Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 21 příspěveků, 6 různých jmén: <nic>, amon, cifix, Esoterik, HHBB, Pastinak original.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

31.12.2009 15:08

Pojďme se zas navštěvovat!

Svete div se...))

Pastinak original 188.?.?.?

Ale to co popisujes bylo na zacatku Tekno sceny..Hlavni cil bylo sejit se s prateli,poslouchat muziku,udelat si ohen,pokecat,zaexperimentovat s halucinogeny..[smích]
To ze se tam natahli tisice lidi kteri pointe nerozumeli a tekno ¨"znicili" je vec druha...Tekno nema byt "kotel" ..tekno ma byt misto pro meditaci..
Taky mam hodne podobnych zkusenosti s pohostinosti z Mexica kde jsem taky par mesicu pobyval...Kdyz sem prijel zpatky do Cech,byl jsem zaskocen tim jak se tady lidi k sobe chovaj,jak se na sebe tvari atd a dokud neodjedete na delsi dobu tak si toho ani nevsimnete...Uz jenom to jak se v Mexicu vetsina lidi usmiva a to maji VETSI starosti nez znudenej Cech..
Nevim no,jednou to tu stejne zabalim a odstehuju se nekam do Jizni Ameriky ,nekam mimo civilizaci kde je porad svoboda a vys..... se na to vsechno ....Sem znechucenej lidma a uz se to asi nezlepsi,takze uz asi jenom zbyva nekde preckat tu apokalipsu ktera musi nutne prijit...je mi teprve 30,takze se mam jeste na co tesit..[pláč](

208440

31.12.2009 15:27

Domov důchodců Dobrá Voda - smrt vysvobozuje

RE: ???

Pastinak original 188.?.?.?

hh,s tim vybydlenym bytem mate pravdu,to sem si nikdy az tak neuvedomil...)) me se taky libi kdyz se rika plnostihla...)) to by me zajimalo kdo to vymyslel...)Asi tlusty zensky...[smích]
Newspeek je fakt svinstvo a je to hodne nebezpecny kdyz se prestavaji veci nazyvat spravnymi jmeny...

208443

25.01.2010 19:50

Globální trendy a Česká republika

RE: Zkusim se na to podivat z jineho pohledu

Pastinak original 188.?.?.?

To preci neni protimluv...Pry tam maj hodne ropy kterou zatim netezi a urcite tam toho bude vic co se da vydrancovat a co je lepsi na praci nez "opice, dobry jen na plantáže"¨?? Strojniky a geology si privezou sami a Cernoch auto ridit zvladne a na obsluhu bagru taky par vyjimecnych jedincu najdou..[smích]Bohuzel je to tak..doud nezustava mesicni krajina, je o co bojovat

210609

30.01.2010 19:05

Obama škrtá, na Měsíc se nepoletí

RE: Raději zůstat na Zemi. Nohama na zemi.

Pastinak original 188.?.?.?

Reaguje logicky?? dovolte abych se zasmal..)
muzu to rozebrat...
Domnívám se, že těžba čehokoliv na Zemi je na jednotku váhy nebo objemu rozhodně lacinější než dovoz téhož z jiné oběžnice
Toto je zavisle pouze na mnozstvi tezeneho..pokud budete vozitv jedne rakete 10 kg titania tak to bude drahe,ale pokud by to lidi rozjeli ve velkem,cena by padala jak meteorit...
Mame roboty ktery muzou delat dal roboty,jedine co vas omezuje je prostor a suroviny..
Jak by se to jako prakticky provedlo? Je nás několik miliard. Koho by zachraňovali? Pár vyvolených?"
Ano presne tak,par vyvolnych ktery by pak mohli zpatky kolonizovat zemi nebo jiny planety,nebo zit na obrovske lodi na ceste vesmirem...nebo vy jste cekala, ze tou zachranou mysli vas??.))nebo to myslite tak, ze kdyz neprezijete vy a vase babicka tak to ani nema cenu?
[chechtot]
A Selsky rozum ji napovida, ze by se to stejne nepovedlo??
To nevadi,selsky rozum nema s vesmirnym vyzkumem nic spolecnyho. [chechtot]
A kolika lidem by se chtělo do naprosto neznáma?
To uz musi byt vazne vtip..[smích]Jiste,slecna se ridi,podle sebe soudim tebe,ale tohle uz je prilis..Vazena damo,tech lidi ktery by chteli letet do "neznama" jsou miliony!!! a vycvik??Nemejte obavy,lidi si umi poradit...
a ten vas zaver o chlebu??to byla povestna tecka...Kdyby totiz nebylo omezenych mozku jako je ten vas,tak uz je ten chleba davno ZADARMO..!!!!!

