Všechny příspěvky ze stejné IP adresy
Nalezeno 10 příspěveků, 7 různých jmén: Antiochius IV., AntiochiusXXIII., Herkules 81., Herkules 82., Jirka2014, Samuel, Ujgur.
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
10.05.2013 08:54
Bankéř a narkoman – symptomy choroby Západu
My sentiments exactly, hehe
Samuel 88.?.?.?
Tomuto článku jsem dal 2. To proto, že podstatu vystihl perfektně - i já si to už dávno myslím; ale co se řešení týče, tak je to jen žehráním na pokrok. Prostě pokrok existuje právě tímto feťáctvím. Díky Luciferovi máme přeci pokrok! Lucifer - světlonoš! To on je z andělů nejchytřejší a ukazuje nám cestu skrze světlo. A co se např. týče Asie, tak právě proto, že si Asiat, Afričan, nebo Indián raději skládá o rostlině básničku, místo aby ji rozpitval, tak nám teď Japonci a Číňané "lížou" zadky a války se vedou u nich ve 3. světě a ne u nás. Je to pořád dokola - nebuďte zpátečníky! V dobrém! Ahoj!
10.05.2013 16:39
Bankéř a narkoman – symptomy choroby Západu
RE: My sentiments exactly, hehe
Samuel 88.?.?.?
Možná si nerozumíme, ale já neříkám, že Lucifer má veškerou moc nad světem (křesťanská dialektika); jen říkám, že Lucifer je nositelem pokroku. A lucifer existoval ještě před stvořením světa, resp. Země apod. A samozřejmě člověk musí z vlastního rozhodnutí Lucifera následovat, v tom je obsažen hřích člověka. Nicméně kdyby člověk Lucifera nenásledoval, tak prostě není v lidských možnostech, aby byl pokrokový (nemyslím to teď marxisticky). My prostě musíme vyrábět a konzumovat, a zvyšovat bohatství (HDP), abychom např. mohli létat do kosmu. I sex je hřích a nejde to jinak.
10.05.2013 21:04
Bankéř a narkoman – symptomy choroby Západu
RE: My sentiments exactly, hehe
Samuel 88.?.?.?
Díky. Na druhou stranu pozor: To, že Lucifer přináší Pokrok (prosím vás, teď ale strašně simplifikuji: Slovo Lucifer používám jen jako historickou, narativní metaforu), neznamená, že Lucifer je "dobrý". Jistěže pokud někdo fetuje (bankéř, nebo vagabund), tak je to odsouzeníhodné; spíš jsem ale chtěl upozornit na laciné odsuzování Pokroku a především pak Modernity. Na další diskuzi nemám dost času, omlouvám se. Je to z mé strany jen komentář; diskutovat nelze.
Musím říct, že když jsem na Zvědavce narazil někdy před rokem nebo tak nějak, tak jsem měl pocit jako kdysi dávno, když jsem poprvé přišel na Britské Listy: Měl jsem dobrý pocit z toho, že tady existuje nějaké vyhraněnější opoziční, resp. minimálně relativizující "medium" (server). Nicméně poslední články napovídají tomu, že jde spíše víc a víc o jednolité přepisování jakýchsi zahraničních quasi-konspiračních, věčně kapitalistům nepřejících aktualit - to ani nejsou správy; místo, abychom se dozvěděli něco konstruktivního, tak jsou to vlastně jen klepy... Nezlobte se na mě. A víte, co je zarážející a do očí bijící? Že jakákoliv "opozice" vůči globálnímu neoliberalismu je jen kritikou, nikoliv něčím skutečně konstruktivním. Prostě alternativa neexistuje. Opozice (např. Zvědavec) vlastně jen vždy reaguje na to, co považuje za špatné, ale nikdy nepřijde s invencí. To je jen takový komentář a každodenní stesk... Takže kdokoliv, kdo tady kdy něco konstruoval a kdo tady dělal pokrok, je prostě vládnoucí garnitura - vždy! Vše ostatní je jen "opozice". Opozice zůstane opozicí; věčně protestující a remcající. Já také nesouhlasím se vším, co dělají neoliberálové, ale alternativu neznám a remcání už mě nebaví... "Vy" prostě jen "reagujete"(Díky za nesmazání tohoto příspěvku a doufám, že budou ohlasy.)
19.06.2013 21:54
Okrádání o zdraví a bohatství: Bitva o budoucnost lidstva
Zlý kapitalismus (based on short term gain)
Ujgur 88.?.?.?
Dovolte tohle: Raději budu žít ve zlém amorálním kapitalismu (velmi relativní (katolicko-protestantská morálka atd. - všichni ten vývoj známe)), než žít s prázdným žaludkem na břehu "krásné" přírodní scenerie. A lidem nic vnucováno není; když se podíváte, jak jsou lidé lhostejní, jak jsou jaksi imanentně nastaveni k "maximalizaci", tak tam nevidím příliš rozpor. Vím, budete mě považovat za cynika, ne-li primitiva, ale tohle je opřeno o moji každodenní praxi. Lidé hořekují na poměry a přitom ke kapitalismu prostě nevidí životaschopnou alternativu... Všichni tak nějak cítíme, že je něco blbě (viz. např. mýtus o Ráji), ale nechtějme to "změnit". V tomhle jsem zcela náboženský. "Někdo" to takhle prostě chce...
