Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 100 příspěveků, 5 různých jmén: <nic>, FreeBrn, Mar_K, Na-Iva, porozumenitextujezaklad.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

V zemích kde se transgenní plodiny nepěstují stoupá množství pesticidů ještě rychleji a používají se prostředky s vyšší toxicitou aby bylo dosaženo stejného efektu. Mimochodem po roce 1990 prudce pokleslo množství používaných pesticidů i průmyslových hnojiv v ČR a až v posledním desetiletí se pomalu dotahuje na západoevropské GMO free zemědělství. Již samotný nadpis je přinejmenším sporný, né-li lživý, spotřeba herbicidů stoupá bez souvislosti s pěstováním tzv. GMO plodin. Změny klimatu a přechod na produkci dotovaného biopaliva vedou ke změnám zastoupení pěstovaných plodin. Tyto plodiny dovolují jiné technologické postupy, a protože nejsou určeny pro potravinářské použití, dovolují i používat vyšší dávky chemikálií při výrobě.
Takřka všechna hodnocení vlivu tzv. GMO plodin ignorují reálné podminky zemědělství v daných zemích.

304716

No, alespoň to není jako strojový překlad z jiného jazyka [mrknutí jedním okem]

Již delší dobu mám podezření, že pohrobci "Římského klubu" mají konečně návod na překonání mezí růstu: Pokud máme vystačit se zdroji, je nezbytné regulovat spotřebu.
Nejlépe regulovat populační explozi.
K tomu poslouží NGO jako nositelé nových myšlenek a ani to nebude tak nákladné. Zpracováním veřejného mínění lehce přinutí podlézavé politiky k přijetí neobyčejných regulací a pokud se podaří i odčerpat dostatek prostředků z kapes daňových poplatníků, je tu omezení spotřeby a růst populace je dokonale zabržděn. Evropský parlament (a ty národní jak by smet) důsledně plní zadání finančních vládců světa tlůmočená NGO jako vůle lidu. Vesele se ve jménu Klimatické změny ruší zdroje energie, potraviny se mění v paliva a "bioprodukce" dosahuje efektivity zemědělství z konce 19. století.
Doufejme, že jinde ve světě budou tak prozíraví jako My evropané. Jinak jim nezbude než se hloupě vymlátit v náboženských válkách, které zase jim poslouží jako řešení nedostatku pitné vody či potravin. Potom konečně zavládne na této planetě Zelený-mír. Jen škoda, že se ho dožije tak málo z nás.

304726

Pro slang mě čert nebere, jen tomu newspeaku úplně nerozumím.[zmaten]
Článek se tváříl jako odborná informace, tak jsem chtěl diskutovat. Čekal bych věcný argumenty a tím i možnost reagovat. Copak už všichni jenom opakujou grínpísácký unifikovaný mantry ? [mrknutí jedním okem]

304848

Musí to bejt hodně smutný, vidět svět jen z tý hnusný strany. Moc možností na existenci nám totiž nezbývá. Jen tohle místo k žití kde se najdou chamtivci i tyrani, ale taky omezenci a zabedněnci. Tomu všemu je potřeba se postavit o tom snad nemůže být pochyb. Blábolení nesmyslů těžko něco změní i když to budeme myslet dobře. Ještě jsem se nesetkal s věcí či myšlenkou na který by někdo nechtěl vydělat nebo ji zneužít, takový už lidi jsou a historie ukazuje, že dost dávno. Naštěstí máme možnost volby jak se zachovat a kým se obklopovat. Jak vyplnit ten čas než se zase vytratíme, záleží jen na nás. Tak přeju hodně zdraví a ať žádný z těch ďáblových vynálezů k prodloužení života nepotřebujete. Všechny ty vyděračský EKG, EEG, GMO, antibiotika … na kterých určitě nějakej lump vydělává. [smích]

304899

17.02.2014 19:21

V Austrálii farmář poprvé žaluje kvůli kontaminaci GMO plodinami

RE: kontaminace koho kým

90.?.?.?

Co to tady píšete?

1)Vyčistit pole od tzv.GMO jde velmi snadno, řepka je dvouděložná rostlina a oves (jako ostatní obilí) jednoděložná. Takových látek na selektivní ošetření jsou stovky, mimo to australští farmáři pole vypalují protože dobytek chovají na pastvách. Už vůbec nechápu proč vadí řepka v ovsu, ten se stejně musí po sklizni vyčistit od spousty semen plevelů. Nakonec často se právě podobnými plodinami jako řepka po sklizni obilí oseje pole aby se následně zaoraly a obohatily půdu živinami.
2)Co znamená "kontaminace" půdy, to jako že ty geny ze semen naskáčou do ostatních plodin? To teda bach, v půdě žijí tisíce bakterií a plísní obsahující toxiny.
3)Od monsanta si sadbu určitě nekoupí, možná osivo, ale to by koupil tak jako takže kontaminace opravdu neřeší, žádná tam prostě není. [chechtot]

304902

Jak tohle souvisí s tzv.GMO. Vždyť to je pouze o stejné stupiditě Bruselu jako v případě omezení svobodného výběru odrod pro farmáře zákazem nebo omezení transgenních plodin na území EU. Prostě když vám můžeme zakázat jedno, proč ne i další. To je úřednická totalita, nic míň.

304906

22.02.2014 10:53

Geopolitika ukrajinského konfliktu: návrat k základům

Návrat k základům?

90.?.?.?

Návrat k základům předpokládá, že ukrajina je jen hračkou v rukách mocností. Ne že by nebyla, to je fakt v každém konfliktu na zemi.
Ukrajina je také státem, územim a lidem, který má vlastní dějiny a paměť. Položíme-li na misky vah důsledky vlivu západní Evropy a Ruska, budou na straně ruska miliony mrtvých a na straně západu ekonomické zájmy. Země je rozdělena na západní a východní část především proto, že po genocidě a hladomoru ve 30-tých letech 20. století zaujali všechny klíčové posty dosídlení rusové a v západní části se udála obdoba v režii NKVD po obsazení na základě paktu Ribbentrop/Molotov v letech 1939-1941. Síla ruska se tak projevuje především na východě, Lvov, Rovno, Luck, celý západ s neruskou historickou tradicí chce přirozeně patřit ke středu Evropy. Ukrajinci mají vlastní paměť i zájmy. Držme jim palce aby ze současné situace vytěžili maximum pro sebe a nikoliv pro angažované (obě) velmoci.

305124

23.02.2014 08:24

Geopolitika ukrajinského konfliktu: návrat k základům

RE: Návrat k základům?

90.?.?.?

Moje názory nejsou vyčtené z Wikipedie. Moji předci žili v letech 1864 až 1947 v okolí Rovna a Lvová. Zažili celou tuto epochu na vlastní kůži a jejich příbuzní žili i v částech Ukrajiný, která patřila nejprve k carskému a později k bolševickému rusku. Neargumentuji zmanipulovanými čísly potvrzujícími tu jednu tu zase opačnou verzi. Od mládi mi příběhy konkrétních lidí vypravěli ti co je sami prožívali, včetně bojů u Dukly a Ostravy.
Mimochodem, první články o hladomoru ve 30-tých letech jsem četl v prvorepublikovém cestopisném časopise z roku 1934, který jsem objevil v knihovně strýce. Pokud považujete "ruskou" variantu vývoje za tak atraktivní jako mnozí zdejší pisatelé, promluvte si z obyčejnými Ukrajinci, třeba i s těmí co pracují u nás, jak se žije v jejich vlasti a vybrat nechte je, kterou cestou se má vydat jejich vlast.

305186

23.02.2014 10:25

Geopolitika ukrajinského konfliktu: návrat k základům

RE: Návrat k základům?

90.?.?.?

29 (mil. 1927) + 5 (mil. dosídlenci) - 31 (mil. 1939) = ??? [překvapení]

P.S. Co patřilo k území Ukrajiny v roce 1927 a co 1939?
Nestavte číslo proti osudům lidí, statistika je nevěstka, kterou si lze koupit.

305193

23.02.2014 17:14

Geopolitika ukrajinského konfliktu: návrat k základům

RE: Návrat k základům?

90.?.?.?

1. V roce 1939 obsadil SSSR doté doby polská území na východě. Sjednotil roztrženou Ukrajinu a k tomu zabral část Polska.
2. O kousek výše píšete o přesidlování 5mil. obyvatel na úrodná území, kam to asi bylo, za Ural? Přesídlil je do černozeního pásu na jihoevropské části bolševické říše aby posílil ruský podíl obyvatelstva.

305222

23.02.2014 18:10

Geopolitika ukrajinského konfliktu: návrat k základům

RE: Návrat k základům?

90.?.?.?

Neobviňujte mne z výmyslů a kličkování, nevěřím číslum tolik jako životním zkušenostem mých pradědů a dědů. viz.: http://www.zvedavec.org/nazory_5883.htm#ptr305186
Chcete mi snad tvrdit, že neúroda se zastavila na hranicích sovětského ruska? Nebo, že Stalin nebyl schopen přesídlit celé národnostní skupiny jak vyhovovalo jeho zájmům?
V roce 1939 postoupila bolševická armáda na hranice Ukrajiny platné před Brestlitevským mírem z roku 1920 a na pobídku Německého ministerstva zahraničí obsadil i východní část Polska. Historická fakta.

305223

23.02.2014 19:40

V Austrálii farmář poprvé žaluje kvůli kontaminaci GMO plodinami

RE: kontaminace koho kým

90.?.?.?

Možná by bylo dobré ujasnit si jakým mechanismem putují geny mezi organizmy. Všechny živé buňky obsahují geny a jejich "přezkakování" z jednoho na druhý se děje pouze za velice specifických podmínek v laboratořích.
Mutace je zcela jiný proces a probího např. vlivem záření, chemikálií, fyzikálních vlivů nebo degenerací.
Hmyz na tzv.GMO hubí látka CRY obsažená v přírodě v microorganizmech. Chemické postřiky obsahují jiné účinné látky.

305229

24.02.2014 20:33

Geopolitika ukrajinského konfliktu: návrat k základům

RE: Návrat k základům?

90.?.?.?

