Všechny příspěvky ze stejné IP adresy
Nalezeno 408 příspěveků, 4 různá jména: <nic>, Big sister, Big sister., Bigsister.
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
02.12.2010 12:23
WikiLeaks – nastrčená organizace americké tajné služby
To se nám to vykecává že?
Big sister 83.?.?.?
Je to vážně srandovní (smutné, strašné, k pláči..... doplňte si co je libo), číst si tyhle diskuze. Zejména pak když si člověk uvědomí, že je to zhmotněné ono pověstné mlácení prázdné slámy. V tomto případě slámy určené intelektuálům. Prd se vyřeší, fůra se toho nadřístá a skutek? Opět utek!
Zamyslete se nad sebou. Jedeme v tom systému naprosto všichni a je jedno co se nám přitom honí v hlavě. Každý máme tu svou "malou" milosrdnou lež pro kařdodenní popsání reality ve které se nacházíme jen a pouze ve své hlavě.
Každý den utrousíme fůru malých lží a to jenom proto, abychom si ten "podělanej" život přikrášlili či zjednodušili. Nebo se snad mýlím?
Je to jednoduché jako facka. Jak zaměstnám mozek humanoida? Vytvořím pro něj pseudorealitu (pseudozábavu) jménem TV Nova (Prima, ČT, BBC ... je to jedno, vyberte si podle toho jaká písmenka se vám líbí) a mám vystaráno.
Jak ale sakra zaměstnat mozek homo sapiens, že? To už je totiž jiný level brainwashingu (psyops). Jak tedy? No naprosto jednoduše. Začnu pro něj vytvářet pseudo intelektuální podhoubí tak, aby se jeho mozek zaměstnal.
Viz. tento a jemu podobné servery.
ICQ, Faceshit a podobné srágory jsou pro ně. Diskuze a články zde jsou pro nás. Thats all folks! A nebo taky "To jest tež taka zabavka, že?".
Manuál totiž nemá čas přemýšlet, protože vytváří hodnoty. Ale 90% rádoby intelektuálů žádné hodnoty nevytváří, protože ctrl-c + ctrl-v není práce. Víme? Ťukáním nesmyslů do klávesnice počítače žádné reálné a smysluplné hodnoty ještě nikdy nikdo nevytvořil.
Všichni jsme moudří jako rádio, ale realita? Ráno zařve budík, šup a už jsme na 95% zpátky v matrixu. Proč jenom na 95%? No protože jsme inteligenti, že? Těch 5% je naše sebechlácholení ve stylu "Však já to mám zmáklý, já to mám prokouklý skrz na skrz".
Co máme zmáklý? Co máme prokouklý skrz naskrz? Kulový máme! Plácáme se tady jako ryby na suchu. Ti co to mají dávno zmákly mají také úplně jiné myšlení. My jsme pouze na začátku vnitřní přeměny. Dokud si to sami v sobě (ve své hlavě) nesrovnáme (nevyrovnáme se s realitou), tak nikdy ničeho nedosáhneme!
Nepřítele všichni známe. Taktéž jehož styl práce postupně rozkrýváme. Ale cíl? Co o něm víme? Írán? Ropa? Likvidace civilizace? Obrana před mimozemšťany? Boj mezi dobrou a špatnou energií? Reinkarnace?
CO JE CÍL!!!
Cigareta a relax? Tak tohle mě vážně pobavilo.
Jenom tak z čiré zvědavosti bych na 21 dnů zakázal kávu, cigarety, alkohol + další drogy a hned by se vidělo kdo je psychicky v cajku a kdo ne.
Ad relaxace. Je přeci rozdíl když si dám jedno až max. tři cigárka denně na chuť a nebo dvacku v práci a desítku doma. A i když si dám ty tři, tak smrdím jako tchoř, ale to aktivní kuřák nepochopí do té doby než s tou svou závislostí neskončí.
Je mi taky pana editora líto. Vyplítvat tolik energie kvůli takové stupiditě jako dát si cigárko v chrámu konzumu? Sorry, ale tahle argumentace je absolutně mimo mísu. Samozřejmě pouze pro nekuřáka. Narkoman to vidí zcela jinak, ten si šlehne kdekoliv a kdykoliv. Klidně i jako poslední přání před smrtí by si rád šlehnul.
Průměrně až lehce nadprůměrně inteligentní jedinec si sám dokáže zargumentovat tuto placenou sebevraždu.
>Je rozdil mezi myslenim(rozumem) a moudrosti.
>Tento system je postaveny na mysleni. Mysl / ego vytvori
>jakoukoliv hovadinu, aby "ja"melo vic, melo pravdu. A kdyz ji ma,
>tak zachvili ji to nestaci a zase ve sve uchylnosti hleda
>duvody/pribehy jak se zase nakrmit, mit vic, mit pravdu.
>
>Moudrost je jina. Moudrost pouziva srdce. Mudrost je zit v klidu,
>miru a v harmonii.
>
>Bohuzel vetsina populace si ani vubec neuvedomuje, ze jsou
>zavysle na sve mysly a za s ni s totoznuji. Proto stradaji
>psychicky. Neni jednoduche z toho vylezt ven, protoze system je
>postaven na mysleni a nevidi moudrost.
>Mejte se krasne.
Naprostý souhlas. Více takových příspěvků do diskuzí.
20.01.2011 21:10
Malé vítězství rozumu
RE: Ten argument že to je prosazování nacismu
Bigsister 83.?.?.?
>.. a na dokresleni pravdivosti slov editora dodavam, ze
>celosvetova studie uvadi, - ze kuraci malo "truchli nad utrpenim
>a pronasledovanim a ..", nekteri netruchli vubec ..
>.. Takze vlastne sabotuji dnesni pravicove deemograticke socialni
>inzenyrstvi a z titulu koureni se okradaji nevedomky o svobodu.
>Proto je v zajmu svobody a boje proti terorismu, jakoz i putinum,
>- nutne ucinit kroky a prikrocit ke konecnemu vyreseni kuracke
>otazky. Proto dnesni demograticti hitlernici musi pusobit na
>vsech mistech nasi pravicove spolecnosti s neviditelnymi pakami,
>- od Mukaceva az do Praglu, od omalovanek az do SCIA, ..
>.. nehulit, truchlit, volit - a bude poradek !!
Tohle už je čirá patologie.
04.02.2011 11:11
Pohledy na hospodaření v různých politických či náboženských uskupeních
Naprostá špička!!!
Bigsister 83.?.?.?
Takhle už jsem se dlouho nezasmál. Krásně to graduje.
Děkuji.
06.02.2011 15:26
Jak Čína získala v balkánské válce neviditelný letoun Američanů
RE: lokátor věra
Bigsister 83.?.?.?
