Všechny příspěvky ze stejné IP adresy
Nalezeno 166 příspěveků, 3 různá jména: <nic>, Ach jo, Dramenbejs.
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
Rok 2003 byl vystřízlivěním. Našel jsem pár spojitostí dnešní USA s Orwellem, našel jsem pár spojitostí mezi tržní ekonomikou a otroctvím, objevil jsem potřebu komunitního života a potřebu bojovat proti izolaci -- protože individua jsou samy o sobě slabé.
Našel jsem propagandistický díl ve svém oblíbeném kresleném seriálu (americká Futurama, díl "I Dated a Robot") -- na to jsem přišel ale až dodatečně. Zpozoroval jsem, že si myslím, že propaganda je někdy nutná a dobrá (to normálně vědomě nemohu akceptovat)!!!
Analýzou jak k tomu došlo jsem popsal celé 2 papíry A4, amíci jsou mistři psychologického boje -- vždyť pravidelný brainwashing konzumentů (čti "občanů") je špičková investice do budoucna.
Na www.whitehouse.org zpětně měnili texty tiskových prohlášeních (á la Orwell), zaváděly se "Toasty svobody" a "Hranolky svobody" (srovnej "Káva vítězství" a "Gin vítězství" by Orwell)...
Vzpoměl jsem si znova na Orwella (volný překlad z mé chabé paměti):
Doba se dostala do fáze, kdy je základní povinností inteligentního člověka zpochybnit vše, co se jeví jako zřejmé.
– tedy co se týče Izraele a USA.
Ale co s tím? Co můžeme udělat proti tomu, aby "naše" vláda lezla do zadku USA? To už si radši přeju tvrdší ruku EU, protože Evropské Unii se naše vláda vysmívat nemůže, svým občanům ano.
Lidé si musí uvědomit, že jsou otroci. Že někteří psi mají více svobod -- už jste se potřebovali v centru Prahy vymočit, bez peněz?
Platím peníze, které budou použity na mé zotročení -- na dokonalejší výběr daní, na státní média, na policii, na vojsko (to je otročina sama o sobě), na soudnictví (grcat!).
Jak z toho ven? Lze žít bez peněz?
13.01.2004 18:14
Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
Kde to bylo?
Dramenbejs 195.?.?.?
Ahoj,
nemohu ničemu takovému věřit bez uvedení informace, kde se to objevilo. Ostatně statisíce lidí si to už dávno myslelo, ale klíčové je, jestli se to objeví v mainstreamových médiích.
Prosím prosím, napište tu zdroj...
14.01.2004 13:48
Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
Re: copak neexistuje jediny politik...
Dramenbejs 195.?.?.?
Reaguji na "copak neexistuje jediny politik ,ktery neleze nekomu do tech neslusnych mist?":
Politik, který se rozhoduje sám za sebe, nemá dost peněz a vlivu aby se vůbec zviditelnil. Do vlády se dostane jen reprezentant silné skupiny, která si dokáže vynutit nasazení vlastního koně.
A myslím, že ke kvalitám dobrého kandidáta na politickou funkci je i možnost ho potopit zveřejněním nějaké informace – to pro případ, že by přestal chtít spolupracovat s těmi co ho vztáhli nahoru.
Tak ta abika je fakt hustááá.
Klasický případ, že v tržní ekonomice zákonitě zbudou jen psychopati, všichni ostatní budou převálcováni.
Kdo nic nevyšpehuje, tomu vyfouknou zakázky.
Až to bude o kus dotaženější, tak bude zajímavé v hacknuté plné verzi databáze sledovat, kdo tam není.
Cikáni velmi dobře umí obejít byrokratické postupy a ví, že se jich lidi bojí. Když jim úřad nechce dát nějakou dávku, tak ví, že stačí vlézt s dvaceti dětmi na úřad a nechat děti žebrat od úředníků jídlo, než to úředníky přestane bavit.
Normální bílí si to prostě nedovolí, neumí tolik chodit v citovém vydírání, nejsou tolik empatičtí, nemají denní tréning v hysterických výlevech -- cikáni jsou v průměru víc choleričtí.
19.01.2004 11:30
Kdybych byl francouzským prezidentem...
Kdybych byl francouzským prezidentem...
Dramenbejs 195.?.?.?
Zakazovat symboly je totalitni praktika!
Je to jasny symbol, ze "takove lidi tady nechceme".
Po muslimskych symbolech zakazou nosit tematicka tricka a budou ponizovat vsechny komunity, aby jediny, kdo tady ma pravdu byla vlada.
Je to zacatek politicke korektnosti (zkratka PC), ktera se pouziva ke stigmatizovani lidi (stejne jako kdysi narceni z carodejnictvi).
Je to ignorace zakladni listiny prav a svobod, ponizovani a cenzura. Bliju, fuj!
Probudte se, nez vas taky zakazou!
19.01.2004 12:30
Hewlett-Packard vyhlásila válku kultuře kopírování z Internetu
Jen vědět, jak se na to tváří amíci.
Dramenbejs 195.?.?.?
Amíci totiž z mého pohledu nejsou normální a může se stát, že nějaký fanatický politik-manažer najetý Prozacem najde způsob, jak uzákonit super-teror vedoucí k popravám pirátů, tedy ve fašistickém USA.
Nejhorší je, že naši politici jsou zjevně koupení americkou lobby -- už Havel přenechal odbytiště českých zbraní USA.
(Maskoval to za "Humanismus", prase pokrytecké svobodně-zednářské...) a dle Topolánka ve víkendovém Právu se snažíme uchovat si ekonomické vazby na USA.
Jestli naši politici udrží proamerickou politiku i když budeme v unii, tak emigruju do Holandska.
Iráčané to dělají moc dobře, že zabíjí proamerické kolaboranty. Iráčtí policajti jsou zrádci, kteří se nechají zaplatit za to, že zotročují své příbuzné.
Bacha, USA jsou mistři propagandy.
19.01.2004 12:39
Hewlett-Packard vyhlásila válku kultuře kopírování z Internetu
O tom, že tato technologie...
Dramenbejs 195.?.?.?
> "O tom, že tato technologie nenechává lidí lhostejnými, svědčí i fakt, že Prohledávač Google našel po vložení Digital Right Management téměř pět milionů odkazů."
