Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 24 příspěveků, 2 různá jména: <nic>, djb.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

05.11.2012 13:53

Je Zvědavec na odpis?

vlastně i pro p. Stworu

djb 80.?.?.?

>poslat peníze). Blbci, kteří nejsou schopni zaregistrovat
>možnosti platby, stejně nic nepošlou.

Hlásím se k těm blbcům. Nevím, jestli existuje heatmapa zvědavce, ale já osobně sleduji čtyři oblasti - nadpisy posledních článků, vlevo nahoře poslední diskuzní příspěvky, pak skočím doprava na novinky a občas dole na obrázek a citát.

A to je celé. Asi vás to zarazí, ale já jsem si nikdy nevšiml, že v levém sloupci je hned uvedena jako druhá sázka na zvědavce s tlačítekm donate. Toto jsem objevil až po mnoha měsících denních přístupů a to tak, že se na to dovolal někdo v diskuzi.

Blikající bannery přes půlku stránky jsou zase druhý extrém, ale osobně bych nepovažoval ani za trapné ani za obtěžující, kdyby existovala výva:

- mezi koncem každého článku a tlačítkem diskuze
- obyčejným nevtíravým fontem
- zhruba textu "Pokud se Vám tento článek líbil, podpořte prosím provoz tohoto serveru malou částkou"
- pod tím odkaz na Platby zde a vedle toho odkaz Informace o možnosti platby elektronicky anebo poštovní poukázkou anonymě

To malou částkou je důležité, je prokázané, že lidé přispějí spíš, když se dopředu zdůrazní, že stačí málo. I když je částka volitelná, tak přímé ujištění zbavuje problémů typu není trapné jen tolik?

Člověk by měl být hned informován že je i anonymní možnost

Dále si myslím, že by na stránce s platbami měly být přednastavené alespoň tři možnosti. Nevím kolik je minimální smysluplná částka, ale lidé by měli co nejméně přemýšlet. Radiobutton s 25Kč 50Kč 100Kč a libovolná částka

Můžeme si říkat stokrát, že je to tu kruh géniů a vyvolených, ale fakta jsou jasná, lidem se to musí naservírovat a co nejvíce zjednodušit, jinak značná část odpadá.

Samozřejmě netuším, jestli to něco udelá. můžu se mýlit, a nezmění to výsledky ani o měřitelné procento. Ale domnívám se, že Zvědavec by měl pro to aby se prodal dělat alespoň o trochu více - pokud je rozhodnutí stavět to na přímých platbách.

Pokud by to člověku rovnou vygenerovalo pdfko s předtištěnou složenkou, fiktivní zpětnou klidně jednotnou adresou a zvolenou částkou, tak aby se to dalo tisknout na obyčejné tiskárně otočením listu oboustranně (to asi složenka musí být), byl by to jistě luxus, ale možná zbytečná práce, nevím.

Podle mého názoru, editor je zkrátka srdcař, ale ne ekonom, což je rozdíl oproti Osud.cz a taky důvod proč věřím spíš zvědavci než osudu a taky důvod, proč J.Mašek dokáže spíš uživit svůj server (netvrdím že nějak závratně).

278406

05.11.2012 13:53

Je Zvědavec na odpis?

RE: vlastně i pro p. Stworu

djb 80.?.?.?

Moje názory na pomocné financování skrz prodeje tematických věcí (trička, knihy, dvd, historie zvědavce na cd - to mi bylo vysvětleno, že je problém vygenerovat, ačkoliv si pořád myslím, že by nebyl problém to stáhnut nějakým HTTrack a vypalovat)

Ano, byl tu, možná ještě je eshop, ale opět absolutně schovaný, opět jsem o něj zavadil jen náhodou, zoufale nepropagovaný, nespravovaný (propojení produktů s články se přitom samo nabízelo)

Což nejsou výtky, je mi jasné, co je to práce a prostě na vše asi není čas. Navíc editor se snaží vše dělat co nejméně vtíravě a decentně. To je úctyhodné, ale obchod funguje jinak. Jistě existuje nějaký kompromis.

