Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 37 příspěveků, 3 různá jména: Baron_USA, CANCZECH, Stephan.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

10.06.2002 07:11

Nikoliv zrůdnost, jen nevkusný vtip

Nikoliv zrůdnost, jen nevkusný vtip

CANCZECH 12.?.?.?

Dostal jsem e-mail z cech, ktera mne primo vydesila, bylo tam uz 56 podpisu stranku zrusit, zasel jsem si na stranku ale pouze diky zvedavci jsem nezcal
hrozne nadavat. Pokud si nekdo mysli, ze je to zert budis, asi nerozumim zertum
ktere hranici z totalni blbosti.

2171

10.06.2002 08:49

Kolik jazyku znáš, tolikrát jsi člověkem...

RE: Kolik jazyku znáš, tolikrát jsi člověkem...

CANCZECH 12.?.?.?

Taketo "vtipy" sme si rozpravali cez prestavku este na zakladnej
skole... Dochadzaju Vam temy???
Jana ja vim jenom blazni se smejou... a co jste delali po zakladni skole
chodili ste kourit za skolu? (myslel jsem cigarety) fuj.

2174

11.06.2002 02:58

Kolik jazyku znáš, tolikrát jsi člověkem...

Kolik jazyku znáš, tolikrát jsi člověkem...

CANCZECH 12.?.?.?

madarsky reditel=kulos valos
zastupce reditele= kulos valos kamos
hrbitov= tuhos kemp
cestar= ustvan sutr hazi

cisky rozhledna= cum sem cum tam
pozadani o ceskou pisen= sing czech song

2187

11.06.2002 04:57

Život po padesátce

RE: Život po padesátce

CANCZECH 12.?.?.?

Moc pekne!
Az na ty nadrzene panicky. V mnoha pripadech se bez toho lehce,
obejdou, nekdy si treba i ulehcene oddechnou, ze uz od toho maji
konecne pokoj! Ovsem pokud je ta panicka primereneho veku. Kdyz
je o 20 let mladsi, no tak mas, co jsi chtel!

No pani hrabenko, doufam ze jste tentokrate otehotnela, abych nemusel opakovat ty prihlouple pohyby........

2189

12.06.2002 05:59

Takové docela normální (estébácké) ministerstvo

RE: RE: Takové docela normální (estébácké) ministe

CANCZECH 12.?.?.?

To je zajímavé, že najednou má teorie spiknutí tolik zastánců. Když
jsem o tomtéž psal tři dny po útoku, tak jste mne málem ukamenovali.
Pro zapomětlivé: www.zvedavec.org/prispevkySQL.php?clanek_id=175
(autorem je Gamaliel), www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=176
nebo www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=185.
Ano uznavam, dalo by se rict velice zajimave, skoro mi pripada, ze neziji v USA a neposloucham zpravy ani nectu noviny. A tom, ze bych si tvoril vlastni usudek je snad uplne nemozne mluvit. Ziji v USA 32 let, uznavam, ze vlada se riti k ovladani sveho obyvatelstva ale mluvit o spiknuti? Snad dalsi clanky mohou byt o Roswell nebo UFO tam se pry take jedna o spiknuti. Mozna zacneme hledat na zvedavci male ufounky. Kamenovat pisatele? Zatim nevidim, ze kdokoli z nas by mel vice vedomosti nebo lepsi "source" zprav. Ctenari si mohou zajit na http://www.artbell.com tam se take pise "THE TRUTH"

2207

12.06.2002 07:35

Takové docela normální (estébácké) ministerstvo

RE: RE: RE: RE: Takove docela normalni (estebacke)

CANCZECH 12.?.?.?

Ano uznavam, dalo by se rict velice zajimave, skoro mi pripada, ze
neziji v USA a neposloucham zpravy ani nectu noviny.

PS: Argument, ze v USA zijete 32 let, neni az tak moc relevantni.
NENI RELEVATNI?
Napriklad v SSSR i v USA uz zemrelo dost lidi na radioaktivitu,
protoze zili v blizkosti oblasti, kde se testovaly jaderne zbrane. A
stejne jako vy tam zili dlouhe desitky let. Pomohlo jim to ale nejak?
Vedeli toho vic? Uvedomovali si mozna nebezpeci? Vypada to, ze ne.
Pritom informace jsou stejne jako radioaktivita take neviditelne.
TAK JAK JE TO, JSOU INFORMACE JAKO RADIOAKTIVITA VIDITELNE, NEBO JSOU NEVIDITELNE ? ME INFORMACE JSOU VELICE VIDITELNE PROTO V NICH NEMAM BORDEL VAZENY JIRKO.
A v
nich skryta sila je casto vetsi, nez v tech jadernych zbranich
(koneckoncu, informace jsou i na zacatku vyroby kazde atomove
bomby...).


2213

16.06.2002 06:55

Volby 2002

RE: Klub globalistickych prostitutu

CANCZECH 12.?.?.?

Alberte, diky ze pekna slova, doufam, ze ti vylizanci Moravacek,
Canczech, Klema Danda a jim podobni, trochu poctou a pochopi. Oni
chapou ale NECHTEJI!!! to priznat, to by nebyla ta jejich, tolik jim
priznacna SOUDRZNOST, kterou berou jako kompliment, tak jako lakotu a
hlavne schopnost manipulovat a podmanovat jine cloveka. Ano je to tam
(v CR), tak i tu(v USA), prolezle zidkama kam se jen podivas. Hlavne
tam, kde jsou "tucne dolare" a pak mocne pozice-in that order! Jeden
ti utekl, a to ten vyjebanec Zelezny, co plakal u bratru Amiku pro
penize na telavizi NOVA a ted, kdyz se zahojil, tak uz jim platit
nechce!!! Presne, je to prolezle bud zidkama nebo komousema a myslim,
ze je treba neco delat. Ono se stejne ale potrestaji ve finale sami,
myslim!