Ne, je to tím, že byly vráceny příspěvky obsahující "digital" plus příspěvky s "right", plus stránky s "management".
Hitů s "digital right management" je jen přes 5000 a hned nahoře jsou M$ a jim podobní, takže žádný ejchuchů.
Pane Stwora,
tak jsem myslel, že už to dneska začne... Revoluce! Rozpustit ozbrojené složky! Defenestrace vlády a stínové vlády!
Ale lidi jsou na to moc vystrašení, raději budou doufat, že jednou příjde do vlády někdo kdo na ně bude hodný...
Myslí si, že vláda, vojsko, policie a daňové úřady pracují pro ně!
Dramenbejs alias Petr Mareš v.r.
Od politiků se osvobodíme jedině když od nich nebudeme nic očekávat! Zamknout je na hajzlících když je potkáte v hospodě! Nečekejte spravedlnost od soudů, ty jsou tu od toho, aby šlo spravedlnosti bránit!!! Znáte osobně případ, kdy soud pomohl někomu, koho znáte a kdo si to zasloužil? Vždy naopak!
Je to blamáž!! Stát nefunguje pro občany! Stát je velkochov pracovníků! Sociální systém je tu jen abychom se nebouřili! Nikdo vám sám od sebe peníze nedá! Kdo nedělá problémy, nic nedostane! Zamyslete se proč cikáni nemají problém dostat prachy od státu -- dělají problémy.
20.01.2004 12:43
Kdybych byl francouzským prezidentem...
Fanatismus potlačuje myšlení
Dramenbejs 195.?.?.?
Malvariko, Zvědavče, máte moji plnou podporu.
Ale ti lidé tady nechtějí dospět k závěru, ale prosadit svou nenávist k představě araba. Neříkám k arabům, protože kdyby araby znali, tak budou mluvit jinak.
Bububu! Arab je terorista!!! Válka proti terorismu!!! Zabijeme všechny potenciální teroristy!! Zabijeme všechny co používají násilí!!!
...ještě pořád se tomu neumím smát...
20.01.2004 12:52
Kdybych byl francouzským prezidentem...
RE: Svoboda a demokracie...
Dramenbejs 195.?.?.?
> "Svoboda a demokracie maji mit svuj pevny rad a maji ochranovat obcany zijicich ve "svych" zemich..."
Ta demokratická vláda se asi pro tebe může přetrhnout! Na ničem jiném než na tvém blahu jim asi nesejde! Tak zařiď aby se starali i o mně, když už jim cpu daně! Probuď se, vláda tu není pro občany, arabové se nelíbí někomu nahoře a to jsou izraelci (neříkám židi, protože bych byl antisemita, to už je politicky nekorektní, měl bych stigma)!
To moderování ničí dynamiku diskuse.
Úplně to rozbourá kontext na co odpovídám.
23.01.2004 12:15
Kdybych byl francouzským prezidentem...
Co dali světu slováci ?!!
Dramenbejs 195.?.?.?
Tak mi řekni ty chytráku, co dali světu slováci, když už šíříš tuhle propagandu! USA dala světu války a lži a ty se ti asi líbí, když je papouškuješ, co? Odkud jseš si tak jistý že zrovna ty máš co kecat do toho kdo za něco stojí a kdo ne?
Brrr!
26.01.2004 11:08
V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby
Dočtete se toto v USA?
Dramenbejs 195.?.?.?
Čaute lidi.
Ti z vás, co žijou ve Státech: Příjde normální Američan do styku s podobnou kritikou současného stavu USA?
Taková hysterie nebývá ani za války, pokud není město bombardovaný...
To se nedivím, že prý v americe každý druhý člověk baští Prozac. Zájem na tom může mít i farmaceutický průmysl
26.01.2004 11:37
Ještě jednou na téma sionismu
Na vině je demokracie, princip administrativy
Dramenbejs 195.?.?.?
Je to myslím jednoduchý pane Peleška.
Ti co řídí stát na nás z vysoka serou, tak je to.
Mají vlastní zájmy a jsou to povětšinou psychopati (sociálně cítící lidi by nikdo do parlamentu nepustil).
Proč by se o nás zajímali? Jsou na druhé straně barikády, jejich zákony platí na nás, ne na ně, oni mají imunitu.
Jenom chtějí, aby to nevypadalo jako otrokářský či totalitní či jaký stát.
Doporučuji přečíst http://www.blisty.cz/2004/1/23/art16667.html
je to od Noama Chomského a je to o úloze médií v demokracii. Je to hutné téma.
26.01.2004 20:47
V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby
RE: Dočtete se toto v USA?
Dramenbejs 195.?.?.?
Mám MatFyz, takže vím.
Taky vím, jak jednostranné zprávy deformují vnímání reality – od doby co jsem četl Britské Listy www.blistz.cz do doby než jsem zapařil s americkými turisty, jsem byl těžce anti-ami.
I když – někdo, kdo se vydá za oceán, taky není typický. Bohužel se nedá říct ani to, že jen psychopat se nechá naverbovat do služeb amerických prezidentů – takže mi nezbývá zlost ani pro americké vojáky (jak musí v Iráku v létě chodit v plné zbroji, chudáci...)
26.01.2004 20:49
Ještě jednou na téma sionismu
RE: Na vině je demokracie, princip administrativy
Dramenbejs 195.?.?.?
No jo , je nás víc a víc. Ještě lepší by bylo zkusit se sejít na demonstraci, až nám zase klucí z parlamentu provedou nějakou kulišárnu.
Stojí to na informovanosti lidí a dneska už je více lidem na blití ze systematických lží a tak hledají jiné informační zdroje.
Problém je v tom, že existují velmi prověřené postupy na manipulaci veřejného mínění.
A nejlepší boj proti propagandě je scházet se s přemýšlejícími lidmi, být zvědavý, pochybovat o svých východiscích a nedívat se na televizi (to vlastně v první řadě...).
Vědět o manipulacích a propagandě je sice hezký, ale člověk nemůže nutit takové "paranoidní" myšlenky někomu, kdo o to sám nestojí. Ale uvidíme, jak se to vyvine.
