Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 53 příspěveků, 3 různá jména: <nic>, martino, mo.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

27.12.2009 22:04

Proč pevný dolar předznamenává útlum v roce 2010

RE: dollar stoupa

martino 85.?.?.?

Pane Bartošku taky doporučuju psát raději o tom čemu rozumíte. Na obřích trzích jako je např EUR/USD k žádným manipulacím nedochází, tím si jen někteří hloupí tradeři zdůvodnují svoje ztráty. Na to aby jste pohl dolarem o pouhých 10 pips (0.1 centu) musíte na trh hodit 50-100 milionu dolarů. Dobrá, utratíte 100 milionů, pohnete nepatrně cenovou křivkou a co dál???
Ano cenová křivka nějaké pravidelné vzorce vytváří (což je ostatně základem technické analýzy), ovšem tyto vzorce jsou značně nestabilní. Že něco fungovalo posledních 10 let není vůbec žádnou zárukou, že to bude fungovat nadále.
Dlouhodobě úspěšný trader si je samozřejmě vědomý toho, že žádný Svatý grál, jak se vám snaží namluvit pan Nula v obchodování neexistuje a kdo si myslí, že je génius a přechytračí trhy tak skončí dříve nebo později s holým zadkem.

208158

28.12.2009 18:24

Proč pevný dolar předznamenává útlum v roce 2010

RE: dollar stoupa

martino 85.?.?.?

Proti obyčejnému retail brokerovi hrají jenom malí hráči kteří, i když se to nezdá, tvoří jen zlomek objemu všech obchodů. Ano, něktří retail brokeři mohou trochu manipulovat grafem proti zájmům klienta, seriozní velcí brokeři jako např oanda.com tohle ovšem nemají vůbec zapotřebí. Větší hráči obchodují přes ECN brokery (např dukascopy.com), kteří fungují pouze jako zprostředkovatelé a ne protihráči. No a velké banky samozřejmě obchodují přímo bez brokerů. Já sám obchoduju 4 roky přes oanda.com a na druhém monitoru mi běží nezávislá cenová křivka od tradestation.com s naprogramovaným systémem. Oba grafy se pohybují stejně, rozdíly jsou max. 1pip. Větší rozdíly jsou jenom pár sekund po vyhlášení nejdůležitějších zpráv, kdy ale nikdo rozumný neobchoduje kvůli velkému spreadu a slippage.
Co se týče psychologie máte naprostou pravdu. Zvládnutí emocí když se člověk dostane do většího drawdownu (a tam se dostane dřív nebo pozděli každý) je to kde se láme chleba.
Hodně štěstí.

208224

17.03.2010 01:54

Peníze a dluh

RE: Jde o starší systémový problém,ale současná ekonomika musí řešit naléhavější věci!!!

mo 85.?.?.?

Tady tento stát potažmo politici potažmo socky které je volí mě okrádají prostřednictvím všemožných forem daní o 70% přijmu. Tyto peníze končí v kapsách politiků a úředníků jako úplatky, jsou rozházeny na předražené a zbytečné státní zakázky, jsou nacpány do chřtánu cikánům a jiným sockám, služí jako plat většinou zcela zbytečných státních zaměstnanců. Co za tyto peníze dostanu zpět? Nic než buzeraci. A vy si neustále myslíte, že vás okrádají jakési imaginární "diskrétní elity". Člověče vzpamatujte se.

215147

17.03.2010 11:31

Peníze a dluh

RE: Jde o starší systémový problém,ale současná ekonomika musí řešit naléhavější věci!!!

mo 85.?.?.?

Místo té hromady rádoby psychoanalytických blábolů o mé osobě byste mohl raději napsat něco k věci, argumentovat, s něčím zkusit polemizovat. Ale na to se takový, jak sám píšete, inteligentní, vzdělaný a světaznalý [chechtot] asi nezmůže. Ale chápu, že se zjevnou do očí bijící pravdou se dá polemizovat jen velmi těžko.
Já se vůbec nedivím, že lidstvo směřuje tam kam směřuje když se místo označení opravdových problémů a jejich racionálního řešení, označení viníků těchto problémů kteří jsou jednoznační, vymýšlejí krkolomné teorie že za všechno může nějaký ultratajný spolek pejzatých strýců.
Krásně to je vidět na příkladu Řecka kdy za viníky jejich problémů jsou označení zlí finanční spekulanti kteří se pokoušejí Řecko zničit v čele s bankou GS. A davy nadšeně hýkají souhlasem. To že politici po desetiletí upláceli voliče a tito (především státní zaměstnanci) doslova prožrali svou budoucnost nikdo nevidí. O nějakém uskromnění nemůže být ani řeč, místo toho jdou stávkovat že chtějí přidat. Oni přece za nic nemůžou, oni nic nezpůsobili. A to mají Řeci dar v podobě moře a památek kteří zanechali jejich tehdy pracovití moudří a vyspělí předci a z toho plynoucích obrovských přijmů.

215173

22.03.2010 23:13

Další velké záchranné balíčky pro banky na cestě

RE: Nemovitosti jsou v troskách a ceny míří dále dolů.

mo 85.?.?.?

Takže až začne USD kolapsovat tak se všicni budou chtít zbavit bezcenných papírků. Bohatí vymění své hodnotné nemovitosti za tyto bezcenné papírky a vydělají na tom mnoho bezcenných papírků. Tak nějak jste to myslel ? [chechtot]

215659

27.05.2010 00:26

Řekové to chápou

.

mo 85.?.?.?

Nehorázné cancy. Chudáci pracovití poctiví Řekové byli okradeni korporacemi. A zlý MMF ještě ke všemu chce aby se vzdali části sociálních výhod [chechtot]
Neuvěřitelné.

