Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 161 příspěveků, 20 různých jmén: <nic>, (Byvaly 2), Bez podpisu, eva, Ivan, jitka, Karel, M.Cermak, MartinCermak, Mikin 2, Oskar, Ostravak, Pavel, Pet, Petr, Sackal2, USA, USA -Bush, Vlastimil, Zo Zapadu.

Stránka: 1 2

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

03.08.2002 00:53

co mám proti církvi a dalším skupinám

co mám proti církvi a dalším skupinám

Sackal2 152.?.?.?

Zdravim vsechny diskutujici i p. Stworu.
Jen na okraj - zjistuji, kolik ctenaru Zvedavce privadeji clanky p. Stwory k diskuzi, velmi potesitelne. A hlavne se vice diskutuje a nikoli pouze urazi.
Nyni k clanku. Chtel jsem napsat svuj prispevek uz k predchozimu clanku o setkani krestanske mladeze s papezem, ale az nyni jsem se k tomu dostal a mozna i v lepsi chvili. I ja bych si rad pridal sve polinko do ohne.
Nikdy jsem v Boha neveril ([smích] snad jen, kdyz jsem chodil v Cechach na houby a pro sebe si rikal, jestli najdu jeste jednu, zacnu v Boha verit [smích] ) a nikdy jsem nikomu viru ani nevyvracel. Zde uz se dostavam k prvnimu bodu, kvuli kteremu me soucasna vira v Boha a jeji zprostredkovani cirkvemi vadi. Ackoliv ja nikomu nic nevyvracim, vsichni verici me ve vetsine pripadu vehementne presvedcuji o tom proc verit. Z casti souhlasim s p. Stworou, ze vira je urcita berlicka ( [smích] viz me houby ), kterou potrebuji lide z ruznych duvodu. Vadi mi "nabiraci", kteri se zameruji na cilene skupiny. At uz jde o Svedky Jehovovy, nebo i cleny jinych cirkvi nezistne me zvoucich prave do toho jejich kostela (abych upresnil-mluvim o situaci v US). Mozna to nemysli zle, ale jejich usty, podle mne, hovori nekdo jiny. Co si budeme namlouvat, kolik dospelich americanu rekne svemu reverendovi vse a kolik se jich jde na radu ohledne cehokoliv, zeptat zase sveho reverenda. Pokud se takto deje nekolik desetileti, nedivim se, ceho je dnesni propletena politicka elita schopna.God bless America. Vzdyt to ani jinak nejde, jak by bylo mozne udrzet na uzde takovou masu lidi,jako jsou Spojene staty? Jedine diktaturou, nebo nabozenstvim. Vymyvani mozku je silny vyraz, ale asi pravdivy. Nechci mluvit v procentech, ale hodne americanu, je tak neschopnych a odkazanych na stat, cirkev, resp. Boha atd., atd., az se mi chce brecet.Tim se dostavam k druhe veci a tou je ono vymyvani mozku a propagace cirkve v mediich. Docela casto se divam na Trinity chanel a to z uzasu, jake se tam deji veci. Nemluvim o tisicich vericich, kteri v naprostem transu a blizko kolapsu zpivaji gospel a sleduji "zazracne" uzdraveni naprosto "nelecitelnych"(svetsi doktori jim nepomohli) lidi. Ale, co me dostalo, jak jakysi duchovni s obrovskym zapalem vysvetloval, jak Buh tvoril Zemi..od jadra a vsechny zemske vrstvy a dale atmosferu, ozonovou vrstvu..atd. Vse nazorne ukazoval na nakrojenem modelu Zeme. Dal uz jsem proste nemohl, demagogie v primem prenosu, to je na me silne kafe. V americke televizi neuvidim nahe nadro, ale "chran Buh" cenzurovat tohle! V tentyz den po precteni clanku o papezi, jsem na stanici Fox videl rozhovor s jakymsi pastorem, ktery porada Crusade (!) do Afriky. Tento muz, jehoz jmeno si nepamatuji, rekl asi toto: diky Crusade mame 300.000 novych dusi pro Jezise a to prosim vse zdokumentovano pisemne (rozumej upsanych dusi)! Tak jsem nevedel jestli bdim ci snim. Neni to Devil, komu se upisuji duse? Mozna se mi to vse plete a nevyznam se v tom. Jeste, ze mi dosli znaky!

3133

03.08.2002 15:23

co mám proti církvi a dalším skupinám

co mám proti církvi a dalším skupinám

Zo Zapadu 152.?.?.?

Pan Stwora:
Vidim odkial prichadzate. Mna to ale nezaujima ci verite v Boha alebo nie, spory a disputy o Jeho existencie uz trvaju tisice rokov. Co chcem vediet je co je Vas 'alternative' ked verite ze Vas zivot je tu a Vasa konecna buducnost a osud sa sklada 2 metrami hliny po Vasej smrti.
Ak clovek nevery, tak vzdy ma urcity 'void' ktory musi vyplnit niecim inym. Obycajne sam sa stane 'center of universe' utvory si svoje 'values' a nazory na to co je dobre alebo zle, stane sa narcista a hedonist. Jeho svet sa toci len okolo seba, druhych ludi pozna len nato a podla toho ako by ich mohol vyuzit.
Ake mate vy nazory? Co chcete a mienite spravit aby svet sa stal lepsi? Viem, ze cenzurujete komentare ludi vo Zvedavci ak s nimi nesuhlasite, cize Vasa mienka vzdy musi prevladat. Ako chcete vy vyriesit svetove problemy?
Tieto problemy boly uz riesene ludmi ako Karol Marx, Adolf Hitler, atd. Vidime kde to doviedli ...ako sa svet 'zlepsil'.
Obycajne ludia co najmenej citaju Bibliu najviac kritizuju nabozenstvo. Ja som nie Katolik ale obdivujem papeza za jeho hlboku vieru a energiu. Nik mi nepovie ze on nechce dobre pre ludi. Ak vy mate nejaky lepsi navrh ...nie kritiku o tom co ini robia...tak prosim uverejnite to.

3139

02.09.2002 05:44

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Zo Zapadu 152.?.?.?

