Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 11 příspěveků, 1 jméno: ppppp.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

07.02.2014 16:29

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Za Zlého Bolševíííka funguvalo vše - kromě Konssumu, toho Konssumíčka

ppppp 91.?.?.?

>zeptám, zda-li, pokud k tomu dojde, odmitné příjmout od nastupující vlády (kterou přeci hrdě nevolila) případnou valorizaci důchodu???

Mám za to, že valorizace kopíruje inflaci, a na tu vláda má v nastavených mantinelech pramalý vliv. Spíš má inflaci vliv regulace bank, bilance deficitu. Neríkám tím, že alespoň centrální banku by nemel rídit stát.
Z tohoto pohledu se mi zdá tahle výtka o duchodu bezpredmetná.

Jinak naprostý souhlas s metodou postupných kroku, zmen, "kaisen", mám podobnou zkušenost z jiné oblasti. Dokonce to koresponduje i s lepší účinností vratných zmen ve fyzice. Malé kroky, pokud se ukážou jako chybné lze do značné míry "vrátit" mnohem lépe, než velké nevratné škody zpusobené jakousi revolucí. Také souhlasím s tím, že volit i když "menší zlo" je potrebné čiste proto, že nic jiného delat zatím nejde. I když nesouhlasím s tím, aby váha hlasu treba "závisláka" a "inženýra" byla stejná. Prumerování je nanic, ale je treba nejprve použít prumer, aby šlo neco delat dál.

304266

08.02.2014 12:55

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Tak jako OSVČ se pokusím odpovědět...

ppppp 91.?.?.?

S Teslou jsem byl docela zžitý, kvuli profesi, jinak jsem tam pracoval jenom jako brigádník, ale s otevrenýma očima (nemyslím na predmety, nebo osoby s nohama).

Nejprve k té elektroakustice. Byla opravdu na vysoké úrovni, pro zájemce napr. kniha Ctirada Smetanu a spol. Elektroakustika. Že to neumeli dotáhnout na aplikační úrovni je širší problém. Není pravda, že jen "Shure". Mikrofony rady AMD410 vypadaly pitome, ale v určitém smeru predčí i dnešní bežné "Shure". Dederóni také meli akustiku možná i výše a šlo si v rámci RVHP vymeňovat zkušenosti, beze srandy, i když to zní dnes opravdu pitome.
Kazetové magneťáky miniveže z Tesly, za konkurencí nebyly tolik pozadu. Obstáli by v porovnání s mnohými dodnes, pokud by se neprešlo na jiná média. Co je mi také naplat, když mnohá dnešní CD nemají trvanlivost ani tolik, co MGF páska, když se prešlo z plastového krytí kovové vrstvy na krytí nástrikem, aniž je o tom zákazník informován. Difuze obvyklých nečistot z prostredí udelá své, a vynil opet v trvanlivosti pri stejne slušném zacházení vyhraje. Naopak vetšina dnešních MGF je z duvodu seriovosti a ceny tak profláknutá, že pri nejbližší príležitosti sežere historickou relikvii, proto "archivuju" médium včetne kvalitního prehrávače.
Nebo všechno rovnou zahodit a nedelat záznamy. Mají tyhle záznamová média takovou cenu, abychom podle nich soudili kvalitu života?

Výrobu polovodiču v TESLA Piešťany sešrotovali. Drahé a vzácné stroje, které za správných okolností mohli dále fungovat. Že procesory byly chybové bylo tím, že se nedarilo dosáhnout disciplínu ani na úrovni dnešních prodavaček v Hornbachu. Kourilo se na pracovišti, a kvuli pár debilum dým prudce zvýšil chybovost. Byla skvelá infrastuktura vedcu, co navrhovali procesory, a delali i aplikace. Neríkám, že museli udržet krok s procesory pro PC, ale velmi rozšírené mikročipy jako Atmel, PIC, by určite zvládli, jakože jejich klon 8051 i delali. Mikročipy beží dodnes skoro všeude v nečem. Byli jsme pozadu v high tech, ale ne bežne aplikační rovine. Jeden litografický stroj s elektronovým mikroskopem lze najít v technickém muzeu Brno.

