Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 31 příspěveků, 2 různá jména: Oracle, ppppp.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

20.04.2011 14:39

BRICS a přestavba světa

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

Oracle 95.?.?.?

>Čína se už ale pomalu dostává jinam. Z pouhého výrobce
>laciných šuntů a montéra zboží pro západní firmy bez
>kvalitního know how se rodí země s vlastním inovačním
>potenciálem. Je otázkou času, kdy západ přestane svým
>Čínským filiálkám diktovat podmínky. Životní úroveň
>Číňanů roste a ve chvíli, kdy začnou produkovat dražší a
>kvalitní výrobky budou západním firmám klesat zisky. Budou
>musel levnou pracovní sílu hledat jinde např. v Africe pokud
>ji tam ovšem nevytěží někdo jiný .. třeba právě sami
>Číňani. A nemyslete si, že je to až tak nepředstavitelné.
>Rok jsem v Africe žil a Čína je zde velmi aktivní. Číňanů
>je v Africe více než Američanů a využívání levné
>Africké síly je na zde denním pořádku.

Jean, čítal som v slovenských hospodárskych novinách (asi minulí týždeň), že podľa západných firiem Čína sa zdražuje, myslím si že keď dokážete čítať medzi riadkami tak Vám (a každému kto nemá vypláchnutý mozog s masmediálnou propagandou) dôjde, že čo som chcel týmto povedať. [mrknutí jedním okem] [cool]

242284

20.04.2011 17:57

BRICS a přestavba světa

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

Oracle 95.?.?.?

>
>Americka elita sa dopustila zatial len jedinej zasadnej chyby a
>tou je, ze si vo svojej nekonecnej nenazranosti docela dost sama
>nasrala do vlastneho hniezda doma v USA. Ale ja mam za to, ze
>nech je ta elita akokolvek nenazrana, tak nie je hlupa a vcas si
>toto uvedomi a rychlo zase vrati americkemu snu jeho lesk.


Práve že je hlúpa, keby bola chytrá tak by neožobračovala svojich, a Keď na to príde že bola to chyba tak to bude neskoro.

242296

Židia a katolíci (hocijaká skupina), vďačná téma na spiknutia, a v podstate je pravda, ale chýba Vám (každému kto sa snaží prekuknúť "ich" spiknutie) pravda za pravdou.

Ide totiž o to, že hore uvedené skupiny sú konkurenčné oddelenia tej istej firmy. Obe si myslia, že oni sú správnou stranou a dosiahnu svetovládu pre seba, ale mýlia sa.
Ide o to že sú len nástroje pre tvorcov týchto smerov, proste poslušný vojaci ochotný, ktorý idú na smrť pre vymyslené ciele svojich pánov o ktorých si myslia že neexistujú.

Judaizmus bol založený Mojžíšom, pracoval so základným materiálom ktorý bol polyteistický ale nosnú myšlienku mal od Echnatóna, ako správny Egyptský kňaz (po značnom do-vzdelaní svojim svokrom) vedel ako zblbnúť kdekoho, kto nebol zasvätený do tajov kňazov. Logickým dôsledkom bol to, že po niekoľkých katastrofách ho začali ľudia považovať za božieho posla. Jeho údajný brat Áron mu zas robí PR lebo údajne nie je dobrým rečníkom. Skratka v púšti zas z kočovných kmeňov urobil náckov, totiž základná myšlienka Judaizmu je "Kto nie je Žid ten nie je človekom ale zvieraťom." a takto spotvoril celkom dobré kmene.

Ježiš zas videl kam vedie táto myšlienka (k zbytočnému krviprelievaniu), preto snažil zachrániť svoj národ učeniami z východu, niektoré veci a citáty v kanonizovanej biblii naznačujú že kresťanstvo bolo určené LEN Židom ako záchranné lano.

Prišiel Šaul/Paul (a jeho klika), ktorý z farizeja sa stal kresťanom (1. zaznamenaný prípad keď sa zo psa stala slanina) po údajnom zjavení Boha. Tento vyčúranec naprosto ignoroval Ježišove učenie a pridal cudzie prvky ako vykúpenie sa cez Krista, zaplať a bude ti odpustené, potom kanonizácia atď.

Skratka vytvoril ďalšiu neznášanlivú mafiu, ktorej ide (hlavne) o moc a peniaze využívajúci užitočných idiotov.

Ani jedno z týchto skupín nemá (morálnu) autoritu pre mňa.

Nech my sú obhajcami história, Biblia, Talmud a Tóra.

242439

22.04.2011 12:26

Politický marketing a války v minulém století

Obavy "elít"

Oracle 95.?.?.?

Podľa môjho názoru pomaličky ale isto prichádza čas keď ľudia prestanú veriť propagande.

Problém je že to bude ako hodne nepríjemné zobudenie z krásneho sna. Vyzerá to tak, že potom budú ľudia nasraný a budú vešať politikov na kandelábre, a elity zas budú mať problémy nájsť nejakú náhradu za svojich nových silných vodcov ovečiek- rozumej nového Hitler-a a Stalin-a.
Totiž nový vodca musí byť chytrí a mať charizmu, ale takýto ľudia zas tam nebudú isť lebo majú silný pud sebazáchovy a sú zbabelci, nehovoriac o tom že budú mať pred sebou odstrašujúce príklady. [cool]

242441

22.04.2011 13:07

BRICS a přestavba světa

RE: A je to tady..

