Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 36 příspěveků, 1 jméno: Duanitta.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

27.07.2011 12:36

Pochopení federální „dluhové krize“

Naše daně

Duanitta 62.?.?.?

U nás je to samé, a jak se to hezky tutlá pod pojmem rovné daně: daň z příjmu FO je skutečně degresivní i sama o sobě, nejen zdrav. a soc. pojistné. Nad limit šestinásobku průměrné mzdy, což má pomalu každý manažer, je daň jen 15%, ale pod touto hranicí je daň 20,1% (1,34*15%, tj. základ je superhrubá). Tedy bohatí mají nejen zastropované pojistné, ale i ta samotná příjmová daň je PROCENTUELNĚ nižší.
A pak slyšíme Kalouska, jak je daň progresivní díky slevám na dani... Taky kecá, jedná se historicky o ekvivalent životních výdajů, které se odečítají od základu, něco jako firmy daní výnosy minus náklady, ne pouhé výnosy - to by dlouho nepodnikaly. Resp. tak se odečítalo dříve, v posledních letech se odečítá pevná "sleva na dani", ale to je jedno, princip stejný.

S článkem souhlasím, je nutné pochopit vznik dluhů, protože nejsou nutné, a není nutné být závislý na růstu. Údajně to kdysi chtěl trochu provětrat JFK, nějak mu to ale nevyšlo.
http://www.blisty.cz/art/58642.html

249218

16.08.2011 16:29

Nemocný kapitalismus a co s ním

Dokonalé shrnutí

Duanitta 62.?.?.?

Dokonalé shrnutí... děkuji autorovi, nejlepší co jsem dosud četla. Spousta mýtů odhalena, hlavně naše blbost.

(např. díky za to, že konečně je popsáno, že snaha o maximálizaci kladné zahraniční obchodní bilance je vlastně hloupá i nebezpečná, a jak je důležitá soběstačnost ekonomiky)

251136

19.08.2011 12:54

Deflace

Je to tak

Duanitta 62.?.?.?

Je to tak,
cit.:"Zlato se musí těžit proporcionálně k růstu ekonomiky. Nedrží-li těžba krok s ekonomikou, dojde k poklesu cen."

Anebo růst ekonomiky musí být podložen růstem oběživa.... bohužel je-li vznik bankovních peněz podmíněn vznikem též příslušného dluhu, tak dohromady jsou v oběhu nula. Nemáme kam růst, přesto rosteme.... není z čeho bohatnout, přesto někteří bohatnou... na úkor jiných. QE není emise jako taková, FED jen půjčí, nedaruje to do oběhu, chce to potencionálně zpět. To není žádný pořádný tisk.

251324

29.08.2011 10:09

Znásilnění Libye

Není někde nějaká demonstrace - i kdyby 10 lidí..

Duanitta 62.?.?.?

Není někde nějaká demonstrace - i kdyby 10 lidí..??
Proti tomuhle... [pláč]

252130

29.08.2011 15:54

Znásilnění Libye

RE: Není někde nějaká demonstrace - i kdyby 10 lidí..

Duanitta 62.?.?.?

Jak teda?

252163

31.08.2011 17:44

Znásilnění Libye

RE: Není někde nějaká demonstrace - i kdyby 10 lidí..

Duanitta 62.?.?.?

Mě taky nic inteligentního nenapadá...
tady je jedna petice http://www.change.org/petitions/the-cause-of-libya...
Pro pobavení, už nevím kde jsem zahlídla, že se má chodit na protest v bílém - smuteční muslimská barva [oči v sloup]

Myslím jinak, že se něco může hnout leda ze zahraničí v souvislosti s finančním krachem, možná Amíci něco pochopí, možná dozraje Buffett a spol. Možná... toť jen holý, pravděpodobně nereálný optimismus. Tady v ČR nepůjde nic..

252291

01.09.2011 17:03

Bárta + VV

RE: Situace byla/je daleko prozaictejsi

Duanitta 62.?.?.?

No a s Váma zasejc musí bejt pěkná nuda [vyplazený jazyk] , to zas nehrozí M. [velký smích]

252363

12.09.2011 08:54

Plán evropské ekonomické vlády byl vypracován nacisty

Řecko

Duanitta 62.?.?.?

Snad bych jen dodala k tomu, proč EU nechce dát raději Řecku svobodu s možností si vytvořit znovu svou měnu, což by pasovalo více k výčitkám vznášeným Řecku o tom, "něco" "někam" v Evropě stahuje dolů, asi svou "leností".

