Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 17 příspěveků, 6 různých jmén: <nic>, _, AN, Carlos, Michal, Upak.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

30.12.2003 15:23

Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka?

RE: Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka?

AN 193.?.?.?

Život bez práce je pro člověka mnohem více zničující a ubíjející, než s prací...
Když budete stále sedět za kompem, tak Vám otečou nohy, zničíte si páteř a poškodíte zrak.
O podružných jevech jako je tloustnutí, blbnutí, třes rukou, nemluvím.

Hm, přeorientovat na sofistikovanější výrobu... Snad nemyslíte pásovou výrobu, kde stojící lidé
rovnají polotovary na páse? Nevím, z jaké vrstvy pocházíte, ale zapomněl jste na to, že většina
lidí není příliš chytrých. Tito lidé jsou spokojeni i s "primitivní" prací, jako je třeba
práce pokladníka, práce řidiče, práce prodavače... A určitě nebudou spokojení, když pokladníky
nahradí platební terminály, řidiče počítač, prodavače prodejní automaty...

Primitivní práce... Jestli je primitivní prací dojit kozu, starat se o pole, o sad, o stádo
ovcí, mít vlastní slepice a věrného psa... Tak potom to chápu. Jistě. Mnohem důležitější je
práce managera, který udílí pokyny a žije ve snovém světě byznysu...

Všichni nemohou pracovat na něčem náročnějším, jak píšete...

A proč bychom se nemohli "hrdlačiť" na denní chléb? Alespoň by nám i Vám lépe chutnal [smích].
Ostatně vždycky se budeme hrdlačiť... Mně se například líp hrdlačí přímo - s těstem, než nepřímo
s papíry a s prázdnými kecy. Nevím, jak Vám.

Čím poměřujete vlastní produktivitu? Není více produktivní člověk, který si dokáže sám vyrobit chléb,
opravit boty, postavit dům a zasadit strom? Nebo mi snad chcete tvrdit, že více produktivní je
člověk, který dokáže obracet papíry, pracovat s PC a telefonovat? Kdo z nich vytváří opravdu reálné hodnoty?

K té pracovní době... Vyvolává mi to úsměv, protože většina lidí dvě hodiny i více denně dojíždí
do práce a pracuje víceméně přes čas. Tj. právě dnes nemá nikdo na rodinu čas. A "potrtkať" partnerku...
Kdyby nebyla ve vyspělých zemích nízká porodnost, tak bych Vám i věřil. Ale takhle neuvěřím.

Měl byste se kolem sebe víc rozhlížet, protože moderní svět, který v podstatě obhajujete, je
zdrojem odcizení člověka od jeho vlastní podstaty.

23508

19.01.2004 10:03

Hewlett-Packard vyhlásila válku kultuře kopírování z Internetu

Hewlett-Packard vyhlásila válku kultuře kopírování z Internetu

AN 193.?.?.?

Myslím, že písně nepotřebuji. Nepotřebuji si je kupovat, nepotřebuji si je kopírovat.
Nepotřebuji videokazety ani DVD, protože ani jedno ani druhé nemám.
Nepotřebuji počítačové hry, nepotřebuji si je ani kupovat, ani kopírovat, protože je nehraji.

Nepotřebuji společnost HP.

Nemám strach z odhalení, nemám strach z toho, že nebudu mít na nové hudební album peníze, nemám strach z toho, že si nádhernou píseň neseženu.

Ostatně, můj život ani není tak dlouhý na to, abych byl schopen vidět všechny filmy, poslechnout si všechny písně a zahrát si všechny hry.

Problém je u mě vyřešen, řešení paní Fioriny se mě netýká.
A co u Vás?

24633

27.01.2004 10:05

Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

Rodiče? Jen takový obtížný hmyz

Upak 193.?.?.?