Možná by stálo za to udělat seminář, kde by se vymýšlelo, jak přesvědčit lidi aby přestali věřit mainstreamu a obecně jak oslabit vliv propagandy.
Noam Chomsky (www.chomsky.info, bacha na něj, není to žádnej slaboduchej hejhula )))) myslím někde povídal, že demokrati a republikáni jsou prý dvě frakce jednoho "podniku", ale nejsem si jist svou pamětí.
27.01.2004 11:14
V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby
RE: V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby
Dramenbejs 195.?.?.?
> Konec konců, většině američanů totalitní poměry zatím nevadí, tak proč jim je nedopřát
No jo! Ale v naší době je jiná situace, úplně jiné podmínky pro zavádění totalit. Dnešní propaganda má lepší nástroje a více času na člověka. Děti dnes převážně vychovává televize http://www.pcusa.org/ega/more/stats.htm
a už při dvou hodinách denně způsobuje sledování bedny poruchy pozornosti, psychickou závislost a povrchní myšlení.
HAHAHA! Každý s kým jsem se bavil o TV mi vypočítával důvody, proč je dobré ji mít, nikoho nenapadlo přemýšlet proč ji nemít!
Vzdělávácí pořady? V době, kdy se propaganda objevuje i v kresleném seriálu Futurama (něco jako The Simpsons)???
TV? Náhražka neustále se zhoršující reality.
Jste osamělí? Pusťte si telku a zapomenete na to!
Nudíte se? Pusťte bednu a nemusíte si hledat zábavu!
Máte hlad? TV vám dávno řekla, čím ho zasytíte.
Bojíte se? (ve zprávách byla válka...) Televize je na vaší straně!
Televize je spravedlivá.
To TY máš divný názory.
Lidé jsou hezcí (v televizi).
To ty jsi tlustý/špatný zuby/nehezká pokožka/lupy/páchnoucí dech.
Televize je společenská.
To ty jsi jen zapadlej doma a neznáš všechny ty země z dokumentárních pořadů.
Televize je mocná.
To ty nic nezmůžeš.
Televize má pravdu.
To ty jsi ten neinformovanej.
Juuuuu....
Tak jsi mi prozradil o sobě dvě věci:
. Nemáš děti.
. Jsi (cenzurovano. Editor).
. Totalita vždy stojí na lidech jako ty.
27.01.2004 11:47
Rodiče? Jen takový obtížný hmyz
Rodiče? Jen takový obtížný hmyz
Dramenbejs 195.?.?.?
> Domnívám se, že dlouhodobým cílem je ušlapat vůli člověka. Udělat z něho nervozní trosku, která se bojí všeho a všech - státu i vlastní rodiny. To je materiál, který noví vládcové světa potřebují.
Víceméně souhlas. Upřesnil bych to tak, že v tržní společnosti bude vždy tlak na izolování jedinců. Izolovaní jedinci si platí každý jeden byt, nic nesdílejí, vše si kupují sami, nevědí o podvodech na spotřebitelích dokud nejsou sami podvedeni a kupují šmejdy, protože prodavač jim nezávisle neporadí.
Neví jaké jsou názory ve společnosti, nechává si oslabovat paměť na věci minulé neustálými články typu "jak to tehdá bylo", věří oficiálním názorům. Nechá se vystrašit čímkoliv,
Izolovaní lidé se neorganizují, po společnosti nic nechcou (nedostali by to), bojí se aby zase někde nedostali "za uši".
Děti jsou nejmanipulovatelnější, proto jsou propagandou vychovány, že rodič je jen jejich živitel a šatitel. Kolikrát jsem viděl dítě vyhrožovat udáním rodiče, když mu rodič něco nechtěl koupit!
Cílem každé výkonné firmy jsou izolovaní, zmatení a zoufalí zákazníci. A která firma zákazníka ani trochu nepodvádí, ta má nižší zisk a nepřežije. Smutná realita...
Já vlastně ani neznám místo, kde bych se mohl potkávat s lidmi ZADARMO!
27.01.2004 13:17
Rodiče? Jen takový obtížný hmyz
RE: Rodiče? Jen takový obtížný hmyz
Dramenbejs 195.?.?.?
Ten washingtonský článek http://www.americanfreepress.net/Editorial/Ed_Issue_5_3/ed_issue_5_3.html je podle mne průzračně čirá šedá propaganda. Článek jenom očerňuje, neuvádí linky na zdroje, odkazuje se na neověřitelné zdroje (nenašel jsem tam datovaný archiv, přestože se odkazuje na články z určitého data), věnuje se víceméně všem problematickým tématům atd.
Nevěřím tomu.
28.01.2004 16:21
Rodiče? Jen takový obtížný hmyz
RE: Rodiče? Jen takový obtížný hmyz
Dramenbejs 195.?.?.?
Auuuu... Jo. V přírodě je vlastně jedna buchta na druhý... Jinde si ani vlastně nelze ani lépe vybrat...
Že mě to nenapadlo dřííííív!
Jasně že do lesa můžu zadarmo.
No, ale vážně...
Ptal jsem se máti, kde se balili lidi kdysi, a že prý to taky byly hlavně hospody a tancovačky, takže furt stejný -- placený místa.
Ahoj,
všiml jsem si, že již třetí den po sobě má Izrael v našich celostátních denících několikastránkové PR! Dnes jsou v MF Dnes fotky "teroristu Hamasu" - matka s dětmi a zbraněmi, dítě drží s úsměvem v ruce granát, matka kulomet! Fotka je skoro na půl celostrany, v barvě. Včera meli přes jednu celostranu v HN a předevčírem 1,5 celostrany v MF Dnes -- s podtextem že kdo denně nemyslí na Osvětim, ten je hnusné zlomyslné fašistické hovado.
CO SE DĚJE?
CO SE PŘIRAVUJE?
29.01.2004 12:56
Ještě jednou na téma sionismu
RE: Na vině je demokracie, princip administrativy
Dramenbejs 195.?.?.?
> ale chce to nejakeho dobreho leadera ahlavne speakera. obavam > se stejne, ze byho po par vystoupenich oddelali tak jako tak!!!
Jak nás poučila administrativa Bushe, hnutí nesmí být centralizované, nebo musí mít více center, které se nedají nátlakem všechny zrušit.