Škoda, že nikdo neřekne přesně CO to Řecko stahuje dolů. Myslím, že je to přesně naopak, Německo vydělává na Řecku a jiných slabších státech EU. Jsem ekonom ve firmě, která je závislá na vývozu v EUR a denodenně řeším problémy s posilováním měn a snažím se tomu čelit. Kurs je dán nabídkou a poptávkou po těchto měnách, a vím, že dokud bude země více vyvážet než dovážet, její měna musí sílit (pokud v tom nedělají bordel nějaké jiné finanční přesuny, ale v zásadě to platí). Posilování se zastaví až v momentu, kdy se export vývoz vyrovná s dovozem, vyváží se jen věci s komparativní výhodou. Německu se nikdy nevyváželo tak dobře jako nyní... čím to? Možná že je to Čínou, ale také tím, že mu pozitivně proexportně oslabuje kurs EUR právě Řecko a spol. Ti naopak mají velký problém, pro ně je EUR Německem příliš posíleno, nedokáží překonat levný čínský dovoz. Tedy, kdo si dokážete představit finanční toky, jsou to přímo hmatatelné peníze, které Řecko DARUJE Německu, formou více EUR, které obdrží Nemecký exportér, a méně EUR, které obdrží Řecký exportér (až zkrachuje)... jednoduchá matematika. A pak bude někdo dělat chytrého o tom, jak Nemecko prodělává, a dává "pomoc" [chechtot] pokud vím, tak půjčka není pomoc, půjčka je půjčka.

Je to tristní, jak dostává ekonomická věda v současnosti nafrak. Občas se ohlížím po době před listopadem, kde někdo tyhle věci řešit opravdu uměli. Mělo by se "z těch komunistů vymlátit" jak dokázali v rámci RVHP vyváženost, že dokázali přesunout některé výroby do jiných států tak, aby všichni něco dělali, nikdo se neflákal a všichni výměnou nakonec vydělali, neotročilo se na jiné za bezcenné papírky, jako to děláme my teď. Že dokázali "oběživu" dát jeho pravý význam, tj. aby to obíhalo.

253139

13.09.2011 08:55

Plán evropské ekonomické vlády byl vypracován nacisty

RE: Řecko

Duanitta 62.?.?.?

Ale byla by to paráda, kdyby zbankrotovali všichni naráz... všichni by se navzájem pozavírali, a zpytovali svědomí v temných kobkách [velký smích] . Majetek by se naráz celý zabavil (sám) a sloužil již jen ke slávě. Vězni by na něm chodili na nucené práce... možná by to fakt nikomu nedošlo. Pár úspěšných by se nechalo. Nevím jistě, ale v temných dobách historie tomu tak třeba někde bylo, proč by se jinak lidé tenkrát klaněli až k zemi jako paka, nechávali se házet do hladomorny?

253225

13.09.2011 09:36

Plán evropské ekonomické vlády byl vypracován nacisty

RE: Řecko

Duanitta 62.?.?.?

Jako beze srandy? [oči v sloup] Nedělejte, že nevíte. Bankéři by to od.. jak píšete. Přijde se na to, že peníze jsou nanic, že se nedají jíst. Do vězení se nepude, drobní střadatelé přijdou o drobné, ale získají budoucnost. Daňoví poplatníci jsou vítězové. Hlavní je ale nepřijít přitom o fyzický majetek, ten je třeba bránit třeba silou, čím více naráz krachujících bude, tím snáze se o ubrání. A začínáme nanovo...každý podle svých schopností.

253231

13.09.2011 09:56

Plán evropské ekonomické vlády byl vypracován nacisty

RE: Řecko

Duanitta 62.?.?.?

To se pouštíme do těžkých debat. Peníze mají být oběživo, v tom je jejich hluboký užitek. A do důchodu si raději schovejme soběstačnost ekonomiky, než hromadu dolarů. Nechci se s Vámi příti, musím makat, hezký den

253234

14.09.2011 11:12

Plán evropské ekonomické vlády byl vypracován nacisty

RE: Řecko

Duanitta 62.?.?.?

.. tak nějak [smích]
ovšem zbývá otázka, co je záruka zajištění na stáří, když ne uložené peníze?
a)hodně dětí
b)sofistikované (či alespoň nějaké) technologie
c)soběstačnost ekonomiky.

