Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 357 příspěveků, 3 různá jména: <nic>, hestroy, Pan učitel.

Stránka: 1 2 3 4

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

16.12.2014 19:25

Fenomén celosvětového dluhu a další ekonomické „záhady“

RE: ekonomická NEGRAMOTNOST

hestroy 77.*.*.*

Ježiš, vy jste snad génius. Že vás to baví sem pořád něco psát. To opravdu nemáte žádné přátele, nebo nějaké submisivní posluchače, kterým byste svá moudra zasvěcenně vykládal? Proboha, tak je uplaťte, případně je přinuťte násilím, tak jak to ve vaší rodině a okolí chodí.

Nebo byste si mohl najít nějaké dítě, které byste mohl poučovat. V životě bych něvěřil, že někdo zde bude vykládat tak zřejmé věci s takovou vlastní důležitostí.

>O tom, že příjem každého člověka velmi úzce koreluje s jeho hodnotou nepochybujte.

Hodnota zlodějů typu Babiše nebo Bakaly nebo Koženého je jaká? A ta hodnota je hodnota pro společnost nebo pro koho? Samozřejmě chápu, že pro vás tito paraziti cenu mají.

>Směna s nepříbuznými pak probíhá zásadně KORUPCÍ, tedy něco za něco.

To si nějak pletete pojmy, ale myslím, že už na to máte nárok.

Korupce (latinsky corrumpere = kazit, nalomit, oslabit, znetvořit, podplatit) je zneužití postavení nebo funkce v politice, veřejné správě, hospodářství, k osobnímu prospěchu.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Korupce

Takže když mě někdo pomůže zrejt zahradu a já mu za to dám najíst, tak je zneužití mé fukce?

Proboha, člověče, už se konečně vzpamatujte, kolikrát už jste tady tenhle příšerný blud napsal? Stokrát? Tak sem proboha vždy dejte seznam svých předchozích příspěvků, opakování hloupostí rozhodně není matka moudrosti, ale blbosti.

>Ano. Nové peníze vznikají výhradně a jen úročeným PŮJČOVÁNÍM.

To je úplná krávovina, protože to píšete obecně a dříve peníze vznikaly tak, že například někdo vykopal zlato nebo stříbro a někdo ho nechal vyrazit do mincí a tak vznikly nové peníze.

Zkrátka, opět plácání krávovin pošetilého staříka.

323516

22.12.2014 17:20

Deklarace závislosti

RE: Chraňte práva bílku - kuře je nepřirozený chaos?

hestroy 77.*.*.*

Já jen doufám, že se nepovažujete za tu inteligentní formu, Vojto. Doufám, že tolik soudnosti ve vás je. Protože to by byl opravdu smutný výsměch celé planetě.

323851

08.01.2015 14:26

Exkluzivně! Hrozny hněvu

RE: Islám sa nikdy nepodriadi kresťanstvu

hestroy 77.*.*.*

Konečně jste napsal něco rozumného.

324643

09.01.2015 17:57

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Úroveň článku

hestroy 77.*.*.*

Úroveň tohoto příspěvku je vyloženě slabá. Nemá cenu rozebírat to bod po bodu, ale fakt je to slabota.

324750

09.01.2015 17:59

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Ty vole kde bereš tu drzost

hestroy 77.*.*.*

Tak ty máš opravdu dost. Já každý den děkuji pánubohu, že žiji v převážně ateistické společnosti. A ty bys byl první, kdo by vzal "zákon boží" do vlastních rukou, to vidím na první pohled. Drzý uřvaný katolík. [bliji]

324752

09.01.2015 18:01

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: :D

hestroy 77.*.*.*

Máš recht truretarde. A teď sypej zpátky do lehožumpy.

324753

09.01.2015 18:04

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Pane Stworo mám dojem, že jsem to do nějaké zdejší diskuse už psal

hestroy 77.*.*.*

>když hlavní Mustafa přikáže...

Jasně. Stejně jako v Afghánistánu, to byl ten Mustafa Reagan?

324754

12.01.2015 07:40

Kruhy na vodě

RE: Dobrý námět k zamyšlení

hestroy 77.*.*.*

>"Křesťanský svět" začal říkat Evropa, je zarážející. Zahodili jsme všechno, co nás dělalo silnými, co stavělo na nohy náš dnešní svět. Následky budou nepěkné.

Proboha. Co to je za blábol? To jako že náboženští fanatici se neštítí ničeho a v tom je jejich síla? Nebo že náboženští fanatici mají vymytý mozek a jsou schopni přijímat jakékoliv debilní teorie a příkazy? Nebo co to má jako znamenat?

324906

12.01.2015 11:43

Kruhy na vodě

RE: Errata

hestroy 77.*.*.*

Obávám se, že KAŽDÉ náboženství slouží k odstranění vlastního rozumu a jako takové je škodlivé.

>Tvrdím li něco, NEmusím to doložit fakty.

Pak to také podle toho dneska vypadá. Dneska už může tvrdit kdokoliv cokoliv.

>V náboženství jsou I tvrzení bez ověřitelných faktů.

No, ty hlavní, na kterých to stojí, tak ty ověřit nejdou. Ale chápu, kam směřujete a proč.

Také jste o sobě řekl víc, než si myslíte. [oči v sloup]

324936

12.01.2015 11:51

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Ty vole kde bereš tu drzost

hestroy 77.*.*.*

Hochu, ty by ses měl hlavně zamyslet, kdo povraždil víc lidí, zda katolíci ateistů, nebo ateisti katolíků. A tím mám na mysli i to, zda katolíci dělali procesy a ateistama, nebo atesiti dělali procesy katolíkama, když pominu ty desítky miliónů povražděných ve jménu tvého Boha.

A kdybys použil tu zbytečnou věc na krku, tak by ses mohl třeba zamyslet nad tím, kdy přesně se z toho vašeho psychopatického sadistického židovského Boha stal ten hodný Bůh křesťanský. On se nějak polepšil? Já jen, že v tý první části vaší knížky se píše v jednom kuse o tom, jak ten dobrý Bůh nabádá své ovečky k permanentnímu vraždění.

A v tý druhý se píše už jen o tom, že ty, kdo s ním nesouhlasí, tak ty čeká věčné zatracení v pekelném ohni.

Budeš přikládat pod kotel?

324939

12.01.2015 12:01

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Ty vole kde bereš tu drzost

hestroy 77.*.*.*

> Ty vole ty neznáš ani historii vlastního národa jinak než z bulváru a z komunistického dějepisu

Je opravdu zajímavé, jak se tihle uřvaní katolíci vždy přesně odhalí už tím, jak ostatním v jednom kuse nadávají. A také to jejich opakovaní výše zmíněné věty je fascinující, opakují to do naprostého zemdlení.

Zkrátka, chceš-li poznat "dobrého katolíka", poznáš ho bezchybně podle jeho vrozené nenávisti k ostatním.

Samozřejmě, že klečet v kostele na půdě, která předtím patřila někomu jinému s jinou vírou, je v naprostém pořádku.

324941

13.01.2015 08:29

Seznamte se se třemi americkými rodinami sponzorujícími kampaň Netanyahu

RE: Je to Milikowski - modrooký blonďatý Chazar

hestroy 77.*.*.*

Vím, že je to mimo mísu, ale zajímal by mě pokrok na systému Cat a také, zda bude spuštěn v dohledu dnů, či týdnů. Předpokládám, že po práci na zvýšení pramaterů, která způsobila zdržení několik let od původního termínu uvedení v rámci dnů či týdnů, to již tentokrát klapne. Díky za odpověď.

325047

13.01.2015 13:19

Nejsem Charlie

RE: Sedm století vývoje prostě chybí. Nic víc, nic míň.

hestroy 77.*.*.*

Pan Umlauf (jezuita) píše:

Nyní mi jde o otázku tzv. „terorismu“ v souvislosti s křesťanstvím. Nadpis jasně ukazuje, že hrozí riziko návratu konfesijních válek typu Třicetileté války (1618-1648) mezi katolíky a protestanty, která vylidnila Evropu. Nakonec moudří mužové usoudili, že třeba řádění ideologicky a politicky zblblých křesťanů udělat přítrž. Definovali stát čistě laicky, na základě společenských smluv založených na pouhém pudu sebezáchovy, postavili proti náboženským ideologiím filosofii osvícenství, tolerance a lidských práv. Tím spustili od 17. století proces sekularizace, který dnes prakticky vyhnal křesťanství z veřejného dění. Proto mohou kapely jako Pussy Riot dnes veřejně urážet křesťanské symboly, a nikoho to nijak zvlášť nedojímá. A pokud to dělají v Rusku, tak jim tzv. „liberální“ novináři placení korporacemi ještě tleskají. Tam, kde proces postmoderny a sekularizace zatím nevkročil, dané civilizace brání základní symbolické hodnoty proti zneuctění, třeba i s puškou v ruce. Na Blízkém východě to bylo vždy, a nejvíce teroristů i dnes pochází ze Saúdské Arábie.

OD STUDENÉ VÁLKY K VÁLCE NÁBOŽENSKÉ

325067

13.01.2015 13:29

Posviťme si na americkou ambasádu – 10.12.2014

RE: Přečetl jsem si web Mobilisace a je to kopie Rudého Práva za Husáka.

hestroy 77.*.*.*

Výborně řečeno, soudruhu. Ty, jako bývalý politruk o tom jistě víš své.

325068

19.01.2015 10:06

Problémem není islám, ale úpadek Západu

RE: Jistěže je to švindl...

hestroy 77.*.*.*

Můžete podložit vaše tvrzení, že apoštolové vůbec existovali?

325487

19.01.2015 10:16

Problémem není islám, ale úpadek Západu

RE: Jistěže je to švindl...

hestroy 77.*.*.*

>Za života Ježíše Krista, již byly k dispozici všechny svitky (knihy) Starého zákona. Jedná se celkem o 39 knih, začíná to 1.Mojžíšovou (vznik asi 1470 př.n.l.) a končí Starý Zákon knihou Malachiáš (vznik asi 600 př.n.l.).

>Knihy Nového Zákona byly napsány po smrti Ježíše Krista jeho apoštoly v rozmězí let 46 n.l. až 98 n.l. (kdy apoštol Jan sepsal poslední knihu Zjevení na ostrově Patmos).)

Můžete to prosím nějak doložit? Tedy nějakým odkazem na něco existujícího. Já jen, že nejstarší Tóra je údajně z rozmezí let 1155 a 1225 .

http://zidovskelisty.blog.cz/1305/v-bologni-byla-objevena-pravdepodobne-nejstarsi-tora-na-svete

Fanatické nábožence opravdu obdivuji v jejich odhodlání předkládat pohádky jako skutečnost. Je to naprosto fascinující, jak jde v těchto případech rozum zcela stranou.