V našem případě se musíme ochránit proti soudní zlovůli a terorizování od policistů a různých chlapíků co mají ve vládě na špinavou práci -- to předpokládá jistý vztah k médiím.
Protože bojujeme proti špíně, musíme si být všichni vědomi bezpráví na občanech a daň. poplatnících, musíme být schopni ohánět se známými příklady zlovůle politiků, soudců a médií, lidem okolo musí být jasno, že jsme přišli protože česká demokracie nefunguje pro lidi.
Musíme umět použít klišé, svatozáře a cejchy, které tady izraelská propaganda prosazuje, k podložení našich myšlenek.
Lidé jsou zblbnutí emocema, ne argumentama, většina lidí věnuje více času sebedokazování, ne analýze viděného.
Chtělo by to místo, kde by jsme se potkávali -- zatím třeba Zvědavec, a než se bude něco skutečného dít, tak založit samostatnou sajtu.
Náš oficiální cíl může být jednoduchý a nekonfliktní:
Zabraňovat izolaci lidí!
To chytne sympatie, lidé jsou dnes podváděni, obelháváni a izolováni. Skupina lidí, kterým mohou v něčem důležitém věřit, komunita, ve které mohu žít, chybí spoustě lidem.
Jen dát lidi dohromady, to má sílu...
Jisté výzkumy by ukazovaly na možnost změnit názor většiny, i když máš jen několik lidí. Znám některé principy šíření myšlenek, dala by se udělat metodologie probuzení lidí z propagandy. Navíc ty myšlenky lidem pomohou v jejich vlastním životě, budou k nim cítit sympatie a budou se s nimi chtít podělit s jejich drahými.
29.01.2004 19:29
Rodiče? Jen takový obtížný hmyz
RE: Rodiče? Jen takový obtížný hmyz
Dramenbejs 195.?.?.?
Chci vám poděkovat za tento příspěvek. Pomohl mi. Děkuji.
04.02.2004 15:18
Šaškárna kolem hledání viníků
RE: Šaškárna kolem hledání viníků
Dramenbejs 195.?.?.?
> nevadi, Vas UNIFIKOVANY komentar se hodi ke kazdemu clanku
Haha! Tak to je legrační. Škoda že nevím, jak to myslíte. Příspěvky pana Juchelky jsou často zároveň dobré a k věci. Opakování argumentace je v době reklam a brainwashingů nutností.
04.02.2004 15:27
Šaškárna kolem hledání viníků
RE: Šaškárna kolem hledání viníků
Dramenbejs 195.?.?.?
> Co mě na tom celém případu není jasné,je to,proč,když amící považují Sýriji za zemi,která je členem tkzv."AXIS OF EVIL",jim
s radostí poslali-předali osobu,považovanou za člena al Qaeda????
Americká administrativa prostě lže nedokonale. Jejich lži jsou postavené na emocích a aby to člověk baštil, tak nad tím stačí nepřemýšlet -- třeba to sledovat v televizi.
05.02.2004 19:19
Šaškárna kolem hledání viníků
RE: Šaškárna kolem hledání viníků
Dramenbejs 195.?.?.?
>Potom ,dodal,mozna ,ze je presunuly pres hranice do Syrie
Jde projít arabské státy jedním tahem, bez vracení se? Jestli ano, pak nepotřebují jiný argument než že se zbraně přesunuly vedle...
> Hloupemu napovez ,chytreho trkni !
taky dobrý překlep
09.02.2004 15:03
Jak válka ochránila americký dolar
RE: Jak válka ochránila americký dolar
Dramenbejs 195.?.?.?
JASNA A KRATKA JE PROPAGANDA
13.02.2004 17:22
Šest měsíců trvalo Microsoftu přiznat nebezpečnou díru ve Windows
RE: No:)
Dramenbejs 195.?.?.?
Jéé! No to je krása, že další člověk používá Debian!
Já mám normálně pocit, že bez násilí na konkrétních lidech se dnešní společnost už nikam nedostane.
13.02.2004 17:46
Francouzští politikové si zachovali tvář
RE: Francouzští politikové si zachovali tvář
Dramenbejs 195.?.?.?
Chlape, protože USA řídí (víte kdo) a ti na tebe (víte co)!
Jestli tady chcete dělat propagandu, se zlou se potážete.
19.02.2004 15:37
Bush versus Kerry - určité skupiny jsou nadšeny
RE: Bush versus Kerry - určité skupiny jsou nadšen
Dramenbejs 195.?.?.?
>Mimochodem, Kerry v tom Vietnamu skutecne bojoval. A bojoval
>tam proti zasranym komunistum. Vyznamenani Purple Hart se
>nedava vazeni za zasah kokosovym orechem !!!
To máš podobný jako když byl Bush (i Hitler...) navržen na Nobelovu cenu za mír. Uvědom si, že koho informacím věříš, toho píseň zpíváš. A nikdo není jiný. Ani ty, ani já.
Nemáte někdo nápad koho volit v ČR? Z našich politiků leze amivládě do prdele snad každej krom komunistů. Komunisti zase v "Haló Noviny" nějak nechtějí odsoudit invazi...
V ČR už je to taky rozhodnutý? Nemá někdo informace?
>Stačí jen opravdu chtít.
Být odhodlaný změnit od základu svou existenci je podmínka k tomu, aby se člověk osvobodil. Ale nestačí jen chtít. To opravdu ne.
>Jaká je cesta k oproštění se? Zcela jednoduchá. Zbavte se
>všech kazů. Chovejte se eticky čistě, očistěte své jednání a
>myšlení a tento svět (samsára, nebo chcete-li třeba matrix)
>Vás chtě-nechtě propustí.
NE!
Chtít se chovat eticky čistě znamená množit pouta k tomuto světu! Člověk musí pochopit, že etiku má v sobě a ne se za ní pachtit! Lidé, vždyť jste uvnitř dobří, tak se chovejte podle svého svědomí, ne podle nějaké etiky!
Dokud nosíte v hlavě hesla, která nechcete zradit, dotud budete bičováni vlastní myslí, dotud budete manipulovatelní, dotud budete natvrdlí a slepí k reálnému stavu věcí.