A. Dubček - jeho rodiče se po návratu z emigrace v USA stali přívrženci sov. Ruska a v roce 1925 se dobrovolně vystěhovali do KIRGIZIE (dnes Kyrgyzstán) a tam působily do poloviny 30-tých let. Později pracovali (myslím, že od r. 1933) ve městě Gorkij a automobilce GAZ a v roce 1938 se vrátily zpět do ČR.
Do Kazšských stepí byla skutečně přesídlena část obyvatel Ukrajiny (z části případlé rusku po roce 1920), touto cestou se na území současného Kazachstánu dostali čeští a němečtí kolonisté pozvaní ruským carem na území zabraná Polsku v druhé polovině 19.století. Byla to skutečně složitá doba. V roce 1941 kdy do sov. ruska vtrhla německá armáda, před tím byla jednotkami NKVD likvidována ukrajinská a polská nacionálistická hnutí na územích připojených po roce 1939 k sov. rusku (proto vítání některých jednoek wermachtu). Čeští (ale i němečtí) kolonisté měli být z této části Ukrajiny přemístění za Ural. Došlo jen na Němce, Češi zůstali ve svých vsích (údajně měli sovětské úřady už připraveny vlaky). V březnu roku 1944 jich výce než 10tis. vstoupilo do Svobodovy armády. Čtvrtina této populace rozšířila čs. jednotku tak, že se z brigády stala armádním sborem. S touto jednotkou se vrátily do Čech i moji předci. Pro mě autentičtí svědci údálostí na území Ukrajiny v prví polovině 20.století.

305283

25.02.2014 21:42

Geopolitika ukrajinského konfliktu: návrat k základům

RE: Návrat k základům?

90.?.?.?

Šťastnou cestu na východ .....

305356

27.02.2014 06:10

Alexandr Dugin: To je velká válka kontinentů (1. část)

RE: Propaganda jak delo....

90.?.?.?

Jedna věc jsou dějiny a druhá ideologie. Ukažte mi v dějinách jednu jedinou událost, která by se nedala interpretovat stejně jako Vy interpretujete změny na Ukrajině a u nás. Moje přání je, aby si ukrajinské elity vybudovali vlastní pozici a nepodlehli zcela těm ruským či euroatlantickým. Každý stát slouží elitám, to už je princip fungování státu, jde o to jaké podmínky a možnosti jsou v rámci tohoto vztahu vytvářeny pro široké vrstvy obyvatel. Tak laskavě srovnejte občanské svobody a životní úroveň v různých částech planety. Ti Vaši "užiteční idioti" se prostě chtějí jenom mít lépe, nebo alespoň mít tu možnost a to je hnací silou dějin.

305430

27.02.2014 06:15

Alexandr Dugin: To je velká válka kontinentů (1. část)

Proč asi mluví rusky?

90.?.?.?

Jestli-že v úřadech, armádě a vzdělávacím systému desítky let preferujete jazyk "okupantů". Jak to asi dopadne s tím původním?
Tem tlak ani nemusí být politický, stačí kulturní. Kolik čechů v pobělohorských čechách a na konci 19.stol mluvilo německy?

305431

Presne toto by nam zbylo, jen v mene atrktivnim baleni [smích] [smích]

306112

30.03.2014 08:27

Přelud občanské společnosti

Ode zdi ke zdi.

90.?.?.?

Takže rozhodovat budou ti, kteří ovládají média k ovlivnění manipulovalného davu. Referendum je další forma k legalizaci nasmyslů ve jménu "lidu". Buďme realisti, jak mohou v referendech rozhodovat lidé co si nedokážaou ani přečíst smlouvu o půjčce nebo složení výrobku a potom vykřikují, že byli podvedeni.

307590

30.03.2014 08:42

Přelud občanské společnosti

RE: Osobní volba

90.?.?.?

Romantické líčení historie nás nesmí vést ke snaze návratu "starých zlatých časů". Společnosti spolu soutěží strategií adaptace na změny. Žádná z komunních společností nedosáhla vyššího stupně rozvoje společnosti a daly by se považovat za slepé rameno vývoje. Jejich životaschopnost se projevila při střetu s konkurenční strategií. Vývoj je lineární a to, že se současná podoba společnosti přežila neznamená, že ta předchozí je řešením.

307591

30.03.2014 09:06

Přelud občanské společnosti

Civilizační úpadek - naprostý souhlas

90.?.?.?

Naše civilizace je skutečně na sestupu, naše civilizace není celé lidstvo. Jako výždy v dějinách, odchází jedna civilizace, aby uvolnila místa životaschpnějšímu konceptu společnosti. Pokud opustíme zahleděnost do vlastní důležitosti a jedinečnosti uvidíme kolikrát v historii lidstva se podobná situace udála. Je jistě potřeba zabývat se historií, je naprostá nutnost zabývat se současností a budouctností. Reakce na změny je podmínkou přežití. P.S. ... Slovani - všechna tato slova mají původ v praslovanštině, nikoliv v ruštině. Jazyk je sice důležitým atributem národa ne však jediným, náš jazyk nepředurčuje do jaké kultury patříme, vlivů je a bylo daleko více.

307593

01.04.2014 05:27

Jak (ne)přicházejí peníze

Jako apríl dobrý ...

Na-Iva 90.?.?.?

... jinak by to byla škoda, nebo ne? [cool]

307656

01.04.2014 05:47

Stane se Ukrajina rozbuškou krize v Evropě?

Nikoliv rozbuška, jen poslední kapka.

Na-Iva 90.?.?.?

Dnešní "globální" finanční trhy mi připadají jako hodně chatrná hráz zadržující gigantický dluhový průser. Vlády se snaží ucpávat prstem prosakující otvory, ale už jim pomalu dochází dech. Chiméra vyrovnaných veřejných rozpočtů je pouze zbožným přáním. Nikdo je ve skutečnosti nechce. Politici by neměli na uplácení voličů a zároveň na zakázky pro vlastní či spřátelené klientelistické spolky. Bankám zase náramně vyhovuje půjčovat státům virtuální peníze a potom je jako věřitel držet pod krkem. Asi je na čase aby se tem domeček z karet sesypal a na jeho troskách se začalo stavět něco rozumějšího. Jen proboha nic co už tu jednou bylo, konců se právě dožíváme.

307659

02.04.2014 21:04

Ukrajina jako důvod energetické války USA proti Rusku

RE: co je s tím šupletem?

Na-Iva 90.?.?.?

... a ještě bychom se všichni měli stát bretheriany a poslat k šípku ty co nás tráví jídlem. K úplné nezávislosti na všech těch zlodějích si musíme připravit dostatek homeopatik, to už si neškrtnou aní farmaceuti a felčaři. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

307791

03.04.2014 06:35

Ukrajina jako důvod energetické války USA proti Rusku

RE: Mapa Evropy....1000 let...až nyní

90.?.?.?

... moc hezké video, jen geograficky se ta Evropa ani nehne. Pokud se týká historie, vzniku a zániku hranic a států, je to opravdu zajímavé a ilustrativní. Díky za odkaz. [chechtot]

307807

05.04.2014 08:54

Západ, Rusko, Ukrajina – historie a dnešek

Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

90.?.?.?

Autor se ve své snaze historicky podložit vlastní představu poněkud odklonil od skutečností.

1. V roce 1919 až 1921 se bolševické Rusko pokusilo o obsazení polského území k hranicím Východního Pruska.
2. Od Varšavy byla Rudá armáda vytlačena ke Kijevu, po uzavření míru zůstaly Polsku Rovno, Luck, Lvov a další části západní Ukrajiny.
2. Po 1. září 1939 si sov. Rusko a nac. Německo rozdělili Polské území - smlouva Ribentrop/Molotov.
3. Po obsazení Lvova Rudou armádou 1939 byla zahájena perzekuce polského a ukrajinského vlasteneckého hnutí, následovat měli němečtí a čeští kolonisté.
4. V roce 1941 obsadilo celé území nacistické Německo a bylo částí obyvatelstva vítáno jako osvoboditelé od bolševiků.
5. Rozpoutalo se další kolo etnických konfliktů, tentokrát pod vedením jednotek SS. Na nich se podílely i jednotky SS složené z obyvatel obsazených území (Slováci, Dánové, Francouzi, Ázerbajdžánci, Vlámové, Norové, Finové, Holanďané, Chorvati, Litevci, Estonci a Ukrajinci)
6. V době největších proti-polských zásahů v roce 1943 byl Bandera v koncentračním táboře. Propuštěn byl v době kdy došla Rudá armáda ke Karpatům a na polské území.
7. Banderovci se pokoušeli vytlačit polské obyvatelstvo, ze sověty obsazeného území Ukrajiny, na západ.
(odsun ne nepodobný odsunu Němců z území Polska a ČR jen neposvěcený smlouvou vítězných mocností a prováděný otevřeným terorem)
Území dnešní Ukrajiny je v historii mnohokrát kolonizováno sousedními národy a Poláci, Ukrajinci i Rusové se střídají v rolích obětí a viníků (nehledě na další, méně početné národnosti a zásahy evropských mocností).
Každý má "svoji historickou pravdu", jde jen o to, které události z historie si vezme na pomoc.
Nelze ovšem zamlčovat či překrucovat historická fakta.

307931

05.04.2014 09:07

Západ, Rusko, Ukrajina – historie a dnešek

RE: lenže -

90.?.?.?

Pokud máte tak jasno, proč "je veľmi nebezpečné nechať ukrajincov - zmes etník sa tak nazývajúcich pokope" co s nimi?
Prostě je nechme ať si pokope vyřeší sami své záležitosti.
Věřím, že si poradí lépe než protektoři z východu či západu.

307932

05.04.2014 12:44

Západ, Rusko, Ukrajina – historie a dnešek

Jakých Slovanů?

90.?.?.?

Koho myslíte těmi Slovany?
Váše připomínka se zpozdila tak asi o sto let, koho v dnešním světě ještě zajímá podobné rozdělování. Tady jde o střet evropské a asijské civilizace. Právě se posouvá hranice tohoto střetu.

