Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 47 příspěveků, 2 různá jména: R., Rado.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

22.08.2003 02:14

Několik poznámek ke geneticky modifikovaným potravinám

RE: N?kolik poznámek ke geneticky modifikovaným potravinám

Rado 216.?.?.?

>A Vy máte pocit, že se na něco já, nebo ti postižení vymlouváme,

To je dost sugestivna otazka. Fakt ale je ze ti postihnuti sa skutocne vyhovaraju. Namiesto toho aby sami pre seba nieco urobili... ale to uz nema vyznam, stale dokola.
Na druhej strane sa vyhovaraju aj politici, ktori presadzuju riesenie s pomocou GM potravin. Ked uz tak velmi chcu pomoct, tak nech sa snazia o systemovu zmenu (ako som uz spominal - polnohospodarstvo, alebo ako ste spomenuli Vy - vzdelavanie).

>nebo že snad ty lidi zrovna proti Vám hájím? Soucítění je něco,
>co funguje na osobní úrovni, někdo je má, někdo ne...

Sucit uz vyprodukoval komunizmus, pozitivnu diskriminaciu a dalsie perly. Je rozdiel, ked suciti charita a ked sucitia politici.

18490

22.08.2003 18:49

Před 35 lety jsme pohřbili naději na společnost, která mohla být vzorem celému světu

RE: Před 35 lety jsme pohřbili naději na společnost, která mohla být vzorem celému světu

Rado 216.?.?.?

>Kapitalismus: Muze fungovat pouze za predpokladu ze nekde bude
>nejvisi soudce absolutne osviceny a kdesi cosi a bude ty zraloky
>co jdou po penezich drzet na uzde (v realu neproveditelne kazdy
>je zkorumpovatelny)
To ste sa nejako pomylili. Preco by bol potrebny najvyssi sudca. V pripade, ze hovorite o cistom kapitalizme (ked uz spominate cisty komunizmus) tak sa tie vase "zraloky" drzia na uzde navzajom. Hovori sa tomu konkurencia (v idealnom pripade dokonala konkurencia). A keby nejaky "zralok" zacal vycnievat - teda by smeroval k monopolu, aj tak by mu to velmi nepomohlo. Monopol je totiz v realnom kapitalizme velmi nestabilny a dlho nevydrzi. Jedine, co drzi monopoly dlho pri zivote je korupcia a statne zasahy (prikladom su napr. tzv. "prirodzene monopoly" ako bol telekom a stale je energetika), resp. kazda deformacia trhu ako napr. statne regulacie a kvoty.

18513

22.08.2003 19:15

Před 35 lety jsme pohřbili naději na společnost, která mohla být vzorem celému světu

RE: Před 35 lety jsme pohřbili naději na společnost, která mohla být vzorem celému světu

Rado 216.?.?.?

Ako (asi pubertalny) obdivovatel trhu sa musim ozvat: Kde v sucasnom svete je trh ktory sa sam reguluje? Pokial viem, tak ho reguluju vlady a prave preto sa svet ubera zlym smerom.
No a vyroky ako "TRH to zlate tele, ktere dnes chce na svete ridit VSE, neuznava lidske hodnoty a idealy, ktere nemaji s penezi nic spolecneho." su celkom oblubenym prostriedkom ako laviciari (nechcem povedat priamo komunisti) zavadzaju, ked potrebuju podporu volicov.
Ak by ste predsa mali zaujem najst nejake hodnoty v tom strasnom kapitalizme, tak Vam vrelo odporucam tuto linku: http://www.hayek.sk/sk/texty/body.html

18517

22.08.2003 22:56

Před 35 lety jsme pohřbili naději na společnost, která mohla být vzorem celému světu

RE: Před 35 lety jsme pohřbili naději na společnos

Rado 216.?.?.?

>V kterém období tomu tak podle Vašeho názoru bylo?

Este raz pripomeniem, ze islo len o priblizenie sa idealu. Obdobie trvalo rozne v roznych statoch, no v principe sa da povedat, ze trvalo od 19. storocia. Koniec nenastal nahle, ale postupne. Napr. ked sa zacali zavadzat dane z prijmu (co boli 10-te roky 20 storocia), ked vznikol "moderny" social security system (par rokov po zavedeni dani z prijmu), ked sa spehovanie zacalo stavat coraz dolezitejsim pre stat atd.
Toto vsetko pomahalo statnej moci a v principe sa da povedat, ze s jej rastom (smerom dovnutra) klesala miera slobody, cim sa aj americky kapitalizmus odklanal od idealu. Kapitalizmus je zavisly na miere slobody a preto ako taky nemoze existovat v totalitnej spolocnosti - v takom pripade uz ide o fasizmus.

18523

22.10.2003 19:56

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Rado 216.?.?.?