Dříve jsem se označoval za budhistu, každodenní činnosti jsou pro mne jen druhem meditace. Ale pod pojmem buddhismus si lidi často představují něco úplně jiného. Pro mě to je dosáhnout bezstrastnosti a konec, basta, více mně to nezajímá. Trénink mysli.
23.02.2004 11:54
České deníky - bulvár a nic než bulvár
České deníky - bulvár a nic než bulvár
Dramenbejs 195.?.?.?
Původně jsem chtěl psát vážně, ale po joshuovi se to snad už ani nedá...
Zkusím to:
Komunistické Haló noviny mě náhodou taky dostaly, nebýt systematicky komunistické, tak je to jasný kandidát na předplatné. Dělá mi dobře, že jako jediné píšou mnoho informací, které MFD nikdy nezveřejní.
Zpráv bych denně uměl sehnat milión, být novinama. Ale o důležitých věcech se v mainstreamu psát asi nesmí. Jinak si nedokážu vysvětlit chudost toho co nám přináší.
23.02.2004 12:39
O naaranžovaných snímcích a podprahovém vnímáni
O naaranžovaných snímcích a podprahovém vnímáni
Dramenbejs 195.?.?.?
Tu svatozář jsem viděl hned, snad ještě dříve než Bushe. Ale že by si toho někdo nevšiml, to mě vůbec nenapadlo... Pravda, na lidi s poruchami pozornosti (častí TV diváci) to může fungovat.
Tak jestli si myslíš, že jsi elegantní neodhalitelnej vtipnej borec, co to tady všem natírá, tak si klikni na 66...* u sveho příspěvku a koukni se, že máš úplně zbytečný si hrát na nějakej anonym.
Chápu, že jsi osamělý a chceš na sebe strhávat pozornost, ale to jdi radši na nějaký XChat, tam jsou na podobné freaky zvyklejší.
>posoudit, nebyla zas tak hot abych při tom zařval "čehý!"
>Ňadro připomínalo spíše cecek a oplechovaná bradavice
>vyvolala trnutí zubů. Nedokážu posoudit ten pocit, když
>laskáte jazykem něžnou křivku a v žáru váchně chroustnete do
>metálu. To snad může bejt rajc jenom pro armádu!
Uáááááá ! No to je hustý! "Pan Kaplan" hadr! Mřu smíchy
.
Britské listy:
deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví
U nás jsou toho plné noviny, tak asi proto.
Joshuo Klebersteime alias anonyme, x, y, ypsilon.
Existují terapeutické spolky, které by ti mohly pomoci.
Obecná lékařka ti zadarmo napíše doporučení k odbornému lékaři a ten se o tebe postará. Stačí jenom přijít k lékaři se svým problémem. Nemusíš mít obavy, lidí jako ty je více a lékař pro tebe bude mít pochopení.
To není o tom jestli bychom se něco měli naučit nebo ne.
Jen nám vládnou lidi, kteří za třicet stříbrných prodají reputaci všech lidí v republice.
05.03.2004 22:07
Bush k vyšetřovací komisi: "Hodinka vám musí stačit"
RE: Bush k vyšetřovací komisi: "Hodinka vám musí s
Dramenbejs 195.?.?.?
>Tak ja us s toho mam gulas co maji spolecneho romove s 911
> prosim o vysvetleni.
Nutno přečíst předchozí příspěvek od barta
09.03.2004 13:13
Tři sta slov, která přivolají pozornost FBI, CIA a NSA
RE: Tři sta slov, která přivolají pozornost FBI, C
Dramenbejs 195.?.?.?
Myslím, že se rozumné odpovědi nedočkáte. Kdo neví ten hádá, kdo ví, ten nepoví.
09.03.2004 13:22
Filipika proti gayům a lesbičkám
RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
Dramenbejs 195.?.?.?
>Všechno je v lidech. Jeden hloupý homosexuál nadělá více
>škody, než všechna církevní osvěta dohromady!
Nesmysl! Církevní osvěta zabíjí desetitisíce lidí, když v africe křesťanští blbouni zakazují prezervativy s tím, že nechrání proti AIDS.
Gáááááá! Grrrrrrr!
09.03.2004 13:33
Filipika proti gayům a lesbičkám
Filipika proti gayům a lesbičkám
Dramenbejs 195.?.?.?
Pardon, ale tady se mluví o tom, že chcete někomu něco zakazovat! Co kdyby zakázali sňatek heterosexuálům? Jaký je v tom kurva doprdele pičo rozdíl??????
Jestli se chcete nad někoho povyšovat, tak si na to najděte něco, k čemu jste se sami dopracovali!!!!!
Chcete být "lepší" a nevíte jak to zdůvodnit!
Kdo nemá mozek, může se chlubit, že je heterosexuál.
09.03.2004 13:48
Filipika proti gayům a lesbičkám
RE: Tři sta slov, která přivolají pozornost FBI, CIA a
Dramenbejs 195.?.?.?
Mám pocit, že dneska lidi blbnou. Je to jasná dezinformace.
Terorista nikdy nepoužije slovo "terrorist". To tam dali pro vás, aby jste si mysleli, že špehují "ty druhé".
Ach... lidi já z vás pláču
09.03.2004 13:51
Filipika proti gayům a lesbičkám
RE: Tři sta slov, která přivolají pozornost FBI, CIA a
Dramenbejs 195.?.?.?
Nějak se mi zbláznily linky na Zvědavci, tento příspěvek patří jinam.
09.03.2004 13:55
Tři sta slov, která přivolají pozornost FBI, CIA a NSA
Tři sta slov, která přivolají pozornost FBI, CIA a NSA
Dramenbejs 195.?.?.?
Mám pocit, že dneska lidi blbnou. Je to jasná dezinformace.
Terorista nikdy nepoužije slovo "terrorist". To tam dali pro vás, aby jste si mysleli, že špehují "ty druhé". Totéž vše ostatní. Že tam není CoIntelPro a spousta opravdu průserových a dlouhodobých témat je další indícií.
Ach... lidi já z vás pláču
12.03.2004 18:46
Filipika proti gayům a lesbičkám
RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
Dramenbejs 195.?.?.?
To se musím poklonit, hezká myšlenka!
Příjde mi nedůvěryhodné co tady říkáte!