220268

27.05.2010 18:34

Řekové to chápou

RE: plně s Řeky souhlasím

85.?.?.?

A co teprve Romové. To je taky špatně ovladatelný hrdý národ s bohatou historií který se nenechá jen tak okrádat. Zřejmě tvůj vzor Dane, podobně jako Řekové.
Ti Řekové mají ještě to štěstí, že mají krásné moře a ostrovy a měli moudré pracovité předky kteří kdysi postavili památky na které se dnes jezdí dívat celý svět. Jinak by byki na ůrovni Albánie.

220330

28.05.2010 05:25

Řekové to chápou

RE: plně s Řeky souhlasím

85.?.?.?

"Pejzatý Izák, hotentot, primitiv, pravopis". Kopání a plivání okolo sebe namísto argumentů ti jde opravdu výborně. Ostatně od obdivovatele lenochů, dlužníků a vyděračů člověk nemůže nic jiného čekat.

220383

28.05.2010 10:48

Řekové to chápou

RE: tvrdá ruka na Řecko

85.?.?.?

1) Dluh USA není v pořádku
2) Dluh USA (v poměru k GDP) je daleko nižší než dluh Řecka a je v podstatě na úrovni průměru Eurozony.
3) USA stačí jen omezit vojenský rozpočet nebo trochu zvýšit nízké daně a budou mít hned vyrovnaný rozpočet.
4) Evropa může šetřit na rozdíl od USA jenom na státních zaměstnancích a sociálních výdajích
5) Dolar s tím nemá co dělat

220409

10.09.2010 01:30

Naše dlouhá národní noční můra neskončila, teprve začíná

RE: Obtloustli oVcane v JuYsEj

mo 85.?.?.?

Tak jsou teda obyvatelé USA obtloustlí ovčané nebo nemají co jíst před jistou smrtí hladem je zachraňují jen food stamps? Jak se nám to hodí, že?
Je velmi veselé když občan banánistánu kde stále jeden maká a pět na něj civí, občan zvyklý na školství a zdravotnictví "zdarma", zvyklý na podpory v nezaměstnanosti, všemožné sociální dávky, přídavky na děti, placené mateřské, dovolené, nemocenské, odstupné atd. atd. radí Američanům kteří co si sami nevydělají to prostě nemají jak mají makat, snažit se a vzdělávat se.
Víte lidem jako vy by velmi prospělo cestovat a snažit se poznávat a až potom klepat "moudra" do klávesnice.

227836

10.09.2010 09:19

Naše dlouhá národní noční můra neskončila, teprve začíná

RE: Obtloustli oVcane v JuYsEj

mo 85.?.?.?

"Tu" myslíte USA nebo ČR? To opravdu netuším protože já jsem celý život makal a vydělával ať už v ČR nebo v USA místo abych se zajímal o to kolik dostanu na nějakých dávkách. Ale v době Googlu opravdu směšný pokus o cosi.
Jinak to ,že do USA se nikdy nejezdilo za sociálními výhodami (které v podstatě nejsou), ale makat a vydělávat je snad známá věc. Komu práce nevoní a chce soc. výhody tak jede do Kanady, Skandinávie...
Já jsem pracoval v USA 10 let, život a lidi tam dobře znám. Rady Amíkům jak mají makat zrovna od Švejků kteří byli nejdál v Chorvatsku a půl života "makali" v socialismu jsou hloupé a drzé, ale jak už jsem poznal typické.

227851

19.10.2010 10:34

Pád do monetární země nikoho

Bláboly

mo 85.?.?.?

"tento druh politiky bude znamenat zřejmě nakonec hyperinflaci", "do tří let bychom tu měli mít křupavý deflační kolaps". Co to je za bláboly? Ať si pán vybere.

230229

19.10.2010 11:23

Pád do monetární země nikoho

Takže

mo 85.?.?.?


Na žádost autora vypuštěno. Díky - moderátor

230235

07.11.2010 00:45

Úsvit epochy Rousseff

RE: Divni Brazilci a ostatni obyvatele BRIC (....Rusko, Indie, Cina)

mo 85.?.?.?

Člověče nechce se mi registrovat tak vám to napíšu sem. Díky vaším fanatickým a nesmyslným příspěvkům v rubrice "ve zkratce" se ze zvědavce stává naprostý odpad. To s tím Schwarzeneggerem už je opravdu vrchol. Než začnete ťukat do klávesnice vaše fantazie tak si napřed zjistěte fakta. Za jakých okolností, po kom a s jakým dluhem přebíral Arnold vedení Kalifornie, zjistěte si něco o systému referend kdy je díky lůzovládě která schválí jakékoli výdaje ale kde na to vzít zamítne, nemožné něco rozumného prosadit atd. atd.
Dále nevím proč si berete do huby zrovna Arnolda který se dokázal jen vlastním úsilím dostat z nuly na absolutní vrchol ve třech naprosto rozdílných oborech. Co jste dokázal vy?
Za další, často se tu tvrdí, že USA je odsouzena ke krachu protože se tam nic nevyrábí a blabla. Co se vyrábí ve vašem slavném sociálním Rakousku které se má pyšnit jakýmisi standardy?
Nic. Ale najednou to nevadí.

232086

08.11.2010 09:10

Úsvit epochy Rousseff

RE: Divni Brazilci a ostatni obyvatele BRIC (....Rusko, Indie, Cina)

mo 85.?.?.?