Oracle 95.?.?.?

A že Google bašta slobody a ich heslo "Nebuď zlý.", je to výsmech nám.

Po tomto všetci vieme odkiaľ fúka vietro.

242443

Vy zas zabúdate že náboženstvo hralo dosť významnú rolu dosť dlho aj v našich končinách min 1000 rokov, hlavne rímskokatolícka cirkev počas vlády Habsburgovcov. Preto tomu pripisujem taký veľký význam. nehovoriac o tom že mnohí židia sa riadia náboženskými prikázaniami a zákonmi, ktoré nie sú naklonené voči cudzincom /gójom.

Sami sa môžete presvedčiť o tom čo všetko sa dá nakecať ľuďom pod heslami "Bohom vyvolený národ", láska k blížnemu (diskusia pod článkom o rodičoch Havla a kniežaťa) a jediná správna viera.

Čo sa týka judaizmu je to (asi) slovo latinského pôvodu (Rímska provincia Judea + -izmus), týmto robíte slovičkárenie. [mrknutí jedním okem]
Tak k veci Mojžíš vytvoril nové náboženstvo na nosnej myšlienke toho Echnatona a pridal k tomu prvky z pôvodného polyteistického náboženstva 12 kmeňov Izraela a šmrncol to náboženskými prikázaniami a zákonmi.
Neskôr toto učenie aktualizovali vrchný kňazi z kmeňa Levi ku ktorému patril aj Áron (zdá sa že i teraz sú aktívni ako hlavní ideológovia židovského náboženstva a sionizmu, možno že sú tam i vo vedúcom postavení), a tak tu máme z toho Judaizmus.

Pozor hovoril som o učení Ježiša a nie o kresťanskom učení, kresťanské učenie jvznikol znetvorením Ježišovho učenia. Hoci v rámci kresťanstva došlo k pokusom o obnovenie pôvodného učenia Ježiša, ale vždy to narazilo na 2 limitujúce faktory.
-na mocenské záujmy zainteresovaných
-roztrieštenosť a neúplnosť pôvodného učenia (aby ste mali predstavu je to ako poskladať 5 rohlíkov z domácej strúhanky [mrknutí jedním okem] )

Katolicizmus je mocenské hnutie zabalené do náboženského učenia.
O kultoch súhlasím až nato, že tie sa začali vznikať až v období začiatku existencie starovekého Egypta prakticky na všetkých kontinentoch, dovtedy takéto veci neexistovali.

Čo sa týka kresťansko-židovského (mocenského) konfliktu, rímskokatolícka cirkev je len jednou stranou ktorá je využívaná "nimi" (rozumej tými istými kruhmi ktorí vycvičili Mojžiša a prijali ho medzi seba ako seberovného a dali rozum Šaulovi z Tarzu a by sa pridal ku kresťanom).

242454

>já mám pocit že se tvůj přítel nikoho nezastává (ostatně
>proč by to dělal) ale říká že "hebrew" větev není tak
>podstatná jak se někteří snaží namluvit (a že ta snaha
>začíná být tak urputná až je to skoro podezřelé)

Nerobte tu nejasné narážky a rovno povedzte čo a koho máte na mysli, kto je podľa Vás sionistami platený diskutér a kto užitočný idiot.

Druhá vec je, ja tvrdím že židia sú len vojaci a generalita, a skutočný páni ktorý spôsobili túto celú mizériu sú a boli ukrytí za oponou a odtiaľ manipulovali a manipulujú už niekoľko tisícročí s rádovými židmi, kresťanmi a moslimami pre dosiahnutie svojich nekalých cieľov.

242457

22.04.2011 19:19

Politický marketing a války v minulém století

RE: Obavy

Oracle 95.?.?.?

Sorry asi som bol nejasný pre Vás, občas sa to stáva keď človek rozmýšľa príliš rýchlo a používa logické skratky. [cool] [mrknutí jedním okem]

Okrídlení vtip:
Čo je to veľké čierne a stojí to pred našimi dverami?
Naša svetlá budúcnosť. [cool]


Tá "svetlá budúcnosť" je totiž realita.
Ono ide o to že Hitler zblbol masy podobnými kecami o svetlých zajtrajškoch ktoré denne počúvame z médií.

Práve teraz je doba keď masy dobieha realita, budú žiadať ochranu od politikov, ale nedostanú ju.

Vynoria sa silný vodcovia (odkiaľ je to jedno), nasľubujú ochranu pred realitou (tentoraz realita masy dobehne takmer ihneď) a "elity" ich podporia a masy budú znova sklamaný a elity budú tiež lebo osvedčené triky nevyšli(elitám bude ísť o udržania status quo a ochranu svojich záujmov).

Nakoniec sa štát rozpadne a ľudia budú musieť prevziať zodpovednosť za svoje záležitosti a činy. Totiž nebudú platiť žiadne výhovorky tvárou v tvár realite.

