Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 81 příspěveků, 2 různá jména: l.leimas, leimas.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

13.02.2010 22:09

Učit se, učit se, učit se

RE: prechod chemtralis

leimas 88.?.?.?

na chemtralis jsem slyšel i jeden názor néně kontrovezní, nicméně taky nedobrý. Snad jde o "Kontrastní" látky pro lepší funkci neteoradarů. Mrak je na radaru málo vidět, vítr vůbec. Když prý se do paliva letadel přidají určité látky je vše hned líp vidět a když to nestačí vzlétne speciál. Zdá se mi to pravděpodobné jinak by asi Rusko i Čína dělaly problémy. O tom že chemtralis zdraví škodí nepochybuji.

212519

22.02.2010 18:24

Stepan Bandera - fašista alebo hrdina?

RE: Tohle jen tak nezotpovime,ale otazka je spatna, hrdina a nebo fasista.

l.leimas 88.?.?.?

Celý problém se vším slovenkým té doby je že to bylo slovenské. Tedy v prvé řadě fašistické a hitlerovské, v druhé řadě jak to říct zdvořile "nepříliš statečné" Řekl bych že nejlepší popis vojensko politické reality Slovenska 38 - 45 dává kniha generála Viliama Sachera "Dukla bez legend". A že se o ní moc neví, no není divu ani v Husákovském "Těžkoslovenku" nestáli o to popisovat chování většiny Slováku v Anglii nebo v SNP. Čest vyjímkám i o nich je ta kniha, ale o vyjímkách byla celá poválečná glorifikace SNP. Ale vyjimka je vyjimka a zbabělost je zbabělost. Například ponechání Francouzkých bojovníků u Strečna svému osudu a útěk slovenských otcou a synou domů mamičkám pod zástěry. No asi tak bych viděl i pana profesora patologie. Kdo zaručí, že nebyl fašista když Slovenko bylo spojencem Hitlera.

213191

04.03.2010 19:36

Demokracie nebo demokratura? Čast 2.

k části policie justice a trestná činnost

l.leimas 88.?.?.?

policie a justice je existenčně přímo závislá na tvz. težkém zločinu, vraždy násilí a krádeže, ty stvořily policii a ty dělají občana povolným vůči krácení občanských práv. Ovčan ve strachu ze zločinu podporuje rozsáhlé policejní pravomoce. Ty pravomoce, ale policie nepotřebuje a nepoužívá k ochraně práv občana, ale naopak k jeho škodě a posílení moci elit kterým policie slouží. A stejně tak justice. Tento monopol na ochranu "občana" je nejžárlivěji střežený monopol, monopol moci. To jen pro ty kteří to jěště nepochopili. prostě lump je policisty nejlepší spojenec. Z čeho by jinak žili. No a opčan (od opice) řečený řádný je prostě jen tažné zvíře.

214050

12.03.2010 21:24

Zánik cukrovaru v Hrochově Týnci

RE: výborný článek

l.leimas 88.?.?.?

problém je, že tady nejde ani o orientaci, jako o vydírání na základě kompromitace. Své by o tom mohli vyprávět plukovníci z ministerstva obrany. Protřelá bukvice v nízké hodnosti se snaží chlastat s plukovníkem a vlést mu do postele, aby ho mohl vydírat. Když se to podaří jednomu přitáhne si "kamarády" plukovník to zařídí. Rozjede se systém, a začnou se dít věci že se člověk diví.
No a když se hošové můžou skrz anál prosazovat na jednom ministerstvu nebude náhoda, že jsou ve vedení na druhém. Myslím že s vyjímkou školství [chechtot] to bude na všech podobné.

214692

14.03.2010 21:52

Zánik cukrovaru v Hrochově Týnci

RE: výborný článek

l.leimas 88.?.?.?

protokoly se dají snadno najít na netu, a není v nich nic víc nic míň než podrobný návod destrukce rodiny, společnosti a občana. A to ve dvou rovinách, konkrétní co je třeba dělat a udělat okamžitě a kam směřovat úsilí v budoucnu. Co prosazovat a co nedopustit. Jaké lidi prosazovat na vedoucí místa, jaké nazory podporovat apd. Jaké dopady to bude mít ve společnosti. A jaký to přinese prospěch. Vzhledem k současné situaci a výhledu do budoucna nemá vůbec smysl bádat nad tím jestli je to nebo není podvrh. Tady stačí staré římské "v čí prospěch" a normální selský rozum.

214953

26.03.2010 18:18

Práce je lidstvu vrozena nebo vnucena?

RE: Buď pozdraven pan Ježíš Kristus verzus Ahoj

l.leimas 88.?.?.?

Rád se přidávám, opravdu velmi pěkný článek. A věta "vezni kridu i piší... " Mi jednu postavičku učitele ruštiny ze Slovácka opravdu připomíná. Jeho nesmrtelné výroky typu " odkuda vy idiote.." se dodnes v lidové slovesnosti pravidelně vzpomínají.
Že by jsme znali stejné lidi? [smích]

215856

14.04.2010 20:38

Je čas osvobodit Čečence

RE: Ropa

l.leimas 88.?.?.?

Nesmysl, Rusové jsou měkcí, kdyby to vzali do ruky "našinci" bylo by na celém kavkazu brzo jak na Lipně a to jsou Češi slabý odvar světové špičky, my dostali jednou příležitost udělat doma pořádek a byl za pár týdnů a prakticky bez mrtvých. Angličani udělali během pár let takový pořádek se Skoty a Iry že se nemohli ani vzájemně dopočítat no a rázem je přestalo bavit bouřit se. Američtí Indiáni byli jiní tvrďáci než rozmazlení Čečenci, ale stačilo pár let a byl a je od nich pokoj. Pakistánští Paštuni si taky mysleli že na ně nikdo nemá, přitom stačilo pár týdnů a stěhovali se takovým tempem, že se nestačili divit. A ten který zůstal má průjem jenom uslyší na nebi motor. A to memluvím o Afghanistánu, Iráku ani o Jugoslávii. A ani jsem nezmínil světového šampióna v pacifikování nevstřícného entnika.

217164

15.04.2010 15:24

Alespoň krátce k pádu polského letadla

RE: Není to poprvé.

l.leimas 88.?.?.?

Přidal bych, že se bavíme o zemi kde když nedávno dokončovali dálnici stavěnou ze dvou stran minuli se o 6 km. A že dokončovaný železníční tunel má špatný profil zjistili až při slavnostním otevírání, .... nevešel se do něj vlak. A osobní zkušenost kdo nepotkal na silnici polské řidiče neví co je adrenalin. Tak co můžeme čekat ve vzduchu?

217232

15.04.2010 16:49

Je čas osvobodit Čečence

RE: Ropa

l.leimas 88.?.?.?

Ale tady se nám někdo krásně rozpovídal. Že by brat zo Slovenka? To by sme sa mohli rozprávat o bojoch pri Strečně, o zbabělých Francouzech a statečných Slovácích nebo to bylo naopak? Kdo to neustoupil je u Strečna pohřbený a kdo zdrhl? A tak podobně. Nebo sem jen zabloudil někdo kdo neumí pravopis? Ale když říkám, že jsou Rusové měkcí tak k vím co dím. Neříkám že jsou zbabělí, to ani náhodou, Rus zbabělý nikdy nebyl, ale měkký to ano, vždyť by ani nedokázali pobít cara a jeho rodinu. Lenin to dobře věděl a radši na to poslal tvrdší nátury. Béla Kunn a Imre Nagy (ano přesně toho později popraveného „taky Maďara“ a bojovníka proti komunismu) oba byli členy vražedného komanda. Putin to vpálil Maďarům v 2006 když řvali, aby se jim Rusi omluvili. Zbytek jmen si nechal pro sebe, ale i to stačilo aby ztichli nejen Maďaři.
Ono ani v NKVD která uměla dělat pořádek s nepřizpůsobivým obyvatelstvem moc Rusů nesloužilo to byla výsada jiných a ti už dnes v Rusku ani moc nežijí, Tedy jejich potomci se radši opalují někde ve středozemí.

217234

15.04.2010 17:08

Alespoň krátce k pádu polského letadla

RE: neco tady neni OK

l.leimas 88.?.?.?

Říkáš že to letadlo přistálo, nebo že se zapíchlo nosem do země jako ti Poláci? Možná Tě to překvapí, ale drobný rozdíl v tom je. Ne že bych tě podceňoval, ale přistání se havárie opravdu něříká ani když sedneš mimo letiště nebo na břicho.

217235

16.04.2010 21:31

Alespoň krátce k pádu polského letadla

RE: Katyn II How satanist say

l.leimas 88.?.?.?

http://eretz.cz/content/view/9685/ napsal "Polskému vrchnímu rabínovi zachránilo život dodržování šabatu.. ", No vida aspoň nějaká dobrá zpráva. Jak málo stačí k záchraně života. dodržuješ šabat přežiješ. jak prosté

217328

19.04.2010 17:22

Alespoň krátce k pádu polského letadla

pohřeb prezidenta

l.leimas 88.?.?.?

Pohřeb prezidenta, jak příznačné. Nad rakví hlavy polského státu se sklání Německý a Ruský prezident a k tomu sekunduje delegace Ukrajiny. Zástupci národů které mrtvý prezident moc „nemusel“ a řadoví Poláci je nesnáší. Tak tito jediní z významných států si udělali čas k poslednímu pozdravu. A kde jsou ti Polskem milovaní a obdivovaní spojenci. Kde je Amerika, Anglie, Francie, NATO a Evropská unie. Nikde , zůstali doma kvůli nepřízni počasí.. Tolik oficiální zpráva. Premiér Maroka neriskoval a doletěl malým letadlem, Šaškašvili to riskl a přiletěl velkým letadlem, jeho žena jela sama autem přes půl Evropy a co zbytek staré Evropy?. Nic jenom hromada výmluv, trapnosti a ubohosti. Jediná výjimka Brusel, dvě hromady ubohosti vedle sebe. Prostě se na Kačinského a celé Polsko … jednoduše vysmolili. (To je slušně a po Ostravsku). Mez námi ne poprvé a myslím, že když o něco půjde ani ne naposledy. Co můžeme čekat od států které mají tak takové vedení, bojím se že nic.

217487

19.04.2010 20:26

Alespoň krátce k pádu polského letadla

RE: pohřeb prezidenta

l.leimas 88.?.?.?

No nevím jak ty, ale já být na Obamově místě tak než do Polska na pohřeb šel bych radši v Americe na na golf. Nemyslíš?

217492

25.05.2010 19:00

Nedostižná nadstandardní morálka disidentů, kněze Umlaufa a Mladé fronty dnes

RE: nemohu se zbavit

l.leimas 88.?.?.?

Ano, velmi pěkné od římského katolíka a k tomu kněze. To je přímo osobní nasazení. Něco jako „Kalousek proti korupci a zadlužování“. Pikantní totiž je, že první literárně doložený disident, byl Jidáš Iškariotský pěkná postava. Moc se o ní nemluví, ale beze zbytku splňuje definici českého disidenta a jěště i něco navíc. Posuďte sami. Nesouhlasil s Kristem, přemýšlel, a vymyslel. Třicet stříbrných zazvonilo. Pak sice ševelila ještě i osika ale to už doloženo není. Doloženy ale jsou nové teorie Vatikánu které se loni objevily: a že to Jidáš vlastně myslel dobře, byl vlastenec, plnil boží záměr a měl by byt rehabilitován. Z tohoto pohledu nám pan farář nám prostě říká více Jidášů do české politiky. Však si je zvolte šance je za pár dní.
Přeju pěkný večer.
PS: „říkej Jidášovi třeba disident Jidášem zůstane a zrazovat bude dál.“

220110

11.06.2010 23:18

Kravská úvaha

RE: Šťastná krajina ...

l.leimas 88.?.?.?

Kdyby jenom krávy, též volů dostatek se tu najde, pasáčků pár, pasáků a sviní taky. No a k větší radosti lidu obecného sem tam nějaká ta hyena. Prostě zemský ráj to napohled.... .