Jedna technická. Není to radiolokátor ani lokátor.
Je to pasivní sledovací systém. I teta Wiki je malinko zmatená.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Pasivn%C3%AD_radiolok...
07.02.2011 19:25
Jak Čína získala v balkánské válce neviditelný letoun Američanů
RE: lokátor věra
Big sister 83.?.?.?
>Je to poněkud jiný princip, ale s tím lokátorem by jste se
>měl smířit. Kdyby to nebyl lokátor, pak by byl nanic.
A kdo že to říká? Člověk z praxe a nebo ...?
Tetu Wiki nelze brát jako relevantní zdroj kategorie A1.
Anebo, že by tady byli samí idioti?
http://www.vojenskaskola.cz/skola/uo/fvt/struktura...
http://www.youtube.com/watch?v=DpagSzBmqp0&feature...
Zajímavé pokoukáníčko.
02.07.2011 12:44
Existují dokonalé výrobky?
RE: Německo je jediná země, ke které právě giganti z Asie zhlíží
Bigsister 83.?.?.?
Hezká facka pane "SS".
Nezbývá než konstatovat že majitel svůj byznys dělá taky dobře. Sem tam sice vloží nějakou tu zbytečnou vatu, ale to neva, bo je to jeho blog a ovečky stále ještě dobře platí.
16.07.2011 00:58
Adam Bartoš: Baví mě psát o věcech, kterým se jiní záměrně vyhýbají
RE: Podpora /lucifuge/
Big sister 83.?.?.?
A jak se tato pravda prosím pěkně hledá? Není to spíše o intuici?
Jak chcete najít pravdu? Že najdete zdroj? Co je to zdroj? Povstalec v Sýrii? Subjektivní reportáž o něm? Něčí článek (písemné svědectví) o Islandské revoluci? Kdo určujě důvěryhodnost těchto zdrojů?
Vždy když by jste chtěla vědět 100% pravdu by jste musela být na "místě činu" innatura což jaksi, ehm nelze. Vše ostatní je o pocitu potažmo zkušenostech a nebo intuici.
16.07.2011 01:02
Adam Bartoš: Baví mě psát o věcech, kterým se jiní záměrně vyhýbají
RE: Křesťan?
83.?.?.?
To zní zajímavě. Podělíte se prosím o zdroj Vašich informací? Rád bych se něco nového dozvěděl. Děkuji.
16.07.2011 10:23
Adam Bartoš: Baví mě psát o věcech, kterým se jiní záměrně vyhýbají
RE: Křesťan?
Big sister 83.?.?.?
Děkuji pane Nohejl. A teď bych ještě poprosil něco o těch cikánech.
Historický původ, určení ..........
Děkuji.
16.07.2011 11:28
Adam Bartoš: Baví mě psát o věcech, kterým se jiní záměrně vyhýbají
RE: Podpora /lucifuge/
Big Sister 83.?.?.?
Takže vlastní intuice + vlastní zkušenost. To je ale pouhá subjektivní pravda a ne ta objektivní.
23.07.2011 12:09
NATO bude v Libyi poraženo
RE: Což takhle se pokusit jako ČR změnit podmínky pro nasazení NATO!
Big sister 83.?.?.?
Soudruhu, moc paušalizujete.
Já stejnou colu a stejný popcorn nepiji potažmo nejím. Já nejsem 100% ovce!
Hovořte prosím sám za sebe a nebo ve statistikách. Těch pár milionů rusů z dobře situovaných rodin není celé rusko čítající desítky milionů lidí.
Já jsem také pro lepší mezinárodní vztahy, ale ne na sílu. To co chcete Vy jsou Spojené státy evropské a to fakt ne! Na to mentálně zatím nemáme. Bohužel.
Lidi, že vás to ještě baví. Je to dávno ohraná písnička. Podívejte se na dvacetčtyřku. Když byly živé vstupy ohledně generální stávky, tak všichni zůčastnění reportéři kopali za establišment co to jenom šlo, včetně té hloupé reportérky romského původu, která ani nedokázala pochopit, že odboráři stávkují i za ni a její lepší budoucnost. Nemluvě o tom, že veškéré vstupy odborářů záměrně zkracovali na minimum a vždy, když se mělo něco začít řešit, tak stopka, máme něco důležitějšího.
A teď? Teď by se všichni nejraději ukomentovali k smrti, jenom aby si štrejchli. 24 hodin je málo. A přitom co? Nic! Pár mrtvejch lidí za účelem manipulace davů. Víc lidí zemře na silnicích.
Buďto žijeme v době totální omezenosti (další doba temna?) a nebo je to celé propaganda par excellence. Vyberte si sami.
Pane Stwora, je mi Vás vážně líto. Tohle je téma pro mainstream. Všichni to vědí, akorát Vy stále ne! Co to s Váma proboha je? Kde je Vaše intuice? Mrtvá? Spí snad? Zamyslete se prosím nad sebou. To nepoznáte negative brainwashing v masových médiích?
Tohle je za pět a to jenom proto, že tam není šestka.
25.07.2011 16:54
Jsem pro trest smrti – a vykonat ho rychle
RE: O ČEM SE NEMLUVÍ
Big sister 83.?.?.?
Oto,
MY, OVCE, JSME STÁT!
Ne ti nahoře. To jsou pouze amorální svině.
Řešení? Klacek do ruky a jedeme z kopce. Jinak to bohužel nepůjde. Akorát bude potřeba při těch jatkách udržet morál na uzdě, aby to nebylo hlava - nehlava. To by totiž bylo hodně zlé pro všechny zůčastněné.
A proč? Protože na základě záměrně manipulovaných a neucelených imformací ho strkáte do jednoho pytle se Stalinem a ostaními, opravdovými masovými vrahy!
Pane Stwora, když už tady chcete rozjet diskuzi na téma "Kauza týdne: Jaký je Váš názor na to a ono", tak to prosím udělejte jinak.
Děkuji.
P.S.: Obávám se, že pětek bude opět hodně a ani třetí článek (= omluva) to nezpraví.
Ne, ne. V permanentním STRACHU!
Ale nebojte, řešení je velice jednoduché. Nezapínat televizi, nesledovat zprávy a když už náhodou na něco narazíte, tak o tom moc nepřemýšlet. Jak začnete moc přemýšlet, tak už Vás mají, už Vám jejich program běží v počítači (= mozku).
26.07.2011 15:11
Ještě jednou masový vrah Breivik
RE: Ještě jednou masový vrah Breivik
Big sister 83.?.?.?
Tak už jsem se dlouho nezasmál. Vynikající! Jednička s hvězdičkou!
Kéž by takto vypadal i původní článek od inVeStigavce .
