Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 53 příspěveků, 3 různá jména: cernakus, E123, Peňezi Třiceti Platil ;-).

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

24.10.2009 20:51

Vakcína je možná nebezpečnější než samotná chřipka

RE: Diví se pak někdo ??

E123 78.?.?.?

"Všímaví a bystří pracovníci" tak to je vážně k smíchu. I hlupák by poznal, že je něco špatně, když začnou chcípat naočkovaná zvířata... Virus se nejspíš jen zázrakem nerozšířil do okolí. Mimochodem to "okolí" bylo o tomto nebezpečí informováno až zhruba po měsíci. Holt člověk na prvním místě že ano... [bliji]

203140

03.11.2009 21:52

Prezident podepsal

RE: otázka

E123 78.?.?.?

Proboha člověče!!!

Vy se divíte že jste považován za provokatéra, ale vzhledem k vašemu názoru na tuto problematiku je pro Vás toto "nařčení" spíše komplimentem než urážkou. Pokud totiž nejste provokatér, musíte být s prominutím "rozumu mdlého", protože jen hlupák nechápe věci očividné a zřejmé. Totiž...

Vám snad připadá správné, že našemu státu kdosi, lidmi nezvolený, poroučí co může a co nemůže dělat??

Vám snad připadá správné, že nám občanům je diktováno, co si za SVÉ peníze můžeme či nemůžeme koupit?? (viz žárovky, novostavby atp.)

Vám snad připadá správné, že celá EU může být řízena několika státy, které mají dohromady určité % obyvatel unie??

Vám snad připadá správné, že se referendum má opakovat do té doby, dokud lidé zmasírovaní propagandou neodhlasují to, co je po nich žádáno??

...pokud odpovíte ANO a jste o tom skutečně přesvědčen, pak nad Vámi musím zlomit hůl, protože Vás zkrátka přesvědčit nelze.

A ještě jedna věc: Nemusím být ustavní právník či jiný expert, abych mohl posuzovat LS. V tomto případě ji dokonce ani nemusím mít nastudovanou, stačí když vidím, jak fašisticky se chovají lidé (politici), kteří po ní touží. (Tvrdí se nám že lidé nejsou způsobilí k posouzení LS a proto k ní nebylo vyhlášeno referendum. Zajímavé ovšem je že ti samí lidé byli způsobilí k odhlasování vstupu do EU.)
... zkrátka [bliji]

204015

06.11.2009 22:40

Prezident podepsal

RE: Pane řidiči,...

E123 78.?.?.?

Vy zřejmě nevidíte ten rozdíl. Pokusím se držet Vaší řidičské analogie (doufám, že jsem ji správně pochopil).

Samozřejmě že řidičům je diktováno, jak se mají chovat. Ovšem je to z důvodů ochrany zdraví, života a majetku ostatních účastníků silníčního provozu, což je podle mého názoru správné a takováto nařízení jsou jednoznačně pozitivní.

Negativní ovšem je, když by řidičům bylo zákonem přikazováno jaký typ nebo značku vozidla si mají či mohou koupit. Již chápete???

Netvrdím, že EU je špatná od A do Z, jen si myslím, že v současné době jsou pozitiva výrazně převyšována negativy (a zřejmě bude ještě hůř). Neodsuzuji obsah tj. jednotnou evropu, odsuzuji pouze formu, jakou se evropská integrace "protlačuje" a chování něketrých evropských rádoby velkých politiků je zkrátka [bliji]

Evropanství nelze nařídit zákonem, pokud má být něco takového vůbec schopno života, musí se k tomu dojít postupným vývojem a to trvá dlouho. V historii existovaly desítky říší, které se tvářily jako jednotné a jak to s nimi dopadlo...

204314

06.11.2009 23:41

Prezident podepsal

RE: S obsahem článku se moc nestotožňuju

E123 78.?.?.?

Váš popis českého národa je perfektní. S čím ale nemohu souhlasit je začátek Vašeho příspěvku. Spousta lidí je naštvaných, (nejenom kvůli EU či LS) nebo přinejmenším cítí, že současný stav věcí není ten správný.

Jejich "míra naštvanosti" však ještě nedosáhla výbušné hranice, ale ono se ani není čemu divit. Pokud má ovčan, přiševší domů z práce narvanou lednici a piktokrychli plnou "neodolatelných" seriálů, pak je mu celkem jedno, že pomalu přichází o své ovčanské svobody. Tady žádným manifestacím či odporu pšenka nepokvete...

Představte si ale stav společnosti, kdy lidé již nemají co ztratit. To by bylo jiný kafe, nejspíš by nám nestačily kandelábry. [cool]

Bohužel pro nás, panstvo si je toho dobře vědomo, a proto zřejmě nikdy nezažene stádo až úplně do kouta.

A teď to hlavní: Jak z toho ven??? [zmaten] [zmaten]

204319

07.11.2009 00:12

Prezident podepsal

RE: Trpaslíci, soubory trpaslíků a velmoci

E123 78.?.?.?

Vážený pane PL. Vaše názory jsou pochopitelné a mají svoji logiku. Ta je ovšem postavena na tom, že jste zřejmě optimista, který doufá, že evropský hnůj bude zapáchat méně, než ten český.

Pokud by tomu tak skutečně bylo a já bych byl přesvědčen, že EU bude přínosem, psal bych zřejmě to samé co Vy. Pro dobro nás všech doufám, že máte pravdu a já se mýlím, ale to ukáže až čas...

Nejhorší ovšem je, jak snadno se někteří lidé, pro trochu toho svého pohodlí či prospěchu (např. nemuset pro vízum do Vídně [cool] ), vzdávají i posledních zbytků svobody... [oči v sloup]

204323

18.12.2009 16:42

Climagate – Velký vědecký podvod

Nemůžeme vyhrát

E123 78.?.?.?