221805

11.06.2010 23:56

Kravská úvaha

RE: Šťastná krajina ...

l.leimas 88.?.?.?

Nezrazuji nikoho, čím taky, že nejsem slepý? Navíc se mi tu líbí, tak už tady taky nějaký pátek žiju. A jak se zařazuju? Jednoduše hovězí mám rád a vepřové taky neodmítám a jěště jsou tu i ovce. Ovce je dobrá pro hyenu. Tak od ní mám obvykle pokoj ostatně slovy klasika pes psa pozná. Však ovcí je tu dost. No tak se zařazuju. Stačí?
PS: Možná víš kdo byl Werich, ale pro jistotu, byl to velký český herec a autor. Velice chytrý pán to byl, ne jen tak nějaký druhořadý dramatik. No a tento pan Werich v závěru jedné hry říká "Když jsi orel neurážej hovnivály, když si hovnivál buď si zvykni nebo dělej něco jiného, ale když jsi zajíc ... tak to je moc zlý.

221812

14.06.2010 20:52

Školné je správné

školné - skutečný důvod

l.leimas 88.?.?.?

Úžasné sledovat, jak učeně se diskutuje o školném, co to přinese, jestli bude motivovat studenty nebo pedagogy, přinese li víc peněz školám nebo ne a tak podobně.
Školné nepřinese nic z toho o čem se tady mluví, kvůli tomu se ani nebude zavádět. Pravý důvod zavedení školného leží v problémech bankovního sektoru, který je v krizi a potřebuje nové klienty kteří si půjdou půjčovat peníze. Proto velkokapitál (bankovní domy, peněžní fondy a podobné firmy) tlačí na politiky, aby školné zavedli. A ti většinou poslouchají. Proč ne vždyť ministerstvo školství dovolilo vzniknout mnoha vysokým školám, ty nabraly mnoho studentů a dnes je nemá kdo platit tak je pro školné.
Pro jsou i studenti vyšších ročníků a absolventi. Dobře ví, že je už školné nepostihne, ale jeho zavedení ztíží ostatním přístup ke vzdělání a tím si absolventi posílí postavení na trhu.
Pro je i řada obyčejných občanů kteří se nechali nakrmit propagandou že je moc vysokoškoláků a do učení "na řemeslo" nikdo nechce. Tak věří, že přibude kvalifikovaných řemeslníků. Jenže chyba lávky - učební obory byly a jsou placené a nedostatek řemeslníků je toho příčinou. Když učeň nesežene "sponzora" - firmu která mu vyučení zaplatí tak se docela prohne. Když sežene, tak po vyučení dva až pět let maká za minimální mzdu, na tom se nic neměnilo už od doby CK monarchie. Paradoxně nejlevněji se dá získat výuční list cestou úřadu práce nebo v rámci výchovného programu v nápravném zařízení. To je taková naše perlička. Na to peníze jsou.
Proti nejsou ani osmnáctiletí - nejmladší voliči, ti proto že nechápou jak lehce se peníze dají půjčit a jak těžce se někdy splácí. Tomu se říká nedostatek životní zkušenosti.

222020

29.08.2010 22:50

Továreň na duchovno - 1.časť

RE: Akaze Bozia pritomnost?

l.leimas 88.?.?.?

Že člověk který věří v Boha je zbabělec, no tak to kandiduje na výrok roku. Je vidět že jsi znalostí teologie nepoznamenaný. Na okraj co je potom podle tebe člověk který věří předpovědi počasí, televizi nebo politikům? Kolik lidí u nás, ale i na Slovensku před volbami uvěřilo, že se máme moc dobře a že se s tím musí něco rychle udělat, jinak se za třicet let budeme mít tak strašně špatně, že se toho poděláme my i naše děti.. Neuvěřitelná pitomost, žasnu že je tolik trotlíků kteří nepochopili, že jim servírují peklo naopak. A že se najde se dost lidí , kteří budou myšlenku „ nejdříve se musíme mít hůř, abychom se neměli ještě hůř" obhajovat..

226974

31.08.2010 22:25

Šílený vrah nebo něco jiného?

RE: ???

leimas 88.?.?.?

Útočná puška – Sturmgewehr název zbraně zavedl někdy v roce 1944 Adolf H. protože se mu v jeho velikášství líbil. Do té doby wehrmacht používal název Maschinenpistolen (MP , MPi. (Strojní pistole) ( přesně Maschinenpistole 43/44; MP43/44) pro Sturmgewehr 44 (StG44), první útočnou puška na světě. Anglicky mluvící země se už jenom opičily po Adovi. Submachine gun – doslova podstrojnípistole “gun = cosi”třeba zbraň, významů je mnoho, od pistole přes zloděje až po toto no pánské přirození.. Tak si Anglosasové zavedli útočnou pušku - Assault rifle. Protože český název samopal nemá s těmito patvary žádnou souvislost je zavádění termínu útočná puška jenom výraz anální speleologie některých českých aktivistů. Jazyková logika totiž žádá i pušku obranou a ta není. PS: Výraz útočná puška v češtině, opravdu není moc šťastný, příliš evokuje představu agresivní nepříliš chytré třeba domovnice atp.

227180

01.09.2010 19:49

Šílený vrah nebo něco jiného?

RE: Technická poznámka

l.leimas 88.?.?.?

Útočná puška – Sturmgewehr název zbraně zavedl někdy v roce 1944 Adolf H. protože se mu v jeho velikášství líbil. Do té doby wehrmacht používal název Maschinenpistolen (MP , MPi. (Strojní pistole) ( přesně Maschinenpistole 43/44; MP43/44) pro Sturmgewehr 44 (StG44), první útočnou puška na světě. Anglicky mluvící země se už jenom opičily po Adovi. Submachine gun – doslova podstrojnípistole “gun = cosi”třeba zbraň, významů je mnoho, od pistole přes zloděje až po toto no pánské přirození.. Tak si Anglosasové zavedli útočnou pušku - Assault rifle. Protože český název samopal nemá s těmito patvary žádnou souvislost je zavádění termínu útočná puška jenom výraz anální speleologie některých českých aktivistů. Jazyková logika totiž žádá i pušku obranou a ta není. PS: Výraz útočná puška v češtině, opravdu není moc šťastný, příliš evokuje představu agresivní nepříliš chytré třeba domovnice atp

227283

24.09.2010 18:38

Krajský soud zrušil osvobozující rozsudek. V neveřejném zasedání

RE: A je to tady!

l.leimas 88.?.?.?

Držím Vám palce (pěsti) Vladimíre, máte se na co těšit. Ale my ostatní taky
Viděl jsem docela nedávno rozsudek, ve kterém samo soudkyně uznává vinným řádného a všemi potřebnými licencemi vybaveného obchodníka a opraváře zbraní že, cituji z rozsudku“ ….nezjištěného dne prodal neznámé osobě zbraň hromadně účinnou neznámého typu …
A obvinění veřejně činného občana, které bylo po letech naštěstí odloženo, ale náklady na obhájce cca 400000Kč. Cituji :Neznámého dne převzal od svého známého neznámou částku za účelem ovlivnění neznámého úředníka aby rozhodl v neznámé věci, neznámo jak…..
Tak občane těš se, růžová budoucnost nás nečeká, už je tady.

228661

24.09.2010 20:29

„V zájmu Izraele“: Proč Rusko neprodá raketový systém S-300 Íránu

RE: Valka a doba pred valkou , to vse je velky obchod, predevsim.

l.leimas 88.?.?.?

proběhlo to tiskem stalo se to někde ve ve žlutém moři. Nebylo to úplně po boku, ale v "torpédovém postavení" tj asi 700m.

228669

29.09.2010 17:57

Kolaps západní morálky

Nová doba - nové svědomí a jiné aspekty

l.leimas 88.?.?.?

Všímáte si jak se dnes používá obvinění z korupce? Velmi podobně jako kdysi se obviňovalo z čarodějnictví. Když na odstranění nepohodlného občana nestačí obvinění z korupce přidají přípravu vraždy osob v tomto pořadí 1. celníka 2. novináře 3 policisty soudce svědka. Nikdo veřejně činný, ani žádný podnikatel si nemůže být jistý svou bezpečností a není schopný se ze smyčky takového obvinění vyvléct. Ať to dopadne sebelépe jeho pověst kariéra obchodní činnost vše je v tahu. Korupčníky nesnáším, ale boj s korupcí se nám potichu mění na hon na čarodějnice.
A na okraj, prosadí li véčka Humlův nápad s "osobou blízkou" ve skutečnosti se jedná pouze o uzákonění možnosti pokutovat (finančně trestat) občana bez nutnosti hledat a usvědčit viníka. Pak nás potěš Bůh. Nastane úsvit nového průmyslu - údávání a pronásledování občana za odměnu, tentokrát všech a těch nejobyčejnějších hlavně. Huml není nadarmo a zadarmo lobistou největšího dotadavatele šmírovací techniky do ČR. A mezi véčkaři je takových víc.
Stejně zajímavá myšlenka je pokutování řidičů podle majetku - když každý majitel dvoupokojáku v krajském městě je milionář. Nebo podle příjmů - jednatelé s.r.o. společností mají obvykle minimální příjem, pokud vůbec nějaký a z podstaty věci všechen majetek převedený na příbuzné. Tak vítejte v pekle ovčani

228988

29.09.2010 20:36

Kolaps západní morálky

RE: Nová doba - nové svědomí a jiné aspekty

l.leimas 88.?.?.?

Pana Humla slušní lidi nezajímají, on jenom prosazuje názory těch co ho platí. A grázl na silnici je podle našich zákonů každý, kdo tam vyjede, jen někteří užiteční idioti, neznající dopravní předpisy si to nechtějí připustit. Typickým příkladem je malá znalost značek IJ4a, IJ4b, IP11b nebo V5, ale i mnohé jiné ve své podstaťě velmi zákeřné ustanovení, jejiž porušování nikoho neohrožuje. Děje se běžně, ale jen velmi špatně se dokazuje, tak se nepostihuje. Už vidím jak radnice budou platit osvětové kampaně aby občan neplatil zbytečně. Cha Cha. Až bude moct radnice poslat např 10 x složenku na a 2500kč pirátovi silnice za to že jeho dcera manželka nebo on sám postavili auto typu šáde 120 nebo Felicia předkem k vozovce a ne k chodníku tak to udělá bez milosti a pirát si to půjde hodit, ale dobře mu tak špína jedna lump a podvodník si to zaslouží. A ještě má dvoupokoják, byt za milon, však mu to exekutor vymaluje. A ty se na to už těšíš viď? A protože úřad má na přestupek rok a chce ho prodloužit na tři může se pokut nagenerovat několik set tisíc, záleží jen na počtu kamer na silnicích. Navrhovaná zněna zákona nechce řešit bezpečnost na silnicích, ale chce udělat kšeft firmám jako radarcz aj. Pan Huml jenom otevírá možnost automaticky posílat složenky za banality nebo naschvály vytvořené radnicí.

228996

16.11.2010 22:21

Kauza Vítkov

RE: tresty jsou v pořádku

l.leimas 88.?.?.?

V době procesu ležel v Brněnské úrazovce v bezvědomí mladík z Břeclavi, který cestou z práce opakovaně narazil hlavou na dřevěnou tyč, na silnici a pak na podrážky bot příslušníků diskriminované menšiny, jediný usvědčený diskriminovaný dostal později trest, 2500kč pokuty ve správním řízení, ta pokuta pravděpodobně ani zaplacena nebude . Média politicky korektně ani nepípla..
Myslím si, že ti co schvalují tresty z Vítkova nebo volají po tvrdších, jednak neví co činí a navíc jenom potvrzují slova jistého rabího, který tvrdí že ... Vzpomínáte? Prostě osel je k tahu a hotovo proč litovat jeho těžký osud, když má přesně to co si přeje.