A když už jsme u toho a vy jste jistě dobrým katolíkem, mohl byste mi prozradit, kdy se z židovského sadistického a psychopatického boha stal ten hodný křesťanský bůh a co k jeho nápravě vedlo?

325489

01.02.2015 18:37

Rok 2015 – pohyb finančního světa se zrychluje

RE: Příčina všeho zla

hestroy 77.*.*.*

> Důkaz? Žili zde i jiní lidé, robusnější, otužilejší, s větší kapacitou mozkovny - Neandertálci. Vyhynuli.

Máte to portvrzené stejně jako vaše tvrzení, že VW NEBYL NIKDY NIKÝM tunelován?

>Naprosto nechápete svět, v němž žijete. Ovšem nic si z toho nedělejte. Nejste sám.

Máte pravdu, vy nechápete vůbec nic.

326220

03.02.2015 09:33

Ukrajinský poslanec: USA zorganizují občanskou válku na Ukrajině!

RE: Zadny USA,ale, zide okupujici USA,jak rekl verejne Arial Sheron.

hestroy 77.*.*.*

Pane Nohejle, to je dobře, že jste to v jednom příspěvku pro jistotu napsal dvakrát, kdyby to náhodou někomu nedošlo napoprvé.

326294

17.02.2015 13:30

Únor 48

Špatné, velmi špatné

hestroy 77.*.*.*

Proboha, to je neuvěřitelný blábol. Docela se divím, že to na Zvědavci vyšlo. Pošahaní bigotní katolíci mají na svět svůj názor, o který se s ostatními podělí buď po dobrém, nebo po zlém, jak už v naší historii mnohokráte prokázali.

Pan Staněk by si měl uvědomit, že komunisti tu povraždili daleko méně lidí, než katolíci, mnohem méně lidí vyštvali ze země, (vzpomeňme na Komenského), i tu náboženskou svobodu dodržovali komouši daleko více, katechismus se vyučoval ještě v 50. letech a platy černoprdelníků platil stát až do "revoluce".

Komunisti se moci mohli chopit jen a jen proto, že katolická církev plně zaštiťovala uspořádání světa pro extrémně bohaté a extrémně chudé, ke kterému dnešní společnost opět směřuje.

Katolická církev nikdy neměla zájem na skutečném sekulárním vzdělávání, protože by pak začalo ubývat oveček, které mají mozek vymytý natolik, že nedokáží vůbec posoudit, co se kolem nich děje a spoléhají se na dogmata jim předkládaná od jejich "pastýřů".

Jedním z těchto "pastýřů" je i pan Staněk, který svůj na dogmatech založený pohled na svět neváhá prezentovat širší veřejnosti jako PRAVDU. A z historie dobře víme, co tito fanatici dokázali napáchat. Úplně směšné je pak jeho hodnocení Islámu, kterému vyčítá to, co sám dělá! Tedy vnucuje svůj pohled jako jediný správný a tvrdí, že ten, kdo nesplňuje kritéria "správného křesťana", je zlý člověk.

Inu, ten, kdo věří v sadistického a psychopatického židovského boha, ani jiný být nemůže.

To už je na tom Zvědavec opravdu tak špatně, že musí otiskovat něco takového? [bliji]

327279

17.02.2015 16:28

Protokoly jsou nyní přepisovány

RE: židofobie

hestroy 77.*.*.*

Kolikrát už jste to tu napsal? V každém třetím příspěvku? Raději pište o světových cenách plynu a o neexistenci rokrádaček ve VW.

Jinak se k tomuto blábolu nemá cenu vyjadřovat.

327299

Když si vezmeme váš oblíbený VW, kdopak asi rozhodl o omezení nejvyšší rychlosti na 250 km/hod? Trh?

A co proboha máte na mysli tím volným trhem? Ten tu existoval maximálně do té doby, než začaly vznikat impéria. Od té chvíle impéria vždy diktují obchodní podmínky slabším. Dnes za tato impéria můžeme kromě států považovat nadnárodní korporace. Vy jste nikdy neslyšel o podmínkách, které například prodejcům vnucují obchodní řetězce? To považujete za volný trh?

No, myslím, že vaše inteligence vám stejně nedovolí tyto věci pochopit, takže nebudu dále ztrácet čas. Opět jste dokázal, že absolutně nevíte, která bije, ale to už tu asi stejně všichni vědí.

Vy totiž opravdu jen věříte. Věříte tomu, co jste si z poslouchání televize srovnal v kebulce. Bohužel bez použití základní inteligence a selského rozumu.

328506

Reagovat na takovu hromádku trusu je asi zbytečné, nicméně obdivuji vaši schopnost ze sebe veřejně dělat idiota.

Mimochodem, nedivím se, že při vaší "inteligenci" vám "uniklo", že USA na Ukrajinu zbraně dodávají. A těch 600 vojáků, co tam teď pošlou, tak ti se nějakých těch bojů účastnit také budou.

No, mohl bych snadno vyvrátit všechny bláboly a vyložené debility, co jste tu vypsal, ale myslím, že by to bylo házení perel, no víte komu.

328509

15.03.2015 19:20

USA již válku Rusku vyhlásily

RE: V roce 1969

hestroy 77.*.*.*

Proboha, už jsi někdy slyšel o Kornet?

A slyšel jsi už někdy, že dnes se klasické střely proti tankům skoro nepoužívají a místo toho se používá podkaliberní munice?

Celkově jsi dost mimo mísu.

329232

16.03.2015 16:04

ECB kupuje Európu

RE: Příliš složitá konstrukce.

hestroy 77.*.*.*

Možná tak pro tebe, troubo.

329284

16.03.2015 16:38

ECB kupuje Európu

RE: Příliš složitá konstrukce.

hestroy 77.*.*.*

Projde stejnosměrný proud kondenzátorem? Ne?
Projde střídavý proud kondenzátorem? Ano?
Projde stejnosměrný proud se superponovanou střídavou složkou kondenzátorem?

Inu projde ta střídavá část, jen neprojde ta stejnosměrná, čímž dojde k oddělení střídavé složky od stejnosměrné.

Chápu, že pro nevzdělance v oboru to může znít jako kouzlo, nicméně na Nobelovku to opravdu není.

329287

16.03.2015 16:53

ECB kupuje Európu

RE: O čem to vlastně je?

hestroy 77.*.*.*

Pokud někdo brání Babiše, který monopolizací likviduje zemědělce (po skoupení silážních věží pokles výkupní cen kukuřice na třetinu), je stejná svině jako on.

329290

16.03.2015 16:55

ECB kupuje Európu

RE: Příliš složitá konstrukce.

hestroy 77.*.*.*

[chechtot]

329291

17.03.2015 17:07

ECB kupuje Európu

RE: Reakce na opus111

hestroy 77.*.*.*

>Vemte si, kolik lidí tady neustále pere názor, že se tisknou falešné peníze, ničím nekryté a tedy musí vzniknout hyper inflace, a když pak napíšete, že Eurozóna se potýká s deflací, tak na to neumí odpovědět a napíšou, však počkej až ta bublina praskne a podobné nesmysly.

Pokud bys zapojil mozek, tak bys věděl, že ty prachy nekončí u obyčejných lidí, ale u toho jednoho procenta nahoře, které si za to kupuje nyní například půdu na Ukrajině za pakatel.

Nebo snad máš pocit, že rostou mzdy? Nerostou? Klesají? A kam se tedy ty tištěné peníze ztrácí? Ta bublina samozřejmě praskne, jako už párkrát praskla. Vysvětlovat detaily se mi nechce.

Plácáš úplné blbosti a ještě si dovoluješ tvrdit, že jedině ty máš pravdu.

Vložený obrázek

329343

18.03.2015 09:54

ECB kupuje Európu

RE: Reakce na opus111

hestroy 77.*.*.*

No, věděl jsem, že je to s vámi hodně špatné ale jak je vidět, senilita rychle postupuje. Už jste zcela mimo realitu. NIcméně poslední věta, ta vás vystihuje perfektně.

329387

18.03.2015 10:05

ECB kupuje Európu

RE: Reakce na opus111

hestroy 77.*.*.*

No, ztratím ještě minutu, abych ti objasnil naprosté základy.

Deflace vzniká proto, že klesají mzdy. Můžeš mi nějak vysvětlit, proč klesají na západě mzdy, když roste efektivita práce? Nemělo by se to tištění peněz nějak projevit na růstu mezd?

To je jak ta "národní" banka, která snižuje kurs koruny, aby zvýšila inflaci. Ale díky tomu se zboží ze západu stane ještě dražší, což je sice inflace, ale vzhledem k tomu, že kupní síla se tím sníží, tak se to zboží prostě neprodá a jeho cena musí klesnout, takže ten krok v podstatě podporuje deflaci. Inflaci bez zvýšení mezd neuděláš, ale to je asi nad tvé chápání.

A přestaň se ohánět Zeitgestem, to je opravdu slabý argument, ale chápu, že tonoucí se stébla chytá.

329389

18.03.2015 21:38

ECB kupuje Európu

Jde o lhaní záměrné, nebo prostě nevíš nic?

hestroy 77.*.*.*

Tak naposledy, ale už vidím, že máš svůj "argument" - Zeitgeist.

Tak prosím, už to prosím neopakuj, je to trapné.

Jakékoliv statistiky jsou nesmysl, protože započítávají "ekonomiku", která má s normálními lidmi opravdu málo společného. "Růst" HDP USA, který je zcela závislý na QE a následném přelití těchto peněz na burzu, se totiž normálních Američanů vůbec nedotýká. Ti mají stále nižší platy. Naopak, boháči bohatnou stále více.

Dále jsi tvrdil, že finanční bublina NEMŮŽE prasknout. To si opravdu myslíš? A doteď žádná bublina nepraskla? Neboj, ta poslední, derivátová, brzy praskne. A až se tak stane, tak už asi nebudeš mít ani příležitost tady napsat, co jsi byl za troubu.

Co se týká toho proklamovaného zvýšení důchodů v roce 2014 o 1,6 %, na to jsi prosím přišel kde? V antizeitgeistu? Už jen tohle tě usvědčuje z toho, že o tom víš naprosté kulové.

Cituji:

Zvýšení, ke kterému dochází od začátku roku 2014, není nijak zvláště vysoké. Sice se navyšuje jak základní tak i procentní výměra všech důchodů, jedná se ale jen o velmi malé navýšení. Konkrétně se zvyšuje:

Základní výměra důchodu o 10 Kč
Procentní výměra o 0,4%
Základní výměr důchodu je stejná pro všechny typy důchodových dávek. Od 1. 1. 2014 se tento základní výměr zvyšuje z 2 330 Kč na 2340 Kč.