Podle mého názoru je zbytečné řešit kdo má pravdu (alarmisté vs. popírači), protože v tomto případě je to souboj zla se zlem.

Na jedné straně barikády jsou úředníci a politici (byrokracie, omezování svobod, kupčení s eko-odpustky atd.) a na straně druhé jsou to
nenažrané korporace (neomezené drancování přírody, války o zdroje atp.). A výsledek?? Obojí je cesta do pekel.

První cesta vede k plíživému nástupu NWO ve formě globální eko-diktatury. Ta druhá pak k ekologické katastrofě.

Jak to tak vypadá, my lidé zřejmě musíme dostat přes hubu, aby jsme konečně všichni začali používat selský rozum... [pláč]

207398

08.02.2010 01:52

Změna modelu uzavírání článků ve Zvědavci

Začátek konce

Peňezi Třiceti Platil ;-) 78.?.?.?

Vážený pane Stworo,
máte můj respekt a obdiv za to, co jste za všechny ty roky dokázal. Pokud skutečně nevidíte jinou možnost, než Zvědavce zpoplatnit, budiž, je to Vaše rozhodnutí a následky ponesete také Vy. Nemyslím si, že to děláte kvůli penězům (nepřipadáte mi jako, JM promine, "maškovací" typ), ale jestli je Vaše situace skutečně tak neudržitelná, bylo by možná nejčestnější dát Zvědavci ránu z milosti a ukončit to hned. Jeho hodnota, unikátnost a přitažlivost je totiž právě v tom, že je nekonvenční, provokující a hlavně " free". Zkrátka že je takový, jaký je. Zpoplatněním vezmete Zvědavci duši, vytvoříte z něj mrzáka, pouhé torzo jeho původní slávy. Ostatní si Vás nebudou cenit za to, že skloníte hlavu a přizpůsobíte se. Budou si Vás vážit, pokud necouvnete a pokud, i přes problémy, které Vám to přinese, vytrváte. Právě neústupnost a vytrvalost totiž činí člověka velkým. A mějte prosím na paměti, že velcí lidé se nestali velkými děláním kompromisů...

211893

21.11.2010 16:56

Raketový systém proti komu?

RE: Jak to říkal Švejk?...

E123 78.?.?.?

Ale vašnosto, nebuďte naivní! Kolaps je právě oním cílem. Nebojte, vysvětlím...

Znáte onu, mezi elitami tolik oblíbenou, teorii o tom, jak je lidstvo "přemnožené"? Oni se nás "chudých, hladových krků" zkrátka bojí, ale paradoxně nás ještě zatím potřebují (tedy některé z nás). A teď to podstatné: Jak se nejlépe zbavíte takové masy lidí? Jednoduše z nich uděláte nemajetné bezzemky a závisláky na "moderní civilizaci", pár generací počkáte, aby již většina lidí nebyla schopná "uživit se přírodou", no a pak jednoduše zavřete kohoutky (zamaskujete to třeba nějakou krizí) a pokud k tomu ještě rozpoutáte (nebo lépe necháte rozpoutat) nějakou tu válku či války, výsledek se dostaví...

Pokud stále ještě nechápete, jak souvisí páně Nohejlův komentář s raketovým deštníkem pak Vám poradím:

1. Vysátí dalších prostředků ze státních rozpočtů/daň. poplatníků
2. Strašení obyvatelstva neexistujícím nepřítelem
3. Největším byznysem je válka...

That's all...

232771

21.11.2010 22:28

Raketový systém proti komu?

RE: Jak to říkal Švejk?...

E123 78.?.?.?

Uhodil jste hřebíček na hlavičku. Stát je skutečně "nárazníkovým pásem" mezi námi a Elitami a tuto funkci bude plnit dokud se to loutkářům bude hodit. Jelikož na stát, jakožto instituci, je dnes "útočeno ze všech stran", konečné řešení je zřejmě blízko...

Z tohoto pohledu je velmi významným subjektem Evropská unie. Dle mého názoru se podle osudu EU rozhodne, jestli bude diktatura Elit (NWO) nastolena mírovou, nebo naopak válečnou cestou. Evropská unie totiž až nápadně tlačí na suverenity jednotlivých národních států. Již není "v módě" být Němcem, Čechem nebo Polákem, jsme přece všichni multikulturní Evropané. Takovouhle demontáž národovectví ještě svět nezažil...
[bliji] [bliji] [bliji]

232784

21.11.2010 23:14

Raketový systém proti komu?

RE: Jak to říkal Švejk?...

E123 78.?.?.?

Vizi o změně, předpokládám, že máte na mysli změnu k lepšímu, Vám skutečně nabídnout nemohu. Žádný recept na to nemám a dle mého názoru je změna "zdola" prakticky nemožná.

Lidé se na ničem důležitém neshodnou, pravda je totiž dnes rozmělněná mořem relativizmu, a tudíž se sami nezorganizují. A i kdyby se nakrásně našel nějaký vůdce či polit. strana, zajišťující lidem skutečnou vládu nad státem, nebylo by to stejně nic platné.

Stát a občané jsou v dnešní době pouze rukojmí finančníků a nadnárodních korporací, kterým stačí pohrozit snížením investic či ratingu, nebo nezaměstnaností, a je po problému.

232785

01.12.2010 02:33

Cikánská otázka v ČR

RE: To je všechno pravda, ale komu bude sloužit

E123 78.?.?.?

Máte naprostou pravdu v tom, že rétorika "alá Sládek", je naprosto nepřípustná, ovšem pokud bude cikánská otázka nadále neřešena (nebo řešena současným způsobem, což je totéž), čím dál tím více občanů se k takovéto generalizaci bude uchylovat. Až to jednou "praskne", pak se se šmejdy, přesně jak píšete, svezou i ti nevinní v duchu hesla: Když se kácí les...