Ach, co je to za argument, ze "priroda si reguluje"? To su akoze ludia len nesvojpravnou hrackou v jej rukach? Preco tolka oddanost osudu? Alebo, ze by za tieto nazory mohli uz spominane drogy? [smích]
Dalsi nezmysel - biela rasa "zahyne na drogách" - staci si pozriet statistiku a uvidite, ze spotreba drog je ovela vyssia u cernochov a u nizsich kultur (Indiani, divosi v Oceanii).
Cernosi su agresivnejsi a preto preziju? Sama agresivita je zarukou prezitia? Takze nie sikovnost a inteligencia? Opat nezmysly.
Bielu rasu zoziera jej vlastna "dobrota". Sebadestruktivny altruizmus a sebabicovanie, pretoze ludia maju zle svedomie, ze su uspesni. Uvidia v televizii obrazok hladujucich cernochov, ktori nemaju ani kusok zodpovednosti a do hladom a suchom utrapenej krajiny porodia davy deti - aka je reakcia belochov? "Och, chudacikovia, poslem im par dolarov a hned sa to zlepsi. Ich sukmenovcov uprednostnim v studiu, ved ja uz mam aj tak dost, Bla, bla..." - a svedomie je ciste. Pekny sebaklam!
Belochom chyba spolocna myslienka, ktora by sluzila ako brnenie v konfrontacii s inymi kulturami. Kedysi to bolo Krestanstvo, ktore sa ale zdiskreditovalo (v skutocnosti sa zdiskreditovala len Cirkev, ale kto to rozlisuje?).
Existuje ale jeden pozitivny priklad -ZIDIA! Ano prave tolko kritizovani Zidia by mali byt prikladom pre bielu rasu. Maju svoju spolocnu ideu - Judaizmus, ktori funguje ako strategia prezitia. Dobrocinnost si nemylia so sebadestrukiou a jasne odlisuju svoju kulturu od tych ostatnych. Zidov treba brat ako pozitivny priklad a nie ako nieco, co treba znicit. Aj v inych oblastiach zivota maju ludia svoje zaujmy a vzdy je lepsie mat v tych uspesnych inspiraciu, ako sa ich snazit zlikvidovat. A ked uz sa nechceme(?) inspirovat Zidmi, tak aspon vlastnou minulostou, ked Europania dobijali svet a sirili svoju kulturu, bez ktorej by aj ti "zivotaschopni" cernosi dodnes trcali v pralesoch a na savanach.

21024

23.10.2003 01:44

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Rado 216.?.?.?

Ked uz s Vami vsetci suhlasia, tak ja si trochu rypnem.

>Základem rodiny vážení "podlidé" je láska.

Ako sa to vezme. V Indii je vacsina manzelstiev aranzovana. Snad sa aj tam da nakoniec hovorit o laske, ale v prvom rade tam o rodine a jej buducnosti rozhodol Rozum.
Romanticke vztahy su domenou Zapadnej civilizacie. V inych castiach sveta sa "neondeju" a radsej bud chladnokrvne planuju (napr. spominany Ind, alebo aj Arab chce co najviac deti, aby mal istotu, ze rodina nevymrie), alebo vobec neuvazuju (ako napr. ludia niekde v Somalsku, ci Etiopii).
Takze sa oklukou vratim k tomu, co som pisal uz predtym. Zapad je posadnuty romantikou a laskou. Ciastocne je to hlboko v kulture a ciastocne je to dosledok prazdnoty vyplnenej telenovelami [smích]. "Kto nemiluje, ci nie je milovany akoby ani nezil" (nieco na tom je). Preto niektori dozivotne hladaju "tu pravu/toho praveho". Casto aj za cenu rozbitych rodin.
No a od samotnej "lasky" sa Zapad rozdava vsade do sveta a preziva len vdaka svojej sile, ktoru nadobudol davnejsie. Ked ale kvoli vlastnej blbosti (okrem ineho - posadnutosti laskou) strati prevahu, tak sa s nim zvysok sveta maznat nebude. Budu sa splacat ucty.

21034

24.10.2003 21:03

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

RE: 1/ Ako to vidim ja! 2/Rozajsnieva sa mi!?

Rado 216.?.?.?

>To, že je hodně barevných, neznamená, že je ohrožena bílá rasa. Je absurdní si myslet, že by ji čekal život v rezervacích

Suhlasim, ziaden zivot v rezervaciach. Skor ci neskor pojde uz len o to, kto z koho. Ak budu mat ostatne rasy moznost, tak belochov vyhladia.

21084

27.10.2003 20:32

Diskuze budou pro ty, kteří se zaregistrují, bez moderování

Diskuze budou pro ty, kteří se zaregistrují, bez moderování

Rado 216.?.?.?

Posta bude stale sledovanejsia. Prve kroky sa uz podnikaju - identifikacia odosielatela bude povinna!
http://www.wired.com/news/privacy/0,1848,60966,00.html

21135

29.10.2003 00:49

Na téma sionismu

Slovensko

Rado 216.?.?.?