Celkové zvýšení důchodů by se v průměru mělo projevit navýšením důchodu u všech důchodců o cca 50 Kč (jedná se o průměr, reálné zvýšení u konkrétního důchodce může být jiné). Průměrný důchod v ČR byl v roce 2013 částka 10 957 Kč. U takovéhoto důchodu by nová částka od ledna 2014 byla 11 002 Kč, tedy navýšení o 45 Kč.

zdroj

Zkrátka. I když o ekonomice něco víš, tak celek nechápeš a navíc lžeš, ať již záměrně, nebo z prosté neznalosti. Nicméně to tady prezentuješ jak ekonom s Nobelovkou, bez jakýchkoliv pochybností.

329408

19.03.2015 09:07

ECB kupuje Európu

RE: Reakce na opus111

hestroy 77.*.*.*

Ten dobrý člověk mluvil výslovně o roku 2014. Po celý rok 2014 jste přeci bral jiný důchod než nyní, nebo se pletu? A inflaci za rok 2015 ještě neznáme. Takže zvýšení důchodů v roce 2014 sotva pokrylo inflaci. Jinak s vámi souhlasím naprosto ve všem.

329424

19.03.2015 09:08

Geopolitická tektonika odsunuje USA ze středu jeviště

RE: Po prečítaní tohto článku politrukov určite raní mŕtvica.

hestroy 77.*.*.*

Nic si z toho nedělej, tvůj příspěvek měl hlavu i patu.

329425

23.03.2015 09:40

Rothschildové a Ukrajina

RE: Svět ovládají zločinci

hestroy 77.*.*.*

Zapomněl jste na zločince vašeho typu, kteří sice nikoho nevraždí osobně, ale zcela 100% podporují jiné zločince, kteří vraždí s požehnáním podobných idiotů milióny lidí neustále. Samozřejmě, že jste tak nějak "zapomněl" na bristké imérium, které vyvraždilo stovky miliónů (Indie, Asie, Afrika, Amerika) a které provozovalo koncentrační tábory ješgtě v 50. letech a jeho nástupce USA, kteří jsou zatím žabaři s desítkami miliónů. Osobně si myslím, že zločinci vašeho typu jsou daleko nebezpečnější, než psychopati, kteří vydávají rozkazy, protože nebýt žitečných idiotů vašeho typu, nikdy by se k moci nedostali. Možná by si váš syn zasloužil trochu postříkat Agentem Orangem, abyste se trochu probral. A kdo sedí na penězích, kterými je toto vraždění financováno? Mágte nějaký tip? Nějaký manažer z VW?

329662

24.03.2015 10:04

Putin by rád znárodnil Rothschildovu centrální banku

RE: Saudská arábia

hestroy 77.*.*.*

Ty woe! Tak to je síla. Pokud to myslíš vážně, tak je to s tebou opravdu hodně zlé.

329746

29.03.2015 21:20

Jízda v protisměru

RE: oslobodili Plzeň???

hestroy 77.*.*.*

Nic si z toho nedělej, ne každej je informovanej a tak nemůžeš být výjimka. Možná že příště tu napíšeš, že Amíci neznásilňovali a hlavně ne ve Francii, když už v tom Německu zcela jistě.

http://www.literarky.cz/civilizace/89-civilizace/14917-bandite-v-uniformach-us-army-v-osvobozene-francii

330066

30.03.2015 21:26

Novinářka CNN: „Vlády nás platí za falšování událostí“

RE: ??????????

hestroy 77.*.*.*

První příspěvek zde a už se obořujete na autora? Mně to přijde jako nehoráznost od vás, nebo jste snad něco zaplatil, že máte pocit, že můžete kritizovat?

330123

01.04.2015 15:01

Výpověď mládí: Seru na vás

RE: Hromada blbostí

hestroy 77.*.*.*

A nejhorší je, když člověk nepozná satiru a černý humor. Možná si i myslíte, že tu větu o redakční úpravě vložil editor, že je to tak? [chechtot]

330291

02.04.2015 13:53

Výpověď mládí: Seru na vás

RE: Výpověď mládí: Seru na vás

hestroy 77.*.*.*

Už je ta senilita moc, co pane Vojto? Už ten mozek moc nefunguje, že? Kdyby vám ještě kousek mozku fungoval tak jak má, tak byste tu netrousil tyhle bláboly. No, vy užjste v důchodu a většinu svého života jste pracoval za bolševika. To jste rád, že dnes už nemusíte shánět práci, že?

No, jestli je tam v kebulce ještě alespoň kousek myslící hmoty, tak vám připomenu, že práce někde je a někde není. Čím dál víc lidí dojíždí do Prahy, kde práce je. Ovšem jsou regiony, kde práce prostě není. Moje žena, která má dvě vysoké školy, sháněla práci skoro rok. A to náš region rozhodně nepatří mezi ty nehorší.

A pokud se mám vyjdářit k tomu, že si někdo dovolí soudit, kdy má žena dítě, nebo hodnotit, zda je neschopná si udržet partnera, tak podobné výroky může vytrousit jen retardovaný psychopat.

330388

02.04.2015 14:02

Otevřený dopis veliteli (velitelům) amerického konvoje

RE: nechápu

hestroy 77.*.*.*

Má cenu se vyjadřovat k podobnému výplodu nevzdělaného a zcela vymytého mozku? Má to vůbec cenu se vyjadřovat k blábolu, který nemá s realitou společného vůbec nic, kromě bolševických hesel naruby? Na druhou stranu je fascinující sledovat tyhle pobíhající nemyslící magory, jejichže jediným vzděláním jsou televizní noviny. [bliji]

330389

02.04.2015 14:07

Konec války v Plzni

RE: Doplnění

hestroy 77.*.*.*

Uhhhhmmmmm.... Teď jsem skoro usnul... Někdo objevil Ameriku?

330391

02.04.2015 15:30

Konec války v Plzni

RE: Přijeli na nepřátelské území, proto se chovali, jak se chovali

hestroy 77.*.*.*

>Jak mohou předat své zbraně a bojovou techniku

Ten odpor musel být opravdu obrovský, když měli takové ztráty. Asi se opravdu báli víc Čechů, než Němců, s kterými se hned kamarádili.

330403

>VRAŽDĚNÍ těch, kteří budou svůj majetek hájit.

Aha a jak se určí, kdo je majitelem například uhlí nebo vody?

>VRAŽDĚNÍ těch, kteří budou svůj majetek hájit.

Takže ti, kdo vyvraždili Indiány, byli komunisti? To jsou mi noviny.

>Je-li loupení a vraždění základním předpokladem jakéhokoliv společenství, tož to nás potěš přírodo.

O tom by mohli vyprávět hlavně ti, ke kterým přijeli hodní "antikomunisté" z Velké Británie, například ti Maoři na Novém Zélandě, kterých tam ze 700.000 zbylo po 20-letém "přátelském" soužití s Brity celých 70.000 a ti pak tedy podepsali ten převod půdy do vlatnictví anglické královské rodiny. Co kdybyste se jich jel zeptat, co si o tom myslí? Já jsem s nimi o tom mluvil. Nový Zéland je jeden okres v Indii.

Ale jelikož vím, že ti "divoši" pro vás nejsou lidmi, tak co ti Búrové? Těm stavěli koncentráky také komunisti?

330407

07.04.2015 15:06

Školy nyní indoktrinují 4leté děti vinou a označují je za „rasisty“ za to, že kladou otázky

RE: Školy nyní indoktrinují 4leté

hestroy 77.*.*.*

Chápu, že jsi dobrý katolík, ale už ses někdy zamyslel nad tím, jakému bohu sloužíš? To je totiž pořád ten psychopaptický sadistický bůh, kterému slouží ti jidové. Nebo se už polepšil? Obecně, jakmile někdo začne věřit nějakému náboženství, dobrovolně se zříká svého myšlení a nahrazuje ho dogmatickými krávovinami, no a pak končí jako ty.

330666

07.04.2015 17:32

BBC věděla o kolapsu budovy WTC 7 při 9/11 předem

RE: WTC7 kolaos

hestroy 77.*.*.*

Ono by možná stačilo dát sem alespoň jeden podpůrný důkaz v podobě odkazu na podobný pád mrakodrapu se železnou konstrukcí, místo vytrvalého šíření bludů.

Jsem zvědavý, co budeš říkat, až to celý praskne. Že jsi řízenou demolici nevylučoval?

> Pády budov proto nemusí být nutne šikmé i pri asymetrickém poddolování.

Týká se to budov se železnou konstrukcí? Nějaký odkaz?

330678

15.04.2015 09:30

Pod falešnou vlajkou

RE: viete co mi tam vadi?

hestroy 77.*.*.*

Britové měli koncentráky a vyhlazovací tábory v Africe ještě v 50. letech. Proti těmto táborům byly ty německé rájem na zemi. Vraždění milionů lidí těmito dobráky po celém světě je zcela opomíjeno, jen proto, že se nejednalo o hodné bílé Evropany.

331185

16.04.2015 10:23

Oklamané Polsko (IV)

RE: Starikovovi nevěřím,

hestroy 77.*.*.*

To jsi řekl moc hezky, soudruhu. Je vidět, že dobře pamatuješ, jak jsi dělal v Jáchymově politruka.

331270

18.04.2015 17:53

Pod falešnou vlajkou

RE: viete co mi tam vadi?

hestroy 77.*.*.*

Pan Slain, mám na vás velice jednoduchou otázku. Jste národní socialista?

331435

19.04.2015 19:00

Pro všechny, kterým není lhostejný osud dětí v ČR

RE: Henryk

hestroy 77.*.*.*

Běž si raději študovat tu čítanku pro děti, třeba tam najdeš i něco pro sebe.

331503

30.04.2015 16:37

Francie zaplatí přes miliardu euro Rusku

RE: Trochu nechapem ten autorov plac.

hestroy 77.*.*.*

Asi jsi vůbec nepochopil ten článek, ale to vůbec nevadí, to je taková tvá tradice.

Takže ti to ve zkratce zkusím dovysvětlit. Rusové ty lodě vůbec nepotřebovali. Nechali je vyrobit Frantíky, aby s nimi byli zadobře. Prostě takový dárek Francouzům. Takže nakonec pro ně bylo rozhodnutí neprodat velmi výhodné, protože přišli zdarma k techologii. Neutratí zbytečně peníze za loď, kterou nepotřebují a je pro ně zbytečně nákladná. Za ty prachy si postaví jiné, které jim budou vyhovovat.

Saker nepláče, to jen ty nechápeš.

332113

30.04.2015 16:39

Francie zaplatí přes miliardu euro Rusku

RE: Progress

hestroy 77.*.*.*

To byl takový vtípek pro žáčka ZŠ, větší smysl to nemá, že?