20.07.2013 10:44
Kdo zabíjí mužství v Česku
Heterofobie jako politický program - pořád se opakujete!
AntiochiusXXIII. 88.?.?.?
Stupidní článek. Opravdu stupidní. Ještěže máme natolik "chytré" elity, které takovému celospolečenskému regresu zatím odolávají... Tak na jedné straně se chtěla před ´89 svoboda, a když tady je, tak žehráte, že se ve společnosti vyskytuje názorový pluralismus; chtěli byste povinnou vojenskou službu, ale válku ne (nebo ano? A koho byste chtěli zabíjet tentokrát?); chtěli byste patriarchální náboženskou společnost, ale zároveň vědeckou a občanskou svobodu; chcete, aby se muž realizoval v rodině jako muž a přitom byste chtěli, aby na to dohlížel pan farář... Vy máte v hlavičce takový ale takový guláž... Proč myslíte, že je tak malá porodnost? Že lidé nechtějí mít děti? Ale jděte! Nemají peníze a jistotu práce, toť vše...
Souhlas!!! Přesně tak: Je to skutečně jen Vaše vina (autorova). Co byste říkal, kdybyste byl (autore) homosexuál před 100 lety? To byste zase utíkal do velkoměsta a zakládal hnutí za svobodu homosexuálů a (názorových a jiných) menšin. Mně nevadí ani feministky, ani cikáni; každý ať si vybojuje svoje místo, když na to má. Pokud se feminismus neprosadí, tak asi nemá "pravdu" - ale ne jej apriori zakazovat. To stejné homosexuálové. PS: Nejsem homosexuál. To je zajímavé, jak prostě na jednu totalitu musíme neustále reagovat jinou totalitou. Zapomeňte na totalitu, chovejte se prostě podle rozumu a máte po starostech (zase ale: Ne doslova!!!). Nečtěte tu knihu pořád doslova!!!
29.07.2013 13:16
Ztraceni v ghettu
Tekutý hněv (nikoliv zdola, nebo shora - ze středu!)
Herkules 81. 88.?.?.?
Tuto knihu jsem již četl a bohužel je projevem tzv. tekutého hněvu (ze středu - nikoliv zdola nebo shora). Dneska existuje plno různých analýz, jak změnit svět k lepšímu, ale přitom ani jedna se nezabývá "bohatými lidmi". Vše se svádí na nedostatečnou disciplinovanost "těch dole". Nikdo se nepozastavuje nad špatně financovaným státem, na malých daňových odvodech, na odsunu výroby do III. světa; prostě chudí si za to můžou sami a dokonce je to chyba i státních dotací a podpory chudých. A pořád tam člověk cítí ten mýtus toho "ráje" předtím a že dnes je stav bědný a musíme jít na lidi s rákoskou a přestat je podporovat. Prostě zmatek nad zmatek: Tak buď existují elity - a ty se musí starat; nebo se elity o zbytek společnosti starat nemusí - ale pak ať se nikdo nepohoršuje na chování - kohokoliv: jak elit, tak těch dole!!! To je právě to. To bych jako mohl říct, ať si najde pan doktor lepší zaměstnání, když ho stávající frustruje, nebo nebaví. Ať si nestěžuje jako nějaká socka... Proč se nestane milionářem? Aha, takže je asi neschopný - a nemá právo si stěžovat.
29.07.2013 21:35
Ztraceni v ghettu
RE: Tekutý hněv (nikoliv zdola, nebo shora - ze středu!)
Herkules 82. 88.?.?.?
Ano, tzv. integrace menšin, nebo přistěhovalců, je politikou zejm. za snižování mezd a bohužel Romové spadají do této "chráněné" kategorie. Ale když "odstraníme" multi-kulti (nemyslím formou genocidy - myslím metaforicky), tak tou lůzou budou chudí bílí, jako tomu bylo ještě před II. svět válkou. Tzn.: Můžeme vyhnat imigranty (ne, že bych to schvaloval - jde o hypotézu), ale pak je potřeba zafinancovat (podpořit) chudé bílé, jinak tady máme III. svět. válku - zcela logicky (implicitně).
02.10.2013 12:04
Co dělat? Nic. Vztekat se, řvát, ale zaplatit...
Souhlas s článkem
Jirka2014 88.?.?.?
Aniž bych teď uváděl další argumenty, souhlasím v podstatě se vším, co je v "článku" (dopise). Tohle je prostě zkáza. Ano, není od věci, když jednu hodinu za semestr přijde nějaký rodilý Američan nebo třeba i nějaký Afričan, který mluví dialektem, ale co se týče výuky, tak by se jednoznačně měla vyučovat klasická - didaktická, spisovná - angličtina. Samozřejmě pak se člověk učí praxí. Ale vezměte si, jak je to zvrhlý přístup a implikace: Stejně se v praxi spisovnou angličtinou nenaučí, tak proč se ji učit?????? No právě proto: Prvně se nauč správně výslovnost a gramatiku a pak jdi do praxe. Přeci nebudeme ignorovat teorii, když stejně potřebujeme jen praktické znalosti???? Kde to žijete??? Sakra, uvedl jsem argumenty, čemuž jsem se chtěl vyhnout! PS: Konečně dobrý článek!