Bude to dobre pre " Business ". Ako vieme z minulosti tak zvana depresia sa konecne ukoncila zaciatkom druhej svetovej vojny. Az do tej doby bola velka svetova nezamestnanost a zavodne podniky a firmy boly vacsinou pozatvarane alebo pracovaly s obmedzenou kapacitou.
I dnes sme uz viac ako rok v " recession " ktora sa lahko moze zmenit na depresiu. Ludia maju nedoveru k burze a veducim korporacii. A cim viac cuju o klamstvach a falsovanych zarobnych vysledkov firiem tym su ostraziti a menej si dovolia nakupovat. A to sa deje po celom svete.
Bush chce byt dvoj terminovym prezidentom. Dobre vie ze jeho otec to prehral na zaklade slabej ekonomie a on tak nechce skoncit. Vojna s Irakom sa zda tou najlepsiou odpovedou k svojej vyhre.
Skoda je ze tisice mladych vojakov pojde na jatky a stratia tam svoje zivoty. A preco?! Je ambicia jednoho aby sa stal prezidentom hodna tolke obete?, tolke zivoty? Preco nepocuvame zdrave rozumy nasich spojencov v NATO alebo v UN?! Snad oni vedia nieco co nasa vlada nechce vediet...ze konflikt sa da vyhrat vo vacsinych pripadoch i bez vojny. Treba si dat cas a nebyt netrpezlivy.
Hussein je problem v strednom vychode, je to odporny, surovy clovek ktory si nezasluzi ziadnej sympatie ale preco U.S.A. musi byt policajtom po celom svete?

3725

23.09.2002 07:49

Nová teologie moci

Nová teologie moci

152.?.?.?

Vazeni, myslel jsem si, ze me na Internetu uz nic neprekvapi. A vida - tady si jakysi fasista bere do huby Jana Palacha. Svata prostoto!

4068

24.09.2002 08:27

Nová teologie moci

RE: Nová teologie moci

M.Cermak 152.?.?.?

osobni napadani a nadavky
Myslim ze kdokoliv si precetl JAKYKOLIV prispevek od Nohejla nebude slovo fasista povazovat za nadavku, ale spis za diagnozu [pláč]

4087

03.10.2002 08:10

Jelen v titulku aneb Na lovu s Georgem

Jelen v titulku aneb Na lovu s Georgem

M.Cermak 152.?.?.?

Ta lez o tom jak U.S.A. stvorily a vyzbrojily Saddama zacina byt nudna. Ty stovky tanku ktere tak hezky horely behem Gulf War byly "sdelany v CCCP". Socialisticky vudce Sad Dumb Hussain a jeho socialisticka strana BAAT byli vzdy milacci takzvaneho "tabora miru". Ukazuje se, ze stara laska nerezavi !

4268

06.10.2002 07:17

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

RE: Re: zdenek

152.?.?.?

Predne dekuji panu Stworovi, ze nejsem cezruovan, ackoli pisi z AOL.
K veci: Johnie Walker (pouziji-li obdobu jeho jmena stejnou se znamou whisky) nebojoval dle jeho vypovedi nekde v podelanem Afganistanu proti USA - jel tam jen na dobrodruzny vylet. V tom podelanem muslimskem Afganistanu ho zatknul a zmlatil rusky pristehovalec do USA, vetran byvale SSSR v Afganistanu. Bylo to v americke televizi, ani ten Rusak jeste neumel poradne anglicky, kdyz postreleneho a zmlaceneho Johnie Walkera "vyslychal". Rusak v americke uniforme byl zjevne prekvapen, ze ma pred sebou rodileho Americana.

4303

06.10.2002 09:07

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak 152.?.?.?

Smysl a sloh celeho clanku je dosti zmateny. Byl zda se napsan ve velikem hnevu.
Ukazuje vsak jedno - historie se opakuje. Stejne jako v pripade komunismu nebo nacismu, pozustali po vsech tech hromadach mrtvol se zadne spravedlnosti nedockaji. Bylo zase chyceno jen nekolik jedincu a ti budou nebo jsou odsouzeni k pomerne mirnym trestum. Ano, mirnym, kdyz uvazime co maji na svedomi, a ze byli pristizeni pri cinu. Je to slabost demokracie, se kterou se asi budeme muset smirit. Musime se ale smirit s osobami kteri se takovych lidskych zrud zastavaji ? Rozhodne ne !!!

4305

06.10.2002 22:05

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Zo Zapadu 152.?.?.?

Walker-Linn dostal 20 rokov; myslim ze to bolo malo. Mal vysoko platenych advokatov zasluhou jeho rodiny, inac by dostal viacej.
Reid sa uz sam priznal ze chcel bombou havarovat lietadlo tak preco treba o nom rozpravat ze je nevinny.
Obaja si boli plne vedomi co robili a bolo to z ich presvedcenia a viery ze to robia v mene Islamu. U.S.A. sa stal ich nepriatel.
Amerika sa musi branit proti terorizmu ci je to domaci alebo zahranicny. To, ze nasi vojaci sli do Afganistanu, ze tam nemali preco ist, s tym ja uplne nesuhlasim pretoze odtial to vsetko zacalo.

4321

06.10.2002 22:31

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme s

MartinCermak 152.?.?.?

Ta pohruzka o vymazani prispevku pusobi opravdu velice podivne. Kdyz tady nedavno albert zacal ctenarum spilat do zradcu a posilat je na sibenici, dostalo se mu jen pratelskeho pokarani a ujisteni ze Stwora "chape jeho rozcarovani". [pláč]

4322

06.10.2002 22:37

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

RE: Nejzlocˇinneˇjsˇí rezˇim

MartinCermak 152.?.?.?

Tak tedy prece jen Amerika ! Zeme ktera se snazi proti tem hruzam ktere jsem vyjmenoval bojovat.
Nemyslite ze kdyby to co jste napsal byla pravda, nebyl uz by jste davno mezi zivymi ? A uz vubec ne na internetu !!!

4323

09.10.2002 05:43

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak 152.?.?.?

Pro lidi, kterym se tak strasne nelibil projev prezidenta Bushe:
podivejte se, on to zadny genialni projev nebyl. Stejne ho Jirka mladsi nenapsal osobne. Na to ma kazdy prezident lidi. Vetsinou chytrejsi nez je sam. Ten projev byl jednoduchy z prosteho duvodu. Byl napsan tak, aby normalnimu obcanovi vysvetlil, ze pokud nedonutime toho hajzla (mozna i za cenu mensi valky) aby prestal vyrabet zbrane hromadneho niceni, tak toho jednou budeme VELICE litovat.
Jestli jste tuto myslenku nepochopili, jste za A: budto prilis velci intelektualove a geniove, nebo za B: vase inteligence je pod hranici inteligence prumerneho Americana. To uz necham na vas.
Jestli vam ovsem projev americkeho prezidenta pripominal komunistickou propagandu vic nez ty protiamericke clanky ve kterych se hrabete na internetu, pak bych se osobne priklonil spis k te variante B !!!