332114

04.05.2015 12:08

Zápalná oběť

RE: POZOR! ACHTUNG! UWAGA! ATTENZIONE! ОПACHO! KUJDES! Πρόσεχε! ATENȚIE!

hestroy 77.*.*.*

Plácáš úplné krávoviny. Ale je možné, že ti nedochází, že příspěvky jsou moderované a proto se mohou objěvit až po delší době, zejména když mezi ČR a Kanadou je časový posun.

332286

05.05.2015 11:19

Epizoda 1. Bank of England

RE: mal som za to, ze

hestroy 77.*.*.*

No, já to třeba všeobecně neznal, takže mě to ke štěstí stačí. Ale chápu, že pro slovenské odborníky je to zcela nedostatečné. Možná byste mohl napsat nějaký článek sám, když všeobecně znáte více.

332339

05.05.2015 18:41

Historie, kterou nás neučili

RE: Poznámka o důvěryhodnosti

hestroy 77.*.*.*

To jste řekl moc krásně. Skoro mě to dojalo k slzám. Tak to prostě nečtěte, jsou tu lidi, které to zajímá.

Docela by mě zajímalo, jak hodně a jak jste prověřoval zdroje, z kterých jste čerpal, abyste "přeci jen něco věděl".

Já už například vím, že hodnotíte články podle chyb v překladu (nenamáháte se to prověřit), neprověřujete zda například Hotchkiss může být kromě tanku, děla, kulometu například i puška. Nedodal jste podklady pro své tvrzení, že se příběh podaný Starikovem nezakládá na pravdě, ale pouze jste to subjektivně tvrdil bez jakýchkoliv pochybností.

Ve finale jste osočil autora, že tvrdí, že Poláci nutně chtěli něco koupit od Anglánů, přičemž v článku o tom nebylo ani slovo. Uvědomujete si to vůbec?

Jak se má pak člověk postavit k vašim subjektivním a někdy přímo lživým příspěvkům? Stejně jako ke Starikovi? Možná ještě s větší nedůvěrou, protože vás jsem usvědčil ze lži velmi snadno, zatímco vy jste nevyvrátil z onoho článku vůbec nic.

Opravdu mě bavíte. Miluju lidi, co někoho z něčeho osočují a pak udělají to samé, ale desetkrát hůř. Obecně se těmto lidem říká, že si tzv. nevidí do huby. [chechtot]

Tím netvrdím, že Starikov má 100% pravdu, ale pokud vy věříte tomu, z čeho jste čerpal, abyste "přeci jen něco věděl", tak byste se nad sebou měl opravdu vážně zamyslet.

332357

07.05.2015 12:00

Proč se NATO děsí Ruska

RE: Autor evidentne zabúda na sociológiu.

hestroy 77.*.*.*

No, vy jste zase zapomněl dodat, že to špičkové školství není rozhodně pro každého, protože stojí balík, takže se tam dostanou jen a pouze boháči a opravdu geniální studentní, kteří dostanou grant. Bohužel bohatství nezaručuje inteligenci, takže spratek boháčů sice vystuduje, ale je z něj úplně stejný blb, takže vysávání mozků je skutečně hlavním důvodem, že USA nezaostává ještě více.

332451

07.05.2015 15:51

Proč se NATO děsí Ruska

RE: Autor evidentne zabúda na sociológiu.

hestroy 77.*.*.*

Tohle Karla4u asi hodně zabolelo... Asi prostě zapomněl, že za posledních 25 let se toho ve světě opravdu hodně změnilo.

332457

11.05.2015 10:42

Druhá světová válka trochu jinak

RE: Opět Vít

hestroy 77.*.*.*

Soudruh Pavt má pravdu v tom, že Rusko na tom skutečně nebylo tak špatně, neboť například v roce 1900 patřilo mezi tři země s nějvětším průmyslem.

Jinak souduh pavt, jako tradičně, zapomíná připomenout, jak hezky se Poláci chovali na území dnešní Ukrajiny a proto je obyvatelstvo milovalo.

Co mě ale zaujalo, že NAVZDORY hrůzovládě bolševiků se podařilo vybudovat výrobní kapacity? Kdo tedy ty výrobní kapacity budoval, když ne bolševici? To je pro mě docela novina, takže bolševici Rusko neměli pod kontrolou, nebo ho měli pod kontrolou jen částečně?

Ta pomoc Německu byla skutečně radostná? To tam radostně mávali pionýři červenými šátky a armádní soubory tančily kozáčka?

Značná pomoc ze západu byla velmi dobře zaplacená, ta nebyla zadarmo.

Západ sice hned po válce chtěl napadnout i s polskými a německými divizemi SSSR (Operation Unthinkable), ale jinak samozřejmě chtěl otevřít druhou frontu co nejdříve, aby ruská armáda byla v co nejlepším stavu.

Ale co se mi opravdu líbí, je to, jak si soudruh pavt někde něco přečte a pak to považuje za pravdu a dokonce se domnívá, že to pochopil celkově a rozumí tomu od A do Z. To mě skutečně baví. O nějaké vyšší úrovni ovládání světa nemá ani tušení a proto ho třeba překvapuje, že ruská armáda byla decimovaná zcela záměrně.

332581

11.05.2015 11:45

Druhá světová válka trochu jinak

RE: Blivajz

hestroy 77.*.*.*

No, nebudu se k tomu vyjadřovat, protože stačí připomenout jednu diskuzi, kde jakýsi dobrý Ukrajinec (panu Banderovi věčná sláva) kvílel a naříkal na hladomorem vyvolaným zlým Moskalem ve Lvově, načež byl odpálkován tím, že Lvov byl v té době na území Polska.

To radostné budování průmyslové základny mohlo být ještě radostnější, ale západ při svém embargu bral za své zboží záměrně pouze obilí, takže to nakonec taková radost nebyla.

Ono se to tak nějak opakuje i dnes, vyvolat nevoli obyvatelstva ke svržení nepohodlného režimu.

Samozřejmě Suvorov je zcela důvěryhodný autor a proto to musí být pravda.

332589

11.05.2015 11:49

Druhá světová válka trochu jinak

RE: Opět Vít

hestroy 77.*.*.*

No jistě, proto tam také budovali za nemalé investice toto:

Stalin Line

332591

11.05.2015 11:59

Druhá světová válka trochu jinak

RE: Lidice

hestroy 77.*.*.*

Tohle je úplně psychopatický názor. Něco podobného, jako kdybych přišel k tobě domů, začal tě mlátit, ty ses bránil a já ti za to zabil dítě a řekl bych, že je to tvoje vina a neseš za to plnou dopovědnost. Už chápeš, co jsi právě vyplodil za obludnou debilitu, přesně stejnou, jakou se všichni psychopati při svém "bohulibém" počínání ohánějí?

332593

11.05.2015 12:15

Druhá světová válka trochu jinak

RE: Co sa tyka

hestroy 77.*.*.*

A teď ještě nějaký jiný německý filmový úvodník. Je mi jasné, že tě nic neoblbne, když pocházíš ze vzorné nacistické rodiny.

Jinak o T-34 víš také naprosté kulové, protože když T-34 nastoupil proti Pz. IV, což byl nejrozšířenější a v té době nejlepší německý tank, tak Němci hodně rychle spěchali s přezbrojováním alespoň na dělo 75mm a velmi rychle začali připravovat obdobný tank, přičemž jeden z prototypů byl téměř přímou kopií T-34, tedy pochopili, že nezkosený pancíř není úplně to pravé ořechové. Z těchto prototypů pak vznikl Panther, který T-34 převyšoval zejména střelbou na dálku. Takže ve své době byl T-34 opravdu nejlepším a koncepčně zcela převratným tankem.

Tolik k tvým historickým "znalostem".

332595

11.05.2015 13:42

Druhá světová válka trochu jinak

RE: Do nacistov nadavaj inym

hestroy 77.*.*.*

Ale já to samozřejmě vím, že fašistické Slovensko bylo oddaným pomocníkem německých fašounů. Co jsi tím tedy chtěl říci? Možná jsem to řekl špatně a místo nacistické rodiny říci fašistické? V tom případě se velice omlouvám.

A jsem rád že moje rodina za fašouny nebojovala, jen byla nuceně nasazená v Německu.

332604

19.05.2015 14:47

Druhá světová válka trochu jinak

RE: Co sa tyka

hestroy 77.*.*.*

Máte pravdu, pane Tituško, je to dobré, ale přestože se mongoloidové ze stepí stále snaží dohnat svůj vzor USA, tak mám pocit, že to stále nedosahuje ani v nejmenším uvědomění a nasazení amerických soudruhů. Stále je tam málo vlajek a konfet.

333162

28.05.2015 18:36

USA zahájily nový útok na Rusko

RE: lol

hestroy 77.*.*.*

Tohle může napsat jen 100% psychopat. Já zase doufám, že se podobné zrůdy tvého typu nebudou množit, aby nezaplevelovaly planetu.

A teď honem zpátky na Lehožumpu.

333683

31.05.2015 22:19

Z hlediska vyššího principu mravního zabití okupanta není zločin

RE: Ono je to složitější

hestroy 77.*.*.*

To je samozřejmě naprostý nesmysl, ale vysvětlovat to někomu, kdo má propagandou vymytý mozek na kost, je asi zbytečné.

333844

31.05.2015 22:24

Z hlediska vyššího principu mravního zabití okupanta není zločin

RE: Z hlediska...

hestroy 77.*.*.*

Nesmysl, všichni do jednoho jsou tam dobrovolně a o ty místa je rvačka. Přeci jen, vydělávat si 100.000 měsíčně není úplně k zahození. Takže si dej studenou sprchu a oběhni dvakrát barák, aby se ti v kebulce rozsvítilo.

333845

01.06.2015 19:19

Washington opět cílí na ruské plynovody

Další neuvěřitelná slátanina

hestroy 77.*.*.*

Proboha, už zas úplné krávoviny a nesmysly. Tak prvně. Koho jsi se ptal? Nějakého kolemjdoucího? Nebo jsi zašel na tureckou vládu?

>TANAP pochopitelně není nic nového, není to žádná reakce, ale jde o původní Nabucco, o projekt cca 3 roky starý.

Jistě, ale stále nebylo rozhodnuto a podepsáno. Co tím chceš říci, to nevím.

>Nyní tedy Rusové přemýšlí, co s trubkama dál, přičemž článek napsal technický nedouk, který netuší, že Europipe dělá tlustostěnné trubky. Pro případnou propojku do Turecka, která by mohla jít pobřežním šelfem, opravdu nepotřebujete trubky se stěnou 39mm.