242460

Snažte byť stručný a ísť k jadru vecí. [mrknutí jedním okem]

Najprv boli zákony a učenia a potom po určitom čase to zachytili.

Mojžišova legenda je zvláštna ale nie výnimočná.
- prvá vec je že Móses je Egyptské priezvisko napr. Thut-móses, takže mohlo ísť o viacero generácií mužov jednej rodiny a tým by sa vysvetlili niektoré rozpory
-zákony boli napísané ihneď ale Mojžišov príbeh ktorý sa predával ústnou tradíciou o niečo neskôr (podobne je to aj s Ježišom)
-nehovoriac o tom že učenci pridávali niektoré veci k biblií, potom časom biblia zastávala aj iné funkcie než zákonník a historická kniha

Máte pravdu židia ako národ v Mojžíšových časoch neexistoval, ale bolo to zväz kmeňov kde vedúcu úlohu zohrávali Levíti, možno preto lebo boli učenci a predáci (to je môj súkromný odhad).

Pri poslaní národov treba odpovedať na niekoľko otázok:
-prečo existujú?
-aké je ich poslanie?
-ako k tomu poslaniu prišli?

Čo sa týka tých rituálov, ja pravekých ľudí nemám za pomätencov na rozdiel väčšiny. Totiž každé zviera (ale hlavne primáti), využíva svoj potenciál na maximum, pravdepodobne ľudia dokázali využiť svoj potenciál v priebehu 1-2 generácií na maximum hneď po objavení na Zemi. Keďže vývoj ľudstva v žiadnom prípade nie je priamočiary a rovnomerný, tak došlo aj k lokálnemu zakrpateniu s globálnym dopadom, viď naša civilizácia.

Čo sa týka židov beriem ich ako nástrojov (sú na tom asi tak ako KC či iná vymývačka mozgov- rozumej sekta), akékoľvek nešťastie ich postihne môže za to sami, lebo vo svojej pýche, "nadradenosti" a nadutosti nie sú schopný sebareflexie a prosím vás pred zákonom akcie a reakcie, karmy či príčinnosti (nazvite to ako chcete) nie je nikto chránený, nech je dotyčný akokoľvek vyvolený.

242468

Myslím si že som čiastočne odpovedal na Vašu otázku tu (posledný odstavec).

242469

>Katolíci a judaisti nestojí proti sobě, ani si nekonkurují,
>jsou na každý na jiné hladině.

Iste mocný sa vždy dohodli, potrebovali aby ich ovečky šli proti sebe (obyčajný židia sú obetný baránkovia a vojaci v jednom, akási potrava pre delá) aspoň počas obdobia keď mala KC signifikantnú moc, keď o ňu prišla manažment/generalita prešla do civilu ale stále pracujú pre svojich pánov za oponou (to tretie "Božie" oko). Čo sa týka ostatných mimo riadiaci aparát, tí idú poslušne navzájom po krku, čochvíľa pogromy môžu prepuknúť znova.

>Judaismus nepochází od Mojžíše a ani židi.
>Monoteismus není judaistický vynález.
>Mojžíš nic nevytvořil, je to literární a náboženský
>výtvor.

Iste myšlienka monoteizmu je staršieho dáta, ale ja som povedal že použil verziu od Echnatona- viď podobnosť 104. žalmu a chválospevu na Slnko.
Mojžiš urobil základné cesto z ktorého sa neskôr sa vypieklo Judaizmus.
>Ježíš nic neučil, neviděl, nezaložil. Je to náboženská
>figura.

Nejaký chlapíci ktorí dali vzniknúť legende o Mojžišovi a Ježišovi, museli žiť (každá legenda má pravdivé jadro).

Je to ako keby som založil sektu a z Vás urobil ústrednú postavu po Vašej smrti, strhnutí dav po 1,5 tisícročia by sa prebral z náboženského opojenia a začal by sa pýtať kto bol HHBB. Potom by sa objavili pochybovači a popierali Vašu existenciu argumentujúc tým že HHBBB je vymyslené meno a muž s takým menom nemohol existovať. [cool] ;P

Pretože každý zabudol, že za legendou bol muž/človek z mäsa a krvi a Vaše tvrdenie je presne také absurdné ako moje z toho príkladu.

>Pavel neignoroval Ježíše, maximálně mohl vymýšlet o něm
>skazky.

Hovoril som o Ježišovom učení, takže Šaul z Tarzu naozaj dokurvil učenie toho majstra ktorého poznáme pod menom Ježiš.

>„Bohom vyvolený národ“ je každý, který je schopen
>přežít.

Hlúposť, bohom-vyvolenosť národa záleží na tom ako jeden vyčúranec s divadelnými trikmi a sladkými rečičkami dokáže zblbnúť dav, hlavne keď dav chce mu veriť.

To isté robil Hitler pred 2. svetovou, kecal o nadradenosti Nemcov/Árijcov, o podradnosti Slovanov, židov, černochov atď., zinscenoval podpálenie Reichstagu (zviedol to na komunistov) a sľuboval svetlé zajtrajšky s pomocou "drag nach osten".