211046

30.01.2010 19:14

Obama škrtá, na Měsíc se nepoletí

RE: Raději zůstat na Zemi. Nohama na zemi.

Pastinak original 188.?.?.?

Vite muzi at jsou jakykoliv,tak dotahli lidstvo tam kde je,ale kdyby to bylo takovychto matronach,zili by jsme na strome,rodili deti a zabijeli se klackama..nic vic..neco na tom je mozna trosku pritazlive,ale nikdo by se doopravdy do tech dob vratit nechtel...
Je vubec hodne sklicujici ze musime tuhle debatu vest a vysvetlivat tak samozrejme veci... [oči v sloup]

211047

30.01.2010 23:05

Obama škrtá, na Měsíc se nepoletí

RE: Raději zůstat na Zemi. Nohama na zemi.

Pastinak original 188.?.?.?

Omlouvam se ale nekoho tak prizemniho sem dlouho nevidel...
jiste kdyz dosahnete toho, ze roboti delaj roboty a muzete tezit ve vesmiru,tak je to ZADARMO..Neboli pocatecni investice vzhledem k moznostem,jsou takrka nulove...
Jiste podle sebe soudim tebe...vy tvrdite te NIKOMU by se tam nechtelo a ja tvrdim, ze by tam chteli miliony lidi ze 7 Miliard...
Kdo je asi blize pravde? [chechtot] vy jakesi?[smích]
a jiste souhlasim..lide se casto nedokazi spojit pro tu spravnou vec,ale to je spis problem jiny a vseobecny...Kdyz smeruji snahu dobrym smerem,lezou z nas opravdicke zazraky..jen se trosku snazit a nemyslet furt na kus zvance(to berte obrazne)
Ve snaze dostat se do kosmu je ale obsazeno tolik veci ze zachovani druhu je jenom jednim z mnoha duvodu proc do kosmu letat a to ze se nam to nedari je i kvuli takovym lidem jako jste vy...bohuzel..

211066

30.01.2010 23:20

Obama škrtá, na Měsíc se nepoletí

RE: Raději zůstat na Zemi. Nohama na zemi.

Pastinak original 188.?.?.?

Je naprosto silene, ze musime vysvetlovat ve 21 stoleti, ze veda je dulezita..tak nevim jestli se smat ci brecet,...

211068

28.04.2010 13:30

Také se ptám, jak je to s finančním systémem

RE: Problém je akumulace kapitálu?

cifix 188.?.?.?

souhlas. Dnes už je dokonce i systém částečných rezerv minulostí a peníze banky tvoří dle poptávky. Nejlepší popis tvorby peněz jsem nalezl zde http://myego.cz/item/jak-dnes-vznikaji-penize. Celý systém musí zkrachovat. Jak k tomu dojde, tak tito náčelníci nasadí nasadí jiný systém peněz, jenže to už budou mít celou planetu v rukou.
Již je to jen zvůle. Kdo se drží pravidel okrádá sám sebe. Já se tak ale chovat budu, protože mám svědomí.