A co má být? Turkish stream má vést stejně jako South Stream. Navíc Europipe dělá trubky s tloušťkou stěny 5 - 40mm. Takže další lež a blábol! To lžeš záměrně, nebo o tom prostě nic nevíš a jen se snažíš vypadat jako ynteligent?

>A poněkud komicky zní i ten termín - rok 2019 v situaci, kdy nemáte vůbec jasné, kudy plynovod půjde, nezačaly projektové práce, nejsou vybraní dodavatelé…

Co to blábolíš? Ty chceš tvrdit, že nevěděli, kudy měl jít South Stream? Copak ty nechápeš, že South Stream a Turkish Stream se liší jen a pouze zakončením, jinak je to to samé?

Asi jsi nepochopil článek a celkovou situaci, jak je u tebe obvyklé. Zkrátka. Putin přijel do Turecka a nabídl jim levný plyn s tím, že nebudou muset stavět žádný plynovod, protože ho postaví Gazprom. V tu dobu samozřejmě žádná smlouva o TANAP podepsána nebyla. Turek souhlasil, protože by dostal levný plyn, plynovod by nemusel stavět a za tranzit dostal taky nějakou tu liru.

Ale soudruzi z USA zatelefonovali a tak se nakonec rychle po 3 letech čekání podepsala smlouva.

Opravdu nechápu, o jaké slátanině mluvíš. Zkrátka plácáš krávoviny, jako ovykle.

333874

02.06.2015 10:16

Washington opět cílí na ruské plynovody

RE: Další neuvěřitelná slátanina

hestroy 77.*.*.*

Můžeš být nějak konkrétní v tom, co jsem napsal za krávoviny? Alespoň jeden bod, který jsem napsal, mi vyvrať.

To ty jsi tu tvrdil že:

> přičemž článek napsal technický nedouk, který netuší, že Europipe dělá tlustostěnné trubky.

A najednou přiznáváš, že dělá i tenkostěnné? Ale to jsi neřekl. Takže jsi buď lhal, nebo manipuloval. Obojí není hezké. Kdybych tě neusvědčil ze lži a někdo si přečetl tvůj příspěvek, tak by mohl propadnout dojmu, že máš pravdu. Ve skutečnosti jsi uvedl lživý argument, daleko manipulativnější, než následující věta...

>“Okamžitě po tomto oznámení se Baku a Ankara rozhodly vybudovat vlastní plynovod.”

Tady ale není napsáno, že je to nějaký nový plynovod. Opět podsouváš něco, co v článku není, jako obvyle. Například s tím nákupem zbraní pro Polsko, tam taky nebylo nic o nákupu, přičemž ti to nebránilo se rozčílit do běla a osočit autora z psaní blbostí. Pravdou je, že po třech letech byla najednou podepsána smlouva. Jestli nejsi schopen pochopit, že do té doby, než se podepíše smlouva, tak jsou všechny možnosti otevřené, tak to je tvůj problém.

>Putin přijel do Turecka ve chvíli, kdy TANAP byl jasnou věcí a byly vyrobeny první testovací trubky. Nabídl jim levný plyn ve chvíli, kdy Turci žádný levný plyn nepotřebovali, protože již byl TANAP v přípravě, výběrové řízení dokončené a pouze se ladily detaily smluv. Každý, kdo zná situaci s takto rozsáhlými projekty, kdy existují desítky stran specifikací atd, tak moc dobře ví, jak dlouho trvá příprava finálních smluv.

A to má dokazovat co? South Stream se připravuje od roku 2007. Byly vyrobeny testovací trubky? Byly. Výběrové řízení dokončené? Dokončené. Ladily se detaily smluv? Ladily. Byl South stream zrušen z politických důvodů? Byl. Tak co to je proboha zase za logiku? TANAP mohl být zrušen úplně stejně, jako o 4 roky starší projekt South Stream! A jak jsi přišel na to, že Turci nepotřebují levný plyn? Ty víš, za kolik jim ho budou prodávat Azerbajdžánci?

>Turkish stream je úplně jiný plynovod s naprosto rozdílnou trasou.

Vložený obrázek

No jo, naprosto rozdílná trasa, už to vidím.

Děláš ze sebe chytráka a pak kličkuješ jak zajíc. To ty píšeš nesmysly, ne já. I když ti to tvé nabubřelé ego nedovolí připustit. Vytváříš si na základě nějakého textu své vlastní domněnky a svůj vlastní příběh a pak se rozčiluješ na autory... Zajímavé.

333894

03.06.2015 18:30

Začne šílený Míša další válku?

RE: Anellus

hestroy 77.*.*.*

Jojo, gaučoví generálové vždy vědí vše nejlépe. Celkově je příspěvek pouze domněnkou někoho, kdo nic neví, ale rád se o to nic podělí.

333958

03.06.2015 22:11

Z hlediska vyššího principu mravního zabití okupanta není zločin

RE: Vážený pane, jedna z čtenářek Vás kdysi označila jako Stwuru.

hestroy 77.*.*.*

Proboha. Nevím, jestli je to pouhá debilita, nebo něco vážnějšího.

333967

05.06.2015 09:42

Sebevražda v přímém přenosu

RE: Socialismus? Děkuji, nechci!

hestroy 77.*.*.*

>Socialismus ničil celé rodiny tím, že jim bral rodový majetek a jejich příslušníky posílal do lágrů.

Kapitalismus likvidoval celé národy, bral jim půdu a všechny vyvraždil, případně poslal do rezervace.

> Děti z nesprávných rodin se neměly šanci dostat na školu

Indiánské děti na školu nešly vůbec, protože byly vyvražděny. Ten kdo neměl peníze, tak si v USA také mohl o dobré škole nechat jen zdát, dnes to platí dvojnásobně.

A že se to už v USA nedělo v roce 1985? V roce 1985 se nic z toho co popisujete v ČSSR také nedělo. Možná zabavili dům Matuškovi. Ale přestože byl tmavší kůže, tak ho nikdo nevláčel za autem.

Co tím chci říct? Že ani ty komunisti si nedovolili střílet do dětí, zatímco v USA to nebyl vůbec žádný problém.

Takže?

334082

05.06.2015 09:47

Sebevražda v přímém přenosu

RE: Socialismus? Děkuji, nechci!

hestroy 77.*.*.*

Jeden o voze, druhý o koze. Pokud chceš vyvracet něco z toho, na co reaguješ, tak buď konkrétní. Ale líbí se mi tvá ideologická zaslepenost, která ti znemožňuje hodnotit věci racionálně.

Na druhou stranu máš právo myslet si, že bezohledný kapitalismus devastující životní prostředí, který stojí na zašlapávání většiny, aby se menšina měla dobře, je zdravá alternativa "normalizace". [překvapení]

334084

05.06.2015 14:35

Byla v Jemenu použita malá jaderná bomba?

Atomovka??? To je informace jak z Hromu.

hestroy 77.*.*.*

No, je asi zbytečné se vyjadřovat k takovému nesmyslu, ale pokud to byla atomovka, tak to byla pidiatomovka, kterou nemá cenu používat. K čemu?

Výbuch je úplně odlišný, je vidět že explodoval nějaký sklad munice nebo paliva nebo hnojiva. Je vidět, že tam něco hoří a pak bouchne. Takhle se atomovky opravdu nechovají. To ví každý průměrně vzdělaný člověk.

Zbytek píše Léčitel, tak to nebudu opakovat. Je ovšem smutné, že se podobných krávovin chytají i "solidní" nezávislé servery.

334107

05.06.2015 15:07

Byla v Jemenu použita malá jaderná bomba?

RE: miniaturizácia jedrových zbraní

hestroy 77.*.*.*

>Ruční jaderné granáty jsou realita.

V tvé hlavě určitě. [chechtot] A kolik mají ekvivalent TNT? 1 kt? Jak daleko musíš hodit, abys přežil výbuch 1000 tun TNT? Kolik vůbec hodíš? 40m?

Tolik k tvé REALITĚ. Už mi začínají dávat smysl tvé ostatní příspěvky.

334109

07.06.2015 18:08

Sebevražda v přímém přenosu

RE: Socialismus? Děkuji, nechci!

hestroy 77.*.*.*

Nevím, komu patří to zvracení, ale odpovím.

Já si toho pamatuji dost. Ustarané obličeje rodičů, jestli se dostanu na školu, protože strejc emigroval do JAR. Dostal jsem se. A ani jsem se nemusel zadlužit do konce života. Pamatuji si, co jsme jedli a jak byl pro mě párek malým posvícením. Co si ale nepamatuji je to, že by rodiče trnuli hrůzou, aby se nám něco nestalo a oni neměli peníze na doktora. Ani si nepamatuji, že by se báli, že přijdou o práci a skončí pod mostem. Atd, atd. Kdo chce vidět černobíle, je to jeho mínus, pak nechápe už vůbec nic.

334210

08.06.2015 16:04

O užitečnosti kouření

RE: Homo sapiens ?

hestroy 77.*.*.*

>Přijímání DEHTU do těla jeho vdechováním povede téměř s jistotou ke vzniku rakoviny, která se potom může projevit nádorem v kterékoli části těla.

Jistota je 100 %. Téměř jistota je kolik? 90 %? 90 % kuřáků má rakovinu? To je velice překvapující údaj. Mohl byste to trochu víc rozvést, případně vložit nějaké linky potvrzjící toto vaše tvrzení?

>Přijímání kancerogenů do těla (dýcháním, pitím, jídlem, kůží) se dle současných praktických zkušeností podílí na vzniku rakoviny cca 80 %.

Opravdu? Předpokládám, že jsou v tom započteny případy, kdy člověk vdechne nebo jinak přijme jedinou částici radioaktivního iziotopu. Máte nějaké linky na to, jak to do těch praktických zkušeností započítali a kolik procent to tedy je?

> Při jeho chemických přeměnách dochází v těle z OH skupiny alkoholu na vznik aldehydu a později ketonu, který je prudkým jedem.

O jakém ketonu, který je prudkým jedem, mluvíte? Aceton? Butanon? Nesouvisí to taky trochu s nějakými enzymy?

>Vítejte ve světě lidí. Opravdu Homo Sapiens?

Sloni velice rádi chlastají a když najdou alkohol, tak ho konzumují v jakémkoliv množství. Opice rády chodí na zkvašené ovoce. Proč?

Když už se chci k něčemu "fundovaně" vyjadřovat, měl bych si dát pozor na to, co vlastně píšu, zejména když požívám sedlácký rozum.

334267

09.06.2015 19:36

O pěti chlebích

RE: Teorie autora v článku o kouření,

hestroy 77.*.*.*

Každý, komu to alespoň trochu myslí, se může podívat na hezký příklad z nedávné historie, tedy prohibici v USA.