Snažíte se vyvolat pocit, že máte rád korán, zároveň ho prezentujete nesympatickými slovy "Death to infidels".
To i v Hospodářských Novinách je kvalitnější propaganda - dnes tam je o Evropské krátkozrakosti v boji proti terorismu, jmenuje se to Evropa žárlí, je u toho fotka nějakého žida z (filosofické?) fakulty Univerzity Karlovy. My v Evropě jsme vlastně zlé vychcané hovada, když nechceme bombardovat araby, jsem si uvědomil.
Jako byste tiše předpokládal, že Bush může něco ovlivnit... Není president USA spíše jen taková "modelka" která prezentuje politiku NWO administrativy?
Romové neumí psát tak dobře česky! A navíc si říkají romové jen před bílýma... Lhááář lhááář!!!!!
>Druhá věc je, že VŠECHNY obory se specializují. Dneska už si
>skoro nepopovídá neurochirurg s dermatologem, natož
>neurochirurg s právníkem.
To by ale bylo doznání, že zákony jsou dělané pro právníky, ne pro lidi...
>No a za čtvrté, pro Čechy se zákony tvoří velmi těžko. Mají
>evolučně získaný sklon najít v každé normě nějakou díru,
>slova zákona překroutit, jen aby ho nemuseli dodržovat.
Zde se jedná především o Čechy-soudce, a to souhlasím, že si najdou v každé normě nějakou díru, aby mohli soudit podle svého soukromého zájmu.
Je dokonce lepší, když ty díry hledají, než když na zákony serou a spoléhají se na kruhovou obranu při stížnosti na soudce.
>Myslím si ale, že situace není tak hrozná. Běžnému občanovi
>pro normální život stačí soubor norem slušného chování,
>kterému ho naučila maminka, neuškodí přečíst si Zákoník
Situace je taková, že jde právně zničit každý méně majetný subjekt. Stačí jenom chtít. Vzniká situace, kdy se všichni snaží nenasrat bohatší/vlivnější subjekty. To je vlastně anarchie*.
>Doba, kdy stačilo pár zákonů na Dvanácti deskách, je už
>dávno pryč. Nebo si nepamatujete všechny ty případy, kdy
>veřejnost zlobně křičela - jakože na "to" (střet zájmů,
>bezpečnost autobusů, prostituce, umělé oplodnění) nemáme
>zákon?
Kdyby se někdo řídil veřejností, tak by poslanci dááávno neměli poslaneckou imunitu! Co to má být, že oni se nebudou řídit zákony, které sami navrhují?
...si myslím. Rozbije nám to domácí monopoly --- a kdo by plakal nad ztržněním telecomu? Klesne cena za připojení na net, lidé začnou číst weby a trošičku zmoudří (přinejmenším že není jen ta "pravda" v MFDnes).
Budeme mít zákaz subvencování vybraných firem (takový rozpočtový tunel) --- wohooou!
Klesnou ceny za zdravotnický materiál, protože zdravotnické koncerny jsou u nás domluvené...
Klesnou ceny realit, protože realitky a stavitelské společnosti už nebudou moci křivě informovat o realitě v EU (na tohle dám krk!).
Za podvody celorepublikového formátu (dálnice do Ostravy, Diag Human) se půjde sedět...
Jen je mi líto, že národním poslancům nezruší posl. imunitu, protože ta verbež se musí bát!!!
No a co druhá strana?
Otroci už jsme, rozhodovat nemůžeme v politice o ničem.
Nevím, o co bychom mohli přijít.
Možná přestanou fungovat lokální demonstrace, ale těch stejně moc nemáme.
Vznikne pravá mezinárodní vládnoucí elita, která bude znát naléhavé potřeby normálních lidí jen ze statistických analýz...
Uh
... Dramenbejs, a nepřeju si zůstat v anonymitě
Nějak mě zlobí cookiny.
No jo, ještě jsme úplně nenahradili lidskou důvěru a smysl pro spravedlnost právním povědomím a politickou korektností...
Jen ať to tu vydrží! Politickou korektnost tady vynucují především cikáni, takže lidem ještě nějakou dobu nepůjde lehce pod nos!
Lehce, letně, křehce, vzletně! A poobědově!
01.06.2004 18:16
V Praze proběhla demonstrace na podporu Palestiny
RE: V Praze proběhla demonstrace na podporu Palest
Dramenbejs 195.?.?.?
Ano, plivni si, když nemáš argumenty...
souhlas
Vcelicka jen popichuje
Všechny tyhle sračky jsou možné jen díky důvěře lidí v politicky ovládaná média.
Lidé totiž nejsou ochotni obětovat čas přemýšlením o tom kdo jim vládne, když mají stěží čas na sebe.
> A podvody nejsou vlastni jen zidum,jen se zeptejte par Cechu,co se snazili poctive zacinat a neco vybudovat a dnes jsou zrujnovani.
To máte tak. Spolupráce plodí lepší výsledky pro skupinu. Ale když v té skupině máte lidi, kteří se necítí být její součástí a jen berou a nevrací, tak máte dvě možnosti:
1. exkomunikovat, izolovat záškodníky (to se nestane, to by byl ANTISEMITISMUS)
2. Stát se stejnou sviní jako oni. A to je prohrávající strategie, protože oni jsou v tom, jak se ukazuje, lepší.
Vlastně jen nenávidím židy z americké administrativy.
Pane! Možná máte halucinace! Jací Asiati?
No jo, on vlastně Izrael už je Asie.
Zmátlo mě, že se tady (v Čechách) ten pojem běžně používá snad už jen pro žlutý etnikum...
Tentokrát jsem to myslel jako odpověď na
proc Cesi a jine narody nedrzeli a nedrzi pri sobe tak jako zide?
Ale jinak je má nenávistná reakce důsledkem opravdu zkurveně hnusně hnusné propagandy, které si všímám v poslední době v novinách: MF-Dnes, Respekt jsou ti nejvíc na blití.
Po pravdě, kdyby mi židé netřískali do hlavy propagandu, a kdybych neviděl, že vládnou americe (toto myslím doslovně), tak by mi o nich v paměti zbyly jen příjemné židovské vtipy a vzpomínka na knihu R.P.Feynmana.