Rad by som upozornil na dianie na Slovensku v poslednych tyzdnoch! Uz dlhsiu dobu sa v novinach prepierali "skandaly", kvoli odvolaniu zopar vplyvnych ludi z ich pozicii, kvoli udajnej "skupinke" skodiacej Slovensku. Tyto vplyvni ludia sa teraz buria a spustaju velku kampan.
Zda sa, ze ide o vrcholiaci boj Zidov o moc nad Slovenskom. Je to jedinecna prilezitost vidiet preberanie moci v priamom prenose.
Najnovsie dianie je tu ('pozitivny' mienkotvorny dennik Sme):
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1148647 (o sprave Slovenskej Informacnej Sluzby - ktovie ako je tento clanok doveryhodny)
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1148655 (propagandisticky vhodne zaradeny starsi clanok v dnesnom vydani Sme)
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1148657 (pokakane reakcie politikov)

21163

10.11.2003 20:53

Ta představa mi nedá pokoj

RE: Ta představa mi nedá pokoj

Rado 216.?.?.?

>3. Vlastní rasu bych tak nechválil. Ona opravdu není lepší ani
>horší než jiné rasy. A upřímně řečeno, zdá se mi, že ze všech ras
>nejvíce škod napáchali opravdu běloši.

Hmm, kto nic nerobi, nemoze spravit ani vela skody, ze?
Belosi maju na svedomi vacsinu technickeho pokroku na svete, su "autormi" demokracie a slobody, su nositelmi objavitelskeho a podnikatelskeho ducha (priklad: americky sen) a vytrhli azijske zeme zo stredoveku (Japonsko a dalsich "tigrov"). Arabske zeme vratane Kuvajtu, UAE a dalsich by tiez dodnes boli prinajlepsom v stredoveku a v chudobe, keby belosi nevymysleli auto. Atd...

21465

10.11.2003 22:41

Ta představa mi nedá pokoj

RE: Ta představa mi nedá pokoj

Rado 216.?.?.?

Mozete konkretizovat, co sa vam na mojom texte nezda? Vsetko co som napisal sa opiera o historicke skutocnosti. Overte si to, literatury je dost.

21476

12.11.2003 22:46

Ta představa mi nedá pokoj

RE: Ta představa mi nedá pokoj

Rado 216.?.?.?

V SR je zo zakona zakazane pochybovat, ci diskutovat o pocte zidovskych obeti holocaustu v druhej svetovej vojne. Porusenie zakona je trestne (nejde teda len o prietupok).
Zaujimave, ze?

21562

13.11.2003 02:45

Naivkové a idioti

RE: Naivkové a idioti

Rado 216.?.?.?

Ja som cital nejake Dolejsiho texty v '91 alebo '92. Dokonca mam dojem, ze nejake kolovali bezprostredne po revolucii, niekedy zaciatkom '90.

Mimochodom, podobne pasaze ako tato, sa objavuju v coraz viac textoch:
"Demokracie stojí tváří v tvář vysoce technologickému světu, v němž je společnost nedemokraticky rozdělena na vysoce kvalifikované a vysoce nekvalifikované sektory a lidi. Vzniká otázka, zda bude vládnout technologická mocenská skupina."
Dnes uz to nie je otazka, ale istota. Vlastne to bolo iste vzdy, len si to vacsina ludi neuvedomovala.

21574

19.11.2003 22:28

Dopis z Ameriky

RE: Výzva

Rado 216.?.?.?

Ja nehovorim, ze niektore veci v clanku nie su pravdive. Tvrdim, ze su casto vytrhnute z kontextu, prilis zovseobecnene a realita je preto prilis ociernena.
Ano su zname pripady, ked sudcovia rohodli absurdne, ano je mnoho veci v Amerike, ktore su "divne", ako napr. zakony o alkohole v NIEKTORYCH statoch atd.
Vyhlasenia: "mají jen Pepsi colu a v obchodech jen Pepsi colu a Coca colu", "když není co dělat, převelí na jiné pracoviště...Říká se tomu flexibilita práce a v praxi to znamená, že pořád makáš" (???), "když jsem ty piva nesl domů, tak na mě pořád někdo něco hulákal z auta, vůbec nevím o co jim šlo, je to divná země." ATD - preboha, ved to je akoby to pisal nejaky debil!?
A tie jeho pseudofilozoficke zvasty... Chlapec si potrebuje dokazat, ze je mudrejsi ako ti "úplně blbí" Americania.
Clanok tiez obsahuje reci typu "jedna baba povedala" ako napriklad "Od jednoho čechoameričana jsem slyšel..." a podobne.

Cely clanok je napisany na extremne nizkej urovni, je skoro necitatelny, generalizuje jednorazove "skusenosti" a osobne preferencie.

Predstavte si, ze sa American pristahuje do CR, alebo SR a po case napise domov list - Ti ludia su ale sprosti - nevedia, kde je Connecticut! Ani zabavat sa tu neda - na diskoteke pocuvaju same stariny a len malo rapu. Auta maju nejake divne, male... A ked som prisiel, tak som musel policajtom nahlasovat miesto pobytu! Kde je sloboda? Okrem toho sa policajti spravaju ako svine. Stale ich treba podplacat a len za to, ze som American mi davaju vyssie pokuty. Jedna baba dokonca povedala, ze niektori policajti beru ludi za mesto, kde ich zbiju do nemoty - len tak pre zabavu! ATD. bla bla...