307942

05.04.2014 12:56

Setkání Světového židovského kongresu Davida de Rothschilda v Paříži

Maj v tom trochu hokej Sašo

90.?.?.?

Porozumět dnes nějaké vědecké disciplině se opravdu nedá z popularizačních článků. Vámi popisované chování provází lidstvo řádně dlouho, nějak už to k lidem patří, víte. Psychopaté a sociopaté jsou součástí každé populace tak nevím, co ta vaše slova dokládají. Snad jen, že rád argumentujete rádo-by učenými výrazy.

307944

05.04.2014 13:11

Západ, Rusko, Ukrajina – historie a dnešek

Zvěrstva ruských bolševiků.

90.?.?.?

„Tento sbor získal si pověst takové bestiality, že každý polský důstojník schovával pro sebe poslední kulku nebo lahvičku jedu, aby se usmrtil a unikl mučení vojáky Buděnného, kdyby jim měl padnouti do rukou. Všude, kudy prošly sbory tohoto generála, byla jejich cesta znamenána hromadným vražděním. Všude po nich zbyly zohavené mrtvoly s vyrvanými jazyky a očima, mrtvoly nemocných, povražděných v nemocnicích. Tito vojáci povraždili v prvních dnech června v Bezdyčevě a Žitomiru 620 raněných a celý zdravotnický personál v nemocnicích. O několik dní později, opustivše Proskunov, zastavili vlak Červeného kříže a pobili 36 osob sanitní misse, mezi nimiž byl též hrabě Grocholski. Mrtvoly těchto neštastníků byly nalezeny v takovém stavu, že jenom tři mohly býti zjištěny.“

Lidové noviny, 17. září 1920, roč. 28, str. 3-4, čl. Zvěrstva ruských bolševiků.

307946

05.04.2014 13:35

Západ, Rusko, Ukrajina – historie a dnešek

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

90.?.?.?

O tom co má kdo v hlavě by se dalo úspěšně polemizovat, ale to bych se musel snížit na Ignorantskou úroveň ...
Trockij se pokusil při tažení na západ v roce 1919 zmobilizovat polské, pruské a německé dělnictvo. Doufal, že se postaví vlastní buržoazii a po boku bolševiků nastolí diktaturu proletariátu až po Berlín. To je historie, ne nějaká moje pravda, já ta fakta navykládám, pouze konstatuji. Mimochodem v té době jsme se (ČR) s Polskem přetahovali o Těšínsko a blokovali jsme transporty munice z Francie na pomoc Polské armádě. Naše silně rusofilská vláda i Masaryk rozhodně nebyli na straně Poláků a už vůbec je nelze nazvat fašisty (kam vy na ty nápady chodíte?). V oficiálních dějinách SSSR byly líčeny shodné události, jen se jednalo o pokus osvobodit vykořisťované soudruhy a pak odplatu imperialistů.
Víte ono publikovat vlastní dojmy a urážky bude asi snadnější. Fakta jsou fakta a výklad můžeme mít každý podle vlastního názoru na svět. Mějte se dobře a ne-ignorkujte skutečnosti. [smích]

307949

06.04.2014 16:52

Západ, Rusko, Ukrajina – historie a dnešek

Opravdu zajímá tvrzení

90.?.?.?

Publikoval kdo? Kdy? Kde?
Určitě si za těmi kecy stojíte, že?

308028

06.04.2014 20:31

Do světa se vrací válečný stav

Svět se mění

90.?.?.?

Zoufalci se neorientují ve směru kterým se mění svět. Zoufale, naivně a především marně se snaží o návrat k něčemu co tu bylo dříve, a o čem se domnívají, že fungovalo. To co špatně fungovalo dřív nemůže fungovat dnes a už vůbec ne zítra. Málo kdo hledí do budoucnosti, zato dozadu se ohlíží kde kdo, a pak se diví kam to došel nebo že narazil do zdi. Čím víc se budeme patlat minulostí, tím větší nepochopení současnosti nám hrozí. Je potřeba vědět co bylo, ale myslet musíme na budoucnost, jinak nás prostě převálcuje.

308040

07.04.2014 15:28

Západ, Rusko, Ukrajina – historie a dnešek

RE: Pomotaná fakta 1920, 1939 až 1945

90.?.?.?

"Vzhledem k probíhající občanské válce byli bolševici donuceni dohodnout se s Poláky na smíru" Při podpisu smlouvy se
- určila tzv. Czurzonova linie mezi Polskem a Ruskem
- sověti se zavázali respektovat samostatnost Litvy, Běloruska a Ukrajiny. [pláč]

308086

07.04.2014 19:36

Do světa se vrací válečný stav

RE: Svět se mění

90.?.?.?

Buď jste žil v jiné zemi než já, nebo jste čerpal informace o společnosti poze ze stránek novin RUDÉ PRÁVO a PRAVDA. Já si pamatuji plánované hospodářství, které brzdilo inovace a plnění plánu se fixlovalo jen aby soudruzi neměli problém s OV KSČ. Celospolečenský užitek měla vrstva rovnějších mezi rovnými a veksláci. Obchod neexistoval, pouze státem řízená distribuce. Žádné antagonistické filosofie (to byl výklad VUMLu), ale snaha o zvrácení přirozeného běhu světa.
Nikdy a nikde na světě se takový pokus neujal, pramení totiž z naprostého nepochopení přirozeného řádu lidské společnosti a osobnosti člověka. Současný svět má mnoho chyb, nelze je ovšem napravit utopickýmí ideály uvedenými do neživotaschopné praxe.
V době rozpadu "starých pořádků" holt nikdo neví co bude následovat a všichni ztrácí pevnou půdu pod nohama.
Vnímat realitu a snažit se ji konstruktivně ovlivnit je jediné co nám zbývá.

308100

07.04.2014 21:09

Západ, Rusko, Ukrajina – historie a dnešek

RE: Jakých Slovanů?

90.?.?.?

Proto, že jsme ovlivňováni z východu píšeme azbukou, máme pavoslavnou tradici a z ranného feudalismu jsme přezkocčili k diktatuře proletariátu. Ještě, že nás všechno to zpátečnictví vanoucí ze západu minulo. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

308107

komunistické elity riadenú ekonomiku a spoločenské vlastníctvo výrobných prostriedkov zavrhli a napustili prakticky bez boja
... to jste mě fakt pobavil, zoufalci co s koncem informační izolovanosti musely vyklidit pole.
Vítejte v reálném světě kde se nikdo s nikým nepáře. Dokud si nevypěstujeme vlastní elity bodou nás ovládat sobeční nýmandi z našich řad. Tak vzhůru do toho ...

308109

07.04.2014 23:10

Do světa se vrací válečný stav

RE: Svět se mění

Na-Iva 90.?.?.?

Socializmus se prostě neujal (ten Leninsko-Marxistický) protože prostě všude zanikl. Socializmus EU to je úplně jiná kapitola i když taky dost smutná.
Nevidím ani jeden argument pro tvrzení, že 80% lidí se mělo lépe než dnes, to jako že když jim nebyla zima a neměli hlad tak to jako mělo stačit? S tím by vás dneska hnali, ti rozežranci.
Rád bych viděl ty plány KSČ když už se nemohli opřít ani o ruské tanky ani o sliby komunistického ráje na zemi. Plácáte nesmysly co jim uvěří jen senilní pamětníci a troubové z komunistické mládeže. Každý kdo tu dobu prožil a má vlastní paměť se tomu musí vysmát.

308115

09.04.2014 16:19

Obama vyhrožuje Rusku a NATO

RE: Ještě že se pletete

90.?.?.?

Já se vidím jednu tvář Rohatého na východě a druhou na západě. Hezky se rozdělte, vítězství je naše.
O co mu asi tak jde?

308207

09.04.2014 17:37

Proč média o důležitých věcech lžou

Média nelžou,

90.?.?.?

média jsou ze své, podstaty pouze přenašeči lží. Lžou nám lidé, uvádějí nás v omyl pro svůj prospěch. Z definice - podvádějí nás. My se pak rozčilujeme nad tou lží, místo abychom se zabývali reálnými problémy, řešíme ty vnucené, virtuální.
Zabavit, naštvat a vyděsit - to média dělají a dělají to zřejmě dobře, protože jsme soustředěni na nepodstatné, naštvaní a vyděšení. Za rohem si někdo mne ruce a v klidu pokračuje ve svém destrukčním úsilí. Jediné co na ně platí je ignorovat ta naservírovaná témata a řešit to co někam vede.
Naše vlastní civilizace je ohrožena ze všech stran a jedinou obranou je držet se vlastní kultury.

308211

12.04.2014 19:22

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

Dobrá práce molodci,

90.?.?.?

je vidět, že v KGB se nezahálí. Za všech stran se ozývá ozvěna
vycázející z Lubjanky.
" Oдна́ на́ция, одна́ ро́дина, оди́н мона́рх"
... co mi to jen připomíná????

308350

12.04.2014 21:00

Izraelská armáda zaútočila na dvě základní školy v Salfit

Kde je pravé nebezpečí

90.?.?.?

Jsem přesvědčen, že zkázu světa zcela jistě způsobí celosvětové souručenství omezenců. Ti jsou, zdá se, rovnoměrně rozprostření napříč všech národů a etnik. S menší či větší zručností se snaží poukazovat kolem, aby odvedli pozornost od svého destruktivního díla. Upřimně gratuluji všem nadšeným pitomcům, co jim to baští a dští síru na koho jim ukážou prstem. Používejte i neocortex uvidíte škodiče na dosah.

308353

12.04.2014 22:16

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

90.?.?.?

Na to co pamatujěš, docela souvislá věta. Jen ten obsah ... Vidět záměr tam kde se to schruje na levačku, to už je fakt na léčení. A jak tak čtu okolo, nejsi v tom sám.

308355

13.04.2014 15:47

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

Čo čakať od čobola ...???

90.?.?.?

To jako, když se jedná o hru mezi CIA a KGB tak budeme jedno oko zavírat a dělat, že jim to baštíme? Nejsem padlej na hlavu.

308386

13.04.2014 15:52

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

Přesně tak,

90.?.?.?