Připomíná mi to období těsně po 9/11 kdy se vedla über odborná diskuze na téma zda dokáže zapálený kerosín roztavit legovanou ocel. K roztavení tam sice chybělo cca 900°C, ale to neva.
Anebo ten návod kterak za pomocí hliníkového majzlíku rozmlátit železo-betonovou konstrukci o 100 patrech na padrť.
26.07.2011 15:14
Ještě jednou masový vrah Breivik
RE: Ještě jednou masový vrah Breivik
Big sister 83.?.?.?
Prosil bych vysvětlení. Nejlépe formou "další" příspěvku.
30.07.2011 00:57
Breivikův čin pod Occamovou břitvou
RE: Vy preci vite vice nez vetsina nas - prostych ... - to bych neřekl
Big sister 83.?.?.?
Až po ten předposlední odstavec jsem si říkal: "Na tom asi něco bude". Ale ten poslední cik - cak, cak - cik odstavec, to mě dostalo. To je totiž vypáleno čistě od boku, bez jakéhokoliv podkladu či argumentu.
Mašek, ne Mašek. Něco na tom hóóódně smrdí a jestliže zatím ještě nikdo nevymyslel jiné názvy než Inside job či False flag, tak to tak holt asi bude.
30.07.2011 01:00
Breivikův čin pod Occamovou břitvou
RE: este je tu jedno vysvetlenie editorovho postoja
Big sister 83.?.?.?
Co my víme? Do hlavy mu nevidíme.
Třeba je to pouhá boudička, kterak zvýšit .....
30.07.2011 01:39
Breivikův čin pod Occamovou břitvou
RE: pokracovani nad moznostmi cloveka
Big sister 83.?.?.?
"Atrey píše: Zamyslete se, zvladli by jste toto doma sami?????"
--------------------------------------------------------
Asi ano, kdyby jsme k tomu měli pádný důvod. Třeba jako ho mají afgánci. Ti už se se svými IED dostávají také na pár desítek (stovek???) kilogramů, takže proč ne "náš" blondýn?
http://www.globalsecurity.org/military/systems/mun...
To pak i tato "autíčka", lítají vzduchem desítky metrů.
http://en.wikipedia.org/wiki/MRAP
A jako bonus tu máme i "Training kity".
http://www.inertproducts.com/ied_training_kits
A co Vy pane René? Jak se vidíte Vy za takových deset, dvacet, třicet let? Pod drnem? Na zahrádce u lesa, zpomínajíce na zvědavce či napojenej na matrix pro deset miliard humanoidů?
Jde to z kopce, to je jasný jako facka, tak jako že obyvatel střední afriky lehce kopne do země a sklízí třikrát do roka, ale co s tím soudruhu? Co s tím?
Já to vidím na nějakou masovou akci.
WWIII vs. 5th dimension?
Hezká pohádka. "Nakupte zlato a stříbro."
A co si za něj asi tak koupíte? A kde to koupíte?
Zamyslete se nad dnešní logistikou tvorby a dovozu potravin. Nic, opakuji nic se tu nevyrábí a nepěstuje v dostatečné míře, aby to uživilo podělaných deset milionů lidí. A ikdyby to tu nakrásně bylo, tak Vám nikdo za ty Vaše mince nic neprodá, protože by si za ně sám nikdy a nikde nic nekoupil.
Až to padne na hubu, tak budete ještě zírat jak se rabuje Makro a podobné "velkospižírny".
Proberte se L.C. Až se to rozjede (=posere), tak si těma mincema budete akorát tak moct zacinkat v kapsičce u tepláků a nebo Vás o ně někdo obere cestou pro "snídani".
Jediný rozumný co můžete udělat je nakoupit pozemky a začít pomaličku obdělávat políčka, protože bude pár let trvat než se ta hluchá zemina na které se deset let pěstuje jedno a to samé probere k životu a začne jakž takž plodit. Nemluvě o tom, že tu není a nebude žádná infrastruktura a zdroje pro takovou trivialitu jako je rozvoz potravin v rámci pouhých krajů.
No a za zbytek peněz si nakupte pár metráků rýže, pšenice a pár stovek konzerv. Jo, a ještě bouchačku a hóóódně munice. To aby jste mohl postřílet "nenechavce".
Stačí takto nebo pořád věříte v pohádky o tom, že někde, někdo, někdy, něco pro lidi jenom tak? Obávám se, že tentokrát jim ta redukce vyjde, protože budete postaven před holý fakt.
Zabít a přežít a nebo ........?
10.08.2011 20:58
Globální stmívání - opomíjený ekologický horor
Týýýýý jo, to je zase soda...
Big sister 83.?.?.?
Vladimíre, Vladimíre. Už zase? Vždyť už jsem jednou psal jak to máte udělat, když chcete rozjet diskuzi na zajímavé téma.
Kliknu na odkaz na tetu wiki a tam na mě čumí tohle:
A pod tím nesmysly:
NASA photograph showing aircraft contrails and natural clouds. The temporary disappearance of contrails over North America due to plane groundings after the September 11, 2001 attacks, and the resulting increase in diurnal temperature range gave empirical evidence of the effect of thin ice clouds at the Earth's surface.
Zkuste se častěji dívat na oblohu, zejména ráno, v poledne a večer. 3x denně to pro základní porovnání bohatě stačí. Kolikrát jsou to takové změny, že si člověk říká, že to nahoře musí fičet rychlostí snad 300 Km/h.
Není Vám něco podezřelého? Tak se zkuste rozpomenout jak vypadá opravdové azúúúro a jak vypadala obloha když Vám bylo deset a Vy jste koukal na éra jak dělají čáry na obloze a ty za nimi rychle mizely.
Já nevím jak Vy, ale já si vzpomínám, že pokud nebylo zrovna období deštů či bouřek, tak bylo vždy azuro a oblačnost byla oblačnost a né mléko po celém horizontu. A to raději ani nemluvím o těch fakt divnejch tvarech mraků, které se tvoří v deseti kilákách jenom tak, mírnyx tírnyx, pár desítek minut po průletu éra.
Nemusím být přeci študovanej hydrometeorolog či aerolog, abych tušil že tu něco s těma érama nehraje. Ale toho jste si přeci taky musel za velkou louží již dávno všimnout, ne? Tam ty sra*ky sypou již nějakých 10 - 15 let kontinuálně.
11.08.2011 23:26
Homo consensionis – člověk konspirační
RE: Selský rozum a pravděpodobnost
Big sister 83.?.?.?
Dvě hoďky to tady čtu. Furt se to točí kolem jakéhosi nepoznanéno poznání, které je kdesi v nás a pak konečně přiletí vrána ke které si mohu sednout. Už jsem se lekl, že jsem sám. A co víc, nestydím se za to.