Ovšem dá se tomuto trendu nějak zabránit za situace, kdy vláda nejedná a většina občanů "drží hubu a krok"?? Novobydžovský starosta s tím chtěl něco dělat a jaká byla reakce vrcholových politiků?? Zkritizovali ho a hodili přes palubu...
[bliji]

233502

01.12.2010 02:56

Cikánská otázka v ČR

Zřejmě máte potíže rozumět textu

E123 78.?.?.?

Mistře bernarde, jste trochu vedle...

1. bodající magor nikdy nebyl v médiích popisován jako Cikán, takto byl popisován pouze v internetových diskuzích

2. nevím jak Aktuálně.cz ale TV Nova informovala o národnosti pachatelů až když nebylo vyhnutí...

3. jestli jste si nevšiml, v článku je pouze rozvedeno, kam až by současná situace mohla dospět. Zároveň se v článku nikde nepíše cosi o "cikánském polekání se vlajek DSSS"

4. autor nikde netvrdí, že má nebo zná jednoduché a účinné řešení, takže se jím logicky "nemůže ohánět", jak Vy píšete

5. a pokud Vy znáte tato řešení (jak sám píšete), nic Vám nebrání napsat sem vlastní článek. Třeba se Vaše řešení ujmou a v ČR se stanete mesiášem [smích]

Jinak ovšem v tom, že Cikáni jsou oproti majoritě ve výhodě, protože nemají co ztratit, se naprosto shodujeme...

233504

01.12.2010 03:03

Cikánská otázka v ČR

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

A je Vám doufám jasné, proč si to všichni mysleli?? Tedy Vám, soudě podle Vašich komentářů zde na Zvědavci, to samozřejmě jasné je (rasizmus). Ve skutečnosti je to proto, že pokud je pachatelem skutečně Cikán, tak se o tom z 99% neinformuje a tím se pouze přiživuje paranoia davu, který pak vidí Cikána "za každým rohem".

233505

01.12.2010 04:00

Cikánská otázka v ČR

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

Nejsem si jistý, jestli přirovnání k NSDAP je pro DSSS tou správnou reklamou... [chechtot] [chechtot]

233509

01.12.2010 14:55

Cikánská otázka v ČR

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Konkrétní řešení neznám, ale v obecné rovině se dají docela dobře popsat:

1. Jedinou autoritou, který je schopna uplatnit nějaké řešení, je jedině stát či regionální samosprávy.

2. Přimět Cikány aby se integrovali lze jedině pomocí metody "cukru a biče". Dávky vyplácet formou poukázek či kreditů na magnetických kartách (odpadají problémy jako alkohol, cigarety, hazard atd.).

3. Pokud nebudou dodržovat daná pravidla (školní docházka dětí, slušné chování atd.), dávky pozastavit úplně či jen na minimum.

4. Pokud by se bouřili a páchali kriminalitu, bezmilosti zavřít do vězení s poviností pracovat (samozřejmě by platilo pro všechny vězně) atd.

5. Pokud by výše zmíněná řešení fungovala, přišlo by na řadu odstraňování ghet a postupné rozstěhovávání cikánských rodin mezi majoritu.

Takovýchto řešení vymyslí každý rozumný člověk několik, ale pokud je za své nepřijmou politici a úředníci, pak se nikam nedostaneme...

233538

01.12.2010 15:11

Cikánská otázka v ČR

RE: INTERNAČNÍ TÁBORY PRO CIKÁNY V ITÁLII

E123 78.?.?.?

Toto jsou "krásné" příklady toho, když se s řešením začne za pět minut dvanáct. Je ovšm zvláštní, že se o tom moc nemluví (český mainstream mlčí, EU nekritizuje). Přiznám se že jedinou informací o Cikánech v Itálii jsem zaregistroval zhruba před měsícem a týkala se jakýchsi milicí či domobrany zřizovaných občany na Sicílii, které byly ovšem primárně zaměřeny proti africkým imigrantům. Zmínka o Cikánech byly jen okrajová.

Děkuji Vám tímto za nové informace...

233540

01.12.2010 15:21

Cikánská otázka v ČR

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

Mě osobně je jedno, zda je někdo Čech, Cikán či Vietnamec. Posuzuju jednotlivce podle jejich chování. Ovšem nemohu tolerovat to, co se v naší zemi děje.Slušných Cikánů si vážím o to víc, když vidím co páchají jejich nepřizpůsobiví soukmenovci. Děsím se možnosti, že v případě nějakých rozsáhlých konfliktů to "odnesou" i ti nevinní, ovšem to bude zas a pouze důsledek toho, že se tato problematika u nás neřeší účinným způsobem.

233541

01.12.2010 15:26

Cikánská otázka v ČR

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

Vážený pane, já jsem si tyto dva odstavce procházel až až. Sám jsem je totiž napsal a věřte mi, že jako reklama to v žádném případě míněno nebylo. Pokud bych DSSS z textu vynechal, někdo by zase mohl namítnout, že nevidím nebezpečí, které tato strana může představovat.

Ale stejně děkuji za upozornění. Slibuji Vám, že pokud zase něco napíši, budu se snažit, aby to nevypadalo jako reklama...

233542

01.12.2010 16:51

Cikánská otázka v ČR

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

Největší vinu nese stát tj. politici, v druhé řadě pak kompetentní úředníci. Politici jsou také tlačeni zvenčí ( EU, USA a různé "lidskoprávní organizace" ). Co se řešení týče, nikdo jiný než stát to vyřešit nemůže (rozumně) o tom jsem přesvědčen...

233551

01.12.2010 17:04

Cikánská otázka v ČR

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

E123 78.?.?.?

Samozřejmě, že ten konec mohl být jiný (lepší), ale vzhledem k tomu, že nevyjádřit se k DSSS mi přišlo nezodpovědné, myslím si že to až tak špatné není.

Pokud bych plánoval v textu reklamu, nedělal bych ji rozhodně DSSS ale jinému uskupení, ke kterému mám daleko blíže...