Chápu Vaši situaci. Nevěšte hlavu a snažte se ve svém synovi probudit "lidství", o které začíná přicházet. Určité hodnoty mu totiž připadají samozřejmé, například to, že se o něj finančně staráte. Udělejte si přehled všech hodnot, které jsou potřebné pro Vašeho syna od Vás (a doufám, že už to nejsou jen peníze) a využijte buďto jejich omezení nebo posílení k tomu, abyste svého syna narovnal, dokud je čas. Na stáří byste se mohl dočkat nepěkného překvapení ve formě nevděku, který má různé projevy...
Všeho moc škodí. Jestli má Váš syn všeho dostatek, nepoznal nedostatek, kazí mu to charakter. Zapracujte na tom.
Je možné, že s Vámi škola nechce spolupracovat. O tu ale nejde. Jde o to, aby s Vámi spolupracoval Váš vlastní syn. Využijte zbývajícího vlivu (pokud ještě nějaký je), abyste svého syna dostal pod kontrolu. Nemyslím tím ofukování a lajnování, ale kontrola ve formě názorů, které syn bere vážně, jakožto hlas svého otce. Nedovolte, aby došlo k odcizení, ostatně příznaky jste musel vidět už dřív. Kolik spolu trávíte času? Máte něco společného - jako zájem, koníček?
Jaký je nebo bude Váš syn... Záleží jen a jen na Vás. A vždycky záležet bude.
Přeji hodně štěstí.

25017

02.02.2004 11:42

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Česká cesta k demokracii a svobodě ...

Carlos 193.?.?.?

Tak jo, vyjádřím se k tomuto:

1. Za minulého "režimu" nebyly v naší republice nebezpečné nemoci typu Aids, Cholera, Tyfus, nebezpečné formy žloutenky a jiné.
2. Kriminalita byla na velmi nízké úrovni, žádná mafie, minimum vražd, velmi málo drog. Toto vše bylo z pohledu tehdejších lidí "exotické" a takto se i pohlíželo na Západ.
3. Zlodějny byly, ale v malém. Sem tam cihla, ale nic ve velkém, jako dnes.
4. Byla stoprocentní zaměstnanost - tj. žádné marnění lidmi, jako dnes, kdy 500 000 lidí nic nedělá a padesát procent z nich si libuje, druhá půlka si zoufá.
5. Obrana státu byla na špičkové úrovni. Dneska je armáda v rozkladu.
6. Fyzická zdatnost mladých lidí byla vysoká, dneska prudce klesá.
7. Porodnost byla vysoká (zásluhou pobídek v 70. letech).
8. Kdo nereptal a snášel nejrůznější i "úchylky" typu prázdných keců a serepetiček soudruhu sem, soudruhu tam, měl se dobře.
Nebál se o práci, věděl, že děti vychová v určité jistotě, když nemohl (nechtěl) postavit dům, dostal byt. Když chtěl pracovat jinde, z práce ho ani nechtěli pustit.

Když to podtrhnu a zesumarizuju, tak minulý režim má známku za jedna, co se týká péče o obyčejné lidi, tento režim má známku pět. To je vše, suché konstatování faktů.
Mně je teoreticky jedno, kde žiju, jestli v komunismu nebo v demokracii, je to režim jak režim, každý má svoje omezení. Voleného zástupce jsem neznal za minulého režimu, neznám ho ani dnes. Akorát dnes je vyšší šance, že mě doopravdy podvede. Bez zastání.

Vím, že ten blahobyt nemohl jít donekonečna, lidi jsou prostě špatní a to se opět projevilo.
Čao.

25320

27.02.2004 08:18

Pavel Opočenský na hranici

Pavel Opočenský na hranici

_ 193.?.?.?