Stefan

STEFANE JSES MAXIMALNI DEBIL... JDI SE NECHAT VYSETRIT ...

2295

18.06.2002 08:58

Bushova titánská válka proti teroru nakonec skončí pod vlnami

RE: Bushova titánská válka proti teroru nakonec sk

CANCZECH 12.?.?.?

Nakonec, ze to bylo spatne, se dozvite az od pana Stwora, ze ten
hrozny Bush s tou svoji imperialistickou vladou plnou upirich Zidu, je


odpovedny za vsechno.

Az na tato slova bych Vas text bral. Myslim si, ze nema smysl bez
ustani davat najevo, ke komu mam averzi. Nebo, ze bych tady byl
jediny

kdo uz ma plne zuby tech jeho primitivnich utoku na zaklad demokracie
ve svete. ??

*

tim myslite moji averzi proti clankum Stwory, nebo jeho averzi proti
Spojenym Statum ??? Nebo, ze bych tady byl jediny kdo uz ma plne zuby


tech jeho utoku na zaklad demokracie ve svete. ??
Vidite, ze to ale nepomaha, on stale bude pokracovat v tom
primitivnim

popisovani politiky USA a jejich predstavitelu. Jako maly skolacek, co
se

dostal do sveta dospelych. Proto znova rikam, ze by bylo dobre, kdyby
si

zebral nejaky vecerni kurs historie, sociologie a politologie.To by
jsme se

potom tady mohli bavit na rovine urcite odbornosti, a ne si cist jen
ty tuny nenavisti, ktere prameni z nepochopeni historickeho kolobehu
dejin lidstva.

Pane Moravacku, stejne jako Vy, i ja jsem fascinovan clanky pana Stwory (preklady lepe receno) Je to prave ten vyber clanku, ktery mi u pana Stwory fascinuje.. je mozne, ze Vas to fascinuje take? Vidim, ze ke kazdemu clanku mate pripominku. (nemyslim tim nic ve zlem, je to pouze obzervace)
Good Day

2339

30.06.2002 23:35

Stydím se za Zvědavce

RE: Stydím se za Zvědavce

CANCZECH 12.?.?.?

Tohle je pravda. Je mi velmi trapné, že ačkoliv celý život bojuji za
svobodu slova, nakonec jsem sám začal cenzurovat. [pláč]


Zpronevěřil jsem se svým zásadám? Pokusím se to vysvětlit. Došel jsem
k názoru, že aby mohla být svoboda slova, musí být určitá zdravá
úroveň cenzury. Tak je to ve všech systémech, kde platí svoboda slova.
Absolutní svoboda neexistuje. Je to něco podobného, jako když z
hospody vyhodíte opilce, protože obtěžuje a uráží hosty. Porušili jste
jeho svobodu slova? Ano - svým způsobem. Ale teprve až ho vyhodíte,
můžete začít skutečně diskutovat. Jinak totiž hrozí, že se diskuze
zvrhne v urážky a okřikování.


Nevadí mi odlišné názory. Nevadí mi, když se někomu nelíbi můj článek.
Má plné právo vyjádřit svůj nesouhlas. Ale pak od něj chci slyšet
důvody (mohou být i citové), argumenty proti. Nechci slyšet osobní
výpady. Podívejte se na některý diskuzní server v angličtině, uvidíte
ten rozdíl.


My se tady terpve učíme diskutovat. Ve škole jsme to nikdy neměli. Jde
o to respektovat protivníka, i když s nim nesouhlasím.

Drahy Vladimire, jsem rad, ze pomalinku zacinas chapat, ze svoboda v neukaznene spolecnosti musi byt castecne potlacena. Pred triceti lety, byla svoboda jednani v americe take znacne vetsi. Proto snad se vytvari "hloupe" zakony o haraseni, nebo zakaz koureni v mnoha mistech, rentgeny na letistich, snimaci kamery na krizovatkach, vse k zachovani relativniho poradku.Smluvni kontrakty ktere obsahovali pouze dve stranky dnes maji stranek devet dohoda mezi lidmi se stale "VYLEPSUJE". Souhlasim se vsemi kteri prohlasuji, ze je to ujma svobody zatim ovsem nevidim jine reseni, nez se vratit zpet k divokemu zapadu. SVOBODA JEDNANI CHCE VZDY ODVAHU JEDNOTLIVCE......TE JE DNES MALO..
Pokud mas odvahu prestan s cenzurou.

2619

01.07.2002 08:43

Bart se opéká na grilu touhy

Bart se opéká na grilu touhy

CANCZECH 12.?.?.?

Chudinka Bart, asi ta operace bolela vsechny v dome, udelame novy zakon, naridime majitelum aby v pripade potreby nasli svym pejskum nahradu..fenek v okoli je urcite dost [smích]

2637

02.07.2002 20:01

Stydím se za Zvědavce

RE: A co Vy na to, pane Stworo?

CANCZECH 12.?.?.?