Jinak máte naprostou pravdu o tom "smiřování se s cizí vizí" ale opodstatněná kritika a cizí názor na věc jsou většinou lepší, než souhlasné "plácání po ramenou".

233552

01.12.2010 21:01

Cikánská otázka v ČR

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Ale samozřejmě, že to musí platit pro všechny. Výše jsem to tak nepsal, protože pro mě je to jasná věc, jinak by to byla nespravedlnost vůči Cikánům. Nenapadlo mě, že by to někdo pochopil tak, že to bude platit jenom pro Cikány. Ovšem i pokud to bude platit pro všechny, dopad to bude mít v drtivé většině pouze na nepřizpůsobivé Cikány, jelikož to jsou oni kdo se tak většinou chová...

233565

02.12.2010 17:47

Cikánská otázka v ČR

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Bohužel máte pravdu. Za "totáče" to bylo snadnější (všechno patřilo státu). Ovšem právě ti podnikatelé by se toho mohli chytit. Levná pracovní síla, která práci nemůže odmítnout, toť mokrý sen každého kapitalisty. [cool]

A pokud by se továrna postavila blízko věznice, nebo hned u ní, odpadají náklady na dopravu. Bachaře platit musíte tak jako tak.

Nehledě na to, že by takové fabriky mohli vyrábět tovary potřebné pro stát, který by je nemusel nakupovat za tržní cenu...

233647

02.12.2010 17:52

Cikánská otázka v ČR

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

V době čárových kódů by nějaké šmelení snad ani nebylo možné, i když lidé jsou velice vynalézaví pokud jde o nějakou "černotu".

233648

02.12.2010 18:00

Cikánská otázka v ČR

RE: O cikánech u nás neexistují žádné přehledy

E123 78.?.?.?

Máte pravdu že takové statistiky jsou oficiálně zakázané, ovšem pokud máte nějakého blízkého známého u policie, zkuste se ho na toto zeptat... (nevím jak dnes ale dříve se to různě obcházelo)

Nejhorší na tom je, že pokud nějakým pseudohumanistům argumentujete cikánskou kriminalitou, chtějí po Vás právě ty statistiky a "přesná čísla", jejichž vedení je oficiálně zakázáno. Je to jen další ukázka jejich pokrytectví...

233651

02.12.2010 18:16

Cikánská otázka v ČR

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Kdysi mi přišel mail, kde byly náklady na jednoho vězně vyčísleny průměrně na 15000 nebo 25000 (jedno z těch čísel je to určitě bohužel již nevím které). Já osobně se kloním k číslu 25000, ale ten mail mohl být hoax...

233653

02.12.2010 18:20

Cikánská otázka v ČR

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Děkuji za uznání, potěšilo mě. Jinak Vaše věta že...

Etnická otázka se dá efektivně řešit jedině tak, že se nebude řešit jako ETNICKÁ.

...by se měla tesat do kamene.

233655

02.12.2010 18:41

Cikánská otázka v ČR

RE: Konstatování a návrh řešení

E123 78.?.?.?

Cikánské "žití v přítomnosti" je jedním z hlavních důvodů, proč řešení pocházející od majority nefungují. Majorita (Češi) myslí dlouhodobě, kdežto Cikáni krátkodobě.

Kdysi jsem hovořil s jedním řiditelem ÚP o cikánské zaměstnanosti.
Město zaměstnávalo nevzdělané a problémové Cikány (veřejně pros. práce) a každý měsíc jim platilo za účast. V první verzi onoho programu vydrželo do výplaty 0% pracovníků. Druhá verze fungovala na bázi výplaty jednou za 14 dní a počet pracovníků, kteří vydrželi, stoupnul na cca 35-40%. Verze 3.0 (co týden to výplata) nakonec realizována nebyla, ale očekávalo se, že úspěšnost by se pohybovala mezi 70-90%.

Pokud má být nalezeno účinné řešení, je nutno brát ohled na cikánskou mentalitu. Přez to zkrátka "vlak nejede".

233658

02.12.2010 20:11

Cikánská otázka v ČR

RE: Býval-li byste si všiml, jaké devastace doznalo právo na práci,

E123 78.?.?.?

Můžete prosím rozvést, jak souvisí potlačování práva na práci s cikánskou kriminalitou, nejsem si jist, zda Vašemu komentáři plně rozumím...

233669

03.12.2010 05:26

Cikánská otázka v ČR

RE: Nemyslím, že zrovna cikáni jsou naším největším problémem...

E123 78.?.?.?

Máte naprostou pravdu v tom, že Cikáni nejsou největším problémem v ČR a s tím co dále uvádíte také víceméně souhlasím. I když cikánská kriminalita není největším problémem, z hlediska běžného občana(tm) je kriminalitou nejpalčivější tj. občanů se přímo dotýká. Ještě jsem neslyšel o situaci, že by "bílé límečky" někoho pobodaly či zkopaly do bezvědomí proto, že jim dotyčná osoba nedala cigaretu...

233689

29.12.2010 08:58

Proroctví apokalypsy

Podařený článek

E123 78.?.?.?

Autor se, s ohledem na chmurné proroctví, táže, zda onomu popisovanému utrpení nelze zabránit. Dle mého názoru nelze. Kdyby lidstvo mělo "dostat rozum" samo od sebe, stalo by se to již dávno. Je v povaze většiny lidí, že jednají až v situaci, kdy se nějaký problém dotýká jich samotných či jejich bližšího okolí.

Současný neutěšený stav světa je totiž způsoben kombinací lidské touhy po moci a konečností zdrojů. Jelikož je současná civilizace založena na expandování a nekonečném růstu, v limitovaném prostředí planety musí nutně dojít k situaci, kdy je další expanze umožněna pouze na úkor někoho jiného. A je to právě lidská touha po moci, která je důvodem expanze. "Já chci mít víc než ty, než všichni, chci mít nejvíc všeho". S takovým myšlením lidstvu nepomohou ani všechny "volné energie" ve vesmíru (tedy pokud něco takového existuje).