Ano, občas se mi to taky stane. Většinou si říkám: "V reálu nuda, tak mrknu na virtuálno". Zapnu tedy ony "Hot news" a nestačím zírat co tam běží, oč tam běží, ale hlavně, hlavně se vždy pobavím nad myšlenkovými pochody některých jedinců.
Tak jak tedy? Nechat tomu volnou ruku a jít stylem akce a reakce anebo to zkombinovat s intuicí? Zrovna včera jsem zkouknul Kymaticu na www.zlo.cz a je to docela mazec, všechny ty hrátky kolem false ego (falešného ega). To si fakt člověk říká jestli není lepší jít do lesa štípat dříví, povídat si se zvířátky a tříbit ducha.
To nevím, ale je to hodně dobré.
Možná nadešel ten správný čas zajít do archívu a vytáhnout nějaké staré výtisky VTM apod. a srovnat si jejich představy s naší realitou.
Já jsem možná pomatený konspirativec, ale Vy pane Křivý jste asi opravdová naivka. Kolikrát si říkám jak to ti blbci mají jednoduché. Když průser, tak nevědomky, když radu, tak do kostela. Nevíte kde bych mohl vrátit svůj rozum, abych se měl tak dobře?
Kde, jak, kdy a za jakých okolností jste pane Křivý přišel na to co to je oficiální zdroj a oficiální informace? Jaká autorita za tím stojí? To by mě opravdu moc zajímalo jak toto vzniká. Kde se bere ta slepá důvěra v jakési oficiálno? Kdy se ze zdravého selského rozumu stane intuice, kdy životem nabitá zkušenost a kdy se pouze něco přebere?
Dokážete mi to prosím vysvětlit?
A má intuice blíže ke škatulkování či k něčemu jinému? Nebo je to čirá pohodlnost přemýšlet a namáhat mozek?
Tak to pak nevím co by Vladimír napsal za článek.
12.08.2011 00:03
Homo consensionis – člověk konspirační
RE: Každý businessman... si vsadí na kauzalitu jevů
Big sister 83.?.?.?
Já doufám že raději nic, protože to už by asi bylo moc masírky na jednou. Nikdo z nás tam nebyl, ale všichni se tu odkazují na jakási média a hledání pravdy.
Co kdyby jsme pokusně sepsali nějakou rádoby seriózní kachnu, podpořili ji sborovým mručením v diskuzi a sledovali co dělá hlavní proud?
A to že se jeden člověk pomátne není zásah z hora? Vezmu-li v potaz že každý jednotlivec je svůj vlastní bůh, který si řídí svůj vlastní svět a pouze koreluje s ostatnímy světy?
No a co jako, že někoho prověřuje 100 lidí? Co to je za lidi, jakou mají erudici? Jak moc se jim dá věřit? Co když už jsou tak pohodlní, že jim nevadí tak triviální hra jako slovíčkaření (zlehčování významu pomocí volby správných slov) v závěrečné zprávě?
Dám Vám příklad, jak to běží v reálu. V bedně nedávno běžela "informace", že naši vojáci byly napadeni na základně a že je budou přesunovat kamsi do bezpečí. Něvěřil jsem vlastním uším jak ty svi*ě manipulují s fakty. Je totiž sakramenstký rozdíl říci laikovi slovo základna a k tomu pustit ilustrační obrázky z basecamp pro pár tisíc lidí a nebo ukázat real foto oné "základny", která je v reálu velká jako půlka fotbalového hřiště a slouží pouze ja observation point obehnaný jedním defence valem a pár střílnami.
Takto pane vypadá ta naše médii prezentovaná relita. Je to čistá dezinformační kampaň. Oni Vám sice řeknou co se doopravdy stalo, ale volbou těch správných slov to zároveň degradují na level 1 a na ten už většina humanoidů ani nereaguje. A postupně přejdou k levelu 2 a 3 a to fakt nechci raději ani domýšlet. To už nám asi i poteče krev z té 3D bedny. Co z toho plyne? Vy možná ještě věříte médiím, ale já opravdu ne. Já už se pouze bavím s čím na nás vyrukují příště. A spíše si říkám tohle je velká bouda, tohle nestojí za pozornost a tohle je opravdu pro smích jak to jěště stále zkouší. Raději si udělám úsudek sám, než abych věřil jákýmkoliv médiím. Každé médium někdo vlastní a ten někdo chce profit, ne pravdu pro všechny. Tak je tomu i zde, akorát v menší míře. Stačí se podívat na skladbu článků. Třikrát se to tady nějak nepovedlo s Breivikem a najednou tu máme echt článek o pomatených konspirativcích, kteří údajně o ničem nepřemýšlí a rovnou odsuzují. Co to je za hru? Kdo ji doopravdy rozehrál?
Jak můžete vědět, že třeba pan editor za těch 11 let nezačal kopat za někoho jiného a toto médium je pouhá databáze případných nepohodlných protivniků z řad myslících tvorů?
Je to jednoduché, každý nečemu potřebuje věřit, každý potřebuje někam patřit, protože kdyby jste neustále pochyboval o tom jestli 1 + 1 = 2, tak se zblázníte jako hlavní hrdina tohoto filmu: http://www.csfd.cz/film/2434-spiknuti/.
Na bloňdáka prdím, pokud je to tak easy s těmi fakty, tak už by dávno bylo jasno, nemyslíte? My jsme možná banánová republika, ale aby se nenašel dostupný vrtulník a podobné srandy co tam píšou? Možná tak někde na Marsu, ale né ve "vyspělé" zemi. Zkuste se podívat do historie a pohledat "neposlušné" země co se u nich dělo a za jakých okolností změnili názor.
Jednička z hvězdičkou. Takto kdyby to Vladimír sepsal, tak si ušetříme fůru času.
12.08.2011 14:25
Homo consensionis – člověk konspirační
RE: Dva druhy homo, jeden,ten zakladni, co nebojuje ,ale posila tam druhe.
Big sister 83.?.?.?
A proč jste tam chtěl jít? Musel jste tam jít? Já bych se tam šel možná také podívat, ale pokud by mi někdo tlačil do řepy: "Musíš mít něco na hlavě", tak bych si tam asi dal máslo a ne důkaz toho, že tomu věřím, že se jim podřídím.
Proto abych nezdechnul hlady jsem ochoten obětovat dost, ale abych se podíval na nějakou zeď?
Ano, můžeme si říci že je to pouhé gesto. POUHÉ GESTO? Černej napůl muslim u zdi nářků? Fíha, tak tomu říkám multikulti gesto.
12.08.2011 20:06
Homo consensionis – člověk konspirační
RE: Dva druhy homo, jeden,ten zakladni, co nebojuje ,ale posila tam druhe.
Big sister 83.?.?.?
Fíha, nejste Vy mutlikulti?