>Katolicizmus není hnutí, je to schéma moci, stav mysli.
>Katolík je element v řádu věcí, kterým věří. Od kmána
>až po pána. I ten na vrcholu má nad sebou ještě něco.
>Třeba boží oko.

Rozprával som o rímskokatolíckej cirkvi lebo LEN ten uznáva princíp pontifika- zástupcu boha na zemi. Inak súhlas.

242499

23.04.2011 11:47

Politický marketing a války v minulém století

RE: Obavy

Oracle 95.?.?.?

Iste, máte pravdu zpočiatku sľuboval len 3 jedlá potom drag nach osten, 1000 ročnú ríšu atď, najhoršie na tom je že tie 3 jedlá za deň aj dával.

Ale vynára sa 1 praktická otázka: odkiaľ mal na to peniaze?
Pretože z týchto zdrojov nemohol mať na 3 jedlá denne pred nástupom NSDAP k moci:
- dobročinné spolky, tie sa držali ďaleko od politiky
- z členského, tiež nie, dokopy (pred nástupom k moci) bolo ich približne 1000
- Nemecký boháči, tí mali iné starosti než politika

Takže jediný kto zostáva je banda R&R s.r.o tzv "elity".

A sme tam kde som začal.

242505

24.04.2011 10:08

BRICS a přestavba světa

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

Oracle 95.?.?.?

Čo sa týka pôvodného významu slova, apokalypsa znamená zjavenie, odhalenie, myslené pravdy (vyhľadajte si to).

Že katolícka cirkev ju sprofanovala ako "koniec sveta" pre strašenie ovečiek, to už je druhá vec. Myslím si že katolícka vie, že jej konštrukt z lží a poloprávd by ju zničila.
Čo si myslíte čo sa stane keď vyjde pravda na povrch a ich poslušné ovečky zistia, že všetko v čom verili a uctievali je lož, polopravda, tmárstvo a je vyslovene proti princípom čo hlásal muž známi ako Ježiš?

Koniec sveta, pre nich určite, lebo stratia všetko pre čo pracovali viac než tisícročie.
Pre mňa ako morálna autorita už dávno nie sú, hlavne po tom čo robili pápeži bezmála tisícročie pre moc a s mocou, dalo by sa to charakterizovať s niekoľkými výrazmi "sex, chlast, vražda, intrigy a cirkevná hudba". To je dôvod prečo bolo (asi) 6 pápežov v Avignone (+/- nejaký ten proti-pápež menovaný Francúzskymi kráľmi).

Viem nie som svätec, som len človek ale pokrytcov, klamárov a Pánbožkov ktorý si myslia, že po spovedi a modlitbe je všetko prepáčené vyslovene neznášam.

242572

24.04.2011 20:59

Politický marketing a války v minulém století

RE: Obavy

Oracle 95.?.?.?

Iste, ale ja som sa pýtal: odkiaľ mali na 3 jedlá denne pre masy počas Wiemarskej republiky? [cool] [smích]

242605

25.04.2011 09:43

Politický marketing a války v minulém století

RE: Obavy

Oracle 95.?.?.?

Myslel som to , že na prvých mítingoch dávali jedlo, tuším existuje film či fotografia o tom, že tam bola poľná kuchyňa v zadu v zábere (hoci je to aj logické, hladujúce masy sa dajú ľahko presvedčiť o svojej pravde keď im dáte -chutné-jedlo, platí vzorec "sladké rečičky + jedlo= keď sa k nemu pridáme tak dostaneme čo sľubuje" ).

O tomto bola otázka, odkiaľ mal tie peniaze na toto?

242619

25.04.2011 15:57

Čína ve studené válce vrací úder

RE: Pravicujicim pivnim tatikum to asi zatim nedoslo:

Oracle 95.?.?.?

>Pro zadluzenou Evropu je zivotni nutnosti odstraneni Kaddafiho,
>pokud se ji to nepovede, pravdepodobne v teto dnesni podobe
>zanikne.Za Kaddafim stoji mnoho politiku z africkeho kontinentu,
>nebudou to mit NATO "mirotvorci" tak jednoduche jako v Iraku nebo
>v Afghanistanu.

A nepodarí sa im to, totiž za Kaddáfim stoja nielen Africké zeme ale aj BRICS (či jej väčšia časť). Pre Čínu stabilná Afrika a Líbya znamená zdroje surovín a potencionálne odbytište, India detto, pre Rusko revanš za jej zdegradovanie na treťoradú veľmoc, pre Africké štáty znamená nasledovaniahodný príklad na usporiadanie ekonomiky(ich elity nie sú tak -na-duté ako elity USA).

Preto bude BRICS postupovať v tomto ohľade jednotne a preto Obama nechce ísť do Líbye s mariňakmi tam, obáva sa ekonomických protiopatrení BRICS (ktorého plány schválili na tom zasadnutí meste Sanja). Sarky a ten Cameron (obaja sionisti)zas nechcú poslať tam svojich lebo by ich politicky potopilo (sú pred voľbami), preto tlačia na Obamu.

242637

26.04.2011 12:50

Co je demokracie?

RE: O demokracii se tu mluví často

Oracle 95.?.?.?

