of Governors Statistics: Releases and ...
FEDERAL RESERVE BANK of NEW YORK
Federal Reserve Bank of St. Louis
The Federal Reserve Bank of Minneapolis ...... a tak dal a tak dal

57050

19.06.2005 01:47

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Leho je LHAR !! Neni UC vojak a neni ani US obcan !!

Lev 68.?.?.?

>Typicky Lev!
>Kdyz mu dojdou argumenty, tak napadne osobne !
>conman ( podvodnik) RETARDET atd.
>At je Leho kdokoliv dobre vas sachuje argumentama a vam kdyz
>argumenty dojdou, tak napadate osobne - tyicke chovani
>levice!

>Puvodne jsem myslel, ze si tu delate legraci, ale vypada to
>u nekterych jako vazna komunisticka schysofrenie!
____________________________________________________

[chechtot] Jozifku, vy lišáku, vy jste se nám tady rozšoup [velký smích] Vy tu lehovu "politiku", žerete, jako hladovej pes jitrnici. Ani to nestačíte pokousat. No jen tak dál, aspoň bude na Zvědavci větší sranda s těma trpajzlíky a Sněhourdou [velký smích] Stejně by mě zajímalo, ktérjpak z těch sedmi trpajzlíků, bude ten vyvolenej Šmudla [velký smích]



57076

19.06.2005 01:56

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

No proto pane kema. Vase omluva se prijima, i kdyz neni urcite uprimna, ale jen formalni, ale i tak, v politickodiplomatickem Svete se to pocita. Lhat se da i ve fraku, ze ano .... [mrknutí jedním okem]

57077

19.06.2005 02:04

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

Naproti tomu, si z vas Leho jednoznacne robi picu.(pardon za vyraz) [mrknutí jedním okem]
__________________________________________________

Google, Ty Víš, ze jsem Tě vždy !! uznávál, ale radost nám kazit nemusíš !! Vymyšlený, virtuální "leho", se urazí a odejde ze Zvědavce a my si pak nebudeme mít s kým hrát. Ach jo, to bude zase nuda [oči v sloup]




57078

19.06.2005 02:17

Papežovo smrtelné požehnání Africe

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Lev 68.?.?.?

Já byl ve Vatikánu pár let. Vím jak se tam šoustá. Tam po šprcce na zemi neuklouzneš. Zato v Římě, za hranicemi Vatikánu, to přehazujou vidlema, aby se to nezapařilo. Vatikán proti bordelům v Římě nikdy nevytáhnul a nevytáhne, protože bordely udržujou svátost manželskou; chlap si skočí do bordelu, potom ke zpovědi a doma je klid.
____________________________________________________

[chechtot] [chechtot] Mily pane Tome. Vy a pan Taborsky, me privedete do hrobu. Odmitam cist Vase prispevky, jelikoz sotva se mi jakz takz zahoji uz i tak zjizvena branice z minuleho prispevku, tak uz je zde Vas prispevek dalsi [chechtot] [chechtot]

57080

19.06.2005 06:07

Papežovo smrtelné požehnání Africe

RE: Papežovo smrtelné požehnání Africe

Lev 68.?.?.?

Včelko Máňo,
____________________

Pane Karle z Čech, jako čechoameričan, Vás musím poučit, proto mi promiňte. Ale u vás se říkalo te včelce v te pohádce "Májo". Čili, "Včelíčko Májo". Čmelák Včelíčka to věděl, ale, nepomohl Vám. To je u něho normální. [cool]

57108

19.06.2005 15:24

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Leff je LHAR !! neni ani US obcan !!

Lev 68.?.?.?

Vcelicko, to vsichni vime, z te Lvi propagandy mame ale psinu. Leho je muj soused, je american, je serzant a je v Iraku. Z tech tun lzi, co sem Taborskej se Lvem naplacali je tahleta nejstupidnejsi.
__________________________________________________

No jasny, lhari vaseho kalibbru se nezaprou - "leho", Ben Hurvinek a Vcelak Maja. S vama byla vzdycky sranda. Kdyby jsme nemeli ty trpajzliky na Zvedavci, tak by jsme si je museli vymyslet. Taktez pozdrav pro Snehurdu ... hahaha [chechtot] [chechtot]




57145

19.06.2005 15:46

Aghánistán: Změna taktiky

RE:"leho" je LHAR !! neni ani US obcan !! a neni v US Army Vcelaku Majo

Lev 68.?.?.?