218198

14.06.2010 11:29

Školné je správné

a proto

HHBB 188.?.?.?

plně podporuji penalizované školství. Každý, kdo se rozhodne vstoupit do procesu mentálního výcviku ve vzdělávacím systému má být po zásluze zpoplatněn, či jinak penalizován za takto odevzdaný čas. Sám jsem vždycky litoval, že si rodina mohla dovolit mě umístit do vzdělávacího procesu, aniž by za to byla jakkoliv zpoplatněna. Jsem nejen pro zpoplatnění škol, ale i pro jejich povinnost je všechny navštěvovat, aby nám někdo nechtěl nakonec od někud třeba cuknout.
Je to stejně spravedlivé jako penalizovat účast v obchodu se zdravím. Jednou jsem se narodil, proto jsem povinen za svou jistotu, že budu udržován při životě, platit. Proto nejen školné, ale i veškeré pojistné by mělo být povinné a stále vyšší, neboť vyšší je lepší.
[mrknutí jedním okem]

221984

21.07.2010 15:30

Do války proti terorismu je zapojeno 3,100 firem a agentur, uvádí zpráva

Mimo téma, ale....

Esoterik 188.?.?.?

....tak trochu to tu upadá, ale jestli nejsou prachy na provoz, nebo je to málo, tak je to logické. Správa webu a psaní stojí mnoho času a čas jsou peníze, nebo jak se to říká... [smích] Osobně si myslím, že tento web nezanikne, ale chtělo by to nějak vymyslet aby se sešlo potřebných třeba 30 tisíc korun měsíčně a trochu se to zaplatilo. Byla tady nejedna diskuze na toto téma, ale bylo by dobré to znovu otevřít a začít řešit trochu vážněji.Pár nápadů bych měl, ale otázkou je, zda-li by se uchytily. Předně bych navrhoval vyřešit rozumné předplatně nějakým jednoduchm způsobem. Vím že sms nejsou ideální, ale možná už se to zlepšilo. Za 30 Kč měsíčně nabití z mobilu, by určitě tržby zvedlo. Další věc je ta, že by bylo vhodné oživit eshop originálními předměty a v neposlední řadě udělat to nejjednoduší a to je zařadit více článků s kontroverzními tématy. Přebírání z jiných webů fakt fungovat nebude. Překlady se sice platí, ale pan Stwora anglicky umí, takže by do toho vložil přechodně více práce a po zvýšení návštěvnosti a zjednodušení/snížení plateb předplatného by to mohlo něco vydělat. Je to těžké, ale řešení určitě musí existovat.

224635

21.07.2010 15:31

Mám to tu rád

RE: Kytice???

Esoterik 188.?.?.?

....tak trochu to upadá, ale jestli nejsou prachy na provoz, nebo je to málo, tak je to logické. Správa webu a psaní stojí mnoho času a čas jsou peníze, nebo jak se to říká... [smích] Osobně si myslím, že tento web nezanikne, ale chtělo by to nějak vymyslet aby se sešlo potřebných třeba 30 tisíc korun měsíčně a trochu se to zaplatilo. Byla tady nejedna diskuze na toto téma, ale bylo by dobré to znovu otevřít a začít řešit trochu vážněji.Pár nápadů bych měl, ale otázkou je, zda-li by se uchytily. Předně bych navrhoval vyřešit rozumné předplatně nějakým jednoduchm způsobem. Vím že sms nejsou ideální, ale možná už se to zlepšilo. Za 30 Kč měsíčně nabití z mobilu, by určitě tržby zvedlo. Další věc je ta, že by bylo vhodné oživit eshop originálními předměty a v neposlední řadě udělat to nejjednoduší a to je zařadit více článků s kontroverzními tématy. Přebírání z jiných webů fakt fungovat nebude. Překlady se sice platí, ale pan Stwora anglicky umí, takže by do toho vložil přechodně více práce a po zvýšení návštěvnosti a zjednodušení/snížení plateb předplatného by to mohlo něco vydělat. Je to těžké, ale řešení určitě musí existovat.

224636

03.09.2010 15:26

Spravedlivý stát

RE: Hezká utopie.....

188.?.?.?

Ano pri zruseni pravni garnce za uvery by vznikle vakuum vyplnila cerna lichva. Tu ale stat potirat nemusi. Nekryty lichvar totiz potrebuje vymahace dluhu a jeho cinnost je take nekryta pravne. Presneji: Je primo protipravni. Staci tedy potirat vymahace a za to stat nepopularni nebude nikdy. Btw. Lichvar poskytuje pujcky s nekrestanskym urokem a za to take neni popularni a to zejmena u tech co si u nej pujcili. Takze ani pri primem potirani lichvaru bych nepokoje neocekaval Spise podporu.