Co se týče designu:
- ano, líbil by se mi optimistický, ale též nemyslím, že je potřeba do toho dávat peníze. Pokud to chápu, tak zvědavec coby hosting praská ve švech, návštěvnost je na hranici, tak jak je to funguje. Expanzi bych řešil, pokud by se podařilo na stávajícícm vytvořit nějaký obchodní model, který zaplatí úpravy a vyšší kapacity hostingu.
Jinak asi není důvod to měnit.

278407

05.11.2012 14:04

Je Zvědavec na odpis?

RE: vlastně i pro p. Stworu

djb 80.?.?.?

ps.:

předpoklad že pošta přijímá doma vytištěné kopie jsem vysmahl z fleku. Zdá se mi to logické, ale možná je nutné mít vždy originál složenku.

278408

05.11.2012 22:04

Je Zvědavec na odpis?

RE: quo vadis Zvedavec?

djb 80.?.?.?

Raiffeisen Bank
Jméno: Vladimír Stwora
Účet číslo 5001140171 / 5500

278457

06.11.2012 13:24

Je Zvědavec na odpis?

RE: vlastně i pro p. Stworu

djb 80.?.?.?

Pokud by to editor chtěl dělat, tak alfa a omega hlavně je, aby na poště brali černobílé složenky. Na zák. liku jsem se zatím nedovolal.

278516

08.11.2012 12:33

Politici si udělali z českého národa fackovacího panáka

RE: Než přiběhne aktivista a náš dobrý a vlastně jediný kamarád

djb 80.?.?.?

Jojo, dvojí metr - základní znamení všech pomýlených demagogů

>Na tom, co jsi napsal, hestroji, kamaráde, je vidět, jak
>nestalo. To jim měla být KSČM a ČSSD za blbce a bezzubě
>obstruovat do rána, když věděli, že stejně nemají dost
>hlasů a že je stejně přehlasují??

áááno, tady je potřeba OMLUVIT OBLÍBENOU LEVICI - takže oni nejsou volební disidenti, oni si nemyli ruce, protože nehlasovali, oni zkrátka věděli, že volit nemá smysl, takže je pro jendu pochopitelné, že opustili sál

>co udělají dyzidenti?..[smích] K volbám nepůjdou a pak budou tady
>na Zvědavci kňučet, že je presidentem ten zlý Zemaaan nebo
>Fischeeeer a že to stejně řííííkali. ONI mají ale umyté
>ruce, ONI ani jednoho z nich nevolili...[smích] No to je ale
>bžunda..[smích]

ó, ale tady néé, tady si jenda potřebuje kopnout a najednou je vše obráceně. najednou si nevolící jen myje ruce, protože jinak by to určitě mělo smysl...


>
>O co jste vy lepší (i když s pocitem upřímnosti), než
>farizejové, které horem dolem kritizujete?? Odpověz si sám,


o co jsi ty lepší ??


ps.:
u voleb jsem tentokrát byl, hrozilo, že vyhraje čssd, a bylo zřejmé, že i druhá strana má šanci.
tak jsem vyrazil a čssd to u nás prohrála. Doufám, že mě pochválíš, jak jsem se zachoval voličsky rozumně a uvědomněle[velký smích].


Jendo, za těch 23 let byla levice u moci mnohokrát a NIKDY při tom církevní restituce NEVYŘEŠILA. CÍRKEVNÍ RESTITUCE JSOU KOSTLIVEC VŠECH VLÁD, CO TAM BYLY OD R. 1989 A SKUTEČNÁ OPOZICE BY OBSTRUOVALA A ROZHODNĚ HLASOVALA PROTI.


poněvadž je známo, že musíš mít poslední slovo, tak tímto thread končím a na další obsáhlé traktáty nereaguji

278660

08.11.2012 12:38

Politici si udělali z českého národa fackovacího panáka

pozorujte česká média

djb 80.?.?.?

jak decentně o tom informují. Církevní restituce jsou téměř nejdiskutovanější a patří do špičky zákonů, které jsou veřejností nejvíce odmítané.
Čekal by jeden palcové titulky typu...dnes se bude schvalovat a po schávlení restitucebykly schváleny.