Rozmazlení synečkové zproneverili grunt.
Pavt výše nepíše, že ztrátu nekterých trhu šlo kompenzovat sníženými nároky a snížením plýtvání. Níže ale už priznává více možností.

304303

08.02.2014 19:59

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Za Zlého Bolševíííka funguvalo vše - kromě Konssumu, toho Konssumíčka

ppppp 91.?.?.?

>Zbavovat se dluhového otroctví jde když se třeba bezdůvodně navýší důchody

Musím priznat, že číst po vás je nekdy dost náročné, nekolik minut mi trvá, když predelám prvotní pochopení vašeho príspevku na úplne obrácené [smích]

Myslím ale, že stejne nikdo duchody jen tak "bezduvodne" navyšovat nebude, státní charita neexistuje. I bez ohledu na chteloby stejný pomer valorizace a inflace. Spíš by duchody takhle "bezduvodne" chteli zvýšit proto, aby zadlužili stát ješte více, a lépe se pak z neho cucalo. Vytvorením "bullsheet jobs" se získá stejný efekt, a drív nebo pozdeji státní zadlužení stoupne. Už jsem si zvykl na pozdrav typu "perpetum nefunguje" (ani v hospodárství, nebo politice).

Kolem Vánoc jsem se bavil v centru a kolem šel chlápek "takyslovák", zvedl ruku a prý "smrt židum". Snažil jsem se pochopit jeho zjev, co asi mel v té dutine na krku, že mu nabídla takové "jednoduché" rešení, a že mezi takovýmahle týpky já mám tady existovat. Takový chlap dal jen najevo, že neumí rešit žádný problém presahující malou násobilku, ale huba mu jde už prasknout. Nerad hodnotím pouze na základe etnika, i když nejaký prumer vždy existuje, a jeho pozdrav bych pozmenil na "smrt perpetu", jinými slovy, "bez práce nejsou koláče, ani klobásy" ať si vybere, kdo co rád.

304317

09.02.2014 11:39

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Za Zlého Bolševíííka funguvalo vše - kromě Konssumu, toho Konssumíčka

ppppp 91.?.?.?

>Že WTC kromě 3. byli odbouchnuté taktickými jadernými pumami 4. generace a ropáci s plynaři s nimi na ložiscích pracují patrně léta létoucí ovšem kvůli spotřebitelům se neví.

Hlavne první část považuji za nesmysl, druhou nevím. Vy pane nechápete termodynamiku, jinak by jste pochopil, že její prímý dusledek, radioaktivitu po takové náloži (jedno jaké) nejde jen tak skrýt.

Neexistuje neco jako "studený jaderný výbuch" zjednodušene proto, že existuje matematika. No a v NewYorku snad pár lidí dozimetr má, a nemusel by s ním ani na Manhattan.

304330

10.02.2014 08:22

O čo ide v Kyjeve

prečo sa autor nepodpísal ?

ppppp 91.?.?.?

Prečo sa autor komentára nepodpísal? To čo je za úroveň, kto ponesie zodpovednosť za bludy v ňom? Už aj pseudonym by bol určitý pokrok. Pod jeho odkazom "ako je známe diverzie CIA" sa skrýva pseudoveda o Haarpe:
http://www.vedy.in/hadanie-pravdy/hadanie/preo-a-n...

Pripomeniem Prokopa Diviša
"Keď bol farárom vo farnosti Přímětice, zostrojil prvý bleskozvod v Čechách, ktorý v roku 1754 postavil na streche farskej budovy. Miestni sedliaci ho zničili v presvedčení, že bleskozvod je príčinou sucha a neúrody. Neskôr, keď si tí istí sedliaci uvedomili význam bleskozvodu, postavil ho Diviš priamo na veži kostola."
Tak trochu tých sedliakov chápem, postavili sa proti inému, o niečo vzdelanejšiemu sedliakovi. Pretože vyhotovenie toho bleskozvodu bolo mystifikačné, aj keď funkčné, nešlo prirodzene zdôvodniť, prečo práve tie tvary by mali priťahovať blesky.

Autor komentára môže mať v hocičom kus pravdy, ale zároveň podsúva priveľa konšpirácií, brojí proti anglosasom, a zároveň kúsok ďalej doporučuje od nich literatúru. Vidí do všetkého od biblie cez demokraciu až po olympiádu.