Hlavně by mě zajímal ten bod a), jestli je to fakt nutné plundrovat Zemi za každou cenu.

253314

27.09.2011 09:36

Proberme se, Švejkové!

Chce to víc známých osobností

Duanitta 62.?.?.?

Chtělo by to víc známých osobností..

(jinak budeme pořád označováni za lůzu)

254004

03.10.2011 12:27

Demokracie a diktátoři

RE: Luciferiáni a uhlobaroni spolknou jóóó hořkou pilulku

Duanitta 62.?.?.?

Dobrý den,
kéž by, držíme palce, ale mám velké obavy. Když o tom šly zmínky na jaře, psalo se tomto procesu jako o "z jedné lžičky práčkového niklu za 2 dolary transmutací prvku dostane čistou měď a půl roku výdej energie o výkonu 15 kW". Můj přítel tehdy poznamenal:
"Transmutace, neboli přeměna niklu se dělá tak, že se jádro niklu s 28 protony ostřeluje protony (jádry vodíku) a ejhle když se dobře strefíme máme jádro mědi s 29 protony. Většinou z toho zasaženýho jádra ještě vyletí splašený neutron. Tahle transmutace je ovšem silně endotermická, takže na každý takto vyrobený jádro mědi spotřebujeme asi 13,8 MeV energie. Je to velice ztrátový podnik. Jak to dělají profesoři z Boloňské university nevím, ale podle toho, že jim to vyzařuje řádově měsíce, předpokládám, že tajně předvyrobili nějaký nestabilní izotop mědi (v tom prášku) a ten potom nějaký čas vyzařuje energii, kterou při výrobě toho radioaktivního izotopu do něj vložili. Švindluje se už všude. Jde o peníze na granty a další výzkum. Vzpomeň si na ten humbuk se "studenou" termojadernou fůzí provedenou pohlcováním atomů vodíku povrchem platiny. Už po tom ani pes neštěkne! Vzpomeň taky na ruského akademika, tuším, že Samojlova a jeho generátory volné energie. Nekoupila sis taky jeden? Ty se máš. Už nemusíš kupovat uhlí a platit nehorázné účty Čezu. Raděj bych se mýlil, ale tohle moc "smrdí" podfukem. Přeji hezkou noc plnou snů o energii zdarma. "

254354

13.10.2011 09:20

Evropa musí bojovat proti spekulačním útokům USA-Británie

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Duanitta 62.?.?.?

Kdysi dávno řekl Thomas Alva Edison: „Když národ může vydat dluhopis, může vydat i bankovky. Element, který činí dluhopis dobrým, činí dobrým i bankovky. Rozdíl mezi dluhopisem a bankovkou je ten, že dluhopis umožňuje brokerovi získat od dlužníka dvojnásobek hodnoty dluhu. Zatímco měna je spravedlivá, neboť neplatí nikomu jen těm, kteří přispívají nějakým užitečným způsobem za své výrobky. Je absurdní tvrdit, že stát může vydávat dluhopisy a nemůže vydávat svou měnu. Oba tyto způsoby jsou příslibem platby. Ale ten prvý vykrmuje půjčovatele peněz, zatím co druhý pomáhá lidu. Když měna vydávaná lidu není dobrá, potom ani dluhopisy nejsou dobré. Je to hrozná situace, když se vláda, aby zabezpečila národní bohatství, musí zadlužit a podřídit se úrokovým požadavkům bankéřů."
http://www.czechfreepress.cz/politika/problemy-sta...
Ještě je tam jeden dobrý citát:
Lidé si myslí, že peníze vydává stát, ale to není pravda - alespoň od roku 1913, kdy americký president Woodrow Wilson vytvořil FED (jakousi instituci s právem vydávat peníze - dolary) jako soukromou banku. Americká vláda v ní má jen poradní hlas. Tento bankovní systém je žábou na prameni, která vyžírá celé státy a na jejich potížích vydělává miliardy.
Před svou smrtí americký president Wilson přiznal: „Jsem ten nejnešťastnější člověk. Nevědomě jsem zruinoval svou zemi. Náš systém úvěrů růst národa a tím i všechny naše činnosti jsou soustředěny v rukou několika málo lidí. Stali jsme se nejúplněji dominovanou a podřízenou vládou v civilizovaném světě. Už nikdy vláda svobodné volby, již nikdy vláda podle přesvědčení a volbou většiny, ale vláda nátlaku názorů malé skupiny vlivných lidí."