Není to o církvi ani o pseudomorálce.
Je muž a žena. Muž a žena tvoří dobrovolný svazek. Mají se rádi a jsou si věrni po celý svůj život. V případě, že jeden z nich tento svazek zradí (nevěrou, špatným chováním), může jej ten druhý z tohoto svazku propustit. Vinu ponese ten, kdo způsobil rozkol svazku. A také patřičné následky.
Pokud muž má za život více žen a nesnaží se vytvářet pevný, takto definovaný svazek, je to jeho věc. Dopouští se něčeho, čemu se říká "smilnění". Věřte nebo nevěřte, takováto činnost nezůstane bez odezvy. Ať už ze strany společnosti, nebo choroby, nebo jiného vhodného následku. Silně také záleží na myšlenkovém rozpoložení smilnícího člověka.
Špatné následky vytváří i přemýšlení o druhých osobách, jako o předmětu našich sexuálních představ... I toto se nazývá smilnění.
Člověk je proto člověkem, protože má rozum a vůli, kterou může přetvářet svět kolem sebe i sebe sama. Pokud podlehne svým chtíčům a nesnaží se napravit, přestává být člověkem.

25939

Zdarec,
určitou dobu jsem pracoval s valutami a vím, jak jsou bankovky chráněny, dovedu rozpoznat padělek. Na dolary mám z profesního hlediska svůj názor, který není příliš lichotivý.
1. Ty dvacky jsou opravdu ze staré série (?!) - myslím r. 1996.. Cca od r. 2003 je na světě nová série dvacetidolarovek (nechce se mi přesně zjišťovat datum).
2. V místě propalu podle oficiálních kartoték platidel žádný bezpečnostní prvek není. Ale to přesto nevylučuje možnost, že uvedená část bankovky obsahuje kovová vlákna. Na druhou stranu mi není jasné, proč jsem o ochraně v tomto místě nevěděl. [smích]
3. Uvedená část bankovky (bankovky se prověřují v různých spektrech záření) by neměla nic viditelného v jiném spektru obsahovat.
4. Dolary jsem nejraději zkoumal pod verifikátorem na cca 40 násobné zvětšení, protože takto lze zjistit nejlépe padělek. Žádný čip jsem neobjevil a to mi jich prošlo pod rukama obrovské množství.
Věřte mi, že bych si něčeho určitě všiml, patřím mezi zvědavé jedince [smích]. Vemte si, že právě dolary jsou velmi ostře sledované v peněžním oběhu, protože hrozba padělků je velká...
Dokáže někdo vyrobit funkční čip, který bych nezaregistroval při 40 násobném zvětšení?? A explodoval by tak malý čip tímto rozsáhlým způsobem?
5. České padesátikoruny měly opravdu výše uvedené nedostatky. Přesto se podle mě jedná o velmi krásnou minci.

Podle mého názoru v nich čip nebude. Výroba čipu určitě také nebude levná. Bankovky jsou v "civilizovaném" světě na ústupu a nahradí je platební karty/elektronické peněženky. Spousta lidí přijde o práci... Dávat čipy do bankovek je naprostá blbost a zbytečný výdaj, který navyšuje výrobní cenu bankovky a mimo to je zde velké riziko prozrazení..




26107

17.03.2004 10:36

První týden kampaně přinesly necelé čtyři tisíce Kč

První týden kampaně přinesly necelé čtyři tisíce Kč

193.?.?.?

Není to snadné, že - pane Stwora...
Nemáte špatný web, ale problém je jinde.
Sám na vlastní kůži tak zažíváte, co je to "odcizená práce" a "odcizené hodnoty".
Co budou dělat lidé v panelácích, až nebude voda? Co budou dělat, až nebude práce, až nebudou mít peníze?
Cítíte ty souvislosti? Která práce je přínosná a která ne?
Možná ano, možná ne...

A co stroje, budou si mít kde hrát?

Váš občasný čtenář.

26673

08.04.2004 14:29

Nanotechnologie má svou odvrácenou tvář

Nanotechnologie má svou odvrácenou tvář

Upak 193.?.?.?