Prosim vas Vcelko Majo, nemusite tak tvrde bojovat o vaseho kamarada, s kterym chodite, jak jste zde uvedl, chlastat pivo. Jeste by me zajimalo, kde to pivo spolu pijete, v Iraku a nebo v Kanade ? Jo a Ben Hurvinek v te hospode pry dela vycepniho [chechtot]

Staci jen jednou a jednoduse napsat, ze : "leho" je lhar, neni US vojak a neni US obcan. No a je to, ne ? [velký smích]

57150

19.06.2005 15:52

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Leff je LHAR !! neni ani US obcan !!

Lev 68.?.?.?

Zdravim Misu. "leho" je pouho pouha virtualni "osoba", vymyslena, jen pro Zvedavce. Staci si jen na Zvedavci vsimnout, kdo vsechno za "lehem" stoji. "leho" nema deti, nema manzelku, nema srdce a neproudi v nem lidska krev. "leho" je spatne naprogramovany robot, rizeny nekolika trpasliky na Zvedavci. [cool]

57152

19.06.2005 15:59

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Ben je LHAR !! neni ani US obcan !!

Lev 68.?.?.?

Leho je muj soused, je american, je serzant a je v Iraku. Z tech tun lzi, co jsem zde ja, Ben Hurvinek naplacal, je tahleta nejstupidnejsi.
__________________________________________

Jo, svata pravda Bene, svata pravda.




57153

19.06.2005 16:12

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

Josefe, co zde uvadite, je uz tak stare, jako vy sam. Nemate tam neco noveho ve spodnim suflicku? Negativni reakce na USA je pochopitelne mylna. Neni to koliktivni vina US obcanu, ze Bily dum ovlada mafie, ktera dela spatnou reputaci celym Spojenym Statum. "Jaky je hospodar, takova je uroda" Josifku. Ekonomie vam nejak nejde. US deficit je uz tak vysoky, ze nejde vycislit ani ve zlomcich, ze ano ... [velký smích] , tak jste se dal na politicteni ? [zmaten]

57155

19.06.2005 16:57

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

Leve - vas pokladam take na strane islamistu! Nazyvat W.H mafii, kdyz vite, ze ke kazdemu rozhodnut musi byt souhlas kongresu! Tim take prekrucujete skutecnost stejne jako Islamofasisti a zapadoevropsti socialisti
_______________________________________________

Vy Josphe, mi chcete naznacit, ze jste nejaky "bohem", kdyz ja jsem islamicky fasista ? Takze asi existuji zido fasiste a kresto fasiste, proste i bezverci jsou podle vas fasiste. Pochopitelne mimo vas - fasisty. Vy jedini nesete ratolest "miru" teto zubozene planete. Ubozacci.

57161

19.06.2005 17:18

Aghánistán: Změna taktiky

RE: leho je LHAR !! neni ani US obcan !! Vcelicka

Lev 68.?.?.?

Dobra prace Misu. Vsechno muze byt i dobra kamuflaz. Zname zde jednoho vytecnika, ktery NENI US obcan. Ja mimo jine !!! znam velmi dobre a mohu rict - podrobne, jeho styl vyjadrovani, z minula, rekneme dva tri roky zpet na Zvedavci. Akorat zmenil "leho" taktiku sebeovladani, aby se pokud mozno, udrzel na Zvedavci, tak kroti, svuj temperament. Verim, ze jsou zde "lide", kteri vymysleneho "leha" mohou znat osobne a dokonve mohli ho i navstivit. A pak, mam i informace z jineho zdroje.

57162

19.06.2005 17:58

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

Lve, jak si tedy vysvetlite vitezstvi republikanu ve volbach? Podle vas byly asi volby zmanipulovane, kdyz jste vy zrovna Bushe nevolil, ze? A dovolim si pripomenout, ze valka v Iraku kdyz zacala mela podporu 70% Americanu...
_____________________________________________

Jo, presne tak, vsechno bylo zmanipulovano. Hodne udalosti najednou, zmatek, nejistota, hruza, katastrofa, strach, no a v tom, se nejlip vladne. Mate kratkou pamet robote "leho".

Kdyz zverejnim, ze ve studni je otravena voda ( i kdyz nebude ), tak kolik procent lidi ( mimo sebevrahy ) se te vody z te dotycne studny napije ?