232472

17.11.2010 15:20

Kauza Vítkov

RE: tresty jsou v pořádku

l.leimas 88.?.?.?

mám stejnou zkušenost, co tak tiše a společně popřát všem zúčastněným "vyšší" spravedlnosti? Přidat se může každý.

232506

18.11.2010 18:29

Kauza Vítkov

RE: tresty jsou v pořádku

l.leimas 88.?.?.?

O pomstě mluvíš jenom ty. Spravedlnost je něco jiného, chápeš, nechápeš? Jestli nechápeš, nevadí.

232601

21.11.2010 19:50

Raketový systém proti komu?

RE: Jak to říkal Švejk?...

l.leimas 88.?.?.?

říkáš " Ten "deštník" na tom nic moc nemění" dovolím si řecnickou otázku je velký je rozdíl nezi "deštníkem" a klackem? A jak vlastně poznám jestli to co strýček Sam drží v ruce je deštník a ne hůl. Co když je jako obvykle všechno jinak

232778

23.11.2010 18:54

Norimberk: pouhá historie?

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

No, tak tohle to jsi nakoupil od ruského přeběhlíka Suvorova, na tvém místě bych se jeho citováním moc neztrapňoval. Víš kdybys něco o vojenství doopravdy věděl, tak taky víš že "útočná formace" je podstatně silnější než obranná to za prvé a 14 dnů před útokem je armáda už k boji připravená, má plně rozvinuté druhé sledy, připravené zálohy a vyřešen způsob doplňování ztrát. Jednotky prvního sledu jsou vyvedeny ze stálých posádek a doplněny na sto procent, vojska mají vydanou munici, na štábech probíhají veliteská cvičení, každý důstojník už ví co má dělat, všude je pořádek a disciplína a ne takový bordel jako byl tam. Představa že velkou armádu připravenou k útoku zaskočím když zaútočím dřív vychází tak možná z pohádky Šíleně smutná princezna, ale ne z reality. Kdyby byla Rudá Armáda opravdu čtrnáct dnů před dnem "D" Tak při její velikosti pronikající Němce jedno duše zavřou zničí a za dva týdny jsou před Berlínem

232882

24.11.2010 21:26

Norimberk: pouhá historie?

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

Básník tím chtěl říct že.......?

232944

25.11.2010 18:33

Norimberk: pouhá historie?

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

Je to sice proti Mt-7,6 ustanovení o diskuzích a internetových zvlášť, ale pokusím se odpovědět. Na prolomení obrany je potřeba převahu minimálně 3 násobnou, jinak dopadněš zle. Dál musíš mít zajištěné zásobování, boj není bojová hra a voják se po zásahu obvkle už nezvedne, prostě je spotřební materiál, stejně jako střelivo technika a zbraně. Musíš ho mít dost předem a pak ho musíš doplňovat, to znamená funkční dovézt na bojiště a raněné s poškozeným materiál odvézt, mrtvé zakopat šrot odvézt do hutí. K tomu musíš mít týl rozuměj hlavně dopravní prostředky které mají dostatečnou nosnost a průchodnost a lidi kteří to zvládnou tedy, hlavně to musí umět. Jinak si nabiješ hubu jěště hůř. Nic z toho Stalin neměl, ani to moc nebudoval. Zapomněl jsem, voják se chce taky najíst, technika ošetřit a dotankovat, to je další problém který v útoku musíš řešit a to na rozdíl od obrany každou chvíli na jiném místě, ale vždycky dál a dál. No, tolik teorie by snad stačilo, to už by pochopil i Hurvínek.
K praxi, všechny ruské ofenzívy 1. světové krachly právě na problému se zásobováním a já pochybuju, že by to Stalin a jeho melody boys zapomněli, taky si toho dost užili. Kdyby Stalin opravdu řešil vpád do Evropy, tak nákladní auta, řidiči a výcvik v reálných podmínkách by byla priorita aspoň tři roky předem, víš? Ale Stalina armáda a vojenské cvičení příliš nezajímala, tak maximálně se šel ukázat na přehlídku. SSSR té doby neměl v dostatečném počtu auta pro civil ani pro armádu, proč myslíš že brali od Američanů tolik terénních náklaďáku? Bez nich by se do Německa nikdy nedostali. A ještě jednou k pomeru sil, R.A. u Berlína měla 7 až deseti násobnou podle druhů zbraní a měli co dělat aby obranu prolomili a to už Německo mlelo z posledního. Pro pomaleji chápající, je to sice divné, ale vojáků útočících proti rovnocenému nepříteli v obraně (úroveń výcviku a výzbroje) ubývá kupodivu rychleji než těch co ce brání a to až do prolomení obrany a zahájení pronásledování. (k tomu ovšem nemusí dojít jeli obrana dostatečně pružná a hluboká) Na okraj ani výcvik ve střelbě nebyl v RA z úsporných důvodů priorita a to před válkou ani po celou válku. Kašlali na to, tak nějak se ta jejich armáda podobala té dnešní naší.

233014

25.11.2010 19:55

Norimberk: pouhá historie?

RE: Mnoho veci je postaveno,tak, rikajic na hlavu, proces v Nurimbergu , jeden pripad z mnoha.

l.leimas 88.?.?.?

Ano, to by mohlo odpovídat, podle současných ruských zdrojů, padlo na východní frontě do sovětského zajetí.
Němců 2 389 560, Japonců 639 635, Maďarů 513 767,Rumunů 187 370, Rakušanů 156 682,Čechoslováků 69 977, Poláků 60 280,Italů 48 957, Francouzů 23 136, Jugoslávců 21 822, Moldavanů 14 129, Číňanů 12 928, Židů 10 173, Korejců 7 785, Nizozemců 4 729, Mongolů 3 608, Finů 2 377, Belgičanů 2 010, Lucenburčanů 1 652, Dánů 457, Španělů 452, Romů 383, Norů 101 Švédů 72

233019

26.11.2010 23:49

Norimberk: pouhá historie?

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

Čtení s porouměním asi není tvoje silná stránka viď? Trošku si přehlédl, že jsem psal o nákladních autech a týlu a ne o tancích. A mělo to svůj důvod. On ten tank, jakýkoli, je na týlovém zabezpečení víc závislý než cokoli jiného. Jenom jeho spotřeba, která začíná někde u dvou a půl litru na 1km až do deseti litrů na kilometr, čteš dobře na jeden kilometr, klade obrovské nároky na zásobování PHM a to nemluvím o opravách střelivu atd. Prostě tank bez funkční logistiky, dříve týlu, to je jen hromada šrotu. Co dokáže kombinace mizerného výcviku a stejně mizerné logistiky ostatně ukázala bitva o Charkov 1942 a právě tu logistiku SSSR vůbec nebudoval a útočné operace před válkou necvičil, jinak by je sovětští důstojní nemohli prasit tak jak je prasili. Konec konců až do Stalingradu na co šáhli to podělali a nepomoct jim u Moskvy příroda, kdoví jak by dopadli. A právě toto je je hlavní důkaz, že útok na Německo nepřipravovali, jinak by "byli připraveni" Chápeš? Jestli ne , nevadí neřeš to. To ale na druhé straně přímo volá po otázce, k čemu potřeboval SSSR tak velkou armádů? Už jsem to tu kdysi rozebíral, tak jenom zopakuji, že na začátku války měl SSSR cca 24000 tanků různého typu a kvality. K čemu, když neměly reálnou schopnost útočit a jak se ukázalo ani bránit? Jediné rozumné vysvětlení je toto: Rudá Armáda byla stavěná, aby udržela v poslušnosti možná v otroctví lid Sovětského Svazu, jak kdo chce, je to trochu smutné, ale nejreálnější. A myslím, že i národy SSSR to tak cítily a proto byla slavná Rudoá armáda "osvoboditelka" po válce v tichosti přejmenována na Sovětskou. Ještě něco, Hitler se tak bál, že o sovětském Rusku mluvil jako o obru na hliněných nohou, do kterého se žduchne a spadne.., a neříkej, žes to neslyšel. A k těm bolševikům, bolševismus je takový způsob vládnutí, kdy většina, rusky (bolše - více) jednoduše a bezohledně menšinu válcuje. Tak když to slovo rád používáš říkej raději "rudí bolševici" aby si někdo nemyslel že kritizuješ Nečasovu vládu [chechtot]

233183

29.11.2010 21:46

Norimberk: pouhá historie?

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

Problém je, že na příčinách útoku Německa na SSSR se historici nejsou schopni dodnes shodnout. Nedávno jsem v televizi, myslím Z1 to bylo, zaregistroval další teorii „Hitler zaútočil na SSSR protože ten, nepodařeným dobrodružstvím ve Finsku prokázal neschopnost vést válku a jevil se jako snadná kořist. Bleskovou porážkou SSSR prý chtěl Hitler přinutit Anglii ke kapitulaci. Přiznám se, že tuhle jsem neznal.. Už tu loni byla i teorie, že druhou světovou zavinilo Polsko .. Ale to nic. V roce 2003 jsem využil příležitosti a přátelského rozhovoru s důstojníkem Bundeswehru (už byl v záloze), abych se ho zeptal na jeho názor. Uvedl jsem to slovy že je mi divné, že do toho šli, chvíli lapal po dechu, ale pak mi řekl, že odpovědi jsou v britských archívech ... No taky odpověď, ale myslím, že upřímná.. Tak příčiny války by samy o sobě asi daly nejméně na jedno vlákno.Ale na takovou debatu si netroufám.
Příčiny porážek R.A. na začátku války jsou dodnes hlavně v Rusku předmětem neustálých debat. V Rusku před rokem 2007 proběhla akce kdy se k příčinám porážek vyjádřila řada historiků a publicistů a jejich názory byly v roce 2007 publikovány. U nás jeden díl vyšel pod názvem "Velká vlastenecká katastrofa" v roce 2008. a obsahuje stati M.Solonina, V Suvorova, M. Barjatinského, M. Morozova, M. Melťuchova a J. Muchina. Co autor to jiný pohled na věc, ale s výjimkou Suvorova a Muchina žádný nevysvětluje proč se tak stalo, ale soustřeďuje se spíš na vyvracení některých dříve posvátných pravd. V každém případě práce každého z nich by byla na samotné vlákno, ale jednoduchou a jasnou odpověď stejně nenajdeme. Na čem se s vyjimkou Suvorova (ten takové otázky neřeší a má ve všem jasno) shodují, tak že armáda byla nevycvičená, důstojnický sbor mizerný a o morálce vojska se nedá mluvit.... Jinak pro Aristokrata : nad Tvými otázkami by byla zajímavá debata, ale obávám se, že tu pro ni není dost místa, Ale můžeme to zkusit. Jen tak na okraj, do konce září 1941 ztratila RA 15500 tanků 66900 děl a minometů, 4000000 pěchotních zbraní. Poměr ztrát mužstva Wehrmacht/ RA. 1/12. Tanků 1/24. Ale nejtěžší porážky roku 1941 nepřišly v prvním měsíci války, Kyjevský kotel - srpen a Vjazemský kotel září - říjen,.Tak že o překvapivém útoku, který naráz zdecimoval bojeschopnost RA se dá jen těžko mluvit.. A další kruté porážky přišly ještě i na jaře 1942. Pro si myslím a obhajuji, že hlavní příčinou katastrofy 1941 byla mizerná morálka a vycvičenost RA jako celku a jejího důstojnictva zvlášť.Ona není ani tak docela pravda, že SSSR neměl předem vybudovány stálé obrané linie, soustavy pevnůstek se táhly do vnitrozemí až do hloubky 400km, jenže osádky z nich většinou utekly bez boje.

233412

29.11.2010 21:49

Norimberk: pouhá historie?

RE: To, že pouze SSSR měl zájem na odsouzení

l.leimas 88.?.?.?