Přesně tak, stupidní hesla dávají davu požadovaný směr. Všechna ta hesla mají odpoutat pozornost od vlastního názoru. "Hezky to opakujte a nad obsahem nepřemýšlejte." Lež bližší svému srdci prohlásíme za pravdu a hned máme jasno. A hrrr na ně ....

308387

13.04.2014 17:52

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

90.?.?.?

Předesílám, že mezi mé předky patří češi a někde před 200 lety jedna německá pra..prababička. V Izraeli žije více než milion rusky mluvících přisěhovalců, z nich značná část pochází z území Ukrajiny (kde leží Halič?) a mnoho jsou "nežidé" ze smíšených rodin, po roce 1990 mohl vycestovat ze SSSR do Izraele každý rodinný příslušník. Pokud jste se o dění ve světě zajímal už tenkrát nemohlo vám to uniknout. Vydávají noviny, mají vlastní TV stanici i politickou stranu.
Nevidím nic divného, ani znepojivého, že se zapojují do dění v původní vlasti. Vzhledem k tomu, že mají vlastní zkušenosti s ukrajinským nacionalismem i ruským imperialismem. Jistě se na Majdanu pohybovali "Izraelem placení demonstranté", ale pouze zlomek v porovnání s těmi Moskevskými.
Připadá mi legrační jak v jedné větě odsuzujete sionisty i pravicové extrémisty (se srandovní nálepkou Banderovci). Mají tedy na Ukrajinu nárok pouze ruští protektoři, a jakým právem?
Panslovanské sentimenty byli překonány jen co se projevila pravá tvář bolševického ruska. Poláci, Ukrajinci, Rusíni ale i Češi a Slováci a další slovanské národy v jihovýchodní Evropě se poučily o "medvědím objetí".
Ruská kultura není Evropská a ukrajinci se rozhodují kam chtějí patřit. Část se rozhodla pro život kdekoliv na západ od Užhorodu, část by ráda zůstala doma a žile podobně. Ze všech stran jsou patrné snahy ovlivnit jejich osud. Já se cítím být západním Slovanem, se středoevropskou kulturní tradicí, tak cítím, že nás formovali dějiny. Moje sympatie mají tedy ti co se kloní k mým hodnotám.

308396

13.04.2014 18:52

USA vyhrožují Rusku kvůli dohodám ničícím petrodolar

RE: mala otazka

90.?.?.?

Mě to teda vychází, že zajišťují živobití pro 49% populace, pro koho by jinak produkovali, čím by se asi jinak živili?
Ten "outsorsing" znamená co, že číňanům roste životní úroveň a kupujou si auta, benzín, telefony ...
A tak klesá podíl USA na celosvětové spotřebě. Člověče chodil jste vůbec do školy nebo jenom na PŠM?

308398

13.04.2014 19:10

USA vyhrožují Rusku kvůli dohodám ničícím petrodolar

RE: Hloupý příklad

90.?.?.?

Dolar je zločinná měna a tento zločinný svět jinou ne a ne akceptovat. Je potřeba vyměnit všechny ty hlupáky co to stále nechtějí pochopi. Až se pak sesype mezinárodní (a v mnoha zemích i národní) ekonomika a obchod, půjdou se všichni pást vděčni těm géniúm co ji otevřeli oči. Už nebudou sloužit zločinnému systému, ale lovit a nosit dřevo na oheň.
Otevřete prosím kalendář a okno a podívejte se kde žijete. V tomhle světě vám na debilní představy o tom co je a není správné každý se*e z vysoka.

308399

13.04.2014 20:08

USA vyhrožují Rusku kvůli dohodám ničícím petrodolar

RE: mala otazka

90.?.?.?

1. Politické Školení Mužstva - nalejvárna politruků v ČSLA (československá lidová armáda)

2. Když vyprodukují 7% a spotřebují 56% (což není tak úplně pravda, ale budiž), zákonitě by museli těch 49% importovat.

3. Pokud by číňani nevyváželi do celýho světa za $$ můžou si akorát zázet rejži.

4. Ty mílový kroky mě fakt děsej. "Dávám dolaru tak rok, nejvejš rok a půl...", [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

5. Žiju a dál i budu v ČR a doufám, že dál budeme vyvážet za $$ a €€. Pojď se vsadit.

308403

13.04.2014 21:07

USA vyhrožují Rusku kvůli dohodám ničícím petrodolar

Malá odpověď

90.?.?.?

Tohle nazírání na svět bylo přežité už v roce 1900. Náš svět funguje hodně špatně a každý pokus nastolit "nový pořádek" skončil katasrofou. Hledání a odstraňování vyníků vede k produci nových noncenzů. Všechno se mění tak rychle, že tomu přestáváme rozumět. Brzda neexistuje a ohlížet se stále dozadu je ten největší průser co můžeme udělat. Ztrácíme se v dnešku a zítřek už nás převálcuje určitě. Svalovat pořád dokola vinu mimo dosah našeho vlivu je sice osvobozující, ale nápravy se nedočkáme.
Naše svéprávnost je především otázkou vnitřního stavu a nazírání na svět. Vnímáme-li realitu můžeme ji dokonce i začít ovlivňovat.
Jo a s tou první řádkou naprosto souhlasím, kolonizátoři jsou ale milenci peněz a konzumu co se snaží pást svět jako ovce. Tahle sorta je naprosto internacionání a jejich jazykem je řeč cifer. To je pravá nelidskost, té je nutné se postavit.

308407

14.04.2014 16:44

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

RE: SBU - KGB - CIA

90.?.?.?

Pokud se po ulicích potlouká importovaná a maskovaná "domobrana", protistrana si dovezla pomoc z druhé strany, zcela jistě se souhlasem současné skorolegální vlády (na rozdíl od těch vojensky organizovaných domobranců co přechází východní hranice i se zbraněmi).
To, že Ukrajinu navštívil John Brennan osobně je asi tak pravděpodobné jako sněžný muž na Sahaře [chechtot] .
Proboha používejte vlastní mozek, co by tam asi tak hledal ředitel když tam na to má specialisty.
Pokud Rusové na Ukrajině soupeří se všemi, které označily za nepřátele asi se nemohou divit reakci. Taky až tak nediví, právě naopak, všemi prostředky se snaží vyprovokovat otevřený střet. Už jsem zvědav jaký ruský "Konrád Henlein" bude volat Moskvu na záchranu soukmenovců.
Všechno je to jedna pakáž (tím myslím západní i východní zájmové skupiny stojící za celým zinscenovaným konfliktem) a já se holt s ruskou kulturou nikdy neztotožním a tak budu vždy vidět na východě především zlo. Od 12. stol. z té strany nic dobrého do střední Evropy nepřišlo a jak to tak vidím ani přijít nemůže.

308453

14.04.2014 16:55

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

RE: Přesně tak,

90.?.?.?

To je hooodně laciný...
Ten stařík se nijak neliší od několika set rotujících aparátčíků v obou sněmovnách a přilepených státních trafikách.
Daleko trapnější mi přijde, když se na nás tlemí ksichti z bilboardů s hesly o lidu a sociálních jistotách a jediné o co jim jde je bianco šek od voličů na čtyři roky rabování do vlastích kapes. Ale to není šlechta to jsou různí nádražáci, odborářský vyděrači a podobní lidumilové. Ale pozornost stáda je odvedena na Knížete, účel je splněn. Nebo se pletu?

308454

14.04.2014 18:44

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

RE: SBU - KGB - CIA

90.?.?.?

1. John Brennan navštívil Kijev podle Janukovyče, to je jako to potvrzeno? Ukažte mi prosím jediný skutečně relevantní zdroj této informace, rád se přesvědčím.
2. Nesnáším modré (další barvy jakbysmet) a komsomolec skutečně nejsem.
3. Předpojatý ve prospěch Západu byt nepřestanu, neboť jako Čech jsem součástí toho západu a cítím se ohrožen hordami z východu.

308464

14.04.2014 19:04

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

RE: SBU - KGB - CIA

90.?.?.?

Ty zabedněnče, píšu o Knížeti jako o stejném zloději jako jsou ostatní - číst snad umíš, když už se do mě navážíš -
http://www.zvedavec.org/nazory_5960.htm#ptr308454...
to K je nadsázka, pokud tomu rozumíš.
Moje reakce pramení jen z nereálné, tupe a sentimentální touhy vrátit čas, která čpí z mnoha příspěvků.
Jediným štěstím pro tradicionalisty je, že než se svět změní natolik, že už mu úplně přestanou rozumět Alzheimer je zachrání.

308466

14.04.2014 19:15

Proč média o důležitých věcech lžou

RE: Bankovnictví je ten největší a neškodlivější podvod na lidstvu.

90.?.?.?

Měl byste mít víc smysl pro realitu než sednete na lep krásným teoriím BRICSu. Jde jim jen o to vymanit se z područí západu, vzhledem k technologické zaostalosti mají jedinou šanci. Vybudovat alternativní systém je ale ještě nezbaví nastavených ekonomických mechanismů, na to je globální ekonomika příliš provázaná.
Naivní představa vazby měny na "reálné statky" je již století zastaralý koncept. Omezené množství měny v oběhu je brzdou investic a tím i inovací.
Současný systém je rozhodně špatný, ale tudy cesta nevede.

308467

14.04.2014 21:53

USA vyhrožují Rusku kvůli dohodám ničícím petrodolar

RE: mala otazka

90.?.?.?

Ne ne. Na FED se můžeme vykašlat. Prodávat se vždy bude za to, za co lze i kupovat. Na to jsou také vystavené kontrakty.
To že jsme si jako idioti nechali rozebrat po 1990 vše je úplně jiná kapitola - i když velmi smutná.
Peníze jsou totiž především oběživo. Ukládat peníze do nějakých virtuálních kouzel finančních žonglérů by mě ani ve snu nenapadlo a těch pár šprdlíků co mám v bance mě neporazí.
A fuj, už mi prosím nenádevejte do čehokoliv "politicky korektního", málo co je mi tak odporné. Na vlastní názor snad mám právo - byť se Vám zdá, že se mýlím.

308478

14.04.2014 22:18

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

RE: SBU - KGB - CIA

90.?.?.?