57175

19.06.2005 18:49

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

Predevsim bych doporucoval "lehovi" odstranit/useknout na jeho robotickem těle vsechno, co ma spolecneho s levotou: leva ruka, leva noha, leve varle, leve oko, leva pulka hlavy, atd.. No a co nam z naseho "leha" pak zustane ? "Cisty, neposkvrneny pravicak - bushovec, v rakvi". [vyplazený jazyk]

57188

19.06.2005 19:54

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Pije Vam krev, ten pan Leho - co?

Lev 68.?.?.?

Jsem dost zklamanej jeho umirnenosti.
___________________________________________

Ja taktez Petre a to je prave na tom to nejdivnejsi a nejhorsi. Vite ale, jak ten nas falesnej "leho" musi trpet a nenadat nam do volu a blcu a je nevim co jeste. On ale, to nedela chytre, jako ten co je mu tak silene podobnej a neni to US obcan a ani US vojak. Kdyby jste si pozorne precetl Petre jeho prispevky a nebudete na "jeho" strane, tak on, "leho", uz vi, jak se vas ma lisacky dotknout, aby vas ponizil. Uvedu jen strucny priklad: vim, ze k smrti nenavidite muslimy a reknema Araby, no a kdyz ja vas budu chtit nejak ponizit, tak vam vnutim to, ze jste vetsi muslim a Arab nez oni samotni a to bude na roztrhani vztekem vaseho těla Péťo. On "leho" vi kde ma ve vsi "slusnosti", aby se co nejdyl na Zvedavci udrzal, zautocit. Prikladem je i slabsi pohlavi, jako je pani Aja a pani Dana. Do tech se nas "gentleman" "leho", navezl az krev strikala, ale bylo to ve slusnosti a ty zeny se musely nakonac malem spokojit, ze jsou rude bolsevicky. To je "lehova" zbran ve ktere se stale opakuje:
levicaci,komousi,psychopaticti diktatori ( prozatim je u "leha" myslen jen jeden psycho.diktator ), anti-ami ( coz je on sam ) a zeme Velkeho Satana, z ktere on "leho" a jeho pochlebovaci z USA tuto zemi vytvorili, ze spatnou reputaci. Nikdy jsem za dobu meho pobytu v USA nevidel zvenci !! takovou nenavist proti USA, jako nyni, a To jen diky "lehovcum" !

57203

19.06.2005 20:04

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Pije Vam krev, ten pan Leho - co?

Lev 68.?.?.?

>No me konkretne krev nepije, jenom jsem se chtel podivat,
>je-li jenom virtualni postavou, produktem jinych
>"prispevatelu".

>Jeho praci neuznavam, z organizace, ktera ho zamestnava, se
>mi dela blivno, ale prozivat vsechnu nespravedlnost sveta,
>to si to mohu jit rovnou hodit.

>Jenom doufam, ze se budu moci zase jet podivat na Palmyru
>bez toho, abych si musel vyrizovat US vizum.
_________________________________________________________

Vase vec, jak se rozhodnete Misu. Nezapomente, ze tak zvany "leho", pokud by mel byt v Iraku, tak tam neni jako turista. A to by melo vysvetlovat vse. Pokud jste zazil okupaci CSSR v roce 1968, ktera nebyla tak krvava, jako Irak a vy Misu byl sovetskyj celovek a takovy rusky "leho" vam psal do Moskvy jak ho ceske deti vitaji s kytici a s usmevem na Vaclavaku, veril by jste tomu, pokud by jste byl normalne, strizlive smyslejici clovek, treba i Rus ? ..... Ja aspon - velky kulovy !

57204

19.06.2005 20:20

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

Ja vim, drahy Lve, asi vam tu kazim naladu, tak si ji musite trochu vylepsit. Ze tyhle idiocky zdanlive smesny kecy nechava editor projit, to je docela zajimave. Alespon ale vsichni vidi zamereni Zvedavce...
____________________________________________

Taky i ja se divim, ze jste jeste na vami nenavidenem Zvedavci, vcetne tech ubohych Cechu, nadclovece. Mate dobrou taktiku -"slusnost", ale kdyz nazvete nekoho, kdo utekl od bolseviku, bolsevikem a podobne vase vypady, tak to je OK, ze ? Radeji bych se nechal postavit ke zdi, nez s vama kvakat ty vase nesmysly, ktere musi urazet cesky narod a i poctive emigranty, kteri prisli do USA za cistou demokracii, kterou Bush a jeho "lehiste" poslapali. Jste jen lhari, nic vic a jste schopni udelat "doma", v USA to same, co delate venku, mimo USA, staci se vam jen postavit i ustne na odpor. "Satanic", je jen lichotkou pro vas zlocince !