Příčiny mizérie, to už je jen moje dedukce Rudá armáda nebyla osvoboditelka, ale hlavně utlačovatelka vlastního lidu a na tento úkol stačila taková jaká byla. Kdyby Stalin chtěl útočit, byl by si podle mého přezkoušel její připravenost a nedostatky by začal včas řešit. Zkušenost s ostudným debaklem dobře rozehraného, ale pak zpackaného útoku už měl od Varšavy a zas takový magor aby se nepoučil nebyl, ale neudělal to. A tak zjistil, že má armádu na draka až ve Finsku a už s tím nemohl nic moc dělat, aby neprovokoval. Tak se prostě spolehl na to, že R.A. je jedním slovem obrovská a nemůže prohrát. V tom s Tebou René souhlasím.
Přeju všem hezký večer.
PS: Jestli někomu vadí tykání v diskuzích na internetu tak si to neberte osobně, už jiný nebudu, [smích]

233414

13.12.2010 22:07

Vyřešte problém s osobou blízkou!

I mistr tesař se utne a jiná moudra

l.leimas 88.?.?.?

Až na výjimky si netroufám o nikom říkat že je blbeček, alebo po slovensky hnoj, obvykle si vystačím s výrazy jako inteligent nebo rovnou génius. Dnes to tady génii přímo přetéká, To jen abychom si vymezili hřiště..
Vzhledem k okolnosti, že většina diskutujících má evidentně potíž číst s porozuměním, viz
I mistr tesar se utne a svoji profesionalni chytrost si odsedi za mrizemi. Tak pro pomaleji chápavější si dovolím opakovat
Prohlásit, v rozporu s pravdou, že přestupek spáchala jiná osoba, lhostejno zda blízká či jiná je křivé obviňování, a to je trestný čin, možná to někoho z vás překvapí ale i u nás. Něco jiného však je, říct státnímu jako obvykle špatně placenému a momentálně nestávkujícímu úředníkovi, že nebudu v daném případě podávat vysvětlení ani svědčit, ať si důkazy a svědky najde jinde.
V případě „ mistra tesaře, který se uťal“ je třeba neplést pojmy a dojmy, na to evidentně australský soudce dojel a právě ten rozdíl D-Fens vysvětluje. Že šlo o soudce nejvyššího soudu není nic divného, protože i soudce je jen člověk. Zajímavé právní povědomí předvedl i jeden soudce našeho, českého (nebo snad moravského, nebudeme se v tom nimrat,) krajského soudu, když chtěl, aby byl za přestupek potrestán řidič tramvaje který mu nedal přednost na přechodu pro chodce. Dozvuky této snahy rezonují v akci „chodec nemá přednost před tramvají“ nikdo si totiž netroufl ctihodnému soudci říct že je dokonalý génius.
Ostatním slušným lidem kteří mají stejné názory jako poslanec za KSČM Karel Šidlo, bych připomenul, že už před lety jsem slyšel výrok policejního šéfa, cituji „ nejsou žádní slušní lidé, je jenom póvl na který se ještě nepřišlo“. to jen aby jsme si připomenuli jak o nás dole smýšlí vrchnost a rychleji pochopili dvě zprávy radostnou a smutnou. Většina zde přítomných diskutujících jsou opravdu slušní lidé, to je ta dobrá, smutná zpráva je, že o většině z nich si to nemyslí ani jejich žena natož sousedi. Jsme v Čechách že? No a třešnička nakonec,. Malá otázka co si asi masmédia, myslí o Zvědavci a jeho čtenářích? Mají nás za slušné nebo ne? Tak to by bylo hřiště i pravidla..

234192

13.12.2010 22:11

Vyřešte problém s osobou blízkou!

I mistr tesař se utne a jiná moudra

l.leimas 88.?.?.?

A co je vlastně ve hře. No přece bezpečnost občanů, že ano. Co jiného, všichni to přece říkají v novinách, novinkách i v televizi, Ale jsou lidé, kteří tvrdí, že zastánci policejních represí zapomínají říct fóru, že průlom v zákoně se nechystá kvůli několika trotlům, kteří umí projet obcí 150. Těch je pár, tak hubená koza se špatně dojí, do tak bídného kšeftu by své miliony nikdo nikdy neinvestoval. Zlaté prasátko je skryto v milionu ovčánků, kterým tu a tam ujede noha a jedou rychlostí 55 km/h padesát metrů od cedule konec obce , . to je ta lovná zvěř o kterou v tomto špinavém kšeftu jde. A stejně tak jde o kšeft i při špatném parkování a jiných přestupcích.
Vážení slušní diskutující, protože o pravidlech silničního provozu u nás, něco maličko vím, tak s klidným svědomím můžu říct, že každý kdo tvrdí, že on přestupky nedělá se plete, pravda je taková, že jenom nezná předpisy. Ano, nezná, tak jako je neznali výše zmínění soudci, protože projet při dnešním provozu větší město a nedopustit se jednání, které se při troše vůle nedá nazvat přestupkem je pouze věcí náhody, opět pro méně chápavé připomínám, že přestupek není jenom překročení rychlosti a navíc podle našich zákonů je přestupkem i překročení rychlosti o jeden km/h. (Jenom nepřesnost policejních radarů nutí jejich uživatele tolerovat +3km/h. při padesátce, ale pokud vám naměří 54 byť na sekundu, máte problém silniční piráti.)
Tak že, pokud úřad nebude mít povinnost trestat výhradně viníka a přestupek nebude muset složitě dokazovat, tak jenom každou fotku ze systému pošle s příslušnou složenkou majiteli vozu a o to jde, klidně se vám pak podaří nastřádat 5 flastrů za den, jeden každý 2500Kč, že je něco špatně se dozvíte za dva týdny, no to je cca 175000 Kč,

234193

13.12.2010 22:14

Vyřešte problém s osobou blízkou!

I mistr tesař se utne a jiná moudra

l.leimas 88.?.?.?

Pak bude šok, to aby si každý majitel vozu přidal do povinné výbavy aspoň metr pevného měkkého provazu, někteří řidiči kamionů už vědí na co, že? Jistě Stát dobrotivý nás ochrání. Ano vláda by likvidaci slušných občanů nedopustila, ale na silniční piráty se musí zostra, ať si třeba skočí z mostu nejlépe s celou rodinou. Že by takovou krutost nikdo neudělal? Ale jděte, jsme v Čechách víme.
Připomenu nedávný výrok jedné státní zástupkyně: „právo a spravedlnost není totéž“.

234194

14.12.2010 20:34

Vyřešte problém s osobou blízkou!

RE: Proč ty pejorativní urážky?

l.leimas 88.?.?.?

Pane Humle nechte toho, už jen tvrzení, že „spravedlivý proces je zaručen přezkumem u soudu“ je lumpárna, protože neříkáte, že ten přezkum není zadarmo. Pouhý „poplatek“ za podání je dnes vyšší, než kolik může běžný český milionář, majitel škody Felicia, dvoupokojového bytu a hypotéky dát na svou obranu a má se znovu zvyšovat. Nehledě na fakt, že vy se snažíte nastavit zákon tak, aby v případě, že úřad, bude mít problém najít viníka, mohl ze zákona potrestat jinou, předem danou osobu. Můžou mi říct na čem asi bude moci občan postavit svůj odpor?
A pane poslanče, jen tak pro pořádek, nápad aby řidiči platili podle majetku, není náhodou z vaší dílny? To pak půjde rychle z milionář bezdomovec a hypotéka na krku.
Ale váš nápad není nic nového, ve staré dobré Anglii měli podobný zákon, na válečných lodích. Když se nenašel viník zbičovali plavčíka, jo holt právo není žádná spravedlnost. I právo "První noci" bylo právo.
Víte pane poslanče, pořád obcházíte zásadní problém, když se vám zdá, že víc pokut znamená víc bezpečnosti tak proč neprosadíte u vašeho ministra Johna ať něco z kancelářských policajtů jde k dopravce, přestupky řešené namístě jsou výchovnější a žádné výmluvy u nich neplatí.
A na závěr pane poslanče, když máte potřebu hrát si na spasitele a chránit životy mnoha občanů, zkuste pro začátek být skromnější a začít něčím menším. Dnes se na stránkách Britských listů objevila zpráva o matce v nouzi. Co tak jí poslat nějakou korunu ať nemusí o vánocích mrznout. Určitě bude vděčná za všechno.

234248

16.12.2010 22:46

Vyřešte problém s osobou blízkou!

RE: Proč ty pejorativní urážky?

l.leimas 88.?.?.?

Magistře Humle, uražen být nemáte proč, říct o někom, že není příliš bystrý není přece urážka, právě tak, jako body, které řidič dostane spolu s pokutou přece nejsou druhým trestem, že? Řidič to tak sice vidí, ale vy mu snadno vysvětlíte, že se mýlí.
Pane poslanče, snažil jsem se pochopit o co Vám vlastně jde. Jestli dobře chápu, podstatu vašich legislativních iniciativ, tak hledáte způsob, jak pokuty za přestupky zjištěné v rámci provozu automatických systémů sledování provozu na pozemních komunikací, převést do stejné roviny jako výše zmíněné trestné body. Jde vám o to, aby tato pokuta nebyla trestem. Geniální myšlenka.. Odpadlo by složité šetření, dokazování, odvolávání a podobně. Řešilo by se to stejně jednoduše jako poplatek za popelnice, fotka složenka zaplať nebo přijde exekutor. Opravný prostředek pouze soud, fajn, zapomínáte ovšem na rovinu vysvětlit o co by u toho soudu šlo, ať to beru jak chci vychází mi jediné „pokud se „človíčku budeš chtít soudit, tak především na své náklady. A budeš muset sám: označit viníka, usvědčit ho a výsledek předložit úřadu na stříbrném podnose. A to budeš riskovat, že ten koho označíš za pachatele přestupku se nepřízná a ty skončíš ve vyšetřování pro podezření z trestného činu pomluvy nebo rovnou křivého obvinění. Ä úřad se jen bude smát,a vzkáže ti, že si máš rozmyslet komu půjčuješ auto. Ohromné poslanče Humle a na to jste přišel sám? No gratuluji.. To že hlavními dodavateli výše zmíněných systémů jsou vaši bývalí kolegové ze Sboru národní bezpečnosti budeme pro tento případ považovat za bezvýznamnou náhodu.
Připomeňte lidem poslanče Humle, že se dá pokutovat překročení rychlosti o víc jak tři km/h, připomeňte též zájem soukromých firem o provozování radarových měření. Jsme v Čechách či v Česku tak příklad: Když jako starosta instaluju, nebo třem firmám povolím na konci obce tři kamery po deseti metrech, kdo mi v tom zabrání? Vy? Ne nikdo. A když ty kamery v krátce po sobě na třech různých místech zachytí jedno auto jak jede 54km/h tak se jedná o tři přestupky, to je 7500kč. Chápete to? Pane Humle, tento Váš nápad má potenciál udělat z tisíců rodin bezdomovce.
Víte pane poslanče, důvěřivý a částečně naivní D-fens si myslí, že nejste natolik bystrý, aby Vám došlo, jaké dopady na životy lidí, všech lidí bude ten nápad mít. Ale jestli Vás to potěší tak já si myslím, že bystrý jste dost a dopady vám jsou jasné, ale je Vám to jedno, vždyť jak říkáte stačí dodržovat PSP.a může být radaru .... Trochu z lidského citu vám chybí. Zamyslete se nad tím. A na rozloučenou, pane poslanče, jestli Vám vadí, že zde lidé vystupují pod nicky (přezdívkami) tak sem nechoďte, koneckonců kdo Vás sem zval? Přišel jste sám. Nikdy jste tu nechyběl a myslím ani chybět nebudete.

234410

20.12.2010 19:19

Rusko by nevyhrálo případnou válku ani s NATO, ani s Čínou

RE: Rusove valku neprohraji

l.leimas 88.?.?.?