Ještě bylo pár dobrých citátů na wikipedii, ale před časem zmizely, bylo to od pár amerických senátorů, pamatuji si letmo, že tam nakonec někdo doufal, že je bude jednou národ hnát tvrdě k zodpovědnosti za to, že o tom tak dlouho mlčeli a trpěli to.

255091

13.10.2011 09:21

Evropa musí bojovat proti spekulačním útokům USA-Británie

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Duanitta 62.?.?.?

ČNB si na emisi peněz půjčuje - jinak by si je při potřebě státu tiskla, ale nesmí, je vazalem MMF. Zákonem z roku 1990 a parlament o ní nesmí rozhodovat.

255092

13.10.2011 09:50

Evropa musí bojovat proti spekulačním útokům USA-Británie

RE: To opravdu ne ! Nesmyslný a tendenční článek.

Duanitta 62.?.?.?

Tak jsem se trochu brouzdala, a takových citátů byly tuny, nejen citátů, ale i atentátů na prezidenty, které mají nějakou společnou linku..
http://belfort.blog.tyden.cz/clanky/4735/konec-kap...

Jedna nalezená světlá myšlenka na závěr:
"v roce 2013 vyprší licence FEDu na vydávání americký měny a nebude obnovena. O tom ví skoro všichni od vrátnýho toho baráku, kde už 100 let pět židovských rodin a britská královna ždímou USA co to jde."

255094

No, úspěch tohoto hnutí může zakrýt fakt, že i bez něj celý finanční systém padne na ústa. Bankéři i kapitalisté by při něm museli přiznat, že celou dobu lhali, že neoliberalismus tvrdě prosazovaný byl nefunkčním idiotismem. Takhle mohou stále ještě tvrdit, že to mohlo fungovat, a pár lidí jim uvěří. To nejdůležitější na tom je, že pár botahých teď nutně přijde o něco ze svého majetku, nebo alespoň o tu iluzi, že ten majetek měli. Bude to kruté, a za falešného viníka budou označeni protestující lidé, nikoli pravý viník - systém falešné akumulace kapitálu.

255384

18.10.2011 12:35

Okupuj Wall Street a „Americký podzim“: Jde o „barevnou revoluci“?

Protestuje už i Bílý dům

Duanitta 62.?.?.?

Protestuje už i Bílý dům
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/247776-hn...
"Prezident Barack Obama vycítil přirozené spojenectví hnutí s cíli vlastní politiky a v neděli je podpořil při odhalení pomníku Martina Luthera Kinga ve Washingtonu. Jejich protest přirovnal ke Kingovu boji za občanská práva.
Bílý dům se prostřednictvím mluvčího poprvé připojil k bleskově se šířícímu heslu hnutí „Jsme těmi 99 procenty“, vyjadřujícímu fakt, že majetek jediného procenta nejbohatších Američanů činí tolik, kolik vlastní zbytek více než 300 miliónů obyvatel.
„Prezident dá jasně najevo, že bojuje za to, aby zájmy 99 procent Američanů byly dobře zastoupeny,“ prohlásil mluvčí k Obamově včera zahájené cestě do Severní Karolíny a Virginie. [překvapení]

255401

20.10.2011 09:27

Zločiny neoliberalismu

RE: Jak na ně (hledáme recept)

Duanitta 62.?.?.?

Mě se jako nejjednodušší recept nabízí studium a vzkříšení předlistopadových principů, lidi by to rychle pochopili se všemi souvislostmi. Systematické odmítání lží a strašáků o té době. Počínaje tím, co je a co není pravda o zločinech z 50. let, konče vyrovnanými státními rozpočty. Tohle musíme po médiích požadovat.

Je pro začátek lepší tato inspirace něčím, co vlastně fungovalo, než čímsi idealisticky vykonstruovaným, intelektuálně virtuálně poletujícím bez zkušenosti. Jako např. včera Ilona Švihlíková mluvila o společnosti bez bank... o tom to není. Banky fungovaly i za ČSSR, a sloužily. Zde mě napadá další strašák z té doby - měna z 50. let - dnes už chápeme, že to nebyla krádež, ale nutná očista, od všech těch finančních bublin co nás trápí třeba dnes. Bylo to sesypání zkolabované hry na Monopoly do krabice, aby šlo rozdat znovu a pokračovat.