Ale zpet na stromy. Likvidace uveroveho systemu ma smysl pouze v uzavrenem systemu ktery nesoutezi smerem ven. Pokud soutezi tak je uverovy system vzdy dynamictejsi a v konkurencni vyhode. Priklad: Dva jedince napadne prevratna inovace. Jeden z nich si pujci a relizuje ji hned a ten druhy spori a pokusi se ji realizovat za 10 let az nasetri. Kdo s inovaci ovladne trh? Na stranu druhou primo nezavrhuji myslenku na zruseni pravniho kryti uveru. Ten druhy inovator totiz muze nalezt ticheho spolecnika, ktery ma v danou chvili jiz nasetreno. Nepujde tedy o pujcku ale o partnerstvi kde investicni riziko plne prechazi na investujiciho a nositel inovace participuje prostrednictvim dohodnuteho zisku. Takze zacit HNED SE VLASTNE BEZ UVERU DA. To je vlastne princip leasingu kdy pouzivate neco co neni Vase. I tak si ale myslim, ze ma mnohem vetsi dynamiku klasicky uverovy system [cool]

227443

Porovnani prekladu muze poslouzit odkaz na IRNA pod clankem. A impulz pro preklad clanku nebyl ani tak samotny projev Ahmadínežáda, ale skutecnost ze ceske media rozpoutali hysterii kolem projevu a ze zahranici prisly informace o tom ze to co prezentuji media neni ani tak celkem pravda. [oči v sloup]

229995

21.10.2010 09:50

Stávky přerůstají v násilí, Francie hoří

RE: Doplnění editora je nesmyslné a egoistické

HHBB 188.?.?.?

Tak to asi nestojí, ale myslím, že jádro sdělení je, že „krach“ není řešení, přičemž krach může být pouhou součástí nějakého skutečného řešení, o kterém se demonstrujícím ani nezdá. Pokud mě někdo pořeší, aniž bych se na tom hlouběji podílel, nejspíš nebudu jásat ani později. Otázka nakonec je, jestli ti, po kterých demonstranti nějaké řešení chtějí, vůbec nějaké mají.

230395

21.10.2010 10:01

Stávky přerůstají v násilí, Francie hoří

RE: No to není dobrá reakce

HHBB 188.?.?.?

Tohle ale už nemůže být z tvojí hlavy, to už vypadá na boží vnuknutí…
Obhajovat tzv. kapitalismus (ideologicky skrytá lichva) na straně jedné a vytýkat lidem výkonnost na straně druhé, tak to je vrchol demagogie. Tmo, nejsi ty teolog amatér?

230396

21.10.2010 12:04

Stávky přerůstají v násilí, Francie hoří

RE: No to není dobrá reakce

HHBB 188.?.?.?

>A pokud se mylně domníváš, že jsem naopak někde někomu vytýkal výkon, tak odkaž na to místo. Nenajdeš, protože píšu pravý opak.
dobře, cituji tě:
>armáda podobných tupounů nepracuje také, tudíž neprodukuje hodnoty, nemá za co nakupovat, dále tím redukuje odbyt a potažmo výrobu, a tím pak dále ubývá pracovních míst. -je to vlastně kvůli lidské lenosti, zpohodlnělosti západního člověka…
Teď k tomuto:
>A kapitalista lidem nevýkonnost, lenost nebo malou nápaditost běžně vyčítá, respektive k větší snaze vybízí.
O tom to právě je.
Když se někdo ztotožní se systémem (jako ty), který je vlastně o něčem jiném, než si nalhává, pak automaticky zase ty, co nefungují podle jeho představ, považuje za „tupouny“. Má pak tendenci ty ostatní přesvědčovat, že to co vnímají jako nesmysl, to je pro ně úžasné.
Třeba nakonec toto:
>úrok není lichva, a že úrok je forma smluvní odměny za vyžádanou službu
To je demagogie (nejspíš jsi ale její oběť), vysvětlím ti to.
Pokud se zavážu, že něco získám, co není reálné získat, jedná se o lichvu. Jestliže jsou do celého systému půjčeny peníze, které je nutno splatit, ale i s penězi, které ještě neexistují, tedy úrokem, jedná se o nesplnitelný (tedy evidentně nepřiměřený požadavek), proto je to lichva. A je jedno , jestli malá, nebo velká. Tudíž se nejedná o žádnou odměnu, ale vydírání, tedy je to možné jen pod systematickou mocenskou represí v pozadí. Reálnost té věci je daná pouhou iluzí splnitelnosti z pohledu omezeného časového úseku.