Souhlasím, taky si myslím, že by to nebylo tak růžové, jak to někteří malují. Problém je v tom, že většina zněn k lepšímu, neproběhla od ledna 68 do srpna, jak se obecně předstírá, ale právě do ledna 68.
Osobnost Dubčeka si možná také zbytečně idealizujeme. Byl před 68 v SSSR na studiích a setkání s Brežněvem a lidmi kolem něho měl víc než dost. Po srpnu zůstal ve funkci a jeho reálný vliv na politiku nebyl malý jak ho využil? Také se mi nechce zapomínat, že to byl on kdo podepsal zákony na základě kterých byly rozehnány demonstrace v roce 69.
Mám za to, že postava Antonína Novotného se zbytečně démonizuje a nálepkuje (běžný výraz neostalinista Novotný) a nikdo nepřipomene například:
A.) Že svou relativně nezávislou politikou, zejména ve vojenství, ležel v žaludku některým lidem ve vedení SSSR a hlavně nechtěl dovolit rozmístnění sovětských vojsk v československu.
B.) Mnoho funkcionářů KSČ ho nenávidělo, protože jin sáhl na platy a prebendy,
C.) Nenáviděli ho také poslanci a mnozí ministři protože jim snížil platy, poslancům rovnou na celostátní průměr. Sám šel příkladem.
D.) Neměli ho rádi na vnitru, nejen že začal reálně provádět rehabilitace,. (za Dubčeka který si je rád přivlastňoval, už rehabilitace jen dobíhaly a po srpnu byly zastaveny úplně,) ale také trestat viníky nejkřiklavějších excesů. Kdo si vzpomene při vyslovení jména Novotný, že osobně zatkl ministra vnitra Baráka? Barákovo odsouzení pak v éře Dubčeka, květnu 68 prohlásil nejvyšší soud za nezákonné, jak výmluvné. Ministr vnitra, který má čisté ruce a v té době to je úsměné.
Podle mne Dubček a jeho lidi s radostným souhlasem Brežněva, podrazili Novotnému nohy kvůli korutům a vítězná klaka se pak rvala o koryta tak intenzivně, že zapomněla splnit slib a pozvat Sovětskou armádu do Československa. Tak Sověti přijeli sami, připomenuli soudruhům co slíbili a z okupace byla rázem internacionální pomoc.
S přihlédnutím ke zkušenostem získaným v poslední době si dovoluji mít na celý 68 rok svůj vlastní, výrazně méně optimistický názor. Do určité míry podepisuji názor p. Václava Klause když říká že v 68 o nic nešlo, protože, .. jestli jsem p. prezidenta dobře pochopil tak, "jenom lotr lotra vyhnal od koryta". S tím naprosto souhlasím, ale musím doplnit, že podle mne to v 89 bylo přesně naopak..
Novotný aspoň, když šel do penze, daroval své úspory státu, s tím že mu důchod stačí. Bylo to deset milionů tehdejších korun, jsem zvědavý na pana Klause.

234588

25.01.2011 19:05

Anglosasové

RE: Demografie je problém Ruska.

l.leimas 88.?.?.?

dobrý večer René, přidávám se ke kolegovi, klobouk dolů, Vaše příspěvky mají myšlenku úroveň i hloubku, přeju hezký večer. [smích]

236790

22.02.2011 19:08

Jen pár otázek, abyste se mohli velmi vážně a poctivě zamyslet

RE: To je clanek a tema jak z okupacni sio-skoly

l.leimas 88.?.?.?

Ohnivě napsané, jen škoda, že současné vědecké objevy a poznatky v genetice říkají, aspoň co se Markomanů a ostatních evropských kmenů týká něco zásadně jiného. A tak to vypadá že buď zavrhneme genetiku jako pavědu a zachráníme renomé klasické "historie" včetně keců o vybití Markomanů,nebo budeme brzo přepisovat evropské dějiny a renomované historiky včetně římských pošleme na smetiště. (Mezi námi nedovedu si představit, že by kmenový svaz k němuž Markomani patřili a který zle zacvičil se Římem, vrcholem evropské civilizace podlehl nějakým přišlým nýmandům)

238461

23.02.2011 18:09

Jen pár otázek, abyste se mohli velmi vážně a poctivě zamyslet

RE: To je clanek a tema jak z okupacni sio-skoly

l.leimas 88.?.?.?

Ano, opravdu se obávám, že čtení s porozuměním může být tím zásadním problémem. Už přiznávají i politici, že úroveň čtení a chápání v českém jazyce není valná. Snad pomůže malá věcná nápověda "náckové" nežili v prvních stoletích našeho letopočtu. Začínají se objevot cca na začátku 20 století. A pokud se právě včera nepřišlo s převratnou novinkou, tak pořád platí, že na začátku letopočtu tj. v době Markomanů a Kvádů, byl Řím vrcholem evropské civilizace a to je oč běží,

238516

24.02.2011 20:07

Jen pár otázek, abyste se mohli velmi vážně a poctivě zamyslet

RE: To je clanek a tema jak z okupacni sio-skoly

l.leimas 88.?.?.?

To: hc 90.?.?.? a tomu v anononymitě,
Chlapci předpokládám že umíte číst, tak ještě jednou a pozorně, .
Debatu jestli byl Řím „spíš než vrchol civilizace prachsprosté impérium“ považuju za zbytečnou, protože v kontextu problému o kterém se tady jedná je nesmyslná. Za druhé vrchol civilizace a prachsprosté impérium nebo válečnický stát, se vzájemně nevylučují, spíš naopak, bez ohledu, jestli se to někomu líbí nebo ne, už jste si mohli sami všimnout že „civilizace“ není budhistická seance, ani nedělní škola. Nakonec doporučení, chlapci, přečtěte si definici vrcholu a nezačínejte jalové diskuze, na téma co to je.

Připomínám, že debata v této části vlákna řeší pouze první dva řádky příspěvku MoUdrostrak 88.?.?.?
MoUdrostrak 88.?.?.? napsal My, bila (slovanska/keltska/anglo-saSSka/zidovska) "rasa" jsme na nyni nami obyvanem uzemi vyvradili Markomany a Kvady (Indiany, Palestince, Aboriginy-at si kazdy dosadi to "sve" .
Já říkám, že současné poznání nepotvrzuje, že jsme vyvradili Markomany a Kvady, když pro nic jiného, tak proto že, že byli příliš dobrými válečníky a jejich kmenový svaz dokázal zle zatopit Římu a Řím slovy hc 90 tky, „byl válečnický stát, . Tak takový kmenový svaz by nedovolil nějakým nýmandům z východu (Slovanům) nic víc, než potichu odtáhnout z Moravy zpět do pripjatských bažin, kam nás klasická historie odkazuje.
Pro ty chápavější, vypadá to spíš tak, že Slovani žijí mezi Dunajem, Rýnem a Vislou už dobrých 3000 let a s neslovanskými kmeny na tomto území vycházeli většinou v dobrém, ve válkách proti Římanům byli často spojenci. Tak, že je nejpravděpodobnější že Markomani a jiní jsou naši předkové. A pokud chcete, podívejte se jak republika vypadá geneticky nápověda DNA y, budete se divit kdo tu všechno žije.
Přeju hezký večer.
PS: Doufám, že ode mne nečekáte porušování ustanovení Mt 7,6 o internetových a jiných diskuzích.

238573

25.02.2011 18:26

Jen pár otázek, abyste se mohli velmi vážně a poctivě zamyslet

RE: To je clanek a tema jak z okupacni sio-skoly

l.leimas 88.?.?.?

Být „civilizovaný“ znamenalo především žít v místě, v němž panují právní normy římského občanského práva. To slovo je Latinského původu, tedy římské, bez eufemismů být civilizovaný znamená být podroben Římu. To je ve vší stručnosti kořen slova civilizace. Řím je tedy sám ze sebe vrcholem civilizace, stejně jako je katolická církev sama ze sebe ta „nejcírkvovatější“. A to bez ohledu na naivní představy o civilizaci jako oáze kultury, vzdělání a slušnostito. Možná někdy, ale zatím opravdu ne.

238608

25.02.2011 19:08

Jen pár otázek, abyste se mohli velmi vážně a poctivě zamyslet

RE: Napřed se blouzní o tom, že jsme Kelti, a teď jsme i Markomani ?

l.leimas 88.?.?.?

K vykopávkám, Keltům a celému 19 století.
V 19 století věděli Evropané o historii velmi málo. V podstatě jen to, co se zachovalo v písemné formě a toho moc nebylo. Nálezy všeho druhu se běžně falšovaly, včetně těch písemných, viz třeba naše „rukopisy“. Dodnes se hádáme kdo měl pravdu.
Aby toho nebylo málo, tak schopnost myslet v širších souvislostech byla při vší úctě k předkům hodně blízká nule. Stačí si všimnout tehdejší veličiny, historika Josefa Pekaře, který byl schopen připustit, že Žižka se narodil kolem roku 1360, pak napsat, že byl v mládí v loupežnické tlupě, a přitom se opírat o doklady, „Rožmberské“ které datovalo toto loupežnictví do let 1405 – 1409, dál to neřešil. Chyba v počtech na úrovni třetí národní a kolik trotlů ji dodnes opakuje. Stejně „inteligentním“ oslím můstkem vyřešil příčiny vítězství husitských vojsk,“husité byli strašně zuřiví“ prostě cimrmanovština..
A tak se tenkrát vědecky bádalo, dnes by to nestačilo ani na titul bakaláře v Plzni.
Ale to není až tak důležité, jako bomba která doslova tiká pod „vědou“ zvanou „Evropská historie“, Čtení DNA chromozomu y , ukazuje nepříjemné souvislosti. Stručně a zjednodušeně, pokud za Kelty považujeme Iry, jsou Keltové nejen Skotové a Velšané, ale také Angličané, Španělé, Portugalci Francouzi včetně Beneluxu a většina Němců., keltské geny pak má v sobě i cca 25 procent Čechů a Moravanů. Prohlásíme li za Slovany většinové obyvatelstvo Ukrajiny, Polska a západu Ruska pak jsou Slované vcelku pochopitelně také Slováci, ale i Maďaři., Ti snad dokonce víc než my, protože u nás vychází slovanské obyvatelstvo na cca 36% v Maďarsku až kolem 50%, Slováci z toho mají škodolibou radost, sluší se však přiznat že v Maďarsku, je toto zkoumání zatíženo velmi malým počtem vzorků. Kolem dvaceti procent slovanské krve pak má i sever a východ Německa, jih Švédska, Norska a Island. No a DNA na rozdíl od vykopávek či rukopisů nezfalšuješ. Na pohřebišti na území Německa se také našel nejstarší vzorek slovanské DNA starý 3000 let. Vedle těchto dvou skupin DNA, už na sever od Dunaje žádná podobně velká není. Vytrácí se tak Germáni. Považovat za Germány něco z toho co zbylo, bude problém, bylo jich ve srovnání se Slovany a Kelty pár a navíc především ve Skandinávii. Tak, že vše spěje k závěru, že Germáni byli obyvatelé Germánie, tj území mezi Rýnem, Dunajem a Vislou, bez ohledu na kmenovou příslušnost. Navíc mnozí budou muset skousnout trapnou věc, že slovo Germán, je s největší pravděpodobností slovanské. Pro ty kteří mají problém jestli se mají zařadit mezi Slovany nebo Kelty mám, ale dobrou zprávu. Na našem území se nachází i geny uralských národů a mongolů plus dalších osmi včetně ... Test DNA vám za nevelký poplatek udělají.a bude v makovici jasno.

238614

26.02.2011 20:37

Na Blízkém východě se budou znovu rozdávat karty

RE: Obávám se,

l.leimas 88.?.?.?

[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] Hezky napsáno

238674

26.02.2011 21:20

Jen pár otázek, abyste se mohli velmi vážně a poctivě zamyslet

RE: Napřed se blouzní o tom, že jsme Kelti, a teď jsme i Markomani ?

l.leimas 88.?.?.?