Nikdo tu nevrací čas? A co všichni ti co v diskuzích teskní po něčem co podle nich v minulosti fungovalo nebo se zasekle vrací k univerzálním příčinám všeho? Jestli to není tradicionalizmus tak potom co?
Zabedněnce rozčílilo, že je považován za slouhu a to ještě tak profláknuté persony. [smích]

Přesně ta Mongolsko Tatarská Zlatá horda která kolonizovala oblasti na záped od Sibiře a svoji kultůru i geny rozpostřela mezi místní obyvatelstvo, přesně to mám na mysli. Vliv asijských nájezdníků a Byzantské kultury na slovanské obyvatelstvo je zcela izoloval od zbytku Evropy.
To je základ Ruska a to je taky důvod značné kulturní odlišnosti východní a střední Evropy. A taky zdroj mé nedůvěry ke všemu co přichází z východu.

308480

15.04.2014 18:46

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

RE: Děkuji za vysvětlení.

90.?.?.?

Středoevropan by si tedy měl dávat pozor na všechny strany. naprosto souhlasím.
Jen pro pořádek ta Zlatá horda potvrzovala ruské vládce stejně jako naše německý císař.
Z východu k nám kromě těch hord, cholery přišla ještě na chvíli cyrilice.
Ze západu všechny starověké, středověké i současné technologie a vědy.
Pravda, to nad čím dnes žehráme jako nad bídou západu taky, ale je to výrazně více než blahobyt východu. Nebo máte pocit, že obyčejní Bělorusové, Ukrajinci, Moldavané a Rusové žijí lépe než my. Proto se asi po tisících přesunují na západ za jakoukoliv prací. [cool]

308533

15.04.2014 20:03

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

RE: Přesně tak,

90.?.?.?

S tímhle naprosto souhlasím, ale bojím se všech těch strýců a tet co by seděli místo nich.
Už takhle má kde kdo z těch "zástupců lidu" několik off-shore a.s. na státní zakázky do vlastní kapsy. V porovnání s tím by dneska ten § bohužel vyzněl jen jako kosmetická komplikace pravidel kolektivního vysávání státní kasy.
Tohle je podle mě jeden ze dvou skutečných problémů co máme, druhým je tupost "debilizované" společnost konzumentů-voličů.

308541

15.04.2014 20:13

USA vyhrožují Rusku kvůli dohodám ničícím petrodolar

RE: Hloupý příklad

90.?.?.?

Jednoznačně dnes, je tady totiž možnost svobodné volby, a jde jen o to kdy to dojde dostatečnému počtu lidí. Myslím, že pro přicházející generaci je to skutečně otázka bytí a nebytí.

308542

15.04.2014 21:36

Proč média o důležitých věcech lžou

RE: Bankovnictví je ten největší a neškodlivější podvod na lidstvu.

90.?.?.?

Taky možný pohled na svět.
Já to tedy vidím trochu jinak.
Vznik peněz pro potřeby směny je fakt zcela mimo diskusi, ale podložení oběživa produkcí je konstrukt určitého období a navíc se soustavně obcházel.
Od ranného středověku razili vladaři vlastní měnu bez kontroly pro financování mocenských výpadů a rozšiřování panství - totožný postup jako nyní.

a jsou-li vadně nastaveny parametry, nutně a nevyhnutelně je vadné i celé fungování systému, včetně chování lidí, které je z velké části určováno právě nastavením systému a tím, co a jaké chování tento systém stimuluje a naopak destimuluje.

NAPROSTO SOUHLASÍM vymívání mozků pokročilo do neskutečných rozměrů. Místo skutečných hodnot potřeb se všichni honí za těmi implantovanými a ještě se nechají oblbovat politiky. Místo ohlížení do minulosti bychom se měli snažit porozumět dnešku a především tomu co přichází. Bacon řekl, že vědění je moc a proto je třeba rozumět světu a nenecht si něco nakecat.
Všiměte si, jak často máme vidět příčinu zla v něčem hodně vzdáleným, těžko uchopitelným nebo tajemě skrývaném. Můžeme se cítit bezmocně a nějaký spasitel nám nabízí vzít do rukou řešení.

Řešení obecného marasmu vidím v bezprostředním okolí každého z nás, soustavné cílené činnosti a neustálém ověřování informací.
Nic rychlého, snadného ani zázračného. Nic co nabízí stupidní relkamy motivující k pasivitě a konzumu.
Tímto směrem motivovat širokou veřejnost bude velmi těžké a dlouhodobé. Prozatím je potřeba přestat omílat nesmyslné odvádění pozornosti lichým směrem.
Moc současných elit spočívá především v naší ochotě přistoupit na jejich hru.

308544

15.04.2014 22:42

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

RE: Děkuji za vysvětlení.

90.?.?.?

Jen v ČR žije cca 150tis. UK. a necelých 40 tis. RU (legálně) [mrknutí jedním okem]
V EU žádá o pobyt (zase pouze legálové) 15 - 20tis. rusů ročně
V USA rozlišují "rusky hovořící" v roce 1990 jich tam žilo 250 tis. dnes asi milion. To nejsou naturalizovaní američané, jen cizinci s pobytem na území státu.

Předpokládá se, že zhruba stejný počet je ilegálních imigrantů.

308547

15.04.2014 22:47

USA vyhrožují Rusku kvůli dohodám ničícím petrodolar

Dobrý příklad!!!!

90.?.?.?

Dodnes se jím inspirují asi dvě miliardy lidí na celém světě a kromě Evropy všude přibývají. To zas není tak zlá perpektiva. To jste mě potěšil.
Ještě že nejsem ten nositel zvěsti, to bych to měl za pár.

308548

15.04.2014 22:59

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

RE: Děkuji za vysvětlení.

90.?.?.?

Jistě, taková národ neexistoval. Bylo to násilné sjednocení mongolských a sousedních kmenů. Ti při svém kočovném životě a masivní početní převaze (a vojenské zručnisti) kolonizovaly rozsáhlá území a ta nechala spravovat místní šlechtě pod podmínkou loajality a odvodů - potravin, kožešin, otroků zlata ...
Mimochodem Bulhaři jsou původně tatarský kmen, který kolonizoval, asimiloval a převzal mnohé tradice včetně jazyka slovanských kmenů na území dnešního Bulharska.
Ti středověcí Tataři (ještě dávno před tím než je Osmani přivedly k islámu) pouze spravovali území pro moskvského knížectví jménem mongolských chánů.

308550

15.04.2014 23:09

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

Možná jste si nevšiml o čem jsou dějiny lidstva

90.?.?.?

Mocnější a vyspělejší kultury si podmaňují ty méně vyspělé.
Netvrdím, že je to správné, ale děje se to už skoro 10tis. let.

308551

16.04.2014 18:44

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

To jsem měl jít na ulici a počítat je?

90.?.?.?

To jsem měl jít na ulici a počítat je?
(s těmi co tam jsou občas mluvím, zajímá jak to vypadá tam odkud odešli, určitě jsou ty osobní příběhy zajímavější než ty mediální)
[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

308591

16.04.2014 18:59

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

Aha - Srytá historie lidstva

90.?.?.?

Na takovými "vědeckými" díly nemá smysl diskutovat.
Tímhle odůvodníte opravdu cokoliv.
Před takovými podklady musí moje omezená představivost kapitulovat.

Pozdravujte Dänikena a spol. [pláč]

308592

17.04.2014 06:23

Izrael odmítá tlak Washingtonu kvůli Ukrajině

To jsem zvědav

90.?.?.?

To jsem skutečně zvědav_org jak to budou interpretovat místi židobijci?

Jinak musím ocenit, že se sem tem článek dostal.

Nedělejme si iluze o Izraelské neutralitě, více než milion rusky mluvícívh voličú v Izraeli drží tamní vládu na uzdě. Jsou tam totiž všichni (Rusové, Ukrajinci atd.) a vystupují jadnotněji než v Evropě.

308622

17.04.2014 06:43

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

RE: Aha - Srytá historie lidstva

90.?.?.?

Vážený pane, já nemám nejmenší zájem vyvracet Vám víru v uváděné zdroje. To už dávno udělali jiní a daleko fundovaněji.
Vzhledem k tomu, že historie a filosofi je moje hobby a já studoval přírodní obory, nejsem ochoten přijmout konstrukce, které jsou v rozporu s vědeckými fakty. I tak zůstává spousta nezodpovězených otázek vědy a nové poznatky přichází každý den.

Vedle takových názorů jako ten Váš se dá klidně žít.
Na světě je spousta fatálních omylů a jejich praktikování představuje opravdové nebezpečí a mají praktický dopad na lidstvo. Proti těm je nutné se postavit a vyvracet je.

Mnoho štěstí a zdraví přeje Mark.

308624

17.04.2014 14:25

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

Nerozumím vaší argumentaci.

90.?.?.?

Co tyto dva příklady dokládají?
1. Mitochondriální DNA stejně jako chromozom Y jsou přenášeny nezměněně z matky (mtDNA) nebo pouze z otce na syna (chrmY).
Toto jsou od počátku zcela respektované a podložené genetické poznatky. Studium těchto jevů např. dokresluje "stěhování národů" nebo rozšiřování moderního člověka z východoafrické příkopové propadliny do zbytku světa. Další střípek do mozaiky evoluční teorie [smích] . "Sedm dcer eviných" je básnická nadsázka autora v názvu, celá kniha je pak popularizací zcela seriozních genetických výzkumů.
Tyto obory se stále vyvíjí a tak je možné, že leccos z této knihy by i autor považoval za překonané. [smích]

2. To jste četl v "novinkách" nebo v "BLESKu"? Blíže neověřené domněnky, že Sfinga je o 8 tis. let (nikoliv desítky tisíc!) starší než pyramidy. Datovat se spolehlivě dají pouze organické látky, takže žádný geologický průzkum na tuto otázku asi nikdy neodpoví. Mezi výrazy "dokázal" a "vyslovil podezření" je nepatrný rozdíl nemyslíte?