Terry Patchet povedal, že (nepresne citujem):
"Aténska demokracia bola celkom fajn pokiaľ ste neboli žena, cudzinec, otrok či chudobný."

Problém Atén bol že neustále odhlasovali bojové výpravy čo bolo jednak zapríčinené chamtivosťou Aténskych elít a jednak zapríčinené potrebou budovania impéria.
z tohoto dôvodu sa zaplietli do Peloponézskej vojny spolu so svojimi spojencami, táto vojna trvala približne 27 rokov (boli započítané aj prestávky) v konečnom dôsledku to prinieslo politickú a ekonomickú prehru pre Atény a jeho spojencov.
Totiž Atény narieďovali obsah drahých kovov vo svojich minciach, keďže kvalitnejšie mince majú tendenciu strácať sa z obehu, tak to prinieslo kolaps pre ňu nie nepodobný ako zažil Nemecko počas Wiemarskej republiky.

Podobnosť s dnešnými dňami nie je čisto náhodná, tu na Zvedavci sme popisovali súčasný finančný systém niekoľkokrát a preto vieme ako to dopadne. Teraz hrajú úlohu Atén vedenie USA, ktorá vedie vojny a rozducháva konflikty už od 2. svetovej.
Demokracia buď sa zvrtne do nadvlády lúzy alebo do vlády v oligarchie ( v našich končinách lúza a oligarchia znamená to isté). Preto hovorili zakladatelia USA s dešpektom o Rímskej a Aténskej demokracií, len netušili že to aj napriek ich najlepším snahám to tak zvrtlo.

Takže kto je za zavedenie politického a ekonomického systému praktizované v a zavedené v Líbyi Kaddáfim?

242678

26.04.2011 17:39

Čína ve studené válce vrací úder

RE: Pravicujicim pivnim tatikum to asi zatim nedoslo:

Oracle 95.?.?.?

Zabúdate že lumíkovia to majú geneticky v sebe zabudované, totiž je to ochranný mechanizmus prírody v prípade ich premnoženia, v prípade ľudí ide len o obyčajnú blbosť a prípadnú chamtivosť.

Mimochodom aká skutočná elita USA, myslel som že ste o to chytrejší? Veď minimálne od roku 1913 nie je to skutočná elita USA, všetci to vieme že ktorá elita tam vládne. [mrknutí jedním okem]

(Viem, že to viete, ale chcel som nakopnúť mozgovú činnosť niektorých diskutujúcich.)

Mimochodom tie elity tak či onak majú spočítané, zdroj ich moci, nekryté peniaze končia čochvíľa, je to jedno či idú do vojny v Líbyi alebo nie.

242699

26.04.2011 19:04

BRICS a přestavba světa

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

Oracle 95.?.?.?

>a konkrétně u tebe mě baví, jak se zakomplexovaně
>potřebuješ navážet do KC (já nejsem KC a ani jsem o tom nic
>nepsal, tak proč na to téma píšeš?) a máš dokonce potřebu
>mi napsat, koho "neznášaš" [velký smích] mně je to jedno. o ohledně
>Avignonu máš poněkud mylné představy; to je ale jedno -i
>kdybys je měl správné, už to nic nenapraví na tom
>kompletním zmatku v tvé hlavě. fakt ti nezávidím ten
>chaos... s nímž musíš žít a bojovat.

Len hlupák potrebuje poriadok, inteligentný človek využije aj chaos. [mrknutí jedním okem] [velký smích]

Pokrytectvo KC už ma sere nejaké to tisícročie. [velký smích]
Teraz vážne viac ako tisícročie tu otravujú duše a mysle ľudí. Ich klamstvá, lži, polopravdy a chorobné lipnutie na moci spôsobili to, že ľudstvo sa opozdilo o nejaké to tisícročie vo vývoji.

Čo sa týka dôvodu vyhnanstva pápežov, v tom som sa mýlil, ale i tak to boli svine, totiž kázali vodu a pili víno, lebo mali v období renesancie toľko sexuálnych afér že až. V Ríme boli z kláštorov urobené nevestince atď, príklad Innocent VII, česká wikipédia.

242705

Ide o to, že sa rozhodne kto to bude, "navrhnú" ho prezidentovi a on ho poslušne vymenuje.
Dúfam že Vám dôjde prečo som dal slovo navrhnú do úvodzoviek. [mrknutí jedním okem]

242706

06.11.2015 11:45

Konspirační teorie? Ne, neznám...

Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp 95.?.?.?

proto je namíste se ptát, kolik z toho o čem píše odpovídá pravde.