[chechtot]
Neptal jsem se na seznam všech Rakouských firem z nichž jsem ve svém dlouhém životě slyšel něco stěží tak o 15. Ptal jsem se co se v Rakousku vyrábí, což je nekonečný rozdíl. Ale dobře, přistoupím na vaši hru a uděláme malé srovnánání opravdu významných podniků.
RAKOUSKO
http://www.forbes.com/lists/2010/18/global-2000-10_The-Global-2000-Austria_10Rank.html
Jak vidíme, největší zastoupení má ve vašem socialistickém vzoru bankovnictví, pojišťovnictví a ropná společnost. To znamená přesně to na co tady furt nadáváte. V případě socialistického vzoru je to ale tak nějak v pořádku.
USA
http://www.forbes.com/lists/2010/18/global-2000-10_The-Global-2000-United-States_10Rank.html
Takže objektivní výsledek: Mezi 500 největšími společnostmi světa jsou 3 rakouské (Erste Bank, OMV, Raiffeisen Bank) a 162 amerických.
Už vidíte jak jste hloupě fanatický?

232131

08.11.2010 16:03

Úsvit epochy Rousseff

RE: Divni Brazilci a ostatni obyvatele BRIC (....Rusko, Indie, Cina)

mo 85.?.?.?

A vy jste si jistý, že chápete psaný text? Vždyť přesně to samé píšu v prvním odstavci ohledně moudrostrakova seznamu firem se sídlem v Rakousku, které tam vyrábějí asi tak jako US firmy vyrábějí v USA.

232163

13.11.2010 08:24

Před summitem G-20: Jakou muziku si objednal FED?

RE: g20 (a zejména Čína a Rusko) ukázala FEDu fuckáče - na místě zrůdných činů JůYsEj

mo 85.?.?.?

Minulý summit G20 byl v Kanadě a příští má být ve Francii. Doufám, že nechcete tvrdit, že to jsou enklávy v čínské a ruské oblasti [chechtot] Kdo tam podle vaší teorie tahal nebo bude tahat za kratší konec když to mají soudruzi z Číny a Ruska takovou dálku?
Zřejmě ani vůbec netušíte o čem se v Soulu jednalo. Nebyly to dluhy jakýchsi fondů, ale otázka volného obchodu a měn.
Dále byste si už měl konečně vybrat jestli jsou teda ti Američani obtloustí leniví a bydlící v klimatizovaných vilách a nebo umírají hladem na potravinových lístcích bez zdravotního pojištění ve stanových městečkách.

232371

13.11.2010 08:43

Před summitem G-20: Jakou muziku si objednal FED?

RE: Hledám ekonoma, prosím

mo 85.?.?.?

Prosímvás tady se celou dobu co pamatuju (mnoho let) nepíše o nějakém oslabení dolaru, ale o totální ztrátě jeho hodnoty a hyperinflaci která je vždycky už za rohem. Faktem je, že v roce 2004 byl kurz EUR/USD 1.37 a po 6 letech je dnes eeee 1.37. A to přesto, že se Čína a Rusko se údajně po celou dobu až panicky zbavují dolaru jak můžou a USA údajně tiskne dolary na 3 směny.
Takže nebojte, je to určitě už za rohem.

232372

13.11.2010 12:13

Před summitem G-20: Jakou muziku si objednal FED?

RE: g20 (a zejména Čína a Rusko) ukázala FEDu fuckáče - na místě zrůdných činů JůYsEj

mo 85.?.?.?

Můj omezený rozhled pramení zřejmě z toho, že jsem v USA 10 let žil a pracoval. Stavěl jsem podle vás ty "lepenkové vily" (další věc o které nevíte nic). Je sice pravda že už jsem tam 5 let nebyl, ale za mého pobytu jsem překvapivě neviděl plazit se po ulici umírající nemocné ani žádné chudáky ve stanech ani žebrající důchodce. Nebyl jsem samozřejmě všude, je možné, že někde v Mississipi to tak dnes třeba je. Nicméně za mého pobytu nebyl problém pro šikovného řemeslníka se 2 zaměstnanci vydělávat 100k USD za rok a práce bylo nad hlavu. Jo a je mi 38.

232382

26.04.2011 19:31

Konfiskace libyjských státních investičních fondů

RE: Aha CFA.

mo 85.?.?.?

A ted po pravdě pane Bartošek. Kolik let už "nevyhnutelný kolaps v řádu měsíců" predikujete [smích] ?

242707

10.05.2011 14:54

Válka a globální ekonomická krize: Kolaps americké životní úrovně

RE: Ac neverim nejak zvlast novinam, tak toto je asi pravda.

mo 85.?.?.?

To je samozřejmě nesmysl. Dřevěné domy se v USA nestaví proto, že jsou levné, ale proto, že je to tam prostě tradice. Důkazem tohoto tvrzení je, že i sídla v řádech desítek milionů dolarů se staví skoro výhradně ze dřeva. Jistě to není proto, že by si majitelé nemohli dovolit cihláč.
A tradice to není proto, že jsou Amíci pitomci, ale proto, že dřevostavby mají své nesporné výhody, což je ale téma na celý článek a průměrný český maloměšťák stejně nemá kapacitu to pochopit.. Stavěl jsem 10 let na Long Islandu, v New Jersey, v NY a v Connecticutu, takže vím o čem mluvím...

243849

11.05.2011 21:00

Válka a globální ekonomická krize: Kolaps americké životní úrovně

RE: Ac neverim nejak zvlast novinam, tak toto je asi pravda.

mo 85.?.?.?

Vaše "stabilní klima" znamená, že v zimě po návratu z práce trvá hodiny než váš dům díky tepelné setrvačnosti vytopíte, protože napřed se musí prohřát prochladlé stěny. V létě zase, když se dům pořádně rozhicuje, tak vám večer a v noci otevřené okno v ložnici nepomůže protože rozehřáté stěny sálají nashromážděné teplo a budete se celou noc potit jako prase. Ale když tepelnou setrvačnost považujete za výhodu tak prosím. proti gustu...