255597

20.10.2011 12:19

Okupuj Wall Street a „Americký podzim“: Jde o „barevnou revoluci“?

RE: Protestuje už i Bílý dům

Duanitta 62.?.?.?

Milý steve,
jak Vás vůbec mohlo napadnout, že by se tomu dalo uvěřit... teď nevím, jestli se mám urazit [chechtot] , jo aha to byla jen Vaše legrácka. Hezký den

255613

24.10.2011 14:35

Další válečný zločin NATO v přímém přenosu

RE: Komu prospěje občanská a kmenové válka v Libyi?

Duanitta 62.?.?.?

Také mi tam dost chybí osobní ochranka - ony "Amazonky".

Ráda bych věřila verzi, že Kaddáfí předstírá smrt, aby urychlil odchod NATO.

255841

25.10.2011 10:30

Umělá opozice Nového světového řádu

Hnutí je neprůstřelně definované

Duanitta 62.?.?.?

Myslím, že hnutí bylo výborně definované, nejde to jen tak zmanipulovat. Jestliže spousty lidí udělá své fotografie s popisem svého "american dream", a otevřeně se přestane stydět za to, že neuspěli, má to sílu, klasická dehonestující protikampaň selže. Jestliže je za viníka označena "Akumulace kapitálu", což je správně, rovnou trefa do černého jádra dluhů, tak se to nedá jen tak pohanět (nejlépe komunismem).
Myslím, že to plánoval někdo s mozkem a srdcem, nemohu si pomoci. Pokud to byl někdo od nich, proč ne.. mohl někdo procitnout. I v zájmu miliardářů může být záchrana své země... páč jinou nemaj, je to záležitost IQ, nevím, proč by automaticky měli všichni bohatí chtít NWO.

Byla by škoda, aby se hnutí rozpadlo jen proto, že se konspirátoři mohou obávat podvedení. Svět lze oddlužit pouze správným kliknutím myši na správném počítači, jednou k tomu dojdeme stejně, ale je zbytečné se trápit o 20 let déle než je nutné.

255904

25.10.2011 11:16

Další válečný zločin NATO v přímém přenosu

..

Duanitta 62.?.?.?

Vložený obrázek
Sakra, to si nemůžou v okamžik dřívější vraždy udělat fotku do zásoby na potom? Nemuseli by se pak mořit s fotošopem. Doufám jen, že není vězněn.

255912

01.11.2011 09:56

Dvě aktuální krize

Severní euro

Duanitta 62.?.?.?

Jestli je cílem severního eura nalákat na sebe ČR, tak mě polévá horko. Ztratila by se exportní výhoda eura díky jižním zemím, a zůstalo by jen to vazalství na cizí monetární politice a zadluženost forever a časem NWO. Nenechme se proto nalákat na severní euro, to je ta nejhorší varianta ze všech.
Jinak autor by si měl lépe poslechnout, co ti Němci říkají o svém exportu a proč se eura nechtějí vzdát (floating).

256361

02.11.2011 13:58

Opožděná obžaloba (na úsvitu IV. odboje?)

Dobrý

Duanitta 62.?.?.?

S radostí chci autorovi opět pogratulovat k výbornému, čtivému a sdělujícímu textu, stejně tak jako k minulému "Nemocný kapitalismus..."
Kromě toho, že s tím obsahově naprosto souhlasím, tak oceňji, že je to psané krásným jazykem, jasně, nevulgárně přesto pádně, chytře i se srdcem, tyto věty by dobře zněly na pouličních demonstracích.

256456

02.11.2011 14:24

Opožděná obžaloba (na úsvitu IV. odboje?)

RE: Kapitalismus ano či ne ?

Duanitta 62.?.?.?

Kdysi mne zaujala jeden modýlek kolkování peněz, možná se to stalo ve skutečnosti, ale už nevím, je to dávno a nemohu to najít. V jedné (asi) německé obci měli téměř prázdno v kase, nezaměstnané obyvatelstvo, spoustu nedodělané práce (asi jako teď u nás). Nový starosta zavedl měsíční kolkování obecních peněz, tj. označení platnosti peněz jen na měsíc dopředu, a převést do dalšího měsíce, tj. nově okolkovat si každý směl jen určité množství těchto peněz. Každému, kdo, vydělal více, přibyla další starost: do konce měsíce u někoho jiného utratit. Začalo se pracovat jako nikdy předtím, vzkvétající obec jako ze škatulky, obecní kasa se dokonce začala (prý) plnit.
To sice nevím z čeho, navíc obec je na tento model příliš malá, ale základní myšlenka se mi neustále vrací jako funkční. A může to pak být i kapitalismus.