12.08.2011 20:50
Globální stmívání - opomíjený ekologický horor
RE: Týýýýý jo, to je zase soda...
Big sister 83.?.?.?
Založíme veřejný klub?
12.08.2011 22:13
Bouře nejnižší sociální třídy: produkt nemocné kultury
RE: Přesně tak
Big sister 83.?.?.?
"Kdyby se něco podobného začalo dít v Rusku, tak Putin/Medvěděv práskne pěstí do stolu a příslušníci FSA to půjdou "řešit" do terénu s plným zásobníkem."
Jsem si to imaginárně představil. A musel jsem se smát. I když je to smutná pravda.
No koukám pane ikke, že Vás to celkem vzalo. Vy máte osobní mnohaleté vazby na Norsko? Protože jinak fakt nechápu jak může někdo investovat tolik času a energie do tak bezvýznamné věci jako byla tahle.
Ano, jistěže je to selhání systému, ale kdo ten systém zřídil, kdo jej povolil? Kdo jej řídí? Ať už na low level či high level?
Jsme to my, lidé! Takže ať je to jak chce, je to pouze naše lidská chyba, naše lidské selhání, že v tomto systému nadále z pohodlnosti jedeme. A pokud nepřijde opravdový zázrak, tak nevím, nevím ...
"Když zaboucháte na díru klackem jestli jsou sršni doma, tak nikdy nevíte co bude? V každým případě pokud to děláte pravidelně, tak sršně zaručeně jednou doma zastihnete."
----------------------------------------------
Krásné přirovnání.
Já bych to hnízdo rovnou nakopl / odstřelil.
13.08.2011 16:46
Homo consensionis – člověk konspirační
RE: Dva druhy homo, jeden,ten zakladni, co nebojuje ,ale posila tam druhe.
Big sister 83.?.?.?
Samozřejmě že mě to pane Honzo taky napadlo. Je přeci rozdíl když tam přijede českej pepík s máňou a chcou mít fotku do alba, že ano? Ale co asi Luxor nepochopil je ona symbolika na kterou ta fotka naráží. Ta se totiž dá pak použít i obráceně: "Hele máňou i ten hezkej černej kluk z Ameriky to má na hlavě, tak proč my ne?" No ale to se nám to pak vrátí v podobě jahodovýho rosolu místo páteře, jak už zde zmínil n.z.
http://www.zvedavec.org/nazory_4559.htm?PHPSESSID=q2c5tl38dbqlu04bft4spqhmc3#ptr250713
Ale pak je zde kardinální otázka z biologie. Když se může bakterie a vir přizpůsobit novým lékům, tak proč by se nemohl českej pepík s máňou přizpůsobit novým režimům vrámci pudu sebezáchovy?
13.08.2011 16:51
Homo consensionis – člověk konspirační
RE: Dva druhy homo, ten zakladni, co nebojuje, ale posila tam druhe.
Big sister 83.?.?.?
No já se snad poseru.
Kde na to chlape chodíte? Vás by měli občas pustit do televize.
A co berete Vy? Je to taky někde na webu? Kde je ta statistika? Sem s ní!
Snad jste ji neudělal Vy sám osobně Maxi?
Já nevím jak Vy, ale já si v reálu čím dál častěji připadám jako kdybych žil mezi humanoidy co mají totálně vymytý mozek a mamon + konzum je jejich jediný cíl a smysl. Hodně jich kouká do země, hrbí se a bojej se očního kontaktu. Jako kdyby se něčeho báli.
Co Vy? Jak si připadáte?
-----------------------------------------
Zrovna předevčírem jsem si fotil jisté "proužky" na obloze, poněvadž jsem měl docela slušnej foťák a každej se mě ptá:
Co to fotíš?
Nebe.
A co tam je?
Vidíš ty čáry, divný mraky a slunce za mlhou?
Ano, a co jako?
Šel jsem radši dál.
A nebo otázka roku. "A k čemu je to dobrý, ty proužky?"
-----------------------------------------
Ty lidi si prostě neuvědomují, že jim někdo neustále strká do hlavy nějakej program ve stylu:
"Tohle musíš a tamto ještě nemáš a todle se nestíhá a tohle je super a tohle si strč pod paži a když tam nebudeš jako kdyby jsi nebyl ..."
Prostě óóóvvvvcccééééé.
-----------------------------------------
Včera v bedně říkali, že prej bude slunečnej letní víkend.
A já vůl na chvíli polevil a znovu uvěřil. A hádejte co?
Čumím z okna a vono nikde nic. Tma jako v ranci a bouřka jako blázen.
A nebo je tohle to správné léto?
-----------------------------------------
Něco tady smmmrrrdddííííí a někdo tady kur*vsky lžéééééé.
------------------------------------------
Máááňo, kde jsou ty nový prášky?
13.08.2011 20:31
Homo consensionis – člověk konspirační
RE: Dva druhy homo, ten zakladni, co nebojuje, ale posila tam druhe.
Big sister 83.?.?.?
Takže rada zní: Od nynejška do Izraele zásadně s kulichem a po zuby ozbrojen.
Bo nikdy nevíš.
Ne, nefandím, je mi to celkem jedno, bo to nemůžu a ani nechci ovlivnit.
Malinko jste to nepochopil. Bylo to myšleno tak že:
Velký třesk, kupa hmoty a z té je naprosto vše. Vy, já, Breivik ..... Takže všichni jedno jsou = kolektivní vědomí šmrncnuté egy. Ale to je na delší povídání. A kdoví jestli to tak doopravdy je, že?
14.08.2011 01:47
Homo consensionis – člověk konspirační
RE: Dva druhy homo, jeden,ten zakladni, co nebojuje ,ale posila tam druhe.
83.?.?.?
Vladimíre toto je pouze pro Vás, ne reakce do vlákna.
Vám nevadí, že se zde podporuje warez?
V trubce nic není? Divné, zatím jste v ní vždy našel odpověď.
Raději tohle než články o kočičkách a spol.
Tohle alespoň člověka, který je správně naladěn donutí více přemýšlet.
Za mě jednička s hvězdičkou janko.
A co zkusit Vladimíra malinko uplatit? Malé všimné za duchovní koutek? A nebo hlasování? Publikovat jeden článek od Janka a podle toho jakou dostane známku by se odvíjela další spolupráce. Co vy na to?
Existují nějaké stránky v češtině, kde by se dali tyto informace "načerpat"? Děkuji.
Nebojte se pane pěti pé, jednou se taktéž dočkáte a prozřete.
Ovšem pouze a jenom na Vás záleží zda to bude ještě v tomto životě a nebo si střihnete ještě jedno kolo navíc.
I to je jinotaj? I toto se dá interpretovat jakkoliv? Ovšemže dá, tak jako cokoliv jiného, například i holá fakta, která Vy tak rád.