Utri si penu u huby a nadale sproste nadavej,
protoze tebe se to nettyka, ze by jsi delal hanbu cechum. Ty jsi prece


slovacisko!!

Pane Stworo, nezasluhuji si tato slova napomenuti? Navic ten poukaz na


narodnostni puvod! To se prece v teto zemi nenosi. Za to se v tomto

Vazeny pane Valtr, v zemi jake? Ceske? Slovenske? Nebo myslite na
americkem kontinente kde si nas Cechoslovaky jeste stale pletou s
Jugoslavcema? Myslite, ze slovacisko je velka urazka? Me osobne to
pripadalo jako vtipkovani...
Good Day

svete kdekdo omlouva, ne? A predstavte si, ze by namisto toho
"slovaciska" byla pouzita jina prislusnost...

Zvedavec je byznys pana Stwory, ktery zije v Kanade. Vse, co se v teto
zemi zrodi, podleha jejim zakonum. Vim, ze v CR ci na Slovensku nekdo
treba rekne, no, ja, ty ses nakraple Hanak, ze se nic nestane, dokonce
to muze vyvolat prateskeho ducha, kdezto v Kanade, kdyby se nekdo
podle jejiho zvyku do toho obul, nemusel by dobre pochodit. Notabene
kdyby byla pouzita prislusnost haklivejsi.

Vazeny pane Valtr nechci aby tato forma se zvrhla pouze na dopisovani nas dvou, ovsem vase pripominka se neda nechat bez komentare. Jestli jste si vsiml, prave pan Stwora vyuziva sve web stranky k probuzeni jednotlivcu k zamysleni.
Stale pripominate prislusnost haklivejsi, mate na mysli Hebrejce nebo Cehuny nebo snad Nemcoury? Nebo mozna americkou armadu ktera uz na zvedavci byla take profackovana. Opravdu se bojite o pana Stwory business? Pokud by se mluvilo o byznysu mozna, ze by sponsori mohli byt urazeni ale v pripade pana Stwory se jedna o dobrovolnika ktery se snazi probudit par lidi kolem sebe. Jak jste se jiste mohl vsimnout, pan Stwora nasadil cenzuru hlavne z duvodu aby si lide vzajeme nenafackovali.
Good day [mrknutí jedním okem]

2661

03.07.2002 07:54

Stydím se za Zvědavce

RE: Stydím se za Zvědavce

CANCZECH 12.?.?.?



Pan zo zapadu:: Prectete si komentare Stefana a budete se za nej
stydet take. O nem je tady rec,

Kodl, tak jsem si jeste jednou precetl ten clanek od Stefana a
skutecne nevim za co jsi ho nazval Slovaciskem a cim dela Cechum
ostudu? Dalsi citatele prosim o nazory!

S diky Stefan

OK a jaky nazor by si rad pan Stefan predstavoval? Zije v USA? JAK DLOUHO? Je z Moravy? Odkud? Paklize neni ze Slovenska nemuze to byt urazka pouze omyl....
Good day

2667

03.07.2002 21:17

Stydím se za Zvědavce

RE: Stydím se za Zvědavce

CANCZECH 12.?.?.?


,
OK a jaky nazor by si rad pan Stefan predstavoval? Zije v USA? JAK
DLOUHO? Je z Moravy? Odkud? Paklize neni ze Slovenska nemuze to byt
urazka pouze omyl....

Good day
Canzech, zase jsi to trochu minul. Tady nejde vubec o to kdo a kde
jsem, ani, jestli jsem slovacisko, cehunisko, negrisko ci kokotisko,
ale o to, ze nekdo nekoho osobne napadl. To zn., ze nerespektuje jeho
nazor, myslenku, vyjadreni AT JE TAKOVE CI ONAKE!!! Misto argumentu se
obrati na osobni utoky! Precti si ten clanek jeste jednou a pak mi
zkus odpovedet znovu, cim je tak spatny, ze jsem byl Kodlem takto
napaden, o.k.?

Stefan
Pista, omlouvam se, pokud jsem to opet minul. Nemyslim si, ze nase dopisovani na verejnem foru je pro ostatni zajimave. Pokud chces resit osobni narazky napis email, pokud se divis, ze te nekdo napada, precti si sve prispevky. Me otazky byly pouze orijentacni, zapomel jsi odpoved. Co se tyce komentare na tve vyplody... nemam dostatecne informace abych mohl urcit diagnosu a pripadne leceni.
Good day [smích]

2671

04.07.2002 06:33

Mám rád svého přihřátého syna

RE: Mám rád svého přihřátého syna

CANCZECH 12.?.?.?

Tak, a stacilo aj mne... Toleroval som Vase prispevky, pretoze
zdanlivo mame podobny nazor na momentalny americky fasizmus a
znovu-otvorenie studenej vojny. Ale gay-bashing nebudem tolerovat!
Zbohom Zvedavec....
No vidis buzerante, na americky fasizmus je OK nadavat to se te netyka ale nadavat na buzeranty? To je strasne, to by ti tvuj milenec neodpustil. Nezapopmen na safe sex... a pokud se v restauraci nesmi kourit, plati to pouze na cigarety.

2689

04.07.2002 06:51

Mám rád svého přihřátého syna

rad sveho prihrateho syna?

CANCZECH 12.?.?.?

Pravda. Vyjádřil jsem se nešikovně. Homosexualita není nemoc,
souhlasím. A stojí za zmínku, že existuje i v říši zvířat. Sám jsem
viděl homosexuální psy.