Nic, nenápadné zprávičky, pokud vůbec a když tak rychle mizící v historii.


Jediné co jsem se dočetl včera bylo, že restituce se nejspíše schvalovat nebudou a že se to odloží.

278661

08.11.2012 12:52

Politici si udělali z českého národa fackovacího panáka

RE: Než přiběhne aktivista a náš dobrý a vlastně jediný kamarád

djb 80.?.?.?

ČSSD zváží, zda podá ústavní stížnost na církevní restituce

jo! to je zase drsná opozice.

„Ještě budeme muset analyzovat, zda máme pro takový krok dostatek argumentů,“ řekl ve čtvrtek Sobotka na dotaz Novinek

Co chce promýšlet? Samozřejmě to je protiústavní, popření rovnosti před zákonem oproti tisícům restituentů, z nichž NIKDO nedstal nikdy žádné úroky.

„Vyvolali bychom jednání o tom, aby se objem kompenzace snížil,“ uvedl předseda ČSSD. Takový krok by podle Sobotky kabinet vedený sociální demokracií neprovedl bez dohody s církvemi. "Nemyslím si, že by vláda snížila finanční kompenzaci jednostranně," řekl.


No jasně, opozice - zeptáme se duky, jestli by ty peníze nenechal státu, když duka řekne ne, no, tak teda ne.

Jděte někam s takovou opozicí...

A ano, ode dneška je zřejmé že žijeme v teokracii jako Irán. takže co chcete volit.

278662

08.11.2012 12:53

Politici si udělali z českého národa fackovacího panáka

RE: Než přiběhne aktivista a náš dobrý a vlastně jediný kamarád

djb 80.?.?.?

a především, jaktože "opozice" už dávno nemá zpracované právní analýzy, jak je možné, že teď teprve chce něco promýšlet. Chápete to vůbec, Honzíku kamaráde??,

278663

08.11.2012 14:20

Politici si udělali z českého národa fackovacího panáka

RE: Máme, co si zasloužíme

djb 80.?.?.?

Ono je hlavně důležité si uvědomit, že dnešní produktivita práce svým objemem umožňuje udržovat bez problému levicový i pravicový stát tak, aby se v něm dalo dobře žít.
První co je třeba je, přestat hrát tuhle hru na škatulkování, přetahovat se o levice pravice, socialismus, liberalismus apod. a začít pojmenovávat konkrétní osoby a věnovat se konkrétním tématům.

278674

08.11.2012 16:15

Politici si udělali z českého národa fackovacího panáka

RE: Než přiběhne aktivista a náš dobrý a vlastně jediný kamarád

djb 80.?.?.?

>Můžeš mi, djb, říci, jak můžeš věřit sračkám
>pravicového mainstreamu, který na KSČM (levici obecně)

nemohu, já totiž mainstreamu nevěřím


>nenechá nic suchou a zároveň nemůžeš popřít, že
>systematicky lžou a zejména mládeži, která hov-o pamatuje,
>horem dolem vymývají mozky?? Historie se opakuje, všechno už

to jsem nikdy nepopíral, dokonce proti tomu bojuji ve svém okolí osvětou. Mě totiž velmi vytáčí, že mainstream proti KSČ(m) bojuje demagogicky a převracením historie, popř. "frontou na banány", namísto toho aby jasně pojmenovali proč je komunismus nerealizovatelná utopie, argumentů je dost a ostatně, neexistuje příklad úspěšného komunismu, a to na to měli času i zemí víc než dost. Doufám, že tě ani ve snu nenapadne předhazovat Čínu, která od komunismu postoupila ke státnímu kapitalismu, aby se pohla z místa.

pochopielně ani nepopírám, že i pravice má svoje utopické systémy

>
>Není tohle dvojí metr, kamaráde? Který něco vypovídá o
>tvém úsudku (stejně jako o úsudku hestroje a pí.Jarmily) a o
>schopnosti vnímat realitu s nadhledem a v komplexu??

obojí jsi si jen sám "domyslel" a evidentně jsi se spletl. je dobré hledat můj úsudek v tom co napíši a ne v tom, co si domyslíš, že si myslím.