Pár odkazů
http://cs.wikipedia.org/wiki/Haploskupina_R1a_(Y-DNA)
http://cs.wikipedia.org/wiki/Haploskupiny_chromoz%C3%B3mu_Y_lidsk%C3%A9_DNA

velmi zajímavý o ČR,
http://www.genebaze.cz/cgi-bin/ydhd.cgi?lang=cz&n=cz

http://www.eupedia.com/europe/european_y-dna_haplogroups.shtml
http://www.eupedia.com/europe/neolithic_europe_map.shtml

238677

28.02.2011 21:51

Džin na drátku, aneb prověrka teorie „řízeného chaosu“praxí

zajímavý článek k tématu

l.leimas 88.?.?.?

občas i na Osudu jsou články, které stojí za přečtení

http://www.osud.cz/zapadni-bankerske-klany-se-pokusily-prevzit-moc-nad-arabii-afrikou-uspesne-1

238792

08.03.2011 17:49

Co je \"ruské\"?

RE: Absolutní nepochopení rozdílu mezi Rusy a Indoevropany!

l.leimas 88.?.?.?

Pěkný příspěvek a výstižný, zejména to že zmiňovaná mutace R1a1 je znakem Indoevropanů, nikoliv pouze Rusů. Co se jana Husa týká je těžko říct co popletl autor a co překladatel. Možná, protože znalost ruštiny začíná být u nás problém to překládal jenom překladač. Kdo ví jak uština překládá slovo mistr ve smyslu univerzitního hodnostáře a tady jde navíc evidentně o zpětný překlad, Jan Hus byl navíc rektorem university, tak že by dnes titul profesora určitě měl. Tento problém bych považoval za nepodstatný a neřešil ho, v článku jsou jiné "pozoruhodnosti" které stojí za kritiku, nebo rozbor, ale i tady je otázka co byla neznalost či fabulace autora a co je neumětelství překladatele.

239102

08.03.2011 22:17

Co je \"ruské\"?

RE: autor se nechal trochu unést...

l.leimas 88.?.?.?

Kdo zvládá trochu angličtinu může mrknout na tyto stránky, je tam toho o R1a1a mnohem víc, česká wiki má dobře zpracovanou R1b (ketlskou?), ale R1a a její mutace nás nějak nechávají chladnými. Na anglických stránkách je toho mnohem víc.

http://en.wikipedia.org/wiki/Haplogroup_R1a_(Y-DNA)

kdo chce vidět jak vypadá mapa DNA v české republice tak tady je odkaz.

http://www.genebaze.cz/cgi-bin/ydhd.cgi?lang=cz&n=cz
skupina J (Aronská)

239117

09.03.2011 21:47

Co je \"ruské\"?

RE: Skryta historie

l.leimas 88.?.?.?

Samozřejmě, že na stranu vítěze! Opak je totiž mnohem nepříjemnější. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

239201

13.03.2011 20:43

Kdyby to nebylo k pláči, bylo by to k smíchu

kde byla televize když ...

l.Leimas 88.?.?.?

Já nemám chuť plakat ani se smát a rozhodně mi těch "chudáků" není líto. Kde byli novináři, když se schvalovala novela trestního zákona, zákona o policii atd?
Televize má velkou moc a tu moc si ráda užívá spolu s policií. Všimněme si jak hýkají blahem, když můžou zatýkanému, spoutanému občanovi vrazit kameru a mikrofon před nos a pak to pustit v televizi nebo otisknout v novinách. A to bez ohledu jestli má policie zločince nebo ne.
Když novináře baví taková práce, tak sakra proč mají problém sami strávit tutéž medicínu? Chlapci, buď bojujte za všechny a nebo si nestěžujte, přečtěte si zákony, spolkněte hořkou slinu a opakujte si až do uklidnění to co radíte ostatním „ Zákony platí stejně pro všechny“ A mezi náma na rozdíl od kohokoli z nás obyčejných lidí, je policajti nemlátili, nespoutali, neuráželi. Jen přišli vzali co měli a zase odešli, no ale zároveň jim při tom ukázali to jčemu se kdysi říkalo"místo v tvaru" a televize to naráz nemůže strávit. mezi náma, když přijdou policajti se soudním příkazem k řadovému občanovi tak ten na to bude mít jiné vzpomínky a v televiti ostudu.
Doufám pane že následují odkazy vám nejsou neznámé.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010091902

ale spíš tento
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008030203
PS: všimli jste si vystoupení Rusnoka v TV? Doporučuje zvýšení daní z nemovitostí, aby se financovala důchodová reforma a televize nic, proč nevaruje občana, že ve stáří příjde o střechu nad hlavou? Tam kde tuto daň začali zvyšovat dnes jsou na třech procentech. To je ročně z dvoupokojového bytu v krajském městě 60 000Kč. Proč jsme si ty byty museli kupovat, aby jsme je zaplatili dvakrát? O tom tv ani neblafně.

239416

20.03.2011 17:22

Vybombardovat Libyi. Čtvrté dějství celosvětového cirkusu

RE: r.m.

l.leimas 88.?.?.?

Co ktomu dodat, Snad jenom že z pohledu současné elity je právě to špatně, že se řadový člověk má dobře. Není třeba chodit daleko, vzpomeňte si doma zdravotnictví zdarma? Fuj hamba zrušit a už je téměř zrušeno. Vzdělání? reformovat tak dlouho až bude placené i základní školství, proč myslíte že probíhá permanentní školská reforma už dvacet let a výsledky nenese? Protože výsledkem bude všeobecně zpoplatněné vzdělávání a jako bonus nevalné úrovně. A penzijní systém? Jenom zopakuju slova Kalouska budoucí důchodci budou hrát poker se smrtí. Tedy kdo si špatně určí dobu vlastní smrti bude mít problém s důchodem, když si naplánuje, že bude žít dlouho dostane malý důchod (pokud na něj vůbec dosáhne), ale když bude žít déle než naplánoval nebude mít na konci života peníze vůbec.(no aspoň mu v mrazu nebude líto rychle umřít) A tohoto dobráka volilo dvacet procent volů nebo voličů? už ani nevím jak je to správně této utěšené země. Jak ve středu připoměl Dr Fr. Koukolík, nezapomínejme, že naši zem Američani názývají Mickey Mouse state a Rusové "obezjannyje gosudarstvo. A to nás musí naplňovat hrdostí. [chechtot] [chechtot]

239890

20.03.2011 19:40

Vybombardovat Libyi. Čtvrté dějství celosvětového cirkusu

RE: Tady se musím trochu zastat USA a jejich nochsleddů.

l.leimas 88.?.?.?

taky se říká "kdybys mlčel, zůstal bys filozofem"

239908

22.03.2011 18:52

Strategie zničení Libye

RE: Demagogie...

l.leimas 88.?.?.?

Někdy si kladu otázku: Je to užitečný idiot, nebo dobře zaplacený provokatér?

240069

22.03.2011 22:07

Strategie zničení Libye

RE: Demagogie...

l.leimas 88.?.?.?

Jestli tomu příspěvku dobře rozumím, tak vyčítáš Lybijcům, že cizince zaměstnávají, ale nedávají ji občanství Libyje. Proto se tito dobří hoši legitimně musili vzbouřit a naší povinností je toto povstání podporovat. A už je mi jasné proč Kadáfí říká, že za povstáním nestojí Libyjci, ale al kajda. A proč povstání bylo po rychlém nástupu stejně rychle likvidováno. Ona Libyje prakticky nemá policii evropského typu, natož policii pořádkovou (těžkooděnce), tak je nedemokratická, proto něměl kdo proti vzbouřencům včas zakročit. Ale to není tak zajímavé jako smysl těchto slov "všechny výhody mají jen libyjci. Ostatní přistěhovalci mají smůlu a ty tvoří přes 80% zbouřenců" Chce snad autor říct, že cílem tohoto humanitárního příměří má být, aby Libyjci makali na gastarbajtry? A to myslíš vážně? Copak my snad dáváme práci cizincům proto, aby tito povstali a ovládli nás? No bůh chraň Královnu až totéž napadne ty miliony Pakistánců v Anglii. Už vidím Charlese u soustruhu, nebo Nečase u pluhu. No tady se žačínají objevovat myslitelé.

240087

23.03.2011 21:31

Strategie zničení Libye

RE: Dobre...

l.leimas 88.?.?.?

Milý Pastiňáku, to co tady předvádíš je buď klasický piár (Public Relations) nebo pubertální exhibování ..náctiletého smrádka. Taktika je stejná, plesknu nějaký nesmysl a chci aby se kolem něho diskutovalo. Puberťáci to dělají spontánně, ale s čistým srdce, které se dá otevřít a poznat, školený PR agent úskočně, rutinně a do svého „srdce“ nikoho nepustí. Pastiňáku v tom cos psal není nic jednoznačné, ani žádná souvislá myšlenka, nic jenom hromada slizu. Už tě na to upozorňoval René Bartošek, když se Tě ptal „Co chce básník národu říct? Nereagovals. Kdyby se za této situace s tebou do diskuze někdo pustil, snadno ho zesměšníš. Na nesmysl se totiž nedá dobře odpovědět. (všichni určitě známe otázky typu „ může Bůh, když je všemocný stvořit tak těžký kámen, že ho sám neuzvedne?). Tvůj poslední vstup je přesně podle tohoto mustru. Jediný způsob jak se dobrat oč ti jde a kdo jsi jsou "proti" otázky, ale na ty nereaguješ, nebo je odbýváš. Tak že člověkem čistého srdce asi nejsi. A to vrací znovu do hry otázku „užitečný idiot nebo placený provokatér?

240169

24.03.2011 22:42

Strategie zničení Libye

RE: Jeden diktator dobry,druhy diktator zly,zalezi jen na tom,jak fouka vitr.

l.leimas 88.?.?.?

Zajímavý postřeh i myšlenka , mně to vychází dost podobně. Hezký večer

240246

24.03.2011 23:24

Strategie zničení Libye

RE: Dobre...

l.leimas 88.?.?.?

Pastiňáku, pastiňáku, proč sis dal jako přezdívku název kořenové zeleniny, když to považuješ za nadávku? Nebo tě rozčílilo slovo exhibovat? Ale to přece není nadávka. Doufám, že si nepleteš manifestaci s masturbací. Možná by ti prospělo pár hodinám doučování, tvůj písemný projev by se určitě zlepšil. No ale to není tak důležité, něco ti řeknu pastiňáku, to jak jsi hodnotil ty zmrzačené děti o tobě vypovídá víc než si myslíš. Je v tobě citu asi tolik, co v té oběšené zrůdě v případu "Aničky". K takovým týpkům opravdu ůctu nechovám. A když se ti Zvědavec nelíbí tak proč sem chodíš. Abys vyhrožoval zavřením, a zrušením zvědavce? Jen si ty sám dej pozor, abys se svou povahou neskončil v lapáku. Víš, že kdo s čím zachází, tím také schází.

240248

26.03.2011 20:57

Intervence v Libyi: Hnaná ropou nebo humanitarismem?

RE: Takže letadlo bez označení.

l.leimas 88.?.?.?

to je dobře René, že jsi ten rychlík připoměl, byla to a nerad používám taková slova prasárna největšího kalibru. "Svobodná a nezávislá média o tom ani nepípla. Podobný případ bylo i dobytí města Kninu chorvaty. Podle českých příslušníků UNPROFOR, kteří vjeli do dobytého města mezi prvními, ležely v ulicích desítky možná stovky povražděných civilistů včetně žen a dětí. Mezi tím pobíhala hysterická komisařka OSN nebo něčeho podobného a ječela ať se "to" uklidí dřív než "to" někdo nafotí. A někteří naši vojáci "to" i nafotili a zájem? A média? [chechtot] Nezájem Ticho po pěšině. [chechtot] [chechtot] Po čase jsem skoro pochyboval, že jsem takové svědectví na vlastní uši slyšel. Ale pak začali mít Chorvati roupy a v televizi se hned začaly ojevovat zajímavé informace, jako podezření, že v Kninu jsou hromadné hroby ...." Choroši začali být najednou hodní a televize mlčela, v celé Evropě. Tak že můj názor: pokud naše televize někoho nebo něco chválí ( v hospodářství nebo politice, obchodníky či politiky) jde to určitě o lumpy nebo lumpárny. A na opak. A ještě jsem se nezmýlil.