Je tedy nutná změna myšlení, ale jak toho dosáhnout? Ač je to hrozné, nejspolehlivěji toho lze dosáhnout skrze utrpení a strasti, proto se o nich také v proroctví hovoří. Když uvážíme, že útoky 11.září (několik tisíc obětí) ovlivnily většinu USA na několik let, jaký vliv by na přeživší měla případná globální válka, při které by zemřelo 95% lidstva?? Toto prosím není žádné vyžívání se ve smrti a utrpení, já si nic takového nepřeji. Jen mám zkrátka dojem, a určitě nejsem jediný, že současný směr vývoje lidstva nevede "ke světkýn zítřkům".

235083

29.12.2010 16:57

Proroctví apokalypsy

RE: Bezúročné peníze - úvěry ?

E123 78.?.?.?

Člověče, Vy jste buď článek nečetl celý nebo nejste schopen porozumět psanému textu?? V článku je jasně uvedeno, že k "vyhrabání se ze současného marasmu" je nutná změna myšlení, ale Vy ve své argumentaci používáte to současné, kterého je právě nutné se zbavit. Víte Vy o tom, že i dnes na světě existují lidé, kteří ke svému štěstí nepotřebují 5 fabrik a několik miliard na kontě?? Že jim třeba ke štěstí stačí mít jistotu stálého (byť malého) příjmu, milující rodinu a dobré přátele?? Jste schopen toto pochopit?? Pokud ano, dobře pro Vás, pokud ne, je zřejmě každá debata s Vámi marná.

Kdysi jsem si totiž naivně myslel, že každý člověk je schopen duchovního vývoje, že pokud mu dodám dostatek přesvědčivých důkazů a argumentů, musí ho tyto vyvést z omylu. Bohužel/bohudík, po setkání s několika jedinci (záměrně nepíši lidmi) především z oblasti finančnictví a ekonomie, jsem byl nucen uznat, že zřejmě existuje určité procento populace, jejichž duševní zakrnělost je, alespoň slovy, nezvratná. Pevně doufám, že toto není Váš případ.

235107

29.12.2010 19:55

Proroctví apokalypsy

RE: Podařený článek

E123 78.?.?.?

Ale vždyť to jsem psal: "Je v povaze většiny lidí, že jednají až v situaci, kdy se nějaký problém dotýká jich samotných či jejich bližšího okolí."

Jinak k těm mladým a flexibilním. Nad nimi vyhrát nelze. Lze s nimi bojovat ale nikdy nevyhrajete. Oni totiž reprezentují jeden ze základních zákonů vesmíru. Tuším, že se to nazývá entropie (přechod od řádu k chaosu). Proti rozkladu společnosti lze bojovat tradicí, ale i ta se postupem času rozplývá a mizí. Je to jako analogové kopírování kde x-tá kopie originálu je již nesrozumitelná.

Z tohoto pohledu považuji za klíčový objev binárního záznamu dat, jímž se materiální svět brání úpadku. Je to právě jednoznačnost binárního kódu, která určuje jeho vysokou odolnost proti entropii. Duchovnímu světu lidstva však zatím takovýto kód chybí. Jinými slovy, až každý člověk objeví "duchovní binární kód" (tj. pravdu), pak "bude dobře na světě". [smích]

235130

29.12.2010 21:15

Proroctví apokalypsy

RE: Bezúročné peníze - úvěry ?

E123 78.?.?.?

Nenavrhuji žádný, jelikož v tomto jsem laik, ovšem také mám pocit, že úrok "vytváří" další peníze (založené na dluhu) což je podle mého názoru špatně. A i kdyby úrok špatný nebyl, v dnešní době se jedná spíše o lichvu než o úrok. Jak jinak než lichvou lze nazvat fakt, že pokud si půjčím např. 70000 celkově zaplatím 120000. Jinými slovy bance "nasypu" 70% původní půjčené částky ve formě zisku pro banku. (snad jsem ta procenta trefil)

A k těm komunistům... Žádný systém (myšlenka) nezdiskreditoval sám sebe, byli to VŽDY lidé kteří ho zdiskreditovali svým jednáním, takže ti Vaši "sněhobíle čistí fanatičtí komunisté" mají v podstatě pravdu. Neexistují oběti systému, jsou jen oběti lidského jednání. Vraždilo se i ve jménu Ježíše a já se ptám: Je Ježíš vinen tím, že se v jeho jménu vraždilo??

235137

30.12.2010 10:59

Proroctví apokalypsy

RE: Vse z clanku hovori ve prospech Islamu

E123 78.?.?.?

Víte ono je třeba si uvědomit, že islám je o cca 6oo let "mladší" než křesťanství. Muslimové sice technologicky žijí v 21. století, ale nábožensky ve století patnáctém. A když se ohlédnu na to co páchali "křesťané" v 15. století ale i po něm (kolonizace nového světa, hony na čarodějnice...) jeví se mi současný vývoj islámu (fanatismus, džihád...) jako pochopitelné jevy.

V historii většinou skupina, kterou něco sjednocovalo (náboženství; kmenová, národní, etnická příslušnoct) vždy porazila roztříštěné skupiny. Jelikož se současný "Západ" utápí v relativizmu, dekadenci a sebeobviňování (syndrom bílého utlačovatele), z hlediska historické zkušenosti nad námi islám bude triumfovat. [pláč]

235166

08.01.2011 15:39

Turecko nejvíce ohrožují USA a Izrael, myslí si Turci

Turci se pletou

E123 78.?.?.?

Musí se plést, jako každý kdo kritizuje USA či Izrael. Je přeci nad slunce jasnější, že USA a Izrael jsou ty nejmírumilovnější a nejdemokratičtější státy na světě. A pro ty, kterým to jasné není se zavede zákon, pokud možno s přesným číslem, vyjadřujícím podporu nejdemokratičtějším demokraciím (zákon v duchu 6000000 ano, 5999999 ne). Speciálně pro turky bude číslo vyjadřující podporu rovno 99,9% a nebo lépe 105% tzv. "pro zichr".