256457

02.11.2011 15:42

Opožděná obžaloba (na úsvitu IV. odboje?)

RE: Dobrý

Duanitta 62.?.?.?

Můžeme se zde spousta lidí shodnout, že se máme lépe, než před listopadem, pokud půjdeme po linii, kolik co stálo a kolik za to koupíme spotřebního zboží.
Jenže JE TO NA DLUH milý Vojto, a díky práci lidí v Číně a ve třetím světě.
Co je lepší?????
Žít si za svoje? Zkuste z toho co máte uhradit své dluhy i svůj podíl na dluhu státním. Byl byste mrtev.
A vzpomeňte po revoluci, když vyletěly ceny, a ještě sem nedolehlo čínské konkurenční zboží.... byla jsem malá ale pamatuju, že moc žít nešlo. Prostě "dobře a za naše vlastní peníze vlastníma rukama" to současný kapitalismus záhadně neumí. Tzv. "dobře" začalo být až s rapidním nárůstem mezd za socanů, s rostoucím dovozem z Číny, ale to může všechno vzít a své během chvíle.

256467

03.11.2011 09:57

Opožděná obžaloba (na úsvitu IV. odboje?)

RE: Dobrý

Duanitta 62.?.?.?

Nesmíte po mě chtít zázraky, jsem jen matematicko-fyzikální omezenec, nevybrala jsem si to, barvitosti psychologie lidské společnosti a historie zde rozumí lépe jiní, tak se do toho snažím nemotat. Každému přijde nejdůležitější něco jiného, mě přijde zakopaný pes v toku peněz, na víc nemám (hlavně čas), ale mě to skutečně přijde, že je to trefa.
Pro mě, účetního omezence se liší kapitalismus od socialismu opravdu jen tím tokem peněz, že v socialismu byl hladký oběh peněz a peníze se nesměly příliš hromadit, v kapitalismu ne, tam se z ničeho vytvoří dvojice peníze a dluh, a už se nesetkají, hromadí se každý jinde.
Zdroje finančních průšvihů vidím 1. v akumulaci peněz, která je jedinou příčinou zadluženosti 2. v nevyrovnanosti obchodní bilance vývoz/dovoz, která se vymstí globálně i exportním velmocím, tedy i nám, co otročíme světu v automobilkách a sami nemáme nic.

Na Vaše otázky...
Za český dluh může hamižnost superziskových subjektů, jedno jestli bank, firem či jednotlivců. Těch 80% jste vzal kde? Před slevami z hrubé mzdy to dělá 65% (ale tam je to problematické sčítat), ze superhrubé 48%, a ještě k tomu před slevami (historicky jde o ekvivalent životních výdajů). Za socialismu se dojilo trošku, jestli závidíte mlejn na Sázavě, tak materiál na barák si kradli lidé i obyčejní. Socialismus si nehrál na to, že se tam nekrade, ale šlo to hůř. Píšete trochu nekoncepčně, a myslím, že by se Vám dobře nastavovalo zrcadlo..

Líbí se mi Vaše poslední věta, a doplňuji, že domácnosti mají i dluhy, také cca 1 bil. korun. Kam se Vám to ztratilo? Ale nevadí, v zásadě uvažujete asi dobře, peníze minus dluhy = konstanta původně emitovaná. (CZK+dluhyCZK jsou i zahraničí a v různých formách cenných papírů).
Zdraví částicovo-vlnová Duanita [smích]

256506

04.11.2011 08:38

Opožděná obžaloba (na úsvitu IV. odboje?)

RE: Dobrý

Duanitta 62.?.?.?

Pani Blažková, díky za upozornění. Nevím jestli jsem těchto věcí vedomě schopna, podvědomě to nevylučuji, možná něco z rodinných vzorců chování.. , každopádně teď z toho na mě padá paranoia. Zkusím více naslouchat, méně žvanit, Vám přeji krásný den.

256536

04.11.2011 09:59

Opožděná obžaloba (na úsvitu IV. odboje?)

RE: Dobrý

Duanitta 62.?.?.?