Intuici třikrát hurá!
A pro ostatní něco nového.
http://cestyksobe.cz/
A nějaká startovní kniha či učení?
Ale ano, hájíte soudče. Otázka je čím. Svou hloupostí? Záměrnou manipulací?
Článek je o tom, aby jsme se my ovce konečně probudili a otevřeli oči dokořán a pak přijdou dva manipulátoři a celou diskuzi odvedou směrem k "náckům a židobijectví". Ukázkový příklad.
To jestli je Vladimír nestranný nechám stranou, ale to že nechává diskuzi volně plynout je fakt. Ovšem my ovce co zde diskutujeme by jsme se konečně měli probrat a místní manipulativní "vyvažovatele" poslat do patřičných míst a to i za cenu neargumentace!
Tvořit a ne bořit!
-------------------------------------------------
P.S.: Jak se jmenuje choroba když někdo záměrně nadužívá (zneužívá?) písmeno S?
A pak je tady ještě mistr fohat, který zase vždy a za všech okolností najde odpověď na youtube. A je jedno o co vlastně jde. Vždy jde o lehké odvedení od tématu.
No co už, každej jsme nějakej. Je třeba to ignorovat, oni přestanou sami.
Tak proč tedy ty SS? Nějaká úchylka?
23.08.2011 21:22
Zkušenost se Stworou
RE: Dube 94, ty žiješ v domnění , že se tady automaticky tyká
Big sister 83.?.?.?
Věřte si čemu chcete n.z., tak jako pan SS či kamarád všech jansmith či jiní co žijete tu i onde. Vykání a tykání je mnohem lepší (a to se všemi aspekty které k tomu patří) než schizofrenní "you". Včetně "firemní" kultury v podobě oštítkování majetku včetně lidí či používání capslock při psaní příjmení.
Já si myslím, že největší problém je v tom, že Vy (lufťáci?) díky svému zcestovalectví máte tak trochu guláš v pocitech a názorech tu i onde a snažíte se vybrat nějaké to "best of". Jakési neustálé porovnávání. Ale to jaksi nejde. Zde byla historie jiná než tu či onde a omlouvat to tím, že sem odněkud přišel internet a s ním i tykání je opravdu hloupý argument. Zkuste se nad tím prosím řádně zamyslet. Jaká by to přinesla pozitiva či negativa tu či onde?
23.08.2011 21:28
Zkušenost se Stworou
RE: Dube 94, ty žiješ v domnění , že se tady automaticky tyká
Big sister 83.?.?.?
Kde jste pane n.z. přišel na to, že se v česku po pěti pivech fackujeme?
Co to je za paušalizaci? Na jednu stranu se autocenzurujete a na druhou stranu paušální nálepka?
No já se na to ....., Vy jste vážně diskutéři. Nejdříve se tady tři hodiny citujete, pak si vytknete chyby, pak se omluvíte a pak se tu zase začne nálepkovat a paušalizovat.
A všichni se ohánějí jak jsou sečtělí a jak toho zcestovali.
Herdek už do toho pořádně šlápněte, takovéto veletoče jsou k ničemu.
Jednu lajnu prosím, ne nádraží plné výhybek.
23.08.2011 21:41
Zkušenost se Stworou
RE: MoUdrostáku, málokdy s tebou souhlasím, ale tentokráte
Big sister 83.?.?.?
To je normální.
Shrnuto: "Mám Vás všechny v pi+i a pokud se Vám to nelíbí, tak si polibte pr+el."
Pak se tedy ptám.
Proč stále používáte diakritiku a interpunkci? Není to pro Vás naobtíž?
Proč ta schizofrenní pohodlnost?
To je stejné jako když napíšu, že mám svůj nick přes deset let a nemíním ho kvůli nějakému js co se ke mě lísá slovy kamaráde a příteli měnit.
Exkrement s kvalitním obsahem je stále exkrement. Nebo snad ne?
No jestli jste to kdysi, kdesi vysvětlil podobně jako toto, tak je mi Vás opravdu líto a nemá cenu o tom dále diskutovat. Je to Vaše vizitka, užijte si ji.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Každý si tu realitu ohýbáme jinak a je jedno jestli je to realita reálná či virtuální. Vždy je to pouze realita subjektivní.
26.08.2011 16:14
Lež a nenávist musela zvítězit nad pravdou a láskou
RE: ..a teď
Big sister 83.?.?.?
Janko, musíte mít více trpělivosti. Zatím se probudilo pouhé procento až dvě našich spoluovčanů. Více takových článků se kterými se tito čerstvě probuzení mohou ztotožnit a je z poloviny vyhráno.
Ovšem pak přijde ta nejtěžší pasáž. Nesmíme dopustit, aby k takto předpřipravené mase přišel či z ní vzešel další Havel a spol.
Jak tomu zabránit, když nepomáhají ani očitá svědectví svědků té doby?
26.08.2011 21:54
Lež a nenávist musela zvítězit nad pravdou a láskou
RE: Prosím vás, nereagujte na něj
Big sister 83.?.?.?
Tak proč zde stále je?
28.08.2011 19:38
Lež a nenávist musela zvítězit nad pravdou a láskou
RE: ..a teď
Big sister 83.?.?.?
Of topic ne of topic, já si myslím, že od toho tyto diskuze jsou a jestli v nich dojdeme k závěru, že je třeba probrat téma matrixu, tak je to jenom dobře. Takže prosím bábo pokračujte.
Ten nadpis, ten nadpis. Kdy já to jenom slyšel?
Už vím!!! V době kdy dobili (porobili) Irák a "dali ho" do rukou místním nevzdělancům (spodině???).
Kdo my pomůže? Který to byl rok? Kdo raboval?
02.09.2011 15:11
Gerald Celente: Žádné daně, žádný sex. Jen válka!
RE: Se zbraní v ruce
Big sister 83.?.?.?
Skutečným přisluhovačům? Vážně? Tak to se potom ovšem bavíme o masových sebevraždách, protože všichni "TAK TROCHU" přisluhujeme.
03.09.2011 21:53
Gerald Celente: Žádné daně, žádný sex. Jen válka!
RE: Se zbraní v ruce
Big sister 83.?.?.?
Držím palce a přeji Vám, aby to byla ta správná strana.
03.09.2011 21:54
Gerald Celente: Žádné daně, žádný sex. Jen válka!
RE: Se zbraní v ruce
Big sister. 83.?.?.?
To je hustý.
03.09.2011 23:27
Gerald Celente: Žádné daně, žádný sex. Jen válka!
RE: Svět se řítí do pekel, pojďme na tom vydělat, radí v tajné zprávě analytik Goldman Sachs (a Bakalova iHned)
Big sister 83.?.?.?