243912

12.05.2011 15:34

Válka a globální ekonomická krize: Kolaps americké životní úrovně

RE: Ac neverim nejak zvlast novinam, tak toto je asi pravda.

mo 85.?.?.?

Jste si jistý, že reagujete na mě? Já nepopírám že dřevostavby mají nízkou tepelnou akumulaci. Popírám to, že vysoká tepelná akumulace je nějaká výhoda. Naopak. Nepotřebuju aby mi stěny sálaly teplo když ráno odejdu do práce. Ať je klidně chladno hned! Nechci aby se musel dům 2 hodiny prohřívat po návratu z práce. Ať je tepelná pohoda hned! V létě večer když otevřu okno chci mít v domě chladno hned! Ne aby stěny sálaly celou noc naakumulované teplo.
Tepelná akumulace byla výhodou dřív, když se topilo v kamnech tuhými palivy s velmi omezenými možnostmi regulace. Ve 21. století v době moderních topných systémů a elektronických termostatů se jedná jednoznačně o nevýhodu. Vaše argumentace je podobně nesmyslná jako byste tvrdil, že je daleko lepší mít těžké auto než lehké, protože má větší setrvačnost a jízda je tak plynulejší a úspornější. Nesmysl.

243949

02.06.2011 13:12

Španělé zažehli evropské protesty

RE: Pravicujme - tunelujme - nic kloudneho nebudujme! a/nebo Demokracie Ver. 2?!

mo 85.?.?.?

Člověče vy jste úplně mimo. Na který planetě žijete? [chechtot] Pivní tatíci u piva vedou zásadně "levicující" kecy a nadávají na všechno a na všechny. To jste si s něčím určitě popletl.

245322

Je to neštěstí číst takovou snůšku blbostí a ještě větší neštěstí je číst rozhořčené reakce diskutérů nad těmito blbostmi a návrhy na jejich napravení.
Takže aby bylo jasno, zlato v posledním měsíci kleslo jednoduše proto, protože hedgeové a jiné fondy dorovnávaly své ztráty z propadu akcií prodejem zlata na kterém předtím vydělaly. To vám řekne každý kdo se v tom pohybuje, dokonce i známý goldbug, pan Dvořák z proinvestory.cz
Co se týká toho rozhovoru z BBC tak skutečná pravda je, že Alessio Rastani je nýmand který se musí živit výukou na kurzech a seminářích a prodejem svých "cenných" rad, viz. http://www.leadingtrader.com/. Tak "skvělý" je to trader. Do toho kdo vládne světu má asi stejný vhled jako Pepa od naproti. Na tomto je pěkně vidět přístup konspirátorů, kdy jakoukoliv blbost která se objeví někde na internetu a která zapadá do jejich vidění světa bez jakéhokoliv kritického zkoumání okamžitě přijmou za pravdu.

254429

Co to plácáte? Já tady popisuju seriozní důvody proč došlo k propadu ceny zlata a ne že něco existuje nebo neexistuje, proboha. Kdybych chtěl být úplný tak ještě doplním, že k poklesu přispělo zvýšení marží.
Dále, nemíchejte dohromady short selling a naked short selling. Short selling samozřejmě krytý je a je naprosto v pořádku. Bez short sellingu by nebylo možné spekulovat na pokles, ale jenom na růst. Vzhůru k šťastným zítřkům, nekonečnému růstu a nikdy nesplaskávajícím bublinám. Takhle nějak byste si to představoval?
Zlaté certifikáty jsou hajzlpapír? Tak to budou ve vašem jednoduchém světě hajzlpapír asi i všechny futures kontrakty, opce, warranty atd., svatá prostoto. Pokud (podle vás) prodej hajzlpapíru dokázal srazit cenu zlata o 15%, tak to až takový hajzlpapír asi nebude, ne?
A na závěr důležitá věc k zamyšlení. Stejně jako (dle vás) výprodej zlatých certifikátů způsobil propad ceny zlata, tak stejně tak jejich předchozí nákupy způsobily jeho předchozí růst. Ono to totiž funguje oběma směry... Není to moc složité?

254460

Definujte mě co si představujete pod pojmem "kasíno". Pokud myslíte to co předpokládám, tzn. že šance na zisk či ztrátu je vždy a pro každého 50:50 bez ohledu na znalosti, zkušenosti, píli atd, tak vás můžu ujistit, že tomu tak ani omylem není. To, že 90% naivních hejlů dlouhodobě na fin. trzích prodělá je způsobeno jenom tím, že jsou to prostě naivní hejlové. Potom co projedou kalhoty tak jim jejich ego ani nedovolí přiznat si, že byli hloupí hejlové, poučit se z toho a dělat to příště líp. Místo toho jim ego řekne, že je to všechno kasíno a podvod, jinak by přeci oni při své genialitě vydělali...
Jak definujete spekulaci? Když si někdo myslí, že zlato je levné, bude dál růst a chce na tom vydělat tak je to ctihodný investor? Když si někdo naopak myslí, že je předražené a chce vydělat na jeho poklesu tak je to zlý spekulant?
Ověřme si tuto tezi na jiné komoditě, třeba pšenici. Když si někdo myslí že pšenice je levná a svými nákupy způsobuje její zdražování pro chudé tak je to stále ještě ctihodný investor? A ten který si myslí opak a svými shorty způsobuje její zlevňování je stále ještě zlý spekulant?
Ohledně zlatých certifikátů ještě jedna věc k zamyšlení a procvičení logiky. Dejme tomu že má "expert" dub pravdu a pokles zlata byl způsoben částečným výprodejem těch "bezcenných hajzlpapírů". Na základě tohoto předpokladu, co by potom udělalo s cenou zlata kdyby se těch papírů zbavili všichni a kompletně? a) zlato by rostlo až do nebe nebo za b) zlato by propadlo až do pekla?
A k vašim wolframovým cihlám bych na závěr připoměl staré pravidlo investora "buy on rumor, sell on fact". 99% těchhle konspiračních záležitostí kolujících po internetu jsou prostě blbosti.