Není to o regulaci, ale o lidské morálce, o lidském svědomí. Jestliže budeme schopni pro peníze udělat vše, tak se taky může stát, že takový člověk způsobí velkou katastrofu,protože mimo hodnotu peněz nebude mít žádné zábrany, žádná měřítka.
A kolik je takových lidí mezi námi, možná jsme jimi i my sami.

My nepotřebujeme nanotechnologii. Nepotřebujeme ani počítače. Nepotřebujeme ani automobily a ani mobilní telefony. Lidský mozek je sám o sobě nejlepší počítač na světě a člověk sám o sobě je mnohem efektivnější a schopnější než automobil, počítač, telefon nebo nanočástice. Příroda je nastavena tak, abychom ji ovlivňovali nepřímo, naší prací, za pomocí našeho chování. My jsme však začali vybočovat z normálu a tak místo toho, abychom květinu řádně vypěstovali, lisujeme si ji z plastické hmoty... Jdeme na věc přímo...
Je to správné?
Můžu vlastnit celý svět, můžu vlastnit miliony nanočástic, antibiotik, počítačů, kosmických lodí... Ale pokud se budu chovat špatně, nezachrání mě to od toho, abych nesl patřičné ovoce svých činů. Je proto jedno, jestli vlastním hodně nebo málo, důležité je, jak se chovám a co cítím. A řeknu Vám, že se cítím šťastnější při sázení květin, než při sázení písmenek na obrazovku počítače... Kde je tedy ten smysl života? V honbě za poklady?

"Šťastný je ten, kdo žije ve vlastním domě, není zadlužen a vaří kaši svým vlastním dětem."

Zkusme dát do života více skromnosti a lásky k druhým - třeba nám bude lépe a nebudeme se muset tolik trápit pachtěním za "lepšími zítřky".

27516

08.04.2004 14:31

Nanotechnologie má svou odvrácenou tvář

Nanotechnologie má svou odvrácenou tvář

Upak 193.?.?.?

Ještě prosba na autora:
Pane Stwora, važte obsah článků. Svým článkem můžete vychovat jak šťastné lidi, tak lidi velmi nešťastné, nespokojené se svým osudem. Tím jim nepomůžete... Ani sobě.

27517

09.04.2004 08:28

Nanotechnologie má svou odvrácenou tvář

RE: Nanotechnologie má svou odvrácenou tvář

Upak 193.?.?.?

Jestliže budu mluvit pouze o negativních jevech, bez podání léku na ně, lidé, kterým tyto zprávy budu říkat, se začnou měnit. A nebudou se měnit k lepšímu, naopak - moje zprávy je podráždí a vyprovokují ať už k plané diskuzi, kterou se nic nevyřeší, nebo k činům, které jim spíše přitíží. Jóga má pro to trefný název (a není jen z jógy) - "tlachání".

Zbraň je špatná sama o sobě.

Zpětná vazba? Jedno přísloví říká: "Když je mysl čistá jako klidná a vyrovnaná hladina, okolní svět se v ní věrně zrcadlí."

Lidé, kteří se věčně zneklidňují problémy a nenachází řešení, utápí se v těchto problémech; takoví lidé nikdy nebudou schopni vnímat realitu objektivně.

pokud někdo volá po cenzuře tak se snaží buď lidi ovládat nebo si není jistý sám sebou - tím spíš na to však nemá právo. a nikdo není bůh aby soudil, která informace komu může ublížit a komu prospět, takže takové rozlišení není schopen provést na této planetě žádný jedinec.