Považujete-li za naivitu potřebu tvrzení dokazovat a informace verifikovat, zůstávám nadále zatvrzelým naivou.
Pokud se člověk musí spolehnout pouze na tvrzení odborníků, protože sám není schopen předkládané argumenty vyhodnotit, měl by si především vybírat odborníky, kterým dá tuto důvěru.

S pozdravem naivní Na-Iva.

308643

17.04.2014 16:11

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

RE: Nerozumím vaší argumentaci.

90.?.?.?

add 1. Co z toho plyne, nejspíš to, že některé pra..pramatky a otcové vybavily své potomstvo takovými geny, které je do budocnosti zvýhodnily před ostatními. A my všichni jsme jejich potomky. Potomci těch druhých prostě měli smůlu. To z toho výzkumu plyne.
A také například to kdy a odkud přišlo obyvatelstvo do jednotlivých části světa. Můžete si vygůglit pěkné mapky s šipkami a časovými údaji. Krásný příklad jak poznatky paleontologů, archeologů, lingvistů a genetiků popisují jeden příběh lidstva z několika pohledů [smích] .

add 2. Těch 8.tis let rozdílu vyplývá z výzkumů na nějž se nevědomky odkazujete - " bohužel si nevzpomenu vědce a literaturu, který vedl výzkum " tak si také nevzpomenete na publikované časové údaje geologa R. Koch z Boston University http://www.robertschoch.com/sphinxcontent.html

Pokud se odvoláváte "na nevim kdo" a "nevim kde" tak alespoň nergumentujte odborností takových (vlastních) doměnek.

Pokud Vás mohu poprosit naveďte mne na nějakou verifikaci uvedeného (Kochovo podezření na časový nesoulad), domnívám se totiž, že taková práce dosud neexistuje.

Co tyto příklady dokládají? Schválně, zkuste nad tím sama pouvažovat. (raději sám)
... no nejspíš se někdo raději upíná k romantickým fabulacím než k nudné skutečnosti, zkuste nad tím také sám pouvažovat.

308654

19.05.2014 16:41

Metody Syngenty při umlčování opozice vůči GMO jsou neuvěřitelné

RE: Rozum zůstává stát nad naivitou farmářů,

90.?.?.?

To jsem zvědav jak si budou ti opatrní dávat pozor co jí.
Rozeznat potraviny s GMO vstupy je nemožné a současná praxe je na ně odkázaná bez ohledu na to zda se v dané zemi pěstují či ne. Plochy GMO plodin v ČR jsou zanedbatelné, spotřeba dovezených GMO produktů už nikoliv, např. od aféry s BSE se v Evropě nesmí zkmovat živočišné odpady a tak je celá EU závislá na dovozu soji ze zámoří - samozřejmě GMO, Argentina a USA jako největší vývozci už takřka jinou nepěstují a to z ekonomických důvodů, bez bílkovin totiž zvířata pořádně nerostou, nedojí ani nesnáší vejce.
Masová produkce toho co se marketingově nazývá produkty bio- či organické zemědělství je nereálná a kvalitativní rozdíly sporné.
Jistě, je to můj názor, ale na rozdíl od většiny lidí s kterými na podobné téma hovořím, mám představu jak dnes zemědělská výroba a výroba potravin vypadá. Zodpovědnost většiny národa za vlastní zdraví se projevuje především na množství vykouřených cigaret (12. na světě) a vypitého alkoholu (2. na světě). Obezitu a nedostatek pohybu ani nezmiňuji. Dobrovolně a soustavně si ničí zdraví většina populace.
Ty tisíce mrtvých a nemocných přijímáme jako samozřejmost a bouříme se proti imaginárnímu nebezpečí. Odmítání GMO je boj s větrnými mlýny a dopady globální změny klimatu bez nich nevyřešíme.
Ten sakramentský pozor na to co jíme spočívá předevšim v ochotě utrácet několika násobky ceny za základní potraviny (nedávno jsem si v Německu prošel několik specializovaných prodejen s bioprodukty), pozitivní na tom je pouze to, že většina produkce je skutečně místní. K nám se dotované biopotraviny masově dováží a stávají se především předmětem okázalé spotřeby. [překvapení]

310296

19.05.2014 16:55

Metody Syngenty při umlčování opozice vůči GMO jsou neuvěřitelné

RE: Placení provokatéři i na Zvědavci

Na-Iva 90.?.?.?

I vy komiku, pokud chcete zpochybnit něco z toho co tady píšu, tak račte. O GMO se zajímám cca třicet let a opravdu mě může nadzvednout ze židle, když se publikují naprosto zcestné a nepodložené bláboly.
Každý, kdo se tady projeví mimo názorové přitakávání je pro vás placený provokatér. To si už ani neumíte představit, že někdo si ověřuje informace? Nebo je pro vás RT.com jediným světovým zdrojem pravdy.
Doufám, že čtenáři se dovedou vypořádet s fenoménem verifikace informací a věnují pár minut času aby si fakta ověřili sami.

310298

19.05.2014 18:51

Metody Syngenty při umlčování opozice vůči GMO jsou neuvěřitelné

RE: Placení provokatéři i na Zvědavci

Na-Iva 90.?.?.?

Protože jste svůj přízpěvek přilepila pod můj, napíšu vám svoji verzi.Sytem rychlého varování(RASFF) slouží k uveřejnění varování ještě dříve než se zjistí skutečná příčina. Až to frantíci zjistí dají vědět.
Já bych si tipnul, že nějaký pologramotný pěstitel sklidil chemicky ošetřená rajčata dřív než uplynula ochranná lhůta nebo je prostě "zaprasily" nějaké bakterie. GMO rajčata se dnes pěstují především pro zpracování na protlak, o cherry odrůdě jsem ještě nečetl.
http://www.szpi.gov.cz/docDetail.aspx?docid=10605...

310306

19.05.2014 20:12

Metody Syngenty při umlčování opozice vůči GMO jsou neuvěřitelné

Naprosto s vámi souhlasím:

Na-Iva 90.?.?.?

"stále větším používáním tohoto přípravku vypěstovali...", tyhle plevele si už dávno šlechtíme na polích sami, stejněn jako hmyz odolný dnes používaným pesticidům a bakterie odolné antibiotikům. Jakmile do nějakého prostředí vstoupíme s novým vlivem, organismy se přizpůsobí (nebo zahynou). K Roundupu mám naprosti netečný vztah, jen ty kecy a jeho demonizace mi připadají hysterické. Vetšina antiGMO fanatiků nemá nejmenší tušení jak se šlechtí rostliny ani kolik pesticidů používá konvenční zemědělství. To se to pak kecá a stále dokola se přežvýkávají dogmata "grínpísáku".
P.S. novinky.cz nečtu natož abych na nich diskutoval [smích]

310313

04.06.2014 19:55

Happening za práva zvířat v Jihlavě

RE: Keď na to príde

Na-Iva 90.?.?.?

Lide, a kdo není kreacinista, ví i všichni jejich biologičtí předci a příbozní, žily v lovecko sběračských společnostech a právě konzumace masa jim umožnila zabývat se i jinou činností než neustálým sbíráním a konzumací rostlinné stravy. Živočišné bílkoviny a tuky mají nezastupitelnou funkci ve výživě. Lidé zvířata nevraždí, pouze se chovají v souladu s řádem daleko vyšším a silnějším než jsou různé kulturní konstrukce a to řád přírody. Pokud někdo pokládá vegetariánství a jeho různé varianty za lepší variantu, budiž jejich volba. Jen se obávám snahy některých zasahovat do práv "masožravců". Klidně vás podpořím ve snaze zabránit týrání zvířat v chovech, přepravě, která je často zbytečná, i při konečném zpracování. Jen nechte na našem rozhodnutí zda si dáme svůj řízek nebo biftek.

311080

16.06.2014 16:02

Politické procesy padesátých let

Klaus - Mečiar

Na-Iva 90.?.?.?

26. srpna 1992 těsně před půlnocí. V brněnské vile Tugendhat předstoupili před novináře a oznámili, že československý stát bude od 1. ledna 1993 minulostí Když to tady tak čtu, tak jsem šťastnej, že je za Lanžhotem cizina. Už vás vidím, jak budujete domobranu. Takle si ji můžete postavit na jižní hranici.
... a pozdravujte ve své "felvidéki magyarok". [mrknutí jedním okem]

311727

16.06.2014 16:06

Jihovýchod prodán západním naftařským firmám

Oprava rádia Jerevan

Na-Iva 90.?.?.?

Eto něbyla "fracke contract" právilno ěsť "fake contract" [velký smích]

311728

22.06.2014 08:32

Vláda má starost - co s armádou

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Na-Iva 90.?.?.?

Až do teď jsem si myslel, že naše armáda je stejně zbytečná jako článek o ní. (navíc je článek plný zjevných lží, ale jeho účelem je jen stmelit stejně smýšlející zahořklé mimoně)Představa dnešní mládeže se zbraní v ruce mi vážně nahání strach a živit je na ročním pionýrském táboře z našich daní se mi opravdu nechce. Když si ale přečtu komentáře takových MoUdrogerontů, naskakuje mi husí kůže. Takže ano, souhlasím. Armádu ano, a žeňte tu svoloč alespoň za Dněpr. Ať si tam užijí dosyta báťušky Vladimíra Vladimíroviče.

312116

22.06.2014 11:56

Vláda má starost - co s armádou

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Na-Iva 90.?.?.?

Plácáte nesmysly. Pokud se v diskusi objeví někdo kdo není pouhým přitakávačem, označí ho někdo za placeného provokatéra, asi si užneumí te představit, že někdo může vydět svět jinak. Na-Iva má úplně jiné motivace - naivně je přesvědčem, že na lež je třeba poukazovat. Svět se za třicet let změnil, ale lecko na "zvědavci" to ještě nepochopil. Podívejte se kolem sebe a poslechněte si co si myslí "většina " lidí. To je skutečnost. Bohužel. [zmaten]

312133

22.06.2014 14:49

Vláda má starost - co s armádou

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Na-Iva 90.?.?.?