4379

10.10.2002 11:12

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak 152.?.?.?

Stefane, v tom Gulfu to bylo jinak. Ta mezinarodni koalice (ve ktere byli i Cesi) nemela mandat na obsazeni Iraku. Byla tam jen osvobodit Kuwait a znicit Saddamkovi armadu. To se taky aspon na cas povedlo. A k tomu milimetru o kterem pisete par mil chybelo. Dobyvani Bagdadu by prineslo mnohem vic obeti nez valka v pousti. Doufam, ze k tomu ani ted nedojde.
A ceho budeme litovat ? Presne toho, ceho litovali lide uz mnohokrat v historii. Treba tehdy, kdyz nezastavili toho zmetka Hitlera. Dokud byl jeste cas.

4420

10.10.2002 11:23

Další reklama pro hlupáky

Dalsˇí reklama pro hlupáky

MartinCermak 152.?.?.?

Vzhledem k tomu, ze je ta teklama zamirena na teenagery, tak by tak spatna nebyla. Kdyby byla ovsem dobre "zahrana". Coz neni.
Ta holka napravo neni mimochodem zcela jiste Mongolka. Spis bych ji zaradil nekam do JV Asie.

4422

11.10.2002 09:10

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak 152.?.?.?

Dobre to pises, Stefane. Vsiml sis jak jsem se v prvni casti diskuze zminil o Talibanu jako o jednom z nejzlocinnejsich rezimu v historii ? Hned jsem se od Stwory dovedel, ze rezim ktery "nastolila Bushova klika" je horsi. Nikdy bych neveril, ze me nekdo donuti zastavat se Bushe mladsiho, ale stalo se. Vydavatel tohoto webzinu je ale asi vsemocny !!!

4447

11.10.2002 09:19

Jsme nepřátelé amerického lidu, přiznáváme se

RE: Jsme neprˇátelé amerického lidu, prˇiznáváme se

MartinCermak 152.?.?.?

S tim celkem souhlasim. Skoda, ze ho uz tehdy nemohli dorazit.
A jsou to opravdu kdybybylismy. Skoda, ze nemuzeme videt do budoucnosti. Ja bych ale stejne radsi, kdyby se ti sasci v U.N. chovali spise jako Churchill nez jako Chamberlain.

4448

15.10.2002 08:26

Zločin dokazuje, že nikdo z nás není v bezpečí - a Británie může být dalším cílem

Zlocˇin dokazuje, zˇe nikdo z nás není bezpecˇny? - a Británie mu?zˇe by?t dalsˇím cílem

MartinCermak 152.?.?.?

Na prvni pohled smysl celeho clanku jaksi unika. Protoze jej ale napsal jeden z nejudatnejsich protiamerickych valecniku Bobby Fisk, preklad zni podle mne asi takto: prislusnici mensich narodu ! Nedrazdete fanaticke muslimy. Cim vic budou vrazdit, tim vic jim lezte do prdele !!! Americany naopak zatracujte kam jen vkrocite. Jen pak se budete moci na dovolene citit v bezpeci.

4533

15.10.2002 08:38

Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany

Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany

MartinCermak 152.?.?.?

Nabozensti fanatici vrazdili v Indonesii Australany. Kdo za to muze ? Americani prece !!!
Dejme tomu ze by CIA ty silence vypatrala a vcas zlikvidovala. Dovedete si predstavit nadpis nejnovejsiho clanku ve Zvedavci ? Zde je: AMERICTI NADLIDE VRAZDILI MUSLIMSKE VERICI NA BALI !

4534

19.10.2002 09:42

Pánové, harašte dokud ještě můžete

Pánové, harasˇte dokud jesˇteˇ mu?zˇete

MartinCermak 152.?.?.?

Radikalni feministky casto zneuzivaji zakony pro politicke cile. Dospelo to opravdu mnohdy k smutnym extremum. Flirtovani prece jeste nikomu neublizilo.
Nic ale neni cernobile. Sexualni obtezovani opravdu existuje a muze byt velice odporne. Jeho obet, at muz nebo zena se ma pravo branit. Prispevek pani Kubove se mi zda byt rozumny.

4623

19.10.2002 23:35

Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany

RE: Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany

MartinCermak 152.?.?.?

Alberte,
bojim se, ze tu tvoji prirucku cist nebudu. Docetl jsem se totiz uz toho papouskovani na Zvedavci tolik, ze bych pravdepodobne takove veledilo dokazal napsat za jedno odpoledne sam (kdyby me ovsem predtim jeste ruplo v makovici).
Ale s tou zadosti abych tebe a Nohejla poucil, kdoze to vlastne prisel s tim bolsevismem, to rad vyhovim.
Jsou mezi nami lide, kteri si mysli ze boj proti rasismu, terorismu, za demokracii a rovnopravnost jsou "satanske lzi". Tak zrovna tihle lide s bolsevismem, nacismem a podobnymi ismy prisli.
A kdyz proti nim prestanou slusni lide bojovat, zaplavi tahle spina zemi.

4630

21.10.2002 04:39

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Petr 152.?.?.?

Dnes v nedeli odpoledne , predtim nez jsem se napojil na casopis zvedavec jsem byl s manzelkou nakupovat. Bydlim v San Diegu a jsem zednikem . Koupil jsem si kabat a auto. A jeste mi zbylo .
Tak nejak me neboli co se stalo 20 lete chuligance za to ze nesouhlasila s rezimem . My opravdovi Americane se snazime chranit tuto bohem pozehnanou zemi a vratit ji tam kde byla pred ACLU.
Porad se mi zda ze je vetsi fronta pred velvyslanectvim USA nez pred ceskym kdekoliv v Americe.Az udelame z Kanady 51 stat tak vam take bude lepsi . Mimochodem mame tady prekrasne pocasi . Jak je u vas?



4672

21.10.2002 04:48

Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany

RE: Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany

MartinCermak 152.?.?.?

Stefane, time out !!!
Dobre, nemas rad Zidy. Nasel sis webpage podobneho zamereni. To dovedu pochopit. Uz min dovedu pochopit, ze snasis na te strance ty primitivni utoky na svou novou vlast, i kdyz vim, ze s nimi casto nesouhlasis. No, dejme tomu. Ale ver me, ty umis diskutovat, dokonce i obcas uznat chybu. Proto nemas zapotrebi se snizovat na uroven Nohejla nebo dokonce alberta. What you say, eh ?