21785

20.11.2003 00:34

Dopis z Ameriky

Dopis z Ameriky

Rado 216.?.?.?

Trocha ma prekvapilo, ze uplne zle napisany clanok je publikovatelny a moj nazor nepresiel "moderovanim" napriek tomu, ze neobsahoval ani reklamu a sproste slova a ani neurazal ziadneho z diskutujucich.

21792

20.11.2003 03:40

Dopis z Ameriky

RE: ???

Rado 216.?.?.?

Dal ste to sem ako reakciu na mna, ale dost scestnu, lebo ja ani nikoho neposielam do Ruska, ani nekritizujem pravopis a uz vobec netrpim slepym obdivom k Amerike.
Clanok je prejavom ufnukanca, ktory svoje chabe skusenosti generalizoval na celu Ameriku. Najvacsie skvosty su napriklad "mají jen Pepsi colu", alebo "Američani jsou vesměs úplně blbí"... Podobnych loserov poznam aj v mieste mojho bydliska - vo Vancouveri a mozem zodpovedne povedat, ze to su vacsinou ludia, ktori nadavaju vsade a vzdy.
Pokial mu vadia zakony v danom state, ma moznost sa prestahovat do ineho (napriklad do nejakeho, kde sa da lahsie kupit alkohol, alebo kde neprekaza oralny sex). Na to, ze mu vadi, ze ked nema co robit, tak ho poslu inde nenachadzam slov.

Ten clanok sa snad ani neda povazovat za skusenost s Amerikou, ale skor za bluznenie cloveka, ktoremu treba pomoct.

21802

20.11.2003 03:43

Dopis z Ameriky

RE: Dopis z Ameriky

Rado 216.?.?.?

Takze moj prispevok nakoniec presiel. Vdaka.

21803

21.11.2003 00:03

Další útok v Istanbulu

RE: Další útok v Istanbulu

Rado 216.?.?.?

Clanok je zaujimavy, aj ked uz len opakuje predtym povedane - ale opakovanie je matka mudrosti [smích]
Obsahuje vsak novotvary ("zdezorientovanych" "Irakcanov") a obcas krkolomne sklonovanie. Preto sa tazsie cita.

21839

21.11.2003 20:17

Generál Franks se obává, že další teroristický útok americká ústava nepřežije

Off topic, netreba zverejnit :)

Rado 216.?.?.?

Este si dovolim malu poznamku, ku clanku v rubrike "Ve skratce"
"EU se snaží zakázat tělesné tresty", kedze tam uz nie je diskusia.
Rada Europy nie je organom EU. Ma 45 clenskych statov a funguje nezavisle na EU. Ma parlamentne zhromazdenie, ktoreho clenovia su voleni v parlamentoch clenskych krajin.
Nema ziadne zakonodarne pravomoci. Moze jedine vydavat odporucania. Samozrejme, tieto odporucania su casto oblubenou vyhovorkou politikov, ked zavadzaju nepopularne, alebo hlupe opatrenia. Okrem toho sluzi RE na stretavanie politikov a na "zakulisne" dohadovanie roznych strategii a planov, co je casto dovodom na neskorsie vydanie odporucani (teda uzavrety kruh). De facto je to taka velka synergicka lobby.

21876

26.11.2003 21:59

Připravme se na BIG BANG

RE: Připravme se na BIG BENG

Rado 216.?.?.?

>1) Vše, co skupina PNAC za podpory sionistů zatím podnikla,
>bylo bezchybné
>No chtelo by to upresnit co konkretne. + alespon jednu
>nesrovnalost kolem 11.9.
Tie nezrovnalosti su tu stale omielane. Ak ich odmietate uznat, tak potom je asi zbytocne Vas o niecom presviecat nie?

>2)kdyby za nimi nestály nadnárodní zbrojařské a naftařské
>koncerny
>ja tedy žádný nadnárodní zbrojařský koncern neznám.
Carlyle Group: Nie je to sice priamo zbrojarsky koncern, ale je to nadnarodny investicny fond s portfoliom zameranym hlavne na zbrojarske, hi-tech a naftarske firmy. Okrem toho je v tejto firme velmi vysoka koncentracia ludi z okolia Bushovcov.
http://www.carlyle.com
Boeing je tiez nadnarodny koncern ak ste si to este nevsimli.

Inac tiez dufam, ze tento clanok je az prilis pesimisticky a mozno az prilis paranoidny. Kto vie...

22160

26.11.2003 22:53

Kongres schválil rozšíření Patriot Act

RE: Kongres schválil rozšíření Patriot Act

Rado 216.?.?.?

Nikto mi neodpoveda, tak si odpoviem sam: Patriot Act plati do 31. decembra 2005. Neplati to vsak pre cely zakon. Koho zaujimaju detaily, tu ich ma: http://www.epic.org/privacy/terrorism/hr3162.html

Takze Patriot Act prestane platit, ale nebude co oslavovat, pretoze medzitym uz bolo odsuhlasenych mnozstvo inych zakonov, ktore uz nemaju obmedzenu platnost. Samotny Patriot Act ma v sebe tiez zabudovane vynimky (cele sekcie), ktorych platnost je "navzdy"...