254479

Aáá to je náhodička. Přesně o vás píšu v prvním odstavci [chechtot] Tak jste neuspěl. To se stává.
A když jste teda dnes už o tolik chytřejší tak byste mi mohl prozradit kde si myslíte, že tehdy skončily všechny vaše peníze? Že by na účtu někoho chytřejšího který tomu věnoval víc než 14 denní kurz? Nebo se ty peníze od všech takových jako jste vy přemístňují někam do alternativního vesmíru?

254488

A jaký máte seriozní důkaz že certifikátů je řádově víc? Nemáte žádný protože žádný takový neexistuje. Opíráte se jenom o pověsti goldbugů kolujících po netu a o vaše přání.
Cenu vytlačila čistě jen poptávka po fyzickém zlatu a prodeje certifikátů ji snižují? To přece nemůžete myslet vážně. A co se podle vás tedy dělo s cenou zlata když ty papíry někdo předtím ve velkém kupoval? Nic? Ach jo... A když teda malý výprodej těchto papírů má schopnost stlačit cenu zlata o 300 dolarů co by potom udělal úplný, kompletní výprodej těchto papírů? Hmm? Udělejte si prosím ve vašich myšlenkových konstrukcích pořádek protože nedávají vůbec žádnou logiku.

254490

07.10.2011 20:28

Operace Trojský kůň

.

mo 85.?.?.?

Za poslední 3 dny třetí, úrovní otřesný, článek o finančních trzích. Kdo má zájem se dovědět opravdu seriozní informace přímo od zdroje, namísto hromady konspiračních blbostí, ať obětuje 90 minut a podívá se na přednášku našeho nejznámnějšího a nejúspěšnějšího obchodníka-spekulanta kde objasňuje spostu věcí a svých názorů. Možná spousta z vás také změní svou přihlouplou stereotypní představu o spekulantovi=vrahovi z vólstrýtu.
http://www.rsj.com/cz/aktualne/video/prednaska-karla-janecka-vse.html

254744

07.10.2011 23:57

Operace Trojský kůň

RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

mo 85.?.?.?

Prosímvás, nechovejte se jak zákeřný hajzlík a neokopávejte mě kotníky přes třetí osobu. Buďto reagujte přímo a k věci a nebo si raději běžte vymýšlet další pohádky proč vás tenkrát na těch trzích oškubali.

254761

08.10.2011 00:05

Operace Trojský kůň

RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

mo 85.?.?.?

Dobroději viděl jste vůbec to video? Janeček byl právě úplně první člověk u nás, který na uplácení pomocí akcií na doručitele začal upozorňovat.
Jaké krásné bláboly? Janeček dělá konkrétní činy! Založil protikorupční fond který odhaluje korupci, odměňuje ty kteří ji oznámí, navrhuje a lobbbuje legislativu. Janeček zajišťuje náklady fondu svými miliony.

254762

08.10.2011 00:20

Operace Trojský kůň

RE: .

mo 85.?.?.?

Člověče, vždyt tam vysvětloval smysl své činnosti jak pro úplné pitomce. A vy jste to přesto nepochopil? Tak já vám to vysvětlím ještě jednodušeji. Burzu si představte jako supermarket kde účástníci DOBROVOLNĚ nakupují nebo prodávají to co zrovna potřebují. Chcete zakazovat taky supermarkety? Pokud burza nepřináší nic zrovna vám, tak je zcela jistě výhodná a potřebná pro ty co na ní obchodují. Jinak by se jí asi neúčastnili. Jak konkrétně vás burzy okrádají skutečně nechápu.
Kdyby byli všichni inženýři tak taky chcípnem hlady. Kdyby lékaři tak taktéž. Prostě jeden dělá to a druhý zase ono. Pokud to dělá poctivě a podle pravidel tak no problem. A vaše potřeba zakazovat všechno čemu nerozumíte je opravdu úděsná.

254763

08.10.2011 09:36

Operace Trojský kůň

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Pan Václav Pankrác, pokud to není vtipále, má právě s logikou obbrovské problémy a předtím než se začne pouštět do různých úvah tak by si měl nastudovat aspoň ty nejzákladnější pojmy.
Takže státní dluh se dělí na 1) vnější, kdy jsou věřiteli státu zahraniční subjekty, a 2) vnitřní, kdy jsou věřiteli občané a subjekty daného státu.
Vnitřní dluh vzniká tak, že nějaký Pepa Novák celý život pracuje a tím pádem produkuje v danám státu. Celý život šetří, odkládá spotřebu a ušetřené prostředky investuje tak, že je pujčí třeba svému státu, obvykle přes nějaký fond. Stát obvykle tyto prostředky prošustruje ať už na nepotřebných nebo předražených státních zakázkách, rozdá je jako platy armádě státních zaměstnanců, nebo je rozdá jako úplatek ve formě nejrůznějších sociálních dávek.
Takže vtip je v tom, že ČÁST OBČANU státu prožrala prostředky ktaré jim jiná ČÁST OBČANU stejného státu pujčila. Stejně tak v rámci Eurozony občané Řecka prožrali to cojim půjčili občané německa.
Tak jednoduché to je, přesto za tím různí lidé stále hledají něco jiného.
Jak vidíte

254776

08.10.2011 11:24

Operace Trojský kůň

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Jaké no určitě [chechtot] ? S čím máte konkrétně problém? Že existuje dluh vůči domácím subjektům? To není otázka žádné víry, ale otázka faktů a elementárního vzdělání. Například Dluh Japonska je skoro celý jenom vnitřní, proto si také můžou dovolit zadlužení přes 200% GDP.
Jinak, já jsem ten poslední kdo potřebuje něčí lítost [překvapení] Na nic se nestěžuju a mám se dobře.