240451

03.04.2011 20:56

Je naše země připravena na výrazné změny?

RE: zajímavý článek, který se skoro dotýká prapodstaty problému

l.leimas 88.?.?.?

"úrok je normální cena za určitou službu". to je sice pravda, ale zároveň úroky ničí ekonomiku. Na dnešním světovém hospodářství je to tak vidět, že se to nedá ani zpochybňovat. Jestli pro oheň platí "dobrý sluha, ale zlý pán", tak pro "úrok" to platí mnohonásobně.

"v podstatě se dá říct že úrok přerozděluje peníze od těch kteří je mají k těm kteří je k něčemu potřebují"
To by platilo pokud by ti, kteří peníze mají je opravdu přesouvali k těm nemajetným. Oni je však nepřesouvají, ale půjčují na ůrok, takže o přerozdělování nemůže být ani řeči. Úrok jenom těm potřebným sebere a těm co mají nadbytek přidá. Půjčka ve spojení s úrokem to jsou pavoučí chelicery kterýmí do organismu vniká jed a trávící šťávy a z organismu vysává živiny. Řekněme, ža za určitých okolností může organismus (hospodářství) vyjít posíleno, (dobrý sluha). Ale mnoho psů zajícova smrt mnoho dluhů záhuba hospodářství. Dluh se stává fenomémem doby a dnes už prakticky nejde dluhy splatit jinak než novými dluhy. Kalouskovo "musíme šetřit na nemajetných, protože jinak by nám nikdo nepůjčil" to potvrzují. Myslím, že autoři starých biblických textů moc dobře věděli proč půjčování na úrok v rámci komunity zakazují, je to nejjistější cesta do pekel.

241036

13.04.2011 19:11

Japonsko, papež, populace

Japonsko, papež, populace

l.leimas 88.?.?.?

Autorovi se povedlo málo slovy zachytit podstatu problémů dnešní doby, článek by si zasloužl zařazení do osnov ZSV na základních i středních školách, jenže to se nikdy nestane, "systém" má zájmy právě opačné.

241741

15.04.2011 21:35

Potřebujeme nového Erharda

RE: Pomalu a jiste dochazim k nazoru,

l.leimas 88.?.?.?

No on to asi nebude tvůj zvědavec, ale nevadí. Pro méně chápavé jěště jednou, pomaleji a polopatě. Především, mluvit o Anglosaských národech je trapárna, to se mohlo v 19. století, ale ne dnes. Namyšlení Angličani jsou stejní Keltové jako jako Velšani, které rádi označují za "kozofilní" nebo Irové a Skotové, stejní Keltové jsou i Francouzi, Španělé a Portugalci, na internetu je dostupných dost odborných prací, které stačí přečíst, chce to aspoň základní znalost angličtiny. Ale výborné vysvětlení problematiky se objevilo v češtině a to na Zvědavci v diskuzi pod článkem "Co všechno je ruské". Co se týká Německa, to je stejná národnostní křižovatka jako Česká republika, Rakousko, nebo Maďarsko. Pro zajímavost Slovanů u nás žije pouze 33.9 %. V severním a východním Německu je Slovanů 24% Podobně ve Švédsku, Norsku a na Islandu. Ale abych se vrátil k podstatě, rozbory DNA potvrzují, že není panských národů (ras) v Evropě, ani podřadných.
Protože nejsme jako Češi nijak geneticky determinovaní, platí pro každého z nás, jak se chce chovat tak se i chová. Nikomu v této zemi není bráněno, aby se choval jako slušně a o svých spoluobčanech se slušně vyjadřoval. A to platí od posledního metaře, až po ministra, stejně jako pro posledního písálka bulvárního plátku. A každý Čech by měl sám za sebe vyžadovat, aby se především naši politici a novináři o "národu" vyjadřovali s respektem anebo táhli k čertu. Ptám se, jak můžete lidi ještě kývat na řeči typu Češi kradou, lžou všechno očurávají atd... Copak jste nikdy neslyšeli přísloví "řekni Člověku, že je prase a on ti zachrochtá? Někdo z nás cíleně chce dělat dobytek, a tak proč jim to usnadňujete? Jsme stejně "panský" národ jako Němci, ale musíme se sami chtít chovat slušně, sami s úctou o našem lidu mluvit a od druhých to vyžadovat. Prostě platí, jak si kdo ustele tak si lehne. Nechtějte lidi léhat v chlévě, zůstane vám to. [velký smích]

241949

28.04.2011 22:47

O víře a církvi

o víře a církvi

leimas 88.?.?.?

No tady se sešel výkvět ducha. Vážená učená společnosti a co tak, si všimnout i nějakých pozitiv. Především, že křesťanství definitvně odňalo božství vladaři? V době předkřeťanské mohl vládce doslova cokoli, například křížit otrokyni s prasetem (Petronius a to nebyl ani vladař)nebo stahovat lidi z kůže apd. To konec konců mohl podle historiků již pán na úrovni patricia, konkrétně každý majitel otroka. Ohromná doba[chechtot]. každému ji přeju. K Bibli. Lidské oběti Bůh odmítá už ve Starém zákoně a Kristus odmítá oběti jakékoli, kromě vlastního pohodlí.
A základní otázka, proč ji kdosi napsal kanonizoval a dva tisíce let ctil jako zákon, který nemůže být měněn. Že byl obcházen mnoha zločinci, v komžích i hermelínu je druhá věc a náš národ s tím má své zkušenosti. Když se Jan Hus ozval, že mocní nectí bibli, zamordovali ho, ale to není postatné. Důležité je, proč bibli tak dlouho respektovali? Jediná odpověď je a použiji bonmot houslového virtuoza p. Šporcla " asi proto že to potřebovali". Trochu to rozvedu. Starý Řím měl nejsilnější armádu tehdejšího světa, nejpropracovanější státní správu a finančnictví na úrovni dneška, (také uměli dělat peníze ze vzduchu a obchodovat s dluhy a úroky. A stejně jim to nebylo nic platné, propadli se do marasmu a bídy doslova vlastní vahou. Římští mladíci se víc oddávali hrám a homosexualitě než rodině, nebo obraně země a zákona. O práci ani nemluvě. Řím prakticky nic nevyráběl ani nepěstoval, všechno dovážel. Nepřipomíná vám to něco? Uvědomili jste si vůbec, kdy byla Bible kanonizována? nepřipadá vám divné, že na konci římského impéria? Podle mne tam shrnuli veškeré ponaučení z "krizového vývoje"[velký smích] [chechtot] . které měli k dispozici. Ponaučení pro vlastní i budoucí. A že to zabalili jako slovo boží, je logické, nechtěli aby si kdejaký trouba, který se zrovínka dostane k moci dělal co si zamane a přepisoval zákony podle toho co zrovna ukradne. Konec, konců nechoďme daleko, pustme si televizi. Kdo má rozumu víc než řídící jednotka myčky nádobí musí vidět, že bible a celá křesťanská víra je o hodně lepší než všechny alternativy které se dnes nabízejí. A navíc je tu pořád Mt 7-6.
PS: Víte že v červnu vzpomeneme bitvy u Ustí n. Labem? Cca 60000 tisíc Sasů a jejich spojenců zaútočilo na 25000 České husitské vojsko. Výsledek byl úžasný 19 padlých Čechů z toho jeden významný pražský měšťan a proti tomu 15000 mrtvých Sasíků a jejich spojenců. Z toho 7 hrabat a 13 korouhevních pánů.
Přeju hezký večer.

242822

29.04.2011 20:53

O víře a církvi

RE: o víře a církvi

l.leimas 88.?.?.?

západní civilizace si už před pár desítkami let našly jak jiného boha, tak jiné náboženství, Novému božstvu přinášíme největší oběti včetně krvavých a lidských. Ten bůh se jmenuje "zisk" a povinně věříme v peníze, to už by mohl vidět každý kdo není slepý. Mohl jenom že nechce. Peníze mají pozici božstva, nesmí se napodobovat, ani zobrazovat a každá lumpárna ve jménu zisku je povolená. Žádný kout přírody není dost hezký, aby pro penize nebyl zničen, pro peníze se obětují životy nejen mužú, ale i žen a dětí. Nikdo nad obětovanými ani nezapláče. Pro peníze je vše dovoleno. Bando pokrytecká, máte ty zvěrstva kolem sebe každý den, ale vidět je nechcete, zato na křesťanství hledáte mouchy i tam kde je děláte sami.
A co se poučení týká to je každého osobní věc, kdo se chce poučit ten se poučí, je psáno "nikdo není tak slepý jako ten kdo nechce vidět.
Křesťanství navíc ukazuje pouze cestu.. "miluj bližního svého jako sebe sama... Kdo to chce naplňovat naplňuje, kdo nechce je to jeho chyba nikoli křesťanství. A nemá se ke Kristu hlásit. To byla podstata husitství, šlo o to, že panovník z Boží vůle (ale i vrchnost) je povinen ctít Kristovo učení a každý človek ho může podle Bible soudit. Ale nemám chuť zrovna toto rozebírat (Mt7,6). Jde i o to čím křesťanství nahradit. Už teď uctíváme jako nejvyšší ideál "zisk" Co příjde dál Francouští osvícenci slibovali vládu rozumu vyrostla jim gilotýna [chechtot]. Bolševici slibovali mír půdu a práci pro všechny vyrostly jim gulagy a hromadné hroby. [velký smích] [velký smích] [velký smích].

242868

30.04.2011 15:37

O víře a církvi

RE: o víře a církvi

l.leimas 88.?.?.?

V souladu s pravidly českého pravopisu nažývám pokrytcem jednoho pokrytce. Dvojici pokrytců pak oslovuji vy dva pokrytci, bandou pokrytců nazývám množinu více pokrytců. A mám rád lidi schopné číst s porozuměním. Pochopil? Nepochopil? [velký smích] . Nevadí [chechtot].

242904

30.04.2011 23:20

O víře a církvi

RE: o víře a církvi

l.leimas 88.?.?.?

Ale Lin, pláčeš dobře, ale na špatném hrobě. Zeptej se martys, jak přišla na to, že bandou pokrytců myslím zrovínka Tebe jedinou.[chechtot] Na to, jak jsi Ty pochopila, že bandou pokrytců myslím všechny ostatní tady, se tě ptát nebudu, protože Ty jsi to ani tak nepochopila, jako jenom napsala. A napsala jsi to proto, abys ses cítila jako týmový hráč. [velký smích] Ten trik není nový ani neznámy. Tou bandou pokrytců, když už to chceš vědět, myslím jenom některé tady, ale rozhodně všechny ty, kteří na víře a zbožnosti vidí kdejakou nedokonalost a kaz, ale na sobě nic špatného nevidí. Ty kteří tahají křivdy z dávné minulosti, včetně různých banalit, ale zvěrsta dnešní doby vidět nechtějí. (Mt 7,3-5). Ale to Tě mohlo napadnot i samotnou, výroková logika se bere ve čtvrtých ročnících středních škol. [velký smích] No ale to nic,to není důležité. Lin když už sis o to ale řekla, tak pověz na rovinu svůj názor humanitární bombardování. Na bránění lidských práv raketami, na export demokracie na křídlech B-52. Na reformy, které docela reálně udělají věštšině lidí ze života peklo na zemi. Vím že nad tím občas přemýšlíš, protože si některé Tvé příspěvky pamatuju, tak to srovnej to s vírou v Boha a Ježíše Krista a napiš vlastní názor, zatím jenom prskáš jako malá holka. Přeju Ti hezkou neděli. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

242932

01.05.2011 18:57

USA riskují válku s Čínou a Ruskem

RE: Východisko z krize ?

l.leimas 88.?.?.?

dost drsné čtení. To by znamenalo "nepříjemnosti" na obzoru. Jak moc je to důvěryhodné?