Jen bych upozornil, že ten článek není proti homosexualitě, ale
proti hnusnému divadlu, který z toho dělají.

Divadlo je ovsem delano jen proto aby davy heterosexualu videli ze proti zvracenemu jednani toho moc neudelaji. Pokud pes nevi na koho ma skakat budiz mu odpusteno, pokud clovek netusi, proc je na tomto svete nejspis vyhyne na zaschle semeno na kamaradove zadku. Ano je znamo ze tato zvracenost existuje od praveku, to ovsem neznamena, ze je prospesne spolecnosti. Je naprosto zbytecne byt politicky korektni a specialne ne tam, kde umira velke mnoztvi zdravych inteligetnich lidi na "nemoc" vysinuti.

2690

04.07.2002 06:54

Mám rád svého přihřátého syna

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

CANCZECH 12.?.?.?

Homosexualita neni nemoc. Neni to nic spatneho. Byla tu vzdy a bude
nadale, tak jako lide pisici levou rukou.

LEVACI NESAHAJI KAMARADUM NA POZADI...........

2691

04.07.2002 07:36

Stydím se za Zvědavce

RE: Stydím se za Zvědavce

CANCZECH 12.?.?.?

Pane stwora, preztoze jste muj prispevewk vykopl behem meho psani...

Tak tohle mě zajímá. Jak můžu někoho vykopnout během jeho psaní?
Můžete mi poradit?

Vazeny pane Stwora, stejne jako Moravkovi jste mohl poslat 48 viru v jednom zatahu. Nekteri lide si prave nedavno koupili pocitace, jeste teda stale, se jim to zda jako zazracna skrinka. Tito lide, si pak mysli, ze mate neomezene moznosti, je jim urcite divne, jak muzete vedet, ze prave cte zvedavce 14 citatelu. Odpuste prosim temto neznalcum a vysvetlete jim, ze nekdy pri spatnem napojeni se psani muze vymazat, stejne jako hodiny na mikrovlne pri vypadu proudu. Horsi je, kdyz citatel napise dlouhe povidani a po odeslani mu vyskoci dialog box s prohlasenim, ze v odeslani byl nejaky problem, ze neni mozne pokracovat.

2693

06.07.2002 22:36

Mám rád svého přihřátého syna

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

CANCZECH 12.?.?.?

Homosexualita neni nemoc. Neni to nic spatneho. Byla tu vzdy a bude
nadale, tak jako lide pisici levou rukou.
To nejspis nikdo nepopira,ale je neco shnileho v te nasi zapadni
demokracii.A pokryteckeho.V zemi,kde ani male dite nemuze byt na plazi
nahate,mohou pobihat napul nahati dospelaci a "byt hrdi" na svoje
sexualni zamereni.Doba,kdy se homosexualove museli skryvat je
uz,doufam, davno pryc(az na vyjimky),ale upadnout do opacneho extremu
se mi jevi jako prehnane,je to asi otazka osobniho vkusu,a mne se cely
ten cirkus zda ,jako znacne nevkusny.Ted by meli podobnou akci
usporadat heterosexualove a mesti radni si mohou mnout ruciccky,kolik
dolaru takova akce prinese do mestske pokladny.V Montealu si to uz
spocitali a neni to zanedbatelna suma.

Pokladam se za "slusnaka",ale neda mi to,abych necitovala jeden napis
na prazske zdi(po 11.zari lonskeho roku)"Svet se posral".Je to typicky
ceske svejkovani,ale kolik je v nem pravdy.
Aja lepe se to snad vyjadrit neda.. dik !!!

2734

20.07.2002 07:55

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

RE: Problém je v tom, že...

CANCZECH 12.?.?.?

Na rozdíl, např. od takového

Neviditelného psa, který nejen, že vydělává, ale povoluje jen 2000

znaků na příspěvek.

hlavne se nesnaz srovnavat s neviditelnym psem

Proc ne, i Vladimir ma psa Barta

2915

20.07.2002 08:04

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

RE: Plea bargain aneb Vy?hodná smlouva

CANCZECH 12.?.?.?

Pane Stwora, to co prinasite Vy, bych take nenazyvala argumenty.

Jsou to spis Vase osobni uzavery a nahledy na zaklade jakychsi

skutecnosti, treba i faktu - a na stejne skutecnosti si nekdo jiny

vytvari nahled jiny. To je vse, ma to oboji stejnou hodnotu /nekdy

rozdilnou uroven/.



Zajímavý názor. Podívejte se ještě jednou na některý můj článek, např.
na ten Bushovi. Nejsou-li tam argumenty, tak pak už nevím, co si
představujete pod slovem argument.




Jinak ale máte pravdu v tom, že k těm argumentům často přidávám své
názory a že jsou často emocionálně zabarvené - a to se nemusí každému
líbit. Ale chápejte to tak, že nejsem informační server, ani mluvčí
žádné skupiny a mohu si to tedy dovolit.




K tomu tady právě máme diskuzi, abyste proti mým názorům uvedli své
názory a pokud máte, doložit je fakty. Ale 99,9% mých odpůrců není
schopno
přijít s vlastním názorem. Jediné, co dokážou ze sebe
vytlačit, jsou osobní výpady, urážky a žluč. A často to dokonce nejsou
schopní ani pořádně napsat. Pro příklad nemusíte chodit daleko.
Podívejte se na to, co tady v této diskuzi produkuje jakýsi Zdenek. [pláč]

Vladimire, je pravdou, ze nadavani je zbytecne, ovsem at premyslim jak premyslim ke tvym clankum nejsem schopen podat jakykoli argumet, jsem pouze fascinovan jejich obsahem.