254786

Prosímvás co vy o mě víte? Vaše jednorozměrné vnímání světa je opravdu neuvěřitelné. Tak já vám o sobě něco povím.
V druhé polovině 90 let kdy mě bylo 20+ let a kdy tady všichni bečeli jak se mají špatně a jaká je nezaměstnanost, já jsem namísto bečení odešel z VŠ a odjel makat do zahraničí. Zatímco moji vrstevníci utráceli prachy aby se předváděli v Octávkách a natřásali se na diskotékách tak já jsem tvrdě hákoval na stavbach a trhal jsem si od huby. Prvních 5 let jako zaměstnanec a druhých 5 let jako majitel firmy. Vydělal a hlavně našetřil jsem poměrně hodně peněz za část kterých jsem si po návratu postavil dům a druhou část zhodnocuju na té hrozné burze.
Samozřejmě moji vrstevníci jsou zadlužení až po uší a závidí tak jako vy, jakto, že já mám a oni ne. Jaká to nespravedlnost!
Vážený pane za moji kariéru jsem se výraznou měrou podílel na stavbě bezmála 100 domů. Těžko si představit záslužnější, užitečnější a hmatatelnější činnost. Dnes si užívám zasloužených výsledků 10 leté tvrdé práce a odříkání v odloučení od přátel a rodiny. Jestli mě nějaké jelito do očí řekne, že jsem parazit tak je zralý na přesdržku.

254812

08.10.2011 18:47

Operace Trojský kůň

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Pro koho pracuje? Děláte si srandu? Jeho firma RSJ ve které má 50% podíl měla jen za minulý rok čistý zisk něco přes miliardu Kč. Nejenom že ten člověk je totálně za vodou, ale ještě si může dovolit ze svého milionovými částkami spnzorovat nadace zabívajícími se vzděláním, uměním a korupcí. Nejenom že ten člověk je zcela průkazně vynikající odborník - trader, ale ještě má PhD titul z prestižní university v oboru finanční matematika.
Takže otázka nezní pro koho pracuje on, ale pro koho pracujete vy. Vy byste Janečkovi nezvládl ani vyčistit boty.

254822

08.10.2011 19:09

Operace Trojský kůň

RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

mo 85.?.?.?

Jak jsem na to přišel? Vaše vlastnoručně psaná pohádka, že jste úspěšně působil na fin trzích, ale pak se ve vás hnulo svědomí a výnosný byznys jste proto dobrovolně opustil je průhlednější než si myslíte. V překladu to znamená, že jste přišel hloupým investováním o hodně svých nebo nedejbože i cizích peněz a namísto toho abyste si přiznal že jste jelito které ničemu nerozumí, tak jste si vsugeroval, že jste génius a neuspěl jste jenom proto, že se proti vám spikli Rotschildi a jiní [velký smích]
Je mi jasné, že jste ze mě celý nervozní když jste pravděpodobně zvyklý, že vám tady vyše pohádky všichni nekriticky žerou a najednou se objeví někdo, kdo vaše pohádky logicky a důkazně rozloží jak domeček z karet.
Začal jste tím že zlato kleslo protože fondy vyprodávaly certifikáty, pak jste začal tvrdit pravý opak, že certifikáty nemají na cenu žádný vliv a nakonec když už jste nevěděl z které do které, tak jste povolal Deus ex machina - Cenu zlata stanovují Rotschildi při gold fixingu zcela nezávisle na trhu. Přitom ani nevíte že Rotschildi v roce 2004 nejenže skončili s účastí na fixingu, ale obchodoání se zlatem ukončili úplně.
Tady je vidět, že vaše informace a představy mají ještě menší hodnotu než ony zlaté deriváty.
No nic, ztráta času, žijte si dál svůj sen jaký jste skvělý odborník a jak vidíte pod pokličku.

254827

Vy jste úplně marnej. Vaše "upřímné přání" je mě úplně u zadele a vy si klidně pukněte zlostí a závistí.

254850

09.10.2011 17:20

Operace Trojský kůň

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Děkuji za upozornění. Že mi tady pšenka nepokvete mi bylo jasné hned od začátku, ovšem myslel jsem si, že se dočkám aspoň nějaké seriozní dikuse. Namísto toho jakýkoli přdložený FAKT který nemáte schopnost a kapacitu vyvrátit je prostě označen za rýpání , placenou provokaci v případdě výše uvedených lehce ověřitelných FAKTU o panu Janečkovi za trapné řeči apod. [oči v sloup]
Takže si tu klidně dál hnijte ve svém paranoidním konspiračním rybníčku a meditujte pro koho asi pracuje miliardář Janeček. Já o další diskusi se zlými a omezenými lidmi pro které je každý kdo má víc peněz jak oni "hajzl a hovado" fakt nestojím.

254869

09.10.2011 17:43

Operace Trojský kůň

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Neznám žádného "tmo", vůbec nevím o čem mluvíte. Vezměte si raději nějaký prášek.