Dobre vím, že pojem "volná energie" a reči o tom jak Tesla mohl poskytnout energii zdarma jsou čistý nesmysl a jde spíše o ukradení a preformulování stejného pojmu z oblasti fyzikální chemie. Práve zde došlo k uplatnení lži a manipulace. Lidé by se nemeli živit planými nadejemi o tom, jak bude energie jednou dostatek a zdarma. Dejmetomu muže být dostupnejší, než dnes, levnejší, ale zcela jiste ne zdarma, protože bychom se její odpadním produktem zde upekli i kdyby rečičky o všudeprítomné energii byly pravdivé. Já už dospel k poznání principu, proč nelze treba získat energii z vakua, volnou energii a podobne. V první rade proto, že vakuum je již nastolená rovnováha, a tam kde není duvod, se žádná energie nevymeňuje. Pokud se nemá energie jak dále rozptylovat, tak se nebude ani menit na jinou, žádanejší. No a ve vakuu je rozptyl zatím možný jen do vakua, protože nic méne, než vakuum zatím neznáme. Mohla by to být rekneme černá díra, ale tu poruce (možná i naštestí) nemáme, a museli bychom ji vytvorit čím jiným, než dodáním další energie.
Kocourkovští mudrci také nikdy nevedeli, kam dát hlínu z vykopané jámy, proto kopali jámy další.
Druhou vecí je, že svet poskládaný z mikročástic má všechny námi používané dejmetomu nejádrové procesy vratné, pružné, a celé podléhají pouze matematické statistice. Ta ríká, že teplo/energie pujde jen z telesa teplejšího na chladnejší, ne naopak. Tedy energie poteče ze systému s prebytkem hybnosti, a ne zpátky.
Je smula, že i v Rusku dovedou šarlatáni udelat své, dokonce na politikusu. Mají tam ale také vzdelané oponenty.

Dejmetomu je treba zbytek článku pravda, tohle o Teslových energiích ale zcela jiste ne. Tím nikde neubírám Teslovi konkrétní prínos ve vede(zejména 3f. soustavy a motory). V prenosu "energie" byl na tu dobu úspešnejší Marconi. Svet vzhuru nohama nestojí a všechno má své meze.

341448

07.11.2015 11:27

Jak feministky přitlačily Akademii věd ke zdi

bylo by treba overit, zda iniciátori výstavy

ppppp 95.?.?.?

nejedou v tom spolu s feministkami, tudíž zda nejsou po prečtení labyrintu finančních toku napojeni na stejný zdroj. Rekl bych, že ano.

Tyhle rozepre jsou klasická kladná zpetná vazba, vyvolaná týmž subjektem, nebo pomocí jeho dedictví.

Pak zde máme otázku, zda je treba odstranit také všechny obrazy z galerií, na nichž jsou namalovány akty.
Proste ty femislepice ať uznají, že muži odpradávna natolik neupoutávají pozornost svým estetickým vzhledem. I když v ríši zvírat je tomu naopak.
Minimálne ať jsou zticha, to, co delají zcela jiste není práce, kterou by nekdo prirozene oceňoval, jde spíše o "netrhové", neprirozené dotace a podplácení, tedy placenou ideologii.

Pak zde máme reakci reditele, ten ustoupil, jako "moudrejší". Jenže podle pravidla "moudrejší ustoupí" nelze postupovat donekonečna, nastává i opačné efekt, kde dotyčný tak dlouho ustupuje, až je v totální nevýhode, nebo ho zbytek nakonec stejne rozklove jako slepice slepici. Ustupovat nejde donekonečna, a je velmi sporné, co o tom píše Bible.
Ustupovali jsme desetiletí a nekonec zde máme ješte vetší hyeny a svinstvo, než kdybychom s rozumem zabojovali. Možná by se človek nemel mstít, ale narizovat paušální ústupy pomocí ideologie je devastující a degenerační.
Je treba laťku nekdy udržet a ne ji pouštet pri každém rozbehu nekoho s revem.

341503

07.11.2015 17:27

Konspirační teorie? Ne, neznám...

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp 95.?.?.?

Neargumentovali vubec "stejne" jako já. Spíše opet, jako pavedci. Napište, kdo z opravdových vedcu trvdil, že predmety težší než vzduch nemohly létat?

Je to výmysl, blábol konspirativcu. Každý i nevedec a decko ví, že husa je težší, než vzduch a lítá. Stejne tak orel, i když zrovna nemává krídly.
Stejne tak Žukovskij studoval let krídel "husy" pomerne brzo, a našel slušnou teorii. Prečtete si o tom nejprve neco, než začnete uvažovat.

341531

07.11.2015 17:34

Konspirační teorie? Ne, neznám...

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp 95.?.?.?

Kup si nejprve knihu
https://is.muni.cz/publication/671992
a pak neco mudruj.

Si zcela mimo, strídavý proud byl vynalezený dávno predtím, stejne tak indukční motor. Ferraris se ale spletl, špatne spočítal limitní účinnosti na 50%, a považoval jej proto za neperspektivní pro energetické využití.

341533

07.11.2015 17:45

Konspirační teorie? Ne, neznám...

RE: Důvěřuj, ale prověřuj. Vědomí versus mechanika.

ppppp 95.?.?.?

Já také proveroval, a všímejte si, jak na mne nekterí reagují [smích]

Mícháme sice 2 ruzné veci, já se vyjádroval pomerne konkrétne v konkrétních smerech, ale odpovím i na vaši námitku.

Život(živé organismy) se vuči termodynamice(statistice, tepelnému rozptylu, smrti) chová tak, že zpomaluje tento rozptyl, zdržuje, zadržuje ho. Nebýt života, tepelná smrt (v termodynamickém smyslu) nastane dríve.