O. K. diskutujme k článku, nenálepkujme diskutující (mimochodem , o naší vládě jsem přesvědčen, že je to banda zaprodanců-slouhů a oficiální média, stejně jako ta neoficiální, jsou profesionální lháři. To jen k tomu slovenskému hodnocení).
Autor je takový diletant, že si ani nezjistí kolik vlastně máme vojáků, další části plácá něco o chlapcích z rodin a podobné bláboly, jen si vzpomeňte jak probíhala vojenská služba po r. 1989, to byla docela katastrofa a vracet se k ní je nesmysl, už i pro to že to navrhuje někdo z dnešního establshmentu. VŠECHNY armády jsou z principu násilnické organizace a všechny konflikty jsou masovým násilým a zločiny. V případě svobodného světa s o tom smí mluvit a čas od času se to někdo snaží zmírnit. O tom co se dělo na Kavkaze (Dagestán, Čečna, Gruzi ...) se nedozví nikdo nic. Jen opravdu zaslepený prosťáček může nevidět. Moje názory se někdy mohou shodovat s jedněmi či druhými, prostě černá je někdy černá a bílá zase bílá. Možná jsem sociopat, ale rozhodně jsem skeptik. Nevěřím žádné ideologii a fakta jsem ochoten akceptovat jen pokud se o nich přesvědčím. To, že má jeden systém chyby, že jeden způsob nahlížení na svět přináší některá sporná rozhodnutí, to rozhodně neznamená, že na druhé straně je pravda. Jsou tam jen jiné omyly a jiné chyby. Minulost, a všechno co ji provázelo je nenávratně pryč, pomatenci hledají příčiny své zmatenosti všude kolem (UFOni, ilumináti, Bilderberg, sionistické spiknutí...). Nikdo si nechce přiznat, že především selháváme my. A nikdo to nechce říct nahlas protože světu vládne bezbřehý populismus a lenost spojená s tupostí. Každé myšlení, i to pomýlené, je stokrát lepší než pasivita, ale domyslete důsledky. Chlapci od rodin jsou stále stejní trotlíci jako jejich tatíci, to jim ještě chcete nechat vymývat mozek v armádě.

312141

22.06.2014 20:18

Vláda má starost - co s armádou

RE: Čeho se zalekla Vrchnost i jeji Shabes/Goj/im?!

Na-Iva 90.?.?.?

To respektuji, vaše volba. Já se cítím být součástí západní civilizace a jsem ochoten se podílet na nápravě jejích nedostatků - a že jich má dost. Mám vlastní i předky vypěstovanou nedůvěru ke všemu co přichází z východu. Moji prarodiče a rodiče tam (na Volyni) až do roku 1947 žili. My už víme svoje. Tak přeju hodně štěstí. [mrknutí jedním okem]

312158

29.07.2014 17:01

Hypermarket – jeho pán a otrok

RE: blbost

Na-Iva 90.?.?.?

A právě tenhle M-L vynález (diktatura proletariátu) z lidí vychoval amorfní hmotu co si nechá kálet na hlavy. Proč si k zaměstnancům i spotřebitelům za Rozvadovem nikdo nic takového nedovolí? Jak už někdo výše poznamenal, nějvětší průser je obsah našich mozků a důsledkem jsou volební výsledky posledních 25 let. Raději si zvolíme idioty a zloděje, jen abychom měli na koho shodit odpovědnost za naše vlastní chování (nebo nečinnost).

314326

21.08.2014 15:48

Ani zrno nazmar

RE: vysvětlení

Na-Iva 90.?.?.?

Máte to trochu pomotané,
a) u nás (v ČR i celé EU) GMO nehrají dosud žádnou podstatnou roli
b) v ČR je produkce většiny zemědělských produktů vyšší než jejich spotřeba, problém je výše nákladů a cena za niž se dají prodat
c) systém přerozdělování byla RVHP, to co funguje špatně dnes jsou neefektivně regulovaný trh
d) škůdci se přizpůsobují odedávna, "chemizovat ještě víc" nic neřeší, prostě se stále hledajé nové látky, na každou postupem času vzniká resistence (včetně CRY v BT GMO plodinách)
Můj komentář byl spíše než ke globálním problémům potravin směrován ke vzdechům za socialistickým zemědělstvím. Výnosy plodin jsou nesrovnatelně vyšší, spotřeba pesticidů po r. 1989 klesla (spousta ploch se neorá, používají se nižší dávky účinnějších).
Jen tak pro ilustraci: počty dojnic klesly na polovinu, ale produkce mléka je téměř dvojnásobná [smích]

315903

21.08.2014 16:31

Ani zrno nazmar

RE: Je nutné něco málo vědět o problematice ...

Na-Iva 90.?.?.?

Váš komentář je velmi poučný, jenom nerozumím větě: "Přirozený výnos po hektaru činí pouze cca 20 metráků obilovin!"
Současné výnosy jsou výsledkem nových odrůd a vyspělé agrotechniky. Ta zahrnuje přípravu půdy, výživu a ochranu před škůdci. Pokud necháte porost svému osudu, výnos bude 0, kulturní rostliny jsou závislé na péči pro níž byly vyšlechtěny.

315906

21.08.2014 19:59

Ani zrno nazmar

RE: Je nutné něco málo vědět o problematice ...

Na-Iva 90.?.?.?

Obilí, o kterém píšete mělo malé klasy a vysoká stébla, odebralo z pole podobné množství živin, ale dnes slámu nikdo nepotřebuje. Při takové výši výnosů by ceny musely být 2-3x vyšší. Obilí se sklízelo méně zralé a dousoušelo se v "panácích", jinak by samo vypadalo z klasů, mlátilo se ve stodole až do podzima. Taková technologie je dnes nemyslitelná. V zemědělství pracovalo 40% obyvetelstva, dnes necelá 3%, atd.. Máte pocit, že je možné vstoupit do stejné řeky?

315920

22.08.2014 00:08

Ani zrno nazmar

RE: vysvětlení

90.?.?.?

Neorná = pastviny!!!

315930

22.08.2014 09:06

Ani zrno nazmar

RE: vysvětlení

Na-Iva 90.?.?.?

Máte pravdu, igelitový vemeno mělo své kouzlo.
Kam se na něj hrabou ty desitky druhů dneska, jen si umět vybrat. Je nejraději zajedu cca 8 km za město k sedlákovi a přivezu si přímu ze dvora, to se opravdu dá srovnat jen s tím co si pamatuju od babičky ze vsi, měla ještě koncem 70tých let "záhumenkovou" krávu.
Taky lituju ty co si neumí vybrat podle sebe.

315938

13.09.2014 17:54

Bankovnictví pravdy a lží

Proč ta zbytečná * poznámka?

Na-Iva 90.?.?.?

Článek je napsaný s vhledem do problematiky odlišným od ideologických laiků s jednoduchými (často jen konspiračnímy) frázemi. Velmi kvalitní informace jejichž pochopení osvětluje pozadí globalizace a korporátního otrokářství skutečnými fakty a vazbami. Díky ze ně.
Jen jsem nepochopil proč zjevně odborník na bankovní sféru, blábolí o potravinové soběstačnosti a Monsantu když v Evropě se gmo pěstují na méně než jednom procentu ploch (a každoročně méně) a to jen ve Španělsku a na Balkáně, tedy v méně vyspělých i obydlených regionech. Strašit v Evropě potravinovou nesoběstačností je absolutní nonsens, problémem je již 4O let jejich nadvýroba.
Skutečným problémem je systémová a postupující nezaměstnanost, při současném trendu bude vznikat vrstva nezaměstnatelných jejichž hlasy si budou politici předcházet populismem a neustálým růstem veřejných i soukromých dluhů, modlou je přeci spotřeba a HDP!!!
Rozežraná bestie globálního finančního "letadla" požírá další trhy a vytváří armády konzumních otroků. Na tahle nebezpečí je potřeba se soustředit, a na politiky co nám rozkrádají zem pod zadkem.

317355

13.09.2014 21:18

Bankovnictví pravdy a lží

RE: Proč ta zbytečná * poznámka?

Na-Iva 90.?.?.?

Popisujete často tradované dojmy z nichž většina se nezakládá na skutečnosti. Např. gmo v ČR, Německu, Francii a Polsku nejsou registrovány k pěstování, ttip řeší jejich dovoz nikoliv používání na polích, dovozu již dnes nic nebrání, pouze místní nadvýroba. Řepka (ale i "energetické" plodiny) a zatravňování orné půdy souvis s tím, že na zbývající ploše se vypěstuje víc než je spotřeba a vývoz je problematický. Ostatní země si chrání vlastní farmáře a světový trh sytí pěstitelé s lepšími klimatickými podmínkami a tím i nižšímy náklady. Kontaminace od gmo je úplně jiná kapitola, oni si totiž evropští farmáři už cca 100 let vlastní osivo nevyrábí, ale kupují ho od osivářských firem každoročně.
používat jejich produkty bez souhlasu je trestné, ale hlavně jsou semena gmo plodin nefunkční, nic z nich nevyroste - necítíte v tom drobný protimluv?
Nebezpečné je, že obživa planety je převážně závislá jen na třech plodinách a klimatické změny mění přírodní podmínky i rozšíření škůdců.

317363

13.09.2014 22:46

Bankovnictví pravdy a lží

RE: Proč ta zbytečná * poznámka?

Na-Iva 90.?.?.?

Dovážíme některé potraviny, protože jsou levnější (také díky dotovanému vývozu v zemi produkce a tím, že někde holt mají příznivější klima než na 50té rovnoběžce v Evropě) proto nám "přebývá" orná půda a pěstují se kdejaké zvrhlosti (topoly, řepka, obilí na bioetanol, kukuřice do bioplynu apod.), které se v bilanci potravin nikde neobjeví [smích] . Nadprodukce není v jedné zemi, ale ve všech a všechny ji musí draze řešit - dotacemi!!!
V tom gmo máte trochu hokej, ale ten šíří grínpísáci po celém světě. Monsanto je nepochybně bezohledná a zavržení hodná korporace - jako spousta jiných, přesto musí dodržovat přírodní zákony. Sterilní pyl obsahuje několik gmo plodin, většina se množí naprosto klasicky. A jen tak mimochodem, jakou plodinu si farmář vybere je jen na něm, a věřte, když je poptávka po non-gmo, rád je někdo vyrobí a bude dodávat, tak jako dosud. Pokud vysejete část vlastní úrody, příští rok spláčete nad sklizní, už dávno není středověk a "výroba" osiva je poměrně složitá a především odlišná od pěstování krmných a potravinových plodin.