Autor v citovanom linku nie je na elektromagnetizmus odborník, a mieša múku so štrkom. Že Haarp vidí za horizont nie je vlastnosť haarpu, ale každých dlhých vĺn, vie sa to od počiatkov rádiového prenosu. Taký Haarp nemôže byť radarom, pretože reálne nedokáže lokalizovať objekty s veľkosťou menšou ako niekoľko KILOMETROV. Tam aj pojem fázové riadenie anténnej sústavy (fázovaný radar) stráca zmysel. Taký radar by čisto teoreticky mohol zachytiť za horizontom nanajvýš niekoľko sto metrov dlhú loď s obrovskou nepresnosťou, ale nie lietadlo, či raketu.

Dlhé vlny ale s ionosférou reagujú málo, takže aj podľa dĺžok prvkov na foto ide o radar/sústavu antén v pásme krátkych vĺn, to zase protirečí videniu za horizont. Viacnásobný odraz od ionosféry nie je "videnie za horizont", ale prostredníctvom neho sa uskutočňovali prvé spojenia a telegrafické správy medzi Európou a Amerikou, a v celom KV pásme sa využíva dodnes.

Tiež je nezmysel, že haarp dokáže lokalizovať bunkre v podzemí. Predmetné vlny takú vlastnosť jednoducho nemajú.

Gravitačné vlny nie sú skalárne vlny a už vôbec nie je možné rozptýliť atómové energie bez vzniku rádioaktivity.

Článok v linku v podstate klame ľudí, hovorí akože technickou rečou, ale je to len slovná kaša.

304373

12.02.2014 20:59

Československý elektrotechnický a elektronický průmysl 1948 – 1988

Článek není žádná pitomost

ppppp 91.?.?.?

už jen proto, že tvorí určitý prehled a seznam elektrotechnické tradice.

Názory, který tvrdí, že Tesla nebyla životaschopná tak, jako tak, a je témer jedno, jaký postup byl zvolen k devastaci samozrejme stojí za "houby". Za životaschopnost kteréhokoliv podniku jsou zodpovedni hlavne lidé, ne jen sám podnik nebo stroj.
Bylo by možná efektivnejší vymenit neživotaschopnéí lidi za životaschopné, a ne furt se jenom na neco vymlouvat.
Je mnohem méne námahy a více škody nastrádanou tradici bourat, než vybudovat novou. Zbourat, zneefektivnit podnik o desítkách lidí dokáže i jediný debil. Je docela zbytečné házet všechno na hlavu Klausovi. Kdopak se na tom nabalil? Klaus sám? Copak mu kolikrát ochotne neasistovali radoví do rytmu cinkající zamestnanci? Klaus jen vyslovil neco, co nekdo druhý chtel rád slyšet. Kdo se tu chtel mít zničehonic "lépe" a za jakou cenu?
Prece my ne, to ti druzí perpetomobilisti.

304528

13.02.2014 08:07

Československý elektrotechnický a elektronický průmysl 1948 – 1988

RE: Takže len tak namatkovo

ppppp 91.?.?.?

>Vyguglim ti kolko chces grundigov,philipsov,sony,panasonic...alebo coho chces z lepsimi parametrami z r.70 az r.80.

Vygugli si radšej, koľko zahranično-čínskych šmejdov a mechaník sa predáva/lo dodnes, a ktoré sú OMNOHO horšie, než tie, na fotke hore. JEDNOHUBKY. Konštruktéri Grundig, Philips, Panasonic dosť vymreli, a výrobky sa väčšinou melú v Číne, alebo aspoň čínskym spôsobom. Na nič nie je dosť času, treba kvantá, tisíc verzií a funkcií na hrabanie sa v popole, okamžitá a masívna spotreba.

>zeby zle skopirovane obvody z west bloku(inak aj originaly staly za prd sumovo)

Najprv treba testovať, či za prd nestál konštruktér, čo ich použil. Tie obvody neboli až tak zlé, a podobná regulácia nebola jednoduchá, išlo aj o daň za komfort.
Stavím sa, že z diskrétnych prvkov by si nedopadol lepšie, a mal by si tam aspoň takých 10 tranzistorov.