Zkuste také dobre zvážit, co tím a zda vubec popírám, a co ne.

Znamená to též, že život není neco, co termodynamiku porušuje, nebo jde proti ní, pouze zpomaluje to, co by jinak probehlo rychleji (eroze, rozptyl, vyzárení energie do relativne prázdného vesmíru bez dalšího užitku).
Tím neodpovídám na otázku, co a proč prvotne zpusobilo, že se tento prostor kolem aktivoval, dal do pohybu.

341536

07.11.2015 18:20

Konspirační teorie? Ne, neznám...

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp 95.?.?.?

To sis me spletl s nekým jiným. Já roztavenou ocel i hliník na rozdíl od tebe a dalších internetových pisálku videl dostikrát. Nemíchej se prozatím technikum do fachu a dej si v tomto smeru padáka. Nejprve čti a pracuj. Od odborníka to máš na hony.

Príšte také nemluv mým jménem opak toho, co jsem napsal. Jsou zde myslím predpokládané pravidla umet číst a pochopit psaný text, rovnež se predpokládá úspešne ukončená základní škola, v probírané otázce rovnež lepší známka z fyziky a chemie, než 3, hlavne kvuli schopnosti se technicky vyjádrit a kvuli technickému slovníku. Jinak se nedomluvíme ani pres základku.

Kdybys mel prostudované alespoň s chybejícími stranami vyrazené matematicko-fyzikálne-chemické tabulky pro základní školu, tak sotva napíšeš pitomosti výše.

Podobný postup doporučuju panu Kangaroo, nebo se radši venovat zoologickým zahradám. Nenapsal jste opravdu nic k veci, a popremýšlejte, proč spíše vy jste nemohl být v minulém živote členem francouzké akademie, co se venoval padajícím kamenum.

...jsou tu úredníci i v pracovní dobe,
kluci co si to delají sami sobe... [velký smích]

341539

09.11.2015 10:30

Konspirační teorie? Ne, neznám...

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp 95.?.?.?

Pane vaše reakce je typicky politická a už pomalu ideologická. Paušalizování a nálepkování. Postrádá vecný smysl a ujíždí mimo realitu.

Nemusíte mi pripomínat, co ví i decko. Nestudoval jsem sám a práve proto, že jsem studioval jsem videl hordy jiných studentu. Také to, kterí jsou schopní a neschopní, stejne jako prumerne 10%-20% ze všech bylo schopno opravdu delat práci, kterou vystudovali, ostatní byli papíroví. Takže mi nevykládejte, kam se podelo onech 80%. Aby byly zajímaví vytvorili díla typu 1500 dalmatincu, mystifikace Teslu apod. matoucí širokou verejnost.

Pres "matrici" se na to díváte vy. Na rozdíl od anonymu, co se bojí o své ego, já anonym nejsem a anonymne nevystupuju, stejne jako nekterí nenávistní diskutující zde. Takže prekrucujete vy. Schovávají se ostaní a ne já. Popremýšlejte o tom.

Nezúčastnil jste se v ničem vecné argumentace na rozdíl napríklad od P.A.Semi, takže morálne/eticky nemáte nárok mi žádné podobné veci vytýkat. Sežral jste konspirace i s navijákem. Beru to jako prumerný nedostatek vzdelání (nejde o posmešek, má jít o obecnou absenci technického myšlení).

341623

09.11.2015 10:50

Konspirační teorie? Ne, neznám...

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp 95.?.?.?

Nemáte pravdu. Popov delal také své výskumy nezávisle na Teslovi. Dnes se pseudohistorici pokouší naopak ukrást myšlenky jiným, a prisoudit je Teslovi, protože Tesla byl vyvolený jako modla, dobre se o nem píše, modlou je proto, že byl ke konci své kariéry neúspešný megaloman.
Čím opet nesnižuji jeho prínos pokroku, ruzní jiní vynálezcové meli své osudy.

Prečtete si i vy knihu
https://is.muni.cz/publication/671992
než začnete neco psát, já ji mám prečtenou.
Nebo napište svou, alespoň si tím budete více nucený overit fakta a tolik neplácat.

Kdyby Tesla umel totéž, co Marconi, tak by to proste udelal. Tesla umel generovat velké EM rekneme spíše poruchy, jiskry, VN, ale o anténách nemel páru, nemel na to správné teorie, ani empirie. O žádném ukradení patentu nemuže být proto reč, dobre víme, co jsou patenty a co realita.
Nobelovka proto byla udelena Marconimu nejspíš právem.

Rečičky "já bych také umel dát gól, kdbych to tam zrovna hrál" jsou poznámkami typu "kdyby pes nesral, dále by zašel".

Nalítli jste na propagandu a psychologicky-emotivne psané knížečky o Teslovi. Teslu považuju spíše jako extravagantní obeť této mystifikace. Sám Tesla také nebyl žádný andílek, ale do jisté míry "hazardér", jako vášnivý hráč biliardu. Možná i člen pražské kavárny.