A může se ptát. Přestalo se pít? Nepřestalo. Snížila se kriminalita? Nesnížila. Naopak se prudce zvýšila. Sbíral za alkohol daně stát? Nesbíral. Kdo na tom vydělával? Mafie. Jaký byl konečný osud prohibice? Byla zrušena.

A teď se podíváme na drogy. Drogy jsou zakázané. Přestali je lidi používat? Nepřestali. Vydělává stát na daních z nich? Nevydělává. Kdo na nich vydělává? Mafie. Mohl by je stát distibuovat přes lékárny levněji tak, aby se narkomani nemuseli obracet na mafii a ta z nedostatků prostředků vychcípala? Mohl. Snížilo by to kriminalitu spojenou s prodejem drog? Snížilo. Jaký je výsledek tzv. války proti drogám v USA? MIlióny lidí ve vězení za držení marihuany. Desítky tisíc mrtvých v Mexiku i v USA. Přestaly se drogy používat? Nepřestaly.

No, teď když jsme se nad tím zamysleli, tak vidíme, jaký přístup je správný.

Podobné je to s prostitucí, pokud je prostituce legální, prostitutky odevzdávají daně, jsou pod lékařským dohledem, pasáci mají utrum. Pokud není, pasáci a další kriminálníci bohatnou, prostitutky jsou nemocné a nemají prachy, navíc je pasáci krmí drogami a násilím je nutí do kšeftu.

Takže už jsme si ujasnili, že některé neřesti vymýtit nejde, maximálně je možné je podchytit tak, že je kontroluje stát, vybírá daně z kterých může financovat prevenci a zájmové aktivity, zamezuje kriminalitě a poskytuje čisté drogy a zdravé prostitutky, takže chrání zdraví a životy.

Tolik k radosti a veselí.

334348

09.06.2015 19:46

O pěti chlebích

RE: Ach jo

hestroy 77.*.*.*

> osobní bitva editora za ochranu kouření

Nevím, co si představit pod pojmem ochrana kouření, ale dokážu si představit, co znamená osobní svoboda. Pokud stát zakazuje kouření v hodpodě, pak to není svoboda. Každý člověk má právo výběru a do začuzené hospody prostě jít nemusí, a dokonce ani nemusí kvílet a naříkat, jak ho to tam obtěžuje. Hospodský má plné právo si sám rozhodnout, zda se v jeho hospodě kouřit bude a bude to putyka, nebo nebude a bude mít prima restauraci. Není na tom vůbec nic složitého.

Omezení kouření ve státních prostorách je samozřejmě v pořádku, stejně jako omezení kouření na zastávkách a v prostředcích hromadné dopravy, když už kuřáci nedokáží být ohleduplní sami.

> úroveň serveru začíná připomínat konspirativní weby

Debata o kouření a celkově o regulaci drog patří na konspirační weby? Ale no tak...

334349

10.06.2015 12:33

O pěti chlebích

RE: Teorie autora v článku o kouření,

hestroy 77.*.*.*

Asi jste nepochopil, o čem mluvím, ale to nevadí. Ptám se. Je možné vymýtit drogy (je jedno jaké)? Kolikrát se to v minulosti podařilo?

Pokud dáte nějaký příklad, kdy se to povedlo jinak, než zavřít lidi do koncentráku, tak sem s tím. Pokud se to nedaří, tak je lepší to mít pod státní kontrolou.

Žádná maličkost mi neuniká, pokud to nejde vymýtit, lepší je od toho odstřihnout zločin, který páchá další zlo, kromě samotných drog. Už vám to malinko secvaklo?

Pokud bude méně mafie, bude méně zločinu. Pokud bude mafie mít možnost prodávat něco, co stát zakazuje, bude bobtnat.

Naopak stát může z peněz, které sebere mafii, financovat osvětu a vytvářet například možnosti jiné zábavy pro mladé, než je fetování. Například hřiště, tělocvičny, rozvoj turistiky, atd, atd.

334399

10.06.2015 16:19

O užitečnosti kouření

RE: Homo sapiens ?

hestroy 77.*.*.*

>Je to skoro až k smíchu, jak obhajujete neobhajitelné.

Naprosto mě fascinuje, jak někdo není schopen pochopit psaný text. Můžete mi prosím ukázat, kde obhajuji kouření? Já se jen snažím obhajovat zdravý rozum a fakta. Nebo jste ten svůj nenávistný příspěvek přihodil k mému jen tak?

334421

11.06.2015 10:14

Bezhotovostní demokracie nebo bankovní koncentrák?

RE: Na protest proti bankovnímu teroru

hestroy 77.*.*.*

Je určitý rozdíl mezi bankovním převodem (proti kterému nikdo nic nemá) a úplným zrušením papírových peněz. Pořád nic?

334485

11.06.2015 16:06

Bezhotovostní demokracie nebo bankovní koncentrák?

RE: Na protest proti bankovnímu teroru

hestroy 77.*.*.*

Měnová reforma se neprovádí každý den. Nebo jo? Je to technicky možné? Myslím vytisknout nové peníze každý den. Vy jste nikdy nepracoval za "černé" peníze? Nikdy jste řemeslníkovi nedal 500 na ruku? Pokud ne, pak jste ideální občan státu. Pokud ano, pak nevím o co vám jde. Možná by vám i mohlo dojít, že když ty peníze nedostanete v černých, dostanete jich méně. Anebo obráceně, pokud je nedáte v černých, zaplatíte více. Soused už vám neprodá vajíčka, protože by musel mít živnosťák a to se mu nevyplatí. Na trhu si zeleninu nekoupíte, protože trhovci si nebudou zařizovat živnosťák kvůli zisku pár stokorun. Je to to, co si přejete? Jestli ano, inu, pak se vám bude líbit i v tom koncentráku.

334502

16.06.2015 10:49

Revitalizace Zvědavce

RE: CMS systemy netreba celkom odsudzovat

hestroy 77.*.*.*

Tohle může říct jen někdo, kdo si s tím nikdy nehrál. Všechny tyhle Wordrupaly jsou naprosto nepoužitelné pro něco, jako je Zvědavec.

Vladimíre, nechte to, jak to je. Nepředělávejte to! Jen kdyžtak změňte trochu barvy, ale opravdu to nechte tak, jak to je. Všichni jsou na to zvyklí, funguje to velmi velmi dobře.

Hlavně to prosím vás neupravujte tak, jak je vidět na náhledu. Změní se tím výraz Zvědavce. Nedělejte to! Zapřísahám vás!!!! [mrknutí jedním okem]

334775

16.06.2015 10:54

Jan Hus – sůl země

RE: Jan Hus -sůl do ran české země

hestroy 77.*.*.*

Inu, dobrý katolík se vždy pozná. Tolik strašné nenávisti se najde vždy jen u katolíků. Těm Hus leží v žaludku jak kámen. Inu, pokud katolíkům někdo řekne, že je to banda nenažraných zlodějů, ti to nikdy neodpustí. Pozdravpámbů.

334777

16.06.2015 13:20

Revitalizace Zvědavce

RE: Já si tady vážně připadám čím dál více jako v klubu důchodců

hestroy 77.*.*.*

Na mém iPhone 4 se Zvědavec zobrazí naprosto v pohodě. Pokud uvažujete o responsivním designu, nedělejte to. Tím se vyprasí diskuse! Osobně preferuji stránky, které si můžu zvětšovat a zmenšovat dle libosti.

Jakmile se přejde na responsivní design, nastupuje JS, který musí obstarávat různé posouvání atd. Zpomaluje, zkušenost není dobrá. Barevnost Zvědavce je to, co dělá Zvědavce Zvědavcem! Pokud použijete jiné barvy, zejména pokud můžu soudit podle náhledu, stane se z toho úplně jiný web, podobný miliónům jiných.

Dlouhodobě považuji design, uspořádání a funkčnost Zvědavce za velice povedené. A to se tím živím, takže bych mohl šťourat...

A do důchodu to mám ještě opravdu daleko. Opravdu, podívejte se po konkurenci, v Čechách se najde něco lepšího jen stěží, Zvědavec je přehledný, diskuse výborná, opravdu není co k zlepšování. Podívejte se na Sakera. Jediné co využívám, je seznam nejnovějších příspěvků, v životě jsem neklikl na nějaké kategorie, zbytek homepage je pro mě zbytečný, nepřehledný.

Nezapomínejte, že vaši čtenáři to tu sledují průběžně, tohle nejsou Novinky, kde přibývá 30 článků denně.

334790

16.06.2015 17:47

Revitalizace Zvědavce

RE: CMS systemy netreba celkom odsudzovat

hestroy 77.*.*.*

> Schválně se podívejte na http://www.mobilephoneemulator.com/, co udělá současný Zvědavec třeba na blackberry. Dá se to číst?

Možná to nevíte, ale chytré telefony mají jednu vlastnost a to tu, že když máte zmenšenou stránku, tak dvojklikem na nějakou její část se vám tato část zvětší. Dalším dvojklikem se opět vrátíte na zmenšenou stránku. Tím je zarušena perfektní navigace po stránce.

>Nepružné trojsloupcové rozvržení nedělá dobrotu na menších displejích, ze kterých dneska leze na net odhadem polovina všech uživatelů.

Nesmysl. Dvojklik doprostřed, zmizí pravý a levý sloupec. Dvojklik pravý sloupec, zvětší se pravý sloupec.

Zatímco při responsivním designu vám nezbývá než se neustále posouvat nahoru a dolů, což trvá mnohokráte déle, nemáte přehled o tom, kam se vlastně posouváte (není to vidět), takže tu stránku musíte znát, abyste nebyl úplně ztracený.

Pokud není responsivní design udělán tak, aby tyto věci eliminoval (a to u komplexních stránek jde jen velice těžko), je spíše značnou přítěží!

Už jste se zamyslel třeba nad tím, jak by vypadala diskuse, kde jsou jednotlivé příspěvky ve vláknech odsazovány? To by nešlo při responzivním designu udělat (hádejte proč) a přitom je to perfektní věc. Opět, v diskusi mohu zobrazit zmenšenou stránku a mám perfektní přehled o struktuře vláken. Kliknu na příspěvek, vidím ho zvětšený.

Opravdu nechápu, co se na tom dá vylepšit.

334823

16.06.2015 19:05

Jan Hus – sůl země

RE: Desatero - jedno prikazani zni: nezabijes.

hestroy 77.*.*.*

To je úplná blbost, ale to nevadí... Za oddělením církve a světské moci rozhodně nestál Vatikán, tomu by to totiž moc nepomohlo. Naopak za tím stála světská moc (panovníci), protože věděli, že náboženské třenice nejsou to pravé ořechové a lepší bude netlačit na to, aby všichni bečeli stejně (vyváženost ducha (církev) a těla (světská moc)).