57206

19.06.2005 21:28

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

Aha "leho", vy to na me zkousite, jako na pani Aju a pani Danu. Takze ja jsem bolsevicky agent v USA a kteremu jeste ke vsemu ujal posledni vlak. Zato, vy a vasi lokajove, jste ti pravi biti Americane, kteri rozsevaji "demokracii, svobodu a mir" po Svete, ohnivym mecem. Hmm, dobra teorie. Dulezite "leho" je, aby i normalne lidsky smyslejici lide, vam uverili, ale ja to rozhodne nebudu. Ja budu ten, ktery vas bude pak prikryvat vasim nedoctenym Rudym Pravem.

57212

20.06.2005 14:02

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

>Seržant leho a Lev mi přijdou jeden za osmnáct druhý bez
>dvou za dvacet. Jeden soudě podle jednoho z posledních
>příspěvků je paranoik a druhý kecá cosi o useknutých
>levých varlatech a hemisférách.

>Jedna ze slušných odpůrců politiky USA a Israele.
_______________________________________________________

Nevim vlastne, kdo jste - muz, zena ?!, ale kdyz jsem si precetl nektere vase prispevky, tak kdybych vas mel brat pres politickou linii [smích] - zni to trochu bolsevicky, ze ? ta "linie", takze mi pripadate, ze se drzite vicemene středu a dost neutralne. Jste asi velmi inteligentni bytost, aspon co jsem od vas cetl, tak to naznacuje. OK, no a ted k veci, jak vy sam/sama, vidite "leha". Verite tomu co zde jednosmerne pise ? Moc by me zajimal vas nazor. A taktez by me zajimalo, pokud mi chcete na to odpovedet, kde zijete, jestli v CR a nebo jinde - dekuji za vasi odpoved - Lev

57310

20.06.2005 14:18

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Zvedavec opet tape ve zmeti blbosti

Lev 68.?.?.?

Pani Dano. Predpokladam, ze se uz toho hodne od "leha", ktery neni US vojak a neni ani US obcan, nedovime. Kdybychom si udelali rekapitulaci vseho, co nam zde Mr."leho" napsal a vlozili to snad jen do nekolika vet, tak zjistime, ze ti kteri argumentovali proti !! nazorum "leha" a jeho horliveho "kolektivu BSP", tak jsme: anti-ami, bolsevici, komuniste, bral bych i to, ze jsme podle "leha", pro-teroristi a pro-dzihadiste atd., proste to nejhorsi, co lidstvo mohlo potkat na teto planete. Zato Mr."leho a spol, jsou ti nejsvetejsi podpurci miru, demokracie a svobody s rucema od krve. Tak ja uz nevim, kdo je right ( spravny ) a kdo je wrong ( nespravny ).

57314

20.06.2005 19:01

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Elitní zabiják leho, lean and mean, velice inteligentní a jemný...

Lev 68.?.?.?

Jeste jednou opakuji: LIDI MEJTE ROZUM, "leho" si z vas dela srandu !! on NENI AMERICAN a NENI US vojak. Neptejte se me na vic. Nemohu vam to do hloubky vysvetlit s tim "lehem". Nekomu jsem slibil, ze jen sdelim, ze "leho" lže !! a ze neni American a ani neni US vojak. Tot vse ! Zbytek si domyslete, jak chcete a dejte si skladanku dohromady jak chcete. V kazdem pripade vam "leho" jak se patri lže !!

57361

20.06.2005 19:22

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Zvedavec opet tape ve zmeti blbosti

Lev 68.?.?.?

Tedy pane, jestli nejste pouhý kecala, vzpomeňte si na tu otázku a mou doplňující otázku a určete jednoho, dva nebo tři diktátory, na které jste zvědavý. Já Vám věcně a nedemagogicky odpovím a byl bych štěstím bez sebe, kdyby jste i Vy upustil od těch obludných překroucených polopravd a demagogií.
______________________________________________________

Pane Petge, vsak ono to prijde i na "leha". Vsimnete si, jak chudacek se zacina opakovat. Podle me to je nekdo, kdo na urcitem svem nepodarenem "vyvoji" ustrnul a nejak se nedovivinul. Proste takovy typ, mozkoveho zakrnence. My ho prezijeme pane Petge, ale on uz takovou nadeji nema. [mrknutí jedním okem]

57364

20.06.2005 19:29

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Elitní zabiják leho, lean and mean, velice inteligentní a jemný...

Lev 68.?.?.?