2916

05.08.2002 05:14

co mám proti církvi a dalším skupinám

RE: co mám proti církvi a dalším skupinám

Stephan 12.?.?.?



Domnívám se, že není. Fyzicky jde o stejný proces. Problém je v tom,
jak na to tato nemocná společnost pohlíží. Z toho se odvíjí jednak
hysterie při výchově, se kterou jsou děti před tímto činem varovány a


traumatizovány, jednak výše trestu, který za to následuje.

Opravdu se domnivate,ze pokud se zneuzivani deti dekriminalizuje,nase
spolecnost bude mit o jednu "nemoc"mene?



Dospělý jedinec, který něco takového provede, pak často raději oběť
unese, či zabije (v lehčím případě "jen" straší a vydírá), aby se
vyhnul potrestání.

I kdyz pripustim(moc se mi nechce),ze by v nasich tradicich,zvycich a
kulture bylo casne uvadeni deti do sexualniho zivota,problem
zustava.Znasilneni zeny,byt znacne sexualne zkusene,zanecha na dusi
znacne skrabance.Jedna se o zneuziti,tedy o neco,co se deje proti vuli
dotycneho.



V každém případě psychické trauma a pocit viny z něčeho zakázaného,
čeho se dítě dopustilo, aniž to mohlo ovlivnit, jsou mnohem horší, než


skutečné následky činu.

Jsem konzervativni,porad jeste se domnivam,ze k detstvi patri hravost
a poznavani(vcetne sexualni vychovy-teoreticke).

Nejsem si jist, proto pouze par slov, JE MOZNE, ZE VY ZDE DISKUTUJETE O TOM JESTLI PEDOFILIE JE SPRAVNE NEBO SPATNE JEDNANI????

3168

07.08.2002 09:25

Holocaust - dojná kráva

RE: Holocaust - dojná kráva

Stephan 12.?.?.?

Obdivujem niektorych citatelov, ktori na zaklade svojich "hlbokych"
znalosti historie a niekolkych clankov dokazu takto jednoznacne
sudit... Holocaust je najsmutnejsou sucastou historie ludstva, co sa
dialo v koncentracnych taboroch je NEODSKRIEPITELNE a
nespochybnitelne.

Jana

Mila Jana, celkom by ma zaujimalo ake su Tvoje znalosti historie. Pre
zaciatok by som rad vedel co take hrozne sa dialo v koncentracnych
taboroch, kedze historici sa o tom seriozne pru dodnes. Kedze je to
ale podla tvojho nazoru NAJSMUTNEJSIA SUCAST HISTORIE LUDSTVA a este k
tomu NEODSKRIEPITELNA a NESPOCHYBNITELNA, tak sa tam snad muselo stat
nieco neskutocne hrozne, co sa snad nikdy neodohralo nikde inde.. Tak
by som si teda rad vypocul na com svoje zavery stavias. Na hodinach
dejepisu zakladnej skoly? Z nich si pamatam napriklad az pateticky
hrozostrasne sci-fi historky o plynovych komorach, ktore vsak doteraz
neboli spolahlivo (pripadne vobec, aby som bol presny) dokazane.
Rovnako pocet usmrtenych zidov za druhej svetovej vojny kolise v
rozmedzi plusminus 4.000.000. Zeby vazne len tak zmizli vsetky zaznamy
o zhruba celom obyvatelstve priemernej mensej krajiny? A o akom
holocauste to vobec hovoris? Ze niekto nahnal zopar zidakov do taborov
a zhabal im majetok? Nerobil nahodou to iste Stalin? Ceausescu?
Castro? Ach, ano, zabudol som - to uz sa nejednalo o zidakov, takze to
sa nepocita.. nedaju sa na to predsa pouzit tak krasne sladke slovicka
ako "genocida", "holokaust" alebo "antisemitizmus".. Hlupost proste
vladne svetu, a kde nie su informacie, postaci spravodajstvo CNN [smích]

Michale, nejsem Jana ale stejne mi neda ti jenom malinko odpovedet. Ze tveho prispevku je mi jasne, ze jsi asi ucitel dejin, nevim jakych, ale urcite ucitel.
Jisteze jsi se byl podivat v koncentracnich taborech takze je naprosto nemozne ti vyjasnit obrazek treba jenom rovnatek na zuby, nebo hory malych boticek, nebo popripade stinidla s tetovanim z lidske kuze. Ja vim, to ti chytri Zide koupili v Armade Spasy a vse hodili do vytrinek aby my gojimove jsme jim verili. To jak rika Pista madarsky cikan, ze Zide vydelaji na vsem se uz neda komentovat. Nejzajimavejsi neni cteni pana Stwory ale prave co par stalych ctenaru jeste ke zpravam dopisuje. Specialne kdyz pan Stwora napise neco o Zidech je az neuveritelne kolik nenavisti najdu v prispevcich. Kdyby tito lide, zili pouze na jednom miste, treba v Cechach, nedivil bych se, snad. Zide ziji v emigraci tisice let. My zijeme v emigraci ve vetsim poctu mozna dve generace uz ovsem dnes muzeme rozeznat chytre od tupcu i kdyz nase vlast tem tupcum opravdu nadelila. Snad bychom opravdu meli pomoci Arabum aby ten zbytek Zidu co nestacil Hitler vymlatit jsme vyvrazdili my a mame pokoj. Nechame to Cinanum ne? Ti se pak mohou stat Zidy sveta. Pote budeme mit daleko vice lidi k vrazdeni.Prece nemuzeme nechat Zidum to prvenstvi. Sest milionu? To je prece vymysl Zidu...pokracovani jindy.