Za karolínskou renezancí stál Vatikán, jedině pokud byl papežem Karel Veliký.

Co se týká 12. - 14. století, tak opět za to může Vatikán, ale pouze pokud leží ve Florencii.

Co se týká klasicismu, opět za to může Vatikán, ale pouze pokud byl papežem Ludvík XIV.

Reformace není krok zpět, krok zpět je zavedení institualizovaného náboženství. Pokud je ovšem krokem zpět návrat náboženství lidu (hlavou křesťanství není papež, tělem nejsou kardinálové), tedy pravý opak, inu, pak máš asi pravdu. [chechtot]

334838

17.06.2015 09:41

Revitalizace Zvědavce

RE: CMS systemy netreba celkom odsudzovat

hestroy 77.*.*.*

Vladímíre, pokud to nebude responsive design, tak si s BlackBerry moc nepomůžete. Je to totiž jediný způsob, jak přizpůsobit stránku velikosti obrazovky. Teď jsem tedy úplně zmatený, co s tím hodláte provést. No nic, nechám se tedy překvapit.

Jde to samozřejmě i bez jQuery, od toho jsou media queries v CSS.

334907

17.06.2015 15:06

Áno, máte pravdu, je to plánované…

RE: Proč se to řeší právě teď

hestroy 77.*.*.*

Asi si trochu pletete počet uprchlíků a počet lidí, kteří v Itálii zažádali o azyl, ale to nevadí, to snadno zmátne kdekoho. Prozradím vám, že oni chtějí pokračovat dál, do Německa, Francie, Anglie...

Navíc se jim tam ti žadatelé začínají hromadit, takže jestli jich bylo loni 63 000, tak letos jich je už přes 80.000 a to nám pár měsíců do konce roku ještě zbývá. Jeden žadatel stojí stát 35Euro, takže místo 22 milionů denně to Italy stojí minimálně o 6 milionů Euro denně více.

Samozřejmě, že to není žádný důvod k znepokojení, zejména když Rakousko, Francie a Švýcarsko uzavřely hranice a tím pádem se jich bude v Itálii hromadit čím dál víc a čím dál rychleji.

Pořád nic?

334933

18.06.2015 11:56

Ekonomická válka Evropy proti Izraeli

Jsou to agresivní hnusáci

hestroy 77.*.*.*

Vtipné je, když ultranacisti mluví o nacistech. Celý článek úplně přesně vystihuje jejich mentalitu. Je to hnus. Sice za to nemůžou, když jim vymývají kebule od malička, ale stejně je to nesmírně odporné.

334999

18.06.2015 17:55

Jan Hus – sůl země

RE: A vidite to jak my nic nevidime

hestroy 77.*.*.*

Nemusíš se tu rozepisovat, jen napiš odkud tyhle nenávistné kecy čerpáš. Vy katolíci jedete pořád stejnou písničku, už to začíná být nuda.

335023

22.06.2015 07:50

Babiš se nám vyprázdnil

Je to neštěstí, opravdové neštěstí

hestroy 77.*.*.*

Jak tak koukám na hodnocení článku, (v tuto chvíli 2,4), tak je vidět, že i mezi Zvědavci je dost lidí, kteří tohoto STBáka volili, přestože to je přesně ten chcípák, který český stát definitivně dorazí, možná napořád. Dfens velice správně pojmenoval jeho voličskou základnu, tedy retardované imbecily a musím říci, že mě osobně zvolení Babiše Bureše konečně přesvědčilo, že debilizace národa pokročila do nové kvalitativní úrovně.

335202

22.06.2015 16:26

Babiš se nám vyprázdnil

RE: Je to neštěstí, opravdové neštěstí

hestroy 77.*.*.*

Pane Léčiteli, obvykle vaše příspěvky mají hlavu a patu, nicméně tady se projevujete přesně jak ta babička, co ho volí kvůli tomu, že je bohatý a nepotřebuje krást (tohle si můžou myslet jen chudí duchem) a taky proto, že chce zatočit se zloději. Inu, to je opravdu perfektní politický program.

Babiš je to nejhorší, co mohlo náš stát potkat. Jen počkete, jak to půjde dál, až ta svině Babiš skoupí většinu zemědělské půdy. V krátkosti popíšu, jak to dělá.

Babiš nikdy nic nového nepostavil, nevybudoval. Z peněz nejasného původu vždy jen kupoval. Kupoval a kupoval, až vytvořil takovou páku, že kupuje za čím dál lepší ceny. Takže ke konkrétnímu příkladu... Babiš skoupil silážní věže na kukuřici. Po jejich skoupení snížil výkupní cenu kukuřice na třetinu. Nechceš ji prodat mě? Nech to shnít na poli. No a zemědělec prodat musí, aby se mu aslespoň zaplatily náklady. Po dvou letech už prodává pozemky.

K tomu připomeňme, že Babišovi přispívá na jeho podnikání každý daňový poplatník. Babiš samozřejmě JE žábou na prameni, protože zcela legálně tuneluje stát. K tomu, aby protlačil své výpalné, používá diskriminující složky na své odpůrce, stejně jako všichni ostatní.

Vaše přesvědčení o tom, že Babiš za nic nemůže, že je to chyba systému, vůbec nevyvrací editorovo tvrzení, že Babiš je chodícím důkazem toho, že demokracie nemůže fungovat. Naopak. Je to přesně tak. Babiš si za pár koblih, za pár kydů o tom, jak zatočí se zloději, za lidový xicht a výrazivo školáčka zvláštní školy a také zejména kvůli naprosto idiotskému předpokladu, že bohatí nekradou, získal nemalý počet voličů.

Vy jste viděl jeho volební program? Co vás na něm tolik zaujalo? Že nebude krást? Proboha! A díky "naivním voličům", abych vás neurazil, znemožňuje těm, kteří třeba chtějí volit podle volebního programu, možnost něco změnit.

Když Babiš koupí nějaký podnik, všechny propustí a znovu je nabere za 2/3 původního platu. Vzhledem k jeho monopolu nemají lidé jinou šanci, než to přijmout.

Babiš jako správný oligarcha si své ekonomické imérium jistí politicky a mediálně, naverboval obrovskou skupinu bývalých stbáků, bonzáků a jiných sviní, kteří mu kryjí záda sbíráním informací o ostatních. Babiš nikoho nezavřel, takže i předpoklad, že zatočí se zloději, byl zcela mylný, vy si možná myslíte, že ostatní kvičí, protože se bojí, že je zavře, ale on je nezavře. On jim prostě přebere prostředky a nechá je vychcípat. Protože je to parazit, který likviduje ostatní parazity, ale ne proto, že nemá parazity rád, ale proto, že je sám neuvěřitelně nenažraný parazit.

Váš druhý příspěvek mi sebral jakoukoliv naději na zjměnu k lepšímu. Protože když i zvědavci brání tohoto odporného parazita, který likviduje celý stát a dělá si z něj svůj prasečák, tak lépe nebude!

335245

23.06.2015 10:35

Babiš se nám vyprázdnil

RE: Je to neštěstí, opravdové neštěstí

hestroy 77.*.*.*

Doufám, že mi pan editor ještě jeden příspěvek, pustí, už jsem toho tu napsal tenhle měsíc až dost. A vy si zasloužíte odpověď, když už jste si dal tu práci a sepsal to dvakrát.

Nejdřív bych začal z osobního hlediska. Možná se budete divit, ale já jsem nikdy nechtěl nikoho okrást. Mám z vašeho příspěvku pocit, že pro vás je okrádání druhých tak nějak normální, takže bych se vyjádřil, jak to mám já. Já podnikám celý život. Byl jsem zaměstnán jen dva roky po škole, pak už jsem jel sám za sebe. I pro mě pracovali lidé, kterým jsem dal práci, ale nikdy jsem z jejich práce nezbohatl, nemám na to náturu. I moje žena mi pořád říká, že jsem na ostatní moc hodnej. Neokrádám ani zákazníky, i když to dělají všichni kolem mě. Pro mě prostě prachy nejsou číslo jedna, i když se sakra hodí. Pro mě jsou důležitější jiné věci, pravděpodobně mimo rozsah vašeho vnímání.

Víte kolik lidí dnes musí pracovat někde, kde je někdo hnusně vykořisťuje? Vy byste jim velice dobře poradil, vyserte se na to! Prostě pro ně nedělejte. Ale ona je to máma nebo táta od rodiny, stačí jeden měsíc bez peněz, následuje spirála dluhů, exekuce a pěkné ubytování pod mostem. Tyhle kecy, že když se někomu něco nelíbí, tak ať to nedělá, byste mohl mít ve společnosti, která není založena na kvaziotrokářském systému.

Zemědělci si řeknou, že tedy Babišovi, vašemu blahodárci, pěkně naserou a zasadí pšenici. Ale ejhle. On i tu pšenici vykupuje Babiš. A navíc se pomocí čacher s pozemky také může stát, že hodný pan Babiš vám tu pšenici postříká Roundapem měsíc před sklizní. No tak zasadí řepku. A i tu kontroluje Babiš. Když máfo ovládne celé odvětví, tak postupně přejde celé do jeho rukou! Možná je to nad vaše chápání, ale když je někdo tak mazaný, že nejdříve skoupí sklady a zpracovatelské závody zemědělských produktů, tak potom zemědělci nemají na výběr. A někoho, kdo by jim tak dobře "radil", jako vy, by prostě kopli do prdele, protože o tom ví naprosté kulové.

>Jestli někdo vadí Kalouskovi a Hestroyovi , tak je to můj člověk, ani nemusí mít volební program.

Musíte být na sebe pyšný! To vám k životu stačí hodně málo a já už se nedivím, že to v této zemi takto vypadá. Nebudu raději používat výrazivo, které mě právě napadá, abych vás neurazil.

Kolega Poradím dole nakousl to, že stát dotuje Babišovi z peněz daňových poplatníků nejen jeho daně, nejen téměř půl platu jeho zaměstnanců, ale dá mu i něco navíc. Jestli je pro někoho takové podnikání udržitelné, morální a spravedlivé, tak je dle mého, bez urážky, opravdový retardovaný imbecil.

Dále nebudu ztrácet čas, vy už jste celý natěšený, jak si budete chrochtat v Babišově prasečáku, jak vám nasype dobroučké pomeje a krásně se nadlábnete a už se nebudete muset o nic starat. Pan Babiš se postará. Za vaše peníze.

335325

23.06.2015 13:00

Babiš se nám vyprázdnil

RE: Je to neštěstí, opravdové neštěstí

hestroy 77.*.*.*

Pane editore, tak poslední, pak už dám pokoj!