>Znovu opakuji: Pokud nemáš po ruce účinnější způsob,
>jak poměry ve státě zlepšit k lepšímu pro všechny
podstatný není způsob ale jednota - to tě ostatně komunisté mohli naučit, že v jednotě je síla

>Pochopil? A Peace s tebou,

já jo, ale ty ne, ale to nevadí, hlavně že jsi nepopřel tvůj dvojí metr - teď už to nedoháněj, okecat se dá vše a pokus to zakecat byl výmluvný dost

278687

09.11.2012 02:44

Politici si udělali z českého národa fackovacího panáka

RE: Máme, co si zasloužíme

80.?.?.?

Vy jste se tedy rozčertila. Až zas někdy napíšu, něco ve smyslu, že jste trochu chytlavá, tak už to nepopírejte[smích]

Filozofování jsou právě fráze typu "společenský úzus", zatímco konkrétní pojmenovávání není filozofování, ale konkrétní věc. Máte to opačně.

Jenže dokud bude nést odpovědnost systém, levice, pravice, komusimus a ne Topolánek, Kalousek, Klaus, Nečas, Paroubek, tak se toho moc nezmění.

Nicméně, v tom je právě ten trik, nikdo nemá čas nic řešit a pak si "oni" dělají co chtějí a všecho se schová za ismy. Za to samozřejmě nemůžete Vy, že nestíháte, to je tak trochu součást zotročení. Já jen píšu jak to je, nemusíte se hned chovat osobně.

278750

13.11.2012 09:02

Politici si udělali z českého národa fackovacího panáka

RE: Máme, co si zasloužíme

djb 80.?.?.?

>Pojmosloví už tu je. Pokud popíráte existenci představy,
>jakým způsobem by se měl stát chovat, pokud podle vás
>neexistuje levice/pravice, je to totéž, jako kdybyste popíral
>zřízení feudální, otrokářství, rodové svazy atd.

Já toto pojmosloví nepopírám, já ho odmítám. To je rozdíl. Je to pojmosloví staré stovky let a na dnešní možnosti naprosto nesmyslně svazující.

278985

13.11.2012 09:11

Politici si udělali z českého národa fackovacího panáka

RE: Než přiběhne aktivista a náš dobrý a vlastně jediný kamarád

djb 80.?.?.?

>Dobře, djb... Ty si napiš hadice, já si napíšu matice, a

Přesně tak, každý o něčem jiném. dovolím si lehce rekapitulovat - ty jsi trpěl vlčí mlhou, že já věřím mainstreamu, že věřím tomu, co mainstram nadává na komunisty, neumíš přiznat svůj dvojí metr

...zkrátka jane jsi to ty, kdo tady nechápe.

A pochop ještě jednu věc. Nepiš tady pořád dokolečka dokola, jak js nejnepochopenější bytost pod sluncem, že já, dub, jarmila, tě naprosto nechápeme, jinak bysme museli okamžitě být společně s tebou fanatickými fanoušky komunistů, levice a zejm. prof. Kellera.

Nikoli jane, opět jsi jen ten kdo nechápe. Musíš si uvědomit, že tyhle komunistické a levicové ideologie jsou stvořeny tak, aby je chápal i ten největší primitiv, protože, halt cílová skupina je proletariát a tam jsou lidé chytří a i lidé hloupější.
Tyhle tvé demagogické řeči jsou už z podstaty stavěny tak, aby je pochopil každý.