254871

09.10.2011 18:08

Operace Trojský kůň

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Ano, takže všichni kdo mají více úspěchu a peněz jak vy k tomu přišli tak, že se předtím museli vyspat s Rotschildem. A vy jste to filmoval, protože "se všichni znáte ze stejného kotlíku".
Prosímvás snažně, dejte aspoň jediný důkaz nebo aspoň náznak důkazu než začnete očerňovat a pomlouvat jiné jak máte ve zvyku. Že udělal doktorát na Carnegie Mellon University je důkazem tak akorát že je extrémně chytrý, nic víc. To, že se znáte ze stejného kotlíku [chechtot] ... No já jsem se včera bavil se starými přáteli Rotschildem, Rockefellerem, Napoleonem a Ježíšem a ti mi tvrdili, že žádného Janečka neznají. Asi takové mají vaše tvrzení a "argumenty" a "důkazy" váhu [chechtot]

254876

09.10.2011 20:55

Operace Trojský kůň

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Děkuji za reakci. Výše jste psala, že jste přednášku shlédla. Pan Janeček tam na všechny vaše otázky položené ve 2. odstavci odpověděl. Nerozuměla jste odpovědím nebo kde je problém?
Paní Lin, já jsem dříve pracoval v zahraničí 5 let jako stavební dělník a 5 let jako majitel stavební firmy. Takže já jsem ten poslední kdo by si nevážil manuální práce. Ovšem také vím, že dlaždič může být jak profík který svjoji práci dělá perfektně, tak flink který by zasloužil useknout ruce. Když budu chtít vědět neco o dláždění tak se zeptám kvalitního profi dlaždiče.
Stejně tak na fin. trzích se dá obchodovat kvalitně, to se pozná jedině tak, že dotyčný dlouhodobě vydělává, nebo nekvalitně-prodělává. Když budu chtít něco vědět o fin. trzích, tak se budu ptát prokazatelně úspěšného obchodníka a ne dlaždiče nebo kuchařky. To dá rozum.
Hledisko "kolik mi to vynese" je na fin trzích. jediné relevantní hledisko. Ostatně i ten dlaždič vezme práci za kterou mu nabídnou víc.

254889

04.11.2011 20:13

Světová měna a světové dluhy

.

mo 85.?.?.?

Strašlivý blábol.

1) Totální znehodnocení dolaru normální člověk neměří v nějakém zlatě ale v tom co si za ten dolar v obchodě koupí. Když porovnám Dolar např s Korunou a jejím vývojem od války tak je Dolar ultrastabilní měnou.
2) USA nenapadly Irák zcela jistě kvůli jeho snaze obchodovat ropu v Eurech, protože to by na Dolar mělo pramalý vliv. Důkazem budiž, že Irán pozdeji svou eurovou ropnou burzu s velkou slávou otevřel a ... a prd.
3) Fed (ne FED autore!) Není soukromá banka, ale polostátní. asi tak jako US soudy. Pokud nesouhlasíte tak mi odpovězte na otázky:
a) Může ten údajný vlastník svůj podíl ve Fedu prodat?
b) Komu plyne případný zisk Fedu? Soukromníkovi nebo ministerstvu financí potažmo US rozpočtu?
c) Guvernéra a vedení Fedu určuje vlastník nebo kongres a prezident?
d) Poslání fedu (dnes kombinaci přiměřené inflace a nízké nezaměstnanosti) určuje soukromník nebo kongres?
V čem teda vlastně spočívá to údajné "vlastnictví" a soukromost Fedu?
4) Po přečtení totálního konspiračního blábolu, že DSK šel do vězení proto, že našel prázný Fort Knox jsem článek se znechucením přestal číst.

256575

05.11.2011 01:49

Světová měna a světové dluhy

RE: .

mo 85.?.?.?

No a ty nečti můj příspěvek. Ty si jenom namlouváš že přemýšlíš, ale přitom máš jasno ještě než začneš číst. Zajímavé, že nepřemýšlíš taky nad protiargumenty co jsem napsal já. Vyvrátit z nich nejsi schopný ani jeden. Že jsi z toho otrávený mě vůbec nemrzí.

256591

05.11.2011 02:53

Světová měna a světové dluhy

RE: .

mo 85.?.?.?

No a který z těch vtipných ignoranských argumentů jste schopen vyvrátit?

256592

05.11.2011 11:38

Světová měna a světové dluhy

RE: .

mo 85.?.?.?

1)
Takže když přijdu dnes do obchodu, koupím boty za 50 dolarů. A když přijdu do obchodu za deset let a koupím ty samé boty za 60 dolarů tak se jedná o "totální znehodnocení dolaru". No když myslíte...
2)
Pokud se chová finančnictví kartelově, tak by nebylo nic jednoduššího než uplatnit svou moc a jiné než dolarové burzy úplně ignorovat. Dále, Saddámovi, Kaddáfímů a Iránu nic nebrání směňovat okamžitě veškeré utržené dolary za eura, zlato, cokoliv...
3)
a) Nemohl by Blažková, nemohl. Smiřte se s tím. Vlastnictví Fedu nejde prodat, protože prostě žádné není.
b) Veškerý zisk Fedu jde na US Treasury a následně do rozpočtu. Prosimvás nastudujte si něco o tom, polemizujete z všeobecně známými fakty.
c) Stejný váš "argument" můžu použít pro naprosto jakýkoli stát a jakoukoli vládu. To, že kongres a prezident jmenuje komplet celé vedení a guvernéra Fedu a ne nějaký soukromník to nevyvrací.
Samozřejmě, že Fed není jako ministerstvo a jeho rozhodování jak dosáhnout cílů stanovených kongresem je autonomní, STEJNĚ TAK JAKO VŠUDE VE SVĚTĚ. Oddělení fiskální a monetární politiky má své dobré důvody. To byste se teprv divila jak by se začalo tisknout a rozhazovat kdyby moc tisknout poníze patřila politikům.
Takže si to shrňme. Vlastním firmu kterou nemůžu prodat celou ani její malou část, veškerý zisk z ni jde někomu jinému, vedení jmenuje někdo jiný a co má ta firma vyrábět taky určuje někdo jiný. Tak to je vlastnictví jak noha.
4)
Vy jste schopná věřit jakékoli blbosti, čím větší blbost tím líp. Hlavně když bude dost konspirační.