No, k této větě můžu dodat pouze toto:

Vždycky musí existovat určité mantinely. Můžete je nazvat cenzurou, morálkou, kodexem, svědomím. Tyto mantinely existují. Pokud překročíte hranice, kterou Vám vymezují, začnete škodit sobě a budete škodit i druhým.
Pokud by společnost tyto mantinely přestala respektovat, společnost by také mohla většinově uznat, že třeba zabíjení a smilnění je naprosto přirozená věc... A mohla by to prohlásit i o jiných věcech a kdo by nesouhlasil, vybočoval by z extrému a byl by extremista [smích].
Lze skutečně posoudit, která informace může ublížit, a která prospět - a je to v možnostech člověka. Pokud bych v toto nevěřil, nevěřil ve v existenci Spravedlivého jedince a de facto bych člověka jako tvora trvale odsoudil mezi "morální odpadlíky". [smích] A sebe také... Bez šance na nápravu...

Jestli říkáte, že volám po cenzuře... Potom ano, volám po cenzuře... Ostatně cenzura na tomto webu zavedena je... A zřejmě přihlédla i k výše uvedeným důvodům... Chce Vás někdo ovládat? Nebo byste si rád pročítal příspěvky plné nadávek?
Vaše poslední věta potvrzuje domněnku, kterou mám. Úpadek.








27579

23.09.2004 15:53

Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

RE: Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

Michal 193.?.?.?

Se slovicky si nehraju - patent a standard je opravdu neco jineho:

Standard - reseni, kteremu se prizpusobuji ruzni vyrobci a ktere tak predstavuji urcitou spolecnou konvenci pro zajisteni vzajemne kompatibility jejich vyrobku (napr. SQL92). Standardem je mozno oznacit ovsem i urcitou vnitropodnikovou konvenci slouzici k zajisteni vzajemne kompatibility vyrobku daneho vyrobce.
Patent - v oznaceni s Vami souhlasim.

Uvedu priklad: Vyrobce X vyrabi videa - ma 10% trhu. Objevi technologii jejimz prostrednictvim vyrobi nejlepsi video na svete "supervideo", tuto technologii si necha patentovat - nikdo jiny tak nemuze vyrabet stejne video (v tom Vy vidite problem, ktery osobne do jiste miry chapu). Diky "supervideu" ziska 90% trhu. Na trhu se objevi novi vyrobci, kteri jsou schopni "supervideu" konkurovat. Vyrobce X samozrejme nema monopol. Vyuzije vsak sveho vlivu na trhu a zavede novy format (vnitropodnikovy standard) pro ukladani dat na videokazety ve svych "supervideich". Odmitne poskytnout informace nutne pro cteni takovych videokazet. Jelikos 90% trhu ma "supervideo" od Y, je obtizne si koupit obdobne video od tretich stran, protoze nenactete videokazety z na trhu prevazujicich "supervidei". Zakaznik je tak tlacen ke koupi supervidea jinymi aspekty, nez je jeho kvalita. V tom vidim problem ja. MS tohoto v urcite mire vyuzivat (format MS Office dokumentu nebo prave NTFS). Standardem de facto je taktez DirectX, ktery MS protlacil ne diky jeho kvalitam, ale diky sve sile. To je cele.

K patentum - problematika utajeni spociva v problemu lidskeho faktoru - jak byste resil situaci bez patentu, kdy Vam napad nekdo vynese z firmy tj. ukradne a zalozi si na tom sve podnikani?

33902

23.09.2004 15:53

Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

RE: Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

Michal 193.?.?.?

Jeste dodatek k predchozimu prispevku:

Nepovazuji se za ekonoma ac jsem ekonomii studoval. Mate pravdu, kazdy tj. nejen monopol se snazi prodavat za max. cenu. Ale pouze monopol ma moznost tento prodej realizovat. Pr.: Koupite si ode me 2 L vody na 1000,- USD. Asi tezko, sezenete prece levneji. Koupite se ode me za 1000,- USD lahev vody uprosted sahary za predpoklady, ze dalsi prodejce bude 100 Km daleko?

Nekde jsem nenapsal ze MS je monopol (pokud ano kde?). Napsal jsem pouze, ze vykazuje nektere jeho rysy. Tj. muze v mnoha pripadech prodat reseni za cenu, kterou by jinak zakaznik nezaplatil ci reseni, ktere by si nekoupil.