Tak přestaň, prosím, být ten nepochopený Jan Smith a jednou provždy se smiř prostě s tím, že my tě chápeme naprosto přesně, ale my s tebou jednoduše nesouhlasíme.

278986

21.11.2012 16:04

Používáte cloud?

RE: Mně to připadá zbytečné :-)

djb 80.?.?.?

A určitě máte falešnou i IP adresu, používáte anonymizující server o kterém víte, že není sledovaný a všechny hopy k němu od vás vedou přes routery u kterých dokážete smazat logy. Totéž jste smozřejmě udělal při přístupu k registračnímu mailu.
etc.

Network Forensics: Tracking Hackers through Cyberspace

279427

21.11.2012 16:08

Používáte cloud?

rozdělení dat je chybné

djb 80.?.?.?

Je nutné šifrovst vše, bez výjimky. Vč. receptu na míchaná vajíčka.

Protože - jak píše mkadlec - jinak se stává šifrování červeným praporkem "tady něco smrdí".

Jediný účinný způsob, jak ukrýt data je, nikomu nenaznačit, že by se o ně mel zajímat.

Proto by se naopak mělo šifrování stát normou a šířit uplně všude.

279428

22.11.2012 08:04

Používáte cloud?

RE: Ani fotky bez šifrování

djb 80.?.?.?

Není pravda. Pokud nepotřebujete veřejný klíč, dělá se to tak, že si vygenerujete třeba megabajt šumu - chcete-li to autentické a skutečně náhodné, tak nahrajete výstup z analogových součástek tranzistoru nebo elektronky - no a s tímhle klíčem tu zprávu nějak matematicky a vratně spojíte. Může být i primitivní XOR. Nedostane se do toho bez klíče nikdo. Nikdy.

279449

22.11.2012 19:00

Používáte cloud?

RE: Ani fotky bez šifrování

djb 80.?.?.?

To máte naprostou pravdu, že mi to nadělili už ve škole aniž bych měl šanci na to přijít sám[smích], ale, osobně se domnívám že jakmile v diskuzi přijde na řadu rada, že, "nejlepší bude když si všichni napíšeme vlastní programy a algoritmy na šifrování", tak končí seriozní diskuze, která by byla někomu k něčemu platná a už se jen tak hospodsky machruje [chechtot]

279482

21.10.2013 20:21

Právo nevolit

RE: Boha jeho!!

djb 80.?.?.?

Náhodou jsem zavítal...a tady můj oblíbený volofil. (to není od vola, ale od volit)

Jendo, přítelíčku, kamaráde. Tady nejde o prokázání, ostatně nepochyné, inteligence pí jarmily, tady jde o to, abyste prokázal existenci strany kterou má smysl volit. protože, pokud není nikdo koho má smysl volit, tak, no, nemá smysl volit, to snad i vy musíte uznat.

tedy 2 možnosti

a) napíšete nám, kterou stranu konkrétně a proč má smysl volit

b) neprokázal jste, že má smysl volit


ad a) ano? jasně, žádné politické vytáčky, kvůli důchodům, lepší budoucnosti, aktivnosti občanů. Pěkně hezky narovinu, koho a proč. Jiný argument neexistuje


A teď já na vás taky narovinu. Já jsem založením pravičák.

tedy:

a) Půjdu volit ODS, jako vždy než jsem přestal chodit volit

b) zůstanu doma

co mi doporučíte,

děkuji [mrknutí jedním okem]

298323

21.10.2013 23:27

Právo nevolit

RE: Boha jeho!!

djb 80.?.?.?

Jene, my, resp. já, ale odvážil bych se mluvit i za Jarmilu, od tebe nechceme poradit koho volit. my už to máme rozmyšlené dobře. Nás zajímá, jestli dokážeš někoho z nabídky doporučit a obhájit svoje doporučení. Jestli, matematicky řečeno, existuje řešení, tedy jestli existuje podle tebe volitelná strana. To by byl argument, že nemluvíš do větru.