4673

21.10.2002 05:01

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k tra

MartinCermak 152.?.?.?

Na tom odbavovani skutecne nic "nesmirne ponizujiciho" neni. Byly uneseny tri letadla a zahynulo pres 3000 nevinnych lidi. Proto ty prohlidky.
Vlastnictvi mapy Afghanistanu rovnez nikoho do problemu neprivede. A ze nejakemu mistnimu policajtovi obcas ujedou nervy ? V takovem pripade si muzete v kazde demokraticke zemi stezovat. A vetsinou to funguje.
To obvykle prehaneni me v clanku neprekvapilo. Co me prekvapilo, byla absence obvykleho srovnani demokraticke Ameriky s nacistickym nebo komunistickym rezimem. Pochopitelne v neprospech Ameriky. Ze by se ve Zvedavci blyskalo na lepsi casy ?!

4674

21.10.2002 05:14

Pánové, harašte dokud ještě můžete

RE: Rana pod pas

MartinCermak 152.?.?.?

Takze vy jste k Olze hruby pro dobro lidstva. Chranit slabsi povahy. AHA !!!
Jeste jedna vec me zaujala. Ze nediskutujete s komunisty. To jsme dva. Ale ja je na rozdil od vas ani nevolim. Nebo jste to v tom clanecku o raketach v Cesku myslel ze srandy ?

4675

22.10.2002 09:18

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

RE: USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

152.?.?.?

nechapu proc vy "opravdovi americane" se napojujete na cesky casopis zvedavec a pokud mate v San Diegu tak krasne pocasi tak proc si kupujete kabat? Co se auta tyka, tak urcite bylo na credit dle AMERICKEHO STYLU NEMAM NA TO A CHCI TO HNED.Jsem rada, ze vam jeste neco zbylo, to je v dnesni spatne ekonomicke situaci dulezite.Nedelejte z Ameriky raj, tady se musi velice tvrde pracovat a setrit, aby si clovek mohl za jediny den koupit to co jste napsal.>Dnes v nedeli odpoledne , predtim nez jsem se napojil na casopis
>zvedavec jsem byl s manzelkou nakupovat. Bydlim v San Diegu a
>jsem zednikem . Koupil jsem si kabat a auto. A jeste mi zbylo .

>Tak nejak me neboli co se stalo 20 lete chuligance za to ze
>nesouhlasila s rezimem . My opravdovi Americane se snazime
>chranit tuto bohem pozehnanou zemi a vratit ji tam kde byla pred
>ACLU.

>Porad se mi zda ze je vetsi fronta pred velvyslanectvim USA nez
>pred ceskym kdekoliv v Americe.Az udelame z Kanady 51 stat tak
>vam take bude lepsi . Mimochodem mame tady prekrasne pocasi . Jak
>je u vas?

>
>
>
>

4749

22.10.2002 09:34

To je radosti na Starém Bělidle!

To je radosti na Starém Beˇlidle!

MartinCermak 152.?.?.?

Hranice rozdeluji lidi a jsou prekazkou v obchodu. Ceska rep. je moderni, zapadni zeme. Patri jak do NATO, tak do E.U. Tanky ktere by tomu mohly zabranit bloudi nastesti nekde v Cecensku. [smích]

4750

22.10.2002 09:39

Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany

RE: Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany

MartinCermak 152.?.?.?

Naprosty souhlas. Ja taky nejsem zadny "spring chick", takze se pridavam: Jupiiiii [smích] [smích] [smích]

4751

22.10.2002 09:49

Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany

RE: Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany

MartinCermak 152.?.?.?

Stefane, pokud vim, komousi byli na strane Izraele jen asi prvni dva roky jeho existence. Pak byli zcela na strane
arabu. Osobne si pamatuju az Yom Kippur War, kdy propaganda v CSSR byla zcela proti Izraelska a arabi byli vyzbrojeni hlavne sovetskymi zbranemi, Izrael hlavne zapadnimi zbranemi nebo zbranemi vlastni vyroby. A nemyslim, ze se to az do konce komunismu nejak zmenilo.

4752

22.10.2002 17:07

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Zo Zapadu 152.?.?.?

Pan " Nuke ":
Budte rad ze nas zaujem je viac ako len po nase hranice. Keby sme vzdy nevstupili a nepodporili tu pravu stranu ci za prvej alebo druhej svetovej valky tak dnes by sa v Cechach uz rozpravalo iba nemecky (aj vy). Po studenej valke by ste mal rozpravat ruscinou a, mozne je, ze keby dnes sme " nestrkali " do zahranicnych veci, tak v buducnosti by ste rozpraval arabsky alebo po cinsky. Pritom je dobre pre europanov mat ' priatela ' ktory ich vzdy ide zachranovat ked sa dostanu do neprijemnosti.
Je pravda, Europa by si mala riesit svoje problemy a nespoliehat sa vzdy na nas aby sme za nich bojovali a vytahovali ich z " kasi ". Ako vidite, nie su toho schopni.

4771

23.10.2002 02:43

To je radosti na Starém Bělidle!

To je radosti na Starém Bělidle!

Petr 152.?.?.?

Vcera jsem konecne pochopil, skoro v padesati letech co znamena prislovi :kolik jazyku znas , tolikrat jsi clovekem.
Pochopil jsem ze to ma co delat s informacemi a kolik stanovisek muzete zaujmout diky moznosti cisti to co pisi v jinych zemich.Teprve tehdy muzete pochopit proc je neco logicke co se logickym nezda kdyz se na to divate z male a dosti zanedbane zeme.Ta touha zechu po nezavislosti ,kterou ovsem nemaji a ta zvlastni schopnost se ucit ale nepoucit se a tvdohlave trvat na necem co je malo lidi muze pochopit.
Proc je participace v eu velmi dulezita je velmi snadne pochopit jestlize se divate do cech zvenci.
Velmi slaba infrastruktura , nedostatek bytu, nevyvinuty financni trh. A to co se tyka mortgigovych trhu a celkove nepochopeni velkyc h financi.Koordinovani zakonu s EU. povede k transparencyktera soucasne umozni ivestorum privest kapital beze strach ze bude misappropriated.Bez zahranicniho kapitalu (seed money )Ceska republika By se na sve nohy jen tezko postavila.
Co se tyce osobnich informaci,panove jaka mate tajemstvi ,Mozna pan patifista dela neco pod stolem kdyz se diva na nahata devcata , ale myslite si ze to chce nekdo vedet?

stefanovi ze zapadu :Ty jsi spravny chlap.

4787

24.10.2002 09:37

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

MartinCermak 152.?.?.?