PS.: Chtel bych se vyvarovat osobnich invektiv - proti MS nic nemam a osobne povazuji radu jeho produktu za kvalitni. Dale nejsem studentem socialisticke ekonomie a nevim jak jste k tomu dospel. Snazim se pouze uvazovat a sve nazory podkladam argumenty.

33903

24.09.2004 09:28

Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

RE: Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

Michal 193.?.?.?

Zacinam mit pocit, ze se kazdy bavime trochu o necem jinem. Zacinam ovsem tusit kam mirite [smích]

Ukazte mi citaci, kde jsem poopravil sve tvrzeni o monopolu a standardech (mimo doplneni sluvka maximalni cenu, ktere jsem skutecne opomel omylem a omluvil jsem se za to). Pokud tim myslite doplneni definic, ktere jsem uvedl abychom se bavili o tomtez, ukazte mi rozpor (citaci) v tom co jsem uvedl.

Priklad s "sepervideem" jsem neuvadel proto, ze je realny z hlediska neprekonatelnosti technologie. Uvadel jsem ho proto, abych Vam vysvetlil v cem vidim problem ja a v cem vy a abychom se mohli bavit o konkretnim pripade. Osobne si myslim, ze by vyrobce Y mel poskytnou informace nutne k nacteni svych kazet v konkurencnich videich (To ale nemusi nutne znamenat ze prozradi samotny princip ukladani dat - zapisu) a zaroven ma pravo na ochranu sve technologie prostrednictvim patentu. Priklad z Microsoftem - vzpomente jak se MS snazil ve svych prohlizecich bojkotovat Javu a na jeji ukor tlacil svuj C#. To se mi zda nefer. A myslim si ze toto muze uskutecnovat prave proto, ze je velkou firmou. Vy si myslite, ze informace k nacteni svych kazet poskytnout nemusi a zaroven nema pravo k ochrane patentem.

33930

24.09.2004 09:29

Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

RE: Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

Michal 193.?.?.?

Dodatek k predhozimu - mama to vzdy moc dlouhe a nejde mi to odeslat do diskuze.

"Utajovanie standardov nie je nicim neeticke." Ano mate pravdu. Je ale problem pokud vyrobce tlaci standard vyhodny predevsim pro nej samotneho - a diky tomu ze je silny se mu to povede (MS a DirectX). Netvrdim, ze je DirectX v soucane dobe spatny. V dobe kdy vznikal nebyl ovsem dobrym produktem a prosadil se jen diky tomu, ze za nim stal MS.

Ano mate pravdu, ze utajovani muze byt i nevyhodou napr. pocitace IBM PC/Apple otevrena/uzavrena platforma. Ale jak jsem uvedl, me vadi, kdyz je protlacovan z pozice sily standard, ktery je nevyhodny pro ostatni. Vadi mi kdyz MS odmita poskytnout informace nutne pro nacitani jeho dokumentu z MS Office atd.

Nevim, mozna jsem natvrdly, ale opravdu netusim, cim porusuje patent prava druhych? Chapu, mozna mate na mysli smutny priklad kontaktnich cocek, ale kdo prvni prijde, ten prvni mele. Ale vazne v tomto bode mate pravdu. Jak ale chcete dokazat, ze jste na tento postup prisel sam, ze jste ho neukradl. Vezmete si, ze jedna firma dava do vyzkumu miliardy a odmenou ji muze byt "patent" a vyhody z neho plynouci. Druha firma podplati jednoho zamestnance a bude podle Vas ralizovat stejne vyhody s nove technologie?

33931

24.09.2004 14:26

Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

RE: Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

Michal 193.?.?.?