Co natom, že USA bojují ve dvou válkách, oni přeci místní obyvatele demokraticky osvobuzují, někdy dokonce tak důkladně, že je osvobodí i od života, ale hlavní je přece ta svoboda...

A co teprve mírumilovní Izraelci. Vždyť se přece jen brání a je jedno, že se brání střílením palestinských dětí a vražděním spících starců či přepadáváním humanitárních konvojů. Oni zkrátka musí být ti hodní vždyť přece zachránili želvu.

[bliji] [bliji] [bliji]

235754

01.02.2011 20:32

Vánoce s vůní Polska

RE: a o tom to je

E123 78.?.?.?

Mistře nečechu, děláte vskutku čest svému nicku. Píšete, že se sami rozprodáváme jenže kdo jsou ti "MY". Jste to snad Vy, nebo já? Nebo jsou to ti naivní lidé, kteří v '89 chtěli na ulicích svobodu? A co ti z nás, kteří byli v '89 v plenách, ti také rozprodali republiku s vidinou krátkodobého zisku? Píšete o opravdovém patriotizmu a přitom plivete na příslušníky národa, jehož jazykem komunikujete.

Litujete životů předků, ale přesto haníte všechny jejich potomky, byť třeba mnozí z nich jsou ti krátkozrací a namyšlení hlupáci, kdo jste Vy, že si osobujete právo pohrdat národem?

Doufám, že se za českého, moravského či slezského patriota nepovažujete, protože pravým patriotem je ten, kdo svou zemi a svůj národ miluje i přesto, že zná a vidí jejich nedostatky a slabosti. Já jsem hrdý na tuto zemi i na tento národ, a tak to zustane i kdybych byl posledním člověkěm na světě...

237385

01.02.2011 21:09

Vánoce s vůní Polska

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

E123 78.?.?.?

No nevím jak v Rakousku, ale francouzští zemědělci prosperují hlavně díky masivním dotacím a různým jiným podporám od státu.

Co by kdyby, proletariát neproletariát, to jsou jenom spekulace. Faktem je, že ať byl minulý režim jaký chtěl, ve výrobě potravin jsme byli soběstační, což nyní nejsme.

Jo a ta holandská hlídka je přece jasná ne? Pan Kájík si slovo Vanguard (předvoj) rozdělil na Van - guard. Slovo Van se používá v holandštině a slovo guard přeložil do češtiny (hlídka, stráž). Je to takový vtipný asociačně překladatelský slepenec [cool]

237389

01.02.2011 21:34

Vánoce s vůní Polska

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

E123 78.?.?.?

Jak jsem pochopil, reagujete na můj text v jiném vlákně, ale hlavně že se domluvíme. [cool]

Nevím jak jste na tom s věkem Vy pane Etherale, ale já patřím mezi ty co "byli v '89 v plenách" takže já skutečně nic nerozprodal jelikož jsem ani nemohl. [cool]

Píšete o tisících a desetitisících Čechů. Nebylo jich ale tenkrát několik milionů? Ale zřejmě Vás chápu, narážíte na "kupónovku".

Hmm a Vy si myslíte, že měl tenkrát každý stejné šance? Že prostý člověk měl stejné šance jako "hoši z prognosťáku", či jako straničtí kádři a stbáci, kteří "seděli" na informacích a měli kontakty? Dle Vašich komentářů zde na zvědavci soudím, že nejste naivní a tudíž, že na tyto otázky neodpovíte ANO.

237395

01.02.2011 21:48

Vánoce s vůní Polska

RE: Ano take rad kupuju ceske vyrobky

E123 78.?.?.?

"Ale abych byl objektivni, z clanku jsem nepochopil z jakeho duvodu je presouvana vyroba z Ceska do zemi s jeste vetsimi mzdovymi naklady (zapadni Evropa)."

S určitostí to sice říci nemohu, ale co takhle strategické důvody? Máme sice sjednocenou Evropu, ale kdyby šlo opravdu do tuhého, nejspíš by každý stát "jel sám na sebe". Nebo jsou možná zahraniční majitelé firem takoví patrioti, že i za cenu vyšších nákladů přinášejí pracovní místa Čechů občanům jejich vlastního státu. Při zachování nebo i zvýšení odbytu by to zase o tolik nákladnější být nemuselo... A nebo jsem možná naivní a ani jedna možnost není ta správná. [chechtot]

237399

01.02.2011 22:19

Vánoce s vůní Polska

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

E123 78.?.?.?

Ale samozřejmě že jsou tu i poctivci, ale podle mě je jich menšina a o nich jsme se ani nebavili. Já měl na mysli různé Kožené, Stehlíky, Krejčíře atd. a jejich "kamarádíčky" politiky, kteří jim a sobě podobné zlodějiny umožňovali.

A prosím, nechoďte na mě s argumentem, že "co jsme si zvolili to máme". Mám za to, že žádná politická strana, nemá a neměla v programu rozkradení státu, zrujnování zemědělství atp. V zastupitelské demokracii je občan prakticky bezmocný, jelikož mu v ovlivnění čehokoliv významného brání mnoho faktorů.

237404

01.02.2011 23:12

Vánoce s vůní Polska

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

E123 78.?.?.?

No jestli "to tady má každý nějak dané", jak lze něco/někoho změnit?? Buďto Vás nechápu nebo si protiřečíte a nebo... už nevím. [smích]

237409

02.02.2011 00:01

Vánoce s vůní Polska

RE: Kdo chce kam, pomozme mu tam!

E123 78.?.?.?