Lehce jsem se začetl do diskuze na www.tyden.cz a nestačil jsem zírat. Hodně bláta, špíny, sprostých slov, urážek a mezi tím také jedna perla.
Bořivoj Pauk píše:
"Klaus vám všem ještě ukáže, zač je toho loket!!!
Tak jsem si říkal, co bych dělal já na místě židovského patriota v Izraeli, abych vůbec přežil já i můj národ v zemi, zaslíbené Jahvem mým (fiktivním) předkům, obklopené mnohem početnějšími semitskými příbuznými národy arabskými, které nás nemají rády od těch dob, co praotec Abrahám vypudil svého nemanželského syna Ismaele, od něhož arabové odvozují svůj historický původ. Příbuzní jsou tradičně chudobnější a o to populačně zdatnější, navíc se netají přáním na likvidaci všech židů. Totální válka (např.jaderná) by byla sebevražedná - tak zbývá jediné možné řešení - obrátit zájem i zášť milých příbuzných jiným směrem, třeba do bohaté Evropy, plné „nevěřících psů“, ostatně už tam jednou muslimové byli, (Maurové ve Španělsku, Turci v jihovýchodní Evropě), takže tam trefí. Naší baštou jsou Spojené státy, tak tou jejich zas může být Evropa. Gojové nás podpoří všechny. K tomu jim musíme trochu napomoci - zastavit politickou, vojenskou i kulturní integraci Evropy, rozložit NATO, zapojit Rusko. To si vezme se svými soudruhy na starost náš člověk Pružinskij, křesťanský husitský našinec, který navíc obličejem žida ani trochu nepřipomíná (bohužel o to víc jeho syn). Také pár jiných politiků a novinářů nám pomůže žabomyšími hádkami o politické korektnosti, toleranci a nacionalizmu. Němci už k tomu významně (byť i možná nezáměrně) přispěli holocaustem našich předků a jejich vypuzením z Evropy. Tím vytvořili životní prostor a podmínky pro imigraci muslimů, a to i na místa Němců, „hrdinsky“ padlých v jejich boji proti židobolševizmu. Dobře jim tak! Muslimové si tam mezitím s předstihem postaví mešity a minarety, třeba i ve Vatikánu (aspoň je nebudou muset stavět v Jeruzalémě). Až slavnostně (spolu) založíme Palestinský stát, bude už jenom potřeba zřídit konzuláty, obchodníci už tam dávno jsou. My pak papeži přátelsky poradíme, jak mají křesťané (mimochodem u nás vzniklí a založení), co nejlépe s muslimy vycházet. Za to se přestaneme tolik kamarádit s protestanty, kalvinisty a husity, aby na nás katolíci vzpomínali v dobrém. No, a kdyby snad chtěli němečtí neonacisté v budoucnosti antisemitský holocaust reprízovat (tentokrát proti našim semitským bratrancům) - tak aspoň arabové na vlastní kůži poznají, co to doopravdy je – a Němci budou vzpomínat: „zlatí židi, proč jsme se jich tehdy zbavovali“.
Šalom, salam aleikum, pochválen (žid) Ježíš Kristus. "
Cituji:
"Nejzajimavejsi je, ze ceske Romy maji Cesi v Cesku vetsinou stejne radi, jako Norove Pakistance v Norsku: Jedni maji zvlastni romske kulturni zvyky, ti druzi zvlastni muslimske zvyky."
------------------- ------------------- ------------------- ------------------- -------------------
Tak a co teď? Zavedeme svoje zvyky? Začneme konečně jednat férově a na rovinu? I za cenu toho, že se pár tisíc cigošů nedožije konce roku?
Zase se točíme v kruhu. Zase hledáme chybu někde jinde než je. Chyba je v nás!
1) Defenestrovat zaprodané politiky.
2) Zavést novou formu demokratické totatily.
3) .....?
Kdo se přidá k této hře? Pokračujte doplněním bodu č.3.
Tak tu agónii pojďmě urychlit, ne? Čím rychleji to přivedeme kompletně do kopru, tím lépe. Tím rychleji může začít něco nového, čistého, svěže voňavého. A pak odněkud vyleze pejzatej šváb a jsme opět v hajzlu. Nebo ne? Nebo snad tu bitvu energií konečně vyhrajeme? Konečně se vymaníme?
Co jim založit stát? Tak jako ho mají pejzatí kucííí?
Gypsyland !!!
Počkat, voni vlastně neumí englicky. Tak co třeba:
Cigánov !!!
Tak co tedy navrhujete anabelo? Self defence? Na jakém stupni? Duchovním? Fyzickém? Domobranu?
Mluvíte zde o Africe. Bílý muž odešel a černí muži jedou podle instinktu. Jsme toho schopni? Asi ne, na to jsme moc zmaštění propagandou ve stylu humanismus především. Tak co tedy?
-----------------------------------------------------------
Podívejte co se řeší. Spadlo letadlo, zemřeli lidé. Podle některých prý vyznamní lidé. V čem významní? Co je to za dobu, když dělá ze tří hokejistů "nadlidi"?
Nebo ta šaškarná o jakémsi mostu.
-----------------------------------------------------------
Tady chybí autorita(y), která(é) by konečně začali jednat. Ano také by mi vadilo, kdyby se to dotklo i mně, ale tak už to holt chodí.
Problémy jsou definovány, řešení jsou navržena. Jediné co chybí jsou reálné činy. Tak co tedy?
Více takových jedinců a je klid.
Čí historie rony rk? Kdo za to může rony rk?
A nebo sestřelením vrtulníku, kde čirou náhodou sedělo celé komando které "zabilo" Usrámovic Bena Ládíka.
It is funny as fuck.
Vykašleme se na to konečně. Už i malé dítě přeci ví, že nic není zadarmo a že život je pěkná svině. Je to ta samá svině jako naše vlastní myšlení / svědomí.
Mááááázzzéééééccc.
To je newspeak jako vyšitej. Plus k tomu slovenština.
Sááákriš, to se nám to rozjelo. Doufám že se dožijeme dvacetiletýho výročí. Nebo pětadvacetiletýho, jako u Černobylu. Pak nám to snad konečně řeknou sami aktéři (piloti???).
------------------------------------------------
Uklízečky že nic neví / nemají vědět? A to zasejc nééé. Naše uklízečky ty vědí kolikrát mnohem více než běžní zaměstnanci.
Měl jste na mysli "plánované tragédie", že?
12.09.2011 00:46
9/11 po deseti letech – stále čekám
RE: Ještě jedna konspirační teorie.
Big sister 83.?.?.?
Děkuji.
A já vůl si pořád říkám, proč ti kováři do toho tak buší.
Že voni někde dělají chybu? Možná by se jim šikla konzultace u pana pětpé.