22164

05.12.2003 00:31

Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

RE: Francie, Anglie a Německo podminovávají NATO

Rado 216.?.?.?

Tak to som dopadol, ze Sizifos [velký smích]

Suhlasim, ze v USA su vazne problemy, ale vediet ako to dopadne sa rovna citaniu z krystalovej gule.

Okrem toho, ako som uz raz povedal, ked padne USA, doplati na to EU, Cina a cely svet. Takze pobozni sa mozu modlit a ateisti aspon dufat, ze k najhorsiemu nedojde.

22483

05.12.2003 21:34

Privatizace není legrace

RE: Ako cesky Honza zacal pisat clanky...

Rado 216.?.?.?

>Heh, som sice Slovak, ale o ceskom Honzovi zase nieco viem:
>
>Opustit zákazníky u kterých jsme byli svým způsobem tradičními
>dodavateli bylo krátkozraké a toto prozápadní gesto nás stálo
>draho a zdaleka jsme ještě vše nezaplatili.


>
>Pane, to nebolo gesto. Asi ste nepochopili, ze o nase vyrobky
>prestal byt zaujem. Tak ako ste si vy zacali kupovat Snickers a
>Twix namiesto tradicnych Koko a Sojovych rezov, tak isto v
>zahranici na "vychodnych" trhoch zacali kupovat tie krajsie
>zabalene / casto aj kvalitnejsie vyrobky.

Ja by som skor povedal, ze to bolo jedno s druhym. Jednou pricinou bola slaba konkurencieschopnost a druhou boli politicke rozhodnutia (ako napr. zbrojna konverzia). No a samozrejme velku rolu zohralo "velke ocarenie Zapadom", ked pre mnoho ludi, ak nebol vyrobok "zo zapadneho Nemecka" tak musel byt smejd. Ked si ludia uvedomili, ze nie vsetko co ma pekny obal ma aj pozadovanmu kvalitu, tak uz bolo neskoro.

Takze islo o zhodu okolnosti so zlym koncom.

22511

11.12.2003 00:19

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Rado 216.?.?.?

Dobry clanok. Dakujem.

22679

11.12.2003 20:11

Rozmanitosť a multikulturalizmus

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Rado 216.?.?.?

Vidno, ze s multikulturalizmom v praxi nemas vela skusenosti.

Autor to v clanku celkom dobre vystihol. Dosledok multikulturalizmu je postupne "splostenie" az likvidacia kultury ako takej. Neplati to len pre hostitelsku kulturu, ale na vsetky participujuce kultury.

>Ozaj, co by autor chcel namiesto multikulturalizmu? Izolovat
>sa pred cudzincami, alebo povinne prijatie nabozenskych a
>tradicnych kulturnych zvykov cudzincom pri prekroceni nasej
>hranice?

To je dost demagogicky polozena otazka. Preco musi byt protikladom multikulturalizmu hned extrem - izolacia, nutenie atd. Celkom predsa staci vzajomna tolerancia - prides do cudzej krajiny, spravaj sa ako host. To je vec zakladnej slusnosti.
Mimochodom, do Kanady a USA sa ludia z celeho sveta stahuju prave preto, lebo Europska kultura tu vytvorila prostredie slobody a prosperity, ktore doma nemaju. Multikulturalizmus ale postupne potlaca povodnu kulturu, coho dosledkom bude nakoniec aj likvidacia tohto prostredia. Nebude tu totiz potrebne kulturne pozadie.

22716

18.12.2003 20:31

Pro mnohé byl Zvědavec dva dny nedostupný

RE: Pro mnohé byl Zvědavec dva dny nedostupný

Rado 216.?.?.?

Vy to mate nejake popletene. Cracker sa venuje prelomeniu autorskej ochrany programu. So sietou nema nic spolocne. Utoky ako DoS atd. robia hackeri a decka, ktore sa ich snazia napodobnit (99.9%)

23026

19.12.2003 20:11

Vianoce v Kanade

:)))

Rado 216.?.?.?

>Petr Breiner
>Žije v Kanadě, občas uveřejňuje články na
>slovenském serveru Proti prúdu.

>Další materiály na WEBu http://www.prop.sk/

No vidite, ze ti Zidia nie su taki zli. Peter Breiner patri medzi najznamejsich slovenskych Zidov. Casto vydava stiplave clanky v ktorych kritizuje kanadsky multikulturalizmus, politicku korektnost a lavicovy liberalizmus. Tieto clanky vsak vychadzaju v novinach SME a su aj na Internete vo vacsine sobotnajsich vydani tychto novin (pozrite sa dnes vecer na http://www.sme.sk, mozno tam opat nieco od neho bude). Som si isty, ze na www.prop.sk nikdy ziaden clanok neuverejnil. Ak sa tam nahodou nejaky zjavil tak bol urcite prebrany zo SME.

23084

29.12.2003 20:47

Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka?

Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka?

Rado 216.?.?.?