Souhlasím jsme již dost OT. Se secret jsem se setkal v podobě knihy. Myslím, že základní myšlenka byla: "stejné se přitahuje", ale moc mi to nesedí. Jako, vzděláním, elektrotechnikovi mi to odporuje všemu, co jsem se kdy učil a jako pesimista tomu asi nikdy neuvěřím [smích] ,ale pokud život někomu takhle funguje, proč ne.

Hovory s Bohem se budu snažit přečíst, ale knih na přečtení mám v "bufferu" hodně a času mám málo. Každopádně Vám děkuji za literaturu a za debatu...

237414

02.02.2011 13:10

Vánoce s vůní Polska

RE: a o tom to je

E123 78.?.?.?

Vážená Eriko, přečtěte si prosím můj komentář ještě jednou a snad pochopíte. Stojí tam prakticky to samé co píšete Vy jen je to vyjádřeno jinými slovy.

Nikde jsem nepsal, že jsme dokonalí a ani že se nic neděje. Naopak, děje so toho hodně a od '89 toho jde hodně do kopru v tom s Vámi naprosto souhlasím. (Tím ovšem nechci tvrdit že před '89 bylo vše OK protože to také není pravda) Ovšem místo toho, aby jsme se rýpali v tom jak jsme ubozí, hloupí a "čecháčkovští", měli bychom se snažit o nápravu. Tím, že se budeme stále ponižovat a bičovat za to, jací jsme či jací jsme byli, se nic nezmění. A toto prosím neplatí jen pro ČR ale platí to pro celou tzv. západní civilizaci, která je se doslova vyžívá v sebemrskačství. (syndrom bílého utlačovatele)

Myslím, že pana nečecha jsem pochopil. Již jeho nick "nečech" a styl psaní, kterým se vyděluje ze skupiny, kterou kritizuje (ač k ní zřejmě také patří), dává najevo jak to ctěný pan nečech myslel.

Chápu, že abychom se mohli změnit, je potřeba si uvědomit své chyby, ale uvědomit si něco neznaméná, že se v tom budeme donekonečna "rochnit". Je to jako kdybyste chtěla zlepšit prospěch studenta tím, že mu budete neustále připomínat jaký je blbec, což nejpíš není ta nejlepší motivace že ano? Doufám, že teď si již rozumíme...

237472

02.02.2011 22:07

Vánoce s vůní Polska

RE: a o tom to je

E123 78.?.?.?

Mám dojem, že, ač si to možná neuvědomujete, malý kousek patriota ve Vás zůstal. [mrknutí jedním okem]

Jinak "mít se dobře" chce zřejmě každý člověk a v zásadě to není nic špatného, ale je důležité mít nějaké hranice, nezaprodat svoji čest a názory za plné břicho. Myslete si klidně, že jsem idealista, ale já to tak zkrátka cítím.

Být patriotem může někomu možná připadat jako primitivizmus, může to být třeba i zbytečné, ale nikdy to nebude nedůstojné a myslím si, že žádný z patriotů nebyl patriotem proto, aby si ho někdo vážil, ale zkrátka proto, že to byla jeho přirozenost. Ale když už jsme u té vážnosti tak si troufám tvrdit, že člověk, který si neváží svých předků a národa, ze kterého pochází, tak takový člověk nemá právo vážit si sám sebe...

237520

15.02.2011 23:44

Vynořující se kontrarevoluce v Tunisu a Egyptě

RE: Sčítání 2011

E123 78.?.?.?

Pokud se chcete dozvědět o sčítání lidu "z druhé strany" (od odpůrců) doporučuji Vám blog pana Františka Matějky nebo tak nějak.

Pokud by Vám pan Stwora případně odpověděl, že sčítání máte bojkotovat, mohl by za to být popotahován jelikož je někomu trnem v oku a tomu někomu bude jedno, jestli ho "dostanou" za "6 mil. ano a 5,9 mil. už ne", nebo za nabádání k nezákonému jednání.

Ale to jste jistě věděl a z vaší strany to provokace nebyla, že ne?? [cool]

238153

15.02.2011 23:50

Vynořující se kontrarevoluce v Tunisu a Egyptě

RE: Vynořující se kontrarevoluce?

E123 78.?.?.?

Kdepak, jste vedle jak ta jedle. Revolucionáři nekřičeli "nechceme Mubaraka" nýbrž "CHCEME Mubaraka odstavit od moci" takže to není žádný nechcizmus, ale ryzí "CHCIZMUS" [chechtot] [chechtot]

238154

16.02.2011 00:26

Vynořující se kontrarevoluce v Tunisu a Egyptě

RE: Myšlenkové a duchovní vakuum v Evropě

E123 78.?.?.?

Jste evidentně přemýšlivý člověk a doufám, že se neurazíte, ale mám dojem, že "pro stromy nevidíte les".

1. Naprosto pochybuji o tom, že by původní evropské obyvatelstvo dobrovolně přijímalo islám jako své náboženství.

2. Fakt, že křesťanství drželo Evropu pohromadě je nezpochybnitelný a já jsem mu za to vděčen, ale současné vakuum nemusí být nutně nahrazeno opět nějakým náboženstvím či ideologií jelikož dle mého názoru čím dál tím více lidí odmíta axiomatické autority, což je právě případ náboženství (neplést s vírou) a ideologie.

3. Je pravdou, že z historického hlediska vždy vítězí ty skupiny, které něco spojuje a v tom má dnes islám nad Evropu bezesporu navrch, ale nutno dodat, že jsou to evropské vlády, které mají kdykoliv možnost tvrdě proti islámským radikálům zakročit (na vlastním území samozřejmě). Důvody, proč tak nečiní ponechme stranou.

Evropě bude do budoucna stačit, když si uvědomí, že je Evropou a ne Malou Asií nebo Afrikou tj. že islám "u nás není doma" a tak to musí zůstat.

238156

16.02.2011 02:31

Vynořující se kontrarevoluce v Tunisu a Egyptě

RE: Myšlenkové a duchovní vakuum v Evropě

E123 78.?.?.?