Jednoho podobneho, skoro jako vejce vejci, jsem na Zvedavci s podobnymi frazemi potkal pane Taborsky. Taky trplel narcisismem. Hovori se o tom, ze kdyz to cloveka popadne, tak jej to neopusti ani v rakvi.

57366

20.06.2005 19:53

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Elitní zabiják leho, lean and mean, velice inteligentní a jemný...

Lev 68.?.?.?

Pokud si ctenar Zvedavce vsimne, tak "leho" o vojencine moc nepise. Nejvetsi "prehled" ma o Rudem Pravu a podle tělního pachu pozna, kdo je zpropadeny levicak ( pozor ale, hodne levicaku je zidovskeho puvodu, zeby "leho" tahl proti nim ? ), kdo je bolsevik, kdo je komous a kdo cte Rude Pravo. Nejak se ale nebavi kdo je treba "fasoun", "nacek", to asi "leho" za urazku nepovazuje. I "rasista" se zde u nej jako slovo moc neobjevuje. Jakou vlastne politickou stranu "leho" zastupuje ? A nebo to je nejaka "tajna" brigada, ci klan, organizace a podobne ? Mam pocit, ze i nas pan president George W. Bush, po precteni "lehovych" prispevku, by se k "lehovi" odvratil zady, jelikoz to, co zde "leho" pise, je nepoliticke tlachani.

57371

20.06.2005 21:36

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Aghánistán: Změna taktiky

Lev 68.?.?.?

"leho", jste uz trapny a jste jak "ojeta" gramofonova deska. Jdete se vycpat. Porad dokolecka dokola, ta vase uboha nic nerikajici demagogie. Uz jste zde napsal nejmin 100x jedno a totez a zacinate se opakovat. Musite mit asi srandu, sam ze sebe. Proste, vy si pisete, jedno a totez a hned si i odpovidate. Moc by me zajimalo, jak se tomu syndromu rika. [vyplazený jazyk]

57389

20.06.2005 23:18

Evropská unie: Hluboká krize

RE: Evropská unie: Hluboká krize

Lev 68.?.?.?

Co nechápu, je to, jak jsou ti Čecho-Američani zakonzervovaní v myšlení snad o 20 - 30 roků zpět a takoví jakoby ukřivdění.
________________________________________________

Mozna, ze bych s vami pane Petge i souhlasil, jak pisete "Čecho-Američani zakonzervovaní v myšlení snad o 20 - 30 roků zpět a takoví jakoby ukřivdění". Poznal jste je asi na Zvedavci - aspon prevazne, ze ano ... Ale ja jsem taktez Čecho-Američan a nepovazuji se, ze bych byl v mysleni, tech 20 - 30 roku zpet. Je nas v USA daleko vic, kteri nejsou nejaci konzervativni zpatecnici. Pokrok nejde zastavit a je vsude, bez rozdilu kontinentu.



57414

20.06.2005 23:49

Aghánistán: Změna taktiky

RE: '.., válečné fanatiky, ty jsme naštěstí exportovali do USA..' Pani Dana

Lev 68.?.?.?

Reknete lide zlati, muze toto psat normalni clovek dokolecka dokola ? "leho" je zraly na lecbu :

>ale každý kdo podporuje a aktivně
>se účastní vraždění jiných lidí.

Uz jsem se nahore otazal, koho myslite, Dano, pod terminem "lide". Jsou to take kreatury, ktere upizlavaji pred kamerami lidem hlavy a pak se tim chlubi na Internetu?

leho -- 84.?.?.?

20.06.05 22:48

>Pokud berete jako základ všeho: kdo není s námi je proti
>nám, tak na to já nehraju.

Takze si to, Dano, zrekapitulujeme: Jste proti Talibanu. Zaroven jste proti americke demokracii. Pisete, ze jste proti komunismu. Proti Saddamovi. Proti americke okupaci. Vypada to, ze jste uplne proti vsemu. Pro co vy vlastne jste, to je mi uplnou zahadou....

leho -- 84.?.?.?
20.06.05 23:02

>Proboha LEHO vysvětlete mi proč jste s vašimi
>komunistickými názory emigroval do USA a ne do SSSR? Že
>by zradil kompas?

Dano, jak definujete komunisticke nazory? Jeden z mych hlavnich nazoru, ktery tady prezentuji je ten, ze zatim nejlepsi overene spolecenske zrizeni je demokracie americkeho typu, ktera ma nezadatelne pravo se branit pred sebeznicenim zevnitr i zvenci. Tohle ze je komunisticky nazor? S hlasanim takoveho nazoru by me soudruzi jako vy za totality nechali dlouha leta hnit nekde v hladomorne, kdybych ovsem nemel nekde zname. A to je jenom jeden z mnoha. Nechapu, jak bych mohl s takovymi nazory emigrovat do SSSR...

leho -- 84.?.?.?