Podle vás je postříkání lánu pšenice Roundupem normální?

Takže podle vás, kdyby pana Hitlera nebo jiné velikány někdo neusvědčil z prasáren, tak bylo jejich konání naprosto v pořádku? To myslíte vážně? To jako někdo koná prasárny, teprve když se to veřejně prokáže a úspěšně ho někdo zažaluje? Takže dokud Turkům někdo nedokáže genocidu Arménů, tak se nestala? Al Capone byl slušný člověk, kterému dokázali jen daňové podovdy, takže nikdy nikoho neoddělal?

Ok, rozumím. Děkuji, to mi k posouzení vašeho morálního kreditu naprosto postačuje. Přesně podobné typy jsou všude kolem, člověk si může maximálně ublinkout, to je maximum, co s tím nadělá.

>Není nikdo víc hlídán než ten Babiš

Můžete to nějak doložit? Nebo jste to jen tak plácnul a svou "autoritou" tomu dáváte punc pravdy? To jako chcete říct, že bývalí stbáci a bolševici ho dnes hlídají, aby náhodou nekradl víc než oni? Co to je za hovadinu? Babiš pravděpodobně nebyl jen tak nějaký STBák, ale svou přičinlivostí si nashromáždil dostatek kompromitujích materiálů dříve, než si ostatní uvědomili, že se mění režim.

>ani ho úspěšně nežaloval,

A on v této zemi někdo někoho úspěšně zažaloval? To jsou přesně ty kydy postbolševických zlodějů, zkus mě zažalovat, jestli to nevyjde, tak jsem čistej jak lilie, ty joudo!

Zajímavý koníček pana Babiše. Špínu na druhé sbíral už v minulosti, odhalí časopis

Pro někoho je asi normální, když někdo v parlamentu bouchá složkou o stůl, aby umlčel oponenta, pro mě jsou to manýry bolševických prasat, i kdyby to v těch složkách byla stokrát pravda. Proč tedy hodný pan Babiš toho Špicla nezažaloval? Proč ty informace používá k vydírání?

Volit mě nemusíte, od toho máte jiná prasata a víte jak to chodí, vrána k vráně, takže je naprosto logické, že jsem pro vás nevolitelný. Reagovat na mě nemusíte, nepřesvědčíte mě o tom, že bych měl Babiše volit a ani že bych měl jít k volbám, takže můžete maximálně prudit, ale prudiče mám tam, kam vy lezete Babišovi. A s nimi i všechny postbolševické svině.

335337

23.06.2015 20:01

Babiš se nám vyprázdnil

RE: Je to neštěstí, opravdové neštěstí

hestroy 77.*.*.*

Díky za info. Jelikož nejsem zemědělec, použil jsem slovo silážní věže, ale pravděpodobně šlo o věžové zásobníky, případně velkokapacitní sila nebo kýho čerta. Uvedené informace jsem získal od rozhovoru se zemědělcem, nicméně už je to dva roky, takže děkuji za správnou technickou připomínku a velmi milou korekci.

335352

26.06.2015 09:23

Opět předmětem vlídného zájmu tajné policie

RE: Jste tedy v Kanade nebo CR?

hestroy 77.*.*.*

Já zas nerozumím vám. Proč by pan Stwora nemohl přijet domů? Asi k tomu má své důvody, třeba se mu tu líbí. Mně se tu také líbí, když si odmyslím ty debily všude.

Dokud po něm nezačnou šlapat opravdu důkladně, tak není důvod odsud zdrhat. Tohle je asi jen taková malá sonda, asi chtějí podchytit finanční toky, možná přišlo na jedno větší kafíčko přímo z Kremlu. Kéž by, že pane editore... [mrknutí jedním okem]

335482

30.06.2015 10:42

Od Bilderbergu ke GULAGbergu: globální elita buduje elektronický koncentrák

RE: A co jim například sebrat hračku

hestroy 77.*.*.*

Je to přesně tak, jak říká tady pan MTK. Celé desítky tisíc let, od té doby, co tu člověk existuje, se ŽENY NEMOHLY VDÁT za koho chtěly. Tak to prostě bylo. Pak se ale nakonec ti nahoře rozhodli, že bude lepší, když se to změní a proto byste měla mocenským strukturám děkovat každé ráno na kolenou. Protože VŠE DOBRÉ, co tu je, to daly MOCENSKÉ STRUKTURY, zatímco VŠE ŠPATNÉ vytvořil sprostý LID (ta abstraktní entita, která nemá žádnou cenu a smysl, dokud ji mocenské struktury nedají tolik potřebný řád). Copak vy nechápete, že SVOBODA mezi sprostým lidem NEBYLA do té doby, NEŽ ji MOCENSKÉ STRUKTURY sprostému lidu DALY? Už to začínáte chápat?

Samozřejmě, že naprosto není podstatné, co bylo před tím, než vznikly ty MOCENSKÉ STRUKTURY, protože v té době každý mluvil jinou řečí barák od baráku (ano, taky jsem tomu nevěřil) a teprve MOCENSKÉ STRUKTURY daly lidem rit a společný jazyk. Pak také zrušily například otroctví, které na sebe předtím sprostý lid sám uvalil.

Prozradím vám ještě jednu věc. Není mocenská struktura jako mocenská struktura. Zatímco mocenské struktury v Rusku postavily školy a nemocnice, tak to bylo špatné. Lidi to uvrhlo do bídy a neštěstí. Zatímco na západě to bylo pro změnu dobré. Předpokládám, že ale víte, že západ a Rusko jedno jsou, tak byste se možná mohla ptát, jak je to možné. Pan MTK vám to vysvětlí raz dva. Souvisí to s těmi vlákny, na západě mají pozitivní vlákna, na východě negativní.

335749

30.06.2015 12:06

Čínský syndrom

Zlé Rusko

hestroy 77.*.*.*

Pokus si přečtete milá vyjádření amerických politiků v článku, pak vám musí být jasné, proč je Rusko tak zlé a proč je "Putler" tak nenáviděn.

Například v Petrohradě nyní řekl toto: "Rusko nepretenduje na nějakou hegemonii, nepretenduje na nějaký efemérní status supervelmoci, nikomu nevnucujeme naše standardy a modely jednání nebo rozvoje. Chceme rovnoprávné, rovnocenné vztahy se všemi účastníky mezinárodního společenství. I s USA, i s našimi evropskými partnery, i v Asii budeme budovat vztahy, znovu to podtrhnu, na rovnoprávné bázi se vzájemnou úctou.“

Vidíte, jaký je to zlý člověk?

Naproti tomu pan Obama moudře uvažuje: "Musíme mít nesilnější vojenskou sílu na světě a musíme, příležitostně, zkroutit ruce zemí, které by nedělaly to, co potřebujeme, aby dělaly."

Nyní musí být každému jasné, kdo je zlý a kdo je hodný, dokonce i každému panu Tituškovi. A kdo nevěří slovům, může se podívat na reálný stav světa, kde je vidět na každém kroku, jak USA pomáhají, kde mohou a Rusko jen škodí a imperialisticky se rozpíná.

335751

01.07.2015 16:11

Od Bilderbergu ke GULAGbergu: globální elita buduje elektronický koncentrák

RE: A co jim například sebrat hračku

hestroy 77.*.*.*

Jestli to mělo být něco inteligentního, tak se ti to zase nepovedlo. Raději šířeji objasni, jak všechny svobody musely býti lidu dány mocenskými strukturami, to mě opravdu zajímá. [mrknutí jedním okem]

335842

Stránka: 1 2 3 4

Káva pro Zvědavce

120

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červen přispělo 134 čtenářů částkou 35 861 korun, což je 120 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Poděkování všem, kteří přispěli. Zvlášť děkuji dárci ze Slovenska, který poslal jednorázově přes 12 tisíc Kč. Z ČR přišlo v jednom příspěvku 5050 a ve druhém 2000 Kč. Nebýt těchto tří dárců, nebyli bychom ani na 50 %.

Ve zkratce

Až 75 % nových uprchlíků v Německu bude dlouhodobě žít na sociálních dávkách27.06.17 20:16 Německo 0

Plně "integrované" Italské město Monfalcone27.06.17 20:04 Itálie 1

Diktatura Bruselu: Smiřte se s migrací a uznejte a odhlasujte, že je prospěšná. Ohrožení lidí? Omyl27.06.17 19:54 Česká republika 0

Dokument o uprchlících v Evropě - brutální znásilňování, kriminalita a terorismus 26.06.17 01:25 Evropská unie 1

Zdroj z ruského ministerstva obrany poprel správy, že izraelské letectvo zbombardovalo vojakov sýrskej vlády, a tvrdí, že zaútočilo na islamistov26.06.17 01:01 Sýrie 0

Kdo kolonizoval Afriku?26.06.17 00:59 Evropská unie 1

Švédská policie: "Pomozte nám! Pomozte nám!"26.06.17 00:55 Švédsko 2

Represe a špehování na vzestupu 26.06.17 00:31 Německo 1

Tommy Robinson: Deset tisíc mužů pochodovalo Londýnem. Británie se vzbudila, to je realita26.06.17 00:02 Británie 2

Duch normalizace vane z ministerstva vnitra25.06.17 15:44 Česká republika 3

Znásilněna muslimy v Egyptě24.06.17 21:48 Egypt 2

Slib, že nebudeme přijímat migranty, je od ČSSD předvolební trik24.06.17 18:31 Česká republika 10

Pokud ještě váháte nad otázkou, kdo vládne světu... tady je odpověď23.06.17 20:27 Neurčeno 5

Po té, co jste zakázali kouření, zakažte krásu! 22.06.17 17:31 Česká republika 9

Policie po celém Německu prohledává domy ideozločinců21.06.17 20:36 Německo 3

Evropská komise nám chce sebrat hranolky, zlobí se Belgičané. Smaží je nezdravě21.06.17 17:53 Belgie 1

Do Itálie letos přišlo o čtvrtinu víc okupantů než loni21.06.17 04:48 Itálie 0

Další den v EU - a s ním pravidelné obohacení21.06.17 00:49 Belgie 0

Japonská politika imigrace v praxi: Za minulý rok úřady zamítly 99% žádostí o azyl20.06.17 23:23 Japonsko 1

Okupanti v Calais zabarikádovali dálnici, následně kvůli tomu zahynul polský řidič20.06.17 15:30 Francie 3

Měnové kurzy

USD
23,19 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,71 Kč
Kanadský dolar
17,57 Kč
Australský dolar
17,58 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
20,65 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
6,20 Kč
100 maď. forintů
8,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
39,04 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 921,50 Kč
1 unce stříbra
386,56 Kč
Bitcoin
57 487,83 Kč

Poslední aktualizace: 28.6.2017 00:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?