256612

05.11.2011 11:50

Světová měna a světové dluhy

RE: .

mo 85.?.?.?

Blažková vy jste úplně mimo. Proč by DSK zavírali kdyby nechtěl nic říct a proč nic neřekl pokud to chtěl říct. Dokonce ani koutkem oka nic nenaznačil. A to ani nezmiňuji že na tak významný post se může dostat jen člověk zasvěcený. Jinde přece tvrdíte, že to je všechno jedna kartelová mafie. Kdyby autor napsal, že DSK zavřeli protože objevil plán na vyhlazení 90% populace, že Američani nebyli na Měsíci nebo jakoukoli podobnou blbost tak budete souhlasně radostí skákat a vyhazovat rádionku do vzduchu...

256613

05.11.2011 11:56

Světová měna a světové dluhy

RE: .

mo 85.?.?.?

Tak to jste teda "vyvrátil" hodně jednoduše [chechtot] Zřejmě čerpáte svou nekonečnou moudrost a znalosti z youtube [chechtot]

256614

05.11.2011 13:15

Světová měna a světové dluhy

RE: .

mo 85.?.?.?

To není žádná manipulace. Nevymlouvejte se. Jen se chci dopátrat
1)
Jaký je jediný aspoň nepřímý důkaz který by aspoň naznačoval, že DSK zavřeli, protože objevil prázdný Fort Knox. Zatím to vypadá tak, že se o tom nějakému konspiračnímu pisálkovi zdálo, sen se mu líbil tak je to prostě pravda.
2)
Jak je možné že 2. nebo 3. nejmocnější šéf světového finančnictví (po Bernankeovi a Trichetovi), šéf té všemocné chobotnice která má všechno pod palcem a všechno ovládá, neví o takové zásadní věci a není "jedním z nich".

256621

05.11.2011 13:19

Světová měna a světové dluhy

RE: Rusku a Cine vše hraje do karet

mo 85.?.?.?

Mám na vás 2 otázky:
1) Proč jste utekl ze socialistického ráje ČSSR?
2) Proč všechno píšete tím vaším divným jazykem jako "JůysEj" nebo místo "s" píšete "SS" atd. Co to má jako znamenat?

256622

12.11.2011 23:41

Bělorusko se připravuje na obranu proti agresi NATO

RE: Autor je vtipálek

mo 85.?.?.?

Už jenom opustit závislost na tom zlém pravicujícím a lídlujícím IMF a v Bělorusku může konečně začít ráj na zemi [chechtot]
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/140008-belorusko-zavadi-zcela-volny-kurz-rublu/

256968

13.11.2011 09:28

Bělorusko se připravuje na obranu proti agresi NATO

RE: MO je vtipálek

mo 85.?.?.?

Výsledek diktatury vašeho hrdiny Lukašenka je, že dnes musí škemrat u toho zlého IMF o finanční pomoc a skákat jak IMF píská aby ji dostal. To prostě neokecáte a můžete sem dát klidně ještě 50 tabulek. Na vašem místě bych si našel serioznějšího hrdinu kterého budete oslavovat.

256972

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 68 čtenářů částkou 9 439 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sebemenší náznak pravdy o černoších vede ke konci kariéry17.02.20 23:36 Británie 0

Recyklace je lež zaplacená ropou17.02.20 09:24 Neurčeno 0

Neffův Neviditelný pes začíná být příjemně viditelný16.02.20 19:24 Česká republika 2

Niektoré švajčianske kantóny pozastavili používanie 5G vysielačov. Švajčiarske úrady začali testovať ich bezpečnosť15.02.20 13:53 Švýcarsko 5

Státní dluh vzrostl na 1,64 bilionu, na dividentách odteklo 299 miliard14.02.20 16:16 Česká republika 4

Česká vláda opět provádí rektální alpinismus Izraeli14.02.20 16:08 Česká republika 1

Dokud budu prezident, rodiče budou máma a táta, řekl Putin14.02.20 16:05 Rusko 0

Výročí leteckého útoku na Prahu14.02.20 15:26 Česká republika 2

Neuvěřitelná justiční zvůle: Odmítnout ubytovat Rusy je OK, verbálně odmítnout migranty je trestné13.02.20 17:16 Česká republika 2

Parlamentní listy rozkrývají temné smlouvy Člověka v plísni tísni13.02.20 14:09 Česká republika 1

Křeček je nový ombudsman!12.02.20 20:31 Česká republika 4

Už je to tady zase: Prodavačku vyhodili z práce za názor. Ideopolicie zasáhla11.02.20 09:15 Česká republika 10

Výzva a prosba o pomoc: Zbývá jen pár dní na to, abychom zabránili opakování historické potupy. 11.02.20 07:45 Česká republika 2

Jsme horší než nacisté10.02.20 12:37 USA 1

Indie pošilhává po Velkém bratrovi po vzoru Číny10.02.20 10:21 Indie 1

Na ruské základně nouzově přistálo letadlo, téměř ho zasáhla syrská raketa07.02.20 10:54 Sýrie 3

Česko pošle Maroku skoro sto milionů korun na boj s migrací07.02.20 08:55 Česká republika 4

Německo šílí: Durynský premiér po jediném dni rezignoval. Vyčítali mu hlasy od AfD06.02.20 15:51 Německo 5

Vylodění okupantů v Pozzallo - Itálie 2.2. 202005.02.20 10:30 Itálie 4

K čemu cvičí černoši střelbu na střelnici v Praze Michli?04.02.20 21:23 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
24,83 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
15,39 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
20,84 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,83 Kč
100 maď. forintů
7,39 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,09 Kč
1 unce (31,1g) zlata
36 238,85 Kč
1 unce stříbra
407,65 Kč
Bitcoin
222 175,23 Kč

Poslední aktualizace: 17.2.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?