Ale to jsi nedokázal. Zkrátka, ani militatní volofil, jako ty, nedokáže přinést a obhájit jméno nějaké volitelné strany. Takže nic.

Prokázal jsi, že volit nemá smysl. Q.E.D. [mrknutí jedním okem]

298335

22.10.2013 21:22

Právo nevolit

RE: Boha jeho!!

djb 80.?.?.?

To je naprosto přehnaná hysterie, po Bílé hoře, 30 leté, první, duhé světové válce, vítězném únoru, v 68 drtivá většina nikam neemigrovala a nakonec si poradila.

Děkuji, mě se tu líbí, nikam emigrovat nebudu.

Chtěl jsem abys dokázal, že člověk, který se tu snaží sdělit, že volit má smysl, dokáže sám za sebe vybrat a doporučit stranu. Jinak je to plácání do větru, když sám nevíš koho. Už to nechci, vidím, že to nemá smysl.

Nezajímá mě, jestli tím něco změním, ale je to otázka morálky. Pokud vidím, že neexistuje strana, za kterou bych se mohl morálně postavit, tak se toho zkrátka nemohu zúčastnit. Princip volby nejmenšího zla dávno neplatí. Kohokoli tam hodit je už prostě jen trapné. Je to identifikace se s ubožáky, zloději, populisty, deprivanty a sociopaty. Pokud se cítíš být takový, pro mě za mě se k nim tiše přihlaš vhozením volebního lístku.

ps.: čistě kvůli tobě ale zvážím, že bych to té němcové teda hodil


[chechtot]

298398

22.10.2013 21:32

Právo nevolit

RE: Boha jeho!!n

djb 80.?.?.?

Prosím ne. tyhle pojmy jsou dávno děsně rozředěné, zastaralé, aktualizované. To je na dlouhé povídání. Zkrátím to na pouhé omezení pravomocí státu a upřednostnění svobod člověka, tedy opět zdánlivě, klasický liberalismus. A budu věřit ve Vaši dobrou vůli mě pochopit.

Vede mě k tomu přesvědčení, že je to funkční systém.

Pokiud patříte mezi občany, kteří háji komunismus nebo socialismus se slvy, že je ideologicky správný, ale dosud mnebyl nikde řádně nastolen, pak jsitě uznáte i opačnou námitku a to, že pravicový přístup jako takový také ještě nikdy nebyl nikde relaizován.

Bohužel též platí, že žádná z našich stran v současné době nemá schopnost něco takového realizovat tady. Někde jinde zmiňuji ODS, tím se enenchte zmást, je mi jasné, že by museli vyhodit půlku členů, aby za něco stáli.

Možná by bylo lepší říct, proč považuji levici, zejména komunismus, za méně udržitelný systém - protože stojí na unifikaci lidí, kteří jsou od přírody různí, mají různé zájmy, ideály apod.
to nemůže fungovat, podobně jako politická korektnost, evropská unie a jiné nepřirozené , uměle tlačené struktury.

298403

22.10.2013 21:35

Právo nevolit

RE: Boha jeho!!

djb 80.?.?.?

Ještě bych ti zkrátil pointu.

Pokud něco považuji za morálně chybné, tak je moji povinností se toho nezúčastnit a to i za tu cenu, že budu mít malý nebo žádný důchod.

jasné? [smích]

298404

04.11.2013 16:04

Stojí investice do Bitcoin za úvahu?

Dovolím si upozornit na následujcí článek

djb 80.?.?.?

Leading Economist Predicts a Bitcoin Backlash

299173

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkuji za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 5

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,36 Kč
Euro
27,46 Kč
Libra
30,38 Kč
Kanadský dolar
17,58 Kč
Australský dolar
16,50 Kč
Švýcarský frank
25,69 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,48 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,59 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 967,30 Kč
1 unce stříbra
548,56 Kč
Bitcoin
309 742,99 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?