Pravdeˇpodobnost, zˇe se neˇkdo nepovolany? dostane do blízkosti kteréhokoliv vysoce postaveného politika, je neprˇímo úmeˇrná padousˇství a moci prˇíslusˇného politika.

S tim souhlasim. Potvrzuje to mou domenku, ze treba Saddam nebo Fidel jsou padousi a Ronald Regan spravnej chlap. [smích]

4842

24.10.2002 09:50

Suchý pijan

Suchy? pijan

MartinCermak 152.?.?.?

"Odporne zapachajici mysleni" ?! Hmmm, autor clanku je zda se dosti zapach-prominte, zaujaty. Ja osobne bych na Bushove miste videl radsi dejme tomu Colina Powella, ale to jeste neznamena, ze budu urazet.
Lide kteri dokazali prestat pit, kourit nebo uzivat drogy si spis zaslouzi respekt !

4843

24.10.2002 09:57

Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany

RE: Rád bych upozornil vázˇené diskutující

MartinCermak 152.?.?.?

Stefane, s tvymi nazory na cenzuru bych normalne souhlasil. Cetl jsi ale ten albertuv komentar, ktery konecne Stworu probudil ?! O tech "masitych pyscich, zahnutem ratafaku a vypoulenych ocich" ? Ten clovek je nemocny !

4844

25.10.2002 00:54

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Petr 152.?.?.?

Pane Stwora,
Ta slecna tydne je uz dva tydny stara. Muzete s tim prosim Vas neco udelat .

4877

02.11.2002 09:48

To je radosti na Starém Bělidle!

RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!

MartinCermak 152.?.?.?

Milo, lepe uz to nikdo nenapise. To o te jesitnosti bylo presne !!!

5175

02.11.2002 09:58

To je radosti na Starém Bělidle!

RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!

MartinCermak 152.?.?.?

A pak jsou Nohejle taky lide kteri potrebuji na nekoho hodit vinu za svoje neuspechy a prohry. Kdyby Zidi neexistovali, tak by sis je musel vymyslet.

5176

02.11.2002 10:18

Co se vlastně odehrálo v moskevském divadle?

RE: Co se vlastneˇ odehrálo v moskevském divadle?

MartinCermak 152.?.?.?

Alberte, tak tebe vyhnali az do San Fernanda gookove ? Nebo spise jejich inteligence a pracovitost, ze jo... No, hlavne ze se ti v tom domku po Adolfu Eichmanovi libi. Tvuj humanitni jerabek

5177

02.11.2002 10:26

Co se vlastně odehrálo v moskevském divadle?

RE: off-topic: Test vasˇí politické orientace

MartinCermak 152.?.?.?

Emo, vyslo me v tom testu ze jsem "mirne pravicovy libertarian". Albert me zase nazyva "humanitarnim jerabkem". Tak ted nevim. Nejspis to nakonec vyresi Stefanek.

5178

02.11.2002 10:40

Bats (Netopýři)

RE: Bats (Netopy?rˇi)

MartinCermak 152.?.?.?

>a uz mas jen 4 punce nohejle!!! a nic spatneho jsi nenapsal, jen
>pravdu!!!

Ze nic spatneho nenapsal ? Ha, ha. Akorat odpovedel na kritiku filmu ve ktere nebylo o Zidech ani slovo svym obvyklym blabolenim - hadej o cem. Tomu se rika paranoia.

5180

02.11.2002 10:49

Bats (Netopýři)

RE: Bats (Netopy?rˇi)

MartinCermak 152.?.?.?

Rozdil je jen v tom, ze "kdyz obrazovky ovladal sovetsky nadclovek" tak jste se proti tomu neodvazil ani pipnout !

5181

02.11.2002 23:24

Bats (Netopýři)

Bats (Netopýři)

Petr 152.?.?.?

Vazeni ,tolik odpovedi na kritiku jednoho blbeho filmu ,ale na clanek o senatu prislo jenom asi osum.
Jak se dela v Americe film?
Predevsim se ocekava ze vydela penize. Cim mene mate penez na vyrobu tohoto filmu tim hloupejsi musi byt. Artsy filmy jen velmi zridka maji sanci na zisk protoze se hraji v malych kinech.
To co me ale prekvapuje je ocekavani a prijimani vedeni a jen druhotna kritika cinu druhych .
Byt baven ,byt vzdelan, byt ovladan ,kritizovat vedeni to co nam delaji .
Ta pasivni pozice sluhy ,podmanene zeme.Stale vzpminky na minulost a nemoznost vymaneni se z teto situace.To me tak trochu sere.

5199

03.11.2002 08:11

To je radosti na Starém Bělidle!

RE: To je radosti na Starém Beˇlidle!

MartinCermak 152.?.?.?

No vy jste to zase popletl ! Prvni atomovou bombu vyrobili prece Americani. Tech zidovskych vedcu meli ovsem hodne. Svedci to o tom, ze jsou Zidi chytri a taky ze jich hodne v te dobe do Ameriky pred tim zmetkem Hitlerem uteklo. A pomohli svobodnemu svetu toho hajzla porazit.
Dnes ma atomove bomby i Izrael. Nejsem zadny velky priznivec tohoto statu, ale kdyz tady nekdy ctu ty slabomyslne vylevy antisemitismu, je mi jasne ze ma plne pravo ty bomby na svou obranu mit.

5215

03.11.2002 08:16

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

RE: Vy?zva teroristu?m: vrazˇdeˇte dále, ale vybírejte si cíle!

MartinCermak 152.?.?.?

Zase spatne ! Nejvetsi nepritel neni pro slusneho cloveka jeho vlastni, demokraticky zvolena vlada. Kdybych mel nejakeho "nejvetsiho nepritele" jmenovat, jmenoval bych asi rasisty, nacisty, antisemity nebo komouse.

5216

03.11.2002 08:27

Bats (Netopýři)

RE: Prˇesneˇ tak!

MartinCermak 152.?.?.?

Ja nemam "pocit ze se mam lepe". (Jak po materialni strance tak postrance osobni svobody). Ja se mam nesrovnatelne lepe. Jestli se pane Stwora mate v Kanade stejne blbe jako v Husakovskem Ceskoslovensku tak delate nekde chybu.

5217

03.11.2002 08:39

Bats (Netopýři)

RE: Bats (Netopy?rˇi)

MartinCermak 152.?.?.?