V osemnastom storoci boli v Anglicku rozbijaci strojov, pretoze si mysleli, ze stroje im zoberu vsetku pracu. Nestalo sa tak. Teraz mame opat "podobnu" situaciu. S nazormi ako ma autor sa stretavam dost casto. Autorovi odkazujem: Nemusite sa bat. Casy, ked clovek stlaci gombik a fabrika sama vyrobi pozadovanu kvotu tovaru su este stale velmi daleko. Stoje su rovnako chybove ako ludia, su dokonca aj "naladove" napr. podla pocasia [smích] a hlavne im stale chyba invencnost, krizova logika, emocie atd. Aj toto vsetko je nevyhnutne pre pracu, pretoze stroju nikdy nenaprogramujete vsetky situacie, ktore mozu nastat.
Okrem toho vam nikto nebrani sa venovat inym veciam po tom ako mozno budete nahradeny strojom. Zalozte si vlastnu firmu a poskytujte nejake sluzby, pestujte organicke jablka, alebo rucne vyrabajte topanky... Vzdy bude existovat trh pre "man made" produkty.

23459

06.01.2004 21:12

Amerika terorizuje planetu

Amerika terorizuje planetu

Rado 216.?.?.?

Odpoved Brazilie rozhodne nie je spravna. Najlepsia odpoved je odmietnut to a v ziadnom pripade nezavadzat nieco podobne. To, ze Brazilia to akoze zaviedla ako odvetu je iba vyhovorka a bolo by to zavedene aj tak, ale mozno o par mesiacov neskor.

Pan Stwora, ako sa podla Vas da realne vyriesit tato situacia? Nepiste, ze sa to uz neda, alebo ze sa to nebude dat zrusit, ked to raz bude zavedene. Riesenie vzdy existuje. Len na to ludia neradi myslia. Spomenu si az ked uz nebudu mat co stratit. Vsetky 'revolucne' ideologie od libertarianizmu az po komunizmus pocitaju s masami, co uz namaju co stratit...

23902

06.01.2004 21:58

Amerika terorizuje planetu

RE: Amerika terorizuje planetu

Rado 216.?.?.?

>Brazílie to zavedla pouze pro Američany...

No a? Je to rovnako nezmyselne ako zavadzanie odvetnych ciel, alebo odvetnych viz. Je to ako reakcia urazeneho decka.

23911

06.01.2004 22:01

Amerika terorizuje planetu

RE: Amerika terorizuje planetu

Rado 216.?.?.?

>Situace je dnes horší, než kdykoliv v minulosti. Pravdaže
>takových diktátorů byly stovky. Ale ještě nikdy tito
>diktátoři neměli prostředky ke zničení celé planety. A ještě
>nikdy neměli pod kontrolou masové sdělovací prostředky
>celého světa a finančnictví celého světa. A své lidí ve
>všech vládach světa. Dříve bylo vždycky kam utéct. Dnes už
>není kam.

Ved ani "oni" nemaju kam utiect. Ked dojde ku krvavemu konfliktu, tak im to dost jasne dojde...

23913

06.01.2004 22:38

Amerika terorizuje planetu

RE: Amerika terorizuje planetu

Rado 216.?.?.?

>Souhlasím, já jsem jen reagoval na tuto Vaši větu "To, ze
>Brazilia to akoze zaviedla ako odvetu je iba vyhovorka a
>bolo by to zavedene aj tak, ale mozno o par mesiacov
>neskor.", z které se mi zdálo, že si myslíte, že Brazílie
>měla už předem připravený podobný systém, jako u nás, tzn.
>pro všechny cestující na víza do 90 dnů...

Podla mna to aj maju pripravene a nielen oni. Amikov maju teraz na "pokusy" [smích]

23923

07.01.2004 02:01

Amerika terorizuje planetu

RE: Amerika terorizuje planetu

Rado 216.?.?.?

Ok, asi by to nebolo zavedene specialne voci Americanom. Ale je dost pravdepodobne, ze sa tento druh buzeracie skor, ci neskor rozsiri do dalsich krajin. Do EU, Ruska, Brazilie, atd.

Napriek tomu si myslim, ze Brazilia reagovala ako urazene decko. Presne ako v situacii, ked jedno dieta buchne druhe a ono mu to musi za kazdu cenu vratit.

23935

14.01.2004 20:56

Objednávka Pizzy v roce 2015

Objednávka Pizzy v roce 2015

R. 216.?.?.?

http://www.abika.com/

24405

14.01.2004 21:00

Objednávka Pizzy v roce 2015

THE PRIVACY MYTH (www.abika.com)

R. 216.?.?.?

With all this attention to Privacy, does anyone ever ask the fundamental question? Why do we need Privacy? What does privacy accomplish? Does anyone ever ask what are the negative ramifications of privacy? Is the herd mentality at work again?