Tak dobrá, toho teologa beru nazpět, vyměním ho za tmologa. [mrknutí jedním okem]

230412

25.10.2010 09:54

Tajemství peněz

RE: Hezký

HHBB 188.?.?.?

Rád bych uvedl ještě něco kněkolika věcem, které tu výše zazněly
>Bankéři světu vládnou…
Neřekl bych, že lidé sypou zrovna bankám rádi, ale neví si s tím rady a jedna z hlavních překážek je představa, že bankéři vládnou světu, a ta by eventuelně mohla z této teze dělat fakt, případně zakonzervovat potíže, které již vyplývají jen z této samotné představy. Obecně to platí v jakémkoliv směru a společným předpokladem je – že někdo by měl vládnout světu. Už jen toto samo odzbrojuje a vytváří ze země jednu velkou salaš.
>tohle je pitomost, kdyz 'ovce' bude mit zakladni prijem, tak zadneho pana mit nebude protoze bude ekonomicky sobestacna
To pitomost není, základní příjem je nebezpečná iluze a podobá se „minimální mzdě“ a sociální dávce. A dobytek má svůj základní příjem v podobě doplňovaného žlabu. Tohle skutečně globální salaš neřeší. Nakonec při nedostatečné produkci jedněch by produktivní byli nuceni pod nějakou pohrůžkou živit druhé, neboť ani nelze definovat, jaký standart z jaké hromady by to měl být, což by nakonec vedlo ke klasickému zneužití tisíci způsoby.
Člověk si potřebuje udržet moc ve spojení se základními zdroji (lépe živly), které jsou obecnou hodnotou a lze s nimi spekulovat (kšeftovat) pouze za předpokladu, že k nim jedni zamezují přístup druhým. Tedy lidské právo by mělo být právem na podíl na všemi obývaném již nenafukovatelném prostoru, který mi poskytuje přístup k živlům. Pokud nemám půdu pod nohama, tak i základní příjem se jednou promění v noční můru.
Jestli zde zazněla obava, že finanční krach a averze vůči jistým strukturám může navodit atmosféru pro uvítání plíživého „NWO“ zadními dveřmi, tak je zcela opodstatněná. V dnešním ovzduší všeobecně očekávaného krachu lze současně s příslibem „spravedlivé“ měny a „jistoty“ např. „základního příjmu“ nenápadně nastolit tvrdý autoritářský režim, který bude vítán s obrovským jásotem jako iluzorní vstup do svobodného ráje nekonečných jistot a možností. To je reálná hrozba, bohužel…

230856

25.10.2010 10:32

Tajemství peněz

RE: spekulace jako sprosté slovo

HHBB 188.?.?.?

>třeba úrok vyšší než je desetinásobek inflace bude už lichva
Lichva obecně znamená nesplatitelné zadlužování. Když mi někdo půjčí, tak to vrátím, obvykle s příslibem podobné protislužby v budoucnu., to považuji za slušné jednání mimo oblast lichvy.
Ale úrok, to je v principu trvalé zdanění zapůjčeného objemu, navíc tou samou komoditou, která byla zapůjčena, což je hra ústící v lichvu, neboť vytváří trvalý požadavek na objem oné komodity, což způsobuje na jedné straně akumulaci a na druhé deficit a v důsledku rostoucí poptávku, a proto i prostředí se vznikajícím již trvale rostoucím nesplatitelným dluhem – tedy lichvou.
Normálně by to dlouho nefungovalo, tento sytém je udržitelný jen pod represí, proto je úročení vyjádřením mocenské převahy a privilegií (na druhé straně je nutný subjekt v nouzi) trvalým zpoplatněním poplatky ze zapůjčeného objemu, proto se to podobá nějakému dalšímu zdanění.