--------------------------
Ono to asi nic neznamená, pouze ho v danou chvíli nenapadlo nic lepšího a tak namačkal ppppp.
--------------------------
Jen tak dál pane 5p. Prosím, pokračujte v odhalování dalších fyzikálních podstat, které nám obyčejným konspirativcům nedocházejí. Jsem napnutý jak struna v mrazáku. Jedno drnknutí a prasknu.
Dovolím si poopravit Vaši rovnici o trpaslících.
Al-kaida trpaslíci jsou de facto CIA trpaslíci, takže nula od nuly pojde. Do těch baráků de facto nic nenarazilo, pouze pár stovek milionů lidí toho dne fest halucinovalo a vše ostatní je pouhý sen ze kterého se ne a ne probudit.
Nemáte někdo jednu červenou navíc?
Rád bych se konečně probudil do plného vědomí.
12.09.2011 21:09
9/11 po deseti letech – stále čekám
RE: Jak to tedy bylo doopravdy?
Big sister 83.?.?.?
Já bych Vás taky "jen tak" nejraději někam fanaticky popostrčil, ovšem stále ještě nevím kam přesně.
Já bych také s Vámi rád souhlasil, ale pouze za předpokladu, že tam ty éra opravdu byli.
14.09.2011 23:49
Otevřený dopis zpravodajcům ČT
RE: Jsou chytří, vychcaní a vlastizrádci
Big sister 83.?.?.?
Ale nééé, je to tak jak psal diskutující nad Vámi. Každý si tu pomyslnou hranici mezi svědomím (svojí upravenou realitou) a realitou "reálnou" (tou formální, společenskou) musí regulovat sám. A někdo to holt prostě neumí, jiný to zase záměrně nechce umět, protože ty požitky chce. A je jedno jaké jsou. Vy si ten mantinel taky jistě sem tam posunujete, tu či onde. Je to běžný stav věcí a jde pouze o to jak jste doopravdy inteligentní. Jak se říká "od přírody". Ne pseudo inteligentní = sečtělý.
Ale stále je to pouze práce se souborem jistých informací v množině intuice.
14.09.2011 23:51
Otevřený dopis zpravodajcům ČT
RE: Jsou chytří, vychcaní a vlastizrádci
Big sister 83.?.?.?
Jak píšete: ... Ve všem tom shonu ...
Kdo Vám ten shon nařídil? Jedině Vy sám, protože jedině Vy jste si ho sám sobě odsouhlasil. Zbytek je jenom součást pravidel této hodně nechutné a zákeřné hry.
Ano pravdu má bouchačka a silnější pes mrdá, že ano? Pointa?
----------------------------------------
Já si myslím že to co napsal Recensor má jak hlavu tak i patu. Pouze si asi nedal rovnítko mezi selský rozum a intuici. Ale to je jedno, jeho pointa je jinde.
Vezmu to jednoduše. Jsem sedlák z vesnice se "selským rozumem". Jak tedy funguji? Jednoduše. Ve chvíli kdy zjistím, že se děje něco nekalého a já to nemohu ovlivnit, tak na to prdím. Časem zjistím že těch nekalostí je přespříliš (jejich pseudo řešení = velká ztráta času) a utnu tedy zdroj informací. A co se nestane? Po pár letech zjistím, že se stalo tolik "zajímavých" věcí, že my z toho padne brada na stůl a já budu obecní blb, protože nejdu s davem co se informačního toku týká. Clear?
Kdybych to bral podle svých známých, kteří jedou na stejné vlně myšlení jako já, což je příklad každého místního hyperaktivního diskutéra (opinion makera), tak mám světonázor o ničem. Řešení? Kritické myšlení. Vždy a za všech okolností. Ale na to holt každej nemá. Já také ještě ne.
Lidi jsou zblblí, chce to přitvrdit muziku. Více agitace!
Co je? Místní profesionální diskutéři nemají co k tématu říci? Divné.
23.09.2011 23:26
Editor Zvědavce znovu předmětem vlídného zájmu policie
Stále stejná písnička
Big sister 83.?.?.?
Potrefené husy gdákají, gdákají, gdákají...
Uvidíme co "doopravdy rozjede" tento VIP synek
-------------------------------------------------------------------
Pro pana "SS"
Nepřipadá Vám to tady jako další hospoda? Tentokrát pro "intelektuály"?
24.09.2011 00:05
Strach z dluhové krize se šíří, když bylo Řecko zasaženo novými stávkami proti úsporným opatřením
RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
83.?.?.?
Příště prosím zkuste pořádné úložiště.
http://www.uloz.to/
Bude to tam napořád a nikdo to hledat nebude.
Takové malé české semeniště.
To je pěkné. To dříve nebývalo.
To je určitě od těch nových motorů co mají to lepší "spalování".
Správný odkaz je tento:
http://www.uloz.to/10434152/aerosolove-zlociny-iso
Co řešíte?
Naprostý souhlas.
A my co to víme, to tiše trpíme, že?
Jsem sám ze sebe:
Kéž bych byl hlupákem.
Zahoďte B7722 a uvidíte jaká je to pohoda, když jste nezávislý.
Tak a co teď soudruzi profesionální diskutéři? Jak z toho ven?
16.10.2011 17:51
Režisér Oliver Stone: Bankéři pomohli Hitlerovi a nacistům k moci
RE: No nevim
Big sister 83.?.?.?
Tak to prosím příště zkuste. Třeba pochopíte, že i ta diakritika patří ke slušnosti.
Děkuji.
16.10.2011 17:52
Režisér Oliver Stone: Bankéři pomohli Hitlerovi a nacistům k moci
RE: No nevim
Big sister 83.?.?.?
Čím to asi bude? Žeby to bylo tím, že je kdysi dávno založili jedinci jim samým podobní?
17.10.2011 22:15
Okupuj Wall Street a „Americký podzim“: Jde o „barevnou revoluci“?
Tik, tak, tik, tak ...
Big sister 83.?.?.?
Ale no tááák, zamyslete se konečně pořádně. V této hře pro nás není místo, to je holý fakt. Až nebudou lidští roboti, tak co?
1) Svině se požerou mezi sebou. Silnější vyhrává.
2) Svině se domluví na rozumném a udržitelném "rozvoji", tak aby nevychcípali.
3) Přiletí ufouni odkráglují elity a my konečně budeme moci žít "svobodně". Teda pouze ti co na to budou mentálně mít.
Máte na to?
A nebo se nasereme MY a pravidla hry změníme. Jak?
1) Ignorováním? To už děláme teď a nic se neděje.
2) Informováním? Není na to už příliš pozdě?
3) Násilím? Asi ano, podívejte se co se dějě kolem.
Co můžeme ztratit? Co můžeme získat?