317371

14.09.2014 13:03

Bankovnictví pravdy a lží

RE: Je to strašně jednoduché

Na-Iva 90.?.?.?

Svět prostě není tak jednoduchý jak se nám snaží předkládat masmedia. Popsat něco ve zkratce a s ilustrací je osvědčený recept jak lidi odnaučit myslet. Pěkně naservírovat až podnos, i se závěrem, jen to zhltnout, přijmout a běžet dál. Takový informační fastfood.
Občane z toho se blbne! Pěkně si to přečtěte ještě jednou, pravda bývá těžko stravitelná, chce to pomalu a důkladně žvýkat. Já už to čtu podruhé a kdo ví zda naposled.
Děkuji editorovi, že si dal tu práci a předložil text někomu kdo se v problematice orientuje, ty poznámky pomohli.
Číst, ověřovat a pochopit je jediná cesta jak nebýt ovčanem.

317409

14.09.2014 17:38

Bankovnictví pravdy a lží

RE: Je to strašně jednoduché

Na-Iva 90.?.?.?

Máte pravdu, chybná formulace. Fakta jsou těžko stravitelná, při čtení mě nutí si lecos ověřit i jinde a to chvíli trvá, to není problém porozumění textu, ale jeho (alespoň částečné) verifikace. Zvláštní, že jsem podobnou reakci jako tato vaše opravněná, nezaznamenal pod diskuzními příspěvky odkazujími se v jiných diskusích k některé konspirační teorii či paranormálním jevům, asi se nenašel tak bystrý čtenář s kritickým myšlením. Děkuji.

317429

14.09.2014 17:46

Bankovnictví pravdy a lží

RE: Proč ta zbytečná * poznámka?

Na-Iva 90.?.?.?

Ano přesně tak, a sklízeli 5x tolik co zaseli. Dnes je to 20 - 30x tolik [smích]
Osivo se prostě pěstuje jinak, do jiné zralosti, jinak (šetrněji) se dosouší, jinak se třídí i skladuje. Navíc se ošetřuje látkymi, které v potravinách ani nesmí používat. Dneska to nejde proto, že taková sklizeň by vám nezaplatila ani naftu.

317430

15.09.2014 23:36

Bankovnictví pravdy a lží

RE: Proč ta zbytečná * poznámka?

90.?.?.?

Čím složitější produkty používáte (mnohdy zcela dobrovolně) tím se stáváte závyslejší. Naprosto ve všem!!! Na několika málo korporacích.
Jaký používáte operační systém ve svém počítači?
Kdo vyrábí elektřinu do vašich zásuvek?
Taháte si vodu okovem ze studny?
TAKOVÁ JE REALITA VETŠINY. Jistě, že můžete mít Linux, vlastní elektrárnu, studnu, pole, zahradu, krávu.... kolik ‰ je takových?

bylo upraveno tak, aby "další generace" byly degenerované zmetky je uplně to samé jako vám kovář dneska neopraví vaše auto (kolik obsahuje elektroniky?) atd..
Je to nárust složitosti - základní projev civilizace, a také její potenciální zdroj zkázy a slabina.

Kdo si ještě dnes dokáže obstarat potravu bez korporací?

Do světa závislého na nějakých korporacích se probouzíte každé ráno, pokud nežijete v permanentním snu o vlastní nezávislosti.

Nic z toho ani v nejmenším neschvaluji, jen konstatuji skutečnost pokud si nepřiznáme realitu, těžko ji můžeme měnit. Pokud se něčím zabývám, chci kritizovat nebo dokonce hledat jiná řešení, musím tématu trochu porozumět a třeba nezaměňovat příčiny a následky.

Podívejte se jak se dnes chovají lidé, vždyť jsou líní i číst a myslet. Např. v kdejaké anketě upřednostňují tazatelům domácí a kvalitní potraviny, ty šunty pak asi masově kupují ufouni?

V případě potravin se děje spousta vyložených zvrhlostí, ve městech na dvorcích si nadšenci pěstují zeleninu a mnozí obyvatelé venkova by bez cesty do supermarketu zemřely hlady!
Nutí je k té pohodlnosti snad někdo?

Změna se musí stát v našem myšlení, žádná "revoluce" ani mesiáš. Jenomže se nikdo neodváží říct: máte co jste chtěli, můžete si za to sami.
Pokud by všichni nebyli dobrovolnými otroky, museli by se o sebe víc postarat a to leckomu nechce. Tak a kudy z toho ven?

317504

24.09.2014 19:02

Boj proti ISIS má za cíl svržení Assada, přiznává velvyslankyně

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Na-Iva 90.?.?.?

Nejprve si srovnejte co se u američanú považuje za chudobu a porovnejte to s průměrem v Indii, Číně, Africe a Jižní Americe.
Porovnejte dnešek a minulost, i tu celkem nedávnou. Kolik asi lidí trpělo hlady, umíralo na choroby a kolik dětí se dožívalo dospělosti.
Kdo dosáhl na vzdělání a zdravotní péči. Kolik lidí se dožilo padesáti, šedesáti a víc let?
Né že by to nemohlo být lepší, naprosto stupidní a nespravedlivý způsob odčerpávání zdrojů do tzv. vyspělých zemí má hodně co napravovat, přesto se všude žije lépe.
K té štastnější menšíně patříte nepochybně i vy, a s vámi valná část obyvatel severní polokoule.
Pokud někdo nevidíte nic z toho, žije v zajetí vlastních negativních představ a nevnímá skutečný stav světa.
Opravdu není všechno růžová a dokonalé, ale změny jsou převážně k lepšímu.

317971

24.09.2014 20:54

Boj proti ISIS má za cíl svržení Assada, přiznává velvyslankyně

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Na-Iva 90.?.?.?

Všechny vaše poznámky svědčí o absenci smyslu pro realitu. Buď nechcete nebo nevidíte skutečnosti.
Podívejte se např. do matrik kolik se rodilo dětí a kolik jich přežívalo ještě na začátku 20století u nás.

>Hladem trpí ve světě i dnes stále obrovské množtví lidí a na zdravotní péči rovněž nedosáhne...
> Ta propast mezi chudými a bohatými se neustále prohlubuje.

To je naprostá pravda. Souhlasím s Vámi.

Bohužel, populační exploze v nejméně rozvinutých zemích jsou v současném světě těžko zvládatelné právě proto, že přežívá stále více dětí, to je větší příčina hladu než co jiného.

Jak ale roste životní úroveň desítkám milionů lidí v Indii, Číně i jinde v jihovýchodní Asii, zeptejte se někoho, kdo ty země navštěvuje.

Příčin bídy a nespravedlnosti ve světě je mnoho, ale změny k lepšímu jsou patrné, jen chtít vidět.

317976

25.09.2014 21:22

Hrozící americký průšvih v Iráku a Sýrii

Realita na kapačkách,

Na-Iva 90.?.?.?

po několika měsících pobývání na zvědavci se loučím se všemi diskutéry.
Jsem si jist, že nikomu zde nebudu chybět. [smích]
Rád jsem si zde vyměňoval názory, přestože jsem se pouze vyjímečně setkal se souhlasem.
Soudruh antikomouš použil několik skutečností a ty mu nikdo nevyvrátil (ono to dost dobře nejde - prostě je to tak jak píše). A reakce? [zmaten]
Vy všichni zastánci "východních" hodnot, vzhlížíte ke světu minulosti.
Ano tzv. západní kultura je před kolapsem, potýká se se spoustou problémů. Čekají nas zcela jistě změny a ne vždy příjemné.

Zbytek světa je na tom stejně nebo hůř.

Většina z Vás stejně jako já prožila většinu života v předchozím režimu a v bipolárním světě. To oboje skončilo na "smetišti dějin". Svět je multipolární a jistoty nikde.
Jen neochota přijmout změny a zasněné pohledý na východ, do minulosti a bezbřehá nenávist k tomu v čem všichni žijeme - euroatlantickému prostoru a jeho kultuře.
Lákala mě představa alternativních informací, pokud jsem je ověřoval jak jsem vycvičen od "sračkometů" výsledek byl ještě žalostnější.
Všem přeji pevné zdraví a dlouhá léta.
Marek [cool]

318045

04.12.2014 22:42

Posviťme si na americkou ambasádu!

RE: Způsoby neutralizace pokusu o majdan 1

FreeBrn 90.?.?.?

Těch 10 na začátku si pamatuji, i jejich příběhy, z minulých let sám. Co se děje ve světě mě docela zajímá, nej ty ofic. kecy, ale osudy různých lidí na všech světových stranách.
Další mám ze zdrojů:
http://www.politzeky.ru
http://www.memo.ru
Pokud možno, hledám informace o Rusku na ruských webech, o jiných státech také na nejbližších zdroji, tedy jen pokud mi to moje jazykové schopnosti dovolí [smích] .
Anarchisty fakt nebaštím, ale díky za typ.

322722

24.05.2015 18:40

Fenomén Jan Stern

RE: Jan Štern se mihne v radiu,v televizi.

porozumenitextujezaklad 90.?.?.?

Jan Štern ≠ Jan Stern

333472

21.08.2015 20:26

Epizoda 7. Británie a Francie plánovaly útok na Sovětský svaz v roce 1940

RE: Nezapomněl autor náhodou na jistý pakt Molotov-Ribbentrop,

Na-Iva 90.?.?.?

Nebylo to náhodou trochu jinak?
Po tom co se SSSR nedohodl se GB a F, protože jejich návrhy obsahovaly
pro něj nepřijatelnou nrdoknutelnost hranic pro Finsko a pobaltské státy,
uzavřel smlouvu Molotov-Ribbentrop.
Stali se potom strategickým partnerem Německa při dodávkách oceli, ropy a obilí.
Vojenská spolupráce v oblastech, které mělo N omezeno po I.WW byla zahájena dávno před rokem 1939.

338429

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?