Já jsem člověk, který pozná na sobě manipulaci a jsem na ni dosti alergický. Takže u mě to ředitel židovského muzea Leo Pavlát má rozlitý a s každým jeho uchcáním do novin budu zřejmě židy nenávidět víc a víc. To je realita a můžu stokrát vědět, že za to všichni židi nemůžou. On to prostě kurví!
Bingo!
Tleskám, fandím, posílám pozdrav !
Nemá tady někdo text Tory v "neočesaném" překladu?
18.06.2004 15:40
Muslimové jsou stále agresivnější: poděkujme Bushově juntě
To vysvětluj ČSSD
Dramenbejs 195.?.?.?
S tou "židáckou lůzou" to vysvětluj Zemanovi:
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A021203_221925_domaci_was&t=A021203_221925_domaci_was&r2=domaci
Bacha, ať vzteky nepukneš. ČR zaplatí židovi >40 miliard.
18.06.2004 15:59
Muslimové jsou stále agresivnější: poděkujme Bushově juntě
RE: Muslimové jsou stále agresivnější: poděkujme B
Dramenbejs 195.?.?.?
Tak je z jejich domovů nevyhánějme, když chceme žít bez nich.
Uprchlíků z Palestiny je prý 4 miliony.
Černého znesvěcování českých symbolů spěje k tomu, aby jsme tady v Čechách necítili žádnou národní pospolitost. Pak už nebudeme mít nic společného, a v každodenním boji za svůj chlebíček budeme stejní individualisti, kariéristi a společenští ignoranti jako ti přiblblí amíci.
Tak se velmi dobře eliminuje vnitronárodní solidarita a pospolitost! Pak už tady bude vládnout jenom byznys.
A Kavolovi doporučuji nastudovat dějiny Izraele, například Dějiny státu Izrael od Ericha Ternera - což je žid, který prošel Osvětimským koncentrákem. Ať se nemusí spoléhat na to, co mu (pro)židovšké noviny nalžou do hlavy.
28.06.2004 17:19
Na co zapomněl Michael Moore ve svém filmu Fahrenheit 9/11
RE: Na co zapomněl Michael Moore ve svém filmu Fah
Dramenbejs 195.?.?.?
To snad nemyslíš vážně, že sis nevšiml, že Bush ve všem o Iráku a terorismu lže?!
Na takových lidech, jako jsou ti, kteří věří Bushovi, stojí fašismus!!!
Když dáte do každé stránky:
tak bude i explorer retezit anchory za http://....org/[zde]
Tag base vypada takto:
<base href="http://www.zvedavec.org">
Tak si přečtěte specifikaci HTML 4.01, CSS 2.1 a srovnejte to s tím maglajzem, co generuje Word jako výstup v HTML a řekněte si sám, co lze použít jako standard.
Jediné, co snad má Exprdel podle standardů a jiní ne, je opravdová nepovinnost konce tagu TD, což opravdu šetří délku generovaného HTML. Kus CSS level 1 měl MSIE taky dříve než ostatní, ale teď začíná výrazně zaostávat. Jo, a BASE autentifikaci má taky lépe rozchozenou, ale když byste se koukl na to, jak ignoruje mimetypy a snaží se různými triky uhodnout typ souboru při downloadu, tak byste IMHO ihned zapomněl na "Standardizaci Microsoftem (tm)" jako na blbej nápad...
No ale taky mi před třemi dny ukazoval kamarád 27 let starou ruskou ledničku, která pořád funguje...
31.08.2004 16:06
Takové docela normální zatčení
RE: Takové docela normální zatčení
Dramenbejs 195.?.?.?
Ty si myslíš, že za ty všivárny můžou běžní američani? To je pane rozvinutý kapitalistický zmrdismus, protože to živí věznice – a ty jsou soukromá komerční zařízení.
31.08.2004 16:15
Takové docela normální zatčení
RE: Takové docela normální zatčení
Dramenbejs 195.?.?.?
Vy si pane pletete svobodu s tunou zákonů zakazujících nemravnosti. Vyrůstal jste v Americe?
31.08.2004 16:29
Takové docela normální zatčení
RE: Takové docela normální zatčení
Dramenbejs 195.?.?.?
Z toho museli udělat loterii, aby si lidi mysleli, že je to nějaká výhra...
Ty viditelně nevíš nic o genocidě v Čečensku. Putin je hitleroidní vrah a jeho bandu poslat do koncentráku je málo.
07.09.2004 15:54
Někdy je cizí člověk bližší než rodina
Někdy je cizí člověk bližší než rodina
Dramenbejs 195.?.?.?
Mmmm...
22.09.2004 11:13
Internet2 je za rohem – udělejte si kopie stránek, dokud to jde
Nemyslí náhodou IPv6 ?
195.?.?.?
Nemyslí náhodou IPv6? Jinak by mi to přišlo jako hoax.
22.09.2004 11:27
Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software
Sám jsi krádež...
Dramenbejs 195.?.?.?
>Kradez vzdy kradezi zuostane !!!!!
Jak se nám hezky posunul význam slova krádež, co? Že vlastně krade ten, kdo mi nic neplatí, co? Nevadí, že "krádeží" nikdo nezchudne, nevadí, že se ten člověk ničeho mého ani nedotkl.
Právníci si s tím poradí.
A Bill Gates? Ten se na volné kopírování spoléhal, věděl dopředu že se to rozšíří a že získá u PC-tupounů monopol. Se shrábnutím peněz mu pak pomůžou právníci a soudy.
29.09.2004 16:58
Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo „vyvážené“ zpravodajství?
RE: Zpravodajská stanice Fox News - vyvážené nebo
Dramenbejs 195.?.?.?
Vyvolávání válečných nálad v Británii moc nepůjde. Tam je silná BBC a Guardian, kteří by o něm něco hezkýho napsaly. Ztratil by důvěryhodnost.
Tím pěstováním státem, to bude státní školství USA a těma drogama myslíš PROZAC, ne?
Jsme v prdeli... Cyril Svoboda to tady zavede (je těžkým prdelolízalem USA).
Tak se podívejme, kdopak nás to obviňuje za lži, pani "Warnerova"
Tedy pardon, pane "Pospíšil" eh vlastně pane "Nový" z Brna...
A proč jako paní Warnerová používáte mužský rod?