3242

08.08.2002 03:17

Holocaust - dojná kráva

RE: Holocaust - dojná kráva

Stephan 12.?.?.?

Michale, nejsem Jana ale stejne mi neda ti jenom malinko odpovedet. Ze


tveho prispevku je mi jasne, ze jsi asi ucitel dejin, nevim jakych,
ale urcite ucitel.

pardon..?


Michale mas pravdu s tebou je nutne mluvit polopaticky a nikoli ironicky.
Na polopatii s polointeligentem nemam cas ale pokusim se. Je take zcela mozne,ze neumis cesky. Pokud zde je tvuj problem, nech si to prelozit.
Rovnatka a zubni protezy, byly vyndany Zidum z ust pred popravou, stejne tak detske boticky byly detem sundany a odlozeny,popravovali pouze nahe lidi.
Stinidla na stolni lampy byly vyrobene z lidske potetovane kuze snad i lidem jako jses ty musi byt jasne, ze clovek bez kuze nemuze zit. Udelej sobe laskavost, zajdi se podivat do nejakeho koncentraku, mozna, ale v to nedoufam, ti to pomuze v rozjimani, jestli to bylo 6 milionu Zidu, nebo jen 2 mil. a ostatni popraveni byly Rusove, Cikani, Polaci, komunisti. Je opravdu dulezite, kolik z nich bylo Zidu?
Neni snad dulezite, co se stalo? Stalin a ostatni "vudci" (vrazi) zabijeli sve obcany, kteri nesouhlasili nebo byli nebezpecni, Hitler a SS vrazdili ostatni narody.
Dovedes si predstavit kolik Einsteinu bylo takto zavrazdeno? Ja vim, tobe a tve rodine by se urcite nic nestalo. Na tvou otazku jestli chodim mezi lidi odpovidam: pokud ty se povazujes za cloveka mas pravdu, mezi takove lidi nechodim, ovsem mohu podotknout, ze necitim velkou ztratu.

Jisteze jsi se byl podivat v koncentracnich taborech takze je naprosto


nemozne ti vyjasnit obrazek treba jenom rovnatek na zuby, nebo hory
malych boticek, nebo popripade stinidla s tetovanim z lidske kuze. Ja


vim, to ti chytri Zide koupili v Armade Spasy a vse hodili do vytrinek


aby my gojimove jsme jim verili.

Rovnatka na zuby patria k beznej vybave ordinacie kdejakeho zubara,
znamena to ze kazdy zubar je nacisticky zlocinec? Nejake boticky som
pred casom videl v obchode s obuvou, zacina ma mrazit ked si uvedomim
ze snad pochadzaju zo zasob koncentracnych taborov.. hroza! A
tetovanie z ludskej koze? No ja neviem, zacinam z Teba mat dost divny
pocit, doteraz som bol v tom ze na tetovanie sa pouziva zmes
atramentov.. skutocne podivne..


To jak rika Pista madarsky cikan, ze
Zide vydelaji na vsem se uz neda komentovat. Nejzajimavejsi neni cteni


pana Stwory ale prave co par stalych ctenaru jeste ke zpravam
dopisuje. Specialne kdyz pan Stwora napise neco o Zidech je az
neuveritelne kolik nenavisti najdu v prispevcich.

Malokedy nenavist vznikne bez padnej priciny.. co tak sa zamysliet aj
nad tym?


Kdyby tito lide,
zili pouze na jednom miste, treba v Cechach, nedivil bych se, snad.
Zide ziji v emigraci tisice let. My zijeme v emigraci ve vetsim poctu


mozna dve generace uz ovsem dnes muzeme rozeznat chytre od tupcu i
kdyz nase vlast tem tupcum opravdu nadelila.

hmm, ze Ty tam v USA alebo kde zijes nejak moc casto medzi ludi
nechodis?

3260

08.08.2002 07:50

Holocaust - dojná kráva

RE: Holocaust - dojná kráva

Stephan 12.?.?.?

To Stephane,: ano, som madarsky cikan, ako si zpoznal ci ma urcil a
som na to fuckin' hrdy.

Nasa mala komunita je podobneho osudu ako nasi kamarati zidkovia-zme
tiez

"vyvoleny", ale s tym rozdielom, ze nezme "hrabosi", ze s nikym
nevalcime a ze

nezme lakotny, to asi preto, ze nezme vzdelany!(vidno na mojom
pisaniu). Ano, zijeme tiez na ukor druhych, ale my stohto nezme tak
bohaty ako nasi zidvsky priatela. Ano, priatelia, ved zme
pronasledovany dejinami, osudom a Hitlerom rovnako, lenze oni vedia
profitovat, my len kradnut!

Zdravi ta Pista baci!

Pista, nic si z toho nedelej uz si nas stejne pletou

Zdravi cikansky baron Stephan z Prahy! [smích]

3263

09.08.2002 08:24

Holocaust - dojná kráva

RE: Holocaust - dojná kráva

Stephan 12.?.?.?

"Lovec nacistu", rumunsky chazar-yidd Simon Wisenthal vyplaci mailand


!!!!!