230863

25.10.2010 13:48

Tajemství peněz

RE: Hezký

HHBB 188.?.?.?

To, co považuješ za hrozbu – tedy „NWO“ představující fašistický režim vzniklý poskytnutím nepřiměřeného vlivu tzv. finančním oligarchům, tak to se obávám, že už jsi zaspal. To je to, co teď upadá do díry a jisté skupiny mohou ztrácet svůj někdejší vliv, což je doprovázeno snahou udržet to „reformami“, „záchrannými brzdami a balíčky“ - povětšinou však restrikcemi, což znamená odliv z rozpočtů do kapaček finančních korupčníků.
Kontrola nad tokem peněz je to, o co se tu skutečně jedná, protože tento systém má svůj akumulační strop, kdy pak nemůže s dechem a musí se nutně sypat. Ovšem to děsí nejvíce pouhé podržtašky systému, kteří v rámci obracení toku peněz - což je hysterické úvěrování systému projevující se nakonec jako čím dál více přiblblejší investice končící u megalomanských monstrakcí - zde mají své pozice u vydatných korýtek.
Co je právě kritické, to je stálé uvažování v dimenzích kontrolovaného přerozdělování a je jedno jestli to dělá byrokrat politický, nebo jeho zrcadlo ve finančním sektoru. Společnost generuje totiž příliš velké zdroje na to, aby se mohly v tak velkých uskupeních kontrolovat – a to je ta potíž. Je zde stále nutný nějaký rozhodčí a jeho nadrozhodčí, kteří ovšem nemají reálnou šanci o tom rozhodovat v obecném zájmu a při tom to od nich již do zcela nefunkčních rozměrů přerostlá obec stále více požaduje. Mě žádní „poctiví“ a „pracovití“ nezajímají, to jsou naprosto prázdné pojmy v rámci nadřazených systémů. Může zde být nakonec poctivý byrokrat, pilný vrah, pracovitý bachař atd..
Lidé musí přestat plýtvat svou energií ve prospěch svých kontrolórů, automaticky z nich tak vyrábí parazitickou „elitu“, pokud jim opravdu vadí. Pokud bychom chtěli vytvářet obce a hospodařit s obecními zdroji, tak jen za předpokladu skupin do několika set jedinců, větší celky přestávají být skutečnou komunitou s pocitem vzájemnosti a musí dojít k patovému společenskému vývoji, k čemuž slouží právě onen parazit.
Proto, bude-li lidstvo generovat enrgii, aniž by každý jednotlivec byl schopen si to obhospodařit a ohlídat, budou tu stále síly, které toho využijí proti nim, jako jednotlivcům, byť by tvořili nekonečnou revoluční masu. Proto tu zmiňovanou hrozbu transformace „NWO“ v ultravariantu „NWO“ dnes považuji za velmi reálnou, pokud nedojde k zásadní proměně jednotlivce, rozbití nefunkčních mas k funkčním minispolečnostem a převzetí odpovědnosti každým jednotlivcem za svou činnost bez požadavků na nadřazenou autoritu.

230892

25.10.2010 14:48

Tajemství peněz

RE: Úrok je vždy nespravedlivý

HHBB 188.?.?.?

>většinou nové peníze vznikají z nové práce
práce je nějaký výkon obvykle určený k nějakému užitku, pomocí peněz se pak poměřuje při případné směně…
Peníze vznikají při zadání požadavku na číselnou hodnotu. Je to měřítko. Je to měřítko vyjádřené číslem na elektronickém kontě, papíře, minci, hliněné tabulce, plátně, dřívku, kamínku atd.

Můj výkon může být poměřen jiným výkonem na základě konkrétních potřeb – to je ocenění. To může být vyjádřeno třeba arabským číslem na papíře nebo minci. Toto číslo při směně zastupuje odevzdaný výkon a nárokuje jiný výkon na základě dohody, která je založená vždy na vzájemné důvěře...
Měřítko nevzniká prací, ale dohodou, a tak, aby sloužilo k výše uvedenému poměřování.
Že to slouží i k něčemu jinému, tak to považuji za zneužívání peněz.