Dobré postřehy, ale...

1. Násilnému šíření islámu v Evropě zatím (paradoxně viz. níže) brání státní struktury. Pokud by států nebylo, jelo by se stylem "každý za sebe" a v takovém případě předpokládám, že by Evropané drželi při sobě dle hesla "bližší košile než kabát".

2. Samozřejmě, že "sekularizovaný nevěřící člověk nebude hájit nějaké abstraktní náboženské pravdy, ve které nevěří", ale bude hájit svůj život a životy svých blízkých, což z hlediska odporu je to samé jako kdyby bojoval "ve jménu víry", možná ještě lepší.
A to, že lidé dnes již "nevěří" neznamená, že jim je postup islámu "buřt". Mám dojem, že to jsou právě současné vlády (paradox), které islámu "dláždí cestu" pomocí multikulti keců a naopak, že občané jsou proti.

3. Ne kvůli internetu, ale kvůli svobodě se rozhodnout. Já jsem schopen uvěřit v Boha, počáteční energii, myšlenku, cokoliv. Ale k tomuto si musím dojít sám a ne aby mi nějaký "panák v hábitu" vykládal, že Bůh to myslel tak a tak, a že když to nepřijmu, skončím v pekle.

4. Pokud se má Západní civilizace vymanit ze současné dekadence a sociální nespravedlnosti, jinak než skrze krizi a utrpení mnohých to bohužel nejpíše nepůjde. Buďto se obrodíme a nebo zahyneme. Jak prosté...

238159

16.02.2011 02:40

Vynořující se kontrarevoluce v Tunisu a Egyptě

RE: Myšlenkové a duchovní vakuum v Evropě

E123 78.?.?.?

No pokud jsem odmítl staré axiomy, abych je vzápětí nahradil novými, pak nejsem myslící člověk nýbrž vůl a pokud mě nové axiomy "semelou" pak jsem si to jen a jen zasloužil...

238160

17.02.2011 01:40

Vynořující se kontrarevoluce v Tunisu a Egyptě

RE: Sčítání 2011

E123 78.?.?.?

Zaprvé: Klídek šéfe... [cool]

Zadruhé: Já také neznám názor p. Stwory na sčítání, pouze jsem poznamenal, že pokud by byl jeho názor negativní a odpověděl by Vám že máte sčítání bojkotovat, mohl by být za to popotahován, toť vše.

Zatřetí: Nedivte se, že mi to připadalo trochu jako provokace. Váš dotaz byl totiž těžce OT a pokud jste měl skutečně zájem o odpověď p. Stwory, mohl jste mu napsat na mail a "neplevelit" tím diskuzi.

Začtvrté: Odkázal jsem Vás na blog p. Matějky, který sčítání velmi kritizuje, tam si na toto téma můžete přečíst několik článků. Pokud chcete další zdroj, řešilo se to i na D-FENSovi.

Zapáté: Pokud to z Vaší strany nebyla provokace, pak se samozřejmě omlouvám... [mrknutí jedním okem]

238213

20.02.2011 23:48

Vivat Disent!

RE: až lidé

E123 78.?.?.?

Mám na Vás tři otázky:

1. Vy máte jistotu, že Vás elity do svého NWO chtějí, že se na něj tak těšíte??

2. Z čeho usuzujete, že NWO elity nebudou "krátkozraká prasata"??

3. Napadlo Vás někdy, že revoluce a utrpení je právě to, co elity potřebují k nastolení NWO??

Děkuji předem za odpovědi...

238379

21.02.2011 11:03

Vivat Disent!

RE: až lidé

E123 78.?.?.?

Ještě jednou děkuji za odpovědi...

1. dokud stát existuje, je velice težké "vyprdnout se na něj a starat se o sebe..." jelikož stát Vám do toho "starání se o sebe" bude neustále kecat a něco přikazovat či zakazovat, případně hrozit sankcemi (pokuty, vězení...)
-s tou akciovkou mi to není moc jasné. V čem se Váš a.s. systém odlišuje od toho současného?? Každý občan má přece dnes 1 hlas (jakoby akcii) a pomocí něho volí na urč. období "vedení státu" (jakoby firmy). Byl bych rád, kdybyste to poněkud rozvedl nebo sem dal odkaz na nějaké "studijní materiály".

2. v minulosti lidstvu vládli silní, moudří, věřící a přece všicni skončili "na smetišti dějin", byli překonání něčím novým. Kdo má v takové situaci právo nazývat se "pravou elitou"??

3. v souvislosti s bídou se hodně objevují názory, že např. v ČR se nic stát nemůže, protože na tom nejsme ani zdaleka tak špatně jako např. Egypťané či Tunisané. V absolutním měřítku je to sice pravda ale bídu je nutno posuzovat relativně v závislosti na okolní společnosti. Toto si podle mě spousta lidí neuvědomuje, ačkoliv je to pro společenské dění celkem důležitý faktor.

To co píšete v odstavci "PS" je sice hezké, ale Vaší teorii chybí to, co chybí komunistům i libertariánům, a to je dokonalý člověk, který sám ví, co je dobré pro něj i pro jeho okolí. A takových lidí, pokud nejací vůbec existují, bude jako šafránu...

238392

05.05.2011 20:21

Třetí obhajovací řeč

Výborně

cernakus 78.?.?.?

Doufám, že se odvoláte. Krajský soud Vám to sice zamítne, ale pak to vezmete výše a Nejvyšší soud to rozhodne ve váš prospěch jako už u obdobných případů. Očividně mají ilumináti na Krajském soudu svého člověka a problém je, že se mu to pořád vrací, takže by to točil donekonečna.

243433

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 70 čtenářů částkou 9 592 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 2

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,76 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,61 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,38 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,27 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 613,65 Kč
1 unce stříbra
403,45 Kč
Bitcoin
185 385,15 Kč

Poslední aktualizace: 17.10.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?