Nepracoval "leho" u KGB ?

57420

21.06.2005 00:29

Spiderman Krejčíř na útěku

Spiderman Krejčíř na útěku

Lev 68.?.?.?

Kdo je Radovan Krejčíř
Pochází z Českého Těšína. Figuruje v několika případech podvodů jako podezřelý. Nejznámější je asi zřejmě půlmiliardový celní únik při ropných obchodech firmy M5. Několik měsíců strávil ve vazbě, z toho, jak určil soud, tři měsíce protiprávně. Za to vysoudil od státu odškodné 200 tisíc korun. "Proslavil"se také největší nabízenou kaucí za své propuštění z vazby - 40 milionů korun. Nebyla soudem přijata.

Krejčířův "hrad"

http://img.blesk.cz/blesk/imgdb/original/php2Xlqhe.jpg



57431

21.06.2005 01:30

Aghánistán: Změna taktiky

RE: antipersonnel weapon system RKB (Rychlopalná KadiBudka) vzor Sergeant Leho 84

Lev 68.?.?.?

[chechtot] [chechtot] No neni to na posrani [chechtot] [chechtot] , nic vezlem, myslim tim "RychlopalnaKadiBudka - RKB vzor Sergeant Leho 84" [chechtot] [chechtot] Pane Taborsky a tim, ze jste slapl na "lehovu" vaznost a trpajzličí reputaci na nenavidenem jeho Zvedavci, tak Vas "leho" prohlasi za nejvetsiho bolsevika, anti-ami a ze pochazite dokonce ze zeme Velkeho Satana. Pokud jeste neprida, jako tresnicku na dort, ze jste napojenej pres RKB - vzor Sergeant Leho, na Džihád ! Tak to pak uz bude na úplnej průjem [velký smích]

57439

21.06.2005 03:21

Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

RE: Tak nám umlčeli Saddama. Proč?

Lev 68.?.?.?

a jini Zvedavci, podobnym zpusobem zduvodnit vas odpor vuci politice USA a Izraele?
_________________________________________________

Vite proc "leho" ? Jednoducha odpoved: ten duvod hledejte vy sam v sobe, proc lide nenavidi USA a Izrael. Protoze takovi lide, jako "leho" rozsevaji vitr a sklizi bouri. A jdete prednasen na Lomonosovou universitu. Hledaji tam "Kecala" !! [velký smích]

57453

21.06.2005 03:33

Aghánistán: Změna taktiky

RE: antipersonnel weapon system RKB (Rychlopalná KadiBudka) vzor Sergeant Leho 84

Lev 68.?.?.?

Lve, jak znamo, uz pred odhalenim kadibudky jsem mel podezreni na boudu, jelikoz Taborskeho vsichni zname, ze. Take jsem se zasmal, ale nejak me unika jak to souvisi s Afganistanem, ci vlastne s Aghanistanem. Jak je to tedy...?
_______________________________________________

Zadne vytaceni "leho". Vy takovy vzdelanec, mate precteny i navod na instalaci zachodove desky a vy jste naletel ?? [zmaten] A to neni poprve. Vy jste "leho", jako spravny narcis do sebe tak strasne moc zazranej, ze nemate cas sledovat okoli. [chechtot]




57454

21.06.2005 03:39

Aghánistán: Změna taktiky

RE: Pro Danu, ktera ma v tom zmatek:

Lev 68.?.?.?

Sakra, to vam zase trvalo "leho", nez jste pani Dane "ZPRACOVAL" odpoved. Kdyz budu skromny, tak aspon 12 hodin. Vzdyt je to jasne, ze lzete clovece. Chudak pani Dana, az se zitra probudi a nahledne do Zvedavce na ty "lehovy" kydy. [zmaten]

57455

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 61 čtenářů částkou 10 877 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 6

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 4

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Švédsko otáčí? Nechce krimigranty z Řecka03.10.20 14:22 Švédsko 0

Kalifornie schvália zákon odškodňující černochy za otroctví03.10.20 13:01 USA 4

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,58 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
21,94 Kč
Čínský juan
3,46 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 144,38 Kč
1 unce stříbra
545,56 Kč
Bitcoin
273 073,65 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?