Ješte jednou opakuji. Jeho prínos byl v tom, že nedbal na chybnou teorii Itala Ferrarise a udelal motor, který presáhl 50% účinnost. Kdyby treba Siemens neudelal drážkový koncept statoru, tak by se nejspíš k asynchronní kleci ani nedostal. Ze Siemense už také dávno udelali ostatní firmu typu korupční obluda.
Dokonce i pred Ferrarisem udelal asynchronní indukční motor v príliš školní verzi nejaký angličan na B, a ješte nekdo další, je to psáno v té knize. Všichni 3 by se možná mohli soudit s Teslem, že jim neco ukradl.
Nezkoušejte me chytat za slovo, sám jsem nekteré motory a generátory navrhoval za peníze. Nemužeme se vzdát všecho co zde generace predku vytvorila a odeslat to "mejlem" do Číny, nebo to nechat zašlapat imigrantum postiženým šariou. Ti pálí knihy a likvidují kulturní památky, pane. Když pujdem proti sobe, co z nás zustane???

Proste nečtete jenom báchorky, ale také neco serioznejší.

341625

09.11.2015 23:55

Konspirační teorie? Ne, neznám...

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp 95.?.?.?

Následující text jsou citace výroku pana "stefan" z poslední stránky jeho príspevku. Furt chce po mne a po jiných, co sám neumí:

-P.S.: Klemente Dando, usetri si nadavky, radeji mi napis argument nebo neco na podporu panu zidu.

-vecne argumenty pro a proti jsou podstatne konstruktivnejsi nez
hystericke nadavky.

-anonyme, anonyme, och boze odkud ty jsi se vylihnul???

-Rozumis, ty hnupe, jo a zahradu mam velkou, ze bych tam mohl prohanet i vetsi stado bizonu, ale "point" je v tom, ze ti buzeranti meststi si udelaji regule takove jak ONI chteji!!!Takze zaverem, brnaku, nechci trpet pocitem, ze jsem poznal neco vic nez ty. Vy Cizci jste chytrulini, to je vseobecne znamo, takze se nedivim, ze to vse vis lepe nez ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Tudiz zaverem, pokud nejsi schopen mi nic vyvratit, tak se na me vyser, drz picu
a bud klidny, ok? To plati i pro tobe podobne, jmenovane jinde!!!

-och boze, proc je tolik curaku na svete a jeste k tomu z Moravy?

-moravacku, ty hovado, vymysli nejaky clanek sam, nekrad to jinym, ty hnupe.
jdu bumbat, abych mohl takove curaky jako jsi ty, lepe vnimat!

-Mily db, mam to korektne? Vulgarnost Stefana nech na pokoji, ten jen reaguje na stupiditu nekterych ucastniku, doufam, ze nechces vstoupit do jejich rad.!
Nebylo by vulgarizmu ze strany me, byla-li by diskuze na urovni, tudiz podlozim prikladem: Kdyz napisu, ze zeme se toci z leva doprava, tak mi napis, jo, je to tak nebo mne pouc, je to z prava doleva. Ale prosim te, nepis mi ze jsem debil, ze mam jit zpet do skoly, ze mam jen 3 obecne a podobne.

-takže si vytáhněte svý trámy a neposuzujte koho neznáte jo?

-A ) boze moravacku, proc ty jsi takovy kokot!
B ) ty pico!!!
ze jsi notorik, to jsem poznal podle toho, ze nevis, ze existuje
rozdil mezi panskym a damskym prirozenim tam je opravdu velky rozdil
Moravacku, diky za analyzu me osoby;


...takže pane odprejsknete príkladem, pokud vy chcete nekoho posílat pryč. Když u nás delá americký pumpar prezidenta, copak jste asi v té americe delal vy.

341676

10.11.2015 00:14

Konspirační teorie? Ne, neznám...

RE: Důvěřuj, ale prověřuj. Vědomí versus mechanika.

ppppp 95.?.?.?

Vy ani jednomu z tech pojmu nejspíše porádne nerozumíte. Život je i flóra, nejenom fauna. Takže ta eroze je podmínena jenom premnožením jisté části nerozumné fauny, obecne to neplatí. Živé organismy jako celek opravdu erozi a rozptyl energie do vesmíru zpomalují. Vy jste se nad tím vubec do dusledku nezamyslel.
Stejne jako s tou tepelnou smrtí, co to vubec znamená. To není žádné proroctví, ani blábol, ani náboženství, ale prírodovedná metafora, pane, a já také nejsem její autorem. Metafora je vetšinou obraz nečeho, nejakého deje, a ne blábol.
Já se práve svého kopyta držím, a vy mi lezete proste do zelí s kamionem.

Navíc vaše reakce prakticky neobsahuje žádné protiargumenty. Nejde ani z vaší reakce pochopit, zda vubec chápete, na co reagujete.

341678

12.11.2015 17:23

Konspirační teorie? Ne, neznám...

RE: Ani syfilis nezabranil Leninovi aby netvrdil

ppppp 95.?.?.?

Nespamujte mi príspevky. O syfilisu a spol. si vypisujte nekde jinde. Jste úplne off-topic. Jinými slovy dejte si ode mne odpich. Dekuju za pochopení.

341752

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 3

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 5

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 10

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
305 210,87 Kč

Poslední aktualizace: 25.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?