No ale všímáte si, že polovina těch Bushovců jsou pěkně vylízané palice? Kdysi jsem viděl na jednom politickém webu stránku "letters from idiots", kde se pro-Bushovci snažili napsat protestní dopis webmastrovi domény. Ten webmaster tyto dopisy jen přidával na konec stránky. A byly tam věci, že jsem řval smíchy...
No a teď další takový...
>Jasmíno, ještě čtvrtá a ta by Vás mohla zajímat: vše bedlivě
>pozorovat, stejně tak sebe (dokonce HLAVNĚ sebe) a své
NESOUHLAS: "Pozorovat sebe" je blud. Pokud pozoruješ sebe, tak by jsi měl vidět co? Pozorování sebe! Ale ty přitom vidíš přinejlepším guláš vjemů. (Budhovo učení učí o Ne-Já)
Stejně jako když někoho zpovídáš "křížovým výslechem", tak dostaneš odpovědi na otázky, ne zážitek jeho přirozené přítomnosti.
>nemylme se - niterně žijeme v mnoha světech, člověk je tvor
>multidimenzionální, tak kam se tedy nastěhovat?Třeba do
O čem to mluvíte?
>I za vyjádření "symfónyjí" - a k tomu: já se "poznal" v
>mahájánském buddismu, který má kořeny v Tibetu a v Indii.
Mahájána! Proč? Proč ne théravádu? To se Budha nevyjádřil dost jasně aby šlo podle toho dosáhnout nibbány? Proč sledovat učení pozdějších žáků, před kterým Budha varoval před svou smrtí?
Zdravím všechny otevřené hlavy, je vás tady dost...
Sory vole, ale Soros je jediný z amíků (původem snad maďar), který se snaží USA pomoct. Jestli vyhrají republikáni, tak to bude pro mne důkaz, že se USA již demokratickou cestou nemohou zbavit přicházejícího fašismu.
A jiný to v demokracii asi nebude. (Jsem pro budhistickou diktaturu :lol
Sralo mě to, že nás vláda vždy někomu prodá. Ono vlézt do prdele cizímu státu znamená posílit svou mocenskou pozici...
"Pastor Bush"
http://www.blisty.cz/2004/10/7/art20036.html
"Každý Bushův projev obsahuje velké množství odkazů na bibli a dalších tajných signálů jeho fundamentalistickým stoupencům. Racionalističtí liberálové dělají velkou chybu, když se domnívají, že holá, konkrétní fakta mohou rozdrtit Bushovu argumentaci - ta totiž není otázkou rozumu, ale otázkou víry."
07.10.2004 16:31
Takové docela normální zatčení
RE: Takové docela normální zatčení
Dramenbejs 195.?.?.?
Já jsem rád, že žiju v Čechách, jen mě sere, že nás někdo furt tlačí americe do prdele.
Mám pocit, že pan Stwora (a lidovky) by chtěl mít ve všem jasno.
Toto je psychologická válka a podle vnějších znaků přepadení jako bandany rozhodně nelze na nic usuzovat.
Naprosto souhlasím s přístupem p. Štětiny, ten si dokáže zachovat lidskost a nepřidává se automaticky k propagandistickému bubnování.
Jiná věc je, že do Ruska už nedostal vízum, takže nějakou dobu už vidí věci také spíše zvnějšku a taky se může nechat zmást.
Ale důležité je, že vidí, kdo ten terorismus rozdmýchává, protože teror má kořeny v zoufalství a kdo vytváří zoufalce, vytváří teror.
Jo a jinak je to zase o ropě, přes čečnu vede ropovod a plynovod.
...jako že má co do činění s www.dobreknihy.cz
Knihu hodnotím (podle útržků) spíše jako beletrii, rozhodně nic extra informativního.
A dávám to najevo, protože IMHO tento článek je skrytá REKLAMA.
13.10.2004 16:43
Kam smerujeme a ako nám v tom (ne)pomohla VŠ
Autor se prozradil...
Dramenbejs 195.?.?.?
...že má co do činění s www.dobreknihy.com
Proto si dovolim upozornit, že na netu je k dohledání jen ve spojitosti s výše uvedenou webovou stránkou, rozhodně není ředitelem nadnárodní společnosti, tipuji že je spíše mezinárodním lhářem.
Okradl mě o čas a podle toho se budu o www.dobreknihy.com vyjadřovat - budu říkat: jsou to překlady amerických blábolů typu "jak se stát bohatým snadno a rychle".
Vykopejte ho!
20.10.2004 19:45
Izrael a USA se chystají napadnout Írán ještě před volbami
RE: Izrael a USA se chystají napadnout Írán ještě
Dramenbejs 195.?.?.?
>HEZKÝ DEN VŠEM LIDEM DOBRÉ VŮLE !
Myslel jsem si, že jsi pouhopouhý rasistický militantní fanatik, ale ty tomu co říkáš asi věříš!!!
Po tvém "HEZKÝ DEN VŠEM LIDEM DOBRÉ VŮLE" jsem myslel, že spadnu ze židle. Uvědom si, že šíříš zlo.
20.10.2004 20:28
Izrael a USA se chystají napadnout Írán ještě před volbami
RE: Izrael a USA se chystají napadnout Írán ještě
Dramenbejs 195.?.?.?
>A tech Zidu semitskeho puvodu je uz tak malo,jako pravych
>potomku kmene Navajo na zapadnim pobrezi USA.
>Tak jakypak antisemitismus.Temer neni mozno byt ANTI nekomu.
Ale kdeže, arabové jsou také semité. Takže si myslím, že se židé tolik geneticky nezředili.
20.10.2004 20:43
Izrael a USA se chystají napadnout Írán ještě před volbami
RE: Jo,a ty kameny,
Dramenbejs 195.?.?.?
>Erektovani zdi ktera rozdeluje 'martyry' od zidu je jedine
>vychodisko, jak prekazit hon na 72 pannen v raji
>Palestincum.
Kdyby ta zeď byla obranná, tak nesahá X km dovnitř palestinského území, ale je uvnitř hranic Izraele, za padesátimetrovým zaminovaným pásem.
To, že je to obranná zeď je NESMYSL, ale to čtenáři MF Dnes nezjistí...