242984

01.05.2011 22:04

USA riskují válku s Čínou a Ruskem

RE: Východisko z krize ?

l.leimas 88.?.?.?

Přeju hezký večer René. No říkám nepříjemnosti na obzoru, abych nemusel natvrdo říct, že z toho všeho mám strach (normálně bych napsal nemám dobrý pocit). Prostě mám radši eufemismy, je to určitý štít. A co Vy? Sleduju Vaše příspěvky, Máte jich tady hodně a dobrých, navíc do všech diskuzí jdete s otevřeným hledím i srdcem. Všechna čest.
PS: Mám pocit že jsme se už potkali, někdy před dvaceti lety, ale můžeto být jenom shoda jmen, (ale i povah) [velký smích].

243013

01.05.2011 22:49

O víře a církvi

RE: Náboženství byla vymyšlena pro oblbování a ovládání lidí.

l.leimas 88.?.?.?

Pěkně napsáno, Jsem zvědavý co z toho hábéčka vyleze. [chechtot]. Problém u těchto rozumářů je, že když se jich zeptám dobře a co místo Krista? Obvykle odpoví no přece rozum a pokrok. Ptám se Jaký rozum? Francouzský osvícenský přinesl gilotýny. Ruský bolševický program masového štěstí dal lidem NKVD a hromadné popravy. Moderní doba k tomu přidává humanitární vývoz lidských práv na křídlech bombardérů. Jako bonus množení dluhů, bídy a beznaděje, abych nezapoměl také sledovacích zařízení. No a u nás tomu dává korunu Kalousek filozofováním o důchodcích a jejich pokeru se smrtí.
Ohromné [chechtot] [chechtot] [chechtot] . Jako štěstí z providendu [velký smích]

243019

03.05.2011 22:01

O víře a církvi

RE: o víře a církvi

l.leimas 88.?.?.?

Ale Lin, či to pořádně, nic takového Ti nenaznačuju, jenom jsem chtěl, abys trochu přemýšlela, ale nějak se nedaří.( PMT?) Tak si to všechno ještě jednou přečti a přijdeš na to, že jsem o Tobě jako o pokrytci nikde nepsal, ani jsem to nenaznačoval, proto jsem Tě také odkazoval na martase, ať Ti on vysvětlí jak na to přišel a já to s ním pak případně rozeberu. Tak že tady jsem Ti vyřešil jeden problém. Dál to vezmu sice po pořádku, ale od konce. Lidem pod nickem, pseudonymem, či přezdívkou jsem tykal vždy a všude, tak mne to jako malého sami učili a nemám v plánu na tom nic měnit. A také nečekám, že mi tady kdokoli bude vykat. Je Lin Tvoje pravé jméno? Úctu pak oslovenému projevuji velkým písmenem v zájmenu. Toho sis určitě všimla. Inspiroval jsem se v angličtině, Angličan vyká i svému psovi a vykal by ji i praseti, kdyby ho pojmenoval. To mi dojde ujeté. Jediný komu Angličani tykají, je Bůh, tak to ber, že na tom vlastně vyděláváš.
Ta Martas, nebo ten Martas, no doufám, že se neurazil, ale mně se zdála ta Marta_S jako přirozenější, věř tomu, že víc jak vteřinu jsem nad tím nepřemýšlel, tak důležité to zase není.
Když nerozumíš co myslím vlastním názorem, tak mi odpověz na tyhle otázky.
Co si myslíš o zabíjení lidí pod záminkou demokracie a lidských práv.
Zatěžovat tě připravovanými reformami a Kalouskovými bonmoty evidentně nemá smysl, protože asi opravdu nevíš která bije. Kolik ti vlastně je? Tipl bych si tak sedmnáct, možná víc, ale rozhodně ses nikdy nemusela starat o sebe ani o druhé. Tak, že při vší úctě, nemá smysl, bavit se s Tebou o životě. Ale píšeš jinde, že máš přítele či kamaráda u chemiků, jestli vojenských, tak bys mohla vědět, jak si s vojáky a veterány zvlášť současná vláda vytírá zadek. Oni se tím až tolik netají. Tak co soudíš o takovém jednání. A protože ses vyjadřovala k tématu jaderného úderu na Evropu, tak jednu radu, najdi si ještě kamaráda u rozvědky či kontrarozvědky a on ti dřív či později prozradí, že připravit větší teroristický útok, aniž by o tom aspoň „jedna významná centrála“ věděla a podporovala „to“ nejde. Jsme sledovaní doslova na každém kroku. O všech významných akcích teroru v Evropě „věděli“ a když málo, tak jim v tom aspoň nebránili. Výjimka snad byl Londýn, kde byly použity výbušniny namíchané z běžně dostupných chemikálií, ale koncentrovaný peroxid už u nás ani jinde v Evropě neseženeš. Hned by tě měli v hledáčku. A to ostatní, nevím kdo je Očadlík a přiznám se mne zajímá, stejně málo jako Izrael a Palestinci dohromady, lidé kteří si dělají vzájemně peklo nejsou moje krevní skupina. Tys chodila na novinky? No nevím co Ti říct, aby to nebylo kousavé. Tak aspoň „Gratuluji k povýšení na Zvědavce“.

243278

03.05.2011 22:06

O víře a církvi

RE: o víře a církvi

l.leimas 88.?.?.?

Co se kousavosti týká, Lin tebe je taky dost. Nedávno jsi tady dala lekci chlapečkovi slovy „ono se nám to rozplakalo“. Tak že trochu kousavosti sneseš, nejsi z cukru. Navíc ses zbytečně zamotala do debaty, která se tě ani netýkala, tak se s tím srovnej jak chceš. Zas tak zlý jsem k Tobě nebyl. Přeju ti hezký den.

243280

03.05.2011 22:57

O víře a církvi

RE: Vira

l.leimas 88.?.?.?

nejlepší ze satanismu je zásada, nikoho si nevšímej, a když ti něco může přinest prospěch a nebudou svědci urvi co můžeš. A když s někým nesouhlasíš a je to v lukách (beze svědků) zabij ho. Dost dobré a hodně lidí se tím hledí řídit, jenže vychází to jen těm prvním. Pecinovi to nevyšlo [chechtot] [chechtot] [chechtot]

243282

03.05.2011 23:09

O víře a církvi

RE: o víře a církvi

l.leimas 88.?.?.?

Pokus o výrok roku, možná i století. Pražský arcibiskup seděl v uřadě až do roku 1425 a nic se mu stalo. taková to byla diktatura. Navíc byl Němec. Většina klášterů byla vypálena, ne proto, že byly katolické, ale proto, že se postavily na stranu nepřátel. Nejhůř dopadl klášter v Dubí?. Ten vyplenili a jeptíšky znásilnili míšenští křižáci. [velký smích] [velký smích] [velký smích] . No rodiče možná měli jít raději do kina, nebo si něco hezkého přečíst. Co? [chechtot] [chechtot] Už to nehul [velký smích]

243283

06.05.2011 07:46

Půl roku podmíněně s odkladem na dva roky

RE: Berte to sportovne

l.leimas 88.?.?.?

Přkrčit se to není nejlepší řešení. (otázka je jaké je lepší [zmaten] ). Když to přijme, tak, mu bude hrozit vězení za porušení podmínky. To při výkladu práva, jaký česká justice v tomto případě předvádí nebude žádný problém. Ať se na mne kolegové nezlobí, ale některé diskuzní příspěvky tady občas jsou jako psané na objednávku. Je třeba si uvědomit, že pan Stwora je odsouzen, zatím nepravomocně, nikoli za to co udělal, ale za to co by udělat mohl, kdyby a to buť on nebo někdo jiný. Tedy typický čarodějnický proces, stejným spůsobem byl souzen i Jan Hus , či Ludvík 16. příkladů je mnoho i v naší historii. Protože stejný příklad je popsán i v Bibli, (Kristus) mám za to že podobné praktiky se užívaly od nepaměti. Správná otázka co dělat, přikrčit se znamená pustit zlo zase blíž k vlastním dveřím. (nikdo nebude spasen na úkor druhého), nakonec na to doplatíme všichni.) Kdo zná Losinský případ aspoň z filmu, ví jak se ten čarodějnický proces vyvíjel, všichni si mysleli, že se týká jen těch druhých. A nebo se bránit. Jenže to nese taky oběti. (Husitské bouře jsme tu měli, čarodějnické procesy jsme tu měli, co je lepší těžko říct. debata na téma oběti právě včera skončila a jak bylo vidět mnozí ani nepochopili oč šlo [zmaten].
Já už nějakou dobu, hledám inspiraci v Bibli a tam je taky psáno, cituji slova Krista a nevyčítejte mi že to částečně vytrhuji z kontextu Nyní však, kdo má měšec, vezmi jej a stejně tak i mošnu; kdo nemá, prodej plášť a kup si meč. Matouš 26:51-52

243486

14.05.2011 22:11

Demokracie jako náboženství?

souhlasím

l.leimas 88.?.?.?

Pěkný článek a výstižný, jen jestli ta slova padnou na úrodnou půdu, [pláč] (Mt 7,6)

244070

17.05.2011 18:43

Církevní majetek

RE: I keď žijem na Morave už 25 rokov

l.leimas 88.?.?.?

Nikde v Bibli není zmínka, že by posláním církve Kristovy, abych se vyhnul nepřesnému českému slovu křesťanské a křesťanství bylo hromadění majetku. Zato je tam o vyhnání penězoměnců z chrámu a také cituji "dříve projde velbloud uchem jehly než boháč do království nebeského". Problém je v tom, že bohatství hmotné, které je ve zmíněných citátech myšleno má své vlastní zákony a to jsou zákony obchodu, kšeftu či zisku. A touha po zisku má s učením Krista málo společného. No a když už tady máme brata ze Slovenska dám k dobrému příhodu 14 letého chlapce, horlivého katolíka a také ministranta z horské vsi od Zvolena. Uprostřed války v zimě mu zemřela maminka velice věřící, ale tamní farář, který se chtěl za něco pomstít jeho nepříliš zbožnému tátovi ji odmítl pohřbít na místním hřbitově. Tak ji s tátou vezli sněhem a závějemi na sáňkách, asi 15km přes hory, do sousední farnosti, aby byla potichu a bez obřadu pohřbena, aspoň na hřbitově. Výsledek: cituji tenkrát (1986) už sedmapadesátiletého: keď začalo SNP, zobral som pušku a išiel zastrelit farára, , štrnácť rokou mi bolo, utiekol, taká to bola doba, dotěraz je v emigrácii". Kdo ví o kom mluvím, jeho vyjadřování bylo velmi osobité a nebyl to neznámý člověk, vzpomeňme v tichosti jeho památku. Tak že, tak se zástupci římské samospasitelné a všeobecné chovali když se cítili mocní a bohatí. A pro ostatní slovenské bratry "některé dojmy si raději nechte pro sebe, dokud si nezameťe doma. [chechtot] A myslím že výklad Bible je jasný, církev má být bohatá duchem, ne majetky.

244277

18.05.2011 21:52

Církevní majetek

RE: Článek je příliš strohý

l.leimas 88.?.?.?

Lin, jsi sice otravná [chechtot] , ale to, co jsi napsala, k tématu církevních majetků je dobré, opravdu dobré. [smích] Ctěl jsem Ti to napsat už dřív, ale Matras mne předečel, tak jsem nespěchal, abys třeba nezpychla. [velký smích] přeji hezký večer [chechtot] PS" Když už jsem začal chválit. Máš na zvědavci víc dobrých vstupů.

244344

19.05.2011 21:51

Církevní majetek

RE: Článek je příliš strohý

l.leimas 88.?.?.?

[smích]

244391

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 82 čtenářů částkou 11 674 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 1

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 3

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
25,87 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
17,64 Kč
Australský dolar
15,92 Kč
Švýcarský frank
23,53 Kč
100 japonských jenů
21,74 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,42 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 039,82 Kč
1 unce stříbra
414,72 Kč
Bitcoin
229 944,94 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?