... snad se nemylim, ale Wiesenthal se narodil na Ukrajine a jeho
rodice nemeli s Rumunama nic spolecneho... a taky si myslim, ze uz
toho moc nevyplati, pac je po smrti[smích]
Koho zajima jestli byl rumun ci bulhar, jaky je to rozdil pro
podstatu!

to je presne ono, zadny argument, ale chytani za debilni slovicka!
Stefan
Pista mas pravdu, koho zajima nejaka fakta, jsou to jenom slovicka, Zdi jsou chuji a musej do plynu. Dalsi pudou cehuni!!!

3280

12.08.2002 09:26

Holocaust - dojná kráva

RE: Holocaust - vtip na weekend

Stephan 12.?.?.?

Darek to STEPHANE a i vam ostatnim vtip na weekend:
Zid vyhral ve sportce 40 milionu dolaru. Velka slava, reporteri se
ptaji co si koupite-asi auto, to vam jeste zbude, pak tedy velky
house, to vam jeste hodne zbude, ok, pak tedy velkou cast na pomnik
Hitlerovi,!!! Vzdyt to byl vas tyran, vrah a nepritel!!!!??? No ale ta
cisla, co mam vytetovana na ruce VYSLA!!!!

Pista hahaha jsem zvedavej jaky cila ty si napises az ti nekdo vytetuje. Vobycejne vidis akorad hvezdicky
Good Day muj cikansky hochu..



Vim, tvrde, ale je to jen vtip, o nic horsi nez proti cikanum nebo
policajtum!


Stefan

3318

18.08.2002 08:15

Napsal mi pan Ulč

Napsal mi pan Ulč

Stephan 12.?.?.?

Pockej az se dozvis, kdo ti to zaridil [smích]

3496

20.08.2002 04:41

Napsal mi pan Ulč

Napsal mi pan Ulč

Stephan 12.?.?.?

Pane Stwora, znova se ptam, je dulezite umlcet cloveka ktery je pouze proti Vasi
strane pohledu? Neni pro Vas a ctenare take dulezite cist mysleni z jineho uhlu?
Byl bych nesmirne rad kdyby Vas zvedavec nebyl cenzurovany. Pri cteni Mikinovych
prispevku nevidim, ze by prispivaci (Mikin) pouzival hulvactvi nebo sprostych slov, snad trosku ironie, to ovsem vyvazuje Vas nazor. Dekuji ...

3527

29.08.2002 07:48

Do třetice o cenzuře

RE: Do třetice o cenzuře

Baron_USA 12.?.?.?

26.8. 2002 7:13:00
Host: IP 205.188.208.172 - Jiri

Znamy mi informoval: Nahodou jsem se podival na komentare ke clankum
na ceskokanadskem webu Zvedavec a dole jsem objevil nasledujici
upozorneni Zvedavce: Vase IP adresa se nachazi na seznamu zakazanych
adres, coz znamena, ze se nemuzete podilet na diskuzi (v tom
ceskokanadskem Zvedavci). Znamy mi informoval, ze se nikdy v zivote
na nejake diskuzi zrovna v kanadskem Zvedavci nepodilel ani tam nikdy
nepsal. Pozadal mne, abych jako Zvedavcem "neprovereny" pisatel tam
take nehledl.


Vyhovel jsem znamemu, nahledl do kanadskeho Zvedavce, konkretne na
komentare ke clankum. Take v mem pripade jsem ve Zvedavci cetl cervene
psane upozorneni, ze moje adresa je zakazana, coz znamena, ze se v tom
kanadskem Zvedavci nemohu podilet na diskuzi. Jenze, ani ja jsem se ve
Zvedavci nikdy v minulosti na nejake diskuzi nepodilel! Upozorneni mne
proto trochu pobavilo.


At zije cenzura platna pro neproverene pisatele, at si do Zvedavce
pise treba jen zrizovatel jeho webu!


To pisi jen pro informaci a pro pobaveni o Cechkanadanech; ja osobne
tak jak jsem do Zvedavce dosud nepsal, nemam v planu do toho
zcenzurovaneho platku psat ani v budoucnu.


A pak nas emigranti budou ucit demokracii -).

pane Jiri Vanku, nejsou to emigranti ale pouze jeden emigrant ktery vytvari tyto stranky a dalo by se rici, ze je to podobne velice dobre napsane e-mail.
Tyto stranky jsou vytvareny panem Stworou, ktery se vam Cechum snazi priblizit jeho pohled na Canadu, Ameriku a i vas Cesky svet. Preklada clanky ktere se mu libi a polemizuje pouze ze sveho uhlu pohledu, jeho nepratele jsou rychle likvidovani jeho pratele podporovani. Hleda zivot, nasel ho ve zvedavci.
Mam na Vas otazku: nedelate vy neco podobneho?
Viz: http://www.aaawebpages.cz/Vanek_2.htm

Nehazejte prosim vsechny emigranty do jednoho pytle. Dekuji Vam


3667

29.08.2002 09:58

Rady vnoučeti

RE: Rady vnoučeti

Baron_USA 12.?.?.?

Az budu mit deti Chci z nich vychovat dobry lidi...text mi budiz
poucenim....
Pokud se budes po nekom opicit, vychovas voly.

3674

09.09.2002 05:24

Horem dolem, dokud se nepozvracíme

Horem dolem, dokud se nepozvracíme

Baron_USA 12.?.?.?