Kopírovali a kopírujú dodnes všetci, nielen TESLA, hlavne z dôvodov zameniteľnosti súčiastok. Priemysel isto nepadol kvôli kopírovaniu. Robili sa aj vlastné veci. Dôkazom bolo napríklad veľa hybridných obvodov, ktoré sa nerozšírili práve preto, že neboli s ničím zameniteľné/zlučiteľné/kompatibilné. Vrátane slabej dostupnosti, alebo malosériovo vysokej cene v obchodoch.
Je ich plný katalóg "hybridné integrované obvody".

Priemysel padol kvôli krachmanažmentom, ktorí chceli ryžovať pod laťkou ako Indiáni za korálky a pálenku.

304567

13.02.2014 21:38

Rozpolcení Ukrajiny je důsledkem rozpolcení Evropy

RE: To je ale

ppppp 91.?.?.?

Kolik let má ten Oleg, a kolik toho ví o živote?

Lídr, nebo vedoucí kapely je ponekud málo. Takových je dost i tady, a každý nejakou myšlenku rozhodne vlastní.

>Mladá srdce potřebují spravedlnost, pořádek a právo. Právo ukrajinské, sociální a národní.

Tohle je jako opsáno z marx-leninské príručky pionýra.

Pokud jste si nevšiml, o tohle se snaží skoro každá krajina včetne tech demokratických, možná snad i každá vesnice na okolí, jenom stále ne a ne prijít na správný recept. Jako kdyby alchymisti porád nemohli objevit ten kámen mudrcu. Nepomohlo dokonce ani nové století páry, ani století ropy, ani století atomu, nebo století kompjuteru... furt ne a ne trefit ten správný model. Není vám podezrelé, proč asi?

To si fakt myslíte, že všichni jsou tak hloupí, jenom aspoň na té Ukrajine by už konečne mohli prijít na to, jak se to delá?

304621

13.02.2014 22:49

Československý elektrotechnický a elektronický průmysl 1948 – 1988

RE: Takže len tak namatkovo

ppppp 91.?.?.?

Ja som to napísal práve preto, aby som naznačil, že robiť vlastné veci môže byť problém z hľadiska rozšírenosti, návyku konštruktérov ich použiť, dostupnosti náhrad po prípadnom ukončení produkcie. Lebo tebe predtým vadilo, že Tesla všetko kopírovala.

Láskavo nemysli za mňa, čo som zabudol, "trafil" a čo nie.
Príliš ironizuješ, a nemáš ako vedieť, z koho si robíš srandu. Nie si asi jediný, čo teslácke súčiastky dobre pozná, tak dopraj trochu pokusu o objektivitu aj iným.

304626

13.02.2014 23:11

Československý elektrotechnický a elektronický průmysl 1948 – 1988

RE: Takže len tak namatkovo

ppppp 91.?.?.?

S tým zle vyčisteným kremíkom a šumom je to hovadina. To sa týkalo skôr chybovosti procesorov a podobne zložitých obvodov.
Že v sterilnom prostredí fajčili, čo bol asi najväčší problém by sa dnes riešilo obyčajným vyhadzovom.

Tranzistory KC509, KF517 boli na tom podobne, ako o 10 rokov neskôr predávané v našom kapitalistickom GM ako nízkošumové BC550.
OZ rady MAC156/MAB356 šumeli rovnako málo, ako ich zahraničné pôvody LF356, menej ako predošlé už pomerne kvalitné MAA748/LM748, a rozhodne predstavovali akceptovateľný pokrok, aj keď NE5532 šumeli ešte menej, a rada SSM ešte menej. Často vlastnosti zbabral len konštruktér nevhodnou voľbou podmienok.

Napríklad rada KD711/712, alebo menšie KD139/140 v ničom nezaostávali za ich zahraničnými kamarátmi BD.
Na parametre KD503 sa išlo tiež spoľahnúť, a to sú fakt seriózne vykopávky.

Argument na potrebnosť celého radu treba prenechať bývalým ekonómom. Ak bolo treba, bolo RVHP, obvody z bývalej DDR boli bežne dostupnejšie, než ruské, kto vedel robiť, mohol, výber nebol až taký zlý na tú dobu. Postsocialistickí obchodníci a manažéri napr. v GM robili aj väčšie seky, keď vyradili zo sortimentu kľúčové optočleny a statické pamäte.