230907

25.10.2010 15:46

Tajemství peněz

RE: spekulace jako sprosté slovo

HHBB 188.?.?.?

Ne…
Je to zadlužování – tedy systematický stav, kdy se splatitelnost stává nereálnou. (Nápad s katrem je tvůj, mě jde o to, aby za něj nikdo nechodil už jenom z nepochopení, jak tyto věci fungují.)

Pepa to chce postavit, ale nemá jiné prostředky než zadlužení. Nemá cenu zkoumat, jestli má doma ledničku a barevnou TV, ale prostě jen to, že něco chce a nemá na to. Ocitl se v nouzi, ze které vzejde lichva – půjčování za trvalý poplatek – úrok.
Pokud budeme zkoumat, zda-li je opodstatněná potřeba dovolená, pekárna, či vila na riviéře, budeme zde i s celým byrokratickým aparátem do vánoc, přičemž úročení běží, tedy lichvu toto nezajímá, pokud existuje způsob, jak procenta z dlužníka vydupat. [mrknutí jedním okem]

230920

Káva pro Zvědavce

62

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 118 čtenářů částkou 21 845 korun, což je 62 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

prosím zvažte, zda by nestálo zato přispět na provoz tohoto serveru.

Odstranil jsem reklamu, protože jste mi psali, že vás uráží svou hloupostí. Neplatili mnoho, ale alespoň něco. Takže jsem plně závislý na tom, co se dobrovolně vybere. Děkuji.

Ve zkratce

Assange má za sebou první dva dny slyšení u soudu, který má rozhodnout o jeho vydání do USA27.02.20 00:07 Británie 0

Video: Migrantky dupou švédské dívce po hlavě, migranti si to natáčí: "Zabij ji, wallah!"26.02.20 01:03 Švédsko 1

Muslim v autě najel do masopustního průvodu v německém Volkmarsenu - cílil hlavně na děti25.02.20 20:49 Německo 2

Slovenský parlament definitívne odmietol Istanbulský dohovor. SNS vyzvala prezidentku, aby to oznámila Rade Európy25.02.20 20:16 Slovensko 1

Z Česka bude brzy holina25.02.20 07:28 Česká republika 1

I trpaslíci mohou škodit: Tandém tří lokálních nul škodí České republice24.02.20 15:36 Česká republika 5

Libyjští teroristé se jezdí léčit do lázní Klimkovice u Ostravy?24.02.20 08:38 Česká republika 0

Barcelona: Migrant brutálně napadl starou ženu v metru24.02.20 00:05 Španělsko 0

Vojenská cvičení USA22.02.20 16:33 USA 3

Kdy se to celé zhroutí?21.02.20 15:18 USA 1

Co vlastně chtěl sdělit světu šílený střelec?20.02.20 20:48 Německo 2

Z Bruselu koncem února přijede na neposlušné Čechy kárná výprava, vedená sudetskými Němci20.02.20 18:06 Česká republika 0

Patočka kvůli Křečkovi napráskal Babiše Macronovi."Vyhoďte Babiše z ALDE!" žádá.20.02.20 17:11 Česká republika 1

Jak pan Křeček uzemnil Stehlíkovou20.02.20 10:55 Česká republika 2

Devět obětí střelby v Německu, pachatel je po smrti 20.02.20 08:25 Německo 5

Masové šílenství švédské mládeže19.02.20 15:46 Švédsko 5

Šokující čísla z Číny19.02.20 07:36 Čína 11

Cena zlata soupá19.02.20 06:51 Neurčeno 0

Sebemenší náznak pravdy o černoších vede ke konci kariéry17.02.20 23:36 Británie 0

Recyklace je lež zaplacená ropou17.02.20 09:24 Neurčeno 0

Měnové kurzy

USD
23,06 Kč
Euro
25,31 Kč
Libra
29,69 Kč
Kanadský dolar
17,25 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
23,72 Kč
100 japonských jenů
20,93 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
34,89 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 017,25 Kč
1 unce stříbra
411,11 Kč
Bitcoin
206 028,64 Kč

Poslední aktualizace: 27.2.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?