Jsi Stefane confused (zmateny) ? Toz ja ti to ogare vysvetlim.
Kdyz si nekdo precte clanek o filmu, nebo o vybuchu bomby na Bali, nebo treba o lidskych pravech teplych v Antarktide a zacne blabolit cosi o Zidech - tak to je paranoia. Nekdo ma Zidy, nekdo zednare, Americany, nekdo treba Ufony. Vzdycky je to ale paranoia. Je to dusevni choroba. Postihuje vetsinou lidi kterym se v zivote nedari a potrebuji obetniho beranka. Prichazi casto ve spojeni s depresi, schizofrenii nebo dalsimi dusevnimi chorobami. Lecit se da blbe, ale lecit se da.

5218

03.11.2002 08:49

Přehlížejí americká média demonstrace proti válce?

Prˇehlízˇejí americká média demonstrace proti válce?

MartinCermak 152.?.?.?

S tim clankem se da vcelku souhlasit. Ovsem az na to, ze by nejaka generace mela "chut na valku". Ja nikoho takovoho neznam. Spise si myslim ze si lide zacinaji po ruznych historickych pruserech (jako Cech vzpomenu Mnichov a Chamberlaina) uvedomovat, ze blbce jako Sadam je potreba zastavit dokud je cas. Ale o tom se tu uz psalo nekolikrat, ze ?

5219

05.11.2002 11:21

Summit NATO v Praze - mám s tím problémy

Summit NATO v Praze - mám s tím problémy

MartinCermak 152.?.?.?

Ja naopak zadne problemy se summitem NATO v Praze nemam. Naopak jsem hrdy na to, ze po letech komunisticke hruzy kdy Prahu navstivil leda tak syfylitik Kadafi je ted vsechno jinak. Cesko se pomalu meni v moderni zapadni zemi. To ze do Prahy prijedou demokraticky zvoleni sefove zemi NATO je pocta. Vadit to muze tak leda komousum. Nevim proc Stworu zajima financni stranka cele veci. Dane v Cesku neplati. A dane neplati ani v Kanade - uz tri roky ho zivi manzelka.
Nejkomictejsi jsou nakonec ty nadavky do "zmrdu"a prani aby teroriste politiky ktere jsme si zvolili povrazdili.
Pak se Stwora divi ze si z neho lidi delaji srandu a seriozni media ho ignoruji. Svata prostoto !!!

5295

07.11.2002 09:46

Summit NATO v Praze - mám s tím problémy

RE: Summit NATO v Praze - mám s tím problémy

MartinCermak 152.?.?.?

Jo, za nacistu a komunistu, to byvalo bezpecno. Misto place nad ztracenym rajem bych soudruhu Laurencovi doporucil pobyt v Severni Koreji. Ale pozor - konzervy s sebou. Bude hlad!

5356

07.11.2002 10:01

Summit NATO v Praze - mám s tím problémy

RE: Summit NATO v Praze - mám s tím problémy

MartinCermak 152.?.?.?

> Mozna ale ze konecne pochopi, jak je nesmyslne vinit tu
>soucasnou mizerii na komunismus.

S tou mizerii bych to neprehanel. Jezdim do Ceska kazdy rok a ty zmeny k lepsimu jsou velice zretelne. Rozhodne to jde lepe nez jsem po vice jak 40 letech hruzovlady komousskych zmrdu predpokladal.

5357

08.11.2002 08:39

Summit NATO v Praze - mám s tím problémy

RE: Marty, hodne pracovnich uspechu v Nujoku!

MartinCermak 152.?.?.?

Jeniku, ty jsi komous, co ? Pekne jste to hosi prosrali. Ted si myslis ze protoze jste to vyhrali v jakemsi Kostelci, "stare dobre casy" se vrati. Leda hovno, dream on, baby !!!

5391

08.11.2002 19:14

O kobylce a mravenci

RE: Koukam, pane Honzo,

MartinCermak 152.?.?.?


>
>A je to tak neprijatelna myslenka?
>
>
Ani ne tak neprijatelna, jako spis hloupa. Je totiz v rozporu s lidskou povahou.

5415

08.11.2002 19:16

O kobylce a mravenci

RE: O stiru, zabe,kobylce a albertovi.

MartinCermak 152.?.?.?


>Tak me jen napadlo: odkud jen prisel ten bolsevicky
>"subotnik" ?

Jestli to nevis ty, bertiku, tak uz nikdo.

5416

08.11.2002 19:24

O kobylce a mravenci

RE: Z podobneho sudka

MartinCermak 152.?.?.?



>- A kdyz se pomateny? clovek snazí v kokpitu zastrelit piloty ve
>vy?sce

> deset kilometru a pasazérum se podarí zabít ho, jeho matka
>obviní

>aerolinky.
>
- Kdyz tlupy pomatenych muslimskych fanatiku unesou v Americe ctyri letadla a zavrazdi tisice lidi, obvinite samotnou americkou vladu a Zidy. Teprve potom bude politicka korektnost slavit svuj konecny triumf.

5417

10.11.2002 08:31

Amerika byla unesena - a s ní i celý svět

Amerika byla unesena - a s ní i cely? sveˇt

MartinCermak 152.?.?.?

Autor clanku to zase vsechno popletl.
Prezidentske volby vyhral skutecne George W. Bush. Sice velmi tesne, ale vyhral. Dokazalo to i konecne prepocitani hlasu ktere provedla nezavisla komise az po rozhodnuti nejvyssiho soudu.
Republikani nemaji v zadnem pripade prsty v teroristickych utocich 11. zari. To je nesmyslna lez, pro kterou neexistuji jakekoliv dukazy.
Rovnez je nesmysl republikany obvinovat ze zaridili, aby pan Clinton strkal 22-ti lete slecne Monice primo v Bilem dome do vaginy doutnik. [smích]
Take si myslim, ze "spravny chlap a dzentlmen" nebude lhat. Pan Stwora to vidi opacne. [pláč]
No, me ten clanek zase tak moc neprekvapil. V posledni dobe se svet netoci zrovna podle Stworovych predstav.
Jen se na to podivejte : napred chytli na vychodnim pobrezi USA zakerneho muslimskeho snipera. Pak v Jemenu zlikvidovala protitankova raketa Hellfire sest teroristu z Al-kaidy. Izraelci odstrelili dalsiho vysoce postaveneho teroristickeho zmetka. OSN prijala patnacti hlasy JEDNOMYSLNE americkou rezoluci pro odzbrojeni Saddama. A k dovrseni vsech tech hruz vyhrali v Americe republikani. Tak si Stwora sedl ke computeru a napsal neco o "neobycejne slepote a omezenosti" Americanu.
Doufam, ze se mu ulevilo a vsechno to bude mit aspon nejaky smysl.