304627

14.02.2014 19:49

Ústavní soud: pochybovat je trestné!

Bulsheet jobs & money

ppppp 91.?.?.?

Proč není jedno, kolik Židu zahynulo? Protože se očekává z toho nejaký profit, odškodnení, i když nejvíce budou "odškodneni" ti, co na tom neco vydelají. Podle mne dnes už nikomu opravdu nezáleží na tom, kdo jednou zemrel, možná ješte tak rodinné okolí. Lze to videt na tom, že lidem prumerne málo záleží na pravde, nebo na bezpráví tech, co žijí kolem. Je lepší se do vecí nemíchat, protože faktoru a vlivu je dnes na normálního človeka príliš. Na druhé strane získala zakázku administrace placená námi všemi proti nám.

Proč se do toho motá Liga proti pomluvám, a zároveň jí je jedno, jaké se dejí pomluvy všude kolem? Chová se rasisticky, vybírá si jako objekt své ochrany pouze jednu stranu. Proč se stejne nepostavila proti zpochybňování počtu padlých sovetských vojáku, nebo civilních obyvatel? Protože normální človek by pak pochopil, že jde o práci historiku, a stranické vmešování tady škodí. Nač takhle historikum kradou práci. Jsou to v podstate "lidi", kterí místo seriozní práce obviňují jiné z neserioznosti. To jako by nebylo dovoleno zpochybnit počet obetí Bratislavy, ale o Praze by mohl napsat každý, co chtel.

Psalo se tady, že svobodu projevu až po článek 3 popírá článek 4, kde je napsáno, že ji lze v zájmu demokracie omezit. Na tohle "dojel" i mnou ctený pan Stwora, protože se mu nikdo ani nenamáhal doložit, jakým negativním vlivem se vlastne vuči společnosti provinil. Žádným, proste nebylo co napsat. Ani nemohlo být, když článek 4 logicky popírá predešlé. Kauzální by bylo nejdrív/nebo dodatečne vymezit pojmy, a dodelat to po článek 3. Ne napsat články tak, aby jej šlo dalším článkem ovlivňovat podle potreby.

Presne takhle se to deje v Listine základních práv a svobod. Nejprve se v článku 20 napíše, že pred zákonem jsou si VŠICHNI rovni. Pak se vymyslí článek, který zavede institut "rovnejšího", a který nemuže už využít každý. Napíšou článek 21, kde reálne tvrdí, že jeho smyslem je nediskriminace na základe rasy, náboženství a podobne. Jenomže to je logicky neúplné, protože také menšina muže diskriminovat vetšinu i bez podpory, netož takhle s výhodou. Jeden zlodej na ulici dokáže zpusobit, že si celá ulice musí koupit zámek.

Pojem rasismus je v zákone nadbytečný, protože náš ústavní zákon zjevne nechce být rasistický. Kdyby byl, tak dezadefinuje rovnost pred zákonem. Nadbytečné pojmy tuto rovnost naopak narušují. Nač jsou články, které se logicky popírají.

Nepomuže nahnilá Evropa, pomohlo by spíš verejne udržovat seznam a strom všech tech, co se na hnilobe podílejí, soudci, zákonodarci, a pri nejbližší príležitosti dohlédnout na jejich Watsone prosté odstavení od koryta. Nač vraždy, extrémizmy, revoluce, ty jen udržují zmatek. Proč nerešit veci s prehledem a v klidu.

304728

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 11 525 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ďalšie 4 obete imigrantov, ktoré médiam nestoja ani za zmienku19.10.19 19:30 Rakousko 0

Africký okupant v Itálii: My jsme tady doma19.10.19 16:43 Itálie 2

Mějte panenky černošek a černoušků. K tomu nabádá ministerská příručka mikrojeslím19.10.19 02:59 Česká republika 1

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 1

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 4

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 11

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Měnové kurzy

USD
22,95 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
15,73 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,24 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
35,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 204,69 Kč
1 unce stříbra
402,72 Kč
Bitcoin
182 283,85 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?