Why would someone need to keep their information private? Information only has value if it is discreet and not widely available. Besides if someone has nothing that they would be ashamed of why would they worry about privacy. Keeping people information private only creates misinformation and intolerance. Just look at authoritarian systems like communism, fascism or dictatorships. Wide dissemination of information creates a transparent, tolerant and honest society. How can someone be dishonest when there is no means by which they can hide their true selves. And why would someone have any need for hiding their true selves if there is no intolerance. The more information available about people the better decisions people can make. The more information available about people the lower the risk in dealing with other people.

One would raise the issue that they would just like to be left alone. In today's fast track world does anyone have the time to bother anyone without any special interest or motive. And if someone has a special interest no amount of restrictions are going to stop that person from getting access to information. And in all actuality only this special interest person having access to information can create more harm than good. Take for example Identity Theft. Why is there an incentive for someone to steal identity. Major reason is that they can steal the identity and gain credit and other monetary advantage. Why is it possible for thieves to use the stolen identity. Because all the information about people is not available to everyone. If creditors or employers could also have access to other information such as pictures of people, and other such identifying information it would be very difficult for thieves to use the stolen identity information..
Take the example of the Mortgage and loan industry. Do you think this industry would exist if the payment history of everyone was kept private or if there was no way of knowing the credit and payment history of an individual or business. If there was no way of recording credit and payment histories, most bankers or companies would be hesitant to loan funds, as there would be no way to make an informed decision or find out the chances of the loan getting paid.
Does anyone dig deep into why is spamming so widespread in spite of all the restrictions on it. If businesses or people could accurately find out people who would be interested in their products or services, why would they waste their time, energy or money in randomly targeting others. There is no incentive for them to do so. The more people try to keep their information private the more spamming and junk mail. Besides doesn't my life become easier if others know exactly what I want

24407

14.01.2004 21:02

Objednávka Pizzy v roce 2015

THE PRIVACY MYTH 2 (www.abika.com)

R. 216.?.?.?

One favorite area of privacy fanatics is medical information. They say that releasing someone's medical information creates discrimination. But this hiding of information is precisely what sustains the discrimination and intolerance. It gives diseases a negative stigma. It helps in the propagation of diseases. Take the example of dating. When someone meets someone new it is very difficult to know if the other person has any STD's. And this is why STD's propagate. If there was a system where someone could verify the STD status of anyone it would not only curb the propagation of that disease but also give a great incentive to the person having the disease to get it cured.

Another favorite area of privacy fanatics is profiling by law enforcement. The main goal of law enforcement agencies is to maintain law and order. Every law enforcement agency tries to use their limited resources to the best of their ability. Take the example of police profiling a specific group. If police keep on targeting a certain group without any success do you think most police departments would continue with that policy forever? Continue wasting resources on something that doesn't work? Instead of restricting profiling wouldn't it be more prudent to have profiling quantified, analyzed and its rate of success widely discussed and disseminated. If time after time profiling a certain group does not produce any different results than that of profiling other groups what incentive would be there in pursuing that policy. And if a certain group does have a higher crime rate than another, it would provide an incentive to the members of that particular group to take action to seek out the cause and remedy it.

Nie je to krasna argumentacia? [zmaten]

24408

14.01.2004 21:10

Zvědavec je jako nevěsta, která si nedovede vybrat šaty

RE: Já jsem věděl, že lidi budou nadávat

R. 216.?.?.?

Je tam nejaky bug "Line:386 Error[překvapení]bject doesn't support this action"

24409

14.01.2004 21:49

Zvědavec je jako nevěsta, která si nedovede vybrat šaty

RE: Já jsem věděl, že lidi budou nadávat

R. 216.?.?.?

>>Je tam nejaky bug "Line:386 Error[překvapení]bject doesn't support
>>this action"
>
>Prosím pěkně, na co klikáte? Kde je bug? Mně to funguje.

Ked kliknem na rubriku ve zkratce - kdekolvek na nadpis, ci text. Debugger mi potom vyznaci toto miesto:
onclick="top.location('novinky.php#t548')

24412

14.01.2004 22:01

Zvědavec je jako nevěsta, která si nedovede vybrat šaty

RE: Urgentní!!!!

R. 216.?.?.?

Ja som profesionalny programator, takze moj system je nastaveny na maximalnu citlivost, co sa chyb tyka. Je mozne, ze sa ta chyba u ostatnych neobjavi.
Funkcionalita je napriek chybovemu hlaseniu zachovana, takze je to v podstate ok. Len som Vas chcel (v dobrom) upozornit na chybu. Skuste si pripadne nastavit v IE v Tools->Internet Options->Advanced->Display a notification about every script error.

24414

15.01.2004 00:15

Zvědavec je jako nevěsta, která si nedovede vybrat šaty

RE: Urgentní!!!!

Rado 216.?.?.?

To nie je Java consola, ale len JavaScript...
Ale teraz to funguje bezchybne.

Este jeden bug: Vypisuje mi to napr. ze pocet novych prispevkov je 2, ale ked na to kliknem, tak mi ukaze ine prispevky ako tie dva, ktore realne pribudli. Inokedy mi zase vypisuje, ze pocet novych prispevkov je 0, ale v skutocnosti tam nejake nove su...