5444

11.11.2002 21:55

O strachu a zbabělosti

RE: O strachu a zbabeˇlosti

MartinCermak 152.?.?.?


>zajmy internacionalnich lichvaru,
>"sebou-vyhlasenych-za-bohem-vyvolenych", elitistu,
>politiku, socialnich inzenyru a jejich prisluhovacu? Tech, kteri
>na valkach delaji obrovske zisky, ale sami sve deti do valky
>neposilaji ???

To jiste alberte nemas na mysli americke presidenty. Ti se sluzbe v armade pokud vim nevyhybali. Pochopitelne s vyjimkou "zasunovace doutniku" Slick Willie Clintona. Dovolil bych si pripomenout ze JFK temer zahunul kdyz pod nim Japonci potopili destroyer a oba Bushove byli vojensti piloti. Jirka starsi nasazoval zivot v boji proti komunistum. Udelej taky neco proti komousum nebo proti vudci socialisticke strany BAAT Husseinovi a pak muzes rvat.

5494

12.11.2002 20:03

O strachu a zbabělosti

RE: Loutky, atrapy a jerabek (dokonceni)

MartinCermak 152.?.?.?

Mily alberte,
ty, Nohejl a vam podobni jste tady jeste tady neprisli s jedinou vlastni myslenkou. Jenom papouskujete co uz pred vami napsali nejaci nacisti nebo komousi. Dokazujete jen to, ze rozdil mezi extremni levici a pravici temer neexistuje. Jediny duvod proc v tom muzete pokracovat je ten, ze zijete v demokratickych zemich. Jinak receno - jste jako vredy na prdeli demokracie. Jestli se jednou dostane k moci jeden z vasich milovanych diktatoru, zalezete jako zbabele krysy.

5540

13.11.2002 09:47

Sklapni, Johne!

RE: Sklapni, Johne!

MartinCermak 152.?.?.?

Pane Stwora,
jeste nez zacnete s tim moderovanim. Lide prece vetsinou jen reaguji na vase clanky a uroven diskuse podle toho pak vypada. Verte mi, jste to vetsinou vy, kdo to "zureni" nastartuje.
Zkuste priste napsat treba: prezident Bush. Ne "silenec" nebo "psychopat". Pokud nemate rad treba politiky, tak je nesetrete. Proc je ale nazyvat "zmrdi" ? Proc urazet cele narody ? (Zidy, Americany).
Zkuste to, mozna ze to nebude fungovat hned a urcite ne na sto procent, ale usetrite si spoustu prace s tim "cistenim".

5578

13.11.2002 10:03

O strachu a zbabělosti

O strachu a zbabeˇlosti

MartinCermak 152.?.?.?

To jsme si tady vsichni hezky vynadali ! Ani ja jsem nezustal pozadu. [smích]
Nechci za to vsechno svalovat vinu na jednoho cloveka (nebyla by to ani uplne pravda) ale podivejte se vsichni - kdo s tim zacal ?
Kdo nazval americkeho prezidenta psychopatem ? Kdo napsal ze "silenec Bush chce zjevne napadnout 60 zemi" ?
Myslim, ze obsah a charakter clanku urci obvykle i charakter cele diskuse.
Pan Stwora se uz dal slyset, ze to "tady zacne cistit, aby ty zurivce umlcel". No jo, kdyz se mu chce, je to jeho casopis.
Me to ale pripomina usili cloveka, ktery umyva podlahu a zaroven po ni dupe ve spinavych botach.

5580

03.12.2002 01:08

Bude znovu pogrom na Židy?

Bude znovu pogrom na Židy?

Oskar 152.?.?.?

Bude. A ja doufam ze u toho budu , abych si prisel se svou troskou do mlyna.

6373

12.12.2002 22:13

Odložme nenávist

Odložme nenávist

oskar 152.?.?.?

Co je zajimave na tomto clanku je pozorovat jak stary nazor prevzaty jeste ze stareho rezimu preziva.Me osobne vsichni co si mysli ze svou emigraci jsem neco ci nekoho zradil mohou polibit prdel. Nikde jinde na svete jsem nevidel takovy nahled na emigraci jako v cechach.

6822

17.12.2002 01:14

Odložme nenávist

Odložme nenávist

Vlastimil 152.?.?.?

Tento clanek sice nabada abysme odlozili nenavist,ale ja necitim ze mnoho lidi tuto nenavist odlozilo. Co nemohu pochopit je ta nenavist k minulemu zrizeni. Jakoby kazdy trpel. Toto rici by bylo zrejme trochu nespravedlive. Vsichni z pisicich jsou velmi hrdi na sve vzdelani, kolik jste za to asi zaplatili? Nekteri si velmi dobre bydleli, dokazali si poridit dokonce druhou a treti rezidenci.Na co si tedy stezovat? A ja se vsadim ze kdybyste se trochu snazili tak by jste byvali udelali karieru take tam . Tak jako mnoho jinych lidi. Kdyz jsem mluvil pred dvema roky se soudruhem Jakesem na Letenske plani , nemohl jsem uverit jeho mladickemu nadseni s jakym on stale veri ,ale nejen on ale 100000ostatnich lidi kteri se tam sesli na oslavu Prvniho maje. Ale to je vedlejsi. Chtel jsem jen rici ,ze kdybyste to jen skusili trochu vice tak jste se mohli miti jako my a mozna tak trochu jako Vaclav Klaus , ktery byl tak trochu nevdecny a pomlouvacny

6968

17.12.2002 04:45

Odložme nenávist

Odložme nenávist

vlastimil 152.?.?.?

Castokrat lide kteri emigrovali jen proto ze system nepochopili .
Ja se vsadim ,ze kdyby tomu dali vice casu ,ze by se jim to zacalo libit. Tu energii ,kterou potrebovali k zarizeni noveho zivota , kdyby ji tak pouzili doma k budovani poctive kariery,tak by nikdy na zapad nemuseli. My jsme se meli lepe nez lide na zapade ,alespon to nas tatinek to tvrdil . A ja vim ze to nebylo jen proto ze byl funkcionarem.

6972

17.12.2002 05:04

Fatwa prezidenta Bushe

Fatwa prezidenta Bushe

vlastimil 152.?.?.?

Mily pane Stwora
Tak predevsim : Pan president Bush bude mit vetsi Fatwu nez Arabove ,
je preci American. Muze mit Fatwu nejvetsi na svete.
A co se tyce toho problemu s temi vrahy. On si prece nemysli ze by je nekdo chytil. Jsou prece nejen Americani ale take prislusnici CIA.To preci kazdy vi ,ze ty nikdy nechyti. Halo. Tak vidite ze to neni tak tezke to pochopit.