Vladimire, nemyslim si, ze muzes hrat na obe strany. Na jedne rikas, kdyz se ti nelibi, co ve zvedavci pisu, tak ho necti. Na druhe strane podotykas, ze se Bush snazi zatahnout svet do treti svetove a my to musime cist. No tak prestan cist hovadiny od muslimu a nebudes se bat. Kdyz tobe zmizel kocour, byl jsi plny zalu, kdyz Americane breci nad lidmi, kteri padli bez duvodu, je ti z toho na zvraceni. Myslim, ze bys to uz nemel kourit, nedela ti to dobre. Totalne blbnes.

3825

09.09.2002 05:28

Horem dolem, dokud se nepozvracíme

RE: Horem dolem, dokud se nepozvracíme

Baron_USA 12.?.?.?

Pane Stworo, kdybyste to videl tady v Cechach, asi uz byste se
pozvracel. Na televizi Nova uz ctrnact dni inzeruji dokument o utoku
na WTC, ktery budou vysilat v primetime. Reditel Zelezny si placa
jatra o tom, jaky to byl straslivy utok na "nasi civilizaci, zalozenou
na respektovani jedince". Vcera bezel nekolikaminutovy sestrih sotu z
WTC, doprovazeny nejakou naprosto prisernou americkou vlasteneckou
pisnickou. Vazne uz cekam, kdy nam tu vyvesi americkou vlajku, pusti
americkou hymnu a my si budeme muset stoupnout a hajlovat taticku
Bushovi...
Heilovat Americanum nemusis, staci kdyz budes heilovat Nemcum a az budete mit odvahu si pripomenout 21 Srpen muzes si dokonce zaspivat hymnu.

3826

10.09.2002 07:27

Horem dolem, dokud se nepozvracíme

RE: Horem dolem, dokud se nepozvracíme

Baron_USA 12.?.?.?

Jeden čurák vedle druhýho, a autor je čuráků král!!!

Nowotny Nowotny ty musis byt opravdicky genius, vsadim se, ze vypadas jako damske prirozeni asi proto v kazdem vidis curaka. A hlavicka v poradku? Co rikal doktor?

3843

11.09.2002 22:32

Otevři se, paměti

RE: Otevři se, paměti

Baron_USA 12.?.?.?

Co to blabolis Peleska, vzdyt ty ani nevis jak se ten nas president
jmenuje. Jeho jmeno si pletes s tim mizernym pivem. Kdyz se ti to
nelibi, jdi si zpatky odkud jsi prisel.
Možná,že si pletu jména,ale co si nepletu jsou skutky lidí.
Jinak sedím v Praze na Žižkově momentálně,takže není třeba mně někam
posílat.

Nemám ani proč se čertit,protože připomínka není věcná.
Uznám námitky,ale pouze takové ,které vyvrátí ,či obohatí má tvrzení.
Ostatní považuji za ztracený čas.

Milane, tve uvahy jsou velice zajimave. Vazim si cloveka, ktery sedi na Ziskove a tak obratne hovori o problemech Americanu. Sloh je take jednickovy. Skoda lidi jako jsi ty. Zde ve Washingtonu by si urcite nadelal spoustu dobra (pokud by ses nespojil s temi, kteri ridi nasi vladu (USA) z pozadi. Ted ovsem je dulezite, abys zacal radit tamnim konselum, budou ti opet zvysovat dane a vse svedou na Ameriku. My to zde v USA nejak zvladnem, jiste, ze jsme radi, ze zbytek sveta nam fandi. Hlavne vy tam na Ziskove nepoustejte zadne turbanaky do mistnich hospod. Mam zarucene zpravy, ze na Ohrade bude bitka s cikany. [smích]

3880

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 115 čtenářů částkou 17 255 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

stalo se už smutným koloritem Zvědavce, že na konci měsíce musím žádat o finanční příspěvek na provoz serveru. Každý měsíc něco chybí, ale ještě nikdy se nevybralo tak málo, jako tento měsíc. Snažím se dělat tuto práci poctivě, ale nemohu do nekonečna dotovat provoz z vlastní kapsy. Ty peníze potřebuji, abych mohl udržet nezávislost tohoto serveru a být bez reklam. Vím, že teď hodně z vás má hluboko do kapsy, ale prosím uvažte, zda byste mohli podpořit tento server. Děkuji

Ve zkratce

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 6

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Sankce a vězení za zpochybňování karantény13.05.20 17:32 Bolivie 6

Opojení mocí, které bude neustále sílit a bude stále rafinovanější, aneb 5G pod dohledem Spasitelů13.05.20 00:12 Česká republika 0

Musk vyhrožuje, že Tesla může opustit Kalifornii kvůli koronaviru11.05.20 19:57 USA 6

Objevují se další statistiky, že kuřáci jsou odolní vůči koronaviru11.05.20 14:07 Británie 7

V Německu protestují proti šíření paniky10.05.20 22:09 Německo 7

Apel čtyř kardinálů a sedmi biskupů na celou Církev a svět k nejtěžší krizi, která hrozí zničením křesťanské civilizace09.05.20 23:16 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
24,67 Kč
Euro
27,06 Kč
Libra
30,43 Kč
Kanadský dolar
17,85 Kč
Australský dolar
16,39 Kč
Švýcarský frank
25,51 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,46 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
7,76 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,79 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 280,22 Kč
1 unce stříbra
423,48 Kč
Bitcoin
215 642,55 Kč

Poslední aktualizace: 26.5.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?