Aha, tak to se mi ulevilo, já si na oplátku velice vážím Vašich příspěvků, a vůbec všech přispěvatelů zde. Jsem tu chvíli, ale stačilo mě to hodně změnit, za což děkuji všem ...
(a už svou osobou nechci víc zdržovat [smích] )

256539

04.11.2011 10:14

Opožděná obžaloba (na úsvitu IV. odboje?)

RE: Dobrý

Duanitta 62.?.?.?

Děkuji,
Jančura ale má jednu zásluhu, ukázal, jak důsledně jsou ČD tunelovány. Občas plácá z cesty a nelze mu věřit všechno, ale konkrétně by mně zajímalo proč tvrdí, že byla dosud linka Praha Ostrava pro ČD prodělečná. To musel někde vidět. Jestli to byl nějaký účetní trik kvůli tunelování.
Hysterická reakce ČD se mi moc nelíbí.

256541

07.11.2011 09:03

Můj vztah k Židům

RE: Geniální žid Einstein

Duanitta 62.?.?.?

Jj, Einstein se prý hlavně uměl dobře hádat. Měl dejme tomu dobrý nápad s relativitou (zjednodušení Maxwellových rovnic dilatací času), ale to byl spíše početní příklad, a naprosto přitom selhala interpretace jevu, vymyslel jen bláznivý model časoprostoru, a vrhl fyziku 20. století do vírů absurdní mystiky a nesouladu s kvantovými jevy. Snad se nyní pohnou ledy s objevem nadsvětelných neutrin v CERNU.

Zvláštní při tom bylo to stoleté lpění na Einsteinových DOGMATECH. Ano, dogmatech, bylo spousta pochybovačů, ale ti byli umlčováni a zeměšňováni. Ti "správní" fyzikové říkají: "Každý rok nám píše nějaký blázen, že sice všechny ty knížky nečetl, ale že teorie relativity je chybná. My mu vždy odpovídáme, že jsme všechny ty knížky četli, že je to dobře." Hotovo.
Teď po tom objevu v CERNU se snad chytí za nos [chechtot]

256709

07.11.2011 09:12

Můj vztah k Židům

RE: Nálepkování

Duanitta 62.?.?.?

Souhlasím, před měsícem u nás byli kolegové z Turecka, a při obědě zašla řeč na turecké sousedy, tak jsem podotkla, že největší problém bude asi Izrael. Byla jsem překvapena, jak okamžitě se oba předháněli v tom, že problém tam není v obyčejných lidech, ale "only politicians". Kladli na to překvapivě velký důraz.

256710

09.11.2011 09:09

Můj vztah k Židům

RE: Nálepkování

Duanitta 62.?.?.?

No, já nevím. Rozumím Vám, ale jak se lidé mají na těchto krocích masově domluvit a dlouhodobě dodržovat, když se neuvidí nikdy jako grupa..budou odpadlíci. Já si myslím, že se při demonstraci uvolňuje jiný druh energie, který Vámi uvedenými taktikami nenahradíte. Už celý rok třeba probíhá odklon od spotřeby, protože lidé nemají peníze, ale jenom krachují obchodníci, aniž by cokoli pochopili, svede se to na něco jiného. A těmi nahoře to nepohne už vůbec, stačí se víc zadlužit, tím se to pokryje, a svede se to třeba na důchodce či nezaměstnané.
Samozřejmě nejlépe udělat obojí. Nemyslím si, že si demonstrací ti nahoře nevšímají, dokonce si myslím, že mají opravdový strach, protože jejich osobnosti jsou na tom založené, strach vyvolávají, a sami mu podléhají. Je to poznat z jejich hysterie, kterou na jakékoli protesty reagují.
Já 17.11. na Staromák půjdu, a je mi jedno, že tím budu pro smích v naší MádloIssové kanceláři, tam už jsem za UFO stejně dávno, takže už je to stejně fuk. [cool]

256839

24.10.2013 11:02

Odmítněme nadvládu parlamentních prostitutek

RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE

Duanitta 62.?.?.?

A už je mi to jasné, volím ČSSD, protože chci, aby ty huby ODS a TOP byly co nejprotáhlejší, a aby se po volbách na levici dalo aspoň něco rozumného sestavit. Když to dáme komunistům, vytáhnou strašáky a nic.

298504

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
27,34 Kč
Libra
30,28 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,58 Kč
100 japonských jenů
22,40 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 807,43 Kč
1 unce stříbra
546,39 Kč
Bitcoin
318 090,95 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?