6973

18.12.2002 00:25

Odložme nenávist

Odložme nenávist

Ivan 152.?.?.?

VAzeni diskutujici,Ja si osobne myslim, ze Vlastimil ma pravdu.Kdyz se nase rodina sejde na urcite svatky, nyni to budou vanoce. Drive to bylo vyroci VRSR.Ale to se mi moc nelibylo protoze jsem nikdy nic nedostal. Spise mi kurva bracha vzdy neco nechal zmizet. Nikdy muj dedecek neprestal blahorecit socializmu.Strycek se mu vzdycky divil ,ale deda ho presvedcil. Vzdy rikal ,ze bez prace nejsou kolace a timto heslem se ridi do dneska. Tuhle rikal tatovi :vidis Vaclave jak to bylo dobre stat se komunistou bez toho by jsi nemel zadnou sanci koupit tu dilnu ,je to sice mala tovarna ale deda tomu rika dilna. A jak se Helence hodilo ze vystudovala Vysoke Uceni Politicke,Tim jsi se dozvedela jak se ti kapitaliste chovaji k delnikum a mohla to delat tak jako oni . Deda vzdy rikal ze nejhorsi je mit svedomi a pamet . Ted nevim v jakem poradi .A tak rikam ze se kazdy muze mit v rodne zemi bez toho ze by mu vadilo jake je tam polliticke zrizeni. Nas deda rika . Ted konecne mame ten socialismus ktery jsme si tak prali ,a pak dodava. Jen aby ty svine nestavkovali.

7007

26.01.2003 22:44

Za hranice socialismu

Za hranice socialismu

Pavel 152.?.?.?

Mily Mateji. Mohu rici ,ze panNohejl ze me udelal antisemitu. Mozna ze to neni ale jeho chyba ,ale chyba vlastnich zidu . Drive me vubec nevadily ,zidovky se me velmi libily.Ale co me velmi obtezuje je zpusob jejich diskuse ,kde kdyz se jim nelibi nejaky argument tak se snazi zdiskreditovat nositele toho argumentu . To ze pan Nohejl vidi veci tak jak jsou ,mozna ne in favor zidu neznamena ze je blazen a mel by byt napadan. Potom co zide delaji v Palestine by se meli stydet.

8237

26.02.2003 00:53

Pokračování vyhlazovací války

Pokračování vyhlazovací války

eva 152.?.?.?

To co jsme se dozvedeli v poslednich dvou letech , co rekl pan Bush a jeho hencmeni . Jejich ukazovani prstem na mozne nepratele a vyhrozovani preemptivnim strikem na kohokoliv kdo se jim znelibi. Nedalo by se rici , ze samotny holocaust byl jen preemptivni strike?

9177

03.04.2003 01:41

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

jitka 152.?.?.?

Panove, vy si myslite ze vite o cem mluvite , ale bohuzel skutecnost je ale uplne jina. To prednostni prijimani mensin na vysoke skoly neni o nejake citlivosti ,ale o praktickem odebirani budoucich vudcu mensin (pripadnych organizatoru)socialnich problemu a assimilovat je do spolecnosti. Tim ,ze se jim umozni dobry vydelek tim padem je vzdalime od jejich korenu a jejim soukmenovcum odebereme schopne mozky . To ovsem neznamena ,ze se z nich stanou briliantni chirurgove. O tom rozhoduje nekdo jiny. Stanou se z nich mozna vedouci oddeleni DMV,mozna nejakeho maleho departmentu na vedeni mesta. Ale nejdulezitejsi je ze tam jsou, ze se muze ukazat prstem kdyz nejaky nespokojeny cernoch si stezuje ze je diskriminovany a muze se rici "vidis ,James to dokazal ,kdyz se bydes snazit i ty muzes byt timto malym vedoucim.

11150

03.04.2003 05:24

Konečně mě odhalili. Jsem mírový štváč!

RE: Konečně mě odhalili. Jsem mírový štváč!

USA 152.?.?.?

IZRAEL - Murte*

11165

07.05.2003 18:44

Mrtvý novinář nesl bílou vlajku

RE: Mrtvy´ novinárˇ nesl bílou vlajku

152.?.?.?



>Ten buldozerista navic tu aktivistku dvakrat "neprevalcoval".
>Pouze ji castecne zavalil suti a a pak na varovani lidi okolo
>zastavil a couvl aby mohla byt vyprostena. Zemrela az v nemocnici
>na nasledky vnitrnich zraneni.

>Pokud se zde nebudeme drzet faktu, na nicem se
>nedohodnem............

Mate pravdu pane Mikine. Po prve s Vama uplne souhlasim. Ale i "fakta", se daji ruzne prekroutit i upravovat. Nejlepe, jsou na tom ociti svedci - coz je nejpochopitelnejsi a nejskutecnejsi. Myslite si, ze na priklad CNN je ve "faktech" stoprocentni?

13539

10.05.2003 13:24

Krutý príbeh so šťastným koncom

Krutý príbeh so šťastným koncom

Pet 152.?.?.?

Chtel jsem reagovat,ale Jan i Stefan to napsali za mne.Presto ocituji znova,mozna, ze si to budeme jako lide pamatovat..."Nasili pachane lidmi na zviratech je odrazem toho, co je clovek schopen udelat druhemu cloveku"...............

13656

10.05.2003 13:36

Národ zbabělců

Národ zbabělců

Pet 152.?.?.?

Mame obcany,kteri jdou do ulic a vyjadruji svoje postoje. Jak reaguji jejich vlady?(po svem)..Pruzkumy zjisti ,ze vetsina s necim nesouhlasi,jak reaguji vlady?(po svem).Prominte mi prosim ,ale vsichni dobre vime,ze proti jednani (po svem)nemame sanci...to neni muj projev odevzdanosti,to je smutna realita.

13657

13.05.2003 05:59

Národ zbabělců

RE: Národ zbabeˇlcu?

152.?.?.?

>Pani Erika ma novou "hracku"


Pani Erika ma novou "hracku". Ano ... mateje.

13795

Stránka: 1 2

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 92 čtenářů částkou 15 626 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 10

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 7

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
30,09 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
16,35 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,92 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 699,66 Kč
1 unce stříbra
564,12 Kč
Bitcoin
297 669,00 Kč

Poslední aktualizace: 22.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?