Velmi hezky prispevek. Nebojte se, ctu i posloucham nazory druhych a hlavne se jim snazim porozumet. Myslim si ze tohle je hezka diskuze a ja nejsem zadny fanatik omylajici stale to same [smích]. Takze:

To KRispin:
To, ze citujete ci vyuzijete cizy priklad ci nazor, Vas prece nikterak nesnizuje. Ano, priklad na pousti neni puvodni. No a? Myslim si, ze v danem okamziku poslouzil dobre a ze jsem jeho prostrednictvim dobre vysvetlil, co mam na mysli.

"nie len donekonecna omielat ten isty nazor (a keby bol aspon vas)." Nezlobte se, ale dle meho nazoru je zcestne posuzovat nazory dle jejich autorstvi. Muzete se prece ztotoznit s nazorem nekoho jineho (jako to za chvili udelam ja). Pokud bychom meli mit pouze orginalni nazory, je to samozrejme blbost - znamenalo by to, ze co clovek - to jiny nazor.

To Rado:
Rikal jsem ze premyslim. Takze:
Patenty/utajovani - O.K. presvedcil jste me. Mel jste pravdu Vy, nikoliv ja. Utajovani je asi lepsi cestou nez patentovani. Na mezinarodni urovni funguje relativne dobre (vojenske technologie) a predstava, ze by USA nemohli letet na mesic, protoze vesmirne lety by meli patentovane rusove ja opravdu obsurdni.

Kauza MS: Zde jste me nepresvedcil. MS podla ma zneuziva sveho postaveni a jevi rysy monopolu viz. me priklady vyse.

Jinak diky za diskuzi [smích]

33936

25.09.2004 14:40

Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

RE: Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

Michal 193.?.?.?

Jsem trochu zaskocen. Znamena to tedy, ze pokud prede mnou nekdo vyrkl urcity nazor, se kterym se plne ztotoznuji, nemohu tento nazor hajit (hajit, nemyslim papouskovat) abych nenudil pripadne posluchace?

Jinak nazor na MS je muj vlastni, ac uznavam ze obdobny nazor ma mnoho jinych lidi. Bohuzel, nevim, kdo tento nazor rekl prvni a ani bych toho clovek pro obhajobu tohoto nazoru na tomto foru nesehnal, proto jsem se toho ujal sam. Pokud jsem nekoho znudil svoji repetetivnosti, tak se omlouvam [smích]

Nazor na patenty je take muj vlastni, ac uznavam, ze ho mohou zdilet i jini lide. Po Radove argumentaci jsem uznal, ze je mylny a Radovi touto cestou slibuji, ze nekdy nebudu hajit tento jeho nazor na patenty, protoze vim ze bych nebyl originalni [smích]

Citace: Pokud jsem se nekoho dotknul, ze jsem neuvedl citaci, tak se omlouvam. Ale popravde receno, priklad s videem je muj a prodavac vody na pousti je natolik omylan, ze nevim koho bych mel citovat.

PS.: "Verte mi, mam uz dost skusenosti na to, aby som si vedel vytvorit vlastny nazor a to, ze podobne nazory sa objavuju aj v nejakych knihach je cista zhoda okolnosti" (by Rado). No, doufam, ze nekoho neurazim, kdyz reknu, ze to plati i pro me. Myslim si, ze jsem tu nediskutoval, jako cvicena opice a pokud si to nekdo mysli, necht necte me prispevky.

33962

27.09.2004 16:20

Tajemství jednotky 1391

RE: V Orwellově románu 1984

Michal 193.?.?.?

Proč je to trochu silná káva?

33996

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 6

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Měnové kurzy

USD
21,83 Kč
Euro
26,39 Kč
Libra
29,13 Kč
Kanadský dolar
16,87 Kč
Australský dolar
16,14 Kč
Švýcarský frank
24,36 Kč
100 japonských jenů
20,88 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,34 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,04 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 871,75 Kč
1 unce stříbra
522,63 Kč
Bitcoin
412 058,19 Kč

Poslední aktualizace: 2.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?