24424

15.01.2004 21:09

Objednávka Pizzy v roce 2015

RE: Zvracim až na Měsíc!!!

Rado 216.?.?.?

>Klasický případ, že v tržní ekonomice zákonitě zbudou jen
>psychopati, všichni ostatní budou převálcováni.

Povedal by som, ze to s trznou ekonomikou v principe nesuvisi. Na spehovanie sa da najst dovod vzdy bez ohladu na (ne)trhovost prostredia.

Ale inac je ta Abika hnus, to mate pravdu...

24492

15.01.2004 23:45

Cikáni vítězí

RE: Cikání vítězí

Rado 216.?.?.?

Zakladna chyba sa stala, ked niekomu prislo na um, ze s nimi treba nieco robit.
S Ciganmi je najlepsie nerobit vobec nic. Nech si ziju svoj zivot a nech sa sami zivia. Samozrejme za predpokladu, ze kazdy ma pravo na ochranu svojho majetku.

24502

26.01.2004 23:03

V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby

V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby

Rado 216.?.?.?

George Soros: Spojené státy jsou v rukou extremistů

http://www.blisty.cz/2004/1/26/art16700.html

24987

27.01.2004 19:19

V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby

RE: V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby

Rado 216.?.?.?

[chechtot] Moze byt... Ale to plati vlastne pre vsetky staty...

25047

29.01.2004 00:00

Jak na intranet?

Jak na intranet?

Rado 216.?.?.?

Ta konfiguacia ako ste ju napisal vyzera ok. Podla hlasenia, ktore dostavate, sa da usudit, ze chyba nie je priamo v routeri. Problem teda moze byt v privilegiach - subory/adresare su mozno vlastnene root-om a apache ich nemoze pouzivat. Alebo skuste ako "workaround" pouzit v httpd konfiguracii Internetovu IP routera...

25136

29.01.2004 00:17

Jak na intranet?

RE: Jak na intranet?

Rado 216.?.?.?

Hmmm, pravda pravda... Tak potom ten workaround. Vyzera to na nejaku hlupu zastrcenu chybu.
A este som si vsimol, ze v clanku sa pise "http.conf" - je to preklep? Molo by byt "httpd.conf". Chcem tym povedat, ze ak to nie je preklep a naozaj mate konfiguraciu v http.conf, tak server mozno namiesto toho pouziva ako default httpd.conf...

25139

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 64 čtenářů částkou 16 204 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Satanisté a jejich poskoci mají Vánoce17.01.21 23:15 Česká republika 3

V Norsku po aplikace vakcíny zemřelo 23 lidí a Blatný by chtěl očkovat15.01.21 20:37 Norsko 1

Humorem proti totalitě15.01.21 18:55 Česká republika 1

Fanatismus a nesmiřitelnost – aneb stane se Helena Duke legendou?15.01.21 16:52 USA 1

V protestu před Kapitolem 6. ledna sehráli roli „agenti provokatéři“ – Interview s Michaelem Yonem14.01.21 11:38 USA 2

Luboš Xaver do Českého rozhlasu patří!13.01.21 22:50 Česká republika 1

Zemanovi už doopravdy hrabe, mrzí ho ukončení okupace Afghánistánu13.01.21 18:25 Česká republika 2

Obnovitelná energie mohla způsobit totální výpadek rozvodné sítě13.01.21 09:36 Rakousko 14

Smlouvy s výrobci vakcín jsou tajné, nemohou je vidět ani europoslanci12.01.21 19:03 Evropská unie 3

Probuďte se: Uzamčení jsou navržena tak, aby vydržela navždy12.01.21 16:01 Neurčeno 4

Současné prodlužování nouzového stavu je porušením mnoha zákonů12.01.21 11:46 Česká republika 0

Velký reset, krátký distopický film s čs titulky11.01.21 23:11 Neurčeno 0

Síť Parler přestala existovat11.01.21 19:03 USA 5

Policisté v Německu protestují proti povinnému očkování proti COVID-1911.01.21 16:39 Německo 4

Další krůček k otroctví11.01.21 11:42 Česká republika 3

Jaroslav Turánek 1. díl: Všichni nereagují na vakcíny stejně, část populace bude reagovat negativně09.01.21 17:58 Česká republika 1

Američtí manažeři sjíždějí fotky z obsazení Kapitolu. Když najdou svého zaměstnance, má padáka09.01.21 11:15 USA 3

Noc dlouhých nožů v USA09.01.21 10:28 USA 2

Zpěváka vyhodili ze soutěže, protože kritizoval opatření proti kovidu. 08.01.21 11:34 Německo 2

Na web Badatel bylo podáno trestní oznámení za "šíření poplašné zprávy"08.01.21 11:27 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
21,68 Kč
Euro
26,19 Kč
Libra
29,46 Kč
Kanadský dolar
17,06 Kč
Australský dolar
16,66 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
20,88 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,77 Kč
100 maď. forintů
7,27 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,49 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 619,31 Kč
1 unce stříbra
537,07 Kč
Bitcoin
778 419,12 Kč

Poslední aktualizace: 17.1.2021 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?